ff doorbikkelen, komt vanzelf wel goed
ik heb het gekke probleem dat ik op mn eigen console keihard win van de CPU, maar bij m'n broer slechts met moeite.
3x achter elkaar met 3 doelpunten voorsprong, naait de tegenstander eruit in de 80ste minuut. Pff
[ Voor 3% gewijzigd door tiswat op 11-05-2009 20:37 ]
Verwijderd
Hmm heb nu weer een helemaal bronze team (wel 100 chem) en heb toch het idee dat het paalschieten wel degelijk afhankelijk van de kwaliteiten van de individuele speler is 
Op zich wel geinig, toen ik 't spel net had was alles moeilijk, nu is met een 1* team winnen van topteams een eitje (lekker coins verdienen in UT). Net in 1 gold pack eindelijk eens een keer wat goed spul gekregen; Victor Valdés, Craig Bellamy, zilver all player training (heading), gouden 1 player pace training én een gouden contract. Mocht wel eens een keer na zo veel pakjes rommel.
Op zich wel geinig, toen ik 't spel net had was alles moeilijk, nu is met een 1* team winnen van topteams een eitje (lekker coins verdienen in UT). Net in 1 gold pack eindelijk eens een keer wat goed spul gekregen; Victor Valdés, Craig Bellamy, zilver all player training (heading), gouden 1 player pace training én een gouden contract. Mocht wel eens een keer na zo veel pakjes rommel.
Verwijderd
Zojuist Heitinga, Sneijder, de Jong, Engelaar en van der Sar opgepikt voor zo'n 2500 coins in totaal. Toch geen slechte deal dunkt me. Hun chemistry zal wel niet bijzonder goed zijn, maar ik ga gewoon voor een compleet Nederlands elftal.
ik heb bijna een compleet nederlands elftal.
Volgens mij is er geen gouden nederlandse RM en RB
Op de RM positie heb ik een argentijn...en op de RB positie staat een zilveren NLer
Op de RM positie heb ik een argentijn...en op de RB positie staat een zilveren NLer
Burp
Verwijderd
Dan is hun chemistry toch juist wel goed, als ze allemaal NL zijn? Nu nog een NL trainer en hun preferred formation omzetten met trainingcards naar jouw formation en dan gaat dat wel werken hoor. Behalve de Jong heb ik ze ook in mijn team die je noemt.Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 21:51:
Zojuist Heitinga, Sneijder, de Jong, Engelaar en van der Sar opgepikt voor zo'n 2500 coins in totaal. Toch geen slechte deal dunkt me. Hun chemistry zal wel niet bijzonder goed zijn, maar ik ga gewoon voor een compleet Nederlands elftal.
Verwijderd
Probleem is dat die Advanced Player Training kaartjes een beetje duur zijn
Tenzij je een 'originele' formatie speelt uiteraard.
Ik ben vanaf gisteren geld gaan verdienen met gold packs kopen en de inhoud verkopen, alleen de goede gouden spelers zijn echt geen zak waard zeg. Ik dolblij toen ik Dani Alves, Victor Valdés en Edje v/d Sar had, blijken ze bijna niks waard te zijn
Hoe dan ook wel redelijk simpel om in een dag om de 2 uur even bezig te zijn en zo 20.000 coins erbij. 
Nouja heb nu m'n nieuwe Braziliaanse team bij elkaar, ga nog wel ff verder met zooi kopen/verkopen en tegelijkertijd hun contracten flink opkrikken en een klein beetje bijtrainen ofzo. En maar hopen op die 4-4-2 kaart of een speler als Torres.
Edit: Hrmz, ik zit nou met een hele berg spelers in de 80 waarvan ik even niet weet of ik ze moet proberen te verkopen of maar gewoon in de collection duwen
Ik ben vanaf gisteren geld gaan verdienen met gold packs kopen en de inhoud verkopen, alleen de goede gouden spelers zijn echt geen zak waard zeg. Ik dolblij toen ik Dani Alves, Victor Valdés en Edje v/d Sar had, blijken ze bijna niks waard te zijn
Nouja heb nu m'n nieuwe Braziliaanse team bij elkaar, ga nog wel ff verder met zooi kopen/verkopen en tegelijkertijd hun contracten flink opkrikken en een klein beetje bijtrainen ofzo. En maar hopen op die 4-4-2 kaart of een speler als Torres.
Edit: Hrmz, ik zit nou met een hele berg spelers in de 80 waarvan ik even niet weet of ik ze moet proberen te verkopen of maar gewoon in de collection duwen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2009 12:09 ]
Die advanced player kaarten (met name 4-4-2 en 4-3-3) zijn idd belachelijk duur, kunt ze nagenoeg niet krijgen onder de 30k!
Maar goed, heb wel een 4-4-2 Robin van Persie op 97 met 99 pace en shooting voor 10k op de kop getikt gister
Staat nu bij mij als RM. Heb alleen Nederlanders opgesteld, en als rechtsback heb ik Sergio Ramos, er is geen goede NL RB, ben wel Zuiverloon aan het trainen, maar die kan niet tippen aan Ramos.
vooralsnog mijn "ultieme" 4-4-2 opstelling
van Nistelrooij - Vennegoor of Hesselink
Robben - v.d. Vaart - Sneijder - van Persie
Bouma - Heitinga - Mathijsen - Sergio Ramos
v.d. Sar
100 Chemistry
Coach, huub stevens op 4-4-2 getraint.
Wissels:
van Bommel, Seedorf, Zuiverloon, Engelaar, De Jong, Amauri en nog een braziliaanse spits om chemistry hoog te houden bij wissels 3 argentijnse verdedigers (heinze en nog 2)
Moet iig nog Babel - Kuijt en nog een paar NLers
Maar goed, heb wel een 4-4-2 Robin van Persie op 97 met 99 pace en shooting voor 10k op de kop getikt gister
Staat nu bij mij als RM. Heb alleen Nederlanders opgesteld, en als rechtsback heb ik Sergio Ramos, er is geen goede NL RB, ben wel Zuiverloon aan het trainen, maar die kan niet tippen aan Ramos.
vooralsnog mijn "ultieme" 4-4-2 opstelling
van Nistelrooij - Vennegoor of Hesselink
Robben - v.d. Vaart - Sneijder - van Persie
Bouma - Heitinga - Mathijsen - Sergio Ramos
v.d. Sar
100 Chemistry
Coach, huub stevens op 4-4-2 getraint.
Wissels:
van Bommel, Seedorf, Zuiverloon, Engelaar, De Jong, Amauri en nog een braziliaanse spits om chemistry hoog te houden bij wissels 3 argentijnse verdedigers (heinze en nog 2)
Moet iig nog Babel - Kuijt en nog een paar NLers
[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 13-05-2009 12:19 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
huub stevens staat bij mij ook op 442.
Volgens mij valt er best geld te verdienen als:
- je koopt huub stevens voor 150 (moet kunnen denk ik)
- je koopt een 442 kaartje kost je +/- 1200 als je een beetje geluk hebt
Daarna kun je huub makkelijk voor 4000 verkopen of niet?
Volgens mij valt er best geld te verdienen als:
- je koopt huub stevens voor 150 (moet kunnen denk ik)
- je koopt een 442 kaartje kost je +/- 1200 als je een beetje geluk hebt
Daarna kun je huub makkelijk voor 4000 verkopen of niet?
Burp
Verwijderd
Denk dat 't lastig is om huub voor zoveel te verkopen, ook al is ie 4-4-2, maargoed ik kan het mis hebben
is idd lastig, ik had toevallig nog een 4-4-2 kaartje voor een manager, en kreeg Huub in een gold pakketje dus ik dacht ook ff wat knaken te verdienen, maar helaas.
uiteindelijk verkocht voor 950
uiteindelijk verkocht voor 950
Verwijderd
Ik krijg veel trainingskaarten uit mijn goldpacks, verkopen jullie die ook? Ik vang er meestal wel 1500-2000 per stuk voor.
Verwijderd
Ja trainingskaarten verkopen is the way to go als je geld wilt verdienen. Ik sta er versteld van hoeveel mensen dokken voor die dingen. Vooral all player training (en pace al helemaal) gaan als warme broodjes. Hebin 2 dagen al mega veel coins winst gemaakt met al die zooi verkopen, en dan heb ik tegelijkertijd ook nog eens een heel nieuw team ingekocht, hun contracten opgewaardeerd (met zilveren, de gouden gaan op de trade) en hier en daar wat bijgetrainedVerwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:43:
Ik krijg veel trainingskaarten uit mijn goldpacks, verkopen jullie die ook? Ik vang er meestal wel 1500-2000 per stuk voor.
Trok net een Steven Gerrard uit een pakketje trouwens woohoo! Helaas heb ik niks aan m dus op de trade hopsakee!
Inderdaad mensen betalen makkelijk 1500 voor een gold player training.
Echt ongeloofelijk.
Ik heb ene paar keer geprobeerd losse kaarten te kopen maar de prijzen waren met gewoon te gortig.
Echt ongeloofelijk.
Ik heb ene paar keer geprobeerd losse kaarten te kopen maar de prijzen waren met gewoon te gortig.
Burp
Verwijderd
Een gouden RB heb ik wel gezien, namelijk Zuiverloon. Alleen jammer dat Huntelaar er niet in zit.Wii4all schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 08:22:
ik heb bijna een compleet nederlands elftal.
zuiverloon is standaard zilver.
Als je hem traint wordt ie goud.
Als je hem traint wordt ie goud.
Burp
jup, heb zuiverloon nu op goud en lvl 79 oid. Maar goed, speel nu nog liever met Sergio Ramos achterin, die is sneller en beter, moet Zuiverloon nog ff beter trainen
Verwijderd
In principe kun je Zuiverloon dus wel net zo goed maken als Ramos als je hem training geeft? Trok net trouwens Casillas, die gaat ook wel voor een aardig zakcentje weg zie ik.
jazeker, hij kan stukken beter worden dan Ramos. Maar helaas is dat nu nog niet het geval.
Wat ik trouwens merk met het trainen van spelers, is dat als je dit een beetje fatsoenlijk wilt doen, je constant moet wisselen van hoofdcoach.
Bij veel hoofdcoachis defence -2, dus wil je verdediging een beetje goed trainen, moet je een hoofdcoach zoeken die het liefst + defence heeft. en dan hangt het er vanaf wat - is, bij defence kaarten is meestal dribbling negatief. dus heb je een HC nodig die dat ook op minimaal +1 heeft.
Bij shooting staat pace negatief en andersom.
Wanneer ik een hoop trainingskaarten heb, dan wissel ik soms 3x van coach, kost ook weer een hoop coins om een goede van de trade te halen.
Wat ik trouwens merk met het trainen van spelers, is dat als je dit een beetje fatsoenlijk wilt doen, je constant moet wisselen van hoofdcoach.
Bij veel hoofdcoachis defence -2, dus wil je verdediging een beetje goed trainen, moet je een hoofdcoach zoeken die het liefst + defence heeft. en dan hangt het er vanaf wat - is, bij defence kaarten is meestal dribbling negatief. dus heb je een HC nodig die dat ook op minimaal +1 heeft.
Bij shooting staat pace negatief en andersom.
Wanneer ik een hoop trainingskaarten heb, dan wissel ik soms 3x van coach, kost ook weer een hoop coins om een goede van de trade te halen.
Ik denk dat er nog steeds wel verschil blijft zitten tussen Ramos en Zuiverloon, ook al zijn ze beide 99. Hetzelfde verhaal met bijvoorbeeld een Torres en iemand die je vanaf 85 naar 99 traint. Torres zal altijd meer betere kwaliteiten bezitten dan die 85-er, alleen de rating is wel hetzelfde.
als je de verschillende kwaliteiten blijft trainen, en de waardes zijn gelijk, dan zit er volgens mij geen verschil in.
Verwijderd
Hmm ik meen gelezen te hebben dat er wel degelijk verschil in zit, heeft te maken met stats die je niet kunt veranderen (strength, agility, dat soort ongein). Kan helaas niet uit ervaring hierover spreken. Daarbij ben ik denk ik toch niet goed genoeg om het verschil echt duidelijk te merkencypher21 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:47:
als je de verschillende kwaliteiten blijft trainen, en de waardes zijn gelijk, dan zit er volgens mij geen verschil in.
agility kun je idd niet trainen, daar zullen wel wat verschillen in blijven, maar goed, zo groot zal dat ook weer niet zijn denk ik
goed nieuws dit stond op het forum van ultimate team:
I’m excited to be able to announce our plans to reward some of the early adopters of FIFA 09 Ultimate Team (aka "FUT") – we’ve had the plan in the works for a good time internally and it’s great to finally get the word out now. As you are aware, the launch of FUT was immensely popular, and because of this it challenged our server capacity for the first 3 weeks. That was unfortunate for our consumers and we want to make it up to you.
Now the day has come where we want to say thanks to all the FUT early adopters for their patience and feedback during those first three weeks. To that end, every fan who purchased FUT before April 10th will receive 10,000 coins (equivalent to two gold packs). For every fan who tried FUT but didn’t buy it prior to April 10th, they will receive 5,000 coins (equivalent to one gold pack). In reality, you can choose whatever you wish to do with these new coins: go pick up that rare player on the trade pile, make a more beefy trade offer, or buy a few packs and roll the dice on getting some awesome players! Starting on May 15th coins will begin getting distributed automatically to all eligible users. If eligible, all you need to do is log on to FIFA 09 Ultimate Team after this date and you’ll notice your coin balance has increased accordingly!
And that’s not all, we have a number of other fun ideas coming up for the FUT faithful. To get all the latest updates we encourage you to sign-up on one of the many different communication channels below and we’ll be in touch on how you can continue to build your FIFA 09 Ultimate Team
Ik heb UT op 27-03 aangeschaft, dus hopelijk staan er 10.000 coins op mijn account.
I’m excited to be able to announce our plans to reward some of the early adopters of FIFA 09 Ultimate Team (aka "FUT") – we’ve had the plan in the works for a good time internally and it’s great to finally get the word out now. As you are aware, the launch of FUT was immensely popular, and because of this it challenged our server capacity for the first 3 weeks. That was unfortunate for our consumers and we want to make it up to you.
Now the day has come where we want to say thanks to all the FUT early adopters for their patience and feedback during those first three weeks. To that end, every fan who purchased FUT before April 10th will receive 10,000 coins (equivalent to two gold packs). For every fan who tried FUT but didn’t buy it prior to April 10th, they will receive 5,000 coins (equivalent to one gold pack). In reality, you can choose whatever you wish to do with these new coins: go pick up that rare player on the trade pile, make a more beefy trade offer, or buy a few packs and roll the dice on getting some awesome players! Starting on May 15th coins will begin getting distributed automatically to all eligible users. If eligible, all you need to do is log on to FIFA 09 Ultimate Team after this date and you’ll notice your coin balance has increased accordingly!
And that’s not all, we have a number of other fun ideas coming up for the FUT faithful. To get all the latest updates we encourage you to sign-up on one of the many different communication channels below and we’ll be in touch on how you can continue to build your FIFA 09 Ultimate Team
Ik heb UT op 27-03 aangeschaft, dus hopelijk staan er 10.000 coins op mijn account.
Burp
Verwijderd
Gisteravond nog een 95 van Persie met 75 wedstrijden voor 4900 weten te kopen. Ik had hem voor 4000 kunnen krijgen, maar ik bood gelijk maar 900 extra zodat ik niet op het laatste moment werd 'gesniped'. Wel een behoorlijk goede deal volgens mij, met zijn 99 pace rent hij iedereen eruit.
Verwijderd
Klinkt idd als een sweet deal. Vanochtend overigens wel fijn moment, inloggen en zien dat na alle auctions vannacht er 40.000 coins extra op mn rekening staanVerwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:44:
Gisteravond nog een 95 van Persie met 75 wedstrijden voor 4900 weten te kopen. Ik had hem voor 4000 kunnen krijgen, maar ik bood gelijk maar 900 extra zodat ik niet op het laatste moment werd 'gesniped'. Wel een behoorlijk goede deal volgens mij, met zijn 99 pace rent hij iedereen eruit.
Dit klop in ultimate team zijn er maar weinig stats die trainbaar zijn. Torres is altijd beter dan bv een slechtere spits die ook 99 gemaakt is. Simpelweg omdat zijn overige stats slechter zijn. Als je bij een aanvaller verdedigen traint in FUT dan wordt krijgt ie ook een betere ratingStealthyPeanut schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:54:
Ik denk dat er nog steeds wel verschil blijft zitten tussen Ramos en Zuiverloon, ook al zijn ze beide 99. Hetzelfde verhaal met bijvoorbeeld een Torres en iemand die je vanaf 85 naar 99 traint. Torres zal altijd meer betere kwaliteiten bezitten dan die 85-er, alleen de rating is wel hetzelfde.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Dat vind ik wel een goede zaak eigenlijk. Zo blijven de zeldzame spelers ook echt wat waard. Anders heb je na verloop van tijd allemaal prutsers van 99 in het spel die Torres of Ronaldo eruit lopen, dat doet de geloofwaardigheid en het trading systeem ook geen goed.
Verwijderd
Tering, anders stop ik net een van mn matig getrainde basisspelers per ongeluk in de collectie omdat a) t spel wat haperde en b) ik niet helemaal zat op te letten. Nja. Barcelona pagina weer een rijker dan.
Verwijderd
Kun je trouwens zien hoeveel kaarten je nog in je trade pile kunt stoppen? Ik kocht net een nieuw gouden pakje en ik wilde een stuk of vier kaarten in m'n trade pile stoppen, maar die zat vol, dus kon ik ze allemaal discarden. Zo weer een stuk of 3000 coins door de plee.
Edit: Zooi, raak ik ook nog eens Iniesta kwijt. Moet beter op gaan letten op de contracten van mijn spelers, als je online speelt krijg je dus geen waarschuwing.
Edit: Zooi, raak ik ook nog eens Iniesta kwijt. Moet beter op gaan letten op de contracten van mijn spelers, als je online speelt krijg je dus geen waarschuwing.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2009 02:36 ]
klopt, waardeloos ja. Ik ben gelukkig geen spelers en manager kwijtgeraakt, maar wel mijn coach, verzorger en keeperstrainer.
Ik geloof dat je er 18 op de trade kunt gooien, maar weet ik niet zeker
Ik geloof dat je er 18 op de trade kunt gooien, maar weet ik niet zeker
Wat heb je nou aan een fitnesscoach, ik had er gisteren een in een pakje.
Je spelers herstellen sneller na een wedstrijd ofzo?
fitnesskaarten helpen beter.....?
Burp
Verwijderd
Volgens mij helpen die fitnesskaartjes alleen beter met zo'n coach. Want ik had er een hele tijd eentje met Fit +17 MID +6, maar mijn midfielders waren na elke wedstrijd het meeste fitness kwijt. Dus dat snap ik al sowieso niet van die kaartjes, wat die MID of DEF waardes doen. Ik verleng die contracten ook niet meer van al die coaches, alleen die van mijn manager.Wii4all schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:18:
Wat heb je nou aan een fitnesscoach, ik had er gisteren een in een pakje.
klopt. ik gebruik staff contracts puur en alleen voor mijn coach.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:29:
[...]
Volgens mij helpen die fitnesskaartjes alleen beter met zo'n coach. Want ik had er een hele tijd eentje met Fit +17 MID +6, maar mijn midfielders waren na elke wedstrijd het meeste fitness kwijt. Dus dat snap ik al sowieso niet van die kaartjes, wat die MID of DEF waardes doen. Ik verleng die contracten ook niet meer van al die coaches, alleen die van mijn manager.
ik hoop wel dat ze wat aanpassingen doen voor een volgende versie.
als die gameplay zooi eruit en als die aparte trainers ook....
Burp
Verwijderd
die fitness coaches hebben een standaard FIT waarde (+17 bij jou), dat is hoeveel fitness er bovenop de aangegeven waarde van het kaartje komt als je een fitnesskaartje gebruikt. Dan is er nog GK DEF MID of FW, die waarde krijg je nog eens extra aan fitness erbij als je een fitnesskaartje gebruikt op relatief een GK, DEF, MID of FW speler.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:29:
[...]
Volgens mij helpen die fitnesskaartjes alleen beter met zo'n coach. Want ik had er een hele tijd eentje met Fit +17 MID +6, maar mijn midfielders waren na elke wedstrijd het meeste fitness kwijt. Dus dat snap ik al sowieso niet van die kaartjes, wat die MID of DEF waardes doen. Ik verleng die contracten ook niet meer van al die coaches, alleen die van mijn manager.
Dus op een middenvelder zou je bij die coach krijgen waarde kaartje + 17 + 6, op een andere positie speler kaartje + 17.
Verwijderd
Ja dat van die FIT waarde wist ik wel, maar die andere (als MID en DEF enzo) merk ik toch niet, want ik heb twee teams en wissel om de twee wedstrijden van team om m'n fitness en morale op pijl te houden. Die kaartjes gebruik ik dus amper en dan nog merk ik die extra dingen voor MID enzo echt niet, omdat ze dan toch al makkelijk aan de 99 komen. Nutteloze toevoeging, had liever gezien dat die coach ervoor zou zorgen dat er minder fitness van af gaat bij het spelen van wedstrijden.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:41:
[...]
die fitness coaches hebben een standaard FIT waarde (+17 bij jou), dat is hoeveel fitness er bovenop de aangegeven waarde van het kaartje komt als je een fitnesskaartje gebruikt. Dan is er nog GK DEF MID of FW, die waarde krijg je nog eens extra aan fitness erbij als je een fitnesskaartje gebruikt op relatief een GK, DEF, MID of FW speler.
Dus op een middenvelder zou je bij die coach krijgen waarde kaartje + 17 + 6, op een andere positie speler kaartje + 17.
Verwijderd
dat zou idd een stuk handiger zijn. t heeft nu pas echt effect als je mannetjes onder de 50 fitness hebben ofzo en hoe vaak komt dat nou voorVerwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:46:
[...]
Ja dat van die FIT waarde wist ik wel, maar die andere (als MID en DEF enzo) merk ik toch niet, want ik heb twee teams en wissel om de twee wedstrijden van team om m'n fitness en morale op pijl te houden. Die kaartjes gebruik ik dus amper en dan nog merk ik die extra dingen voor MID enzo echt niet, omdat ze dan toch al makkelijk aan de 99 komen. Nutteloze toevoeging, had liever gezien dat die coach ervoor zou zorgen dat er minder fitness van af gaat bij het spelen van wedstrijden.
van mij mogen alle trainingskaarten eruit. ok het is cool om een speler wat beter te maken maar ik zie steeds vaker 99/99/99 teams en dan gaat bij mij de lol er toch wel van af.Wii4all schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:36:
[...]
klopt. ik gebruik staff contracts puur en alleen voor mijn coach.
ik hoop wel dat ze wat aanpassingen doen voor een volgende versie.
als die gameplay zooi eruit en als die aparte trainers ook....
Verwijderd
Er moet toch iets overblijven om naar toe te werken zodra je je droomteam bij elkaar hebt, anders is de lol er ook wel snel af. Hopelijk vinden ze daarvoor een betere manier in UT10 en laten ze ook die waardeloze gameplay kaarten weg.
Scoren in de Be A Pro-mode gaat met de dag makkelijker.
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/5554270
Ging ook wel lekker haha.. en toen werd ik gewisseld

PSN ID = Jorco
Verwijderd
Ik heb een 99 Eto'o aangeschaft voor 16.100 coins. Weet niet of dat een goede deal is, maar in ieder geval, ik wil graag 4-3-1-2 spelen. Als ik Eto'o omtrain naar 4-3-1-2 (hij is nu 4-3-3) gaat 'ie dan flink in waarde onderuit?
Grappig dat je nog de omroeper hoort zeggen dat Rooney gescoord heeft en dat hij vervolgens op dat moment wéér scoort, maar imo niet echt een hele boeiende herhaling. En verder is het toch het leukst om Be A Pro te spelen met een zelfgemaakte speler en je van de grond af aan op te werken naar de top?DT-PiSanG schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:39:
Ging ook wel lekker haha.. en toen werd ik gewisseld![]()
[afbeelding]

Heb je ook wel gelijk in, maar ik vind zelf de modus niet echt lekker spelen, en 't gaat snel vervelen (of je nou wint of verliest). Speel 't dus alleen om de trophies binnen te halen.CaptainCharisma schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 13:28:
[...]
Grappig dat je nog de omroeper hoort zeggen dat Rooney gescoord heeft en dat hij vervolgens op dat moment wéér scoort, maar imo niet echt een hele boeiende herhaling. En verder is het toch het leukst om Be A Pro te spelen met een zelfgemaakte speler en je van de grond af aan op te werken naar de top?
PSN ID = Jorco
Smaken verschillen, ik vermaak me er prima mee.DT-PiSanG schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 19:58:
[...]
Heb je ook wel gelijk in, maar ik vind zelf de modus niet echt lekker spelen, en 't gaat snel vervelen (of je nou wint of verliest). Speel 't dus alleen om de trophies binnen te halen.
Mijn creatie leidt ik op om spelverdeler te worden, lekker ballen opeisen en [steek] passes geven.
Wel jammer dat ik nog steeds centraal links wordt opgesteld, kan niet wachten tot ik aanvoerder wordt zodat ik mezelf achter de spitsen kan neerzetten in een vrije rol. [lees weinig mee hoef te verdedigen]
Wat ik niet snap is dat je überhaupt niet naar de opstelling en tactiek kunt kijken.
Laatst kwamen "we" met 10 man te staan en volgt er een tactische wissel en moet je maar weer gaan gokken welke positie je hebt gekregen.
En dat bestraft worden omdat je te lang uit positie loopt is ook niet erg fijn.
Zo nam ik bij mijn vorige club alle corners en als je die op links moet nemen terwijl je rechts op het middenveld bent opgesteld sta je vrijwel gelijk na het nemen van de corner 3 pijltjes uit positie.
Sprint je jezelf helemaal terug richting die positie, veroverd je ploeg de bal, lange pass naar voren en ik sta weer 3 pijltjes uit positie.
Verder mis ik een kalender om te zien wat de planning is.
Grappig ook dat alles wat ik minpuntjes vond in BaL [de Pes varriant van BaP] beter geregeld zijn in BaP en er in die laatste weer dingen zitten die in BaL beter geregeld zijn.
Naja, de AI in de Fifa variant is iig stukken beter.
Only fools are enslaved by time and space.
Hehe weg met de grote ploegen!
PSV 4 - 0 Inter | SilentChampion
PSV 4 - 2 Manchester United | davo456
PSV 1 - 0 Manchester United | lcfc jack
PSV 4 - 0 Inter | SilentChampion
PSV 4 - 2 Manchester United | davo456
PSV 1 - 0 Manchester United | lcfc jack
gewisseld worden in BaP??? Dit kreeg ik nooit voor elkaar. Zelfs niet als ik bekaf was. En als ik er zelf om zou vragen, was ik al mijn punten voor die wedstrijd kwijt.DT-PiSanG schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:39:
Hebben ze het inmiddels aangepast met een patch??
PS: ik speelde altijd met eigen gemaakte speler
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Net hele vette wedstrijd gewonnen haha... Tegen 'n vriend van me.
Stond 1-3 achter, wat me tegen hem niet vaak gebeurd, maar okee let's continue..
Ik had nog 10 spelers, was er eentje afgestuurd met rood en het stond 4-3 voor mij..
Ik haal iemand neer in de 90e minuut, dus weer rood, 9 man en 't werd 4-4 door een penalty..
Nog 2 minuten extra tijd, ik word neergehaald op zo'n 40 meter van het goal, pass, druk op m'n joystick dat de speler de bal 'n klein tikje geeft, tik 'm vrij, haal uit en bam, rechterkruising in via de hand van de keeper!!
5-4 en *fluuuuuut* wedstrijd afgelopen
Stond 1-3 achter, wat me tegen hem niet vaak gebeurd, maar okee let's continue..
Ik had nog 10 spelers, was er eentje afgestuurd met rood en het stond 4-3 voor mij..
Ik haal iemand neer in de 90e minuut, dus weer rood, 9 man en 't werd 4-4 door een penalty..
Nog 2 minuten extra tijd, ik word neergehaald op zo'n 40 meter van het goal, pass, druk op m'n joystick dat de speler de bal 'n klein tikje geeft, tik 'm vrij, haal uit en bam, rechterkruising in via de hand van de keeper!!
5-4 en *fluuuuuut* wedstrijd afgelopen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
ik wil het spel ook wel gaan kopen maar is het dat waard en is het niet te snel uit te spelen?
Wtf, gisteren speelde ik tegen mijn huisgenoot, ik maak per ongeluk sliding net op moment dat keeper op de grond ligt en mijn speler trapt de bal uit de hand van de keeper, boem rood. Wtf ik heb wel eens express geprobeerd overtredingen te maken op de keeper maar normaal lukt dat niet
.
De mogelijkheden zijn te over. Ik zou hem nu zeker kopen ik heb hem in de meeste winkels voor 30 euro zien liggen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:52:
ik wil het spel ook wel gaan kopen maar is het dat waard en is het niet te snel uit te spelen?
Maar goed als je realistisch bent, over 5 maanden ligt de opvolger alweer in de winkel.
Burp
Verwijderd
oke en als ik naar foto's kijk krijg ik toch ook de vraag of het er mooi uit ziet? zijn de mensen zeer mooi gemaakt of niet?
PS ik heb het over het spel op de wii
PS ik heb het over het spel op de wii
Ik wist niet dat fifa uit te spelen viel.Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:52:
Gespeeld tot nu toe:
2 losse seizoenen in League mode.
3 1/2 seizoen Manager mode [bezig]
1 1/2 seizoen BaP. [bezig]
1 WK met 32 teams.
1 online wedstrijd.
stuk of 10 friendlies.
Al met al goed voor +/- 65 uur.
Wie weet kun je hier uithalen of het je waard is om het te kopen.
Only fools are enslaved by time and space.
Na 4 seizoenen is het sowieso over met BaP.LoneRanger schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 16:40:
[...]
Ik wist niet dat fifa uit te spelen viel.![]()
Gespeeld tot nu toe:
1 WK met 32 teams.
1 online wedstrijd.
stuk of 10 friendlies.
Verwijderd
Niet slecht. Voor mij is Fifa zijn 60 euro elk jaar waard, ik koop het de dag dat hij uitkomt en speel het wekelijks tot de dag dat de nieuwe er isLoneRanger schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 16:40:
[...]
Ik wist niet dat fifa uit te spelen viel.![]()
Gespeeld tot nu toe:
1 WK met 32 teams.
1 online wedstrijd.
stuk of 10 friendlies.
Ik zit aan 230 online ranked matches.
Stuk of 40 unranked.
40-tal online League wedstrijden
Zeker 700-900 offline matchen tegen vrienden.
Manager mode 7-8 seizoenen (ik speel niet graag tegen de CPU dus ook wat gesimd)
Be A Pro career 2 seizoenen (CPU wederom, en niet leuk om elke wedstrijd 7-8 goals te scoren)
Be A Pro (online) stuk of 100 wedstrijden.
Ultimate team 40 à 50 wedstrijden.
Wedstrijden optellen x 15 minuten (2 x 7 minuten per helft gemiddeld, nog wat wissels en herhalingen erbij..)
= veel voetbal
Verwijderd
Ik speel nu 4-3-1-2 in Ultimate Team, maar ik vind deze opstelling wel erg zwak, of ik ben gewoon zo'n prutser. Het lijkt alsof niemand vrij loopt. Alle aanvallen moeten door het midden, want aan de buitenkant staat niemand en daardoor worden bijna al mijn aanvallen makkelijk in de kiem gesmoord. Zijn er hier mensen die deze opstelling wel met succes gebruiken?
Verwijderd
Wellicht de play width instellen (als je manager de opties al beschikbaar heeft, anders wat buildup cards voeren). Misschien anders toch een formatie met 4 echte middenvelders weer proberen (ik gebruik 4-1-2-1-2 en vind de balans hierin echt ideaal)Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 17:45:
Ik speel nu 4-3-1-2 in Ultimate Team, maar ik vind deze opstelling wel erg zwak, of ik ben gewoon zo'n prutser. Het lijkt alsof niemand vrij loopt. Alle aanvallen moeten door het midden, want aan de buitenkant staat niemand en daardoor worden bijna al mijn aanvallen makkelijk in de kiem gesmoord. Zijn er hier mensen die deze opstelling wel met succes gebruiken?
Verwijderd
De width geldt volgens mij alleen voor verdedigers toch? Ik wil wel 4-4-2 gaan spelen, maar die kaarten zijn zo enorm duur. Zelfs voor de 4-3-1-2 kaarten betaal je al snel 10.000, voor 4-4-2 is dat vier keer zoveel. Dat geld heb ik niet. Ik weet niet hoe belangrijk chemistry precies is, anders kan ik ook wel gewoon 4-4-2 spelen en dan maar wat minder chemistry. Ik heb tenslotte nu ook maar iets van 60.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2009 18:50 ]
Verwijderd
Hmm chemistry is een van de belangrijkere dingen van 't spel. Van wat ik me herinner geldt width voor het hele speelveld maar dat weet ik niet zeker eigenlijk, heb al een tijdje niet meer in die opties gekeken ;D. Je zou 4-4-1-1 of 4-1-2-1-2 kunnen proberen alleen die kaarten zijn ook al hartstikke duur dus dat wordt lastig zonder je hele team om te gooienVerwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:49:
De width geldt volgens mij alleen voor verdedigers toch? Ik wil wel 4-4-2 gaan spelen, maar die kaarten zijn zo enorm duur. Zelfs voor de 4-3-1-2 kaarten betaal je al snel 10.000, voor 4-4-2 is dat vier keer zoveel. Dat geld heb ik niet. Ik weet niet hoe belangrijk chemistry precies is, anders kan ik ook wel gewoon 4-4-2 spelen en dan maar wat minder chemistry. Ik heb tenslotte nu ook maar iets van 60.
Maja, het moet wel gewoon kunnen met die 4-3-1-2 van jou, ik heb een tijdje 4-3-3 gespeeld en had nergens last van, aanvallen via de vleugels ging ook prima.
Verwijderd
Bij een 4-3-3 heb je twee vleugel aanvallers, daarom loopt het goed via de flankVerwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:07:
[...]
Maja, het moet wel gewoon kunnen met die 4-3-1-2 van jou, ik heb een tijdje 4-3-3 gespeeld en had nergens last van, aanvallen via de vleugels ging ook prima.
Middenvelders wijder laten spelen is een optie, of je flankverdedigers mee naar voren laten gaan.
Verwijderd
Daar zit wat in ja, meen me echter te herinneren dat m'n middenveld ook aardig mee deed aan de flanken, maar ik had wel wat met de opties zitten rommelen. Overigens vind ik de 4-1-2-1-2 die ik nu speel echt vele malen fijner dan de 4-3-3 hiervoor.Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:22:
[...]
Bij een 4-3-3 heb je twee vleugel aanvallers, daarom loopt het goed via de flank. Bij een 4-3-1-2 staan de 3 voorste spelers centraal, en in het middenveld spelen ze LCM, CM en RCM dus ook geen echte flankspelers.
Middenvelders wijder laten spelen is een optie, of je flankverdedigers mee naar voren laten gaan.
Vanmiddag de laatste gouden offline cup gewonnen en net maar eens een sprong in het diepe en online met de verwachting hard ingemaakt te worden. Sta ik na 20 mins 2-0 voor omdat m'n tegenstander flink aan het harken was (liet zn keeper tot de 16 meter lijn uitkomen als ik er nog lang niet was), peert ie 'm er vandoor. Zucht, ik dacht ook eens een keer online te kunnen winnen haha.
Ik had gisteren weer eens 2 gouden pakjes te openen....
Venegoor...levert niks op...
En waar ik ook gek van wordt er zat in 1 pakje voor de zoveelste keer 2 keepers....
Dat heb ik al zo vaak gehad....
Geen wereldster...
Het enige goeie wat de gouden pakjes tot nu toe mij hebben opgeleverd is 1 keer dirk kuyt en een keer buffon...verder allemaal gouden die rond de 79 waren....
En waar ik ook gek van wordt er zat in 1 pakje voor de zoveelste keer 2 keepers....
Geen wereldster...
Het enige goeie wat de gouden pakjes tot nu toe mij hebben opgeleverd is 1 keer dirk kuyt en een keer buffon...verder allemaal gouden die rond de 79 waren....
Burp
Verwijderd
Wellicht de play width instellen (als je manager de opties al beschikbaar heeft, anders wat buildup cards voeren). Misschien anders toch een formatie met 4 echte middenvelders weer proberen (ik gebruik 4-1-2-1-2 en vind de balans hierin echt ideaal)
[/quote]
Waar kun je dat instellen? Ik heb nu wel een manager, maar ik zie nergens die optie of moet de manager expert level hebben?
[/quote]
Waar kun je dat instellen? Ik heb nu wel een manager, maar ik zie nergens die optie of moet de manager expert level hebben?
Verwijderd
Je krijgt tenminste nog punten voor je wedstrijdVerwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:30:
[...]
Daar zit wat in ja, meen me echter te herinneren dat m'n middenveld ook aardig mee deed aan de flanken, maar ik had wel wat met de opties zitten rommelen. Overigens vind ik de 4-1-2-1-2 die ik nu speel echt vele malen fijner dan de 4-3-3 hiervoor.
Vanmiddag de laatste gouden offline cup gewonnen en net maar eens een sprong in het diepe en online met de verwachting hard ingemaakt te worden. Sta ik na 20 mins 2-0 voor omdat m'n tegenstander flink aan het harken was (liet zn keeper tot de 16 meter lijn uitkomen als ik er nog lang niet was), peert ie 'm er vandoor. Zucht, ik dacht ook eens een keer online te kunnen winnen haha.
En Diego Forlan (of FrolanWii4all schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 08:26:
Ik had gisteren weer eens 2 gouden pakjes te openen....
Geen wereldster...
Die wereldspits die wilde niemand hebben. Nieteens voor onder de 1250..
Ik heb hem er geloof ik 4 keer opgezet. Daarna ging ie voor 850 weg ofzo.
Wat ik trouwens ook heb gelezen op de fora is het volgens:
Een gouden speler is vaak nieteens zeldzamer dan een bronze, zo gaan sommige bronze spelers voor Meer dan 10K weg omdat ze rare zijn.
Een gouden speler is vaak nieteens zeldzamer dan een bronze, zo gaan sommige bronze spelers voor Meer dan 10K weg omdat ze rare zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door Wii4all op 20-05-2009 10:40 ]
Burp
Ik speel af en toe tegen een collega op live. Maar dan staat de tijd standaard op 5 min. Kan dit ook worden aangepast ?? Weet iemand dat ?? Ik kan t nl nergens vinden... Maar lijkt me wel dat dit kan worden aangepast. T gaat dus niet om ranked games..
Verwijderd
Dan zal je het over die knakker Sako hebben, er is werkelijk een hele hype om die gast heen (omdat ie zo lang is geloof ik). Heb overigens tot nu toe zelf wel mazzel gehad met die gouden pakjes, 2x gerrard, 2x dani alves, henry, lampard, carrick, abidal, essien, terry.Wii4all schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:39:
Die wereldspits die wilde niemand hebben. Nieteens voor onder de 1250..
Ik open er op een dag zo'n 10 denk ik, dat nu voor een weekje ofzo. Ondertussen 125.000+ coins (nog niet gekeken vandaag) enkel door alles wat ik krijg te verkopen (behalve silver contracts en af en toe een training, kutspelers de collection in).
Verwijderd
Ranked is standaard 5 minuten maar unranked kan je toch kiezen? Als je iemand uitnodigt via Spelershub -> adresboek -> uitnodigingsscherm, dan kan je normaal gezien of je ranked of unranked wilt spelen. Als je unranked speelt komen verschillende opties vrij, waaronder de tijd per helft.Naresh schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:02:
Ik speel af en toe tegen een collega op live. Maar dan staat de tijd standaard op 5 min. Kan dit ook worden aangepast ?? Weet iemand dat ?? Ik kan t nl nergens vinden... Maar lijkt me wel dat dit kan worden aangepast. T gaat dus niet om ranked games..
@Wii4all, als je Forlan nog eens hebt, reserveer deze dan maar voor mij. Ik geef je het dubbele van je laatste verkoop, 1700. Deal?
Verwijderd
Wow, ik dacht dat online met m'n ultimate team een drama zou gaan worden (had geen goede online ervaring met 'gewone' matches
) maar na eerst 2 quitters toen ze achterkwamen won ik de eerste hele wedstrijd met 6-1 woo! en dat met een statistisch minder team ook nog.
is goed hoor vanholm.Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:14:
[...]
Ranked is standaard 5 minuten maar unranked kan je toch kiezen? Als je iemand uitnodigt via Spelershub -> adresboek -> uitnodigingsscherm, dan kan je normaal gezien of je ranked of unranked wilt spelen. Als je unranked speelt komen verschillende opties vrij, waaronder de tijd per helft.
@Wii4all, als je Forlan nog eens hebt, reserveer deze dan maar voor mij. Ik geef je het dubbele van je laatste verkoop, 1700. Deal?
Burp
Verwijderd
Ik heb nu een vol 99 team met 100 chemistry, volledig Spaans met alle sterren er in en veel te veel coins, dus het leek me leuk om een 2e team te bouwen met puur en alleen spelers die ooit bij Ajax gespeeld hebben 
Het is alleen een beetje jammer dat er niet echt veel variatie is in de middenvelders. Sneijder en van der Vaart zijn allebei CAM, Seedorf ook en de Jong is CDM. Dan wordt het al lastig. M'n eigen speler uiteraard hernoemd naar Jari Litmanen en op CM gezet maarja...
Ik denk dat ik zoiets ga maken:
4-4-2:
Ibrahimovic - Benni McCarthy
Babel - Litmanen (created player) - van der Vaart - Sneijder
Chivu - Heitinga - Escude - Melchiot
van der Sar
Met Adriaanse als trainer. Ik had het liefst een Nederlandse CB gehad, zodat ik Grygera op kan stellen als RB (geen fan van Melchiot), maar helaas kan ik er geen vinden.
Dit is helaas wel een verschrikkelijk slecht middenveld qua chemistry
Als iemand nog tips heeft voor spelers hoor ik het graag
Het is alleen een beetje jammer dat er niet echt veel variatie is in de middenvelders. Sneijder en van der Vaart zijn allebei CAM, Seedorf ook en de Jong is CDM. Dan wordt het al lastig. M'n eigen speler uiteraard hernoemd naar Jari Litmanen en op CM gezet maarja...
Ik denk dat ik zoiets ga maken:
4-4-2:
Ibrahimovic - Benni McCarthy
Babel - Litmanen (created player) - van der Vaart - Sneijder
van der Sar
Met Adriaanse als trainer. Ik had het liefst een Nederlandse CB gehad, zodat ik Grygera op kan stellen als RB (geen fan van Melchiot), maar helaas kan ik er geen vinden.
Dit is helaas wel een verschrikkelijk slecht middenveld qua chemistry

Als iemand nog tips heeft voor spelers hoor ik het graag
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2009 02:33 ]
als je een ajax team maakt moet je natuurlijk wel 433 spelen 
verder is het bijna niet te doen aangezien er geen LM of RM is.
compleet nederlands is al bijna niet te doen omdat de eredivisie er niet in zit
verder is het bijna niet te doen aangezien er geen LM of RM is.
compleet nederlands is al bijna niet te doen omdat de eredivisie er niet in zit
Verwijderd
Ik vind 4-3-3 in fifa helaas 10x niks, dus ik speel 4-1-2-1-2
Inmiddels al 86 chemistry met het volgende team:
Ibrahimovic - McCarthy
Eigen speler - de Jong - van der Vaart - Sneijder
van der Sar
Helaas speelt Sneijder uit positie maarja, er is idd geen RM. nog 3 4-1-2-1-2 kaarten en ik moet de 100 chem halen
Heb al het logo + de shirts, was ook al vrij vervelend om te krijgen.
Co Adriaanse als coach naar Expert tactics geboost en de juiste opstelling
Ben benieuwd hoe dit gaat spelen.
Inmiddels al 86 chemistry met het volgende team:
Ibrahimovic - McCarthy
Eigen speler - de Jong - van der Vaart - Sneijder
van der Sar
Helaas speelt Sneijder uit positie maarja, er is idd geen RM. nog 3 4-1-2-1-2 kaarten en ik moet de 100 chem halen
Co Adriaanse als coach naar Expert tactics geboost en de juiste opstelling
Verwijderd
Robben is LM, maar kan ik die ook vooraan spelen in mijn 4-3-3? Mijn team ziet er dan als volgt uit:
Robben - van Persie - van Nistelrooy
*Prutser* - Gerrard - Lampard
Abidal - Evra - Gallas - Ramos
Frey
Dus een Nederlandse voorhoede en Franse verdediging zodra ik Ramos vervang door Sagna en dan moet ik nog een Engelse middenvelder vinden om mijn prutser te vervangen, maar ik weet niet wie. Helaas kom ik dan nog steeds niet veel verder dan 50 chemistry, haast geen enkele van mijn spelers is namelijk 4-3-3 en die kaarten zijn duur.
Robben - van Persie - van Nistelrooy
*Prutser* - Gerrard - Lampard
Abidal - Evra - Gallas - Ramos
Frey
Dus een Nederlandse voorhoede en Franse verdediging zodra ik Ramos vervang door Sagna en dan moet ik nog een Engelse middenvelder vinden om mijn prutser te vervangen, maar ik weet niet wie. Helaas kom ik dan nog steeds niet veel verder dan 50 chemistry, haast geen enkele van mijn spelers is namelijk 4-3-3 en die kaarten zijn duur.
Gisteren weer ik open 2 pakjes....3 keepers...
Flikker op met die keepers.....
Ik stel nu sommige keepers gewoon als links of rechtsback op....anders gaan er teveel contract punten van mijn basis af....
Ik stel nu sommige keepers gewoon als links of rechtsback op....anders gaan er teveel contract punten van mijn basis af....
Burp
Verwijderd
't gaat bij mij nog steeds goed met de gouden pakjes, ik ben mn collectie goed aan het vullen terwijl ik tegelijkertijd m'n team stukje bij beetje verder train, contracten hard opwaardeer (30+) én nog eens geld verdien ook, win-win situatieWii4all schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 08:19:
Gisteren weer ik open 2 pakjes....3 keepers...
Ben overigens echt zwaar tevreden over m'n team, braziliaanse 4-1-2-1-2
------Adriano---Luis Fabiano-------
-----------------Kaka'-------------------
Gilberto----------------------Bentley
---------------Ze Roberto--------------
Sylvinho-Naldo-Henrique-Beletti
-----------------Gomes-------------------
Met nog wat subs als Diego, Adriano (LM), Grafite. Stats van het team zijn iets van 89-86-81
Als je ff iets anders wil proberen kan ik je deze aanraden
Verwijderd
Ik heb geen idee hoe het precies komt maar ik speel een stuk fijner met een CAM en CDM in plaats van 2 CM's in de standaard 4-4-2. Net die extra ondersteuning voor aanval en verdediging. M'n spel gaat heerlijk zowel via de flanken als door het midden.Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 15:07:
Wat is er zo goed aan 4-1-2-1-2 dan?
En de training kaartjes zijn een stuk minder duur
Verwijderd
correctVerwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 16:53:
Heb je dan voor het 1-2-1-2 gedeelte zoiets opgesteld?
ST - ST
CAM
LM - RM
CDM
Verwijderd
Hrmz net weer eens een topspeler uit een pakje; Ibrahimovic. Zag dat 'ie toevallig 4-1-2-1-2 als pref. formation heeft dus ik denk dat ik 'm maar hou, wellicht werkt ie beter dan Adriano/Fabiano en anders is 't een supersub 
edit: nou kijk eens aan, ik haal net Torres uit een pakkie
Nou Ronaldo en Messi nog en dan heb ik ze allemaal wel gehad
edit: nou kijk eens aan, ik haal net Torres uit een pakkie
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2009 11:36 ]
Verwijderd
Mijn Ajax team in beeld 
http://img34.imageshack.us/img34/8392/photojlk.jpg
Met als subs dus Sneijder, Babel, Kanu, Mido, Bergdolmo, Pienaar ...
Moet nog 1 4-1-2-1-2 kaart voor de spits, dan kan Litmanen om gezet worden naar Fins ipv Nederlands
http://img34.imageshack.us/img34/8392/photojlk.jpg
Met als subs dus Sneijder, Babel, Kanu, Mido, Bergdolmo, Pienaar ...
Moet nog 1 4-1-2-1-2 kaart voor de spits, dan kan Litmanen om gezet worden naar Fins ipv Nederlands
Heeft volgens mij niks met fifa te maken maar ik stel de vraag toch hier omdat het met fifa gebeurt.
Ik heb volgens mij een beetje lopen kloten met de HDMI/beeld instellingen van de ps3.
Vaak tijdens de wedstrijd is het spel ineens schokkerig.
Ik heb bij de HDMI alle instellingen op auto gezet en daar staat dat mijn tv maximaal 1080P aankan.
Heeft het zin om dit bijv. maximaal op 1080I te zetten?
Of zou het wat anders kunnen zijn?
Ik heb volgens mij een beetje lopen kloten met de HDMI/beeld instellingen van de ps3.
Vaak tijdens de wedstrijd is het spel ineens schokkerig.
Ik heb bij de HDMI alle instellingen op auto gezet en daar staat dat mijn tv maximaal 1080P aankan.
Heeft het zin om dit bijv. maximaal op 1080I te zetten?
Of zou het wat anders kunnen zijn?
Burp
Verwijderd
Vandaag een paar gouden pakjes gehaald en wat een geluk
Manager: Luis Aragones (89 - 4-4-2)
John Terry
Mijn team begint eindelijk op iets te trekken, ook de chemistry is omhoog gegaan nu er 3 Fransen achteraan, 3 Spanjaarden in het midden en vooraan 2 Nederlanders lopen.
DM U. Ramé
RV P. Chimbonda
CV V. Kompany
CV J. Terry
LV P. Evra
LM A. Robben
CM Xavi
CM R. De la red
RM Ikzelf
SP R. Van Nistelrooy
SP D. Kuyt
Ik hoop op wat trainingskaarten (ozo zeldzaam!) in de volgende paketten. Ook een betere Franse keeper (liefst Mandanda, anders Frey of Hugo Loris) wil ik nog. Verder ben ik tevreden met mijn team, misschien dat Huntelaar nog in de plek van Kuyt komt. En Fabregas
Maar die staat voor apocalyptische prijzen in de Trade pile.
Manager: Luis Aragones (89 - 4-4-2)
John Terry
Mijn team begint eindelijk op iets te trekken, ook de chemistry is omhoog gegaan nu er 3 Fransen achteraan, 3 Spanjaarden in het midden en vooraan 2 Nederlanders lopen.
DM U. Ramé
RV P. Chimbonda
CV V. Kompany
CV J. Terry
LV P. Evra
LM A. Robben
CM Xavi
CM R. De la red
RM Ikzelf
SP R. Van Nistelrooy
SP D. Kuyt
Ik hoop op wat trainingskaarten (ozo zeldzaam!) in de volgende paketten. Ook een betere Franse keeper (liefst Mandanda, anders Frey of Hugo Loris) wil ik nog. Verder ben ik tevreden met mijn team, misschien dat Huntelaar nog in de plek van Kuyt komt. En Fabregas
Verwijderd
Dat over die trainingskaarten lees ik wel vaker, maar ik krijg er gek genoeg mega veel. Soms wel 4 in 1 pakje. Ik ben zo gewend goede kaarten te krijgen dat ik vandaag een Iniesta en Adebayor in de collection gepropt hebVerwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 23:36:
Ik hoop op wat trainingskaarten (ozo zeldzaam!) in de volgende paketten. Ook een betere Franse keeper (liefst Mandanda, anders Frey of Hugo Loris) wil ik nog. Verder ben ik tevreden met mijn team, misschien dat Huntelaar nog in de plek van Kuyt komt. En FabregasMaar die staat voor apocalyptische prijzen in de Trade pile.
Verwijderd
Succes daarmee, tenzij je je eigen mannetje Huntelaar noemt[b][message=31997476,noline]
Ik hoop op wat trainingskaarten (ozo zeldzaam!) in de volgende paketten. Ook een betere Franse keeper (liefst Mandanda, anders Frey of Hugo Loris) wil ik nog. Verder ben ik tevreden met mijn team, misschien dat Huntelaar nog in de plek van Kuyt komt. En FabregasMaar die staat voor apocalyptische prijzen in de Trade pile.
Verwijderd
4 in 1 pakje is wel heel veel, ik heb er af en toe 1tje. Mijn created player van 65 naar 73 gebracht met enkele, en een stuk of 2-3 die voor heel het team waren.Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 23:55:
[...]
Dat over die trainingskaarten lees ik wel vaker, maar ik krijg er gek genoeg mega veel. Soms wel 4 in 1 pakje. Ik ben zo gewend goede kaarten te krijgen dat ik vandaag een Iniesta en Adebayor in de collection gepropt heb(die moet vol vind ik, ben al een goed end op weg). Met 150.000 coins maakt 't toch niet meer uit
Voor 150k heb je al een stevig potje mogen spelen zeker? Of heb je de markt zitten bespelen?
Hij zit niet in het spel? Ik wist dat spelers uit de Eredivisie er niet inzaten maar de NL'ers bij Real Madrid toch wel? Ik ben hem inderdaad nog niet tegengekomen, hmmm.Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 00:08:
[...]
Succes daarmee, tenzij je je eigen mannetje Huntelaar noemt
Best vreemd eigenlijk dat de competitie wel in het spel zit maar niet in UT. De Belgische competitie zit er gewoon in, en het is niet alsof die kwalitatief beter is hé
Misschien toch veranderen van aanvalskoppel dan in de toekomst, misschien een Argentijns of Duits duo
@vanholm, dat is dezelfde reden als waarom het nederlands elftal er niet inzit.
Via de KNVB en oud nederlandselftal spelers is er ooit een confrlict ontstaan over plaatjes/portretrecht etc.
Via de KNVB en oud nederlandselftal spelers is er ooit een confrlict ontstaan over plaatjes/portretrecht etc.
Burp
Verwijderd
Valt reuze mee, heb zodra ik het kon veroorloven een paar gouden pakjes gekocht, de inhoud ervan verkocht. even zo doorgaan en je bent binnenVerwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 02:59:
[...]
4 in 1 pakje is wel heel veel, ik heb er af en toe 1tje. Mijn created player van 65 naar 73 gebracht met enkele, en een stuk of 2-3 die voor heel het team waren.
Voor 150k heb je al een stevig potje mogen spelen zeker? Of heb je de markt zitten bespelen?
edit: tering zeg wat begin ik online Ultimate Team zuigend te vinden. Ik word CONSTANT gematched met mensen met 99 attack en 99 defense wat er op neerkomt dat van de 10 steekpassen die ze geven er 5 doorkomen en ik er *niks* aan kan doen, en als ik dat probeer de defensie me er toch wel uit loopt.
En dat terwijl de pace van mijn mannetjes ook prima is en m'n chemistry gewoon 100. Ik snap er geen reet van maar het is gewoon niet leuk meer om elke keer dezelfde wedstrijden te spelen tegen de uber fifa goden.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2009 13:05 ]
Verwijderd
Het nationale team zit er inderdaad al jaren niet in, maar de Nl'se competitie toch wel? Als je niet UT speelt natuurlijk.Wii4all schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 08:46:
@vanholm, dat is dezelfde reden als waarom het nederlands elftal er niet inzit.
Hier en daar heb je nog andere spelers die blijkbaar hun licentie ook niet verkocht kregen. Onder andere: Adrian Murgu (Mutu), Olivier Rabret (Renard). In '08 en '07 vielen deze twee me ook al op.
En dan moet je nog wat geluk hebben dat er 4 trainingskaarten in 1 pak zitten zeker?Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 12:15:
[...]
Valt reuze mee, heb zodra ik het kon veroorloven een paar gouden pakjes gekocht, de inhoud ervan verkocht. even zo doorgaan en je bent binnen
edit: tering zeg wat begin ik online Ultimate Team zuigend te vinden. Ik word CONSTANT gematched met mensen met 99 attack en 99 defense wat er op neerkomt dat van de 10 steekpassen die ze geven er 5 doorkomen en ik er *niks* aan kan doen, en als ik dat probeer de defensie me er toch wel uit loopt.
En dat terwijl de pace van mijn mannetjes ook prima is en m'n chemistry gewoon 100. Ik snap er geen reet van maar het is gewoon niet leuk meer om elke keer dezelfde wedstrijden te spelen tegen de uber fifa goden.
Klinkt niet al te best, misschien kan je je custom tactics veranderen en je verdedigers in 'Cover' laten spelen? Zo krijg je dekking van andere verdedigers, altijd handig bij doorsteekpasses. Je kan ook je verdedigers 'losser' laten spelen, zodat ze 1-2 meter achter de aanvallers staan.
Verwijderd
Helaas zijn m'n tactics al zo goed mogelijk hierop aangepastVerwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:13:
Klinkt niet al te best, misschien kan je je custom tactics veranderen en je verdedigers in 'Cover' laten spelen? Zo krijg je dekking van andere verdedigers, altijd handig bij doorsteekpasses. Je kan ook je verdedigers 'losser' laten spelen, zodat ze 1-2 meter achter de aanvallers staan.
edit: trek net voor de 2e keer in m'n gold-pack historie een 4-4-2 player training uit een pakje. Ka-ching. Alleen lijkt het erop alsof mn team ineens een probleem met morale heeft. Na een paar wedstrijden online verloren te hebben was m'n morale gemiddeld zo'n 70, dus ik denk hop even een potje tegen de CPU in m'n thuisstadion, win met 11-0 en wat blijkt achteraf, het is er alleen maar slechter van geworden, met name achterin
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2009 16:41 ]
Verwijderd
Morale gaat en stuk langzamer omhoog dan dat het zakt. En ook gelijkspel levert negatief morale op helaas. Maar dat het met winnen ook lager wordt, heb ik nog niet gehad volgens mij. Wellicht staat die speler ook nog eens niet op zijn natuurlijk positie? (RB of CM etc.)Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:36:
[...]
edit: trek net voor de 2e keer in m'n gold-pack historie een 4-4-2 player training uit een pakje. Ka-ching. Alleen lijkt het erop alsof mn team ineens een probleem met morale heeft. Na een paar wedstrijden online verloren te hebben was m'n morale gemiddeld zo'n 70, dus ik denk hop even een potje tegen de CPU in m'n thuisstadion, win met 11-0 en wat blijkt achteraf, het is er alleen maar slechter van geworden, met name achterinSnap er niks van.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2009 16:50 ]
Verwijderd
Denk dat ik misschien toch iets scheel gekeken heb en het wel een *beetje* omhoog is gegaan. Net even goed de waardes onthouden en nog een pot gespeeld tegen de CPU (10-0) en vervolgens weer gekeken en warempel, het morale is met 2 puntjes ofzo omhoog gegaan. 't Is me nog niet eerder opgevallen dat het zó langzaam weer omhoog gaat zeg. Dat motiveert dan al helemaal niet meer om online te gaan spelen, aangezien je 1 pot verliezen weer 5 potten mag gaan winnen om je morale weer terug te krijgenVerwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 16:49:
[...]
Morale gaat en stuk langzamer omhoog dan dat het zakt. En ook gelijkspel levert negatief morale op helaas. Maar dat het met winnen ook lager wordt, heb ik nog niet gehad volgens mij. Wellicht staat die speler ook nog eens niet op zijn natuurlijk positie? (RB of CM etc.)
Verwijderd
Hoe weet je bij online tournaments of het een 99 team is? Ik zie enkel 5 sterren, maar dat wil niks zeggen. Ikzelf heb ook een 5 * team maar met spelers tussen de 78-86. Bij een paar online league wedstrijden daarnet vertrokken er ook een paar tegenstanders nog voor de wedstrijd begon, ze hadden nochtans 4,5 of 5 sterren teams.
Daarnet een gold pack gekocht en Kaka en Deco zaten er in. Helaas CAM's dus verkopen straks.
Daarnet een gold pack gekocht en Kaka en Deco zaten er in. Helaas CAM's dus verkopen straks.
Het wordt steeds erger. In de 1ste actie scoor ik, tegenstander meteen gedisconnect.
Verwijderd
Ja denk je eindelijk een normaal potje gevonden te hebben krijg je zulk soort gedoe. Je moet online echt mazzel hebben voor een leuke wedstrijdtiswat schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:24:
Het wordt steeds erger. In de 1ste actie scoor ik, tegenstander meteen gedisconnect.

Net trouwens offline even de Ibrahimovic en Torres die ik onlangs uit een pakje kreeg geprobeerd maar ik vond ze niet echt beter dan m'n Adriano en Luis Fabiano
edit: blub ook david villa tevoorschijn gekomen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 12:02 ]
Verwijderd
In datzelfde scherm zie je ook drie balkjes met attack, midfield en defence.Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:22:
Hoe weet je bij online tournaments of het een 99 team is? Ik zie enkel 5 sterren, maar dat wil niks zeggen.
Verwijderd
Aha, dan zal ik daar ook beginnen opletten. Toch best vreemd dat een aantal pipo's niet wilden tegen me wilden spelen toen ze mijn 5 sterren team zagen. Ik denk dat ze ook nog niet op die 3 balkjes hadden gelet.Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:29:
[...]
In datzelfde scherm zie je ook drie balkjes met attack, midfield en defence.
Ondertussen Mandanda in het doel gezet, en getraind van 86 -> 90 (mijn beste speler atm
Voor een prikje gekocht (2k), en je kan het al raden: in het volgende pak zaten twee keepers! Dida (79), die ik in de collection heb gezet, en Enke (86) ! Ik hou hem nog even bij om eventueel de Steve te vervangen, ik train hem ondertussen ook en ga deze later misschien verkopen.
Die 99/99/99 teams zijn inderdaad verdomd lastig om te bekampen. Zelfs als je dan eindelijk een goed team hebt. Het overkwam me twee keer dat ik tegen een team speelde met relatief onbekende spelers die wel mijn 'sterren' eraf liepen. Enige manier om dit te counteren is ook een 99 team maken. Nog veel werk dus
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 18:10 ]
Verwijderd
Pff. Zojuist drie potten proberen te spelen. Alle drie op voorsprong gekomen. Tevens alle 3 disconnected. Echt heel triest.tiswat schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:24: