Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Problemen met fifa! Als ik offline met Arsenal speel, staat er in de basis 11 een speler zonder naam op papier. Maar is niet in het veld aanwezig.. Als ik die probeer te wisselen, loopt de 360 vast, rebooten is dan de enige oplossing.

Ik heb geprobeerd om via team managment in het hoofdmenu die vage player uit de basis 11 te halen, dat kan, maar als ik nu met arsenal wil spelen, loop de 360 al vast bij het laden (waar je met een speler op het doel mag knallen).

Online gaat wel alles goed met Arsenal..

Ben ik de enige met dit probleem? Heb fifa gewoon legaal gekocht een klein jaartje terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, dat klinkt niet goed. Ben bang voor je dat er iets 'corrupt' is. Misschien dat je in de team-m. kan rommelen in het hoofdmenu. Of misschien kijken bij 'edit player' , of een nieuw Roster binnenhalen. Ik heb dat probleem iig nog nooit gehad (veel een heel vaag probleem overigens 8)7 )

Maar dingen als je cache legen, fifa saves verwijderen etc. zou altijd wel kunnen helpen. Maarja, dat is nooit fijn (last resort)

cache legen:
" Go to the system blade and then select memory.

Press Y on the HD symbol and then press X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou eerst ff proberen om je Live season te updaten. ik weet niet of je dat al wel eens gedaan hebt, maar anders moet je ff in je FIFA-hoesje kijken. Daar zit een code in voor gratis 1 competitie met Live seasons up to date te houden. Dat zou zeker kunnen helpen. En even zoeken anders op het officiële EA FIFA forum, klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hoe krijg ik 't voor elkaar dat m'n Logitech Rumblepad II ook daadwerkelijk trilt in Fifa 2009?
Ik heb de drivers geinstalleerd en dan gaat die met 'profiler' spellen zoeken ofzo, maar hij vind geen Fifa...

In Fifa 2009 staat bij 'instellingen' vibratie op aan, maar ik merk er niks van en heb niet voor niks deze controller...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:07:
Hoe krijg ik 't voor elkaar dat m'n Logitech Rumblepad II ook daadwerkelijk trilt in Fifa 2009?
Ik heb de drivers geinstalleerd en dan gaat die met 'profiler' spellen zoeken ofzo, maar hij vind geen Fifa...

In Fifa 2009 staat bij 'instellingen' vibratie op aan, maar ik merk er niks van en heb niet voor niks deze controller...
let wel dat 'ie alleen vibreert als je de paal/laat raakt of een beslissende penalty moet nemen/stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:15:
[...]

let wel dat 'ie alleen vibreert als je de paal/laat raakt of een beslissende penalty moet nemen/stoppen.
En bij de afdeling 'beenhouwerij', wanneer een speler van je geblesseerd raakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja dat dacht ik dus ook, al meerdere malen op de baal geragd, maar ik voel niks trillen...
Bij jullie staat Fifa 2009 ook niet in die 'profiler' of wel? Ik baal der wel een beetje van eerlijk gezegd.

Hmm ik vond zojuist een vinkje in de driverinstellingen die 'krachtfeedback inschakelen' heette..
Nu ff proberen tegen de paal te schieten haha, I'll keep you informed! :)

EDIT: Dat knopje kan ik aanvinken, een krachtniveau meegeven van 0% tot 150%, maar hij slaat het niet op?
Er is geen manier om 'opslaan' te kiezen of iets in die trend, dus ik druk op 'sluiten' en hij staat natuurlijk niet aangevinkt... Hmm bout bout bout.. ff snel die driver uninstallen en er weer op knallen |:( 8)7

EDIT 2: In de handleiding staat dat je vibratie nog moet activeren met de vibratie-knop op je gamepad O-)

EDIT 3: Werkt allemaal voor geen ene meter zeg, doet 't gewoon niet :X

Iemand met Fifa 2009, Vista HP 64 bits en 'n Logitech Rumblepad II waarbij dat ding wel trilt?

EDIT 4: Nieuwe driver van internet geplukt: http://www.logitech.com/i...n?softwareid=3916&osid=13
Geinstalleerd, spelprofiel aangemaakt voor Fifa 2009, 'krachtniveau' ingesteld en HIJ DOET HET!!! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 86% gewijzigd door CLB op 02-06-2009 17:17 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuj!!

lang leve pc gaming :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan is het ook nog eens een bagger versie die voor de pc is uitgebracht. Maar goed, hij heeft in ieder geval trillende handjes nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:36
My thoughts exactly, soms, heel soms ben ik wel blij met mijn console :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ajaa lekker bashen :+ Ik kan tenminste overal spelen op mn laptopje en jullie zijn gebonden aan een vaste plaats met je xBox / PS3. Tevens is 't nogal triest om 't een slechte versie te noemen, bepaal ik zelf wel
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:57:
Ajaa lekker bashen :+ Ik kan tenminste overal spelen op mn laptopje en jullie zijn gebonden aan een vaste plaats met je xBox / PS3. Tevens is 't nogal triest om 't een slechte versie te noemen, bepaal ik zelf wel
;)
Het was niet als een belediging bedoeld hoor :?
Het is gewoon een feit dat de pc-versie een slechte versie is vergeleken met de consoleversies. Check het officiële Fifa-forum maar eens naar de reacties niet al te tevreden pc-gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
DJH schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:29:
Problemen met fifa! Als ik offline met Arsenal speel, staat er in de basis 11 een speler zonder naam op papier. Maar is niet in het veld aanwezig.. Als ik die probeer te wisselen, loopt de 360 vast, rebooten is dan de enige oplossing.

Ik heb geprobeerd om via team managment in het hoofdmenu die vage player uit de basis 11 te halen, dat kan, maar als ik nu met arsenal wil spelen, loop de 360 al vast bij het laden (waar je met een speler op het doel mag knallen).

Online gaat wel alles goed met Arsenal..

Ben ik de enige met dit probleem? Heb fifa gewoon legaal gekocht een klein jaartje terug
Heb vergelijkbare problemen gehad, helaas hielp de cache leeggooien hier niet, ik heb uiteindelijk de savegames moeten verwijderen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
Eindelijk ook eens goed gaan zitten voor Fifa en met een clubje uit de laagste divisie van Engeland begonnen op Pro. Na een behoorlijk gevecht toch 1e geworden en van 1 naar 2 sterren gegaan en nu dus een divisie hoger beland.

Er zijn wel wat dingen die me behoorlijk tegen vallen tot nu toe

* Geen aanbiedingen van andere clubs gekregen terwijl ik me wel "bewezen" heb. Ik wil dit team helemaal naar de premier krijgen dus het maakt opzich niet heel erg uit maar ik had het wel verwacht.

* Helemaal niks geen spanningsopbouw naar het einde van het seizoen toe.Geen commentator die het benoemt, geen lijnen die promo/degra aangeven en als klap op de vuurpijl niet eens een beker waar je spelers mee rondrennnen zoals in ouder fifa's altijd ff genieten was :)

* Elke wedstrijd hetzelfde weer...hier snap ik echt niks van , want dat zat volgens mij in elke fifa tot nu toe.
Zeker als je in engeland aan het voetballen mag je toch weleens regen verwachten of een avondwedstrijd.
Onbegrijpelijk dat die optie is weg gesmokkeld.

Voor de rest gewoon een topsspel hoor die het geld MEER dan waard is. Binnenkort maar eens een stapje online wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:21:
[...]

Het was niet als een belediging bedoeld hoor :?
Het is gewoon een feit dat de pc-versie een slechte versie is vergeleken met de consoleversies. Check het officiële Fifa-forum maar eens naar de reacties niet al te tevreden pc-gamers.
Ah ja ik heb de pc versie ook kunnen proberen en die speelt heel anders. Daarmee ben ik het 100% eens dat de pc versie in vergelijking met de consoles gewoon een stuk minder is. Hoofdzaak is natuurlijk de game engine die fiks anders (lees: slechter) is, de be a pro mode is verkloot, geen ultimate team en vast nog wel wat zaakjes die ik niet bekeken heb in de pc versie 8)
Desalniettemin kan men zich vast prima vermaken met de pc versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:55:
Er zijn wel wat dingen die me behoorlijk tegen vallen tot nu toe

* Helemaal niks geen spanningsopbouw naar het einde van het seizoen toe.Geen commentator die het benoemt, geen lijnen die promo/degra aangeven en als klap op de vuurpijl niet eens een beker waar je spelers mee rondrennnen zoals in ouder fifa's altijd ff genieten was :)
Ja hier ben ik het helemaal mee-eens! Ik vind dit een van de grote min-punten van fifa. Als ik de champions league of Uefa cup (of andere cups) win, is er helemaal geen feest. Ook idd geen comentaar erover. Echt heel jammer, totaal geen sfeer/spanning opbouwing als je op het einde van het seizoen komt. Erg jammer.

Ze zouden als je het mij vraagt ook wat meer 'leven' kunnen maken op de bank. (zoals bijv. bij nba2k9. daar zie je al je spelers op de bank zitten, deze juichen als je scoort etc.etc. Bij fifa ziet er niemand op de bank 8)7 , ook geen managers, niks!. Als ze dat alleen al zouden maken, en dat deze dan bijv het veld op komen rennen als je de finale wint!, dan heb je als je het mij vraagt al meteen die 'sfeer' die je moet hebben bij een finale.

* Elke wedstrijd hetzelfde weer...hier snap ik echt niks van , want dat zat volgens mij in elke fifa tot nu toe.
Zeker als je in engeland aan het voetballen mag je toch weleens regen verwachten of een avondwedstrijd.
Onbegrijpelijk dat die optie is weg gesmokkeld.
Die optie is er nog wel. Je kan spelen in Zon, Regen, Sneeuw. Bij zon is alles normaal. Bij regen gaat de bal soms wat trager. En sneeuw is wel geinig, maar ik vind het persoonlijk zwaaaaar irritant. Het veld is nog wel gewoon groen (behalve achter de lijnen), maar vooral die sneeuw vlokjes door je beeld vind ik zwaar irritant. Maar goed, na heel veel uren fifa pas 1 keer sneeuw gehad.
Voor de rest gewoon een topsspel hoor die het geld MEER dan waard is. Binnenkort maar eens een stapje online wagen.
Ook mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:21:Check het officiële Fifa-forum maar eens naar de reacties niet al te tevreden pc-gamers.
Ach ik speel wat wedstrijdjes offline en de meeste online, dus fora hoef ik niet te checken, vind 't best!
And I'm sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:46:
[...]

[...]

Die optie is er nog wel. Je kan spelen in Zon, Regen, Sneeuw. Bij zon is alles normaal. Bij regen gaat de bal soms wat trager. En sneeuw is wel geinig, maar ik vind het persoonlijk zwaaaaar irritant. Het veld is nog wel gewoon groen (behalve achter de lijnen), maar vooral die sneeuw vlokjes door je beeld vind ik zwaar irritant. Maar goed, na heel veel uren fifa pas 1 keer sneeuw gehad.

[...]

Ook mee eens :)
Je bedoeld dat er wel wisselvallig weer is in de managermode ? En is het dan gewoon toeval dat ik een heel jaar overdag met mooi weer heb gespeeld of moet je dat ergens aanzetten ? het gaat mij namelijk echt erom dat je onverwachts regen krijgt. (en het liefst met aflassingen en echte plassen maar dat mag ik niet verwachten :p )

Ik d8 dat zal EA er wel weer uitgehaald hebben om volgende keer weer groots erbij te zetten als 2010 aangekondigt wordt :+

edit: Vind het trouwens echt ongelovelijk dat je zo'n mooi spel maakt en dan geen springende teams maakt met bekers en wat meer aandacht besteed aan het gevoel om te winnnen. Het ergste is dat het allemaal al in oudere versies zat |:( Achja tis maar een ergenisje...voor de rest voetbal ik vanaaf weer lekker verder

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 03-06-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, het is niet zo dat je tijdens het spelen met mooi weer, 'ineens' regen kan krijgen. Waarmee je begint, is wat je krijgt de rest van de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat EA regen, sneeuw, avond wedstrijden gewoon achter heeft gehouden voor Ultimate Team, zodat ze daar nog 'iets' extra's konden geven. (Ik speel nu bijna altijd in de regen / of 's avonds)

In de manager mode kom je wel eens anders weer tegen dan de zon, maar dan nog, misschien 2-3 wedstrijden op 1 seizoen? Elk Uefa cup en CL duel zou in principe 's avonds moeten zijn, als in het echt maar goed.
En sneeuw als je tegen Oost-Europese landen speelt. Waar is Zenith? Spartak? CSKA? Dynamo Kiev? Shaktar? ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:58:
Nee, het is niet zo dat je tijdens het spelen met mooi weer, 'ineens' regen kan krijgen.
Waarmee je begint, is wat je krijgt de rest van de wedstrijd.
Nou zo heb ik 't nog niet ervaren hoor... Bij mij regent 't regelmatig 1 helft wel en 'n andere niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het eerste fifa 10 nieuws is bekend! http://www.eafootballworl...news/FIFA_10_Announcement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel interessant wat iemand in de comments daar zegt; het zijn allemaal kits van vorig seizoen en in één van de foto's zie je nog 'Let's FIFA 09' op het reclamebord staan :p
Maar, dat 'ie dit jaar nog komt staat wel vast dus hoe dan ook ben ik zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door wat herinstallaties en een nieuw systeem met wat herinstallaties ben ik door mijn aantal PC's heen waar ik FIFA op mag installeren. Helaas zijn deze systemen allemaal geformatteerd en kan ik bij geen enkele werkende fifa meer om deze met de tool van EA uit de online database te verwijderen..
dinsdag een mail naar EA gestuurd maar nog geen reactie terug mogen ontvangen..
Echt klote want ik had deze week weer in de top 3000 terecht willen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:17
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/mblvzb.jpg

Mocht je ze tegen komen, speel aub niet tegen ze. Ze naaien er uit als ze achter komen grr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Tsja, dat is onderhand meer regel dan uitzondering.

Maar goed, ik lach erom, is toch snel coins verdiend :)

Ik speelde gister een potje waar ik begon met de aftrap en bij de eerste aanval een goal scoorde (+/- 2e minuut)

BAM, connectie weg, dus als 3-0 geregistreerd en ik verwelkom de coins die ik in 10 seconden verdiend heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 21:17
cypher21 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 08:34:
Tsja, dat is onderhand meer regel dan uitzondering.

Maar goed, ik lach erom, is toch snel coins verdiend :)

Ik speelde gister een potje waar ik begon met de aftrap en bij de eerste aanval een goal scoorde (+/- 2e minuut)

BAM, connectie weg, dus als 3-0 geregistreerd en ik verwelkom de coins die ik in 10 seconden verdiend heb :)
Ja ken het.. ik scoorde bij 3 wedstrijden in de 2e minuut. Met 2x een 1-2tje heel de verdediging uitgespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Laatst online: 30-10-2020
Ik zag laatst bij de dixons dat fifa 09 al het classic hoesje heeft gekregen en nog € 19,99 kost.
Overigens heeft fifa 08 dit niet gekregen (ook nog steeds verkrijgbaar)
Is 09 nu zo slecht dat het niet bespeelbaar is? En is er veel veranderd ten opzichte van 06?
Mijn laatste versie is 06, die ik trouwens maar weinig heb aangeraakt (vond 2005 beter)
Ik heb het hier over de pc versie.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kan zelfs nog goedkoper hoor: pricewatch: Fifa 09, PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Laatst online: 30-10-2020
die ene euro goedkoper maakt ook al geen snars uit.
(voor de goede orde; ik woon in de provincie groningen en dan zou het opgestuurd moeten worden waardoor er verzendkosten over heen komen. uiteindelijk is het net zo duur of zelfs nog duurder)
Daarmee zijn eigenlijk mijn vragen nog niet beantwoord.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte,

Ik word strontziek van Fifa 09 online op de PS3! Ik wil gewoon een ordinair potje spelen met iemand online, het maakt mij niet uit wie al is het Sjaak Polak. Maar telkens als ik dan naar snelle wedstrijd ga..krijg ik het bericht: Deze wedstrijd is niet langer beschikbaar. Weet iemand hoe dit komt of ligt dit gewoon aan de absurd slechte online gaming van de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:54:
Geachte,

Ik word strontziek van Fifa 09 online op de PS3! Ik wil gewoon een ordinair potje spelen met iemand online, het maakt mij niet uit wie al is het Sjaak Polak. Maar telkens als ik dan naar snelle wedstrijd ga..krijg ik het bericht: Deze wedstrijd is niet langer beschikbaar. Weet iemand hoe dit komt of ligt dit gewoon aan de absurd slechte online gaming van de PS3?
Hoe is jouw NAT? Type 3 toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:17:
[...]

Hoe is jouw NAT? Type 3 toevallig?
Sorry heb geen idee waar je het over hebt?(hoe kan ik dat checken) Ik heb net wel de UDP en TCP poorten volgens het boekje
open gezet, geen resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:39:
[...]

Sorry heb geen idee waar je het over hebt?(hoe kan ik dat checken) Ik heb net wel de UDP en TCP poorten volgens het boekje
open gezet, geen resultaat
Poorten openzetten is al goed, maar controleer het even. Volgens mij bij je netwerkinstellingen op de PS3, verbindingsstatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:54:
Geachte,

Ik heb dit probleem ook zeer regelmatig. Heb inderdaad NAT type 3. Iemand een idee hoe je dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

cypher21 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:47:
[...]

Heb vergelijkbare problemen gehad, helaas hielp de cache leeggooien hier niet, ik heb uiteindelijk de savegames moeten verwijderen
Als ik FIFA start reset ik eerst de squad files voor offline games. Dan kloppen de spelers wel. Start ik weer opnieuw op, moet ik weer de squad files resetten. Wel irri, maar hoef gelukkig mn savegames niet te verwijderen. Misschien als ik dat doe, is het probleem helemaal verholpen.

p.s. Maus en Mork, thanks voor jullie reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjeez, gister voor het eerst sinds een maand of 2 weer een potje online Ultimate Team, kom ik tegen een 99/99/99, maja ik denk 'goh toch maar proberen'. Ik begin slecht, 1-0 achter, word daarna wat beter, maak 1-1 vlak voor rust, vervolgens scoor ik 1-2, 1-3, peert 'ie 'm er in de 87e minuut vandoor. Waar gaat dat over echt O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:20:
[...]

Ik heb dit probleem ook zeer regelmatig. Heb inderdaad NAT type 3. Iemand een idee hoe je dit kan verhelpen?
Juiste poorten openzetten in je router :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Of upnp aanzetten in de router (of kan de PS3 dat niet aan?) Werkt met de xbox iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL nouja nu heb ik het meteen ook weer gehad met ultimate team online. Nog zo'n 99/99/99 kneus maar dan een die wel de hele spelmechaniek volledig uitbuit. na grofweg 5 minuten speeltijd 2-0 achter én rood op zak nou fuck it dan heb ík zelfs geen eens zin meer om verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

cypher21 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:01:
Of upnp aanzetten in de router (of kan de PS3 dat niet aan?) Werkt met de xbox iig wel.
Ook mogelijk idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw op het forum, maar regelmatig bekeken!

Hierbij daag ik iedereen uit voor een potje FIFA09, op de X360.
Gamertag: Reflex Balrog

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vriend zn 360 crasht in de Arena, keer op keer, tijdens het laden.

Na inlezen dacht ik dat het of te maken had met het clearen van de cache (oplossing that is) of als er een tweede controller aanstaat. Tweede controller staat uit, clearen cache hielp niets. Wat veroorzaakt dan toch steeds die crash in de Arena, bij het laden van een game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
de savegame.

Ik heb al 3x mijn savegame weg moeten gooien. eerste keer liep de boel alleen vast als de 2e speler de controller aanraakte. 2e keer alleen bij Manchester United en de derde keer duurde het laden van het spel 5 minuten

Je hoeft niet alle savegames weg te gooien, maar wel die met de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

cypher21 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:15:
de savegame.

Ik heb al 3x mijn savegame weg moeten gooien. eerste keer liep de boel alleen vast als de 2e speler de controller aanraakte. 2e keer alleen bij Manchester United en de derde keer duurde het laden van het spel 5 minuten

Je hoeft niet alle savegames weg te gooien, maar wel die met de instellingen
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik had ultimate team gekocht 2 weken na release. En had toen een weekje gespeeld, En sinds deze week weer opgepakt.

Alleen iedereen heeft 99 teams online. Ik heb nog zo slecht elftal.

Heeft iemand misschien een sterspeler over? Die hij kwijt wil voor heel weinig ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 19:02:
Heeft iemand misschien een sterspeler over? Die hij kwijt wil voor heel weinig ;)
Is het alweer zover? <+:)

Wat dacht je van deze? Haar + snor is exclusief uiteraard.

Afbeeldingslocatie: http://www.virginmedia.com/microsites/sport/slideshow/worst-haircuts/img_11.jpg

Misschien kan ik er wel 1tje missen voor het goede (komt ie!) doel. Een CB, CM of LW/RW heb ik wel op 'overschot' denk ik. Ik laat je wel iets weten dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan ik er wel 1tje missen voor het goede (komt ie!) doel.
Dat was wel echt een (komt ie!) inkoppertje!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2009 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Eenvoudige vraag misschien. Het schijnt me niet te lukken om een stadion te kiezen bij het spelen van een Xbox Live match. Bij een offline match is dat wel mogelijk.

Wat doe ik fout?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 19:38:
[...]

Is het alweer zover? <+:)

Wat dacht je van deze? Haar + snor is exclusief uiteraard.
De witte Gullit a.k.a. Carlos Valderama. :Y)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 19:56:
Eenvoudige vraag misschien. Het schijnt me niet te lukken om een stadion te kiezen bij het spelen van een Xbox Live match. Bij een offline match is dat wel mogelijk.

Wat doe ik fout?
Kan volgens mij ook niet.. Je speelt gewoon in het stadion van het 'thuis team'. Het thuis team is de gene die de andere speler uitnodigt. (of ranked quick match, daarbij is het random wie er uit of thuis speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:13

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Zeer pijnlijke bug hier. Met Cittadella in eerste seizoen gepromoveerd naar Serie A ( slechtste team uit Italië ) Tot dusver een redelijk goed seizoen. Dan AS Roma uit, zeer lastig natuurlijk. Wedstrijd had ik wel onder controle totdat dit gebeurt:

http://www.youtube.com/watch?v=Yew5dF7QPxA

Tja wat doe je daar dan aan... :(

Sorry overigens voor het slechte camerawerk en de kwaliteit. Maar het is gewoon zodat je een idee krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
My god, dat is erg :P Is dat PC of een console? Enge gedachte dat dat voor kan komen.. Ben pas weer eens aan het Fifa'en gegaan en heb al moeite genoeg om de nul te houden :9

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
PC, dat is een van de redenen waarom de console versie beter is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
cypher21 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:47:
PC, dat is een van de redenen waarom de console versie beter is :)
Ah, "gelukkig" dan maar (no offence he ;)).
Wat houd ik toch van footies, ben ook erg benieuwd naar deeltje 10..

Maar goed, eerst maar eens wat niveau terughalen.. Ik bak er werkelijk niets van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33

Koppensneller

winterrrrrr

Ben die bug al een paar keer tegengekomen, elke keer weer een verrassing als je zo scoort uit een voorzet. Hebben jullie ook (op de pc) dat de bal regelmatig dwars door de lat het doel in vliegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:13

tuinïnen

Eventus stultorum magister

KoppenSneller schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:00:
Ben die bug al een paar keer tegengekomen, elke keer weer een verrassing als je zo scoort uit een voorzet. Hebben jullie ook (op de pc) dat de bal regelmatig dwars door de lat het doel in vliegt?
Ja of over , dat heb ik ook weleens. Gaat de bal onder de lat door en weer door het net erboven.

En ik heb ook nog een replay waar ik een penalty stop ( ruim voor de lijn ) en deze telt gewoon als een doelpunt. Dat is ook te idioot voor woorden. Deze zal ik ook nog wel even op youtube zetten en hier even neerknallen. Leedvermaak zullen we het maar noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buitenspel staan op je eigen helft is ook een heel vervelende bug!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fifa op de PC wordt met het jaar een schandaligere port van de consoleversie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Wow, gisteren een mooi momentje gehad. Eindelijk weer eens gescoord en nog vanuit een vrije trap ook, heerlijk ingedraaid en kreeg er nog een achievement voor ook (xbox360). Man man, wat een lekker gevoel.

Sowieso om eindelijk weer eens te scoren :P Maar vanuit een vrije trap is het me nog niet vaak geluk en zeker niet zo mooi. Kon ik de replays op de xbox maar bewaren.. :(

EDIT: kan iemand trouwens met zekerheid zeggen of replays op de Xbox360 gesaved kunnen worden of niet? Ik kon het iig niet vinden.. Wel ontzettend jammer als het niet zo is.. :'(

[ Voor 22% gewijzigd door speek1984 op 17-06-2009 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Je kan ze uploaden en dan op eafootballworld terug kijken .vind ik vel beter werken dan bewaren want zo kan je ze aan anderen laten zien ;) of heb je geen inet op je xbox ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:36
Speek schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 08:45:
Wow, gisteren een mooi momentje gehad. Eindelijk weer eens gescoord en nog vanuit een vrije trap ook, heerlijk ingedraaid en kreeg er nog een achievement voor ook (xbox360). Man man, wat een lekker gevoel.

Sowieso om eindelijk weer eens te scoren :P Maar vanuit een vrije trap is het me nog niet vaak geluk en zeker niet zo mooi. Kon ik de replays op de xbox maar bewaren.. :(

EDIT: kan iemand trouwens met zekerheid zeggen of replays op de Xbox360 gesaved kunnen worden of niet? Ik kon het iig niet vinden.. Wel ontzettend jammer als het niet zo is.. :'(
Het kan wel, maar niet in online games. Beetje jammer, maar het is nog het minste wat aan de game schort hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Beakzz schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:54:
Je kan ze uploaden en dan op eafootballworld terug kijken .vind ik vel beter werken dan bewaren want zo kan je ze aan anderen laten zien ;) of heb je geen inet op je xbox ?
Heb inderdaad wel internet. Maar waar vind ik dan die optie? Misschien moet ik mijn boekje naslaan hoor :P
Had het zelf wel fijner gevonden als ik het ook gewoon op de Xbox360 HDD kon opslaan of een 360 mem kaartje. Ach ja, zoals HendrikN hierboven zegt is het ook geen grote ergernis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:59:
[...]

Heb inderdaad wel internet. Maar waar vind ik dan die optie? Misschien moet ik mijn boekje naslaan hoor :P
Had het zelf wel fijner gevonden als ik het ook gewoon op de Xbox360 HDD kon opslaan of een 360 mem kaartje. Ach ja, zoals HendrikN hierboven zegt is het ook geen grote ergernis :)
Surf naar www.easportsfootball.com, maak een account en vervolgens link je deze aan je live / psn.

Nu kan je aan iedereen je filmpjes laten zien die een PC + internet heeft, toch beter dan te wachten tot 3-4 vrienden zijn langsgeweest om je goaltje eens te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

deze schoot ik er wel lekker in :D
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/5831070

p.s nog een bug (PS3):
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/6170281

ik schiet mis, maar vervolgens ligt ie wel in de goal. Hij telde em trouwens niet, dat viel dan weer mee.

[ Voor 52% gewijzigd door Hulkr_ op 17-06-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:21:
[...]

Surf naar www.easportsfootball.com, maak een account en vervolgens link je deze aan je live / psn.

Nu kan je aan iedereen je filmpjes laten zien die een PC + internet heeft, toch beter dan te wachten tot 3-4 vrienden zijn langsgeweest om je goaltje eens te zien :)
Done :) Ziet er wel tof uit, thanx! Had ik dat gisteren maar geweten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:35:
[...]

Done :) Ziet er wel tof uit, thanx! Had ik dat gisteren maar geweten :P
Nou verwachten we dat je nog een topper scoort en upload natuurlijk he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:03:
[...]

Nou verwachten we dat je nog een topper scoort en upload natuurlijk he ;)
Ja die heb ik nu dus helaas gemist ;) Heb al moeite genoeg met scoren op zich, dus laat staan een mooi doelpunt :P Misschien maar eens van Pro naar Semi-pro zetten.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn zeg. Heb ik m'n hele Braziliaanse 4-1-2-1-2 team verkocht en een Nederlands 4-2-2-2 begonnen (moet toch een keer gebeuren), spelen de Nederlanders echt verschrikkelijk in vergelijking met de Brazilianen :( Ze zijn goed genoeg opgetrained en 100 chem dus daar ligt het niet aan. Boehoeee

edit: na wat schuiven en het besluit om het huidige basisteam van Nederland na te maken gaat het toch een stuk beter :) M'n team is nu als volgt:

-------------------Kuyt---v Persie-------------------
------Robben------------------------vd Vaart-------
----------------de Jong---v Bommel---------------
-v Bronckhorst-Mathijsen-Ooijer-Heitinga-
-----------------------vd Sar---------------------------

4-2-2-2, manager Huub Stevens, 100 chem :)

v Bronckhorst is m'n created player, het enige wat niet matched met de NL selectie is de keeper maarja, Stekelenburg zit er niet in :( En de 4-2-3-1 formatie ook niet dus dan maar 4-2-2-2.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Hm.. Ben zo ver nog nooit geweesst.. Is dat manager mode waar je het over hebt? Of be a Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:56:
Hm.. Ben zo ver nog nooit geweesst.. Is dat manager mode waar je het over hebt? Of be a Pro?
ow sorry, ultimate team mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:40:
[...]

ow sorry, ultimate team mode :)
Ok, clear :) Zal daar eens een start mee maken zodra mijn scorend vermogen wat omhoog geschroefd is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Die zul je dan eerst moeten kopen :)

@Resonance, ik heb ook een volledig NL team en ik zie dat jij en beetje dezelfde problemen hebt als ik, er is geen echte rechtsbuiten of rechtsachter,

Ik heb zelf v Nistelrooij (99 op schieten, koppen, pace en dribble) en Vennegoor (ook alles 99) in de spits staan. V Persie beviel me niet in de spits, die staat bij mij op rechtsbuiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:04:
Die zul je dan eerst moeten kopen :)

@Resonance, ik heb ook een volledig NL team en ik zie dat jij en beetje dezelfde problemen hebt als ik, er is geen echte rechtsbuiten of rechtsachter,

Ik heb zelf v Nistelrooij (99 op schieten, koppen, pace en dribble) en Vennegoor (ook alles 99) in de spits staan. V Persie beviel me niet in de spits, die staat bij mij op rechtsbuiten :)
Nouja rechtsachter heb je Zuiverloon maar ik heb Heitinga gekozen aangezien die in het huidige NL team ook op die positie speelt :) Ik had eerst ook Vennegoor en v Nistelrooy en vooral de lengte daarbij was erg fijn, maargoed heb nu wat meer snelheid en tenminste de echte selectie spelers :p Ze spelen wel lekker maar nog steeds lang niet zo fijn als mn ex brazilianen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Ik had zonet bij Ranked quick match een tegenstander met Liverpool (97-92-90).
Hoe kan dat nou? (op 360 btw)

[ Voor 6% gewijzigd door SR8 op 19-06-2009 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 18:04

trixx

-CTU- SuiZide

Heb net een vaag potje gespeeld op de Xbox 360. Was een gast die had alle topspelers van Europa in Chelsea gezet, was een ongelooflijk vet team. Casillas, e'to, messi c. ronaldo, fabregas en dat soort spelers.

Gast heet xI SIZZLA Ix mocht je deze wel tegenkomen dus links laten liggen. Tegen een dergelijk team is het redelijk kloten spelen. Verneukt het spel ook met dit soort cheaters.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelde je ranked? Zoja, dan is dat wel bizar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Schijnt een glitch te zijn met de Ultimate team kaarten, heb het ook al een keer meegemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 18:04

trixx

-CTU- SuiZide

Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 23:28:
Speelde je ranked? Zoja, dan is dat wel bizar..
Was ranked. Als dit een glitch is dan was de speler er van op de hoogte. Dan valt het bij mij alsnog onder cheaten.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Weet iemand wat er veranderd is in de laatste patch voor FIFA 09 (PS3) (1.3?). Ik kreeg deze woensdag binnen, toen ik weer FIFA wilde spelen. Ik kan op Internet 1,2,3 niet vinden wat deze patch verbeterd of update.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 21-06-2009 00:03 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:03:
Weet iemand wat er veranderd is in de laatste patch voor FIFA 09 (PS3) (1.3?). Ik kreeg deze woensdag binnen, toen ik weer FIFA wilde spelen. Ik kan op Internet 1,2,3 niet vinden wat deze patch verbeterd of update.
Is dat niet de update dat je nu in elke wedstrijd een verschillend scorebord hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:25
hey, weet iemand of de online team update op één of andere manier ook offline te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rorata schreef op zondag 21 juni 2009 @ 17:12:
hey, weet iemand of de online team update op één of andere manier ook offline te krijgen is?
Als je offline bent krijg je niks wat online is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:41

Superkiwi

Hoi doei

Hoe kan je een pass geven waarbij je het spel verlegt van de ene vleugelspeler naar de andere?

En eindelijk, na het iedere wedstrijd geprobeerd te hebben, een keertje gescoord vanaf de middenstip:
http://beta.easports.com/media/play/video/6416568
Dus ook gelijk de 20-meter trophy ontvangen haha

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:26:
Hoe kan je een pass geven waarbij je het spel verlegt van de ene vleugelspeler naar de andere?

En eindelijk, na het iedere wedstrijd geprobeerd te hebben, een keertje gescoord vanaf de middenstip:
http://beta.easports.com/media/play/video/6416568
Dus ook gelijk de 20-meter trophy ontvangen haha
Da's leuk voor een keertje, maar als je dat online gaat doen gaan mensen niet blij met je zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Precies, maar ik wilde gewoon even weten of het kon.... en ja dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
dvdkiwi schreef op maandag 22 juni 2009 @ 13:11:
Precies, maar ik wilde gewoon even weten of het kon.... en ja dus ;)
Respect voor die goal én je avatar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

FIFA 10: PC graphics not on console level

As the developers announced at the Community Day in Vancouver FIFA 10 will - like its predecessor - come to the PC without graphical enhancements.
FIFA 10 is coming without Next-Gen graphics to the PC (23) [Source: view picture gallery]New information about EA's FIFA 10 - unfortunately it's no good news for PC gamers: In FIFA 10 there won't be Next-Gen graphics for the PC - just like it has been the case when FIFA 09 was released. This is what FIFA Soccer Blog learned during an interview at the Community Day in Vancouver.

According to the developers only ten percent of the FIFA gamers would have a PC that is fast enough to run the game with Next-Gen graphics - so EA would have to suffer the loss of sales volumes. The calculations are based on worldwide data so local differences are not taken into account.

But EA wants to improve the gameplay of the FIFA 10 PC version: among other features there will be an updated collision system as well as better animations for goal keepers and audience. Furthermore each team is said to receive an appropriate offensive and defensive orientation along with improved player switching.

FIFA 10 is scheduled for release in fall 2009 and EA has published new FIFA 10 screenshots at the E3.
:') :( FIFA op de PC loopt altijd achter.

[ Voor 3% gewijzigd door Splinter Cell op 22-06-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Speek schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:40:
[...]

Respect voor die goal én je avatar _/-\o_
Thanx!! :*)
Heb net mijn seizoen bij Barcelona afgesloten, 2e plaats, maar wel de EUFA cup en beker.
Ik vind er niks aan in Spanje, dus heb nu maar bij NAC getekent :P

Wat ik wel moeilijk vind nog steeds: het scoren uit een vrije trap.
Dat is me na 230 wedstrijden nog steeds niet gelukt.

Wel de omhaal "verbeterd":
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/6442632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
dvdkiwi schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:16:
[...]

Bij mij dus laatst wel en ik was ook erg verrast. Is me in een Fifa-game al echt heel lang niet meer gelukt. Helaas heb ik de video niet op kunnen nemen :( Maar het gaf wel een ontzettend "Wow!"-gevoel :9 Stond er zelf ook van te kijken.. ;)

Helemaal nu het scoren me zo moeilijk gaat zeg.. Dit was echt een leuke beloning :+

[ Voor 8% gewijzigd door speek1984 op 24-06-2009 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:11:
[...]

Bij mij dus laatst wel en ik was ook erg verrast. Is me in een Fifa-game al echt heel lang niet meer gelukt. Helaas heb ik de video niet op kunnen nemen :( Maar het gaf wel een ontzettend "Wow!"-gevoel :9 Stond er zelf ook van te kijken.. ;)

Helemaal nu het scoren me zo moeilijk gaat zeg.. Dit was echt een leuke beloning :+
Het zit mij nog steeds niet mee met de vrije trappen :( Heb alle andere goals al wel gemaakt (omhalen, hakjes, diving headers) alleen de vrije trappen gaan bijna altijd op de lat. Heb er al een stuk of 20 vanuit kansrijke positie snoeihard op de lat zitten. Niet erover, niet erin, nee, op de lat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:13:
[...]

Het zit mij nog steeds niet mee met de vrije trappen :( Heb alle andere goals al wel gemaakt (omhalen, hakjes, diving headers) alleen de vrije trappen gaan bijna altijd op de lat. Heb er al een stuk of 20 vanuit kansrijke positie snoeihard op de lat zitten. Niet erover, niet erin, nee, op de lat :/
Troost je met de gedachte dat normaal scoren bij mij al moeilijk valt :P Ik weet echt niet wat me bezielt.. Slechts een paar maandjes geleden dat ik Fifa gedaan heb en nu ineens gaat het zo'n stuk minder :/ Heel apart..
Zou ik hem dan op beginner gehad hebben mss :?
Op de een of andere manier lukt het richten me niet goed, als ik niet recht voor het goal sta. Ik denk dat ik goed mik, maar schiet toch steeds weer naast |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:23:
[...]
Ik denk dat ik goed mik, maar schiet toch steeds weer naast |:(
Met wat voor speler? Slechte spelers schieten snel mis, ookal mik je goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen die zoveel last hebben van tegenstanders die tijdens de wedstrijden afsluiten?

Ik heb het hier over de ultimate team modus. Als ik met een reeks bezig ben en ik sta op bv 5 gespeelde wedstrijden en ik speel mn 6e en ik kom voor wordt er vaak afgesloten door te tegenstander. Mijn reeks blijft dan op 5 staan.

Wat is dit voor cheatersshit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 12:54
trixx schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 23:27:
Heb net een vaag potje gespeeld op de Xbox 360. Was een gast die had alle topspelers van Europa in Chelsea gezet, was een ongelooflijk vet team. Casillas, e'to, messi c. ronaldo, fabregas en dat soort spelers.

Gast heet xI SIZZLA Ix mocht je deze wel tegenkomen dus links laten liggen. Tegen een dergelijk team is het redelijk kloten spelen. Verneukt het spel ook met dit soort cheaters.
Haha! Exact de vraag waarvoor ik naar het forum kwam.. Ik speelde tegen een Chelsea met een voorhoede van Ibrahimovic, Fernando Torres en Cristiano Ronaldo, een middenveld met onder andere Messi, moet haast wel dezelfde gast geweest zijn. Erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:32:
[...]

Met wat voor speler? Slechte spelers schieten snel mis, ookal mik je goed.
Ik speel een tournament met de selectie van NAC Breda :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Kijk eens even naar de spelersstatistieken en dan naar de vorm.
Begin van het seizoen zit de vorm zo rond de 50-60, sommigen iets hoger.
Na een paar wedstrijden komen ze goed in vorm en gaan ze richting de 100.
Dan gaan ze ook beter spelen: ze schieten beter, nemen de bal beter aan enz.
(Ik bedoel niet de Alg punten die achter de naam van de speler staat!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
AH GV

Speel gewoon online leage match, vergeet naar de contracten te kijken. Krijg geen waarschuwing :(

Ben mijn v Nistelrooy en v Persie (beide naar lvl 99 getraint) nu dus kwijt

Damn zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:16:
[...]

Thanx!! :*)
Heb net mijn seizoen bij Barcelona afgesloten, 2e plaats, maar wel de EUFA cup en beker.
Ik vind er niks aan in Spanje, dus heb nu maar bij NAC getekent :P

Wel de omhaal "verbeterd":
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/6442632
Tering, speel jij op de XBOX of PS3, ik had een PS3 met 1080i maar had niet het gevoel dat het er zo mooi uitzag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik speel op PS3, ook op een Full HD.
Elke keer weer genieten, en niet alleen met Fifa.

Pagina: 1 ... 23 ... 25 Laatste