Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 19:25
Tranzy schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:22:
Ik speel nou een weekje echt Ranked Quickmatches maar waar ik zo eerlijk ben om mijn verlies te accepteren is het 7 op de 10 keer disconnect van de andere kant... wordt er gek van.

De ranks boeien mij niet maar kennelijk anderen heel erg. Hoe gaan jullie hiermee om?
Ik verlies alles dus geen ervaring mee :+
Nee, het gebeurt mij ook wel is dat ze meteen na een 1 - 0 weg gaan maar je laat je dan wel kennen dan dus vind het niet zo erg

[ Voor 3% gewijzigd door Marc3l op 22-04-2009 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:13
als de andere quit krijg je zowiezo een 3-0 win dus tsja ik zit er meestal niet mee. gewoon een sneller potje :)

in het begin was ik ook telkens erg pissig als ik eindelijk won en de andere ging weg. nu ben ik er aan gewend geraakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gisteren eens een paar potjes online geprobeerd, maar het lijkt wel of de controls dan veel later reageren.

Tegen de CPU sta ik lekker rond te tikken en slidings/tackles te maken..
Gisteren online bakte ik er geen pepernoot van

edit:
Toch nog even een reactie op dit bovenstaande, online (met ultimate team) is het gewoon 'stroperig' als ik het een naam zou moeten geven, soms reageren de controles niet en soms heel laat. misschien lijkt het niet alsof ze reageren doordat ze te laat reageren.

Meer mensen hier last van?

[ Voor 39% gewijzigd door Wii4all op 23-04-2009 08:43 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:56:
Gisteren eens een paar potjes online geprobeerd, maar het lijkt wel of de controls dan veel later reageren.

edit:
Toch nog even een reactie op dit bovenstaande, online (met ultimate team) is het gewoon 'stroperig' als ik het een naam zou moeten geven, soms reageren de controles niet en soms heel laat. misschien lijkt het niet alsof ze reageren doordat ze te laat reageren.

Ik merk het vooral met Fifa clubs (die mode waarin je met 10vs10 met je eigen club kan) dan gaat het reageren een stuk trager. Online met UT valt het best mee vind ik, het ligt ook aan de lag. Ik wissel met UT vaak tussen offline tournaments en online en merk niet zoveel verschil eigenlijk, tenzij de verbinding kut is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Wii4all schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:56:

edit:

Nee dat heb ik maar heel zelden, heb nu zo'n 200+ potjes alweer gespeeld en denk dat er misschien 5 a 10 laggy waren maar dat kwam door de tegenstander. Voor de rest speelt het gewoon net zo smooth als in de offline mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Ik heb alleen ervaring met de PC versie, maar daar is het zeker zo dat er online een vertraging zit tussen het indrukken van de knoppen en de reactie van je speler. Je moet er gewoon een beetje aan wennen; na een tijdje heb je er echt geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hoe zit het trouwens met die celebratiions.
ik druk normaal wel een knop of 2 in nadat ik gescoord heb, dan zie je 1 hand of 2 handen omhoog gaan, gebruik je de rechter stick erbij dan gaat ie draaien met zn armen etc.

Wanneer zoomt de camera nou in? Is dat altijd zo?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe is online en offline 'even snel'. Soms kan het zijn dat online ietjes trager gaat, maar dat heeft met de verbinding te maken (maar dit komt zelden voor).

Vergeet niet dat als jij op live speelt, 9 van de 10 tegenstanders 'cheat-kaarten' gebruiken. Ik had ook in het begin een aantal keer online gespeelt, en vond m`n spelers zo traag. Ik dacht dat dit ook door het 'online-gedeelte' kwam, maar dat is niet zo. Dit heeft te maken met mensen die kaarten als: "Slow-pace" e.d gebruiken. Dan zijn jouw spelers dus idd vet traag, en die van hem niet . (gewoon cheaten dus, van mij hadden deze kaarten er niet in gehoeven, beetje jammer)..

Over die celebrations, die zijn echt cool :) Hij zoomt in bij een ' finish-move ' . Ik doe meestal deze volgorde achter elkaar als 1 move:
1: Armen omhoog als een vliegtuig stukje lopen (R3 indrukken)
2: Dan doe ik vaak 'ssssssssst' . Dat is je rechter joystick naar links houden geloof ik
3. Dan doe ik de rest erbij roepen met men arm. Dat is van links naar rechts, en dan rechts houden.
4. Dan doe ik een buikschuiver. Dat is LB ingedrukt houden, en dan je joy stick van voor naar achter.

Alleen nr 4 is een 'finish move' dus daarna kan ik geen andere dingetjes meer. Maar nr 1 t/m 3 kan je allemaal rennend doen zonder dat hij stopt.

Maar al deze moves staan ook in het hoofdmenu. Of anders ook op youtube.

Celebrations Tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=RVa-JwOO7zA

Vergeet ook niet de andere tutorials op youtube:
Juggling skills: http://www.youtube.com/watch?v=q83QXzvZXvw (hooghouden e.d)
Advanced Skills: http://www.youtube.com/watch?v=KOnrUUmzBYw (truckjes voor in de wedstrijd)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Die skills had ik aleens gezien ja, ik vergeet alleen de combinaties als ik gescoord heb ;)

Kijken of ik een van die finishing moves kan onthouden.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Wii4all schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:07:
Hoe zit het trouwens met die celebratiions.
ik druk normaal wel een knop of 2 in nadat ik gescoord heb, dan zie je 1 hand of 2 handen omhoog gaan, gebruik je de rechter stick erbij dan gaat ie draaien met zn armen etc.

Wanneer zoomt de camera nou in? Is dat altijd zo?
RTFM....
Of kijk gewoon ingame staan ze allemaal.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Postius schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:24:
[...]

RTFM....
Of kijk gewoon ingame staan ze allemaal.
Ik heb ze daar ook allemaal zien staan, ik heb alleen aangegeven dat ik ze vergeet nadat ik gescoord heb.

En ingame staat volgens mij niet precies aangegeven wat een finishing move is en wat een gewone move is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schrijf ze op ;) Ingame staat wel aangegeven of het over finishing moves gaat ja/nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonge, ik blijf me toch wel verbazen hoe wisselvallig het kan gaan tegen de CPU. Er wedstrijden dat ik volop kansen creëer maar de paal/lat minstens 5x raak, en dan de volgende wedstrijd komt geen pass van me meer aan en kan ik de computer nauwelijks meer van de bal af krijgen maar dan is er ineens een korte periode waarin ik zomaar een aantal keer kan scoren. Slecht af en toe kan ik een tegenstander echt lekker wegspelen :(
Maargoed m'n nieuwe ultimate gaat tot nu toe een stuk lekkerder, al een aantal silver packs weten te kopen, volop contracten alleen krijg ik de juist spelers voor mn gewenste formatie nog niet echt (wat is het toch met die bergen vol CDM's en CAM's als je die niet gebruikt :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 01:19:
Sjonge, ik blijf me toch wel verbazen hoe wisselvallig het kan gaan tegen de CPU. Er wedstrijden dat ik volop kansen creëer maar de paal/lat minstens 5x raak, en dan de volgende wedstrijd komt geen pass van me meer aan en kan ik de computer nauwelijks meer van de bal af krijgen maar dan is er ineens een korte periode waarin ik zomaar een aantal keer kan scoren. Slecht af en toe kan ik een tegenstander echt lekker wegspelen :(
Maargoed m'n nieuwe ultimate gaat tot nu toe een stuk lekkerder, al een aantal silver packs weten te kopen, volop contracten alleen krijg ik de juist spelers voor mn gewenste formatie nog niet echt (wat is het toch met die bergen vol CDM's en CAM's als je die niet gebruikt :/)
ik zou zeggen bied gewoon wat punten op spelers die je wilt hebben. dat gaat veel beter als je hele team bij elkaar sparen door pakketjes te kopen.

als je eenmaal je team hebt kun je pakketjes kopen en de spelers die er in zitten verkopen en de contracten etc houden.

ik heb btw gisteren kuyt gekocht van 92 met 170!! contracten voor 3650 coins. goede deal dacht ik zo :)
iemand anders had 3600 geboden en ik in de laatste seconde een bod erover heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/5141822

mooie uitgespeelde goal op world class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 07:44:
[...]

ik zou zeggen bied gewoon wat punten op spelers die je wilt hebben. dat gaat veel beter als je hele team bij elkaar sparen door pakketjes te kopen.

als je eenmaal je team hebt kun je pakketjes kopen en de spelers die er in zitten verkopen en de contracten etc houden.

ik heb btw gisteren kuyt gekocht van 92 met 170!! contracten voor 3650 coins. goede deal dacht ik zo :)
iemand anders had 3600 geboden en ik in de laatste seconde een bod erover heen :)
Dat is uiteraard een optie, alleen (hoe stom het ook klinkt) ik vind het wel leuk om spelers bij elkaar te sparen door pakjes te kopen :p Overigens heeft de trade zich wel weer nuttig bewezen, daar ik binnen een uur een zilveren LWB van 74 voor 2500 coins verkocht had. Alleen al die CDM, CAM, RF en LF nonsens raak ik aan de straatstenen niet kwijt dus die pleurt ik maar de collection in (ooit moet die ook vol vind ik :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog een vraagje overigens; ik dacht gelezen te hebben dat je alles van je created player kan veranderen, echter kan ik nergens meer vinden hoe ik de preferred formation kan veranderen. Ik kan me zelfs niet eens meer herinneren dat ik dat in het begin gedaan heb aangezien het een redelijk weirde formatie is waar ik zelf nooit voor zou kiezen.
Ik zie de optie nergens tussen de 'edit created player' opties zitten en nergens in de settings oid. Ik zit nou dus met m'n captain die totaal niet in de formation past :/ Ik heb overigens geen manager omdat ik steeds geen staff contracts kreeg dus misschien ligt het daar aan?

edit: ok dat was net een redelijk weirde eerste wedstrijd met mn bijna volledig vernieuwde zilveren 3* team:
Afbeeldingslocatie: http://i24.photobucket.com/albums/c4/Sjagga/24042009210.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 18:21:
Ik had nog een vraagje overigens; ik dacht gelezen te hebben dat je alles van je created player kan veranderen, echter kan ik nergens meer vinden hoe ik de preferred formation kan veranderen. Ik kan me zelfs niet eens meer herinneren dat ik dat in het begin gedaan heb aangezien het een redelijk weirde formatie is waar ik zelf nooit voor zou kiezen.
Ik zie de optie nergens tussen de 'edit created player' opties zitten en nergens in de settings oid. Ik zit nou dus met m'n captain die totaal niet in de formation past :/ Ik heb overigens geen manager omdat ik steeds geen staff contracts kreeg dus misschien ligt het daar aan?

edit: ok dat was net een redelijk weirde eerste wedstrijd met mn bijna volledig vernieuwde zilveren 3* team:
[afbeelding]
created player krijgt een random preferred formation. je kunt de formation veranderen door een trainingskaart erop te gebruiken met een andere formation. die zijn wel duur. ik zie 442 kaarten echt voor absurde prijzen weggaan.

gisteren kaka uit een pakketje. vanavond eens kijken wat ik daarvoor kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor je antwoord, dat bevestigt mijn vermoedens. Wel jammer maar ik verwacht toch dat zodra zn contract op loopt m'n captain wel eens ingewisseld kan worden ;)

Overigens net m'n eerste gold pack gekocht, op 3 contracten na een beetje waardeloos (1 zilveren speler en 1 gouden CAM die geen zak waard is :( Nouja better luck next time (als ik nog aan een nieuwe toe kom :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 15:26:
Thanks voor je antwoord, dat bevestigt mijn vermoedens. Wel jammer maar ik verwacht toch dat zodra zn contract op loopt m'n captain wel eens ingewisseld kan worden ;)

Overigens net m'n eerste gold pack gekocht, op 3 contracten na een beetje waardeloos (1 zilveren speler en 1 gouden CAM die geen zak waard is :( Nouja better luck next time (als ik nog aan een nieuwe toe kom :p)
3 contracten.. daar teken ik voor :) contracten zijn zeker 1000 tot 1500 per stuk waard en gouden spelers zijn tenminste 500 waard (in je collection, verkopen waarschijnlijk meer)

veel erger is het als je 0 contracten hebt en alleen maar wat gouden fitness kaarten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh, ik heb 2 gouden contracten te koop gezet alleen ik zie ze nu dus niet meer terug bij 'View Trade Status'. Is dit een bug en staan ze wel gewoon te koop of ben ik zojuist een voor mij flinke hoeveelheid coins kwijtgeraakt :s

edit: nevermind, volgende keer wat beter mn ogen open doen :p

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2009 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 08:24
Tranzy schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:22:
Ik speel nou een weekje echt Ranked Quickmatches maar waar ik zo eerlijk ben om mijn verlies te accepteren is het 7 op de 10 keer disconnect van de andere kant... wordt er gek van.

De ranks boeien mij niet maar kennelijk anderen heel erg. Hoe gaan jullie hiermee om?
Ik speel mijn potjes gewoon netjes af. Rank boeit mij ook niet. Speel juist altijd met PSV en dan ga je soms wel is hard op je bek. ;) I don't care, vind het juist zielig voor de ander dat ie altijd Man United of een andere hoge club moet zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
THE_CR0SS schreef op zondag 26 april 2009 @ 16:46:
[...]

3 contracten.. daar teken ik voor :) contracten zijn zeker 1000 tot 1500 per stuk waard en gouden spelers zijn tenminste 500 waard (in je collection, verkopen waarschijnlijk meer)

veel erger is het als je 0 contracten hebt en alleen maar wat gouden fitness kaarten :(
Gouden spelers verkoop je echt niet meer voor 500+
Ik heb de laatste tijd al een paar keer gouden spelers voor 500 erop gezet. Allen gingen niet weg.
Niemand is op zoek meer naar die spelers want die krijgen ze toch wel via de pakjes.

Alleen de echte sterren doen het goed.
Zag gisteren dat torres er voor 40.000 uit ging...ongeloofelijk.

Ik vind het ook absurd dat mensen + 1500 coins betalen en soms nog meer voor trainingskaarten.

Contracten kun je redelijk goed regelen mits je de tijd hebt.
Je zoekt gewoon alle contractkaarten dan blijf je ze volgen tot ze aflopen en dan bied je gewoon mits je het bedrag laag genoeg vindt

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ja, uit m'n laatste pakje had ik 3 gouden spelers alleen allemaal niet bijzonder goed en met ongebruikelijke formaties. ff zitten kijken en ik mag van geluk spreken als ik er nog 750 coins oid voor krijg. Overigens zit ik nu met een volledig zilver 4-4-3 team met voornamelijk duitsers, als van een van hen het contract op is kan ik a even zoeken voor 250 coins oid een nieuwe kopen dus da's voorlopig ff geen contract gezeik voor mij ;) alleen staff contracts kom ik nergens tegen en die ga ik toch ook nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 08:24
Zo heb nu al heel wat potjes gespeeld in 3 maanden tijd. En heb nu pas de 1ste wedstrijd in de sneeuw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt de server plat? kan niet bij m'n trade pile....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 19:31:
ligt de server plat? kan niet bij m'n trade pile....
Heb een half uurtje terug gewoon een online wedstrijd kunnen spelen (Xbox 360).
Eerste wedstrijd online met m'n Ultimate Team btw, dacht dat ik hard ingemaakt zou worden maar toch wonderbaarlijk genoeg met 2-1 gewonnen :p Wel jammer dat je online niet wat meer coins krijgt dan tegen de CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry systeem vergeten te vermelden PS3 ;-)

dit inmiddels gevonden. Zou zo weer moeten werken, maar ga eerst effe CL kijken.

EA_JohnShepherd
EA - FIFA

--------------------------------------------------------------------------------

Update: April 28th, 7:25pm GMT

Heard from Sony and they plan to have the PS3 store back-up at 8:30pm (1 hour from now). Errors on trading and matching up with other users will continue until the PS3 Store is back-up.

Thanks all, and we apologize for this unexpected inconvenience.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik heb een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden, dus stel ik hem alsnog hier.

Sinds zaterdag heb ik Fifa 09 voor de Playstation 3 en hij speelt lekker weg met AZ 8) Nu zie ik bij mijn online profiel de uitslagen van mijn (offline) gespeelde wedstrijden. Echter zijn ze dit niet allemaal. Vanavond ben ik begonnen met speltype coach en heb zo'n 6 wedstrijden gespeeld. Deze staan niet vermeld op m'n profiel. Hoe worden deze er op gezet en kan ik dit alsnog na afloop doen? Ik ben dan wel gewoon ingelogd op de site (m'n avater staat rechts onderin). Ze staan wel in m'n historie op de PS3 zelf.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb sinds vandaag een probleem met Fifa op de xbox 360.

Ik wilde met een vriend een potje spelen, wanneer de tweede controller gebruikt wordt als het spel is opgestart, loopt de xbox vast :S
Alleen wanneer een richting of een knop ingedrukt wordt.

Wanneer ik alleen speel, geen probleem, met andere spellen 1vs1 ook geen probleem.

Heb de cash al verwijderd, en daarmee ook de updates, maar geeft hetzelfde.

Iemand misschien een oplossing?

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

cypher21 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 00:21:
Ik heb sinds vandaag een probleem met Fifa op de xbox 360.

Ik wilde met een vriend een potje spelen, wanneer de tweede controller gebruikt wordt als het spel is opgestart, loopt de xbox vast :S
Alleen wanneer een richting of een knop ingedrukt wordt.

Wanneer ik alleen speel, geen probleem, met andere spellen 1vs1 ook geen probleem.

Heb de cash al verwijderd, en daarmee ook de updates, maar geeft hetzelfde.

Iemand misschien een oplossing?
Installeer t spel eens op de HDD? Had dit probleem bij een vriend ook, hierna deed Fifa het echter weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Nou, dat is dus het vreemde, het spel is al maanden op de HDD geïnstalleerd.

Ik heb het spel van de hdd verwijderd, en vanaf dvd gespeeld, maar zelfde probleem.
Updates verwijderd,
Controllers opnieuw gecalibreerd,

Spel blijft crashen zodra de tweede controller aangeraakt wordt.

Andere spellen geen enkel probleem.
PES 2009, Fifa 2008 en SF4 geprobeerd. Werken allemaal

Edit:
Gespeeld zonder profiel te laden, en 1 vs 1 werkt prima.
Daarna de savegame van mijn profiel weggegooit, en alles werkt weer top :)

[ Voor 15% gewijzigd door cypher21 op 30-04-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren eindelijk een echte topper in een van de gouden pakjes, ik had buffon...92...toch maar te koop gezet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
K ben het n beetje zat om online alleen maar met vijfsterrenteams te spelen. K ben op zoek naar wat lagere sterrenteams die wel lekker wegspelen. Aston Villa is er zo eentje, maar is dan wel 4,5 ster. Ajax heb k geprobeerd maar negen van de tien keer kiest de tegenstander toch een vijfsterrenteam waardoor ik gewoon kansloos ben :/ .

Hebben jullie ervaringen met goede teams (subtoppers) met minder dan 5 sterren?

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gister 2 trophies binnen gesleept nml "screamer" en "last minute", vrij schlemielig overigens. :P
Ik krijg in de laatste minuut een corner tegen die ik uit m'n eigen zestien blind naar voren schiet wat vlak voor de middenlijn een 1 tegen 1 situatie opleverde.
Ik draai met m'n mannetje weg bij de verdediger en van net over de middenlijn schiet ik de bal vrij rustig, binnenkant voet, in het doel. :)
Je hoeft helemaal geen skills te hebben, ik portie geluk werkt ook prima. :P

Ik had echt helemaal niks met dat trophy systeem maar stiekem is het toch wel leuk als je er weer eens 1 haalt. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Nederlands elftal voorzien van onze echte spelers en gelijk een toernooi aangemaakt voor het aankomend WK. Deze goal had ik gemaakt met Huntelaar, een lekker sneaky hakje:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/5333780

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Buffon verkocht voor 8000 coins, kocht ik daarop een gouden pak voor zat er een kaart in, het volgende silver pakje is gratis, toch grappig.

Op dit moment zie je het volgende op de transfermarkt:
Gouden spelers die geen toppers zijn gaan voor +/- 400 a 500 weg voor de collectie
Club info cards precies hetzelfde.

Contracten zijn rederlijk gewild, vnl staff contracts heb ik het idee.
Trainingskaarten zijn abnormaal duur.
Een gouden trainingskaart zie ik vaak voor + 1300 weggaan waarbij defending alleen maar +3 is bijvoorbeeld.

Mijn eigen gemaakte speler is door verschillende trainingskaarten nu pas 74. Al deze kaarten zaten in de pakjes die ik had.

Online tournooi is niks tot nu toe, eerste ronde won ik met 2-0, scheidt die gozer er in de 84ste minuut mee uit, gelukkig werd ik in de volgende ronde gezet. Dan is het maar net geluk hebben wie je trerft.

Voorlopig heb ik bij ultimate team het meeste lol in het halen van de offline cups.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Wii4all schreef op zondag 03 mei 2009 @ 09:33:
Buffon verkocht voor 8000 coins, kocht ik daarop een gouden pak voor zat er een kaart in, het volgende silver pakje is gratis, toch grappig.

Op dit moment zie je het volgende op de transfermarkt:
Gouden spelers die geen toppers zijn gaan voor +/- 400 a 500 weg voor de collectie
Club info cards precies hetzelfde.

Contracten zijn rederlijk gewild, vnl staff contracts heb ik het idee.
Trainingskaarten zijn abnormaal duur.
Een gouden trainingskaart zie ik vaak voor + 1300 weggaan waarbij defending alleen maar +3 is bijvoorbeeld.

Mijn eigen gemaakte speler is door verschillende trainingskaarten nu pas 74. Al deze kaarten zaten in de pakjes die ik had.

Online tournooi is niks tot nu toe, eerste ronde won ik met 2-0, scheidt die gozer er in de 84ste minuut mee uit, gelukkig werd ik in de volgende ronde gezet. Dan is het maar net geluk hebben wie je trerft.

Voorlopig heb ik bij ultimate team het meeste lol in het halen van de offline cups.
ik vind online cups juist veel leuker als offline. offline weet je zeker dat je gaat winnen en bij online niet. dat mensen weggaan is jammer idd maar als je bijvoorbeeld met 4-0 voor staat krijg je ook een 4-0 win. als je met 1-0 voor staat krijg je een 3-0 overwinning.

ik verkoop al mijn gouden spelers voor rond de 500 inderdaad. behalve toppers die voor veel meer weggaan. (zijn er helaas niet zo veel. pas kaka voor 12000)

hebben jullie ook problemen met het moraal van spelers? bij mij zakt het bij sommige spelers echt terug naar 1 en krijg ik amper omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Klopt bij van der sar was het superlaag terwijl die afwisselend speelt met keepers uit andere pakjes.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik loop echt tegen een probleem aan met Ultimate Team.

Ik krijg nauwelijks contractverlengingskaarten voor de staff.

Na 5!! gouden packs gekocht te hebben zat er niet een tussen, gelukkig in 1 bronzen zat er eentje voor 2 wedstrijden, maar goed, zit nu zonder coins en over 2 wedstrijden zijn er 2 staffleden waarvan het contract afloopt.

Hebben jullie dit ook?
Tevens gaan die kaarten echt voor gruwelijk hoge bedragen weg op de marktplaats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik snap niet wat je verkeerd doet, je hebt een gouden pack, wat doe je dan met die spelers?

Die gebruik je 6 potjes en dan voeg je ze aan de collectie toe of je verpatst ze...

Je kan toch voldoende roeleren om genoeg coins te maken.

Andrs koop je eens los een staff contract kaart.
Bij mij heeft gouden huub + 442 nog 25 wedstrijden tegoed.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
cypher21 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:00:
Nou, dat is dus het vreemde, het spel is al maanden op de HDD geïnstalleerd.

Ik heb het spel van de hdd verwijderd, en vanaf dvd gespeeld, maar zelfde probleem.
Updates verwijderd,
Controllers opnieuw gecalibreerd,

Spel blijft crashen zodra de tweede controller aangeraakt wordt.

Andere spellen geen enkel probleem.
PES 2009, Fifa 2008 en SF4 geprobeerd. Werken allemaal

Edit:
Gespeeld zonder profiel te laden, en 1 vs 1 werkt prima.
Daarna de savegame van mijn profiel weggegooit, en alles werkt weer top :)
Cache geheugen clearen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dit is gewoon mn beste aangeschafte game tot nu toe! Speel eigenlijk alleen online, maar 't is gewoon altijd onwijs vet! Ik speel met een PS2 controller, wat soms jammer is, aangezien die erg beperkt is met knoppenconfiguratie mja. Heb nu zo'n 250 games gespeeld en 1 rode kaart en 3 gele, simpelweg omdat ik geen tackle-knop heb nu :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Postius schreef op maandag 04 mei 2009 @ 08:07:
[...]

Cache geheugen clearen geloof ik.
Nope, was de savegame, maar dat stond al in het bericht wat je quotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

CLB schreef op maandag 04 mei 2009 @ 08:41:
Dit is gewoon mn beste aangeschafte game tot nu toe! Speel eigenlijk alleen online, maar 't is gewoon altijd onwijs vet! Ik speel met een PS2 controller, wat soms jammer is, aangezien die erg beperkt is met knoppenconfiguratie mja. Heb nu zo'n 250 games gespeeld en 1 rode kaart en 3 gele, simpelweg omdat ik geen tackle-knop heb nu :+
Misschien dan toch maar eens een Logitech Dual Action aanschaffen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu wel een leuk team in middels:

A Selectie:
Babel - Kuyt - Ikzelf
Xavi - Toure - Inieasta
Bouma - Heitinga - Mathijsen - Zuiverloon
vd/ sar.

Deze spelers zijn allemaal 99 :*) , en chemestry is 95 :*) Dit team speelt echt gruwlijk. Tik hiermee clubs als Arsenal op legendary in wedstrijden van 4 minuten met meer dan 5-0 van de mat.

B Selectie:

Robben- V Nistelrooy - V Persie
Sneijder - Engelaar - v/d vaart
Piqeu - Puyol - Marqeuz - Sardo
Valdes

Chemistry = 70+
Dan zitten er nog op de bank: Gerrard . Kaka , Ronaldinho :+

Alle spelers zijn 99. Dat doe je middels 'all player' trainings kaarten (zilver). Die koop je voor 1000 tot 3000. Vervolgens deel je je trainers goed in, en zijn je spelers vrij snel 99.

Gisteren Villa (99) verkocht voor 27.000 coins.

edit: Ojah, nog een tip voor goede chemestry: Nationaliteit is belangrijk, maar niet het belangrijkst. Vooral de opstelling en positie zijn belangrijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wie is je trainer?

ik heb momenteel huub stevens met 4-4-2, die wist ik voor 900 op de kopt te tikken.

de 4-4-2 kaart.

Huub zelf was maar 150.

Mijn opstelling:
Nistelrooy - kuyt (of van persie)
Robben - Engelaar - Sneijder (of seedort) - (Een of andere gouden argentijn 4-4-2 (RM))
Bouma - Boularouz - Mathijssen (of heitinga) - (RB die gozer van wigan athletic uit NL)
Van der sar

Chemistry is dan 100.

[ Voor 64% gewijzigd door Wii4all op 04-05-2009 14:32 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

KoppenSneller schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:30:
Misschien dan toch maar eens een Logitech Dual Action aanschaffen? :P
Sorry voor 't offtopic geblaat, maar bij deze controller heb je ook 2 x 2 knoppen aan de 'achterkant' ?
En is deze gamepad ook in te stellen, dat hij trilt als je bijvoorbeeld de doelpaal / doellat raakt en dergelijke?

Hij ziet er namelijk 99% 't zelfde uit als m'n PS2 controller dus... Maar als die dat kan, dan vervang ik 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Jep, je hebt inderdaad 4 schouderknoppen, 2 aan elke kant. Trillen kan de standaardversie niet, maar er is er een die dat wel kan. Maar waarom heb je nou precies geen tackleknop? Kun je niet alle knoppen instellen? Met de Logitech controller staan de controls overigens default goed ingesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik kan inderdaad niet alle knoppen instellen:
Through Ball / Trigger Run / Team Mentality / Sliding Tackle / Standing Tackle zijn 'empty'...
Al tig keer geprobeerd en ik vermaak me wel zonder die knoppen. Maar deze gamepads staan op eBay voor 15,-
(is er nog een speciale versie met 'trillen' dan? De Logitech Dual Action rumble' dan ofzo? En is dat geen kwestie van drivers?)

EDIT: Hmm heet dus de Rumblepad: pricewatch: Logitech Rumblepad II
Morgen ga ik toch langs de YorCom om de PC weg te brengen, kan ik 'm gelijk even meenemen :)

In de PriceWatch staan er ook twee die volgens mij 't zelfde zijn :?
pricewatch: Logitech Gamepad Dual Action en pricewatch: Logitech Dual Action Gamepad

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 04-05-2009 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Die zijn volgens mij inderdaad hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren nog eens op zoek gegaan naar staff contracts.
Je moet denk ik net op het goeie moment inloggen denk ik.
Gisteren waren een paar malloten die elke keer 1500 boden voor een staff contract van 8 wedstrijden.
Daar ga ik niet tegen op zitten bieden.

Een paar dagen geleden lukte met het nog om 750 voor dezelfde contracts te krijgen, het moet zelfs nog goedkoper kunnen.

Heeft er trouwens al iemand een team compleet in zn collection?
Ik voeg spelers alleen maar toe aan de collectie omdat ze zo nog wat coins opleveren, ik kijk echt nooit in de collectie.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 08:34:
Gisteren nog eens op zoek gegaan naar staff contracts.
Je moet denk ik net op het goeie moment inloggen denk ik.
Gisteren waren een paar malloten die elke keer 1500 boden voor een staff contract van 8 wedstrijden.
Daar ga ik niet tegen op zitten bieden.

Een paar dagen geleden lukte met het nog om 750 voor dezelfde contracts te krijgen, het moet zelfs nog goedkoper kunnen.

Heeft er trouwens al iemand een team compleet in zn collection?
Ik voeg spelers alleen maar toe aan de collectie omdat ze zo nog wat coins opleveren, ik kijk echt nooit in de collectie.
Ik heb alleen Inter Milan vol, kreeg er 5000 coins voor. Heb nu heel vaak dat ik een Gold pakje koop en geen enkele speler in de collection kwijt kan omdat ze er al inzitten. Heel irritant, zit pas op 27% volgens mij.

De prijzen op de trade zijn erg vreemd, het werd heel goedkoop allemaal laatst en daardoor verdien je dus ook minder aan de trade en kan je minder packs kopen en dus minder kaarten verkopen. Straks de prijzen weer omhoog?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2009 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 09:36:
[...]

Ik heb alleen Inter Milan vol, kreeg er 5000 coins voor. Heb nu heel vaak dat ik een Gold pakje koop en geen enkele speler in de collection kwijt kan omdat ze er al inzitten. Heel irritant, zit pas op 27% volgens mij.

De prijzen op de trade zijn erg vreemd, het werd heel goedkoop allemaal laatst en daardoor verdien je dus ook minder aan de trade en kan je minder packs kopen en dus minder kaarten verkopen. Straks de prijzen weer omhoog?
de prijzen zijn inderdaad erg gezakt. ik denk zelf dat de prijzen niet meer omhoog zullen gaan. er komen nu eenmaal steeds meer spelers bij en dan komt er ook steeds meer aanbod.

gewilde spelers zullen misschien wel duurder worden.

wel jammer dat je nu amper meer kan verdienen door te traden. ik heb nu 30.000 coins maar echt meer wil het niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Zijn er nog mensen die de 10v10 trophy nog moeten halen op de PS3? Of weten waar (op internet?) dit ergens georganiseerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik moet hem ook nog, maar goed ik moet ook de manager mode trophies nog en die mode heb ik nog nooit opgestart in fifa ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:51:
Ik kan inderdaad niet alle knoppen instellen:
Through Ball / Trigger Run / Team Mentality / Sliding Tackle / Standing Tackle zijn 'empty'...
Heb er eentje besteld, dus vandeweek even ophalen, ben benieuwd, lijkt me wel vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best geluk laatste tijd met pakjes

- 2x Sergio Ramos
- 2x Fernando Torres (1 aan maat gegeven)
- 2x Rio Ferdinand
- Kaka
- Amauri
- Christiano Ronaldo
- Iniesta
- Van der Sar
- Fabregas

Denk dat ik er 50 gekocht heb laatste paar dagen. Verkoop gewoon alle training cards voor een leuk bedrag. Ben eigenlijk alleen nog maar aan het traden, amper aan het voetballen. Trade pile zit heel de tijd vol dus dat is wel vervelend.

Alle contracts op m'n team staan nu op 50+ en ik heb 80k coins. Manager heeft 150 contracts. Puur door een beetje geluk met pakjes ;) (geen echte euro's uitgegeven ;)).

Maarja, lol is er wel een beetje af nu. Nog even alle online toernooien winnen en dan vind ik het wel best, dan wil ik de rest van de trophies voor Fifa halen :)

Team is nu:

Morientes - Torres
Rierra - Fabregas - Iniesta - Angulo
Antiono Lopez - Torrejon - Ferdinand - Sergio Ramos
Van der Sar

100 chemistry en een paar super subs :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Pff da's idd netjes.

Ik heb echt pech met de gouden pakjes, beste speler die ik ooit gekregen heb is Xabi Alonso, maar die past niet in mijn team (speel 4-4-2) dus heb ik op de trade gezet.

Heb nu wel chemistry van 87, het team speelt lekker, maar kan beter, vooral snellere spitsen en verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Speelt iemand hier toevallig BaP?
Ik ben er gister mee begonnen en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben.
In PES2009 heb ik het heel erg veel gespeeld maar daar zaten nog al wat mindere dingetjes in en ben benieuwd of dat in Fifa beter is uitgewerkt. :)
De wedstrijden [AI] zijn vooralsnog stukken beter en je hoeft geen training partijtjes te spelen om je te bewijzen.
Hoe dan ook ik ben begonnen als 19 jarige Zweed in de Noorse competitie bij Viking FK als CAM.
Eens kijken hoe snel de aanbiedingen komen. >:)

Mijn eerste doelpunt zat er gelijk al lekker in.
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/5402577

Vooralsnog ook mijn enige, wel 2 assists al in 4 wedstrijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:51
Gisteren ultimate 10 gekocht na de demo even te hebben gespeeld... Lastig om aan coins te komen zeg, op laag niveau. Kan alleen maar bronzen packages kopen, omdat, als ik op het punt sta een silver te kopen, mijn contracts op zijn :(.

Verder altijd online tegen 5 sterren teams terwijl ik zelf nog maar 1,5 waard ben :( Zo kun je toch nooit iets winnen?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
In het begin is het idd erg lastig.
Ik heb zelf wat MS punten gekocht om op die manier iig een paar gouden pakjes kaarten te kunnen kopen, anders had ik nu ook nog lopen klooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bint schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:08:
Gisteren ultimate 10 gekocht na de demo even te hebben gespeeld... Lastig om aan coins te komen zeg, op laag niveau. Kan alleen maar bronzen packages kopen, omdat, als ik op het punt sta een silver te kopen, mijn contracts op zijn :(.

Verder altijd online tegen 5 sterren teams terwijl ik zelf nog maar 1,5 waard ben :( Zo kun je toch nooit iets winnen?
Ik als volgt begonnen met fifa ultimate team.

Eerst speel je een paar potjes, daarna koop je een paar bronze packs met de coins die je verdient. Aan spelers moet je niet al teveel waarde hechten, die zijn toch maar bronze. Probeer zo veel mogelijk coins te verdienen.

Zodra ik gold packs kon kopen heb ik via de playstation store 2 gouden packs gekocht, daarmee ben ik gaan traden en mn team gaan samenstellen.

Daarna kun je pas echt aan een team gaan bouwen.
Via de transfer lijst kun je best aan goeie spelers komen voor weinig.

Verder is aan te raden om een 'B' team en een 'A' team te hebben.
Het 'B' team bestaat bij mij uit spelers die ik uit de packjes krijg, of goedkoop via de trade scoor, waarvan ik de contracts niet door laat lopen. Al deze spelers komen in de collectie terecht +/- 400/500 per gouden speler.

Het 'A' team gebruik ik alleen voor echte belangrijke wedstrijden, hiervan verleng ik de contracts wel en probeer ik ze ook zo hoog mogelijk te houden.

Het punt is dat je in het begin ngeen waarde moet hechten aan bronzen spelers, verleng hunh contracten niet en voeg ze eventueel in je collectie toe. Verleng alleen de contracten van spelers waar je echt wat aan hebt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Als je net begint zou ik eerst beginnen met offline spelen, om zo wat coins bij elkaar te sprokkelen. En daarna in de trade wat leuke spelers proberen te kopen.
Of zoals cypher21 al zegt, wat pakjes kopen van MS punten.

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 06-05-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het grotendeels met de posts hierboven eens. Wat ik ook kan aanraden is een keuze maken in wat voor team je gaat spelen (op basis van de spelers die je nu hebt). Dus kijken wel formatie en nationaliteiten allemaal goed gaan werken. Desnoods wat spelers kopen op de trade voor 200 coins (bijna elke bronzen speler is wel voor 200 buy it now te vinden).
Als je dat een klein beetje blijft doen en je krijgt je chemistry lekker hoog dan speelt het allemaal al een stuk lekkerder weg ;) Vervolgens kun je wellicht zilveren spelers erin gaan brengen en uiteindelijk goud natuurlijk.
Ik wilde zelf eerst een team samenstellen met alleen maar spelers uit packs, maar ik kwam er al snel achter dat dat een hel is (iig wel als je geen €€€'s wil uitgeven aan packs). Beetje op de trade zoeken naar spelers werkt toch echt wel goed. Zelfs gouden subtoppers kosten geen zak meer.
Heb ondertussen m'n volledig Duitse 4-3-3 team goed bij elkaar, 100 chemistry, enkel nog een paar zilveren spelers. (vanaf het begin was ik al begonnen met 4-3-3 spelers van dezelfde nationaliteit per linie aan het zoeken/sparen, op een gegeven moment kon ik mn hele 4-4-2 team wegwisselen en toen begon het echt werk :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:07

marapuru

db.

LoneRanger schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:47:
Speelt iemand hier toevallig BaP?
Ik ben er gister mee begonnen en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben.
In PES2009 heb ik het heel erg veel gespeeld maar daar zaten nog al wat mindere dingetjes in en ben benieuwd of dat in Fifa beter is uitgewerkt. :)
De wedstrijden [AI] zijn vooralsnog stukken beter en je hoeft geen training partijtjes te spelen om je te bewijzen.
Hoe dan ook ik ben begonnen als 19 jarige Zweed in de Noorse competitie bij Viking FK als CAM.
Eens kijken hoe snel de aanbiedingen komen. >:)

Mijn eerste doelpunt zat er gelijk al lekker in.
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/5402577

Vooralsnog ook mijn enige, wel 2 assists al in 4 wedstrijden. :)
Ja ik speel de laatste tijd ook weer regelmatig Be a Pro :)
Ben begonnen als 20 jarige (dacht ik ?) spits bij een Duitse 2e divisie club, weet de naam niet meer zo gauw. Speel nu voor een Spaanse 1e divisie club (damn die naam ook al kwijt). Gaat op zich best lekker, maar moet de moeilijkheidsgraad eigenlijk ietsje omhoog gooien. Scoor bijna elke wedstrijd wel 1 doelpunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat ik jammer vind is de CPU tijdens die be a pro wedstrijden.

Ik heb het idee dat het niet dezelfde CPU is als waar je tegen speelt als je alle 11 spelers controleert.

De CPU gaat vaak oversteken over het veld zonder dat de bal naar voren gaat zoals tijdens normale potjes gebeurt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
ik lees dat veel mensen hier geld neer leggen om hun team naar een gouden team op te werken. dit is imo echter helemaal niet nodig.

koop gewoon een paar bronzen pakketjes en speel hiermee wat offline potjes. koop daarna zodra je punten hebt wat extra bronzen pakketjes en zodra je meer hebt gouden pakketjes. gebruik je bronzen spelers helemaal op en stop ze daarna in je collectie. zodra je team eenmaal goud is kun je met je "b" elftal makkelijk punten verzamelen ook al is de chemistry van dat team ruk.

met mijn A elftal speel ik alleen online en mijn B elftal speel ik alles offline om wat extra punten te verzamelen en om alle offline cups te krijgen.

ipv een gouden pakketje kopen kun je ook makkelijk 10 spelers a 500 punten kopen op de trade. dit hoeven geen toppers te zijn maar is in ieder geval iets om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wii4all schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:06:
Wat ik jammer vind is de CPU tijdens die be a pro wedstrijden.

Ik heb het idee dat het niet dezelfde CPU is als waar je tegen speelt als je alle 11 spelers controleert.

De CPU gaat vaak oversteken over het veld zonder dat de bal naar voren gaat zoals tijdens normale potjes gebeurt.
Ik snap niet precies wat je bedoelt met die laatste zin, bedoel je van zijlijn naar zijlijn?
Eerlijk gezegd merk ik niet echt een verschil hoewel het wel anders voelt omdat je niet alle spelers bestuurd wat overigens wel mogelijk is.
Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb kunnen vind is het nog al eens gebeurd dat de AI net richting jou past op het moment dat je om een pass vraagt wat als tot gevolg heeft dat je dus direct zelf ook weer past.
Die optie zal wel niet te binden zijn aan b.v. R1 ofzo zonder dat de pass dan ook onder die knop zit?

Nu alleen nog hopen dat de [eventuele] transfers een beetje redelijk zijn, dan ben ik hier wel een paar maandjes zoet mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@loneranger

ik heb het gevoel alsof de CPU niet hetzelfde speelt als ie normaal speelt in wedstrijden.

Als ik in be a pro mode een wedstrijd speel en een cpu speler krijgt de bal (van de tegenpartij) , dan gebeurt het heel vaak dat hij van links naar rechts loopt (met de bal) en soms ook weer terug. Als ik een keer een filmpje heb dan laat ik het wel zien.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb m'n Logitech Rumblepad II binnen, speelt erg lekker en kan eindelijk tacklen...

Maar nu heb ik nog een paar vraagjes over de 'dingen' die ik met m'n PS2 controller nooit kon:
- Trigger Run? Wat is 't en hoe gebruik ik 't?
Neem aan dat ik iemand ergens naartoe vrij kan laten lopen en op diegene kan passen?

- Wat is een 'Cancel / Dummy move' precies? Schieten, maar dan toch niet ofzo?

- Pace Control? Dat is met vrije trappen en dergelijke dat er 'n mannetje bijkomt staan?

- Team mentality? Verander je hiermee de mentaliteit van het team? Verdedigen / aanvallen ofzo?

En mn 'vibration' staat aan, maar wanneer merk ik dat? Alleen met balletje tegen paal en / of lat?
En is 't mogelijk om 1 knop aan 2 dingen te linken? Zoals 'passen' EN 'GoalKeeper Charge' ?
Hoe hebben jullie de knoppen ingesteld met jullie Rumble Pad II?

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 08-05-2009 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
zo, eindelijk met Ultimate team een compleet NL team met 100% chemistry :)

moet alleen van Persie en van Bommel nog, maar de rest is compleet!

speel 4-4-2 en heb met een trainingskaart Huub Stevens omgezet naar 4-4-2

Spits: v Nistelrooij en Vennegoor
Middenveld: Robben, Sneijder, V.d. Vaart en als RM meestal C. Ronaldo, maar wil die eigenlijk vervangen voor een goede NL als v Persie oid.
Achterin: Bouma, Matthijsen, Heitinga en meestal een spaanse RB op lvl 95 omdat die beter is dan zuiverloon.

Wissels, Seedorf, Zuiverloon, en nog een paar NLers, 2 braziliaanse spitsen, Alex en nog een spaanse CM waar ik nu ff niet op kom :)

Heb Vennegoor nog ff goed getraint, samen met van Nistelrooij in de spits zijn het twee grote beesten beide lvl 95 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 00:28:
Ik heb m'n Logitech Rumblepad II binnen, speelt erg lekker en kan eindelijk tacklen...

Maar nu heb ik nog een paar vraagjes over de 'dingen' die ik met m'n PS2 controller nooit kon:
- Trigger Run? Wat is 't en hoe gebruik ik 't?
Neem aan dat ik iemand ergens naartoe vrij kan laten lopen en op diegene kan passen?

- Wat is een 'Cancel / Dummy move' precies? Schieten, maar dan toch niet ofzo?

- Pace Control? Dat is met vrije trappen en dergelijke dat er 'n mannetje bijkomt staan?

- Team mentality? Verander je hiermee de mentaliteit van het team? Verdedigen / aanvallen ofzo?

En mn 'vibration' staat aan, maar wanneer merk ik dat? Alleen met balletje tegen paal en / of lat?
En is 't mogelijk om 1 knop aan 2 dingen te linken? Zoals 'passen' EN 'GoalKeeper Charge' ?
haha, je hebt vrijwel alles zelf al beantwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dit is trouwens nog een aardige manier om coins te maken:
I found this trick out last night!
if you have a 5* starting 11 make the rest of your squad bronze!
then put all the bronze cards as your starting 11!
quit ut mode then re-enter go to your line up and put your real starting 11 in!
you can now play the comp/online and your team will apear as 1.5* team when its actually 5*! play manu or real madrid on legendary and if you win by more than 2 goals its a guarenteed 1300+ coins! also this trick helps getting online games as people will think "ha easy win" as you will show as a 60.60.60 team so they wont exit the screen! but most will quit when they go 2 down because your players are good! so i would only use this against the computer for coins... hope this helps you all

Ik heb het zelf niet geprobeerd.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje omslachtige manier om coins te verdienen. Doe ik het toch liever op de 'normale' manier. Overigens redelijk triest om dat trucje online uit te voeren. Over het algemeen zijn er vrij veel mensen die redelijk geirriteerd raken door al die 99/99/99 teams met superspelers die overal voorbij rennen. Als je dan je stats gaat maskeren en dan uiteindelijk alsnog met zo'n team aantreed werkt dat natuurlijk nog extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:37:
Beetje omslachtige manier om coins te verdienen. Doe ik het toch liever op de 'normale' manier. Overigens redelijk triest om dat trucje online uit te voeren. Over het algemeen zijn er vrij veel mensen die redelijk geirriteerd raken door al die 99/99/99 teams met superspelers die overal voorbij rennen. Als je dan je stats gaat maskeren en dan uiteindelijk alsnog met zo'n team aantreed werkt dat natuurlijk nog extra.
ik ben dit toch al vaak tegen gekomen. erg irritant. ik vroeg me al af hoe ze het doen. ik heb zelf een 92/89/82 team en nu heb ik al vaak dat mensen quitten omdat ze mijn stats te eng vinden :(

ik snap het dan opzich wel van die 99/99/99 teams dat ze dit doen omdat ze anders nooit aan een game komen.

zelf zou ik het idd nooit doen. ik hoop dat ze snel met een patch komen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onder team management mijn eigen Nederlands elftal gemaakt, maar kan ik hier ook online mee spelen? Offline lukt wel, maar zodra ik het online probeer, krijg ik weer die verzonnen namen. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 22:05:
Ik heb onder team management mijn eigen Nederlands elftal gemaakt, maar kan ik hier ook online mee spelen? Offline lukt wel, maar zodra ik het online probeer, krijg ik weer die verzonnen namen. Iemand?
Nope, gaat niet werken
Die is ERG origineel :)

[ Voor 25% gewijzigd door cypher21 op 09-05-2009 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu ook Ultimate Team en ik wordt constant tegen 5-sterren teams gematched met mijn 1-ster team. Maakt het uit als ik gelijk weer wegga uit een game als ik een 5-ster team tegenkom of krijg ik dan ook een DNF penalty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 15:04:
Ik speel nu ook Ultimate Team en ik wordt constant tegen 5-sterren teams gematched met mijn 1-ster team. Maakt het uit als ik gelijk weer wegga uit een game als ik een 5-ster team tegenkom of krijg ik dan ook een DNF penalty?
Voor zover ik weet kun je zonder gevolgen een game verlaten als je nog in het team selectie scherm zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice. Is er trouwens een optie om alleen mensen van je eigen skill level te spelen in Ultimate Team? Ik moet soms wel tien potjes verlaten voor ik eindelijk een andere 1 of 2 ster team vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die mogelijkheid heb ik nog niet gevonden. Met normale online potjes kan het wel daarentegen maja, daar hebben we niks aan :/
Maargoed ik weet het niet zeker, ik ben nog steeds voornamelijk met alle offline tournaments bezig. Als het op een of andere manier toch mogelijk is hoor ik het graag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Ik heb sinds kort het probleem dat het spel vastloopt. Het gebeurt telkens als Chelsea 1 van de teams is. Ook is het 3 keer in manager mode voorgekomen.
Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

cdl schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 21:54:
Ik heb sinds kort het probleem dat het spel vastloopt. Het gebeurt telkens als Chelsea 1 van de teams is. Ook is het 3 keer in manager mode voorgekomen.
Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?
Cache clearen voor de zekerheid, spel installeren op hdd, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Exorcist schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 21:55:
[...]

Cache clearen voor de zekerheid, spel installeren op hdd, enz.
Ok tnx voor je antwoord. Hoe clear ik de cache?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Dat hielp bij mij niet, ik moest de savegame weggooien voordat het weer werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik had ook eindelijk een hakje.
Bal ging wel over 4 schijven voordat hij erin ging ;)

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/5472099

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Mijn goal met Inter. Beetje a la Roberto Carlos vanaf de achterlijn. Op het moment van spelen kon ik 'm niet uploaden, dan maar zelf filmen!! >:)
http://www.youtube.com/watch?v=cLvwMPhP8U8

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam net een team met 1 ster tegen met Ronaldo, Kaka en Alves en zijn stadion was Camp Nou. Hoe kun je met die spelers nog maar 1 ster hebben?

Ik wordt trouwens wel heel makkelijk uitgespeeld altijd, heeft iemand nog tips hoe ik beter kan verdedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 01:53:
Ik kwam net een team met 1 ster tegen met Ronaldo, Kaka en Alves en zijn stadion was Camp Nou. Hoe kun je met die spelers nog maar 1 ster hebben?

Ik wordt trouwens wel heel makkelijk uitgespeeld altijd, heeft iemand nog tips hoe ik beter kan verdedigen?
Zie een post of 3 geleden van mij terug.

als je in de lineup kiest voor allemaal bronze spelers dan krijgt je team maar een ster.

als je het menu kiest om een wedstrijd te spelen maak je dan je A-opstelling.

Resultaat, je team is 1 ster en toch speel je met allemaal gouden spelers.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, op die manier. Beetje suf dat dat kan.

Je kunt in Ultimate Team trouwens nooit een compleet team bij elkaar houden lijkt het? De meeste van mijn spelers blijven maar 5-10 wedstrijden bij me en ik heb nooit genoeg contract kaarten om ze allemaal te houden.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2009 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 10:22:
Aha, op die manier. Beetje suf dat dat kan.

Je kunt in Ultimate Team trouwens nooit een compleet team bij elkaar houden lijkt het? De meeste van mijn spelers blijven maar 5-10 wedstrijden bij me en ik heb nooit genoeg contract kaarten om ze allemaal te houden.
Het is wel mogelijk als je een manager met +3 negotiation hebt en bronze packs koopt voor de contracts (per contract is dat +4 of +5 wedstrijden dan)
Ik heb zelf veel gerouleerd in m'n opstelling (een nieuwe speler voor 500 kopen, oude voor zelfde bedrag in de collectie) dus ervaring met een volledig gouden team handhaven voor langer dan 10 wedstrijden heb ik niet echt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 01:53:

Omdat de ultimate team stats niet up to date zijn, ze worden om de 1 of 2 wedstrijden aangepast. Dus als je de eerste wedstrijd allemaal poepers opstelt is je team de volgende wedstrijd automatisch een 1 sterren rating ook al zet je al je wereldsterren erin. Maar is ook nie echt boeiend. Alleen fifa mannetjes die niet zonder barca en UTD kunnen(wat ongeveer 80-90% van de online spelers is) maken daar gebruik van(als ze teminste weten hoe want de meeste hebben het ook niet al te ruim in bovenkamer capiciteit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even tussendoor he, ik word helemaal knettergek van de paal/lat. Ik weet niet of ik iets verkeerd doe maar ik schiet ondertussen per wedstrijd minstens evenveel keer op de paal of lat dan op de keeper en in de goal bij elkaar opgeteld. Gekkenhuis echt. De mooiste kansen (en vrije trappen dan! grrr) vliegen zonder pardon op het houtwerk.
Het gebeurt zelfs regelmatig zo gek dat 'ie via de lat de goal uitkomt en vervolgens met een carambool wéér op de paal of lat terecht komt. Eenmaal zelfs via het achterhoofd van de keeper. Nouja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:09:
Even tussendoor he, ik word helemaal knettergek van de paal/lat. Ik weet niet of ik iets verkeerd doe maar ik schiet ondertussen per wedstrijd minstens evenveel keer op de paal of lat dan op de keeper en in de goal bij elkaar opgeteld. Gekkenhuis echt. De mooiste kansen (en vrije trappen dan! grrr) vliegen zonder pardon op het houtwerk.
Het gebeurt zelfs regelmatig zo gek dat 'ie via de lat de goal uitkomt en vervolgens met een carambool wéér op de paal of lat terecht komt. Eenmaal zelfs via het achterhoofd van de keeper. Nouja.
ik heb dat als de chemistry laag is, als ik met mijn b team speel dan schiet ik gigantisch vaak op de paal. Dezelfde ballen schiet ik er met mn a team gewoon in.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik heb ook last van de paal/lat schieten sinds dat het moraal van mijn spelers nogal laag is (vd Sar en een paar anderen zelfs 1!!)

Iemand tips om dit moraal op te krikken? Heb een chemistry van 100, dus daar ligt het niet aan...

edit: Anders dan wedstrijden winnen of de kaarten kan volgens mij het moraal niet opgekrikt worden. Win zeker 60% van de wedstrijden die ik speel, en die kaarten zijn gruwelijk duur :(

[ Voor 28% gewijzigd door cypher21 op 11-05-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij gebeurt het hoe dan ook vaak. Ik speel met een 100 chemistry team met een constante moraal van 95+ (ben nog bezig met alle offline cups, incasseer bijna geen tegengoals).
Ik scoor wel vaak, maar schiet minstens net zo vaak op het houtwerk :/

edit: over het opkrikken van moraal; schijnbaar gaat dat ook omhoog als een speler meer aangespeeld wordt, scoort, man of the match wordt en dat soort dingen. Ik hou me er zelf niet echt mee bezig voorlopig aangezien t nog niet echt aan de orde is bij mij.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Sinds ik een dikke week terug ben van Turkije lijkt 't erop dat ik mijn skills daar heb achtergelaten.
Scoren gaat moeizaam en combinaties lukken nauwelijks.

Sterker nog, tegen een vriend Fifa spelen was tot vóór de vakantie te makkelijk (verloor er misschien 1 op de 10). En nu lijkt ie onverslaanbaar.

Tactiek en al aangepast, maar ik ben het blijkbaar gewoon kwijt. :(

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 00:28:

Ik merk helemaal niks van vibratie of hoe of wat? Moet ik ergens nog wat instellen? Drivers installeren?

Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste