Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:00
ik heb een vraagje over Ultimate Team. Ik lees alleen maar positieve dingen hierover in det topic. Ik heb met de zoekfunctie al uitgezocht dat het unlocken van deze update 800 MS punten kost. Wat ik niet goed begrijp is het volgende:
- moet je steeds betalen voor de packs? of kun je deze door spelen ook bij elkaar krijgen
met andere woorden, zijn er naast de 800 punten nog "verborgen kosten" of kun je doormiddel van punten je team sneller beter maken?

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Je krijgt een starterteam, met meestal alleen bronzen spelers.
Plus je eigen gemaakte speler.

Door te wedstrijden te spelen krijgt je coins, varrierend van tussen de 300 en 700 coins dacht ik.
Na het spelen van een wedstrijd gaat er 1 contract af van de spelers die gespeeld hebben.

Spelers die nog maar 1 contract hebben en een wedstrijd spelen verdwijnen uit je team.

Na een potje of wat gespeeld te hebben unlock je silver pakcs en gold packs, deze kun je vervolgens met je coins kopen.

Je hoeft er in princiepe geen extra geld tegen aan te smijten om goldpacks te kunnen kopen of silver packs.

Hier een betere uitleg denk ik:
Verwijderd in "[Multi] Fifa 2009"

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Zijn er nog PS3'ers die een leuke club hebben en nog mensen zoeken. Wil graag bij een actieve club lid worden.

PS. als er nog mensen zijn die nog voor de 10vs10 trophy gaan dan hoor ik het ook graag. Ik doe graag mee :P

PM me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Wii4all schreef op donderdag 09 april 2009 @ 09:59:
[...]

Kun je trouwens een speler 2 keer in je team hebben?

Ik heb gisteren op 2 robbens geboden die snachts af zouden lopen.
Je kan een speler maar 1 keer in je team hebben. De andere zal je in je collectie moeten doen of verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien de oplossing voor het probleem dat ie vaak vasthangt bij de ps3 online als je een match wilt starten bij het teamselectie gedeelte. Dan kan ik of m'n tegenstander geen team selecteren en na een tijdje is de sessie niet langer beschikbaar. Kan echt maar zelden een match opgestart krijgen. Killzone gaat wel prima online, maar lees wel meer dat Fifa vervelend kan doen. Moet ik iets met poorten doen of m'n modem waar de ps3 rechtstreeks in zit via n kabel? Echt vervelend, kan geeneens n potje tegen m'n broer online spelen die 2 km verderop zit. Hoe kun je trouwens het snelste online tegen een vriend spelen? Bedankt als iemand antwoorden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bah, ik sta zo dicht bij het kampioenschap en ineens schijn ik het niet meer te kunnen.
De voorlaatste wedstrijd die ik gespeeld hebt 3-0 achter bij rust en nog terug gekomen tot 3-2 en de laatste wedstrijd gewoon 4-1 de boot in. :(
Echt alles wat de tegenstander op doel schiet gaat er nu in. :X
Najah, nog 3 punten voorsprong en nog 2 speeldagen.

Ik ben totaal geen "emotionele" gamer maar ik betrapte me erop dat ik riskante sliding-tackles aan het maken was.
3x geel, normaal maar 1 x geel per 10 wedstrijden ofzo. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
LoneRanger schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:29:
Bah, ik sta zo dicht bij het kampioenschap en ineens schijn ik het niet meer te kunnen.
De voorlaatste wedstrijd die ik gespeeld hebt 3-0 achter bij rust en nog terug gekomen tot 3-2 en de laatste wedstrijd gewoon 4-1 de boot in. :(
Echt alles wat de tegenstander op doel schiet gaat er nu in. :X
Najah, nog 3 punten voorsprong en nog 2 speeldagen.

Ik ben totaal geen "emotionele" gamer maar ik betrapte me erop dat ik riskante sliding-tackles aan het maken was.
3x geel, normaal maar 1 x geel per 10 wedstrijden ofzo. :P
ik vind het soms ook een behoorlijk frustrerend spel hoor.
afgelopen week nog online tegens een gozer, ik krijg onnoemelijk veel kansen, 2 keer op de paal, sommige simpelen inschietballen die naast gaan.

die gozer geeft 1 voorzet en kopt hem erin, de rest van de wedstrijd heeft ie geen kans gehad.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke goal met m'n eigen speler ;)

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4845091

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:49

Superkiwi

Hoi doei

Wow, een andere club is toch wennen...
Ik speelde 3 jaar met Ajax, en het tean was gegroeid tot perfectie...
Nu bij Barcelona, eerste wedstrijden voorronde CL tegen Milan.
Thuis: 2-1 gewonnen, uit: 3-1 verloren...
Valt op dat de vorm van alle spelers nog maar rond de 60-70 zit...
Aan de ervaringspunten kan het niet liggen, de meeste liggen rond de 85.
En damn! Wat een spelerssalarissen!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren niks gescoord, savonds maar op robben en vd sar geboden die snatchs afliepen, hopelijk heb ik een mazzeltje.

Ik zoek nu eigenlijk alleen nog een gouden CM (niet engelaar) en een gouden RM.
Elke keer als ik op de gouden rm zoek krijg ik geen resultaten.
ik heb daar nu daniel de ridder lopen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28
Wii4all schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 09:10:
Gisteren niks gescoord, savonds maar op robben en vd sar geboden die snatchs afliepen, hopelijk heb ik een mazzeltje.

Ik zoek nu eigenlijk alleen nog een gouden CM (niet engelaar) en een gouden RM.
Elke keer als ik op de gouden rm zoek krijg ik geen resultaten.
ik heb daar nu daniel de ridder lopen.
ik heb ook de ridder en ik gebruik seedorf op rechts. ik hoef eigenlijk alleen van persie nog die ik dan op rechts half ga zetten.

als cm gebruik ik engelaar en v bommel. maar je kunt bijvoorbeeld ook de jong nemen.

helemaal nederlands 442 gaat je zowiezo niet lukken zonder zelf spelers aan te passen.

Gisteren babel gekocht met 20 contracten voor 800 :) goed voor de roulatie met robben op links midden of links in de spits ipv kuyt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Netjes!

Ga komende weekend nog wel ff naar spelers zoeken.

Koopjes zullen dan wel moeilijker te vinden zijn omdat er waarschijnlijk veel meer mensen online zullen zijn.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2023
Wii4all schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:41:
[...]

ik vind het soms ook een behoorlijk frustrerend spel hoor.
afgelopen week nog online tegens een gozer, ik krijg onnoemelijk veel kansen, 2 keer op de paal, sommige simpelen inschietballen die naast gaan.

die gozer geeft 1 voorzet en kopt hem erin, de rest van de wedstrijd heeft ie geen kans gehad.
Dat is voetbal he... de bal is en blijft altijd rond! ;)

Maar ik heb er ook te vaak last van dat ie bij team selecteren vast loopt (ps3) ook als ik tegen een vriend wil spelen en een uitnodiging krijg, blijft ie vast hangen... best frustrerend... Verder vind ik ook dat als je een wedstrijd vroegtijdig stopt meer min punten moet krijgen. Als je te snel 3 doelpunten scoort haakt 70% gelijk af.. Heb trouwens af en toe ook last van het laden van de wedstrijd dan kun je al aftrappen maar bij de tegenstader zie je nog geen spelers op het veld. terwijl die er wel zijn

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van die noobs tegen die expres hetzelfde shirt en club kiezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hier staat nog wat handige info mbt. coin earnings tijdens wedstrijden:
http://forums.electronica...-guide-coin-earnings.html

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTserver
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:14
Even een vraag, gaat over de transfer update, is die namelijk al geweest? Ik zie bijvoorbeeld Huntelaar nog niet spelen bij Real Madrid. Het gaat om de Xbox360 versie. Of heb ik iets gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb gisteren maar wat extra spelers aangeschaft, o.a: Iniesta, Van Persie, Robben. Had daarvoor de volgende uit goude pakketjes: Evra, Sanga, Xavi, R. Van Nistelrooy.

Heb nu wel erg veel spelers :) Ook ben ik ze aan het trainen, sommige zijn al 99.

Opstelling:

David Villa --- Van Nistelrooy -- Mezelf

Iniesta --- Gerrard --- Xavi

Evra -- Mathijssen -- Heitinga --- Sagna

V/d Sar

Op de bank:
Arjen Robben
Robin Van Persie
Dirk Kuyt
V/d Vaart
Sneijder
Engelaar
Bouma
Zuiverloon

Echt tevreden ben ik niet, wil een betere verdediging. Maar ik wil ook weer geen compleet spaans elftal (wou bijv. Puyol en Ramos erbij)

edit: Hoe vol zit jullie collectie? Ik zit nu op 11%

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2009 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Mijn collectie loopt niet echt storm...er zitten misschien 30 kaarten in totaal in ofzo?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
vandaag mijn eerste online cup gewonnen :)

mijn team gaat best aardig nu. 4.5 sterren.

Ryan babel is wel een lekkere spits. lekker snel en groot dus koppen gaat ook prima. heb hem nog wat extra training gegeven en nu is hij 85.

ik ben aardig in de weer geweest met spelers kopen en verkopen en heb nu nog eigenlijk 3 versterkingen nodig:

1 CM,1 RM en 1 RB iemand goede ideen hiervoor? heb al op grygera geboden voor rb. RM heb ik nu vd vaart lopen die eigenlijk een CAM is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Rm heb je niet echt een gouden nederlander.

Je kan de ridder opvoeren met een paar trainingskaarten die is RM.

Ik heb gisteren en vanavond flink gescoord op de transfermarkt:
Mathijssen / Sneijder / robben / van der sar / seedorf / heitinga / Drenthe
Voor tesamen 3500. Heitinga had ik al, die kocht ik nu voor 150, vervolgens aan de collectie toegevoegd voor 458.

Vanmiddag sneijder voor 200 gescoord, die staat inmiddels weer op de transferlijst. Als ie niet verkocht wordt gooi ik hem naar de collectie

Mijn team is nu vrijwel compleet:
Kuijt / Van persie / mistelrooy
Robben en/of drenthe / engelaar / sneijder / seedorf
boularouz / heitinga / mathijssen
van der sar

Adriaanse is nog steeds de trainer

Hoop dit weekend nog wat coins te maken via de transferlijst.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 22:52

ykz

Even een vraagje:
Kan iemand met Fifa 09 op de pc tegen iemand spelen die het spel heeft op xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 22:36
ykz schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 19:37:
Even een vraagje:
Kan iemand met Fifa 09 op de pc tegen iemand spelen die het spel heeft op xbox 360?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Van der sar had trouwens nog een contract van 26 wedstrijden....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand interesse om van Nistelrooy over te nemen? PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
net de meest absurde wedstrijd ooit in ultimate team online tournament.

na 30 minuten sta ik met 3-0 achter. dit bleef het bij rust. in de 2e helft teruggekomen naar 3-3 en daarna uitgekomen op 4-6 :D

Hoeveel contracten hebben jullie gemiddeld per gouden pakketje? ik heb nu 5 gouden pakketjes gehad en daarin 1 contract en nog 0 spelers die meer als 1000 coins waard zijn. dus tot nu toe een beetje tegenvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 of 3 hooguit.

Hoe houden jullie je spelers op peil qua contracten?

Mijn team is nu min of meer compleet. Wil uiteraard altijd betere spelers (zonder pakjes te kopen met euro's ;)), maar realistisch gezien ben ik vrij tevreden over alle spelers. Wil alleen nog een Engelse of Spaanse keeper en tsja het liefst iedereen op 4-4-2 formation. Ik heb een Spaanse 4-4-2 coach met +2 negotiation. Nu wil ik graag het team boosten met contracten, zodat ik gewoon lekker kan spelen en kan sparen voor 4-4-2 kaarten of voor Fernando Torres ;)

Wat ik de laatste tijd doe is proberen om goedkoop gouden contract kaarten op de kop te tikken. Dit is echter een lang en pijnlijk proces, vooral het traden via het EA forum, aangezien de gemiddelde leeftijd hier 14 lijkt te zijn ;). Hoe doen jullie dit? Gewoon massaal bronzen packs kopen en hopen op contract kaarten die nog redelijk goed zijn met een +2 negotiation manager? Of toch puur gouden kaarten proberen te kopen.

Gouden pakjes koop ik al een tijdje niet meer. Op Owen en Ferdinand na echt altijd troep gehad (15+ gekocht!). Plus ik heb de meeste spelers voor een prikje kunnen kopen.

Team nu:

Heskey (77) -- Owen (86)

Nedved (80) -- De la Red (80) -- Xabi Alonso (81) -- Angulo (76)

Antonio Lopez (76) -- Carragher (79) -- Ferdinand (86) -- Gillbert (66)

Howard (86)

Met deze opstelling is de chemistry 80, op zich best redelijk.

Wissels:
van Nistelrooy (84)
Rierra (79)
Grygera (84) (speelt niet omdat Gillbert een chemistry bonus voor de Engelsen verzorgd, ik wist niet dat Howard een Amerikaan was toen ik em wisselde voor m'n Fransman :( )

Manager Aragonus, Liverpool stadion, Liverpool thuis/uit shirt en Man United badge (iemand ruilen :P) :(

Tips m.b.t. contract kaarten zijn welkom!

Edit: jeuj Liverpool badge binnen :P

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2009 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb gisteren weer een sneijder en een seedorf voor 150 gekocht per stuk.
Als je die in de collectie stop levert ie zon 500 op, dus zet ik hem eerst te koop voor 600 als ie dan niet weggaat gooi ik hem anar de collectie.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gister "bend it like a pro" gehaald. :)

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4921210

Natuurlijk vier je dat dan met "the robot" voor de keeper zijn neus. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:00
Wanneer en hoe kun je spelers kopen in UT? Ik kan alleen nog maar brons en silver packs kopen. Ik heb er nog geen 12 matches opzitten (nog 1 of 2 te gaan).

Maar ik heb nu een pruts team en verlies kansloos online tegen teams als FC Hollywood en Superstar United (fictieve namen natuurlijk but you get my point).

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
na 12 potjes komen de goldpacks beschikbaar.
Dan kun je volgens mij ook buy/trade/collect doen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

Kun je er ook voor zorgen dat je de rosters geupdate krijgt? Als je offline speelt zit huntelaar nog bij ajax. Is dat te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik snap ook niet hoe dat bij mij precies is gegaan.

Ik had de rosters gedownload toch Ik speelde tegen ajax en tegen huntelaar.
De week erop speelde ik en toen was huntelaar ineens weg en had ik de nieuwe rosters

Hoe ze precies geladen worden weet ik niet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brdddd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:36:
Kun je er ook voor zorgen dat je de rosters geupdate krijgt? Als je offline speelt zit huntelaar nog bij ajax. Is dat te updaten?
Ja, dat kan je zelf doen. Dit doe je in het hoofdmenu bij 'manage teams' / 'transfers' . Op die manier kan je bijv. ook je Nederlands elftal kloppend maken (dus niet van die spelers met gekke namen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Als je Adidas Live Season update (maakt niet uit welke competitie) krijg je automatisch de transfer-update van EA van eind januari binnen (waarin dus de transfers uit de winterstop verwerkt zijn) volgens mij :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

CaptainCharisma schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:55:
Als je Adidas Live Season update (maakt niet uit welke competitie) krijg je automatisch de transfer-update van EA van eind januari binnen (waarin dus de transfers uit de winterstop verwerkt zijn) volgens mij :)
Zoiets las ik ook op het fok forum. Ga ik vanmiddag gelijk even proberen als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainCharisma schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:55:
Maar Adidas Live Season is toch betaald? Of hoef je niet te betalen om die update te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 22:36
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:54:
[...]

Maar Adidas Live Season is toch betaald? Of hoef je niet te betalen om die update te krijgen?
Voor die update hoef je niets te betalen, aangezien er bij het spel een trialcode zit voor één competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
hmm net mijn eerste gouden pakketje met een nuttige kaart: Torres :D

nu is natuurlijk de grote vraag.. verkopen of houden? Ik heb hem net 2 potjes gebruikt en hij speelt wel erg lekker :) hij is standaard 89. wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik zou hem tot 2 wedstrijden opgebruiken en dan gewoon cashen...
Lekker voor 25.000 te koop zetten ofzo.

Daarna kun je een paar nieuwe gouden packje skopen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Wii4all schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 20:09:
Ik zou hem tot 2 wedstrijden opgebruiken en dan gewoon cashen...
Lekker voor 25.000 te koop zetten ofzo.

Daarna kun je een paar nieuwe gouden packje skopen.
tsja.. mijn team is wel al 5 sterren nu (met of zonder torres)

nadeel is dat mijn team nu uit allemaal verschillende nationaliteiten bestaat. Ik kan ook alle posities wisselen naar nederlanders maar denk dat ik het hou bij de aanval + 3 middenvelders + 3 verdedigers en keeper NL en dan RM en RB buitenlands aangezien er daar geen goede NL spelers van zijn. (CM trouwens ook niet in 442 setup. heb nu sneijder + engelaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvbart
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-03-2024
HendrikN schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 19:01:
[...]

Voor die update hoef je niets te betalen, aangezien er bij het spel een trialcode zit voor één competitie.
Waar staat die code dan ergens?

Ik heb 2 weken geleden een xbox gekocht met Fifa09 maar er zat niets bij over Live Season :/

Edit:
Nadat ik dit heb getypt ben ik nog eens gaan zoeken.
En jawel hoor, op de achterkant van het boekje staat het :)

[ Voor 14% gewijzigd door psvbart op 15-04-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

Als je adidas live season gebruikt krijg je een update waarmee de rosters goed zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat gaat inderdaad via Live seasons.
Ik baal dat ze die crash-bug nog steeds niet gefixt hebben. Heb steeds in de finales van de Club tournaments (offline dus) dat m'n hele xbox crasht als je de celebrations ziet als de wedstrijd is afgelopen. Dan moet je dus je xbox uit- en aanzetten (of je PS3, het is op beide platformen) en dan moet je de finale dus weer opnieuw doen. Moet nu voor de 5e keer dezelfde finale spelen omdat hij steeds hangt. Ze zijn er mee bezig zeggen ze :z

Maar het blijft een toffe mode. Heb nu een geweldig team bij elkaar dat erg lekker speelt. toch ben ik er nog niet helemaal uit wat ik ga doen met mijn spitsen. Ik wil het liefst met Torres en V Nistelrooij spelen, maar die zijn natuurlijk niet van dezelfde nationaliteit. Haal alsnog wel 100 procent chemistry met mijn bijna volledige Nederlandse team, maar soms komen de passes tussen die twee niet lekker aan. Ik weet dus niet zeker of dat uitmaakt binnen een linie als je wel 100 chemistry hebt, maar toch verschillende nationaliteiten.

Maar goed, ik zie dat hierboven een aantal mensen Engelaar hebben op CM. Tegen hun kan ik zeggen, hou hem er vooral in! Grote sterke speler die gewoon heel belangrijk is om pressie uit te blijven oefenen op het middenveld. Je moet hem wel wat pimpen mbt heading (heel belangrijk, dan scoort hij ook nog weleens vanuit een corner), pace en defending.

Grote spelers zijn op het middenveld en achterin wel belangrijk om de bal te onderscheppen.

Gisteren eindelijk de eerste online cup gehaald. Verloor meestal in de finale en speel ook redelijk veel offline met m'n tweede team om zo de fitness goed te houden van mn eerste team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:00:
Ja dat gaat inderdaad via Live seasons.
Ik baal dat ze die crash-bug nog steeds niet gefixt hebben. Heb steeds in de finales van de Club tournaments (offline dus) dat m'n hele xbox crasht als je de celebrations ziet als de wedstrijd is afgelopen. Dan moet je dus je xbox uit- en aanzetten (of je PS3, het is op beide platformen) en dan moet je de finale dus weer opnieuw doen. Moet nu voor de 5e keer dezelfde finale spelen omdat hij steeds hangt. Ze zijn er mee bezig zeggen ze :z

Maar het blijft een toffe mode. Heb nu een geweldig team bij elkaar dat erg lekker speelt. toch ben ik er nog niet helemaal uit wat ik ga doen met mijn spitsen. Ik wil het liefst met Torres en V Nistelrooij spelen, maar die zijn natuurlijk niet van dezelfde nationaliteit. Haal alsnog wel 100 procent chemistry met mijn bijna volledige Nederlandse team, maar soms komen de passes tussen die twee niet lekker aan. Ik weet dus niet zeker of dat uitmaakt binnen een linie als je wel 100 chemistry hebt, maar toch verschillende nationaliteiten.

Maar goed, ik zie dat hierboven een aantal mensen Engelaar hebben op CM. Tegen hun kan ik zeggen, hou hem er vooral in! Grote sterke speler die gewoon heel belangrijk is om pressie uit te blijven oefenen op het middenveld. Je moet hem wel wat pimpen mbt heading (heel belangrijk, dan scoort hij ook nog weleens vanuit een corner), pace en defending.

Grote spelers zijn op het middenveld en achterin wel belangrijk om de bal te onderscheppen.

Gisteren eindelijk de eerste online cup gehaald. Verloor meestal in de finale en speel ook redelijk veel offline met m'n tweede team om zo de fitness goed te houden van mn eerste team.
Inderdaad die engelaar is wel een goeie.

Als een speler vanaf acherin of vanaf de keeper de bal hoog in het spel wil brengen kun je bijna alle ballen met engelaar onderscheppen. Bovendien is hij best sterk.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Wii4all schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:13:
[...]

Inderdaad die engelaar is wel een goeie.

Als een speler vanaf acherin of vanaf de keeper de bal hoog in het spel wil brengen kun je bijna alle ballen met engelaar onderscheppen. Bovendien is hij best sterk.
idd ik heb ook engelaar en hij is <3

100 chemistry wow.. ik zit telkens rond de 50. ok ik heb nu wel een manager die 541 is en ik speel 442. ben nog op zoek naar een nl coach met 442 maar die zijn schaars.

opstelling

Torres 89, V Nistelrooy 89 (op de bank kuyt 81 en vennegoor 76)
robben 85, engelaar 78, fabregas 86, Camoranesi 88 (op de bank, vd vaart 85, sneijder 85, seedorf 82, v bommel 78)
bouma 78, Mathijsen 78, Vidic 88 ,Grygera 85 (op de bank heitinga 78, en nog een andere speler van 88 (CB)
vd Sar 89 (op de bank cech met 90 rating en 40 contracten (gekocht voor 700))

Camoranesi is echt snel. erg lekker om mee te laten opkomen aan de rechterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb hem ook, Cameronesi.

----------------- Torres (97) ------------ V. Nistelrooij (93) --------

Robben (91) - Engelaar (86) - V Persie (95) - Cameronesi (95) < (of Sneijder (93))

Bouma (91) - Mathijsen (90) - Heitinga (91) - Grygera (97)

-------------------------------- VD Sar (93) ------------------------------

Heb alle spelers op 4-4-2 gezet (dus ook Torres, Sneijder en Engelaar) en heb als manager Huub Stevens. Die is 4-4-2 en heb hem op Expert.
Mijn 2e team is bijna net zo sterk, alleen dan is mijn chemistry niet 100 maar 63%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
mork geen boularouz?

Trouwens ook een mooie aktie van mij, gebruikte een traningskaart voor alle spelers.

Patrick pauwe was een zilveren reserve van mij, door die trainingskaart is ie ineens bronze geworden....

Ik heb co adriaanse als trainer, mijn chemistry is 70.

Iedereen speelt op zn eigen plaats, op één CM na, daar staat sneijder, of seedorf
Ik speel 3-4-1-2
GK: Sar
CB: boularouz
CB: heitinga
CB: mathijssen
LM: robben
CM: engelaar
CM: snijder
RM: seedorf of soms de ridder (dat is een pure RM)
SF: Kuyt
CF: van persie
SF: nistelrooy

Best aanvallend dus.

[ Voor 93% gewijzigd door Wii4all op 15-04-2009 12:50 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 00:54
Ik heb een vraag voor jullie. Als diegene waarmee je online speelt telkens keer dicht doet, krijg je dan je punten dat je in de wedstrijd toegegeven. Want man, wat vind ik het irritant als ze dit telkens doen. Ik sta voor de rust met 3-0 voor en dan sluiten ze af en krijg ik mijn punten niet. Wordt dit eigenlijk ook als gewonnen gerekend in mijn statistieken???

Voor diegene die een xbox hebben, dit is mijn gamertag: Mudiii
Voeg mij maar toe als vriend zodat we wat fatsoenlijk kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat telt als win (3-0). Ik ga telkens gewoon door in de tournament als die ander leavet.
Je krijgt het schermpje niet met je gewonnen coins, dus weet niet precies hoeveel je dan krijgt. Volgens mij de helft van wat je normaal zou krijgen ongeveer. Ik had het gisteren 3 keer dat mijn tegenstander disconnecte.

En nee, ik heb geen Boulahrouz, misschien koop ik die nog weleens. Heb nog wel Zuiverloon als RB, maar die zit in mijn tweede team. Heb nu ook al 100 chemistry, dus daarvoor hoef ik niet perse een Nederlandse RB. Misschien Boula nog kopen en pimpen, maar vind het eigenlijk wel goed zo. Grygera is 97, dus die is wel sterk.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb nog geen online tournooi gespeeld.

Maar duurt dat niet ongeloogelijk lang?

Als de andere pot met strafschoppen eindigt dan zit je nog wel ff te wachten, of valt dat heel erg mee?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 15 april 2009 @ 14:03:

Als de andere pot met strafschoppen eindigt dan zit je nog wel ff te wachten, of valt dat heel erg mee?
:)
Nee, je speelt gewoon een match tegen iemand die ook op dat moment het heeft aangeklikt. Het hele toernooi is daarom nep, je speelt gewoon 3 rondes en een finale. Die tegenstanders worden gewoon gezocht op het moment dat je gaat spelen, dat zijn dus steeds anderen. Het is geen league ofzo waarbij je met een vaste groep mensen allemaal twee keer tegen elkaar moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ok, ik dacht dat er op het moment van beginnen echt 12 teams gezocht werden en dat je dan allemaal het tournooi afwerkt.

Dan moet je dus ook 4 potjes achter elkaar winnen om online je trophy te krijgen?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 15 april 2009 @ 14:24:
ok, ik dacht dat er op het moment van beginnen echt 12 teams gezocht werden en dat je dan allemaal het tournooi afwerkt.

Dan moet je dus ook 4 potjes achter elkaar winnen om online je trophy te krijgen?
Ja, werkt precies als offline verder. Je kunt dus ook na 1 ronde ff stoppen en wat anders gaan doen (bijv. met je tweede team een offline toernoo of clubmatch spelen om je fitness weer op te krikken) en dan later verder gaan.

Ik weet overigens niet of, als je bijv. de finale speelt, dat dit dan ook bij de ander perse de finale is. Ze kunnen het natuurlijk ook zo hebben gemaakt dat je allebei wat anders ziet en die andere speler voor hem de eerste ronde speelt.

Maar goed, je zit dus nergens aan vast en kunt gewoon spelen wanneer je wilt. Het lastige is alleen vaak een speler zien te vinden die ook wil spelen. Vaak leaven er een paar en moet je gewoon een aantal keer achter elkaar proberen een match te starten tot je iemand vindt die wel wil spelen.
Als je 2 of 3 sterren hebt gaat dat een stuk sneller for obvious reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Wii4all schreef op woensdag 15 april 2009 @ 14:03:

nee tournaments zijn gewoon random. iedereen in de zelfde ronde komt in 1 poule tegen elkaar en de winnaars gaan een ronde verder en de verliezers vliegen er uit. ga je de voglende dag verder is dat ook prima. dan checkt het spel gewoon welke spelers ook die ronde in het toernooi willen spelen en je hebt een game.

finales hebben net zo snel een game als 1e ronde merk ik.

(vandaag 2e keer finale verloren :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Toch nog een paar opmerkingen / frustratiepuntjes:
1. Hoe hebben jullie het switchen tussen spelers staan volledig automatisch / of bijna volledig door de cpu?
Ik merk namelijk heel vaak dat net het verkeerde poppetje wordt geselecteerd.
Wat ook gebeurt als je ana het verdedigen bent en de tegenstander loopt net een speler voorbij, als je dan switch van poppetje dan doet de verdediger een stap richting de bal, omdat ie de stap naar voren doet is ie niet meer bruikb aar, omdat hij juist naar achteren aan het gaan was om de aanvaller op te vangen. (begrijpen jullie wat ik bedoel0. Zodra je hem dus selecteert moet hij eigenlijk eerst blijven doen waar hij mee bezig was en daarna pas instappen als ik dat aangeef.

2. Zie situatieschets ;)
Wat er nu vaak gebeurt, ik ben in de aanval loop bijna helemaal naar de achterlijn en zet de bal voor, de bal komt in het paarse gestreepte gebied. Mijn aanvallers staan echter al helemaal bij de goal en zijn min of meer teveel in de richting van de voorzetter gelopen. Is hier iets aan te doen. Zo vaak gaat de bal over iedereen heen en wordt de aanval afgeslagen.

Mijn aanvallers zijn de rode puntjes, de lijn van de bal is groen.
Afbeeldingslocatie: http://www.wii4all.nl/img/situatie.jpg

Had trouwens gisteren nog een gouden pakje met D. Frolan uit uruquay ofzo. Die schijnt wel aardig verkooopbaar te zijn.

Wat ik niet snap is dat sommige mensen 1500 coins spenderen aan celebrations kaarten en voetballen of voetbalschoenen.

[ Voor 11% gewijzigd door Wii4all op 16-04-2009 08:41 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

Hoe maak je een omhaal? Gebeurt dat gewoon of moet je L2 ingedrukt houden? Of moet het op een andere manier. Ik heb namelijk zo vaak van die momentjes 'nu kan het' en dan gaat ie van buiten de 16 koppen ipv dat ie knalt.

Hoe maak ik dus een omhaal? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan hoe je voorzet natuurlijk. Als je hard schiet (tot in het rode) dan gaat de bal vaak voorbij de 2e paal, als je dan ook nog effect meegeeft met je stick dan vliegt ie idd in het paarse gedeelte. Je kunt ook 3x snel achter elkaar de hoge pass knop indrukken voor een voorzet over de grond, of gewoon licht indrukken voor een voorzet bij de eerste paal. Je kunt ook 2x drukken, dat deed ook iets maar kan even niet meer zo snel bedenken wat. Zou je even moeten proberen (dit is wel voor de PS3 btw, misschien gaat et op de Xbox anders).

Let wel, hoe hoger je chemistry, hoe beter je voorzetten natuurlijk. Ik heb nu 100 chemistry en kop vrij vaak raak vanuit een voorzet nu (en corners).

Als je spelers teveel richting de goal lopen dan dat je zou willen, zou je ook even in je custom tactics kunnen kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brdddd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 09:05:
Hoe maak je een omhaal? Gebeurt dat gewoon of moet je L2 ingedrukt houden? Of moet het op een andere manier. Ik heb namelijk zo vaak van die momentjes 'nu kan het' en dan gaat ie van buiten de 16 koppen ipv dat ie knalt.

Hoe maak ik dus een omhaal? :p
Door gewoon te schieten en geluk te hebben ;) Als je de bal maar achter de speler voorzet, anders gaat het natuurlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 09:09:
[...]

Door gewoon te schieten en geluk te hebben ;) Als je de bal maar achter de speler voorzet, anders gaat het natuurlijk niet ;)
Kun je controleren hoe je een bal achter je speler voorzet dan? Gewoon vroeg een voorzet geven ofzo? Of juist doorlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brdddd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 09:11:
[...]

Kun je controleren hoe je een bal achter je speler voorzet dan? Gewoon vroeg een voorzet geven ofzo? Of juist doorlopen?
Moet je een beetje geluk mee hebben, je kunt de bal natuurlijk proberen uit te draaien, zoals ik hier doe, met de stick:

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4590125

Hij moet gewoon goed vallen. Probeer de bal anders voor te zetten als je nog een meter of 2 achter de speler in de 16 staat, maar dan heb je wel kans dat de speler terug loopt en dom gaat lopen koppen vanaf randje 16 :( (wel 1x gescoord zo :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de controls op manual zet kun je je voorzetten veel beter bepalen. En inderdaad maakt chemistry ook wat uit. Manual is wel een stukje moeilijker, maar als je daarmee oefent heb je er dus voordeel bij, vooral bij voorzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

Is het ook zo dat je alleen curl kunt meegeven als ie op manual staat? Of maakt dat niet uit? Ik ben nieuw met fifa en ik krijg nergens curl in :P of ik doe iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Het gaat eigenlijk niet om de voorzetten die zijn meestal wel goed. Het gaat om de voorhoede, die helemaal naar de speler met de bal toegaat, ze moeten juist een beetje rond de 16 blijven hangen en pas inlopen als de bal voor wordt gezet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 16 april 2009 @ 09:36:
Het gaat eigenlijk niet om de voorzetten die zijn meestal wel goed. Het gaat om de voorhoede, die helemaal naar de speler met de bal toegaat, ze moeten juist een beetje rond de 16 blijven hangen en pas inlopen als de bal voor wordt gezet.
Dat kun je regelen in Custom tactics. Het gaat hierbij vooral om het punt Crossing bij chance creation volgens mij. Tip: Klik bij elk van die setting eens op Y, dan krijg je uitleg hoe EA die settings bedoeld heeft.

En natuurlijk ook de pressing die je doet, dus als je op je D-Pad op -> een of twee clicks geeft voor Offensive of ultra-offensive, dan rennen ze ook met meerderen verder door volgens mij.

Edit: spelfout... :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet 'em altijd op Ultra Offensive iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 09:56:
Ik zet 'em altijd op Ultra Offensive iig :)
En dan krijg je nooit problemen met je defensie? (voornameljk online)

Ik merk dan duidelijk dat snelle spitsen het flink kunnen afstraffen. Het is natuurlijk wel heel goed om druk te zetten en als je lekker bezig bent kun je een tegenstander helemaal vastzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:19:
[...]

En dan krijg je nooit problemen met je defensie? (voornameljk online)

Ik merk dan duidelijk dat snelle spitsen het flink kunnen afstraffen. Het is natuurlijk wel heel goed om druk te zetten en als je lekker bezig bent kun je een tegenstander helemaal vastzetten.
Ik speel nooit online, vind ik echt geen reet aan. Mensen die gameplay cards spelen, 'em snel peren als je 3-0 voor staat of je gaan spammen met idiote berichtjes. Offline vind ik veel vermakelijker (speel altijd met een maat) en efficient om coins te verdienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Vanavond naar de customtactics kijken, bedankt.

Als ik online speel dan speel ik meest eerst defensive.
Als die gozer heel goed is blijf ik zo spelen.

Als hij wat minder is en ik wat kansjes krijg dan schakel ik om naar offensive.
Tegen de CPU speel ik meestal op offensive.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:12:
Vanavond naar de customtactics kijken, bedankt.

Als ik online speel dan speel ik meest eerst defensive.
Als die gozer heel goed is blijf ik zo spelen.

Als hij wat minder is en ik wat kansjes krijg dan schakel ik om naar offensive.
Tegen de CPU speel ik meestal op offensive.
Ik laat hem altijd eerst een tijdje op de standaard middelste staan en dan vaak een tikje omhoog naar offensive en bij achterstand in de tweede helft eventueel naar ultra-offensive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:40:
Toch nog een paar opmerkingen / frustratiepuntjes:
1. Hoe hebben jullie het switchen tussen spelers staan volledig automatisch / of bijna volledig door de cpu?
Ik heb het switchen helemaal op manual staan. Dit precies om die redenen die jij aangeeft. Als je het mij vraagt is het niet fatsoenlijk te spelen als je de CPU voor jou het mannetje pakt. Ik raad het dan ook aan om altijd zelf te switchen. (het dus helemaal uit zetten)
Hierboven word dit eigenlijk al goed uit gelegt. Het heeft met de snelheid, richting, tactiek, opstelling en skill te maken hoe goed je voorzetten zijn.
Wii4all schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:40:
Had trouwens gisteren nog een gouden pakje met D. Frolan uit uruquay ofzo. Die schijnt wel aardig verkooopbaar te zijn.
Forlan (niet Frolan :+ ) is idd een aardige speler! Nu Sergio Agüero erbij en je hebt een super duo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:54:
[...]

Ik heb het switchen helemaal op manual staan. Dit precies om die redenen die jij aangeeft. Als je het mij vraagt is het niet fatsoenlijk te spelen als je de CPU voor jou het mannetje pakt. Ik raad het dan ook aan om altijd zelf te switchen. (het dus helemaal uit zetten)

[...]

Hierboven word dit eigenlijk al goed uit gelegt. Het heeft met de snelheid, richting, tactiek, opstelling en skill te maken hoe goed je voorzetten zijn.

[...]

Forlan (niet Frolan :+ ) is idd een aardige speler! Nu Sergio Agüero erbij en je hebt een super duo.
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:54:
[...]

[...]

Over die spelers switch is heel de FIFA community het geloof ik nog niet eens. De heersende opinie is een beetje van volledig manual tot 1 á 2 tikjes assisted. Nou zit ik in een leer en experimenteer proces met FIFA en heb ik me nog minder op het perfectioneren van het verdedigen gericht omdat nu nog wel behoorlijk zit. Binnenkort ga ik naar World Class en me daar meer op richten. Nu zijn die stop momentjes niet goed, dat moeten ze zeker fixen. Wat eventueel kan werken zodat je daar ook minder last van heb is zoals ik vaak in PES verdedig. Zodra ik een CPU verdediger richting de tegenstander zie gaan neem ik zijn positie over met een andere speler om rugdekking te geven en probeer ik met de CPU druk te geven tot het 'veilig' is om over te schakelen. Of dit hier ook goed werkt i.c.m. met die spelers switch weet ik nu nog niet, maar misschien kan de meer doorgewinterde FIFA speler je dit vertellen. Het kan een optie zijn omdat in PES ook weleens iemand druk komt zetten vanaf een positie die niet mijn eerste keuze is maar zo kan ik het goed invullen door 'over' de bal heen te kijken en m'n posities goed ingevuld te houden. Het liefst zou ik zien dat de 'assistent' begint met rugdekking geven, maar goed laten we het erop houden dat footie games enorm complex zijn ;)

Met voorzetten experimenteer ik ook nog, maar ik scoor ook regelmatig. Eén van de dingen die ik mooi vind in deze FIFA is de dynamiek die erin zit m.b.t. loopacties van spelers. Het kan zeker van nut zijn om te proberen oog te houden op wat er in de 16 gebeurt en wat tijd aan de flank te creëeren. Kan je net het moment gegeven waarop bijv een speler achter z'n man bij de 2e paal kruipt. Als je hem dan op z'n voorhoofd legt of hem die bal in de volley ziet nemen is het extra lekker, want dan weet je dat het zo bedoeld was. Ben je op de flank losgebroken en lig je flink voor dan kan het ook dat je, je spits of andere aanvaller moet proberen de tijd te geven om wat bij te sluiten en dan de bal in z'n loopactie neer te leggen. Blinde voorzetten of op iemand die zich statisch tussen 2 man bevindt zijn veel minder effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb gisteren op volledig manual switchen gespeeld en dan merk ik dat niet altijd de juiste spelers geselecteerd wordt, idd met een of 2 tikjes assisted maar eens proberen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correctie: Ik speel op 1 tikje assisted. Dit om het overschakelen bij dode spel momenten enzo goed te laten verlopen.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 15:20:
Nu zijn die stop momentjes niet goed, dat moeten ze zeker fixen.
Bedoel je met 'stop-momentjes' het moment dat je van speler verwisselt (verdediger), dat hij nog eerst even 'stopt' ? . Let je er dan wel op dat je al de goede richting oploopt voordat je wisselt? Dit is wel heel belangrijk.
, maar goed laten we het erop houden dat footie games enorm complex zijn ;)
Eens, denk dat een voetbal spel erg moeilijk te programmeren is. Zoals de voordeelregel enzo.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 19:25
Ik speel nu al een tijd fifa maar 9 van de 10 keer word ik verlies ik gewoon met 4-0 :? :?

De verdediging speelt onder hoge druk waardoor ik de bal moet pasen
Alleen nu staan mijn spelers tot de middenlijn wel vrij maar voorin kan ik gewoon niets.

De tegenstander loopt /speelt gewoon iedereen van mij voorbij. Bij de 16 lukt het mij nog wel om te verdedigen.
Ik grijp niet te snel in, dus wacht af met verdedigen maar als ik geen kansen krijg verlies je al snel

Ik speel meestal met as roma

Wat doe ik fout?

[ Voor 3% gewijzigd door Marc3l op 18-04-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc3l schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 14:35:
Ik speel nu al een tijd fifa maar 9 van de 10 keer word ik verlies ik gewoon met 4-0 :? :?

De verdediging speelt onder hoge druk waardoor ik de bal moet pasen
Alleen nu staan mijn spelers tot de middenlijn wel vrij maar voorin kan ik gewoon niets.

De tegenstander loopt /speelt gewoon iedereen van mij voorbij. Bij de 16 lukt het mij nog wel om te verdedigen.
Ik grijp niet te snel in, dus wacht af met verdedigen maar als ik geen kansen krijg verlies je al snel

Ik speel meestal met as roma

Wat doe ik fout?
Meer oefenen :)
Probeer Liverpool eens... Torres is, vind ik, tot op heden de beste spits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hehe eindelijk een omhaal gemaakt:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/5057196

Ging netjes al zeg ik het zelf ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 22:52:

Bedoel je met 'stop-momentjes' het moment dat je van speler verwisselt (verdediger), dat hij nog eerst even 'stopt' ? . Let je er dan wel op dat je al de goede richting oploopt voordat je wisselt? Dit is wel heel belangrijk.
Goede tip in elk geval! Zoals ik het begrijp moet de speler waar je naar schakelt de kant oplopen die je met stick of d-pad gaat aangeven?
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 22:52:

Eens, denk dat een voetbal spel erg moeilijk te programmeren is. Zoals de voordeelregel enzo.
Ik heb niet veel verstand van dit soort dingen verder, maar ga maar na. 22 man + arbitraal trio die zich voortdurend intelligent moeten gedragen. Dat is wel andere koek dan de gemiddelde FPS om maar een voorbeeld te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 21:54:
[...]
Goede tip in elk geval! Zoals ik het begrijp moet de speler waar je naar schakelt de kant oplopen die je met stick of d-pad gaat aangeven?
Juist. Als jij overschakelt naar je verdediger die mee moet lopen met een aanvaller, maar jouw richting stick staat in het midden, dan stopt hij eerst. Als jij de kant in duwt waar hij naar toe moet (door)lopen als je van speler switched, dan stopt hij niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

Wii4all schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 16:35:
Hehe eindelijk een omhaal gemaakt:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/5057196

Ging netjes al zeg ik het zelf ;)
Het lukt mij nog steeds niet om een omhaal te maken. Ik had gister 3x een kans in dezelfde wedstrijd maar ipv een omhaal laat Eto'o de bal eerst zakken en gaat dan vanuit zijn heup schieten maar schiet dan enorm naast. Moet je met je stick richting de goal en op schieten drukken of (las ik ergens) je stick van de goal afwijzen en dan op schieten drukken? En moet je wachten met schieten tot 'het' moment of juist van tevoren al op schieten drukken?

Het lukt mij echt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:52:
[...]

Juist. Als jij overschakelt naar je verdediger die mee moet lopen met een aanvaller, maar jouw richting stick staat in het midden, dan stopt hij eerst. Als jij de kant in duwt waar hij naar toe moet (door)lopen als je van speler switched, dan stopt hij niet.
Volgens mij is dit niet altijd zo hoor. Dat is juist het irritante. Had het gister nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar eens online geprobeerd.

Ging op zich goed, had de finale bereikt van een bronze cup toernooi, helaas verloren met 3-1. Echt niet normaal wat voor teams die gasten hebben. Letterlijk iedereen had Torres, Villa etc. En dan wisselen ze even in de 2e helft naar Totti + Ibrahimovic..... ik snap er niks van.

Wel minder dat je zo weinig coins krijgt. Offline krijg ik nu 800/1000 coins per wedstrijd, als ik flink win op World Class. Online kreeg ik 650 max, met een ruime overwinning.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:03:
Toch maar eens online geprobeerd.

Ging op zich goed, had de finale bereikt van een bronze cup toernooi, helaas verloren met 3-1. Echt niet normaal wat voor teams die gasten hebben. Letterlijk iedereen had Torres, Villa etc. En dan wisselen ze even in de 2e helft naar Totti + Ibrahimovic..... ik snap er niks van.

Wel minder dat je zo weinig coins krijgt. Offline krijg ik nu 800/1000 coins per wedstrijd, als ik flink win op World Class. Online kreeg ik 650 max, met een ruime overwinning.
Ja dat is ook omdat je offline op Legendary speelt (waarschijnlijk) en online de multiplier van Professional gebruikt wordt.

Ik zit nu in de finale van de tweede online cup, vanavond maar even spelen. Kreeg gisteren voor Nani van 81 een Ribery van 86 + contract card aangeboden. Heb eigenlijk al een zeer goed 1e en tweede elftal, maar aangezien Ribery een 4-4-2 LM is, heb ik hem maar voor het tweede aangenomen ten koste van Nedved. Die nu maar in de trade gezet. Heb op die positie in mijn 1e elftal Robben en als eventuele reserve ook nog Drenthe. Ik moet zeggen dat de Gold cup van de Mediterranian Cup (offline dus) best pittig is op Legendary :X
Offline cups win je meestal makkelijk, maar in deze Gold cup speelt de AI ineens geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mork is dat ook speelbaar op de PC die cups etc? zoja waar vind ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:04:
@Mork is dat ook speelbaar op de PC die cups etc? zoja waar vind ik die?
Weet ik niet. Het gaat over Ultimate team he, niet gewoon Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is alleen voor Xbox en PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:34:
[...]

Volgens mij is dit niet altijd zo hoor. Dat is juist het irritante. Had het gister nog.
Ik had het vroeger heel vaak, tegenwoordig nog maar zelden of zelfs helemaal niet. (terwijl ik tegenwoordig tegen veel counter-ploegen speel (online), en dan is dat extra belangrijk dat het goed gaat.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:28:
[...]

Ik had het vroeger heel vaak, tegenwoordig nog maar zelden of zelfs helemaal niet. (terwijl ik tegenwoordig tegen veel counter-ploegen speel (online), en dan is dat extra belangrijk dat het goed gaat.
Ja i know. Maar volgens mij is het niet altijd te voorkomen. Had gister ook twee keer dat de aanvaller ineens stottert als je weg wilt sprinten met de bal. Helemaal in het begin had ik dat nooit, sinds twee weken wel. Ook merk ik online dat er bij buitenspel pas heel laat wordt afgefloten, dit is ook sinds ongeveer 2 weken ineens er in gekomen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ongeloofelijk de laatste 2 goldpacks waren bij mij dramatisch.
in 1 pack had ik geen contract cards, 1 gouden keeper en een zilveren keeper en een of andere zilveren cameroenees...
Open je het pakje erna heb je weer een gouden keeper en 1 contract card....

als je dan op de transfer lijst kijkt bieden ze niet bijzonder goed voor die keepers..
ik maak dan hun contract op en dan voeg ik ze meestal toe aan de collectie, dan krijg je toch nog 458 coins.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:29:
[...]
. Had gister ook twee keer dat de aanvaller ineens stottert als je weg wilt sprinten met de bal. Helemaal in het begin had ik dat nooit, sinds twee weken wel.
Ja klopt, dat is me al wat vaker overkomen de laatste tijd, en dan voornamelijk bij ultimate team. Ziet er echt muf uit. Hij probeerdt dan 2 keer dezelfde stap te zetten ofzo.

Ook las ik hier ergens in dit topic over het sneeuw. Dat had ik laatst ook voor het eerst. Denk niet dat dit iets ' nieuws' is. Maar gewoon altijd word weergegeven bij 1 bepaald stadion (ergens in rusland ofzo). Het is iig VET storrend. Hele tijd die vlokjes in je beeld, werd er helemaal scheel van B) . Het was wel geinig, maar liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:50
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:39:
Ook las ik hier ergens in dit topic over het sneeuw. Dat had ik laatst ook voor het eerst. Denk niet dat dit iets ' nieuws' is. Maar gewoon altijd word weergegeven bij 1 bepaald stadion (ergens in rusland ofzo). Het is iig VET storrend. Hele tijd die vlokjes in je beeld, werd er helemaal scheel van B) . Het was wel geinig, maar liever niet.
Dat is als ik 't goed heb het Kakoto-station. Die had ik gisteren ook, maar er lag gelukkig alleen sneeuw rondom het veld.

Nog een mooi doelpunt gemaakt met Ronaldo (dé man van het afstandsschot!). Beter in de kruising krijg je 'm niet denk ik:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/5067022

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy crap, hoe krijg je het voor elkaar om vanaf daar te scoren O_o

Heeft er iemand overigens nog bruikbare tips mbt corners? Ongeveer één in de 50 corners resulteert in een goal bij mij, dat moet toch een stuk beter lijkt me. Ik zou alleen niet weten hoe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DT-PiSanG schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:46:
[...]
Nog een mooi doelpunt gemaakt met Ronaldo (dé man van het afstandsschot!). Beter in de kruising krijg je 'm niet denk ik:
Lijkt een beetje op dat doelpunt van Ronaldo tegen Porto.!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:28:
Heeft er iemand overigens nog bruikbare tips mbt corners? Ongeveer één in de 50 corners resulteert in een goal bij mij, dat moet toch een stuk beter lijkt me. Ik zou alleen niet weten hoe :(
Probeer hem is bij de 2de paal te schieten, daar staat meestal wel een poppetje, en dat is bijna altijd raak. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Hebben jullie online ook last van kiddies die vanaf de middenlijn scoren en daarmee gelijk de wedstrijd verpesten? Ik probeer ze meestal nog te winnen maar met een 0-1 achterstand beginnen is gewoon bagger, en als het niet lukt quit ik gewoon in de 80/90ste minuut fair enough imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
-Mike- schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:56:
Hebben jullie online ook last van kiddies die vanaf de middenlijn scoren en daarmee gelijk de wedstrijd verpesten? Ik probeer ze meestal nog te winnen maar met een 0-1 achterstand beginnen is gewoon bagger, en als het niet lukt quit ik gewoon in de 80/90ste minuut fair enough imho.
veel mensen proberen dit maar er heeft bij mij nog nooit iemand hieruit een goal gemaakt. vaak doen ze dit ook pas als ik met 3+ goals verschil voor sta.

en quitten in de laatste minuut heeft geen nut. je krijgt dan een 3-0 loss aan je broek dus tsja wat heb je er aan. (in offline statistieken staat hij niet bij maar online wel)

dat mensen quitten bij ultimate team snap ik al helemaal niet. daar krijg je nog 200 punten voor het afmaken van het spel.

btw bij ultimate team nu in de finale om mijn 3e online cup te winnen :) wel jammer dat bijna alle spelers later in het toernooi allemaal 90+ zijn. terwijl ik zelf tussen de 78/90 zit op alle linies.

Even een vraagje aan de ultimate experts over het upgraden van je speler. hoe doen jullie dit? kopen jullie losse (koperen/zilveren/gouden) kaartjes hiervoor of wacht je op je gold packs dat die iets bevatten? ik heb pas 4 kaartjes op mijn keeper gedaan en toen ging hij van 88 naar 90. dus alles naar 99 duurt wel ff...

[edit] en daarbij. een torres van 99 all is die echt veel anders dan bijvoorbeeld een vennegoor upgraded naar 99?

[ Voor 4% gewijzigd door Crysania op 21-04-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
THE_CR0SS schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 13:16:
[...]

veel mensen proberen dit maar er heeft bij mij nog nooit iemand hieruit een goal gemaakt. vaak doen ze dit ook pas als ik met 3+ goals verschil voor sta.

en quitten in de laatste minuut heeft geen nut. je krijgt dan een 3-0 loss aan je broek dus tsja wat heb je er aan. (in offline statistieken staat hij niet bij maar online wel)

dat mensen quitten bij ultimate team snap ik al helemaal niet. daar krijg je nog 200 punten voor het afmaken van het spel.

btw bij ultimate team nu in de finale om mijn 3e online cup te winnen :) wel jammer dat bijna alle spelers later in het toernooi allemaal 90+ zijn. terwijl ik zelf tussen de 78/90 zit op alle linies.

Even een vraagje aan de ultimate experts over het upgraden van je speler. hoe doen jullie dit? kopen jullie losse (koperen/zilveren/gouden) kaartjes hiervoor of wacht je op je gold packs dat die iets bevatten? ik heb pas 4 kaartjes op mijn keeper gedaan en toen ging hij van 88 naar 90. dus alles naar 99 duurt wel ff...

[edit] en daarbij. een torres van 99 all is die echt veel anders dan bijvoorbeeld een vennegoor upgraded naar 99?
ja, ben wat te lui om het te leggen maar de abilities die je upgrade zijn niet alle abbilities. Een david villa of rooney van 99 is ALTIJD beter dan bv een vennegoor of kuyt van 99, omdat rooney en villa van zichzelf veel hogere stats hebben. Aan de andere kant heel veel maakt het niet uit als je een spits met dribbelen,schieten,koppen 99 hebt is het sowiezo een goeie.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt dat ze METEEN na de aftrap op goal schieten en dan scooren? Nog nooit gehad/gezien op live, wist niet eens dat het mogelijk was. Maat van me schiet soms wel eens meteen vanaf de aftrap , maar die gaan er nooit in (zelf niet eens in de buurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:05:
[...]

Je bedoelt dat ze METEEN na de aftrap op goal schieten en dan scooren? Nog nooit gehad/gezien op live, wist niet eens dat het mogelijk was. Maat van me schiet soms wel eens meteen vanaf de aftrap , maar die gaan er nooit in (zelf niet eens in de buurt).
Heb ze wel eens tegen gehad op deze manier, erg flauw. Zou EA wat aan moeten doen misschien. De tegenstander trapt af, dribbelt 2 stappen richting je doel en voordat je een tackle/sliding kan maken, vuurt hij een schot af dat nog wel eens over je keeper in het doel kan verdwijnen. Rooney kan dit goed volgens mij, was erg frustrerend om op deze manier te verliezen van een zielig ventje dat Man Utd kiest. :(

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik speel nou een weekje echt Ranked Quickmatches maar waar ik zo eerlijk ben om mijn verlies te accepteren is het 7 op de 10 keer disconnect van de andere kant... wordt er gek van.

De ranks boeien mij niet maar kennelijk anderen heel erg. Hoe gaan jullie hiermee om?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:50
Hebben jullie online ook last van kiddies die vanaf de middenlijn scoren en daarmee gelijk de wedstrijd verpesten?...
Heb ik (zeker in het begin) enorm veel last van gehad! Maar aangezien er een middenvelder recht voor de 2 die aftrappen staat, laat ik die naar voren lopen en zet ik een sliding in. Probleem opgelost ;)

Heb m'n eigen doelpunt eens opgegeven voor doelpunt v/d week dus als jullie een rating willen geven.. graag! :D

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:22:
Ik speel nou een weekje echt Ranked Quickmatches maar waar ik zo eerlijk ben om mijn verlies te accepteren is het 7 op de 10 keer disconnect van de andere kant... wordt er gek van.

De ranks boeien mij niet maar kennelijk anderen heel erg. Hoe gaan jullie hiermee om?
Ohhh gruwelijk vervelend is dat. Online verlies ik 4 van de 5 potten (soms enorm kansloos, ik bne bij lange na niet zo goed als de mensen online), Maar dan gáát het eens een keer goed en dan peren mensen hem zelfs met maar 1 goal achterstand er al vandoor.

Overigens, wat is de meest efficiente manier om een degelijk team op te bouwen in Ultimate team? Direct coins sparen voor zilveren packs of eerst met bronze packs een aardig team neerzetten met goede chemistry en dan langzaam aan af en toe zilver kopen en een zilveren speler inschuiven? (vice versa naar goud).
Ik schiet niet echt op met die rommel en de zilveren spelers verkloten de chemistry veelal, daarbij zijn de contracten voor zowel staff als spelers redelijk irritant. Ohja en ik wil niet gaan betalen voor packs of de hele dag op de trade liggen zoeken naar toevallige koopjes hehe.
Pagina: 1 ... 20 ... 25 Laatste