2 of 3 hooguit.
Hoe houden jullie je spelers op peil qua contracten?
Mijn team is nu min of meer compleet. Wil uiteraard altijd betere spelers (zonder pakjes te kopen met euro's

), maar realistisch gezien ben ik vrij tevreden over alle spelers. Wil alleen nog een Engelse of Spaanse keeper en tsja het liefst iedereen op 4-4-2 formation. Ik heb een Spaanse 4-4-2 coach met +2 negotiation. Nu wil ik graag het team boosten met contracten, zodat ik gewoon lekker kan spelen en kan sparen voor 4-4-2 kaarten of voor Fernando Torres
Wat ik de laatste tijd doe is proberen om goedkoop gouden contract kaarten op de kop te tikken. Dit is echter een lang en pijnlijk proces, vooral het traden via het EA forum, aangezien de gemiddelde leeftijd hier 14 lijkt te zijn

. Hoe doen jullie dit? Gewoon massaal bronzen packs kopen en hopen op contract kaarten die nog redelijk goed zijn met een +2 negotiation manager? Of toch puur gouden kaarten proberen te kopen.
Gouden pakjes koop ik al een tijdje niet meer. Op Owen en Ferdinand na echt altijd troep gehad (15+ gekocht!). Plus ik heb de meeste spelers voor een prikje kunnen kopen.
Team nu:
Heskey (77) -- Owen (86)
Nedved (80) -- De la Red (80) -- Xabi Alonso (81) -- Angulo (76)
Antonio Lopez (76) -- Carragher (79) -- Ferdinand (86) -- Gillbert (66)
Howard (86)
Met deze opstelling is de chemistry 80, op zich best redelijk.
Wissels:
van Nistelrooy (84)
Rierra (79)
Grygera (84) (speelt niet omdat Gillbert een chemistry bonus voor de Engelsen verzorgd, ik wist niet dat Howard een Amerikaan was toen ik em wisselde voor m'n Fransman

)
Manager Aragonus, Liverpool stadion, Liverpool thuis/uit shirt en Man United badge (iemand ruilen

)
Tips m.b.t. contract kaarten zijn welkom!
Edit: jeuj Liverpool badge binnen
[
Voor 108% gewijzigd door
Verwijderd op 12-04-2009 19:22
]