Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wat kan je er aan doen als je bij een club toernooi na een wedstrijd bij het speelschema komt en je maar niet door kan naar de volgende wedstrijd.

het is een offline toernooi. hij lijkt gewoon vast te lopen terwijl je wel door het menu kan scrollen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt, dat gebeurd soms. Je kan daar niks aan doen, behalve het spel opnieuw opstarten. Je progressie van dat toernooi ben je dan niet helemaal kwijt, alleen je laatste gespeelde wedstrijd. Coins, Contract en alles loopt wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou precies met speler contracten in Ultimate Team? Ik krijg telkens de melding dat de contracten van de spelers de volgende wedstrijd aflopen, moet ik dan noodgedwongen een bronze pack kopen om te hopen op contract kaarten? Ik kan geen contract kaarten vinden in de Trade sectie. Op deze manier duurt het natuurlijk wel erg lang voordat je een gold pack kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 15:41:
Hoe zit het nou precies met speler contracten in Ultimate Team? Ik krijg telkens de melding dat de contracten van de spelers de volgende wedstrijd aflopen, moet ik dan noodgedwongen een bronze pack kopen om te hopen op contract kaarten? Ik kan geen contract kaarten vinden in de Trade sectie. Op deze manier duurt het natuurlijk wel erg lang voordat je een gold pack kan kopen.
Andere spelers opstellen, genoeg winnen, naarja af en toe zal je verplicht een bronze moeten kopen voor contract. Of anders wat spelers bij de trade optie kopen, ik zet al mijn bronzen er neer voor minimum bedrag ^^

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wel slim bedacht dat ultimate team..

Door aflopende contracten moeten gebruikers kaarten blijven halen en wedstrijden blijven spelen voor coins....

Had allemaal flutspelers allemaal brons en maar een aanvaller.
Net mn eerste silver pack geopend...maar nog niet veel soeps...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:50
Zo nu en dan een lekkere wedstrijd online, maar ze worden steeds zeldzamer.
Gamers die het spel 10x een halve minuut onderbreken, gamers die elke replay laten afspelen.. mateloos irritant dit.

Daarbij baal ik er van dat de eredivisie niet in ultimate team zit, Huntelaar ontbreekt bij Real Madrid en dat je geen mogelijkheid hebt om mbv een filter in een bronze tournament alleen tegen max. 1 ster hoger teams kunt spelen.

Het is belachelijk dat je met je beginnende team het moet opnemen tegen 5-sterrenteams. Zo kom ik never nooit bij de zilveren toernooien. :(

EDIT: vergeet te melden dat het tevens nog frustrerender is dat je het dan uiteindelijk toch maar tegen een 5-sterrenteam wil gaan opnemen, en dat je eerst 100x de melding krijgt: this game session is no longer available. Ga dan lekker in een ander tournament spelen. :S

[ Voor 19% gewijzigd door Jorco op 29-03-2009 12:09 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je tegen een lager team komt, dat is idd waar. Maar als je wat trophys offline speelt heb je zo zelf ook een 4/5 sterren team.

De melding 'this game session is no longer available', komt vaak voor bij mensen met een "Strict" of "Modarate" ingestelde router.

Het is idd jammer dat Nederland er niet in zit, maar dat zijn we inmiddels wel gewend van de KNVB (of waar het dan ook aan moge liggen dat we steeds geflashed worden als nederland zijnde)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2009 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28
Ik heb net ook even de demo getest van Ultimate team.

heb nog wat vragen voordat ik de complete versie koop.

op zich is ultimate team wel een leuke optie. maar kan iemand mij vertellen hoe het zit met spelen tegen gelijkwaardige teams? ik dacht ik begin eerst met een potje offline (kreeg ik aardig wat punten voor btw) en daarna dacht ik ach ik probeer het gewoon online. de eerste 2 teams die ik tegen me kreeg waren 5 sterren (man utd en liverpool als logo) dus ik dacht die doe ik maar even niet. als 3e kreeg ik een 3 sterren team dus die heb ik maar gespeeld en gewonnen met mijn 1 ster team :) maar kan ik instellen dat ik gewoon teams kan krijgen met de zelfde ranking?

hoeveel kaarten zitten er eigenlijk in een pack? en is dit altijd een zelfde verhouding als in X aantal spelers. X aantal booster kaarten en X aantal tenues/stadions etc? of kan dit echt vanalles zijn zodat je dus bijvoorbeeld ook een pack krijgt met 5 stadions erin?

en ik heb nu na 2 wedstrijden spelen 1000 punten. kopen jullie op het begin vooral brons of ga je zo snel mogelijk zilver proberen te doen? ik heb nu na 2 wedstrijden gespeeld een aantal spelers met een contract van nog 3 wedstrijden. is het slim om hier al brons packs voor te kopen in de hoop op contracten of juist een zilver pack?

[ Voor 15% gewijzigd door Crysania op 29-03-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
DT-PiSanG schreef op zondag 29 maart 2009 @ 12:07:
Zo nu en dan een lekkere wedstrijd online, maar ze worden steeds zeldzamer.
Gamers die het spel 10x een halve minuut onderbreken, gamers die elke replay laten afspelen.. mateloos irritant dit.

Daarbij baal ik er van dat de eredivisie niet in ultimate team zit, Huntelaar ontbreekt bij Real Madrid en dat je geen mogelijkheid hebt om mbv een filter in een bronze tournament alleen tegen max. 1 ster hoger teams kunt spelen.

Het is belachelijk dat je met je beginnende team het moet opnemen tegen 5-sterrenteams. Zo kom ik never nooit bij de zilveren toernooien. :(

EDIT: vergeet te melden dat het tevens nog frustrerender is dat je het dan uiteindelijk toch maar tegen een 5-sterrenteam wil gaan opnemen, en dat je eerst 100x de melding krijgt: this game session is no longer available. Ga dan lekker in een ander tournament spelen. :S
Beetje gezeur of niet? Ik heb mij voorgenomen voornamelijk online te spelen en zo een team te bouwen maar als je wat geduld hebt heb je zo een match tegen een gelijk waardige tegenstander. Is niet zo héél moeilijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren wat meer online ultimate team gespeeld...
Maar het schiet niet op, ik kon bijna alleen maar tegen 5 sterren teams. Met 1,5 sterren ga je het dan gewoon afleggen. Bovendien kun je maar een wedstrijd of 6 spelen met je spelers en dan is hun contract voorbij. Je kan je spelers toevoegen aan je collectie....

Het valt mij denk ik gewoon tegen dat je niet wat langer van je spelers gebruik kunt maken. Je kan alleen zon contract card inzetten.

Wat ik ook wel jammer vindt is dat je reserves ook gebruik makne van hun contract. Zo had ik een zilveren speler...die heeft 4 wedstrijden op de bank gezeten en ineens kwam de melding dat zn contract afliep.

Je wordt soms een beetje voor het blok gezet heb ik het gevoel met deze uitbreiding.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Wii4all schreef op zondag 29 maart 2009 @ 18:01:
Gisteren wat meer online ultimate team gespeeld...
Maar het schiet niet op, ik kon bijna alleen maar tegen 5 sterren teams. Met 1,5 sterren ga je het dan gewoon afleggen. Bovendien kun je maar een wedstrijd of 6 spelen met je spelers en dan is hun contract voorbij. Je kan je spelers toevoegen aan je collectie....

Het valt mij denk ik gewoon tegen dat je niet wat langer van je spelers gebruik kunt maken. Je kan alleen zon contract card inzetten.

Wat ik ook wel jammer vindt is dat je reserves ook gebruik makne van hun contract. Zo had ik een zilveren speler...die heeft 4 wedstrijden op de bank gezeten en ineens kwam de melding dat zn contract afliep.

Je wordt soms een beetje voor het blok gezet heb ik het gevoel met deze uitbreiding.
Ik had in het begin een team met 4-1-2-1-2 opstelling en had 5 CB en 4 spitsen erin staan en 1 cdm.....Dat is gaar, dat van contracten op de bank ga ik eens op letten trouwens is me niet opgevallen. Dat zou wel gaar zijn. Aan de andere kant spelers met nog maar 1 wedstrijd op hun contract blijven wel als je ze gewoon wissel zet. Dat van die contracten is wel irritant aan de andere kant forceert het je wel gewoon om te winnen met een goed team anders kan je pakjes niet betalen(of je moet offline spelen maar wie download er een online uitbreiding voor de sp?), dat maakt het dan wel weer aardig vind ik. Maar je spelers wisselen met anderen kan geen kwaad, ook moet je een beetje op de stats van spelers letten, soms is een bronzen speler van 63 beter dan een zilveren van 65-66 en het kost minder in totaal(bronzen spelers krijgen meer wedstrijden per contract dus uiteindelijk ben je goedkoper uit per wedstrijd). Maar het is idd niet makkelijk een goed team te onderhouden, hier hadden we een leuk teampje gemaakt van B spelers met een naam, ondere andere Mokoena(wonderkid van fm!), sahin, die kleine babyface van liverpool Spearing(al was die wel echt slecht) maar die zijn er allemaal weer uit door contracten etc. Ondertussen wel opgevuld maar toch tis lastig om op iedere plek van je elftal een speler te hebben staan die ook op die positie speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk m'n omhaal trophy binnen (PS3), met m'n ultimate team :D Prachtgoal ook!

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4590125

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik heb vaak een probleemke als ik online wil spelen met Fifa '09. Ik speel fifa op de PC, en als ik voor het online type kies, en in het deel zit om een ploeg te kiezen..kan ik vaak niet op 'Klaar om te spelen' klikken! Het ziet dan grijs en niet zwart zoals normaal!!

Hebben nog mensen dat probleem ofzo? En, het is toch mogelijk om in een online-match een spel op te zetten met iemand die op het PC-platform speelt, en iemand op een console-platform??

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:17:
Hallo iedereen,

Ik heb vaak een probleemke als ik online wil spelen met Fifa '09. Ik speel fifa op de PC, en als ik voor het online type kies, en in het deel zit om een ploeg te kiezen..kan ik vaak niet op 'Klaar om te spelen' klikken! Het ziet dan grijs en niet zwart zoals normaal!!

Hebben nog mensen dat probleem ofzo? En, het is toch mogelijk om in een online-match een spel op te zetten met iemand die op het PC-platform speelt, en iemand op een console-platform??

Bedankt alvast.
Nope.

En verder kan ik je niet helpen, ik speel op de 360. Kijk even op de officiele EA forums, daar kun je denk ik wel een oplossing vinden in de verschillende topics. Er zijn genoeg mensen die op de pc-versie schelden en problemen hebben, dus wie weet staat er ook een oplossing tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren kreeg ik de melding unable to load blablabla...terwijl ik een offline ultimate team wedstrijd wilde spelen...

Ik heb nu eindelijk 2 goldpacks kunnen openen...maar nog niet veel soeps...een gouden speler van hsv is denk ik mijn beste...

Het kloterige is nu...ik heb een stuk of 4 aardige schotten...daarnaast heb van alle nationaliteiten wel wat...
Hebben jullie nog tips? Gewoon traden?

@maus hoe kom jij aan die goeie spelers man? allemaal nederlands ook nog.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op maandag 30 maart 2009 @ 08:55:
Gisteren kreeg ik de melding unable to load blablabla...terwijl ik een offline ultimate team wedstrijd wilde spelen...

Ik heb nu eindelijk 2 goldpacks kunnen openen...maar nog niet veel soeps...een gouden speler van hsv is denk ik mijn beste...

Het kloterige is nu...ik heb een stuk of 4 aardige schotten...daarnaast heb van alle nationaliteiten wel wat...
Hebben jullie nog tips? Gewoon traden?

Ik heb nu ook wel een goed team met vooral Nederlanders. Ik moet zelfs Van Nisterooij op de bank zetten omdat ik een volledig Spaanse voorlinie heb, dat scheelt qua Chemistry, wat gewoon een belangrijke component is in het spel. Je hoeft dus niet je hele team vol met mensen van dezelfde nationaliteit te hebben, maar wel per linie (DEF, MID en FOR) Je keeper telt dus bij de defence-linie.

Als je met contractkaarten zit: koop zie via de trade maar belangrijker: Koop een manager (coach) die bijv. NEG +3 hebt, dan krijg je dus bij elke contractcard 3 wedstrijden erbij voor de speler waarop je hem gebruikt.

Daarna koop je gewoon bronzepacks of Silverpacks en met die contractcards kun je dan ook makkelijk je Gold-spelers verlengen.
Goed kijken op de trade kan je wat koopjes opleveren en ook daar kun je goedkoop contractcards vinden. Gewoon zoeken op maxprijs 150.

Verder scheelt het ook als je spelers op hun eigen positie zet. Speel je bijvoorbeeld 4-4-2, dan heb je in het midden een RM, twee CM's en een LM nodig. Een CAM en een CDM staan dan dus niet op hun favoriete positie dus heb je een goeie CAM's of CDM's dan loont het misschien om van opstelling te veranderen! Maakt op zich niet superveel uit, maar het scheelt wat chemistry. Bepaal dus eerst welke opstelling voor jou het beste is en kies daar ook je Manager voor uit en je spelers daarna.

Soms speel je weleens tegen 5 sterrenteams maar dan zegt het nog niets. Ik heb nu best een goed 5-sterren team, maar ook tegen een 3 sterrenteam kan het best moeilijk zijn om te scoren.

BELANGRIJKE TIP:
Als je veel verliest tegen snelle spitsen, doe wat aan je TACTIEK. Dat vergeten de meesten, maar lees ff de help bij Custom tactics. Ga bijvoorbeeld op AGRESSION of PASSING staan en klik op Y (op de 360) dan zie je wat die stats precies doen. Zet bijvoorbeeld je achterlinie wat naar achteren. Zet je aggression iets hoger. Als die dingen maakt het voor de standaard 5 sterrenteams heel wat moeilijker.
Net als in reallife, dan kan Nederland het ook moeilijk hebben tegen Albanië als ze bijvoorbeeld vol staan te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Thnx! Zodra ik tijd heb ga ik me eens wat meer verdiepen.

nu heb ik eigenlijk gewoon een rommelig team met allerlei nationaliteiten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op maandag 30 maart 2009 @ 08:55:
Mijn tip is, probeer zoveel mogelijk gouden pakketjes te kopen. Koop alleen bronze pakketjes als je een probleem hebt met spelers (contracten).

Let op: Een speler op de bank, daarvan gaat GEEN contract af. Dus als er spelers zijn, waarvan het contract afloopt, zet deze dan VOOR de wedstrijd op de bank. (om zo door te sparen voor de zoveel meer waardevolle gouden pakketjes). Wissel dus ook geen spelers tijdens de wedstrijd ! , alleen als dat ECHT nodig is. Want als je een speler wisselt, gaat van die wissel WEL een contract af. Als je hem niet gewisseld had, dan niet. Dus als je een blessure hebt, maar de speler kan wel door, laat hem dan staan. Want die speler is de volgende wedstrijd toch geblesseerd, of je hem wisselt of niet. (bij zware blessure moet je sowieso wisselen, je kan anders niet verder).

Verder is het trade aspect natuurlijk erg belangrijk. Je moet even door hebben hoe je het best kan zoeken, maar daar zijn altijd koopjes van af te halen.

Ook heb je de 'trophy`s'. 6 zijn online, andere 6 zijn offline. Elke trophy kan je 3 x halen (brons, zilver, goud). Als je deze op legendary speelt, en je wint met 5-0, 7-0 etc. Dan krijg je 1000 tot 1400 coins. Dat winnen op legendary lijkt moeilijkt, maar dat is het niet echt. Op een gegeven moment zijn je spelers veel beter als die van de AI .

Mijn team nu is:

David villa --- Kuijt --- Ik zelf
Van de vaart -- Gerrard -- Sneijder
Bouma -- Mathijssen -- Heitinga -- Zuiverloon
Vd Sar

Op de bank:
Spit: Babel , M. Gomez
Middenv.: Seedorf, Engelaar , Van bommel, Anderson ,
Verded.: Ujfaluši , Canavaro ,

En nog een paar die ik nu vergeet :)

Kuijt heeft een gemiddeld van 1 wedstrijd - 4 goals :) . M. Gomez zit daar ook niet ver vanaf. 8)

Gerrard, villa, Ujfaluši, M.Gomez allemaal uit gouden pakketjes getrokken. Rest voor koopjes van de trade gehaalt.

Gouden pakketjes zijn cruciaal. Dit omdat je er lange contracten in vind. Dure spelers, die je voor 500 coins in je collectie kan stoppen (of verkopen). 1 gouden speler is 500 coins = 1 evt. bronze pakketje. Meestal heb je wel 3 spelers in zo`n pakketje. (of minder, maar dan heb je weer meer contract kaarten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Thnx!

Het beste is om jezelf natuurlijk in de basis te zetten want je contract loopt niet af.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel hoor, als je je eigen gemaakte speler opstelt, loopt z`n contract ook gewoon 1 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
oh ok...niet eens opgelet...damnit ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 12:57
EA doet gaar volgens mij? Of ligt het aan mijn verbinding..

Werkt weer.
Wat een oetlul, gaat ie hooghouden met zijn keeper omdat ie met 1-0 voor staat in de 90ste minuut. (Weer dom een penalty) Maak ik een sliding, rolt de bal er heel rustig in :) Daarna gewonnen met de penalty's. :)

[ Voor 66% gewijzigd door tiswat op 30-03-2009 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt niet aan jouw verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat een goede trainer cruciaal is om effectief je team op te bouwen, eentje die +2 of +3 negotiation heeft maakt van bronze contracts hele aantrekkelijke en goedkope contracts. 500 coins voor potentiele contracten en bronze spelers voor je 'b team' is vrij lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel echt lekker met Arsenal op de PS3
echt een lekker team is dat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:48
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 09:37:
[...]
BELANGRIJKE TIP:
Als je veel verliest tegen snelle spitsen, doe wat aan je TACTIEK. Dat vergeten de meesten, maar lees ff de help bij Custom tactics. Ga bijvoorbeeld op AGRESSION of PASSING staan en klik op Y (op de 360) dan zie je wat die stats precies doen. Zet bijvoorbeeld je achterlinie wat naar achteren. Zet je aggression iets hoger. Als die dingen maakt het voor de standaard 5 sterrenteams heel wat moeilijker.
Net als in reallife, dan kan Nederland het ook moeilijk hebben tegen Albanië als ze bijvoorbeeld vol staan te verdedigen.
Ik zet de agression juist wat lager. Imho is het zo, dat als je de agression hoog staat, de spelers er heel kort opzitten, een actie en de speler is er langs en je haalt hem never nooit niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Zit er eigenlijk een einde aan het speltype coach? Ik lees overal dat het na 15 seizoenen voorbij zou zijn? En wat gebeurd er dan kun je dan gewoon niet meer verder spelen met je coach carrière?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avdwerf schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:52:
[...]

Ik zet de agression juist wat lager. Imho is het zo, dat als je de agression hoog staat, de spelers er heel kort opzitten, een actie en de speler is er langs en je haalt hem never nooit niet in.
Als je hem hoger zet, dan moet je er ook voor zorgen dat je DEF-linie meer naar achteren staat. Die combinatie kan behoorlijk lastig zijn om doorheen te komen, want en de middenvelders zitten hen op de kloten, en de aanvallers worden dicht gedekt. Een goede steekpass maken ze zo een stuk lastiger.

Het was overigens maar een voorbeeld he, geen concrete tip dat mensen het hoger moeten zetten. Ga in ieder geval een keer ermee stoeien wat voor jouw het beste is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Waarom hebben jullie zulke tips niet eerder gegeven?
Op fit soort speltips zat ik te wachten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat dat per speler verschilt. De tactiek die ik gebruik is misschien onspeelbaar voor jou, en vica versa. Je moet zelf wat kutten met die tactieken om erachter te komen wat voor jou het relaxedste speelt.

Feit is wel dat de meeste top spelers een eigen tactiek gebruiken. Zo speelde ik weleens tegen een hoog-gerankte speler, en die speelde met PSG(paris-saint germain). Ik speelde met een beter team, maar hij had zijn tactiek zo afgesteld dat hij op een of andere manier hele tijd tussen de linies speelde. Had daar echt totaal geen antwoord op. Ik weet nog niet hoe hij zijn tactiek afstelde.
Metalbuster schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:38:
Zit er eigenlijk een einde aan het speltype coach? Ik lees overal dat het na 15 seizoenen voorbij zou zijn? En wat gebeurd er dan kun je dan gewoon niet meer verder spelen met je coach carrière?
Na 15 seizoenen houd het gewoon op. Bij fifa 08 was het dan gewoon over. Beetje jammer.
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 23:07:
Ik denk dat een goede trainer cruciaal is om effectief je team op te bouwen, eentje die +2 of +3 negotiation heeft maakt van bronze contracts hele aantrekkelijke en goedkope contracts. 500 coins voor potentiele contracten en bronze spelers voor je 'b team' is vrij lekker :)
Sorry, maar ben het echt totaal niet met je eens :+ . Het klopt zeker wat je zegt over de trainer (manager). Je moet min. een trainer hebben die +2 of +3 heeft. (en nog liever eentje die ook nog is qua nationaliteit en opstelling overeenkomt met je team).

Maar ik ben het niet eens met je bronze contracts, en bronze spelers in je 'b-team'. Als je alleen maar goude pakketjes haalt, dan heb je straks spelers met contracten van +20. Dat weegt niet op tegen de +1 / +2 bronze contractjes. Verder is een brons 'b-team' natuurlijk niet goed. Als je goude pakketjes haalt, dan kan je na 2/3 pakketjes al een compleet goude 'b-team' opstellen. Vergeet niet dat 1 goude speler min. 500 coins opleverd als je hem in je collectie stopt. In mijn ogen moet je echt alleen maar brons kopen, als je echt niet anders kan. Dat wil zeggen: Als je geen 11 spelers meer op kan stellen waarvan het contract afloopt.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 12:57
Gister ging het best aardig bij mij, allemaal ranked gespeeld.

Mar 30 2009 PSV 0 - 2 Real Madrid migdlp
Mar 30 2009 PSV 3 - 1 Arsenal pompywizard
Mar 30 2009 PSV 1 - 1 Manchester City HaRpOoN11
Mar 30 2009 PSV 2 - 1 Liverpool BE MITCHELL
Mar 30 2009 PSV 1 - 0 Atlético de Madrid I CvT I

Pff weer 2 wedstrijden tegen Manchester United en Aston Villa.. stond rond de 60ste minuut met 3-0 voor, in beide wedstrijden. Naaien ze er weer uit. :( Begin dat echt zat te worden. Krijg ik er dan eigenlijk punten voor?

[ Voor 26% gewijzigd door tiswat op 31-03-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Nog even een vraag over ultimate team.

als ik een potje win krijg ik gemiddeld 500 punten erbij. dus een goud pakketje is 10 potjes spelen minimaal. de gemiddelde contractduur van mijn spelers is ongeveer 5. hoe kan ik dit nu het beste aanpakken? :)

toch even een brons pakketje kopen om wat extra spelers te krijgen of contracten of een zilveren kopen?

mijn team is pas 2 sterren he :)

een andere vraag die ik heb is die gameplay kaarten dus snellere speler of meer strength etc voor een halve wedstrijd. hoe zet ik die in. ik las iets van de d pad maar daar kan ik het niet mee vinden tijdens de wedstrijd.

[edit] net quitte mijn tegenstander bij een 2-0 stand voor mij. ik zag dat ik wel coins kreeg maar je kunt niet zien hoeveel. weet iemand hoeveel je krijgt bij een dc van de andere partij?

[ Voor 13% gewijzigd door Crysania op 31-03-2009 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:39
Nog even een vraagje:

Wanneer kiezen jullie voor een schot, en wanneer voor een geplaatst schot (rondje+L1)? Heb al veel met beiden geprobeerd maar kom er nog steeds niet achter in welke situatie nou wat beter is, al heb ik wel het idee dat met lange afstand een gewoon schot beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:48
Dersan schreef op woensdag 01 april 2009 @ 00:00:
Nog even een vraagje:

Wanneer kiezen jullie voor een schot, en wanneer voor een geplaatst schot (rondje+L1)? Heb al veel met beiden geprobeerd maar kom er nog steeds niet achter in welke situatie nou wat beter is, al heb ik wel het idee dat met lange afstand een gewoon schot beter is.
Een geplaatst schot is met R1 als ik het goed heb? Ik schiet 9 van de 10 keer met geplaatst schot eigenlijk, ik merk dat dat veel meer resultaat oplevert. Alleen als je een keer van een eindje buiten de zestien schiet, kun je het beste een gewoon schot doen voor wat meer kracht, maar voor de rest zou ik lekker schieten met een geplaatst schot, dat werkt (voor mij iig) het beste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:59

Superkiwi

Hoi doei

L1 is een boogballetje, R1 is inderdaad geplaatst.
Geplaatst schot doe ik eigenlijk alleen bij vrije trappen, over het muurtje.
Een hard schot (met L1) gaat vrijwel altijd de muur in, tenzij het een flinke aftsand is.

Ik gebruik altijd een gewoon schot, maar geef wel lichtjes effect eraan om de bal links of rechts in de hoek te krijgen. Werkt perfect in de Arena, maar in het veld heb ik wel moeite met de juiste richting zoeken. Ligt er volgens mij aan dat je in de Arena recht achter de speler kijkt en in het veld van opzij...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Als ik de bal uit een scherpe hoek zit of een curve wil met geplaatst schot, anders normaal. Het is niet beter of slechter dan een normaal schot maar in sommige situaties is het wat handiger, hangt ook een beetje van de speler af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Vanavond eindelijk een paar potjes ballen.

Hopelijk wat nieuwe kaarten scoren.....en wat gaan traden om een beetje tot een degelijk team te komen met een hoge chemistry

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Vind het toch eigenlijk wel matig dat ultimate team de volgende nadelen heb ik ondenkt:
- Zoeken op de transferlijst is gigantisch traag
- Als je een speler in je trade pile hebt gezet dan kun je hem niet meer terugzetten in je lineup (volgens mij)
- Ik had 2 unlockables (die heb ik per ongeluk in mijn trade pile gezet, deze kan ik niet meer unlocken)
- Ik had teveel play cards bij een nieuw pakje, dan zijn er maar 2 opites of discarden of naar de trade pile. Nu komt het, de trade pile was vol, dus moet je ze maar gewoon discarden. Dat slaat echt nergens op vind ik.

Positief nieuws aan dit verhaal, gisteren had ik dirk kuijt en co adriaanse.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zeggen dat je met L1 en R1 op de pc geplaatste schoten etc kan doen maar met R1 sprint je aangezien je die knop vast moet houden. Wat is de beste manier om een krul en geplaatst schot dan te doen?

Daarbij vind ik online dat ik met het overspelen vaak de bal te snel verlies omdat de bal niet strak wordt ingespeeld, iemand hier een tipje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:10:
Vind het toch eigenlijk wel matig dat ultimate team de volgende nadelen heb ik ondenkt:
- Zoeken op de transferlijst is gigantisch traag
- Als je een speler in je trade pile hebt gezet dan kun je hem niet meer terugzetten in je lineup (volgens mij)
- Ik had 2 unlockables (die heb ik per ongeluk in mijn trade pile gezet, deze kan ik niet meer unlocken)
- Ik had teveel play cards bij een nieuw pakje, dan zijn er maar 2 opites of discarden of naar de trade pile. Nu komt het, de trade pile was vol, dus moet je ze maar gewoon discarden. Dat slaat echt nergens op vind ik.

Positief nieuws aan dit verhaal, gisteren had ik dirk kuijt en co adriaanse.
Zoeken is inderdaad erg traag, zo hoort het ook niet. Ze zijn er mee bezig (al 2 weken en nog geen fix zucht ...)
Je kunt trade spelers niet terugnemen nee, daar wordt ook voor gewaarschuwd voor je ze er naar toe stuurt he :)
Je kunt ze nog wel in je collection stoppen.
Ach die gameplaycards discard ik altijd direct, gebruik ze toch niet. En niemand wil ze kopen, dus gelijk weg met die nutteloze bende.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:43:
Ze zeggen dat je met L1 en R1 op de pc geplaatste schoten etc kan doen maar met R1 sprint je aangezien je die knop vast moet houden. Wat is de beste manier om een krul en geplaatst schot dan te doen?

Daarbij vind ik online dat ik met het overspelen vaak de bal te snel verlies omdat de bal niet strak wordt ingespeeld, iemand hier een tipje voor?
Ik heb geen PS3 maar een 360 en daar is het ook niet de sprintknop, maar de schouderknop erboven.
Als de passings niet goed aankomen moet je even naar een aantal dingen kijken.

Hoe is je chemistry?
Staan de spelers die niet goed passen wel op hun goede plek en speel je op hun favoriete formatie?
Staat je passing op Manual of Auto? En geef je zelf wel genoeg kracht? Zijn je spelers wel goed qua stats (natuurlijk is de passing-stat belangrijk hierin, maar ook overall)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:06:
[...]

Zoeken is inderdaad erg traag, zo hoort het ook niet. Ze zijn er mee bezig (al 2 weken en nog geen fix zucht ...)
Je kunt trade spelers niet terugnemen nee, daar wordt ook voor gewaarschuwd voor je ze er naar toe stuurt he :)
Je kunt ze nog wel in je collection stoppen.
Ach die gameplaycards discard ik altijd direct, gebruik ze toch niet. En niemand wil ze kopen, dus gelijk weg met die nutteloze bende.

[...]
Was mooi ook...ik denk gisteren tijdens zon wedstrijd, ik gebruik die gameplay card.
mn hele playstation liep gelijk vast ;) (alleen fifa09 dan)

Je krijgt zoveel meldingen bij dat ultimate team, je wordt er helemaal niet goed van.

Vanavond dat tournooi maar eens beginnen..
kijken of het me nog gelukt is om wat NLers te scoren via de trade

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Even reactie op een "oude" vraag...
dntje schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:57:
Hoeveel groeien de spelers bij andere mensen hier per seizoen? Bij mij ongeveer 2-3 punten per seizoen, maar weet niet of dat veel of weinig is :P
Ligt ontzettend aan op welk niveau je speelt.
Ik speelde eerst op professioneel, dan groeiden zommige spelers een punt of 9, 10 per seizoen.
Nu heb ik een heel seizoen op wereldklasse gespeeld en groeien ze een punt of 5.
De spelers die nooit gespeeld hebben (2e keeper bv) zijn ook 2 of 3 punten gegroeid.

Wat me ook opvalt:
Als ik met helften van 10 minuten speel, krijgen ze eind van de wedstrijd een aanzienlijk lagere wedstrijdbeoordeling dan wanneer ik met helften van bv 4 minuten speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals gezegd speel ik op de PC niet op console. Hoe kan je nu R1 gebruiken terwijl dat sprinten is en iemand die antwoord kan geven op mijn pass-vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 17:08:
Even reactie op een "oude" vraag...

[...]

Ligt ontzettend aan op welk niveau je speelt.
Ik speelde eerst op professioneel, dan groeiden zommige spelers een punt of 9, 10 per seizoen.
Nu heb ik een heel seizoen op wereldklasse gespeeld en groeien ze een punt of 5.
De spelers die nooit gespeeld hebben (2e keeper bv) zijn ook 2 of 3 punten gegroeid.
Ik speel op pro en heb nooit echt het idee gehad dat spelers die niet speelden überhaupt groeien.
Verder lijkt het wel alsof spelers die ik via de scout heb gevonden sneller groeien als aankopen.
Ik zit nu op ongeveer 3 kwart van het seizoen en de speler die nog geen wedstrijd heeft gespeeld staat nog op 0 groei.
Die speler, reserve keeper, zit ook nooit bij de selectie trouwens.
Ook jammer is dat wanneer je jonkies uitleent ze nauwlijks gegroeid terug komen.
Moet ik wel zeggen dat ik er tot voor kort niet op lette welke clubs behoefte hadden.
Geen idee ook of ze meer aan spelen toe komen bij lagere clubs, niet op gelet. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Toen ik op pro speelde groeiden de spelers die niet in de selectie zaten ook niet.
Bij wereldklasse wel.... raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Even een vraagje over kaartjes verkopen.

expiren van de tijd maakt niets uit of wel? er kan dan nog steeds geboden worden... ook kan de verkoper nog altijd beslissen om het kaartje niet te verkopen nadat hij expired is terwijl er wel al op geboden is..

dit vind ik echt een minder punt van het bieden op de kaartjes. imo zou zodra de tijd om is de kaartjes automatisch moeten verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren eindelijk wat nederlanders gescoord.
Boularouz en tim krul....en engelaar...(die engelaar is wel goed voor onderscheppen van hoge ballen vanaf de defensie/keeper)...ook kuijt had ik al...linksachter gouden taiwo...die is echt super..

Mijn team is ineens van 2 sterren naar 3,5 gegaan..

nu alleen nog een ned. coach...ik denk aan adriaanse of verbeek.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:27
Kaskraker schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:16:
Nieuwe competitie aangemaakt voor de Fifa 09 PS3-ers: GoT PS3
Wachtwoord: banaan.

Dit moet werken: ik heb de optie 'Deelname nieuwe gebruikers toestaan' geactiveerd.

Hieronder de beoogde deelnemerslijst:
1. MrMali - break1985 // HSV
2. Loonens - Looonens // Hoffenheim
3. tj.willems
4. Kaskraker - kaskraker // Newcastle Utd.
5. Wii4all - Ro_Bu
6. Remy-K - level1983 // Ajax
7. nl.mark - Mark13 // Aston Villa
8. Ekfad-Ekfad // Club Brugge

Update: dit gaat zeker goed, level1983 heeft zich al aangemeld.
net de oude afgesloten en mji aanmelden voor de nieuwe zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Wii4all schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 11:18:
Gisteren eindelijk wat nederlanders gescoord.
Boularouz en tim krul....en engelaar...(die engelaar is wel goed voor onderscheppen van hoge ballen vanaf de defensie/keeper)...ook kuijt had ik al...linksachter gouden taiwo...die is echt super..

Mijn team is ineens van 2 sterren naar 3,5 gegaan..

nu alleen nog een ned. coach...ik denk aan adriaanse of verbeek.....
hoeveel punten kosten die spelers gemiddeld?

ik heb nu een 3 sterren team en probeer wat gouden spelers op te pikken voor 200/300 punten. maar meestal win ik de auction maar gaat de verkoop toch niet door omdat de verkoper de deal cancelled.

ben nog even naar een minimale prijs aan het zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hebben jullie de trophy (PS3) al voor een goal vanaf 20m?
Van buiten de 16 scoor ik wel af en toe, maar 20 meter is nog een stukkie verder... :9
Gisteren wel in de 90e minuut op het lege doel afgelopen (keeper was mee naar voren van de tegenstander), maar ik schoot denk ik vanaf een meter of 19.95... dus net niet...
En de vrije trap is me nog nooit gelukt. Is moeilijk!! |:( (ik neem ze bijna altijd met een geplaatst schot)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 04-04-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
THE_CR0SS schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 14:42:
[...]

hoeveel punten kosten die spelers gemiddeld?

ik heb nu een 3 sterren team en probeer wat gouden spelers op te pikken voor 200/300 punten. maar meestal win ik de auction maar gaat de verkoop toch niet door omdat de verkoper de deal cancelled.

ben nog even naar een minimale prijs aan het zoeken :)
Ik was gisteren rond een uur of 11 online en dan lopen er altijd heel veel af, de transferlijst is dan ook gigantische langzaam.

Als mensen eenmaal een speler op de trade list hebben gezet kunnen ze niet anders dan hem verkopen of in de collection zetten.

ik denk dat engelaar mij 600 heeft gekost.
Adriaanse 300
Boateng 150
Kuyt had ik in een eigen pak
De ridder (silver) 200
Tim krul silver keeper voor 250.
Ik heb vanmiddag op heitinga geboden 350 dacht ik...ben benieuwd.
Boularouz is inmiddels gekocht die heeft mij 650 gekost...

als je ziet man...van persie gaat elke keer voor meer dan 3000 weg...nistelrooy kost veel.
Je moet denk ik net op het goeie moment online zijn.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 15:27:
Van buiten de 16 scoor ik wel af en toe, maar 20 meter is nog een stukkie verder... :9
Gisteren wel in de 90e minuut op het lege doel afgelopen (keeper was mee naar voren van de tegenstander), maar ik schoot denk ik vanaf een meter of 19.95... dus net niet...
En de vrije trap is me nog nooit gelukt. Is moeilijk!! |:( (ik neem ze bijna altijd met een geplaatst schot)
Probeer een vrije trap eens met de voorzetknop (links) , rond de 11 meter recht voor het doel.... ff aanraken dan zo in de kruizing :-) Geen last van muurtjes (gaat ie overheen)
Je kunt ook lekker veel effect meegeven als je zo op de goal schiet. Druk meestal naar boven zodat de bal snel daalt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Thanx!! :)
Wist ik helemaal niet...
Wel een keer vanaf de zijlijn gescoord met een verdwaalde voorzet trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren een fitness coach gekocht...met de verdiende punten uit de bronze cup heb ik een nieuw gouden pack kunnen scoren, zit een of andere gouden braziliaan in positie CB van Lyon.
Die laat ik een paar keer mee doen en dan verpatsen.

Ik heb nu op 2 na allemaal nederlanders in mijn team zitten.
Een franse CF omdat de nederlandse gouden veels te duur waren.
ik was bezig om op Saha te bieden.

inmiddels is mijn team 4 sterren.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 15:27:
Probeer eens bij een vrije trap een 'hard schot' . Ik speel het op de xbox, daar is dat LB inhouden. Volgens mij heet dat op de ps3 L1. (weet niet of die knop op dezelfde plek zit iig). Maar als je een hard schot doet van 18meter + , dan gaat hij er nog vrij vaak in (bij mij iig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat heb ik vaak geprobeerd, maar hij gaat er niet in...
Keeper pakt ´m ook heel vaak.
Vooral van net buiten de 16 gaat ie dan ook meestal in de muur...
Maar ik zal de tips van hier nog eens proberen, thanx! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Als je een verdediger van 87 hebt met 98 in verdedigen hoeveel kan je er dan voor vangen? Of moeten we even wachten totdat ie over de 90 is qua total skills? Perea is een monster xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Vandaag mijn 1e goude pakje gekocht... wat een waardeloze troep zeg :( ik had beter voor 5000 nieuwe spelers kunnen kopen. ik kreeg 1 goude speler en 1 zilvere en voor de rest alleen een nieuw logo en wat gameplay kaarten....

Ik blijf me ergeren dat mensen de veiling kunnen cancelen nadat hij verlopen is. ik win de veiling zo vaak maar dan krijg je de melding dat de verkoper de prijs niet accepteerd... wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cancellen ? nadat ie is afgelopen ? op welk systeem, op een PS3 kan dat niet volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Waar heb je eingelijk de head coach fitness coach en goal keeper coach voor nodig?
Krijgen je spelers dan na elke wedstrijd training ofzo?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 19:46:
cancellen ? nadat ie is afgelopen ? op welk systeem, op een PS3 kan dat niet volgens mij?
nee ik denk dat ik het bericht verkeerd begrepen heb. ik denk dat ik overboden ben en dat toen de veiling gesloten is voordat ik opnieuw controleerde. er staat dan niet dat je outbid bent maar dat het bod niet geaccepteerd is.
Wii4all schreef op maandag 06 april 2009 @ 08:45:
Waar heb je eingelijk de head coach fitness coach en goal keeper coach voor nodig?
Krijgen je spelers dan na elke wedstrijd training ofzo?
voor zover ik begrijp heb je die alleen nodig als je trainings kaarten hebt. je hebt bijvoorbeeld een trainingskaart met +10 fitness. als je dan een +5 fitness coach hebt krijgt de speler er 15 fitness bij na het spelen van de kaart. zo dus ook met training voor andere stats met de hoofdcoach en voor de keeper een keeper trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ok thnx!

Gisteren trouwens een paar online potjes gespeeld.
Ging wel aardig, mijn team is na gisteren ineens 4 sterren geworden.

Ik zoek nog een gouden CF of SF
In nederland is dat vennegoor / van nistelrooy of sneijder dacht ik, alleen vennegoor is een beetje te betalen, de rest gaat er elke keer voor bijna meer als 3000 coins uit. Die mag ook uit frankrijk komen...dan heb je saha anelka...

Tevens zoek ik nog een gouden linker middenvelder...royston drenthe of robben....er zijn ook een paar fransozen...

Die collection ga je nooit compleet maken zie ik al...als je ziet hoeveel spelers je moet, echt ongeloofelijk.
Alhoewel je best veel coins krijgt voor een speler in de collectie te zetten. Ik had een zilveren schot, die had nog een contract potje, toen maar naar de collectie gezet, kreeg ik gewoon 340 coins voor.

Ik moest gisteren tegen iemand die jakubu had...best snel die jakubu...nani is ook wel goed....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Drenthe heb ik gehad maar vond ik niet echt heel wonderlijk, fysiek wat zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Ik heb net Heitinga en Mathijsen gekocht voor tussen de 300 en 500 in ergens :)

had ik perongeluk 2x op mathijsen geboden. won ik ze allemaal... dus 1 maar weer meteen in de verkoop van 500 tot 1500 gezet :) (gekocht voor 300)

edit: net Robben erbij gekocht voor 1050... wel duur maar hij had 21 contracten dus wel de moeite waard.

nu nog een linksback en een nederlandse keeper en een beter middenveld :)

ik had btw mijn zelf gemaakte speler van land gewisseld om samen met een italiaan in de spits te zetten maar die kregen geen bonus. Is die bonus pas vanaf 3 spelers? beetje vreemd als je 442 hebt.

[ Voor 45% gewijzigd door Crysania op 06-04-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Die bonus is toch pas als de hele linie van 1 land komt?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Wii4all schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:43:
Die bonus is toch pas als de hele linie van 1 land komt?
naja ik heb nu 3 van de 4 verdedigers (eigenlijk 5 verdedigers want keeper telt als verdediger) nederlands en dan is het wereldbolletje op het kaartje groen ik weet nie twat het precies doet maar volgens mij is het goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:58:
[...]

naja ik heb nu 3 van de 4 verdedigers (eigenlijk 5 verdedigers want keeper telt als verdediger) nederlands en dan is het wereldbolletje op het kaartje groen ik weet nie twat het precies doet maar volgens mij is het goed :D
Dat is inderdaad goed. Dat betekent dat het deel van dezelfde nationaliteit op die linie voldoende is en die spelers dus chemistry genereren. Ik speel het nog steeds redelijk veel, vindt het toch een stuk leuker spelen dan de gewone fifa. Vooral omdat je nu echt met je eigen team speelt. Ik heb een sterk team nu met vooral Nederlanders en 100 chemistry. Goed koopjes spotten en zo in de trade laatst nog twee 4-4-2 kaartjes kunnen scoren. Nu spelen dus 10 van mijn 11 mensen 4-4-2 (net als de manager) wat zorgt voor een flinke chemistryboost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:01:
[...]

Dat is inderdaad goed. Dat betekent dat het deel van dezelfde nationaliteit op die linie voldoende is en die spelers dus chemistry genereren. Ik speel het nog steeds redelijk veel, vindt het toch een stuk leuker spelen dan de gewone fifa. Vooral omdat je nu echt met je eigen team speelt. Ik heb een sterk team nu met vooral Nederlanders en 100 chemistry. Goed koopjes spotten en zo in de trade laatst nog twee 4-4-2 kaartjes kunnen scoren. Nu spelen dus 10 van mijn 11 mensen 4-4-2 (net als de manager) wat zorgt voor een flinke chemistryboost.
wat is belangrijker: mensen met de juiste opstelling of de juiste nationaliteit?

mijn verdediging is nu helemaal nederlands en 442 wat natuurlijk ideaal is maar op het middenveld bestaan er eigenlijk geen goude CM en RM spelers die 442 hebben.

edit:

nadeel van deze game mode is dat je niet echt veel potjes kan spelen voordat je weer nieuwe spelers moet regelen. en dat duurt meestal wel even omdat veel auctions net langer lopen als je zou willen.

en waarom zetten mensen auctions op voor langer als 1 dag. dat is echt waardeloos.... iedereen begint pas met bieden op aucions die nog maximaal een paar uur te gaan hebben :D

[ Voor 17% gewijzigd door Crysania op 07-04-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:28:
[...]

wat is belangrijker: mensen met de juiste opstelling of de juiste nationaliteit?

mijn verdediging is nu helemaal nederlands en 442 wat natuurlijk ideaal is maar op het middenveld bestaan er eigenlijk geen goude CM en RM spelers die 442 hebben.

edit:

nadeel van deze game mode is dat je niet echt veel potjes kan spelen voordat je weer nieuwe spelers moet regelen. en dat duurt meestal wel even omdat veel auctions net langer lopen als je zou willen.

en waarom zetten mensen auctions op voor langer als 1 dag. dat is echt waardeloos.... iedereen begint pas met bieden op aucions die nog maximaal een paar uur te gaan hebben :D
Het meeste krijg je denk ik door nationaliteit, maar het beste is natuurlijk dit te combineren.
Daarom zijn de 4-4-2 kaartjes zo gewild en duur in de game. Mijn opstelling is als volgt:

----------Torres --- V. Nistelrooij-----------
Robben - Engelaar - Sneijder - V. Persie (sinds gisteren, hiervoor Camoranesi)
Bouma - Mathijsen - Heitinga - Grygera
------------------ VD Sar ------------------------

Heb gisteren V. Persie op de trade gekocht en die ga ik nu nog van positie wisselen met Sneijder denk ik, vanavond even testen. Ik heb Torres en Sneijder op 4-4-2 gezet en heb nu 100 procent chemistry. Had met Messi verkopen (zat in een goldpack) een gelukje en kon hem duur verkopen en met die coins zelf weer kopen.

Dat van die trade op meer dan 1 dag snap ik ook niet. Ik doe het zelf heel soms als ik een aantal dagen niet thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
van persie is duur zeg ongeloofelijk.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:30:
van persie is duur zeg ongeloofelijk.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen.
Ik heb een gepimpte V. Persie (95 overall) gisteravond van de trade gehaald voor 4000, viel dus reuze mee. Je moet ff goed zoeken, de beste deals zitten achterin. Deze vond ik met nog maar 23 minuten te gaan met openingsbod 2500.

Het meeste coins heb ik uitgegeven aan 4-4-2 kaartjes, dan ben je toch echt minimaal 20k kwijt. Maar soms met goed zoeken kun je er wel eens eentje tussenuit vissen. Ik was gisteren vrij, dus dan zijn er niet veel mensen online en kun je rustig koopjes spotten.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:38:
[...]

Ik heb een gepimpte V. Persie (95 overall) gisteravond van de trade gehaald voor 4000, viel dus reuze mee. Je moet ff goed zoeken, de beste deals zitten achterin. Deze vond ik met nog maar 23 minuten te gaan met openingsbod 2500.

Het meeste coins heb ik uitgegeven aan 4-4-2 kaartjes, dan ben je toch echt minimaal 20k kwijt. Maar soms met goed zoeken kun je er wel eens eentje tussenuit vissen. Ik was gisteren vrij, dus dan zijn er niet veel mensen online en kun je rustig koopjes spotten.
maar hoe kom je aan genoeg coins om al je spelers te kunnen houden? voor een potje spelen krijg ik tussen de 300/500 voor verliezen en 500/800 voor winnen.

je hebt minstens 11 spelers nodig die ook nog allemaal contracten hebben. speel ik 10 potjes en krijg 500 puntne per potje heb ik 5000 punten. als ik niets doe zijn dan ongeveer alle contracten verlopen aangezien ze gemiddeld tussen de 5 en 10 contracten hebben en van 5000 kan ik net 1 gouden pakketje kopen.

het lukt me wel aardig om gouden spelers te kopen van rond de 500 maar die hebben dan meestal maar 5 tot 8 contracten.

ok ik verkoop spelers met 1 contract wel weer voor een aardig bedrag terug maar daardoor kan ik net break even halen denk ik. Hoe doe jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet een manager zoeken die NEG +2 of +3 geeft, die 2 of 3 wedstrijden krijg je dan bovenop elk contract dat je op spelers gebruikt. Ook moet je je settings op Legendary zetten en dan offline spelen (dan krijg je boven de 800 als je met 2-0 wint). Tevens regelmatig offline met wisselspelers spelen zodat je contracten van je echte 'online' team niet achteruit gaan. Ook kun je verse spelers uit een cardpack tijdelijk gebruiken om zo contracten te besparen voor je vaste teamspelers.

Je kunt in plaats van packs ook een keer op de trade gaan zoeken voor contractkaarten. Zoek dan contracts van 200 coins max, die hoeven dus niet goud te zijn (!!) want zilveren zijn al echt ruim zat als je een manager hebt met NEG +3.

Ik heb toen ik een goudenteam had, ook een aantal pack gekocht met MS punten, dat hielp ook wel omdat je sommige spelers gelijk in je collection gooit (500 coins erbij) of als je echt goede hebt, je deze kunt verkopen voor veel geld.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2009 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Je krijgt ook veel punten door de tournooien te winnen toch?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:47:
Je krijgt ook veel punten door de tournooien te winnen toch?
Nee daar krijg je niks extra's voor helaas.
Misschien wel als je een toernooi ook op Gold hebt gehaald, omdat je dan een hele pagina in je collection vol hebt, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. Dit is me gisteren niet opgevallen, dacht wel iets van coins erbij te hebben maar heb er geen berichtje van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt idd geen extra coins voor cups. Ik heb nu alle offline cups gedaan, en kreeg van de wedstrijden geen extra coins, en nu ik ze allemaal heb gehaalt ook niet . Vermoedelijk als je alle offline + online cups hebt gehaalt(wat dus idd 1 volle pagina in je collectie is) dan zal je waarschijnlijk wel extra coins krijgen. Je krijgt (op de xbox) wel achievements als je alle offline cups heb gehaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dat is volgens mijn practisch onmogelijk of niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
ok dan begrijp ik nu hoe je aan die punten komt :)

-dus gewoon een brons team hebben om offline te spelen
-gold packs kopen met echt geld

dat waren net eigenlijk 2 dingen die ik niet wou doen :)

Ik ga het proberen te redden met goedkoop spelers inkopen en duur te verkopen. (heb aantal spelers < 500 gekocht die al 500 opbrengen in collection :D )

ook zilveren spelers gekocht voor 150 die voor 300 de collection in gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:33:
ok dan begrijp ik nu hoe je aan die punten komt :)

Ik ga het proberen te redden met goedkoop spelers inkopen en duur te verkopen. (heb aantal spelers < 500 gekocht die al 500 opbrengen in collection :D )

ook zilveren spelers gekocht voor 150 die voor 300 de collection in gingen.
Vergeet het belangrijkste niet he, de manager met +3 en dan kun je met bronzepacks ook al flink aan de gang met contracten. Als er bijvoorbeeld 3 inzitten en die hebben ongeveer 4 wedstrijden voor gouden spelers, dan krijg je dus per kaartje +7 wedstrijden bij die spelers. Voor bronzen spelers ben je sowieso dan een hele tijd uit de brand. Bovenstaande moet je sowieso doen. Bij silverpacks krijg je ook nog redelijk goede kaarten voor gouden spelers.

Maak natuurlijk in het begin ook gebruik van je eigen speler en gebruik trainingskaarten op de goede spelers die je hebt (Engelaar is bijv. zilver, maar goed te trainen en een goede bruikbare CM)

Sowieso moet je spelers weleens wisselen om ze rust te gunnen (fitness) en zo spaar je tegelijkertijd ook wedstrijden van je goede wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
het maakt toch trouwerns geen hol uit wat voor logo je hebt bronze/silver/gold

Alleen je stadion doet er toch toe? (morale +2 ofzo) als je thuisspeelt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:31:
het maakt toch trouwerns geen hol uit wat voor logo je hebt bronze/silver/gold

Alleen je stadion doet er toch toe? (morale +2 ofzo) als je thuisspeelt.
Ja en de hoeveelheid publiek. Dit kun je upgraden met sommige kaartjes. Ik had gisteravond een kaartje die Audience +6 gaf, dus dan krijg je +10 morale boost voor je spelers als je thuis speelt. Je hebt ze ook van +4 in het zilver.

Logo en shirts maken niks uit volgens mij, ik heb nu alles van Ajax (Badge, Thuis en uit-shirt) maar zoek misschien nog eens een mooie oranje-outfit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:21:
Dat is volgens mijn practisch onmogelijk of niet?
Wat is onmogelijk?
THE_CR0SS schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:33:

Waarom een brons team? Waarom een brons team offline? Waarom geen goud team, en waarom geen goud team voor offline? Ik snap jouw logica niet ;)

Ik heb nog nooit een bronze pakketje gehaalt, nochtans heb ik pakketjes gekocht met echt geld. Als je gewoon je wedstrijdjes wint, slim je kaarten regelt, dan hoef je in principe nooit bronze pakketjes te kopen, en kan je door sparen naar goude pakketjes. (daar zitten spelers in als: Torres, Gerrard, Messi, Ronaldo etc.etc.) Een maat van mij heeft bijv. gisteren Torres voor 35.000 coins verkocht. Dat zijn dus weer aardig wat goude pakketjes (ook hij heeft nog nooit 1 bronze pakketje gekocht). Bronze en zilveren pakketjes zuigen, ga voor gold, en je team/spelers/ spel + contracten etc. gaan als een speer.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:11:
[...]

Wat is onmogelijk?

[...]

Waarom een brons team? Waarom een brons team offline? Waarom geen goud team, en waarom geen goud team voor offline? Ik snap jouw logica niet ;)

Ik heb nog nooit een bronze pakketje gehaalt, nochtans heb ik pakketjes gekocht met echt geld. Als je gewoon je wedstrijdjes wint, slim je kaarten regelt, dan hoef je in principe nooit bronze pakketjes te kopen, en kan je door sparen naar goude pakketjes. (daar zitten spelers in als: Torres, Gerrard, Messi, Ronaldo etc.etc.) Een maat van mij heeft bijv. gisteren Torres voor 35.000 coins verkocht. Dat zijn dus weer aardig wat goude pakketjes (ook hij heeft nog nooit 1 bronze pakketje gekocht). Bronze en zilveren pakketjes zuigen, ga voor gold, en je team/spelers/ spel + contracten etc. gaan als een speer.
tsja als je torres of ronaldo in je pakketje hebt ben je binnen. ik kreeg 1 goude speler (altintop) en 1 zilvere. voor de rest alleen troep als fitness kaarten.

ik denk dat goude pakketjes kopen wel kan als je eenmal een goed team hebt staan. als je team nog 50% zilver is kun je beter wat koopjes spotten en die kopen tot je een goed team hebt en daarna pakketjes kopen.

altintop heb ik nu nog zelf in mijn selectie maar zodra zijn contract afloopt verkoop ik hem gewoon en hoop er rond de 1000/1500 voor te kunnen vangen. dan heeft hij zijn geld opgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Het winnen van de online gold cup, dacht ik zo. Voor mij dan althans.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Online cups zijn idd wel moeilijker. Ik ben gisteren helaas gestrand in de finale. Maargoed, ook die zijn wel te halen, alleen moet je wat geluk hebben met je tegenstander.(of je kan 'cheaten' en snel de wedstrijd afsluiten als je ziet of je tegen stander sterk is in het 1ste scherm, al is dat vet irritant)
THE_CR0SS schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:29:
[...]
tsja als je torres of ronaldo in je pakketje hebt ben je binnen. ik kreeg 1 goude speler (altintop) en 1 zilvere. voor de rest alleen troep als fitness kaarten.
Hoeveel pakketjes heb je gekocht dan? Tuurlijk komt daar ook geluk bij kijken, maar dat is bij de zilveren of bronze pakketjes ook. In mijn eerste zatten 3 gouden spelers, waaronder Cannavaro. Een maat van mij had zelfs meteen Berbatov te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:50
Toch trekt dat hele tijd kaarten kopen mij niet zo. Het kost mij net iets teveel van mn tijd, simpelweg omdat contracten ook snel aflopen.

Dus weer terug naar het oude gewone. :)
Meteen lekkere aanname van Van der Vaart :P
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4797889

En nog een mooie van een tijdje terug:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/2621185

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik had net een mazzeltje!
"Opgevoerde" Grygera (score 88) gekocht met een contract van 42 wedstrijden voor een buy now price van 650. :*)

[ Voor 6% gewijzigd door SR8 op 07-04-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren eindelijk van Nistelrooy binnen . Hij liep de nacht ervoor af en niemand overbood. Volgens mij heeft ie me niet zoveel gekost. Jammer dat je niet meer kan zien hoeveel het was.

Mijn opstelling is nu als volgt:
A: Kuyt (CF fransoos zilver) nistelrooy
M: Ikzelf (moet robben worden) engelaar beng beng boateng en de ridder
V: boularouz / heitinga / een of andere gouden CD fransoos
K: Tim krul

Trainer Co adriaanse

Ik zoek nog robben en van Persie (maybe ben ik lucky savonds een keertje)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Wii4all schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:04:
Gisteren eindelijk van Nistelrooy binnen . Hij liep de nacht ervoor af en niemand overbood. Volgens mij heeft ie me niet zoveel gekost. Jammer dat je niet meer kan zien hoeveel het was.

Mijn opstelling is nu als volgt:
A: Kuyt (CF fransoos zilver) nistelrooy
M: Ikzelf (moet robben worden) engelaar beng beng boateng en de ridder
V: boularouz / heitinga / een of andere gouden CD fransoos
K: Tim krul

Trainer Co adriaanse

Ik zoek nog robben en van Persie (maybe ben ik lucky savonds een keertje)
hmm zitten wij elkaar telkens te overbieden?

naja ik heb mijn selectie zo ongeveer bij elkaar:

kuyt en vennegoor in de spits
middenveld: robben, engelaar,v bommel, seedorf
verdediging: bouma, Mathijssen, Heitinga, Lamey (zilver)
keeper (zilveren fransoos)

lamey moet ik nog upgraden of inwisselen en ik hoop dat als ik vanavond thuis kom dat ik vd sar gewonnen heb. had dacht ik ook geboden op v nistelrooy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
zal wel meevallen denk ik, nistelrooy liep eergisteren nacht af.
Was savonds rond 23:00 online en zag dat hij 4 uur later zou aflopen. (midden in de nacht dus)

Bleek achteraf dat ik de enige bieder was.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die kaartjes en punten begrijp er niks van, geldt dit ook voor de pc variant? En wat heb je eraan? Graag wat meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 12:29:
Met die kaartjes en punten begrijp er niks van, geldt dit ook voor de pc variant? En wat heb je eraan? Graag wat meer info.
Lees het topic even, heb een uitgebreide post geschreven over hoe het werkt. Ook zijn er tutorials door EA gemaakt die het kort en bondig uitleggen, zoek maar even op Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je even aangeven welke bladzijde en voor welke variant het is? Zoekfunctie werkt ff niet handig hier

De zoekfunctie werkt prima, het probleem is alleen dat jij hem nooit gebruikt. Probeer zelf eens wat in plaats van constant kansloos aan anderen te vragen 'of ze even kunnen helpen'.

[ Voor 48% gewijzigd door TheZeroorez op 08-04-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitleg over Ultimate team door mij:

http://gathering.tweakers...message/31687586#31687586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima uitleg maar voor welke variant is dit? Ook voor de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
wooptiedoo.. mijn 2e gouden pakketje gekocht.. en wat denk je weer 3x puin. 1 gouden speler van 77 een duitse lwb die het lieft 5xx speelt. die raak ik dus nooit aan de straatstenen kwijt. voor de rest ook alleen maar rommel. niet eens 1 contract kaart :(

ik stond ook in een semi final in online cup wordt mijn aars even gewoopt door een of andere kerel die wel erg goed was.. 7-2 :( kreeg toch nog 400 punten :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat jullie sommige hier spelen met vooral Nederlanders. Gisteren heb ik Huub Stevens gekregen uit een gouden pakje, gouden coach met 4-2-2-2 als favoriete opstelling en 75 rating. Iemand interesse om deze te traden?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2009 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren werd robben me door mn neus geboord.
Met nog 8 minuten had iemand anders het hoogste bod.

Ik op 20 seconden mijn bod geplaatst.

Heeft er iemand op 2 seconden nog een bod hoger gedaan.

Expired is ook echt expired nu ;)

Gisteren wel van persie kunnen toevoegen aan de selectie.

Ook maar een bod gedaan op van der sar, die lipe snachs af, daar weet ik vanavond pas of ik hem heb

Het valt me op dat de spelers voor steeds minder weg gaan, was van persie 1,5 week geleden nog onbetaalbaar, zie je nu dat je hem al voor onder de 1000 kan halen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Wii4all schreef op donderdag 09 april 2009 @ 08:32:
Gisteren werd robben me door mn neus geboord.
Met nog 8 minuten had iemand anders het hoogste bod.

Ik op 20 seconden mijn bod geplaatst.

Heeft er iemand op 2 seconden nog een bod hoger gedaan.

Expired is ook echt expired nu ;)

Gisteren wel van persie kunnen toevoegen aan de selectie.

Ook maar een bod gedaan op van der sar, die lipe snachs af, daar weet ik vanavond pas of ik hem heb

Het valt me op dat de spelers voor steeds minder weg gaan, was van persie 1,5 week geleden nog onbetaalbaar, zie je nu dat je hem al voor onder de 1000 kan halen.
prijzen gaan inderdaad flink omlaag. wel werkt de zoekfunctie 100x beter als een week geleden. krijg nog wel soms een foutmelding maar over het algemeen gaat het best snel allemaal.

gisteren vd sar en v nistelrooy gewonnen voor elk 500 :)

ik snap soms echt niets van de veilingen. heb ik gouden spelers die ik voor 500 niet verkocht krijg (leveren ook 500 op in de collection dus mijn startbod is 500) en soms verkoop ik zilveren spelers voor 1000+ met nog maar 1 of 2 contracten.. blijft vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
THE_CR0SS schreef op donderdag 09 april 2009 @ 09:31:
[...]

prijzen gaan inderdaad flink omlaag. wel werkt de zoekfunctie 100x beter als een week geleden. krijg nog wel soms een foutmelding maar over het algemeen gaat het best snel allemaal.

gisteren vd sar en v nistelrooy gewonnen voor elk 500 :)

ik snap soms echt niets van de veilingen. heb ik gouden spelers die ik voor 500 niet verkocht krijg (leveren ook 500 op in de collection dus mijn startbod is 500) en soms verkoop ik zilveren spelers voor 1000+ met nog maar 1 of 2 contracten.. blijft vreemd.
Dat is hetzelfde als je ziet dat iemand ineens 8000 op nistelroy heeft geboden....dat is ook belachelijk.

Bleek ik gisteren te beschikken over D. Frolan. Ik speelde een offline potje, zie ik ineens D. Frolan staan. Ik dacht die ken ik ergens van, volgens mij niet eens zo'n slechte speler.

Toch maar te koop gezet, kijken wat ie oplevert.

Meestal zet ik nu spelers te koop voor net een hoger start bod, als dat ze normaal voor de collectie zouden opleveren. Meestal hebben ze dan nog maar een contract voor 2 wedstrijden.

Kun je trouwens een speler 2 keer in je team hebben?

Ik heb gisteren op 2 robbens geboden die snachts af zouden lopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Wii4all op 09-04-2009 10:27 ]

Burp

Pagina: 1 ... 19 ... 25 Laatste