Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
In manager mode stuur ik vaak een scout op pad. Hij komt echter alleen met voetballertjes van rond de 55 punten op de proppen :( Ik heb de scout al heel hoog geupgraded (level 8 volgens mij), maar dat helpt niet. Iemand een idee hoe dat komt? Ik heb hem al bijna naar elk land toegestuurd..

Hoeveel groeien de spelers bij andere mensen hier per seizoen? Bij mij ongeveer 2-3 punten per seizoen, maar weet niet of dat veel of weinig is :P

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Toen ik voor de eerste keer probeerde om een herhaling te uploaden ging dat prima. Nu is de optie grijs, hoewel ik wel degelijk met m'n Live account ben ingelogd.

Normaal gesproken is het niet mogelijk om savegames van de ene naar de andere account over te hevelen. Zijn er mensen die ervaring hebben met workarounds o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Grappig, ik vind Fifa te lastig, mijn collega die PES van mij geleend heeft vind PES te lastig. Zijn er ergens gehele wedstrijden te zien om te kijken hoe anderen nu spelen?
Want het spelen gaat nog wel, alleen de kansen voor de goal krijgen niet echt (alleen als ik de trukendoos open gooi en dat gaat snel vervelen, wil uitgespeelde kansen).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:14

marapuru

db.

Toen ik vorige week weer even manager mode speelde kwam ik een paar keer een vervelende situatie tegen. Ik was bezig met een counter, 3 aanvallers tegen 3 verdedigers. Ik geef een mooie steekpaas naar voren toe om een van de 2 vleugels te bedienen, maar wordt onderuit geschopt. Ik zie het icoontje in beeld dat er voordeel wordt gegeven, dus ik ga verder richting goal.. Vlak voordat ik wil uithalen wordt er alsnog gefloten voor de overtreding. De verderdiger krijgt niet eens een kaart en ik zit met een vrije trap die net iets over de middelijn is...

En dat soort situaties komen steeds vaker voor. Ligt het aan mijn speelstijl? Of is het een major flaw van Fifa 09?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Er was onlangs toch een update die dit probleem (gedeeltelijk?) oplost?
MeNTaL_TO schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:42:
Zijn er ergens gehele wedstrijden te zien om te kijken hoe anderen nu spelen?
Op youtube zijn genoeg filmpjes te vinden lijkt me?

[ Voor 63% gewijzigd door JBS op 16-03-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:54

Superkiwi

Hoi doei

dntje schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:57:
Hoeveel groeien de spelers bij andere mensen hier per seizoen? Bij mij ongeveer 2-3 punten per seizoen, maar weet niet of dat veel of weinig is :P
Bij mij groeien sommige spelers zo´n 10 punten per seizoen.
Het gemiddelde ligt zo rond de 6 a 7.
Ik merk wel dat op wereldklaase de spelersbeoordelingen na een wedstrijd lager zijn dan op professional.
Dus ik neem aan dat ze dit seizoen iets minder gaan groeien...

Tip:
Zoek op de transfermarkt naar vrije spelers.
Ik heb Podolski voor niks gehaald, heeft 88 punten en is 20 milj waard.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:42:
Grappig, ik vind Fifa te lastig, mijn collega die PES van mij geleend heeft vind PES te lastig. Zijn er ergens gehele wedstrijden te zien om te kijken hoe anderen nu spelen?
Want het spelen gaat nog wel, alleen de kansen voor de goal krijgen niet echt (alleen als ik de trukendoos open gooi en dat gaat snel vervelen, wil uitgespeelde kansen).
Ik kan dus echt geen trucjes, ik kan ze wel maar niet tijdens een wedstrijd.
Mijn motoriek is er niet op gemaakt om met 2 pookjes te kunnen werken. :P
Het lukt me toch wel af en toe om een medespeler voor open doel te zetten.
Wat hierbij er handig is is die diepgaanknop want als je die dan nog een keer indrukt dan houd die speler weer in.
Dat laatste is dan weer handig om buitenspel te voorkomen.
Wat mss ook nog wel handig is om te weten dat voorzetten bijna hetzelfde werken als in PES.
1x druken hoog voor de goal, 2x semi hoog en 3x over de grond.
Dan kun je met het pookje nog bepalen waar de bal ongeveer moet komen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
@dvdkiwi: Heb je de coaches dan ook geupdated? Bij mij zijn die namelijk nog best laag...

[ Voor 5% gewijzigd door dntje op 16-03-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:14

marapuru

db.

JBS schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:51:
Je hebt het over het voordeel-probleem dat ik omschreef? Heb niet gemerkt dat het is geupdate iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

mrmali schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:05:
[...]

Je hebt het over het voordeel-probleem dat ik omschreef? Heb niet gemerkt dat het is geupdate iig :P
Yup, ik meen dat ik toendertijd gelezen heb dat o.a. dat probleem opgelost werd door de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

dntje schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:02:
@dvdkiwi: Heb je de coaches dan ook geupdated? Bij mij zijn die namelijk nog best laag...
Ik neem aan dat je het volgende bedoelt:
In het scherm "stafupgrades" kan je de vaardigheden voor doelman, verdediging, middenveld en aanval omhoog zetten.
Die heb ik nu allemaal op 10 staan (maximaal dus).
Dan zie je wel dat de spelers sneller ervaringspunten erbij krijgen.
Maar toen ik ze nog op 7 of 8 had staan kregen sommige spelers ook 10 punten per seizoen erbij.

Een andere vraag:
Als je de voorzetknop indrukt geef je een hoger voorzet, en kan je de kracht bepalen met de tijd van indrukken.
Als je ´m 2 kort indrukt (volgens het boekje) geef je een semi-hoge voorzet. Kan je hier dan geen kracht aangeven? (Is de voorzet dan wel op maat?)

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 16-03-2009 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2023
dvdkiwi schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:39:
[...]
Een andere vraag:
Als je de voorzetknop indrukt geef je een hoger voorzet, en kan je de kracht bepalen met de tijd van indrukken.
Als je ´m 2 kort indrukt (volgens het boekje) geef je een semi-hoge voorzet. Kan je hier dan geen kracht aangeven? (Is de voorzet dan wel op maat?)
Wanneer je 2 keer drukt geef je voorzet naar de 1ste paal. Als je 3 keer drukt geef je voorzet over de grond. En bij 1 keer drukken is het geloof ik voorzet naar 2 de paal.

[ Voor 24% gewijzigd door tj.willems op 16-03-2009 23:38 ]

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Trouwens, is het ook een bug ofzo in fifa dat wanneer je langs de achterlijn recht op de doelman afloopt en schiet, zegmaar recht voor de goal langs ongeveer, dat de keeper hem erin tikt? Heb dit nu al zovaak meegemaakt en is zo zwaar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:01:
[...]
Wat hierbij er handig is is die diepgaanknop want als je die dan nog een keer indrukt dan houd die speler weer in.
Dat laatste is dan weer handig om buitenspel te voorkomen.
Huh? Met welke knop gaan je medespelers 'diep' dan? Is me nu nog nooit gelukt. Meestal wacht ik tot ze uit zichzelf zin krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:48
Voor de geinteresseerden:

http://www.doebie.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:37
Speel FIFA 09 nu een tijdje (altijd PES gespeelt) en het bevalt mij prima. Wel grappig om te zien hoeveel goede dingen FIFA overgenomen zijn uit PES.

Wat ik wel mega irritant vind is het niet goed toepassen van de voordeelregel. Ik krijg wel vaak het voordeelregel teken in beeld, het spel gaat dan verder, en zonder dat het bevoordeelde team de bal kwijt raakt fluit de scheids alsnog voor een overtreding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
WouterHelm schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:53:
Speel FIFA 09 nu een tijdje (altijd PES gespeelt) en het bevalt mij prima. Wel grappig om te zien hoeveel goede dingen FIFA overgenomen zijn uit PES.

Wat ik wel mega irritant vind is het niet goed toepassen van de voordeelregel. Ik krijg wel vaak het voordeelregel teken in beeld, het spel gaat dan verder, en zonder dat het bevoordeelde team de bal kwijt raakt fluit de scheids alsnog voor een overtreding.
Zo gauw als ik dat voordeel tekentje zie stop ik gewoon, scheelt frustratie. :P
Verder zou het wel leuk zijn een teken te krijgen dat de ass. scheids vlagt voor buitenspel, scheelt toch weer een hoop onnodig rennen aangezien de scheids altijd zo laat fluit. [ook overgenomen uit PES? :+ ]
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:28:
[...]

Huh? Met welke knop gaan je medespelers 'diep' dan? Is me nu nog nooit gelukt. Meestal wacht ik tot ze uit zichzelf zin krijgen :p
L1 [ps3] of LT [xbox].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Left trigger? LB toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Errr, kan idd ook wel de trigger zijn, gaat eigenlijk automatisch hier. ;)
In ieder geval een van die 2 maar omdat je met de trigger de trucjes doet meende ik echt dat het L1/LT was vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:29:
Errr, kan idd ook wel de trigger zijn, gaat eigenlijk automatisch hier. ;)
In ieder geval een van die 2 maar omdat je met de trigger de trucjes doet meende ik echt dat het L1/LT was vandaar.
Ja het is ook niet de trigger volgens mij, maar LB (schouderknop zegmaar) :)
LT staat voor Left Trigger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

LoneRanger schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:06:
[...]

Zo gauw als ik dat voordeel tekentje zie stop ik gewoon, scheelt frustratie. :P
Verder zou het wel leuk zijn een teken te krijgen dat de ass. scheids vlagt voor buitenspel, scheelt toch weer een hoop onnodig rennen aangezien de scheids altijd zo laat fluit. [ook overgenomen uit PES? :+ ]
Ik heb iig al 2x gezien dat de assistent leuk zijn vlag omhoog had voor buitenspel en de scheids niet floot. Eenmaal in mijn voordeel gehad, maar de andere keer in mijn nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speler diep laten gaan is zeker weten: LB op de xbox
JBS schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:09:
[...]
Yup, ik meen dat ik toendertijd gelezen heb dat o.a. dat probleem opgelost werd door de patch.
Ja, het 'zou' idd verholpen moeten zijn, dit is niet het geval. Erg jammer, want verder is het spel top, dit is een van de weinige punten waar ik me nog weleens een beetje aan erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

JBS schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:51:

[...]
Op youtube zijn genoeg filmpjes te vinden lijkt me?
Ik wil geen filmpjes hebben, er wordt gezegd (ingame) dat je bij andere wedstrijden mee kan kijken en dat wil ik dus.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Dan start je een wedstrijd zonder 'n kant te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Komt het bij jullie ook wel eens voor dat ploegen dubbel ingedeeld worden in de UEFA Cup?
p$v zit in groep 2, maar ook in groep 7.
Ze staan respectievelijk 2e en 3e, benieuwd als ze elkaar tegenkomen :?
Hoe het kan geen idee, het is niet dat ze het seizoen ervoor iets gewonnen hebben ofzo...

Vanaf halverwege de helft van de tegenstander een voorzet geven gaat meestal niet.
Heel vaak gaat ie dan meteen op goal.... en heel soms, gaat ie er nog in ook:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4283596
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:49:
Vanaf halverwege de helft van de tegenstander een voorzet geven gaat meestal niet.
Heel vaak gaat ie dan meteen op goal.... en heel soms, gaat ie er nog in ook:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4283596
:P
Briljant stukje keepers werk ook. :P

Pro begint me toch een beetje te makkelijk te worden hoewel ik aan het begin van het seizoen 2 keer kansloos ben weggespeeld.
Soms is het echt te simpel, maar wel lekker. :P

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4283131

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Filmpje dioet het niet bij mij.... (doen het allemaal niet vandaag)I

Ik ben dit seizoen op wereldklasse begonnen, en nu, in de winterstop, nog niet 1 keer verloren.
Pro was in het begin moeilijk (3-0 verlies tegen Az), maar werd al snel te makkelijk... zelfde verhaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:31:
Filmpje dioet het niet bij mij.... (doen het allemaal niet vandaag)I
Ik denk dat dat te maken heeft met de nieuwe patch 1.02?
Toen ik net Fifa opstarte kreeg ik die melding althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Ik kan sinds kort geen fimpjes meer uploaden. De upload optie blijft grijs. Hoe kan dit ineens? Ben gewoon ingelogd met m'n Live account en verbinding met internet is in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dit is er aan de hand:

i'm assuming it'll have something to do with ultimate team being released. probably to make it compatible

its for tyhe trophies and ultimate team, but until everyone has done it you cant play online cause it crashes in the arena

Ik vind wel dat EA bijzonder slecht communiceert over die updates.
bij NHL ook, de gebruikers zetten het eerst op het forum dan wordt er veel over gepraat etc. 1 dagen later komt ea met een berichtje.

Ik vind dat ea eerst een bericht op de site moet plaatsen, let op er komt een fifa update aan, dit en dit zijn de wijzigingen. Vervolgens 1 dag later wordt de update online gezet.

Dit heeft natuurlijk ook te maken met de donderdagpatchdag van ps3. Daarom heeft de xbox de update ook nog niet.

Dit is een andere opmerking van iemand:
Just lost a ranked game and got a trophy for Winning a ranked game

[ Voor 55% gewijzigd door Wii4all op 19-03-2009 13:00 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:32
Gisteren bij een collega van mij op de PS3 een avondje Pro gespeeld. Ikzelf bezit Pro en Fifa op de xbox 360 en weet meteen weer waarom Pro bij mij echt stof ligt te happen op de kast.

Als fervent Pro-fan was ik dit jaar namelijk zo vreselijk teleurgesteld over de slechte kwaliteit van Pro dat ik Fifa ook maar gekocht heb. Wat een verademing dit jaar zeg.

Ik vind Pro nergens op slaan. Aanvallers rennen door verdedigers heen alsof ze er niet staan, als je met een buitenspeler naar binnen duikt en de bal kort passt naar je spits staat die op de penaltystip volledig vrij terwijl er drie verdedigers haast op de doellijn een theekransje lijken te houden met de keeper, er wordt veel te makkelijk een rooie kaart getrokken, verdedigers zijn zo log als boomstammen en hebben de draaicirkel van een kleine tank, en zo kan ik nog wel even door gaan.

Pro heeft voor mij echt afgedaan dit jaar. Thank God was er Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wii4all schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:56:
Dit is een andere opmerking van iemand:
Just lost a ranked game and got a trophy for Winning a ranked game
Tja, ik kreeg een Trophy voor first goal bij m'n 2e goal. :P
Najah, trophies is toch niet m'n ding dus boeit mij dat verder niet.

Kan het trouwens zijn dat de voordeelregel stiekem toch werkt nu, mocht tot 2 keer toe doorgaan.
Zou vast toeval zijn geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lees ik dit nu goed: zijn er eindelijk trophies beschikbaar bij Fifa?
Vanaf vandaag dan zeker?

[ Voor 126% gewijzigd door Superkiwi op 19-03-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:42

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ach weer een nieuwe fijne bug tegengekomen

Afbeeldingslocatie: http://noob.hu/07/0319/wtfifa.jpg

Dit was na de doeltrap van de tegenstander.

Dit is samen met de vrije trap bug( die je meekrijgt in je strafschopgebied maar dat de tegenstander die dan schiet en scoort) en een penalty die werd gestopt en toch als doelpunt telde wel de grootste bug tegengekomen.

Owja en ook de dodgy lat waar iedere bal doorheen gaat en dan at random wel telt of niet telt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh vaag, ik speel toch vrij veel fifa, maar ben nog geen 1 van die bugs tegen gekomen. Enige bug die ik af en toe heb is; dat de AI keeper kei lang wacht met een doeltrap nemen.

Deze had ik laatst, en die is toch wel uber :*)
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4162889

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wow! Gave actie!!
Beetje jammer dat het dan net tegen Ajax moet zijn, maar toch ;)

Zelf ook nog geen bugs tegengekomen, behalve inderdaad het lange wachten van de keeper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
Ultimate team zit nu bij na de update :D :D :D

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@Kaskraker lekker bezig 6-0... ;)

Alle through ballen vielen perfect ;)

Jammer dat het zo lang duurde voor we eindelijk een potje konden spelen wellicht dat het iets te maken had met de update van ea.

Nadat we klaar waren met een potje kreeg ik een trophy dat ik een ranked game had gewonnen.
ik weet nou niet of die trophies backwards worden toegekend. Of dat het gisteren een bug was.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Gisteren de league-potjes tegen Kaskraker gespeeld.. Alles gewonnen :) 3-1, 5-1 en 7-0.

Overigens viel mij op dat er tijdens een van de potjes sneeuw langs het veld lag en er vlokjes vielen! Dit had ik nog nooit eerder gezien.. Wellicht dat dat ook iets met de patch te maken heeft? Ga vanmiddag eens een potje in de regen proberen te spelen, kijken of dat nu ook te zien is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
nl.mark schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:21:
Gisteren de league-potjes tegen Kaskraker gespeeld.. Alles gewonnen :) 3-1, 5-1 en 7-0.

Overigens viel mij op dat er tijdens een van de potjes sneeuw langs het veld lag en er vlokjes vielen! Dit had ik nog nooit eerder gezien.. Wellicht dat dat ook iets met de patch te maken heeft? Ga vanmiddag eens een potje in de regen proberen te spelen, kijken of dat nu ook te zien is!
sneeuw langs het veld lag er bij mij wel altijd maar nooit witte vlokjes... Zal wel mooi zijn als deze nu wel vallen na de update :*)

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
tj.willems schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:24:
[...]
sneeuw langs het veld lag er bij mij wel altijd maar nooit witte vlokjes... Zal wel mooi zijn als deze nu wel vallen na de update :*)
Nou, lijkt er dus inderdaad op! Hoop nu ook op plassen op het veld enzo. Overigens speel ik hem wel op 1080p, dus misschien dat dat nog iets uitmaakt..

[ Voor 24% gewijzigd door Pepppie op 20-03-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
nl.mark schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:53:
[...]

Nou, lijkt er dus inderdaad op! Hoop nu ook op plassen op het veld enzo. Overigens speel ik hem wel op 1080p, dus misschien dat dat nog iets uitmaakt..
Wat ik wel een keer had toen ik hem net gekocht had, 1 van mijn eerste wedstrijden. Toen zag ik ook sneeuw val. Daarna nooit meer gehad... Speel ook op 1080p!

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Ik heb wel eens sneeuw (en regen) gehad tijdens 'n wedstrijdje in Party Mode. (voor zover 't er mee te maken heeft.. ook op 1080p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Hmm, ik speel ook op 1080p maar echt nog nooit ander weer gehad dan een lekker zonnetje.
Ik vraag me ook af of je in de Noorse competitie b.v. meer sneeuwkans hebt dan in Spanje b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 20:30
LoneRanger schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:04:
Hmm, ik speel ook op 1080p maar echt nog nooit ander weer gehad dan een lekker zonnetje.
Ik vraag me ook af of je in de Noorse competitie b.v. meer sneeuwkans hebt dan in Spanje b.v.
in manager mode zit er sinds 07 een bug dat er alleen zon schijnt en dat europese wedstrijden overdag gespeeld worden...

in andere speltypen heb je volgens mij wel andere omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
dvdkiwi schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:52:
[...]

Bij mij groeien sommige spelers zo´n 10 punten per seizoen.
Het gemiddelde ligt zo rond de 6 a 7.
Ik merk wel dat op wereldklaase de spelersbeoordelingen na een wedstrijd lager zijn dan op professional.
Dus ik neem aan dat ze dit seizoen iets minder gaan groeien...

Tip:
Zoek op de transfermarkt naar vrije spelers.
Ik heb Podolski voor niks gehaald, heeft 88 punten en is 20 milj waard.
Nu weer een nieuw seizoen, maar de maximale groei van een speler is 3 punten. Volgens mij is 1 speler 3 punten gegroeid, en paar spelers 1 punt enz.

Coaches enzo zijn level 7 of 8, team presteert goed: heb champions league gewonnen en de competitie. Heb ook bijna aan alle verwachtingen van het bestuur voldaan (op 1 na).

Wat doe ik fout? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Iemand dat ultimate team al geprobeerd?

Ik probeer het denk ik niet, de game zelf biedt al zoveel mogelijkheden....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 08:17

ko9

Wii4all schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 23:36:
Iemand dat ultimate team al geprobeerd?

Ik probeer het denk ik niet, de game zelf biedt al zoveel mogelijkheden....
Ik heb het geprobeerd, en vervolgens aangeschaft.
Zitten echt erg leuke opties in en een aantal irritaties zijn verdwenen tov de 'normale' versie.
Voor online spelen heeft het de grootste voordelen: vrijwel geen quitters meer, niet meer constant tegen ManU spelen.
Rode kaarten/blessures worden meegenomen naar de volgende wedstrijd(en), dus zomaar aan het eind van de wedstrijd een doorgebroken speler neerhalen doe je ook niet meer. Verder zit er een andere commentator in (met vrijwel dezefde tekst als Andy Gray) en worden er meldingen in beeld gegeven van gele/rode kaarten, ook als je snel 'doorklikt' na een overtreding (in het verleden had ik nog wel eens dat ik er na 15min achterkwam dat ik met 10man stond)
Daarnaast kun je ook gewoon offline potjes spelen waarmee je geld kan verdienen om kaarten te kopen, echter moet je wel constant met xboxLive zijn verbonden om de resultaten te versturen. Ik merkte ook dat de computer realistisch meer overtredingen/kaarten haalt, en ook lijken er iets meer blessures voor te komen.

Kortom, ik vind het idee erg leuk verzonnen en zover ik nu kan beoordelen ook behoorlijk goed uitgewerkt! :)
Echter zijn er wel sinds de release flinke problemen met de EA servers, waardoor het geheel op dit moment nog erg traag, en soms niet, werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Klinkt dus toch wel goed.

Nieuwe kaarten kun je kopen en ruilen zag ik gisteren in een filmpje...

misschien toch maar proberen?

Er zat toch een trail versie voor 5 dagen in en het kost 7,99 toch of niet?

Trouwens iets anders vreemds, eergisteren speelde ik een wedstrijd tegen ajax, toen stond huntelaar nog in de spits. Gisteren speel ik een pot tegen ajax zittie ineens niet meer bij de selectie. Raar dat die transfer update pas gisteren door mijn systeem werd herkend?

[ Voor 89% gewijzigd door Wii4all op 23-03-2009 11:06 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ligt aan Ranked of Unranked. Als jij Ranked speelt, dan speel je met de 'online team roster', daarin zijn alle nieuwe transfers doorgevoerd. Als je Unranked speelt, dan speel je met je eigen Rosters, en als je die dus zelf niet heb doorgevoerd, dan speelt huntelaar idd nog bij ajax. Op de manier kan je dus voor unranked je eigen selectie maken (inc. je eigen gemaakte speler), maar dat kan dus niet op Ranked. Op deze manier kan je trouwens ook je Nederlands Elftal kloppend maken, en daarmee spelen.

Heel leuk hoor dat ultimate Team. Maar je begint met spelers rond de 55/60, en die zijn dus echt super slecht! Als ik dan wedstrijden moet spelen tegen mensen met al een team met 5 sterren (inc. alle grote voetballers die er zijn), dan verlies je altijd zwaar dik. Ik heb van de 5 trial wedstrijden, er 3 moeten spelen tegen teams met Forlan, Baptista, Puyol, Ujfalusi etc. etc. , en dan kom ik aan met m`n spelers waar de commentator nog niet eens de naam van weet..... niet echt eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:28:
Dat ligt aan Ranked of Unranked. Als jij Ranked speelt, dan speel je met de 'online team roster', daarin zijn alle nieuwe transfers doorgevoerd. Als je Unranked speelt, dan speel je met je eigen Rosters, en als je die dus zelf niet heb doorgevoerd, dan speelt huntelaar idd nog bij ajax. Op de manier kan je dus voor unranked je eigen selectie maken (inc. je eigen gemaakte speler), maar dat kan dus niet op Ranked. Op deze manier kan je trouwens ook je Nederlands Elftal kloppend maken, en daarmee spelen.

Heel leuk hoor dat ultimate Team. Maar je begint met spelers rond de 55/60, en die zijn dus echt super slecht! Als ik dan wedstrijden moet spelen tegen mensen met al een team met 5 sterren (inc. alle grote voetballers die er zijn), dan verlies je altijd zwaar dik. Ik heb van de 5 trial wedstrijden, er 3 moeten spelen tegen teams met Forlan, Baptista, Puyol, Ujfalusi etc. etc. , en dan kom ik aan met m`n spelers waar de commentator nog niet eens de naam van weet..... niet echt eerlijk.
@maus, maar wat ik niet snap is het volgende. Ik heb de afgelopen 2 dagen niet online gespeeld en ineens had ik die nieuwe rosters. Ik snap er niks van. ik heb niks geactiveerd ofzo.

Die trail kun je activeren zonder dat je in de ps3 store die zooi koopt?
Ik zie op veel fora dat einge gemaakte spelers ineens verdwijnen etc. of dat mensen punten kwijt zijn als een tegenstander toch disconnect.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:28:
Ik vind Ultimate Team erg goed uit gewerkt en de problemen die jij hier beschrijft heb ik eigenlijk niet. De keren dat ik online speelde werd ik netjes met mijn 1,5 ster team tegen een ander 1,5 ster team gematch, dus dat was wel erg netjes.

Verder kun je nog altijd wat offline potjes gaan spelen voor de coins en eventueel wat gold-packs kopen voor MS points (als je dat wilt).

Al met al een leuke mode die volgens mij erg verslafend kan zijn. Wel jammer inderdaad dat door de high-load van dit weekend de database serer er schijnbaar een aantal keer uitlag, maar ik heb zo het idee dat dit redelijk snel opgelost is. Volgens mij hadden ze het succes niet helemaal verwacht.

@Wi4All, klopt in het weekend is dit een aantal keer gebeurd en dit kwam door het feit dat de game-servers nog draaide en je dus gewoon van alles in het spel kon doen maar dat de db-servers onderuit lagen.

het feit dat je, je created player niet terug kunt vinden had te maken met het feit dat je player gegevens en de skill levels gescheiden waren en ze soms niet meer goed gekoppeld werden. Je stats waren echter nooit verdwenen gewoon een nieuwe player aan maken en alle stats waren weer terug.

[ Voor 16% gewijzigd door Retonator op 23-03-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Iemand al de 1G voor het 50 uur spelen van Fifa? Ik heb voor mijn gevoel al die uren erop zitten, maar nog geen Achievement. Komt hopelijk nog wel voordat Fifa 2010 uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Exorcist schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:21:
Iemand al de 1G voor het 50 uur spelen van Fifa? Ik heb voor mijn gevoel al die uren erop zitten, maar nog geen Achievement. Komt hopelijk nog wel voordat Fifa 2010 uitkomt :)
Kan je zien in je profiel hoeveel je al gespeeld hebt

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Slasher schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:27:
[...]

Kan je zien in je profiel hoeveel je al gespeeld hebt
Hmm, simpel..zal eens kijken vanavond, thanks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Achievement heb ik toch al wel een flinke tijd terug ontvangen :')
Retonator schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:19:
[...]

Ik vind Ultimate Team erg goed uit gewerkt en de problemen die jij hier beschrijft heb ik eigenlijk niet. De keren dat ik online speelde werd ik netjes met mijn 1,5 ster team tegen een ander 1,5 ster team gematch, dus dat was wel erg netjes.

Verder kun je nog altijd wat offline potjes gaan spelen voor de coins en eventueel wat gold-packs kopen voor MS points (als je dat wilt).
Hm, nou ik word toch vaak tegen 4/5 sterren gezet, en dat is dus echt niet te doen. Net een online cup gedaan, 1ste tegenstander was 2 sterren (ik ben 1,5 ster). 2de tegenstander was 4 sterren. En in de halve finale een met 5 sterren, en toen was het toch echt over met de pret. Je komt er dan totaal niet aan te pas, word er aan alle kanten afgelopen.

Hoe speel ik ultimate team offline? Ik zie alleen maar online-mogelijkheden. Ultimate team tegen vrienden spelen kan volgens mij ook niet, althans ik heb het niet gevonden.

edit: Ah, offline spelen heet 'club matches'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zo tegen Austria Wien in de 86e minuut de 1-0 gescoord...
Moeilijke wedstrijd, heerlijke volley!
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4405870

En een knalhard schot van Podolski vanaf hoekje 16-meter, na een flinke fout van de verdediger...
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4403763

De trophies stromen ook binnen.... lekker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scotix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:29
als ik tegen een friend speel op xbox live zie ik de wissels van die friend niet. dus ik speel tegen een aantal onzichtbare spelers. zwaar irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 23 maart 2009 @ 17:10:
Zo tegen Austria Wien in de 86e minuut de 1-0 gescoord...
Moeilijke wedstrijd, heerlijke volley!
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4405870

En een knalhard schot van Podolski vanaf hoekje 16-meter, na een flinke fout van de verdediger...
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4403763

De trophies stromen ook binnen.... lekker! :)
Die zitten er lekker in!

ik heb inmiddels ook al flink wat trophies binnen...

Heb je al je rival trophy binnen? Dat je met Fnoord van ajax moet winnen in jouw geval ? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Wii4all op 24-03-2009 09:16 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nee, ik speel nooit met feyenoord... en ik zal uit principe nooit winnen tegen Ajax ;)

Gisteren wel Leonardo verkocht, voor 53 miljoen aan Volendam... :?
Kijk ik op de transferlijst, is ie daar nog maar 37 waard.
En Beckham voor 3.2 miljoen gekocht van een of ander klein oosteuropees clubje...

Vraag: eind van het seizoen wordt gevraagd of je trainer van je club wilt blijven,
als ik ja zeg, zie ik dus niet aanbiedingen van andere clubs.
Dus volgens mij MOET je nee zeggen.
Maar is er dan niet het risico dat je zonder club komt te zitten, of zijn er altijd wel clubs die zich aanbieden?

[ Voor 46% gewijzigd door Superkiwi op 24-03-2009 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Ultimate team is erg vet! Eindelijk niet altijd ManU / Real / Liverpool! En dus ook weer eens leuke wedstrijden. Natuurlijk krijg je weleens een 4 sterren team tegen je, maar in ieder geval is het toch heel wat afwisselender dan de gewone FIFA. En met die cardpacks is ook wel gaaf, vooral wat betreft het openen van zo'n pack en kijken wat er in zit. Had in mijn eerste golden pack Torres, dus die houd ik wel een tijdje vast met wat contract cards. Alleen jammer dat ik Adelaar kreeg als coach, met z'n 4-2-2-2 systeem 8)7 Dat is niemands favoriete opstelling in mijn team, maarja.
Maar goed, erg geinige mode die het spelplezier van FIFA09, wat al een geweldige game is, nog weer heel wat verlengt! Alles is ranked trouwens wat je online speelt met UT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:02:
Vraag: eind van het seizoen wordt gevraagd of je trainer van je club wilt blijven,
als ik ja zeg, zie ik dus niet aanbiedingen van andere clubs.
Dus volgens mij MOET je nee zeggen.
Maar is er dan niet het risico dat je zonder club komt te zitten, of zijn er altijd wel clubs die zich aanbieden?
Het is eigenlijk nog erger, jij moet zelf solliciteren voor een baan. Afhankelijk van je trainer status zijn goede of minder goede clubs beschikbaar, maar er zullen altijd clubs zijn waar je kan werken. Wel jammer is het dat je geen echte aanbieden krijgt van andere clubs.

Ik ben begonnen met Manchester United en zit nu al in seizoen 5 (dacht ik) en voor mij heeft het helemaal geen nut meer om bij een andere club te beginnen. Ik heb alle goede spelers weggekocht en ik win gewoon alles op wereldklasse.

---------------------Adler----------------------------
Sergio Ramos - Chiellini - Vicic - Breno
Ronaldo - Anderson - Diego - Messi
-----------Pato--------------Rooney

Adler heeft bij mij nu 89 en als vervanger (straks) heb ik Firolli die straks op 94 uit komt. Verder is die Anderson de duurste speler van Fifa09 voor zover ik weet die komt uit op 98 en heeft dat een marktwaarde van 76mil dacht ik. Diego heeft is op die plek maar 82 terwijl hij op zijn juiste positie 91 is, maar een echte goede vervanger op die plek is moeilijk te krijgen aangezien ik Fabregas nooit van Arsenal kan krijgen. Verder heb ik nog wel jonge talenten gescout die straks op die plek boven de 90 uit komen maar dat duurt nog wel even. Fantastisch team Man Utd om mee te beginnen, ook als je kijkt naar alle jonge spelers die later ruim boven de 90 uit komen.

[ Voor 49% gewijzigd door Metalbuster op 24-03-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kan iemand wat beter uitleggen hoe dat zit met ultimate team.

Je koopt de expansie en daar zitten standaard een aantal kaarten in?

Je speelt wedstrijden en verdient punten, met die punten kun je weer een pak kaarten kopen? Of moet je daar elke keer voor betalen?

Tevens kun je ook kaarten ruilen met andere mensen.
Zo werkt het toch?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:00:
Kan iemand wat beter uitleggen hoe dat zit met ultimate team.

Je koopt de expansie en daar zitten standaard een aantal kaarten in?

Je speelt wedstrijden en verdient punten, met die punten kun je weer een pak kaarten kopen? Of moet je daar elke keer voor betalen?

Tevens kun je ook kaarten ruilen met andere mensen.
Zo werkt het toch?
Here goes:

Ja je krijgt als je voor het eerst UT opstart een starterspack, ook als je nog niet de full unlocked hebt voor 800 MS points.
Hiermee kun je een volledig team maken, bijna alles is brons. Daarna kun je gaan spelen. Je kunt de kaarten die je niet gebruikt in je Collection stoppen (plakboek zeg maar, bij volle pagina's win je punten - wordt ingame uitgelegd in tutorial) Hier krijg je punten (coins) voor terug.
Als je gaat spelen, online of offline, krijg je ook weer coins. Bijvoorbeeld voor doelpunten, corners, goede tackles e.d. Je krijgt -punten/coins voor tegendoelpunten en opgelopen gele en rode kaarten.
Hele lijst met al die zaken voor je neus, uiteindelijk is het sommetje gemaakt en krijg je ongeveer 500-600 coins bij een gewonnen duel, maar het ligt er maar net aan hoe je hebt gewoon en hoe je hebt gespeeld. Voor een verlorenduel die niet al te dramatsich is verlopen krijg je ook nog wat coins.

Je hebt drie soort cardpack die je kunt kopen voor in-game verdiende COINS (die je ook via Live voor MS points kunt maar dus niet hoeft te kopen).
Bronzenpack (meestal niet fantastische kaarten) zijn 500 coins OF 20 MS points
Zilverpack 2500 coins of 40 MS Points
Goldenpack 5000 coins of 80 MS points

Elke speler (dus spelerskaart) heeft een aantal wedstrijden erop hoeveel hij nog voor je speelt, de contracttime. Is deze afgelopen, dan is ie WEG. Je kunt een speler verlengen door een contractcard op hem te gebruiken. Deze zitten vaak in de packs hierboven. Een goldenpack contractcard kan (maar het verschilt per kaart een beetje) soms voor een bronzenspeler wel 25 wedstrijden extra contract opleveren en dezelfde contraqctcard levert bijvoorbeeld maar 8 wedstrijden extra voor een goldenspeler op.

Dan heb je ook nog stadionkaarten, shirtkaarten, managerkaarten, Staffkaarten, playerupgrade kaarten, blessure kaarten die de hersteltijd verminderen e.d. Echt veel dus!
Je kunt ook op kaarten van andere bieden of je eigen kaarten te ruil aanbieden (voor coins).

Verder heb je nog CHEMIE, wat het samenspel bepaalt en een bonus op kan leveren voor je spelers. Als heel je verdediging uit Italianen bestaat bijv. dan gaat je chemie omhoog. Ook als je formatie, bijv. 4-3-3 de favorieten formatie is van een aantal spelers, dan krijgen die een bonus.
Ook heb je gameplaycards, die beinvloeden de gameplay tijdens wedstrijden als je ze gebruikt. Deze kun je maar eenmaal uitgeven. Zelf nog nooit gebruikt, maar er zijn kaarten die scheidsrecter streng of minder steng maken (kun je lekker trappen als het gevaarlijk wordt :+ en er zijn kaarten die je defensie bijvoorbeeld 1 helft verbeteren.
Eigenlijk is er teveel om op te noemen, maar binnen 1 a 2 avonden snap je alles wel. Het heeft best wel diepgang, maar daardoor blijft het wel leuk en afwisselend! Je komt dus bijna nooit dezelfde teams tegen, door al die accentverschillen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ok thnx voor de duidelijke uitleg!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:25:
ok thnx voor de duidelijke uitleg!
Geen dank, heb net nog even ge-edit en wat bijgevuld. Vraag maar als je nog iets wilt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat is de 'echte' prijs voor zo'n gold pack in euro's?
ik heb namelijk de ps3 versie.

Het lijkt met het beste als je UT koopt om dan meteen 1 of 2 gold packs te kopen of niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:28:
Wat is de 'echte' prijs voor zo'n gold pack in euro's?
ik heb namelijk de ps3 versie.

Het lijkt met het beste als je UT koopt om dan meteen 1 of 2 gold packs te kopen of niet?
Dat kan nog niet. Je kunt wel gelijk Brons kopen, maar Zilver pas bij 6 gespeelde matches en Gold vanaf 12 gespeelde matches. Ook niet voor MS points of op de PS3 voor echt geld. De PS3 prijzen ken ik niet, maar omgerekend is 80 MS points ongeveer een euro volgens mij.
Je kunt beter ff offline spelen, maar online is leuker natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik dacht ook ergens te lezen dat zo'n goldpack 99 eurocent kosten.

zodra ik tijd heb toch maar proberen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:34:
Dat Ultimate team is erg vet! Eindelijk niet altijd ManU / Real / Liverpool! En dus ook weer eens leuke wedstrijden. Natuurlijk krijg je weleens een 4 sterren team tegen je, maar in ieder geval is het toch heel wat afwisselender dan de gewone FIFA. En met die cardpacks is ook wel gaaf, vooral wat betreft het openen van zo'n pack en kijken wat er in zit. Had in mijn eerste golden pack Torres, dus die houd ik wel een tijdje vast met wat contract cards. Alleen jammer dat ik Adelaar kreeg als coach, met z'n 4-2-2-2 systeem 8)7 Dat is niemands favoriete opstelling in mijn team, maarja.
Maar goed, erg geinige mode die het spelplezier van FIFA09, wat al een geweldige game is, nog weer heel wat verlengt! Alles is ranked trouwens wat je online speelt met UT.
Misschien ben ik nu spuit 11, maar zat dit niet eerder in fifa07 (of was het PES)?
Heb hier iig eerder meegespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Klopt het zat in een of andere champions league versie van 07 dacht ik.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:50:
[...]

Misschien ben ik nu spuit 11, maar zat dit niet eerder in fifa07 (of was het PES)?
Heb hier iig eerder meegespeeld.
Geen idee, ik kende het zelf nog niet. Heb ergens anders gelezen dat het ook al in een '08 versie zat, maar zelf heb ik die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

toch is de optie dat je die golden packs kan kopen in de ps store erg ruk, spelers die er dus geen bal van kunnen, kunnen uiteindelijk gewoon een heel team bij elkaar kopen, waardoor de lol er dus ook vanaf gaat.

verder vind ik het een erg vette modus, en was ik gister aangenaam verrast door eindelijk een paar bekende namen in me team te hebben zoals Mokoena, Nuri Sahin & Sahili...

Namen die je bij elk willekeurig online potje in de gewone online modus niet tegen komt:D (helaas)

zit nu op me werk en ga vanavond weer als een jackrussel aan de slag met me 3 sterren team..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
delaitinho schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 12:15:
toch is de optie dat je die golden packs kan kopen in de ps store erg ruk, spelers die er dus geen bal van kunnen, kunnen uiteindelijk gewoon een heel team bij elkaar kopen, waardoor de lol er dus ook vanaf gaat.

verder vind ik het een erg vette modus, en was ik gister aangenaam verrast door eindelijk een paar bekende namen in me team te hebben zoals Mokoena, Nuri Sahin & Sahili...

Namen die je bij elk willekeurig online potje in de gewone online modus niet tegen komt:D (helaas)

zit nu op me werk en ga vanavond weer als een jackrussel aan de slag met me 3 sterren team..
Eigenlijk zouden ze een beperking moeten hebben op het kopen van het aantal goldpacks.

ik heb bijv. niet zoveel tijd en zit niet elke avond te fifa'en het komt eerder neer op zo'n 7 potjes per week.
Ik koop dus na een aantal potjes als ik de mogelijkheid heb en het is niet te duur een paar van die goldpacks.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
Gisteren weer een paar potjes gespeeld (sinds paar weken) en ik had het gevoel dat het spel een stuk sneller ging (PS3) :S. Ligt dit aan mij of is er iets veranderd naar de update?

Ik heb verder niks aan de settings aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
WouterHelm schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:59:
Gisteren weer een paar potjes gespeeld (sinds paar weken) en ik had het gevoel dat het spel een stuk sneller ging (PS3) :S. Ligt dit aan mij of is er iets veranderd naar de update?

Misschien ligt het aan mij, maar ik merkte dan weer op dat de graphics (vooral in de tussenfilmpjes) minder mooi zijn geworden, ik vond de spelermodellen een stukje minder gedetailleerd dan voorheen.. alsof ze die omlaag hebben geschroefd om het spel wat soepeler te laten verlopen.
Kan ook aan mij liggen hoor! ;)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nog maar een nieuwe:
Voorzet Leonardo, volley Suarez, maar..... op de paal in de verre hoek.
Gelukkig staat Cvitanich daar om het met een pocherig hakje af te maken!!
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4434579

Ik merk wel dat je met een voorhoede van gemiddeld 95 makkelijker meer bizarre doelpunten maakt.
Alleen jammer dat je maar 5 filmpjes kan uploaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
WouterHelm schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:59:

dat gevoel heb ik ook.

Ik speelde een potje en ineens ging het allemaal veel sneller.....

Ik dacht dat ik misschien een verkeerd niveau had ingesteld.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kan iemand me vertellen met welke optie (niet welke knop aangezien je de knoppen zelf kunt instellen op de PC) de bal kunt afschermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hier nog een stukje over ultimate team en wanneer je bepaalde zaken 'unlockt'
Before I talk about online tournaments, I wanted to inform you that we have confirmed the pricing for FIFA 09 Ultimate Team.

It will be available beginning 19 March for 800 Microsoft points or £7.99. In addition, for those of you who don't want to play their way to accumulate packages of cards, bronze packs of cards can be purchased for 20 Microsoft points or £0.20, silver for 40 Microsoft points or £0.40, and gold level packs for 80 Microsoft points or $0.79. It's important to point out that this is only a shortcut and won't buy you anything that you can't already earn in-game; it's simply a shortcut for those who want to use it. Silver and Gold packs are locked out initially and can't be purchased during the free-trial period. It takes six and 12 games, respectively, before the Silver and Gold packs are unlocked.

Online Tournaments
One of the questions I get asked most often is "what are the differences between league matches and tournaments?"

League matches earn leader-board points that are the ranking system for the leader boards, but the points awarded are not just tied to the result. Like the coins, leader-board points are also awarded based on your in-game performance. There are five leader boards in total: Overall, Online League, Offline League, Online Tournament, and Offline Tournaments.

Tournaments are knockout format that go to extra time and penalties if undecided by the 90th minute. Lose and you're knocked out of the tournament and must start again, so there is a lot of pressure. League games add to your standings on the Ultimate Team leader boards and can end in a draw. League games tend to be used as a means to earn coins and skill points while resting players in an effort to strengthen the squad or to try out new formations and players.

The online knockout tournaments are where gamers will come up against each other and will be where the true champions are decided. We implemented an advanced matchmaking system that should allow for much better matchups and increase the ability to find an opponent. The format is the same as the offline: 16 gamers face off in a knockout format with only one winner taking home the trophy.

There are 18 online tournaments in all. The lowest of these is the Bronze Divisional Cup, which will be the first tournament most gamers will unlock. The tournaments are unlocked by skill points which are earned by playing games. The better the performance, the more points are earned. Skill points do not decrease, so once you have unlocked a tournament, you can enter it as many times as you want. If you want to advance and fill out your trophy cabinet, however, you'll have to win it. Winning a trophy will fill in your trophy cabinet as well as earning you the tournament banner. Tournament banners are hung in your training arena so you'll instantly be able to see a measure of your success when you go back. A truly successful gamer will have a completed cabinet and an arena festooned with banners. Additionally, winning a trophy then unlocks the Silver versions and winning that unlocks the Gold. Each level of tournament will feature progressively better gamers so at the Gold level it will truly be a battle of the elite.

We have implemented advanced matchup logic that should ensure more chance of matching up in an online game. Online gameplay is a key part of Ultimate Team and not having an opponent to play can be very frustrating for online games, so we have tried to create a 'match up anytime' system and hopefully you will have less wait time to match up and will play against someone near your ability.

Quitting out is one of the most frustrating things about playing online, so we have tried to combat this by ensuring that quitting out is the worst possible course of action. If a gamer quits out, they will not be awarded any coins or skill points and all their players will be deducted a contract. If the gamer decides to finish the game, even if they are losing heavily, they will still be awarded coins and skill points, as there are set values for just finishing an online game. We hope that gamers will soon realise that quitting is the worst thing they can do and that by playing out the game they will be rewarded. You'll definitely grow your team much quicker if you finish games.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Wouser schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:23:
Kan iemand me vertellen met welke optie (niet welke knop aangezien je de knoppen zelf kunt instellen op de PC) de bal kunt afschermen?
Dezelfde knop als waarmee je sprint, op de PS3 is dit dan R2. Ik weet niet of dit een antwoord is op je vraag, want je wil de knop niet weten maar wel de optie? :?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
Wii4all schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:20:
[...]

dat gevoel heb ik ook.

Ik speelde een potje en ineens ging het allemaal veel sneller.....

Ik dacht dat ik misschien een verkeerd niveau had ingesteld.
Het lijkt ook wel dat de bal soms uit zichzelf versneld (bij uittrap van keeper bijvoorbeeld). Het kan natuurlijk ook zijn dat de PS3 het af en toe niet trekt waardoor het vertraagd, maar dan zou je eigenlijk eerder zeggen dat je schokkend beeld zou moeten hebben af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
CaptainCharisma schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:10:
[...]

Dezelfde knop als waarmee je sprint, op de PS3 is dit dan R2. Ik weet niet of dit een antwoord is op je vraag, want je wil de knop niet weten maar wel de optie? :?
Omdat je de opties linken naar de knoppen en je kunt de knop veranderen van een optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste wedstrijd online gespeeld 0-5 :( Het lijkt wel alsof deze FIFA veel trager speelt als de vorige versies. Spelers reageren traag (joystick).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Online zit er altijd een beetje vertraging in de acties ten opzichte van de offline wedstrijden. Het is even wennen, maar je hebt er al gauw geen last meer van hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:18:
Online zit er altijd een beetje vertraging in de acties ten opzichte van de offline wedstrijden. Het is even wennen, maar je hebt er al gauw geen last meer van hoor :)
Klopt, en als je Ultimate team speelt dan moet je je wel realiseren dat je begint met een 1 sterrenteam en dat je chemistry waarschijnlijk niet optimaal is nog. Ik vind het nu eigenlijk wel lekker spelen online. Het is soms alleen nog kut als je tegen iemand speelt en je lag hebt. Maar goed, dat is altijd kut met bijna elk spel. Gelukkig valt dat met Fifa09 erg mee en loopt het vaak goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:42:
[...]

Klopt, en als je Ultimate team speelt dan moet je je wel realiseren dat je begint met een 1 sterrenteam en dat je chemistry waarschijnlijk niet optimaal is nog. Ik vind het nu eigenlijk wel lekker spelen online. Het is soms alleen nog kut als je tegen iemand speelt en je lag hebt. Maar goed, dat is altijd kut met bijna elk spel. Gelukkig valt dat met Fifa09 erg mee en loopt het vaak goed.
Ook wel k** is dat je in die bronze divsion cup enkel 5* teams tegenkomt. Stond ik daar mooi met men 2 sterren ploegje, maar goed, toch 2 x de 8e finale gewonnen tegen een 5* team, dan in de kwartfinale uitgeschakeld. Je kan er wel tegen winnen, gelukkig zijn er nog genoeg die denken dat het vanzelf gaat als ze Rooney in de spits hebben staan :P Maar meestal word je er zo afgelopen.

Ondertussen 3 kaarten erbij. Daniel Van Buyten(G), Anthony Vandenborre (G) en Gaby Mudingayi (S) (ja ik ben een Belg) en het gaat al wat beter. Ze lopen sneller, balcontrole is beter, passen beter....

Je eigen mannetje maken is ook leuk, ik heb hem een afrokapsel gegeven en een getrimd snorretje, met ogen die maar net open staan :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de offline ook veel trager als vroeger hoor kan aan mij liggen maar deze FIFA verschilt enorm met 07-08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:21:
Ik vind de offline ook veel trager als vroeger hoor kan aan mij liggen maar deze FIFA verschilt enorm met 07-08
Je kan de snelheid offline aanpassen ergens bij de opties. Ik heb 07 en 08 nooit gespeeld, dus ik kan zelf niet vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Wel knap van ea dat ze de hele modus weten te verneuken doordat je met offline wedstrijden ook punten krijgt. Dat verpest het nogal, hele prestatie om een goed team te krijgen is weg. En de meeste apen met die 5 sterrenteams die zuigen, van diezelfde soort losers die alleen maar man utd en barcelona pakken, oh vermoeiend.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:27:
Wel knap van ea dat ze de hele modus weten te verneuken doordat je met offline wedstrijden ook punten krijgt. Dat verpest het nogal, hele prestatie om een goed team te krijgen is weg. En de meeste apen met die 5 sterrenteams die zuigen, van diezelfde soort losers die alleen maar man utd en barcelona pakken, oh vermoeiend.
Dat hoor je nu heel vaak, dat je soms makkelijk wint van gozers met 5 sterren teams. Dat vind ik juist tof.
Maar het is nu niet zo dat je heel makkelijk een goed team krijgt door veel offline te spelen, omdat je contracts dan wel gewoon ook aflopen. Dus moet je weer je coins uitgeven redelijk snel aan een bronzen pack bijv. voor contract cards. Dat maakt het moeilijk echt veel punten te verzamelen.

Wel is het jammer dat er zoveel aangeboden wordt op de trade, dat straks iedereen redelijk snel een aantal goede spelers heeft als de waarde gaat dalen. Weet niet of dat gaat gebeuren natuurlijk, maar dat zal wel met zoveel aanbod. Maar goed, het zijn nu gewoon vermakelijke potjes online moet ik zeggen en je hebt veel meer variatie in teams nu. Niet iedereen die met ManU speelt, maar met allemaal spelers uit 1 land bijvoorbeeld of met een aparte formatie en managers en spelers die die formatie prefereren. Niks is perfect natuurlijk, maar ik vind het online met UT een stuk leuker omdat een aantal ergenissen worden weggenomen. En een nieuw pakje kaarten openen blijft spannend 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:21:
Nou..dat klopt niet. Stop fifa 07-08 maar weer is in je xbox(of pc etc.). Deze fifa is juist een van de snelste fifa`s, offline of online. Ik heb het laatst toevallig nog gedaan, en het is kromme tenen zo langzaam als de vorige fifa`s gaan tegenover fifa 09.

---

Ultimate team is wel leuk. Heb nu een volledig nederlands team:
babel - kuyt - mezelf
vd/ vaart-sneijder-engelaar
bouma-mathijsen-heitinga-zuiverloon
v/d sar

Op de bank:
Seedorf - Van Bommel - en nog wat grut

En dan met Huub Stevens als coach levert dat een Team Chemistry van 75 op. Al die spelers echt voor een koopje gehaald (nooit boven de 3000 coins). Dit team speelt als een trein, nu nog robben en van persie etc. halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Zoiets wilde ik ook gaan doen.
Je kan met de nederlanders best een goed team maken.
Alleen verdediging is volgens mij niet super of wel?

Ik dacht aan maximaal 2 nationaliteiten te gebruiken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over het ut gedeelte van fifa 2009

Hier boven zie ik ergens staan dat het 800 punten kost voor xbox.

Gister heb ik het echter gratis gedownload iemand die weet hoe het nu zit of is het tijdelijk gratis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
volgens mij duurt de trial 5 wedstrijden en moet je daarna dokken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt hele goede Nederlandse verdedigers zijn er idd niet. Maar Mathijsen en Heitinga voldoen vooralsnog. Misschien dat ik ze upgrade met van die training kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Als ik met Man utd speel zet ik heel vaak Ronaldo in de spit ipv Tevez, heb het idee dat ik er veel meer ballen intrap dan..jullie daar ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel Fifa op de PS3 en wilde de trial versie van Ultimate Team downloaden... nu wilde de download maar niet beginnen, dus ik denk ik cancel hem en start hem op nieuw... maar nu kan ik niet meer Engels kiezen vanuit het Ultimate Team menu... maar ik zie ook nergens meer een download optie oid... iemand enig idee? Wil het wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kun je hem niet downloaden vanaf de ps store?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dat zou kunnen inderdaad, ik zal eens kijken als ik thuis kom.
Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste