Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:24

marapuru

db.

Met een beetje geluk ben ik er ook :)
Ik mis trouwens bij fifa een chat functie, of zit die verborgen onder een onlogische knoppen combinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 13:23:
[...]
ben vanavond wel online denk ik!
Wellicht tot dan! Ben er straks ook rond half 5, dus wie weet zijn er dan nog meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
mrmali schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 13:24:
Met een beetje geluk ben ik er ook :)
Ik mis trouwens bij fifa een chat functie, of zit die verborgen onder een onlogische knoppen combinatie?
In fifa08 stond die toch automatisch aan als jeje bluetooth device had ingeschakeld?
Je kon dan tijdens wedstrijden praten en ook voor een wedstrijd was dit mogelijk. in de selectieschermen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 13:37:
[...]

In fifa08 stond die toch automatisch aan als jeje bluetooth device had ingeschakeld?
Je kon dan tijdens wedstrijden praten en ook voor een wedstrijd was dit mogelijk. in de selectieschermen.
ik gebruik hier ook gewoon een bluetooth headsetje voor ja. Zodra deze is ingeschakeld kan je met elkaar praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Gisteren ook 2 potjes tegen walm gespeeld, paar laggy momenten, maar overall ging het wel :)

1-0 gewonnen en 3-0 verloren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand zo potje online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zo m'n eerste manager seizoen zit erop en netjes 4e geworden met Duisburg en net geen promotie.
4 wedstrijden voor het einde zette ik nog een goede stap richting promotie maar uit de 2 opvolgende wedstrijden haalde ik maar 1 puntje en stond voor de laatste speeldag 5e op 4 punten.
Een spannende ontknoping dus en ik kon me toch nog een beetje mengen in de beslissing omdat de nummer 4 bij ons op bezoek kwam wat een vrij cleane 2-0 werd. :)
Voor het 2e seizoen zijn de plannen aangescherpt en gaan we voor niets minder dan het kampioenschap. :)

Eindelijk is het me ook gelukt een speler te kopen maar bij een 2e speler, die nog belangrijker is, kan ik geen optimaal loon meer bieden terwijl de inkomsten veel hoger liggen dan de uitgaven en ik ook nog eens 13M in kas heb.
Zie ik ergens een wage-budget over het hoofd?

Ik moet zeggen dat het veel uitgebreider is dan de ML in PES en veel meer opties en statistieken. :9
Het transfer systeem is ook veel beter, je verkoopt vrij makkelijk en verhuren idem.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie ook last van dat de stats van spelers veranderen tijdens het spel (met addidas live season) voorbeeld Anelka staat op 90 tijdens de opstelling en in het spel staat hij op 83. Heeft iedereen dit ?

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:38:
hebben jullie ook last van dat de stats van spelers veranderen tijdens het spel (met addidas live season) voorbeeld Anelka staat op 90 tijdens de opstelling en in het spel staat hij op 83. Heeft iedereen dit ?
Weet je 100% zeker dat ie wel op zn goede positie staat?

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Ik vind het spel heel erg gaaf hoor. maar ik ben die disconnecters online zo ontzettend zat :/

Ik ben niet ontzettend goed ofzo. Maar als ik dan is met wat mooi opbouwde acties voorsta en rond de 65ste minuut is mijn tegenstander ineens weg is echt frustrerend..

Haalt helaas de fun voor mij er af.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
ikbengoofy schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 01:28:
Ik vind het spel heel erg gaaf hoor. maar ik ben die disconnecters online zo ontzettend zat :/

Ik ben niet ontzettend goed ofzo. Maar als ik dan is met wat mooi opbouwde acties voorsta en rond de 65ste minuut is mijn tegenstander ineens weg is echt frustrerend..

Tja, dat is helaas standaard bij veel online games.. Maar maak je geen zorgen, je krijgt gewoon je punten voor de ranking als iemand disconnect en je tegenstander krijgt strafpunten, omdat hij voortijdig wegloopt. Geloof dat dat ook naar rato gebeurd.

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

ikbengoofy schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 01:28:

Voor mij ook, dat en het feit dat je altijd dezelfde teams tegenkomt online, ik speel het spel ook niet meer online tegen vreemden, ik spreek altijd wat af met bekenden (lees: mensen in mijn vriendenlijst, en daar sta je niet in als je disconnect :P )

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Verwijderd

Hallo mensen, even een paar vraagjes:

Heb Fifa 09 nu een tijdje op de XBOX, en ik krijg het nog niet goed voor elkaar. Wedstrijden (ik speel niet online) lijken vaak meer op botspartijen, waarbij spelers om en om tegen elkaar aanbotsen en hierbij de bal verliezen.

- Zijn er nu geen simpele passeerbewegingen? Steeds maar weer *bump* tegen een andere speler, of in een hoek van 90 graden eromheen. Ook heb ik nog nooit de keeper kunnen passeren. Dat wil ik graag, alleen schieten is zo saai.

- Bij onderhandelingen geeft de speler soms aan te weinig loon te krijgen. Hij geeft dus niet aan dat mijn club te klein/weinig faam heeft. Toch heb ik een soort van salarisplafond, hoewel ik veel geld heb. Klopt dit? (onderhandelingenman volledig uitgebreid)

- Nog maar 1x buiten de 16 weten te scoren, en probeer het al geruime tijd. Hoe kan ik dit het beste doen?

Ik speel op professional en win meestal met 1-0. In de counter, tegenaanval, steekpass, alleen voor keeper, schiet, goal. Bijna altijd hetzelfde, krijg nooit een mooie uitgespeelde aanval wanneer de verdediging van de tegenstander 'staat'. (voorzet-koppen-goal lukt ook nog wel)

Misschien moet ik meer oefenen... Baal er nu een beetje van dat ik geen 'echte' voetbalsituaties krijg, maar steeds herhalingen van acties en wedstrijden

Verwijderd

rCk schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 00:18:
[...]

Weet je 100% zeker dat ie wel op zn goede positie staat?
yep ze staan goed opgesteld iedereen op zen eigen positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Grrrrr nog niks binnen....
Dat play.com is een stuk langzamer geworden (of diegene die ze hier moet bezorgen) nog steeds niks binnen..

Als jullie zitten te wachten op mij moet je maar gewoon starten met die competite hoor.
Als jullie nog kunnen wachten of nog meer mensen zoeken dan wil ik nog steeds van de partij zijn.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:18:
Hallo mensen, even een paar vraagjes:

Heb Fifa 09 nu een tijdje op de XBOX, en ik krijg het nog niet goed voor elkaar. Wedstrijden (ik speel niet online) lijken vaak meer op botspartijen, waarbij spelers om en om tegen elkaar aanbotsen en hierbij de bal verliezen.

- Zijn er nu geen simpele passeerbewegingen? Steeds maar weer *bump* tegen een andere speler, of in een hoek van 90 graden eromheen. Ook heb ik nog nooit de keeper kunnen passeren. Dat wil ik graag, alleen schieten is zo saai.
Met je rechter-stick kan je passeer bewegingen doen. Dit zal je moeten oefenen wil je dit onder de knie krijgen(het is zeker te doen, mijn vleugel spelers laat ik vaak hun man passeren middels die stick.

Hier wat zeer handige filmpjes waar alle tricks zijn uitgelegt:
Fifa 09 Juggling Skills Tutorial : http://www.youtube.com/watch?v=q83QXzvZXvw

Fifa 09 Advanced Skills Tutorial : http://www.youtube.com/watch?v=KOnrUUmzBYw

Verder is passeren met de REN-knop ook goed te doen, dit is ook weer oefenen. Zelfs op legendary zijn de spelers hiermee te foppen: Ga lopen met de man met de bal(niet rennen), wacht tot de tegenstander naar je toe komt, en een tackel gaat inzetten. Als je dit goed timed, en precies de ren knop indrukt als hij de tackel inzet(en je stuurt van hem weg), dan zal je altijd hem passeren, of een overtreding mee krijgen. Maar dit is ook weer goed oefenen ;)

Tegendraads ballen aan-nemen, of meenemen, zijn ook vaak goede tactieken. Ga niet de 'voorspelbare' kant in.

Je kan de keeper ook passeren middels een lobje. Dat is schieten met de LB knop ingedrukt.
- Bij onderhandelingen geeft de speler soms aan te weinig loon te krijgen. Hij geeft dus niet aan dat mijn club te klein/weinig faam heeft. Toch heb ik een soort van salarisplafond, hoewel ik veel geld heb. Klopt dit? (onderhandelingenman volledig uitgebreid)
Volgens mij is het zo dat je een bepaald salaris-plafond heb, dat gelinkt staat aan de kwaliteiten van de speler. Hoe slechter de speler, hoe minder salaris je hem kan geven. Er is volgens mij geen mogelijkheid om dat plafond te verhogen.
- Nog maar 1x buiten de 16 weten te scoren, en probeer het al geruime tijd. Hoe kan ik dit het beste doen?
Oefenen ;) . Maar ik kan wel wat tips geven. Als je schuin op het goal komt aflopen, dan kan je proberen een Finesse schot te doen. Dit is schieten met de RB knop ingedrukt. Zo 'krul' je als het ware de bal in de verre kruising, werkt best goed.
Ik speel op professional en win meestal met 1-0. In de counter, tegenaanval, steekpass, alleen voor keeper, schiet, goal. Bijna altijd hetzelfde, krijg nooit een mooie uitgespeelde aanval wanneer de verdediging van de tegenstander 'staat'. (voorzet-koppen-goal lukt ook nog wel)

Misschien moet ik meer oefenen... Baal er nu een beetje van dat ik geen 'echte' voetbalsituaties krijg, maar steeds herhalingen van acties en wedstrijden
Je zegt het idd zelf al, dat komt vanzelf met oefenen. Ik speel nu op legendary, en dat is puur omdat ik probeer altijd de bal in mijn bezit te houden. Dit lukte in het begin nooit, maar zodra je beter word krijg je steeds meer verschillende aanvallen. Mijn wedstrijden zijn nooit het zelfde. Counters daarintegen zijn natuurlijk wel altijd het zelfde. Het ligt aan je type spel. Ben je een counter-speler? Dan zullen je wedstrijdenl idd vaak op elkaar lijken. Domineer je het spel middels balbezit en posititie spel, dan zal je merken dat er toch veel verschilende aanvallen mogelijk zijn (probeer bijv eens via de vleugels te spelen, en pas je tactiek daarop aan in Team management, ga met vleugel spel voor de voorzet vanaf de achter lijn, en merk , na oefening, dat de bal er op die manier ook vrij gemakkelijk in kan)

Vergeet vooral dat laatste niet, fifa 09 is het eerst voetbal spel waar je echt merkbaar je tactiek kan veranderen. Dit kan ook tijdens het spelen middels de pijltjes (d-pad) knopppen.

pijltje naar rechts is -> offensive -> (nog een keer naar rechts is:) ultra offensive
pijltje naar links is -> Deffensive -> (nog een keer naar links is:) Ultra deffensive
(terug naar het midden is weer naar default : Balanced)

Met pijltje omhoog en naar beneden kan je ook weer andere tactieken aanzetten.(dit is ook mogelijk gewoon in je Team Management).

Probeer ook eens te verdedigen met de LT knop ingedrukt, voor als je het 'om de mannetjes heen lopen' irritant vind.

Sowieso moet je kijken bij je knoppen lijst, want er is vrij veel wat je kan doen (bijv de 1-2, pasen met de LB knop), of de lange pass in de loop met LB-Y . etc.

Wat wel ietsjes minder is bijv fifa, is nadat je net een goal tegen krijgt(de 0-1 bijv.), je spelers ' merkbaar' minder goed spelen. Vooral op de hogere nivo`s is dat soms best irritant.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:26:
[...]

Wat wel ietsjes minder is bijv fifa, is dat als je net een goal tegen krijgt, je spelers ' merkbaar' minder goed spelen. Vooral op de hogere nivo`s is dat soms best irritant.
Kun je dit uitleggen want ik snap niet precies hoe je dat bedoeld.
Bedoel je op het moment waar een doelpunt uitkomt, dat het lijkt alsof je het niet had kunnen voorkomen?

Wat ik af en toe wel irritant vind is die lange passes van de AI die altijd aankomen, vaak achter mijn verdediging vallen waardoor je weer achter de feiten aanloopt.
Verder kun je moeilijk switchen de eerste 2 seconden nadat je de buitenspelval opent.
Als laatste de afvallende bal uit een corner, altijd voor de AI.
De enige uitzondering is is dat de bal recht op mijn speler afkomt. :P
Als ik switch van speler krijg ik altijd een verdediger die 50 meter verder staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel, nadat je achterstaat. Dus als je 0-0 speelt, en je krijg een treffer tegen je. Daarna zullen je spelers iets minder goed spelen. Je tegenstander iets beter. Dit heeft met het moraal te maken. Het is dus moeilijker om van een achterstand terug te komen. Maar zodra je de gelijkmaker maakt, heeft jouw team weer de mentale voorsprong, en dus spelen je spelers iets beter om die beslissende treffer te maken. Leuk systeem, ook realistisch, maar soms lastig als je zelf opzoek ben naar de gelijkmaker.

Afvallende ballen voor de AI? Heb ik zelf nooit last van, ik heb zelf juist vaak de afvallende bal.

Als de lange ballen van de AI achter je verdedigers komen, moet je misschien je tactiek op COVER zetten, en niet op buitenspel val. (en goed timen met je keeper laten uitkomen middels Y)

Niet kunnen switchen na buitenspel val zou ik niet weten, ik speel altijd op COVER. Het niet krijgen van het gewilde mannetje heb ik welleens last van, maar dit is te omzeilen met je rechter-stick, daarmee kan je manueel wisselen van poppetje.

@hieronder: Geen dank, en succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg bedankt voor je uitgebreide uitleg en tips! Ga het binnenkort allemaal eens proberen.
Ik laat nog wel weten of ik er de komende tijd iets van ga bakken ;)
Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 00:54
Kan iemand me helpen met het behalen van online achievements. Het spel is niet van mij, ik heb het van mijn neef geleend en hij wilt hem binnen een week terug. Ik heb al de meeste achievements offline behaald, maar online gaat denk ik vrij lang duren dus als iemand een paar ook online nodig heeft. Ik wil wel samen werken omze te behalen.
Gamertag is Mudiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat al iets beter nu! Niet alleen door je uitleg natuurlijk, maar ook door idd veel uit te proberen en het in ieder geval 'leuk' te blijven vinden.
Van je tips werkt de 'sprintknopophetjuistemoment-passeerbeweging' het best voor mij. Met de rechterstick lukt me gewoon bijna niet, en ben ook echt iemand die er niet lang de tijd voor neemt. Kan al weinig spelen, en dan wil ik gewoon lekker wat wedstrijdjes afwerken. Een schot rustig plaatsen lukt ook nog niet goed, ben steeds de knoppen nog aan het zoeken haha. Gelukkig kan ik elke keeper foppen met m'n lobjes >:) .Ben met Rochdale een seizoen begonnen, en heb de talentjes van Ajax gekocht: Anita en Sarpong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rochdale? Dat is de 4de divisie van Engeland ofzo? Die spelen natuurlijk wel echt super slecht die poppetjes :) Die kunnen geen truckjes enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 15:22:
Rochdale? Dat is de 4de divisie van Engeland ofzo? Die spelen natuurlijk wel echt super slecht die poppetjes :) Die kunnen geen truckjes enzo...
Nee dat weet ik, had ik even moeten vermelden.
Mijn vragen van eerder gingen gewoon over mijn tottenham-seizoen. Ik dacht, als ik die trucjes toch niet onder de knie krijg, dan ga ik wel in de laagste divisie van engeland voetballen ;). Een beetje zoals m'n eigen voetbalcarriere haha.
Vind het erg leuk moet ik zeggen, onderin beginnen. Had bij football manager 2008 Rochdale al wel eens naar de premier league gebracht dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fifa gaat me inmiddels wel aardig af, maar iets wat ik echt ontzettend storend vind is aanvallers die nooit naar de bal toe komen. Je geeft een pass en ze blijven gewoon staan, terwijl er gewoon een verdediger super makkelijk voor kruipt. Twee stappen naar voren en hij had de bal gewoon goed ontvangen. Kan je hier iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 22:18:
Fifa gaat me inmiddels wel aardig af, maar iets wat ik echt ontzettend storend vind is aanvallers die nooit naar de bal toe komen. Je geeft een pass en ze blijven gewoon staan, terwijl er gewoon een verdediger super makkelijk voor kruipt. Twee stappen naar voren en hij had de bal gewoon goed ontvangen. Kan je hier iets aan doen?
Ernaartoe lopen? Moet als je zelf voetbalt ook hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal moet je er idd zelf naar toe komen ('in de bal komen'). Maar soms werkt dat niet, en staat je poppetje 'vast'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ongeloofelijk ik ben echt niet tevreden over de play.com levering.
Hoe kan een pakketje wat vorige week woensdag verstuurd is na 1,5 week nog steeds niet aangekomen zijn?

Je moet 21 dagen wachten alvorens je een klacht kan indienen....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 23:32:
[...]

Ernaartoe lopen? Moet als je zelf voetbalt ook hoor?
No shit, maar dat gaat dus niet. Je krijgt veel te laat controle over de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:18
Wii4all schreef op zondag 01 maart 2009 @ 08:40:
ongeloofelijk ik ben echt niet tevreden over de play.com levering.
Hoe kan een pakketje wat vorige week woensdag verstuurd is na 1,5 week nog steeds niet aangekomen zijn?

Je moet 21 dagen wachten alvorens je een klacht kan indienen....
Ook (tijd geleden, denk dat het PES6 was) ook gehad, na 21 dagen een mail gestuurd, ze hebben meteen een nieuwe opgestuurd, en een week later was hij er wel. Wat dat betreft hoef je niet te vrezen. Sterker nog; bleek dat het inderdaad een falend postbedrijf was, want weer een week later kwam het eerste pakketje alsnog. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik ben sinds kort begonnen met fifa 2009 voor de PC, (helaas heb ik geen console) maar nu zit ik met het volgende probleem. Werkt dat hele first touch gebeuren uberhaupt wel en zoja levert het ook echt merkbaar voordeel op? Ik maak gebruik van een xbox 360 contoller en wanneer ik bezig ben met passen kan ik wel met de trickstick naar links of bijvoorbeeld naar rechts bewegen voordat de bal bij mij aankomt, alleen heb ik het idee dat het in de meeste gevallen echt geen zak uitmaakt. Is deze feature (bug) erbij de pc gewoon uitgesloopt t.o.v. de consoles of hoe zit dat. Iemand zou me echt helpen om te vertellen hoe dit een beetje in elkaar steekt. _/-\o_

Grtz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Speel ik net met het World Team XI 10 minuten speelhelft en zowel keeper als speelstijl op wereldklasse. Ik sta voor met 23-0 scoort de tegenstander in de laatste minuut nog 1 goal 8)7.

Wie van jullie gebruikt eigenlijk de muis bij het spelen van FIFA op de PC? En vinden jullie dit beter als alleen met het toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zozo 23-0 op wereld klasse ^^ (moet je me toch is vertellen hoe je dat doet) En nee spelen met muis en kb is beetje bs. Aangezien nederlands besten gewoon met joypad spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 12:00:
Werkt dat hele first touch gebeuren uberhaupt wel en zoja levert het ook echt merkbaar voordeel op?
Dat 'first-touch' werkt geweldig. Ik gebruik die bij elke pass, en als je het mij vraagt is fifa niet echt goed te bespelen zonder die stick. Hoe dit op de pc werkt weet ik niet, speel het niet op de PC. Kan me wel voorstellen dat het met een keyboard/muis veel slechter werkt, aangezien je geen richting, snelheid etc. ermee kan doseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 13:02:
[...]

Dat 'first-touch' werkt geweldig. Ik gebruik die bij elke pass, en als je het mij vraagt is fifa niet echt goed te bespelen zonder die stick. Hoe dit op de pc werkt weet ik niet, speel het niet op de PC. Kan me wel voorstellen dat het met een keyboard/muis veel slechter werkt, aangezien je geen richting, snelheid etc. ermee kan doseren.
Ik werk ook met een xbox controller he, maar bij mij nemen de poppetjes automatisch de bal al heel kort aan de voet aan... Ik vind het zo raar en ik baal ook weer van die brakke pc versie, maar das weer een heel andere discussie :P Nja Ik zal bartinho wel even pm'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe langer je de stick inhoud, voordat hij hem aan-neemt, in de richting waar je heen wilt, hoe verder hij de bal voor zich uit schiet in een vloeiende beweging met het aan-nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat werkt igg wel bij mij, nja ik zal er nog even mee experimenteren, want ik moet het gewoon goed kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
is er toevallig ergens een lijstje aan spelers die fifa 2009 op de pc spelen?

net voor de zoveelste keer dat mijn tegenstander eruit gaat als de bal net over de lijn van zijn goal gaat. Ben het een beetje zat en wil tegen mensen met de zelfde instelling als mij spelen. Gewoon lekker voetballen en als je afgemaakt wordt dat maar lekker incasseren.

Iemand? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Gister moest ik, in m'n 2e seizoen in de 2e bundesliga, op bezoek bij het gedegradeerde Bielefeld.
Wie komt daar de 2e helft het veld in, Ronaldinho. 8)7
Wel een beetje jammer voor het realisme. :P
Even gespiekt naar sijn seizoen-stats heeft hij nog maar 1 wedstrijd meegedaan van de 10 en zijn vorm was 53.
Het kan natuurlijk zijn dat hij een tijd geblesseerd is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
2 Vraagjes: ik heb het spel nog niet moet me daarom nog steeds met de demo bezig houden ;) (PS3)

1. Hoe laat je vleugelspelers nou diep gaan?
2. Een speler steekt zn hand op als hij de bal wil, hoet geeft je dan een goeie diepte pass door de lucht? L2 + driehoekje? plus de richting waar de bal heen moet? Vaak heb ik het idee dat de bal te hoog gaat waardoor de verdediger de bal te makkelijk kan wegkoppen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ik blijf het ophalen van het rooster voor iedere wedstrijd zeer irritant vinden. Als ze dat nou 1x per dag of welke termijn dan ook zouden doen dat zou het tot stand komen van een multiplayer match een stuk verbeteren.
Wat ik me afvraag, ik heb het het verleden vrij snel 30k punten weten te verzamelen maar het lijkt wel of de laatste tijd de puntentelling veranderd is. Ook vind ik het verschil in punten tussen de winnende en verliezende partij heel erg klein. Wat zou hier de reden voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op maandag 02 maart 2009 @ 08:42:
1. Hoe laat je vleugelspelers nou diep gaan?
Je kan je tactiek veranderen, zodat je met vleugelspelers speelt. Deze kan je dan op commando met LB in de diepte laten gaan (geld voor alle spelers, LB indrukken is speler zonder bal een diepte ren te laten doen). LB+A(passen) is bijv. een 1-2.
Wii4all schreef op maandag 02 maart 2009 @ 08:42:
2. Een speler steekt zn hand op als hij de bal wil, hoet geeft je dan een goeie diepte pass door de lucht? L2 + driehoekje? plus de richting waar de bal heen moet? Vaak heb ik het idee dat de bal te hoog gaat waardoor de verdediger de bal te makkelijk kan wegkoppen.
Als je met de xbox 360 speelt, dan is een hoge pass in de loop LB+Y. Richting geef je met de linker stick, en de snelheid(nauwkeurigheid) bepaalt of hij goed valt ja of nee.
Oppie schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:09:
Ik blijf het ophalen van het rooster voor iedere wedstrijd zeer irritant vinden. Als ze dat nou 1x per dag of welke termijn dan ook zouden doen dat zou het tot stand komen van een multiplayer match een stuk verbeteren.
Bij mij word het rooster maar 1x per dag vernieuwd voor een Live wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:14:
Je kan je tactiek veranderen, zodat je met vleugelspelers speelt. Deze kan je dan op commando met LB in de diepte laten gaan (geld voor alle spelers, LB indrukken is speler zonder bal een diepte ren te laten doen). LB+A(passen) is bijv. een 1-2.
Heb je toevallig een url met een lijst van deze praktische controls (Dus, diepgaan, bal 'first touch' aannemen, anders verdedigen enz) Dus niet hoe je de ronaldinho-super-rol-flick-flip-flap doet maar hele praktische zaken. (zal trouwens wel allemaal in 1 lijst staan, maargoed) Ben nu niet thuis, maar kan me niet herinneren dat Diepgaan met LB in de handleiding te vinden was. Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Fifa 09 zelf kan je gewoon bij instellingen kijken naar alle (praktische) knoppen.

De trucjes met de rechter stick staan daar niet bij, daarvoor kan je het beste die youtube filmpjes kijken die ik hier eerder poste in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:38:
Ik heb het ook al een keer gezien met Tevez van Manutd. Als je die links achter zet (hij is aanvaller) dan heeft hij bijvoorbeeld 90, als je hem in het pauzemenu bekijkt heeft hij opeens nog maar 70 o.i.d. Het is waarschijnlijk een bugje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbengoofy schreef op zondag 01 maart 2009 @ 19:58:
is er toevallig ergens een lijstje aan spelers die fifa 2009 op de pc spelen?

net voor de zoveelste keer dat mijn tegenstander eruit gaat als de bal net over de lijn van zijn goal gaat. Ben het een beetje zat en wil tegen mensen met de zelfde instelling als mij spelen. Gewoon lekker voetballen en als je afgemaakt wordt dat maar lekker incasseren.

Iemand? :+
Dat is volgens mij niet altijd de speler die dat doet. Het gebeurt mij ook weleens dat bij het eerste doelpunt tegen direct de verbinding verbreekt. En ik weet dat ik dat niet met opzet doe.

Ik vind het wel jammer dat je niet op een goede manier kan kiezen tegen wie je speelt. Voorheen had je game rooms en kon je daar even de stats bekijken en mensen uitdagen die je kende. Ik speelde vaak tegen dezelfde persoon en je kon daar in de game-room mee chatten. Nu speel ik vaak tegen russen of polen met 266-4-3 als stats.

Weet iemand hoe het (PC versie) komt dat je soms niet tegen elkaar kan spelen? Heeft dat te maken met een te hoge ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:57:
[...]

Ik heb het ook al een keer gezien met Tevez van Manutd. Als je die links achter zet (hij is aanvaller) dan heeft hij bijvoorbeeld 90, als je hem in het pauzemenu bekijkt heeft hij opeens nog maar 70 o.i.d. Het is waarschijnlijk een bugje.
Hij bedoelt iets anders, want dat is bij alle spelers.

Ze zijn met de adidas update bijvoorbeeld 95 ofzo (Torres), en als je ze dan gewoon op de juiste positie zet, dan zijn ze dat ook nog voordat de wedstrijd begint. Maar zodra je bezig bent en kijkt (zelfs voor de wedstrijd begint), dan zijn de spelers ineens weer de normale rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Jezzz binnen en aangemeld!

We hebben nu 8 mensen.

Dat aantal gaat niet meer groeien denk ik.

Moeten we niet gewoon starten?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
1. MrMali - break1985 // HSV
2. Loonens - Looonens // Hoffenheim
3. tj.willems
4. Kaskraker - kaskraker // Newcastle Utd.
5. Wii4all - Ro_Bu - Boca Juniors
6. Remy-K - level1983 // Ajax
7. nl.mark - Mark13 // Aston Villa
8. Walm - Chievo

Mijn eerste fifa goal:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/4060248

Gelijk maar gesaved ;)

Vraagje: In een replay, hoe geef je aan dat de replay moet stoppen? Nu is de goal al naar 3 seconden in beeld en vervolgens loopt het filmpje nog 5 seconden door.

Bij NHL zet je een start punt en vervolgens kun je met driehoekje naar de clip editting modus waar je de hele clip hebt.

[ Voor 46% gewijzigd door Wii4all op 03-03-2009 08:52 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:24

marapuru

db.

Bij Fifa zet je ook een startpunt, uit mijn hoofd doe je dat met pijltje naar beneden. Maar het kan ook naar boven zijn :)

En de compo loopt al een tijdje hoor, spelers kunnen gewoon joinen terwijl het al is begonnen. Je moet alleen wat wedstrijdjes inhalen. Zolang je er maar 3 speelt tegen iedereen! Succes en veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik speel voor nu nog Fifa 08 op mijn nieuwe 360. Maar klopt het dat het niveau hoger is op de consoles dan op de PC versie? Aangezien het wel zo leek. Ik ben iig wel erg blij, het speelt gewoon veel fijner zo. Nu nog een LCD HD-ready tv kopen, want op dit oude CRT geval is het echt niet leuk meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
mrmali schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:54:
Bij Fifa zet je ook een startpunt, uit mijn hoofd doe je dat met pijltje naar beneden. Maar het kan ook naar boven zijn :)

En de compo loopt al een tijdje hoor, spelers kunnen gewoon joinen terwijl het al is begonnen. Je moet alleen wat wedstrijdjes inhalen. Zolang je er maar 3 speelt tegen iedereen! Succes en veel plezier :)
Ok, bedankt!

Gisteren was er niemand online zag ik...
zal eens kijken of ik vanavond nog wat uitslagen kan zien.../ een potje kan spelen...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die graag fifa'09 op de pc spelen.
Ik en een aantal maten spelen elke maand een toernooi.
Het is vrij relaxed, je moet er alleen even aandenken dat je al je wedstrijden hebt gespeeld voor het einde van de maand.

www.swe-gaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:00:
Voor degene die graag fifa'09 op de pc spelen.
Ik en een aantal maten spelen elke maand een toernooi.
Het is vrij relaxed, je moet er alleen even aandenken dat je al je wedstrijden hebt gespeeld voor het einde van de maand.

www.swe-gaming.com
Bedankt voor de tip!

Ik sta nu ingescheven onder de naam Goofisch :+

Alleen heb ik het gevoel dat ik zo hard geowned ga worden :D

[ Voor 6% gewijzigd door ikbengoofy op 03-03-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via ventrilo kan je gewoon afspraken maken en anders mag je ook gewoon mailen / msn :9
Wat jezelf wil :D Zijn niet echt vaste afspraken hoelaat matches zijn, gewoon wanneer je tijd en zin hebt

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 15:50
Ik heb de competitie maar aangemaakt op xbox live.

inlog gegevens
competitienaam: GOT League
wachtwoord: banaan
regelementen: maximaal 4 sterren teams (dus geen 4.5 of 5 sterren teams)

mensen die zich opgegeven hebben:
FIFA 09 XBOX 360 compo:

# GoT ID - XBOX Live ID - Team
1. RonaldW88 - Roonney
2. Marc3l - raptorNL81
3. THE_CR0SS - CrysaniaNL - Boca juniors
4. SR8 - srsloot

Joined allen!! en nodig ook je friends uit op xbox live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik heb me aangemeld.

Bijgewerkte lijst:

1. RonaldW88 - Roonney - Fenerbahçe
2. Marc3l - raptorNL81
4. SR8 - srsloot - Hertha BSC
5. supreme tweaker - Wackleton - Galatasaray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Is er ergens een lijst beschikbaar met de features van fifa09?
Ik speel nu af ent oe een vriendschappelijk potje met het team waarmee ik ook online ga.

Maar ik heb gehoord dat er een manager mode in zit een be a pro mode.
Is er ook een soort van championsleague achtig iets in?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:30:
Is er ergens een lijst beschikbaar met de features van fifa09?
Ik speel nu af ent oe een vriendschappelijk potje met het team waarmee ik ook online ga.

Maar ik heb gehoord dat er een manager mode in zit een be a pro mode.
Is er ook een soort van championsleague achtig iets in?
in de be a pro mode zit geen championsleugue. Daarin zit alleen een competitie, met af en toe een vriendschappelijke interland. In de manager mode zit wel de championsleague.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:52:
[...]

in de be a pro mode zit geen championsleugue. Daarin zit alleen een competitie, met af en toe een vriendschappelijke interland. In de manager mode zit wel de championsleague.
Ik denk dat hij bedoeld of het ook mogelijk is een CL achtig toernooi op te zetten.
Dat is dus mogelijk onder gamemodus->tournament heb je diverse soorten toernooien waaronder group+knockout.
Je kunt dan kiezen voor auto-fill of zelf de 32 teams uitzoeken, zowel clubs als landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
aha ok...

Er zijn idd. mogelijk te over.
Heb al op verschillende websites gekeken maar nergens alle features gezien...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:22:
[...]

Hij bedoelt iets anders, want dat is bij alle spelers.

Ze zijn met de adidas update bijvoorbeeld 95 ofzo (Torres), en als je ze dan gewoon op de juiste positie zet, dan zijn ze dat ook nog voordat de wedstrijd begint. Maar zodra je bezig bent en kijkt (zelfs voor de wedstrijd begint), dan zijn de spelers ineens weer de normale rating.
Inderdaad, dat is ook de reden dat ik geen volledige live season heb gekocht. Ben ik echt de enige die dit heeft ? Wel raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik vind dat live season maar helemaal niks.
Je speelt met man utd om de sterren die erin zitten als c. ronaldo dan ineens superslecht speelt dan heb je dat ook in de game, daar zit niemand op te wachten denk ik zo.

Maar goed ff wat anders, gisterenavond was ik de hele avond online, heb wat invites voor leaugue games gestuurd maar elke keer stond er waiting for opponent, dan ga ik geen half uur zitten wachten en ga een ander potje spelen.

Online doet ie het wel btw, ik speel tegen een gozer voor de fifa interactive world cup...
juve - inter...ongeloofelijk ik werd helemaal weggespeeld. Uiteindelijk won hij in de 2e verlening met 1-0....

Ik vind het nog lastig om goeie afstandschoten te maken...vaak pakt de keeper ze of zeilen ze ver weg.

hoe hebben jullie de afstellingen staan kwa assisted etc?
Alles unassisted en manual of niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 22:15:
[...]

Inderdaad, dat is ook de reden dat ik geen volledige live season heb gekocht. Ben ik echt de enige die dit heeft ? Wel raar
Je bent niet de enige, ik heb het 'Live Season' niet geactiveerd, ook niet met de gratis code die je krijgt voor één competitie. Ik speel veel met vrienden thuis. Ik was van mening dat het leuker was een heel jaar te weten waar je aan toe bent met een team.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
SR8 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:48:
Ik heb me aangemeld.

Bijgewerkte lijst:

1. RonaldW88 - Roonney - Fenerbahçe
2. Marc3l - raptorNL81
4. SR8 - srsloot - Hertha BSC
5. supreme tweaker - Wackleton - Galatasaray
Vanavond eerste wedstrijd tegen roonney gespeeld. hij scoorde vrij snel de 0-1 maar gelukkig voor mij won ik uiteindelijk nog wel met 4-1. Dit was de eerste echte wedstrijd die ik met boca juniors speelde dus moest wel wennen aan de speelstijl.

Heb jij trouwens geen headset?

Er zijn nu 4 mensen die zich aangemeld hebben voor d xbox 360 fifa 09 competitie. meer mensen zou erg leuk zijn. dus speel je op de xbox 360 meld je aan voor de "GOT League" password: "banaan" :)

hopelijk kunnen we van het weekend wat meer potjes uit de competitie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ik me binnekort ook aanmeld. Enne, ik gebruik ook zeker niet altijd m`n headset ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 23:36:
[...]

Vanavond eerste wedstrijd tegen roonney gespeeld. hij scoorde vrij snel de 0-1 maar gelukkig voor mij won ik uiteindelijk nog wel met 4-1. Dit was de eerste echte wedstrijd die ik met boca juniors speelde dus moest wel wennen aan de speelstijl.

Heb jij trouwens geen headset?

Er zijn nu 4 mensen die zich aangemeld hebben voor d xbox 360 fifa 09 competitie. meer mensen zou erg leuk zijn. dus speel je op de xbox 360 meld je aan voor de "GOT League" password: "banaan" :)

hopelijk kunnen we van het weekend wat meer potjes uit de competitie spelen.
gefeliciteerd :9
pfoe ik speelde een slechte wedstrijd, ben niet gewend veel doelpunten tegen te krijgen dus na de 3-1 zat ik er zo bij: :? |:( , ook voor het eerst met porto maar goed daar lag het niet aan aangezien ik bij elk team zelfde formatie en tactiek gebruik. Ik moet gewoon wat normaler verdedigen en afmaken (14schoten,1doelpunt). Al de hele dag speel ik niet zo lekker, misschien morgen maar weer is proberen. In ieder geval wil ik snel even een rematch :D.

Ik zal volgende keer wel headset opdoen, dacht er namelijk totaal niet aan 8)7

EDIT: Ben nu vrolijk even dat verlies aan het wegwerken tegen een tegenstander en ja hoor voor de zoveelste keer dat ik 3-0 voor sta en er disconnect iemand. Als ik nu op eafootball world naar me statistieken kijk mis je gewoon zoveel overwinningen. Zou EA daar niks tegen kunnen doen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2009 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:50
Er is wel wat mis met FIFA09, hoe kan een team als Volendam, Graafschap, Ado Den Haag in godsnaam 60miljoen bieden voor een speler van mij.. (PSV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 01:39:
[...]

EDIT: Ben nu vrolijk even dat verlies aan het wegwerken tegen een tegenstander en ja hoor voor de zoveelste keer dat ik 3-0 voor sta en er disconnect iemand. Als ik nu op eafootball world naar me statistieken kijk mis je gewoon zoveel overwinningen. Zou EA daar niks tegen kunnen doen?
volgens mij worden alle disconnects automatisch als 3-0 overwinnen opgeslagen.

Ik weet niet of ze er bij eafootballworld bij staan maar wel bij je online statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik weet dat dit niet het topic is om op te reageren, maar volgens mij is fifa 08 topic nogal dood dat ik het maar beter hier even kan vragen en filmpje showen :)

Maar, zit er in Fifa 08 op de xbox 360 een training mode? Voor bijv. vrije trappen, aangezien ik dat eerlijk gezegd niet echt heb gezien.

Overigens gister heb ik met mn zusje een beetje zitten spelen, wat een lekkere potjes waren dat zeg. Begonnen met Feyenoord (ik) tegen Ajax, daarna Barca (ik) tegen Real, en als laatste Chelsea (ik) tegen Man Utd. Toen had ik best wel een lekkere goal:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4115952
Onderkant lat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had laatst deze omhaal: http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3990115
Wel lekker, was de 94ste minuut, en het stond gelijk :)
rCk schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 15:57:

Maar, zit er in Fifa 08 op de xbox 360 een training mode? Voor bijv. vrije trappen, aangezien ik dat eerlijk gezegd niet echt heb gezien.
Ik weet dat het bij fifa 09 gewoon in de football arena is (de plek waar je begint, voor het menu, waar je met 1 speler rond loopt). Als je dan pijltje(d-pad) omhoog doet kan je vanaf de postitie waar je staat een vrije trap nemen, wel zonder muur.

Edit: Heb me ook aangemeld bij de GoT league, met PSV uiteraard. Kom maar op :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:37

ko9

THE_CR0SS schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 15:12:
[...]

volgens mij worden alle disconnects automatisch als 3-0 overwinnen opgeslagen.

Ik weet niet of ze er bij eafootballworld bij staan maar wel bij je online statistieken.
dit wordt wel verwerkt bij EAfootballworld in de statistieken, alleen komen ze niet in het rijtje met laatst gespeelde wedstrijden te staan. :)

helaas, want doordat veel mensen denken dat ze een verlies kunnen voorkomen door te disconnecten wordt het online spelen allemaal een stuk minder leuk.
Door deze onwetendheid disconnecten mensen soms zelfs na het laatste fluitsignaal terwijl ze bijv 1-0 hebben verloren, en snappen dan dus niet dan in de statistieken een 3-0 nederlaag (+disconnect percentage) wordt verwerkt.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 20:54:
Ik had laatst deze omhaal: http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3990115
Wel lekker, was de 94ste minuut, en het stond gelijk :)

[...]

Ik weet dat het bij fifa 09 gewoon in de football arena is (de plek waar je begint, voor het menu, waar je met 1 speler rond loopt). Als je dan pijltje(d-pad) omhoog doet kan je vanaf de postitie waar je staat een vrije trap nemen, wel zonder muur.
Ja klopt! Ook bij 08, bedankt :) Kan ik beetje gaan oefenen met sowieso mn schot goed krijgen, factoren als n muurtje zijn toch variabel dus kan je ook niet goed op oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
rCk schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 15:57:
Ik weet dat dit niet het topic is om op te reageren, maar volgens mij is fifa 08 topic nogal dood dat ik het maar beter hier even kan vragen en filmpje showen :)

Overigens gister heb ik met mn zusje een beetje zitten spelen, wat een lekkere potjes waren dat zeg. Begonnen met Feyenoord (ik) tegen Ajax, daarna Barca (ik) tegen Real, en als laatste Chelsea (ik) tegen Man Utd. Toen had ik best wel een lekkere goal:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4115952
Onderkant lat :)
mooie goal!

Mijn lukt het op dit moment nog niet goed om buiten de 16 goed op goal te schieten meeste zeilen net naast...of hoog over...of zijn een simpele prooi voor de keeper...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet snap bij die online league is dat ik 2 wedstrijden heb gespeeld, 1 gewonnen en 1 verloren, maar nergens zie ik een stand staan zoals je normaal gesproken altijd gewend bent. Beetje rare opzet, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Even snel tussendoor.. Heb ik een Silver of Gold Live abonnement nodig om m'n replay te uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

JBS schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:07:
Even snel tussendoor.. Heb ik een Silver of Gold Live abonnement nodig om m'n replay te uploaden?
Bij 08 kan ik gewoon met silver mn replay uploaden. Dus met Silver kan het ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Lekker achter het standbeen langs. :)

Kan iemand me trouwens uitleggen wat het verschil is tussen single en double negotiation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

rCk schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:37:
[...]

Bij 08 kan ik gewoon met silver mn replay uploaden. Dus met Silver kan het ook!
Yep, zonder Live abonnement (maar wel met Live account) kan 't ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:40
Heb je ook nog ergens een overzichtje in het menu waar je kan zien tegen wie je hebt gespeeld online (xbox360)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren en een paar dagen terug 2 potjes voor de fifa interactive world cup gedaan..

eerste pot juve - inter helemaal weggespeel, pas in de verlenging verloren.

tweede pot barca - man utd... ik werd me in de verdediging gedrukt....
Had zelf geen schoten op goal....2e helft..corner...hoppa via mn achterhoofd in de goal..(kon hem alleen niet saven, zag er echt gaaf uit)....2 minuten later....weer een kop goal uit een vrije trap....

Tegenstander scoorde nog uit een schot....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gister een game begonnen met Fiorentina. Eerste wedstrijd gelijk tegen Internationale. Ik won wel met 4-3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc3l schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:25:
Heb je ook nog ergens een overzichtje in het menu waar je kan zien tegen wie je hebt gespeeld online (xbox360)?
menu->xbox live->player hub - > LT+(2x omhoog volgens mij, naar career stats iig). -> RT+2x omhoog (recent played games). Daar ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sindskort ook Fifa Clubs met een aantal maten. Erg leuk! Alleen snap ik niet waarom je soms niet kan spelen.

Hebben andere mensen dit ook. Ineens kan er geen club meer gevonden die tegen je kan spelen. Je krijgt dan de volgende melding in de Dressing Room:

Quick match failed, cannot find a match.

Dit lijkt mij sterk. Zoveel mensen die dit spel hebben en zijn ineens geen clubs meer on-line.

Edit:

EA-server niet besschikbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@kaskraker
Lukt gisteren niet helemaal met een potje te starten.

In het begin liep alles goed bij mij, totdat er wat 'lag' / vertraging ontstond aan het eind van de eerste helft...
Toen ik naar de achterlijn liep stond de hele boel ineens vast met daarna de melding dat we gedisconnect waren. Ik heb gisteren geen andere online potjes gedaan.

Je was btw duidelijk beter ik zat helemaal in de verdediging...

Jammer van mijn uithaal zeg...mooi schot boven op de lat.

Ik moest echt naar bed, het was eigenlijk al te laat maar ik wilde perse een league wedstrijd spelen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 22:57
Ik heb een vraagje!

Speel regelmatig nu met mijn nieuwe huisgenoot fifa2008 op de ps2, al komt de xbox360/ps3 er wel aan :). Nu speel ik vaak met man utd tegen hem met barcelona en ik loop toch wel erg vaak tegen hetzelfde probleem aan waarbij ik niet weet hoe ik het op moet lossen..

Het gaat als volgt:

Hij trapt van diep in zijn eigen veld de bal heel hard naar voren en dan komt er een van die ongelooflijk snelle spelers naar voren rennen zoals eto'o, messi, henry, ronaldinho...waarbij ik hem dus echt nooit kan bijhouden...heb al wat lopen experimenteren met verschillende opstellingen e.d. maar tot nu toe weinig effect...wat helpt volgens jullie goed hiertegen?

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 18:41:
Ik heb een vraagje!

Hij trapt van diep in zijn eigen veld de bal heel hard naar voren en dan komt er een van die ongelooflijk snelle spelers naar voren rennen zoals eto'o, messi, henry, ronaldinho...waarbij ik hem dus echt nooit kan bijhouden...heb al wat lopen experimenteren met verschillende opstellingen e.d. maar tot nu toe weinig effect...wat helpt volgens jullie goed hiertegen?
Dit komt mij heel bekend voor bij fifa2008, omdat ik zelf ook vaak op die manier speelde tegen vrienden. Wat ik even zou kijken bij het scherm waar je de formaties kan bewerken is of je ook een looprichting voor elke speler afzonderlijk kan aangeven (zoals in fifa2009) zodat je een pijl richting je goal zet waardoor je verdedigers wat meer naar achteren verdedigen. Verder zou ik pressing uitzetten en niet op buitenspelval spelen. Alleen weet ik niet of dat bij 2008 goed in te stellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Domme vraag misschien. Maar hoe zet je een default formatie in FIFA 09? Als ik het aanpas staat het de volgende keer weer vrolijk op 4-4-2

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Gunner schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:49:
Domme vraag misschien. Maar hoe zet je een default formatie in FIFA 09? Als ik het aanpas staat het de volgende keer weer vrolijk op 4-4-2
In manager mode bedoel je?
Moet je doen buiten een wedstrijd om, als je iets veranderd vlak voor een wedstrijd [dus na selectie van shirts e.d.] dan is het alleen voor die wedstrijd.
Dat geldt trouwens voor alle tactische instellingen en selectie van spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaskraker
  • Laatst online: 27-05 18:28
Wii4all schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 08:44:
@kaskraker
Lukt gisteren niet helemaal met een potje te starten.

In het begin liep alles goed bij mij, totdat er wat 'lag' / vertraging ontstond aan het eind van de eerste helft...
Toen ik naar de achterlijn liep stond de hele boel ineens vast met daarna de melding dat we gedisconnect waren. Ik heb gisteren geen andere online potjes gedaan.

Je was btw duidelijk beter ik zat helemaal in de verdediging...

Jammer van mijn uithaal zeg...mooi schot boven op de lat.

Ik moest echt naar bed, het was eigenlijk al te laat maar ik wilde perse een league wedstrijd spelen.
Inderdaad jammer dat de verbinding werd verbroken. Binnenkort nog maar eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kaskraker schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:20:
[...]

Inderdaad jammer dat de verbinding werd verbroken. Binnenkort nog maar eens proberen?
Uiteraard!

Ik hoop de komende dagen savonds online te zijn.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

LoneRanger schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:17:
[...]

In manager mode bedoel je?
Moet je doen buiten een wedstrijd om, als je iets veranderd vlak voor een wedstrijd [dus na selectie van shirts e.d.] dan is het alleen voor die wedstrijd.
Dat geldt trouwens voor alle tactische instellingen en selectie van spelers.
Nee ook als ik gewoon een toernooi speel bijvoorbeeld.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maaruhm, leuk hoor die GoT Competitie op xbox live, maar word er ook nog weleens gespeelt? :D :? Misschien een dag afspreken dat we een paar potjes doen met elkaar ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 16:13
Kan iemand mij vertellen wat het duidelijkste verschil is tussen fifa 2008 en fifa 2009

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Gunner schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:15:
[...]

Nee ook als ik gewoon een toernooi speel bijvoorbeeld.
Ik heb geen ervaring met toernooien maar volgens mij zal het hetzelfde zijn.
Je start het toernooi, past je opstelling aan en die sla je dan op.
Wel ervoor zorgen dat je die opstelling dan ook selecteert, het groene vinkje. ;)
Daar ging het bij mij in het begin vaak mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik zelf vind het spel moeilijker geworden.

Spelers zijn veel interactiever....ze doen hun hand omhoog als ze de bal willen....
Je kan wat meer truukjes doen....
Het vallen is realistischer naar mijn idee...
keepers zijn nog beter??
Custom taktieken....
Makkelijker tijdens de wedstrijd kunnen aangeven of er meer/minder aanvallend gespeeld moet worden...eventueel met wat extra taktieken zoals offside trap...(wat er volgens mij in 08 ook inzat)..
Er is nu een echte be a pro mode waarin je een seizoen met je eigen speler kunt spelen...om zo je speler beter te maken...(vorig jaar kon je volgens mij alleen losse wedstrijden/competities spelen)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaskraker
  • Laatst online: 27-05 18:28
Vervelend vind ik wel dat je je opstelling voor een team niet kunt opslaan en weer laden. Elke keer weer de aanpassingen doen, om mijn favo-team te krijgen. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kun je dat niet bij team management doen in edit team ofzo? Dus niet vlak voor je een wedstrijd ingaat maar in edit modus.

Dat altijd die opstelling default gwbruikt wordt?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__Kevind__ schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:52:
Kan iemand mij vertellen wat het duidelijkste verschil is tussen fifa 2008 en fifa 2009
Fifa 08 is de basis van '09. 09 is alles van '08 maar dan nog beter. Zowel qua gameplay, graphics en spelmodes. Ook in de details zit het hem.

Grootste verschillen voor mij:
- Gameplay (beste voetbalspel tot nu toe)
- Be A Pro (van 5v5 naar 10v10)
- Eindelijk scheids- en lijnrechters
- Beter spelersanimaties
(- in mindere mate het vieren van doelpunten)

Natuurlijk blijven er wel 'probleempjes' zoals deze fase, ik speelde met Lyon tegen Barca, op de bank tegen een vriend toen zijn defensie het me wel zéér makkelijk maakte. Check de twee centrale verdedigers, als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ze 'niet hetero' zijn :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik dacht dat ik ergens bij de uitleg voorbij zag komen dat ik online wedstrijden mee kan kijken, nu heb ik een aardige tijd gezocht, maar kan dat nu wel of niet want ik kan het niet vinden.
Ik ben maar weer begonnen omdat ik pes even uitgeleend heb, maar snap nog steeds niet waarom iedereen zo enthousiast is, ik blijf het zoveel minder "voetballen" vinden dan pes. Op snelheid een speler voorbij? Hij steekt even zijn been uit, jij valt en weg is de bal, hoe vaak de bal niet in de kluts gaat tussen een aantal spelers. En pass diep en hopen dat de speler er maar naar toe gaat, meestal blijft ie rustig wachten zodat de CPU maar er met de bal vandoor gaat door een eenvoudige onderschepping.
Laatste ligt waarschijnlijk aan mij, maar bij pes lukt het me wel makkelijk, waarom komen nooit de voorzetten waar ik ze wil, ze zijn of veel te zacht,of op de verkeerde plek (speler 2de paal vrij, voorzet gaat naar de stip?)

[edit] Ja ben gefrustreerd, kan niet eens van de graafschap winnen, win gek genoeg weer wel met 2-0 van Inter, en dat zonder uitgespeelde kansen, vind fifa nog steeds een show voetbalshow, gooi er wat trucs uit en scoor.

[ Voor 10% gewijzigd door MeNTaL_TO op 15-03-2009 19:00 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Zo, net het kampioenschap, beker en Champions League gewonnen met Ajax....
Veel te makkelijk (9-1 tegen Inter), en ik speel op pro.
Weet nog wel hoeveel moeite ik had op pro toen ik aan het eerste seizoen begon (dit is 2e seizoen)
Volgens seizoen dus lekker op wereldklasse...

Als de spelers boven de 90ptn uitkomen gaat de prijs wel gigantisch snel omhoog trouwens, Suarez staat nu op 81 miljoen...

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 15-03-2009 22:00 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste