Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik ga mijn Fifa 09 copy voor PC weer van de plank afhalen. Icm mijn Xbox 360 controller voor windows zit ik met controls gebakken. Nu maar hopen dat er enige fixes in de omloop zijn voor de dingen waarvoor ik 'em toen op de plank heb gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb nu ook fifa 09 gekocht voor me pc opzich speelt het best fijn maar het enigste wat me maar niet lukt is om te scoren :P iedere keer als ik schiet gaat hij over... ook gewoon als ik heel zachtjes schiet nu weet ik dat je ook met de pijltjes toetse moet richte voor de bal maar ik heb al alle mogelijkheden geprobeerd en hij gaat nog steeds gewoon recht over ;( iemand tips?
Verder is ook me vraag over hoe ik nou precies de balafscherm, welke optie moet ik daarvoor gebruike?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocopasta
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-01 13:37
Wouser schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 14:40:
Heb nu ook fifa 09 gekocht voor me pc opzich speelt het best fijn maar het enigste wat me maar niet lukt is om te scoren :P iedere keer als ik schiet gaat hij over... ook gewoon als ik heel zachtjes schiet nu weet ik dat je ook met de pijltjes toetse moet richte voor de bal maar ik heb al alle mogelijkheden geprobeerd en hij gaat nog steeds gewoon recht over ;( iemand tips?
Verder is ook me vraag over hoe ik nou precies de balafscherm, welke optie moet ik daarvoor gebruike?
Probeer naast zacht schieten ook de RB knop voor een fijn / gericht schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
chocopasta schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:14:
[...]

Probeer naast zacht schieten ook de RB knop voor een fijn / gericht schot.
RB Knop? Ik speel op de PC he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:40
Gister nog een leuk doelpunt gemaakt, met mijn keeper.
Stond achter in de verlenging en keeper komt mee met een corner.
Bal komt uit de kluts bij de keeper, die geeft hem toch een trap 8)
Helaas geen filmpje, was online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
@ Wouser
Ik zou echt een 360-controller of een PS3-controller kopen die je op de pc kan aansluiten, die bestaan er wel geloof ik. Dit werkt zoveel fijner dan een toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Zo, maar eens aan mijn 2e seizoen begonnen.
Ik probeer nu ook steeds meer vanaf rand 16 of daarbuiten te scoren.
Want = mooi!!
Zoals deze bv... http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3787215

Hij zat erg lekker in de kruising!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

dvdkiwi schreef op zondag 15 februari 2009 @ 17:29:
Zo, maar eens aan mijn 2e seizoen begonnen.
Ik probeer nu ook steeds meer vanaf rand 16 of daarbuiten te scoren.
Want = mooi!!
Zoals deze bv... http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3787215

Hij zat erg lekker in de kruising!
Mooie goal. Ik heb een mooie gemaakt, zal zo ff met fraps opnemen vanaf fifa en hem op youtube gooien. Wel op de PC, en op Amateur mode (even er weer in komen). Denk met een speler van Barcelona, ik doe een lobje op volle kracht naar voren bij de middellijn... Wat denk je, zit ie! Wel een koekeloerende keeper, dat wel.

Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=pdj-KDMB50A Brakke kwaliteit door het feit dat ik hem gewoon met WMM heb gecomprimeerd.

[ Voor 8% gewijzigd door rCk op 15-02-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Haha, wat een pannenkoek die keeper....
Hij zit wel lekker trouwens! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

dvdkiwi schreef op zondag 15 februari 2009 @ 20:24:
Haha, wat een pannenkoek die keeper....
Hij zit wel lekker trouwens! :D
Idd nogal een pannenkoek ja, echt niet normaal. Maar goed, was écht precies op maat die bal, kon niet beter gewoon. Maar boven alles gewoon ontzettende luck! Maar goed, ik lachte me kapot :D.

Ik ga nu weer verder met FC Heerenveen als team. Feyenoord is mijn cluppie maar ik wil eens wat anders. H'veen is toch een beetje underdog team en das altijd wel leuk om mee te spelen. Meteen een paar spelers verwisseld en de stats verbeteren dan gewoon. Stond een speler niet op zn eigen plek, 62 rating, naar zijn eigen plek; 78 rating. Toch wel even een verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Is die irritante news ticker die uitslagen uit het echte voetbal weergeeft ook uit te schakelen?
Start je zaterdag avond een game en komen alle uitslagen uit de EPL voorbij. :(

Wat ik trouwens raar vind is dat in thuiswedstrijden de tegenstander veel meer druk zet dan in uitwedstrijden.
Als ik kijk op de ranglijst zie ik ook veel meer overwinningen uit dan thuis.
Die ranglijst is zeker niet op de normale manier weer te geven zonder dat home and away resultaat?

Verder is het een heerlijke footy. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:32:
Is die irritante news ticker die uitslagen uit het echte voetbal weergeeft ook uit te schakelen?
Start je zaterdag avond een game en komen alle uitslagen uit de EPL voorbij. :(

Wat ik trouwens raar vind is dat in thuiswedstrijden de tegenstander veel meer druk zet dan in uitwedstrijden.
Als ik kijk op de ranglijst zie ik ook veel meer overwinningen uit dan thuis.
Die ranglijst is zeker niet op de normale manier weer te geven zonder dat home and away resultaat?

Verder is het een heerlijke footy. ;)
Die ticker kun je, net als de podcast, gewoon uitschakelen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 17:07:
[...]

Die ticker kun je, net als de podcast, gewoon uitschakelen ja.
Ik wilde m'n post net gaan editen dat ik het gevonden had, zat weer goed verstopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:24

marapuru

db.

Zullen we een kleine GoT Compo opzetten voor de PS3?
Liefhebbers?

offtopic:
Overigens mag de startpost wel een update krijgen, ben wel bereid ermee te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Count me in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand een tip waar ik deze game voor een redelijke prijs kan aanschaffen online?
Gisteren bij de MM waren ze niet meer te krijgen.

edit: laat maar..
play.com 32,49 incl verzenden.

Niet duur me dunkt.

[ Voor 22% gewijzigd door Wii4all op 17-02-2009 10:35 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 10-09 13:58
Ik heb nu al jaren FIFA09 op de PC en sinds vorig jaar ook een Wii. Nu had ik dit jaar al zitten twijfelen over de aanschaf van FIFA09 op de PC of op de Wii. Kan iemand wat ervaringen delen? Ben benieuwd naar de verschillen tussen de Wii en de PC versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er!k schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:55:
Ik heb nu al jaren FIFA09 op de PC en sinds vorig jaar ook een Wii. Nu had ik dit jaar al zitten twijfelen over de aanschaf van FIFA09 op de PC of op de Wii. Kan iemand wat ervaringen delen? Ben benieuwd naar de verschillen tussen de Wii en de PC versie...
Je hebt al jaren Fifa09 op de pc? Ik neem aan dat je dat niet bedoelt?

Maar heb zelf geen ervaring met de WII en pc versie, maar ik lees op verschillende fora dat beide versies in principe zuigen. Zoals altijd is de WII versie helemaal uitgekleed in vergelijking met de 360/PS3 versie en heeft de PC-versie zeer slechte graphics in vergelijking met 360/PS3.

Maar goed, je hebt geen 360 of PS3, dus dan zou ik denk ik kiezen voor meer functionaliteit van de PC-versie (meer spelmodi oa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Een collega van me speelt wel Fifa09 op de Wii, en die vind het prachtig!
Tuurlijk, het ziet er wat cartoon-achtiger uit, maar trucjes en dergelijke blijven leuk.
Heb de bij de Wii geen mogelijkheid om bv een demo te downloaden??
Op youtube staan genoeg filmpjes van Fifa op de Wii, en misschien vind je ook wel wat informatie
over speelbaarheid op verschillende game-sites...

Wat me gisteren opviel: de "quizvragen" tijdens het simuleren.....
Heel leuk, maar niet altijd coorect:
"Wie werd kampioen van de eredivisie in 2005/2006?"
Antwoord: Ajax (hoe graag ik het ook zou willen, het was toch echt p$v....)

En Sno begint bij mij steeds raardere fratsen te vertonen, zoals omhaaltjes en dergelijke...
Coowl!! http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3835882

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 17-02-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Als je die keepers op wereldklasse zet lijken het wel allemaal Buffons of Van der Sars van de tegenstander. Wat zijn die lui dan een potje goed en houden echt te veel ballen gewoon tegen. Ik vindt het echt moeilijk om veel te scoren als de keeper op wereldklasse staat. Ik had zonet een potje van 10 min per helft gespeeld waarin ik uiteindelijk 12 goals maak en maar liefst 40 schoten op het doel. En dan speel ik met het wereld team XI, dus met Torres en Zlatan in de spits.

Kan iemand mij helpen of misschien tips geven, als ik zacht schiet of hard schiet en lijkt meestal geen reet uit te maken. Terwijl de tegenstander bij mij altijd makkelijk scoort met zachte ballen met Buffon nog wel in het doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2023
mrmali schreef op maandag 16 februari 2009 @ 21:33:
Zullen we een kleine GoT Compo opzetten voor de PS3?
Liefhebbers?

offtopic:
Overigens mag de startpost wel een update krijgen, ben wel bereid ermee te helpen.
Ik doe mee.

En zeker na de transfer update :D

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Metalbuster schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:11:
Ik had zonet een potje van 10 min per helft gespeeld waarin ik uiteindelijk 12 goals maak en maar liefst 40 schoten op het doel. En dan speel ik met het wereld team XI, dus met Torres en Zlatan in de spits.
Je maakt 12 goals in 20 minuten op wereldklasse en je wilt tips? 8)7 :P
dvdkiwi schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:19:
En Sno begint bij mij steeds raardere fratsen te vertonen, zoals omhaaltjes en dergelijke...
Coowl!! http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3835882
Die zit er idd lekker in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

LoneRanger schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 22:43:
[...]

Je maakt 12 goals in 20 minuten op wereldklasse en je wilt tips? 8)7 :P
Wsl enkel de keepers op hoger, niet heel t niveau. Zou mijn tip zijn, zet de rest ook op wereldklasse,kijken of je dan nog tot zoveel kan komen. Of heb je het verkeerd aan ons voorgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ah kijk, ik wist niet eens dat je keepers een ander niveau kon geven.
Overigens zit ik zelf momenteel in een 0-0 1-0 1-1 fase, andere uitslagen kom ik nauwlijks tegen.
Iets vervelender, tegenwoordig loopt het spel vast in elke 2e wedstrijd in manager-mode.
Dat komt voor sinds ik m'n PS3 continue online heb hangen, eens even testen of dat offline ook gebeurt.
Het vage is dat het gebeurd zodra ik van het arena gedeelte naar het stadion gedeelte overschakel.
Het opmerkelijke is dat de speler dan in het doel staat en de keeper de speler is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Nadat ik Toivonen naar PSV gehaald heb scoor ik in 2 wedstrijden 2x met 'n omhaal. Voorheen heb ik dit volgens mij maar één keer meegemaakt met 'n andere speler hoewel ik ook regelmatig met Liverpool of Barcelona speel. Is dit heel erg speler afhankelijk? (360 overigens)

[ Voor 3% gewijzigd door JBS op 18-02-2009 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

JBS schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:48:
Nadat ik Toivonen naar PSV gehaald heb scoor ik in 2 wedstrijden 2x met 'n omhaal. Voorheen heb ik dit volgens mij maar één keer meegemaakt met 'n andere speler hoewel ik ook regelmatig met Liverpool of Barcelona speel. Is dit heel erg speler afhankelijk? (360 overigens)
Ik denk het wel.
Net als dat bv een Ronaldo voorzetten achter z´n standbeen kan geven en er sommige trucjes zijn die alleen Ronaldinho kan...

Ik merk wel dat mijn spelers nu steeds meer beginnen te stunten nu ze een hogere algemene waardering hebben. Ik startte met een 3,5 ster team, en nu is "mijn" Ajax 5 sterren.
Net, na anderhalf seizoen Suarez z´n eerste omhaal zien maken...

[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 18-02-2009 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn controler werkt in de submenus maar niet tijdens het spel wie kan mij helpen? grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
rCk schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:16:
[...]

Wsl enkel de keepers op hoger, niet heel t niveau. Zou mijn tip zijn, zet de rest ook op wereldklasse,kijken of je dan nog tot zoveel kan komen. Of heb je het verkeerd aan ons voorgelegd?
Ja ik had het verkeerd gezegd, ik heb ze beide op wereldklasse staan. Maar het feit dat ik van zo'n 40 schoten op het doel er maar 12 in schiet betekend toch dat het eigenlijk heel slecht is. Als ik de keeper op semi-pro heb staan mis ik bijna niet meer, dan win ik op 4 minuten per helft nog met 3-0/4-0.

Verder vroeg ik mij nog af op welke speel snelheid spelen jullie altijd? Ik heb hem altijd op snel staan maar eigenlijk is dat helemaal niet echt goed aangezien online potjes altijd op normaal staan, wat echt een heel stuk trager is.

Dan nog even over die omhalen en achter het standbeen langs schieten, dat heeft te maken met hoe goed de spelers zijn. Maar in feite zou elke speler als je hem boven de 90 (of ergens in de buurt) geeft een omhaal kunnen doen of achter het standbeen langs te schieten. Dit heeft dan nog wel effect met wat hij op 90 heeft staan, bijvoorbeeld een verdediger zou je dat niet snel kunnen doen. Verder kunnen de spelers van mijn coach team (man utd) bijna allemaal wel een omhaal of iets dergelijks. Anderson, Ronaldo, Rooney, Tevez, Bojan, Pato, Diego, Nani, allemaal technische spelers die ruim boven de 90 zitten in seizoen 4.

Hier een mooie lijst niet door mij gemaakt maar heb hem van fifabenelux.
Running Tricks:
While running with E, release E and hold (+) LShift and quickly press Direction keys sequentially (,).
360 left: LShift + Back, Up, Forward
360 Right: LShift + Back, Down, Forward
Lane Change Left: LShift + Forward, Up
Lane Change Right: LShift + Forward, Down
Step Up Left: LShift + Down, Up
Step Up Right: LShift + Up, Down
Ball Lift: LShift + Forward, Back, Forward
Step Over: LShift + Forward, Forward OR LShift, LShift
Heel to Heel: LShift + Back, Forward
Rainbow Left: LShift + Down, Back, Up (Only Dribbling =90+ Players Can Perform)
Rainbow Right: LShift + Up, Back, Down (Only Dribbling =90+ Players Can Perform)
Step Over & Roll Left: LShift + Forward, Back, Up (Only Dribbling =90+ Players Can Perform)
Step Over & Roll Right: LShift + Forward, Back, Down (Only Dribbling =90+ Players Can Perform)
Signature Move Left: LShift + Forward + Down, Up (C. Ronaldo, Robinho, Ronaldinho, Torres...)
Signature Move Right: LShift + Forward + Up, Down (C. Ronaldo, Robinho, Ronaldinho, Torres...)
Rabona: LShift + Back, Up, A [@90’] (Can’t perform by me :$)
Blanco Bounce: Home (Never Tried : s) [Pressing the right stick with GP]

Standing Tricks:
While running stop using Space or E, then hold LShift (+) and quickly press Arrow Keys sequentially (,).
Fake: LShift + Forward, Forward
Fake Left: LShift + Forward, Up
Fake Right: LShift + Forward, Down
Drag Back Left: LShift + Back, Up
Drag Back Right: LShift + Back, Down
Scoop Turn Left: LShift + Up, Back, Down
Scoop Turn Right: LShift + Down, Back, Up
Rainbow Flick Left: LShift + Forward, Up, Back (Only Dribbling =90+ Players Can Perform)
Rainbow Flick Right: LShift + Forward, Down, Back (Only Dribbling =90+ Players Can Perform)

[ Voor 83% gewijzigd door Metalbuster op 18-02-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:06:
Mijn controler werkt in de submenus maar niet tijdens het spel wie kan mij helpen? grt
Hoe moet iemand je hier nou mee helpen? grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:06:
Misschien heel dom gedacht hoor, maar als je een ps3 hebt (enige referentie die ik heb) bestuur je standaard de spelers met het joystickje en niet de pijltjestoetsen.

Misschien dat je dat bedoeld?

Hmmz zie net dat je het spel voor de pc had gekocht...zal dus niet de oplossing zijn ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ETM op 18-02-2009 14:20 ]

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Wie doen er mee met de Fifa PS3 Compo?
Zullen we het zetten op max 12 deelnemers?

# Got Nick - PSN ID
1. MrMali - break1985
2. Loonens
3. tj.willems
4. ...
5. ...
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 15:50
btw ik zat vandaag eens te kijken bij de xbox live ranglijsten... is er ook een nationale ranglijst voor een aantal landen, staat Nederland er niet eens bij :(

landen als Belgie en Zwitserland staan er wel tussen. Beetje vreemd imo

ben deze week van een 850 rating naar 1300 gegaan. gaat lekker deze week dus :)

• Kaskraker
  • Laatst online: 27-05 18:28
mrmali schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 17:01:
Wie doen er mee met de Fifa PS3 Compo?
Zullen we het zetten op max 12 deelnemers?

# Got Nick - PSN ID
1. MrMali - break1985
2. Loonens
3. tj.willems
4. ...
5. ...
...
Hey, leuk! Ik wil wel meedoen aan de Fifa PS3 Compo, maar hoe gaat dat? Als er 'toevallig' 2 online zijn speel je een wedstrijd? Of moet de hele competitie in een avond/nacht gespeeld worden?

• StealthyPeanut
Kaskraker schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:32:
[...]

Hey, leuk! Ik wil wel meedoen aan de Fifa PS3 Compo, maar hoe gaat dat? Als er 'toevallig' 2 online zijn speel je een wedstrijd? Of moet de hele competitie in een avond/nacht gespeeld worden?
Dat vraag ik me ook af :D

Verwijderd

Kaskraker schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:32:
[...]

idd je kan gewoon spelen wanneer er iemand online is van je compo

• Kaskraker
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:50:
[...]

idd je kan gewoon spelen wanneer er iemand online is van je compo
Ok, top! :9

Count me in: online id is Kaskraker. :D

• StealthyPeanut
Alle teams included? Of zullen we max 4,5 ster doen? Of zelfs 4 ster? Dan krijg je echt leuke en totaal verschillende wedstrijden _O_

• Kaskraker
StealthyPeanut schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:26:
Alle teams included? Of zullen we max 4,5 ster doen? Of zelfs 4 ster? Dan krijg je echt leuke en totaal verschillende wedstrijden _O_
Kun je dat ook instellen bij het opzetten van de competitie? Dat iedereen een team van max. zoveel sterren mag kiezen?

Ik vind het een goed idee om een max aantal sterren in te stellen.
Het liefst speel ik met Real Madrid......of valt dat team dan ook buiten de boot? :>

• marapuru

marapuru

db.

Ik denk dat het het handigst is om de scores gewoon hier op GoT bij te houden. Weet niet helemaal hoe de Fifa09 netwerk compo functie werkt (als ie er is).

En handig als iedereen de lijst met spelers even invult en quote oid :)

# Got Nick - PSN ID
1. MrMali - break1985
2. Loonens
3. tj.willems
4. Kaskraker - kaskraker
5. ...
...

• Kaskraker
mrmali schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:04:
Ik denk dat het het handigst is om de scores gewoon hier op GoT bij te houden. Weet niet helemaal hoe de Fifa09 netwerk compo functie werkt (als ie er is).

# Got Nick - PSN ID
1. MrMali - break1985
2. Loonens
3. tj.willems
4. Kaskraker - kaskraker
5. ...
...
Ik neem aan dat we via de Competitie-functie van Fifa 09 gaan werken enniet de stand hier met 'pen en papier' bijhouden? De organisator van onze competitie moet gewoon even een competitie aanmaken en de online-id's uitnodigen. Zo werkt die online-competitie-functie toch?

• StealthyPeanut

# Got Nick - PSN ID
1. MrMali - break1985
2. Loonens - Looonens
3. tj.willems
4. Kaskraker - kaskraker
5. ...
...
Ik zou zeggen, MAX 4 sterren? Dan krijg je echt wedstrijden die uniek zijn en nieuw voor bijna iedereen.

• marapuru

marapuru

db.

Ik ben daar niet zo bekend mee eerlijkgezegd. Als iemand dat eerder heeft gedaan mag ie dat wel doen zodra we voldoende inschrijvingen hebben :)

edit: 4 sterren ben ik het ook wel mee eens ja.

[ Voor 15% gewijzigd door marapuru op 19-02-2009 12:41 ]

• Wii4all
  • Niet online
Als je de wedstrijden @random kan spelen zonder dat je online hoeft af te spreken wil ik ook wel meedoen.

ik heb echter 2 probleempjes, mijn versie is gisteren verzonden uit engeland.
Ik heb nog gen potje gespeeld ;)

psn: Ro_Bu

[ Voor 3% gewijzigd door Wii4all op 19-02-2009 15:22 ]

Burp

Verwijderd

voeg mij ook maar toe, level1983

en dat max. 4 sterren ben ik zeker voor!! krijg je super wedstrijden!

• Kaskraker
Wie gaat de competitie aanmaken en de deelnemers uitnodigen?

• marapuru

marapuru

db.

# Got Nick - PSN ID
1. MrMali - break1985
2. Loonens
3. tj.willems
4. Kaskraker - kaskraker
5. Wii4all - Ro_Bu
6. Remy-K - level1983
...
Nogmaals, quote even dit lijstje en voeg jezelf toe! Scheelt een hoop extra check werk!

• Kaskraker
Wii4all schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:26:
Als je de wedstrijden @random kan spelen zonder dat je online hoeft af te spreken wil ik ook wel meedoen.

ik heb echter 2 probleempjes, mijn versie is gisteren verzonden uit engeland.
Ik heb nog gen potje gespeeld ;)

psn: Ro_Bu
Ter info: met Fifa 09 op Wii kun je niet spelen tegen Fifa 09-ers op PS3.....

• Wii4all
  • Niet online
Kaskraker schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:34:
[...]

Ter info: met Fifa 09 op Wii kun je niet spelen tegen Fifa 09-ers op PS3.....
ik gaf toch aan dat het om mijn psn ID ging ;)

Voor de Wii heb je friendcodes, daar doe ik niet aan 8)

Burp

Verwijderd

Heel leuk initiatief, maar ik heb zelf fifa09 op de xbox 360.

Het lijkt me daarom wel leuk om te kijken of er ook motivatie is voor een competitie op de 360. Ik kan hem wel opzetten als er genoeg animo voor is. Dus voor degenen die de XBOX360 versie hebben en een competitie willen aangaan meld jezelf even aan.

quote deze lijst maar.

DEELNEMERS XBOX360 FIFA 09 COMP.:
1.) Roonney (skilllevel 1300-1500)

Teams van 4 ster zoals bij de ps3 competitie lijkt mij ook prima.

• LoneRanger
  • Niet online
LoneRanger schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:43:
Iets vervelender, tegenwoordig loopt het spel vast in elke 2e wedstrijd in manager-mode.
Dat komt voor sinds ik m'n PS3 continue online heb hangen, eens even testen of dat offline ook gebeurt.
Het vage is dat het gebeurd zodra ik van het arena gedeelte naar het stadion gedeelte overschakel.
Het opmerkelijke is dat de speler dan in het doel staat en de keeper de speler is. :?
Even mezelf quoten aangezien ik het probleem heb opgelost.
Het verwijderen en opnieuw installeren van patch 1.01 heeft het probleem verholpen. :)

Gister ook eindelijk gescoord uit een vrijetrap van een metertje of 30. :9

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3861911

Beetje mazzel dat de keeper wat ver voor z'n doel staat maar dat is zijn probleem. :P

in die filmpjes lijkt de bal een stukje trager dan ik hem ervoer op de PS3

• Wii4all
  • Niet online
@loneranger?

Waarom speel je met die gekke duitse teams

Burp

• LoneRanger
  • Niet online
Wii4all schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 17:15:
@loneranger?

Waarom speel je met die gekke duitse teams
Ik speel met Duisburg in manager-mode, dat is 2e bundesliga en dan kom je gekke teams tegen. ;)
Na mijn idee, maar wie ben ik, is het leuker om in de kelder te beginnen en wat [proberen] op te bouwen.
Verder was ik vroeger groot fan van Duits voetbal, competitie dan wel, die manschaft is een ander verhaal. :P
Het is me nog niet gelukt goede [70-75] spelers binnen te halen, ik zit een beetje te vissen in Polen en Oostenrijk.
Verder best wel leuke spelers, al het ongewenste verkocht en het potentieel verhuurt.
In de spaarpot zit nu 10M. :)

Verwijderd

Of je schiet em er ff vanaf de middenlijn in tegen onze gloeilampen :D

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3880025

• marapuru

marapuru

db.

Ik heb de compo aangemaakt en wou iedereen een invite sturen, maar dan moet ik jullie eerst toevoegen aan mijn friends list. Mocht ik er tijdelijk even niet zijn, dan kun je de compo ook vinden onder de naam: Got toernooi. Het wachtwoord is: banaan :)

Tot in de compo :)

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb mijn spel hopelijk begin volgende week binnen..
Oefenen hoef ik niet...
Ik moet alleen wel een leuk 4 sterren team vinden.

Vind het trouwens wel beter...anders neemt iedereen barca/man utd/chelsea/real madrid/ac milan...

4 sterren zijn toch net de clubs eronder?
Valencia bijv?

Burp

• marapuru

marapuru

db.

Ja klopt, ik ga denk ik met HSV spelen.

• Marc3l
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 16:19:

DEELNEMERS XBOX360 FIFA 09 COMP.:
1.) Roonney (skilllevel 1300-1500)
2.raptorNL81 (skilllevel, geen id zal wel laag zijn :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaskraker
mrmali schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 19:33:
Ik heb de compo aangemaakt en wou iedereen een invite sturen, maar dan moet ik jullie eerst toevoegen aan mijn friends list. Mocht ik er tijdelijk even niet zijn, dan kun je de compo ook vinden onder de naam: Got toernooi. Het wachtwoord is: banaan :)

Tot in de compo :)
Dit is dus niet gelukt. Ik wilde me aanmelden (accepteerde uitnodiging van break1985) en kreeg een melding als: "Op dit moment is het niet mogelijk je aan te melden voor deze competitie". Ook via de 'normale' weg: competitie zoeken, aanmelden met wachtwoord, kreeg ik dezelfde melding. Ik ben overigens van plan met Newcastle United te gaan spelen.

Groet,
Kaskraker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 15:50
FIFA 09 XBOX 360 compo:

1.) Roonney
2.) raptorNL81
3.) CrysaniaNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga met Ajax spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

FIFA 09 XBOX 360 compo:

# GoT ID - XBOX Live ID
1. RonaldW88 - Roonney
2. Marc3l - raptorNL81
3. THE_CR0SS - CrysaniaNL
4. SR8 - srsloot

[ Voor 22% gewijzigd door SR8 op 20-02-2009 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Kaskraker schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 08:32:
[...]

Dit is dus niet gelukt. Ik wilde me aanmelden (accepteerde uitnodiging van break1985) en kreeg een melding als: "Op dit moment is het niet mogelijk je aan te melden voor deze competitie". Ook via de 'normale' weg: competitie zoeken, aanmelden met wachtwoord, kreeg ik dezelfde melding. Ik ben overigens van plan met Newcastle United te gaan spelen.

Groet,
Kaskraker
Erg vreemd ja. Misschien ligt het wel aan mij als "host" (volgens mij wordt er gewoon een game aan gemaakt die "gehost" wordt bij EA, maargoed). Ik heb als ik een ranked online match wil spelen ook altijd iets vaags, mijn tegenstanders nickname zie ik staan. Echter heeft hij/zij altijd hetzelfde team als ik en krijg ik na een aantal seconden de melding dat de sessie niet langer bestaat oid...

Misschien ligt dat in hetzelfde straatje? Anders moet iemand anders de compo maar eens proberen aan te maken. Ik join volgende week maandag wel :) (weekend ben ik in Apeldoorn, zonder ps3 ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@mrmali dat was bij de vorige versie ook het geval.
Volgens mij hebben alle EA games hier last van, met NHL09 heb ik het ook zo vaak.

Vaak ligt het aan het feit dat je eerst een be a pro (ik weet niet hoe dat in fifa heet) heb gespeeld en daarna ranked gaat spelen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Hmm, ik heb inderdaad eerst een tijdje Be a pro gespeeld voordat ik een online match probeerde. Vage bug dan. Iemand enig idee hoe je dat op kunt lossen? Reinstall van de game oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
PlayStation 3 competitie
# Got Nick - PSN ID
1. MrMali - break1985 // HSV
2. Loonens
3. tj.willems
4. Kaskraker - kaskraker // Newcastle Utd.
5. Wii4all - Ro_Bu
6. Remy-K - level1983 // Ajax
7. nl.mark - Mark13 // Aston Villa
8...
Nogmaals, quote even dit lijstje en voeg jezelf toe! Scheelt een hoop extra check werk!

Al bekend welke teams mogen? Tot max. 4 sterren?

[ Voor 10% gewijzigd door Pepppie op 20-02-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet makkelijker een competitie aan te maken voor de PC variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Mark, neem je even een ander team? Aston Villa is 4,5 ster ;) En heeft trouwens de beste aanvaller van het hele spel _O_ -> Agbonlahor

Ik ga vanmiddag even rondkijken welk team ik neem, voorlopig Hoffenheim!
PlayStation 3 competitie
# Got Nick - PSN ID
2. Loonens - Looonens // Hoffenheim
3. tj.willems
5. Wii4all - Ro_Bu
8...

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 20-02-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:32:
Mark, neem je even een ander team? Aston Villa is 4,5 ster ;) En heeft trouwens de beste aanvaller van het hele spel _O_ -> Agbonlahor

Ik ga vanmiddag even rondkijken welk team ik neem, voorlopig Hoffenheim!

[...]
Oh, hij is aangepast zie ik (update van vorige week...)! Ik speel dan met Atletico Madrid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:02:
Is het niet makkelijker een competitie aan te maken voor de PC variant?
niet iedereen heeft fifa09 voor de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet iedereen heeft een console :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Is er nergens een lijstje met 4 sterren teams....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
nl.mark schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:56:
[...]

Oh, hij is aangepast zie ik (update van vorige week...)! Ik speel dan met Atletico Madrid!
Atletico is ook 4,5 ster :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Maar gelukkig wel de mogelijkheid (en de vrijheid!) om een compo voor de pc aan te maken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Niet online
Sjeez.. Ook aangepast :s West Ham dan! Die is zeker 4!

Overigens kan ik me niet aanmelden voor de competitie.. Krijg een melding dat de competitie niet toegankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Mja klopt, iemand anders moet maar even een nieuwe aanmaken en iedereen inviten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaskraker
Nieuwe competitie aangemaakt voor de Fifa 09 PS3-ers: GoT PS3
Wachtwoord: banaan.

Dit moet werken: ik heb de optie 'Deelname nieuwe gebruikers toestaan' geactiveerd.

Hieronder de beoogde deelnemerslijst:
3. tj.willems
5. Wii4all - Ro_Bu

Update: dit gaat zeker goed, level1983 heeft zich al aangemeld.

[ Voor 80% gewijzigd door Kaskraker op 20-02-2009 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik hoop me as dinsdagavond te kunnen aanmelden.

5 werkdagen vanuit engeland moet toch kunnen lijkt me...afgelopen woensdag is hij op de post gedaan...
Net nog ff geoefend met de demo ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Niet online
Heb me aangemeld bij de league! Speel met West Ham (= 4 sterren ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Kaskraker schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:16:

Dit moet werken: ik heb de optie 'Deelname nieuwe gebruikers toestaan' geactiveerd.

3. tj.willems
5. Wii4all - Ro_Bu

Update: dit gaat zeker goed, level1983 heeft zich al aangemeld.
aangemeld. Rickert85 > Lazio Roma (4 sterren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:10
Zo'n competitie wil ik ook wel eens proberen. Kzal vanavond wel even een leuk team zoeken. (psn walm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

rickertsnaak schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:57:
[...]
aangemeld. Rickert85 > Lazio Roma (4 sterren)
NoFi, maar is het nou echt zo vreselijk moeilijk om jezelf even toe te voegen aan het lijstje? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
3. tj.willems
5. Wii4all - Ro_Bu
8. Walm - Chievo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Kaskraker schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:16:

3. tj.willems
5. Wii4all - Ro_Bu
8.nickname - PS3nick // team
is de bedoeling als je je aanmeld. ;)
[in bold zijn dus jouw gegevens]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
3. tj.willems
5. Wii4all - Ro_Bu
8. Trent900 - Appetjoek // Fiorentina
Nog nooit met dit team gespeeld, so forgive me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaskraker
Gisteravond de eerste wedstrijd tegen MrMali gespeeld. Geweldige pot, vooral voor mij :P .
Vanavond nog PS3-GoT-ers online?

Groet,
Kaskraker

[ Voor 8% gewijzigd door Kaskraker op 24-02-2009 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Was een leuk potje idd, allebei flink op de counter. lol. Voetbal op z'n Engels/Duits :)
Wel balen van die penalty zo tegen het eind :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zo online, wil wel een potje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Ben ook online nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik nodig je wel uit ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

oke, ik wacht geduldig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
het verschil tussen een 5 sterren club en een 4 sterren club is duidelijk aanwezig. De ballen stuiteren veel sneller weg en het afmaken van een goal is ook wel lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn 2-0 verloren hehe.. vaag, ajax heeft nog de oude selectie terwijl ik alles heb geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:04:
[...]

damn 2-0 verloren hehe.. vaag, ajax heeft nog de oude selectie terwijl ik alles heb geupdate?
Was een leuk potje, iig zonder lag!

Speelde daarna tegen walm, was laggy as hell. En was ook nog zo verstandig om tegelijkertijd te gaan eten :P M'n duim gleed steeds weg van de stick :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Ik zou graag mee doen met die compo:

Xbox gamertag: Wackleton
Club: Galatasaray

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supreme tweaker schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:28:
Ik zou graag mee doen met die compo:

Xbox gamertag: Wackleton
Club: Galatasaray
FIFA 09 XBOX 360 compo:

# GoT ID - XBOX Live ID
1. Roonney / Fenerbahçe
2. Marc3l - raptorNL81
4. SR8 - srsloot
5. Wackleton / Galatasaray

Clubs kunnen ook al gekozen worden en dan gaan we zo snel mogelijk maar is beginnen met de competitie voordat deelnemers afhaken!

Nog meer mensen? _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2009 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
net 2x dik ingemaakt door newcastle. Die martins is echte te snel vergeleken met mijn verdedigers :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Niet online
Ben er vanavond nog wel ff uurtje (zo rond 19u).. Zijn er dan nog mensen van de PS3-league online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren nog niks in de bus...hopelijk vandaag wel.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:37:
[...]

FIFA 09 XBOX 360 compo:

# GoT ID - XBOX Live ID
1. Roonney / Fenerbahçe
2. Marc3l - raptorNL81
4. SR8 - srsloot
5. Wackleton / Galatasaray

Clubs kunnen ook al gekozen worden en dan gaan we zo snel mogelijk maar is beginnen met de competitie voordat deelnemers afhaken!

Nog meer mensen? _/-\o_
mooi :)
tot 4 sterren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nl.mark schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 08:16:
Ben er vanavond nog wel ff uurtje (zo rond 19u).. Zijn er dan nog mensen van de PS3-league online?
ben vanavond wel online denk ik!
Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste