Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:40:
LB + balkje 3kwart vol van net buiten de 16 gaat aardig goed nu, alleen de keeper pakt ´m altijd.

@Angelolel: RB is een geplaatst schot (PS3 R1)

Gister het effect geprobeerd, en zowaar een corner flink in het doel gedraaid! :D
Tijdens het indrukken van de voorzetknop de linkerjoystick naar links voor effect... werkt perfect! Alleen moet je niet te vroeg de joystick gebruiken anders mik je weer de verkeerde kant op...
Het oude balletje met punten waar je ´m raakt was beter...
Ik bedoelde inderdaad LT.

Corner vanavond ook maar eens proberen. Ik neem aan dat je nu hebt ook een corner die je vanaf de rechterkant neemt? Vanaf de linkerkant waarschijnlijk naar rechts drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is FIFA 2009 voor de PC net zo leuk als op de XBOX-360?
Een vriend van me heeft namelijk FIFA op PC en XBOX-360 en ik heb PES 2009 op de PC. Ik weet dat PES verre van subliem is, maar ik vond het prettiger spelen dan FIFA 2009. Dat terwijl iedereen toch extreem positief was over FIFA 2009?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:56
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 02:32:
Is FIFA 2009 voor de PC net zo leuk als op de XBOX-360?
Een vriend van me heeft namelijk FIFA op PC en XBOX-360 en ik heb PES 2009 op de PC. Ik weet dat PES verre van subliem is, maar ik vond het prettiger spelen dan FIFA 2009. Dat terwijl iedereen toch extreem positief was over FIFA 2009?
Ik vind fifa echt ruk op de PC, en dat komt omdat ik hem gewend ben op de Xbox, xbox vind ik vele malen beter!

[ Voor 65% gewijzigd door avdwerf op 06-02-2009 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Xbox/PS3 is ie ook vele malen beter dan op de pc.
Is genoeg over te vinden, ook op het officiele forum. EA geeft aan dat dat is om ook mensen met oudere computers het te kunnen laten spelen.
Maar op de PC is ie ruk ja en niet te vergelijken met de consoleversies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen trouwens die genoeg hebben van clubs als Manchester United en Barcelona (de meeste hier neem ik aan) kan ik Arsenal ook aanraden. Sinds ik met arsenal speel is mijn win/verlies ratio keihard omhoog gegaan en ik hoefde de tactiek maar lichtjes aan te passen (alles stond als standaard in vrije vorm waardoor je veel creatieve aanvallen krijgt). Voordeel van arsenal vind ik dat het een heel uitgebalanceerd team is met goede aanvallers (Snelle Adebayor), Van Persie dump ik rechtshalf voor de actie en Fabregas is 88 en dus de beste van het elftal centraal op het middenveld.

Ik lees dat veel mensen vragen hoe anderen het meest scoren. Ik heb een aantal manieren waarop ik vaak kansen krijg:
1.) combinatie aangaan als je op helft van tegenstander bent en ruimte ziet dmv 'lb-knop' (vrijlopen na pass).
2.) Achterover leunen, bal veroveren en snel naar voren -> Zie AZ in real life.
3.) Via de vleugels (Of voorzet geven als je ziet dat een spits er goed voor staat, of verdediger op verkeerde been zetten en vrolijk/dreigend naar binnen snijden).

Verder zou ik wel een paar mensen in me lijst kunnen gebruiken om regelmatig tegen te spelen. Op internet veel onsportievelingen die na 2-0 weggaan of alleen Manchester nemen. Mijn grootste ergernis zijn de mensen die na een tegendoelpunt vanaf de aftrap gelijk op goal rammen aangezien dat niks met voetbal te maken heeft ook al wordt er never mee gescoord.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:39:
Op de Xbox/PS3 is ie ook vele malen beter dan op de pc.
Is genoeg over te vinden, ook op het officiele forum. EA geeft aan dat dat is om ook mensen met oudere computers het te kunnen laten spelen.
Wat volgens mij complete onzin is, het heeft meer te maken met piraterij.
PES pc is volgens mij gelijk aan de console versie.

Anyhow, net m'n eerste online match gedaan.
Het duurde even want ik had geen zin in die Man-U types.
Was er dus iemand die een Oostenrijks clubje koos dus ik ook gelijk zo'n clubje kiezen. [1 1/2 ster]
Kom ik nog voor met 2-0 ook, mede omdat hij tot 2 keer toe ver uitkwam met z'n keeper en ik het knopje voor de lob wel weet te vinden. :P
Na de 2-1 werd het wel een soort van paniek voetbal.
Uit beleefdheid steeds de herhalingen weggedrukt maar persoonlijk vind ik dat niet echt fijn.
Nog 3 keer geholpen door de lat/paal maar dus wel gewonnen.
Wat ik jammer vind dat je zo gedwongen word tot rushen, je mag bijna wel coke gaan snuiven om het nog een beetje bij te kunnen houden.
Dat of ik word gewoon oud. :P

Najah, ik was allang blij dat ik iemand gevonden had die niet persé met Man-U wilde spelen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Najah, ik was allang blij dat ik iemand gevonden had die niet persé met Man-U wilde spelen.
Voor fifa 2010 misschien een optie om een tegenstander-filter aan te vragen met betrekking tot favoriete club. :P
Niet dat dat erin gaat komen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 17:52:
Mijn grootste ergernis zijn de mensen die na een tegendoelpunt vanaf de aftrap gelijk op goal rammen aangezien dat niks met voetbal te maken heeft ook al wordt er never mee gescoord.
Dat doe ik in de singelplayer wedstrijden ook altijd, om te kijken of het kan.
Na 70 wedstrijden alleen 1x de lat geraakt, de rest (ver) over of naast.
Maar het kan wel, en ik stop pas als het een keer gelukt is :9

Dat het niks met voetbal te maken heeft ben ik niet met je eens.
In real life wordt er zo ook heel af en toe gescoord. Als het lukt is het heel mooi! _/-\o_
Hoe denk je dat de snelste doelpunten ter wereld gemaakt worden? In 4 seconden loop je niet effe naar het doel van de tegenstander... ;)

Wel handige tips van je voor hte maken van goals! :>

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:40:
[...]
Dat het niks met voetbal te maken heeft ben ik niet met je eens.
In real life wordt er zo ook heel af en toe gescoord. Als het lukt is het heel mooi! _/-\o_
Hoe denk je dat de snelste doelpunten ter wereld gemaakt worden? In 4 seconden loop je niet effe naar het doel van de tegenstander... ;)
Ja daar heb je gelijk natuurlijk, maar ik vind het zelf gewoon minder leuk.

Wat ik wel erg leuk vind is de eafootballworld site voor je statistieken, met name als je een periode lekker bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=31465895,noline]Verder zou ik wel een paar mensen in me lijst kunnen gebruiken om regelmatig tegen te spelen. Op internet veel onsportievelingen die na 2-0 weggaan of alleen Manchester nemen. Mijn grootste ergernis zijn de mensen die na een tegendoelpunt vanaf de aftrap gelijk op goal rammen aangezien dat niks met voetbal te maken heeft ook al wordt er never mee gescoord.
Dat ken ik :+ Mensen die flink overdrijven als ze 1 punt achter staan dat ze nooit meer terug zouden kunnen komen en dat ze nooit meer een kans hebben en dan gaan ze rare acties maken en goedpraten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 17:52:
ook al wordt er never mee gescoord.
Ojawel hoor, zal is proberen een goal te uploaden _/-\o_

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 14:17:
[...]

Ja daar heb je gelijk natuurlijk, maar ik vind het zelf gewoon minder leuk.

Wat ik wel erg leuk vind is de eafootballworld site voor je statistieken, met name als je een periode lekker bezig bent.
Als je meer verliest dan wint is er niks aan hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 14:42:
[...]

Ojawel hoor, zal is proberen een goal te uploaden _/-\o_
Ik heb zo'n doelpunt binnen gekregen van een vriend van me, en die is upgeload :)

Als je op de easportsfootball site zit even zoeken op profielnaam Vanholm, en het is niet de eerste keer dat ik zo'n goal binnen krijg. In Fifa 08 gebeurde dat wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gekeken naar de twee filmpjes daar, zie alleen geen doelpunt vanaf de middellijn.

Waarschijnlijk komt het gewoon op dit neer: http://www.youtube.com/watch?v=qpf-Cet1u3o :P

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 15:55:
Heb gekeken naar de twee filmpjes daar, zie alleen geen doelpunt vanaf de middellijn.

Waarschijnlijk komt het gewoon op dit neer: http://www.youtube.com/watch?v=qpf-Cet1u3o :P
Damn dan is het niet gelukt op één of andere manier, nuja hopelijk krijg ik er nog zo eentje binnen, of nog beter: zelf scoren. :) Maar ik ben er niet echt een fan van eigenlijk.

Zoals op het filmpje ja ,daar komt het op neer, aftrap, tikje en dan schieten op doel.

Wat ik ook soms binnen krijg zijn onrechtstreekse vrije trappen van rond het middenveld, stamp naar voor, de bal kaatst dan 2 meter voor de keeper, waardoor hij over hem stuitert in doel. Bleh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook soms binnen krijg zijn onrechtstreekse vrije trappen van rond het middenveld, stamp naar voor, de bal kaatst dan 2 meter voor de keeper, waardoor hij over hem stuitert in doel. Bleh
Daar heb ik gelukkig geen last van gehad tot nu toe. Wel heb ik last van teamgenoten die vrolijk tegen elkaar aanschieten bij het uitverdedigen van een corner etc.

Net weer 3 potjes gespeeld on-line en dan maar één af kunnen maken, omdat tegenstanders bij 3-0 vrolijk disconnecten. Trouwens, krijg je pas een rank als je in de top 10000 staat of iets dergelijks? ik heb nu 1200 skill point ongeveer dus ben al over de helft om in de top 10000 te komen. Nu weer een streak van +7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 16:42:
[...]

Daar heb ik gelukkig geen last van gehad tot nu toe. Wel heb ik last van teamgenoten die vrolijk tegen elkaar aanschieten bij het uitverdedigen van een corner etc.

Net weer 3 potjes gespeeld on-line en dan maar één af kunnen maken, omdat tegenstanders bij 3-0 vrolijk disconnecten. Trouwens, krijg je pas een rank als je in de top 10000 staat of iets dergelijks? ik heb nu 1200 skill point ongeveer dus ben al over de helft om in de top 10000 te komen. Nu weer een streak van +7 :)
Yep enkel de eerste 10.000 krijgen een ranking. De eerste maanden dat het spel uit was kreeg je ook een ranking als je + 1100 skill points had, nu heel wat anders. Ik schommel ook rond de 1200-1300, en krijg dit moeilijk naar boven.

Je verliest ook meer punten als je verliest dan je erbij krijgt als je wint, ik denk dat je voor 1 verliespartij er een stuk of 4-5 moet winnen, en dan liefst niet tegen lvl 0 tegenstanders ook :)

Jij bent nu lvl 7 of 8 zeker? (zelf lvl 8 atm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
1 verliespartij 4-5 winnen? Echt niet, als je gewoon tegen eigen levels speelt is het vaak ongeveer hetzelfde aantal verlies- als winpunten.

Bij een verlies tegen eigen level verlies ik meestal 30/35 punten. Als ik win ook rond de 30/35. Je moet niet tegen een lvl1 spelen natuurlijk. Dan verlies je 45/50 punten en als je wint krijg je 10/15 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:13:
1 verliespartij 4-5 winnen? Echt niet, als je gewoon tegen eigen levels speelt is het vaak ongeveer hetzelfde aantal verlies- als winpunten.

Bij een verlies tegen eigen level verlies ik meestal 30/35 punten. Als ik win ook rond de 30/35. Je moet niet tegen een lvl1 spelen natuurlijk. Dan verlies je 45/50 punten en als je wint krijg je 10/15 punten.
Ik doe altijd quick ranked match dus het is tamelijk random tegen wie ik speel, veelal lage lvl spelers maar ook genoeg top 5000 spelers. Ga jij dan naar de lobby om je tegenstander uit te kiezen?

Tamelijk ***** zijn die smurfen die heel goed zijn in Fifa en dan met lvl 0-1 accountjes opnieuw beginnen, je haalt ze er zo uit. Jammer van de puntjes als je dan verliest

Dus ja in mijn geval moet ik per verlies een paar keer winnen om het recht te trekken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij bent nu lvl 7 of 8 zeker? (zelf lvl 8 atm)
Goede vraag, dat wil ik ook wel is weten :P. Waar staat je eigen level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:53:
[...]

Goede vraag, dat wil ik ook wel is weten :P. Waar staat je eigen level?
Goede vraag van je :P . Ik weet dat je het kan zien als je Be A Pro - online teamplay neemt, dan zie je je DNF % en je level. Verder zou ik ook niet direct weten hoe je dat kan zien, misschien ook bij Career stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:55:
[...]

Goede vraag van je :P . Ik weet dat je het kan zien als je Be A Pro - online teamplay neemt, dan zie je je DNF % en je level. Verder zou ik ook niet direct weten hoe je dat kan zien, misschien ook bij Career stats?
Ik heb alles al door gespit op eafootball world en fifa09 zelf voor mijn gevoel. Ik weet dat er op eafootballworld veel statistieken staan als je op de button 'more' klikt bij 'recent performance', maar ook daar zie ik geen level staan. Ik zal is even kijken bij be a pro. :)

EDIT:
Net even gekeken bij be a pro, ben nu level 7. Maar de gegevens over de wedstrijden bij 'my stats' kloppen niet helemaal aangezien ze disconnectende tegenstanders niet meerekenen. Zo staat er winning streak 5 ipv 7 en langste winning streak 7 ipv 11 wat ik gisteren dus had. Maarja, het zijn slechts cijfers.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2009 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Je moet bij je online opties even instellen dat je een wedstrijd report wilt ontvangen na elke wedstrijd. Dan kan je zien welk level je bent.

@ Vanholm
Nee, ik speel via Xboxlive/Online Game Modes -> Online Game Modes -> Match Creation -> Head-to-head play -> Create ranked match

Zoiets in ieder geval. Dan kan je instellen dat je ALTIJD tegen je eigen level speelt, ook tegen bijvoorbeeld een lvl van 3 afwijking van je eigen level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik heb het voorlopig echt weer ff gehad met dit spel :( :( :(

ik heb zojuist na veel moeite de finale van de europacup weten te behalen, en moet nu tegen real madrid. Echter als ik wil gaan spelen, krijg ik de melding dat real te weinig spelers heeft om te spelen, en dat de wedstrijd daarom geschorst moet worden. Dit resulteerd echter in een 0-3 nederlaad voor... mij!!! wtf !! ik kan nu dus gewoon de wedstrijd niet winnen en dus uitgeschakeld omdat ZIJ te weinig spelers hebben...pffff echt te achterlijk voor woorden dit.

echt weer EA hoor :{

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 23:14:
Je moet bij je online opties even instellen dat je een wedstrijd report wilt ontvangen na elke wedstrijd. Dan kan je zien welk level je bent.

@ Vanholm
Nee, ik speel via Xboxlive/Online Game Modes -> Online Game Modes -> Match Creation -> Head-to-head play -> Create ranked match

Zoiets in ieder geval. Dan kan je instellen dat je ALTIJD tegen je eigen level speelt, ook tegen bijvoorbeeld een lvl van 3 afwijking van je eigen level
Ah ok, dan ga ik het ook op deze manier doen, want via quick ranked kom je tegen gelijk wie uit (vooral smurfen) soms krijg je compleet nieuwe spelers tegen (10-0 toestanden), en dan een top500 speler (0-5 situaties) en bijbehorende frustraties :P

@ Firefoz: inderdaad smerige zaak zeg, ik snap niet hoe dit kan. Gelukkig zelf nog niet meegemaakt in de manager mode. Heb je 'sim match' geprobeerd? Misschien geeft ie dan alsnog de winst aan jou, je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij quick match settings kan je ook instellen dat je tegen eigen level wilt spelen :). Maar via custom match zal het nog beter in te stellen zijn.

Tegen top500 spelers heb ik ook geen goede ervaringen nee.. Maar je moet gewoon lekker tegen tegenstanders van je eigen level laten zien dat je beter bent, dan stijg je lekker door naar een hoger niveau :).

Als ik bij quick match iemand Manchester, Barca of Spanje zie nemen druk ik altijd weg trouwens, doen jullie dat ook? Speel zelf ook gewoon met Arsenal (4,5ster).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:54:
Bij quick match settings kan je ook instellen dat je tegen eigen level wilt spelen :). Maar via custom match zal het nog beter in te stellen zijn.

Tegen top500 spelers heb ik ook geen goede ervaringen nee.. Maar je moet gewoon lekker tegen tegenstanders van je eigen level laten zien dat je beter bent, dan stijg je lekker door naar een hoger niveau :).

Als ik bij quick match iemand Manchester, Barca of Spanje zie nemen druk ik altijd weg trouwens, doen jullie dat ook? Speel zelf ook gewoon met Arsenal (4,5ster).
Maar je moet dat elke keer opnieuw instellen zeker? Zou handig zijn als je die instellingen kan opslaan.

Ik heb al matchen gewonnen tegen top500 spelers maarja, regelmatig een vernedering ook. Het is wel leerzaam om ze bezig te zien, en frustrerend tegelijkertijd :)

Als ik geen zin heb om weeral tegen Man U te spelen druk ik soms ook weg, gewoon omdat ik ook wel eens andere wedstrijden wil (een Porto - Everton bvb.), maar veel noobz nemen nu ook Man U en Barça omdat dat de überploegen zijn. Al veel meegemaakt dat de speler er totaal niks van kon, en de alles naar Ronaldo tacktiek niet werkt. (Ik speel zoals eerder aangegeven met Inter als ik tegen Man U / Barça moet) Gewoon Maicon op Ronaldo zetten en problem solved. Juve speel ik ook graag mee, sterk middenveld en Del Piero is nog altijd de man. Liefst speel ik elke keer met een ander team maar in Fifa online gaat dat niet altijd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 12:33:
[...]

Maar je moet dat elke keer opnieuw instellen zeker? Zou handig zijn als je die instellingen kan opslaan.
nee hoor, wordt gewoon opgeslagen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Bij Quick ranked match kan je inderdaad wel instellen dat je tegen je eigen level wil, maar dat werkt 8 van de 10 keer niet. Dan pakt hij gewoon de speler die beschikbaar en redelijk dichtbij je lvl zit.

Ik was level 11, speelde 4 potjes achter elkaar tegen lvl 1. Ik verloor er 1 en met de andere won ik erg weinig punten. Tja, dan is de lol er snel af! Daarna Create Match gedaan en toen elke wedstrijd hetzelfde lvl of 1 ervanaf gehad. Ideaal _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:50
Iemand ook het probleem dat je niet tegen een vriend kan spelen online? Iedere x als ik een sessie start dan disconnect ie na een paar seconden. (XBOX360)

[ Voor 3% gewijzigd door tiswat op 08-02-2009 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:50
Ik zie hier iedereen over ranking etc praten maar hoe kan ik dit nu precies zien?

die eafootbalworld.com site is echt ruk... en in het spel zelf kan ik wel statistieken zien maar niet hoe waar ik nu sta.

spelen jullie nu allemaal op de 360 of ps3? want volgens mij zit hier ook veel verschil in. als in ps3 leave = 3-0 loss en xbox 360 leave = niets...

iedereen kan wel een 100 wins 0 losses krijgen door al zijn losses te dc-en...

Ik hoop echt dat dit in fifa10 op de schop gaat en dat je ALTIJD als je dc-ed een loss krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:55:
Ik zie hier iedereen over ranking etc praten maar hoe kan ik dit nu precies zien?

die eafootbalworld.com site is echt ruk... en in het spel zelf kan ik wel statistieken zien maar niet hoe waar ik nu sta.

spelen jullie nu allemaal op de 360 of ps3? want volgens mij zit hier ook veel verschil in. als in ps3 leave = 3-0 loss en xbox 360 leave = niets...

iedereen kan wel een 100 wins 0 losses krijgen door al zijn losses te dc-en...

Ik hoop echt dat dit in fifa10 op de schop gaat en dat je ALTIJD als je dc-ed een loss krijgt.
Dat is niet waar. Bij xboxlive krijg je bij een disconnect ook altijd een overwinning toegekend. Alleen staat hij niet als 3-0 bij de stats, wel als overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Als je in FIFA naar "view player hub" gaat, zie je bij disconnect van tegenstander ook een 3-0 overwinning staan (ook bij de 360). Bij eafootballworld zie je die uitslag idd niet, maar hij telt wel mee voor de statistieken.

[ Voor 10% gewijzigd door SR8 op 08-02-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om je ranking te zien ga je ook naar 'player hub' ofte 'spelershub' bij online game modes. Dan met L1 je Career stats checken, dan komen je voornaamste stats 1 per 1 in beeld bovenaan, als er '--' bij staat betekent het dat je niet bij de eerste 10.000 bent.

Ik speel op ps3, dadelijk een potje voor de vrijwilligers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf op de xbox360. Als iemand zin heeft in een potje kan je me toevoegen onder de gamertag: Roonney.

Ik ga maar is uittesten hoe het is om te spelen wanneer je create match kiest. Hopelijk blijf ik dan inderdaad tegen gelijkwaardige levels spelen.

EDIT: Speler van zelfde level vinden lukt niet dus doe het maar gewoon met de optie 'within 3 levels'.
Net een draak van een wedstrijd gespeeld zeg. Arsenal(ik) - Juventus. Kom in de 1e helft 2-0 achter ondanks meer kansen te hebben gehad. Na de rust scoor ik binnen 4 minuten de 2-1 met Adebayor dus kreeg ik een kick van vertrouwen. Dit was terecht aangezien ik 10 minuten later alweer de 2-2 met Adebayor scoor. Daarna liep ik over hem heen maar de afwerking was niet zo best deze wedstrijd dus werd het verlengen. Kom ik eindelijk op 3-2 in de 1e helft van de verlenging met Adebayor :P , scoort hij opeens uit het niets de 3-3 :'( . Dus ik dacht al aan penalty's tot ik met een uitbraak van Van Persie :P keihard de 4-3 erin roste. Winstreak alweer +9.

Dat soort wedstrijden zijn echt de leukste potjes van allemaal (tenzij je ze verliest haha).

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel meestal met Roma, vind vooral Totti een erg fijne speler, maar ook het middenveld met de Rossi, Aquilani, Perrotta en Pizzarro is erg fijn :)

SunarNL is mn gamertag, voeg maar toe als je een keer potje wil spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
tiswat schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:19:
Iemand ook het probleem dat je niet tegen een vriend kan spelen online? Iedere x als ik een sessie start dan disconnect ie na een paar seconden. (XBOX360)
Dat had ik in het begin ook, en dat was iets met instellingen in de router. Bij de ene stond NAT op moderate en bij de andere op strict. Je moet even googlen op poorten die je open moet zetten voor xbox live, die moet je even goed instellen, en dan moet het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat flauw dat mensen altijd disconnecten als ze achterstaan trouwens -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:26:
Wat flauw dat mensen altijd disconnecten als ze achterstaan trouwens -O-
ja, dat terwijl ik zelf vaak van 2-0 achterstand nog terugkom hoor. Na 1 doelpunt ben je ook alweer volop in de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 20:49:
Net een draak van een wedstrijd gespeeld zeg.

...

Dat soort wedstrijden zijn echt de leukste potjes van allemaal (tenzij je ze verliest haha).
Euhm, niet om de mierenneuker uit te hangen.. maar volgens mij is een draak van een wedstrijd juist een enorm saaie en onaantrekkelijke wedstrijd om naar te kijken toch? Het is iig niet positief denk ik :P

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainCharisma schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:41:
[...]

Euhm, niet om de mierenneuker uit te hangen.. maar volgens mij is een draak van een wedstrijd juist een enorm saaie en onaantrekkelijke wedstrijd om naar te kijken toch? Het is iig niet positief denk ik :P
|:( |:( Je hebt helemaal gelijk haha. :D

Ben nu trouwens level 9 met 1300+ puntjes, gaat wel lekker zo. Een punt wat ik nog niet zo goed vind gaan is schieten van buiten de 16. Volgens mij scoor ik daar zelden tot nooit uit. Jullie wel? Enkele tips? In de arena lukt het wel om te scoren van buiten de 16 maar ingame niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Is dit in fifa ook nog steeds zo, dat spelers hun animatie afmaken terwijl de bal bijv. over de lijn is?

Dit is bijv. in nhl 09 nog wel zo zie:
http://www.easportsworld.com/en_US/photo/3696230

Geen goal terwijl de puck echt over de lijn is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt een noobvraag 8)7 waarschijnlijk maar ik ben met arsenal en fabregas was voordat ik er coach was naar fulham vertrokken, nou dat is al heel raar, maar hoe haal ik hem terug als ie niet op de transferlijst staat, kan nergens iets vinden ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:18:
echt een noobvraag 8)7 waarschijnlijk maar ik ben met arsenal en fabregas was voordat ik er coach was naar fulham vertrokken, nou dat is al heel raar, maar hoe haal ik hem terug als ie niet op de transferlijst staat, kan nergens iets vinden ofzo :?
Waarschijnlijk heb je voor je naar Arsenal kwam al minstens één seizoen Manager Mode gespeeld? Dan is Fabregas gewoon verkocht aan een andere club :) Je kunnen proberen om hem terug te kopen, maar als zijn club daar niets in ziet heb je gewoon pech, net als in het echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:46:
[...]

|:( |:( Je hebt helemaal gelijk haha. :D

Ben nu trouwens level 9 met 1300+ puntjes, gaat wel lekker zo. Een punt wat ik nog niet zo goed vind gaan is schieten van buiten de 16. Volgens mij scoor ik daar zelden tot nooit uit. Jullie wel? Enkele tips? In de arena lukt het wel om te scoren van buiten de 16 maar ingame niet.
Ik scoor ook veel meer uit doorsteekpass - alleen voor de keeper, of uit voorzetten, maar een afstandschot wil ook wel eens lukken. Ik trap de bal altijd hard (dus niet klasseschot) in de hoek, hoeveel kracht je geeft aan de bal hangt af van je positie dus na een tijdje weet je ongeveer hoe hard je van waar schiet. Belangrijk is de richting / effect die je aan de bal geeft, net zoals bij vrije trappen geef je richting met de analoge stick, net op het moment dat je kracht geeft aan het schot. (dus tussen het indrukken van de schiet toets en het lossen ervan). Als het je goed lukt in de arena kan je ook het ook in de wedstrijd! Arena is goed om de techniek te leren. Natuurlijk mee rekening houden dat je met Ronaldinho beter kan schieten dan de meeste andere spelers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 17:39:
[...]

Ik scoor ook veel meer uit doorsteekpass - alleen voor de keeper, of uit voorzetten, maar een afstandschot wil ook wel eens lukken. Ik trap de bal altijd hard (dus niet klasseschot) in de hoek, hoeveel kracht je geeft aan de bal hangt af van je positie dus na een tijdje weet je ongeveer hoe hard je van waar schiet. Belangrijk is de richting / effect die je aan de bal geeft, net zoals bij vrije trappen geef je richting met de analoge stick, net op het moment dat je kracht geeft aan het schot. (dus tussen het indrukken van de schiet toets en het lossen ervan). Als het je goed lukt in de arena kan je ook het ook in de wedstrijd! Arena is goed om de techniek te leren. Natuurlijk mee rekening houden dat je met Ronaldinho beter kan schieten dan de meeste andere spelers. :)
David Villa is meesterlijk deze week. Schiet van alle standen hard en op goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 18:08:
[...]

David Villa is meesterlijk deze week. Schiet van alle standen hard en op goal.
Je hebt adidas live season voor de Primera Division veronderstel ik? Serie A hier.

Del Piero is anders ook in vorm de laatste weken zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies, ik denk ook dat het er mee te maken heeft dat ik tijdens een wedstrijd minder goed een hoek in mik of effect geef dan tijdens het oefenen in de arena. In de Arena loop ik altijd met Van Persie en Fabregas waar ik dus ook in de wedstrijd mee speel. Ik speel trouwens altijd 4-4-2 met 2 diepe middenvelders aan de zijkanten. Alleen twijfel vaak nog tussen Van Persie in de spits samen met Adebayor en een minder goede middenvelder opstellen of Van Persie rechtshalf en Eduardo in de spits. Kies bijna altijd voor de 2e optie aangezien het wel lekker gaat.

Roma is inderdaad ook een heel erg relaxed team om mee te spelen, aangezien ik het liefst met 4,5 ster-teams speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 18:38:
[...]

Je hebt adidas live season voor de Primera Division veronderstel ik? Serie A hier.

Del Piero is anders ook in vorm de laatste weken zeg.
Yep, primera division. Villa heeft 94 op bepaalde plekken deze week, en Silva 93. Heerlijke spelers imo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:05:
[...]

Yep, primera division. Villa heeft 94 op bepaalde plekken deze week, en Silva 93. Heerlijke spelers imo :D
Hehe kan ik best geloven, ze zijn standaard al zeer goed qua techniek en snelheid.
Maar met voorzetten / corners kom je niet ver dan met zo'n kleine mannetjes, je kan natuurlijk Zigic (al een tijd bij Santander, maar goed) of Morientes inbrengen dan. Als ik met Valencia speel zet ik Silva meestal op het middenveld, en Vicente ook natuurlijk.

Ibrahimovic vind ik toch de compleetste spits, zeker als hij in vorm is en 94-95 heeft _/-\o_

Trouwens wanneer komt die wintertransfer update er? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Heren, even een korte vraag aan de experts:

Een vriend van me en ik spelen soms Fifa09 tegen elkaar via het internet (op de PS3).
Hartstikke leuk natuurlijk maar plotseling is hij een stuk beter geworden en maak ik nog weinig kans.
Hij speelt altijd met Barcelona, ik vaak met Real Madrid maar wanneer ik over ga op Manchester United is de nederlaag vaak minder groot.
Maar goed, ik ben niet goed in voetbal termen maar ik probeer het uit te legggen.

Hij speelt altijd op dezelfde manier, zijn spitsen staan op randje buitenspel en hij speelt ze altijd recht aan de diepte in.
Vaak gaat het niet goed door buitenspel, maar wanneer het lukt is hij ook echt weg en maak ik geen kans meer.
Ik vind het erg lastig om hier een manier voor te vinden, vaak zet ik flink druk maar dan pakt hij de counter en scoort weer op dezelfde manier.
Wanneer ikzelf op de counter speel en hem op mijn eigen helft laat komen heb ik vaak problemen om de counter goed te benutten.
Spelen in de diepte gaat fout omdat hij de bal onderschept, op één of andere manier lukt mij dat nooit.

Heeft iemand tips om dit aan te pakken? Het probleem zijn dus gewoon die randje-buitenspel-pasen die hij constant doet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 13:17

Woembah

YNWA

De laatste tijd let ik er steeds op dat mijn verdedigers niet te ver naar voren gaan, en het gaat stukken beter sinds ik dat corrigeer. Dus als de ander de bal heeft moet je niet naar de aanvaller toe rennen als hij nog niet langs je is, want als hij dan alsnog langs je komt maak jij geen schijn van kans meer omdat je nog in volle vaart de verkeerde kant op rent.

Ook kan je met de pijltjes je tactiek veranderen (staat vaak standaard op Offside Track ofzo)

Barca is trouwens wel een onrealistisch (?) goed team in Fifa, vraag eens of hij ook eens met Liverpool of Valencia wil spelen.

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 06:55:
[...]

@ Firefoz: inderdaad smerige zaak zeg, ik snap niet hoe dit kan. Gelukkig zelf nog niet meegemaakt in de manager mode. Heb je 'sim match' geprobeerd? Misschien geeft ie dan alsnog de winst aan jou, je weet maar nooit.
geeft het zelfde restultaat, 0-3 verlies dus uit de cup. echt zo dom... maarja.

als jullie 1 op 1 op de keeper gaan en gaan schieten, laten jullie dan de linker joystick (xbox) los voordat jullie schieten? want daarmee mik je je schot toch... dus eigenlijk zou je die heel even los moeten laten, dan de schiet-knop in moeten drukken, en dan tegelijkertijd weer met die joystick moeten mikken....toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:04:
Heren, even een korte vraag aan de experts:

Een vriend van me en ik spelen soms Fifa09 tegen elkaar via het internet (op de PS3).
.....
Heeft iemand tips om dit aan te pakken? Het probleem zijn dus gewoon die randje-buitenspel-pasen die hij constant doet. :(
Geen expert, maar toch toch enkele tips geven als het kan helpen.

Die manier van aanvallen kun je zeker ook wel, als je het spel makkelijk kan lezen kan je je spitsen toch ook in de diepte sturen?
Ik val ook veel zo aan, met een middenvelder (verdediger is ook goed) je spits in de diepte sturen met driehoekje (ps3), dus de doorsteekpass laten we zeggen, en iets langer inhouden (zoals bij een schot / corner / voorzet) zodat je een harde pass geeft.
Meestal is het zo dat de aanvallers sneller zijn dan de verdedigers dus als je de bal enkele meters voor hem speelt komt hij sneller bij de bal in principe.
Als hij jouw passes onderschept is hij een goede verdediger , leest het spel dus heel goed. Hij ziet op voorhand welke speler je gaat aanspelen en neemt voor je kan passen, een verdediger en gaat tussen jou en de aanvaller staan, in de baan van de pass. Dit kan jij ook doen bij hem trouwens.

Constant zo aanvallen is na een tijd ook voorspelbaar, ik varieer veel in een match, zowel die doorsteekpasses, voorzetten langs de flank, afstandschoten, dribbelen.... onvoorspelbaar blijven dus :)

En zoals Woembah zegt, zorg ervoor dat je eigen verdediging niet in de zak zet, als je te snel naar voor loopt ermee sta je zo in een man tegen man (of slechter) situatie en dan is het een stuk gemakkelijker.
Ik wacht soms bewust om een verdediger te nemen omdat de cpu qua organisatie helemaal niet slecht is, beter dan mij alleszinds ;)
FireFoz schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:21:
[...]

geeft het zelfde restultaat, 0-3 verlies dus uit de cup. echt zo dom... maarja.

als jullie 1 op 1 op de keeper gaan en gaan schieten, laten jullie dan de linker joystick (xbox) los voordat jullie schieten? want daarmee mik je je schot toch... dus eigenlijk zou je die heel even los moeten laten, dan de schiet-knop in moeten drukken, en dan tegelijkertijd weer met die joystick moeten mikken....toch :?
Balls :/

Je hoeft de joystick niet los te laten na je schot, de richting heb je dan toch al meegegeven met de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagie! Ben een eigen club begonnen en een paar spelers erin maar haal de 10 niet..
Is het mogelijk om bijvoorbeeld met 4 of 5 man een wedstrijd tegen iemand anders te doen of MOET je er 10 hebben????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan met minder, maar minimaal moeten er 3 aanwezig zijn om te kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Zucht, ben er wel een beetje klaar mee dat je altijd tegen Manchester moet. Kom ik aan met m'n PSV. Dus gewoon exit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

tiswat schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:16:
Zucht, ben er wel een beetje klaar mee dat je altijd tegen Manchester moet. Kom ik aan met m'n PSV. Dus gewoon exit!
Met ajax win ik nog wel eens hoor, tegen ManU :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
DJH schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:38:
[...]

Met ajax win ik nog wel eens hoor, tegen ManU :D
Doe je goed :P , net moest ik tegen Liverpool. Binnen 20 minuten met 0-4 achter. Dan is het gewoon echt niet leuk meer! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 vraag :)... Is het mogelijk als je 10 vs 10 doet dat het camerabeeld inplaats van achteren gewoon van de zijkant kan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Natuurlijk.
Ga in het hoofdmenu naar my fifa09 --> settings --> advanced --> camera --> be a pro: online team play. En stel daar de camera in die je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 10-09 13:58
Voor de liefhebbers: De winter transferupdate voor FIFA09 (PC) is uit. Je kunt hem downloaden door on-line te gaan, dan komt de melding dat je een update moet downloaden en voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 12-09 00:54
Even een vraag, ik speel me kapot voor de achievement van diving header. Alleen kan ik deze steeds niet scoren !!! Ik heb vandaag nog ene binnen gekregen, maar ik vind het abnormaal moeilijk om duikend te koppen. Ik geef mijn inzetten steeds goed, dus daar zit het probleem niet, maar die klunzen doen steeds een volley in plaats van te gaan koppen. Iemand enig tip hoe ge duikend kunt scoren. Ik las dat je dubbel schotten moest indrukken, maar dat wil ook niet helpen.

En ja ik heb een tik, ik moet hem hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Laatst online: 19:37
tiswat schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:16:
Ik heb standaard Ajax ingesteld staan. Zelfs als je unranked speelt moeten sommige Man-United spelen....die druk ik dus gewoon weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mudi schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 19:04:
Even een vraag, ik speel me kapot voor de achievement van diving header. Alleen kan ik deze steeds niet scoren !!! Ik heb vandaag nog ene binnen gekregen, maar ik vind het abnormaal moeilijk om duikend te koppen. Ik geef mijn inzetten steeds goed, dus daar zit het probleem niet, maar die klunzen doen steeds een volley in plaats van te gaan koppen. Iemand enig tip hoe ge duikend kunt scoren. Ik las dat je dubbel schotten moest indrukken, maar dat wil ook niet helpen.

En ja ik heb een tik, ik moet hem hebben :P
keer bij toeval gescoord, denk dat het ook afhankelijk is van de speler en van wat geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, is er gister een update uigekomen van Fifa? Ik heb in eens beckham bij AC milan en de basisopstelling is gewijzigd… voor zover ik weet heb ik geen adidas live season ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:24:
Vraagje, is er gister een update uigekomen van Fifa? Ik heb in eens beckham bij AC milan en de basisopstelling is gewijzigd… voor zover ik weet heb ik geen adidas live season ingesteld?
Lees 4 berichten terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Hoe kan dit?

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/icrf41.jpg

Heb die kerel overigens wel met 6-2 verslagen, Aston Villa O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Speelde je unranked? Want dan kan je als het goed is wel met je eigen team spelen uit een offline modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
StealthyPeanut schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:17:
Speelde je unranked? Want dan kan je als het goed is wel met je eigen team spelen uit een offline modus.
Het was wel unranked inderdaad, maar krijg wel altijd de vraag om mijn teams te updaten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha damn, niet gezien 8)7

wat ik wel vaag vind is dat de stats van de spelers ook variabel zijn nu? Pato begon met een stat van 80, en paar wedstrijden later had hij 75 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Woei, m'n eerste goal van buiten de 16. 8)

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3733956

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Niet echt een hoge moeilijkheidsgraad als ik het zo zie? Of was de tegenstander gewoon lui? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Nee, was gewoon op professional. :)
Ik speel niet zo super veel en echt goed ben ik niet maar ik vond em er wel lekker inzitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij fifa nu iets raars sinds de transfer update. Bij online ranked matches is de update doorgevoerd en zit Arshavin bij Arsenal etc. Maar bij unranked en bij offline play zijn de selecties nog dezelfde als een week geleden. (Dit gaat dus niet over adidas live season). Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 15:27:
Ik heb bij fifa nu iets raars sinds de transfer update. Bij online ranked matches is de update doorgevoerd en zit Arshavin bij Arsenal etc. Maar bij unranked en bij offline play zijn de selecties nog dezelfde als een week geleden. (Dit gaat dus niet over adidas live season). Hoe kan dit?
Volgens mij moet je nog even je teambestand bijwerken en dan kiezen voor 'online bijgewerkte teams'. Dan moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er!k schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:56:
Voor de liefhebbers: De winter transferupdate voor FIFA09 (PC) is uit. Je kunt hem downloaden door on-line te gaan, dan komt de melding dat je een update moet downloaden en voila!
Komt deze ook uit voor de XBOX360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefZ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08-2024
Kheb niet het hele topic doorgelezen maar anyway

Als ik online wil spelen tegen vrienden doet ie 't tegen sommige wel en sommige niet [PS3] dan blijf ik hangen in het team selection schermp. Dit terwijl bij ranked play now ie 't meestal wel doet en ook mn vrienden kunnen vaak wel gewoon spelen als ze ranked play now doen. Ik heb keurig mn PS3 in DMZ staan dus waar ligt het nou aan? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:50
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:31:
[...]

Komt deze ook uit voor de XBOX360?
elke keer als je een online match start controleert hij of je alle nieuwe data hebt. dus 1x een game starten en je download automatisch de nieuwe speler roosters.

wel irritant.. ik speel altijd met aston villa maar nu staat hesky automatisch in de spits ipv carew. ik vind carew wel lekkerder voetballen dus moet hem elke keer wisselen.

Heb nu een online rating van 9xx en ga langzaam omhoog. als ik een potje verlies verlies ik wel altijd veel meer punten als dat ik win :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er!k schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 15:56:
[...]

Volgens mij moet je nog even je teambestand bijwerken en dan kiezen voor 'online bijgewerkte teams'. Dan moet het werken.
waar moet dat precies? kan het totaal niet vinden.

• Er!k
Op de PC is het uit m'n hoofd naar Team Management, daar helemaal onderin staat iets als 'Teams bijwerken' o.i.d. en dan krijg je een drietal opties. Dan moet je kiezen voor 'online bijgewerkte teams'

• avdwerf
Had gisteren nog 2 lekkere goals, een vrije trap van ver weg met Maicon en een omhaal met Agbonlahor :)

http://www.youtube.com/watch?v=pMex0g2APvM
http://www.youtube.com/watch?v=P5kN2YDHGK8

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Je kan je filmpjes ook uploaden he, dan is de kwaliteit echt stukken beter!! ;)
Wel mooie omhaal though!!

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 12-02-2009 10:13 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Er!k schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 08:20:
Op de PC is het uit m'n hoofd naar Team Management, daar helemaal onderin staat iets als 'Teams bijwerken' o.i.d. en dan krijg je een drietal opties. Dan moet je kiezen voor 'online bijgewerkte teams'
Ik speel het op de Xbox en daar staat die optie helaas niet. Vind het vrij frustrerend aangezien ik met de bijgewerkte teams wil kunnen spelen.

EDIT: Ok eindelijk opgelost: Bij het menu Adidas live season nog een extra keer updaten om alle transfers ook offline bij te werken. Dus niet ervoor kiezen in het menu om direct te updaten, want dat zegt het spel dat alles al up-to-date is, maar gewoon naar league selection en dan updaten (1 league kiezen update het hele spel). Lekker handig geregeld..

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 12:37 ]

• avdwerf
dvdkiwi schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 10:12:
Je kan je filmpjes ook uploaden he, dan is de kwaliteit echt stukken beter!! ;)
Wel mooie omhaal though!!
Dat kon ik inderdaad, helaas is mijn xbox gebanned enkele maanden geleden. En zonder xbox live is er volgens mij helemaal geen mogelijkheid om filmpjes op te slaan toch? Dan maar zo :)

• Wii4all
  • Niet online
Die gozer die met die goeie spelers in 1 team speelt, heeft dat niet met 'ultimate team' te maken?

Ik zag daar een filmpje over op easportsworld.

Burp

• chocopasta
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-01 13:37
Er zit in Fifa 2009 nergens een goede trainingsmode terwijl dat altijd super makkelijk is / was om dingen als vrije trappen te oefenen. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die toch op een bepaalde manier trainen / oefenen / dingen uitproberen. Ik zelf speel vaak als ik iets wil uit proberen met twee spelers waarvan er dan 1 dus niks doet en je makkelijk door het veld heen komt enz maar ideaal is dat niet.

[ Voor 0% gewijzigd door chocopasta op 12-02-2009 13:55 . Reden: foutje ]

Verwijderd

chocopasta schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:50:
Er zit in Fifa 2009 nergens een goede trainingsmode terwijl dat altijd super makkelijk is / was om dingen als vrije trappen te oefenen. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die toch op een bepaalde manier trainen / oefenen / dingen uitproberen. Ik zelf speel vaak als ik iets wil uit proberen met twee spelers waarvan er dan 1 dus niks doet en je makkelijk door het veld heen komt enz maar ideaal is dat niet.
in de arena kan je vrije trappen en penalty's oefenen dmv de pijltestoetsen.

• avdwerf
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:18:
[...]

in de arena kan je vrije trappen en penalty's oefenen dmv de pijltestoetsen.
Maar daar heb je nog niet veel aan, aangezien de keeper altijd in het midden staat, en in de wedstrijd de keeper in een hoek staat met een muurtje...

• FireFoz
weet iemand hoe je voor de xbox spaans commentaar kunt krijgen? kan deze niet downloaden, alleen italiaans en braziliaans... maar lijkt me dat er toch ook wel spaans is?

• SR8
  • Niet online

SR8

Die is er zeker ja. Als ik naar Game Marketplace --> Game Add-ons --> FIFA09 ga, staat Spaans zelfs als eerste bij mij.

[ Voor 12% gewijzigd door SR8 op 12-02-2009 16:42 ]

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-08 14:11
Misschien een domme vraag, maar moet je voor het updaten van de roosters (update transfers) inzake de PS3-versie Adidas Live season hebben? En maakt het niet uit als je maar 1 liga kiest?

• Er!k
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 12:20:
[...]

Ik speel het op de Xbox en daar staat die optie helaas niet. Vind het vrij frustrerend aangezien ik met de bijgewerkte teams wil kunnen spelen.

EDIT: Ok eindelijk opgelost: Bij het menu Adidas live season nog een extra keer updaten om alle transfers ook offline bij te werken. Dus niet ervoor kiezen in het menu om direct te updaten, want dat zegt het spel dat alles al up-to-date is, maar gewoon naar league selection en dan updaten (1 league kiezen update het hele spel). Lekker handig geregeld..
Ok, mooi dat het wel gelukt is ;)

Verwijderd

Ze hebben als methode om de update uit te geven ALS gekozen. Je moet je gratis ALS code achterop je boekje gebruiken om een gratis ALS league te kiezen (kan ook een league zijn waar je niets mee hebt). De volledige winter transfer update pakt hij dan ongeacht welke league je hebt gekozen voor ALS.

Om de winter transfer update offline en bij unranked ook te gebruiken moet je in het menu zoeken naar adidas live season (daar waar je ook de league moet kiezen) en dan download latest ALS kiezen. De winter transfer update is dan ook offline en voor unranked bruikbaar.

Dit natuurlijk voor de PS3 en de XBOX360.

Edit: overigens is de Fifa09 UK forum ook een goede bron voor informatie en tips: http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-09/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 18:59 ]

Verwijderd

Ja die wintertransfers, ik zat mezelf de eerste keer gek te zoeken naar Quaresma bij Inter, toen rinkelde het belletje *Ohja die is verhuurd aan Chelsea* en wist ik dat de transferupdate er was.
Achja, Stankovic is ook goed :)

Wel nog iets grappigs trouwens, bij Club Brugge speelt de wereldbekende kapitein Philippe Clément, zoals iedereen wel weet. In het begin van het jaar had hij een kaal hoofd (of millimeterkapsel), na de wintertranfer heeft hij plots een hele bos haar bijgekregen :D (en van CB naar CM geplaatst) terwijl hij redelijk kaal is. De eerste keer dat ik het zag kon ik niet meer...man man. Deed me een beetje denken aan de Simpson aflevering waar Homer een product heeft voor haar terug te laten groeien.

Nieuws:

Gamers spelen dagelijks maar liefst 1,25 miljoen wedstrijden 'FIFA 09' online. Dat blijkt uit cijfers van Electronic Arts, meldt de Telegraaf. Het totale aantal dagelijks gespeelde wedstrijden is met 321 procent gestegen ten opzichte van 'FIFA 08', wat 'FIFA 09' de populairste online EA Sports-game maakt.

Electronic Arts werkt nu aan een nieuwe gamemodus, 'FIFA 09 Ultimate Team'. Hierin kunnen spelers zelf een voetbalteam maken en met elkaar strijden in online ranglijsten. De nieuwe modus moet spelers een nieuwe manier geven om 'FIFA 09' te spelen en zorgen voor honderden uren extra speelplezier.

Sinds de lancering in september zijn er in totaal 141 miljoen online wedstrijden gespeeld op PlayStation 3 en Xbox 360. (sam)

bron: hln.be

Dat zijn een pak wedstrijden :D

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Pfff, m'n tweede van buiten de zestien. :)
Waar die eerste bedoelt was als poging was dit toch echt een dikke lucky.
De bal komt van de tegenstander en het was de bedoeling om druk te zetten. :P

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3764004

Leuke winnende treffer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:32:
Pfff, m'n tweede van buiten de zestien. :)
Waar die eerste bedoelt was als poging was dit toch echt een dikke lucky.
De bal komt van de tegenstander en het was de bedoeling om druk te zetten. :P

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3764004

Leuke winnende treffer toch?
Zeker weten en dat met een speler van MSV Duisburg :P . Hoezo speel je daar eigenlijk zoveel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:16:
[...]

Zeker weten en dat met een speler van MSV Duisburg :P . Hoezo speel je daar eigenlijk zoveel mee?
Manager mode. ;)
Ik begin liever laag en heb een zwak voor de Bundesliga. :)
Veel sleeping giants bij onze Oosterburen.
Sowieso zat ik liever met het bord op schoot zaterdag om 18:00 dan zondag om 19:00. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mij juist fifa 2009 aangeschaft maar bestuuring muis gaat nie spel ingesteld muis toetsenbord heb een razer deatadder muis wie kan mij helpen grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:48:
Heb mij juist fifa 2009 aangeschaft maar bestuuring muis gaat nie spel ingesteld muis toetsenbord heb een razer deatadder muis wie kan mij helpen grt
koop een xbox-controller voor windows en je bent weer helemaal blij.
Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste