Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

zulke fouten worden in het echt gewoon gemaakt hoor.....

Het bijna eigen doelpunt van Boschker anyone???

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Nog niet haha...
Gelukkig maakt mijn verdediging niet zoveel blunders ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Natuurlijk komen ze weleens voor, maar de frequentie waarop het gebeurd echt niet.

Net weer, ik sta 2-0 voor, zijn keeper trapt uit. Ik vang de bal op en schiet. De keeper blijft staan waar hij staat en duikt op het allerlaatste moment naar de bal. Dit, terwijl de bal maar een halve meter langs de keeper ging.

Nog 3-0 ook, ik Villa, hij Milan. 2x gewonnen vandaag van Milan met 4-1, ik 2x Aston Villa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:37
StealthyPeanut schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:39:
Natuurlijk komen ze weleens voor, maar de frequentie waarop het gebeurd echt niet.

Net weer, ik sta 2-0 voor, zijn keeper trapt uit. Ik vang de bal op en schiet. De keeper blijft staan waar hij staat en duikt op het allerlaatste moment naar de bal. Dit, terwijl de bal maar een halve meter langs de keeper ging.

Nog 3-0 ook, ik Villa, hij Milan. 2x gewonnen vandaag van Milan met 4-1, ik 2x Aston Villa.
zo kun je ook nog steeds scoren door nbij aftrap vanaf de middenlijn te schieten waarbij je keeper achteruit de goal inloopt...ook zon klote bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat probeer ik iedere keer, maar ik heb nog nooit vanaf de aftrap een doelpunt gemaakt.
Wel een paar keer heel dichtbij.
geef je dan ook nog effect aan de bal of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:56
dvdkiwi schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:49:
Dat probeer ik iedere keer, maar ik heb nog nooit vanaf de aftrap een doelpunt gemaakt.
Wel een paar keer heel dichtbij.
geef je dan ook nog effect aan de bal of zo?
Dat is me in 2009 niet meer gelukt, 2008 ging het best makkelijk, niet met schieten, maar met de lange bal knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
avdwerf schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:49:
[...]

Dat is me in 2009 niet meer gelukt, 2008 ging het best makkelijk, niet met schieten, maar met de lange bal knop
speelde laatst tegen een gozer op mijn ps3 en hij probeerde het ongeveer 8 keer uit ellende aangezien ik nogal veel scoorde tegen hem. het lukte hem uiteindelijk 1x, kort daarna nog een keer een wedstrijd en toen lukte het mijn tegenstander weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Dat heb ik al 4x tegengehad. Zelfs een keer dat mijn keeper de bal AANNAM op de borst achter de doellijn _O-. Echt te belachelijk voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn inderdaad waardeloze bugs, gameplay verpestende 'cheats' kun je ze ook noemen als online misbruik er van wordt gemaakt. Verder is Fifa09 wel een prima game (veel completer dan Pes 09 vind ik) met af en toe leuke en rare dingen. Normaal post ik zelden op het forum maar dit moment was wel de moeite waard om even te laten zien. In coach mode moest ik uit tegen sparta en toen ik met mijn spits op de keeper af ging lukte het me te scoren ná een stift, maar de manier waarop is best grappig:

http://www.youtube.com/watch?v=OMckyotD7gE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het kan zijn dat hij al eens gepost is maar ik vond net een tutorial voor special moves.

Morgen maar eens even wat oefenen. :9

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je op de Xbox360 een filmpje van je doelpunt uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 22:14:
Hoe kun je op de Xbox360 een filmpje van je doelpunt uploaden?
Replay bekijken en dan de optie kiezen om te uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Je moet tijdens de replay een begin en eindpunt aangeven van het stuk wat je wilt uploaden.
In de herhaling zelf kan je ook punten kiezen om bv een ander camera standpunt te nemen.

Staat trouwens uitgelegd in het boekje... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Er zijn een aantal dingen waar ik me bij het spelen van FIFA online mateloos aan erger.(360)

- Mensen die bij 3-0 achterstand bij het verkrijgen van balbezit snel op start drukken en de wedstrijd beeïndigen.
- Mensen die bij 2-0 voorsprong de bal vanuit mijn 16 op hun eigen doelman terugspelen om dan lekker hoog te gaan houden.
- Maar het meeste erger ik me aan de mensen die, wanneer je een doeltrap hebt, op de rand van de 16 meter wachten op de korte bal. Zóó simpel om zo te willen scoren. Maar dat zal wel aan mij liggen :)
- Mensen die alleen maar kunnen schelden op Xbox live, je na het aflopen van de wedstrijd (voice)berichten blijven sturen.
- Of die lekker de herhaling van iedere vrije trap, iedere corner, iedere overtreding of ieder doelpunt de herhaling uitgebreid afkijken. Kom op man, ik heb nog meer te doen. :)

Over het algemeen wel leuk online, maar ik speel over het algemeen ook alleen tegen vrienden. Via Quick Ranked match weet je nooit wie of wat je tegenover je krigjt.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:37:
Je moet tijdens de replay een begin en eindpunt aangeven van het stuk wat je wilt uploaden.
In de herhaling zelf kan je ook punten kiezen om bv een ander camera standpunt te nemen.

Staat trouwens uitgelegd in het boekje... ;)
Pff, had inderdaad even verder moet kijken. Leuke functie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Kun je eigenlijk iets doen aan de tergend langzame menu's van de EA Sports games?
Ik merk het in FIFA, NBA en NHL dat de menu's zo rete traag laden.
NBA en FIFA staan op de HDD en dat helpt niet.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igorvans
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 23:09
Ben nu bezig met manager-mode , 7de jaar ongeveer... Na de wedstrijd gespeeld te hebben (2de ronde CL) blijft mijn xbox hangen op 0%,als hij de rest van de uitslagen wilt uitrekenen... Op nieuw begonnen. wedstrijd laten simuleren, zelfde resultaat... Is dit een bekend probleem? Zou jammer zijn als ik niet meer verder kan.... Ajax heeft eindelijk weer eens een top elftal..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ook voor het eerst sinds 1995 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor aangezien ik de optie nergens kan vinden. Is het mogelijk om je team uit coach mode te uploaden bij een exhibition match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat is een goede, zou ik ook wel willen weten.
Al mijn spelers zitten nu zo rond de 80, terwijl ze in een "normaal" potje tussen de 70 en 75 zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Igorvans schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:25:
Ben nu bezig met manager-mode , 7de jaar ongeveer... Na de wedstrijd gespeeld te hebben (2de ronde CL) blijft mijn xbox hangen op 0%,als hij de rest van de uitslagen wilt uitrekenen... Op nieuw begonnen. wedstrijd laten simuleren, zelfde resultaat... Is dit een bekend probleem? Zou jammer zijn als ik niet meer verder kan.... Ajax heeft eindelijk weer eens een top elftal..:)
Hehe, zoiets doe ik ook, vooral Huntelaar wordt master. Iets van 94 staat ie nu op, en is 80 miljoen waard :D Er is alleen geen team die hem kan/wil kopen helaas :)

Verder heb ik Walcott in mijn team. Qua stats niet supergoed, maar dankzij zijn snelheid 2e topscorer van mijn team :) Ook suarez wordt erg goed trouwens.. Heb trouwens geen vastloperrs gehad. Ben ook nog maar met mn 3e seizoen bezig.

Waar ik trouwens wel tegen vastlopers aanloop. Als ik met Arsenal een tournament start en in het hoofdmenu mijn opstelling wijzig, staat Nasri niet bij de opstelling. Er staat wel een speler in de lijst zonder naam. Als ik die opstel, loopt het spel vast bij het starten van een wedstrijd. Erg irritant, moet nu bij elke wedstrijd, voor de wedstrijd mijn opstelling (tijdelijk) wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJH schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:46:
[...]

Hehe, zoiets doe ik ook, vooral Huntelaar wordt master. Iets van 94 staat ie nu op, en is 80 miljoen waard :D Er is alleen geen team die hem kan/wil kopen helaas :)

Verder heb ik Walcott in mijn team. Qua stats niet supergoed, maar dankzij zijn snelheid 2e topscorer van mijn team :) Ook suarez wordt erg goed trouwens.. Heb trouwens geen vastloperrs gehad. Ben ook nog maar met mn 3e seizoen bezig.

Waar ik trouwens wel tegen vastlopers aanloop. Als ik met Arsenal een tournament start en in het hoofdmenu mijn opstelling wijzig, staat Nasri niet bij de opstelling. Er staat wel een speler in de lijst zonder naam. Als ik die opstel, loopt het spel vast bij het starten van een wedstrijd. Erg irritant, moet nu bij elke wedstrijd, voor de wedstrijd mijn opstelling (tijdelijk) wijzigen.
Leuk om te zien welke spelers goed worden en welke meevallen. Zijn er nog meer spelers waarvan jullie weten dat het de moeite waard is om die te kopen?

Ik heb een Arnoutovic van Twente gekocht, deze lijkt ook er goed te worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:59:
[...]

Leuk om te zien welke spelers goed worden en welke meevallen. Zijn er nog meer spelers waarvan jullie weten dat het de moeite waard is om die te kopen?

Ik heb een Arnoutovic van Twente gekocht, deze lijkt ook er goed te worden _/-\o_
Aaron Young van Aston Villa, die gast is echt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Inderdaad, jammer dat het geen echte spits is maar meer een winger. Toch ga ik hem binnenkort in de spits zetten ipv Carew denk ik, die gast is na de adidas update een stuk minder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan in fifa bijna elke speler heel erg goed worden zolang je hem opsteld. Ik heb Makaay in de spits, die is 34 nu en 93qua stats. Dus meer dan 10 gestegen sinds begin. Acceleratie is 99, top speed 99, shot power 99. Tomasson is ook 90 ipv 80ofzo. Hofland is zelfs 90. Ik denk dus dat elke speler goed kan worden zolang je hem maar opstelt.

Behalve Henk timmer natuurlijk:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:15:
Volgens mij kan in fifa bijna elke speler heel erg goed worden zolang je hem opsteld. Ik heb Makaay in de spits, die is 34 nu en 93qua stats. Dus meer dan 10 gestegen sinds begin. Acceleratie is 99, top speed 99, shot power 99. Tomasson is ook 90 ipv 80ofzo. Hofland is zelfs 90. Ik denk dus dat elke speler goed kan worden zolang je hem maar opstelt.

Behalve Henk timmer natuurlijk:P
Denk niet dat het zo simpel is. Volgens mij als een speler 90 is, wil dit niet zeggen dat een andere speler met een score van 90 even goed is, lijkt mij tenminste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igorvans
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 23:09
@ DJH
Heb huntelaar verkocht voor 82 miljoen... Aan fc utrecht... Niet echt realistisch natuurlijk. Toen ik tegen hun speelde, kwam hij er pas in de 2de helft in, en op het middenveld..... :)
Voor de rest koop ik alleen spelers tot 19 jaar, die minimaal 78 alg. zijn... Ze willen niet allemaal komen, maar vaak heb je een goeie voor een leuke prijs kunnen los weken bij hun club....
Maar ja....verspeelde tijd...kan niet meer verder met dat team....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Wat een verkrachte KUTgame.

Ik kom met 3-0 voor tegen Celtic in de verlenging. Hij blijft stilstaan bij de aftrap, even later krijg ik disconnect icoon en toen was de connection disconnected.

Ik ga naar mijn overzicht Recent Games -> 3-0 loss tegen Celtic. Wat een tyfuszooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ligt niet aan de game als ik het zo lees, maar aan je "verkrachte kut-tegenstander"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
mooi taalgebruik ook... het kan niet zijn dat je eigen internet eruit lag?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:57:
Wat een verkrachte KUTgame.

Ik kom met 3-0 voor tegen Celtic in de verlenging. Hij blijft stilstaan bij de aftrap, even later krijg ik disconnect icoon en toen was de connection disconnected.

Ik ga naar mijn overzicht Recent Games -> 3-0 loss tegen Celtic. Wat een tyfuszooi.
Ik snap dat dit behoorlijk irritant is, maar stel dat dit een foutje in de software is om dit klote-gedrag van slechte verliezers niet af te kunnen vangen, dan nog verandert dat de kwaliteit van de gehele game niet. Want het blijft een zeer toffe en mooie footie, maar inderdaad, online hebben gebruikers soms ruimte om het te vergallen voor de ander.

- Disconnecten
- Alle filmpjes volledig laten tonen zonder weg te klikken
- Op start drukken en 30 seconden niks doen
- Alleen maar met A heel snel overtikken en niks van je eigen spelinzicht gebruiken. (Alle assisting op AAN, waardoor een spastische baviaan met jampot-glazen van -13 nog een potje kan winnen)
- Man United nemen als team
- Zullen er vast nog meer zijn, ik speel het niet veel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
party42 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:58:
mooi taalgebruik ook... het kan niet zijn dat je eigen internet eruit lag?
Nee, hij staat zeker 1 minuut stil met zen poppetje, oftewel, hij loopt naar zen router of weet ik veel waarheen en reset hem. Hierdoor krijg ik voor de 1e keer in het spel dat ik met 3-0 verlies terwijl ik 3-0 voor stond.

Was aardig gefrustreerd, en nog steeds trouwens. Wanneer komt EA nou es met een 2e patch om de grootste bugs eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Euh... ik heb Fifa09 net ontvangen gisteren na vele uren de demo te hebben gedaan.
Ik ben zelf niet zo'n voetbalman dus had wat moeite om een geschikte ploeg te kiezen.
En je raad het al, ik kwam op Manch Utd uit... maar als ik dit zo lees is dat not done? :(
Of is dat alleen jouw mening? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:13:
[...]

Ik snap dat dit behoorlijk irritant is, maar stel dat dit een foutje in de software is om dit klote-gedrag van slechte verliezers niet af te kunnen vangen, dan nog verandert dat de kwaliteit van de gehele game niet. Want het blijft een zeer toffe en mooie footie, maar inderdaad, online hebben gebruikers soms ruimte om het te vergallen voor de ander.

- Disconnecten
- Alleen maar met A heel snel overtikken en niks van je eigen spelinzicht gebruiken. (Alle assisting op AAN, waardoor een spastische baviaan met jampot-glazen van -13 nog een potje kan winnen)
Vervelende dingen zijn dat ja, in unranked matches is het wel iets beter trouwens.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:13:
[...]

- Disconnecten
Ben het niet helemaal met je post eens. Zelf speel ik ook met Manu, maar doe dit al sinds Fifa 98, dus waarom zou ik nu ineens van team wisselen :)
Moet wel toegeven dat ik pasgeleden een heerlijke wedstrijd tegen een Italiaan heb gespeeld. PSV - Atalanta. Dát is pas realistisch. Niet iedere bal vliegt erin en het eruit lopen van je tegenstander is niet meer zo makkelijk als bijv. de 5 sterren topteams.

Persoonlijk erger ik me meer aan de personen die bij een doeltrap op de 16m. gaan wachten en dan zenuwachtig heen en weer gaan lopen. Ik geef de tegenstander altijd de ruimte om zijn/haar doeltrap te nemen en verwacht hetzelfde terug.
Doen ze dit niet stuur ik ze een bericht waarin ik aangeef dat ik het irritant gedrag vindt. Soms als je de herhaling wegdrukt springt het scherm over en is de doeltrap geactiveerd. Scoort de tegenstander dan weer zo'n achterlijk doelpunt is het buy bye, zwaai zwaai. Punten in het spel of mijn online-identiteit kan ik me niet druk om maken, ik wil gewoon een pot voetballen zonder gezeik of zonder achterlijke doelpunten :)

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
En ik ben het weer niet helemaal eens met jou post.

Moet je de tegenstander maar toelaten om rustig op te bouwen om een pot voetbal te krijgen? Ik sta ook regelmatig op de rand van de 16, alleen maar om hem soms te dwingen voor de lange bal en met een beetje inzicht heb je gewoon 4 kansen. Het is mij pas 1x overkomen dat ik de bal in de voeten van de tegenstander speel.

Ik heb ook vaak dat ik de tegenstander op laat bouwen, maar tegen topteams is dit gewoon vragen om problemen. Zeker tegen een Barca, Man Utd, Inter e.d., ze laten dan de backs meteen mee opkomen en zo overlopen ze je soms. Als je ze al dwingt om achterin snel en niet gecontroleerd op te laten bouwen, dan heb je sneller de overhand en ook sneller de bal weer terug.

Rustig op laten bouwen doe ik wel bij unranked matches van 10 minuten per helft. Niet bij de 5min-ranked matches. Daar zijn ze gewoon te kort voor en je wordt er te snel door afgestraft.

Man Utd is gewoon het beste team van het spel, dit ligt aan EA en niet direct aan de mensen die ermee spelen. Het gevaar is juist dat alle echte Man Utd fans hierdoor een hoop gezeik krijgen en minder snel een wedstrijd kunnen vinden. Ik ga ook bijna altijd weg tegen Man Utd.

Gisteren toevallig een pot gedaan, ik Milan hij Man Utd.

2-0
2-1
3-1
3-2
En uiteindelijk met de billen samengeknepen gewonnen _O_. Dus niet iedereen is met Man Utd meteen een winnaar, maar hoe Rooney en Ronaldo door de verdediging renden gisteren en hoe dat ze zich ineens vrijspeelden met 1 beweging....Dat is ook gewoon klote om tegen te spelen en totaal niet realistisch. Op deze manier doet EA de verdedigers veeeel tekort vind ik. Tegen een 3 sterren team kan ik het begrijpen, maar als ik daar Nesta op heb staan, dan moet Rooney het toch wel een stuk moeilijker hebben! En dan bedoel ik niet alleen de snelheid maar het complete plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Natuurlijk is het half half :)
Gaat de wedstrijd gelijk op en is het een spannende pot, kan ik me wel voorstellen dat je op de 16 gaat staan. Maar zelf vindt ik dit bijzonder irritant. Hoe vaak zie je bij de profs dat Rooney op de 16 tussen de verdediging zigzagt om de bal makkelijk op te vangen :) ;) Snappie?

Vooral bij mensen die geen drol in hebben te brengen, afstandsschoten vanuit werkelijk iedere positie (om maar een doeltrap te krijgen) en dan afwachten op de 16. Echt kansloos,

Begrijp me niet verkeerd hoor, met een subtiel boogballetje en dan 2x doorkoppen kom je ook uit bij de speler die je wil bereiken, dus over uitverdedigen heb ik niet te klagen. Maar het is bijzonder frusterend als je weer eens de herhaling weg aan het drukken bent, de keeper hierop meteen de doeltrap neemt en de tegenstander dan weer eens scoort.

Waar ik me ook aan erger is het automatisch schakelen van spelers. Loop je in de verdediging en wil je met een speler het gat dichtlopen, selecteert EA een andere speler. Deze speler zet dan eerst een stap terug :? waardoor je een schitterend gat voor de aanval creeërtt. En zo zijn er nog wel meer vage acties in het spel.

- Spelers die elkaar altijd in de weg lopen
- Schot op doel, speler loopt weer eens in de weg en je krijgt ook nog een buitenspel tegen
- Spelers die op moment van passen compleet de verkeerde kant op rennen of niet direct op de bal lopen waardoor deze lekekr over de middenlijn loopt.
- Het niet in de bal stappen, waardoor de verdediging de bal altijd makkelijk op kan pakken

Maar de bottom line is, ik snap de insteek van jouw post, ik hoop dat je ook het idee van mijn post begrijpt :)

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik snap je insteek inderdaad, het zorgt niet echt voor een realistische pot voetbal. Maar als de omstandigheden me ertoe dwingen om het zo maar te zeggen, dan doe ik het ook wel.

Als ik tegen bekenden of vrienden speel, dan doe ik dit ook gewoon niet.

Jou fouten-lijst zijn trouwens ook echt mijn frustratie punten.
Alleen mag de keeper er nog wel bij worden vernoemd, die is soms echt te lomp voor woorden.

Ik heb trouwens een oplossing gevonden voor dit switchen van spelers. Bij je controller instellingen moet je de hulp voor switchen van spelers op 1 blokje zetten. Hij staat in het midden op de standaard instellingen.

Dan switcht het spel wel naar een speler bij bijvoorbeeld een corner, maar verder helemaal niet. Als je hem helemaal uitzet, dan moet je voor elke bal en voorzet van speler veranderen, ook bij corners bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Hmm, dan zal ik dat eens proberen. Heb wel al gespeeld met deze instellingen, maar nog niet echt gevonden wat ik nodig had :).

Ik moet trouwens ook bekennen dat Fifa 09 erg paalgraag is :). Hoe vaak heb ik al gehad dat een schot via de binnenkant van de paal vóór de doellijn langs over de achterlijn loopt :?.

Over het algemeen speelt het spel lekker weg hoor, maar het zijn die kleine dingen die ik sinds Fifa'97 langzaam heb zien verbeteren, maar niet helemaal zijn waar ze moeten zijn :)

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Vanwege de paal-magneticiteit en de te trage animaties heb ik tot 2008 voor PES gekozen. Nu is PES09 gewoon nog slechter dan PES08 en heb ik dus voor het eerst sinds 98 weer Fifa09 gekocht.

Het paalverhaal blijft aanwezig, wel in veel mindere mate, maar het blijft er wel. Ik raak minimaal 1x per wedstrijd de paal/lat en men record is 5x de paal en 3x de lat. En dan nog verliezen ook met 2-0 _O-.

De animaties vind ik nu nog steeds wat te langdurig en omslachtig. Het is al een stuk beter maar elke keer moet de speler een bepaalde animatie maken als hij een bocht maakt bijvoorbeeld, terwijl dit echt wel stukken sneller kan. Ook als de speler een kans mist, dan staat hij soms voor de keeper te balen, terwijl de speler naast hem de bal krijgt toegerold. Je kan dan een paar seconde niks met die speler, echt heel irritant.

Dan heb je die tussenfilmpjes die EA je voorschoteld. Wat boeit mij het nou of Kaka zen wenkbrauwen ophaalt als hij de bal het stadion uit knalt. Ik wil gewoon doorvoetballen!

Speel je het op de PS3 of de 360 trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

StealthyPeanut schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:54:
.................Ook als de speler een kans mist, dan staat hij soms voor de keeper te balen, terwijl de speler naast hem de bal krijgt toegerold. Je kan dan een paar seconde niks met die speler, echt heel irritant.
..............
Ik dacht dat dit aan Suarez lag, maar het gebeurt dus ook bij anderen... lol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Zelf speel ik op de 360. Het PES6 ook gehad omdat deze beter aanvoelde dan Fifa07 destijds. PES2008 was inderdaad niet wat ik ervan verwacht had. PES2009 heb ik de demo nog van gedownload en geloof ik een halve wedstrijd gespeeld.
Natuurlijk is het wel eens leuk om een overtreding, doelpunt of mooie actie terug te kijken. Maar mensen die inderdaad het doelpunt vanuit alle standpunten willen zien.. pfff. kom op zeg. ik heb nog meer te doen.
Ook vervelend is dat, wanneer de wedstrijd is afgelopen en de andere partij nog lekker alle filmpjes wil bekijken, ik nergens heen kan. :(
Waarom kun je niet net zoals PES dat heeft de een de filmpjes laten zien en de ander lekker naar het hoofdmenu laten gaan :?

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drGoeroe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Heerlijke wedstrijd vandaag met Barca tegen Spanje, ik sta 2-1 voor en uit frustratie heeft mijn tegenstander al drie rode kaarten. Op gegeven moment pass ik de bal naar Eto'o die twintig meter buitenspel staat omdat mijn tegenstander geen verdedigers heeft. Buitenspel zou je zeggen..

Maar nee, de bal kaatst via de scheidsrechter en ik mag gewoon doorlopen en kan bij het uitkomen van de keeper nog kiezen naar welke buitenspeler ik de bal afspeel om hem erin te leggen.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben begonnen met het coachen van een team, maar ik merk dat mijn spelers heel snel moe worden. Ik vind het niet erg als mijn spelers in de wedstrijd moe worden, maar dat ze in de volgende wedstrijd nog moe zijn, vind ik vrij vervelend. Iedere keer moet ik mijn spelers of opstelling weer aanpassen. Kun je dit uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Je moet je fitness faciliteiten of iets met medical meteen 100% uitbouwen. Dan heb je hier weinig last van.

[ Voor 16% gewijzigd door StealthyPeanut op 18-01-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:11:
Ik ben begonnen met het coachen van een team, maar ik merk dat mijn spelers heel snel moe worden. Ik vind het niet erg als mijn spelers in de wedstrijd moe worden, maar dat ze in de volgende wedstrijd nog moe zijn, vind ik vrij vervelend. Iedere keer moet ik mijn spelers of opstelling weer aanpassen. Kun je dit uitschakelen?
Je kunt dat ook je medical staff upgraden, das niet zo heel duur, en je spelers zijn veel minder moe als je eenmaal op niveau 10 zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:28:
Je moet je fitness faciliteiten meteen 100% uitbouwen. Dan heb je hier nooit meer last van.
Thanks voor de reactie.

Ik ben eigenlijk nog een beetje PES gewend. Bij Pes ging dit heel anders. Na 2009 ben ik overgestapt op Fifa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Yw :)

Net een leuke pot gehad.
Loonens [Level 10] vs baggieman1 [Level 12]

7 - 1 (final score)

Skill Level Points = 35
Ik Bayern, hij Arsenal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Heeft niemand hier last van crashes op de PC na het tweede of derde seizoen carrière? Patches geïnstalleerd, schone installatie gedaan, oude profielen en teambestanden verwijderd. Is iedere keer raak. Erg frustrerend als je bij een kleine club wilt beginnen en bij een grote club wilt eindigen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Hoe kan ik mijn, en een andere speler zijn leven/niveau zien?
Ik wou vanavond in de Beginners Lobby gaan maar kreeg de melding dat ik een niveau tussen de 1 en 9 moest hebben.
Zojuist heb ik mijn eerst online pot (quick match) gedaan dus een hoog level kan ik echt niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Dan had je misschien nog geen level? Je kan na elke match instellen dat je een mail krijgt. Moet je bij online instellingen doen.

Voeg me maar toe (ps3?) Loonens

Kunnen we es een unranked match doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Zo wanneer kom je met clubs eindelijk in de laagste divisie?

we hebben nu al 70 overwinningen, wel 35 keer verloren, maar nog geen divisie

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21
Speel al geruimere tijd FIFA 09 met plezier op mijn PC met de Logitech Rumblepad 2.

Nu ben ik op zoek naar een lijst met truckjes maar kan het nergens vinden.
Zo wil ik bijvoorbeeld een speler naar een bepaalde plaats laten lopen wanneer ik de bal heb met een andere speler (vb.: buitenspeler heeft de bal, spits aansturen dat hij naar de 1e of 2e paal moet lopen).

Er staat wel iets in de handleiding maar erg beknopt.
Heeft iemand een lijst met handelingen voor de Rumblepad 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al even gezocht in de search maar kan het niet vinden bij iemand... Heb op de PS3 last van een framerate drop wanneer de bal bijvoorbeeld wordt uitgeschoten door een keeper... Heel irritant lagging beeld.

Iemand hier ook last van op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Lagging beeld is juist gevolg van een slechte internetverbinding.

Ik speel het op de PS3 en dacht dat het wel normaal liep. Maar toen ik het op de 360 speelde had ik wel het gevoel dat het soepeler liep. Ik merk het zelf niet echt meer op, maar er zijn af en toe inderdaad framedrops.

Maar het kan ook aan de internetverbinding liggen als jij het omschrijft als lagging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde zojuist een wedstrijd op de Xbox360.

In deze wesdstrijd heb ik drie keer op de paal/lat geschtoten. Iedere keer dat dit gebeurde werd de verbinding met mijn controller verbroken en de tekst "Reconnect Controller" kwam in mijn beeld. De tweede keer dacht ik dat het toeval was, maar toen het de derde keer weer gebeurde, wist het eigenlijk wel zeker. Heel vaag 8)7

Iemand dit vaker meegemaakt?

[EDIT]

Hmm, net weer een wedstrijd gespeeld en weer twee keer op de paal/lat geschoten. De eerste keer weer hetzelfde verhaal. De tweede keer kon ik verder voetballen, ik vermoed omdat ik toen een andere controller gebruikte :/

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2009 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyRais
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-09 00:11
Heb sinds een maand of twee een Xbox360, voornamelijk gehaald voor dit spel. Veel plezier mee gehad tot de problemen met Fifa ontstonden. Tijdens het opstarten en in de arena is er niks aan de hand. Zodra ik echter een wedstrijd wil gaan spelen is of het hele veld bijvoorbeeld zwart, of de tribunes of lopen er allerlei rare lijnen en vormen door beeld heen, of is het hoofd van spits Pato ineens gifgroen, zoals zijn schoenen.

Ben naar MM teruggegaan en kreeg een nieuw spel, dank daarvoor, maar nu heb ik bij dit nieuwe spel binnen twee uur dezelfde symptomen. Wanneer ik het spel op mijn HDD installeer geeft het spel aan dat de disc niet leesbaar is als ik een wedstrijd wil beginnen.

Het vreemde is dat ik deze problemen niet met andere spellen heb, die ik ook erg veel heb gespeeld achter elkaar, zoals Fable 2.

Heb contact opgenomen met Microsoft en ze willen mijn Xbox wel ophalen voor controle/reparatie.

Vraag is: Denken jullie dat het aan mijn Xbox ligt of zou het een slechte serie dvd's kunnen zijn en moet ik hem gewoon weer gaan omruilen?

Wil mijn Xbox uiteraard liever geen twee weken kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 18:49:
Ik speelde zojuist een wedstrijd op de Xbox360.

In deze wesdstrijd heb ik drie keer op de paal/lat geschtoten. Iedere keer dat dit gebeurde werd de verbinding met mijn controller verbroken en de tekst "Reconnect Controller" kwam in mijn beeld. De tweede keer dacht ik dat het toeval was, maar toen het de derde keer weer gebeurde, wist het eigenlijk wel zeker. Heel vaag 8)7

Iemand dit vaker meegemaakt?

[EDIT]

Hmm, net weer een wedstrijd gespeeld en weer twee keer op de paal/lat geschoten. De eerste keer weer hetzelfde verhaal. De tweede keer kon ik verder voetballen, ik vermoed omdat ik toen een andere controller gebruikte :/
Bij een bal op de paal/lat gaat je controller rumblen, dus waarschijnlijk was je batterij gewoon op en viel hij door dat (proberen te) rumblen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:33
speel nu al de hele middag fifa op de ps3.. wat een toffe game...

maar die tricks als je net gescoord hebt snap ik voor geen meter.. kan iemand dat ff uitleggen :+

er staat

l1 en R1
dus eerst l1 en dan r1 ? of wat word er bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 10:02:
[...]

Bij een bal op de paal/lat gaat je controller rumblen, dus waarschijnlijk was je batterij gewoon op en viel hij door dat (proberen te) rumblen uit.
Dit verklaart het inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Reloader schreef op zondag 25 januari 2009 @ 16:54:
speel nu al de hele middag fifa op de ps3.. wat een toffe game...

maar die tricks als je net gescoord hebt snap ik voor geen meter.. kan iemand dat ff uitleggen :+

er staat

l1 en R1
dus eerst l1 en dan r1 ? of wat word er bedoeld?
Gewoon zoveel mogelijk knoppen indrukken, dan rolt er altijd wel iets leuks uit. Vooral combinaties met R1 + analoge sticks e.d. doen het goed. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
maar in het scherm staat de melding, als ik gescoord heb
L1 en R1 maar als ik dat doe, dan zoomt hij ineens in op de speler die scoorde... lijkt wel alsof je dan de animatie afkapt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 13:17

Woembah

YNWA

L1 en R1 zorgt er juist voor dat je de 'doe je eigen vette juichtricks scene' overslaat, waarna hij een standaard filmpje gaat laten zien. Dus die moet je juist niet drukken.

Ik vind het dansje altijd erg lachwekkend als je LT + RB doet (zal bij de ps3 wss. L2 + R1 zijn).

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

R1 + rechter joystick 2x links rond en 2x rechts rond..... en dan X om te landen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekage
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 13:48
Komt er eigenlijk nog een update van de wintertransfers? Of zullen we dan moeten wachten tot FIFA 2010?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik speel al een tijdje een competitie, Coca-cola 2, en stuit op een eigenaardigheidje.
Spelers hebben een current raiting die lager is/wordt nagelang je ze op een verkeerde positie zet.
Nu heb ik een CM die een current raiting heeft van 60 maar als ik hem rechts op het middenveld zet wordt die raiting 63.
Waarom is het dan een CM ipv RM?
Maak hem dan RM en zet andere posities waar hij kan spelen als optional positions ofzo.
Nu is het bij veel spelers niet duidelijk wat hun sterkste positie is en kun je daar alleen maar achter komen door ze op diverse posities te zetten.

Wat ook altijd in Fifa heeft gezeten is dat je 90% van je doelpunten door je spitsen wordt gescoord.
Kan aan mij liggen maar bij PES had ik per seizoen minimaal 10 verschillende spelers die gescoord hadden en de spitsen 60-70% van de doelpunten.

Verder heb ik niet zo heel veel te klagen, lekker spel. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
Woembah schreef op zondag 25 januari 2009 @ 20:13:
L1 en R1 zorgt er juist voor dat je de 'doe je eigen vette juichtricks scene' overslaat, waarna hij een standaard filmpje gaat laten zien. Dus die moet je juist niet drukken.

Ik vind het dansje altijd erg lachwekkend als je LT + RB doet (zal bij de ps3 wss. L2 + R1 zijn).
ik vind t maar allemaal moeilijk die tricks| :+ motoriek is niet zo denderend :P
dvdkiwi schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:30:
R1 + rechter joystick 2x links rond en 2x rechts rond..... en dan X om te landen :D
zo een dus lukt me nog niet :P R1 + driehoekje is moeilijk zat op t moment.. zo'n rainbowflick ofzo probeer ik niet eens.. eerst meer oefenen,
ik snap ook nog niet helemaal het schiet gebeuren enzo, als je met je speler in de arena loopt, dan schop ik negen van de tien keer naast dus ja.. geen fifa meer gespeeld sinds fifa 2005 dus dat zal wel schelen denk ik, en dit is de eerste keer dat ik een PS heb dus... oefenen!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
heeft iemand nog tips om te verdedigen tegen personen zoals messi? mijn vrienden spelen allemaal alleen maar met lange voorzetten en die messi is zo snel dat ie dan mijn verdediging er uit rent en dus schiet. ze scoren echt alleen maar door uit te breken en 1:1 op de keeper af te gaan.... nooit uit een corner of cross.

ik doe juist vrijwel alleen maar crosses, vind ik veel mooier voetbal :)

Ik heb al geprobeerd messi te laten dekken d.m.v. mandekking, maar dat helpt niet echt veel heb ik het gevoel. Ook zet ik de verdegigingsmethode niet op buitenspelval maar op afdekken.
Nog andere tips?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dulghar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-07 20:58
Kent iemand het probleem op, dat wanneer je je pc koppeld aan je tv, dat de tv dan de melding geeft "Video not supported"?

Heb het probleem namelijk alleen wanneer ik FIFA 09 wil opstarten. Andere games (GRID bijvoorbeeld) draaien als een zonnetje op m'n tv.

Zodra ik in FIFA een taal selecteer, switched m'n tv even en geeft dan de bovenstaande melding.

Mijn systeem is alsvolgt:

Moederbord: Asus P5K
Processor: Intel Core 2 Duo E6750
Geheugen: 4x 1GB GEIL dual channel
Videokaart: Saphire HD 4850 (512MB)

De pc zit via een DVI-HDMI adapter aan de tv gekoppeld.

Alvast bedankt voor de eventuele hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dulghar schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:38:
Kent iemand het probleem op, dat wanneer je je pc koppeld aan je tv, dat de tv dan de melding geeft "Video not supported"?

Heb het probleem namelijk alleen wanneer ik FIFA 09 wil opstarten. Andere games (GRID bijvoorbeeld) draaien als een zonnetje op m'n tv.

Zodra ik in FIFA een taal selecteer, switched m'n tv even en geeft dan de bovenstaande melding.

Mijn systeem is alsvolgt:

Moederbord: Asus P5K
Processor: Intel Core 2 Duo E6750
Geheugen: 4x 1GB GEIL dual channel
Videokaart: Saphire HD 4850 (512MB)

De pc zit via een DVI-HDMI adapter aan de tv gekoppeld.

Alvast bedankt voor de eventuele hulp :)
Misschien te maken met de gebruikte resolutie of aantal Hertz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag van mijn kant.

Is het in het speltype Coach ook mogelijk uit een vorig seizoen terug te vinden hoeveel ik voor een speler heb betaald? Helaas kan ik het alleen vinden van het seizoen waar ik op dat moment in bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dulghar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-07 20:58
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:52:
[...]

Misschien te maken met de gebruikte resolutie of aantal Hertz?
Het maakt helaas niet uit welke resolutie en refreshrate ik instel. Zodra het filmpje van EA Sports begint, roept de tv± `Video not Supported`

Heb geen idee waar dat aan kan liggen. Helemaal omdat andere spellen wel vrolijk opstarten en speelbaar zijn.

Ook vreemd is trouwens, dat wanneer ik FIFA probeer op te starten vanuit Vista Media Centre, dat het spel dan ineens begint te roepen dat DirectX 9.0c geìnstalleerd dient te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Er zijn nog steeds een aantal dingen die ik niet snap, ik heb een beetje zitten kloten met dat addidas live gedoe maar ik snap er weinig van. Ik had begrepen dat je op 1 of andere manier die "huidige" vorm van de spelers kan laden in je teams? Maar hoe werkt die dat? Als ik bijvoorbeeld een snelle wedstrijd speel en ik zet addidas live aan dan komen er allemaal van die pijltjes naar rechts bij te staan, betekend dit dan dat die huidige vorm ingeladen is? En hoe zit het bijvoorbeeld met de transfers die al gedaan zijn? Worden deze later in een patch toegevoegd?

Als je bijvoorbeeld kijkt naar dat vakje links onderin zie je allemaal bepaalde "vormen" van spelers die goed of slecht gespeeld hebt, zo staat Gerrard daar bijvoorbeeld op 95 of iets dergelijks maar hoe komt hij dan op 95 te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Als je het team kiest en je hebt de adidas live season aangezet voor die spelmodes (kick-off, quick match of interactive match) dan wordt dit automatisch geladen als je de teams kiest. Je kan het ook weer uitzetten bij opties, dan speel je gewoon met de standaard teams.

Deze update wordt automatisch doorgevoerd dus je hoeft niks zelf te downloaden ofzo, dit gebeurt automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:26:
Als je het team kiest en je hebt de adidas live season aangezet voor die spelmodes (kick-off, quick match of interactive match) dan wordt dit automatisch geladen als je de teams kiest. Je kan het ook weer uitzetten bij opties, dan speel je gewoon met de standaard teams.

Deze update wordt automatisch doorgevoerd dus je hoeft niks zelf te downloaden ofzo, dit gebeurt automatisch.
Kun je dit nou gratis inschakelen? Ik dacht dat je hiervoor moest betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Achterop je boekje staat als het goed is een code voor 1 jaar gratis adidas live season voor 1 competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR8 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:55:
Achterop je boekje staat als het goed is een code voor 1 jaar gratis adidas live season voor 1 competitie.
Cool, was me niet eens opgevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Iemand nog suggesties voor goede teams? Geen Man Utd of Barca, daar speel ik niet mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:47

Ves

A gadget addicted Bounty

StealthyPeanut schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:35:
Iemand nog suggesties voor goede teams? Geen Man Utd of Barca, daar speel ik niet mee ;)
Valencia

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Valencia vind ik ook een fijn team, met de twee Davids (David Villa en David Silva) voorin. Maar de laatste tijd speel ik ook veel met AS Roma (Totti), wat me ook goed bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:35:
Bayern (Klose, Ribery) Werder Bremen (een hoop lange spelers) Aston Villa (1 grote en 1 snelle spits)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Zojuist een legendarische wedstrijd gehad.
Hij (of zij) Machester United (5 sterren) - Ik Je Je United ofzo, een kruipclub uit de Koreaanse competitie (1 ster).
Verloop van de wedstrijd was ongeveer zo.
1e kans voor mij.
Hij krijgt de bal bij Ronaldo en die rent er iedereen uit natuurlijk. 1-0 in de 30ste minuut. Daarna probeert hij er door te komen maar lukt niet echt.
Vanaf de 75ste minuut gaat hij op safe spelen 8)7 .
In de 83ste minuut scoor ik de 1-1.. Een draak van een doelpunt, maar ook die tellen.
Net voor het einde van de wedstrijd maakt onze vriend Ronaldo de 1-2. En blij dat ie was :D

Ansich speelt dat niet eens zo verkeerd af en toe zo'n pot.. :P

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik speel heel veel met Frankrijk, echt geweldig

sta 260 winst -70 verlies nu

Heb alle live seasons :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
van der Sar maar 80 bij Fifa09 op de PS3 met live season terwijl hij al weken geen goal heeft tegen gehad...ik snap er waarschijnlijk niets meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iemand een idee...?

Vandeweek nieuwe Vista geinstalleerd, gelijk weer Fifa geinstalleerd, geen probleem!
Zelfs online gespeeld dus alles werkte, helemaal top! Wil vandaag weer spelen, wordt er na Fifa opgestart te hebben een melding gegeven van 'You have to install Flash xxxxx go to the website and download it' naja best ik het gedownload, maar hij bleef maar zeiken en zeiken dat ik 't moest installeren en kon nog steedsniet online.

Dus Fifa eraf geknikkerd en wil 't nu weer installeren maar krijg nu dit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2v2bamt.jpg
(Ik heb 2 schijven in m'n laptop: C-schijf en D-schijf (data) op die laatste wil ik dus Fifa installeren en vandeweek lukte dit gewoon)

Als ik 'm op C-schijf (of een externe) installeer blaat die weer heel de tijd over die Flashmuk en ik kan niet online!

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/e7e3k8.jpg

Als ik dat allemaal negeer wil ik m'n PlayStation II controller ook laten trillen...
Dus ik stel al m'n knoppen in wat geen probleem is, maar shaken of de snelheid van player switching lukt niet!

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2usv5ef.jpg

Iemand 'n idee, waarom die zegt 'Unable to save Profiles' ?? :(

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 01-02-2009 23:22 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 01 februari 2009 @ 22:16:
Iemand een idee...?

Vandeweek nieuwe Vista geinstalleerd, gelijk weer Fifa geinstalleerd, geen probleem!
Zelfs online gespeeld dus alles werkte, helemaal top! Wil vandaag weer spelen, wordt er na Fifa opgestart te hebben een melding gegeven van 'You have to install Flash xxxxx go to the website and download it' naja best ik het gedownload, maar hij bleef maar zeiken en zeiken dat ik 't moest installeren en kon nog steedsniet online.

Dus Fifa eraf geknikkerd en wil 't nu weer installeren maar krijg nu dit te zien:
[afbeelding]
(Ik heb 2 schijven in m'n laptop: C-schijf en D-schijf (data) op die laatste wil ik dus Fifa installeren en vandeweek lukte dit gewoon)

Als ik 'm op C-schijf (of een externe) installeer blaat die weer heel de tijd over die Flashmuk en ik kan niet online!

[afbeelding]

Als ik dat allemaal negeer wil ik m'n PlayStation II controller ook laten trillen...
Dus ik stel al m'n knoppen in wat geen probleem is, maar shaken of de snelheid van player switching lukt niet!

[afbeelding]

Iemand 'n idee, waarom die zegt 'Unable to save Profiles' ?? :(
Weet je zeker dat je bestanden kunt wegschrijven in de map waar de savegames/profiles komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Gisteren en vandaag denk ik ongeveer 20 verloren en 5 gewonnen ofzo. Ik ben echt opnieuw zoekende naar een goede opstelling + tactiek.

Ik loop me elke keer vast en er is gewoon te weinig beweging op het veld. De spelers staan vaak gedekt en blijven gewoon staan. Dan speel ik in en ik kan niet eens naar de bal toe bewegen als aanvaller zijnde. De verdediger pakt me en zij beginnen weer op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:34:
Gisteren en vandaag denk ik ongeveer 20 verloren en 5 gewonnen ofzo. Ik ben echt opnieuw zoekende naar een goede opstelling + tactiek.

Ik loop me elke keer vast en er is gewoon te weinig beweging op het veld. De spelers staan vaak gedekt en blijven gewoon staan. Dan speel ik in en ik kan niet eens naar de bal toe bewegen als aanvaller zijnde. De verdediger pakt me en zij beginnen weer op te bouwen.
Speel je speltype coach? Of online? Ik speel met Feyenoord met een 4-3-3 opstelling. Voetbalt prima op professional. Inmiddels sta ik nog eerste en speel ik mee in de kwartfinale champions league.

Je kunt tijdens het spel je tactiek aanpassen. Met de normale pijltjes op je controller kun je je team aanvallender laten spelen (link en rechts), maar ook bijvoorbeeld meer druk laten zetten (omhoog en omlaag). Misschien dat dit iets helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hoe scoren jullie meestal je doelpunten?
Ik speel op pro (15 minuten per helft), en 90% van de goals gaan er hetzelfde in:
Een steekpass op de spits of buitenspeler en dan schuin op het doel aflopen. Net buiten de 5m erin tikken.

Oke, uit corners of hoge voorzetten scoor ik ook wel eens, maar lang niet zo vaak.
Afstandsschoten al helemaal niet (vaak over terwijl ik toch maar heel even de schietknop aantip).
Gister wel mijn eerste goal vanaf rand 16 gemaakt, maar nu is de spits ook beter als dat ie was
(83 tegen 72).

En pro wordt ook te makkelijk, vaak 5 of 6 doelpunten in een wedstrijd... maar wereldklasse is weer net te moeilijk.... denk dat ik 'm weer terug ga zetten naar 10 min.

Tips over doelpunten scoren zijn zeer welkom! Het wordt saai om iedere keer op dezelfde manier te scoren...

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 03-02-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 19:40
dvdkiwi schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:13:
Hoe scoren jullie meestal je doelpunten?
Speel altijd met Liverpool en scoor ook het meest met een steekpass, vooral omdat Torres lekker snel is.
Ook van de zijkanten en dan bij de 16 niet doorlopen maar kappen en naar het midden gaan en dan schieten of afleggen en daarna schieten. Afstandschoten doe ik bijna nooit, wil het altijd weer te mooi doen met draaien en 1-2tjes enz :P
Corners gaan er ook regelmatig in, vrije trappen weer minder

[ Voor 6% gewijzigd door Marc3l op 03-02-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Vrij trappen zijn moeilijk....
Je moet effect geven op moment dat je schiet, maar doe je het net te vroegr, gaat de bal totaal de andere richting op.
Of kan je ook effect geven als je de aanloop neemt (dus als je de schietknop losgelaten hebt)?
Ze gaan bij mij wel steeds beter, ik schiet al vaak op de lat ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 03-02-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ben ik de enige die zich groen en geel ergert aan de oeverloze introfilmpjes en -schermpjes voordat je eindelijk eens een potje kunt spelen? Eerst krijg je de taalkeuze (waarom onthoudt hij dat niet gewoon?), dan krijg je "EA sports, it's in the game", dan tig andere animaties en als laatste moet hij de arena voor je laden. Aaargh.

Goed, dan gaan we een 'quick match' online spelen, waar ik eerst weer een dialoogscherm krijg of ik de nieuwste squadupdates wil downloaden. Keuze tussen ja of nee, maar als je nee kiest, dan kun je dus niet online spelen. Waarom heb ik dan die keus?

Voor de rest is het een heel leuk spel om te spelen. Al is het af en toe behoorlijk frustrerend. Zeker als je mannen tijdens het verdedigen een acute aanval van narcolepsie krijgen en de tegenstander op z'n dooie gemakkie door je linies heen slalomt. Vooral tegen Man UTD heb ik daar nogal last van.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 19:40
introfillmpjes vallen nog mee. Waar ik me wel aan erger is een online match zoeken. Elke keer gaat hij kijken of er nieuwe updates zijn, daarna kom je in een scherm waar je een team kan kiezen. 8 van de 10 keer krijg ik de melding 'sessie niet meer beschikbaar' na x aantal seconden. (360)

Ook mensen die herhalingen blijven kijken. Bij een goal ok maar sommige doen het echt elke herhaling.

Ook vervelend is dat je na een match niet meteen eruit kan. Als je tegenstander herhalingen wilt zien moet je ook fijn blijven kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Marc3l schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:10:
Ook mensen die herhalingen blijven kijken. Bij een goal ok maar sommige doen het echt elke herhaling.
Misschien hebben die mensen wel heel veel dorst...... en dat zijn dan goeie momenten om iets te drinken natuurlijk ;)

@Rexomnium:
Inderdaad behoorlijk vervelend al die filmpjes, maar bij de meeste games heb je intro-filmpjes..... ik stoor me er niet zo heel erg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:26:
Vrij trappen zijn moeilijk....
Je moet effect geven op moment dat je schiet, maar doe je het net te vroegr, gaat de bal totaal de andere richting op.
Of kan je ook effect geven als je de aanloop neemt (dus als je de schietknop losgelaten hebt)?
Ze gaan bij mij wel steeds beter, ik schiet al vaak op de lat ;)
Vrije trappen is bij mij echt een drama! ;)

Ik vraag me inderdaad af wat voor knopcombinaties jullie gebruiken om een goede vrije trap te nemen.

Ik gebruik enkel de schiet knop. Echter heb ik pas één keer gescored vanuit een vrije trap, waarschijnlijk zijn er hier interressante knopcombinaties voor? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Als je de vrije trap van ver moet nemen, moet je in principe altijd LB ingedrukt houden tijdens het schieten. Dan goed in de hoek mikken, het balkje bijna vol laten gaan, en bij een goede speler gaat hij dan als een pegel op het doel af. Van dichtbij moet je de bal met effect om de muur heen krijgen en dan in de hoek sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woembah schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 16:10:
Als je de vrije trap van ver moet nemen, moet je in principe altijd LB ingedrukt houden tijdens het schieten. Dan goed in de hoek mikken, het balkje bijna vol laten gaan, en bij een goede speler gaat hij dan als een pegel op het doel af. Van dichtbij moet je de bal met effect om de muur heen krijgen en dan in de hoek sturen.
Thanks voor de tip. Vanavond proberen :)

Met welke knop kun je effect aan de bal geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Linker joystick.

@Woembah: Met LB geef je een hard schot toch?
Balkje bijna helemaal vol is bij mij bijna altijd het stadion uit...

Hoe geef je nou effect? Tijdens het indrukken van de schietknop of tijdens de aanloop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 17:15:
Linker joystick.

@Woembah: Met LB geef je een hard schot toch?
Balkje bijna helemaal vol is bij mij bijna altijd het stadion uit...

Hoe geef je nou effect? Tijdens het indrukken van de schietknop of tijdens de aanloop?
Ik dacht juist dat LB gecontroleerd schieten was. En inderdaad, balkje vol is bij mij ook uit het stadion.

Was een beetje aan het zoeken op Google en kwam deze tegen:

http://www.youtube.com/watch?v=Sl1rvvNZhNM

LT (voor Xbox) is dus ook een handige knop.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

LB + balkje 3kwart vol van net buiten de 16 gaat aardig goed nu, alleen de keeper pakt ´m altijd.

@Angelolel: RB is een geplaatst schot (PS3 R1)

Gister het effect geprobeerd, en zowaar een corner flink in het doel gedraaid! :D
Tijdens het indrukken van de voorzetknop de linkerjoystick naar links voor effect... werkt perfect! Alleen moet je niet te vroeg de joystick gebruiken anders mik je weer de verkeerde kant op...
Het oude balletje met punten waar je ´m raakt was beter...

Pagina: 1 ... 14 ... 25 Laatste