Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Net een geweldige pot weer!!! Wat een baggerzooi.

Unranked -> 3-1 overwinning. Had waarschijnlijk meer kunnen zijn maar het was unranked dus maakte niks uit..

Daarna, hij Villa en ik Juve. 0-0, dus penalties. Ik ongeveer 20 schoten op doel, hij 2 rode kaarten en een paar counters maar verder helemaal geen kansen gehad. Dus hij wint natuurlijk de penalties met 7-6 ofzo. En dat tegen een lvl1 geloof ik.

Was Joep150 geloof ik, van dit forum zei hij. Master spel! Unranked vliegen er heerlijke ballen in en hier raak ik de paal en gaat de bal er gewoon niet in. Jammer!

[ Voor 15% gewijzigd door StealthyPeanut op 18-12-2008 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekage
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 13:48
Gescoord.. scheidsrechter fluit, krijg ik vrije trap mee!? Die voordeelregel klopt echt niks van in dit spel.. jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je op de wii ook met meerdere spelers( niet online) een toernooi doen?
Ik krijg het maar niet voor elkaar..

• StealthyPeanut
En daarna gewoon weer beter tegen Arsenal en Inter, maar 2 uitbraken met Ibrakneus en Adebaklaun en het staat 2x 1-0. Al mijn schoten gaan serieus over en naast en ook al loop ik op de keeper af, alles gaat mis. Sommige wedstrijden mag je echt gewoon niet winnen. Andere keer schiet je een x vanaf de hoek 16 en vliegt de bal in de kruis. Nice ea

Nog nooit zo'n verslavend en superfrustrerend spel gehad wat ik toch blijf spelen, ook al kan ik er zo pissig om worden :+

[ Voor 15% gewijzigd door StealthyPeanut op 18-12-2008 00:25 ]

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:40
Iemand nog tips voor verdedigen? Speel eigenlijk altijd met liverpool.
Vooral in de 16 is het bijna een vrije doorgang bij mij, verdedigers doen maar wat of staan stil
Druk ook al op b (360) om een extra verdediger erbij te halen. Ook houd ik a in om meer druk te zetten
Heb ook de tactiek op verdedigen staan.

Ook heb ik moeite om eruit te komen, terwijl de tegenstander hup hup zo naar mijn goal tikt :?
Bij mij lijkt het wel om iedereen gedekt staat
Daar nog tips voor?

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op donderdag 18 december 2008 @ 00:23:
Sommige wedstrijden mag je echt gewoon niet winnen. Andere keer schiet je een x vanaf de hoek 16 en vliegt de bal in de kruis. Nice ea
Ik [her]ken het eigenlijk meer van PES, was me nog niet zo opgevallen in Fifa.
Nu moet ik wel zeggen dat ik nog niet zo super veel Fifa heb gespeeld.
Binnenkort maar eens flink spelen. :)
Nog nooit zo'n verslavend en superfrustrerend spel gehad wat ik toch blijf spelen, ook al kan ik er zo pissig om worden :+
Heerlijk toch.
Maar stel alles gaat voor de wind en makkelijk, dan is de lol er toch snel[ler] af. :P

Only fools are enslaved by time and space.

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Marc3l schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:02:
Iemand nog tips voor verdedigen? Speel eigenlijk altijd met liverpool.
Vooral in de 16 is het bijna een vrije doorgang bij mij, verdedigers doen maar wat of staan stil
Druk ook al op b (360) om een extra verdediger erbij te halen. Ook houd ik a in om meer druk te zetten
Heb ook de tactiek op verdedigen staan.

Ook heb ik moeite om eruit te komen, terwijl de tegenstander hup hup zo naar mijn goal tikt :?
Bij mij lijkt het wel om iedereen gedekt staat
Daar nog tips voor?
Met verdedigen moet je even vooruit denken, als hij gaat counteren alvast met een verdediger richting keeper sprinten en zorgen dat je voor de laatste aanvaller blijft, anders haal je hem niet meer in. Terwijl je dat doet kun je met B een extra verdediger alvast op de aanvaller afsturen.

Tik op je eigen helft even rond, zodat je tegenstander met veel man in de buurt komt, waardoor je voorhoede meer vrij staat, doe dan een steekpass b.v. of tik heel snel over voorin.

Er zijn soms potjes bij dat niks lijkt te lukken, snap ook niet hoe dat kan. Maar dat is in het echte voetbal ook wel eens zo (... ajax ;) )

Verwijderd

SR8 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 18:30:
[...]

Dit speelt erg leuk!!!

Hoe ben je hier achter gekomen? Gewoon af en toe wat spelers proberen op een bepaalde plek en wat uitproberen met verschillende formaties?

Zo net speelde ik tegen Barcelona met Inter in deze formatie. 2-0 voor en disconnect. Jammer dat als je eens voorstaat ze gewoon disconnecten, maar aan de andere kant geeft het ook wel een goed gevoel. :P

edit:
Nu net ook 2-1 van ManU gewonnen
Dankje, wel ik heb de eerste 20-25 matchen zitten opstellingen te proberen en spelers te plaatsen (want met Inter kan je makkelijk twee elftallen zetten). Die wedstrijden kreeg ik meestal een pak slaag, maar je ziet wel welke spelers je voorkeur dragen en wie in bepaalde situaties beter zijn. Veel hangt natuurlijk af van je speelstijl want een vriend van me speelt dan liever in een 4-3-3 met Inter.

Na een tijd voelde ik dat een 4-2-2-2 het best werkte. Veel aanvallen via de flank en twee grote centrale spitsen om de ballen er in te leggen :) Of Crespo om sneller te counteren.

Standaard staat een Zanetti in het middenveld, maar als RB vind ik hem veel handiger want er zijn betere middenvelders die zelfs niet in de kern zitten (Vieira, Stankovic)
En Maxwell vind ik niet sterk / snel genoeg als je hem vergelijkt met Maicon.

Qua correcte spelersstats doet Fifa het heel nauwkeurig, dus als je echt voetbal volgt weet je ongeveer wel wat de sterke punten van de spelers zijn.

En tja, na een tijd beginnen Man United en Barca tamelijk voorspelbaar te worden, daarom zet ik bvb. Maicon LB om Messi en Ronny op te vangen. En grote trage verdedigers (Samuel, Materazzi) zijn niet nodig tegen Rooney en Berbatov, maar kleine snelle des te meer! (Chivu en Cordoba)

Leuk dat je er wat aan hebt! :)

• StealthyPeanut
Klinkt inderdaad erg goed. Pakken jullie dan de standaard 4-2-2-2?

Ik heb de DM's iets meer naar achteren gedaan, meer om iets minder aanvallend te spelen.

Volgende keer tegen Man of Barca zal ik et es uittesten :)

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op donderdag 18 december 2008 @ 17:25:
Klinkt inderdaad erg goed. Pakken jullie dan de standaard 4-2-2-2?

Ik heb de DM's iets meer naar achteren gedaan, meer om iets minder aanvallend te spelen.

Volgende keer tegen Man of Barca zal ik et es uittesten :)
Ik speel met de standaard (wel custom tactics wat aangepast)

Laat dan eens weten of het beter gaat met een centraal defensief blok daar, ik denk dat je dan wat aansluiting gaat missen in je aanval.

Speel je op de ps3 trouwens?

• DJH

DJH

Kun je ook 1 keer je opstelling helemaal goedzetten en dan bij een quick ranked match snel die opstelling laden? Anders moet de tegenstander zolang wachten :)

Ik speel trouwens altijd met Arsenal, helemaal aan gewend :)

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
bizar joh, zojuist weer zo'n grappig disconnect potje. Chelsea - Chelsea. Hij schiet in de 5e minuut in eigen goal (keeper laat de bal gewoon gaan... bugje). Mijn reactie is dan altijd om hem vrije doorgang te geven zodat het weer 1-1 staat...

disconnect... wel echt sneu dat hoor. dat zouden ze bij EA anders moeten aanpakken.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• StealthyPeanut
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 17:30:
[...]

Ik speel met de standaard (wel custom tactics wat aangepast)

Laat dan eens weten of het beter gaat met een centraal defensief blok daar, ik denk dat je dan wat aansluiting gaat missen in je aanval.

Speel je op de ps3 trouwens?
Speel inderdaad op PS3. Voeg me anders ff toe -> Loonens. Altijd wel leuk om te spelen, als ik niet win wordt ik aardig pissig maar dat is altijd maar tijdelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Die Inter tactiek werkt voor mij niet in ieder geval. Op papier wel leuk, maar Eto'o en Messi combineren nog steeds alles eruit gewoon. Barca mijd ik gewoon, tegen hardlopers spelen heb ik weinig plezier aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

mijn online ervaring leert me dat een formatie an sich niks voorstelt, wat het verschil uitmaakt zijn de custom formation settings en tactics. die bepalen echt hoe je spelers staan gepositioneerd in de verdediging/middenveld/aanval en hoe ze zich gedragen op het veld.

na 300+ potjes heb ik eindelijk een goede formatie en tactics gevonden die helemaal bij mijn speelstijl past en waarmee je tegelijkertijd vrij weinig weggeeft achterin. Het belangrijkste is voor mijn gevoel dat je weet hoe je speelt en waar al je spelers staan, dan kan je als het ware voorspellen wat de loopacties zijn van je aanvallers en middenvelders en op die manier het meest effectief omgaan met balbezit.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:19:
Die Inter tactiek werkt voor mij niet in ieder geval. Op papier wel leuk, maar Eto'o en Messi combineren nog steeds alles eruit gewoon. Barca mijd ik gewoon, tegen hardlopers spelen heb ik weinig plezier aan.
Dat is goed mogelijk, iedereen speelt anders en uiteindelijk speel je gewoon met de ploeg die je het best ligt.

Toch adidas live season geprobeerd hé? Deze week geen Muntari in de basis bij mij, maar Cambiasso met Vieira centraal en Stankovic op de linkse flank (heeft 87 deze week).

Ik voeg je deze namiddag toe, momenteel aan het werk :O

En we kunnen gewoon unranked spelen, zo is er geen stress, en is er niemand pissig bij verlies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Nee, ik heb alleen adidas voor engeland. Iedereen speelt inderdaad anders, maar wel nice dat je ff je tactiek deelt met ons, ik ga Inter proberen met een 4-1-2-1-2 / 4-4-2 Diamond opstelling. Wel een beetje dezelfde spelers, want Inter is wat dat betreft wel gelijkwaardig aan Barca en Man Utd.

Voeg me maar even toe, kunnen we een paar relaxte potjes spelen inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJH schreef op donderdag 18 december 2008 @ 21:05:
Kun je ook 1 keer je opstelling helemaal goedzetten en dan bij een quick ranked match snel die opstelling laden? Anders moet de tegenstander zolang wachten :)

Ik speel trouwens altijd met Arsenal, helemaal aan gewend :)
Opstellingen jammergenoeg niet (offline wel, maar als je online gaat is het terug standaard). Je kan wel je custom tactics (soort drukzetten, passing, buitenspelval, ...) saven en dan laden bij elke match.

En dat wachten valt wel mee, na een tijd kruipt daar routine in :)
Ik verander de opstelling en wijzig 5 posities, dit is binnen de 10 seconden gebeurt. (15 in een meer verdoofde toestand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
DJH schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:57:
[...]

Met verdedigen moet je even vooruit denken, als hij gaat counteren alvast met een verdediger richting keeper sprinten en zorgen dat je voor de laatste aanvaller blijft, anders haal je hem niet meer in. Terwijl je dat doet kun je met B een extra verdediger alvast op de aanvaller afsturen.

Tik op je eigen helft even rond, zodat je tegenstander met veel man in de buurt komt, waardoor je voorhoede meer vrij staat, doe dan een steekpass b.v. of tik heel snel over voorin.

Er zijn soms potjes bij dat niks lijkt te lukken, snap ook niet hoe dat kan. Maar dat is in het echte voetbal ook wel eens zo (... ajax ;) )
Het is niet zo dat de tegenstander echt alleen op de keeper afgaat maar meer dat mijn hele verdediging gewoon stilstaat. Ze staan gewoon te slapen lijkt het wel. Ze reageren gewoon veel te laat waardoor tik tik tik en weer een goal tegen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc3l schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:53:
[...]

Het is niet zo dat de tegenstander echt alleen op de keeper afgaat maar meer dat mijn hele verdediging gewoon stilstaat. Ze staan gewoon te slapen lijkt het wel. Ze reageren gewoon veel te laat waardoor tik tik tik en weer een goal tegen :?
Het is niet 'ze'. Jij bestuurt het elftal. Je kan een verdediger naar je doel laten lopen, terwijl je een andere pressie laat uitvoeren (PS3: O). Niet blindelings op X blijven drukken, want dan loop je kans dat je verdediging een gatenkaas wordt.

Misschien heb je hier wat aan: http://forums.electronica...nd-better-101-course.html

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Ik heb ook nog steeds problemen met verdedigen :(

speel vaak tegen een vriend die met inter speelt. Ik speelde altijd met aston villa maar ben toen ik vaak verloor tegen hem overgegaan op barca.

nu won ik op het begin wel aardig maar random quick match gaat toch nog 90% van de tijd verloren. ben vandaag weer even met aston villa bezig geweest en die ploeg ligt mij toch iets beter qua speelstijl. alleen jammer dat iedereen van barca, inter en man utd mijn verdedigers er 3x uitrennen.

btw tip voor verdedigen is ook linker trigger gebruiken. je hapt dan niet meteen maar houd de man gewoon voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Kan iemand iets vertellen over het niveau online?
Heb lang zitten twijfelen om hem te kopen omdat ik bang ben dat het niveau online erg hoog zal zijn.

Stiekem zojuist toch gekocht voor een erg mooi prijsje @ play.com. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 20:53:
Kan iemand iets vertellen over het niveau online?
Heb lang zitten twijfelen om hem te kopen omdat ik bang ben dat het niveau online erg hoog zal zijn.

Stiekem zojuist toch gekocht voor een erg mooi prijsje @ play.com. :P
Het niveau is redelijk, ik neem altijd quick ranked match (dus random tegenstanders) en soms kom je uit tegen jongens die het spel nog maar een paar dagen hebben, andere keren is het tegen gasten die blijkbaar niks anders doen dan hele dagen Fifa spelen en elke counter afmaken. En dan blijf je achter met een hoopje frustratie. :) Je kan ook je tegenstander kiezen via de lobby natuurlijk, maar als je elke keer 'zwakkere' tegenstanders kiest kom je ook niet vooruit qua skill points en je leert weinig bij.

Zelf ook begonnen met een slechte 4 W 13 L streak, maar ondertussen toch 104 W - 63 L (zoiets) dus zeker niet opgeven als ze je in het begin in de pan hakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Ik heb zelf vaak dagen erbij dat alles lukt, dan win ik 4 van de 5 potjes via quick ranked match. Maar ook dagen dat ik 1 van de 5 win. Dan ben ik niet in vorm ofzo :) Hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJH schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:44:
Ik heb zelf vaak dagen erbij dat alles lukt, dan win ik 4 van de 5 potjes via quick ranked match. Maar ook dagen dat ik 1 van de 5 win. Dan ben ik niet in vorm ofzo :) Hebben jullie daar ook last van?
Oja :Y

Ik heb ook van die dagen dat alles tegenzit in wedstrijden, flauwe afwerking, soms geen openingen vinden in de verdediging, dubieuze scheidsrechterlijke beslissingen. Dan gaat Fifa eruit en stop ik er een andere game in (frustratie enzo, slecht voor de tikker) . Andere dagen lukt alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Second that. Het heeft voor mij ook echt voor een groot deel te maken met de tegenstanders die je krijgt. Je merkt al snel of je tegenstander weet waar hij mee bezig is of niet.

Dit samen met je eigen vorm zorgt voor sommige klote wedstrijden :p. Ik kan af en toe echt de controller door de tv heen gooien. Maar eigenlijk moet je gewoon echt rustig blijven en proberen in je eigen spel te komen. Anders ga je overhaaste acties doen en vallen er achterin vaak veel gaten. (bij mij het geval iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me op dat vrij weinig mensen met Bayern Munchen spelen online ik kies standaard voor Bayern wat een geweldig team en grote sterke spitsen en sterke verdediging met snelheid achterin. Als iemand online tegen me wilt spelen kan die mij toevoegen (gamertag hasanova) geen beginners aub heb skill level van 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:15:
Het valt me op dat vrij weinig mensen met Bayern Munchen spelen online ik kies standaard voor Bayern wat een geweldig team en grote sterke spitsen en sterke verdediging met snelheid achterin. Als iemand online tegen me wilt spelen kan die mij toevoegen (gamertag hasanova) geen beginners aub heb skill level van 18.
Ik speelde laatst idd ook tegen iemand die Bayern koos, aan zn nick te zien was het ook een Duitser. Hij ownde in het begin ook hard. Eerste helft 2-0 achter. Na de rust scoorde ik 2 mazzelgoals en in de verlenging scoorde ik nog een keer :D Gewonnen dus, op een typisch Duitse manier :D ik wou die gast wel eens zien hoe hard hij zn controller de de kamer gooide :D

Maar hij combineerde erg goed met Bayern. Leek een erg goed team.

[ Voor 4% gewijzigd door DJH op 23-12-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Precies het omgekeerde van mijn wedstrijd net. Ik Villa, hij Arsenal. Ik kom al snel op 2-0. Nog 5 grote kansen gehad maar de bal ging er met geen mogelijkheid in.

Hij komt via 2 snelle ballen op van persie op 2-2 en in de 110e minuut zelfs op 2-3. Ik in de laatste minuut nog op 3-3. Hij wint natuurlijk penalties. Verschrikkelijk kutspel af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Net mn 100e online potje gespeeld x 12 minuten = 1200 minuten ==> 20 uur spelen ==> VERSLAVEND!

Heel heel heel toevallig (echt waar) zijn m'n stats nu 50-20-30, wat ik best netjes vind moet ik zeggen..
Heb in die 100 wedstrijden slechts 1 gele en 1 rode kaart behaald hahahaha..
(ik kan niet tacklen omdat ik daar geen knop meer voor heb op m'n Playstation II controller)

Kan helaas niet zien hoeveel goals ik heb gescoord in al die 100 matches... Zijn er best veel...

M'n skilllevel is trouwens 2 maar dat was die al naar 3 wedstrijdjes en nu blijft 't zo... Hmm zal wel :?

En de nieuwe TS komt eraan! M'n computer is weer terug dus heb weer 'n normale werkplek :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

misschien een hele stomme vraag...

Maar de laatste tijd word ik uit alle online potjes eruit gemikt.
Kan iemand mij vertellen of het iets is wat ik doe ofzo ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:56
Ik zag hier laatst iemand die de achievement The Purist niet voor elkaar kreeg. Ik heb gisteren een heel seizoen Engeland uitgespeeld zonder te simmen, en ik kreeg em gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik kan het echt niet meer geloven. Net een potje, serieus gebeurd.

Ik 2-0 voor met Villa, hij Atletico. Ik 4x op de lat gekopt vanuit een corner, 2x op de paal geschoten en zeker nog 4x alleen op de keeper af komen lopen. Dus diagonaal geschoten, de keeper heeft ze of ik schiet net naast de paal.

Ik had 17/10 schoten/op doel, hij 1/2. Hij scoort met Aguero in de 2e helft vanuit een sprint 2x. Daarna verlenging, ik 3 grote kansen maar ineens schieten de masters over en naast. Dan maar penalties. Nee hoor, hij schiet van een meter of 15 van buiten de 16 in de kruising .

Dit soort potjes zorgen toch wel voor de nodige irritatie moet ik zeggen!

Verwijderd

avdwerf schreef op woensdag 24 december 2008 @ 08:57:
Ik zag hier laatst iemand die de achievement The Purist niet voor elkaar kreeg. Ik heb gisteren een heel seizoen Engeland uitgespeeld zonder te simmen, en ik kreeg em gewoon :)
Dat was ik, ik krijg hem gewoon nooit. Heb twee seizoenen zonder te simmen gespeeld en krijg niks. Ook alle CL wedstrijden gespeeld. Daarna nog een seizoen gedaan met afwisselend spelen en Forfeit doen, dat kon volgens een website, maar ook toen weer niks. Nouja, beetje jammer van die 100 GS, maar niks aan te doen.

Verwijderd

Laatst ongeveer 15 potjes gespeeld en op 1 na allemaal gewonnen!
Dacht dat het niveau enorm hoog zou zijn met mensen die het vanaf de launch veel online spelen, maar dat valt dus reuze mee.
Wel nemen heel veel mensen Man United, bah, maar die won ik ook steeds gelukkig. Sta nu 17-9 volgens mij. Speelde zelf het meest met Liverpool, maar ook soms Ajax of Villareal.
Won met Ajax ook nog met 3-1 van ManuU 8-) Dat was echt grappig.
Maar toch wel een leuk spel online, jammer dat ik amper tijd heb deze vakantie om te spelen.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

Ik ben ook net (sinds 2 weken) begonnen met online spelen, maar ik merk dat het spel online trager reageert op mijn invoer dan tijdens offline wedstrijden. Merken jullie dat ook? Ik vind het in ieder geval flink wennen, en merk dat kapbewegingen en snelle passcombinaties veeeeeel minder makkelijk gaan nu :S

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

niemand die me kan uitleggen waarom ik uit alle online potjes getrapt word.... ?

• StealthyPeanut
KoppenSneller schreef op donderdag 25 december 2008 @ 16:36:
Ik ben ook net (sinds 2 weken) begonnen met online spelen, maar ik merk dat het spel online trager reageert op mijn invoer dan tijdens offline wedstrijden. Merken jullie dat ook? Ik vind het in ieder geval flink wennen, en merk dat kapbewegingen en snelle passcombinaties veeeeeel minder makkelijk gaan nu :S
Vooral in het begin merkte ik dit heel erg goed. Maar na 450 potjes online merk ik het niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

CrankyGamerOG schreef op donderdag 25 december 2008 @ 18:00:
niemand die me kan uitleggen waarom ik uit alle online potjes getrapt word.... ?
ik had daar ook last van in het begin, bleek dat mijn NAT op moderate stond. Voor andere online spellen gaf dat geen probleem bij mij, maar FIFA is daar wat moeilijker in. Ook het vinden van quick ranked matches ging niet altijd soepel. Het inschakelen van upnp op m'n router did the trick, nu vind ie veel meer quick matches en geen mysterieuze disconnects meer :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb ´m ook net (ps3), geweldig spel!!
Is er een mogelijkheid om de replays van je goals op te slaan?
Zou mooi zijn als ik de mooiste goals kan bewaren... (of komen alle youtube filmpjes van de pc af?)

De tegenstander pakt wel ontzettend makkelijk de bal af, moet me toch maar eens meer gaan verdiepen in het bal afschermen en andere tricks...

Mijn allereerste wedstrijd:
Ajax-Lokeren
92e minuut: Huntelaar 1-0, schitterende omhaal :)
Zo´n goal wil ik bv bewaren...

Is er ook ergens een lijst te vinden met alle trick controls?
In het boekje staan er maar een paar...

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 27-12-2008 19:32 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
Over lijstjes, is er een lijst met tweaks en dingen voor Fifa09? Dan met name grafisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
418O2 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:03:
Over lijstjes, is er een lijst met tweaks en dingen voor Fifa09? Dan met name grafisch
Staan wel wat tweaks in dit topic maar de beste is toch wel een console kopen. ;)
Hoe spijtig ook, Fifa op de pc is een afgedankt kindje zowel grafisch als gameplay.
Overigens baseer ik dat puur op de demo geen idee of de full op de pc beter is uitgewerkt dan de demo.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FIFA online op ps3 werkt opeens niet
bij meerdere :S

"De EA-servers zijn op het moment niet beschikbaar. Probeer het later nog eens "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
dvdkiwi schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:13:
Ik heb ´m ook net (ps3), geweldig spel!!
Is er een mogelijkheid om de replays van je goals op te slaan?
Zou mooi zijn als ik de mooiste goals kan bewaren... (of komen alle youtube filmpjes van de pc af?)

De tegenstander pakt wel ontzettend makkelijk de bal af, moet me toch maar eens meer gaan verdiepen in het bal afschermen en andere tricks...
Op de xbox kan je de filmpjes uploaden. Deze komen dan bij je profiel op http://www.eafootballworld.com te staan.

Verdedigen had ik eerst wat moeite mee (lees wat post terug) verloor eigenlijk alles online :?
Toen offline niveau op hoogste gezet en gaan oefenen. Tips van hier natuurlijk meegenomen zoals niet te snel aanvallen, niet meteen een 2e man erbij halen enz.
Paar dagen terug weer is online gespeeld en alle 2 de potjes gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

amahusu schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 17:34:
[...]

ik had daar ook last van in het begin, bleek dat mijn NAT op moderate stond. Voor andere online spellen gaf dat geen probleem bij mij, maar FIFA is daar wat moeilijker in. Ook het vinden van quick ranked matches ging niet altijd soepel. Het inschakelen van upnp op m'n router did the trick, nu vind ie veel meer quick matches en geen mysterieuze disconnects meer :)
hij staat nij mij open ;) linux server als routert ;)

ik word letterlijk eruit getrapt steeds door de team captain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Kunnen we niet eens een Cup organiseren? Met een man of 4 tot 8? (Xbox360)

Dat is dan hetzelfde als een soort van poule toch? Kun je dan, als je niet hoeft te spelen spectaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij ook leuk! Count me in (marijnkool1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-09 15:45
Ik ben wel echt een noob (level 1), maar wil best mee doen!
Oh en als er nog mensen zijn die me willen toevoegen: j0ynT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
En voor iedereen die het op de PS3 speelt, wie wil er in een cup meedoen?

Ik wil het best organiseren ofzo, ben deze week toch nog vrij dus heb genoeg tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
DJH schreef op maandag 29 december 2008 @ 10:00:
Kunnen we niet eens een Cup organiseren? Met een man of 4 tot 8? (Xbox360)

Dat is dan hetzelfde als een soort van poule toch? Kun je dan, als je niet hoeft te spelen spectaten?
Doe ook wel mee, raptorNL81 (360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Laatst online: 12-09 19:37
Hebben meer mensen van vastlopers bij Fifa09 op de PS3 en dan met name als je in en uit een lobby gaat of na de wedstrijd were terug gaat. Bij loopt dan het beeld regelmatig vast, muziek blijft lopen evenals de info balk onder in het beeld.

gevolgd is dat ik Fifa09 compleet opnieuw kan opstarten, soms gebeurd dit wel eens drie keer in een uur.. Een maat van mij heeft er ook last van,. Hij heeft een 60gb en ik een 40 gb PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drGoeroe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Sindskort ook bezig met online spelen, kut spelers die in blessuretijd terwijl ze op achterstand staan tegen mij de verbinding verbreken :r Heeft dit echt nut? Net ook iemand met meer dan 100k ervaringspunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Nee, het heeft geen nut. Jij krijgt een 3-0 overwinning bijgeschreven ;). Niks ergs aan dus, ze helpen jou alleen met weer een cleansheet :)

Mensen op de PS3 -> Voeg me toe! Loonens.

Ik speel graag tegen gasten van verschillende fora, niet altijd natuurlijk, maar unranked doe ik sowieso wel. Tegen een LVL1 ga ik niet al te graag ranked spelen namelijk. Als ik win krijg ik maar 10 punten ofzo maar als ik verlies gaan er wel 45 af ongeveer :o

[ Voor 52% gewijzigd door StealthyPeanut op 29-12-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drGoeroe
StealthyPeanut schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:21:
Nee, het heeft geen nut. Jij krijgt een 3-0 overwinning bijgeschreven ;). Niks ergs aan dus, ze helpen jou alleen met weer een cleansheet :)
Ah, nice :) Waar kan je dat terug zien? Is er ergens een overzicht te vinden van hoe het online spelen precies werkt, met die ervaringspunten, en hoeveel punten je waarmee krijgt etc? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
drGoeroe schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:30:
[...]

Ah, nice :) Waar kan je dat terug zien? Is er ergens een overzicht te vinden van hoe het online spelen precies werkt, met die ervaringspunten, en hoeveel punten je waarmee krijgt etc? Thanks!
Kun je instellen bij Fifa09 op de ps3 in ieder geval wel. Ik krijg na ELKE wedstrijd een mail met de tegenstander, classificatie en gewonnen of verloren punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drGoeroe
supercop7373 schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:31:
[...]

Kun je instellen bij Fifa09 op de ps3 in ieder geval wel. Ik krijg na ELKE wedstrijd een mail met de tegenstander, classificatie en gewonnen of verloren punten.
Ik speel het op de Xbox 360 dus helaas gaat dat voor mij niet op. Of moet ik dat ergens aanzetten? Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ja, je kan het aanzetten door je emailadres in te vullen bij Profiel beheer geloof ik.

Je kan bij je Player Hub met R1 switchen naar je recente games, zo zie je je laatste 10 wedstrijden ook nog.

Ik krijg ook een mail, maar je krijgt je classificatie toch niet te zien? Of zal het er misschien mee te maken hebben dat ik nog geen rank heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
StealthyPeanut schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:03:
Ja, je kan het aanzetten door je emailadres in te vullen bij Profiel beheer geloof ik.

Je kan bij je Player Hub met R1 switchen naar je recente games, zo zie je je laatste 10 wedstrijden ook nog.

Ik krijg ook een mail, maar je krijgt je classificatie toch niet te zien? Of zal het er misschien mee te maken hebben dat ik nog geen rank heb :+
ik bedoel welke level...ben zelf 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drGoeroe
StealthyPeanut schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:21:
Niet dus.. zat net op eafootballworld.com en bij mijn laatste wedstrijden staan die wedstrijden gewoon niet, die voortijdig afgebroken worden.

Vind het ook echt niet leuk meer, laatste 3(!) wedstrijden die ik gespeeld heb kwam ik voor, en bij het verder voorkomen werd telkens de wedstrijd gestopt door de tegenstander. Zeker alleen op de Xbox, dat dat zomaar kan.

Dus er staan nu alleen maar nederlagen in mijn laatste lijst :{

Waar kan je zien op welk niveau je zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Heb je het ook al bekeken bij je eigen Speler Hub? Eafoortballcrap is vaak niet up to date en niet accuraat. Bij mij is denk ik al 60x de verbinding verbroken en alles wat na de 5e minuut is verbroken is een overwinning voor mij geworden. 3-0 welteverstaan.

Dit is op de PS3, maar zover ik weet is dit op de xbox ook gewoon zo (hoop ik voor je). Je moet bij Online Game Modes -> View Player Hub -> L1 / LB en dan Career Stats doen. Dan R1 / RB en Recent Games. Daar staan de wedstrijden gewoon tussen als overwinningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
StealthyPeanut schreef op maandag 29 december 2008 @ 23:27:
Heb je het ook al bekeken bij je eigen Speler Hub? Eafoortballcrap is vaak niet up to date en niet accuraat. Bij mij is denk ik al 60x de verbinding verbroken en alles wat na de 5e minuut is verbroken is een overwinning voor mij geworden. 3-0 welteverstaan.

Dit is op de PS3, maar zover ik weet is dit op de xbox ook gewoon zo (hoop ik voor je). Je moet bij Online Game Modes -> View Player Hub -> L1 / LB en dan Career Stats doen. Dan R1 / RB en Recent Games. Daar staan de wedstrijden gewoon tussen als overwinningen.
Ik weet bijna zeker dat dit bij de xbox niet zo is. Heb het ook vaak gehad met online gamen, maar dat zijn geen overwinningen geworden, en heb er zelf geen een afgebroken, dat was telkens de tegenstander!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Als je de match binnen 5 minuten afbreekt (snelle goal, slechte verbinding, te laag level tegenstander) dan krijg je geen win of loss.

Net was ik Juve en hij Arsenal. Ik merkte al meteen dat de verbinding slecht was, ik zag zijn mannetjes een tijd niet. Dus even gewacht, paar keer menu erbij gehaald en toen zag ik ze. Echter, ga ik rond spelen achterin, merk ik dat ik een flinke button-lag heb en dat de spelers erg traag bewegen en dan ineens snel.

Hier ga ik dan echt niet tegen spelen en hier heb ik dan ook de verbinding verbroken binnen 2 minuten. Niks aan de hand dus.

EDIT
Ik stuur dan altijd even een berichtje met sorry en de uitleg waarom ik weg ging. Kom ik erachter dat hij uit Australie komt, dan kan ik er best wel inkomen ja moet ik zeggen _O-

[ Voor 13% gewijzigd door StealthyPeanut op 29-12-2008 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol!

Net een potje aan het spelen met Manchester United-Inter. Het was 0-0 na 90 minuten en ik koos voor Golden Goal.
Meteen na aftrap schot op doel....onderkant lat erin :D

*Pfiet Pfiet Pfieeeew* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm..

kan ik met een vriend die ergens anders zit, via Xbox Live, samen tegen de CPU? Ik zie mogelijkheid nergens..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op maandag 29 december 2008 @ 23:51:
Als je de match binnen 5 minuten afbreekt (snelle goal, slechte verbinding, te laag level tegenstander) dan krijg je geen win of loss.
Dit is exact de reden dat ik niet wil scoren de eerste vijf minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drGoeroe
avdwerf schreef op maandag 29 december 2008 @ 23:45:
[...]

Ik weet bijna zeker dat dit bij de xbox niet zo is. Heb het ook vaak gehad met online gamen, maar dat zijn geen overwinningen geworden, en heb er zelf geen een afgebroken, dat was telkens de tegenstander!
Klopt, had het net weer, in de rust verbrak de tegenstander de verbinding bij een 2-0 achterstand.
Maar goed, dan is het 3-0 geworden :)

[ Voor 10% gewijzigd door drGoeroe op 30-12-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drGoeroe
StealthyPeanut schreef op maandag 29 december 2008 @ 23:27:

Klopt, online staat het niet, maar in m'n spelershub staat het wel als 3-0, yeah! Dat is mooi dan.
Bedankt!

Hoe zit het met de classificatie, hoe krijg je een ranking? Ik speel alleen maar ranked matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn mooiste doelpunt gemaakt...deed EA upload het helaas niet :'( Heb maar een filmpje gemaakt met mijn mobiel, maar kwaliteit is niet al te best :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Ik merk het steeds vaker. De tegenstander die de netwerkkabel eruit trekt bij een 2-0 achterstand. Hierdoor krijg ik geen win in de statistieken :S Wat is dat vreselijk irritant en zwak zeg. Zijn die stats dan zo belangrijk? Kennelijk.. Het fuckt mij echt niks als ik een keer een pot 4-0 verlies. Boeiend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 20:54:
Gister mijn mooiste doelpunt gemaakt...deed EA upload het helaas niet :'( Heb maar een filmpje gemaakt met mijn mobiel, maar kwaliteit is niet al te best :

[video]
Mooir doelpunt. Wat is je ranking online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk nog steeds niet uit over het richten van de bal om te scoren. Stel ik wil de bal in de rechterhoek hebben, moet ik dan de left stick helemaal naar rechts duwen of een beetje rechts boven? Heeft het dan nog een effect om de left stick rechts onder te duwen? Belangrijk ook: verandert dit als ik het doel vanuit een andere hoek benader of blijft dit altijd hetzelfde?(Dus altijd aimen alsof je voor het doel staat zoals in de arena)

Een tweede vraag hierover: hoe schieten jullie? Eerst richting geven dan schieten, schieten en dan richting geven of tegelijkertijd? De left stick wordt voor richting van rennen gebruikt en ook om te bepalen in welke hoek de bal komt, op welk moment vindt de overgang hiervan plaats?

Ik kan hier niet echt duidelijke antwoorden op vinden, het boekje is waardeloos wat dat betreft en ook in de guides online wordt er vaak niets over gezegd. Ik had ergens wel gelezen dat je moet schieten alsof je passt, dus de left stick in de richting wijzen waar je wil schieten. Bij het scoren vanaf corners met een kopbal zou je dan weer moeten doen alsof je in de arena staat (dus leftstick naar rechts wijzen is in de rechterhoek koppen). Ik weet alleen niet echt zeker of dit allemaal nou waar is of niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 13:48: Bij het scoren vanaf corners met een kopbal zou je dan weer moeten doen alsof je in de arena staat (dus leftstick naar rechts wijzen is in de rechterhoek koppen). Ik weet alleen niet echt zeker of dit allemaal nou waar is of niet.
Dit heb ik volgens mij ook eens eerder gelezen.

Wil ik ook graag gelijk vragen of dit dan ook geldt voor de aanvallen over de flanken, lange voorzet.....en dan? Tot nu toe doe ik het meer op gevoel (cq. gewoon richting doel klatsen) en gaat ie er soms ook wel in, maar om nou te zeggen dat ik de bal positioneer waar ik hem wil hebben? Nee.

[ Voor 5% gewijzigd door Trent900 op 01-01-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 13:48:
Ik ben eigenlijk nog steeds niet uit over het richten van de bal om te scoren. Stel ik wil de bal in de rechterhoek hebben, moet ik dan de left stick helemaal naar rechts duwen of een beetje rechts boven? Heeft het dan nog een effect om de left stick rechts onder te duwen? Belangrijk ook: verandert dit als ik het doel vanuit een andere hoek benader of blijft dit altijd hetzelfde?(Dus altijd aimen alsof je voor het doel staat zoals in de arena)

Een tweede vraag hierover: hoe schieten jullie? Eerst richting geven dan schieten, schieten en dan richting geven of tegelijkertijd? De left stick wordt voor richting van rennen gebruikt en ook om te bepalen in welke hoek de bal komt, op welk moment vindt de overgang hiervan plaats?

Ik kan hier niet echt duidelijke antwoorden op vinden, het boekje is waardeloos wat dat betreft en ook in de guides online wordt er vaak niets over gezegd. Ik had ergens wel gelezen dat je moet schieten alsof je passt, dus de left stick in de richting wijzen waar je wil schieten. Bij het scoren vanaf corners met een kopbal zou je dan weer moeten doen alsof je in de arena staat (dus leftstick naar rechts wijzen is in de rechterhoek koppen). Ik weet alleen niet echt zeker of dit allemaal nou waar is of niet.
Ik loop altijd gewoon richting de goal en hij schiet bijna altijd in de verre hoek. Maar een vriend van me heeft hier een keer in de korte hoek gescoord, en hij richtte zeg maar naar rechtsonder alsof hij in de arena stond. Het kan dus wel denk ik, maar ik schiet gewoon altijd in de verre hoek, zo scoor ik genoeg :)

Bij het koppen is het sowieso alsof je in de arena staat, altijd gewoon vanaf het spelersperspectief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 13:40:
[...]

Mooir doelpunt. Wat is je ranking online?
Volgens mij sta ik niet eens in de ranking :P Ben nog niet zo heel goed...Speel sinds 4 dagen tegen Legendary comp en dat gaat nu redelijk. Online word ik flink ingemaakt....gister liet de keeper me zelfs alle hoeken van het veld zien.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:37

ko9

Hoe staat het inmiddels met het GoT-toernooi? Of mensen gewoon zin in potje online (Xbox)? (add me: larsh84)
Begin die quick-matches een beetje zat te worden, tegen Man Utd speel ik al niet meer omdat die gasten echt áltijd disconnecten als ze 2-0 of 3-0 achter komen ;(
krijg dan natuurlijk wel 3-0 bijgeschreven, maar leuk is anders natuurlijk...

[ Voor 24% gewijzigd door ko9 op 03-01-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
DJH schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 13:22:
Ik merk het steeds vaker. De tegenstander die de netwerkkabel eruit trekt bij een 2-0 achterstand. Hierdoor krijg ik geen win in de statistieken :S Wat is dat vreselijk irritant en zwak zeg. Zijn die stats dan zo belangrijk? Kennelijk.. Het fuckt mij echt niks als ik een keer een pot 4-0 verlies. Boeiend..
Weet je dat zeker? Ik dacht namelijk dat je gewoon een win krijgt als de tegenstander na 15 ingame minuten het spel verlaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Heb hem nu ook eindelijk geïnstalleerd en keek vooral uit naar het spelen met de muis, want dat zag er wel leuk uit. Nu heb ik dat dus direct zo ingesteld bij settings maar in het spel zelf verandert er niets :? Het blijft gewoon op keyboard staan :/ Hoe komt dit?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 11:11
Bij het begin van het spel kun je met pijltje naar boven of beneden wisselen van besturingsmanier. Ik vond het overigens erg slecht werken. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mike- schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 15:24:
[...]

Weet je dat zeker? Ik dacht namelijk dat je gewoon een win krijgt als de tegenstander na 15 ingame minuten het spel verlaat. :)
Ik heb het ook 2 maal gehad, hij leaved na achterstand en ik geen win. Wel een keer een loss gekregen zelfs, terwijl hij de connectie verbrak :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Allemaal op de 360 neem ik aan? Op de PS3 is het onmogelijk om een wedstrijd te verlaten NA 5 minuten en geen LOSS te krijgen. Het is bij mij ondertussen meer dan 100x gebeurd maar elke keer een win :).

Behalve als ze binnen 5 minuten leaven, dan telt de wedstrijd niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
StealthyPeanut schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:47:
Allemaal op de 360 neem ik aan? Op de PS3 is het onmogelijk om een wedstrijd te verlaten NA 5 minuten en geen LOSS te krijgen. Het is bij mij ondertussen meer dan 100x gebeurd maar elke keer een win :).

Behalve als ze binnen 5 minuten leaven, dan telt de wedstrijd niet mee.
Dat denk ik dus ook ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Op de 360 is dat dus niet zo. Als ze de netwerkkabel eruit trekken hebben wordt volgens mij de pot niet meegeteld. :X

Als ze echter in het menu kiezen voor quit match, dan krijg je wel een win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren mijn eerste wedstrijd online gespeeld, tegen een gast die speelde met AS Roma.
1-0 verloren...
Stuk lastiger verdedigen dan tegen de AI!
Al kwam ik wel 2x alleen voor de keeper en hij liet z'n keeper wel heel ver uitkomen.
Had ik gelobt dan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drGoeroe
dvdkiwi schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:33:
Gisteren mijn eerste wedstrijd online gespeeld, tegen een gast die speelde met AS Roma.
1-0 verloren...
Stuk lastiger verdedigen dan tegen de AI!
Al kwam ik wel 2x alleen voor de keeper en hij liet z'n keeper wel heel ver uitkomen.
Had ik gelobt dan.....
Is inderdaad vrij lastig spelen, verdedigen is gewoon erg belangrijk online. En leren lobben is belangrijk ook, omdat veel spelers soms hun keeper tot half tot de middellijn laten uitkomen als je op ze af komt. Ik doe vaak twee keer op schieten drukken bij het lobben, dan heb je minder kans dat die over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Zijn hier ook mensen die ronduit slecht zijn in Fifa?
Ik ga Fifa deze week in mijn brievenbus ontvangen en wil graag online spelen tegen mensen die er ook weinig van bakken. :P

PSN name: Manic_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Je kan me wel toevoegen, echt slecht ben ik niet, maar top ook niet. Ben lvl 9, 280 wins 240 loss ongeveer geloof ik. Had een vee hoger level moeten hebben maar heb in het begin alleen maar lopen kloten _O- (lees; eigen doelpunten, keeper tot de middenlijn uit laten komen, het spel niet kennen, PES gewend zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

drGoeroe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:59:
[...]
. Ik doe vaak twee keer op schieten drukken bij het lobben, dan heb je minder kans dat die over gaat.
Zonder de L2 in te drukken gewoon 2x op de schietknop?
Niet op de pass knop die je mormaal gebruikt om te lobben?

Toch maar eens heel het forum doorlezen voor tips....
Ik speel nu een competie op professioneel, omdat amateur en semi-pro te makkelijk waren.
Met professioneel maak ik iedere wedstrijd maar 1, hooguit 2 doelpunten, en veel gelijke spelen.
Net nog 1-0 verloren van De Graafschap, een nog geen 2 sterren club.
Terwijl ik zelf met een 3 1/2 ster club speel (Ajax).
Semi is te makkelijk, Prof is te moeilijk... voor mij dan... ;)

Hier 1 van mijn doelpunten tegen Heerenveen:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3111732

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 07-01-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:22:
[...]

Lobben of stiften doe ik altijd met L1 + schietknop (niet te lang ingedrukt houden). Werkt perfect!
Met R1 + schietknop + linker joystick kan je een geplaatst schot doen, werkt goed met vrije trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
dvdkiwi schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:22:
[...]

Lob jij met de passknop dan? Ik lob altijd gewoon met LB+Schieten, dat is volgens mij ook de bedoeling? Ben er inmiddels wel achter dat als je alleen om de keeper afloopt, je veel beter RB+schieten (geplaatst schot) kan doen, dat gaat bij mij stukken beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avdwerf schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:09:
[...]

Lob jij met de passknop dan? Ik lob altijd gewoon met LB+Schieten, dat is volgens mij ook de bedoeling?
Ja klopt, volgens mij kun je helemaal niet lobben met de passknop, die bal gaat altijd laag.
LB+schieten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
jawel het kan wel, het is alleen wat moeilijker.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

treative schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:43:
jawel het kan wel, het is alleen wat moeilijker.
Ja oke, maar je kan vast ook met de schietknop gaan passen naar iemand, is alleen wat moeilijker....
Waarom zou je dat dan doen? Als je nou een lob-combinatie hebt van knoppen, dan kun je toch gewoon het beste die gebruiken? (dus LB + de schietknop ipv de passknop)

Ik vermoed dat Dvdkiwi zich gewoon vergiste met de knoppen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Mork heeft 'm door haha ;)
Ik bedoel de voorzetknop ipv de passknop.
Als ik wil lobben houd ik L2 ingedrukt en dan even kort op de voorzetknop (vierkantje)

*had verkeerd gelezen in het boekje: dat is een lob-pass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister hele tijd geprobeerd om op de xbox360 Fifa09 online te spelen, maar kreeg de hele tijd de melding dat de servers van EA down zouden zijn? Is dat probleem inmiddels opgelost dat mensen weten?

Mensen die graag FIFA09 online willen spelen, mijn xbox360 Tag is ReVision360, voeg me maar toe ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Iets wat is nog niet snap:
Als je effect aan de bal geeft met de linker joystick, moet je dat dan zien vanuit perspectief van de speler of van hoe de camera staat (tele)?

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 07-01-2009 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:31:
Iets wat is nog niet snap:
Als je effect aan de bal geeft met de linker joystick, moet je dat dan zien vanuit perspectief van de speler of van hoe de camera staat (tele)?
Als je effect aan de bal geeft moet je het zo zien dat je het doel recht voor je hebt, links boven op de joystick is dus de linker bovenhoek van t doel. Maar oefening baart kunst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou net nog even geprobeerd, maar kan nog steeds geen verbinding met EA servers snap er helemaal niets van. Ligt ook niet aan de verbinding want andere spellen doen het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:13:
Nou net nog even geprobeerd, maar kan nog steeds geen verbinding met EA servers snap er helemaal niets van. Ligt ook niet aan de verbinding want andere spellen doen het wel.
Ik heb het een aantal dagen voor het laatst gespeeld online, dus kan niet zeggen of ik het nu ook heb, maar een aantal dagen geleden had ik dit ook regelmatig en redelijk lang achter elkaar.
Heb normaal hier nooit problemen mee, uberhaupt eigenlijk nooit met Live, dus ik neem aan dat het inderdaad gewoon de EA servers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

@StephSands:
Thanx voor de tip!!
Het gaat nu al beter...

Ik heb gisteren vrijwel heel de dag verbinding gehad met de server, tot ie om een uuertje of 8 de verbinding verbrak...
Ik speelde niet online, maar gewoon een offline-toernooi.

Mooi doelpunt van gisteren:
Vrij trap vanaf de eigen helft die over de keeper stuitert:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3121913
:)

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 08-01-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Leuk doelpunt natuurlijk, maar zulke dingen moet EA echt gaan verbeteren.

Gisteren ook een vaag doelpunt mee gehad. De keeper van de tegenpartij gooit uit naar de speler van hem, ik kop hem terwijl ik passen inhoudt om druk te zetten.
De bal stuitert dus tergend langzaam over de achterlijn maar de keeper duikt over de bal heen zelfs! Terwijl hij hem ook gewoon had kunnen stoppen met zen voeten.

Hopelijk komt er binnenkort een patch uit voor zulke lompe bugs want dit is echt drama zo :(
Pagina: 1 ... 13 ... 25 Laatste