Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bebob_NL schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:26:
PC: Nog steeds is het niet mogelijk om 5 rode kaarten te halen >:) . Lekker realistisch als je iemand in de 16 van achter tegen de grond smijt en dan een "voordeel" krijgt 8)7 .... verder ziet het spel er wel gelikt uit. Volgens mij is het nog steeds niet mogelijk om mannetjes a'la PES op een preciese plaats te zetten. Weerseffecten zijn erg gaaf gedaan en de invloed die het heeft op de bal is ook natuur getrouw. Leuk spel, maar ben erg benieuwd naar PES.
Ik ben van mening dat scheidsrechterlijke dwalingen leuk zijn voor de beleving. De intellegentie van de scheidsrechter mag best wel realistscher. Onterrecht fluiten of niet fluiten voor buitenspel :P Of overtredingen die niet gezien worden. In het echt kan een scheids ook vanuit een bepaalde positie niet alles zien...Dit zou ook gesimuleerd moeten kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2023
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:36:
[...]

Ik ben van mening dat scheidsrechterlijke dwalingen leuk zijn voor de beleving. De intellegentie van de scheidsrechter mag best wel realistscher. Onterrecht fluiten of niet fluiten voor buitenspel :P Of overtredingen die niet gezien worden. In het echt kan een scheids ook vanuit een bepaalde positie niet alles zien...Dit zou ook gesimuleerd moeten kunnen worden :)
Dit zou ook niet alleen bij de scheidsrechter het geval moeten zijn. De spelers zouden ook fouten kunnen begaan, zoals een bal vergeten mee te nemen tijdens het rennen. In de demo heb ik al wel gemerkt dat je vaker de bal mist als je te vroeg op een knop drukt, of een kopduel verliest door op de verkeerde positie te staan.

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Nou, zojuist bij de Free Record Shop in Delft geweest en ze waren net binnen. Ze hadden niet eens de kans om 'm uit te hoezen, heb dus een maagdelijk exemplaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Zijn er al mensen die hem op de PC hebben gespeeld? Ervaringen?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit mag in komende versies wel worden gebouwd om het realistischer te maken :) Helaas zal voor een aantal opties de FIFA dat niet toestaan :)

- waarschuwing na een overtreding
- spelers die zich inhouden omdat ze al een gele kaart hebben
- schwalbe
- scheidsrechterlijke dwalingen
- 1 op 2 duels in plaats van alleen 1 op 1 duels. Handig om je toch te wapenen tegen de topspelers. Een optie dat je dus assistentie kan krijgen in het duel.
- hands kunnen maken
- de elleboog/kopstoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:02
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:51:
Dit mag in komende versies wel worden gebouwd om het realistischer te maken :) Helaas zal voor een aantal opties de FIFA dat niet toestaan :)

- waarschuwing na een overtreding
- spelers die zich inhouden omdat ze al een gele kaart hebben
- schwalbe
- scheidsrechterlijke dwalingen
- 1 op 2 duels in plaats van alleen 1 op 1 duels. Handig om je toch te wapenen tegen de topspelers. Een optie dat je dus assistentie kan krijgen in het duel.
- hands kunnen maken
- de elleboog/kopstoot
Vind de dikgedrukte "aanpassingen" niet echt geslaagd. Schwalbe zit in PES en werkt daar goed (is moeilijk om te doen), maar toch wordt het niet echt gebruikt. Het is gewoon niet leuk en komt het spelplezier niet ten goede.
Zelfde geldt voor scheidsrechterlijke dwalingen. Ik vind eigenlijk dat dat er al in zit, want soms krijg je rood voor niets en soms niets voor rood ;).
Kan je in FIFA niet ook met het blokje (PS3) ervoor zorgen dat er een andere verdediger mee gaat verdedigen/achter de bal aan gaat. Dit kan ik PES al wel heel lang en ik dacht dat FIFA dat had overgenomen.

Hands kunnen maken en elleboog-/kopstoot is echt onzin. Hier krijg je echt een kutspel van, vooral online. Van die kneusjes die 5-0 achterstaan en dan iedereen neer gaan hoeken om maar met 3-0 te verliezen. Vroeger zat het er trouwens in. Kon je iemand een doodschop geven (rond de FIFA1998 tijd).

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Sluuz schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:57:
[...]

Hands kunnen maken en elleboog-/kopstoot is echt onzin. Hier krijg je echt een kutspel van, vooral online. Van die kneusjes die 5-0 achterstaan en dan iedereen neer gaan hoeken om maar met 3-0 te verliezen. Vroeger zat het er trouwens in. Kon je iemand een doodschop geven (rond de FIFA1998 tijd).
Hier ben ik het totaal mee eens, als ze dit soort dingen erin gaan stoppen gaat dat geheid mis online.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
En in Fifa 08 kon je ook mandekking instellen waarmee je 2 spelers kon laten focussen op 1 tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:00:
En in Fifa 08 kon je ook mandekking instellen waarmee je 2 spelers kon laten focussen op 1 tegenstander.
In welke regio kun je fifa09 ophalen dan?

niet elke frs verkoopt het vandaag. Officieel mogen ze het pas morgen verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Vaak is de dixons ook wel snel met Fifa (althans dat is mijn ervaring)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart Smit verkoopt ze ook al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Wii4all schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:30:
Vaak is de dixons ook wel snel met Fifa (althans dat is mijn ervaring)
Media Markt (die in Maastricht ) heeft spellen ook heel erg vaak de dag voor release al in de rekken liggen, meestal 's avonds.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Ik heb m net gehaald in een plaatselijke winkel. Installatie op PS3 is niet nodig. En taalkeuze functie is ook aanwezig.

nu ga ik spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
Sluuz schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:57:
[...]

[...]
Kan je in FIFA niet ook met het blokje (PS3) ervoor zorgen dat er een andere verdediger mee gaat verdedigen/achter de bal aan gaat. Dit kan ik PES al wel heel lang en ik dacht dat FIFA dat had overgenomen.

[...]
Dit kan inderdaad al wel je kunt met rondje een tweede speler aan roepen die mee gaat verdedigen, zo kun je dus de computer de bal laten afpakken en jij zelf de rugdekking geven.

maar als we het over realisme gaan hebben zijn er nog een hoop dingen die moeten gaan gebeuren.
Zo zal het ook moeten zijn dat het veld beschadigd hoe langer de wedstrijd bezig is, daar door zal de bal ook weer van richting kunnen veranderen.
kortom nog een lange weg te gaan :)

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:02
Verder moet ook het zweet van een speler in de ogen kunnen komen, waardoor hij niets ziet en soms de bal verliest. Ook moeten soms de supporters het veld op komen en moet je keihard wegrennen anders raak je geblesseerd. Verder moet je bij een vrije trap de bal iets naar voren kunnen leggen en moet je als muur langzaam naar voren kunnen lopen. Ook vind ik dat je als ingooier wat meters moet kunnen pikken en dat je tijdens het nemen van een penalty even inhoudt. Dat moet dan ook weer afgefloten kunnen worden omdat je te lang stilstond. Een streaker af en toe lijkt me ook geinig, en waarom kan de scheids niet geblesseerd raken? Ik wil ook de vierde man zien die de trainers in hun hok houdt.

Last but not least wil ik dat ze Tom Egberts en Jack van Gelder digitaal in het spel stoppen met daarbij de NOS studio. Graag ook een voorbeschouwing van een half uur, zodat ik lekker in de mood kan komen voor een spelletje. Verder zie ik in de rust graag reclames voorbij komen van tampons en een of ander leenbedrijfje.

Kom op jongens, dit gaat natuurlijk nergens over. Het is een spelletje en dat zal het altijd blijven. De realiteit is niet altijd beter.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01
Dat zie je in een wedstrijd echt bijna niet hoor. tenzij het echt slecht weer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Al mensen die iets gemerkt hebben van de bug dat je op de xbox360 geen weerseffecten ziet tijdens het spel? Dus regen of sneeuw?

Deze zou je dan wel weer zien tijdens de cutscenes. Hangt daar een beetje vanaf of ik em straks ook meepik als ik in de stad ben.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 14:43

Smoonshine

Feyenoord!!

Phusebox schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:22:
Al mensen die iets gemerkt hebben van de bug dat je op de xbox360 geen weerseffecten ziet tijdens het spel? Dus regen of sneeuw?

Deze zou je dan wel weer zien tijdens de cutscenes. Hangt daar een beetje vanaf of ik em straks ook meepik als ik in de stad ben.
Ik snap dat je niet blij bent met een bug, maar het lijkt me toch niet dat geen sneeuw tijdens de wedstrijd je spelplezier enorm gaat bederven? Ik zou mijn keuze er iig niet van af laten hangen.

Overigens is het Engelse commentaar voor mij een reden om Fifa 09 ook maar aan te schaffen. Heb pas geleden Fifa 08 weer opgepakt ten faveure van PES 2008 en Fifa 08 blijkt toch eigenlijk wel een stukje beter te zijn. Zeker kwa moeilijkheidsgraad.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:27
Sluuz schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:18:
Verder moet ook het zweet van een speler in de ogen kunnen komen, waardoor hij niets ziet en soms de bal verliest. Ook moeten soms de supporters het veld op komen en moet je keihard wegrennen anders raak je geblesseerd. Verder moet je bij een vrije trap de bal iets naar voren kunnen leggen en moet je als muur langzaam naar voren kunnen lopen. Ook vind ik dat je als ingooier wat meters moet kunnen pikken en dat je tijdens het nemen van een penalty even inhoudt. Dat moet dan ook weer afgefloten kunnen worden omdat je te lang stilstond. Een streaker af en toe lijkt me ook geinig, en waarom kan de scheids niet geblesseerd raken? Ik wil ook de vierde man zien die de trainers in hun hok houdt.

Last but not least wil ik dat ze Tom Egberts en Jack van Gelder digitaal in het spel stoppen met daarbij de NOS studio. Graag ook een voorbeschouwing van een half uur, zodat ik lekker in de mood kan komen voor een spelletje. Verder zie ik in de rust graag reclames voorbij komen van tampons en een of ander leenbedrijfje.

Kom op jongens, dit gaat natuurlijk nergens over. Het is een spelletje en dat zal het altijd blijven. De realiteit is niet altijd beter.
LOL

Ff serieus, in actua soccer ( ik dacht 3) kon je bij het uitgooien meters pakken en was het ook mogelijk de muur wat vooruit te 'duwen'.

Ik heb echt veel zin om fifa uit te halen maar wens ook nog te wachten op PES, ook al wordt het mss beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems

overdrijven is ook een vak :p

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

En natuurlijk de mogelijkheid om een ingooiende speler de bal te laten vallen waarna een andere speler komt om in te gooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als laatste bevestigen. E-Plaza verkoopt hem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:46:
Zijn er al mensen die hem op de PC hebben gespeeld? Ervaringen?
Ik zou zeggen lees het EA topic door
http://forums.electronica...xt-gen-2.html#post5726008

Wat de EA mods zeggen word helemaal ontkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Smoonshine schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:27:
[...]

Ik snap dat je niet blij bent met een bug, maar het lijkt me toch niet dat geen sneeuw tijdens de wedstrijd je spelplezier enorm gaat bederven? Ik zou mijn keuze er iig niet van af laten hangen.
Wel als die weerseffecten juist een selling point zijn. Ik vond dit echt geweldig bij Euro 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat je gewoon een patch krijgt hiervoor. EA levert zowat altijd games met bugs of nog niet helemaal afgemaakte games, dus patches uitbrengen hebben ze al ervaring mee. Hoort daar bij het ontwikkelingproces volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
Vraag me af hoe ze het live update gaan uitvoeren.
of spelers niet alleen kwa punten per week veranderen maar ook hun uiterlijk als ze een keer naar de kapper zijn geweest,

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
tj.willems schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:23:
of spelers niet alleen kwa punten per week veranderen maar ook hun uiterlijk als ze een keer naar de kapper zijn geweest,
Volgens mij gaat het alleen over vorm updates gedurende het seizoen en niet uiterlijkheden updates

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

tj.willems schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:23:
Dat denk ik niet, alleen de stats van de spelers worden geupdate.

Ik weet dat het al een paar keer gevraagd is, maar kan iemand hier bevestigen (lees: heeft iemand hier met eigen ogen gezien) dat in de Xbox 360 versie dit keer wel Engels commentaar zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
Kaap schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:24:

Iemand op Xbox world forum heeft hem al. Foto's gemaakt van het doosje en het tasje van de winkel waar hij hem had gekocht. Poosje later poste hij nieuws waar heel erg veel Fifa fans die een Xbox hebben op zaten te wachten: de Nl versie heeft ook engels commentaar!
alstublieft.

en waarom wilt iedereen engels commentaar
NL commentaar is juist vet. Evert ten Napel kun je tenminste verstaan.

[ Voor 14% gewijzigd door tj.willems op 01-10-2008 16:37 ]

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Vraag me nou iets af...
Bij Fifa07 online met de PS2 heb ik altijd een beetje vertraging (lag). En nee dat ligt niet aan mijn verbinding. De ene keer wat erger dan de andere keer, ligt ook aan de tegenstander. Maar het beinvloedt de gameplay dus echt gigantisch. Als je dan bijv een ball passt doet hij dat pas werkelijk 1 seconde later. Heb je dit ook bij de PS3 met online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
Misanthrope schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:39:
Vraag me nou iets af...
Bij Fifa07 online met de PS2 heb ik altijd een beetje vertraging (lag). En nee dat ligt niet aan mijn verbinding. De ene keer wat erger dan de andere keer, ligt ook aan de tegenstander. Maar het beinvloedt de gameplay dus echt gigantisch. Als je dan bijv een ball passt doet hij dat pas werkelijk 1 seconde later. Heb je dit ook bij de PS3 met online spelen?
Dit heb je afentoe wel maar dan lag het wel aan mij zelf omdat ik dan een stel DVD's aan het downloaden was, zodra ik die dan uitzetten liep hij weer normaal. Kan het niet vergelijken met PS2 heb daar nooit internet op gehad.
Maar ik moet wel zeggen dat ik met FIFA 08 er weinig last van heb.

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

tj.willems schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:34:
[...]

alstublieft.

Omdat die echt steeds dezelfde dingen zeggen. Ook heb ik een hekel aan de stem van Youri Mulder, vraag me niet waarom maar het is gewoon zo. :+
En John Motson is gewoon cool 8)

[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 01-10-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Het commentaar van Youri is wel goed om een flink de slappe lach te krijgen ja. 8)
Maar als je serieus aan het spelen bent en op 1 cm na de lat mist en hij begint je compleet af te zeiken dat je geen bal raakt en dat het kansloos is waar je mee bezig bent dan wil je wel eens boos worden en Youri uitschelden ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
Kan Youri ook niet veel aan doen dat ie een van de Muldertjes is ;)

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Misanthrope schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:48:
Het commentaar van Youri is wel goed om een flink de slappe lach te krijgen ja. 8)
Maar als je serieus aan het spelen bent en op 1 cm na de lat mist en hij begint je compleet af te zeiken dat je geen bal raakt en dat het kansloos is waar je mee bezig bent dan wil je wel eens boos worden en Youri uitschelden ja :+
Precies.
En als je een afstandsschot probeert wat 20 meter over het doel gaat zegt ie soms dat het niks scheelde 8)7
Een mooie vind ik ook:
"Ze zijn op voorsprong gekomen, nu kunnen ze 3 dingen doen: de voorsprong vasthouden, de voorsprong vergroten of de voorsprong verspelen" :')

Heb wel 1 keer een prachtige opmerking gehoord, Evert zei iets over Jan Mulder, en vroeg toen aan Youri wat hij daar van vond, waarop Youri antwoordde: "Wie?" :') Daarna nooit meer gehoord die opmerking

[ Voor 12% gewijzigd door ijskonijn op 01-10-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
Ze moeten alleen even toevoegen als iemand scoort dat Evert 'die dekselse' voor een naam zegt :)

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ijskonijn schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:51:
[...]

Precies.
En als je een afstandsschot probeert wat 20 meter over het doel gaat zegt ie soms dat het niks scheelde 8)7
Een mooie vind ik ook:
"Ze zijn op voorsprong gekomen, nu kunnen ze 3 dingen doen: de voorsprong vasthouden, de voorsprong vergroten of de voorsprong verspelen" :')

Heb wel 1 keer een prachtige opmerking gehoord, Evert zei iets over Jan Mulder, en vroeg toen aan Youri wat hij daar van vond, waarop Youri antwoordde: "Wie?" :') Daarna nooit meer gehoord die opmerking
Haha :+
Ja soms zitten er een soort "easter eggs" in het spel. Dan gaat ie opeens hele rare dingen roepen, ik kan me niet meer precies herinneren wat maar ik kan me wel herinneren dat we al een paar keer bijna van de bank lagen te rollen vanwege dat geraaskal van Youri en Evert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Evert is helemaal een lul wat dat betreft. Ik kan hem niet uitstaan. Heb laatst wel even een potje in het nl gespeeld om dat gezwets te horen, even lachen om de dommigheid, maar toch weer gauw terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Volgens mij doen de referee en de lines-men ook niets. Ze zijn dan wel toegevoegd aan het spel, maar ze maken nog geen gebaren met hun vlaggetjes en handen. Dit zat al in PES 08, waarbij je aan de liensmen al kon zien of de scheidsrechter zou gaan fluiten of niet. Na de discussie op het ea-forum te hebben gelezen ben ik meer en meer teleurgesteld in het next gen zijn van Fifa 09. Alleen de PS3 en X360 zijn *echt* Next Gen, de PC versie is een gecrippelde versie van de console, vooral ook wat betreft gameplay. Toch maar wachten op PES 09 :9

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astjeblieft zeg, ik krijg al weer rillingen in mijn lijf van Evert en Youri met hun slappe one-liners. :X Ik snap dat niet waarom ze gewoon niet goed nederlands commentaar kunnen leveren. Het engels commentaar is toch ook normaal met normale voetbal taal en namen. Ik meende dat het idee van een voetbal game is dat het net lijkt alsof je voor de TV naar een live-wedstrijd of samenvatting zit kijken. Met het enige verschil dat jij (de speler) de touwtjes in handen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
Bebob_NL schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:42:
Volgens mij doen de referee en de lines-men ook niets. Ze zijn dan wel toegevoegd aan het spel, maar ze maken nog geen gebaren met hun vlaggetjes en handen. Dit zat al in PES 08, waarbij je aan de liensmen al kon zien of de scheidsrechter zou gaan fluiten of niet. Na de discussie op het ea-forum te hebben gelezen ben ik meer en meer teleurgesteld in het next gen zijn van Fifa 09. Alleen de PS3 en X360 zijn *echt* Next Gen, de PC versie is een gecrippelde versie van de console, vooral ook wat betreft gameplay. Toch maar wachten op PES 09 :9
bij de ps3 demo geven de scheidsrechters en lijnrechters het wel aan.

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

tj.willems schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:50:
[...]

bij de ps3 demo geven de scheidsrechters en lijnrechters het wel aan.
Xbox 360 ook, de scheids wijst ook bij hoekschoppen enzo, dat was in de demo al.

Heb hem nu binnen, ik ga zo eens beginnen.
Wat me opviel: er is al meteen een update voor Fifa 09 op de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Heb hem net in de 360 zitten, hij ziet er erg gelikt uit en en en en engels commentaar!

Scoorde net met Arsenal: ROOOOOOOBBBBIIIINNNNN VAN PERSIIIIEEEE!

Zo mooi! Alleen is het commentaar wel zacht, ik moet de andere geluiden iets terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

ik dacht net: toch eens dat nederlands commentaar beluisteren...dit zit er helemaal niet in!
Kan kiezen uit engels, nederlands, zweeds, noors en deens, maar allemaal met engels commentaar...of moet ik dit ergens anders instellen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Iemand enig idee of je ergens via de PS3 of XBOX360 de laatste squad updates kunt downloaden? Dit kon bij FIFA 08 onder Team Management, in FIFA 09 heb ik alleen de Adidas functie kunnen vinden, maar deze is alleen voor de vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ijskonijn schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:19:
ik dacht net: toch eens dat nederlands commentaar beluisteren...dit zit er helemaal niet in!
Kan kiezen uit engels, nederlands, zweeds, noors en deens, maar allemaal met engels commentaar...of moet ik dit ergens anders instellen???
Ligt dat niet aan de taal-instelling van de console zelf?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:28

Maxow

Hidden Sound System

Phusebox schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:10:
[...]

Wel als die weerseffecten juist een selling point zijn. Ik vond dit echt geweldig bij Euro 2008.
In de PS3 versie heb ik trouwens ook nog geen regendruppel gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
Hoe kun je een live season kopen, Er staat alleen maar dat je een proef code hebt staan op de achterkant, maar ik wil alle competities kopen en dat kan niet met de proef code. Heb hem nu gebruikt voor engelse premiere leauge. en met live season wordt alles aangepast vaardigheden, uiterlijk, opstellingen...

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 10:19
tj.willems schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:13:
Hoe kun je een live season kopen, Er staat alleen maar dat je een proef code hebt staan op de achterkant, maar ik wil alle competities kopen en dat kan niet met de proef code. Heb hem nu gebruikt voor engelse premiere leauge. en met live season wordt alles aangepast vaardigheden, uiterlijk, opstellingen...
Je hebt best kans dat je morgen in de ps store live season kan kopen. Op donderdag wordt de ps store altijd geupdate namelijk. Je moet ook niet vergeten dat Fifa 09 pas morgen officieel uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Mischien een suffe vraag maar ik kan het niet vinden.
In Be A Pro als je je speler beter maakt staan er verschillende rating de meeste spreken voor zich.
Maar wat is SATR? Ik heb geen idee waar het voor staat. Het is je totale rating voor die eigenschap ofzo krijg ik de indruk. Maar bij sommige onderdelen is die rating lager terwijl ik er meer punten in heb zitten. Komt dit omdat er bij sommige onderdelen meer subonderdelen zijn? Of is het positie gebonden?(dat een spits bv nooit extreem goed in mandekking of iets kan worden)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tj.willems schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:13:
Zo ver bekend is gaat het alleen om de vaardigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 18:41:
Heb hem net in de 360 zitten, hij ziet er erg gelikt uit en en en en engels commentaar!

Scoorde net met Arsenal: ROOOOOOOBBBBIIIINNNNN VAN PERSIIIIEEEE!

Zo mooi! Alleen is het commentaar wel zacht, ik moet de andere geluiden iets terugzetten.
Pfff, gelukkig :) Hoef ik niet naar die andere 2 te luisteren. Ik ga hem tegelijk morgen ook even scoren voor de XBOX360. Kan ik mooi de queue tijden even mee opvullen in WaR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:05:
[...]

Zo ver bekend is gaat het alleen om de vaardigheden.
Als je de live update opent dan staat er toch heel duidelijk dat het om zowel vaardigheden als uiterlijk gaat. De plaatjes onderin geven uiterlijk weer. Maar update van roosters gebeurt altijd zodra je een online wed. gaat spelen.

<!--

Ook weer zoow iets Nederlands;

Als je aan het begin de Nederlandse vlag kiest krijg je geen shirt sponsors bij RealMadrid (Bwin), Ac Milan (Bwin), Liverpool (carlsberg), en nog een stel teams. Alleen maar omdat het drank of gok bedrijven zijn :S.

Als je dan aan het begin de Engelse vlag kiest krijg je 'gewoon zoals het hoort' alle shirt sponsors.

Dan maar engelse menus

[ Voor 32% gewijzigd door tj.willems op 01-10-2008 23:24 ]

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik vind het engelse commentaar wel beter ook

Paar dingen

- Het commentaar klopt vaak niet. Zoals eerder gemeld, schoten die vet over gaan zijn bijna raak en andersom. Ik scoorde net met kaka een goal met een sliding, krijg ik een betoog te horen over hoe loepzuiver hij wel niet schoot en dat hij precies wist in welke hoek hij ging van die afstand. 3m ffs!

- Spelers lopen opzich beter, maarrrrrrr ze lopen ook wel es in de weg, dat is wel een beetje lastig.

Ik heb eerst een paar wedstrijden als amateur gespeeld, dat was niets. Nu semi-pro is ook weinig uitdaging, dus nu maar een stapje verder. Ik vind het wel oke spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:42

tuinïnen

Eventus stultorum magister

nouja vandaag ook maar even gehaald. Voor de pc.
De performance valt me erg tegen, met mijn systeem kan ik het eigenlijk niet fatsoenlijk op High details spelen. Steeds fps drops als de bal dicht bij de kant van de camera komt etc. Dus maar op medium gezet, ziet er nog steeds wel iets beter uit als 08 maar zo mis je toch wel een beetje de ervaring van de 'next gen' looks.

Speel nu op professional , sommige wedstrijden gaan heel makkelijk voor het gevoel, terwijl bij een volgende wedstrijd je het amper voor elkaar krijgt de bal in het buurt van het doel van de tegenstander te krijgen. Maar goed, tot zover ziet de gameplay er wel goed uit. Doelpunten gemaakt die ik in 07/08 niet voor elkaar kreeg.

So far: [PC]

- Performance
- Stadions (volgens mij bijna hetzelfde als 08, ook de standaard stadions) met 'platte' supporters van bovenaf.
- Keeper lijkt erg makkelijk te passeren in 1v1 , dit gaat bijna iedere keer op dezelfde wijze.
- Een lat waar de bal doorheen gaat :]

+ Graphics (mocht High werken)
+ Afstandschoten
+ Strengere scheidsrechter (alhoewel dit in het strafschopgebied irritant is, penalty's worden makkelijk gegeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
FireFoz schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 00:01:

en misschien een n00b vraag maar hoe ren je op een bal af als deze ergens ligt? ik gebruik nu A (xbox), maar dit heeft soms tot gevolg in het penalty gebied dat ik dan weer een lompe pass uitvoer omdat ik dan net toevallig bij de bal loop.... ik kan echt geen bal vast houden als het druk is, of ik raak ze kwijt of ik schop ze raar weg met A...tips:?
niemand :??

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook gehaald en direct een manager-mode opgezet met Club Brugge.
Daarnet een tiental competitie wedstrijden (op semi-pro) afgewerkt en ik ben zeer tevreden met Fifa 09.

Het publiek kan wederom beter, maar i.v.g met 08 is er toch vooruitgang. Zo zag ik verschillende (lelijke) Anderlecht vlaggen toen ik ze in eigen huis kwam in maken. Kledij van de supporters is te sober, jammer.

Voorzetten van de flank geven gaat een stuk minder in 09, waar in 08 zeker 1/2 voorzetten terecht kwam bij een aanvaller, gebeurt dat in 09 1/6 ofzo. Ook hoekschoppen en vrije trappen zijn weer moeilijk maarja, dat zal wel anders zijn binnen een paar weken.

Leuk: een stadion met een nederlandstalige omroeper :)

Opmerkelijk: details van spelers. Waar je vroeger bijna enkel 'de bekendere' (Rooney, Drogba, Ronaldinho, ...)spelers kon herkennen op uiterlijk, hebben ze eindelijk meer detail gegeven aan de mindere goden van het voetbal! Zelfs in mickey mouse (jupiler pro) competitie :*)

Ik vraag me wel af of je het weer zelf moet instellen of dit automatisch gebeurt want elke wedstrijd tot nu toe was overdag en met zon. Graag regen of sneeuw / avond ter afwisseling :)

@ Hierboven: helemaal geen knop induwen (of je passt / schiet de bal weg). Gewoon ernaar toe lopen en de bal meepikken. Ik geef meestal een 'duw' met de analoge stick zodat ik de bal bij het eerste contact een stuk vooruitspeel en dan op snelheid met de bal ervan door ga.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2008 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren FIFA09 (PS3) gehaald en ben er zeer enthousiast over. In vergelijking met de demo, die ik al leuk vond, ziet het er allemaal nog even wat fraaier uit en ook qua besturing reageert hij beter. Een topper wat mij betreft. Speelde vroegah wel redelijk wat footies maar dan was het altijd PES maar deze FIFA lijkt nergens meer op de FIFA van toen. Hulde.
Nu lees ik in eerdere posts dat er een mogelijkheid moet zijn om het commentaar van Evert ten Napel :r te vervangen voor het engelse. Krijg het echter niet voor elkaar (of kan het niet vinden). Heb zelfs al de taalinstelling op de PS3 en in de game op engels gezet maar helaas, Evert blijft me maar lastigvallen met zijn overloze geouwehoer en zit er, zoals hier al eerder is aangegeven, met zijn opmerkingen meestal naast. Wat dát aspect betreft kan het echt niet realistischer _O-
Dus...zou mooi zijn als iemand mij hier uit deze boze droom kon helpen en er voor zorgen dat FIFA 2009 nog mooier wordt dan ie al is. Alvast bedankt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2008 04:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 04:43:
Heb gisteren FIFA09 (PS3) gehaald en ben er zeer enthousiast over. In vergelijking met de demo, die ik al leuk vond, ziet het er allemaal nog even wat fraaier uit en ook qua besturing reageert hij beter. Een topper wat mij betreft. Speelde vroegah wel redelijk wat footies maar dan was het altijd PES maar deze FIFA lijkt nergens meer op de FIFA van toen. Hulde.
Nu lees ik in eerdere posts dat er een mogelijkheid moet zijn om het commentaar van Evert ten Napel :r te vervangen voor het engelse. Krijg het echter niet voor elkaar (of kan het niet vinden). Heb zelfs al de taalinstelling op de PS3 en in de game op engels gezet maar helaas, Evert blijft me maar lastigvallen met zijn overloze geouwehoer en zit er, zoals hier al eerder is aangegeven, met zijn opmerkingen meestal naast. Wat dát aspect betreft kan het echt niet realistischer _O-
Dus...zou mooi zijn als iemand mij hier uit deze boze droom kon helpen en er voor zorgen dat FIFA 2009 nog mooier wordt dan ie al is. Alvast bedankt
Als Fifa opstart krijg je vrij direct zon vlag in beeld, dan selecteer je de engelse vlag. Dan is de hele game in het engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 06:32:
[...]

Als Fifa opstart krijg je vrij direct zon vlag in beeld, dan selecteer je de engelse vlag. Dan is de hele game in het engels.
Hmm, volgens mij had ik dat al geprobeerd. Maar goed, zal het nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 06:34:
[...]

Hmm, volgens mij had ik dat al geprobeerd. Maar goed, zal het nog eens proberen.
Volgens mij bij gamesettings, als je voor advanced kiest, kun je ook nog commentary daar ergens aanpassen.
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 01:13:
Voorzetten van de flank geven gaat een stuk minder in 09, waar in 08 zeker 1/2 voorzetten terecht kwam bij een aanvaller, gebeurt dat in 09 1/6 ofzo. Ook hoekschoppen en vrije trappen zijn weer moeilijk maarja, dat zal wel anders zijn binnen een paar weken.
Wat ik ervaar als je een cross van de flank wil inbrengen dat je speler soms de bal wel crossed maar meer richting achter ipv je mede-speler die al in de box staat. Erg irritant.

[ Voor 46% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-10-2008 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik ben sinds gistermiddag al de nieuwe topspits van PSV - alhoewel, voorlopig het tweede team. De Be A Pro mode bevalt erg goed. Wel twee opmerkingen:
- Het is jammer dat je niet meer Be A Pro Mode met zijn tweeen spelen kan, zoals het kon in de Captain Your Country mode van het EK spel. Je kunt nu wel een tweede speler erbij besturen, maar die krijgt geen experience, en kan willekeurig uit de selectie gepikt worden. Beetje jammer.
- De standard-camerapositie van Be A Pro is nogal beroerd. Niet alleen krijg ik op mijn 360 gewoon een vrij lage framerate, maar bovendien vind ik het erg onoverzichtelijk. Het kan er natuurlijk aan liggen dat ik geen HDTV heb, maar erg spectaculair is het allemaal niet.

Weet trouwens iemand hoe het uploaden/saven van replays precies werkt? Ik heb al weer een paar doelpunten gescoord waarmee ik jullie graag zou lastig vallen.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Mas- schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:53:
Weet trouwens iemand hoe het uploaden/saven van replays precies werkt? Ik heb al weer een paar doelpunten gescoord waarmee ik jullie graag zou lastig vallen.
Saven weet ik niet, uploaden kun je meteen vanuit de replay, gewoon de replay van een goal bekijken en dan de replay pauzeren bij het punt van waar je wilt beginnen met opnemen en dan op Y (Xbox 360) of Driehoekje (PS3) duwen en hij gaat uploaden. Deze kun je terugvinden op EA Football World

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
ijskonijn schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:03:
[...]

Saven weet ik niet, uploaden kun je meteen vanuit de replay, gewoon de replay van een goal bekijken en dan de replay pauzeren bij het punt van waar je wilt beginnen met opnemen en dan op Y (Xbox 360) of Driehoekje (PS3) duwen en hij gaat uploaden. Deze kun je terugvinden op EA Football World
je kunt nu ook van herhalingen screenshots maken die worden door gestuurd naar een bepaalde pagina (op internet).
Dit doe je met R3-kliken op ps3

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

tj.willems schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:13:
[...]

je kunt nu ook van herhalingen screenshots maken die worden door gestuurd naar een bepaalde pagina (op internet).
Dit doe je met R3-kliken op ps3
Klopt inderdaad, bij de Xbox is dit klikken op de rechter stick (RS). Deze komen ook op diezelfde EA Football World site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gespeeld en wat een heerlijk spel zeg. Welke camerapositie gebruiken jullie tijdens normale, dus niet be a pro, wedstrijden? Ik vind de Dynamic camerapositie wel lekker spellen! Iets dichter op de spelers in tegenstelling tot de tele camera zodat je meer details ziet. Nu even flink oefenen om goed voorbereid online te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ea opent wel veel sites mbt. uploaden van video's

Je hebt al: easportsworld nu weer eafootballworld

Je kunt ook al op 2/3 verschillende sites je game registreren.
Jammer dat ze niet voor alles 1 site hebben.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Is het mogelijk om je filmpjes van EAFootballworld naar bv. Youtube te verplaatsen? Dat zou namelijk helemaal ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Je kan in easportsworld kiezen om ze te sharen.

Dan krijg je een lijst met opties. Ik weet niet of youtube er ook bij staat.
Er staan dan volgens mij alleen amar sociale netwerksites ala facebook etc op.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Verdorie, zul je altijd zien. Is EAFootballworld net down voor updates. Ik ben trouwens zojuist gepromoveerd naar het eerste team! Mocht ook wel, nadat ik in de afgelopen vier wedstrijden iedere keer minstens drie maal gescoord heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Je kan ook gewoon op easportsworld kijken, daar staat precies hetzelfde.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:47:
Gisteren gespeeld en wat een heerlijk spel zeg. Welke camerapositie gebruiken jullie tijdens normale, dus niet be a pro, wedstrijden? Ik vind de Dynamic camerapositie wel lekker spellen! Iets dichter op de spelers in tegenstelling tot de tele camera zodat je meer details ziet. Nu even flink oefenen om goed voorbereid online te gaan.
Dynamisch geeft je een mooier beeld van je spelers, maar ik vind dat je dan wel een beetje het overzicht verliest wat je bij tele wel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:31:
[...]

Dynamisch geeft je een mooier beeld van je spelers, maar ik vind dat je dan wel een beetje het overzicht verliest wat je bij tele wel hebt.
Ja klopt, een vriend van me zweert bij Dynamisch, het ziet er ook mooier uit maar ik vind Tele veel fijner, dan hou je het overzicht wat meer inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Is het trouwens een idee om een Tweakers league op te zetten? Er zullen vast een boel spelers zijn op Xbox live. Mijn gamertag is iig ZeBlitz.

Trouwens, weet iemand wat de Lounge mode precies inhoudt?

[ Voor 78% gewijzigd door Mas- op 02-10-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
De lounge mode is volgens mij een mode waarmee je met met een aantal vrienden een toernooi kunt spelen op de 'bank'. Een soort 'Party mode' zeg maar.

Er zit wel een vrij irritante bug in het spel. Ik wilde gister de bal na een corner snel wegtrappen met de keeper. Schiet de keeper tegen een spit aan waardoor hij de bal zo in het doel kan lopen. Als dit online ook kan dan weet ik al wat er gaat gebeuren: Alle spitsen gaan rondjes rennen om de keeper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gisteravond trouwens. Ik sta met Arsenal 2-1 voor op Aston Villa. Villa krijgt een corner. Opeens die Andy Gray "Keeper got his aproval from the coach to go forward". Staat hun keeper in mijn 16 en waarempel, hij kopt hem ook nog, net over. WOW! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 13:35

Pubbert

random gestoord

Zit het Nederlands elftal er nu eigenlijk in? Gisteravond niet gekeken of dat er eigenlijk wel/niet bijzat :P

@ Kaap, ja, ik zag ook inneens gister de keeper van de tegenstander bij mij in de 16, hoe vet :P

[ Voor 31% gewijzigd door Pubbert op 02-10-2008 12:00 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Thund3r schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:00:
Zit het Nederlands elftal er nu eigenlijk in? Gisteravond niet gekeken of dat er eigenlijk wel/niet bijzat :P
Zit er wel in maar wederom niet met echte namen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
t mac schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:51:
Er zit wel een vrij irritante bug in het spel. Ik wilde gister de bal na een corner snel wegtrappen met de keeper. Schiet de keeper tegen een spit aan waardoor hij de bal zo in het doel kan lopen. Als dit online ook kan dan weet ik al wat er gaat gebeuren: Alle spitsen gaan rondjes rennen om de keeper...
Weet natuurlijk niet precies wat er gebeurd, maar dit vind ik niet echt raar klinken :?
Kan toch altijd gebeuren dat een spits in de lijn van de bal staat?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Vanavond ook maar halen, en gelijk een Gold abbo besteld bij Gamehubs.

Eens kijken of het weer continu FC Utrecht - Barca/Manchester/Real wordt online. :o

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik heb het voor elkaar gekregen om mijn filmpje (trouwens niet eens een heel spectaculair doelpunt, overigens) op Youtube te plaatsen. Dit kan door de 'download' optie te kiezen op EA Sports World, en dat bestand dan weer naar Youtube te uploaden. De kwaliteit heeft er echter wel flink op ingeboet. Iemand enig idee hoe je hoge kwaliteit video op Youtube kan zetten? Ik zie andere FIFA spelers dit namelijk wel doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Mas- schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:19:
Ik heb het voor elkaar gekregen om mijn filmpje (trouwens niet eens een heel spectaculair doelpunt, overigens) op Youtube te plaatsen. Dit kan door de 'download' optie te kiezen op EA Sports World, en dat bestand dan weer naar Youtube te uploaden. De kwaliteit heeft er echter wel flink op ingeboet. Iemand enig idee hoe je hoge kwaliteit video op Youtube kan zetten? Ik zie andere FIFA spelers dit namelijk wel doen...
sodeju, ik dacht ff dat ik naar echte beelden aan het kijken was (in slecht kwaliteit weliswaar) :)

Dat is wel een gave feature zeg, dat je je replays zonder moeilijk-doenerij gewoon kan uploaden

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:27
t mac schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:51:
De lounge mode is volgens mij een mode waarmee je met met een aantal vrienden een toernooi kunt spelen op de 'bank'. Een soort 'Party mode' zeg maar.

Die 'bug' werd reeds in verschillende previews gemeld. Erg jammer dat ze dit er niet hebben uitgehaald aangezien het langer gekend was. Zal idd misbruikt worden online. Dus hopelijk komt er snel een update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik liep gisteren bij de bart smit in Arnhem, en daar lag de xbox versie al in de schappen. Gekocht, meteen gespeeld maar helaas een beetje teleurgesteld.
Ik ben wel een PES speler, maar koop altijd beide spellen, afgelopen jaar fifa met name online gespeeld (PES was drama) en PES offline,
Ik mis het balgevoel met fifa 09. Even kappen of snel de bal afschermen is wederom niet goed uitgewerkt zoals dit bij PES wel mogelijk is.

Vanavond maar eens de demo van PES 2009 checken en de echte verschillen bewonderen, vooralsnog vind ik PES 2008 beter spelen dan fifa 09, Op grafisch gebied is er zoals gewoonlijk niets mis met fifa. Met name de stadions zien er SUPER uit!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

cypher21 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:45:
Ik liep gisteren bij de bart smit in Arnhem, en daar lag de xbox versie al in de schappen. Gekocht, meteen gespeeld maar helaas een beetje teleurgesteld.
Ik ben wel een PES speler, maar koop altijd beide spellen, afgelopen jaar fifa met name online gespeeld (PES was drama) en PES offline,
Ik mis het balgevoel met fifa 09. Even kappen of snel de bal afschermen is wederom niet goed uitgewerkt zoals dit bij PES wel mogelijk is.

Vanavond maar eens de demo van PES 2009 checken en de echte verschillen bewonderen, vooralsnog vind ik PES 2008 beter spelen dan fifa 09, Op grafisch gebied is er zoals gewoonlijk niets mis met fifa. Met name de stadions zien er SUPER uit!
Kappen werkte in 08 prima ?

A is de cancel knop, dus als je schiet of passed, daarna op A drukken en je cancelled je schot en kan een kant op kappen.

En voor de bal afschermen is ook een knop, weet alleen even niet meer welke.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
On_E schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:50:
[...]

Kappen werkte in 08 prima ?

A is de cancel knop, dus als je schiet of passed, daarna op A drukken en je cancelled je schot en kan een kant op kappen.

En voor de bal afschermen is ook een knop, weet alleen even niet meer welke.
RB geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Oh, ik ken de knoppen wel, en weet wel hoe het moet, maar het "voelt" niet zo lekker als bij PES, en daarmee mis ik een beetje het voetbalgevoel

Vanavond maar weer eens een nieuwe poging wagen :D

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Toch maar besloten hem niet te halen; wil toch wachten tot alle bugs gefixed worden. Slechte ervaring mee namelijk bij EA. Zal dit topic maar in de gaten houden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het laden van een wedstrijd heb je de mogelijkheid om met een speler uit je team op doel te scoren. Wie ervaart ook dat de graphics van dit onderdeel mooier zijn dan in de game zelf? Je ziet het overschakelen als de wedstrijd kan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 13:35

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:15:
Tijdens het laden van een wedstrijd heb je de mogelijkheid om met een speler uit je team op doel te scoren. Wie ervaart ook dat de graphics van dit onderdeel mooier zijn dan in de game zelf? Je ziet het overschakelen als de wedstrijd kan starten.
Denk dat dit ermee te maken heeft dat als je in de game zit, je console/pc veel meer moet renderen dan alleen die speler en de trainings-omgeving. m.a.w: het is gedaan om de peformance fatsoenlijk te houden :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Ik ben totaal niet bekend in de wereld van soccer games, dus deze vragen zullen voor jullie peanuts zijn. Echter, ik wil ze toch even op tafel leggen:

- Speel je na een goed seizoen ook Chapions League / UEFA Cup voetbal?

- Als je als individuele voetballer (be a pro mode) goed speelt, wordt je dan gevraagd voor verschillende clubs of moet je zelf allerlei management acties ondernemen om bij een andere club te spelen (ik haat voetbalmanagement spellen)

- Het viel me op dat de graphics tijdens het laden (even balletje trappen met Ronaldo in de demo) briljant zijn, maar het spel zelf niet echt mooi gedetailleerd is. Is dit typisch iets van de demo? net behandeld :)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik heb volgens mij nog een bug ontdekt. Gister in Be A Pro mode mijn eerste potje voor Reading gespeeld(coca cola championship). 2-0 gewonnen dankzijj 2 doelpunten van de nieuwe CAM!(mij dus).
Vervolgens wil ik naar de volgende wedstrijd, zie ik dat Reading nog maar 0 punten heeft! Ik kijken bij fixtures. Staat er in 1x 2-3 voor die andere ploeg!(Ipwich ofzo). Maar tijden de wedstrijd hebben ze nooit maar 1 doelpoeging gehad. Nogal irritant.

En als ik met BV PSV speel als Be A Pro, Hoezo staan alleen alle poep spelers erin en niet de goeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thund3r schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:27:
[...]

Denk dat dit ermee te maken heeft dat als je in de game zit, je console/pc veel meer moet renderen dan alleen die speler en de trainings-omgeving. m.a.w: het is gedaan om de peformance fatsoenlijk te houden :)
Oke het ligt dus niet aan mij... Hopelijk is het een grafisch voorproefje op een komende versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Kaap schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 06:56:
[...]

Volgens mij bij gamesettings, als je voor advanced kiest, kun je ook nog commentary daar ergens aanpassen.

Yep, heb het gevonden. Onder Mijn Fifa 09 - advanced - 3 x R2 indrukken en daar kun je het aanpassen. Je hoeft dus niet de engelse taal te kiezen in het begin (bij de vlag.) Alle menu's en dergelijke blijven gewoon in het nederlands. Top. Speelde vroeger op de PS1 wel This is Football en daar zat ook dat vreselijke commentaar van onze Evert bij. Wordt soms nog wel eens badend in het koude zweet wakker als ik hem weer hoor roepen "In het mandjeeeeeee". Damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Om op het nedeerlandse commentaar terug te komen. Ik heb ALTIJD engels commentaar zelfs als ik nederlands instel in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Postius schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:35:
En als ik met BV PSV speel als Be A Pro, Hoezo staan alleen alle poep spelers erin en niet de goeden?
Omdat je in Be A Pro mode in het 2e elftal begint, je moet jezelf bewijzen voordat je in het eerste elftal aan de slag kunt :P
Postius schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:56:
Om op het nedeerlandse commentaar terug te komen. Ik heb ALTIJD engels commentaar zelfs als ik nederlands instel in het begin.
Kijk eens 1 post boven je ;)

[ Voor 28% gewijzigd door ijskonijn op 02-10-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
ijskonijn schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:02:
[...]

Omdat je in Be A Pro mode in het 2e elftal begint, je moet jezelf bewijzen voordat je in het eerste elftal aan de slag kunt :P

[...]

Kijk eens 1 post boven je ;)
Aha dank je wel! Maar als ik in het 2de elftal speel waarom hebben mijn tegenstanders dan wel een A-selectie?(of mischien heb ik verkeerd gekeken). Maar het was me niet echt duidelijk dat je in het 2de begon. Staat ook nergens aangegeven. Maar het verheldert wel wat :-p. Kan je dan ook nog ergens de stand van het 2de elftal bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Postius schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:41:
[...]

Aha dank je wel! Maar als ik in het 2de elftal speel waarom hebben mijn tegenstanders dan wel een A-selectie?(of mischien heb ik verkeerd gekeken). Maar het was me niet echt duidelijk dat je in het 2de begon. Staat ook nergens aangegeven. Maar het verheldert wel wat :-p. Kan je dan ook nog ergens de stand van het 2de elftal bekijken?
Weet zelf ook niet precies hoe en wat, zelf nog niet met Be A Pro mode gespeeld, heb dit ergens op een ander forum gelezen dat dit zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
tj.willems schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:34:
[...]

alstublieft.

Je bent 19, mag toch hopen dat je wel engels kan verstaan. Zo onduidelijk is het niet. Vind Evert trouwens ook heel onnatuurlijk overkomen.
Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste