Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

1shot1kill schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:06:
Tot 2007 vond ik PES ook het betere voetbalspel, maar sinds vorig jaar is Fifa gewoon beter, omdat Fifa goed naar PES heeft gekeken en in die richting is gegaan terwijl PES steeds meer de oude Fifa probeerd te worden.
Welk platform? Er zit nogal verschil in kwaliteit bij zowel Fifa als PES in de verschillende platformen.
De Xbox 360 versie van Fifa 08 is gewoon beter dan PES 2008 en met Fifa 09 is dat verschil gewoon groter geworden. Konami moet echt met een betere versie voor de next gens komen dit jaar.

Wat betreft de PS2 en PC is het een ander verhaal. PES veegt op beide platformen zwaar de vloer aan met Fifa.

De PS3 versies kan ik niet over oordelen aangezien ik beide nooit gespeeld heb.

Laat Konami hun demo maar snel releasen.

[ Voor 32% gewijzigd door Dracul op 15-09-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Een reactie van EA over de PC versie......
8)7
http://forums.electronicarts.co.uk/5726008-post41.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

En vanwaar die smilie? Het lijkt me gewoon een goede, verklarende reactie op kritiek die een aantal gebruikers daar geuit heeft...

[ Voor 71% gewijzigd door Koppensneller op 15-09-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 21:47:

Net even een potje "Be a pro" gespeeld wat ook in PES zit maar dan heet het "Fixed cursor".
Real gekozen en Ruudje als fixed player.
Totaal bout zoals het ook is in PES.
Beetje ping-pong voetbal van de AI.
De Be A Pro mode is er dan natuurlijk vooral voor multiplay hé 8)7 , niet voor AI Vs AI, hoewel het ook kan natuurlijk.
In '08 met 5v5 en in '09 met 10v10 :9~

De demo al vaak gespeeld en wat is het vet zeg.
Scheids- en lijnrechters eindelijk, en zeer interactief allemaal. Ook de spelers die aanwijzen dat ze de bal willen. De gameplay is ook verbetert, spelers reageren sneller en verdedigen stukken beter.

Laat maar komen die handel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:49:
[...]

De Be A Pro mode is er dan natuurlijk vooral voor multiplay hé 8)7 , niet voor AI Vs AI, hoewel het ook kan natuurlijk.
In '08 met 5v5 en in '09 met 10v10 :9~
Excuseer mijn onwetendheid maar ik dacht dat het een carriere optie in Fifa was, singleplayer dus. ;)
Maar mijn opmerking geeft wel weer dat er nog heel wat mis is met de AI zowel in Fifa als in PES.
De demo al vaak gespeeld en wat is het vet zeg.
Scheids- en lijnrechters eindelijk, en zeer interactief allemaal. Ook de spelers die aanwijzen dat ze de bal willen. De gameplay is ook verbetert, spelers reageren sneller en verdedigen stukken beter.

Laat maar komen die handel!
Binnenkort de PS3 demo maar eens proberen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op maandag 15 september 2008 @ 22:01:
[...]

Excuseer mijn onwetendheid maar ik dacht dat het een carriere optie in Fifa was, singleplayer dus. ;)
Maar mijn opmerking geeft wel weer dat er nog heel wat mis is met de AI zowel in Fifa als in PES.

Binnenkort de PS3 demo maar eens proberen.
Je kan Be A Pro ook in carrièrevorm spelen (4 seizoenen) maar imo minder aantrekkelijk dan 5v5 :)
Als je carrière wilt maken is de Coach-mode interessanter.
Om de 'Challenges te halen' heb ik ook wel eens Be A Pro gedaan alleen, en als je vooraan moet staan wachten op een bal tussen het getik op het middenveld is er inderdaad geen zeik aan. Zeker als je met een speler 5 x (!) moet scoren in 1 helft en je met moeite 4 kansen krijgt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Het lukt maar gewoon niet om eens te scoren.

Als ik er eens door ben wordt ik altijd ingehaald door de verdediger...maakt niet uit met welke speler heb ik het idee.

De bal zeilt altijd naast met schieten of over....

Ik vind trouwens wel...die animaties zijn soms zo goed/erg bij tackles...dat sommige tackles niet kunnen dat er dan toch doorgespeeld wordt.

Je kunt nu ook net als in pes, achteraf nog een gele kaart krijgen, dat was voorheen niet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 08:38:
Het lukt maar gewoon niet om eens te scoren.

Als ik er eens door ben wordt ik altijd ingehaald door de verdediger...maakt niet uit met welke speler heb ik het idee.

De bal zeilt altijd naast met schieten of over....

Ik vind trouwens wel...die animaties zijn soms zo goed/erg bij tackles...dat sommige tackles niet kunnen dat er dan toch doorgespeeld wordt.

Je kunt nu ook net als in pes, achteraf nog een gele kaart krijgen, dat was voorheen niet.
Scoren was ook een probleem in mijn eerste 4 matchen maar vanaf dan lukt het meestal wel.
De AI verdediging is wel sterker dan in 08 maar met doorsteekpasses naar je spitsen lukt het toch?

Inderdaad: Als je een zware fout maakt en de scheids geeft je tegenstander balvoordeel, laat hij verder spelen tot de bal uitgaat en alsnog krijg je dan een gele kaart! _/-\o_ Goed qua fairplay, slecht voor mij als fervent tackler :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Wii4all schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 08:38:

Dat was in PES een aantal edities zo maar in PES 2008 is het er weer uitgesloopt volgens mij. Correct me if i'm wrong. Heb in ieder geval zelf nooit in PES 2008 een kaart achteraf gekregen zoals in de vorige delen van PES wel vaak het geval was. Is trouwens een goede aanvulling voor Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Ik vind Fifa 09 nog altijd dezelfde bagger als de vorige versies. (en ik ben geen PES fan)
Er zijn zoveel dingen die irriteren aan Fifa, die nu nog altijd niet zijn opgelost.

Zo zie ik nog steeds dat er in de verdediging opeens een speler blijft staan zodat een aanvaller in dat gat kan rennen en zo een goal kan maken.
Ook de manier waarop ze "staand tacklen" is erg slecht, ze blijven nog steeds ernaast rennen en trekken aan de speler terwijl een verdediger toch echt sneller is dan een speler met de bal aan zijn voeten...
De lange bal was in de vorige fifa's al veel te goed, nu is dat nog precies hetzelfde. Lange bal vanaf je eigen helft en je hebt in 90% van de gevallen een kans op doel.

Dat zijn de fouten die er al langer inzaten, nu de nieuwe in fifa 09...
Ik scoorde vanmiddag al met vanuit een hoekschop, de keeper kwam eraan maar mepte de bal in het doel.. (dat was Casillas)
Ik schiet een bal tegen de paal, de bal blijft liggen op de doellijn, er komt een verdediger aan die hem wilt wegwerken en schiet de bal vol het doel in.
Ik stond iets van 20 meter buitenspel, ik krijg de bal aangespeeld en schiet meteen omdat ik wist dat ik buitenspel stond, de afstand was zo'n 35 meter en op de bovenste helft van het veld, Ronaldinho de schutter. De bal gaat vol in het doel en Casillas kreeg hem niet eens aangeraakt... Er werd daarbij ook niet gefloten voor buitenspel, vraag me nier waarom...
Vanaf 20 meter scoor je met bijv Van Nistelrooij bijna altijd in de hoek waar de keeper in staat...

Er zijn meer dingen die me heftig irriteren, maar daar kan ik nu niet zo snel opkomen.
Deze fouten lijken niet zo erg, maar als je elke week wat potjes met iemand speelt die ook erg goed is in voetbalspellen zijn dat de dingen die het gewoon verzieken.

Ik vind het ook erg jammer dat je geen moeilijkheidsgraad kunt instellen bij de demo, het is nu amateur of semi pro, in ieder geval te laag om een goed potje te kunnen spelen.

• Wii4all
  • Niet online
@Michaelslijpkop

Je kan toch in het begin van de demo kiezen of je vaak voetbalt, nooit voetbalt of af en toe voetbalt, dat zijn toch de 3 moeilijkheidsgraden of niet?

Burp

Verwijderd

Speel nu een paar dagen de demo op de PS3. Hier kan PES echt niet aan tippen. Kom trouwens van een PS2, dus geen ervaring met PES op de PS3. maar op de PS2 was PES al bagger. Het blijft trouwens de eeuwige discussie welke game beter is: FIFA of PES. Volgens mij is dit een FIFA topic en bestaat er ook heus een PES topic. Schoenmaker blijf bij je leest zou ik zeggen.

FIFA09 op de PS3 ziet er gewoon heerlijk uit, en de gameplay is wéér stukken beter. Absoluut een must, dus 3-11 is ie binnen ;o)

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Dit is een discussieforum dus mensen die liefhebber zijn van PES maar posten in het Fifa topic en vice versa lijkt me geen probleem zolang iets onderbouwd wordt en men zich aan de regels van het forum houdt.

Als jij het hebt over dat de gameplay van Fifa 09 stukker verbeterd is ten opzichte waarvan dan? Ten opzichte van Fifa 08 is het gewoon licht getweakt zonder daar een oordeel over te vellen want eerlijk is eerlijk Fifa op de next gen consoles heeft zich beter ontwikkeld dan PES.

Verder denk ik dat PES gewoon niet jouw ding is. Waarom denk ik dat? Omdat jij van de PS2 afkomt en PES op de PS2 is zoals bekend de beste versie die er is van PES qua gameplay. Dat jij de PS2 versie bagger vindt is prima maar ik denk dat dat meer iets zegt over jouw smaak of voorkeur dan over de daadwerkelijke kwaliteit van PES op de PS2.

• Pacino
Wii4all schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:16:
@Michaelslijpkop

Je kan toch in het begin van de demo kiezen of je vaak voetbalt, nooit voetbalt of af en toe voetbalt, dat zijn toch de 3 moeilijkheidsgraden of niet?
Ik speel het op de PC, en ik ben nergens zo'n optie tegengekomen.

Verwijderd

Zijn er nog mensen die het spel sowieso gaan importeren niet omdat het dan minder kost maar om van het vreselijke commentaar van Evert en Youri af te zijn?

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 20:30
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:24:
Zijn er nog mensen die het spel sowieso gaan importeren niet omdat het dan minder kost maar om van het vreselijke commentaar van Evert en Youri af te zijn?
Mijn ps3 staat op engels ingesteld. Dan is fifa dat ook :) Anders had ik het denk wel overwogen.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:24:
Als je gewoon bij het opstarten voor Engels kiest heb je gewoon weer good old Clive Tyldesley en Andy Gray, toch?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
KoppenSneller schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:28:
[...]

Als je gewoon bij het opstarten voor Engels kiest heb je gewoon weer good old Clive Tyldesley en Andy Gray, toch?
Zou je zeggen, alleen is EA met Fifa 2008 voor de 360 niet zo vriendelijk geweest om de engelse stemmen te includen in de benelux release. Daarentegen kregen we wél Spaans en Zweeds 8)
8)7

Weet nog niet wat ik ga doen, las hier ergens dat EA misschien andere talen ter download ging aanbieden, is daar al wat meer over bekend?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Michaelslijpkop schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:42:
1) De lange bal was in de vorige fifa's al veel te goed, nu is dat nog precies hetzelfde. Lange bal vanaf je eigen helft en je hebt in 90% van de gevallen een kans op doel.

2) Ik schiet een bal tegen de paal, de bal blijft liggen op de doellijn, er komt een verdediger aan die hem wilt wegwerken en schiet de bal vol het doel in.
3) Ik stond iets van 20 meter buitenspel, ik krijg de bal aangespeeld en schiet meteen omdat ik wist dat ik buitenspel stond, de afstand was zo'n 35 meter en op de bovenste helft van het veld, Ronaldinho de schutter. De bal gaat vol in het doel en Casillas kreeg hem niet eens aangeraakt... Er werd daarbij ook niet gefloten voor buitenspel, vraag me nier waarom...
4) Vanaf 20 meter scoor je met bijv Van Nistelrooij bijna altijd in de hoek waar de keeper in staat...

5) Ik vind het ook erg jammer dat je geen moeilijkheidsgraad kunt instellen bij de demo, het is nu amateur of semi pro, in ieder geval te laag om een goed potje te kunnen spelen.
1) 90% van de lange ballen zorgen voor een kans op doel? Héhé, ik wil je gerust eens uitnodigen om dat te laten zien aan me. Echt. Twijfelachtig hoor.
2) Als je de bal wegtrapt, geef hem dan misschien richting? Bvb. naar de middencirkel of in het slechtse geval schiet hem buiten het veld.
3) Ik heb het zéér moeilijk om dat te geloven, wederom.
4) Ofwel kan je extreem goed trappen, of je bluft dat het geen naam heeft. Terug ongeloofwaardig.
5) Dat kun je wel, in de demo heb je drie moeilijkheidsgraden (waaronder 'pro') - toch op de console.

Nuja ik speel het op de PS3 en dat lijkt me ook een heel andere versie dan die op de PC. De engine vooral.

Verwijderd

Met 2 bedoelt hij de AI maar dat was in 08 ook al zo.

Er zijn nog wel wat dingen waar ik mij aan irriteerde in 08 die ook nog steeds in 09 zitten. Maar er zijn er ook genoeg uitgehaald.

Heb alleen al een paar keer gehad dat me rechtsback(maakt niet uit welk team) zomaar een simpel passje over de zijlijn laat lopen....

• Pacino
Ik bedoel inderdaad de AI.
Die goal van Ronaldinho is gewoon zo gegaan, ik heb geen enkele rede om te liegen dus ik snap je reactie niet...
En goals vanaf 20 meter onmogelijk? Ik heb gister vanaf de middellijn gescoord met Van Nistelrooij...

Verwijderd

Michaelslijpkop schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 11:34:
Ik bedoel inderdaad de AI.
Die goal van Ronaldinho is gewoon zo gegaan, ik heb geen enkele rede om te liegen dus ik snap je reactie niet...
En goals vanaf 20 meter onmogelijk? Ik heb gister vanaf de middellijn gescoord met Van Nistelrooij...
Hij noemt het niet onmogelijk, dus ik denk dat hij het over het gedeelte dat je zo >bijna altijd scoort< vanaf 20 meter met Van Nistelrooij in de hoek waar de keeper staat.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2008 12:22 ]

• Pacino
Ook geluk speelt een rol in Fifa, maar ik heb dat zo vaak gedaan dat ik nu sta te kijken als die bal er niet in gaat.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik ga dit jaar voor FIFA ipv PES door alle positieve verhalen, en het feit dat ik de laatste PES zat ben. Irritante foutjes en teveel arcade.

• t mac
(ps3) Ik hoop dat er wel nog een moeilijkheidsgraad bijkomt. 3-0 winnen van chelsea in een wedstrijd van 2x2min vind ik een beetje saai. Bij 07 op de ps2 was de moeilijkste graad ook te makkelijk. Bij 08 (ps3) had ik wat meer moeite om te scoren door de keepers die iets te overpowered waren. Hopelijk gaat die nog wat aangepast worden in 09.

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Dracul schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:39:
[...]

Dat was in PES een aantal edities zo maar in PES 2008 is het er weer uitgesloopt volgens mij. Correct me if i'm wrong. Heb in ieder geval zelf nooit in PES 2008 een kaart achteraf gekregen zoals in de vorige delen van PES wel vaak het geval was. Is trouwens een goede aanvulling voor Fifa.
You are wrong. "Een kaart achteraf krijgen" zit ook in PES2008. Is bij PES al sinds deeltje 5 een feature.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 12:21:
[...]

Hij noemt het niet onmogelijk, dus ik denk dat hij het over het gedeelte dat je zo >bijna altijd scoort< vanaf 20 meter met Van Nistelrooij in de hoek waar de keeper staat.
Zo bedoelde ik het inderdaad, je laat uitschijnen dat bijna iedere bal er in gaat vanop 20 meter. Als dat 50% is zou ik dat al héél sterk vinden, zeker als je erbij zegt dat de keeper reeds in die hoek staat en de bal altijd moet pakken.
t mac schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 18:44:
(ps3) Ik hoop dat er wel nog een moeilijkheidsgraad bijkomt. 3-0 winnen van chelsea in een wedstrijd van 2x2min vind ik een beetje saai. Bij 07 op de ps2 was de moeilijkste graad ook te makkelijk. Bij 08 (ps3) had ik wat meer moeite om te scoren door de keepers die iets te overpowered waren. Hopelijk gaat die nog wat aangepast worden in 09.
In de demo zijn er maar drie, maar in het spel zullen wereldklasse en legendary er wel weer bij zitten. Legendary is maar irritant hoor, de cpu dribbelt je langs alle kanten. Kaarten pakken dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb net een klein uur de demo gespeeld op de 360. Graphics vielen me tegen ivt PES, maar dat komt mede doordat de camera te ver van het veld staat in mijn ogen, vind het een mierennest. Maar goed, dat zul je kunnen aanpassen in de full version.

Speelbaarheid was prima. Snelheid was goed, passes kun je zelf prima timen en je hebt meer het gevoel zelf in controle te zijn over je acties, dit vind ik in PES soms discutabel. Vaak dezelfde acties/sequences.
Al met al zag het er prima uit, en de demo van PES2009 moet wel heel goed zijn wil ik die boven Fifa verkiezen dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:20
Michaelslijpkop schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:42:
Ik vind Fifa 09 nog altijd dezelfde bagger als de vorige versies. (en ik ben geen PES fan)
Er zijn zoveel dingen die irriteren aan Fifa, die nu nog altijd niet zijn opgelost.

Zo zie ik nog steeds dat er in de verdediging opeens een speler blijft staan zodat een aanvaller in dat gat kan rennen en zo een goal kan maken.
Ook de manier waarop ze "staand tacklen" is erg slecht, ze blijven nog steeds ernaast rennen en trekken aan de speler terwijl een verdediger toch echt sneller is dan een speler met de bal aan zijn voeten...
De lange bal was in de vorige fifa's al veel te goed, nu is dat nog precies hetzelfde. Lange bal vanaf je eigen helft en je hebt in 90% van de gevallen een kans op doel.

Dat zijn de fouten die er al langer inzaten, nu de nieuwe in fifa 09...
Ik scoorde vanmiddag al met vanuit een hoekschop, de keeper kwam eraan maar mepte de bal in het doel.. (dat was Casillas)
Ik schiet een bal tegen de paal, de bal blijft liggen op de doellijn, er komt een verdediger aan die hem wilt wegwerken en schiet de bal vol het doel in.
Ik stond iets van 20 meter buitenspel, ik krijg de bal aangespeeld en schiet meteen omdat ik wist dat ik buitenspel stond, de afstand was zo'n 35 meter en op de bovenste helft van het veld, Ronaldinho de schutter. De bal gaat vol in het doel en Casillas kreeg hem niet eens aangeraakt... Er werd daarbij ook niet gefloten voor buitenspel, vraag me nier waarom...
Vanaf 20 meter scoor je met bijv Van Nistelrooij bijna altijd in de hoek waar de keeper in staat...

Er zijn meer dingen die me heftig irriteren, maar daar kan ik nu niet zo snel opkomen.
Deze fouten lijken niet zo erg, maar als je elke week wat potjes met iemand speelt die ook erg goed is in voetbalspellen zijn dat de dingen die het gewoon verzieken.

Ik vind het ook erg jammer dat je geen moeilijkheidsgraad kunt instellen bij de demo, het is nu amateur of semi pro, in ieder geval te laag om een goed potje te kunnen spelen.
90% kans? Wat een onzin, misschien tegen de computer, maar tegen andere spelers is dit zeker niet het geval. Een steekpaas of hoge steekpaas werkt inderdaad goed, als je hem op goed emomenten inzet, wat zo hoort.

Ik speel elke week met 4spelers fifa en kan me totaal niet vinden in het kritiek dat jij aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
SCIxX schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:31:
[...]

90% kans? Wat een onzin, misschien tegen de computer, maar tegen andere spelers is dit zeker niet het geval. Een steekpaas of hoge steekpaas werkt inderdaad goed, als je hem op goed emomenten inzet, wat zo hoort.

Ik speel elke week met 4spelers fifa en kan me totaal niet vinden in het kritiek dat jij aangeeft.
Ook tegen andere spelers, dat is gewoon een fout in het spel.
Er zijn trucjes voor om de verdediging van de andere meer naar voor te krijgen en jouw aanvallers meer naar de tegenstander, dan zorgt de lange bal er dus 90% van de keren ervoor dat je een kans krijgt.
Bij kampioenschappen is er niet voor niks de regel dat je vanaf je eigen helft geen lange bal mag spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:26:
Heb net een klein uur de demo gespeeld op de 360. Graphics vielen me tegen ivt PES, maar dat komt mede doordat de camera te ver van het veld staat in mijn ogen, vind het een mierennest. Maar goed, dat zul je kunnen aanpassen in de full version.
Dat kun je nu ook al hoor, gewoon voor de wedstrijd naar opties -> visual -> camera op dynamisch zetten. Dan slaat hij het op voor je volgende potje. Als je het doet tijdens een wedstrijd niet. Zo speel ik ook altijd, de graphics zijn beter, je zit korter op de bal (meer in de actie).
Nadeel is wel dat je minder overzicht hebt van het veld, en online kan dat wel eens minder gaan tegen iemand die de overzichtscamera gebruikt.
SCIxX schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:31:
[...]

Ik vind het ook onzin. Precies of hij speelt een totaal ander spel. (Wat misschien ook zo is op PC, no idea tbh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracul schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:37: Verder denk ik dat PES gewoon niet jouw ding is. Waarom denk ik dat? Omdat jij van de PS2 afkomt en PES op de PS2 is zoals bekend de beste versie die er is van PES qua gameplay. Dat jij de PS2 versie bagger vindt is prima maar ik denk dat dat meer iets zegt over jouw smaak of voorkeur dan over de daadwerkelijke kwaliteit van PES op de PS2.
Ik moet toegeven dat ik doel op de gameplay op de PS3 ten opzichte van de PS2 en de PC. FIFA07 heb ik nog gespeeld op PC en PS2 . In die zin is het dus niet zo verwonderlijk dat voor mij de gameplay stukken verbeterd is. FIFA08 heb ik niet gespeeld op de PS3 (heb 'm pas sinds anderhalve week, vandaar ;) )

PES is nooit mijn ding geweest, niet op de PC, niet op de PS2. Ieder heeft zo zijn voorkeur, dat klopt. Ik heb ook nooit gezegd dat ik twijfelde aan de kwaliteit van PES op PC of PS2. Ik heb PES2008 voor de PS2 gekocht om definitief overtuigd te worden, maar kwam van een koude kermis thuis. En ik heb er echt heel wat uren ingestopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:33:
[...]

Ik heb PES2008 voor de PS2 gekocht om definitief overtuigd te worden, maar kwam van een koude kermis thuis. En ik heb er echt heel wat uren ingestopt...
Tja, menig doorgewinterde PES-speler kwam van een koude kermis thuis na het aanschaffen van PES2008. ;) Dat vind ik niet zo vreemd.

Dit jaar word ik vooralsnog van beide nieuwe games nog niet heel erg enthousiast. Het laatste jaar dat ik geen nieuwe footie-game kocht was 2001, toen ik het na FIFA 98WC, 99 en 2000 wel een beetje gezien had. FIFA2002 heb ik nog wel, daarna PES3, 4, 5, 6 en 2008.

Zo de PS3 demo van FIFA09 eens een 2e kans geven.

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
kan je in de Be A Pro online versie, ook 3v3 en 5v5 spelen?
Ik weet dat je 10 tegen 10 kan spelen, maar een maat van me dacht dat hij ergens gelezen had, dat je op dezelfde manier ook een 3 tegen 3 match kan starten, maar kan het nergens vinden dat dit mogelijk is, alleen 10v10.

Verwijderd

Betthen schreef op woensdag 24 september 2008 @ 08:36:
kan je in de Be A Pro online versie, ook 3v3 en 5v5 spelen?
Ik weet dat je 10 tegen 10 kan spelen, maar een maat van me dacht dat hij ergens gelezen had, dat je op dezelfde manier ook een 3 tegen 3 match kan starten, maar kan het nergens vinden dat dit mogelijk is, alleen 10v10.
Ja kan ook. Nu is het ook 5v5 maar je kan gerust 1v1 of 2v2 spelen.
Daarvoor heb je 'private game'.

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 17:12:
[...]

Ja kan ook. Nu is het ook 5v5 maar je kan gerust 1v1 of 2v2 spelen.
Daarvoor heb je 'private game'.
Cool, bedankt voor je reactie.

Hoopte eigelijk dat er net als in wow bv, een optie inzat dat je kon signen voor 3v3 alleen, ipv private game. Met private moet je eerst mensen op zoeken en vragen, en dan die game maken met pw, dus is niet gemakkelijk

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Weet iemand toevallig ook of het mogelijk is om online met z'n 2en in hetzelfde team te zitten?

Verwijderd

Skire schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:47:
Weet iemand toevallig ook of het mogelijk is om online met z'n 2en in hetzelfde team te zitten?
Volgens mij is dit ook gewoon mogelijk ja.

Verwijderd

Ja tuurlijk, gewoon een ranked of unranked match nemen, en dan beiden je kant kiezen. Als het goed is zie je dan 'Guests: 1'.

@ Betthen : de wow mogelijkheid is hier jammergenoeg niet. Maar als je met random mensen 2v2 wilt doen kan dat wel eens tegenvallen als jou medespeler slecht is of de game snel verlaat. Bij de tegenstander dito.
Ik zou zeggen, met vrienden ok. Maar met random gasten misschien toch maar 5v5 nemen.

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Weet iemand of de 'Be A Pro'-mode net zo zal zijn als de Captain Your Country mode van de EK versie? Ik heb veel plezier gehad van het spelen van deze mode, samen met een huisgenoot. We overwegen zelfs om een derde controller aan te schaffen, zodat een derde huisgenoot ook meedoen kan. In de Be A Pro varianten van Madden 09 en NHL 09 kan dit namelijk niet.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

• riquard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-04-2022
Dat kan in 2008 ook al, dus zal er nu ook wel weer inzitten....

Verwijderd

Mas- schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:07:
Weet iemand of de 'Be A Pro'-mode net zo zal zijn als de Captain Your Country mode van de EK versie? Ik heb veel plezier gehad van het spelen van deze mode, samen met een huisgenoot. We overwegen zelfs om een derde controller aan te schaffen, zodat een derde huisgenoot ook meedoen kan. In de Be A Pro varianten van Madden 09 en NHL 09 kan dit namelijk niet.
Het EK-spel heb ik niet gespeeld dus ik kan het niet vergelijken. Weet wel dat je Be A Pro niet met twee of drie aan dezelfde console kunt spelen. Dus ofwel via LAN of gewoon elk thuis met een ps3 (en evt. headset).

Over de Be A Pro:

FIFA 09 "Clubs"
On September 10, EA unveiled the new online game mode for consoles Xbox 360 and PlayStation 3, called FIFA 09 "Clubs". Through FIFA 09 Clubs, gamers can form or join clubs and field their strongest team when competing in Be A Pro: 10 v 10 Online Team Play.

FIFA 09 Clubs will also determine the best virtual team in the world. Clubs will be ranked and placed in a division. They will be relegated and promoted to different divisions based on their performance during the season. FIFA 09 Clubs will also feature special Club Managers to scout rival players and then recruit them to join their club.

_/-\o_ _/-\o_

Ziet er wel degelijk 'Pro' uit, met degradatie, scouten en andere spelers recruiten.

Een GoT-team maken jawohl? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 00:54
Mijn laatste Fifa op een console was nog voor de PS1(PS2 vond ik echt te bagger) en het zou weer zo zijn omdat ik de demo eerst op PC speelde. Vervolgens een nieuw xbox gekocht en man wat een verschil zeg.
Het is alsof je 2 verschillende spellen speelt, zo'n verschil zit er tussen. Het is zeker aan te raden om het op een xbox of PS3 te spelen en niet op PC

Verder ben ik een Pes liefhebber en ik ga zeker twijfelen tussen deze 2.

Maar er zijn niet alleen pluspunten, man hoe irritant kan die scheids wel niet zijn. Is het normaal dat ik in elke wedstrijd (ja van 2 min) telkens een goede 4 à 7 gele kaarten krijg. Bestaat er niks zoals verwittiging of eens wat minder streng zijn. Vervolgens, hoe snel zijn de spitsen niet? Ik dacht dat Drogba stevig en balvast was, maar dat hij bijna even snel als Bolt was, dat wist ik niet. Ook de keepers irriteren me nogal, ze maken vaak van die domme fouten dat ik het spel gewoon afzet. Dit zijn natuurlijk de contra's (nog meer zelfs) en de pro's zijn er ook natuurlijk, zoals dat de spitsen diep lopen of terug naar achter gaan indien buitenspel, ...

Uiteindelijk is het fijn om onder vrienden te spelen (zoals ik mijn broerke steeds afmaak en hem kwaad krijg), maar of ie die 60 euro waard is, zullen we moeten zien wat PES te bieden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:33

On_E

Housemusic

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 00:54
Ik hoop dat ze de scheidsrechters wat verbeteren, anders zal ik het niet kopen hoor.

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Mudi schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 23:46:
Ik hoop dat ze de scheidsrechters wat verbeteren, anders zal ik het niet kopen hoor.
Ik vind het juist een verademing, die strenge scheidsrechters. Als je kijkt naar FIFA 08 en het EK-spel, zie je dat de scheidsrechters daar veel te soepel zijn. Ik speel het spel vrij veel met vrienden en huisgenoten, en iedere wedstrijd wordt al vlug een schoppartij. Christiano Ronaldo gaat zijn man voorbij? Geen probleem, doodsschop van achteren. Negen van de tien keer slechts geel, of niet eens een kaart.
De scheidsrechters in de demo vind ik juist ideaal - het dwingt je tot het echt goed timen van je tackels. Je weet gewoon, net zoals in het echt, dat wanneer je een tackel inzet van de achterkant dat de kans op rood groot is. En terecht!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mas- schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 12:30:
[...]

Ik vind het juist een verademing, die strenge scheidsrechters. Als je kijkt naar FIFA 08 en het EK-spel, zie je dat de scheidsrechters daar veel te soepel zijn. Ik speel het spel vrij veel met vrienden en huisgenoten, en iedere wedstrijd wordt al vlug een schoppartij. Christiano Ronaldo gaat zijn man voorbij? Geen probleem, doodsschop van achteren. Negen van de tien keer slechts geel, of niet eens een kaart.
De scheidsrechters in de demo vind ik juist ideaal - het dwingt je tot het echt goed timen van je tackels. Je weet gewoon, net zoals in het echt, dat wanneer je een tackel inzet van de achterkant dat de kans op rood groot is. En terecht!
Door goed timen in FIFA2008 kon je bijna altijd wel de tegenstander een rode kaart aannaaien door snel je rug naar hem toe te draaien als hij een sliding maakte :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Voor de mensen die net als ik met smacht wachten, is het misschien leuk om de Arena-mode van de demo te gebruiken om je trukendoos wat op te poetsen. Deze hooghoudtrucs en deze 'gewone' trucs bijvoorbeeld. De meeste van deze trouwens zeer aardige trucs beheers ik ondertussen al, behalve de 'chest flick'. Mocht iemand deze kunnen, zou ik graag horen hoe die precies in zijn werk gaat.

Trouwens, nu ik het er toch over heb, weet iemand hoe je een schijnpaas geeft? Dus wel de voorbereidende beweging van een dieptepass, maar dan op het laatste moment inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Mas- schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:04:
Voor de mensen die net als ik met smacht wachten, is het misschien leuk om de Arena-mode van de demo te gebruiken om je trukendoos wat op te poetsen. Deze hooghoudtrucs en deze 'gewone' trucs bijvoorbeeld. De meeste van deze trouwens zeer aardige trucs beheers ik ondertussen al, behalve de 'chest flick'. Mocht iemand deze kunnen, zou ik graag horen hoe die precies in zijn werk gaat.

Trouwens, nu ik het er toch over heb, weet iemand hoe je een schijnpaas geeft? Dus wel de voorbereidende beweging van een dieptepass, maar dan op het laatste moment inhouden.
Ik heb wat filmpjes gemaakt

http://nl.youtube.com/watch?v=N-hQB6AOW9w
http://nl.youtube.com/watch?v=bcjPDCtiLf8&feature=user

Vorig jaar had ik fifa al op maandag, ik probeer het vandaag weer

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mars18 schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:11:
[...]

Ik heb wat filmpjes gemaakt

http://nl.youtube.com/watch?v=N-hQB6AOW9w
http://nl.youtube.com/watch?v=bcjPDCtiLf8&feature=user

Vorig jaar had ik fifa al op maandag, ik probeer het vandaag weer
Volgens gamespot komt Fifa 09 op 14-10 uit. Is het niet IETWAT optimistisch om dan vandaag al langs de winkel te gaan? :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik ben benieuwd hoe de PS2 versie wordt. Een next-gen komt hier voorlopig niet, ben tevreden met mijn PS2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
BM schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:31:
[...]

Volgens gamespot komt Fifa 09 op 14-10 uit. Is het niet IETWAT optimistisch om dan vandaag al langs de winkel te gaan? :?
hij komt 3 okt uit

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:33

On_E

Housemusic

Mas- schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:04:
Y > A (op de 360)

edit : dieptepass is natuurlijk B > A

[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 29-09-2008 11:42 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

BM schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:31:
[...]

Dat is de Amerikaanse release date. In Europa komt het spel op de 3e uit, en in Australie zelfs al op de 2e. Je zou dus zomaar geluk kunnen hebben. Er is nog geen sprake van een illegale release, dus dat betekent waarschijnlijk dat het nog niet verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mas- schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:28:
[...]

Dat is de Amerikaanse release date. In Europa komt het spel op de 3e uit, en in Australie zelfs al op de 2e. Je zou dus zomaar geluk kunnen hebben. Er is nog geen sprake van een illegale release, dus dat betekent waarschijnlijk dat het nog niet verkocht wordt.
http://gamecentraal.be/uploads/foto_FIFA092709.jpg of wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ah, doh... als ik ff 2 klikken meer gemaakt had, had ik dat kunnen zien... :)

Is eigenlijk al bekend of we dit keer WEL het engelse commentaar erbij krijgen? En zo nee, of deze later als download beschikbaar komt? Dat is eigenlijk het grootste obstakel waarom ik 'm niet bij launch in NL zou halen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:29
Mas- schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:28:
[...]

Jawel, in Engeland en Frankrijk is de game al een aantal keer verkocht.

http://www.youtube.com/watch?v=1saJFFFlCCk

[ Voor 4% gewijzigd door henkyyyyyyy op 29-09-2008 12:17 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Tja, bij iedere grote release zijn er een aantal van dit soort plaatjes op internet. Vaak betreffen het review-exemplaren of zelfs photoshops. Ik help het je echter hopen, want ik popel om dit spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar probeer het gewoon ff.
Ik heb een 360 en een ps3 en heb de demo op beide consoles gedownload. Gameplay is identiek, maar grafisch zijn de verschillen zo groot dat ik mij afvraag hoe het kan dat EA beweert dat grafisch de game op beide consoles identiek zou zijn. De xbox versie is vele malen scherper (het lijkt bijv. xbox360 in 1080p en ps3 versie in 640p of zoiets) en de kleuren en belichting op de xbox veel mooier.
Is er iemand die kan zeggen of het bekend is dat bij de uiteindelijke versie dit grafische verschil is opgeheven (al lijkt het mij dat de demo grafisch de standaard zal zijn maar goed)???

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
hully schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:25:
Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar probeer het gewoon ff.
Ik heb een 360 en een ps3 en heb de demo op beide consoles gedownload. Gameplay is identiek, maar grafisch zijn de verschillen zo groot dat ik mij afvraag hoe het kan dat EA beweert dat grafisch de game op beide consoles identiek zou zijn. De xbox versie is vele malen scherper (het lijkt bijv. xbox360 in 1080p en ps3 versie in 640p of zoiets) en de kleuren en belichting op de xbox veel mooier.
Is er iemand die kan zeggen of het bekend is dat bij de uiteindelijke versie dit grafische verschil is opgeheven (al lijkt het mij dat de demo grafisch de standaard zal zijn maar goed)???

Grtz
heb ook beide demos gespeeld, klopt.

maar een maat van me heeft gelezen dat de ps3 full version wel grafisch zelfde is als 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
Mars18 schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:53:
[...]
heb ook beide demos gespeeld, klopt.

maar een maat van me heeft gelezen dat de ps3 full version wel grafisch zelfde is als 360
ik lees het ook overal, maar een comparison heb ik nog niet gezien. Vrees dat de demo het verschil aantoont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik vooral raar vind is dat de FIFA09 demo op de PC zoveel anders voelt en lijkt als op de X360.
Toen ik eerst de demo op de PC speelde dacht ik dat ik FIFA05 speelde, het speelde langzaam, houterig en het zag er alles behalve mooi uit (instellingen op zijn hoogst) Ik was zwaar teleurgesteld en begon toch zwaar te twijfelen.

Echter heb ik sinds vorige week de X360 Demo gespeeld en hierbij is alles wat verkeerd is bij de PC demo is bij de console versie gewoon goed, zelf erg goed. Het ziet er allemaal grafisch goed uit (voor FIFA) verder loopt voelt het spel veel stabieler en lijkt alles gewoon goed te kloppen. Het voelt totaal niet houterig en het speelt gewoon prettig.

Zijn er meer mensen die dit hebben gemerkt, of moet ik dan toch mijn systeem gaan nakijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:01:
Wat ik vooral raar vind is dat de FIFA09 demo op de PC zoveel anders voelt en lijkt als op de X360.
Toen ik eerst de demo op de PC speelde dacht ik dat ik FIFA05 speelde, het speelde langzaam, houterig en het zag er alles behalve mooi uit (instellingen op zijn hoogst) Ik was zwaar teleurgesteld en begon toch zwaar te twijfelen.

Echter heb ik sinds vorige week de X360 Demo gespeeld en hierbij is alles wat verkeerd is bij de PC demo is bij de console versie gewoon goed, zelf erg goed. Het ziet er allemaal grafisch goed uit (voor FIFA) verder loopt voelt het spel veel stabieler en lijkt alles gewoon goed te kloppen. Het voelt totaal niet houterig en het speelt gewoon prettig.

Zijn er meer mensen die dit hebben gemerkt, of moet ik dan toch mijn systeem gaan nakijken?
Neuh, ligt niet aan jou :)
Fifa voor de PC gebruikt een andere engine dan de 2 next-gen consoles.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

BM schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:04:
[...]

Neuh, ligt niet aan jou :)
Fifa voor de PC gebruikt een andere engine dan de 2 next-gen consoles.
Inderdaad - FIFA op de PC is eigenlijk al jaren waardeloos. Op de PC zou ik eerder PES aanschaffen. Echt voetbalspelen doe je trouwens zowieso op de console; waar je tenmiste echt met je vrienden achter de TV kunt zitten, op de bank met een biertje er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasd
  • Laatst online: 01:49

sebasd

loopt op espresso

Mas- schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:02:
[...]

Echt voetbalspelen doe je trouwens zowieso op de console
Echt voetbal spelen doe je buiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

sebasd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 07:58:
[...]

Echt voetbal spelen doe je buiten!
Met dit weer? Ik hockey trouwens tegenwoordig al vijf keer per week, mijn knieeen vinden het niet fijn als ik ook nog ga voetballen. Oftewel: geef mij FIFA 09, gadverdorie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:11
Mas- schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:28:
[...]

Met dit weer? Ik hockey trouwens tegenwoordig al vijf keer per week, mijn knieeen vinden het niet fijn als ik ook nog ga voetballen. Oftewel: geef mij FIFA 09, gadverdorie!
Nog 3 dagen geduld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Mas- schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:02:
[...]

Inderdaad - FIFA op de PC is eigenlijk al jaren waardeloos. Op de PC zou ik eerder PES aanschaffen. Echt voetbalspelen doe je trouwens zowieso op de console; waar je tenmiste echt met je vrienden achter de TV kunt zitten, op de bank met een biertje er bij.
Precies ja, alleen dan bij ons is het meestal een jointje erbij haha O-)
En dan gaat er vaak ook een hoop mis. Ene keer win je weer met 5-1, ronde erna 0-3 verlies. Fifa op de console is gewoon verslavend. De tijd dat ik Fifa op de PC speelde is al wat jaartjes terug eigelijk, Fifa 97 en Fifa 98. En Fifa 2002 kocht ik origineel voor de PC. Maar voetbal is gewoon veel geschikter voor de console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Iemand op Xbox world forum heeft hem al. Foto's gemaakt van het doosje en het tasje van de winkel waar hij hem had gekocht. Poosje later poste hij nieuws waar heel erg veel Fifa fans die een Xbox hebben op zaten te wachten: de Nl versie heeft ook engels commentaar! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de demo voor de PS3 binnengehaald. Het viel mij tegen! Wanneer het spel laadt kan ik met Ronaldo op doelschieten bij de keeper van Chelsea. De graphics en framerate zijn zoals ik verwacht van een ps3 spel. Maar wanneer de wedstrijd demo daadwerkelijk start dan wordt er teruggeschakeld naar veel minder graphics! Wie ervaart dit ook? Zijn de graphics van de complete game zoals de graphics van het gedeelte wat je speelt tijdens het laden van de wedstrijd?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
klopt het dat er geen commentaar zit bij de demo?

en misschien een n00b vraag maar hoe ren je op een bal af als deze ergens ligt? ik gebruik nu A (xbox), maar dit heeft soms tot gevolg in het penalty gebied dat ik dan weer een lompe pass uitvoer omdat ik dan net toevallig bij de bal loop.... ik kan echt geen bal vast houden als het druk is, of ik raak ze kwijt of ik schop ze raar weg met A...tips:?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 09:45
edit: niet zo handig op deze wijze

[ Voor 72% gewijzigd door 418O2 op 01-10-2008 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al plannen voor een online GoT team?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Laatst online: 15-08 14:34
Hier een vergelijking tussen de X360 en PS3 versie van FIFA 09: http://www.videogamer.com/videos/player.html?vid=2613

Eerlijk gezegd vind ik de PS3 versie er hier beter uitzien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Skire schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 01:20:
Hier een vergelijking tussen de X360 en PS3 versie van FIFA 09: http://www.videogamer.com/videos/player.html?vid=2613

Zit nauwelijks een verschil in als ik zo naar dat filmpje kijk. Ik vind de graphics nou niet zo denderend eigelijk.
En wat ziet het er houterig uit hoe die spelers voortbewegen, kunnen ze ook nog snel rennen? Of weet degene in dat filmpje gewoon niet hoe die moet rennen? Of misschien een fatsoenlijke pass geven? Het is de ene blunder na de andere. Ik mag hopen dat het aan de speler ligt en niet aan het spel want het ziet er nogal rommelig uit zo op het eerste gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mensen die de full al geprobeerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Laatst online: 25-09-2024
shoombak schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 07:16:
Mensen die de full al geprobeerd hebben?
Is hij überhaupt al ergens in de winkel te krijgen? :9~

Mag je mij vertellen waar (PS3 versie), spring ik direct in de auto! Bol.com heeft hem op release van morgen
(2 oktober).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
Kaap schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:24:
Iemand op Xbox world forum heeft hem al. Foto's gemaakt van het doosje en het tasje van de winkel waar hij hem had gekocht. Poosje later poste hij nieuws waar heel erg veel Fifa fans die een Xbox hebben op zaten te wachten: de Nl versie heeft ook engels commentaar! _/-\o_
Meen je dat? eindelijk engels commentaar, eindelijk weer een reden om een Fifa game te kopen... godzijdank.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:05:
Ik heb vandaag de demo voor de PS3 binnengehaald. Het viel mij tegen! Wanneer het spel laadt kan ik met Ronaldo op doelschieten bij de keeper van Chelsea. De graphics en framerate zijn zoals ik verwacht van een ps3 spel. Maar wanneer de wedstrijd demo daadwerkelijk start dan wordt er teruggeschakeld naar veel minder graphics! Wie ervaart dit ook? Zijn de graphics van de complete game zoals de graphics van het gedeelte wat je speelt tijdens het laden van de wedstrijd?
Skire schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 01:20:

Wie vind er nog meer dat door Skire geposte in-game filmpje er beter uit ziet dan de demo op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
Damn en nu lees ik weer dat er een grote bug in de 360 versie zit, waarbij je de weerseffecten niet ziet tijdens het spelen maar alleen bij de cutscenes.

Grrmph... en ik haat de PS3 controller dus daar ga ik em niet voor halen. Dan maar eerst wachten of er een patch komt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de intelligentie van de computer spelers wel een beetje in orde is... In dit filmpje op 1 minuut staat de speler in de linksbuiten positie helemaal vrij! Maar hij krijgt de bal niet terwijl hij wel om de bal vraagt, blijkbaar beseft het spel wel het vrijlopen. Hopelijk was het een natuurlijk persoon die met Tottenham speelde in dat filmpje.

http://www.videogamer.com...?vid=2613&playlistid=2613

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

[b][message=30818601,noline] waar heel erg veel Fifa fans die een Xbox hebben op zaten te wachten: de Nl versie heeft ook engels commentaar! _/-\o_
Oke dan, dit heeft me toch over de streep getrokken, ik ga 'm deze week halen alstie uit is!
Was nog aant twijfelen omdat ik nog best veel bezig ben met '08
FireFoz schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 00:01:
klopt het dat er geen commentaar zit bij de demo?
Dit klopt inderdaad, geen commentaar in de demo

[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 01-10-2008 08:58 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
wienjo schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 08:13:
[...]

Is hij überhaupt al ergens in de winkel te krijgen? :9~

Mag je mij vertellen waar (PS3 versie), spring ik direct in de auto! Bol.com heeft hem op release van morgen
(2 oktober).
niet in de winkel. de pc versie is er al wel zegmaar. Ik ga vanmiddag even spelen. Mocht er dan nog geen info/screenies zijn gepost zal ik dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga straks ff naar buiten. Zag op Play.com dat hij op stock is ben hun dus vanaf nu verstuurd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 10-09 13:58
Als ik het goed begrepen heb is FIFA09 op de PC niet meer dan een opgepoetste versie van FIFA08. Zelfde stadions, zelfde competities, zelfde manager mode en een bijgewerkte spelersdatabase...

Volgens mij zit alleen de ArenA in het spel als Nederlands stadion?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2023
Heb het spel al gekocht bij freerecordshop vrijdag ophalen, weekeind niet op straat te zien :p

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
tj.willems schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:10:
Heb het spel al gekocht bij freerecordshop vrijdag ophalen, weekeind niet op straat te zien :p
Vrijdag? Ik dacht dat hij morgen al uitkwam? En dat sommige winkels 'm vandaag al verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
Er!k schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:12:
[...]

Vrijdag? Ik dacht dat hij morgen al uitkwam? En dat sommige winkels 'm vandaag al verkopen...
Naar mijn weten is hij bij freerecordshop vrijdag uit maar had um daar al lang geleden gekocht, niet zo handig als hij eerder uitkomt, achteraf.

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
Ik ging gisteren langs bij een plaatselijke muziek/film/game shop en die zei dat ik hem vandaag zou kunnen kopen. Hopelijk vergiste hij zich niet een dag... (ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
Weet iemand hoe het met de weerseffecten zit op ps3, of die er een beetje goed uit zien, in de demo is dit niet te zien.

Zie hier nu dat hij 2 okt. uit is dus dan morgen maar langs wippen. link

[ Voor 64% gewijzigd door tj.willems op 01-10-2008 10:21 ]

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/4792/img0034ck7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/7828/img0035ys4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/8350/img0036aq1.jpg

Nu eerst maar even spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
ben jaloers

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Zie dat het al in de winkel ligt, vanavond even langs media markt :9~

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Is het ook mogelijk om op de xbox360 online tegen iemand te spelen met een ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
fatihbatur schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:44:
Zie dat het al in de winkel ligt, vanavond even langs media markt :9~
Nah niet helemaal. De Free Recordshop mag hem vanaf vandaag verkopen. Dynabyte verkoopt hem echter weer pas morgen.

Heb net gebeld naar FRS en inderdaad, ik kan er vanmiddag omkomen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:05:
En is er al iemand die het volledige spel op de PS3 heeft en mijn vraag kan beantwoorden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Kaap schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:54:
[...]

Nah niet helemaal. De Free Recordshop mag hem vanaf vandaag verkopen. Dynabyte verkoopt hem echter weer pas morgen.

Heb net gebeld naar FRS en inderdaad, ik kan er vanmiddag omkomen! _/-\o_
Kijk dat is nog eens goed nieuws! Ga zo ook maar eens even langs de FRS. :9 Ik las ergens dat je nog korting kreeg met een ANWB pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Laatst online: 25-09-2024
Er!k schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:02:
[...]

Kijk dat is nog eens goed nieuws! Ga zo ook maar eens even langs de FRS. :9 Ik las ergens dat je nog korting kreeg met een ANWB pas?
Klopt inderdaad, met de ANWB pas krijg je 10% korting bij de FRS. Heb hier in Deventer even de plaatselijke gameshop gebeld en ze hebben hem ook op voorraad en in de verkoop! _/-\o_

Word een hele mooie middag voetbal gok ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
PC: Nog steeds is het niet mogelijk om 5 rode kaarten te halen >:) . Lekker realistisch als je iemand in de 16 van achter tegen de grond smijt en dan een "voordeel" krijgt 8)7 .... verder ziet het spel er wel gelikt uit. Volgens mij is het nog steeds niet mogelijk om mannetjes a'la PES op een preciese plaats te zetten. Weerseffecten zijn erg gaaf gedaan en de invloed die het heeft op de bal is ook natuur getrouw. Leuk spel, maar ben erg benieuwd naar PES.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dat vind ik wel heel vervelend. Ik vind het wel prettig om de exacte opstelling te maken, ipv kiezen uit 4 opstellingen
Pagina: 1 2 ... 25 Laatste