Klote systeem. Ik raad je aan om ze niet los te halen. Ik heb het zelf ook gedaan en ben toch enige tijd bezig geweest om hem terug erop te krijgen.
Dat is idd een klote systeem. Heb er een Ultra-X mee naar zijn moer geholpen.
Daar bleef de shift van hangen. Ik denk, dat fix ik wel ff. Dus niet. Ik raad ook iedereen aan om ze te laten zitten
Ik laat zoveel uit de US over komen, heb nog nooit gedonder gehad. Duurt alleen een werkweekje voor je het in huis hebt. Verzendkosten vallen ook wel mee. Ik had een Oakley in huis voor $32 verzendkosten. Valt toch best mee?
US $24.00 Netherlands USPS Priority Mail InternationalTM 6 to 10 business days*
US $32.00 Netherlands USPS Express Mail InternationalTM 3 to 5 business days*
Daar bleef de shift van hangen. Ik denk, dat fix ik wel ff. Dus niet. Ik raad ook iedereen aan om ze te laten zitten
Waarom bestel je dan niet in de VS?Shark16 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 17:05:
[...]
Logitech levert deze versie wel maar alleen in de VS. Misschien kopen bedrijven in vanuit de VS dus in dat opzicht zou het mogelijk moeten zijn.
Ik laat zoveel uit de US over komen, heb nog nooit gedonder gehad. Duurt alleen een werkweekje voor je het in huis hebt. Verzendkosten vallen ook wel mee. Ik had een Oakley in huis voor $32 verzendkosten. Valt toch best mee?
US $24.00 Netherlands USPS Priority Mail InternationalTM 6 to 10 business days*
US $32.00 Netherlands USPS Express Mail InternationalTM 3 to 5 business days*
[ Voor 63% gewijzigd door UltraSub op 19-11-2008 08:03 ]
--- deleted --- dubbel ---
[ Voor 97% gewijzigd door UltraSub op 19-11-2008 08:03 ]
Ik kon geen webwinkel vinden die naar NL verzend of het kost $100 aan verzendkosten...
There is no place like 127.0.0.1
De US-indeling is overigens wél te vinden op de Amerikaanse Logitech-site;
http://www.logitech.com/i...ard/devices/4740&cl=us,en
Vanaf die pagina kun je alleen geen shipment naar Nederland kiezen
http://www.logitech.com/i...ard/devices/4740&cl=us,en
Vanaf die pagina kun je alleen geen shipment naar Nederland kiezen

[ Voor 98% gewijzigd door frickY op 19-11-2008 13:25 ]
Onvoorstelbaar inderdaad die verzendkosten vanuit de VS.. Voor enkele dollars komt stuff vanuit Hong Kong naar hier, maar vanuit de VS, vergeet het maar.
Heeft iemand de US versie al op de kop weten te tikken?
Ben ik inderdaad ook benieuwd naar, want qua uiterlijk vind ik het 1 van de mooiere borden en qua prijs valt het nog wel te doen, alleen wil ik wel de versie met een fatsoenlijke linker shift toets, de enter maakt me niet zo heel veel uit.Pittie schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 11:00:
Heeft iemand de US versie al op de kop weten te tikken?
Als ik allerlei shops in de pricewatch aanklik, hebben ze vaak een voorraad van 0 of het product is niet meer leverbaar
. Terwijl dit keybord net uit is.. En een paar weken geleden had iedere shop er genoeg. Weet iemand hoe dit komt?
Nou al deze shops leveren een versie met een verticale enter en een kleine shift toets.Double J schreef op zondag 07 december 2008 @ 10:32:
Als ik allerlei shops in de pricewatch aanklik, hebben ze vaak een voorraad van 0 of het product is niet meer leverbaar. Terwijl dit keybord net uit is.. En een paar weken geleden had iedere shop er genoeg. Weet iemand hoe dit komt?
Veel mensen willen niet. En uiteindelijk zijn de shops erachter gekomen dat mensen dit niet willen, en nemen dus die versie van dat toetsenbord niet meer op voorraad.
Ik heb verschillende bedrijven afgebeld en helaas kan geen enkel bedrijf erachter komen wanneer de juiste versie naar europa komt.
Ik heb nu al meer als een maand dit toetsenbord, en kheb er maar 1 woord voor: Geweldig!
Typed lekker, lekker plat, verlichting is erg handig
Maarr.... Ik heb al 3x de setpoint 4.6 software geinstalleerd en daarna ook de nieuwe 4.70 maar ik hou mijn probleem nogsteeds, de oranje functies van de toetsen werken niet. En ook kan ik nergens in mijn setpoint software zien dat hij een toetsenbord ziet, volgens mij mis ik een zooi opties.

Is er iemand hier die heir een oplossing voor weet ?
Typed lekker, lekker plat, verlichting is erg handig
Maarr.... Ik heb al 3x de setpoint 4.6 software geinstalleerd en daarna ook de nieuwe 4.70 maar ik hou mijn probleem nogsteeds, de oranje functies van de toetsen werken niet. En ook kan ik nergens in mijn setpoint software zien dat hij een toetsenbord ziet, volgens mij mis ik een zooi opties.

Is er iemand hier die heir een oplossing voor weet ?
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met gamen? Iemand met CoD4/UT ervaringen?
En inderdaad....ik zoek ook een nieuw toetsenbord en had eigenlijk de G15 Rev2 al besteld. Nu zag ik dit toetsenbord en ben er erg nieuwsgierig naar. Uiteraard wil ik wel de US versie. Is die al leverbaar?
En inderdaad....ik zoek ook een nieuw toetsenbord en had eigenlijk de G15 Rev2 al besteld. Nu zag ik dit toetsenbord en ben er erg nieuwsgierig naar. Uiteraard wil ik wel de US versie. Is die al leverbaar?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
@Sc0tTy
Ik zie mijn toetsenbord ook niet in SetPoint, maar de Fn toetsen doen het prima.
Ik meen wel mijn toetsenbord voorheen ergens te hebben gezien, waar je kunt kiezen of de Fn-toetsen default aan- of uitstaan, en nog een paar settings. Ik kan alleen niet meer vinden waar.
In de Device Manager staat het toetsenbord als HID Input Device.
Ik zie mijn toetsenbord ook niet in SetPoint, maar de Fn toetsen doen het prima.
Ik meen wel mijn toetsenbord voorheen ergens te hebben gezien, waar je kunt kiezen of de Fn-toetsen default aan- of uitstaan, en nog een paar settings. Ik kan alleen niet meer vinden waar.
In de Device Manager staat het toetsenbord als HID Input Device.
Nou ben echt overal geweest, maar blijkbaar is dit toetsebord nergens te bekennen? Verwachte levertijd, Februari/Maart/April
[ Voor 56% gewijzigd door Pedr0 op 22-12-2008 13:23 ]
Ik speel zo afentoe nog is UT'99 en daar doet ie het goed mee. Net als elk ander toetsenbord eigenlijk.Pedr0 schreef op zondag 21 december 2008 @ 21:08:
Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met gamen? Iemand met CoD4/UT ervaringen?
Als iemand weet waar hij voorradig is, graag even posten svp! Bedankt
Ik heb hem zelf via ebay besteld.... Echter ben inmiddels helaas al 14 dagen aan het wachten en als het goed is moet het de USA versie zijn! Dus ik ben benieuwd
.
Ah in winamp stond de optie globale hotkeys gebruiken niet aan, daarom paktie die hem niet, maar dan nog vind ik het raar dat ik nix kan configen in et menu
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Snif...Pittie schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:45:
Ik heb hem zelf via ebay besteld.... Echter ben inmiddels helaas al 14 dagen aan het wachten en als het goed is moet het de USA versie zijn! Dus ik ben benieuwd.

Het was te verwachten, maar ik heb een UK versie mogen ontvangen, met een verticale Enter toets en de extra slash.. En dat terwijl ik het nog zo gevraagd heb! Ik heb gelukkig met Paypal betaald, dus dat komt hopelijk wel goed. Iig een boze mail naar de verkoper gestuurd en dan maar weer verder zoeken...
Jij mist dit schermpje?:Sc0tTy schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:15:
Ah in winamp stond de optie globale hotkeys gebruiken niet aan, daarom paktie die hem niet, maar dan nog vind ik het raar dat ik nix kan configen in et menu

Ik kan aardig wat dingen instellen, maar of je dit bedoelt?
Ja, dat scherm had ik voorheen ook! Maar nu niet meer
Alleen nog voor mijn muis.
nog meer mensen last dat de stuk waar je handen op rust begint te vervellen.. dit verwacht je toch niet bij een toetsenbord van plus 60euro....
over weekje maar contact opnemen met logitech
over weekje maar contact opnemen met logitech
Dat meen je niet.SYQ schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:10:
...vervellen...
Was net van plan er een aan te schaffen. Wel vaker bij Logitech, imho; ziet er in eerste instantie goed uit, maar zodra je het (wat langer) gaat gebruiken duiken er toch problemen op.
www.databyte.nlPedr0 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:58:
Als iemand weet waar hij voorradig is, graag even posten svp! Bedankt
Hou ons op de hoogte als je ergens een goede vind ehPittie schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:02:
[...]
Snif...![]()
Het was te verwachten, maar ik heb een UK versie mogen ontvangen, met een verticale Enter toets en de extra slash.. En dat terwijl ik het nog zo gevraagd heb! Ik heb gelukkig met Paypal betaald, dus dat komt hopelijk wel goed. Iig een boze mail naar de verkoper gestuurd en dan maar weer verder zoeken...
Directe link: http://www.databyte.nl/sh...3-4FA3-B0ED-F7436DC8D234} Er staat bij in de specs dat het een US versie is, ik zal wel even een mailtje sturen of het daadwerkelijk de versie is met horizontale enter en de \ | niet naast de shift.
Nee dus, dit is de NL versie.Fabrikantnummer : 920-001258
Item model number: 920-000914 moeten we hebben.
[ Voor 24% gewijzigd door Dannisi op 01-01-2009 13:47 ]
Weet je dat zeker?
Want die ik in de pre-order heb staan bij Komplett.nl is ook Art. nr. fabrikant: 920-001258
Ik zal morgen Databyte eens bellen.
Edit: Zojuist gebeld en het is idd de versie met de verticale enterknop.
Want die ik in de pre-order heb staan bij Komplett.nl is ook Art. nr. fabrikant: 920-001258
Ik zal morgen Databyte eens bellen.
Edit: Zojuist gebeld en het is idd de versie met de verticale enterknop.
[ Voor 21% gewijzigd door Pedr0 op 02-01-2009 09:07 ]
Nog niemand de juiste indeling tegengekomen? Komen ze uberhaupt wel naar NL???
Neej, ik heb hem ook nog steeds niet gevonden helaas... Komplett heeft wel op de site erachter US-version staan, echter de product code is toch weer 920-001258, wat dus weer een NL versie zou zijn helaas...Pedr0 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:41:
Nog niemand de juiste indeling tegengekomen? Komen ze uberhaupt wel naar NL???
Ik heb onlangs Logitech Nederland hierover een mail gestuurd. Dit was de (overigens zeer snelle, 8 minuten
) reactie:
De laatste zin is helaas vrij helder. Wordt dan toch iets van Ebay of zo?De versie van dit keyboard die normaal in Nederland verkrijgbaar zal zijn is de US international versie. Op onze website staat deze aangegeven als "Intl (Northern EU)" en heeft publicatienummer: 920-001258
De echte US indeling van het toetsenbord is in de EU via de reguliere kanalen niet leverbaar. Hier gaat ook geen verandering in komen.
Net de '1258' versie binnen (via DataByte). Mooi ding zeg, leuk dim-effect ook. Wordt wel wennen aan die absurd kleine linker shift. Klopt het trouwens dat de shift toetsen iets afhellen naar buiten?
Het is al honderd keer gezegd; snap echt niet dat ze kiezen voor deze indeling. Het heeft totaal geen nut om de shift te verkleinen ten koste van een extra slash. Wat denken ze wel? Of is er een vage Europese richtlijn die zoiets verplicht? Ook raar dat je dan de keuze niet krijgt als consument. Ik hoop dat er een Nederlands webshop zo gek is om een hele berg met indeling '914' te importeren.
Het is al honderd keer gezegd; snap echt niet dat ze kiezen voor deze indeling. Het heeft totaal geen nut om de shift te verkleinen ten koste van een extra slash. Wat denken ze wel? Of is er een vage Europese richtlijn die zoiets verplicht? Ook raar dat je dan de keuze niet krijgt als consument. Ik hoop dat er een Nederlands webshop zo gek is om een hele berg met indeling '914' te importeren.
@elian0
Misschien dat je nog even kunt replyen om vriendelijk te danken voor het antwoord, en te benadrukken dat er wel een enorme vraag naar is. Wellicht dat ze het in heroverweging kunnen nemen.
@Pedr0
Probeer het eens op samenkopen.net
Zeker als je meer Logitech-artikelen kunt leveren wellicht erg interessant.
Misschien dat je nog even kunt replyen om vriendelijk te danken voor het antwoord, en te benadrukken dat er wel een enorme vraag naar is. Wellicht dat ze het in heroverweging kunnen nemen.
@Pedr0
Probeer het eens op samenkopen.net
Zeker als je meer Logitech-artikelen kunt leveren wellicht erg interessant.
[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 06-01-2009 22:29 ]
Pittie en ik willen hem wel via een US webshop hierheen laten komen. De verzendkosten zijn echter wat duurder dan normaal.
Maar als we met meer mensen bestellen, kunnen we die kosten delen.
Wat worden de kosten voor het toetsenbord zelf dan? Er van uitgaand dat genoeg mensen mee gaan om qua verzendkosten uit te kunnen.Pedr0 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:27:
@frickY
Ik had al een reply teruggestuurd (waarin ik hen inderdaad eerst hartelijk bedankte). Ik heb aangegeven waarom ik specifiek de US-versie zocht (m.n. linkershift, maar ook enter-toets) en dat ik daarom de 1258-versie echt geen optie vind.
Ik heb echter niet aangegeven dat er een enorme vraag naar is, m.n. omdat ik mij afvraag of men mij gelooft, zijnde iemand die graag de US-versie wil, als ik zeg dat er nog veel meer mensen zijn die dat ook willen? Ik vermoed/vrees van niet. Wat dat betreft lijkt het mij kansrijker als meerdere mensen Logitech zouden e-mailen over dit 'probleem'.
Overigens heb ik op mijn tweede mail ook geen reactie meer ontvangen. Wel kreeg ik een survey-mail over de kwaliteit van de klantenservice, waar ik bij 'opmerkingen' het hele verhaal over dit toetsenbord nog maar een keer heb gehouden.
Misschien helpt het...
Ik had al een reply teruggestuurd (waarin ik hen inderdaad eerst hartelijk bedankte). Ik heb aangegeven waarom ik specifiek de US-versie zocht (m.n. linkershift, maar ook enter-toets) en dat ik daarom de 1258-versie echt geen optie vind.
Ik heb echter niet aangegeven dat er een enorme vraag naar is, m.n. omdat ik mij afvraag of men mij gelooft, zijnde iemand die graag de US-versie wil, als ik zeg dat er nog veel meer mensen zijn die dat ook willen? Ik vermoed/vrees van niet. Wat dat betreft lijkt het mij kansrijker als meerdere mensen Logitech zouden e-mailen over dit 'probleem'.
Overigens heb ik op mijn tweede mail ook geen reactie meer ontvangen. Wel kreeg ik een survey-mail over de kwaliteit van de klantenservice, waar ik bij 'opmerkingen' het hele verhaal over dit toetsenbord nog maar een keer heb gehouden.
Ik zie helaas wel de verzendkosten duurder worden, zodra er meer toetsenborden besteld worden.Wiethoofd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:33:
[...]
Wat worden de kosten voor het toetsenbord zelf dan? Er van uitgaand dat genoeg mensen mee gaan om qua verzendkosten uit te kunnen.
De prijs op de webiste voor het toetsenbord is $70,95
http://www.provantage.com/logitech-920-000914~7LGTK01N.htm
Hier is hij ook te krijgen, echter iets duurder en de verzendkosten zijn iets duurder
http://www.priceguidenetw...-keyboard-920-000914.html
En dan hebben we nog overstock, echter daar moet je account aanmaken om te kunnen zien hoeveel de verzendkosten zijn, dus dat doe ik strakjes eventjes.
http://www.overstock.com/...=14110944&ci_sku=11526453
Als er je er hier 4 besteld kosten ze nog maar 67 euro per stuk incl verzendkosten. Dat is evenduur als de nederlandse webwinkels. Dan komen ze alle 4 natuurlijk wel bij 1 iemand, die ze dan weer moet doorsturen, maar dat is dan maar 6.20 per pakket.Pittie schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:23:
[...]
Ik zie helaas wel de verzendkosten duurder worden, zodra er meer toetsenborden besteld worden.
De prijs op de webiste voor het toetsenbord is $70,95
http://www.provantage.com/logitech-920-000914~7LGTK01N.htm
Dat klinkt goed, dan hebben we nog 2 personen nodig
Pedr0 en ik wonen beiden in Tilburg (of iig in de buurt van) Maar ik wil iig wel meedoen.
Dan doe ik ook wel mee
Ik wil ook graag eentje met US 104-toetsen indeling.
Dus nu heb je je 4 personen?
Ik woon in Groningen
Extra edit:
misschien even wachten, een dag of zo?
Er zijn vast meer mensen die dit toetsenbord willen hebben.
Dus nu heb je je 4 personen?
Ik woon in Groningen
Extra edit:
[ Voor 35% gewijzigd door TH0R op 07-01-2009 13:32 ]
Trotse vader!
Yep...ik woon idd in Tilburg. 
Pittie, voeg de personen die er ook eentje willen toe in de DM. Dan kunnen we het daar verder afhandelen hoe en wat?!
Illuminated PC Keyboard USB
Mfg Part# 920-000914 Provantage# LGTK01N.
Remove 70.95
Shipping: DHL : $81.60
Subtotal: 283.80
Shipping: 81.60
4x Total Order: $ 365.40 = € 273.80 = €68,45 per persoon!
Pittie, voeg de personen die er ook eentje willen toe in de DM. Dan kunnen we het daar verder afhandelen hoe en wat?!
Illuminated PC Keyboard USB
Mfg Part# 920-000914 Provantage# LGTK01N.
Remove 70.95
Shipping: DHL : $81.60
Subtotal: 283.80
Shipping: 81.60
4x Total Order: $ 365.40 = € 273.80 = €68,45 per persoon!
[ Voor 114% gewijzigd door Pedr0 op 07-01-2009 13:43 ]
Ik ben misschien ook geïnteresseerd. Ik volg dit topic al vanaf het begin en ik geloof dat er meerdere mensen hier wel geïnteresseerd zijn.TH0R schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:28:
Dus misschien kunnen we heel even wachten en als meer mensen mee doen zijn de verzendkosten goedkoper en kunnen we misschien nog een groepskorting regelen?
In principe heeft het pas zin vanaf 5 mensen.
Dan komt het totaal op $447 wat 329 euro is. 329 / 5 = 65 euro (pp). 65 + 6.20 (verzendkosten binnen nl) = 71 euro.
Anders kan ik 'm net zo goed samen met een vriend van me die in de buurt woont. Dan kom je met z'n tweeën op 73 euro per tobo.
Dan komt het totaal op $447 wat 329 euro is. 329 / 5 = 65 euro (pp). 65 + 6.20 (verzendkosten binnen nl) = 71 euro.
Anders kan ik 'm net zo goed samen met een vriend van me die in de buurt woont. Dan kom je met z'n tweeën op 73 euro per tobo.
In iets meer dan een uur tijd, zoveel reacties 
Dat belooft wat!
Dat belooft wat!
Trotse vader!
Ik wil net zeggen, dan moeten we wel nog even kijken hoe we het kunnen gaan regelen 
Want ik wil het wel doen, echter ik wil er uiteraard geen verlies op gaan draaien, dus dan wordt het sowieso een voorschot, want ik heb ook geen 500 - 600 euro zomaar liggen en achteraf eventueel het verschil met wisselkoers etc overmaken. Of iemand anders moet dit al vaker gedaan hebben, of het via samenkopen oid willen regelen.
Want ik wil het wel doen, echter ik wil er uiteraard geen verlies op gaan draaien, dus dan wordt het sowieso een voorschot, want ik heb ook geen 500 - 600 euro zomaar liggen en achteraf eventueel het verschil met wisselkoers etc overmaken. Of iemand anders moet dit al vaker gedaan hebben, of het via samenkopen oid willen regelen.
Je moet er sowieso van utigaan dat het iets duurder gaat worden, tenminste mijn ervaring is dat via de Credit Card er meestal een iets hogere wisselkoers aangehouden wordt. Wisselkoersen.nl zit dan vaak wat te laag. Dus ik zou eerder uitgaan van 70 euro per toetsenbord, + verzendkosten. Komt nog eens bij dat de verzendkosten voor pakketpost naar 6,75 zijn gegaan sinds 1januari...denniskrol schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:02:
In principe heeft het pas zin vanaf 5 mensen.
[ Voor 48% gewijzigd door Pittie op 07-01-2009 14:24 ]
Er zijn een aantal dingen waar je zeker nog rekening mee moet houden, met als belangrijkste natuurlijk de BTW en douanekosten, verder houden CC-maatschappijen ook nog wat in dus je kirjgt niet de exacte wisselkoers.
offtopic:
Voor wisselkoersen is www.xe.com een mooie site voor actuele koersen.
[ Voor 16% gewijzigd door fsfikke op 07-01-2009 14:32 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dat is inderdaad iets om over na te denken, die duanekosten, zeker als het totaal plaatje richting 500 euro gaat lopen..fsfikke schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:26:
Er zijn een aantal dingen waar je zeker nog rekening mee moet houden, met als belangrijkste natuurlijk de BTW en douanekosten, verder houden CC-maatschappijen ook nog wat in dus je kirjgt niet de exacte wisselkoers.
offtopic:
Hallo, Ik heb opzich ook wel interesse voor dit toetsenbord, ik zat zelf ook al een poos na te denken of ik nu toch dit toetsenbord vanuit de VS zal importeren of dat ik een alternatief zou nemen, waar eigenlijk de keus heel erg beperkt wordt aangezien mijn eisen voor een toetsenbord, het enige alternatief in mijn ogen was het Razer Lycosa wat dan wel niet zo'n sleek design heeft als de illuminated keyboard van logitech, maar het is toch ook wel een van de mooiere toetsenborden qua vormgeving en keyboard layout op de logitech na (vind wel nog steeds jammer dat logitech de delete knop heeft vergroot en dus nu evengroot is als de insert en delete samen)
Hetgeen jullie wel rekening mee moeten houden is idd zoals hierboven gezegd, douanekosten. Ik importeer vrijwel alles wat ik koop qua films en spellen. De eene keer dan moet ik wel bijbetalen en de andere keer weer niet. Maar reken er maar op dat als je wel import kosten moet betalen, dat er een ruime 20% tot 30% bij kan komen over de totale waarde van het pakket.
Toen ik verhuisde van de VS naar NL, had ik ook me monitor verstuurd via Fedex, supersnel geleverd, alleen ik schrok wel toen ik een maand na levering een acceptgiro van fedex kreeg van ruim 100 euro vanwege import kosten en 19% btw. Ik weet niet of elke koerierdienst op deze manier werkt en de voorgeschoten import kosten direct met levering vraagt, ofzoals in mijn geval pas na een paar weken. Als ik me niet vergis moest ik 11% aan invoerrechten betalen, en daar weer overheen 19% belasting.
Aangezien de populariteit van dit toetsenbord kan men er vrijwel vanuit gaan dat men niet onder de douane kosten onderuit kan komen want het zal best wel een flink totaal bedrag worden. Er zijn maar weinig bedrijven die de mogelijkheid geven om op de vrachtbrief een lagere waarde te zetten dan daadwerkelijk ook in het pakket zit, waardoor je ook een hoop geld kunt besparen, maar het risico hiermee is dan ookweer, als er iets met het pakket gebeurd (is mij nog nooit overkomen, maar de kans is er natuurlijk altijd) dan kan men alleen maar het bedrag terugvorderen wat op de vrachtbrief als waarde staat.
Andere mogelijkheid voor bovengenoemd scenario is om de order naar een kennis binnen de vs te laten versturen en die het pakket door te versturen naar NL en een andere waarde opgeven.
Sorry voor het lange verhaal, maar het zijn een aantal dingen die wel handig zijn om te weten.
In iedergeval, mij kun je ook erbij rekenen voor dit toetsenbord.
offtopic, ik gebruik zelf ook altijd XE.com voor wisselkoersen, het is vrij accuraat met wat men uiteindelijk moet betalen.
Hetgeen jullie wel rekening mee moeten houden is idd zoals hierboven gezegd, douanekosten. Ik importeer vrijwel alles wat ik koop qua films en spellen. De eene keer dan moet ik wel bijbetalen en de andere keer weer niet. Maar reken er maar op dat als je wel import kosten moet betalen, dat er een ruime 20% tot 30% bij kan komen over de totale waarde van het pakket.
Toen ik verhuisde van de VS naar NL, had ik ook me monitor verstuurd via Fedex, supersnel geleverd, alleen ik schrok wel toen ik een maand na levering een acceptgiro van fedex kreeg van ruim 100 euro vanwege import kosten en 19% btw. Ik weet niet of elke koerierdienst op deze manier werkt en de voorgeschoten import kosten direct met levering vraagt, ofzoals in mijn geval pas na een paar weken. Als ik me niet vergis moest ik 11% aan invoerrechten betalen, en daar weer overheen 19% belasting.
Aangezien de populariteit van dit toetsenbord kan men er vrijwel vanuit gaan dat men niet onder de douane kosten onderuit kan komen want het zal best wel een flink totaal bedrag worden. Er zijn maar weinig bedrijven die de mogelijkheid geven om op de vrachtbrief een lagere waarde te zetten dan daadwerkelijk ook in het pakket zit, waardoor je ook een hoop geld kunt besparen, maar het risico hiermee is dan ookweer, als er iets met het pakket gebeurd (is mij nog nooit overkomen, maar de kans is er natuurlijk altijd) dan kan men alleen maar het bedrag terugvorderen wat op de vrachtbrief als waarde staat.
Andere mogelijkheid voor bovengenoemd scenario is om de order naar een kennis binnen de vs te laten versturen en die het pakket door te versturen naar NL en een andere waarde opgeven.
Sorry voor het lange verhaal, maar het zijn een aantal dingen die wel handig zijn om te weten.
In iedergeval, mij kun je ook erbij rekenen voor dit toetsenbord.
offtopic, ik gebruik zelf ook altijd XE.com voor wisselkoersen, het is vrij accuraat met wat men uiteindelijk moet betalen.
[ Voor 3% gewijzigd door S.Schwarz op 07-01-2009 16:38 ]
Goed, ik zal nog even wachten tot morgen ergens in de middag, dan zal ik dan naar de geinteresseerde een DM sturen, om zo uit te leggen hoe ik het wil gaan doen. Ik zal ook morgen contact met de winkel gaan opnemen, misschien is er nog wat aan de prijs te doen.
Ben je bekened met de www.samenkopen.net website? Dan heb je een kant-en-klaar systeem precies voor dit doeleinde. Denk dat je aldaar ook nog wel meer geinteresseerden vind.
Je kunt dan beter eens met een Nederlandse importeur of buitenlandse leverancier gaan mailen over bulk-kortingen, in plaats van van de standaard webshop prijzen uit te gaan.
Is de 000914 niet in een ander Europees land leverbaar? Dan scheelt je dat weer invoerrechten (vrije handel binnen de EU). Of wellicht kun je ze vanuit China laten komen, wat qua verzenden vaak veel goedkoper is als uit de VS. Bestelling in de UK zou dubbel voordeel geven met de lage Pond, en het valt onder de EU wat handel betreft, meen ik.
Je kunt dan beter eens met een Nederlandse importeur of buitenlandse leverancier gaan mailen over bulk-kortingen, in plaats van van de standaard webshop prijzen uit te gaan.
Is de 000914 niet in een ander Europees land leverbaar? Dan scheelt je dat weer invoerrechten (vrije handel binnen de EU). Of wellicht kun je ze vanuit China laten komen, wat qua verzenden vaak veel goedkoper is als uit de VS. Bestelling in de UK zou dubbel voordeel geven met de lage Pond, en het valt onder de EU wat handel betreft, meen ik.
[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 07-01-2009 23:39 ]
Ik heb vandaag contact opgenomen met de desbetreffende shop. Ik heb echter besloten dat ik dit niet grootschalig wil gaan doen, dus geen samenkopen. Ik wil er maximaal 4 of 5 gaan bestellen, maar ik wacht eerst even de reactie van de winkel af.
Mag ik er even op wijzen dat zgn. 'inkoopacties' eigenlijk niet toegestaan zijn op GoT?
In het verleden zijn hierdoor problemen ontstaan en die willen we liever niet weer hebben. Voor de MED: zie hier
.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Ach, als er toch nog een enorm bedrag aan douane kosten bijkomt is het ook de moeite niet..:(
Pittie: kun je doorgeven bij welke winkel je de bestelling misschien wilt gaan doen? Als we niet gezamelijk gaan kopen, koop ik het toetsenbord wel in mijn eentje
Trotse vader!
Sorry, ik was me hier niet van bewust, mijn excuses. Bij deze ga ik er dan ook niet verder mee.Thandor schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:51:
Mag ik er even op wijzen dat zgn. 'inkoopacties' eigenlijk niet toegestaan zijn op GoT?In het verleden zijn hierdoor problemen ontstaan en die willen we liever niet weer hebben. Voor de MED: zie hier
.
http://www.provantage.com/logitech-920-000914~7LGTK01N.htmTH0R schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:01:
Pittie: kun je doorgeven bij welke winkel je de bestelling misschien wilt gaan doen? Als we niet gezamelijk gaan kopen, koop ik het toetsenbord wel in mijn eentje
Hier wilde ik hem gaan halen, echter ik heb hun eergisteren gemaild en nog steeds geen antwoord helaas.
Anoniem: 116604
Kan iemand dit bordje eens aansluiten op een Windows 2000- en/of Linux-machine en rapporteren wat dan de gevolgen zijn? Logitech heeft besloten oudere OS'en niet meer te ondersteunen (waarom is mij een raadsel) hetgeen dus inhoudt dat ik voor zoiets onbenulligs als een toetsenbord zou moeten upgraden naar een ander OS. Breekpunt is het gebruik van SetPoint 4, omdat ik gedwongen ben Setpoint 3.1 te gebruiken.
@ cymric, het schijnt bij deze dat hij compleet Plug 'n Play is dus dat alle functietoetsen meteen werken zonder setpoint, en dat setpoint in dit geval alleen nodig is om de Fn-toets permanent in te schakelen en eventueel toetsen te remappen of te kutten met verlichting of gameprofielen aan te maken.
Werkt de verlichting dan ook zonder SetPoint? Met andere woorden, kan je de verlichting regelen op het toetsenbord zonder tussenkomst van een OS? (Ik ben al tevreden met aan of uit... te kutten met verlichting ...
Mensen hier die bekend zijn met het probleem van dit toetsenbord op een Asus P6T moederbord?
Overweeg dit toetsenbord maar het schijnt niet te werken in de bios, en de boot tijd wordt met 2 minuten verlengd omdat het toetsenbord niet herkend wordt...
Overweeg dit toetsenbord maar het schijnt niet te werken in de bios, en de boot tijd wordt met 2 minuten verlengd omdat het toetsenbord niet herkend wordt...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat was toch via een schakelaar die ergens aan de rand van je tobo zit?Anoniem: 116604 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:07:
Okee, en de verlichting dan? Daarom koop je het plankje natuurlijk...
Edit, gevonden:
Gamepie56 in "[Ervaringen] Logitech Illuminated Keyboard"
battler in "[Ervaringen] Logitech Illuminated Keyboard"
[ Voor 27% gewijzigd door Scipionyx op 12-01-2009 16:44 ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Daar heb ik wat aan. Dank = groot. Illuminated, here I come.
Mits natuurlijk in voorraad.
Mits natuurlijk in voorraad.
Heeft iemand toevallig dit toetsenbord al met succes geimporteerd?
Het lijkt me namelijk een enorm fijn toetsenbord.... maar wel met een normale layout!
Momenteel 85 euro incl. verzendkosten (bij provantage.com), uiteraard exlusief invoerheffing etc.
Het lijkt me namelijk een enorm fijn toetsenbord.... maar wel met een normale layout!
Momenteel 85 euro incl. verzendkosten (bij provantage.com), uiteraard exlusief invoerheffing etc.
De volume en mute toetsen zijn geen Fn-toetsenWiethoofd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:51:
De volume toetsen en de mute werken sowieso al, als je de Fn, met de bijbehorende F*-toets indrukt
Deze zitten, samen met de knop voor de verlichting, boven het numpad. En deze werken voor zover ik heb gewerkt prima zonder SetPoint.
Ik zit te wachten op mijn toetsenbord.Karrde schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:54:
Heeft iemand toevallig dit toetsenbord al met succes geimporteerd?
Komt de komende weken een keer binnen.
Niet besteld bij Provantage! Want die accepteren geen mastercard of paypal, wel American express of een overschrijving.
Ik ben via amazon.com besteld, op de marketplace bij XP Passport US. Die had lage verzendkosten. Anderen rekenden o.a. $90 verzendkosten.
Subtotal of Items: $79.62
Shipping & Handling: $45.95
------
Total for this Order: $125.57
Dat is €95 volgens google
Trotse vader!
Pakket is vandaag binnen gekomen.
Mag nog even €30.55 aan douanekosten en dergelijke betalen.
19% over de $125.57 plus kosten voor TNT om het pakketje bij de douane af te geven.
Wordt het allemaal wel erg duur van.
Gelukkig is mijn pakket hierdoor wel onder de €150, waardoor ik alleen omzetbelasting hoef te betalen. Had ik twee toetsenborden besteld, dan was er nog eens een berg extra geld overheen gekomen.
Zie www.douane.nl
19% over de $125.57 plus kosten voor TNT om het pakketje bij de douane af te geven.
Gelukkig is mijn pakket hierdoor wel onder de €150, waardoor ik alleen omzetbelasting hoef te betalen. Had ik twee toetsenborden besteld, dan was er nog eens een berg extra geld overheen gekomen.
Zie www.douane.nl
Trotse vader!
Dat is inderdaad wel een stuk minder zegTH0R schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:03:
Pakket is vandaag binnen gekomen.
Zie www.douane.nl
De mijne is overigens ook onderweg, ik hoop hem deze week ergens te mogen ontvangen.
De verlichting werkt zonder tussenkomst van Setpoint het OS. Alleen moet het tobo volgens mij wel een response krijgen van het OS. Bij het herstellen uit slaapstand staat het licht niet aan en ook op m'n (extern gevoed) USB hubje werkt hij niet wanneer m'n laptop uit staat.Anoniem: 116604 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:45:
[...]
Werkt de verlichting dan ook zonder SetPoint? Met andere woorden, kan je de verlichting regelen op het toetsenbord zonder tussenkomst van een OS? (Ik ben al tevreden met aan of uit.) Toetsen remappen interesseert me geen lor; wat ik wel wil is een volume omhoog/omlaag en mute knop, maar daar is SetPoint niet echt voor nodig. Of, beter gezegd, SetPoint 3 kan dat al.
Het stellen van de verlichting werkt volledig hardwarematig.
In de BIOS van m'n Sony Vaio werkt hij trouwens zonder problemen.
[ Voor 4% gewijzigd door Joolee op 04-02-2009 10:11 ]
Is dat importeren noodzakelijk? Of komt dit TOBO wel naar Nederland?
Ik zie in een paar shops dat het binnenkort verwacht word. Of is dit onzin?
Wil er graag een hebben, maar niet voor (ver) boven de €100.
Ik zie in een paar shops dat het binnenkort verwacht word. Of is dit onzin?
Wil er graag een hebben, maar niet voor (ver) boven de €100.
elrobbo
@elrobbo
Het toetsenbord is gewoon verkrijgbaar, alleen is niet iedereen blij met de toetsenindeling die hier verkrijgbaar is. Lees het topic eens door.
Het toetsenbord is gewoon verkrijgbaar, alleen is niet iedereen blij met de toetsenindeling die hier verkrijgbaar is. Lees het topic eens door.
Ik heb dit toetsenbord nu sinds half oktober en ik ben er nog steeds blij mee. Stijlvol toetsenbord, tikt prettig, voelt solide aan. Verlichting is mooi, media-toetsen werken zonder extra software perfect. Ik heb alleen één minpuntje gemerkt aan dit toetsenbord:
Als je een spelletje speelt waarbij je meerdere knoppen tegelijk in moet drukken (bijv. Pro Evolution Soccer), dan houdt het een beetje op bij 3 knoppen. Een vierde knop wordt dan genegeerd, iets wat niet gebeurd bij de UltraX.
Voor de rest: Aanradertje.
Als je een spelletje speelt waarbij je meerdere knoppen tegelijk in moet drukken (bijv. Pro Evolution Soccer), dan houdt het een beetje op bij 3 knoppen. Een vierde knop wordt dan genegeerd, iets wat niet gebeurd bij de UltraX.
Voor de rest: Aanradertje.
Ah, mooi om te horen
Hoe zit het met de symbolen/letters op de toetsen? Zijn deze nog duidelijk of beginnen ze beetje te vervagen?
Hoe zit het met de symbolen/letters op de toetsen? Zijn deze nog duidelijk of beginnen ze beetje te vervagen?
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Ik heb hem zelf ook gehad, maar de toetsen zijn echt duidelijk, beter dan bijvoorbeeld de G15V1.
Ik heb hem te kort gehad om te zien of ze uiteindelijk vervagen
Ik heb hem te kort gehad om te zien of ze uiteindelijk vervagen
Scipionyx schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:59:
Ah, mooi om te horen![]()
Dat is inderdaad eerder opgemerkt en kan (bijv bij spellen) me goed voorstellen dat dat vervelend kan zijn.Miles Teg schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:34:
De eerste Ultra X (PS/2, USB) had dit probleem ook. De latere Ultra X (Premium) (USB) had dit probleem niet meer. Wanneer je veel shooters speelt is het toch wel vervelend als die 4e knop niet werkt.
Jammer dat dit toetsenbord een flop begint te worden. De US versie is niet op een normale manier te koop, en het toetsenbord heeft het bovenstaande probleem. Ik denk dat ik binnenkort weer een vers Ultra X'je haal.
Jammer dat dit toetsenbord een flop begint te worden. De US versie is niet op een normale manier te koop, en het toetsenbord heeft het bovenstaande probleem. Ik denk dat ik binnenkort weer een vers Ultra X'je haal.
Vreemd genoeg vind ik het eerlijk gezegd niet echt een probleem. Wil ik programmeren heb ik dit fantastische toetsenbord en wil ik lekker lomp games spelen pak ik m'n oude UltraX er even bij (front usb aansluiting op de pc, dus aansluiten is geen probleem). Blijft de Illuminated ook langer mooi.Frag1le schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:01:
De eerste Ultra X (PS/2, USB) had dit probleem ook. De latere Ultra X (Premium) (USB) had dit probleem niet meer. Wanneer je veel shooters speelt is het toch wel vervelend als die 4e knop niet werkt.
Ben wel met je eens dat het eigenlijk niet hoort natuurlijk.
Nee, ze beginnen nog niet te vervagen. Komt wellicht ook omdat de letters doorzichtig zijn om het licht door te laten.Scipionyx schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:59:
Ah, mooi om te horen![]()
Heb bij het spelen van TF2 (fps) anders totaal geen last van het niet kunnen gebruiken van meerdere toetsen. Het ligt er ook maar net aan welke toetsen je nodig hebt.
Het toetsenbord is ingedeeld in eilandjes en per eiland kunnen er maximaal 3 toetsen tegelijk geregistreerd worden
De A en de D zitten dan wel in één eiland, maar hoevaak wil je nou naar links én rechts tegelijk lopen
Kwestie van de juiste toetsen kiezen om mee te spelen en het is geen enkel probleem.
Het toetsenbord is ingedeeld in eilandjes en per eiland kunnen er maximaal 3 toetsen tegelijk geregistreerd worden
De A en de D zitten dan wel in één eiland, maar hoevaak wil je nou naar links én rechts tegelijk lopen
Kwestie van de juiste toetsen kiezen om mee te spelen en het is geen enkel probleem.
Ik heb mijn toetsenbordje eindelijk afgelopen vrijdag ook ontvangen, helaas mocht ik ook duanekosten betalen, 25euro extra. Helaas, maar het zei zo en eindelijk heb ik dan toch de gewenste layout!
Eerste indruk is zeer positief, typt erg lekker
.
Eerste indruk is zeer positief, typt erg lekker
Heerlijk toetsenbord vind ik tot nu toe
Wilde hem al vanaf de eerste aankondiging en wat een mooi en lekker typend ding zeg! Een vriendin van mij zag hem laatst en die wil hem ook al hebben, terwijl die normaal helemaal niet van de gadgets is etc.
Enige jammere tot nu toe vind ik het feit dat ik er mijn bios en die andere fases voordat je bij het OS aankomt. Dus even het bootmenu in duiken betekent ander toetsenbord pakken
Nu heb ik al een vrij oud moederbord welke ik binnenkort ga upgraden, hopelijk is daarmee dan ook dit euvel verholpen
Enige jammere tot nu toe vind ik het feit dat ik er mijn bios en die andere fases voordat je bij het OS aankomt. Dus even het bootmenu in duiken betekent ander toetsenbord pakken
Ik dacht dat Pittie hem bij dezelfde winkel had besteld als ik, zie hierboven bij "Geplaatst op dinsdag 27 januari 2009 12:10" bij mijn naam, voor mijn verhaal.
Prijs ongeveer €120-125 inclusief alle kosten
Trotse vader!
Ik heb hem uiteindelijk via Ebay laten overkomen. Mede omdat ik hier met paypal kon betalen en dan ook de bescherming, indien het product niet geleverd zou worden, krijg.
Ik heb uiteindelijk 100 euro voor het toetsenbord + verzenden betaald en daarnaast dus nog de invoerrechten van 25euro moeten betalen..
Ik zal morgen eens een foto online plaatsen.
Ik blijf 't een mooi dingetje vinden, maar 125e is toch net ff wat teveel.
Zonder die douanekosten was het nog wel te doen. Die extra €25-30 is echt te veel.
Gelukkig hebben we wel vrij verkeer van goederen in de EU!!
Gelukkig hebben we wel vrij verkeer van goederen in de EU!!
Trotse vader!
Daar heb je weinig aan, want binnen de hele EU wordt dezelfde layout geleverd.
Je kunt hem gewoon bij een Nederlandse webshop kopen, tenzij je een 'normale' key layout wilt, dan zul je hem uit de US moeten halen en heb je dus géén vrij verkeer van goederen, en ben je rond de €125 kwijt.
Je kunt hem gewoon bij een Nederlandse webshop kopen, tenzij je een 'normale' key layout wilt, dan zul je hem uit de US moeten halen en heb je dus géén vrij verkeer van goederen, en ben je rond de €125 kwijt.
Dat is een goede samenvatting van de laatste 2-3 pagina's van dit topic.frickY schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:32:
Daar heb je weinig aan, want binnen de hele EU wordt dezelfde layout geleverd.
Trotse vader!
Zoals beloofd, de foto;s

En hier ging het dan toch uiteindelijk om!
De complete shift!

En een horizontale enter toets.
En hier ging het dan toch uiteindelijk om!
De complete shift!
En een horizontale enter toets.
Toch wel mooi dat we allebei een in Nederland vrij uniek toetsenbord hebben, Pittie!
Ik ben trouwens heel erg blij en tevreden met mijn toetsenbord. Het typt echt geweldig. Mijn collega's hebben het toetsenbord ook even geprobeerd. Iedereen vindt 'm lekker typen. Ook vindt iedereen het een erg mooi toetsenbord.
Een aanrader voor iedereen (met goede shift en enter).
Ik ben trouwens heel erg blij en tevreden met mijn toetsenbord. Het typt echt geweldig. Mijn collega's hebben het toetsenbord ook even geprobeerd. Iedereen vindt 'm lekker typen. Ook vindt iedereen het een erg mooi toetsenbord.
Een aanrader voor iedereen (met goede shift en enter).
Trotse vader!
Ik zie nu eindelijk grote foto's van het toetsenbord, maar ik kan zo snel geen Scroll Lock ontdekken...
Pittie, volgens mij is de onderste rand/polssteun redelijk vette-vinger-gevoelig
Ik wil eerst eens een versie in de winkel betypen voordat ik er een uit Amerika laat overvliegen, jammer dat Logitech niet naar Europa verzend met de Amerikaanse prijs op hun site, deze is onlangs verlaagd met 8 dollar naar $ 71,99 waar hij op de Nederlandse € 89,99 kost
Pittie, volgens mij is de onderste rand/polssteun redelijk vette-vinger-gevoelig
Ik wil eerst eens een versie in de winkel betypen voordat ik er een uit Amerika laat overvliegen, jammer dat Logitech niet naar Europa verzend met de Amerikaanse prijs op hun site, deze is onlangs verlaagd met 8 dollar naar $ 71,99 waar hij op de Nederlandse € 89,99 kost
De scroll-lock zit boven de PageUp, samen met de Pause/Break, en dient met de Fn-toets te worden gebruikt
De contextmenu toets zit er links van, samen met de PrntScrn, en dient ook met Fn-gebruikt te worden; Prettig, want op mijn UltraX wilde ik die nog wel eens indrukken bij het gamen, en dat gebeurd nu niet meer.
De vetgevoeligheid van de polssteun valt mee. Het is gewoon platic.
* frickY is verder jaloers op bovenstaande bezitters van een normale layout, maar desondanks tevreden met de zijne
De contextmenu toets zit er links van, samen met de PrntScrn, en dient ook met Fn-gebruikt te worden; Prettig, want op mijn UltraX wilde ik die nog wel eens indrukken bij het gamen, en dat gebeurd nu niet meer.
De vetgevoeligheid van de polssteun valt mee. Het is gewoon platic.
* frickY is verder jaloers op bovenstaande bezitters van een normale layout, maar desondanks tevreden met de zijne
[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 11-02-2009 13:52 ]
Ik had zo'n toetsenbord, maar hij moest RMA vanwege een kapotte CTRL-toets. Bij Azerty deden ze niet moeilijk en hebben ze een nieuwe besteld. Alleen: dat is al een maand geleden, niet leverbaar.
En nu zie ik in de pricewatch dat eigenlijk geen enkele winkel hem meer heeft. Is ie nu al uit de handel?
En nu zie ik in de pricewatch dat eigenlijk geen enkele winkel hem meer heeft. Is ie nu al uit de handel?

Via de pricewatch kwam ik uit op deze webwinkel:
http://www.4launch.nl/sho...inated-keyboard-/tweakers
10 op voorraad voor 70.50 p.s.
Maar, welke versie is dit? ik lees hierboven iets over de EU layout wat is daar anders aan?
http://www.4launch.nl/sho...inated-keyboard-/tweakers
10 op voorraad voor 70.50 p.s.
Maar, welke versie is dit? ik lees hierboven iets over de EU layout wat is daar anders aan?
Gewoon de UK-layout denk ik.
Logitech doet wel vreemd met die toetsenbordindelingen. Ik heb een 'Logitech Cordless Desktop S 520' gekocht, met US-indeling. Dat staat ook op de doos. Maar toch is het een toetsenbord met een kleine shift linkersonderin, met een backslash er naast.
Logitech doet wel vreemd met die toetsenbordindelingen. Ik heb een 'Logitech Cordless Desktop S 520' gekocht, met US-indeling. Dat staat ook op de doos. Maar toch is het een toetsenbord met een kleine shift linkersonderin, met een backslash er naast.
Trotse vader!
Ik snap zowiezo het hele principe niet van verschillende layouts. Productiekosten worden er hoger door, maar hoezo zouden amerikanen anders typen dan nederlanders?
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=365528
http://www.azerty.nl/0-87...lluminated-keyboard-.html
US Layout.. dus het is mogelijk
Verzendkosten vanuit Amerika is mij iets te hoog voor zo'n toetsenbord en als je daar ook nog eens douanekosten over moet betalen.
Edit: Laat maar.. zag een stuk terug in dit topic dat Azerty al niet de goede versie levert. Dus Komplett waarschijnlijk ook niet.
Verzendkosten vanuit Amerika is mij iets te hoog voor zo'n toetsenbord en als je daar ook nog eens douanekosten over moet betalen.
Edit: Laat maar.. zag een stuk terug in dit topic dat Azerty al niet de goede versie levert. Dus Komplett waarschijnlijk ook niet.
[ Voor 77% gewijzigd door Xof op 06-03-2009 12:27 ]
# Art. nr. fabrikant: 920-001258Xof schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:06:
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=365528
Kan je 't aan zien, dat is het foute nummer.