Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
[Ervaringen] Logitech Illuminated Keyboard
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3259/2843096912_fd53613f32_o.jpg
Inhoud
Welkom

Welkom in het "[Ervaringen] Logitech Illuminated Keyboard" topic. Hier kunnen ervaringen gedeeld worden over de Logitech Illuminated Keyboard. Dit toetsenbord was op 2 september 2008 aangekondigd. Het bijzondere van dit toetsenbord is slechts 9,3 mm dik is en de toetsen backlight hebben. De sterkte van de backlight kan de gebruiker naar eigen wens aanpassen. Voor een hoger typecomfort is er het zogenaamde Perfectstroke-systeem ontwikkeld. Hierdoor kunnen de toetsen tot 3,2 mm worden ingedrukt in plaats van de gemiddelde 2,2 mm. Verder zit op het toetsenbord nog wat instelbare toetsen. Ook is er een polssteun voor meer comfort. Het Illuminated Keyboard heeft een richtprijs van 80 dollar. Vanaf oktober 2008 is het toetsenbord ook in Europa te koop, echter het toetsenbord is al op 2 september 2008 in de pricewatch verschenen. Sinds 20 augustus is de draadloze versie Logitech Wireless Illuminated Keyboard K800 verschenen.

Afbeeldingen van Logitech Illuminated Keyboard
Klik op de afbeeldingen voor een vergroting
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/thumb/1220963439.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/thumb/1220963450.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/thumb/1220963431.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/thumb/1220963418.jpg

Afbeelding van Logitech Wireless Illuminated Keyboard K800
Klik op de afbeeldingen voor een vergroting

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1282122677.jpeg

Pricewatch, Nieuws en Drivers

Pricewatch

pricewatch: Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty)
pricewatch: Logitech Illuminated Keyboard (Azerty)
pricewatch: Logitech Wireless Illuminated Keyboard K800

Nieuws

Tweakers.net - Logitech brengt ultradun verlicht toetsenbord uit
Nieuwsbericht van aankondiging van de Logitech Illuminated Keyboard op T.net.

Logitech site - New Logitech Illuminated Keyboard Makes Typing Easy – Night or Day
Het persbericht van de aankondiging van de Logitech Illuminated Keyboard op de Logitech site.

YouTube: Logitech Illluminated Key Blocking (met dank aan Coeluh )
Het verschijnsel "Keyblocking" wordt in het filmpje uitgebreid uitgelegd. In het kort is verschijnsel "Keyblocking" het feit dat sommige toetsen niet tegelijk kunnen worden indrukken zoals de combinatie "n't", waarbij de "t" geen signaal kan doorgeven wanneer je de "n" en de "apostrof" beide hebt ingedrukt. Voorbeelden waarbij dit betrokken is: can't, couldn't, don't. Als je langzaam type zal je hier waarschijnlijk weinig tot geen last van hebben. Verder kan dit lastig zijn bij games.

Twerakers.net - Logitech komt met draadloos Illuminated Keyboard
Nieuwsbericht van aankondiging van de Logitech Wireless Illuminated Keyboard K800 op T.net.

Drivers

Logitech site: Logitech Illuminated Keyboard
Logitech site: Logitech Wireless Illuminated Keyboard K800

Poll en Reviews

Poll

Heb je de logitech Illuminated Keyboard toetsenbord gekocht en een tijdje ervaring mee opgedaan? Dan zou je in de onderstaande poll je algemene oordeel erover kunnen geven als je dat zou willen.

Poll: Hoe beoordeel jij de Illuminated Keyboard (die jij dus bezit en ervaring mee hebt)?
Zeer goed
Goed
Voldoende
Slecht
Zeer slecht
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=306536&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

T.net Reviews

pricewatch: Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty)
pricewatch: Logitech Illuminated Keyboard (Azerty)
pricewatch: Logitech Wireless Illuminated Keyboard K800

Externe Reviews

Review: Ubergizmo
Review: Extremetech
Review: Hardwaregeeks
Review: I4u
Review(tje): Youtube: logitech illuminated keyboard
Review: Les Numeriques
Review(tje): Cnet
Specificaties

Meer info en specs op de Logitech site.

Specificaties: Logitech Illuminated Keyboard
Specificaties: Logitech Wireless Illuminated Keyboard K800

Tot slot

Opmerkingen over de topic start kan je subtiel in dit topic melden of m.b.v. een DM naar de topic starter.

Changelog

09-09-2008
10-09-2008
13-09-2008

03-10-2008

09-10-2008
14-11-2008
29-08-2010

Startpost geplaatst.
Kleine typefoutjes + Changelog toegevoegd.
Reviewtje toegevoegd die schaduw had gevonden, bij Specificaties "Overview" toegevoegd, verder nog wat kleine (opmaak)verbeteringen doorgevoerd.
N. a. v. plan: Verbeterde prijsweergave Pricewatch - prijs onder de streep de prijzen in de TS nu ook aangepast naar "totaal prijs".
Reviews en nieuws toegevoegd en wat opmaak veranderingen doorgebracht.
Beoordelingen Logitech Illuminated Keyboard tabel geupdate.
TS bijgewerkt met de nieuwe Logitech Wireless Illuminated Keyboard K800.

[ Voor 139% gewijzigd door Regeneration op 29-08-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De prijs uit de pricewatch geeft wel een vertroebeld beeld aangezien 4allclients bovenaanstaat (prijs 56, maar verzendkosten ruim 18 euro!). Zeg maar gerust dat het ding zo'n 70 euro kost.

Wel een mooi toetsenbordje. Ik heb geen vervanging nodig, dus ga hem niet aanschaffen, maar misschien voor de toekomst.

Verlichtte toetsen klinkt geweldig, ik erger me er vaak aan dat ik 'savonds het licht aan moet zitten om 2 regeltjes te typen. Heeft iemand wellicht een foto 'by night'? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Noork schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:04:
De prijs uit de pricewatch geeft wel een vertroebeld beeld aangezien 4allclients bovenaanstaat (prijs 56, maar verzendkosten ruim 18 euro!). Zeg maar gerust dat het ding zo'n 70 euro kost.
Heb er even "(exc. verzend- en verwerkingskosten)" achter gezet. :)
[...]
Verlichtte toetsen klinkt geweldig, ik erger me er vaak aan dat ik 'savonds het licht aan moet zitten om 2 regeltjes te typen.
Dat kan inderdaad erg vervelend zijn. Terwijl ik toch redelijk blind kan typen, kijk ik toch wel af en toe en op een of andere manier lijkt het 's avonds / bij weinig licht / wanneer ik even voor een paar regels het licht niet aan wil doen wat moeilijker te gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Regeneration schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:10:
[...]
Dat kan inderdaad erg vervelend zijn. Terwijl ik toch redelijk blind kan typen, kijk ik toch wel af en toe en op een of andere manier lijkt het 's avonds / bij weinig licht / wanneer ik even voor een paar regels het licht niet aan wil doen wat moeilijker te gaan. :P
Idd, blind typen kan ik ook wel, maar soms moet je haakjes, nummerieke toetsen, snelkoppelingen etc. gebruiken, dan wordt het voor mij toch wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:06
Zelf heb ik een G15, wat ook een verlicht toetsenbord is. Echter vind ik deze nogal zwaar typen. Ik kan me voorstellen dat dit voor gamers de ultieme oplossing is, maar ik weet wel dat wanneer dit tobo sterft ik zeker een ander met lichtere aanslag neem.

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Wat een duur ding zeg. Ik wacht nog even af. Wil ook graag ón ding, maar ze maken wel erg misbruik van die verkoop prijsjes.

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Zat al te wachten op een topic over dit keyboard. Hoe kan het dat de poll al is ingevuld terwijl het keyboard nog niet eens te verkrijgen is?
Mijn ultra-x begint toch wel kuren te vertonen en ben wel toe aan een illuminated keyboard met laptoptoetsen :).

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:14
Ik denk inderdaad dat deze hier ook gaat komen als ie uit is. Lijkt me wel een heel gaaf toetsenbordje. Hopelijk gaat bol em ook leveren, daar heb ik nog 70eur aan bonnen van, dus dat zou een mooi kadeautje zijn.

• Regeneration
  • Niet online
WiNlUx schreef op woensdag 10 september 2008 @ 01:02:
Wat een duur ding zeg. Ik wacht nog even af. Wil ook graag ón ding, maar ze maken wel erg misbruik van die verkoop prijsjes.
Er zijn alternatieven. Zo heeft Speed-link ook zulke toetsenborden (waaronder een paar goedkopere varianten).
sajoku schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:20:
[...] Hoe kan het dat de poll al is ingevuld terwijl het keyboard nog niet eens te verkrijgen is?
Het toetsenbord was vanaf de aankondiging op T.net al in de pricewatch te vinden. Theoretisch zou je dus nu al ervaring met dit toetsenbord kunnen hebben. Of wellicht hebben sommige hem ergens anders van geïmporteerd.

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Erg gaaf ding! Ben wel benieuwd naar plaatjes waar de backlight te zien is, de backlight op mijn G15 is niet echt subtiel te noemen.

Kleine puntjes, in het kopje welkom staat aangekondig ipv aangekondigd, op de volgende regel staat blacklight ipv backlight :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• Regeneration
  • Niet online
Sp33dFr34k schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:00:
[...]
Kleine puntjes, in het kopje welkom staat aangekondig ipv aangekondigd, op de volgende regel staat blacklight ipv backlight :)
offtopic:
Bedankt en verbeterd.

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:37
Hij was op voorraad bij 4AllClients en heb er gelijk 2 besteld (Voor mij 1 en 1 voor mijn vader)

Als ik hem binnen heb zal ik wel even een paar foto's en evt. een review maken.

• sajoku
  • Niet online
m-tuning schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:01:
Hij was op voorraad bij 4AllClients en heb er gelijk 2 besteld (Voor mij 1 en 1 voor mijn vader)

Zo te zien is het de enige winkel die hem op voorraad zegt te hebben, vergeef me mijn achterdochtigheid maar ik denk niet dat ie er al is. Hoop het wel voor je natuurlijk, laat even weten ;).

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:30
sajoku schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:36:
[...]

Zo te zien is het de enige winkel die hem op voorraad zegt te hebben, vergeef me mijn achterdochtigheid maar ik denk niet dat ie er al is. Hoop het wel voor je natuurlijk, laat even weten ;).
Ik ben ook benieuwd. Ik wilde hem ook bestellen, maar na verschillende niet zo fraaie verhalen over 4allclients gelezen te hebben wacht ik wel even op een betrouwbare shop. Dan maar na m'n verjaardag ipv erop... :|

Wat ik me nu nog steeds afvraag hoe hij typt in vergelijking met een ultra-x. Daar heb ik nog geen reviewer over gehoord namelijk. Is hij nu net zo plat of is het meer een kruising tussen een standaard toetsenbord met een ultra-x?

[ Voor 18% gewijzigd door Vorlon op 11-09-2008 17:49 ]

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:24
Volgens mij tikt ie net iets dieper dan een Ultrax, maar dat maakt mij persoonlijk niet zoveel uit. Nadeel vind ik op dit moment de prijs, een G11 is zelfs nog goedkoper en biedt op zich meer functies. Alleen gebruik ik die functies niet en wil ik een compact toetsenbord met verlichting maar wel van goede kwaliteit (Logitech). Die Illuminated keyboard gaat er hier denk ik ooit komen, als de prijs ietsjes is gezakt en/of ik gek genoeg ben om hem te bestellen.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik ben zeer benieuwd naar dit toetsenbord, en de MS Sidewinder X6. De laatste heeft ook (rode) verlichte toetsen, een afneembaar numeriek deel, twee lelijke Mickey-Mouse oortjes en hij kost vanaf 60 euro. Mijn Logitech UltraX is misschien een jaar oud (eerder exemplaar was ook al kapot), en het zilver is er op sommige delen al afgesleten, vandaar dat ik nu verder kijk dan Logitech.

Afbeeldingslocatie: http://metku.net/reviews/microsoft-sidewinder-x5-x6/kbefore.jpg

Hier alvast een review van de Logitech http://www.i4u.com:80/full-review-473.html en van de Sidewinder http://www.i4u.com/full-review-471.html en http://metku.net/index.ht...idewinder-x5-x6/index_eng . Als ik het geld ervoor over heb en er meer reviews binnen zijn, denk ik dat aan een van deze toetsenborden ga. Nog een minpuntje voor de Logitech, hij heeft weinig media-/sneltoetsen. Die zitten onder de Fn-toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:56

Pinjataaa

Hit me!

Hoezo is er al geantwoord op de poll als hij niet eens uit is... Hoe kan je er dan ervaring mee hebben?
Hij gaat in begin oktober uitkomen, staat op verschillende sites.
70 euro excl. verzendkosten is wel aan de dure kant, maar hij is echt prachtig.

[ Voor 41% gewijzigd door Pinjataaa op 23-09-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Pinjataaa schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 20:25:
Hoezo is er al geantwoord op de poll als hij niet eens uit is... Hoe kan je er dan ervaring mee hebben?
Bij 4allclients reeds te bestellen en ik ben in afwachting van de zending! :)

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

eNaSnI schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:56:
[...]

Bij 4allclients reeds te bestellen en ik ben in afwachting van de zending! :)
Kan je lang wachten, het product is nog niet eens bij de leveranciers binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Pinjataaa schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 20:25:
that's what i said :)

Maar hij zal rond de 60 euro kosten als ik het zo bekijk bij de winkels. Meen ergens gezien te hebben dat ie pas half oktober uitkomt, ik kan de bron alleen niet meer terugvinden.

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Oké, morgen komt hij binnen bij de bekende leveranciers, ik heb er 1 besteld!
Totaal zit ik op 65 euro :) Hopelijk heb ik hem overmorgen!

• sajoku
  • Niet online
Pinjataaa schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:51:
Oké, morgen komt hij binnen bij de bekende leveranciers, ik heb er 1 besteld!
Totaal zit ik op 65 euro :) Hopelijk heb ik hem overmorgen!
Dat is goed nieuws! Dan bestel ik hem morgen ook gelijk :).

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 09:20
Wat een geweldig design! Ik ga hem ook aanschaffen en ik hoop dat hij hetzelfde typt als mijn Dinovo laser set!! Maar dan zonder de bluetooth problemen die ik in het begin heb gehad met mijn dinovo setje, daarom ben ik zo blij dat ze er nu een met draad hebben uitgebracht.

• m-tuning
m-tuning schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:01:

Heb hem helaas nou nog niet binnen.

Hoop dat zij hem ook vandaag binnen hebben gekregen.

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Bij Gistron zijn ze vandaag binnen gekomen, bij Quote komen ze pas volgende week.
Dus het is afwachten bij welke leverancier de winkel ingekocht heeft :)

• sajoku
  • Niet online
Pinjataaa schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:22:
Bij Gistron zijn ze vandaag binnen gekomen, bij Quote komen ze pas volgende week.
Dus het is afwachten bij welke leverancier de winkel ingekocht heeft :)
Ik had verwacht dat Logitech de enige leverancier is in NL...
Ik heb maar even een mailtje gestuurd naar Azerty met de vraag wanneer ze hem verwachten.

edit:
Azerty verwacht hem midden oktober. Dus hopelijk hebben die andere winkels hem echt al binnen maar ik betwijfel het.

[ Voor 12% gewijzigd door sajoku op 25-09-2008 19:30 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat MS toetsenbord in een van de eerdere posts ziet er ook wel interessant uit echter vind ik de draaiwielen mega lelijk. Afneembaar numpad is voor mij ook niet echt nodig.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

sajoku schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:40:
[...]

Ik had verwacht dat Logitech de enige leverancier is in NL...
Ik heb maar even een mailtje gestuurd naar Azerty met de vraag wanneer ze hem verwachten.

edit:
Azerty verwacht hem midden oktober. Dus hopelijk hebben die andere winkels hem echt al binnen maar ik betwijfel het.
Quote heeft hem op 1 oktober en die is 1 van de hoofd leveranciers van Logitech. Dus ik ga er vanuit dat dat wel te vertrouwen is. Gistron heeft hem echter op 25 september staan, maar ik heb geen flauw idee of dat wel echt zo is.

Ik kom er vanzelf achter... Maar die 1 oktober is het sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
4allclients heeft mij ook een mail gestuurd dat de aankomstdatum is gewijzigd naar 1 Oktober.

Hoop dat dit klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Nja dan kan je er vanuit gaan dat het bij elke leverancier 1 oktober is..
Wel slecht dat de leverancier waar ik het bij besteld heb vertelde dat het de 25e zou zijn, wel een slim verkoop praatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Iemand hem al binnen? Ik nog niet helaas :(
Komplett heeft ze alweer op zie ik, verder geen idee welke winkel ze al binnen gehad heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Pinjataaa schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:44:
Iemand hem al binnen? Ik nog niet helaas :(
Komplett heeft ze alweer op zie ik, verder geen idee welke winkel ze al binnen gehad heeft..
Heb ze ook nog niet binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerogenes
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-07 13:42

Aerogenes

~~~~~~~~~~~

Leverdatum bij 4allclients staat voor mij op 7 oktober.......

~~~~~~~~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Denk toch dat het bij iedereen wel mid-oktober wordt zo te zien. Maja die 2 weken erbij maakt ook weinig uit. Al begint me toetsenbord toevallig wel wat kuren te vertonen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Aerogenes schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 18:46:
Leverdatum bij 4allclients staat voor mij op 7 oktober.......
Bij mij nu ook idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eNaSnI
  • Niet online
Verwachte verzenddatum 4allclients hier 9 oktober :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

eNaSnI schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:01:
Haha, ik moet zeggen dat ik het wel slim vind.
Gewoon op de site zetten dat je hem hebt, iedereen besteld het, en dan snel de leverdatum veranderen naar een andere datum...
Zegt genoeg over de winkel.

Op de site staat nog gewoon dat het op voorraad is.. ipv dat ze het even veranderen :D

[ Voor 10% gewijzigd door Pinjataaa op 06-10-2008 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Pinjataaa schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:15:
[...]

Haha, ik moet zeggen dat ik het wel slim vind.
Gewoon op de site zetten dat je hem hebt, iedereen besteld het, en dan snel de leverdatum veranderen naar een andere datum...
Zegt genoeg over de winkel.

Op de site staat nog gewoon dat het op voorraad is.. ipv dat ze het even veranderen :D
Hij staat altijd op voorraad.

Heb hem op 11 September besteld bij hun en hij heeft daarna altijd op voorraad gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

lees anders de shopreview van 4allclients. echt bagger gewoon

ik ben ook al tijden op zoek naar een toetsenbord, laatst nog bij mediamarkt enkelen getest en vond ze allemaal dramatisch slecht tikken of te lelijk. heb de logitech dinovo edge thuis gehad, maar ook dat is 2x niks plus hij mist het numlock gedeelte.

dit gaat hem dus absoluut worden voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Vind het echt oplichterij als je zo klanten probeert te vissen..

Mja, over het toetsenbord zelf, ik weet niet of iemand hier ervaring heeft met de Logitech Ultra-X, maar de mijne heeft soms kuren met de toetsen. Soms gaan ze niet meer omhoog of moet je ze heel hard indrukken.

Hopen dat deze het niet heeft. De ultra-x kost maar 17 euro, dus daar kan je wel een keer een nieuwe van kopen, maar deze van 65 euro is toch een heel ander verhaal.

Bah dat wachten doet me echt geen goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-10-2023
Mijn G15 doet het niet goed meer. De g toetsen en het schermje is niet zo belangrijk voor mij. Deze gaat het worden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerogenes
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-07 13:42

Aerogenes

~~~~~~~~~~~

Vandaag een mail van 4allclients: Nieuwe verwachte aankomstdatum: 15-10-2008

Erg jammer...... ;(
Ik vraag mij af of het tobo ergens anders wel te krijgen is..... heeft iemand al geleverd gekregen?

~~~~~~~~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Geen enkele winkel heeft hem;)
Zelfs de hoofdleverancier van Logitech heeft hem nog niet binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Heb vandaag ook een mail van 4allclients gehad: Nieuwe verwachte aankomstdatum: 11-10-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Goh, dat er ondanks al die shopsurvey's nog tweakers uberhaupt bij 4allclients iets bestellen, zou ik zelf nooit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
http://www.youtube.com/watch?v=-8a5p8UuuLE

Heb gemailed met logitech, en het is waar dat het zo zit. Toch kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Coeluh schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:24:

Heb even snel door het filmpje geskipped. Je bedoelt dat als je 3 toesten tegelijk intoetst hij er maar 2 zal registreren, in sommige gevallen? Volgens mij is dat bij meerdere toetsenborden zo en heb je er in realiteit vrijwel geen of héél erg weinig last van.
De UltraX heeft het denk ik ook. Tenminste bij Need for speed kon ik bijvoorbeeld niet Gas geven + Nitro EN naar links sturen, naar rechts sturen ging dan wel. Nu durf ikniet met zekerheid te zeggen of dat het probleem was of dat het gewoon aan het spel lag of misschien wel iets heel anders was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
sajoku schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:56:
[...]

Heb even snel door het filmpje geskipped. Je bedoelt dat als je 3 toesten tegelijk intoetst hij er maar 2 zal registreren, in sommige gevallen? Volgens mij is dat bij meerdere toetsenborden zo en heb je er in realiteit vrijwel geen of héél erg weinig last van.
De UltraX heeft het denk ik ook. Tenminste bij Need for speed kon ik bijvoorbeeld niet Gas geven + Nitro EN naar links sturen, naar rechts sturen ging dan wel. Nu durf ikniet met zekerheid te zeggen of dat het probleem was of dat het gewoon aan het spel lag of misschien wel iets heel anders was.
Gaat vooral om de combo [N] [ ' ] [T] toetsen. Het typen van can't kan misgaan als je ze snel achter elkaar typt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het typen van can't kan misgaan als je ze snel achter elkaar typt.
Flauwekul. Snel achter elkaar kan elk keyboard prima aan, het is geen typmachine waar de hamertjes achter elkaar kunnen blijven hangen. Tegelijk indrukken van meer dan 2 toetsen kan inderdaad bij veel keyboards problemen opleveren, aangezien de meeste keyboards een beperkt aantal signaalbanen gebruiken.

Ik denk dat er iets mis is met z'n t-toets. Of met het programmaatje dat hij gebruikt om te testen, want ik zag een aantal keren 2 keys pressed staan terwijl hij niet aan typen was.

[ Voor 39% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 08-10-2008 18:48 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Herko_ter_Horst schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:38:
[...]

Flauwekul. Snel achter elkaar kan elk keyboard prima aan, het is geen typmachine waar de hamertjes achter elkaar kunnen blijven hangen. Tegelijk indrukken van meer dan 2 toetsen kan inderdaad bij veel keyboards problemen opleveren, aangezien de meeste keyboards een beperkt aantal signaalbanen gebruiken.

Ik denk dat er iets mis is met z'n t-toets. Of met het programmaatje dat hij gebruikt om te testen, want ik zag een aantal keren 2 keys pressed staan terwijl hij niet aan typen was.
En kladblok dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:48

Ccc

Als Ctrl+Alt+Delete maar werkt. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-07 11:38
Op het forum van Logitech loopt een topic over dit probleem. Waarschijnlijk is dit de reden waarom het toetsenbord nog steeds niet in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Dan wacht ik nog maar even :) Voor 65 euro moet hij wel perfect zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

en te koop via de shop van logitech zelf. ik ga hem bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online

Dat kan wel vervelend zijn, als het toetsencombinaties betreft die je vaak gebruikt. (Heb de link opgenomen in de TS)

Wellicht dat anderen het ook al gezocht hebben. Ik hebt wat fimpjes gevonden waar het een en ander over de toetsenbord wordt getoond.
Review(tje): Youtube: logitech illuminated keyboard
Hier kan je o.a. (op het eind) zien hoe de toetsenbord verlicht is in het donker.

Review: Les Numeriques
Hier kan je aan de hand van twee fimpjes ook zien hoe het toetsenbord verlicht is en een indicatie kunnen krijgen hoeveel geluid het typen produceert. Tevens een tekstuele review, maar wel in het Frans.

Review(tje): Cnet
Een korte reviewtje van Cnet met beeldmateriaal. Verder niet veel bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Wat heb je dan precies gevraagd en wat zei Logitech hierover? (als ik vragen mag?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
schaduw schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:23:
[...]

Wat heb je dan precies gevraagd en wat zei Logitech hierover? (als ik vragen mag?)
Jeroen, all our Logitech keyboards can detect any 2-key combination but not all the 3-key combinations. We place the keys in the matrix in order to guarantee that the 3-key combinations required by Microsoft are supported.

Basically we support any combination of 2 modifier keys (LWIN, RWIN, LCTRL, RCTRL, LSHIFT, RSHIFT, LALT, RALT) plus one other key pressed at the same time.

This applies to your inquiry as well since typing too fast and pressing 3 keys at the same time will not produce 3 keystrokes as the third key will be discarded. So if you were to type QWE fast, Q and W will be displayed but not E.

This keystroke rule is prevalent for all our keyboard including the Illuminated Keyboard which you have planned to purchase.

I hope that this has answered your query. Please do not hesitate to contact me should you need further assistance. For speedier response, you can contact us directly at the numbers below.

Thank you for supporting Logitech.
Dus alle tb's hebben hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:25

the mod man

iets van beeldmaker

Mijn dinovo registreerd er max 4 tegelijk, bij 5 geeft ie maar 1 letter weer.

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
the mod man schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:49:
Mijn dinovo registreerd er max 4 tegelijk, bij 5 geeft ie maar 1 letter weer.
Typ eens heel snel qwe of n't. Wat doet ie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Dus je zou er wel op kunnen gamen met WASD? Bv W + A + Shift?

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb hem besteld bij Max ICT. Ik ben blij dat het een algemeen probleem is in NLD. Die lui daar reageren niet op E-mails en telefoontjes nemen ze niet op. Zelfs bellen naar 06 wordt niet opgenomen. :(

Ik blijf wel wachten. Kijk erg uit naar een tobo van €60,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc

Ccc

Ik heb al gehoord dat het de 2e week van november wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ccc schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 21:53:
Ik heb al gehoord dat het de 2e week van november wordt.
Van wie? Wel handig om te vermelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi
  • Laatst online: 12-06 13:21

Unagi

Always aware...

Informatique heeft er ze op voorraad, ook staat er een in de showroom. Net even mee gespeeld, geen last gehad van de genoemde problemen. Als je W, A, S, D en Z ingedrukt houdt reageert de X nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Unagi schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:52:
Informatique heeft er ze op voorraad, ook staat er een in de showroom. Net even mee gespeeld, geen last gehad van de genoemde problemen. Als je W, A, S, D en Z ingedrukt houdt reageert de X nog steeds.
Het gaat dan ook om specifieke toetsencombo's als ik het goed heb begrepen.
Ik wacht nog heel even met het bestellen totdat er wat meer over bekend is.

Wat ik trouwens tot nu toe heb gezien op de filmpjes en fotos ben ik wel erg nieuwsgierig naar het tobo. Het lijkt me een waardige vervanger van de ultra-x. Al heb ik nog geen goeie indruk over de werking van de befaamd en beruchte F-toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi
  • Laatst online: 12-06 13:21

Unagi

Always aware...

De F toetsen hebben standaard de F werking, als je de specdiale functies wil gebruiken (Browser starten, play/pause, etc.) moet je de Fn toets tegelijk indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc

Ccc

Pinjataaa schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 22:09:
[...]

Van wie? Wel handig om te vermelden...
Van de dealer bij mij in de buurt. Hij heeft me de email laten lezen waar het in stond.
Ik vermeld liever niet de naam van het bedrijf. Dat begrijp je uiteraard wel neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160996

Ik heb hem net besteld bij www.all-mall.nl en de bevestiging gekregen dat hij verstuurd is, dus als het goed is heb ik hem morgen binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eNaSnI
  • Niet online
eNaSnI schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:01:
Ik helemaal blij, gisteren zou hij eindelijk verstuurd worden! Helaas geen statusveranderign waar te nemen op de website van 4allclients, dus maar even een email gestuurd.
Nieuwe verwachte verzenddatum: 14-10-2008 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Anoniem: 160996 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:45:
Ik heb hem net besteld bij www.all-mall.nl en de bevestiging gekregen dat hij verstuurd is, dus als het goed is heb ik hem morgen binnen. :)
Zou wel prettig zijn voor je! Ben benieuwd hoe het zit met de toetsencombos van het snel typen van QWE en n't . Iemand die m heeft die dat zou willen testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coeluh schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:37:
[...]

Zou wel prettig zijn voor je! Ben benieuwd hoe het zit met de toetsencombos van het snel typen van QWE en n't . Iemand die m heeft die dat zou willen testen?
Als ik hem morgen heb zal ik het voor je testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ccc schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:21:
[...]

Van de dealer bij mij in de buurt. Hij heeft me de email laten lezen waar het in stond.
Ik vermeld liever niet de naam van het bedrijf. Dat begrijp je uiteraard wel neem ik aan.
Ja dat snap ik, maar dat is waarschijnlijk doordat hij het te laat besteld heeft bijvoorbeeld.
Winkels die er sneller bij waren kunnen heb dan nog wel versturen of op voorraad hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
Unagi schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:14:
De F toetsen hebben standaard de F werking, als je de specdiale functies wil gebruiken (Browser starten, play/pause, etc.) moet je de Fn toets tegelijk indrukken.
En ik maar denken echte mediatoetsen te krijgen :(
Maarja, daar valt vast wel aan te wennen en mee te leven. Eerst maar eens dat kreng binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Joolee schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:17:
[...]

En ik maar denken echte mediatoetsen te krijgen :(
Maarja, daar valt vast wel aan te wennen en mee te leven. Eerst maar eens dat kreng binnen krijgen.
Had je dat echt niet door? Nog nooit op een laptop gezeten? Maarja. Hoevaak gebruik je een ftoets nog? Misschien kan je de Fn toets togglen zodat je die niet hoeft in te duwen. Dat zou wel prettig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35978

Pinjataaa schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:25:
Mja, over het toetsenbord zelf, ik weet niet of iemand hier ervaring heeft met de Logitech Ultra-X, maar de mijne heeft soms kuren met de toetsen. Soms gaan ze niet meer omhoog of moet je ze heel hard indrukken.
Heb ik ook veel hinder van. Ben al aan m'n tweede Ultra-X bezig en die is ook al einde oefening.
IK overweeg om een Illuminated te kopen omdat ik ook vaak in het donker bezig ben maar maak me wel een beetje zorgen om de kwaliteit van de toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Anoniem: 35978 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:59:
[...]

Heb ik ook veel hinder van. Ben al aan m'n tweede Ultra-X bezig en die is ook al einde oefening.
IK overweeg om een Illuminated te kopen omdat ik ook vaak in het donker bezig ben maar maak me wel een beetje zorgen om de kwaliteit van de toetsen.
Gelukkig is zon ultrax niet zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coeluh schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:37:
[...]

Heb hem binnen, hij typt lekker en het lukt me niet om qwe en n't zo snel te tikken dat het fout gaat dus ik denk dat het wel een beetje mee valt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Vooral geen real life foto's maken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Anoniem: 160996 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:15:
[...]

Heb hem binnen, hij typt lekker en het lukt me niet om qwe en n't zo snel te tikken dat het fout gaat dus ik denk dat het wel een beetje mee valt. :)
Besteld bij all mall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Anoniem: 160996 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:15:
[...]

Je moet de toetsen ook aanhouden als ik het goed heb begrepen of doe je dat al? In het voorbeeld van het filmpje kon dus niet "n" "apostrof" en dan "t", waarbij de t dan niet verscheen op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:27:
Vooral geen real life foto's maken hoor.
Sry, geen camera bij de hand. ;(
Yup, besteld bij all-mall
Regeneration schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:01:
[...]

Je moet de toetsen ook aanhouden als ik het goed heb begrepen of doe je dat al? In het voorbeeld van het filmpje kon dus niet "n" "apostrof" en dan "t", waarbij de t dan niet verscheen op het scherm.
Het lukt nog steeds niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Anoniem: 160996 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:18:
[...]

Sry, geen camera bij de hand. ;(

[...]

Yup, besteld bij all-mall

[...]

Het lukt nog steeds niet. :P
Je moet als het goed is sneller dan 60 wpm (words per minute) typen voordat het merkbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Ok, mooi misschien heeft Logitech het probleem dan opgelost.
sajoku schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:31:
[...]

Je moet als het goed is sneller dan 60 wpm (words per minute) typen voordat het merkbaar is.
En als je dat nu niet kan? Je kan het dus makkelijk nabootsen door achtereenvolgens toetsen in te drukken en deze vast blijven houden. Wellicht heeft Logitech het probleem nu dan opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Regeneration schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:48:
[...]

Ok, mooi misschien heeft Logitech het probleem dan opgelost.

[...]

En als je dat nu niet kan? Je kan het dus makkelijk nabootsen door achtereenvolgens toetsen in te drukken en deze vast blijven houden. Wellicht heeft Logitech het probleem nu dan opgelost. :)
qqqqqqqwwwwwwwwweeeeeeeeeerrrrrrrrr
Denk het wel, heb alle knoppen vast gehouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Moet het niet meer als dit zijn:
werwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwer
Dat krijg ik als ik ze inhoud op mijn ultra-x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Pinjataaa schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:29:
Moet het niet meer als dit zijn:
werwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwerwer
Dat krijg ik als ik ze inhoud op mijn ultra-x
Als je het filmpje ziet zie je hem duidelijk heel snel can't typen en dan valt ie weg.

Ik ga denk ik toch voor een Ultra-X. Ik zoek wel software waarmee ik schortcuts op mijn ftoetsen kan krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Coeluh op 11-10-2008 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Dat typ probleem heb ik ook op mijn Logitech Media Keyboard Elite.

Als ik 3 letters tegelijk in druk komen er soms maar 2 te staan, maar heb er in de praktijk nooit last van dus denk dat dit gewoon overdreven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
m-tuning schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:53:
Dat typ probleem heb ik ook op mijn Logitech Media Keyboard Elite.

Als ik 3 letters tegelijk in druk komen er soms maar 2 te staan, maar heb er in de praktijk nooit last van dus denk dat dit gewoon overdreven is.
Heb net ook even gekeken en bij mijn standaard Dell toetsenbord is het ook zo. :o Maar dan is het vaak meer dan 3 of 4 letters tegelijk in moet drukken. Maar ok, het moet maar net een combinatie zijn die je vaak gebruikt als snelle typer zoals "n't" bij engels typende gebruikers. Ik heb er vooralsnog ook nog nooit hier iets van gemerkt, maar ben zelfs ook niet echt een snelle typer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik heb geprobeerd om zo snel can't te typen, maar ik bak er niks van, dus ik ben eerder het probleem dan het toetsenbord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
Voor degene die willen oefenen met de Fn toets:

http://www.qliner.com/hotkeys/

Hiermee kan je combo's eropgooien. Ik ga het gebruiken op de ultra flat, dan hoef ik geen illuminated te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07 11:03
was vandaag in de mediamarkt in amsterdam.. maar ook daar helaas nog niet beschikbaar. ze wisten ook nog niet wanneer wel (was te druk om het uit te zoeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
Coeluh schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:52:
[...]

Had je dat echt niet door? Nog nooit op een laptop gezeten? Maarja. Hoevaak gebruik je een ftoets nog? Misschien kan je de Fn toets togglen zodat je die niet hoeft in te duwen. Dat zou wel prettig zijn.
Ik had het echt nog niet door. :P Heb wel een laptop maar gebruik daar haast nooit de FN toets op (Alleen voor de Winkey + Pause/Break combinatie) Het geluid heb ik losse media toetsen voor.
Als je hem niet kunt togglen dan maak ik met Autohotkey wel een macro om de toggle functie om te draaien. (FN om F* te gebruiken i.p.v. andersom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Ik krijg hem morgen binnen :P

Heb hem besteld op 11 September en krijg hem dus morgen 14 Oktober binnen.

Wou de gok nemen om bij 4allclients te bestellen maar zal nooit meer iets bestellen bij 4allclients dus.

Zal dan wel ff review maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46765

Hij bevalt me goed, voelt ook degelijker aan dan mijn UltraX. Enige nadeel is dat hij niet meer werkt via een verloop stukje op een PS/2 aansluiting (ik gebruik een Sybex 4x KVM Switch). De UltraX doet het daar wel prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/264nifm.png

Heb em binnen, eerste indruk is: Wat is ie dun! :P

Hij is namelijk erg dun vergeleken met mijn oude toetsenbord.
De toetsen zijn erg stil en klinken ongeveer zoals op mijn laptop (is ook dezelfde technologie)

De spatie maakt wel wat meer lawaai dan de rest maar maakt nog steeds minder geluid dan mijn oude bord.

Ik merk trouwens niks van dat keyblocking, en dat had ik ook wel verwacht.

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/312cz01.png

Als er meer vragen zijn moet je ze hier maar even plaatsen :D
Ook als je ergens een foto van wilt zien moet je het even hier plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
m-tuning schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:01:
[afbeelding]

Heb em binnen, eerste indruk is: Wat is ie dun! :P

Hij is namelijk erg dun vergeleken met mijn oude toetsenbord.
De toetsen zijn erg stil en klinken ongeveer zoals op mijn laptop (is ook dezelfde technologie)

De spatie maakt wel wat meer lawaai dan de rest maar maakt nog steeds minder geluid dan mijn oude bord.

Ik merk trouwens niks van dat keyblocking, en dat had ik ook wel verwacht.

[afbeelding]

Als er meer vragen zijn moet je ze hier maar even plaatsen :D
Ook als je ergens een foto van wilt zien moet je het even hier plaatsen.
Wat kan je instellen met setpoint software. Kan je daar screenshotje van maken, want instaleren hier (wilde ff kijken) gaf een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Gebruik Setpoint zelf niet, maar zal em eens installeren.

Edit:

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/29cnh3a.png

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/2cxb0n9.png

Je kan dus de FN toetsen standaard aanzetten en sommige toetsen kan je helemaal uitschakelen :D

[ Voor 64% gewijzigd door m-tuning op 14-10-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Denk ik slim te zijn om hem via de leverancier te bestellen en nu zijn jullie allemaal eerder :P
Ik heb nog niets gehoord!
Hij ziet er mooi uit :)

Mijne komt vrijdag binnen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Pinjataaa op 14-10-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
m-tuning schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:47:
Gebruik Setpoint zelf niet, maar zal em eens installeren.

Edit:

[afbeelding]

[afbeelding]

Je kan dus de FN toetsen standaard aanzetten en sommige toetsen kan je helemaal uitschakelen :D
Thanks! Wat kan je kiezen als je andere taak selecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ach, met een beetje mazzel kun je binnenkort Uberoptions voor dit toetsenbord gebruiken, dan zijn de mogelijkheden eindeloos!
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste