Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-07 15:37
Coeluh schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:25:
[...]

Thanks! Wat kan je kiezen als je andere taak selecteerd?
Weet niet, heb het programma ook al weer gedeinstalleerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-10-2023
mmm. Heb net mijn nieuwe ultra flat gehaald maar de indeling van dat toetsenbord is heel kut. Die ga ik morgen weer netjes inpakken en terugbrengen. Ook vond ik de kabel erg kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Coeluh schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:59:
mmm. Heb net mijn nieuwe ultra flat gehaald maar de indeling van dat toetsenbord is heel kut. Die ga ik morgen weer netjes inpakken en terugbrengen. Ook vond ik de kabel erg kort.
Alternatief zou de pricewatch: Logitech UltraX Premium Keyboard kunnen zijn (de Illuminated daar gelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-07 10:30
m-tuning schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:01:
[afbeelding]

Heb em binnen, eerste indruk is: Wat is ie dun! :P

Hij is namelijk erg dun vergeleken met mijn oude toetsenbord.
De toetsen zijn erg stil en klinken ongeveer zoals op mijn laptop (is ook dezelfde technologie)

De spatie maakt wel wat meer lawaai dan de rest maar maakt nog steeds minder geluid dan mijn oude bord.

Ik merk trouwens niks van dat keyblocking, en dat had ik ook wel verwacht.

[afbeelding]

Als er meer vragen zijn moet je ze hier maar even plaatsen :D
Ook als je ergens een foto van wilt zien moet je het even hier plaatsen.
Ik zit net te kijken naar de foto's en zie tot mijn schrik dat op jou bord de enter-knop verticaal staat. Dat zal wel weer standaard zijn op het bord wat hier in nederland geleverd wordt?

Weet iemand of de versie met een horizontaal geplaatste enter-knop ook hier leverbaar is? Of mag ik die weer zelf gaan importeren uit de VS :P
(Ik vind een verticale enter-knop heel erg vervelend typen en wil absoluut niet zo'n indeling)

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:15

Pinjataaa

Hit me!

Dat is inderdaad wel minder!! Het was me nog niet eens opgevallen.. Mijn ultrax heeft ook een horizontale enter knop :\
Dat wordt weer oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:29
Pinjataaa schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:59:
Dat is inderdaad wel minder!! Het was me nog niet eens opgevallen.. Mijn ultrax heeft ook een horizontale enter knop :\
Dat wordt weer oefenen :)
Precies.. na een dagje weet je echt wel waar de nieuwe enterknop zit :) .

Iemand al enig idee over de beschikbaarheid in winkels? Dus niet de webwinkeltjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Gamepie56 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:05:
[...]

Precies.. na een dagje weet je echt wel waar de nieuwe enterknop zit :) .

Iemand al enig idee over de beschikbaarheid in winkels? Dus niet de webwinkeltjes..
Ik was vorige week bij de Mycom om even na te vragen, volgens de kerel achter de balie was hij al te bestellen via hun website, wat nog steeds niet zo is. Vanaf de 16de is hij bij hun waarschijnlijk leverbaar.
Hij wist me te vertellen dat de illuminated nog niet fysiek in de winkel beschikbaar kwam. Ik heb niet gevraag of dat nog wel gaat gebeuren als hij al langer uit is. prijs overigens 80€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Vorlon schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:41:
[...]

Ik zit net te kijken naar de foto's en zie tot mijn schrik dat op jou bord de enter-knop verticaal staat. Dat zal wel weer standaard zijn op het bord wat hier in nederland geleverd wordt?

Weet iemand of de versie met een horizontaal geplaatste enter-knop ook hier leverbaar is? Of mag ik die weer zelf gaan importeren uit de VS :P
(Ik vind een verticale enter-knop heel erg vervelend typen en wil absoluut niet zo'n indeling)
Klopt idd, maar is verticaal niet standaard?

Had ik ook al op mijn oude toetsenbord:

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/jt4705.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-06 18:52
Een enterknop moet inderdaad horizontaal zijn. Heeft iemand dit tobo al in een NL webwinkel aangeschaft en vervolgens een exemplaar gekregen met een horizontale enterknop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aLexy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-06 11:43
De Mediamarkt i(n Enschede tenminste) heeft hem sinds vandaag in de schappen liggen. Prijs is 79.99 Euro. Duurder dan de meeste webwinkels, maar je kan hem wel meteen meenemen :).

Hier ook een verticale enter toets, maar dat vind ik niet erg. Verder voelt hij solide aan, behalve de steuntjes om het keyboard schuin te plaatsen. Deze lijken mij een beetje gammel, maar hij typt uitstekend!

Lexy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb m'n tobo ook eindelijk binnen. (MaxICT, ook mijn laatste aanschaf daar) Hij typt erg lekker, al is het wel even wennen dat hij zo laag ligt. (Verticale Enter toets trouwens maar dat went vanzelf.)

Eens even kijken wat die Setpoint allemaal kan uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorlon
  • Laatst online: 07-07 10:30
Thunk schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:46:
Een enterknop moet inderdaad horizontaal zijn. Heeft iemand dit tobo al in een NL webwinkel aangeschaft en vervolgens een exemplaar gekregen met een horizontale enterknop?
Ik vermoed dat de europese layouts allemaal een verticale enterknop hebben. Zal weleens even navragen bij Logitech. Mocht mijn vermoeden juist zijn laat ik hem wel meenemen door een collega uit de VS. Scheelt weer wat centjes. :P

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
aLexy schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:19:
De Mediamarkt i(n Enschede tenminste) heeft hem sinds vandaag in de schappen liggen. Prijs is 79.99 Euro. Duurder dan de meeste webwinkels, maar je kan hem wel meteen meenemen :).

Hier ook een verticale enter toets, maar dat vind ik niet erg. Verder voelt hij solide aan, behalve de steuntjes om het keyboard schuin te plaatsen. Deze lijken mij een beetje gammel, maar hij typt uitstekend!
Nice, zondag had de mediamarkt amsterdam arena ze nog niet dus.. misschien nu ook wel. Verder vanavond bij saturn binnengewipt, maar ook daar nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-07 12:47
Heb vandaag in Breda bij cdromland dit toetsenbord gekocht. Had meteen een klein probleem ermee. Ik had win xp 64 erop staan maar daarmee pakte hij toch het apparaat niet. Dus of ik heb een foute installatie gehad, of hij werkt niet prettig met win xp 64 bits. Ondertussen winxp 32bits geïnstalleerd.

Prijs: €64,95
Linkje: http://www.cdromland.nl/?...=producten&prodnum=101631

Positief:
-Super lekkere aanslag
-Mooi uiterlijk en de backlight is super
-Weer OSD, miste ik bij mijn G11

Negatief:
- Ben een grote linker shift gewent en ram nu steeds op: \|
- De inserttoets zit niet bij het groepje van 6, maar erboven

Maar alles is wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 20:10
Die kleinere shift aan de linkerkant, dat is voor mij wel een regelrechte afknapper!
Ik hoop dat bol ook de US versie gaat leveren, anders gaat de mijne toch ook echt uit de VS komen. Dit omdat ik op de universiteit zown toetsenbord heb met een kleine shift en daarnaast de \. Maar dat typt zo vreselijk irritant!

Dus dat gaat hem niet worden voor mij iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Ik ga hem vrijdag even ophalen, als vervangen voor mijn:
Afbeeldingslocatie: http://www.jara.dk/uploads/tx_jarastock/3-LogitechNavigator.jpg
Die ik overigens al echt jaren gebruik. Nu hoop ik alleen dat dit toetsenbord ook lekker werkt met mijn KVM switch.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Pittie schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:19:
Die kleinere shift aan de linkerkant, dat is voor mij wel een regelrechte afknapper!
Ik hoop dat bol ook de US versie gaat leveren, anders gaat de mijne toch ook echt uit de VS komen. Dit omdat ik op de universiteit zown toetsenbord heb met een kleine shift en daarnaast de \. Maar dat typt zo vreselijk irritant!

Dus dat gaat hem niet worden voor mij iig!
Maar goed dat je dat ziet! Dat ziet er wel heel onlogisch uit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
hmm, die kleine shift is idd wel irritant (maar wel aan te wennen)

raar dat die wel groot is op die versie op de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Bekijk het anders zo: als je thuis eenmaal went aan de kleine [shift], heb je er op de universiteit geen last meer van :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
schaduw schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:24:
Bekijk het anders zo: als je thuis eenmaal went aan de kleine [shift], heb je er op de universiteit geen last meer van :*)
Was dat maar zo, ik heb zelf meerder computers, allemaal met een grote shiift.. dus die op universiteit zijn de enige uitzondering.
Op amzon is ook leverbaar zo aan te zien. Echter plaatje nummer 1 heeft een verticale enter toets, terwijl op de rest van de plaatjes een horizontale enter toets te zien is.. Echter op al deze plaatjes heeft het toetsenbord wel een grote linker shift toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-07 11:38
Die van mij is nu ook binnen :)

Erg mooi toetsenbord. Compact, typt lekker, en erg goede looks. Overigens, L-Shift is klein, enter is vertikaal. "n ' t" issue is aanwezig volgens keyscan, echter niet merkbaar in de praktijk.

Wat wel erg jammer is, is dat het toetsenbord krom is :(, misschien maar terugsturen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Laatst online: 07-07 14:48

Ccc

Wat vreemd van die enter toets. Erg storend vind ik dat. Je ziet namelijk overal op elk plaatje een horizontale enter toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aLexy
  • Laatst online: 25-06 11:43
De verticale entertoets kan ik mee leven, echter de kleine linker shift is erg irritant (heb het toetsenbord sinds woensdag). Ik heb de toets er naast ( backslash ) dan ook via sharpkeys geremaped naar linker shift.

Lexy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 13:18
Ik heb de Illuminated sinds gisteren, hier wat foto's.
Zelf kom ik van een Ultra Flat en ik heb redelijk wat gewenning nodig, de Illuminated is simpelweg gewoon breder. Wat mij bijvoorbeeld opvalt: bij de rechter CTRL, SHIFT de ALT GR, het licht eronder is niet mooi egaal verdeeld. Links en rechts laat het wat te wensen over, de C van CTRL is slecht verlicht.

Wat foto's:
Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/8886/img0109pp6.jpgDe verpakking.

Afbeeldingslocatie: http://img373.imageshack.us/img373/2411/img0112tg4.jpgDe Inhoud van de doos.

Afbeeldingslocatie: http://img373.imageshack.us/img373/1551/img0114ff5.jpgDe Logitech Illuminated

Afbeeldingslocatie: http://img373.imageshack.us/img373/294/img0115xy6.jpgPootjes uitgeklapt.

Afbeeldingslocatie: http://img355.imageshack.us/img355/5493/img0116el6.jpgPootjes ingeklapt.

Afbeeldingslocatie: http://img355.imageshack.us/img355/5253/img0122at2.jpgNogmaals het toetsenbord.

Afbeeldingslocatie: http://img373.imageshack.us/img373/8523/img0123wt2.jpgToetsenbord in het donker (1).

Afbeeldingslocatie: http://img362.imageshack.us/img362/5549/img0125fl2.jpgToetsenbord in het donker (2).

Afbeeldingslocatie: http://img355.imageshack.us/img355/6804/img0126zh8.jpgToetsenbord in het donker (3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
Het is inderdaad zo dat bij die paar toetsen het licht niet mooi verdeeld is. Wel vind ik het leuk dat vanaf het toetsenbord de lichtsterkte aanpasbaar is. Ik ben benieuwd wanneer ik een applicatie tegenkom die automatische fade effecten of on-beat light verzorgd. Voor de rest ben ik zeer tevreden met dit toetsenbord.
min punten:
Bij een aantal toetsen geen optimale licht verdeling. (niet stoorbaar wel merkbaar).
Geen scrollwiel en meer van dat soort ongein. (kan ook een pluspunt zijn).

plus punten:
Sleek ass design.
Doet wat het moet doen en nog goed ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Mooie foto's, top, bedankt! Ziet er goed uit. Dat de verlichting niet helemaal netjes verdeelt is zie je op bijna alle verlichte toetsenborden. Opzich niet zo'n ramp toch? Zolang je kan zien welke toets er zit als je weer in de nacht door zit te werken :) .

Iemand hem al gespot in mediamarkt a'dam trouwens?

Vind de linkershift wel een nadeeltje. Zoals ik nu typ raak ik elke keer de rechterkant van m'n brede shift-toets aan, dus dat wordt even wennen.. So be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
Even wennen maar wel erg makkelijk bij het programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Gamepie56 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:51:
Mooie foto's, top, bedankt! Ziet er goed uit. Dat de verlichting niet helemaal netjes verdeelt is zie je op bijna alle verlichte toetsenborden. Opzich niet zo'n ramp toch? Zolang je kan zien welke toets er zit als je weer in de nacht door zit te werken :) .

Iemand hem al gespot in mediamarkt a'dam trouwens?

Vind de linkershift wel een nadeeltje. Zoals ik nu typ raak ik elke keer de rechterkant van m'n brede shift-toets aan, dus dat wordt even wennen.. So be it.
Van de shift gebruik ik ook telkens de rechter kant, dit doet me wel heel erg twijfelen met het aanschaffen van het bordje, hij ligt sinds vanmorgen in de winkel om opgehaald te worden, maar de linker shift gebruik je heel veel bij gamen e.d. 8)7 Domme actie en een achterlijk design, misschien ga ik toch maar wachten op de Amerikaanse versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Laatst online: 01-06 18:52
Ik denk dat ik ook maar ga wachten op een rev 2, ik weet nu al dat ik me ga storen aan die shift, verticale enter en de niet compleet belichte control toetsen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-07 15:26
Thunk schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:43:
Ik denk dat ik ook maar ga wachten op een rev 2, ik weet nu al dat ik me ga storen aan die shift, verticale enter en de niet compleet belichte control toetsen....
Precies... dat heb ik ook, en de spatiebalk maakt relatief veel lawaai vergeleken met de andere toetsen.

Ook ben ik bang dat naar verloop van tijd de verlichting van 1 of meerdere toetsen gaat uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
RoaDHouse schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:24:
[...]
Ook ben ik bang dat naar verloop van tijd de verlichting van 1 of meerdere toetsen gaat uitvallen.
Dat lijkt me een beetje erg overdreven. Je mag toch aannemen dat ze dat goed hebben getest. Waar baseer je uberhaupt dat gevoel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
sajoku schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:44:
[...]

Dat lijkt me een beetje erg overdreven. Je mag toch aannemen dat ze dat goed hebben getest. Waar baseer je uberhaupt dat gevoel op?
Waarom.. de kans dat het gebeurd is echt wel aanwezig bij zoveel toetsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
RoaDHouse schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:27:
[...]

Waarom.. de kans dat het gebeurd is echt wel aanwezig bij zoveel toetsen :)
Natuurlijk is de kans aanwezig. Met normaal gebruik van het tobo lijkt me de kans niet aanzienlijk dat je je er zorgen om moet maken. Gaan ze binnen een vrij snelle tijd stuk mag je verwachten dat het gewoon onder de garantie valt.. (tenminste dat mag ik hopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Pff verlichting stopt niet zomaar hoor :) . Er zijn zoveel illuminated toetsenbordjes, daar heb ik het nog nooit echt van stuk zien gaan. Zodra je je koffie er overheen gooit loop je wat risico, maargoed, dat is over het algemeen sowieso niet zo'n goed plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Logitech heeft een goede "garantie service" daar ben ik ook niet bang voor. Maar als ik zo'n TB aanschaf ben ik daar best wel een beetje huiverig voor. Mijn buurman heeft een G11 of 15 en daar zijn 2 toetsen bijn niet verlicht meer, dus het komt echt wel voor.

De enter en shift toets maakt me niet uit, daar wen je in 1 dag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Kun je inregelen dat als je je scherm locked, de leds uit gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
Er zit gewoon een simpele knop op waarmee je het licht uit aan of zwakker kan zetten.
Wat ik wil leuk zou vinden als het toetsenbord ging oplichten of flikkeren bij bv. een nieuwe e-mail of msn message. Misschien zelfs dat je een timer kan instellen zou ook leuk zijn. Erg handig tijdens het gamen, ga je niet gelijk uit screen maar wordt je toch op de hoogte gebracht van een event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Klinkt als een hardware matige knop.. Net zoals op de G11/G15 zit.. Kun je niet aansturen via je pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Ik heb hem sinds vandaag ook.. Ziet er erg strak uit!

De kleine shift went heel erg snel, de enterknop moet ik nog wel een beetje aan wennen, maar dat komt wel goed.

Spatiebalk maakt inderdaad iets meer lawaai als de rest, maar niet echt storend naar mijn mening.

Verder zie je zoals eerder aangegeven bij de ctrl&alt toetsen dat de backlight ietsjes minder is.. Maar niet heel opvallend ofzo. Gaat er toch om dat je kan zien waar dat knopje zit in het donker?

en ik merk totaal niks van dat n't verhaal.. als ik heel snel achter elkaar n'tn'tn'tn'tn't doe, en daarbij knoppen blijf vasthouden, snel loslaat, whatever.. hij blijft werken. Dus die fout lijkt eruit te zijn, of ik doe iets fout.

Over het lichtknopje hierboven, dat is volgensmij alleen een knopje op je toetsenbord, dus denk niet dat dat aan te sturen is via usb. Verder zitten de numlock/capslock lampjes heel erg mooi weggewerkt onderaan het toetsenbord. (ik mis alleen de scroll-lock knop, niet dat ik hem ooit gebruikte, maar toch een puntje voor mensen die het wel gebruiken).

Hopelijk is er het 1 en ander duidelijker geworden, nog vragen? SHOOT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 12:37
Ik vind dit toetsenbord beetje een fail.

Ten 1e: De polssteun is niet los te halen (kijkend naar de foto's)

Ten 2e: Foute niet gebruikelijk toetsen indeling met een verticale enter en een kleine linker shift.
Waar halen ze deze indeling eigenlijk vandaan?
Ik heb eigenlijk altijd een horizontale enter gehad en zal ook zeker m'n gewenning niet wijzigen voor een ander toetsenbord. Als ik hier op de zaak de 150 toetsenborden van Dell en HP bekijk zijn deze allemaal met een horizontale enter. Waarom zouden ze deze dan überhaupt willen verkopen wanneer de 2 grootste spelers op de zakenmarkt dus standaard horizontale enters leveren?

Ten 3e: het ontbreken van de insert knop op de gebruikelijke plek. Nu gebruik ik insert niet al te vaak, maar ik zou hem toch graag terug willen vinden op de plek waar ik hem gewend ben.

Hopelijk komt logitech ooit met een verlicht en platter Ultra X toetsenbord zonder zo'n polssteun.
Tot die tijd blijf ik m'n Ultra X premium trouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Tsjah.. simpel dan he: dan koop je hem niet.

Polssteun is niet zo heel hoog, tis een vrij plat toetsenbord, zie dus ook niet echt een reden om hem eraf te halen. Maargoed, dat verschilt per persoon.

De indeling is prima aan te wennen.. Het is zelfs zo, dat als je op deze indeling kunt typen, kun je zonder problemen typen op een toetsenbord met verticale enter en grote shifttoets, omdat die op dezelfde plek zit, maar dan groter. Dus dat probleem zie ik niet echt. Zoals ik ook zei. Het went heel snel.

En als laatste. Wat maakt het nou uit waar de insert knop zit zeg.. Zoals je zelf zegt, je gebruikt hem niet zo heel vaak, dus wat is de moeite om je blik even een paar honderste van je scherm af te wenden om het knopje te zoeken?
Doordat de insertknop ergens anders is (er zijn 2 insertknoppen btw), is er een grotere delete knop, en dat is nou wel weer handig. Delete gebruik ik veeeeeeeeel vaker als insert.

-edit-
Heb hem dus sinds vanmiddag.. Sindsdien aardig wat mee getypt. Ik moet zeggen: hij typt echt een heel stuk beter als m'n oude logitech G11, en de shift + enter begin ik aardig aan te wennen :) Denk dat ik morgen of overmorgen echt geen last meer heb van die shift. Dus dat is niet een punt waarom je hem niet zou kopen.

Ik zag net op het toetsenbord van m'n vader dat er ook een kleine shift + verticale enter op zit: logitech mx5000.. gebeurd wel vaker dus.

[ Voor 20% gewijzigd door Boyd op 20-10-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik heb hem ook maar gekocht, kon het niet weerstaan. Nu maar hopen dat de verlichting het blijft doen.

De enter en shifttoets heb ik geen last van, durf er toch niet op te typen omdat hij er zo kwetsbaar uitziet :)

Gamen gaat erg lekker met dit toetsenbord.

Het enige wat me niet lukt is de eject-toets F8 ik ga ervan uit dat deze bedoelt is voor je dvd speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
Je hebt ook de logitech software geïnstalleerd?
Wel jammer dat de backlight waarschijnlijk een hardwarematige knop is. Later als ik een ander toetsenbord heb kan ik hem nog wel altijd open slopen misschien kan ik er wat leuks mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ik heb ervoor gekozen dit toetsenbord een andere keer te kopen, als de andere versie beschikbaar is met de normale layout.. Met de UltraX duurde dat ook een maandje of 2.
Heb in de plaats maar Far Cry 2 gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Ah hij is eindelijk binnen :D
Moet wel erg wennen aan de Enter knop, maar dat is een kwestie van me pink ergens anders neerzetten. Paar dagen en dan maak ik er geen fouten meer mee.
Wel leuk dat je kan kiezen of je standaard de F knoppen of juist de "media"-knoppen wilt gebruiken.
Als ik me camera kan vinden zal ik morgen nog wat foto's schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
sajoku schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:58:
Ah hij is eindelijk binnen :D
Moet wel erg wennen aan de Enter knop, maar dat is een kwestie van me pink ergens anders neerzetten. Paar dagen en dan maak ik er geen fouten meer mee.
Wel leuk dat je kan kiezen of je standaard de F knoppen of juist de "media"-knoppen wilt gebruiken.
Als ik me camera kan vinden zal ik morgen nog wat foto's schieten.
Ik was er na iets meer als 24 uur wel aan gewend hoor :D Heeeeel af en toe dat het nog es fout gaat bij dit soort smylies:

:\ :|

Dan klik ik wel es wat verkeerd aan, maar dat went ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125536

Heb dit toetsenbord nu ook een paar dagen in huis en ik moet zeggen dat het lekker wegtypt. Een beetje zoals het toetsenbord van een laptop. Lichte aanslag en in een wat donkere omgeving ideaal verlicht.

Wat die vertikale [Enter] toets en de kleine [Shift] toets betreft, daar heb ik geen last van. De computers die ik hier heb staan (Medion en Fujitsu Siemens) hebben op hun orginele toetsenbord ook een vertikale [Enter] toets en een wat kleine linker [Shift] toets, dus ik ben niet anders gewend.

Dat de [Delete] toets 2x zo groot is dan normaal en de [Insert] toets er boven zit (naast de [F12] toets) vind ik alleen maar prettig. De [Delete] toets gebruik je toch best vaak en die zit nu dan ook direkt naast de [Backspace].

Kortom, ik ben er zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
de spatiebalk maakt wel veel lawaai in vergelijking met de rest van de toetsen.. en die van mij piept sinds vanochtend ook een beetje.. irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:30
Azerty een mailtje gestuurd over de indeling:
Ik ben zeer geïnteresseerd in het Logitech Illuminated Keyboard. Maar nu wil ik wel graag de US indeling.
Andere (web)winkels in Nederland hebben ‘m allemaal met de EU indeling (zie http://img373.imageshack.us/img373/1551/img0114ff5.jpg) Die wil ik dus NIET
Nu zie ik op jullie site staan: Toetsenbordindeling: VS Internationaal. En bij de plaatjes ook een horizontale enter en grote linker shift knop.
Dus hebben jullie ‘m in deze indeling: http://www.blogcdn.com/ww...edia/2008/09/9726.1.0.jpg ?
MVG
Antwoord:
Beste Dennis,

De versie die wij leveren staat op onze site.
Dit hebben wij na gekeken bij onze leverancier en bij logitech.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,

Mark Plas
Verkoop
Ik blijft het een vaag antwoord vinden...nog maar is een mailtje sturen...

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Ze hebben hem dus niet... duidelijk toch.
Bestel hem dan uit Amerika, ebay ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Ik zat even rond te kijken naar dit toetsenbord, ga hem denk ik dadelijk halen.
Zie ik dit 70356 Logitech Illuminated Keyboard German USB, Zwart, Qwertz € 16,95

http://www.salland.eu/?re...rt-qwertz-920-001027.html

Snel bestellen en betalen, heb ooit zo iets met 100 euro korting gekocht O-)
Maar deze keer waag ik het er toch maar niet op en ga ik is kijken welke versie ze bij de computerland hebben :)

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Behalve dat het plaatje wat erbij staat wel de indeling heeft die ik wil. Nu begrijp ik wel dat ze die ook van logitech hebben, maar dan vind ik het nog niet 100% duidelijk.
Maar deze keer waag ik het toch maar niet en ga ik is kijken wel versie ze bij de computerland hebben :)
Net langs geweest, en ook met de klein shift.

[ Voor 33% gewijzigd door Dannisi op 27-10-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Kan je de letters los maken en verplaatsen anders is die qwertz versie wel relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
B0MBACI schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:07:
Kan je de letters los maken en verplaatsen anders is die qwertz versie wel relaxed.
Ja natuurlijk 8)7 doe je best :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
Ik heb het toetsenbord nu zelf ook gekocht :) Wilde hem bij de computerland halen, liep ik daar naar binnen en zag ik hem voor 80 liggen. Ga ik na vragen, hij was toch 70 op jullie site, liet de verkoper me hun site zien. Was het de dynabyte :X Ook een rood logo :p Toen maar even naar de winkel schuintegenover :+

Ik vind het toetsenbord nu al heel fijn typen! Hij heeft inderdaad de klein shift, dat is wel even wennen, anders de setpoint software in windows is proberen. Hij ziet er ook mooi uit in het donker :) De steun voor je pols voelt ook goed aan! :)

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00633602

Toch echt 70 op hun site, en bij de computerland hier (Leiden) was die vanmiddag ook gewoon 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
denniskrol schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 19:09:
http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00633602

Toch echt 70 op hun site, en bij de computerland hier (Leiden) was die vanmiddag ook gewoon 70.
Ik was bij de verkeerde winkel :+ De dynabyte ;)

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 08:36
Heb hem vanmiddag besteld bij Alternate, maar zie nu pas dat ze op de site afbeeldingen van de NL-indeling gebruiken. Ofwel, quote boven de 2, apenstaartje naast de shift, etc. Vreselijk, en absoluut onwenselijk.
Bij de productinformatie staat dat het wel de amerikaanse indeling betreft. Ook maar eens mailen dus...

[ Voor 25% gewijzigd door frickY op 27-10-2008 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
Op mijn doos staat "US International version US English 105-key keyboard". Dat staat op alle dozen met de kleine shift. Het plaatje op de doos klopt ook niet, wel een kleine shift, maar naast de enter staat een #, dus ook een verkeerd layout. Misschien dat het daardoor verwarrend is voor de webshops.

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
denniskrol schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:16:
Behalve dat het plaatje wat erbij staat wel de indeling heeft die ik wil. Nu begrijp ik wel dat ze die ook van logitech hebben, maar dan vind ik het nog niet 100% duidelijk.

[...]

Net langs geweest, en ook met de klein shift.
Azerty heeft ook gewoon de versie met kleine shift en 'rare' enter (niet horizontaal). Dat is dus niet hetzelfde als het plaatje op hun website.

Ik heb nu een weekendje met het toetsenbord getype en moet zeggen dat ik al gewend ben aan de kleine shift en postie de backslash ernaast. De groter del knop vind ik best relaxed moet ik zeggen. Ff wennen dat de insert knop iets hoget zit maar dat is een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
jordz. schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:00:
[...]

Ik was bij de verkeerde winkel :+ De dynabyte ;)
Ik las 't anders..lamaar....:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Antwoord van Alternate; Ze verkopen het toetsenbord met de Nederlandse indeling. De afbeeldingen kloppen dus wel, de productinformatie niet.

Als ontwikkelaar wil ik er niet aan moeten wennen dat mijn backslash, quotes en accolades opeens op een andere plek zitten.
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b7/NL_toetsenbord_groot.PNG

Die gaat dus retrour. Om de verticale enter en grote [Del] kan ik me niet zo druk maken, maar ik wil wel perse een US-International layout.

update
Het schijnt wél de Amerikaanse layout te zijn. Zou morgen binnen moeten komen, dus dan weten we het zeker.

Op de Logitech-site zelf wordt hij overigens wel in de ideale indeling afgebeeld; US-international met een normale enter en l-shift.
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/1170/jpg/9726.1.0.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door frickY op 28-10-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Houdt ons op de hoogte zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Bij een normale toetsenboord kan je zo de letters eraf plukken en ergens ander plaatsen dat bedoelde ik. (ooit eens een grap uitgehaald door de letters op abc volgorde te zetten ;) )
Maar wat ik uit je reactie begrijp is dat het bij deze niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
B0MBACI schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:22:
[...]

Bij een normale toetsenboord kan je zo de letters eraf plukken en ergens ander plaatsen dat bedoelde ik. (ooit eens een grap uitgehaald door de letters op abc volgorde te zetten ;) )
Maar wat ik uit je reactie begrijp is dat het bij deze niet kan.
Je kan ze er wel afhalen. Ze zijn denk ik alleen iets fragieler dan je standaard toetsenbord toetsen :).
Het zijn volgens mij dezelfde toetsen als in de Ultra-X zitten alleen met een ledje eronder. Voorzover ik kan zien tenminste. Ik heb geen zin om er een toets af te sjorren om vervolgens weer te priegelen met het erop zetten.
Bij de ultra-x wel een aantal keer gedaan maar die zijn nooit meer zo soepel geweest als in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-10-2023
m-tuning schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:43:
[...]

Klopt idd, maar is verticaal niet standaard?

Had ik ook al op mijn oude toetsenbord:

[afbeelding]
Welk toetsenbord is dat btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 12:37
frickY schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:10:
Antwoord van Alternate; Ze verkopen het toetsenbord met de Nederlandse indeling. De afbeeldingen kloppen dus wel, de productinformatie niet.

Als ontwikkelaar wil ik er niet aan moeten wennen dat mijn backslash, quotes en accolades opeens op een andere plek zitten.
[afbeelding]

Die gaat dus retrour. Om de verticale enter en grote [Del] kan ik me niet zo druk maken, maar ik wil wel perse een US-International layout.

update
Het schijnt wél de Amerikaanse layout te zijn. Zou morgen binnen moeten komen, dus dan weten we het zeker.

Op de Logitech-site zelf wordt hij overigens wel in de ideale indeling afgebeeld; US-international met een normale enter en l-shift.
[afbeelding]
Het is niet die layout die je laat zien. De toetsenpositionering is wel zo, maar de toetsen hebben niet de functies van die Nederlandse layout. Die layout die logitech verkoopt staat dus ook gewoon niet eens op wiki.
Het is een soort mix van US International met de NL layout.
Afbeeldingslocatie: http://img373.imageshack.us/img373/1551/img0114ff5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b7/NL_toetsenbord_groot.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
Coeluh schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:38:
[...]

Welk toetsenbord is dat btw?
Logitech Media Keyboard Elite heet ie geloof ik.

Ik heb er nog 1 te koop voor 15 euro. (half jaartje gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
frickY schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:10:
...

update
...

[afbeelding]
In de logitech shop kan je 'm ook bestellen (wel 80 euro maargoed), daar kan je ook uit verschillende indelingen kiezen, maar nogsteeds niet de gene die wij willen. (heb ik gister over gemailed met logitech)

Bij die shop staan er ook artikel codes bij, maar de gene die wij willen (US indeling, NIET US international) is art. code: 920-000914.
En in Amerika lijkt die nog nieteens te koop te zijn (Amazon), dus dat schiet ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc

Ccc

Ik had al eerder in het topic gezegd dat mij is verteld dat ik het pas in november zou kunnen bestellen.
Dit betrof toen ook de US indeling. Dus ik ga ervan uit dat als ik hem krijg dat ik de juiste indeling heb. Maar dat wordt dus sowieso pas november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Heb hem binnen en het is dezelfde layout als Frag1le hierboven laat zien.
Wel verwarrend, want de afbeelding op de doos is van een NL-layout, met daar op een sticker met "US International version 105-key keyboard".

Vind het wel belachelijk dat er 2 precies dezelfde toetsen opzitten. De toets met pipe en backslash naast de linkershift is identiek aan de toets met pipe en backslash naast de enter. Ik snap echt niet waarom voor deze layout gekozen is, want ofwel de shift ofwel de enter is voor niets opgeoffert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frickY schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:30:
Vind het wel belachelijk dat er 2 precies dezelfde toetsen opzitten. De toets met pipe en backslash naast de linkershift is identiek aan de toets met pipe en backslash naast de enter. Ik snap echt niet waarom voor deze layout gekozen is, want ofwel de shift ofwel de enter is voor niets opgeoffert.
Soms is het nog gekker. Op het toetsenbord van mijn Medion PC zit er naast de linker, kleine [Shift]-toets een toets het het opschrift 'not used'. Hier wordt dus een fatsoenlijke [Shift]-toets opgeofferd voor......niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
macro-key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:13
Heeft iemand al enig idee of het juiste toetsenbord al ergens te bestellen is? Dus niet de versie met de verticale enter, kleine linkershift en 2 dezelfde toetsen (backslash key).

Ik ga de mijne denk ik terug sturen naar Salland. Zij hebben echter niet de juiste indeling leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Ik heb een boel winkels afgemaild, nergens lijken ze de goed te hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 09:05

KillerB

______

wat is volgens jullie de juiste indeling dan? Ik heb de versie van salland gisteren opgehaald en lijkt me een vrij normale indeling :? Alleen die shift is wat klein en de enter is meer verticaal geörienteerd. Om eerlijk te zijn heb ik er geen moeite mee, had hiervoor de notebook variant van dinovo.

Ik vind hem fijner typen dan een notebook keyboard waarbij de toetsen wel een erg ondiepe aanslag hebben, deze is net wat dieper, geeft meer gevoel. Sowieso voelt de aanslag solide aan.

De verlichting als het begint te schemeren is geweldig, het ziet er bijna net zo mooi uit als het interieur van mijn alfa by night ;).
Ik moet alleen even wennen dat er een draadje aanzit, ik heb eigenlijk al draadloze keyboards sinds logitech goede maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
De 'normale' variant heeft een brede linker shift, een horizontale enter, en de pipe/backslash boven de enter; de US-indeling. Ik meen dat die (nog) nergens leverbaar is.

Ik heb het tobo nu een paar dagen in gebruik. De verlichting is inderdaad zo handig als dat ik gehoopt had, ik kan snachts de verlichting uit laten. Heb nog wel vaak dat ik de bovenste helft van de enter indruk wanneer ik eigenlijk de backslash nodig heb (erg vervelend bij uitpakken van zipfiles). Maar dat zal nog wel wennen.

Ik weet nog niet of ik de diepere aanslag prettig vind. Ik heb hiervoor 3x een Ultra-X gehad en vind die ondiepe aanslag eigenlijk wel prettig.

[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 02-11-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serayo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[leeg]

[ Voor 139% gewijzigd door serayo op 01-07-2018 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-10-2024
De site van Zercom geeft wel de US-versie aan ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Abductor op 03-11-2008 18:01 . Reden: Fout in de link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dat artikelnummer — 920-001258 — is dezelfde als op mijn US-International doos staat en dus met verticale enter en kleine linker shift. Vrees dus dat het hem niet is, en ook hier de verkeerde afbeelding is gebruikt.

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 03-11-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc

Ccc

Wel niet netjes dat al die webshops kopers verkeerd voorlichten met foute afbeeldingen.

Ik denk dat je op zoek moet naar een versie met dit artikelnummer PN 920-000914.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Shark16 schreef op maandag 03 november 2008 @ 17:47:
Aangezien ik ook op zoek ben naar een webwinkel waar de US versie is te bestellen ben ik eens gaan mailen naar een aantal shops. Ik zal onderstaande lijst bijwerken zodra ik meer informatie heb.

Geen van onderstaande shops levert de US versie:
Logitech

[...]

Informatique

[...]

Komplett

[...]
Azerty
Ik heb vandaag een klant aan de telefoon gehad, helaas leveren wij niet de goede versie.
Als bijlage heb ik een foto mee gestuurd. Dit is de versie die wij leveren.
Salland
We kunnen helaas niet garanderen dat het uw gewenste indeling heeft. Er is een mogelijkheid dat u wel de goeie krijgt, maar ook niet.
Max ICT
De US Layout is onderstaand product:

http://www.maxict.nl/prod...tech_Illuminated_Keyboard

(dennis edit: maar daar staat de foute artikel code bij, dus ze verkopen ook de 'foute')
Scheeld weer mailen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Dannisi op 03-11-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serayo
  • Niet online
[leeg]

[ Voor 131% gewijzigd door serayo op 01-07-2018 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Al meer gehoord van de andere shops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serayo
  • Niet online
[leeg]

[ Voor 111% gewijzigd door serayo op 01-07-2018 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc

Ccc

Ja kijk je geeft zelf aan Logitech (29-10-08) te hebben gemaild en zij kunnen de betreffende versie niet leveren.

Dus het lijkt mij sterk dat andere webshops dit wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
LoL... dat men zich zo druk kan maken over 2 keys die net even anders zijn of zitten :). Erg komisch.
Modbreak:Dat jij het je niet kunt voorstellen mag zijn, maar laat een ander in z'n waarde en ga niet zo trollen :o

[ Voor 38% gewijzigd door dion_b op 05-11-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-07 14:56

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik de hele dag wachten op de postbode die mijn nieuwe Logitech Illuminated Keyboard (met MX Revolution muis) kwam brengen, komt ie net aanzetten voordat ik moet gaan werken. Ik typ deze post dus op me werk. Ik zal vanavond verder berichten maar dan met het nieuwe keyboard. Ik zag wel al dat er een sticker op de doos stond met daarop "US International with UK lay-out". Verder zag ik dat ik dus een kleinere shift toets had en een verticale enter toets. Ook zag ik dat de plaats van het @-teken nu ergens bij de enter toets zat. Dit alles heb ik overigens opgemaakt door de afbeeldingen op de doos, want had te weinig tijd om de doos nog te openen.

Vind het wel jammer en tevens ook onbegrijpelijk dat deze toetsenborden met zulke lay-out hier in NL worden verkocht/geleverd. Maargoed gelukkig kan ik heel goed blind typen dus stel ik het gewoon in op VS Internationaal - Nederlands. Zo zitten de meeste tekens toch nog op de juiste plaats. Vanavond post ik dus vanaf nieuwe keyboard en geef ik meer info over de lay-out...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CaptainM schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:54:
Ook zag ik dat de plaats van het @-teken nu ergens bij de enter toets zat. Dit alles heb ik overigens opgemaakt door de afbeeldingen op de doos, want had te weinig tijd om de doos nog te openen.
De afbeelding op de doos klopt niet met wat er in de doos zit. Wèl de kleinere [Shift]-toets en de vertikale [Enter]-toets, maar voor de rest de gewone 'Internationale' indeling.
Dus het @ zit gewoon boven de '2' en het euroteken zit gewoon bij de '5' en niet zoals op de doos staat, bij de '4'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serayo
  • Niet online
[leeg]

[ Voor 98% gewijzigd door serayo op 01-07-2018 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Shark16 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 17:05:
[...]

Logitech levert deze versie wel maar alleen in de VS. Misschien kopen bedrijven in vanuit de VS dus in dat opzicht zou het mogelijk moeten zijn.

[...]

Het is meer een principekwestie. Tuurlijk went alles op den duur maar dat wil niet zeggen dat ik het direct moet accepteren ;)
Ik was in een uur gewend aan de andere indeling van het toetsenbord. Het ding typed erg lekker en een erg grote verandering is het nu ook weer niet.

• Forbidden
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-06 09:01
Ik heb de Logitech Illuminated ongeveer een uurtje in gebruik en heb nu ook geen probleem meer met de enter toets. Ik vind hem op zich wel klein voor een verticale enter. De shift toets mis ik nog regelmatig of ik druk precies in het midden waardoor er bijvoorbeeld |Z in beeld ontstaat.

Ik heb het toetsenbordje aangeschaft bij laptopshop en zij hebben mij aangeboden mijn geld terug te geven. Ik zit nu zelf nog te twijfelen want het tobotje kan nog best wennen. Al vraag ik me nu wel af of de andere layout binnenkort nog in NL beschikbaar zal zijn anders heb ik toch echt liever die.

Het toetsenbordje typt overigens heerlijk. Toetsaanslag bijna geruisloos en de feel is gewoon fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

Helaas gebruik ik de toetsen in de buurt van de cusor toetsen met gamen.
Waaronder ook de nu ontbrekende "backslash" toets.

'K heb 'em dus maar weer teruggestuurd.

:(

En idd dom van Logitech NL om de verkeerde afbeeldingen op hun website gebruiken.

BTW, ik had dus besteld bij Salland. Had van tevoren nog gevraagd of ze het konden nakijken.
heeft helaas niets opgeleverd.

[ Voor 20% gewijzigd door YVG op 14-11-2008 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forbidden
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-06 09:01
Ik heb besloten om hem terug te sturen omdat ik voor deze prijs een perfect toetsenbord mag ontvangen. Laptopshop van Coolblue laat weten of zij alsnog een nieuwe versie van het keyboard ontvangen, dan wel de versie met de grotere shift en horizontale enter.

Nu maar weer terug op de Lycosa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Forbidden schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:31:
Ik heb besloten om hem terug te sturen omdat ik voor deze prijs een perfect toetsenbord mag ontvangen. Laptopshop van Coolblue laat weten of zij alsnog een nieuwe versie van het keyboard ontvangen, dan wel de versie met de grotere shift en horizontale enter.

Nu maar weer terug op de Lycosa.
Waarom denk je dat ik hem nog niet besteld heb... Tis een mooi toetsenbordje, maar ik kan ook gewoon niet aan de shift wennen. Overigens de verticale enter ben ik ook liever kwijt dan rijk.

Maar ik wacht rustig af, voorlopig voldoet mijn huidige toetsenbord nog prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Heb vandaag m'n Logitech Internet Navigator toetsenbord iets te goed schoongemaakt. Zo goed dat ie niet meer doet :P (draai mn toetsenborden altijd eens per jaar uit elkaar voor grote schoonmaakbeurt, incl. alle knopjes enzo..).

Dit leek me een leuke vervanger; wacht dus ook even af of de 'goede' versie binnenkort ergens leverbaar is :), red me tot die tijd wel met een vooroorlogs toetsenbord.

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc

Ccc

[b][message=31052845,noline]met een vooroorlogs toetsenbord.
Offtopic:

Iemand enig idee hoe je erachter kunt komen uit welk jaar je toetsenbord komt?
Ik zag vooroorlogs staan en dacht volgens mij is het toetsenbord dat ik al zowat heel mijn leven gebruik ook van voor de oorlog. :P
Ik heb een LiteOn SK-2500. Vindt er alleen drivers van. Voor de rest helemaal niets op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zojuist op raadselachtige wijze voor mekaar gekregen om één van de pijltjestoetsen los te krijgen. De bevestiging van de toetsen is wel erg minimalistisch, dus pas op met het vervoer of schoonmaken!

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
eNaSnI schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:44:
Zojuist op raadselachtige wijze voor mekaar gekregen om één van de pijltjestoetsen los te krijgen. De bevestiging van de toetsen is wel erg minimalistisch, dus pas op met het vervoer of schoonmaken!
Hoe goed zijn ze weer terug te plaatsen? Ik wil een toets er ook nog wel eens afhalen als er iets onder vast zit, bij m'n Vaio kan dat ook gewoon.

Heb je er een foto van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik gok dat het hetzelfde systeem als bij de UltraX is.
Dan is het een schaartje van 2 plastic U-tjes waarvan de ene in de toets klemt en in een gleufje in het toetsenbord glijdt, en de ander in het toetsenbord klemt en in een gleufje in de toets glijdt.
Die kun je er af trekken en er weer opdrukken. Maar te ruw of en vaak en de pinnetjes breken af

Ah, zo dus;
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/1170/jpg/10082.1.0.jpg
Vrijwel hetzelfde als de UltraX.

[ Voor 14% gewijzigd door frickY op 18-11-2008 21:33 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste