Dames en heren!
heb ondertussen even een paar foto's gemaakt voor degene die geintresseerd zijn naar de samsung PS50B650!
http://img4.imageshack.us/gal.php?g=013yjd.jpg
een aantal foto's van mijn huidige set up, er word nog gewerkt aan de andere slaapkamer dus het is een tijdelijke rustplaats;)
het beeld valt mij heel erg mee! heb er geen enkele klacht over wat betreft de beeldkwaliteit,
nu ben ik op het gebied van beeld ook niet echt een expert dus verwacht geen diepgaande onderzoeken, maar ik zie wel in hoeverre het er beter of slechter uitziet tov mijn vorige tv.
ik heb op dit moment nog geen blu ray speler, ben daar wel mee bezig dus kan eigenlijk nog niet echt het full hd gedeelte beoordelen, via media center stream ik mijn films nu door naar mijn tv, en als het goed is moet dit ook in 1080P kunnen als ik me niet vergis, maar ben er dus nog niet aan toe gekomen een full hd film te bekijken.
de tv beschikt zelf ook over de mogelijk heid om een film te streamen zonder tussenkomst van windows media center of een xbox.
werkt heel simpel en gemakkelijk!
het geluid van de tv is wel wat minder dan moet ik zeggen, de speakers zitten aan de achterkant, het had beter kunnen zijn. zeker wanner de tv straks tegen de muur hangt ben ik bang dat het geluid er niet beter op word, maar daar heb je uiteraard ook de cinema setjes voor.
voor de rest prachtige tv! over gevallen als reflexie in het beeld kan ik weinig zeggen omdat hij toch in een dondere hoek staat en het licht er niet op valt.
mochten er vragen zijn, of wil je een specifiek aspect zien van de tv laat het me horen!
Groeten BekSide