oude topic. Maar weer actueel omdat UPC weer heeft aangekondigd om de snelheden te verhogen.
Tenminste, je moet er wel wat voor doen! Je moet naar hun site en een code invoeren.
Dan zou ik van 16 Mbps, naar 60 Mbps gaan.
Dit aanbod is slechts 2 weken geldig!
Ik had het bijna gedaan.. maar toen ging ik nadenken...
1. ik denk dat ik die snelheidsverhoging toch wel krijg. Vroeg of laat. De 16 Mbps bieden ze niet meer aan, ze gaan volledig op glasvezel over (tot de straat), zal hun alleen maar geld kosten om 2 systemen naast elkaar aan te houden.
2. Sinds ik tegenwoordig meest in mijn winkel ben, ben ik nauwelijks nog thuis.
3. Ik download geen films oid. Of zelden dan ieg. En als ik het doe, dan is de snelheidslimiet gewoonlijk niet de bottleneck. Denk dat ik heel weinig van die verhoging zal gaan merken. Zeker niet bij het surfen.
4. Uiteraard ben je, na verandering van abonnement, weer een jaar gebonden aan een contract.
Terwijl ik liever mijn contract nog een half jaar uitzing, en dan weer ergens een nieuwe aanbieding pak! (ik heb deze abonnement ook een half jaar voor halve prijs, scheelt ook weer 25%).
Wie heeft het wel gedaan? En wie is het met me eens?
edit:
eigenlijk was ik er al ingetrapt.. een paar weken geleden had ik al aangegeven op hun website dat ik dit wilde. Iets aanklikken ofzo, code was nog niet nodig. Maar blijkbaar is dat niet doorgekomen, want als ik mijn snelheid test, nog steeds 16 Mbps. En ook gezien de brief natuurlijk.
En nu, nu HOOP ik dat het niet doorgekomen is! Zit er sowieso aan te denken om juist te Downgraden. Ik heb geld harder nodig als snelheid.
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 30-08-2009 10:10
]