Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Fullscreenmessage, klinkt ook interessant :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Blueflame_Core schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:10:
[...]

Inderdaad ziet er erg gaaf uit. Toch blijf ik erbij dat ik niet snap waarom nokia het niet onbeperkt verlicht kan blijven. Als na een uur de verlichting uitgaat is het dan nog wel goed leesbaar?
zoals ik al zei, het zijn alleen de leds die blijven branden.. daarom is het een hele zuinige stand-by..
Maar als je de toetsen blokkering uit zet, dan blijft t wel onbeperkt staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 07:49
Santo schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:18:
[...]

zoals ik al zei, het zijn alleen de leds die blijven branden.. daarom is het een hele zuinige stand-by..
Maar als je de toetsen blokkering uit zet, dan blijft t wel onbeperkt staan..
Jaaa dat weet ik :p, maar hoe je het ook wendt of keert het blijft verlichting.

Maar hoe bedoel je dat precies met die toetsen blokkering?
Als jeje toetsen niet blokkeert dan blijft de klok wel onbeperkt branden? Dat zou namelijk op zich wel tof zijn maar ook een beetje krom. Al heb je met deze slider misschien niet echt toetsenblokkering nodig omdat het toetsenbord weg is als die dicht is geschoven en de knoppen onder het display niet echt gevoelig zijn heb ik ergens gelezen.

Toch blijf ik benieuwd en wacht ik op je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
haha, ja dit heb ik gemerkt uit ervaring... :9

Maar als je de toetsenblokkering uit zet, dan blijft het wel onbeperkt staan..
Het klopt dat die knoppen niet gevoelig zijn, maar je moet wel oppassen want als je 2 keer per ongeluk op de groene knop drukt bel je al iemand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Santo schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 17:12:
haha, ja dit heb ik gemerkt uit ervaring... :9

Maar als je de toetsenblokkering uit zet, dan blijft het wel onbeperkt staan..
Het klopt dat die knoppen niet gevoelig zijn, maar je moet wel oppassen want als je 2 keer per ongeluk op de groene knop drukt bel je al iemand ;)
Maar goed, als je toetsenblokkering uit zet, blijft dat alleen de clock verlicht? Of alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
ja de klok blijft AAN ja :9

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Ik heb een probleem met het afspelen van youtube videos, dit lukt niet: realplayer geeft aan dat de bandbreedte (?) onvoldoende is? En op andere videosites krijg ik steeds de melding dat mijn flashplayer outdated is?

PS: Duurt het bij jullie ook meer dan 2 uur voordat de batterij opgeladen is???

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:49
Via de netadapter gaat het volgens mij sneller. Via USB duurt het bij wel een eeuwigheid. Niet dat ik dat echt lastig vind: hij hangt er vaak zat aan om nooit leeg te raken.

• Santo
ik vind het ook echt heel jammer dat de batterij bij een dag gebruik, leeg is...
Vanmiddag dacht ik, ooh nog helemaal vol..! Toe maar..
2 uur later moest ik hem opladen, die indicatie is niet echt te vertrouwen =]

• Blueflame_Core
Santo schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 20:57:
ik vind het ook echt heel jammer dat de batterij bij een dag gebruik, leeg is...
Vanmiddag dacht ik, ooh nog helemaal vol..! Toe maar..
2 uur later moest ik hem opladen, die indicatie is niet echt te vertrouwen =]
Wat doe je dan allemaal met het toestel?

• Santo
hmm, vanochtend half uur google-maps + gps, daarna stuk of 10 filmpjes @ nu.nl/youtube/google video gekeken..
Stuk of 10 smsjes, 5 min gebelt
en savonds nog paar filmpjes, 15 min msn en nog 15 min FM zender met media-speler

Ik kan wat vergeten zijn :P

• Blueflame_Core
Santo schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:05:
hmm, vanochtend half uur google-maps + gps, daarna stuk of 10 filmpjes @ nu.nl/youtube/google video gekeken..
Stuk of 10 smsjes, 5 min gebelt
en savonds nog paar filmpjes, 15 min msn en nog 15 min FM zender met media-speler

Ik kan wat vergeten zijn :P
Wat vreet er dan zoveel stroom? Die filmpjes zeker :P

• Santo
misschien de 3.5G connectie..
Mja ik was vanochtend voor het eerst in een gebied met die dekking ( Nijmegen!! )
Dus wou er wel gelijk gebruik van maken, 1 dag 35 MB gedownload...
Ff vol houden en vodafone vind het niet leuk meer =]

• Blueflame_Core
Santo schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:15:
misschien de 3.5G connectie..
Mja ik was vanochtend voor het eerst in een gebied met die dekking ( Nijmegen!! )
Dus wou er wel gelijk gebruik van maken, 1 dag 35 MB gedownload...
Ff vol houden en vodafone vind het niet leuk meer =]
LoL ja 3G is de boosdoener, was met mijn n73 ook zo toen ik hem daar op had. Snel geswitched op GSM en nu doet ie het weer heeel lang, dus zal ook wel met de N85 zo zijn, als die tenminste ook die netwerk modussen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sindskort ook een n85'tje.. zit alleen een beetje te stoeien met de (standby) snelkoppelingen. Ik kom er niet uit. Ik kom snelkoppelingen te kort. :) Weet iemand een hack of app waardoor ik ook de icoontjes kan vervangen van bijvoorbeeld de FM radio en zoekfunctie? Ik heb de icoontjes op vertikaal staan btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
je kan de snelkoppelingen gewoon veranderen in de instellingen, kijk hier maar eens:
Menu->Instrumenten->Instellingen->Algemeen->Persoonlijk->Stand-by->Snelkoppelingen

Alleen ik weet ook niet hoe je bijvoorbeeld "zoekopdracht: internet en mijn inhoud" & "Online delen" kan weg halen van stand-by

In het begin is het echt zoeken naar alle functies =] ik heb ze ook nog niet allemaal en heb hem een week =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@santo: van die snelkoppelingen weet ik. Dat heb ik al aangepast. Toch wil ik graag Sozu en Opera Mini als snelkoppeling ipv die online delen/fm radio/zoekopdracht icoontjes als dat mogelijk is. Cutekeys biedt een oplossing nu (10 dagen trial: http://www.symbianguru.co...cuts-for-all-actions.html). :)

BTW: is het beter qua performance om je apps op je geheugenkaart te knallen of om ze op je interne geheugen te zetten? Zet ze nu op m'n sd-kaartje maar iets zegt me dat op het interne geheugen misschien sneller is?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2009 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een N85 van nog geen 30 uur oud.

Ik had hem aan aan de computer aangesloten toen hij uit viel.

Nu verlicht hij af en toe het scherm waar dan Nokia op staat.

Weet iemand wat er aan de hand is/kan zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 13-02-2009 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 23:18:
Ik heb een N85 van nog geen 30 uur oud.

Ik had hem aan aan de computer aangesloten toen hij uit viel.

Nu verlicht hij af en toe het scherm waar dan Nokia op staat.

Weet iemand wat er aan de hand is/kan zijn?
Vertel ons eens is wat meer?

Heb je `m proberen te updaten oid?

Probeer `m eens te resetten met de volgende code:

- Toestel uitzetten
- '3', ' * ' en de belknop ingedrukt houden
- Toestel aanzetten (knoppen ingedrukt houden)

Als dat niet lukt, naar een NSP, of terug naar je leverancier.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik had hem aan de computer omdat ik er muziek op wou zetten maar ik was nog niet eens zo ver gekomen.
Ook wou ik wat van de telefoon af gooien omdat hij aangaf dat de telefoon geheugen vol zat en dat ik iets moest verwijderen.
Ik wou dat via de comp doen omdat hij een fout melding gaf als ik iets wou verwijderen.
Als ik vanavond/vannacht geen oplossing heb ga ik er weer mee terug naar de winkel.

Maar de 3 * en bel knop ingedrukt houden en dan aan doen werkte niet.
Toch hartelijk bedankt voor de tip.

Btw. wat is een NSP? Nokia service point?:$

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2009 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 00:55:
Btw. wat is een NSP? Nokia service point?:$
Ja.

Dit lijkt overigens weer zeer op een symbian fout :p, zoals bij de n73 ook vaak het geval was.
Is dit toevallig nog veranderd bij de n85? Ik bedoel dan de traagheid en af en toe uitvallen etc..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
die van mij is pas 1 keer vast gelopen, toen ik hem de eerste keer loskoppelde van de pc..
Maar ik vind hem verder niet traag, soms als iets aan het laden is en je gaat wat anders doen wel.. maar dat snap ik wel..

1 ding is wel traag en heel irritant, dat is de contactenlijst.. die moet laden of iets... ( heb nu nog maar 20 mensen erin staan, moet er nog 100 in zetten, dus ben benieuwd hoe traag hij dan is... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=31499840,noline]
Ik wou dat via de comp doen omdat hij een fout melding gaf als ik iets wou verwijderen.
Wat van je 30 uur oude Nokia heb je precies geprobeerd te verwijderen? Heeft dit niet iets te maken met het feit dat hij nu raar doet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heeft iemand hier wat aan: http://symbianism.blogspo...nstallers-and-themes.html

Staat beschreven hoe je die lelijke Online Delen icons kunt verwijderen van je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
nee, kan je daarmee niet weg halen..
Daarvoor moet je eerst je telefoon hacken, en de N85 is nog niet gehackt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Santo schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:12:
nee, kan je daarmee niet weg halen..
Daarvoor moet je eerst je telefoon hacken, en de N85 is nog niet gehackt :9
Aight, zie het. Blijft kut die nokia/symbian interfaces. Ze mogen daar wel eens een betere usability-pipo aannemen.

EDIT:
Dit werkt wel om de Online Delen icons te verwijderen uit je active stand-by scherm:
- download de Installer voor de n96 (werkt gewoon op de n85) hier: http://betalabs.nokia.com...re-online-40#betadownload
- installeer de app en restart je telefoon
- de icons zijn nu niet meer zichtbaar en je kunt vanuit Toepassingen de Online Delen app gewoon weer verwijderen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livelifefast
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-03-2023
Heb jij bovenstaande al getest?? Ik gebruik nu active standby niet om dat inderdaad icons midden in beeld staan. Dit zou dan de oplossing wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livelifefast
Heb bovenstaande app geprobeerd, bij mij loop alles mbt tot foto's vervolgens vast.. Bestanden weer uninstalled en foto's werken weer normaal. Ook kun je alleen het standby item van het ovi gebeuren verbergen, de andere standby items blijven gewoon in beeld. Misschien iets voor een volgende firmware??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de app ook weer verwijderd? Hier werkt het prima namelijk.. en het gaat idd alleen om die Online Delen icons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:09
Ginz schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 23:54:
[...]
Probeer `m eens te resetten met de volgende code:
- Toestel uitzetten
- '3', ' * ' en de belknop ingedrukt houden
- Toestel aanzetten (knoppen ingedrukt houden)
Vanaf de 3.2 toestellen is het niet meer 3 * en bel maar 3 * en multimedia toets.
Je moet de toetsencombinatie ook iets sneller losloaten, ongeveer 1 seconde na opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
livelifefast schreef op zondag 15 februari 2009 @ 11:58:
Heb bovenstaande app geprobeerd, bij mij loop alles mbt tot foto's vervolgens vast..
Same here. De fotogalerij onder de multimediatoets is nu stuk.

Op die nokia site staat dat ze binnenkort de N78 versie gaan plaatsen, hopelijk komt er ook een keertje een versie voor de N85. Dat zou mooi zijn, want ik wil ook graag die troep uit het standby scherm (ook die wlan scan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanBV
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-12-2024
Heb de Online Delen truck ook geprobeerd, zolang je het programma laat staan loopt galerij vast ja, maar het is ook de bedoeling dat je t programma weer verwijderd, dan is je Online Delen regeltje in je standby screen weg en werkt alles weer naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Als ik het programma verwijder, krijg ik de regel ook weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanBV
Vreemd, hier is de regel er ook nog wel, maar de tekst is in ieder geval weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Sinds vandaag is m'n Vodafone abonnement dan eindelijk ingegaan. Het internet is wel lekker snel en ik heb nu 3G bereik in m'n eigen woonplaats.

Ik vraag me alleen af hoe ik m'n telefoon nu als modem kan gebruiken. Ik had eerst Orange en daar lukte het gewoon, maar ik heb nu de APN namen zowel in de laptop als in de N85 veranderd, maar ik kan nog steeds niet internetten op m'n laptop via de N85. Vodafone zal dit toch niet geblokkeerd hebben :?

Dus als iemand hier met Vodafone z'n N85 als modem gebruikt, graag assistentie :)

Ik heb toendertijd de procedure al hier beschreven: _Christiaan_ in "Nokia N85" Alleen voor Vodafone werkt dit dus blijkbaar niet.

Ik kom er echt niet uit. Als ik op verbind klik, dan gaat het packetdata logootje (2 pijltjes onder de 3G) even gestippeld aan, dan heel even knipperen en dan uit :(

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanBV
Hier een vodafone klant die regelmatig mobiel internet met de laptop via de N85 als modem,

Heb eigenlijk niets bijzonders gedaan, gewoon een connectie via Nokia PC suite leggen en dan Connect to Internet kiezen en t was klaar.

Als je misschien instellingen nodig heb zeg t maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
sinds een paar dagen heb ik haast geen ontvangst meer via GPS.. in het begin stond ik er versteld van hoe precies hij was, maar nu is het meestal een straal van 2 km of iets..
Wat kan er gebeurt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

StephanBV schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:25:
Hier een vodafone klant die regelmatig mobiel internet met de laptop via de N85 als modem,

Heb eigenlijk niets bijzonders gedaan, gewoon een connectie via Nokia PC suite leggen en dan Connect to Internet kiezen en t was klaar.

Als je misschien instellingen nodig heb zeg t maar.
Nevermind, het werkt al :)

Ik zit hier op een Macbook te internetten via Bluetooth, dus het werkt allemaal een beetje apart. Maar ik moest even heel de N85 modem uit OSX gooien, opnieuw aanmaken, maar dan wel accountnaam en wachtwoord invullen (beide Vodafone). Bij Orange hoefde dat toen niet. En bij APN moet live.vodafone.com staan. :)

Bij Speedtest haal ik met de laptop een upload van 15 KB/s en een download van 96 KB/s. Terwijl dat op de N85 zelf (met Opera Mini) meer dan 100 KB/s upload is en iets van 400 download. Misschien haal ik met een kabel meer performance :)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07 23:06

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Ik moet binnenkort op vakantie eea uittikken en een bluetooth keyboard vind ik iets te duur voor eenmalig gebruik. Iemand enig idee of het mogelijk is een USB keyboard aan te sluiten op de N85?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Ik heb largetime screensaver op m'n n73 geinstalleerd alleen hij doet het niet :S? Heb je enig idee hoe dit kan. Kan hem verder ook nergens vinden om eventueel dingen in te stellen als die al moet. Graag je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Je kan hem instellen bij je Powersaver settings, daar waar je ook kiest wat je in je balk wilt zien. Hij hangt nu even aan de lader maar het is geloof ik settings -> general-> personalisation -> themes -> powersaver.

Handy calendar heeft geloof ik ook een standby kalender... voor als je een kalender wilt...

Ook Smartlight is een goed progsel, dat houdt je backlight aan en voorkomt de screensaver in alle programma's (bijvoorbeeld SMSen), tenzij je naar je standby menu gaat. Heel handig...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Tijgert schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:56:
Je kan hem instellen bij je Powersaver settings, daar waar je ook kiest wat je in je balk wilt zien. Hij hangt nu even aan de lader maar het is geloof ik settings -> general-> personalisation -> themes -> powersaver.

Handy calendar heeft geloof ik ook een standby kalender... voor als je een kalender wilt...

Ook Smartlight is een goed progsel, dat houdt je backlight aan en voorkomt de screensaver in alle programma's (bijvoorbeeld SMSen), tenzij je naar je standby menu gaat. Heel handig...
Zit hard te zoeken, maar die termen komen me niet echt bekend voor, ook al is het engels. Let wel dat ik het over de N73 heb en niet over de N85 heh :p Heb het al gevonden na lang zoeken, en nu werkt ie ;). Heb alleen nog niet gevonden waar ik hem kan instellen, maar misschien zijn er ook geen verdere instellingen mogelijk. Zou wel gaaf zijn namelijk als de datum nog wat groter kon ofzo. De tijd is in ieder geval supergroot en zelfs leesbaar ook al is het scherm niet verlicht :D.

P.s ik heb het huismerk screenprotector en 1 van brando besteld. Goede service, zal van de week wel even verslag doen over de kwaliteit van beide.

[ Voor 22% gewijzigd door Blueflame_Core op 17-02-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Nu online
P.s ik heb het huismerk screenprotector en 1 van brando besteld. Goede service, zal van de week wel even verslag doen over de kwaliteit van beide.
[/quote]

Top, ben benieuwd, ben ook al op zoek naar een screenprotectortje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
effect10 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:43:
[/quote]

Top, ben benieuwd, ben ook al op zoek naar een screenprotectortje
Krijg ze als het goed is morgen binnen ;) laat het je dan wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Je kan er verder niks aan instellen, take it or leave it :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Tijgert schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 00:06:
Je kan er verder niks aan instellen, take it or leave it :)
Nja jammer, maar desalniettemin een mooie app. Straks met een glad display is het ook weer veel beter leesbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:24
Ja heb ik gelezen...onwijs veel phone nieuws vanwege de CES 2009. Mooi dat de N86 ne een 8MP camera heeft, maar jammer dat ie nog meer gaat wegen dan de N85...146gr! Dat is toch echt te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik had liever gezien dat ze er een fatsoenlijk werkende camera in hadden geklust, ipv mee te doen met de megapixel race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Raymond schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:57:
Ik had liever gezien dat ze er een fatsoenlijk werkende camera in hadden geklust, ipv mee te doen met de megapixel race.
Wat versta je daar precies onder? Ik heb mijn N85 onlangs ingeruild, en heb nu de Samsung Innvo8. Deze heeft ook een 8MP camera, met zo'n beetje alle mogelijke extra snufjes, zoals :

- Geo tagging
- Auto-panorama
- Gezichtsherkenning
- Glimlach detectie
- Knipper detectie
- Automatische lens cover
- Wide Dynamic range
- Anti-shake
- ISO control

De fotokwaliteit van deze camera is zeer goed, vergelijkbaar met de kwaliteit van een 4-5MP digitale camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Dat ligt waarschijnlijk ook aan de lens. Want je hebt niets aan 8 miljoen pixels als door onscherpte in de lens hij pas onderscheid maakt bij 5 pixels.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Dat is functionaliteit. Ik had het over de kwaliteit van de foto's die ermee gemaakt kunnen worden. En in de praktijk is het nu eenmaal zo dat hoe meer megapixels, hoe lager de kwaliteit. Je krijgt meer ruis, minder scherpte en een lagere lichtgevoeligheid.

Bij de N85 vind ik er bijzonder slechte foto's uitkomen. Ik heb een aantal jaren terug een sonyericsson K700i gehad, met 3mp camera en die foto's waren veel bruikbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Raymond schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 15:02:
Dat is functionaliteit. Ik had het over de kwaliteit van de foto's die ermee gemaakt kunnen worden. En in de praktijk is het nu eenmaal zo dat hoe meer megapixels, hoe lager de kwaliteit. Je krijgt meer ruis, minder scherpte en een lagere lichtgevoeligheid.
Klopt, de punten die in noemde waren voornamelijk functioneel.

Maar het hoeft niet perse zo te zijn dat iedere 8MP gsm-camera kwalitatief mindere foto's schiet. Zoals ik al eerder zei, de Innov8 maakt kwalitatief zeer goede foto's. En dat is in vergelijking met een normale digitale camera. Lees de reviews er maar eens op na....

Ben wel met je eens dat de kwaliteit van foto's genomen met de N85 te wensen over laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Nou ik heb de screenprotectors binnen. Gelijk het huismerk er maar opgeplakt. Echter is die erg mat, dus als de verlichting uit is niet echt goed te lezen, denk ook niet dat ik deze er lang op hou. Gelukkig heb ik nog 1 van brando erbij besteld die binnenkort maar even proberen, hopelijk is die helderder en meer glassy. Laat het huismerk er voorlopig even op zitten kijken wat de kwaliteit is mbt krassen en dergelijke. Vingerafdrukken zie je er in ieder geval wel erg op als de verlichtng uit is. Met verlichting nergens last van, behalve dan dat het lijkt of er wat ruis in het scherm zit (wat niet zo is).

Misschien binnenkort dus een vervolg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon het, na 't zien van het SU-33W-filmpje van Robert Webbe (Merci Robert!), niet laten om er eentje te bestellen...

Moet ik extra software installeren op mijn N85 om TV te kunnen kijken? Ik heb de laatste firmware maar kan geen 'mobiele tv software' vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
OMG dit filmpje ziet er inderdaad gaaf uit :D. Wat voor abo heb je er voor nodig en welke software idd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen ik heb slick (msn) op mijn n85 draaien. Een mooi programma trouwens, alleen het versturen nadat je wat geschreven hebt is rot, hoe vesrturen jullie eigenlijk een geschreven tekst? ik moet namleijk 3 keer op 0 drukken voordat mijn tekst verzonden is (enter toets is dan aktief), normaal gesproken moet het middelste van mij wielletje ook verzenden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 09:45:
Beste mensen ik heb slick (msn) op mijn n85 draaien. Een mooi programma trouwens, alleen het versturen nadat je wat geschreven hebt is rot, hoe vesrturen jullie eigenlijk een geschreven tekst? ik moet namleijk 3 keer op 0 drukken voordat mijn tekst verzonden is (enter toets is dan aktief), normaal gesproken moet het middelste van mij wielletje ook verzenden lijkt me.
Ik gebruik Fring, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Effe weer over VoiP: De ene keer komt er en VoiP gesprek binnen op mijn huistelefoon, de andere keer op mijn GSM... ik kan niet pinpointen wat nou beslist waar het hee gaat... verder puzzelen, maar incoming calls via VoiP op je N85 is dus wel mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Als je je standaard USB kabel wilt gebruiken om te laden in de auto dien je in de adapter de pootjes 2 en 3 door te solderen
Super simpel en het werkt. Morgen proberen mijn autolader om te ruilen voor een data kabel, die heeft meer nut ;) (sorry voor 2 posts op een rij, had even niet door dat ik de laatste was in dit topic...)

[ Voor 15% gewijzigd door Tijgert op 20-02-2009 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Misschien een vreemde vraag, maar waar vindt ik de optie om de starttoon uit te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 22:23:
Ik kon het, na 't zien van het SU-33W-filmpje van Robert Webbe (Merci Robert!), niet laten om er eentje te bestellen...

Moet ik extra software installeren op mijn N85 om TV te kunnen kijken? Ik heb de laatste firmware maar kan geen 'mobiele tv software' vinden.
Via het menu Download! > Toepassingen kun je de MobileTV applicatie vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door robertwebbe op 21-02-2009 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livelifefast
arjan571 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 01:29:
Misschien een vreemde vraag, maar waar vindt ik de optie om de starttoon uit te zetten ?
De waarschuwingsgeluiden uitschakelen in een van de menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
dafmay schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 14:17:
[...]

Wat versta je daar precies onder? Ik heb mijn N85 onlangs ingeruild, en heb nu de Samsung Innvo8. Deze heeft ook een 8MP camera, met zo'n beetje alle mogelijke extra snufjes, zoals :

- Geo tagging
- Auto-panorama
- Gezichtsherkenning
- Glimlach detectie
- Knipper detectie
- Automatische lens cover
- Wide Dynamic range
- Anti-shake
- ISO control

De fotokwaliteit van deze camera is zeer goed, vergelijkbaar met de kwaliteit van een 4-5MP digitale camera.
Ik wacht nog even op de N86. Deze wordt eind juli verwacht. Ik hoop dat dit de vervanger kan worden voor mijn N85 en N82 (die ik nog voor de foto's aanhoud).

[ Voor 5% gewijzigd door robertwebbe op 22-02-2009 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:19
Mensen,

ik heb een probleem, ik kan de mms die ik zojuist heb ontvangen niet bekijken. Ik moet nog wat dingen instellen mbt mms denk ik (via de vodafone website omdat ik vodafone klant ben) maar de N85 staat niet in het lijstje. Kan iemand misschien de juiste instellingen hier posten?

Om de mms te bekijken kon ik inloggen via www.vodafone.nl/mms las ik. Dit lukt ook niet (verkeerde telnr of ww), terwijl ik 100% zeker weet dat het telnr en ww correct zijn.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Kijk maar eens op http://www.bel.nl/, daar staan ze wel.

Je moet minimaal 1x een MMS verzonden hebben voordat je ze automatisch kunt ontvangen, dan weet de MMS centrale welk toestel je hebt en dat deze in staat is om de MMS te ontvangen. Het beste wat je kunt doen na ontvangst en installatie van de MMS instellingen, is een MMS naar jezelf te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik loop tegen wat probleempjes aan:

Ik had de Beta van ShareOnline geinstalleerd en kon daarna geen foto's meer bekijken met de ingebouwde viewer. Na het gedeinstalleerd te hebben (en het icoon van de standby/desktop verwijdert te hebben) krijg ik bij elke opstart een 'standby theme error', vermoedelijk door dat 'missende' icoon. Ik kan nl. wel op de plaast scrollen waar dat icoon stond.

Ook heb ik bij meerdere programa's dat als een geluidsfile wordt afgespeeld hij de laatste paar miliseconden niet laat horen. 'Turn left' wordt dan 'Turn lef...' etc.

Wat ook 'grappig' was was dat Nokia Maps door elkaar heen Engelse en Engels-Amerikaanse guidance liet horen :?

Iemand met een of de andere bekend?

[ Voor 8% gewijzigd door Tijgert op 21-02-2009 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Tijgert schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 18:34:
...
Ook heb ik bij meerdere programa's dat als een geluidsfile wordt afgespeeld hij de laatste paar miliseconden niet laat horen. 'Turn left' wordt dan 'Turn lef...' etc.

Iemand met een of de andere bekend?
Ik had hier met mijn N85 ook last van...zowel met McGuider als Route66. Nooit last van gehad met mijn N95-1 en nu met de Samsung Innvo8 ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mogelijk overstappen van een net uitgekomen Sony ericsson ( w902 ) naar deze Nokia. Ik heb problemen met Sony ericsson. Er is altijd wel wat. Ik wil nu gewoon een goeie telefoon hebben zonder gezeur van uitval/ vastlopers van het toestel.
Nu is dit een Symbian toestel. Wat zijn de voordelen hiervan t.o.v een normale telefoon zonder dat besturingssysteem? Zijn er ook nadelen hieraan? Zoals software problemen.
Hoe zit het met de navigatie verder, kan je deze gebruiken zonder internetkosten hoeven te betalen, of is dat alleen mogelijk als je navigatiesoftware ervoor koopt als route66?
Het belangrijkste voor mij zijn toch het foto's maken, dat er een goeie muziekplayer erin zit, goeie speakers in de telefoon, WIFI, en evt. GPS. En een telefoon waar je gewoon waar voor het geld krijgt. Want ik krijg een vermoeden dat ik dat bij Sony Ericsson niet krijg als ik zie wat hier allemaal op zit voor ongeveer dezelfde prijs.
Ben ik hier dan goed bij dit toestel, of ervaren jullie dit anders?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Volgens mij maakt SE ook gebruik van Symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 23:57:
Volgens mij maakt SE ook gebruik van Symbian.
Nee, die gebruikt een heel ander besturingssysteem. Er zijn inderdaad enkele smartphones van sony ericsson, maar die vind ik helemaal niks en zijn gelijk erg groot. Een nokia leek mij daarom wel goed. Maar ik weet niet wat Symbian meer levert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Nog een vraagje:

Ik gebruik de Nokia Map Loader versie 3.0.6 beta.
Na een aantal maps op mijn foon gezet te hebben kan ik nergens terug vinden welke maps ik nou heb of niet, er is geen overzicht.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kijkt er op zijn n85 naar www.justin.tv??? ik kan het namelijk niet afspelen, moet flash installeren.... waar vind ik dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 00:00:
[...]

Nee, die gebruikt een heel ander besturingssysteem. Er zijn inderdaad enkele smartphones van sony ericsson, maar die vind ik helemaal niks en zijn gelijk erg groot. Een nokia leek mij daarom wel goed. Maar ik weet niet wat Symbian meer levert
Ik heb ook een N85 en de laatste tijd heb ik vrijwel nooit last van uitvallers of vastlopers, maar dit lijkt te verschillen per exemplaar, gezien ook de slechte verhalen af en toe... Ik heb het idee dat Sony Ericsson juist kwalitatief betere telefoons maakt, vooral qua behuizing.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-08 16:38
Ik wacht nog even op de N86. Deze wordt eind mei verwacht. Ik hoop dat dit de vervanger kan worden voor mijn N85 en N82 (die ik nog voor de foto's aanhoud).
Volgens mij komt de n86 in de tweede kwartaal van dit jaar (april). Dus geen mei. Ik zou het ook fout kunnen hebben, maar ik zou het zeker willen weten want ik ben ook van plan om er een aan te schaffen. Weet je zeker dat het eind mei uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
emreorhan schreef op zondag 22 februari 2009 @ 18:59:
[...]
Volgens mij komt de n86 in de tweede kwartaal van dit jaar (april). Dus geen mei. Ik zou het ook fout kunnen hebben, maar ik zou het zeker willen weten want ik ben ook van plan om er een aan te schaffen. Weet je zeker dat het eind mei uitkomt?
Inmiddels heb ik al gehoord dat we op eind juni moeten gaan rekenen voor Nederland. Nokia heeft 2e kwartaal geroepen maar zoals je weet zijn dat de maanden april, mei en juni. De eerste leveringen zouden eerst naar andere landen gaan en die zijn gepland voor eind mei. Maar dit kan de komende maanden nog wel eens verschuiven, zowel naar voren als naar achteren.

Maar ik denk dat de discussie over de N86 beter kunnen voeren in het N86 topic, deze gaat over de "oude" N85 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livelifefast
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met video opnemen met de N85?? Ik heb zowel binnen als buitenlast van beelden die zo nu en dan even stil staan en dan weer verder springen. Deze zijn ook bij afspelen zichtbaar. Ik neem op op 4mp, zou de 8gb geheugen kaart niet snel genoeg zijn oid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

livelifefast schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:18:
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met video opnemen met de N85?? Ik heb zowel binnen als buitenlast van beelden die zo nu en dan even stil staan en dan weer verder springen. Deze zijn ook bij afspelen zichtbaar. Ik neem op op 4mp, zou de 8gb geheugen kaart niet snel genoeg zijn oid??
Ik heb hetzelfde probleem. De kaart die erin zit, zat er al standaard in, dus het zou toch vreemd zijn dat deze het niet ondersteund.
Ik had wel eens begrepen dat dit met een firmware update op zou moeten zijn gelost, maar met de laatste firmware nog steeds problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Blindfold schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:31:
[...]
Dat had ik ook. Ik heb dit bij mij simpel opgelost door de Videokwaliteit lager in te stellen, deze stond op 'TV Hoge Kwaliteit' en heb het veranderd naar 'E-mail kwaliteit'. Sindsdien heb ik geen last meer van dat haperen.

Je kan die instellingen vinden in het opnamescherm zeg maar en dan Opties-Instellingen-Videokwaliteit.

[ Voor 35% gewijzigd door YaYo86 op 23-02-2009 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op zondag 22 februari 2009 @ 14:51:
[...]

Ik heb ook een N85 en de laatste tijd heb ik vrijwel nooit last van uitvallers of vastlopers, maar dit lijkt te verschillen per exemplaar, gezien ook de slechte verhalen af en toe... Ik heb het idee dat Sony Ericsson juist kwalitatief betere telefoons maakt, vooral qua behuizing.
Oke, bedankt! Misschien toch maar voor Sony Ericsson, aangezien ik geen enkele ervaring heb met Nokia. Qua behuizing ben ik altijd zeer tevreden geweest ja. De materialen voelen goed aan. Maar ja, de software moet ook goed zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

YaYo86 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:49:
[...]

Dat had ik ook. Ik heb dit bij mij simpel opgelost door de Videokwaliteit lager in te stellen, deze stond op 'TV Hoge Kwaliteit' en heb het veranderd naar 'E-mail kwaliteit'. Sindsdien heb ik geen last meer van dat haperen.

Je kan die instellingen vinden in het opnamescherm zeg maar en dan Opties-Instellingen-Videokwaliteit.
Ik heb net gelezen dat het ook wel eens wil helpen om je data allemaal over te zetten naar je PC ofzo en dan je kaart opnieuw te formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:49
livelifefast schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:18:
Heb je de nieuwste firmware al? De firmware update zou dit probleem (deels?) moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie Flash op zijn N85 geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Blindfold schreef op maandag 23 februari 2009 @ 20:50:
[...]

Ik heb net gelezen dat het ook wel eens wil helpen om je data allemaal over te zetten naar je PC ofzo en dan je kaart opnieuw te formatteren.
Hmm lijkt me sterk, ik had dat probleem van het haperen al sinds ik de tel. net had, toen was die kaart dus net nieuw..

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 17:43
ik heb nu ook een N85. Minimale speling op de slider. Ik heb geen last van haperen bij filmpjes, op tv-kwaliteit loopt hij bij mij als een trein.

• Celica_T20
Ik probeer mijn N85 aan mijn parrot CK3100 carkit te koppelen via bluetooth. Alleen zegt hij elke keer verbinding niet mogelijk!

iemand hier ervaring mee?

EDIT: lees net in dit topic een paar oplossingen, zal die eerst eens proberen.

[ Voor 20% gewijzigd door Celica_T20 op 26-02-2009 19:40 ]

• Celica_T20
Tijsje schreef op donderdag 25 december 2008 @ 10:31:
Misschien nog even een tip voor mensen die problemen hebben met het pairen met hun carkit. Via de standaard wizzard van de N85 lukte het bij niet op te pairen. Maar als ik een telefoon nummer verzond via bt naar mijn carkit dan lukte het pairen wel! Daarna kon ik gewoon keurig mijn carkit al audiodevice instellen.
Dit ging goed bij mijn Parrot carkit en ook bij een JVC autoradio met BT ondersteuning.
Succes!
Wat bedoel je precies met een nummer verzenden via bluetooth? Visitekaartje verzenden?

• Raymond
contact openen, nummer selecteren, visitekaartje verzenden, via bluetooth

Dat is om nummers in het geheugen van je carkit te krijgen.

• Celica_T20
Dat heb ik vandaag dus al geprobeerd. Kan geen verbinding maken staat er dan. Ik heb de nokia support maar even gemaild. In het lijstje van telefoons die je kan aanklikken om een vraag over te stellen staat de N85 niet eens tussen. Gaat weer lekker.

EDIT: Na heel lang vanalles proberen....vannacht slecht geslapen, want voelt toch wel kut als je 2 dure apparaten hebt die niet met elkaar werken. Vanmorgen langs het nokia service punt, die konden niks doen, dus ook weer balen. Heel internet afgezocht naar oplossingen....
Maar....het is gelukt!!! Er stonden gewoon 5 telefoons in het geheugen va de parrot en dat is het maximum wat hij kan hebben. Daarom mislukte de verbinding constant. Dus m'n oude telefoon uit het geheugen verwijderd. En nu werkt hij perfect, zelfs m'n telefoonboek sychroniseerd (ik las dat dat ook een veelvoorkomend probleem is met parrot en nokia n-series). :*)

[ Voor 56% gewijzigd door Celica_T20 op 27-02-2009 12:17 . Reden: gelukt! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaPenT
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-09 20:48
Ik moet zeggen na zo'n beetje een maand de n85 gebruikt te hebben, dat hij vergeleken met mijn N95 toch niet lekker is.

* firmware was niet te updaten --> Nokia service point heeft dit opgelost
* Ik doe maar een 1 dag maximaal met mijn accu----> dat zal ook wel wel NSP worden
* toetsen zijn erg slecht, kraakt, reageerd niet lekker
* belgeluid kraakt bij hoger volume, dan moet je hem echt zachter zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
1 dag met de accu? Ik heb hem net nieuw, dus veel genavigeerd, constant spelletjes spelen, bluetooth aan, UMTS aan, surfen op wifi. En mijn accu gaat 2 dagen mee.

Ik heb nu trouwens Sygic McGuider 7.70 geinstalleerd en het werkt prima. Een fix kan even duren, maar als hij eenmaal een fix heeft is hij erg precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb af en toe dat hij opeens enorm snel op is.

Dus 's ochtens om 7 uur is hij volledig opgeladen. 's Middags kijk ik en ik zie nog maar de helft van de streepjes. Een uur later schiet-ie al in de spaarstand en weer een uur later is-ie op.

Dit terwijl ik niks bijzonders doe, en terwijl er geen programma's aanstaan ofzo (ik ben geen dummy).

Na een reboot ofzo is het probleem weg. Maar voordat je het in de gaten hebt is het al te laat.

Ik ben benieuwd of meer mensen dit hebben.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:11

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Mijn accu schoot gisteren toen ik ging tukken op spaarstand. Na 3 dagen niet aan het sap geweest te zijn en er is mee gebeld (10 stuks gisteren, 1 dag daarvoor), gesmsd (gisteren alleen al een stuk of 40), internet (Nu.nl, Tweakers.mobi, YouTube, 9292ov), GPS (kort, afentoe met Google Maps even kijken waar ik was en kijken welke snelweg aantrekkelijk voor me was), beetje muziek en ook WiFi voor een klein half uurtje.

Dus als jouw telefoon na een dag al leeg is zou ik hem zeker na laten kijken of de accu laten vervangen. Want daar is iets mis. Ik heb wat jij beschrijft nog nooit gehad :?

[ Voor 27% gewijzigd door Ultraman op 28-02-2009 17:17 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
_Christiaan_ schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 16:40:

Dus 's ochtens om 7 uur is hij volledig opgeladen. 's Middags kijk ik en ik zie nog maar de helft van de streepjes. Een uur later schiet-ie al in de spaarstand en weer een uur later is-ie op.

Dit terwijl ik niks bijzonders doe, en terwijl er geen programma's aanstaan ofzo (ik ben geen dummy).

Na een reboot ofzo is het probleem weg. Maar voordat je het in de gaten hebt is het al te laat.

Heb je dan UMTS ontvangst of niet?
Mijn zus heeft dat probleem een paar jaar geleden met haar Samsung gehad. Die telefoon was altijd binnen een dag leeg zonder iets te doen. Toen bleek: wij hebben geen UMTS ontvangst thuis. Die Samsung zocht kennelijk elke 10 seconden ofzo naar UMTS bereik die hij niet kon vinden. Oplossing was: UMTS uitzetten (gebruikte ze toch niet), en toe ging haar mobiel opeens 3 dagen en meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Wat ik beschreef komt sporadisch voor. Bij redelijk wat bellen, internetten (wat stroom vreet) sms'en en af en toe Nokia Maps moet mijn telefoon na 2 dagen aan de lader, anders kom ik de derde dag niet door.

Gebruik ik internetradio, dan gaat de batterij nog een stuk sneller (anderhalve dag).
Het probleem wat ik eerder beschreef komt heel soms voor. In zo'n geval is de batterij na 12 uur leeg tot op de bodem.

Verder begint de verf al van m'n naviwheeltje af te bladderen na 3 maanden gebruik. En een scheurtje onder het naviwheel.

edit: en de vibratie klinkt abnormaal hard.

Genoeg dus voor een NSP bezoekje. Ben er inmiddels kind aan huis :P

[ Voor 3% gewijzigd door _Christiaan_ op 28-02-2009 19:54 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer mijn email werkende te krijgen op mijn N85. Het gaat om een account bij Online (vroeger Orange). Het ophalen van de mail is geen probleem, maar het verzenden lukt maar niet. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Modbreak:Wij verachten dat je toch echt zelf ook wat onderzoek doe. Dit is een simpele zoekopdracht.

Tip: SMTP

[ Voor 20% gewijzigd door Ginz op 01-03-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb net een mailbox aangemaakt om mijn upc-mail binnen te halen op mijn n85, maar het duurt uren voordat ik verbinding heb met mijn mailbox. Hoe kan ik de mailbox 'upcmail' uit mijn venster Berichten verwijderen? Ik heb alles bekeken maar kan deze optie niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m'n N85 nu ongeveer 2 maanden en hij begint nu al kuren te vertonen bij de jackuitgang.
Soms dan maakt ie geen contact meer, als je het plugje dan iets beweegt krijg je dat schermpje met selecteer Hoofdtelefoon, TV-uitgang etc. en het geluid gaat lekker over de speakers meteen dus de trein kan ook meegenieten

ik denk dat ik hem maar zsm opstuur, meer mensen hier last van? ik vind dit wel heel snel kapot gaan

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:37

Prosperot

Today is a gift...

_Christiaan_ schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 16:40:

Heb ik ook last van; 'normaal' red ik het net-wel/ net-niet met 3 dagen maar ik heb af en toe een dag dat ie aan het einde van de eerste dag al spontaan leeg is; spontaan om dat ik er dan niet echt bijzondere dingen mee gedaan heb.. Dus als ze bij het NSP een oplossing hebben, hoor ik het graag hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Na een defecte Bluetooth/Wifi is nu mijn speakertje in de handset stuk (niet de luidspreker van de handsfree).
Als ik het toestel wat todeer of knijp dan doet hij het wel weer... NSP maar weer...

Verder lekker toestel hoor, Fring erop en voipen, MSnen en ICQen maar :)

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste