Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de laatste versie dus v 30 op mijn toestel maar heb wel een probleempje. Als ik mijn toestel oplaadt dan houd deze af en toe op bij 3 streepjes en denkt dat hij vol zit. hebben jullie ook af en toen zo''n probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:42
De meeste rare probleem onstaat doordat updates zijn uitgevoerd door middel van Firmwareupdate Over The Air (FOTA). De enige oplossing hiervoor is geheugenkaart eruit, harde reset geven en de software opnieuw installeren via Nokia Software Updater (NSU) op de PC. Als je daarna nog een keer een harde reset geeft dan heb je in de meeste gevallen weer een probleemloos toestel terug. Het beste is om dit even te constateren alvorens je de geheugenkaart weer terug steekt en je backup terug zet.

Als je vervolgens de hele backup weer terug zet en dan weer problemem krijgt, dan zul je opnieuw moeten resetten en dan je backup in onderdelen terug moeten zetten. Bij ieder onderdeel checken of het probleem er weer is, dan zie je vanzelf in welk onderdeel van de backup het probleem zit. In de meeste gevallen zit het in de berichten overigens.

Bij de weg, er is vandaag een nieuwe softwareupdate uitgekomen: 30.201. In de releasenotes staat dat het een emergency update is voor Turkse toestellen, die waren sinds de laatste update erg traag geworden met messaging. Verder is er niets gebeurd dus updaten is niet noodzakelijk als je er geen last van hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door robertwebbe op 30-10-2009 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Voordat ik de nieuwe update ging doen, wilde ik met een frisse install beginnen.
Mijn N85 is nogsteeds na 1 dag gebruiken leeg. Nou heeft een vriend verteld dat het bij Nokia dan niet ligt aan de batterij maar aan de software batterij niveau indicator.
Dus mij leek het me handig om even een re-flash te doen met de 3 toetsen reset. Dit leek me op eerste opzicht niet slim, dus heb eerst de 2 andere resetten geprobeerd. Deze voerde heel weinig uit.

Dus nu heb ik de 3-toetsen reset gedaan, maar tot mijn verbazing is na deze reset de software versie weer 30.101. Heb ik het nou verkeerd begrepen of doe ik iets fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Alvorens je gaat resetten is het verstandig om je toestel in het Offline profiel te zetten. Het kan namelijk zijn dat er een dataverbinding open blijft staan (bijv. voor pushmail) waardoor de reset niet wordt uitgevoerd. Er wordt dan wel een foutmelding getoond maar die is zo snel weer weg dat de meeste mensen niet in de gaten hebben dat het een foutmelding was en het niet gelukt is.

@Santo; zou het kunnen zijn dat je de FOTA manier geprobeerd had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Nou weet ik niet meer wat het probleem is, Als ik hem met de 3 knoppen reset, dan hoort hij toch de ROM firmware te installeren? En dat moet toch versie 1.0 zijn ?

Maar wanneer ik na de reset mijn backup erop zet, gedraagt de Thema zich abnormaal. Ik zie op de achtergrond alleen nog maar de snelkoppelingen maar die starten niet op, ook de naam van mijn provider is verdwenen. Is mijn backup dan gewoon kapot? ( Ik heb meerdere backups getest, allemaal geven ze dezelfde resultaat )

Ik ga morgen naar de NSP om mijn volume knoppen te laten maken, misschien kunnen zij er iets meer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Santo schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:49:
Nou weet ik niet meer wat het probleem is, Als ik hem met de 3 knoppen reset, dan hoort hij toch de ROM firmware te installeren? En dat moet toch versie 1.0 zijn ?
Nee, bij een update word je hele ROM geupdate. Er zit geen fallback naar een 1.0 versie in.
Maar wanneer ik na de reset mijn backup erop zet, gedraagt de Thema zich abnormaal. Ik zie op de achtergrond alleen nog maar de snelkoppelingen maar die starten niet op, ook de naam van mijn provider is verdwenen. Is mijn backup dan gewoon kapot? ( Ik heb meerdere backups getest, allemaal geven ze dezelfde resultaat)
Ja, dan zit er iets corrupts in je backup.
Je zou kunnen proberen om de backup in delen terug te zetten zodat je kunt zien waar het probleem zit. Het kost wel aardig wat tijd om dat te doen maar wellicht is dat nog steeds minder dan je hele adresboek opnieuw in te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
robertwebbe schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:05:
[...]
Ja, dan zit er iets corrupts in je backup.
Je zou kunnen proberen om de backup in delen terug te zetten zodat je kunt zien waar het probleem zit. Het kost wel aardig wat tijd om dat te doen maar wellicht is dat nog steeds minder dan je hele adresboek opnieuw in te kloppen.
Zn gedachten had ik al, maar ik heb alleen een backup gemaakt van mijn berichten en contacten, deze heb ik afzondelijk van elkaar erop gezet. En het probleem was er elke keer weer. Beetje raar, je zet toch alleen je contacten over en niet systeem data?

Maar!
Gister ben ik langs Nokia Service Point geweest en ik vertelde mijn klacht over de batterij.
Hierbij kreeg ik een schrikbarend antwoord :9 Ja meneer, Nokia kent dit probleem bij dit model maar er is nog geen oplossing voor gevonden. We hebben hier meerdere telefoons liggen van dit model die hetzelfde probleem geven.
Nou gingen ze het toch proberen te maken maar konden niks garanderen.
Als NSP het niet kan repareren, zal ik een nieuwe mobiel proberen te verkrijgen bij Nokia zelf omdat het product niet aan de specificaties voldoet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Santo schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:44:
[...]

Zn gedachten had ik al, maar ik heb alleen een backup gemaakt van mijn berichten en contacten, deze heb ik afzondelijk van elkaar erop gezet. En het probleem was er elke keer weer. Beetje raar, je zet toch alleen je contacten over en niet systeem data?

Maar!
Gister ben ik langs Nokia Service Point geweest en ik vertelde mijn klacht over de batterij.
Hierbij kreeg ik een schrikbarend antwoord :9 Ja meneer, Nokia kent dit probleem bij dit model maar er is nog geen oplossing voor gevonden. We hebben hier meerdere telefoons liggen van dit model die hetzelfde probleem geven.
Nou gingen ze het toch proberen te maken maar konden niks garanderen.
Als NSP het niet kan repareren, zal ik een nieuwe mobiel proberen te verkrijgen bij Nokia zelf omdat het product niet aan de specificaties voldoet! :(
wat is je klacht over de batterij dan? dat deze alleen snel leeg is of ook nog andere punten?? Als ik mijn toestel oplaadt dan houd deze af en toe op bij 3 streepjes en denkt mijn telefoon of oplader dat hij vol zit en laadt niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:21:
[...]

wat is je klacht over de batterij dan? dat deze alleen snel leeg is of ook nog andere punten??
Hij houd het geen dag vol en sinds mijn reset begeeft hij het na 6 uur ( zonder muziek of gps)

Vervolg:
NSP heeft mijn N85 opgestuurd naar Nokia, ben benieuwd!

[ Voor 11% gewijzigd door Santo op 05-11-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 17:43
ik ben ook benieuwd. Ookal houd mijn n85 het bij licht gebruik 3 dagen, normaal gebruik 2 dagen en intensief gebruik 1 dag vol.

Houd ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
oja had zelf ook nog een vraagje. Toen ik mijn N85 net had en ik ging internetten, dan had hij óf normale netwerkverbinding óf 3G óf 3,5G.

Later en nog steeds (denk na een softwareupdate) switched die alleen nog tussen normaal netwerk en 3G.
Ik neem aan dat dit alleen het tekentje in het scherm is en dat hij wel de HSDPA verbinding gebruikt.

Is dit bij jullie ook of is er bij mij toch iets mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Celica_T20 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:28:
oja had zelf ook nog een vraagje. Toen ik mijn N85 net had en ik ging internetten, dan had hij óf normale netwerkverbinding óf 3G óf 3,5G.

Later en nog steeds (denk na een softwareupdate) switched die alleen nog tussen normaal netwerk en 3G.
Ik neem aan dat dit alleen het tekentje in het scherm is en dat hij wel de HSDPA verbinding gebruikt.

Is dit bij jullie ook of is er bij mij toch iets mis?
Wellicht geupdate via Firmwareupdate Over The Air? Daardoor onstaan allerlei vage problemen zoals deze.
Advies: maak een backup, doe een harde reset, doe een herinstallatie van de firmware via de Nokia Software Updater via de PC en zet je backup weer terug. Dat verhelpt de meeste problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
robertwebbe schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:42:
[...]

Wellicht geupdate via Firmwareupdate Over The Air? Daardoor onstaan allerlei vage problemen zoals deze.
Advies: maak een backup, doe een harde reset, doe een herinstallatie van de firmware via de Nokia Software Updater via de PC en zet je backup weer terug. Dat verhelpt de meeste problemen.
Nee gewoon met NSU. Maar hoort dit dan niet? Is het niet gewoon dat ze ervoor hebben gekozen om niet meer elke keer 3.5G in het beeld te zetten?
Verder heb ik geen problemen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na de update is mijn camera weer gaan haperen wanneer ik aan het filmen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar eens naar het Nokia Care Point met mijn N85!
Heb de volgende problemen:

* De achterkant zit heel erg los, valt er zo af
* Het is nu al 4x gebeurd dat alle smsjes ineens gewist waren
* Telefoon loopt regelmatig vast / of start zich ineens opnieuw op
* Bij internet via wifi moet ik altijd 2x verbinding maken voor hij het doet

Deze telefoon heb ik nu zo'n 5 maand... maar echt tevreden ben ik er dus niet mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Celica_T20 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:51:
[...]
Nee gewoon met NSU. Maar hoort dit dan niet? Is het niet gewoon dat ze ervoor hebben gekozen om niet meer elke keer 3.5G in het beeld te zetten?
Verder heb ik geen problemen ofzo.
Bij mij staat er nog steeds 3.5G in beeld als ik data verzend of ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 19:32
Klein vraagje:
Als je de smsjes op het geheugen op slaat, waar komen ze dan terecht?
Dan ben je een aantal smsjes kwijt maar ook een aantal níet

Ik kan ze in ieder geval niet terugvinden op de geheugenkaart.
Iemand een idee?

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Vanmiddag kreeg ik een sms van GSM Shop Nijmegen dat ik mijn telefoon kon op halen.
Hier komt het verhaal:

In de shop kreeg ik mijn telefoon terug, en kreeg te horen dat de volume knop gemaakt was maar dat aan de wiebel in het scherm niks veranderd kon worden.
Nou de reparatie was wel snel, 1 week duurde het. Dus dat is 1 pluspunt

Problemen die ik heb opgegeven:
- Volume knop weigert
- Scherm wiebelt
- Batterij is snel leeg

Ik heb de N85 eens goed bekeken en deze dingen zijn vernieuwd / verbeterd: :9~
- Volume knop gemaakt
- De hele middelste rand, waar de volume knop, Camera knop enzo is vernieuwd.
- De stofjes achter het scherm zijn weg
- De camera is vernieuwd, waarschijnlijk alleen de behuizing ( Heel fijn! Mijn lens zat vol met stof )
- Er zat speling in het batterij klepje, dit is opgelost. Weet niet hoe want het klikmechanisme was gebroken en dit is nogsteeds kapot.
- Het stof is uit de luidspreker ( boven het scherm )
- De toetsen onder het scherm ( niet het toetsenbord) is vernieuwd en lijkt een tintje lichter te zijn dan het scherm zelf :/

Dingen die niet veranderd zijn:
- Het schermpje wiebelt nogsteeds! :(

Opmerking 1:
Het kan best zijn dat ze de hele binnenkant vernieuwd hebben en de beschadigde behuizing terug gezet.

Opmerking 2:
Ik starten mijn mobiel op en na 1 min kreeg ik de eerste crash! Nu een uur later, heb geprobeerd alle instellingen goed te zetten. Totaal al 6 crashes gehad!!!
En opeens hoorde ik uit mn broekzak het nokia deuntje! Dus zonder hem aan te raken is hij gecrasht!
Ik ga nu eerst de software updaten, er staat 30.101 op! Maar NSU ziet dit als laatste update! ( Dus niet 30.201 ) 8)7
Update 1:
Ik heb de software opnieuw geïnstalleerd! Maar hij crasht nu echt elke 5 min!

Opmerking 3:
Nu is het afwachten hoelang de batterij het vol houd!
Ik heb Nokia Energy Profiler geïnstalleerd en deze zegt dat hij het 24 uur vol houd. Nu weet ik niet hoe betrouwbaar dit programma is, dus afwachten!

Update 2:
Vandaag toch naar NSP geweest en hem achter gelaten, hij word weer naar Nokia verzonden.
Ben benieuwd!
Hij kreeg nou sinds vandaag geen netwerk dekking meer!

Ik zal deze post updaten! Zodra ik meer dingen heb gevonden! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Santo op 17-11-2009 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:02
Net als een paar posts hierboven zit ik met het probleem dat ik maar 100 van mijn 200 (sim) contacten zie!
Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob1324
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09-2022
Is het mogelijk internet op mijn Nokia N85 af te sluiten?
Dit omdat ik even naar het buitenland moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:14
bob1324 schreef op maandag 23 november 2009 @ 09:57:
Is het mogelijk internet op mijn Nokia N85 af te sluiten?
Dit omdat ik even naar het buitenland moet.
Ik heb ingesteld, dat hij altijd moet vragen voordat de telefoon op internet mag.
Daarmee voorkom ik hoge rekeningen in het buitenland.
Ietsje irritant binnen Nederland, maar scheelt wel geld natuurlijk.

Ik heb even wat rond zitten spitten, maar kan die optie zo niet vinden.
Maar hij is er dus wel :)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Update van mijn verhaal.

Dit is dus de laatste keer dat ik een Nokia neem!

Ik heb vanmiddag mijn mobiel opgehaald van reparatie.
Ja het is alweer 3 weken geleden dat ik hem opgestuurd had!!

Nu blijkt er gewoon niks met de mobiel gebeurt te zijn, Dus ik kwaad naar Nokia gebeld en nu zeggen ze als ik hem voor de derde keer weer opstuur en ze kunnen hem niet repareren dan krijg ik een vervangend product.
Maar hoe dom moet een bedrijf zijn om bij de eerste reparatie mijn mobiel kapot te maken.
Na de tweede reparatie hem weer kapot terug te sturen en dan te zeggen dat ze pas na 3 keer kijken het product vervangen.

Maandag ga ik hem dan toch maar gewoon laten opsturen naar Nokia en weer 3 weken wachten voordat ik een nieuw product hoop te verkrijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik kreeg vandaag een SMSje van My Nokia dat er een software update beschikbaar zou zijn. En ja hoor, na een check met de SW Checker bleek dat idd zo te zijn.
Ik heb nu 30.201.53.1 en er schijnt dus een update voor te zijn.
Weet er iemand al wat meer over dan ik? Want ik kan er nog niets over vinden.

Wat meer in het rond poken op mijn telefoon levert mij na *#0000# -> Check for updates het volgens op:
Name: SW update v. 31.002
Size: 600kB

Wel wat info omtrend de N79 gevonden. Die heeft dezelfde firmware afaik:
Nokia N79 software version 31.002 released
This software release includes improvements in copying contacts from your SIM card.
Oh yippie-ah-yee... Dat kan toch niet alles zijn? Het major versienummer is omhoog gegaan tenslotte.

Want dan blijft ik voorlopig wel bij 30.201, want die doet het hier uitstekend.

[ Voor 113% gewijzigd door Ultraman op 08-12-2009 17:25 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
SW improvements and corrections firmware version 31.002

- Fix for streaming issue
Not possible to stream with redirection
- Gmail/Google mail naming issue in UK & Germany
- Fix for “doesn’t switch on” issue

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 08-12-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update geïnstalleerd en geen merkbaar verschil, maar belangrijker, geen vastlopers of andere bugjes.

• Bert2307
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-06-2023
Sinds kort heb ik een vervelend probleem met mijn N85. Met de slider open springt ie na een tijdje op de toetsenblokkering en minimaliseerd de open applicatie. Dit had ik eerst niet. Iemand een idee? Komt dit door een update? Of is het toch een instelling? Terug naar fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 00:29
Vraagje, ik ben op zoek naar een mogelijkheid om mijn muziekcollectie thuis af te spelen via de telefoon, dus te streamen. Aangezien ik toch niet betaal voor dataverkeer moet dit mogelijk zijn. Ik kan alleen geen software vinden die het mogelijk maakt mp3's via internet in te laden. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Zelf dacht ik aan een simpel webbased playertje te maken, maar das wel vrij lelijk en omslachtig, het liefste gebruik ik de native player of een soortgelijke app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 23:11
plakbandrol schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:30:
Vraagje, ik ben op zoek naar een mogelijkheid om mijn muziekcollectie thuis af te spelen via de telefoon, dus te streamen. Aangezien ik toch niet betaal voor dataverkeer moet dit mogelijk zijn. Ik kan alleen geen software vinden die het mogelijk maakt mp3's via internet in te laden. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Zelf dacht ik aan een simpel webbased playertje te maken, maar das wel vrij lelijk en omslachtig, het liefste gebruik ik de native player of een soortgelijke app.
Het kan wellicht beter, maar je zou eens kunnen kijken naar GNUMP3d. Daarmee kan je mp3tjes via het webstream, en volgens mij kan je de muziek ook automatisch laten downsamplen tot bijvoorbeeld 128kbps, zodat het makkelijker/sneller te streamen is. Wellicht kan je iets uitvogelen met de rss feed/playlist opties van de N85 native muziek speler, zodat je geen browser hoeft te gebruiken op je mobiel als je dat te omslachtig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 00:29
ickeicke schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:21:
[...]

Het kan wellicht beter, maar je zou eens kunnen kijken naar GNUMP3d. Daarmee kan je mp3tjes via het webstream, en volgens mij kan je de muziek ook automatisch laten downsamplen tot bijvoorbeeld 128kbps, zodat het makkelijker/sneller te streamen is. Wellicht kan je iets uitvogelen met de rss feed/playlist opties van de N85 native muziek speler, zodat je geen browser hoeft te gebruiken op je mobiel als je dat te omslachtig vind.
Ok ik gebruik nu orb.com in combinatie met kinoma player, opzich de goeie software maar baggertraag

ik zal die GNUMP3d eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:55
weet iemand wat een goede navigatie applicatie is voor de N85 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 22:58
J-roenn schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:16:
McGuider werkt perfect!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
QFT^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Nou, daar zijn we weer!
Zoals jullie begin november hebben kunnen lezen heb ik mn mobiel laten repareren!
Na vele problemen heb ik mn mobiel nu eindelijk terug..

Nu heb ik precies weer dezelfde problemen als eerst!
Ik ben dus 2.5 maand mijn mobiel kwijt geweest en nu is er dus uiteindelijk niks mee gebeurt!

Ik heb dus geen vriendelijk woord meer over voor Nokia, ik ben grof behandelt bij de Nokia Care ( telefonisch ) en bij de Nokia Service Point deden ze geheel onschuldig en konden me op GEEN manier helpen.

Nu ga ik mijn mobiel proberen in t ruilen, voor mij in ieder geval geen Nokia meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
J-roenn schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:16:
Binnenkort komt Ovi Maps gratis beschikbaar.
nieuws: Nokia maakt gesproken navigatie gratis

Nog geen idee wanneer, de N85 staat er nog niet bij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 22:58
weet iemand welk 16gb kaartje goed en snel werkt in de N85 zonder te crashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Rechts bovenin de pagina staat een grijs vakje met Zoeken... Als je hier 16GB in typt, wordt dit topic doorzocht en vind je het antwoord op je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
effect10 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:27:
weet iemand welk 16gb kaartje goed en snel werkt in de N85 zonder te crashen?
@robert: ik heb dit nu uit nieuwsgierigheid gedaan, maar vind niet echt een goed antwoord.

De Sandisk 16GB class 2 kaartjes geven problemen, maar niemand heeft expliciet bevestigd dat zijn Sandisk class 4 kaartje wel werkt. Dus welke werken wel goed?

offtopic:
Beetje zure reactie hoor trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:06
DieterVDW schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 23:36:
[...]

@robert: ik heb dit nu uit nieuwsgierigheid gedaan, maar vind niet echt een goed antwoord.

De Sandisk 16GB class 2 kaartjes geven problemen, maar niemand heeft expliciet bevestigd dat zijn Sandisk class 4 kaartje wel werkt. Dus welke werken wel goed?

offtopic:
Beetje zure reactie hoor trouwens...
Raymond in "Nokia N85"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Dan misschien gewoon zelf uitproberen? Zoek een winkel waar ze ze verkopen en vraag of je mag testen of die werkt in je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Een kennis van mij heeft onlangs zijn N95 ingeleverd met de klacht dat de accu het niet goed meer deed en dat de trilfunctie kapot was. Deze telefoon heeft hij al lánger dan een jaar.

Mijn vraag aan jullie:
wanneer kun je je telefoon nog inleveren mbt accuklachten? Want die van mij gaat ook echt niet lang meer mee en moet ook al gauw weer aan de oplader.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Volgens mij geeft men op de accu's maar korte garantie. Hoeveel het is weet ik niet. 6 maanden?
Dat moet wel terug te vinden zijn lijkt me. Niets vermeldt in het manual ook?

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
tsjah, da's 1 voor en 1 tegen. Hij heeft er problemen mee, ikke niet. 't is altijd maar hopen dat het goed gaat. Probeer het gewoon en als het niet werkt, doe je je kaartje weer terug. 't Gaat om tientjeswerk, je kan je ook té druk maken om iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een tip. Skype Lite is inmiddels beschikbaar voor de N85.
Nadeel, Vodafone scrambled het VOIP gedeelte, maar gelukkig zijn er alternatieve manieren om via het netwerk van Vodafone te 'voipen'. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Weet iemand misschien of het mogelijk is om, als men een geheugenkaart gebruikt, het geheugenkaartje rechtsboven in het scherm weg te krijgen? Evt. met gebruik van een hack?
Vind het nogal storend namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy_R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2012
Mijn N85 gaat sinds enige tijd erg traag. Als ik bv. naar het hoofdmenu wil gaan duurt het meerdere seconden vooraleer het menu opent. Waar kan dit te maken mee hebben?
Ook heb ik een probleem als ik op internet zit en ik ga met het pijltje naar boven of beneden. Dan blijft de cursor enige tijd gaan en kan ik nooit precies op de juiste link klikken (of ik moet 20 keer proberen). Vroeger werkte alles perfect. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Daar kan ik je niet bij helpen.

Wat ik wel kan vertellen is dat ik bij cash4mobile.nl €110 heb gekregen voor mijn N85. Dat vind ik knap wat geld voor een intussen 2,5 jaar oud toestel :)
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste