Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
iemand hier die van Jfk RC8 al geupdate heeft naar jfk RC9?
Spectacualaire verbeteringen/veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
hier de standaard t-mobile maar wel met de RC33 en daar kan ik gewoon pacman vinden. vriend van me heeft ook een G1 en die heeft de standaard en die vindt ook de pacman dus?????

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-06 07:47
raydekok schreef op zondag 08 maart 2009 @ 19:02:
hier de standaard t-mobile maar wel met de RC33 en daar kan ik gewoon pacman vinden. vriend van me heeft ook een G1 en die heeft de standaard en die vindt ook de pacman dus?????
ik heb de RC9 dus misschien is dat het probleem...

maar wat is het verschil met de RC33 en de RC9??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
jor1972 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 19:31:
[...]

ik heb de RC9 dus misschien is dat het probleem...

maar wat is het verschil met de RC33 en de RC9??
RC33 is Amerikaanse firmware en RC9 is UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
is dat zo? dan wil ik wel terug naar de RC9 maar hoe iemand een idee?

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
raydekok schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:46:
is dat zo? dan wil ik wel terug naar de RC9 maar hoe iemand een idee?
als het een geroote RC9 is, dan moet je gewoon de zip van RC9 downloaden van JesusFreke en een wipeout doen. Meer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
nee heb geen root acces is een standaard t-mobile G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

raydekok schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:18:
nee heb geen root acces is een standaard t-mobile G1
Maar dus niet in Nederland gekocht. Dus verschilt hij van de telefoons die hier in Nederland gelevert worden. Dus kun jij pac-man nog wel downloaden en wij hier niet (meer).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:11
Ik heb mijn telefoon bij een nederlands abbo bij t-mobile dus neem aan dat het toestel gewoon voor nl bedoelt was :) Ik heb wel de RC33 versie van JF1.42 met apps naar SD kaart dus of dat invloed heeft...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik zit hier nu in de states, en ik moet eerlijk zijn. Het JEUKT om eentje meer naar huis te nemen.

Alleen ben ik Belg, dus kan ik niet TMobile in BE gebruiken. Moet nog eens opzoeken hoe het zit. Maar het jeukt :P Ben WM beetje beu aan het worden (persoonlijk).

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Volgens mij is het nog steeds mogelijk om het via diverse wegen 'de simlock' te verwijderen. Hierdoor zou je zonder problemen een G1 mee kunnen nemen uit de states en die in belgie te gebruiken. Tevens blijft er ook altijd een optie over om bij google direct een dev. Phone te kopen , kun je zowel in de states laten bezorgen als je een postadres hebt of in belgie (+ extra verzendkosten en evt. invoerbelasting.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Snake schreef op maandag 09 maart 2009 @ 08:53:
Ik zit hier nu in de states, en ik moet eerlijk zijn. Het JEUKT om eentje meer naar huis te nemen.

Alleen ben ik Belg, dus kan ik niet TMobile in BE gebruiken. Moet nog eens opzoeken hoe het zit. Maar het jeukt :P Ben WM beetje beu aan het worden (persoonlijk).
Betaal 20 euro voor een online unlock, root hem, installeer UK firmware en je kan zorgeloos bellen. Zo heb ik het gedaan ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Sandyman538 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 00:12:
[...]

Maar dus niet in Nederland gekocht. Dus verschilt hij van de telefoons die hier in Nederland gelevert worden. Dus kun jij pac-man nog wel downloaden en wij hier niet (meer).
gewoon in Nederland gekocht 2 feb binnen via t-mobile. daarna een RC33 erop gezet en nog steeds gewoon pacman binnen te halen.

iemand een idee hoe ik terug naar de RC9 ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
iemand een idee hoe ik terug naar de RC9 ga?
Jah gewoon updaten met de update.zip... Je hebt toch een ander SPL om die RC33 er in te flashen, je kan daaarmee alles (up/down/ander land) flashen wat je wilt... Dus ook RC9 als je daar behoefte aan hebt (zie niet in waarom maargoed :)).

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
watercoolertje schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:18:
[...]
Jah gewoon updaten met de update.zip... Je hebt toch een ander SPL om die RC33 er in te flashen, je kan daaarmee alles (up/down/ander land) flashen wat je wilt... Dus ook RC9 als je daar behoefte aan hebt (zie niet in waarom maargoed :)).
echt kan ik gewoon de RC9 update.zip op mijn sd zetten en gaan? vreemd dacht dat diat niet kon. maar waarom kan ik dan niet een jesusfreke erop zetten?
dat lijkt me nou echt de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Ik hoop zelf op een sip client. Dan kan ik meteen bellen en gebeld worden alsof het van mijn normale thuis nummer is.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb allerlei guides gevolgt om via mijn laptop te internetten.
Helaas krijg ik het niet werkend, er zijn een aantal "tether guides" te vinden op internet, maar echter werken deze niet bij mij.Heb je een "geunlockte" G1 nodig om het werkend te krijgen? Of zou het gewoon moeten werken? Mocht er iemand nog tips hebben voor me, schreeuw maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:43

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Voor mij de eenvoudigste, dit weekend gebruikt:

http://code.google.com/p/android-wifi-tether/downloads/list

Downloaden, installeren op de G1, starten en je bent klaar. Daarna kun je met je laptop via Wifi het accespoint vinden en via je phone het internet op.

Je hebt hiervoor wel root of de Dev Phone nodig, aldus de documentatie.

[ Voor 3% gewijzigd door Twee Dee op 09-03-2009 11:34 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Ah ok was me het 1 en ander neit duidelijk en nu nog niet, als je je telefoon uitzet en opstart met het huisje en aanbutton tegelijk, wat voor venster krijg je dan? 1tja met allemaal kleuren of android op een skateboard, met die kleuren gaat het niet lukken en met het skateboard wel :) Dan moet je hem weer uitzetten en camera + aanbutton inhouden en start er een speciaal programma op waarmee je kan backuppen en nieuwe update.zips te flashen... Je kan het zowiezo proberen, als het niet mag geeft ie dat aan voordat er actie ondernomen is en raak je dus ook niks kwijt (dus proberen kan altijd).

Maar je geeft aan JF niet te kunnen installeren dus dan geef ik je inderdaad weinig kans, maar hoe jij dan naar RC33 bent gegaan is voor mij wel een raadsel :)

Iemand al geluk gehad bij het inpluggen van een usb naar audio kabel? Ik krijg namelijk geen geluid in me koptelefoon die anders is als de meegeleverde (die ik absoluut niet ga dragen)

@TheAngel: Zonder root access is er maar 1 manier ovor zover ik gelezen heb, bovenstaande optie is alleen voor telefoons met root access wat dus iig NIET gaat werken... Ik kan die ene die wel zou werken nu niet vinden, zal thuis is bij me bladwijzers (oftewel favorieten :P) kijken. (offtopic: speel je ook halo3 online? dan voeg ik je gamertag ff toe ;))

[ Voor 25% gewijzigd door watercoolertje op 09-03-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
watercoolertje schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:45:
Ah ok was me het 1 en ander neit duidelijk en nu nog niet, als je je telefoon uitzet en opstart met het huisje en aanbutton tegelijk, wat voor venster krijg je dan? 1tja met allemaal kleuren of android op een skateboard, met die kleuren gaat het niet lukken en met het skateboard wel :) Dan moet je hem weer uitzetten en camera + aanbutton inhouden en start er een speciaal programma op waarmee je kan backuppen en nieuwe update.zips te flashen... Je kan het zowiezo proberen, als het niet mag geeft ie dat aan voordat er actie ondernomen is en raak je dus ook niks kwijt (dus proberen kan altijd).

Maar je geeft aan JF niet te kunnen installeren dus dan geef ik je inderdaad weinig kans, maar hoe jij dan naar RC33 bent gegaan is voor mij wel een raadsel :)

Iemand al geluk gehad bij het inpluggen van een usb naar audio kabel? Ik krijg namelijk geen geluid in me koptelefoon die anders is als de meegeleverde (die ik absoluut niet ga dragen)

@TheAngel: Zonder root access is er maar 1 manier ovor zover ik gelezen heb, bovenstaande optie is alleen voor telefoons met root access wat dus iig NIET gaat werken... Ik kan die ene die wel zou werken nu niet vinden, zal thuis is bij me bladwijzers (oftewel favorieten :P) kijken. (offtopic: speel je ook halo3 online? dan voeg ik je gamertag ff toe ;))
als ik camera+aan doe krijg ik een kleuren scherm en gebeurd er niets. zie geen skateboard ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Hoe heb je RC33 er dan op gekregen? Dat kan namelijk voor zover ik weet dan alleen als je terug gaat naar RC27 of RC7 en daar van zorgt dat je root acces krijgt en dan te upgraden naar RC33 of ADP1.1... Anders kan je namelijk niet van NL rom naar een US rom gaan... Dus tja dis is voor mij ook een raadsel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 17:58
watercoolertje schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:22:
Hoe heb je RC33 er dan op gekregen? Dat kan namelijk voor zover ik weet dan alleen als je terug gaat naar RC27 of RC7 en daar van zorgt dat je root acces krijgt en dan te upgraden naar RC33 of ADP1.1... Anders kan je namelijk niet van NL rom naar een US rom gaan... Dus tja dis is voor mij ook een raadsel :)
als ik mij niet vergis is/was er ook een rc33 die ook werkte met de europese G1 zonder dat deze geroot was..misschien dat hij deze er op gezet heeft?
Die heb ik er ook even opgehad, voordat ik em geroot heb...

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik zal me toch eens gaan verdiepen in het "rooten" / "unlocken" van me G1.
Ik zou erg graag gewoon gebruik willen maken van tethering zodat ik op school gewoon kan internetten zonder problemen. Iemand toevallig nog een site die hier meer over uitlegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Ja als je op google naar xda forum zoekt en dan op het forum naar HTC DREAM (dat is de g1) dan zou je daar in de subfora's bergen met info moetne kunnen vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Snake schreef op maandag 09 maart 2009 @ 08:53:

ik ben ook belg en gebruike proximus zonder problemen!

[ Voor 6% gewijzigd door M3 SMGII op 09-03-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
ny-hardcore schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:38:
[...]

als ik mij niet vergis is/was er ook een rc33 die ook werkte met de europese G1 zonder dat deze geroot was..misschien dat hij deze er op gezet heeft?
Die heb ik er ook even opgehad, voordat ik em geroot heb...
klopt, die heb ik ook gedaan. ik wil ook graag root maar wat een gedoe met zo een sd in een windows mobile ding en die heb ik ook helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

watercoolertje schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:16:
Ja als je op google naar xda forum zoekt en dan op het forum naar HTC DREAM (dat is de g1) dan zou je daar in de subfora's bergen met info moetne kunnen vinden :)
Ik heb even gezocht en ben ik benieuwd welke versie ik heb? Ik heb gekeken en ik heb blijkbaar RC9. Nu vraag ik me af of dit een nieuwe of oude versie is. Aangezien ik dan blijkbaar moet downgraden,best wel wat moeite als je niet weet hoe het precies moet.

Ok heb me SD kaart geformat, downgrade image erop gezet.
Telefoon met camera + power tegelijk, maar dan krijg ik Checking -> Not Allow.
Daarna krijg ik weer dat 4 kleuren schermpje met de tekst "serial0".
Me telefoon reageert hierna op niks meer, en gaat alleen uit door de batterij eruit te halen.
Vervolgens doet mijn telefoon het nog steeds goed, maar ik kan dus niet downgraden.

Heeft iemand toevallig tips/hulp?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik ga misschien wel upgraden naar de nieuwe officiele ADP1.1.
Hoewel ik eigenlijk niet weet wat de voordelen zijn.
Maar ik vraag me nog steeds af, of je DRM protected apps kan downloaden met een rooted RC9, want als dat zo is, dan ga ik nog wel eens over naar die. In plaats van bij een ADP image te blijven waarmee je geen paid apps kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Weet iemand waarop ik "better cut" niet kan vinden op de Android Market? Het is niet de eerste keer dat er apps lijken te ontbreken. Commerciele apps, ok, maar dit zou ik toch wel moeten kunnen vinden?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
bettercut is betaald :) denk dat je beter anycut de gratis versie van bettercut kan gebruiken die moet je wel kunnen vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Spijtig, want anycut kan niet wat ik wil: Een eenvoudig "toggle wifi" en "toggle bluetooth" icoontje. Ik weet dat hier aparte apps voor bestaan, maar dan verschijnen die ook in men applijst, en die is zo al bevolkt genoeg :|.
Ik kijk trouwens uit naar meer AR applicaties zoals Wikitude AR Travel Guide :)

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 10-03-2009 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
Tja ergens moet het onderscheid vandaan komen he :) DUs dan maar betalen toch als je het graag wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nope, google heeft beslist om geen betalende apps aan mijn telefoon te leveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen Amerika heeft op het moment betaalde apps toch?
Weet iemand eigenlijk de reden waarom de rest van de wereld moet wachten....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 18:58:
[...]

Ik heb even gezocht en ben ik benieuwd welke versie ik heb? Ik heb gekeken en ik heb blijkbaar RC9. Nu vraag ik me af of dit een nieuwe of oude versie is. Aangezien ik dan blijkbaar moet downgraden,best wel wat moeite als je niet weet hoe het precies moet.

Ok heb me SD kaart geformat, downgrade image erop gezet.
Telefoon met camera + power tegelijk, maar dan krijg ik Checking -> Not Allow.
Daarna krijg ik weer dat 4 kleuren schermpje met de tekst "serial0".
Me telefoon reageert hierna op niks meer, en gaat alleen uit door de batterij eruit te halen.
Vervolgens doet mijn telefoon het nog steeds goed, maar ik kan dus niet downgraden.

Heeft iemand toevallig tips/hulp?
KAN IEMAND DIT IN DE OP ZETTEN?

je hebt nodig:

1. GEDULD; LEES de instructies GOED!
2. Een andere GSM met windows mobile
3. USB kabel
4. SD Card
5. Qmat versie 4.24 of hoger (koop deze app, voor E20,00)

(Het kan zonder windows mobile telefoon, maar dan moet het of vanuit linux of vanaf de telefoon zelf, maar ik denk dat voor de gemiddelde gebruiker niet haalbaar is, info hierover staat in de tutorial)

en volg deze tutorial:
VOLG DEZE TUTORIAL:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=485364

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ny-hardcore schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:29:
[...]

je hebt nodig:

3. USB kabel
4. SD Card

(Het kan zonder windows mobile telefoon, maar dan moet het of vanuit linux of vanaf de telefoon zelf, maar ik denk dat voor de gemiddelde gebruiker niet haalbaar is, info hierover staat in de tutorial)

en volg deze tutorial:
VOLG DEZE TUTORIAL:
Inderdaad nu snap ik het iets beter, maar helaas heb ik geen andere windows mobile telefoon.
Ook heb ik linux op me pc gegooit om die guide te volgen, helaas crashed mijn wine als ik op Get SD serial druk. Ik heb de laatste versie van wine erop gezet, en van alles geprobeert. Echter heb ik maar een harde tijd met het "unlocken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:49:
[...]

Inderdaad nu snap ik het iets beter, maar helaas heb ik geen andere windows mobile telefoon.
Ook heb ik linux op me pc gegooit om die guide te volgen, helaas crashed mijn wine als ik op Get SD serial druk. Ik heb de laatste versie van wine erop gezet, en van alles geprobeert. Echter heb ik maar een harde tijd met het "unlocken".
ik kan me vergissen, maar get serial werkt alleen als je een SD card in de WM device hebt zitten toch?

Als je dezen niet hebt dan moet je de serial kunnen uitlezen via een card reader, dan inkloppen in qmat (je moet het wel 'omkeren' geloof ik') en dan de goldcard schrijven met Qmat.
extra; als je qmat onder linux wilt gebruiken met Wine, moet je even het hierboven genoemde tutorial topic zoeken, je moet echt een super nieuwe wine versie hebben,anders werkt een 'pull down' menu niet...

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
  • Laatst online: 20-06 07:47
mijn G1 is terug naar T mobile, hij kraakte steeds meer..iemand nog meer problemen met de hardware van de G1, ik lees op buitenlandse sites daar veel verhalen over...

bij mij zat er echt speling op het scherm...heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Kan je de klok van de g1 eigenlijk ook op een digitale variant zetten?
Ik kan er nergens een plaatje van vinden namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer een kleine update. Ben er nu achter dat ik dus een goldcard moet maken voor ik kan downgraden.
Na veel zoeken ben ik achter mijn SD id gekomen, zonder andere WM telefoon. Alleen nu moet ik dus die goldcard maken, helaas is de app die ik daarvoor nodig heb ineens geld gaan kosten? Qmat, ik heb ook verschillende versies geprobeert aangezien ik hoorde dat het pas vanaf versie 4.24 niet meer gratis mogelijk is. Helaas zonder resultaat. Als ik nu ook nog een licenense moet kopen voor een tool die ik nooit meer ga gebruiken, dan hoeft het rooten niet meer. Ben nu al 2 dagen intensief bezig, maar zonder succes.

Wie had gedacht dat het zo moeilijk zou zijn he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:19
Ik heb de G1 nu een klein weekje en ben nu bezig met tethering via mn telefoon op mn laptop, zie hier, het werkt perfect op een nadeel na: als ik geen draadloos netwerk verbinding heb werkt het niet, heb ik een instelling over het hoofd gezien? Iets in mn firewall of een instelling binnen firefox misschien?
Btw is het mogelijk die SOCKS proxy te gebruiken in msn?

Edit:
Dat laatste kan ik bevestigen, dat werkt.

Edit:
Ah frustrerend is dit:
Ik zie gewoon (via Netcounter app) op mn G1 dat alles nu via mn G1 gaat wat betreft internet, maar zodra ik mn wifi uitzet dan maakt zowel FF als msn er geen gebruik van, terwijl 3G gewoon aanstaat op mn G1, ik krijg btw speedtest resultaten van 240KBps (Telfort over KPN).

[ Voor 27% gewijzigd door bokkow op 10-03-2009 21:29 ]

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb qmat maar gekocht (20Euro :o) Maar heb ik verder nog iets aan deze app of is het 1x gebruiken om te rooten en ik kan hem uninstallen? Hoop dat het nu wel gaat werken :) Even afwachten tot ik me license krijg, en dan gelijk gaan rooten. De reden dat ik hem zo graag wil rooten is zodat ik via wifi kan tetheren, als ik op school zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Ik wil je niet boos maken, maar dat kan dus ook al gratis, dat is wat ik dus op het moment heb bereikt.
Het kost een beetje moeite maar spaart je toch 20 euro uit.

Edit:
Ok ik ben nu een stapje verder, je moet Vista dus duidelijk maken dat je een USB modem gebruikt, zou ik dit kunnen gebruiken? Of zou de installatie van de USB-drivers (icm DVK) voor mn G1 al genoeg moeten zijn? Want dat is het dus niet blijkbaar.

[ Voor 54% gewijzigd door bokkow op 10-03-2009 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu eindelijk een Goldkaart kunnen maken, nu blijf ik alleen hangen met een volgend probleem..

Ik probeer die hardspl erop te krijgen via de XDA manier:

"Type the following into Telnet (these commands will give you root access easier in the future):
mount -o rw,remount -t yaffs2 /dev/block/mtdblock3 /system
cd sdcard
flash_image recovery recovery.img
cat recovery.img > /system/recovery.img
"

Nu lukt het me tot "flash_image recovery recovery.img "
Daarna geeft hij aan dat het bestand "recovery: niet kan openen:S

En er is nog een mogelijkheid via multigesture.net :

We first need to mount the system, type:
mount -o rw,remount -t yaffs2 /dev/block/mtdblock3 /system
Next we need to copy the keys to the system dir, type (one command at the time!):
cd /system
cat /sdcard/recovery_testkeys.img > recovery.img
Now its time to flash the image, type: flash_image recovery recovery.img
[quote]

Maar dan loop ik vast bij : flash_image recovery recovery.img , ik krijg dan de melding dat het alleen een leesbestand is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil jij MesR mij graag uitleggen hoe je dat deed of Bokkow? Ik heb zelf al veel geprobeert (Ben nu al echt te lang bezig.) Maar krijg het helaas niet voor elkaar. Misschien dat het ook beter via DM kan?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:48:
Wil jij MesR mij graag uitleggen hoe je dat deed of Bokkow? Ik heb zelf al veel geprobeert (Ben nu al echt te lang bezig.) Maar krijg het helaas niet voor elkaar. Misschien dat het ook beter via DM kan?
Je hebt dan een WMtoestel nodig, als je die ook hebt is het vrij makkelijk.

1 haal een microsd en formateer die als fat32 kan je onder windows doen
2 download qmat 4.24 en 4.24 GEEN ANDERE makkelijk te vinden op het net
3 download totalcomannder voor je mda of pda met sdslot zodat je regedit kan doen
4 zet HKLM\Security\Policies\Policies\"00001001" op 1 (regedit met totalcomander op je pda )
5 alles aansluiten en open qmat en druk alt>H>G
6 druk op knop 1 om je key te lezen
(kan zijn dat je iets op je pda moet instaleren , dat laat tie zien gewoon op ja druken)
6 als je je key hebt druk op save gold.. to sdcard
7 vervolgens dit downloaden
8 bestand uit de zip op je sd zetten in de root , dus enkel dat bestand en geen mapen op wat dan ook
9 met de sd in je G1 de telly starten met cam+powerbutton
10 en alles je alles goed gedaan hebt kan je met power button beginnen met flashen en thats it
11 wachten tot ik de volgende how to schrijf om je te rooten en upgraden en backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:48:
je bent nu bezig dit alles te doen zonder een WM toestel? als het je lukt wil jej dat dan uitegebreid posten hoe je dat gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 08:49

verbraakje

🚦

wow ik ben blij dat ik al dat gezeik met die goldcard enzo niet heb. waarvoor is dat trouwens? om de europese versie te rooten?

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

verbraakje schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 08:46:
wow ik ben blij dat ik al dat gezeik met die goldcard enzo niet heb. waarvoor is dat trouwens? om de europese versie te rooten?
Yup!
Ik aai mijn dev phone nog eens over zijn bolletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Kun je nu ook nog zo rooten? Ik heb nu RC9, kan ik dan nog downgraden naar 7? Kost minder moeite geloof ik dan zo'n goldkey zoeken, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
bokkow schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:27:
Kun je nu ook nog zo rooten? Ik heb nu RC9, kan ik dan nog downgraden naar 7? Kost minder moeite geloof ik dan zo'n goldkey zoeken, of niet?
als je een europese/nederlandse G1 hebt, met de OTA update naar RC9 of handmatig de RC33 erop gezet hebt is het voor zover ik weet alleen mogelijk om te downgraden dmv een 'goldcard'.

en zo moeilijk is het niet... ik was in 10 minuten klaar...

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
ny-hardcore schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:37:
[...]

als je een europese/nederlandse G1 hebt, met de OTA update naar RC9 of handmatig de RC33 erop gezet hebt is het voor zover ik weet alleen mogelijk om te downgraden dmv een 'goldcard'.

en zo moeilijk is het niet... ik was in 10 minuten klaar...
kun je me dan vertellenw at je gedaan hebt? wantd an ga ik wel opzoek naar een WM. ik wil ROOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
raydekok schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:44:
[...]

kun je me dan vertellenw at je gedaan hebt? wantd an ga ik wel opzoek naar een WM. ik wil ROOT
copy/paste uit 5 posts ofzo boven deze:

je hebt nodig:

3. USB kabel
4. SD Card

en volg deze tutorial:
VOLG DEZE TUTORIAL:

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Ok ik heb nu goldcard.bin (aan de hand van mijn eigen CID van mn SD, thnx kerel ;) ) en DREAIM.NBH (RC7), op mn SD gezet, geboot, geflasht alles goed. Maar heb nu alleen maar RC7, geen root acces what so ever, wat doe ik verkeerd? Ik kan nog steeds niet tetteren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me eindelijk gelukt om mijn G1 te rooten. :D Het heeft even geduurt om het precies uit te zoeken, en dankzij wat hulp van iemand op irc,, kan ik nu eindelijk makkelijk via wifi tetheren. Voor specs zie sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Oeps dit, nu dus gedaan maar als ik dan Wifi Tethering for Root Users wil starten blijft ie hangen op Start Tethering ("Please wait while starting..." hoe lang :p? ) wat zie ik nu over het hoofd? Nice btw TheAngel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bokkow schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:38:
Oeps dit, nu dus gedaan maar als ik dan Wifi Tethering for Root Users wil starten blijft ie hangen op Start Tethering ("Please wait while starting..." hoe lang :p? ) wat zie ik nu over het hoofd? Nice btw TheAngel ;)
Eerst volledige root acces krijgen. Anders gaat die app niet werken, heb het gisteren ook geprobeert zonder succes. Nu ik eindelijk root heb en die app weer heb geinstalleert werkt het allemaal fantastisch, ben nu zelfs aan het tethren :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Hmm daar lag het niet aan waaaant, ik ben nu aan het tetheren :D
Het heeft er mee te maken dat RC7 het niet ondersteund en RC9 wel, je zei over msn dat ik geen volledige rootacces had maar dat is dan dus blijkbaar wel zo?

Any way, ik had een beetje ander idee van het programma, maar het werkt perfect:

3G --> G1 --> Wifi --> Laptop

maar ik dacht dus dat ook dit mogelijk was:

Wifi --> G1 --> Wifi --> Laptop

Nu zul je je afvragen wat het nut is, nou op school zijn alle poorten gesloten op het netwerk voor laptops, maar het netwerk voor apparaten die daar niet mee kunnen samenwerken (eduroam) zoals de G1 is volledig open en ook 30Mbit :D

Mja ik ben tevreden met 3G --> G1 --> Wifi --> Laptop .

[ Voor 52% gewijzigd door bokkow op 11-03-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

bokkow schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 19:08:
Hmm daar lag het niet aan waaaant, ik ben nu aan het tetheren :D
Het heeft er mee te maken dat RC7 het niet ondersteund en RC9 wel, je zei over msn dat ik geen volledige rootacces had maar dat is dan dus blijkbaar wel zo?

Any way, ik had een beetje ander idee van het programma, maar het werkt perfect:

3G --> G1 --> Wifi --> Laptop

maar ik dacht dus dat ook dit mogelijk was:

Wifi --> G1 --> Wifi --> Laptop

Nu zul je je afvragen wat het nut is, nou op school zijn alle poorten gesloten op het netwerk voor laptops, maar het netwerk voor apparaten die daar niet mee kunnen samenwerken (eduroam) zoals de G1 is volledig open en ook 30Mbit :D

Mja ik ben tevreden met 3G --> G1 --> Wifi --> Laptop .
Je kan natuurlijk ook met je laptop op eduroam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Pardon bedoelde natuurlijk dat eduroam het netwerk is voor laptops en we hebben avanswlan voor niet ondersteunde apparaten, en die is niet toegankelijk voor laptops maar met alle poorten open.

Ontopic:
Multitouch werkt prima! Bijna net zo fijn als op een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 08:49

verbraakje

🚦

morgen paid apps in the UK ben benieuwd of het ook geld voor de mensen met de engelse RC9

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, heb eens zitten kijken naar rooten van mijn Nederlandse G1.
Beetje jammer dat de enige manier is om een programma van 20 euro te kopen. :o
Ik hoop dat er nog een alternatief komt want 20 euro is best veel voor iets wat je 1x gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

verbraakje schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 22:47:
morgen paid apps in the UK ben benieuwd of het ook geld voor de mensen met de engelse RC9
Nee, dat is niet zo.
De market is afhankelijk van het land waarin je je bevindt (of sim registratie weet ik veel).
En vervolgens wordt er eigenlijk alleen nog gekeken naar of je ADP software op je telefoon hebt staan, om die mensen te weren van de paid apps. Dit betekent dus als het goed is, dat je met een ADP paid apps kan krijgen als je RC9 op je telefoon zet. (dan heb je dus nog steeds root, en paid apps... Ben benieuwd hoe lang dat goed gaat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:43

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb hem eindelijk ook binnen! Gelijk aangemeld voor Google Apps for Domains en mijn eigen domain daar aan gehangen. Ging best snel. Toen dat eenmaal geregeld was kon ik mijn G1 aan dat account hangen. Heb nu dus gewoon mijn eigen domain mail/contacts etc.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Iemand anders ook toevallig problemen momenteel om op de market te geraken met android? Internetconnectiviteit is ok (ben monenteel verbonden met wifi en de browser werkt prima), maar op de market krijg ik steeds een connection error.

*edit* ondertussen werkt het wel weer.

De blob is trouwens verkrijgbaar :)

[ Voor 22% gewijzigd door boe2 op 12-03-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Laatst online: 21:25
Op mijn gewone Nederlandse T-Mobile met RC9 patch zonder root kan ik ook betaalde apps installeren. Weliswaar niet via Market, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Laudor schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:58:
Op mijn gewone Nederlandse T-Mobile met RC9 patch zonder root kan ik ook betaalde apps installeren. Weliswaar niet via Market, maar toch.
Ik had het alleen over de market. Omdat dat laatst in het nieuws was. Wat andere aanbieders doen, dat is hun zaak. Maar de market werkt zoals ik beschreven heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Laatst online: 21:25
Balachmar schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:25:
[...]

Ik had het alleen over de market. Omdat dat laatst in het nieuws was. Wat andere aanbieders doen, dat is hun zaak. Maar de market werkt zoals ik beschreven heb.
Je hebt helemaal gelijk. Ik gaf het alleen aan omdat ik zelf in eerste instantie dacht dat hier helemaal geen betaalapps mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Boeboe schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:17:
Iemand anders ook toevallig problemen momenteel om op de market te geraken met android? Internetconnectiviteit is ok (ben monenteel verbonden met wifi en de browser werkt prima), maar op de market krijg ik steeds een connection error.

*edit* ondertussen werkt het wel weer.

De blob is trouwens verkrijgbaar :)
Is die payware? want hij staat niet bij mij in de market :| (ADP1.1 holiday)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ineens merk ik wel op dat ik met de JF versie nu wel pacman zie op de marketplace, heb hem gelijk maar gedownload. :)
En -T!M- ik heb het programma gekocht, en kan als je wil nog wel een goldcard.bin voor je maken.
Als je me dan je reveresed SD cid even mailt of door wil geven via DM. Ik kan 15 goldcards maken, en ik heb er wel een aantal gemaakt gehad door van alles te proberen, maar kan er nog zeker 1 maken als je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Even een korte vraag. Staat het scherm bij jullie ook niet helemaal recht als je hem uitklapt? Dus de ruimte tussen de 1 en het scherm is iets kleiner dan tussen de 0 en het scherm? Viel me net op. Tis verder niet heel storend, maar ben benieuwd of het aan mijn g1 ligt of dat het een bekend iets is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:18:
Even een korte vraag. Staat het scherm bij jullie ook niet helemaal recht als je hem uitklapt? Dus de ruimte tussen de 1 en het scherm is iets kleiner dan tussen de 0 en het scherm? Viel me net op. Tis verder niet heel storend, maar ben benieuwd of het aan mijn g1 ligt of dat het een bekend iets is..
Ja dit heeft volgens mij elke g1, die van mij in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sannisinas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-12-2024
Zijn er andere mensen die problemen hebben na de laatste auto update van T-mobile? Vorige week kreeg ik een update en nu heb ik steeds meer problemen met bellen en gebeld worden. Ik heb gewoon vol bereik maar ik kan niet bellen en als mensen mij bellen krijgen ze meteen mijn voicemail.

Is het mogelijk om de update ongedaan te maken?

alvast bedankt.

Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:30:
[...]

Ja dit heeft volgens mij elke g1, die van mij in ieder geval wel.
Okee thanks! Dacht al zoiets gelezen te hebben. Tis ook niet echt storend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2021

Paul_K

su

Ik ben als Android-geïnteresseerde erg benieuwd hoe het 'gewone' gebruiksgemak van de G1 is (telefoneren, SMS-en, web-browsen). Werkt het prettig? Ik realiseer me dat dit een erg subjectieve vraag is, maar als jullie je ervaringen willen delen, dat zou ik waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:52

Fioravanti

Fioravantastisch!

Paul_K schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:23:
Ik ben als Android-geïnteresseerde erg benieuwd hoe het 'gewone' gebruiksgemak van de G1 is (telefoneren, SMS-en, web-browsen). Werkt het prettig? Ik realiseer me dat dit een erg subjectieve vraag is, maar als jullie je ervaringen willen delen, dat zou ik waarderen.
Ik heb nu sinds zaterdag de G1, en ik vind zowel bellen als smsen zeer goed gaan. Nu ik er bij nadenk; er is eigenlijk niks wat me niet bevalt aan Android. Al is het syncen met Outlook niet zo simpel als bij WinMo, maar daar zijn ook oplossingen voor, zelf gebruik ik CompanionLink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 10:28
De belangrijkste reden waarom ik de google zou willen is voor de agenda functionaliteit en de synchronisatie met een online agenda.

Momenteel heb ik alles in outlook staan, inclusief contactpersonen met meerdere nummers,adres, verjaardagen etc etc

In hoeverre zijn deze uiteindelijk richting g-mail calendar / contact personen te synchroniseren en verlies je dan geen informatie ?
Ik heb al ergens gelezen dat de contactpersonen in google als 1 regel worden opgeslagen, dus niet voor- achternaam en tussenvoegsel apart , klopt dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Squall schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 15:07:
De belangrijkste reden waarom ik de google zou willen is voor de agenda functionaliteit en de synchronisatie met een online agenda.

Momenteel heb ik alles in outlook staan, inclusief contactpersonen met meerdere nummers,adres, verjaardagen etc etc

In hoeverre zijn deze uiteindelijk richting g-mail calendar / contact personen te synchroniseren en verlies je dan geen informatie ?
Ik heb al ergens gelezen dat de contactpersonen in google als 1 regel worden opgeslagen, dus niet voor- achternaam en tussenvoegsel apart , klopt dit ?
Ik heb eerst alles eenmailig gesynchroniseerd naar Google. (Kalender en contactpersonen) Nu sunct ie alleen nog maar met Google. Dat werkt in ieder geval heel erg pretiig. Dus ik hou de contactpersonen en kalender in outlook niet meer bij. (Is voor mij persoonlijk sowieso makkelijker, omdat ik niet alles wil laten afhangen van servers van mijn werk. Ik zal daar immers ooit weggaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Nog even terugkomend op dat "scheve" scherm als je hem uitklapt. Ik had het ook als ie dicht zat. Het verschuifbare gedeelte was dan niet helemaal uitgelijnd met de rest van het toestel. Ik heb een heeeel klein stukje sticker onder het lipje gedaan waar je micro SD ingaat zodat deze aan de bovenkant een klein beetje meer uitsteekt. Als ik mijn scherm dan inklap is ie helemaal mooi uitgelijnd en voel je geen uitstekende rand aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Balachmar schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 15:46:
[...]

Ik heb eerst alles eenmailig gesynchroniseerd naar Google. (Kalender en contactpersonen) Nu sunct ie alleen nog maar met Google. Dat werkt in ieder geval heel erg pretiig. Dus ik hou de contactpersonen en kalender in outlook niet meer bij. (Is voor mij persoonlijk sowieso makkelijker, omdat ik niet alles wil laten afhangen van servers van mijn werk. Ik zal daar immers ooit weggaan.)
Dat begrijp ik, maar ik heb zelf net even vluchtig een blik geworpen op de contactpersonen binnen gmail en daar heb ik voor de naam maar 1 veld. Houdt dit dus in dat je geen onderscheid kunt maken tussen voor en achternaam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Squall schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:34:
[...]

Dat begrijp ik, maar ik heb zelf net even vluchtig een blik geworpen op de contactpersonen binnen gmail en daar heb ik voor de naam maar 1 veld. Houdt dit dus in dat je geen onderscheid kunt maken tussen voor en achternaam ?
Hij heeft ze inderdaad aan elkaar geplakt.
Name is inderdaad maar 1 string veld in het contact personen model.
http://developer.android....s.PeopleColumns.html#NAME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Niet online
Ik gebruik het tooltje Google Calendar Sync om mijn Outlook gesynchroniseerd te houden met mijn Google Calendar. Werkt prima zo! Ook fijn dat de G1 gewoon je gedeelde agenda's weergeeft met kleurtjes.
Tot nu toe bevalt de G1 me echt heel erg goed, nog beter dan ik had verwacht. Wie weet ga ik hem nog wel een keer rooten, maar op dit moment voldoet hij prima aan mijn eisen.

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Velvet schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 22:53:
Ik gebruik het tooltje Google Calendar Sync om mijn Outlook gesynchroniseerd te houden met mijn Google Calendar. Werkt prima zo! Ook fijn dat de G1 gewoon je gedeelde agenda's weergeeft met kleurtjes.
Tot nu toe bevalt de G1 me echt heel erg goed, nog beter dan ik had verwacht. Wie weet ga ik hem nog wel een keer rooten, maar op dit moment voldoet hij prima aan mijn eisen.
In outlook 2007 kan je angeda items verschillende kleur geven aan de hand van een category.
Is er toevallig ook zoiets mogelijk op de G1 ? Dat als je dus in je agenda kijkt verschillende kleuren ziet voor bijv zakelijke afspraken en prive afspraken, of ziet het er nagenoeg hetzelfde uit als je google calendar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Niet online
Helaas komen die kleuren niet terug in je agenda, het ziet er inderdaad uit als Google Calendar.

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Velvet schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 08:14:
Helaas komen die kleuren niet terug in je agenda, het ziet er inderdaad uit als Google Calendar.
gebruik quickcalander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

als je voor de prive en zakelijke afspraken een andere kalender definieeerd (wat kan in google calendar) dan kun je daarmee de verschillende kleuren krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Daar ben ik inmiddels ook achter ja. Maar beide agenda's zijn gekoppeld aan mijn gmail email adres.
Als er nu een invite gestuurd wordt deze automatisch in de 1e agenda gezet. Maar hoe zorg je ervoor dat je kunt kiezen of dat de event in de 2e agenda komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Squall schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:48:
Daar ben ik inmiddels ook achter ja. Maar beide agenda's zijn gekoppeld aan mijn gmail email adres.
Als er nu een invite gestuurd wordt deze automatisch in de 1e agenda gezet. Maar hoe zorg je ervoor dat je kunt kiezen of dat de event in de 2e agenda komt ?
Je kan de agenda altijd achteraf nog veranderen. Ik weet niet of je er een rule voor kan maken. Veranderen kan gewoon door edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
iemand de app. vnc android al geprobeerd?Bij mij werkt het niet, alle instellingen zijn juist (denk ik toch)
Tis wel leuk als het zou werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Ben nu ook aan het proberen om de apss op SD te zette ipv op geheugen van de telefoon(meer geheugen op de telefoon dan). Op xda-dev.com staat er een mod hoe het moet. Maar is hier iemand die het al heeft gedaan? Bij deze stap snap ik het niet : 1)Have/Create the FAT32 / EXT2 Partitions on the MicroSD
Wat willen ze daarmee zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

M3 SMGII schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 13:05:
Ben nu ook aan het proberen om de apss op SD te zette ipv op geheugen van de telefoon(meer geheugen op de telefoon dan). Op xda-dev.com staat er een mod hoe het moet. Maar is hier iemand die het al heeft gedaan? Bij deze stap snap ik het niet : 1)Have/Create the FAT32 / EXT2 Partitions on the MicroSD
Wat willen ze daarmee zeggen?
Dat je een FAT32 en een EXT2 partitie op je SD kaart moet maken. Net zoals je partities maakt op een harde schijf. FAT32 is een (verouderde) windows standaard en EXT2 is een (verouderde) linux standaard :)
mmm, wat hebben beide gemeen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb net mijn Android binnen, helaas gaat mijn abbo met internet pas half mei in. nu zat er een briefje in de doos dat de telefoon zelfs als hij in standby modus stond nog verbinding maakt met het internet. kan ik dit uit zetten of is het toch aan te raden voor die korte tijd maar internet erbij te doen?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReseTTim schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 15:23:
ik heb net mijn Android binnen, helaas gaat mijn abbo met internet pas half mei in. nu zat er een briefje in de doos dat de telefoon zelfs als hij in standby modus stond nog verbinding maakt met het internet. kan ik dit uit zetten of is het toch aan te raden voor die korte tijd maar internet erbij te doen?
Je kan volgens mij wel uitzetten dat hij synced met google maar of die dan echt helemaal geen data gebruikt zou ik niet kunnen zeggen, maar ik moet zeggen als je verder niet op internet gaat met je telefoon en hem niet laat syncen gebruikt de telefoon vrij weinig data. Met syncen en zonder youtube filmpjes kijken of overdreven internetten heb ik meestal 1~2MB data per dag.

Edit:
Wat je ook zou kunnen proberen is alle APN's eruit te gooien, het lijkt mij dat als de telefoon geen APN's heeft hij ook niet KAN verbinden?!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31

nFo

Mijn pa had dit toestel gekocht, leuk ding. :P
Ik kreeg Hotmail account nog niet werkend totdat ik dit net las:
http://www.neowin.net/new...access-has-gone-worldwide

POP server: pop3.live.com (Port 995)
POP SSL required? Yes
User name: Your Windows Live ID, for example yourname@hotmail.com
Password: The password you usually use to sign in to Hotmail or Windows Live
SMTP server: smtp.live.com (Port 25 or 587)
Authentication required? Yes (this matches your POP username and password)
TLS/SSL required? Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ReseTTim schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 15:23:
Lijkt mij dat als je de APN's wist hij niet kan verbinden (hij weet immers niet waarmee)
Heb ik ook gedaan, alle APN's eruit gehaald en m'n telfort d'r in gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

GoldenSample schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 15:54:
Lijkt mij dat als je de APN's wist hij niet kan verbinden (hij weet immers niet waarmee)
Heb ik ook gedaan, alle APN's eruit gehaald en m'n telfort d'r in gezet.
heb inmiddels t-mobile gebeld.. ik krijg nu 1 maand gratis WnW standaard :) en dat is over 1 uur actief, kortom die Android gaat straks aan :Y) :P

btw iemand zijn android al lekker bestikkert?

[ Voor 5% gewijzigd door ReseTTim op 14-03-2009 16:13 ]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
nFo schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 15:50:
Mijn pa had dit toestel gekocht, leuk ding. :P
Ik kreeg Hotmail account nog niet werkend totdat ik dit net las:
http://www.neowin.net/new...access-has-gone-worldwide

POP server: pop3.live.com (Port 995)
POP SSL required? Yes
User name: Your Windows Live ID, for example yourname@hotmail.com
Password: The password you usually use to sign in to Hotmail or Windows Live
SMTP server: smtp.live.com (Port 25 or 587)
Authentication required? Yes (this matches your POP username and password)
TLS/SSL required? Yes
heb net alles ingesteld en werkt niet bij mij :'(
werkt het bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ReseTTim schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:03:
[...]

heb inmiddels t-mobile gebeld.. ik krijg nu 1 maand gratis WnW standaard :) en dat is over 1 uur actief, kortom die Android gaat straks aan :Y) :P

stickers?
M3 SMGII schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:14:
[...]

heb net alles ingesteld en werkt niet bij mij :'(
werkt het bij jou?
Verder Pop met je hotmail is volgens mij betaald of je moet nog een hele oude gebruiker zijn.
Verder willen veel profiders enkel dat je hun eigen mailserver gebruikt voor uitgaande mail gebruikt, probeer dat eens?
Bijv. telfort heeft dat, bij mij doet outgoing 't ook bij bijv. m'n Utwente mail of Quicknet 't niet als ik 'm niet instel op smtp.telfortmail.nl

[ Voor 35% gewijzigd door GoldenSample op 14-03-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Zijn er hier nog 'actieve' android developers die ervaring hebben met JNI?

Vooralsnog heb ik geen handige tutorial kunnen vinden :/

Ik ben alleen deze recente post tegen gekomen.
http://www.koushikdutta.c...-foreword-of-why-jni.html
ReseTTim schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:03:
[...]

Stickeren? no way Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/s/we.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik had ook 2 grote vellen met stickers in het doosje zitten, bloemtjes en vogeltjes enzo, zeker om hem voor vrouwen aantrekkelijker te maken :P
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Abo's, levertijden en andere koopdingen mbt de G1 horen niet in dit topic thuis! Dat soort zut mag allemaal hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1327340