iemand hier die van Jfk RC8 al geupdate heeft naar jfk RC9?
Spectacualaire verbeteringen/veranderingen?
Spectacualaire verbeteringen/veranderingen?
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
ik heb de RC9 dus misschien is dat het probleem...raydekok schreef op zondag 08 maart 2009 @ 19:02:
hier de standaard t-mobile maar wel met de RC33 en daar kan ik gewoon pacman vinden. vriend van me heeft ook een G1 en die heeft de standaard en die vindt ook de pacman dus?????
RC33 is Amerikaanse firmware en RC9 is UKjor1972 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 19:31:
[...]
ik heb de RC9 dus misschien is dat het probleem...
maar wat is het verschil met de RC33 en de RC9??
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
als het een geroote RC9 is, dan moet je gewoon de zip van RC9 downloaden van JesusFreke en een wipeout doen. Meer nietraydekok schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:46:
is dat zo? dan wil ik wel terug naar de RC9 maar hoe iemand een idee?
Maar dus niet in Nederland gekocht. Dus verschilt hij van de telefoons die hier in Nederland gelevert worden. Dus kun jij pac-man nog wel downloaden en wij hier niet (meer).raydekok schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:18:
nee heb geen root acces is een standaard t-mobile G1
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Betaal 20 euro voor een online unlock, root hem, installeer UK firmware en je kan zorgeloos bellen. Zo heb ik het gedaanSnake schreef op maandag 09 maart 2009 @ 08:53:
Ik zit hier nu in de states, en ik moet eerlijk zijn. Het JEUKT om eentje meer naar huis te nemen.
Alleen ben ik Belg, dus kan ik niet TMobile in BE gebruiken. Moet nog eens opzoeken hoe het zit. Maar het jeuktBen WM beetje beu aan het worden (persoonlijk).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
gewoon in Nederland gekocht 2 feb binnen via t-mobile. daarna een RC33 erop gezet en nog steeds gewoon pacman binnen te halen.Sandyman538 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 00:12:
[...]
Maar dus niet in Nederland gekocht. Dus verschilt hij van de telefoons die hier in Nederland gelevert worden. Dus kun jij pac-man nog wel downloaden en wij hier niet (meer).
Jah gewoon updaten met de update.zip... Je hebt toch een ander SPL om die RC33 er in te flashen, je kan daaarmee alles (up/down/ander land) flashen wat je wilt... Dus ook RC9 als je daar behoefte aan hebt (zie niet in waarom maargoediemand een idee hoe ik terug naar de RC9 ga?
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
echt kan ik gewoon de RC9 update.zip op mijn sd zetten en gaan? vreemd dacht dat diat niet kon. maar waarom kan ik dan niet een jesusfreke erop zetten?watercoolertje schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:18:
[...]
Jah gewoon updaten met de update.zip... Je hebt toch een ander SPL om die RC33 er in te flashen, je kan daaarmee alles (up/down/ander land) flashen wat je wilt... Dus ook RC9 als je daar behoefte aan hebt (zie niet in waarom maargoed).
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Twee Dee op 09-03-2009 11:34 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
[ Voor 25% gewijzigd door watercoolertje op 09-03-2009 12:54 ]
als ik camera+aan doe krijg ik een kleuren scherm en gebeurd er niets. zie geen skateboard ofzo.watercoolertje schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:45:
Ah ok was me het 1 en ander neit duidelijk en nu nog niet, als je je telefoon uitzet en opstart met het huisje en aanbutton tegelijk, wat voor venster krijg je dan? 1tja met allemaal kleuren of android op een skateboard, met die kleuren gaat het niet lukken en met het skateboard welDan moet je hem weer uitzetten en camera + aanbutton inhouden en start er een speciaal programma op waarmee je kan backuppen en nieuwe update.zips te flashen... Je kan het zowiezo proberen, als het niet mag geeft ie dat aan voordat er actie ondernomen is en raak je dus ook niks kwijt (dus proberen kan altijd).
Maar je geeft aan JF niet te kunnen installeren dus dan geef ik je inderdaad weinig kans, maar hoe jij dan naar RC33 bent gegaan is voor mij wel een raadsel
Iemand al geluk gehad bij het inpluggen van een usb naar audio kabel? Ik krijg namelijk geen geluid in me koptelefoon die anders is als de meegeleverde (die ik absoluut niet ga dragen)
@TheAngel: Zonder root access is er maar 1 manier ovor zover ik gelezen heb, bovenstaande optie is alleen voor telefoons met root access wat dus iig NIET gaat werken... Ik kan die ene die wel zou werken nu niet vinden, zal thuis is bij me bladwijzers (oftewel favorieten) kijken. (offtopic: speel je ook halo3 online? dan voeg ik je gamertag ff toe
)
als ik mij niet vergis is/was er ook een rc33 die ook werkte met de europese G1 zonder dat deze geroot was..misschien dat hij deze er op gezet heeft?watercoolertje schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:22:
Hoe heb je RC33 er dan op gekregen? Dat kan namelijk voor zover ik weet dan alleen als je terug gaat naar RC27 of RC7 en daar van zorgt dat je root acces krijgt en dan te upgraden naar RC33 of ADP1.1... Anders kan je namelijk niet van NL rom naar een US rom gaan... Dus tja dis is voor mij ook een raadsel
cd /pub && more beer
Verwijderd
ik ben ook belg en gebruike proximus zonder problemen!Snake schreef op maandag 09 maart 2009 @ 08:53:
Ik zit hier nu in de states, en ik moet eerlijk zijn. Het JEUKT om eentje meer naar huis te nemen.
Alleen ben ik Belg, dus kan ik niet TMobile in BE gebruiken. Moet nog eens opzoeken hoe het zit. Maar het jeuktBen WM beetje beu aan het worden (persoonlijk).
[ Voor 6% gewijzigd door M3 SMGII op 09-03-2009 15:34 ]
klopt, die heb ik ook gedaan. ik wil ook graag root maar wat een gedoe met zo een sd in een windows mobile ding en die heb ik ook helemaal niet.ny-hardcore schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:38:
[...]
als ik mij niet vergis is/was er ook een rc33 die ook werkte met de europese G1 zonder dat deze geroot was..misschien dat hij deze er op gezet heeft?
Die heb ik er ook even opgehad, voordat ik em geroot heb...
Verwijderd
Ik heb even gezocht en ben ik benieuwd welke versie ik heb? Ik heb gekeken en ik heb blijkbaar RC9. Nu vraag ik me af of dit een nieuwe of oude versie is. Aangezien ik dan blijkbaar moet downgraden,best wel wat moeite als je niet weet hoe het precies moet.watercoolertje schreef op maandag 09 maart 2009 @ 14:16:
Ja als je op google naar xda forum zoekt en dan op het forum naar HTC DREAM (dat is de g1) dan zou je daar in de subfora's bergen met info moetne kunnen vinden
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 23:54 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 10-03-2009 10:39 ]
Verwijderd
KAN IEMAND DIT IN DE OP ZETTEN?Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 18:58:
[...]
Ik heb even gezocht en ben ik benieuwd welke versie ik heb? Ik heb gekeken en ik heb blijkbaar RC9. Nu vraag ik me af of dit een nieuwe of oude versie is. Aangezien ik dan blijkbaar moet downgraden,best wel wat moeite als je niet weet hoe het precies moet.
Ok heb me SD kaart geformat, downgrade image erop gezet.
Telefoon met camera + power tegelijk, maar dan krijg ik Checking -> Not Allow.
Daarna krijg ik weer dat 4 kleuren schermpje met de tekst "serial0".
Me telefoon reageert hierna op niks meer, en gaat alleen uit door de batterij eruit te halen.
Vervolgens doet mijn telefoon het nog steeds goed, maar ik kan dus niet downgraden.
Heeft iemand toevallig tips/hulp?
cd /pub && more beer
Verwijderd
Inderdaad nu snap ik het iets beter, maar helaas heb ik geen andere windows mobile telefoon.ny-hardcore schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:29:
[...]
KAN IEMAND DIT IN DE OP ZETTEN?
je hebt nodig:
1. GEDULD; LEES de instructies GOED!
2. Een andere GSM met windows mobile
3. USB kabel
4. SD Card
5. Qmat versie 4.24 of hoger (koop deze app, voor E20,00)
(Het kan zonder windows mobile telefoon, maar dan moet het of vanuit linux of vanaf de telefoon zelf, maar ik denk dat voor de gemiddelde gebruiker niet haalbaar is, info hierover staat in de tutorial)
en volg deze tutorial:
VOLG DEZE TUTORIAL:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=485364
ik kan me vergissen, maar get serial werkt alleen als je een SD card in de WM device hebt zitten toch?Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 13:49:
[...]
Inderdaad nu snap ik het iets beter, maar helaas heb ik geen andere windows mobile telefoon.
Ook heb ik linux op me pc gegooit om die guide te volgen, helaas crashed mijn wine als ik op Get SD serial druk. Ik heb de laatste versie van wine erop gezet, en van alles geprobeert. Echter heb ik maar een harde tijd met het "unlocken".
cd /pub && more beer
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door bokkow op 10-03-2009 21:29 ]
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door bokkow op 10-03-2009 21:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 21:49 ]
Verwijderd
Je hebt dan een WMtoestel nodig, als je die ook hebt is het vrij makkelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:48:
Wil jij MesR mij graag uitleggen hoe je dat deed of Bokkow? Ik heb zelf al veel geprobeert (Ben nu al echt te lang bezig.) Maar krijg het helaas niet voor elkaar. Misschien dat het ook beter via DM kan?
je bent nu bezig dit alles te doen zonder een WM toestel? als het je lukt wil jej dat dan uitegebreid posten hoe je dat gedaan hebt?Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:48:
Wil jij MesR mij graag uitleggen hoe je dat deed of Bokkow? Ik heb zelf al veel geprobeert (Ben nu al echt te lang bezig.) Maar krijg het helaas niet voor elkaar. Misschien dat het ook beter via DM kan?
Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
Yup!verbraakje schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 08:46:
wow ik ben blij dat ik al dat gezeik met die goldcard enzo niet heb. waarvoor is dat trouwens? om de europese versie te rooten?
als je een europese/nederlandse G1 hebt, met de OTA update naar RC9 of handmatig de RC33 erop gezet hebt is het voor zover ik weet alleen mogelijk om te downgraden dmv een 'goldcard'.bokkow schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:27:
Kun je nu ook nog zo rooten? Ik heb nu RC9, kan ik dan nog downgraden naar 7? Kost minder moeite geloof ik dan zo'n goldkey zoeken, of niet?
cd /pub && more beer
kun je me dan vertellenw at je gedaan hebt? wantd an ga ik wel opzoek naar een WM. ik wil ROOTny-hardcore schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:37:
[...]
als je een europese/nederlandse G1 hebt, met de OTA update naar RC9 of handmatig de RC33 erop gezet hebt is het voor zover ik weet alleen mogelijk om te downgraden dmv een 'goldcard'.
en zo moeilijk is het niet... ik was in 10 minuten klaar...
copy/paste uit 5 posts ofzo boven deze:raydekok schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:44:
[...]
kun je me dan vertellenw at je gedaan hebt? wantd an ga ik wel opzoek naar een WM. ik wil ROOT
cd /pub && more beer
Verwijderd
Verwijderd
Eerst volledige root acces krijgen. Anders gaat die app niet werken, heb het gisteren ook geprobeert zonder succes. Nu ik eindelijk root heb en die app weer heb geinstalleert werkt het allemaal fantastisch, ben nu zelfs aan het tethrenbokkow schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:38:
Oeps dit, nu dus gedaan maar als ik dan Wifi Tethering for Root Users wil starten blijft ie hangen op Start Tethering ("Please wait while starting..." hoe lang? ) wat zie ik nu over het hoofd? Nice btw TheAngel
[ Voor 52% gewijzigd door bokkow op 11-03-2009 19:16 ]
Je kan natuurlijk ook met je laptop op eduroam...bokkow schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 19:08:
Hmm daar lag het niet aan waaaant, ik ben nu aan het tetheren
Het heeft er mee te maken dat RC7 het niet ondersteund en RC9 wel, je zei over msn dat ik geen volledige rootacces had maar dat is dan dus blijkbaar wel zo?
Any way, ik had een beetje ander idee van het programma, maar het werkt perfect:
3G --> G1 --> Wifi --> Laptop
maar ik dacht dus dat ook dit mogelijk was:
Wifi --> G1 --> Wifi --> Laptop
Nu zul je je afvragen wat het nut is, nou op school zijn alle poorten gesloten op het netwerk voor laptops, maar het netwerk voor apparaten die daar niet mee kunnen samenwerken (eduroam) zoals de G1 is volledig open en ook 30Mbit
Mja ik ben tevreden met 3G --> G1 --> Wifi --> Laptop .
Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
Verwijderd
Nee, dat is niet zo.verbraakje schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 22:47:
morgen paid apps in the UK ben benieuwd of het ook geld voor de mensen met de engelse RC9
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
[ Voor 22% gewijzigd door boe2 op 12-03-2009 10:32 ]
Ik had het alleen over de market. Omdat dat laatst in het nieuws was. Wat andere aanbieders doen, dat is hun zaak. Maar de market werkt zoals ik beschreven heb.Laudor schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:58:
Op mijn gewone Nederlandse T-Mobile met RC9 patch zonder root kan ik ook betaalde apps installeren. Weliswaar niet via Market, maar toch.
Je hebt helemaal gelijk. Ik gaf het alleen aan omdat ik zelf in eerste instantie dacht dat hier helemaal geen betaalapps mogelijk zijn.Balachmar schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:25:
[...]
Ik had het alleen over de market. Omdat dat laatst in het nieuws was. Wat andere aanbieders doen, dat is hun zaak. Maar de market werkt zoals ik beschreven heb.
Is die payware? want hij staat niet bij mij in de marketBoeboe schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:17:
Iemand anders ook toevallig problemen momenteel om op de market te geraken met android? Internetconnectiviteit is ok (ben monenteel verbonden met wifi en de browser werkt prima), maar op de market krijg ik steeds een connection error.
*edit* ondertussen werkt het wel weer.
De blob is trouwens verkrijgbaar
Verwijderd
Verwijderd
Ja dit heeft volgens mij elke g1, die van mij in ieder geval wel.m0nk schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:18:
Even een korte vraag. Staat het scherm bij jullie ook niet helemaal recht als je hem uitklapt? Dus de ruimte tussen de 1 en het scherm is iets kleiner dan tussen de 0 en het scherm? Viel me net op. Tis verder niet heel storend, maar ben benieuwd of het aan mijn g1 ligt of dat het een bekend iets is..
Okee thanks! Dacht al zoiets gelezen te hebben. Tis ook niet echt storend..Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 13:30:
[...]
Ja dit heeft volgens mij elke g1, die van mij in ieder geval wel.
Ik heb nu sinds zaterdag de G1, en ik vind zowel bellen als smsen zeer goed gaan. Nu ik er bij nadenk; er is eigenlijk niks wat me niet bevalt aan Android. Al is het syncen met Outlook niet zo simpel als bij WinMo, maar daar zijn ook oplossingen voor, zelf gebruik ik CompanionLink.Paul_K schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:23:
Ik ben als Android-geïnteresseerde erg benieuwd hoe het 'gewone' gebruiksgemak van de G1 is (telefoneren, SMS-en, web-browsen). Werkt het prettig? Ik realiseer me dat dit een erg subjectieve vraag is, maar als jullie je ervaringen willen delen, dat zou ik waarderen.
Ik heb eerst alles eenmailig gesynchroniseerd naar Google. (Kalender en contactpersonen) Nu sunct ie alleen nog maar met Google. Dat werkt in ieder geval heel erg pretiig. Dus ik hou de contactpersonen en kalender in outlook niet meer bij. (Is voor mij persoonlijk sowieso makkelijker, omdat ik niet alles wil laten afhangen van servers van mijn werk. Ik zal daar immers ooit weggaan.)Squall schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 15:07:
De belangrijkste reden waarom ik de google zou willen is voor de agenda functionaliteit en de synchronisatie met een online agenda.
Momenteel heb ik alles in outlook staan, inclusief contactpersonen met meerdere nummers,adres, verjaardagen etc etc
In hoeverre zijn deze uiteindelijk richting g-mail calendar / contact personen te synchroniseren en verlies je dan geen informatie ?
Ik heb al ergens gelezen dat de contactpersonen in google als 1 regel worden opgeslagen, dus niet voor- achternaam en tussenvoegsel apart , klopt dit ?
Dat begrijp ik, maar ik heb zelf net even vluchtig een blik geworpen op de contactpersonen binnen gmail en daar heb ik voor de naam maar 1 veld. Houdt dit dus in dat je geen onderscheid kunt maken tussen voor en achternaam ?Balachmar schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 15:46:
[...]
Ik heb eerst alles eenmailig gesynchroniseerd naar Google. (Kalender en contactpersonen) Nu sunct ie alleen nog maar met Google. Dat werkt in ieder geval heel erg pretiig. Dus ik hou de contactpersonen en kalender in outlook niet meer bij. (Is voor mij persoonlijk sowieso makkelijker, omdat ik niet alles wil laten afhangen van servers van mijn werk. Ik zal daar immers ooit weggaan.)
Hij heeft ze inderdaad aan elkaar geplakt.Squall schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:34:
[...]
Dat begrijp ik, maar ik heb zelf net even vluchtig een blik geworpen op de contactpersonen binnen gmail en daar heb ik voor de naam maar 1 veld. Houdt dit dus in dat je geen onderscheid kunt maken tussen voor en achternaam ?
Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen
In outlook 2007 kan je angeda items verschillende kleur geven aan de hand van een category.Velvet schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 22:53:
Ik gebruik het tooltje Google Calendar Sync om mijn Outlook gesynchroniseerd te houden met mijn Google Calendar. Werkt prima zo! Ook fijn dat de G1 gewoon je gedeelde agenda's weergeeft met kleurtjes.
Tot nu toe bevalt de G1 me echt heel erg goed, nog beter dan ik had verwacht. Wie weet ga ik hem nog wel een keer rooten, maar op dit moment voldoet hij prima aan mijn eisen.
Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen
gebruik quickcalanderVelvet schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 08:14:
Helaas komen die kleuren niet terug in je agenda, het ziet er inderdaad uit als Google Calendar.
Je kan de agenda altijd achteraf nog veranderen. Ik weet niet of je er een rule voor kan maken. Veranderen kan gewoon door edit.Squall schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:48:
Daar ben ik inmiddels ook achter ja. Maar beide agenda's zijn gekoppeld aan mijn gmail email adres.
Als er nu een invite gestuurd wordt deze automatisch in de 1e agenda gezet. Maar hoe zorg je ervoor dat je kunt kiezen of dat de event in de 2e agenda komt ?
Dat je een FAT32 en een EXT2 partitie op je SD kaart moet maken. Net zoals je partities maakt op een harde schijf. FAT32 is een (verouderde) windows standaard en EXT2 is een (verouderde) linux standaardM3 SMGII schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 13:05:
Ben nu ook aan het proberen om de apss op SD te zette ipv op geheugen van de telefoon(meer geheugen op de telefoon dan). Op xda-dev.com staat er een mod hoe het moet. Maar is hier iemand die het al heeft gedaan? Bij deze stap snap ik het niet : 1)Have/Create the FAT32 / EXT2 Partitions on the MicroSD
Wat willen ze daarmee zeggen?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Je kan volgens mij wel uitzetten dat hij synced met google maar of die dan echt helemaal geen data gebruikt zou ik niet kunnen zeggen, maar ik moet zeggen als je verder niet op internet gaat met je telefoon en hem niet laat syncen gebruikt de telefoon vrij weinig data. Met syncen en zonder youtube filmpjes kijken of overdreven internetten heb ik meestal 1~2MB data per dag.ReseTTim schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 15:23:
ik heb net mijn Android binnen, helaas gaat mijn abbo met internet pas half mei in. nu zat er een briefje in de doos dat de telefoon zelfs als hij in standby modus stond nog verbinding maakt met het internet. kan ik dit uit zetten of is het toch aan te raden voor die korte tijd maar internet erbij te doen?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2009 15:47 ]
Lijkt mij dat als je de APN's wist hij niet kan verbinden (hij weet immers niet waarmee)ReseTTim schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 15:23:
ik heb net mijn Android binnen, helaas gaat mijn abbo met internet pas half mei in. nu zat er een briefje in de doos dat de telefoon zelfs als hij in standby modus stond nog verbinding maakt met het internet. kan ik dit uit zetten of is het toch aan te raden voor die korte tijd maar internet erbij te doen?
heb inmiddels t-mobile gebeld.. ik krijg nu 1 maand gratis WnW standaardGoldenSample schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 15:54:
Lijkt mij dat als je de APN's wist hij niet kan verbinden (hij weet immers niet waarmee)
Heb ik ook gedaan, alle APN's eruit gehaald en m'n telfort d'r in gezet.
[ Voor 5% gewijzigd door ReseTTim op 14-03-2009 16:13 ]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
heb net alles ingesteld en werkt niet bij mijnFo schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 15:50:
Mijn pa had dit toestel gekocht, leuk ding.![]()
Ik kreeg Hotmail account nog niet werkend totdat ik dit net las:
http://www.neowin.net/new...access-has-gone-worldwide
POP server: pop3.live.com (Port 995)
POP SSL required? Yes
User name: Your Windows Live ID, for example yourname@hotmail.com
Password: The password you usually use to sign in to Hotmail or Windows Live
SMTP server: smtp.live.com (Port 25 or 587)
Authentication required? Yes (this matches your POP username and password)
TLS/SSL required? Yes
stickers?ReseTTim schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:03:
[...]
heb inmiddels t-mobile gebeld.. ik krijg nu 1 maand gratis WnW standaarden dat is over 1 uur actief, kortom die Android gaat straks aan
![]()
btw iemand zijn android al lekker bestikkert?
Verder Pop met je hotmail is volgens mij betaald of je moet nog een hele oude gebruiker zijn.M3 SMGII schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:14:
[...]
heb net alles ingesteld en werkt niet bij mij![]()
werkt het bij jou?
[ Voor 35% gewijzigd door GoldenSample op 14-03-2009 16:21 ]
Stickeren? no wayReseTTim schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:03:
[...]
heb inmiddels t-mobile gebeld.. ik krijg nu 1 maand gratis WnW standaarden dat is over 1 uur actief, kortom die Android gaat straks aan
![]()
btw iemand zijn android al lekker bestikkert?
Ik had ook 2 grote vellen met stickers in het doosje zitten, bloemtjes en vogeltjes enzo, zeker om hem voor vrouwen aantrekkelijker te maken
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq