Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181496

Voor de liefhebbers, is er een nieuwe build uit van Haykuro
Haykuro's Build 4.5

Alles is een stuk sneller, met camera optie, onscreen keyboard en meer widgets.
Zie XDA-Devs ;)

Hiervoor moet je wel toegang tot je root hebben.

http://haykuro.theiphoneproject.org/

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 181496 op 07-04-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03:33

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Boeboe schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:12:
Het IS volledig vrij. Wat T-Mobile doet met de door hen aangepaste firmware is hun zorg.
Probleem waar ik tegen aan loop is als ik hem root en een andere img op zet kan ik dan nog straks betaalde applicaties kopen? Er werd gezegd dat google root telefoons uitsluit van de paid market, om dat root devices gewoon overal toegang tot hebben en dan kunnen kopieren.

[ Voor 18% gewijzigd door 42dpi op 07-04-2009 23:40 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-05 16:23

-ko-

Leidend Voorwerp

Dan kost het je alleen iets meer moeite om de installer op het wereldwijde web te vinden en die manueel te installeren. ;-)

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-06 21:39

Balachmar

The truth is out there

TerreurBV schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 23:39:
[...]

Probleem waar ik tegen aan loop is als ik hem root en een andere img op zet kan ik dan nog straks betaalde applicaties kopen? Er werd gezegd dat google root telefoons uitsluit van de paid market, om dat root devices gewoon overal toegang tot hebben en dan kunnen kopieren.
Zover ik weet sluit Google alleen Developer phone images uit van de market.
Dit wil dus zeggen dat als je root hebt op een G1 je nog steeds betaalde apps zou moeten kunnen downloaden.
Een ADP user kan dus ook gewoon een rooted G1 image erop gooien en dan heeft hij ook paid apps.
Trouwens in principe geldt de uitsluiting alleen voor DRMed paid apps. Dus als devvers nu eens stoppen met die onzin, dan kunnen ook ADP gebruikers gewoon apps downloaden.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Het probleem is juist dat paid aps GEEN drm gebruiken, waardoor men met een dev phone (of root) probleemloos de paid apps kan overkopieren.
Als men wel drm zou invoeren hoefde men de dev phones niet uit te sluiten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-06 05:53
Ik heb mijn G1 vorige week besteld bij T-Mobile, en ben nu alvast het een en ander aan het uitzoeken.
Ik vroeg me af of het mogelijk is om naast je gmail e-mail account een domein email account in te stellen als "send-as" account.

Dus dat ik mijn email binnen krijg van emailadres@gmail.com maar als ik verstuur dat het uit gaat via emailadres@domein.nl

Weet iemand of dit mogelijk is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Boeboe schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:06:
Het probleem is juist dat paid aps GEEN drm gebruiken, waardoor men met een dev phone (of root) probleemloos de paid apps kan overkopieren.
Als men wel drm zou invoeren hoefde men de dev phones niet uit te sluiten.
DRM staat voor Digital Rights Management. Niet voor een manier waarom je dat doet. Googles manier van DRM op Android was om ze in een speciale directory te zetten waaruit een normale gebruiker hem niet kan kopieren. Dat is wel degelijk een vorm van DRM, geen goed waterdichte vorm, maar wel DRM.
Als developer kun je kiezen of je van die beveiliging gebruik wil maken of niet. Als je dat wel doet, kunnen ADP gebruikers hem niet downloaden, als je dat niet doet, dan wel. Dus ADP gebruikers kunnen wel paid apps downloaden, maar niet de beveiligde paid apps. (Mag jij raden hoeveel devvers ervoor kiezen om hun apps te beveiligen? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:00

Sandyman538

SandstorM [148839]

Squall schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:27:
Ik heb mijn G1 vorige week besteld bij T-Mobile, en ben nu alvast het een en ander aan het uitzoeken.
Ik vroeg me af of het mogelijk is om naast je gmail e-mail account een domein email account in te stellen als "send-as" account.

Dus dat ik mijn email binnen krijg van emailadres@gmail.com maar als ik verstuur dat het uit gaat via emailadres@domein.nl

Weet iemand of dit mogelijk is ?
Kort en bondig, ja.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Balachmar schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:34:
[...]

Zover ik weet sluit Google alleen Developer phone images uit van de market.
Dit wil dus zeggen dat als je root hebt op een G1 je nog steeds betaalde apps zou moeten kunnen downloaden.
Een ADP user kan dus ook gewoon een rooted G1 image erop gooien en dan heeft hij ook paid apps.
Trouwens in principe geldt de uitsluiting alleen voor DRMed paid apps. Dus als devvers nu eens stoppen met die onzin, dan kunnen ook ADP gebruikers gewoon apps downloaden.
Ik wacht nog maar even, eerst zeker weten voor dat ik helemaal los ga op Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik ben binnenkort toe aan een verlenging van mijn abonnement, en als ik naar alle toestellen kijk, dan ziet de G1 eruit als een goede kandidaat. Maar toch zijn er een paar vraagjes bij mij...

- Is het nou echt per sé nodig om een internetabonnement af te sluiten vanwege het OS? :) Omdat ik lees dat firmwareupdate alleen mogelijk is via een internetverbinding (is WiFi hiervoor niet te gebruiken?)

- En de dikte, hebben jullie daar zelf last van als je hem in je broerzak o.i.d. doet? Op dit moment heb ik een 6300, en die is natuurlijk heerlijk dun. :D

Voor de rest vind ik het wel een mooi toestel, vooral Android spreekt mij wel erg aan, itt Windows Mobile, waar ik helaas niet aan kan wennen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

SChief schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 00:05:
- Is het nou echt per sé nodig om een internetabonnement af te sluiten vanwege het OS? :) Omdat ik lees dat firmwareupdate alleen mogelijk is via een internetverbinding (is WiFi hiervoor niet te gebruiken?)

- En de dikte, hebben jullie daar zelf last van als je hem in je broerzak o.i.d. doet? Op dit moment heb ik een 6300, en die is natuurlijk heerlijk dun. :D
Je kan de updates ook via wifi downloaden. Maar het idee van de hedendaagse smartphone is gewoon dat hij alles synced met webservices. Zodat je altijd je mail kan bekijken en altijd youtube kan kijken en internetten.
Maar als je dat niet wilt, hoeft het niet.

Ik vind de dikte meevallen, maar ik kom dan ook van een qtek 9100...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295560

SChief schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 00:05:
Zoals gezegd hoeft het niet, maar vraag jezelf dan eens af of je echt wel een dergelijk toestel nodig hebt. Als je geen gebruik maakt van mobiel internet, waarom zou je dan een smartphone willen? Ben je dan niet beter af met een 'gewone' telefoon? :)

Ik weet trouwens ook niet zeker of je echt 100% kan voorkomen dat de G1 online gaat als je niet op WiFi zit...
De 6300 is 106.4 x 43.6 x 11.7 mm, terwijl de G1 117.7 mm x 55.7 mm x 17.1 mm is. Dat is dus een toename van 5.4 mm ten opzichte van je oude toestel. Of je dat gaat merken in je broekzak betwijfel ik. Ik denk dat je eerder gaat merken dat hij breder (+ 12.1 mm) en langer (+ 11.3 mm) is.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 295560 op 10-04-2009 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Ik heb de G1 nu twee dagen en ben er enorm tevreden over. Ik ben druk aan het zoeken geweest naar widgets voor op mijn home screen, maar tot mijn verbazing kan ik er eigenlijk geen vinden.

Zijn er uberhaupt al andere widgets behalve de google search en photo frame die er default in zitten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Anoniem: 295560 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:18:
[...]
Ik weet trouwens ook niet zeker of je echt 100% kan voorkomen dat de G1 online gaat als je niet op WiFi zit...
Dat weet ik dan weer wel zeker.
Als je echt geen mobiel internet wilt gebruiken kun je gewoon alle APN's eruit gooien. Dan weet hij niet eens hoe hij op internet zou moeten behalve met wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Squall schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:40:
Ik heb de G1 nu twee dagen en ben er enorm tevreden over. Ik ben druk aan het zoeken geweest naar widgets voor op mijn home screen, maar tot mijn verbazing kan ik er eigenlijk geen vinden.

Zijn er uberhaupt al andere widgets behalve de google search en photo frame die er default in zitten :?
Voor de default home screen zijn er opmoment geen extra widgets.

Er zijn wel drie homescreen vervangers
#1 Openhome
#2 Ahome
#3 Dxtop

Openhome heeft extra widgets en Dxtop

Zo als Het weer en Memory monitor

Ik heb ze alle drie gebruikt, en ik heb nu Dxtop gekocht, die is voor mij de beste.
Let wel op ze zijn allemaal instabiel en crashen af en toen dat neem ik maar voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Anoniem: 295560 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:18:
[...]

Zoals gezegd hoeft het niet, maar vraag jezelf dan eens af of je echt wel een dergelijk toestel nodig hebt. Als je geen gebruik maakt van mobiel internet, waarom zou je dan een smartphone willen? Ben je dan niet beter af met een 'gewone' telefoon? :)

[...]
Ik internet wel op mijn mobiel, maar naar mijn inzien te weinig om hiervoor een speciaal abonnement af te sluiten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Anoniem: 181496 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:53:
Voor de liefhebbers, is er een nieuwe build uit van Haykuro
Haykuro's Build 4.5

Alles is een stuk sneller, met camera optie, onscreen keyboard en meer widgets.
Zie XDA-Devs ;)

Hiervoor moet je wel toegang tot je root hebben.

http://haykuro.theiphoneproject.org/
Heb jij hem ook draaien? Hoe bevalt het? Sterk punt is de ActiveSync support die erin zit. Zou voor mij echt ideaal zijn.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij draait redelijk er zitten nog een paar bugs in, en dat is iets waar ik niet van hou dus ben weer terug naar de stock RC9.
Jammer want er zaten leuke widgets bij, bv van de audiospeler en google calender.

Maar hij is bezig met de 5.0 dan zouden die bugs voor een groot deel kunnen zijn opgelost.

We're going to start with the following:
Beta Build 5.0H - the beta of build 5.0, based on HTC's stuff.
Beta Build 5.0G - the beta of build 5.0, based on Google's stuff.

as the releases come out, the versions will follow:
5.0.1H, 5.0.2H, 5.0.3H
5.0.1G, 5.0.2G, 5.0.3G
etc

this will follow until we have everything working, and when v5 is completed, we will advance to 5.1H and 5.1G
m0nk schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 16:03:
[...]

Heb jij hem ook draaien? Hoe bevalt het? Sterk punt is de ActiveSync support die erin zit. Zou voor mij echt ideaal zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 181496 op 10-04-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:40

inXs

known as inXs

Mmzzz zit zelf nog erg te twijfelen over deze telefoon. Vooral vanwege de kosten van het abonnement, maar misschien heb ik het mis want het is zo ontransparant als wat. Bij T-mobile heb je bijvoorbeeld de iphone, voor 30 euro per maand (2jaar), met onbeperkt internet, voor 30 euro p/m ... De G1 kost 18 euro voor het bel abbo en 14,95 voor internet, is dus ook ruim 30 euro per maand....

Ik weet van collega's dat het apple touch screen lekker vlot en snel werkt en dat de apps als paddestoelen uit de grond schieten, ook weet ik dat hij zijn tekortkomingen heeft. De android heb ik verder geen ervaring mee, dus ik vroeg mij af of het touch screen zonder vertragingen werkt.. Vaak op een microsoft telefoon werkt het net niet vlot genoeg, dan zit er een soort vertraging in. Ook vroeg ik mij dus af wat nou precies de prijs is van een abbo voor de G1, ofwel bellen en internet, voor 2 jaar. Dat ik bijvoorveeld 90 euro moet betalen voor het toestel vind ik niet erg. Als ik al die apps nu al zie heb ik er zeker interesse in.

Als ik het toestel sim lock vrij koop, zijn er dan nog mogelijkheden? Moet ik dan naar t-mobile, of kan ik dan ook naar een andere aanbieder?

Ik kon de antwoorden zo niet vinden op google, dus hopelijk is er iemand hier zo vriendelijk om te antwoorden.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inXs schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 00:00:
Mmzzz zit zelf nog erg te twijfelen over deze telefoon. Vooral vanwege de kosten van het abonnement, maar misschien heb ik het mis want het is zo ontransparant als wat. Bij T-mobile heb je bijvoorbeeld de iphone, voor 30 euro per maand (2jaar), met onbeperkt internet, voor 30 euro p/m ... De G1 kost 18 euro voor het bel abbo en 14,95 voor internet, is dus ook ruim 30 euro per maand....

Ik weet van collega's dat het apple touch screen lekker vlot en snel werkt en dat de apps als paddestoelen uit de grond schieten, ook weet ik dat hij zijn tekortkomingen heeft. De android heb ik verder geen ervaring mee, dus ik vroeg mij af of het touch screen zonder vertragingen werkt.. Vaak op een microsoft telefoon werkt het net niet vlot genoeg, dan zit er een soort vertraging in. Ook vroeg ik mij dus af wat nou precies de prijs is van een abbo voor de G1, ofwel bellen en internet, voor 2 jaar. Dat ik bijvoorveeld 90 euro moet betalen voor het toestel vind ik niet erg. Als ik al die apps nu al zie heb ik er zeker interesse in.

Als ik het toestel sim lock vrij koop, zijn er dan nog mogelijkheden? Moet ik dan naar t-mobile, of kan ik dan ook naar een andere aanbieder?

Ik kon de antwoorden zo niet vinden op google, dus hopelijk is er iemand hier zo vriendelijk om te antwoorden.
Dit is een inkoppertje :)

Neem een G1, het beeldscherm is gelijk als die van de iPhone echter komen hier echt hele mooie updates aan wat het toestel volledig veranderd. ( heb al wat beta testen geprobeerd )
Ik had zelf ook de iPhone gehad, maar heb die nog geen 1 dag gemist ;)

Apps voor de G1 komen er ook dagelijks, is bijna vergelijkbaar met appstore ( qua werking )
En bij een simlock vrij toestel lijkt het mij dat je bij elke provider een abbo kan afsluiten, echter is een internetbundel wel een must bij deze foon.

Succes met je keuze ;)

Hier een filmpje van de Magic Rom Haykuro 4.5 : http://www.youtube.com/watch?v=CjcDTF68Tzc

Zie hier een pica van de laatse beta versie 5.0 H:
Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/2812/deviceo.png

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 181496 op 11-04-2009 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:40

inXs

known as inXs

Anoniem: 181496 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 00:05:
[...]

Dit is een inkoppertje :)

Neem een G1, het beeldscherm is gelijk als die van de iPhone echter komen hier echt hele mooie updates aan wat het toestel volledig veranderd. ( heb al wat beta testen geprobeerd )
Ik had zelf ook de iPhone gehad, maar heb die nog geen 1 dag gemist ;)

Apps voor de G1 komen er ook dagelijks, is bijna vergelijkbaar met appstore ( qua werking )
En bij een simlock vrij toestel lijkt het mij dat je bij elke provider een abbo kan afsluiten, echter is een internetbundel wel een must bij deze foon.

Succes met je keuze ;)

Hier een filmpje van de Magic Rom Haykuro 4.5 : http://www.youtube.com/watch?v=CjcDTF68Tzc

Zie hier een pica van de laatse beta versie 5.0 H:
[afbeelding]
Denk dat de keuze al redelijk gemaakt is, wilde het alleen zeker weten ;) Maar ik neem aan dat je bij elke provider een internet abbo kan afsluiten die werkt met 3g? Dan gaat het toch de android worden ben ik bang :P Ziet er erg goed uit allemaal

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:00

Sandyman538

SandstorM [148839]

Anoniem: 181496 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 00:05:
Ik heb laatst op de iphone van een vriend het spelletje 'flight control' gespeeld en wat is dat geniaal. Hele middag mee bezig geweest. Jammer dat zoiets er nog niet is voor android...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Woehoe!

* KO mag dinsdag zijn G1 ophalen! *O*

Ga ik geen spijt van krijgen, denk ik.

Iemand een idee of dit een goed cradle is trouwens?

[ Voor 42% gewijzigd door -ko- op 11-04-2009 19:53 ]

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-06 15:30
inXs schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 00:00:
Jeetje; T-Mobile switched wel erg snel met de aanbiedingen. Ik heb mijn G1 op 24 maart besteld.
Relax 300 voor €28,50 + 24 maanden gratis W'n'W Plus waarbij het toestel gratis was. Die aanbieding zie ik nergens meer.

Maar goed. Even nog een vraagje; is er al bekend of OBEX filetransfer in de nieuwe rom komt? Dat is toch iets wat ik echt mis.

[ Voor 8% gewijzigd door Krypt op 11-04-2009 22:06 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
-ko- schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 19:13:
Woehoe!

Ik heb de Deluxe-versie en die bevalt prima. Zal wel hetzelfde principe zijn...

Is er trouwens al iemand bezig met het maken van deel 2 van dit topic? Anders wil ik best een nieuwe TS maken.

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sannisinas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-12-2024
Weet iemand of het mogelijk is om je GPS te delen met bijvoorbeeld je laptop?
Ik heb namelijk Oziexplorer navigatie voor op het water en heb eigenlijk geen zin om
weer voor 60 euro een usb gps dongle te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

-ko- schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 19:13:
Woehoe!

Ik heb die cradle nu paar dagen en ben er zeer tevreden mee ik had normaal de telefoon gewoon los op m'n bureau liggen elke keer kabeltje pakken om wat over te zetten nu steek ik hem in de cradle hij laadt op en ik kan gewoon muziek en bestanden overzetten ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Is er al een behoorlijk navigatie programma a la TomTom op de G1?

Andnav werkt nog niet helemaal lekker!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-04-2023
Nog niet getest, maar misschien is dit iets?

http://www.androidplanet....r-android-nu-beschikbaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

henkyyyyyyy schreef op zondag 12 april 2009 @ 22:08:
Is er al een behoorlijk navigatie programma a la TomTom op de G1?

Andnav werkt nog niet helemaal lekker!
Sinds kort is Nav4all beschikbaar op de G1. Ook een off-board navigatie, maar werkt heel erg goed.
Ik kende nav4all nog uit mijn SonyEricsson K800i tijdperk en hoopte al dat het ook op android zou komen.
Vandaag weer even getest in de stad. Had de auto gewassen (ja ja, het is voorjaar ;) ) en ging deze toch droog rijden. Eerst een stuk gereden en toen ingesteld naar huis adres. Bewust een aantal keren afgeweken van de route en hij pakt het echt waanzinnig snel op met een nieuwe route. De stem is heel prettig en luid genoeg, ook in de cabrio met de kap open. Het is natuurlijk wennen als je Tomtom o.i.d. gewend bent, maar als navigatie een zeer goede oplossing, je komt op je bestemming. Je hebt alleen geen kaart in beeld, maar een pijl en wat beperkte info in je display, voor mij voldoende. Werkt (imo) beter dan andNav2.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 189953 op 13-04-2009 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Ik heb de telefoon sinds donderdag en hij bevalt super goed.
Echter sinds gister avond doet hij heel vreemd. Zomaar ineens blijft hij allemaal " q's " op het scherm zitten met het toetsenbord dicht. Het leek er dus op dat de Q op de een of andere manier was blijven hangen.
Maar het vreemde is dus dat als ik hem open schuif hij gewoon vrolijk door gaat met q's spammen. En soms doet hij het weer niet.
Ik snap er werkelijk helemaal niets van, want als ik naar de q toets kijk duidt er niets op dat die blijft hangen.

Heb het toestel ook al een keer uit en aan gezet, maar ook dit helpt niets.
Verder is hij ook niet gevallen. Iemand enig idee wat dit kan zijn, en heeft iemand iets dergelijks al eerder gezien ?

Daarnaast bel ik net met mijn vrouw en die hing maar op want die hoorde continu het geluid dat er een toets bleef hangen |:(

Ik geloof dat ik in mijn pauze maar even een T-Mobile winkel moet gaan bezoeken :+

[ Voor 13% gewijzigd door NoReseth op 14-04-2009 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Nav4All Werkt perfect gister getest, geeft zelfs aan dat je te snel rijd :P Zit nu met de V5.0.2H te kutten, best lachen die extra opties/widgets... :) ook het draaien van het scherm is wel lollig...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

hmmm het feit dat er geen fatsoenlijke navigatie(ala tomtom) is voor de G1 houd me wel tegen hem te kopen.. Dat is volgens mij echt het enige minpunt maar voor mij wel een vereiste. Tussen nu en juli kan ik mijn abbo verlengen/vernieuwen en dus een nieuwe telefoon kiezen, hopelijk is er voor die tijd wel een goede app. beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 07-06 21:15

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Het scrollmuisje van mijn G1 scrollt sinds een paar dagen niet meer naar beneden.. heb echter geen verzekering bij mijn gsm. Valt dit onder garantie bij T-Mobile, of heb ik gewoon pech?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

FREAKJAM schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:28:
Het scrollmuisje van mijn G1 scrollt sinds een paar dagen niet meer naar beneden.. heb echter geen verzekering bij mijn gsm. Valt dit onder garantie bij T-Mobile, of heb ik gewoon pech?
Valt gewoon onder je garantie van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Nu online
Thejoker80: wat is er mis met nav4all ik heb vaker afslagen gemist met software waar je gepiel op het scherm ziet met 20 wegen die kris kras lopen, dan met deze simplictische software die veel beter aangeeft dat je er af moet (minder vertraging). Nee geef mij maar nav4all of een mercedes waar ze dat in hebben :) het is gratis en werkt voor alle landen in alle talen en in 30 spreektalen... Dat krijg je nog niet voor 1000 euro bij tomtom!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
nieuws: Google kondigt Android 1.5 aan met video-opname en widgets
Leuk. Nuttige features. Ik ben zelf wel een fan van widgets. Het lijstje met overige verbeteringen is trouwens ook erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

watercoolertje schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:23:
Thejoker80: wat is er mis met nav4all ik heb vaker afslagen gemist met software waar je gepiel op het scherm ziet met 20 wegen die kris kras lopen, dan met deze simplictische software die veel beter aangeeft dat je er af moet (minder vertraging). Nee geef mij maar nav4all of een mercedes waar ze dat in hebben :) het is gratis en werkt voor alle landen in alle talen en in 30 spreektalen... Dat krijg je nog niet voor 1000 euro bij tomtom!
Haalt Nav4All geen data op tijdens het rijden? Dat lijkt me niks namelijk... misschien toch maar wel overwegen dan als dat goed bevalt, ga hem denk ik ff testen op mijn huidige tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
RoD schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:25:
Leuk. Nuttige features. Ik ben zelf wel een fan van widgets. Het lijstje met overige verbeteringen is trouwens ook erg goed :)
Mooi!

Ik ben vooral blij met dit:
- Stereo Bluetooth support (A2DP and AVCRP profiles)

Binnenkort maar es een draadloze headset zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
jor1972 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:12:
mijn G1 is terug naar T mobile, hij kraakte steeds meer..iemand nog meer problemen met de hardware van de G1, ik lees op buitenlandse sites daar veel verhalen over...

bij mij zat er echt speling op het scherm...heel irritant
Het viel mij vanaf het begin dat ik de G1 uit de verpakking haalde al op dat ik rechts onderin wat speling heb tussen het scherm en het toetsenbord. Hier kraakt het toestel dus ook wat.
Daarnaast heb ik zoals ik een paar posts terug al vermeldde nu last dat de Q steeds op het scherm blijft komen. Net weer een paar uur geen last van gehad, en het is nu weer terug.

Hoe is de afwikkeling van jou probleem verlopen ? Ik ben zelf bang dat als ik langs de winkel ga ik hem een paar weken kwijt ben. En daarnaast heb ik volgens mij iets gelezen dat als je via internet verlengt heb je ook minder support in een winkel krijgt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sannisinas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-12-2024
sannisinas schreef op zondag 12 april 2009 @ 11:32:
Weet iemand of het mogelijk is om je GPS te delen met bijvoorbeeld je laptop?
Ik heb namelijk Oziexplorer navigatie voor op het water en heb eigenlijk geen zin om
weer voor 60 euro een usb gps dongle te kopen.
Iemand mischien een idee hoe ik GPS kan delen met mijn laptop?

Ik heb trouwens dit gedaan, werkt echt perfect, heel erg simpel en zo heb je altijd en overal
internet als het nodig is.

http://www.allshadow.com/...-android-g1-without-root/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Anoniem: 189953 schreef op maandag 13 april 2009 @ 01:27:
[...]

Sinds kort is Nav4all beschikbaar op de G1. Ook een off-board navigatie, maar werkt heel erg goed.
Ik kende nav4all nog uit mijn SonyEricsson K800i tijdperk en hoopte al dat het ook op android zou komen.
Vandaag weer even getest in de stad. Had de auto gewassen (ja ja, het is voorjaar ;) ) en ging deze toch droog rijden. Eerst een stuk gereden en toen ingesteld naar huis adres. Bewust een aantal keren afgeweken van de route en hij pakt het echt waanzinnig snel op met een nieuwe route. De stem is heel prettig en luid genoeg, ook in de cabrio met de kap open. Het is natuurlijk wennen als je Tomtom o.i.d. gewend bent, maar als navigatie een zeer goede oplossing, je komt op je bestemming. Je hebt alleen geen kaart in beeld, maar een pijl en wat beperkte info in je display, voor mij voldoende. Werkt (imo) beter dan andNav2.
Bedankt ga het gelijk testen!!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-06 17:30
RoD schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:25:
Enig idee hoe lang het gaat duren voordat we deze via T-Mobile beschikbaar krijgen voor hun G1?
Ik heb n.l. nog geen zin om mijn toestel te gaan 'unlocken' (tenzij er helemaal geen nieuwe versie meer komt voor de T-Mobile G1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Voor ik deze op V&A post, is er iemand geïnteresseerd in een developer phone in nieuwstaat ( < 1maand; factuur en protective cover inbegrepen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

KS1987 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:00:
Voor ik deze op V&A post, is er iemand geïnteresseerd in een developer phone in nieuwstaat ( < 1maand; factuur en protective cover inbegrepen)?
Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar waarom doe je hem weg? Ikzelf heb al een ADP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

FREAKJAM schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:28:
dep 'm ff met alcohol en scroll dan nog wat, heb ik ook wel eens (of met heeel klein beetje speeksel op m'n vinger :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Tip, als je je verveelt:

Altijd 1,5 miljoen (gratis) boeken in je broekzak via G1/iPhone:

http://books.google.com/m

misschien al bekend, misschien niet.

(de meeste staan onder 'general fiction')

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 14-04-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178792

Squall schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:16:
[...]

Het viel mij vanaf het begin dat ik de G1 uit de verpakking haalde al op dat ik rechts onderin wat speling heb tussen het scherm en het toetsenbord. Hier kraakt het toestel dus ook wat.
Daarnaast heb ik zoals ik een paar posts terug al vermeldde nu last dat de Q steeds op het scherm blijft komen. Net weer een paar uur geen last van gehad, en het is nu weer terug.

Hoe is de afwikkeling van jou probleem verlopen ? Ik ben zelf bang dat als ik langs de winkel ga ik hem een paar weken kwijt ben. En daarnaast heb ik volgens mij iets gelezen dat als je via internet verlengt heb je ook minder support in een winkel krijgt :?
De speling rechtsonder heb ik ook. Deed mij sterk denken aan mijn oude N95. Ben zelf redelijk zuinig op mijn T-mobile G1. Was de eerste in Purmerend via de T-mobile shop (stoer he 8) maareh begint nu al raar te doen. Zo heb ik de afgelopen dagen last dat af en toe mijn beeldscherm niet meer aan wil via menu. :( Zijn er nog meer mensen die daar last van hebben? Hopen dat de nieuwe update de oplossing is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987

KS1987

no frills

Balachmar schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:06:
[...]

Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar waarom doe je hem weg? Ikzelf heb al een ADP.
Ik ga een integrale bespreking posten eens ik de tijd er voor vind, maar het komt op het volgende neer: meer een gadget dan een betrouwbare zakelijke hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

KS1987 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:40:
[...]

Ik ga een integrale bespreking posten eens ik de tijd er voor vind, maar het komt op het volgende neer: meer een gadget dan een betrouwbare zakelijke hulp.
Dan zou ik toch nog even wachten totdat de 1.5 update uit is. De verwachting is dat die komende maand komt. En dan zit er waarschijnlijk exchange synchronisatie in. Waarvan ik denk dat jij dat een gemis vindt, als je het hebt over zakelijke features. De nieuwe dingen in 1.5 vind ik er erg goed uit zien. En dat voor een release slechts een half jaar na de eerste release. Dan ben ik benieuwd wat er in de toekomst nog allemaal gaat komen!
Maar ja, dat kun je natuurlijk ook afwachten zonder nu een Android te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Exchange support en bluetooth zijn momenteel inderdaad vrij frappante gebreken, maar die worden binnenkort volledig opgelost. Ik zou dus nog even wachten :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Nu online
Nou dat exchange wordt ondersteund is helemaal niet zo vanzelfsprekend... De ondersteuning zit iig in 1.5 heb het nu zelf ook (maak er geen gebruik van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295560

PeterPan schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:22:
[...]

Enig idee hoe lang het gaat duren voordat we deze via T-Mobile beschikbaar krijgen voor hun G1?
Ik heb n.l. nog geen zin om mijn toestel te gaan 'unlocken' (tenzij er helemaal geen nieuwe versie meer komt voor de T-Mobile G1).
Biedt T-Mobile Android updates aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987

KS1987

no frills

Ik zal er nog eens over nadenken. Wel twee vragen, laat een cradle een G1 + protective cover toe, want het ziet er best nauw uit. Ook wat haykuro brengt voor de Android: is dit een custom os of draait dit eerder over het native os? Mocht ik het gebruiken, kan ik nog gewoon de telefoon upgraden met bvb cupcake (als die released wordt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

* KO heeft vandaag zijn Android opgehaalt *O*

Loop tegen twee dingetjes aan:

* Locale is lastig instellen imho. Heb 3 profielen plus een standaard (eentje voor thuis, eentje voor 's nachts en eentje voor op werk) en krijg hem met geen mogelijkheid stil. Het is nu net na 12'en en dan moet hij helemaal kappen met geluid maken, maar krijg nog steeds twidroid updates...

* De gps fixed me niet op de correcte plek maar een km verder op. Wellicht komt dit omdat ik binnen ben en niet buiten?

Voor de rest een erg tevreden gebruiker!

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
-ko- schreef op donderdag 16 april 2009 @ 00:05:
Loop tegen twee dingetjes aan:

* Locale is lastig instellen imho.
* De gps fixed me niet op de correcte plek maar een km verder op.

Voor de rest een erg tevreden gebruiker!
[aanname] standaard ROM, standaard instelling, welke rom / instellingen? [/aanname]
Dat lijkt op een gevalletje GPS uit, en locatie bepaling op basis van de gsm masten.
Heb je de GPS wel geactiveerd, bij voorkeur buiten voor een "snelle fix" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Je hebt gelijk. GPS stond niet in geschakelt (was ervan overtuigd van wel) Daarna komt hij dichter in de buurt, maar fixt hij nog steeds niet op mijn lokatie. Morgen eens buiten gaan staan, is het nu wat te laat voor en zit zo lekker. :)

Standaard T-Mobile G1 met dito instellingen inderdaad. Locale is inmiddels ook gefixt. Superapparaat. Wellicht is het handig om een lijst met goede, handige apps op te nemen in de ts, bdw. Want ik zie door de bomen het bos niet.

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2021

Paul_K

su

thejoker80 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:05:
hmmm het feit dat er geen fatsoenlijke navigatie(ala tomtom) is voor de G1 houd me wel tegen hem te kopen.
Ja, daar zit ik ook tegenaan te hikken. Verder zou ik acuut een Android-achtige willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

KS1987 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:50:
Ik zal er nog eens over nadenken. Wel twee vragen, laat een cradle een G1 + protective cover toe, want het ziet er best nauw uit. Ook wat haykuro brengt voor de Android: is dit een custom os of draait dit eerder over het native os? Mocht ik het gebruiken, kan ik nog gewoon de telefoon upgraden met bvb cupcake (als die released wordt)?
Aangezien jij een ADP hebt, kun je erop zetten wat je wilt.
Je kan dus zeker nu dat haykuro spul erop zetten, wat trouwens gewoon een nieuwere/aangepastte versie van Android is. (Je vervangt dus je OS) En later kun je cupcake erop zetten. Of de 1.5 images als die uit komen.
Zo draai ik nu bijvoorbeeld de JFadp1.1h versie, omdat die wat meer ruimte heeft voor programma's.
Ik ben nog te lui geweest om programma's op de SD kaart te laten werken.
Ook is het mogelijk om debian te draaien (die draait dan naast het Android OS, zover ik begrepen heb), wat mij ook nog wel leuk lijkt. Maar dan moet ik nog wat meer vrije tijd hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Nu online
Debian draait op het OS geen multiboot dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 07-06 21:15

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Boeboe schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:51:
Exchange support en bluetooth zijn momenteel inderdaad vrij frappante gebreken, maar die worden binnenkort volledig opgelost. Ik zou dus nog even wachten :)
moxier mail werkt anders als een tierelier hier op mijn G1

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-06 17:30
Anoniem: 295560 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:23:
[...]

Biedt T-Mobile Android updates aan dan?
Toen ik mijn T-Mobile G1 kocht kon ik direct een 'over the air' update doen. Ik neem aan dat dit een door T-Mobile gesigned en beschikbaar gestelde update was, of werkt het zo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Beste mensen, ben bezig geweest met een nieuwe TS --> we kunnen hier verder praten!

[ Voor 18% gewijzigd door Velvet op 16-04-2009 17:47 ]

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Abo's, levertijden en andere koopdingen mbt de G1 horen niet in dit topic thuis! Dat soort zut mag allemaal hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1327340