• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
Zijn er nog mensen waarbij het omzetten niet in 1 keer lukte, waarbij het nu wel werkt?
Bij mij nog steeds niet namelijk..... al 3 keer gebeld, maar elke keer gedoe dat er systemen platliggen en dat ze er niks aan kunnen doen...
beetje jammer dit.

Strava

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:26
pven schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:41:
Ik heb net ook even gebeld. Als ik een kwartier na mijn telefoontje mijn GSM uit-en-aan zet, dan zou het geactiveerd moeten zijn. *O*

En idd: het werkt! _O_
Yeb hier ook ;)

Wel jammer dat RTL7 nog niet bij de zenders staat. Zou ik super vinden ivm de forumule1

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Prulleman schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:38:
Zijn er nog mensen waarbij het omzetten niet in 1 keer lukte, waarbij het nu wel werkt?
Bij mij nog steeds niet namelijk..... al 3 keer gebeld, maar elke keer gedoe dat er systemen platliggen en dat ze er niks aan kunnen doen...
beetje jammer dit.
Bij mij lukte het toevallig de eerste keer (had wel 45min in de wachtrij gestaan).
De miep aan de andere kant van de lijn begon al gelijk met de melding dat het niet zeker was of het zou lukken. Na lang tegen een zandloper aangekeken te hebben ging het toch in 1x goed.
Volgens mij is het gewoon een soort lotto en heeft het hoofd van de KS daar gewoon een grote bol met bingoballen. Als jij toevallig als de zoveelste beller wordt getrokken (misschien wel als reservegetal) heb je mazzel.

Even alle gekheid op een stokje, ik denk echt -hoe vervelend dan ook- dat je gewoon geluk moet hebben en er dus niets anders op zit dan steeds te proberen.
Ze zeggen ook dat als het niet lukt dat ze het blijven proberen na het beeindigen van het gesprek maar daar heb ik niet zoveel vertrouwen in.
Ik denk dat de aanhouder wint in dit geval......

• Prulleman
nou, op naar poging 4... eens kijken of het rond dit tijdstip wat sneller gaat. 's ochtends en 's avonds was het elke keer minimaal 20 minuten...

Strava

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:47
Werkt bij iemand die mobile tv eigenlijk al?

Ben maandag al overgestapt van pit+ naar web'n'walk plus,
en haal ook hoge snelheid tussen 900 kbps en 1.10 Mbps (hsdpa bereik).

Maar als als ik een tv zender kies via t-mobile.nob.nl opent hij wel de stream in streaming media player (windows mobile 6.1), hij buffert netjes tot 100%, maar heb dan geen beeld of geluid.
De seconden lopen eerst op tot 6 a 10 en dan gaat hij trippen bij 0 en 1 seconden... Dus gebeurd niks....

Of moet ik nog eerst iets speciaal installeren? Ze bieden wel updates aan voor hun eigen windows mobile toestellen, maar heb een HP iPAQ 914c UK, zus geen toestel van t-mobile zelf...

Zal wel leuk zijn als het werkte, maar ben al heel erg blij met de veel hoogere download snelheid en lagere ping.

• Prulleman
Blijkbaar is er een probleem om bij SIM Only klanten een bundel change door te voeren... schijnt nog wel even te gaan duren... bij t-mobile shops zouden ze het nog wel snel kunnen regelen...

Strava

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:03
T-Mobile shops gebruiken geen ander systeem dan bijv. een BelCompany (dat zegt T-Mobile zelf in ieder geval), dus dat zou ook moeten werken lijkt mij.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:03

xon

Mensen die vragen of mobiele TV werkt moeten denk ik eerst even kijken naar de rest van dit topic. Het werkt wel degelijk goed alleen moet je telefoon wel voorzien zijn van de juiste software. Voor windows mobile is dit in veel gevallen 6.1. Hoe dit met de symbian toestellen zit weet ik niet.

• don spike
xon schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:07:
Mensen die vragen of mobiele TV werkt moeten denk ik eerst even kijken naar de rest van dit topic. Het werkt wel degelijk goed alleen moet je telefoon wel voorzien zijn van de juiste software. Voor windows mobile is dit in veel gevallen 6.1. Hoe dit met de symbian toestellen zit weet ik niet.
Als ik het topic over lees lijkt het meer op dat het sporadisch, en nog niet altijd goed werkt,
en vroeg me af of het nu wel goed werkt, omdat het bij mij nog steeds niet wil lukken.

Heb tevens wel gewoon windows mobile 6.1 engelse versie.

• Fuzzillogic
  • Laatst online: 01-07 22:34
Prulleman schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:01:
Blijkbaar is er een probleem om bij SIM Only klanten een bundel change door te voeren... schijnt nog wel even te gaan duren... bij t-mobile shops zouden ze het nog wel snel kunnen regelen...
Dat zou verklaren waarom ik in totaal 1u10min voor niets met een telefoon aan mn oor heb gezeten. Ik kreeg te horen dat het waarschijnlijk zaterdag opgelost zou zijn, en dat ik het beste volgende week maar eens terug kan bellen...

Lijkt erop dat ze iets te voortvarend van start zijn gegaan. Ach, ik heb PIT, dus iig wel gewoon internet, dus ik lig er niet wakker van verder.

Verwijderd

don spike schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:41:
Werkt bij iemand die mobile tv eigenlijk al?

Ben maandag al overgestapt van pit+ naar web'n'walk plus,
en haal ook hoge snelheid tussen 900 kbps en 1.10 Mbps (hsdpa bereik).

Maar als als ik een tv zender kies via t-mobile.nob.nl opent hij wel de stream in streaming media player (windows mobile 6.1), hij buffert netjes tot 100%, maar heb dan geen beeld of geluid.
De seconden lopen eerst op tot 6 a 10 en dan gaat hij trippen bij 0 en 1 seconden... Dus gebeurd niks....

Of moet ik nog eerst iets speciaal installeren? Ze bieden wel updates aan voor hun eigen windows mobile toestellen, maar heb een HP iPAQ 914c UK, zus geen toestel van t-mobile zelf...

Zal wel leuk zijn als het werkte, maar ben al heel erg blij met de veel hoogere download snelheid en lagere ping.
Had ik ook. Maar als ik telefoon als modem voor laptop gebruikte zag ik de filmpjes wel in bijvoorbeeld vlc player.

Heb maar Coreplayer aangeschaft. Deze heeft ook meteen qtv optimalisatie voor de tytnII bijvoorbeeld. Plus youtube lekker in FLV kijken wat veel betere kwaliteit geeft. Coreplayer werkt echt super!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb ook SIM only en had het ook afgelopen maandag aanvraagd,
Via het normale systeem kon het niet volgens die man, en via een ander systeem werkte het wel, maar ik moest maar een dag wachten voordat het werkt...

Nu 4 dagen verder en ik heb sporadisch TV, (zie soms de lijst met zenders, soms de foutmelding). en in my tmobile, staat nog steeds dat ik PIT heb...

Als het maandag nog niet werkt, ga ik maar weer eens bellen..

• don spike
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:59:
[...]

Had ik ook. Maar als ik telefoon als modem voor laptop gebruikte zag ik de filmpjes wel in bijvoorbeeld vlc player.

Heb maar Coreplayer aangeschaft. Deze heeft ook meteen qtv optimalisatie voor de tytnII bijvoorbeeld. Plus youtube lekker in FLV kijken wat veel betere kwaliteit geeft. Coreplayer werkt echt super!
Ok bedankt, zal het eens proberen.
Had ondertussen ook DiamandTV (diamondtv.fr) geinstalleerd, hiermee kan je van 31 landen 181 zeners bekijken, dit werkt wel echt perfect. Hij opend de streams in Media Player Mobile die ze gewoon kan afspelen. En goede streams van 200-300 kbps. Vloeiend, en kan ondertitels goed lezen.

Edit:
Heb net ook Coreplayer aangeschaft, nu werk het wel, moet zeggen dat de kwaliteit supper tegenvalt. De streams die ik krijg van DiamandTV (zijn wel andere zenders), zijn 100 keer beter.

[ Voor 31% gewijzigd door don spike op 04-09-2008 16:05 ]

Verwijderd

TripleQ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:02:
Via het normale systeem kon het niet volgens die man, en via een ander systeem werkte het wel, maar ik moest maar een dag wachten voordat het werkt...

Nu 4 dagen verder en ik heb sporadisch TV, (zie soms de lijst met zenders, soms de foutmelding). en in my tmobile, staat nog steeds dat ik PIT heb...

Same here..
Gisteren overgegaan van PIT naar Web 'n Walk plus, vanmorgen nog niks. Net gebeld..
Nee hoor, niets gebeurd. Belt u maandag of dinsdag maar terug..
Pardon ?
Eerder kunnen we niks doen.

Goed gedaan T-Mobile. Een dienst aanbieden en die vervolgens niet kunnen leveren.
Bah; ik baal.

• Prulleman
Ik vind het gewoon achterlijk dat zoiets niet eerder gefixed kan worden. Vooral als shops via het "oude systeem" nog wel gewoon deze wijziging kunnen doen.....

Strava

Verwijderd

Prulleman schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:59:
Ik vind het gewoon achterlijk dat zoiets niet eerder gefixed kan worden. Vooral als shops via het "oude systeem" nog wel gewoon deze wijziging kunnen doen.....
Vind ik ook.
Het is nog erger dat ze aan de telefoon beweren dat het nu in orde is en de volgende dag blijkt er niets gebeurd te zijn en/of de boel is fout gegaan..
Zit nu al de vierde dag aan de telefoon met ze.................. nou ja,........ ik probéér met ze aan de telefoon te komen.
Wachttijd gemiddeld 20 minuten per keer.

• j0bro
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 07:50
Prulleman schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:01:
Phoe inderdaad, had daarnet een helpdesk n00b aan de lijn, ze gaf toe dat ze de training over de nieuwe WnW producten gehad had, maar kon me niet direct helpen zonder een paar collega's in te schakelen. Toen ze me terugbelde na 30 minuten zei ze dat WnW voor mij niet in de lijst stond en het niet ging lukken (ik heb een Flex 20 Sim Only abo), maar als ik zou upgraden naar een standaard Flex 20 zou het wel lukken, want dan stond het wel in het lijstje...uhuh. Saillant detail: ze moest de informatie nota bene van de consumentenwebsite halen omdat hun interne systeem niet informatief genoeg was!

Ik ga het dus wel in de winkel regelen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door j0bro op 04-09-2008 18:16 ]

To question is to grow.

• ZakHooi
Heb net ook Coreplayer aangeschaft, nu werk het wel, moet zeggen dat de kwaliteit supper tegenvalt. De streams die ik krijg van DiamandTV (zijn wel andere zenders), zijn 100 keer beter.
Hoe heb je coreplayer aan de praat gekregen met mobiletv?
Ik heb in coreplayer de fileassociations aangepast zodat het de default player wordt in WM6.
Maar als ik op een van de mobiletv links klik dan krijg ik in PIE error 'Ongeldig adres'

Heeft iemand daar een oplossing voor?

Bvd

• don spike
ZakHooi schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:50:
[...]

Ik heb in coreplayer de fileassociations aangepast zodat het de default player wordt in WM6.
Maar als ik op een van de mobiletv links klik dan krijg ik in PIE error 'Ongeldig adres'

Bvd
Heb eigenlijk niks speciaal gedaan, eerst was Coreplayer niet de standaart speler en kreeg je een error als je op de link klikte dat hij hem niet kan openen in Internet Explorer.
Als ik de url zelf in Coreplayer invoerde speelde hij hem wel af.
Heb daarna in Coreplayer bij Menu -> Preferences -> Select Page -> File Associations -> Select All -> OK gedaan, maar dit heeft niks met de weking te maken, maar dat Coreplayer automatisch wordt geopen als je op een link klikt in t-mobile.nob.nl.
Verder geen instellingen veranderd. Heb je Coreplayer wel aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 08:33
janzeeschuimers schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:14:
Mij zijn een aantal zaken nog niet helemaal duidelijk en de ks kan biedt ook geen uitkomst.

Ik heb nu pit+ en zou automatisch omgezet worden (er staat nog gewoon pit+ in mijn persoonlijk overzicht i.p.v. web and walk plus) maar welke prijs ga ik nu betalen , blijft het 19,50 Euro of word het 14,95 Euro ?

Valt het tv kijken nu wel of niet onder die 2gb data limiet ?

Wie weet wat er nu waar is van het onderstaande en geldt dit ook voor de mensen die een pit+ abb. hebben zonder 250mb limiet ?

"Euh... die notes zoals "Na 2 Gb wijzigt de snelheid automatisch naar
maximaal 384/ 64 Kbps" klinken heel redelijk. Prima toch, zodra je over de limiet zit wordt het gewoon langzamer? En volgende maand gaat de datalimiet weer in met hernieuwde snelheid.

Maar als ik die PDF lees ziet het er meer uit alsof je op de vingers getikt wordt voor dataverbruik daarmee: je bent dan een notoire data grootverbruiker en je moet een "heraansluiting" krijgen van echt breedband internet. Zie deze leuke puntjes onder "Diensten":
quote:
Reset snelheid voor web’n’walk Plus (in Nederland) € 5,00 behandelingskosten
Reset snelheid voor internet (in het buitenland) € 5,00 behandelingskosten
Reset snelheid voor breedband internet (in het buitenland) € 15,00 behandelingskosten
Dus je moet, als je over die limiet heen bent, € 5 betalen om de snelheid weer terug te krijgen?
Ik vroeg me ook al af hoe ze dat zo keurig automatisch ingesteld hadden. Kennelijk is het een handmatige actie though".
Ik heb het gevraagd bij KS. en die 5 euro geld alleen als je binnen die maand je snelheid verhoogd wil zien. Elke maand begint je internet weer met de hoogste snelheid zonder kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
Net mijn PIT omgezet naar WnW standaard. Geen wachttijd en gelijk omgezet. 1 en 4 gekozen in het keuzemenu. Werkte meteen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
hakuin schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:01:
Net mijn PIT omgezet naar WnW standaard. Geen wachttijd en gelijk omgezet. 1 en 4 gekozen in het keuzemenu. Werkte meteen!
zeker geen sim only? als je wel sim only hebt zou ik dit graag willen weten, dan ga ik nog eens bellen met de helpdesk

[ Voor 16% gewijzigd door Prulleman op 05-09-2008 09:16 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
Prulleman schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:16:
[...]

zeker geen sim only? als je wel sim only hebt zou ik dit graag willen weten, dan ga ik nog eens bellen met de helpdesk
Nee, maar een dinsdag kon ik ook niet aangesloten worden en nu wel. Dus je kan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

don spike schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:37:
[...]

Ok bedankt, zal het eens proberen.
Had ondertussen ook DiamandTV (diamondtv.fr) geinstalleerd, hiermee kan je van 31 landen 181 zeners bekijken, dit werkt wel echt perfect. Hij opend de streams in Media Player Mobile die ze gewoon kan afspelen. En goede streams van 200-300 kbps. Vloeiend, en kan ondertitels goed lezen.

Edit:
Diamand TV?

Ook een aanrader: Youtube stream op FLV zetten... echt super kwaliteit als je dan youtube kijkt via Coreplayer... al menig iphone bezitter jaloers meegekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZakHooi schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:50:
[...]

Bvd
Soms werken de stream niets. Nu doet sbs6 het niet maar rtl4 weer wel. Probeer het later nog eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Hm, apart! Heb onlangs de PIT omgezet naar WnW standaard (384kbps dus) op m'n p1i maar haal met speedtest via pc (dus zonder speedmanager) rond de 50 kb/s. Zit ik dan echt tegen de theoretische max aan van UMTS? kbps naar kb/s is toch meestal ivm overhead delen door 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zo, sinds gister is mijn PIT ook omgezet naar WnW. Snelheid ligt hier nu rond de 42 kB. Prima snelheid :D MDA Vario 3 aan PC gehangen, surfen gaat op deze manier eigelijk heel erg lekker!

[ Voor 28% gewijzigd door Gumball op 05-09-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_K84
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-09 07:49
WnW standaard werkt met de maximum snelheid van UMTS. Dit is de 384 kbps. Om te komen op kilobyte per seconde moet je delen door 8. Dit komt dus uit op een theoretisch maximum van 48 kilobyte per seconde. Dus jij zit inderdaad op het maximum van de 3G verbinding. Dit zijn overigens ook de meetwaarden die ik haal met mijn Nokia N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yabbadabba
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-11-2024

yabbadabba

badooo

De snelheid is erg afhankelijk van je bereik. Hier in het noorden is duidelijk minder geinvesteerd door T-mobile. Binnenshuis en kantoor valt het bereik vrijwel altijd terug naar GPRS. In de omgeving van Groningen-stad en Drachten (nieuwe industrieterrein) is het bereik erg goed, vrijwel overal 3,5g in het scherm, ook in de auto. TV kijken gaat inmiddels op alle kanalen goed (mits 3,5g in je scherm).

Daarnaast heb ik ook joikuspot geinstalleerd (de betaalde versie, ook echt betaald). Werkte voorheen nooit op mijn e90, na een firmware update wel en hoe!
Op de snelweg (ongveer 140km pu) langs Drachten met de EEE via WiFi ingelogd op de E90 dmv joikuspot met let op 130 kbs. Idd 1200bs in een rijdende auto en alles superstabiel. Meerdere malen gecheckt op speedtest.nl. Alle reguliere sites geprobeerd en de verbinden doet niet onder voor thuis. Kan er erg enthousiast over worden. Nu nog Overall 3,5g bereik en niet hier en daar en ik ben helemaal tevreden.

Ps. heb overigens niet getest of tv kijken en (zo snel) internetten tegelijkertijd kan, ga ik op de terugweg proberen.

Ook ik heb een wnw+ en kom vanaf een PIT (afgelopen maandag in 45 minuten via klantenservice omgezet..)

edit: tv kijken gaat op de terugweg ook soepel, speedtest daalt dan tot ongeveer 80kbs. De bandbreedte is dus duidelijk gelimiteerd inclusief tv (oftewel tv loopt niet via een andere proxy). Tv kost ongeveer 40kbs, vandaar dat de 3g telefoons (in tegenstelling tot mijn 3,5g tel en abbo) dat precies aankunnen met hun bandbreedt van ongeveer 50kbs max.

[ Voor 13% gewijzigd door yabbadabba op 05-09-2008 21:51 ]

yabbadab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Laatst online: 21-03-2024
Collega heeft inmiddels ook alles omgezet(downloadsnelheid 45k via laptop op LG vieuwty)
Heeft het standaart pakket ,maar je moest toch tijdelijk televisie kunnen kijken?
Of is dit al weer teruggedraait?
Op pda.t-mobile.nl geen icoontje te zien
en via t-mobile.nob.nl een error melding

[ Voor 8% gewijzigd door Dutch Renegade op 05-09-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
turbootje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:16:
Collega heeft inmiddels ook alles omgezet(downloadsnelheid 45k via laptop op LG vieuwty)
Heeft het standaart pakket ,maar je moest toch tijdelijk televisie kunnen kijken?
Of is dit al weer teruggedraait?
Op pda.t-mobile.nl geen icoontje te zien
en via t-mobile.nob.nl een error melding
Ik heb net hier met mijn laptop tv gekeken. PIT+ (word nog omgezet naar Laptop Economy) op Linux (Ubuntu Hardy) met een web'n'walk usb stick. Ik ging gewoon naar http://t-mobile.nob.nl/ en daar stonden de rstp links.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:22

XanderDrake

Build the future!

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als ik ga naar de t-mobile.nob.nl (via mn Samsung Z140v en EEE 900) site krijg ik te lezen:
Storing, werkt niet
en
Alleen WnW+ abbo's mogen dit zien
Dus zou T-mobile nu al de rest van de abbo's (met uitzondering van pit+ blijkbaar) afgesloten hebben van het Mobiele TV gebeuren?
Of komt het door mn toestel, dat never-nooit-niet op de lijst van ondersteunde telefoons komt te staan?

Ik heb gewoon PIT op een Sim Only, dus nog niet overgeschakeld.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 16:31
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:29:
[...]

Soms werken de stream niets. Nu doet sbs6 het niet maar rtl4 weer wel. Probeer het later nog eens zou ik zeggen.
kijk of de netwerkvink wel aan staat in preferences. Deze staat default niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
misschien wat goed nieuws voor de huiverige piters met een simonly. Ik wilde met deze situatie over maar wnw+ en na 4x bellen en elke keer een iets andere excuus/probleem is het zojuist eindelijk gelukt! Echter niet via de ks maar gewoon bij de tmobile shop. Mijn tip als je niet kan wachten is dan ook probeer het daar eens, was bij mij meteen geregeld en ik typ dit nu dan ook met 1mbit op mijn n95 8gb in de stad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Hmmm, zou je als (orange)-tmobile klant met orange-world ook zoiets kunnen........

of zou je dan eerst "officieel" t-mobile klant moeten zijn..
(heb helaas geen geschikt toestel)

dit weekend maar eens kijken of ik officieel T-mobile klant(met een MDA vario iV :X )word of toch Vodafone neem (met een echte Touch Pro *O* )

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cuberob schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:44:
misschien wat goed nieuws voor de huiverige piters met een simonly. Ik wilde met deze situatie over maar wnw+ en na 4x bellen en elke keer een iets andere excuus/probleem is het zojuist eindelijk gelukt! Echter niet via de ks maar gewoon bij de tmobile shop. Mijn tip als je niet kan wachten is dan ook probeer het daar eens, was bij mij meteen geregeld en ik typ dit nu dan ook met 1mbit op mijn n95 8gb in de stad!
Vanmiddag ook bij de tmobile shop omgezet naar wnw+. Meteen snelheid gecheckt toen ik buiten stond en werkte meteen! Gemeten snelheid 985 kbps. :) TV kijken werkt helaas niet goed. Site doet 't wel maar de streaming media player op m'n Diamond geeft vaak een foutmelding. Net werkte MTV toevallig wel maar alle andere keren deed geen enkele zender het. Wel slechte kwaliteit trouwens. Hoop dat de bitrate nog wordt verhoogd naar bijv 768 kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0bro
Zo, ook geregeld!

Het heeft 3x proberen gekost; maar de aanhouder wint. Ik had sinds begin augustus Flex 20 Sim Only icm PIT (9,50 euro p/m). Gisteren voor de eerste keer de klantenservice gebeld, zie mijn post hierboven ergens. Meisje gaf toe n00b te zijn en kon mij niet echt helpen, ik zei dat ik het wel in de winkel zou proberen.

Nou daar ging ik dan vandaag :) In Eindhoven centrum zitten 2 T-Mobile shops vlak bij elkaar, dus ik de eerste naar binnen. Bij de ex-Orange-maar-nu-T-Mobile-shop mijn verhaal uitgelegd dat ik gelezen had dat ik kon switchen van PIT naar WnW+ zodat ik Mobiel TV kon kijken. Blijkt die gast een enorme arrogante lutser te zijn die misschien storemanager was oid, maar hij had allerlei argumenten dat ik met mijn Flex 20 Sim Only echt geen WnW kon krijgen, ik zou moeten upgraden naar PIT+ a 19,95 euro p/m maar Mobiel TV had ik dan niet, alleen extra snelheid. Hij viel me een paar keer in de rede en liet dan weten dat hij training had gehad en het niet kon/mocht doen; kortom een vervelend figuur dat de verkeerde baan heeft en me wegsnauwde.

Bij T-Mobile shop nr. 2 (richting de Catharinakerk) dezelfde vraag gesteld en er werd samen met mij in interne trainingsdocumentatie gelezen en uitvoerig uit de doeken gedaan hoe de constructies in elkaar zitten. Die jongen daar was rustig en beleefd en vermoedde ook dat het met Sim Only niet kon, maar nam de moeite om mijn gegevens op te zoeken en het in het systeem proberen aan te schakelen. Wat bleek, het is gewoon mogelijk, hij klikte wat het was gebeurd. Ik heb vriendelijk voor de moeite bedankt en feitelijk stond ik binnen 5 minuten tevreden weer buiten. Het werkte direct op mijn Touch Diamond (alhoewel ik vooruitziend al wel de streaming-video-fix van de TM website had geinstalleerd).

Mijn tip: regel WnW+ in de winkel, niet bij de klantenservice, maar het kan dus per winkel ook nog eens sterk verschillen in hoe je geholpen wordt!

To question is to grow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
PowerFlower schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 00:32:
Als je je telefoon als modem gebruikt, ga je meestal niet hoger komen dan de 115.200 bit die een seriële poort ooit max aan kon. Erfenis die nog in Windows en de aansturing van modems zit. Je mag dus al redelijk blij zijn dat je die 921600 haalt (en ja, dat is dus 100kbit :P).

Bluetooth kan meer aan (2.0 + EDR is maximaal 3 mbit/s) maar dat lukt in de praktijk eigenlijk alleen als je een PAN opzet met je telefoon (en daarbij zowel telefoon als laptop EDR ondersteunen). Is imho sowieso een veel makkelijkere manier om je verbinding op te zetten, want zolang je telefoon een dataverbinding heeft, zal je laptop dat ook hebben via een PAN, zonder gezeur over dial strings en zo.
Ik gebruik mijn nokia 6110 als modem (Draadloze Bluetooth-technologie 2.0 met EDR-specificatie Enhanced Data Rate)) met usbBTdongle 2.0 met EDR of met een usbverbinding (via pc suite van nokia ) en haal een snelheid van 130 kbps. Met internet via de telefoon haal ik ruim 300 kbps.
Hoe zet ik zo'n dataverbinding via PAN op zodat ik een snellere verbinding krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j0bro schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 19:14:
Het werkte direct op mijn Touch Diamond (alhoewel ik vooruitziend al wel de streaming-video-fix van de TM website had geinstalleerd).
Wist niet dat die fix er was. Heb 'm nu geïnstalleerd op m'n non-branded Touch Diamond. Wat installeert deze fix precies?
j0bro schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 19:14:
Mijn tip: regel WnW+ in de winkel, niet bij de klantenservice, maar het kan dus per winkel ook nog eens sterk verschillen in hoe je geholpen wordt!
Had blijkbaar geluk want de shop aan de Lijnbaan in Rotterdam heeft me prima geholpen. Volgens het meisje zou wnw+ alleen niet flat-fee zijn. "Na 2GB betaalt u automatisch 5 euro voor de volgende 2GB." Ik zei daarop dat dat volgens mij niet klopte. Later bleek in de winkel dat je inderdaad, vrijwillig, 5 euro kunt betalen om na 2GB nog steeds van de volle snelheid gebruik te kunnen maken. Ze zei daarop dat zij en haar collega's niet goed voorgelicht zijn. Blijkbaar schort er nog flink wat aan de kennis van medewerkers op gebied van de nieuwe databundels.

Het viel me trouwens op dat er al een meerdere klanten waren die voor mobiel internet kwamen, sommige voor de laptop. Lijkt er dus op dat t-mobile een vliegende doorstart maakt met de nieuwe bundels. Ben benieuwd wat we in de toekomst allemaal nog mogen verwachten.

*edit*
Blijkbaar werkt die patch van t-mobile prima want nu werken alle zenders heel vloeiend. Wel jammer dat de streams maar 128 kbps zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook een half uur aan de lijn gehangen voordat ik werd geholpen. (2x 4)
Maar het is gelukt.

Ik had alleen wel een leuke vraag voor ze.
Is het ook mogelijk om met wnw+ op een hotspot te kunnen zoals vroeger met pit+ kon.
Voordat ik hierop antwoord kreeg duurde het wel even, maar ze vertelde mij dat dit kon zoals bij pit+.

Maarja nou vraag ik me af hoe ik dit moet gaan doen.
Ik had eerst een pit abbo en daarmee kon ik niet op hotspots, maar dat zou nu dus wel moeten kunnen.

Weet iemand misschien hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0bro
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 20:20:
[...]

Wist niet dat die fix er was. Heb 'm nu geïnstalleerd op m'n non-branded Touch Diamond. Wat installeert deze fix precies?

*edit*
Blijkbaar werkt die patch van t-mobile prima want nu werken alle zenders heel vloeiend. Wel jammer dat de streams maar 128 kbps zijn...
Nog voor de volledigheid de link naar de pagina op de T-Mobile website waarvandaan ik de patch gedownload heb voor mijn HTC Touch Diamond (bij T-Mobile bekend als de MDA Compact IV). De beschrijving die T-Mobile erbij geeft is:

Het is gebleken dat bij het afspelen van live video streams (Mobile TV service) op de MDA Compact IV een probleem optreedt. De Mobile TV video streams worden helaas niet afgespeeld. Om dit probleem op te lossen, stelt T-Mobile een fix voor u beschikbaar.

Wat er precies gefixt/gepatcht wordt weet ik niet zeker, maar de bestandsnaam doet vermoeden dat er een DirectShow filter voor het scalen naar fullscreen (VGA resolutie) geinstalleerd wordt. Hierdoor zou de hardwareversnelling van de displaydriver gebruikt worden waardoor de video vloeiender afgespeeld wordt.

PS: Voor de MDA Vario II (TyTN 2, Kaiser) is er zo'n zelfde patch beschikbaar.

[ Voor 28% gewijzigd door j0bro op 05-09-2008 21:45 ]

To question is to grow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Als je na 2gb te hebben verstookt door downloaden en/of tv kijken je snelheid terug wil kost dit je dus 5 Euro extra (of wachten op de nieuwe maand/periode).

Maar krijg je voor die 5 Euro dan weer de volle 1mbps snelheid voor de volgende 2 gb of is het vanaf dan onbeperkt downloaden voor die maand/periode op volle snelheid (1 mbps i.p.v. 384 kbps) ?

Nog een vraagje wanneer je na 2gb download bij web'n walk plus wordt teruggezet van 1 mbps naar 384 kbps is deze lagere snelheid dan toch nog voldoende om tv te blijven kijken ?

Want als dit zo is kun je volgensmij beter je pit+ (19,50 p/m) behouden.Dit is dan wel 4,55 Euro duurder per maand dan web'n walk plus (14,95 p/m) maar je blijft dan wel altijd de volle downloadsnelheid van 1 mbps behouden ongeacht hoeveel je download.

[ Voor 57% gewijzigd door janzeeschuimers op 05-09-2008 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 22:38
Ik heb een brief gekregen vandaag dat mijn abbo automatisch is omgezet van PIT+ naar WnW+. (betekent dit eigenlijk een wijziging in de voorwaarden waardoor ik zou kunnen opzeggen?)

TV kijken werkt eigenlijk prima op mijn diamond, maar de stream is slechts 128kbit en van slechte kwaliteit, is dit ergens beter te vinden op de tmobile site?

[ Voor 14% gewijzigd door Rene op 05-09-2008 22:58 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, hier een vraag.
Ik heb een iphone abonnement i150, met iphone natuurlijk.
Maar nu heb ik ook nog een t-mobile compact IV in mijn bezit,
als ik mijn iphone sim in die compact IV doe en naar de site van
de t-mobile tv surf dan kom ik daar niet op.
Ik krijg een dubbele foutboodschap, iets over de drukte en dat
de links het misschien niet doen en iets over het verkeerde
abonnement.
T-Mobile klantenservice weet van niets, weten niet eens of het zou
moeten kunnen werken.
Hier iemand die mij zou kunnen helpen ???

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:08:
OK, hier een vraag.
Ik heb een iphone abonnement i150, met iphone natuurlijk.
Maar nu heb ik ook nog een t-mobile compact IV in mijn bezit,
als ik mijn iphone sim in die compact IV doe en naar de site van
de t-mobile tv surf dan kom ik daar niet op.
Ik krijg een dubbele foutboodschap, iets over de drukte en dat
de links het misschien niet doen en iets over het verkeerde
abonnement.
T-Mobile klantenservice weet van niets, weten niet eens of het zou
moeten kunnen werken.
Hier iemand die mij zou kunnen helpen ???

cor
Ik denk niet dat het zal werken, omdat je voor tv een WnW+ abonnement nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
TripleQ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:02:

Ik heb dus een sim-only abbo (die afloopt in december, nummer gaat dan naar vodafone)
Afgelopen maandag had ik het dus aangevraagd.
Vanmorgen stond er nog steeds pocket internet totaal actief op de website.

Ik bellen, volgens die man was er een storing geweest, die nu wel opgelost zou moeten zijn.
En hij heeft het nogmaals voor mij geactiveerd, en binnen 15minuutjes moest het werken..

Nu alweer een dik uur later, en er staat nog steeds "pocket internet totaal"

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:58:
[...]

Ik heb dus een sim-only abbo (die afloopt in december, nummer gaat dan naar vodafone)
Afgelopen maandag had ik het dus aangevraagd.
Vanmorgen stond er nog steeds pocket internet totaal actief op de website.

Ik bellen, volgens die man was er een storing geweest, die nu wel opgelost zou moeten zijn.
En hij heeft het nogmaals voor mij geactiveerd, en binnen 15minuutjes moest het werken..

Nu alweer een dik uur later, en er staat nog steeds "pocket internet totaal"

:(
Ik loop zojuist een T-Mobile store uit. Tevens Sim Only abonnement. Het omzetten naar WnW was geen probleem, in tegenstelling tot wat de telefonische helpdesk beweerde. Medewerker van de store gaf wel aan dat de systemen wat trager waren waardoor de verwerking wel een uurtje kon duren.

Ben benieuwd dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Wordt nu nog leuker...

Heb al sinds 01:41 geen internet connectie volgens activesync (push mail) :?
Telefoon opnieuw opstarten helpt niet... Kan wel gewoon bellen, dus ontvangst heb ik wel.

En in het tmobile overzicht op de website staat nog steeds dat ik PIT heb..
zucht... Maandag dan toch maar eens langs een shop gaan.

En hopen dat vandaag 't internet spontaan nog weer is terug gaat komen.

[edit]
Nu staat op de site idd dat ik web&walk plus heb!!! *O*
Alleen werkt het internet nog steeds niet -O-

Telefoon herstarten enzo helpt niet...Ik hoef toch geen instellingen aan te passen? Heb de Touch pro

[edit2]
Spontaan werkt het nu wel weer...
Dagje geen internet dus gehad, maar ik heb nu de nieuwe snelheid! en mobiele tv :)

[ Voor 30% gewijzigd door TripleQ op 07-09-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
Ook hier even wat testjes gedraaid, wnw+, n95 8gb en een nokia n800. Ik ga dus mbv bluetooth via de n95 met de n800 online (volg je het nog:P).
Maargoed dat werkt erg lekker, zie ook deze 2 speedtests (2x klikken dan is het groot en kan je het lezen)

Afbeeldingslocatie: http://media.share.ovi.com/m1/large/0361/8504dc71268d4eca8b957ac58c3966b6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.share.ovi.com/m1/large/0362/cf9ba6f98c414824b4e547a5d6f3f718.jpg

ORB:
Afbeeldingslocatie: http://media.share.ovi.com/m1/large/0362/f4b5f8b6f5dd4e1884bd5b63ce54888e.jpg
via t-mobile.nob.nl de tv streams geprobeerd op de n800 maar die kreeg ik niet aan de praat (niet ondersteund). wat echter wel perfect werkt is orb! echt een aanrader (werkt natuurlijk ook op je toestel zelf). enige nadeel is dat je thuis pc aan moet staan, maar voor de rest werkt het geweldig en de kwaliteit is ook véél beter dan de t-mobile streams (zelf bitrate instellen). op deze screen zie je het ook wel, ondertiteling is perfect leesbaar.
Via orb kan je ook gewoon live tv kijken, alle zenders, enige vereiste is een tv-tuner in je pc..
Maar daarnaast kan je ook alle muziek en film bestanden die op je pc staan overal streamen (voor mensen zonder tv-tuner leuk)
en oja het is gratis ;) dus zeker het proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na drie pogingen bij mij nu ook omgezet van PIT (samen met FLEX 20 SimOnly) naar WnW standaard.

De eerste keer (woensdag) zei men dat er een storing was, het zou in de loop van donderdag worden omgezet. Niet dus.

De tweede keer (vrijdag) zei men dat het direct ging omzetten. Na een half uur zou het actief zijn. Niet dus.

De derde keer (ook vrijdag) was het zo gepiept en het werkte direct. Was ook direct te zien op my-T-mobile.nl bij de abonnementsgegevens.

Sinds begin dit jaar dus nu al van 48kbps naar 384kbps voor 0,50 per maand extra!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Laatst online: 27-08 18:29
Ik had een zakelijke PIT+ data only abbonement (WnW usbstick) en heb de helpdesk gebeld om me te laten overzetten naar Laptop Economy. Meisje aan de lijn moest even overleggen maar kwam terug met de mededeling dat het normaal niet kon (kosten en btw ofzoiets) maar omdat ik het zo lief vroeg 8) werd ik toch overgezet!

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Nou ik ben met mn SIM only Flex20 abbo naar de T-mobile shop in Leiden geweest, om over te stappen naar WnW Standaard, op advies van de klanten service. Nou de winkel stond bomvol, ze moest tot ver na sluitingstijd mensen helpen. Zal wel iets met de storing te maken hebben.
Op een gegeven moment was ik aan de beurt, ik moest alleen bevestigen dat ik mezelf was, en binnen no-time zou de verbinding geupgrade zijn.

Not the case. Een uur later werkte ik nog op 128kbit.
Vanochtend weer geprobeerd: weer maar 128kbit.

De website van My T-mobile werkt niet, dus ik kan niet zien of mijn tariefplan is veranderd/overgezet.

Gaat lekker jongens.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basix
  • Laatst online: 19:52
cuberob schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:34:
Ook hier even wat testjes gedraaid, wnw+, n95 8gb en een nokia n800. Ik ga dus mbv bluetooth via de n95 met de n800 online (volg je het nog:P).
Maargoed dat werkt erg lekker, zie ook deze 2 speedtests (2x klikken dan is het groot en kan je het lezen)

[afbeelding]

[afbeelding]

ORB:
[afbeelding]
via t-mobile.nob.nl de tv streams geprobeerd op de n800 maar die kreeg ik niet aan de praat (niet ondersteund). wat echter wel perfect werkt is orb! echt een aanrader (werkt natuurlijk ook op je toestel zelf). enige nadeel is dat je thuis pc aan moet staan, maar voor de rest werkt het geweldig en de kwaliteit is ook véél beter dan de t-mobile streams (zelf bitrate instellen). op deze screen zie je het ook wel, ondertiteling is perfect leesbaar.
Via orb kan je ook gewoon live tv kijken, alle zenders, enige vereiste is een tv-tuner in je pc..
Maar daarnaast kan je ook alle muziek en film bestanden die op je pc staan overal streamen (voor mensen zonder tv-tuner leuk)
en oja het is gratis ;) dus zeker het proberen waard!
Ik gebruik Orb ook al een tijdje en stream mijn eigen MP3 collectie naar mijn telefoon en dat weer naar mijn autoradio, werkt helemaal super kan ik iedereen aanraden !

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Orb ook als een service kan draaien op de achtergrond dan ga ik het denk ik op mijn server installeren. Jammer genoeg zit er geen tv-kaart in maar misschien moet ik die maar 's overhevelen vanuit m'n pc. Een stream van bijv 768 kbps zal ongetwijfeld een stuk beter beeld geven dan de huidige 128 kbps van t-mobile plus dat ik dan gewoon alle zenders kan kijken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Laatst online: 01-07 22:34
Bedenk wel dat je op 768Kibit/s een stuk sneller door de grens van 2GiB gaat. Bovendien lijkt het mij overkill. Ik weet niet van welk formaat Orb gebruikmaakt, maar als je met H.264 en AAC zou streamen dan geeft 300Kibit/s al een zeer acceptabele kwaliteit. Afhankelijk van de resolutie natuurlijk. Met 300Kibit/s ga je een stuk minder snel door de grens heen, maar dan nog maakt het niet uit, want je zit onder het 384Kibit/s-plafond, plus je hebt dan nog ruimte om een mindere ontvangst te compenseren en eventueel wat te pre-bufferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 08:20
Ik vraag me af ik nou de enige ben maar ik merk als internet totaal plus (nu laptop executive) klant echt helemaal niks van de hogere upload waar t mobile sinds 1 september mee adverteerd.
Ik werk op verschillende locaties in Amsterdam waarbij ik die 1.4 Mbps goed kan gebruiken,
Bv om te voipen, en tegelijk grote bestanden, offertes weet ik niet allemaal te versturen.
Met verschillende test op het internet (mordax.nl speedtest.nl) kom ik nooit verder dan tussen de 17 Kb en 30 Kb.

Als het om wat grotere bestanden gaat via FTP dan zie ik de snelheid wel omhoog kruipen naar max 42 KB per seconde. Ik merk wel dat de snelheid met tijdstip van de dag te maken heeft
Tmobile zegt het in onderzoek te hebben (niks dan lof trouwens voor de helpdesk)
maar is dit nu incidenteel of zijn er nog meer klanten die geen Hsupa krijgen en daar in feitelijk nu wel voor betalen??
100 Kb per seconde moet toch zeker haalbaar zijn lijkt me.
Download gaat wel als een speer.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:51:
Nou ik ben met mn SIM only Flex20 abbo naar de T-mobile shop in Leiden geweest, om over te stappen naar WnW Standaard, op advies van de klanten service. Nou de winkel stond bomvol, ze moest tot ver na sluitingstijd mensen helpen. Zal wel iets met de storing te maken hebben.
Op een gegeven moment was ik aan de beurt, ik moest alleen bevestigen dat ik mezelf was, en binnen no-time zou de verbinding geupgrade zijn.

Not the case. Een uur later werkte ik nog op 128kbit.
Vanochtend weer geprobeerd: weer maar 128kbit.

De website van My T-mobile werkt niet, dus ik kan niet zien of mijn tariefplan is veranderd/overgezet.

Gaat lekker jongens.
Website werkt hier (ook gisteren) gewoon.

Wat mogelijkheden (en open deuren)
- Heb je je telefoon even opnieuw opgestart?
- Heeft je telefoon wel G3/HSDPA ontvangst in huis?/maakt hij niet gewoon GPRS verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjans
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-09 21:28
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 08:28:
[...]

- Heeft je telefoon wel G3/HSDPA ontvangst in huis?/maakt hij niet gewoon GPRS verbinding?
gprs haalt nieteens 128kbit dus dat kan het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjans
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-09 21:28
Iemand ervaring met een htc S730 (smartphone) icm mobile tv? Ik heb htc mediastream v2.2 maar geen tv. Heb een beetje gezocht maar kan niet zoveel vinden. Heb TCPMP geinstalleerd maar de url's naar de streams worden nogsteeds door de htc streamer gestart... Heb ook de bestandskoppelingen in TCPMP aangepast, maar geen resultaat.

Heb nu gelukkig eindelijk, en dat mocht ook wel een keer(afgelopen dagen aan de telefoon gelegen met t-mobile) 1Mbit en dat schiet zeker lekker op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjans schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 08:44:
gprs haalt nieteens 128kbit dus dat kan het niet zijn.
Ik dacht dat ongeveer 175kbps pas de limiet was (CS4 ofzo?). Nou is dat de theoretische maximale snelheid, maar die ligt behoorlijk boven die 128kbps... Wat GPRS in de praktijk haalt weet ik echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 18:15
Ik gebruik de Tytn II (custom WM 6.1 ROM), maar krijg op geen enkele manier de streams werkend. Heb al een paar nieuwe HTC Streaming media spelers gedownload, maar de streams openen en bufferen wel, er komt alleen geen beeld of geluid. De teller gaat wel lopen, maar na 7 seconden stopt de boel. Ook al geprobeerd de T-mobile fix te installeren, maar die werkt niet. m.youtube.com afspelen werkt wel gewoon. Wnw+ is uiteraard al geactiveerd.

Iemand enig idee hoe ik de streams wel werkend krijg?

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_K84
  • Laatst online: 03-09 07:49
Ik heb geen plus, maar tv kijken doet het nog wel. Overigens niet via het WnW internet menu (pagina), maar via de opgeslagen link in mijn Real Player om mijn N95. Ik moet zeggen dat ik het tegen vind vallen. Ondertitels zijn niet te lezen en het beeld is niet een volledig gebruikt (zwarte randen aan de zijkant, onder en bovenkant). Wel gaat het beeld en geluid vloeiend, dit in tegenstelling tot vorige week.

Mijn downloadsnelheden zijn ook goed, de volle 3G snelheid wordt gehaald (dus niet HSDPA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 08:28:
De website werkt wel, maar het My Tmobile gedeelte gaf geen kick, ik kon alleen maar oude rekeningen zien...
Toch wel een keer of 5.
Ik woon erg centraal, en ik haal meestal +/- 128kbit, dus 3G moet sowieso werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:52:
[...]
De website werkt wel, maar het My Tmobile gedeelte gaf geen kick, ik kon alleen maar oude rekeningen zien...
Ik bedoelde ook het My T-Mobile gedeelte. Ook vandaag werkt het prima voor mijn account.

Hoogste snelheid die ik met mijn WnW abonnement heb gehaald is ongeveer 45kB/s (360kbps) waarbij ik mijn telefoon als modem op mijn computer had aangesloten om de snelheid te testen (http://speedtest.bbned.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:06:
Ik bedoelde ook het My T-Mobile gedeelte. Ook vandaag werkt het prima voor mijn account.
De site werkt weer, net gecheckt. En inderdaad ze hebben mijn databundel nog niet omgezet.

Dat wordt weer 20minuten klantenservice bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

werkt bij mij niet, K850i zegt steeds: verbinden met mediaserver mislukt...bij alle zenders... :/

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• Prulleman
al sim only klanten omgezet via de klantenservice van pit naar W&W standaard? heb het een beetje gehad met voor niks bellen namelijk... :(

Strava

Verwijderd

per ongeluk post

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 08:52 ]

• Prulleman
hehe, eindelijk ook de nieuwe snelheid.

Nu nog 1 vraagje, in wat andere topics heb ik gelezen dat ook bij snelheden van 384 (of minder) HSDPA wel uit kan maken (door lagere latencies etc). Nu heb ik bij mijn Nokia E51 nog nooit 3.5G in mijn schermpje gezien.
het staat wel aan in de telefoon. Moet dit ook nog aan de t-mobile kant geactiveerd worden of is HSDPA gewoon niet beschikbaar voor W&W standaard klanten?

beetje dit verhaal uit het vorige PIT topic E51 topic:
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:12:
Mede Tweakers, _/-\o_

Ben sinds 2 mnd in het bezit van mijn 1e Symbian (ja de E51).
Tot nu toe bevalt hij mij uitstekend. _/-\o_ _/-\o_

Ben nu ook een beetje aan het internetten via T-mobile via Pocket Internet Totaal
Maak hier nu sinds 2 wkn gebuik van, maar waari k niet achter kan komen is het volgende.

De E51 ondersteunt HSDPA en ik zit in een HSDPA dekkingsgebied.
Bij download en streamen zou volgens het boekje het volgende icoon moeten
worden weergegeven 3,5G.
Ik zie alleen maar 3G met downloaden en streamen. 8)7 8)7 .

Heb de toegangspunten van zowel de Nokia site als de T-mobile site naar de telefoon toegezonden.
Beide komen vrijwel overeen.

Bij instellingen->packet-gegevens:
Snelle packet-gegevens staat ingeschakeld, maar er moet nog een toegangspunt worden aangegeven.
Welke?? En welke moet ik zowiezo gebruiken voor het internetten??

Of zie ik nog meer instellingen over het hoofd, of is dit icoon niet aanwezig????? :? :?

Ik zie de reacties / vragen wel verschijnen.
M.vr.gr.
Cubic
hier zijn nog wel wat replies op gekomen, maar niks zinnigs

[ Voor 60% gewijzigd door Prulleman op 10-09-2008 10:39 ]

Strava

• majic
  • Laatst online: 28-08 12:50
Goed, na een weekje WNW+ (Ik had hiervoor PIT+) mijn conclusies :

- Ondanks dat ik in Hartje Utrecht woon, in Breda studeer en regelmatig in Den Bosch ben bijna nooit 3.5G dekking
- Als die 3.5G er is gaat het nog steeds niet met snelheden dat ik zeg : woohoo! In de praktijk ben ik gewoon onderweg (Trein, auto, bus) en haal ik maar een hele korte tijd die 100kb/sec of 3.5G dekking.
- De videostreams zijn extreem belabberd, om te huilen. Sorry, ik kan daar echt geen seconde meer naar kijken en snap niet dat T-mobile dit als serieuze dienst durft aan te bieden. NOS Mobile ziet er veel, veel beter uit en dat gaat toch ook prima over 3G ?

Kortom, ik ga lekker terug over 2 maanden (want dan zou m'n PIT+ aflopen) naar WnW standaard. Haal ik dezelfde snelheden als voorheen met PIT+ maar wel lekker goedkoop ;-). Televiesie kijken doe ik wel via DVB straks op een N96, daar komt tenminste fatsoenlijk beeld uit met fatsoenlijke dekking.

Ik kan ook eerlijk gezegd niemand aanraden om WNW+ te nemen tenzij je exclusief in 3.5G gedekt gebied je vertoeft. De TV-streams zou ik het zeker niet om doen, die zijn gewoon niet om aan te zien en verpesten het kijkplezier.

Overigens bovenstaande op een verders perfect werkende N95-1 met recente firmwares.

So far mijn ervaringen...

Verwijderd

Prulleman schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:45:
Nu nog 1 vraagje, in wat andere topics heb ik gelezen dat ook bij snelheden van 384 (of minder) HSDPA wel uit kan maken (door lagere latencies etc). Nu heb ik bij mijn Nokia E51 nog nooit 3.5G in mijn schermpje gezien.
het staat wel aan in de telefoon. Moet dit ook nog aan de t-mobile kant geactiveerd worden of is HSDPA gewoon niet beschikbaar voor W&W standaard klanten?
HSDPA is gewoon beschikbaar voor WnW standard.

Op mijn kamer in Utrecht heb ik gewoon HSDPA ontvangst en downloaden gaat met ongeveer 45kbps. Toch vind ik het ontvangst binnenshuis in veel andere gebouwen in een grote stad als Utrecht zeer bedroevend. Heel vaak valt de ontvangst terug tot GPRS. Buiten werkt het echter wel heel erg goed.

Mijn conclusie is dat T-Mobile echter nog wel een behoorlijke inhaalslag moet maken om het bereik (ook gewoon GSM) van KPN te kunnen benaderen.

• Prulleman
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:20:
[...]

HSDPA is gewoon beschikbaar voor WnW standard.

Op mijn kamer in Utrecht heb ik gewoon HSDPA ontvangst en downloaden gaat met ongeveer 45kbps. Toch vind ik het ontvangst binnenshuis in veel andere gebouwen in een grote stad als Utrecht zeer bedroevend. Heel vaak valt de ontvangst terug tot GPRS. Buiten werkt het echter wel heel erg goed.

Mijn conclusie is dat T-Mobile echter nog wel een behoorlijke inhaalslag moet maken om het bereik (ook gewoon GSM) van KPN te kunnen benaderen.
met welk toestel? een HTC met WM?

Strava

Verwijderd

HTC (Diamond) inderdaad, dus met WM6.1.

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 09:37
Prulleman schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:24:
al sim only klanten omgezet via de klantenservice van pit naar W&W standaard? heb het een beetje gehad met voor niks bellen namelijk... :(
Vanochtend omgezet van PIT naar WnW met een Flex30 SO van 5 euro per maand ;) was binnen 2 minuten geregeld en nieuwe snelheid meteen doorgevoerd :) ook in My T-Mobile is het nu netjes aangepast...

Verwijderd

Frankster schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:35:
Ik gebruik de Tytn II (custom WM 6.1 ROM), maar krijg op geen enkele manier de streams werkend. Heb al een paar nieuwe HTC Streaming media spelers gedownload, maar de streams openen en bufferen wel, er komt alleen geen beeld of geluid. De teller gaat wel lopen, maar na 7 seconden stopt de boel. Ook al geprobeerd de T-mobile fix te installeren, maar die werkt niet. m.youtube.com afspelen werkt wel gewoon. Wnw+ is uiteraard al geactiveerd.

Iemand enig idee hoe ik de streams wel werkend krijg?
Werkt het bij jou al ? Ik zit met precies hetzelfde probleem nml. Maar dan emt een TYtn I
Wel lullig dat TV kijken gewoon niet werkt nu :-(

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 18:15
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:09:
[...]

Werkt het bij jou al ? Ik zit met precies hetzelfde probleem nml. Maar dan emt een TYtn I
Wel lullig dat TV kijken gewoon niet werkt nu :-(
Zojuist een harde reset gedaan en het werkt inmiddels weer! Ik gebruik de, standaard geïnstalleerde, HTC Streaming Media player versie 3.0h (Build 1817.1720) Dit schijnt de standaard speler van de Diamond te zijn. Dit is waarschijnlijk dezelfde als te vinden via: http://forum.xda-develope...php?p=2239730&postcount=1

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Verwijderd

Frankster schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:19:
[...]

Zojuist een harde reset gedaan en het werkt inmiddels weer! Ik gebruik de, standaard geïnstalleerde, HTC Streaming Media player versie 3.0h (Build 1817.1720) Dit schijnt de standaard speler van de Diamond te zijn. Dit is waarschijnlijk dezelfde als te vinden via: http://forum.xda-develope...php?p=2239730&postcount=1
Goeie tip.. I gebruik weliswaar dezelfde streamer, maar dan versie 2.1.
Ik ga die van XDA-Developers eens proberen.
Bedankt.

Verwijderd

Frankster schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:19:
[...]

Kut..
Dit was de Diamond versie :-(((
Nu werkt het helemaal niet meer op mijn TYTN 1...

Kan zo gauw geen goede versie meer vinden :-( Iemand ?

Dit topic gaat over WnW, niet over de TyTn. :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 10-09-2008 21:42 ]

• Prulleman
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:10:
[...]

Kut..
Dit was de Diamond versie :-(((
Nu werkt het helemaal niet meer op mijn TYTN 1...

Kan zo gauw geen goede versie meer vinden :-( Iemand ?
Dit is het Web & Walk topic hè....

Strava

Verwijderd

Marc_K84 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:57:
Ik heb geen plus, maar tv kijken doet het nog wel. Overigens niet via het WnW internet menu (pagina), maar via de opgeslagen link in mijn Real Player om mijn N95. Ik moet zeggen dat ik het tegen vind vallen. Ondertitels zijn niet te lezen en het beeld is niet een volledig gebruikt (zwarte randen aan de zijkant, onder en bovenkant). Wel gaat het beeld en geluid vloeiend, dit in tegenstelling tot vorige week.

Mijn downloadsnelheden zijn ook goed, de volle 3G snelheid wordt gehaald (dus niet HSDPA).
Probeer CorePlayer eens.

Verwijderd

Prulleman schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:31:
[...]

Dit is het Web & Walk topic hè....
Ja, dat weet ik........... dus ?
Mobiele tv op een TYtn met web 'n walk ...

Verwijderd

Prulleman schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:45:
hehe, eindelijk ook de nieuwe snelheid.
Gelukkig, begon me al bijna zorgen te maken omdat ik al een aantal dagen geen updates van je over het niet lukken had gezien..

Kan misschien aan mij liggen, maar al die postings van iedereen over het hoe vaak en hoe lang bellen vanwege het omzetten zijn wat mij betreft niet nodig hoor ;) Redelijk standaard in mijn ogen (hoe spijtig het ook is) dat je vaak bij een klantenservice lang moet wachten en niet al te vakkundig personeel aan de lijn krijgt. Laatst kreeg ik nog te horen dat ik voor een foto van 40kb versturen een te langzaam internet pakket had (standaard PIT).

• janzeeschuimers
Nog een vraagje wanneer je na 2gb download bij web'n walk plus wordt teruggezet van 1 mbps naar 384 kbps is deze lagere snelheid dan toch nog voldoende om tv te blijven kijken ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 18:37:
[...]

Vanmiddag ook bij de tmobile shop omgezet naar wnw+. Meteen snelheid gecheckt toen ik buiten stond en werkte meteen! Gemeten snelheid 985 kbps. :) TV kijken werkt helaas niet goed. Site doet 't wel maar de streaming media player op m'n Diamond geeft vaak een foutmelding. Net werkte MTV toevallig wel maar alle andere keren deed geen enkele zender het. Wel slechte kwaliteit trouwens. Hoop dat de bitrate nog wordt verhoogd naar bijv 768 kbps.
Hoe check jij nou toch zo snel je snelheid.
Speedtest net werkt niet en van DSL reports snap ik niet goed hoe je nou je snelheid moet opvragen.
Hoop dat je me kunt helpen!! 8)

• cuberob
janzeeschuimers schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:01:
streams zijn maar 128kbit (wordt hopelijk snel meer...) dus kan makkelijk.

zit nu even via hsdpa en n95 als bluetooth modem beetje te internetten, werkt heerlijk vlot. (tijd voor een netbook :9 )

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 09:37
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:00:
[...]

Hoe check jij nou toch zo snel je snelheid.
Speedtest net werkt niet en van DSL reports snap ik niet goed hoe je nou je snelheid moet opvragen.
Hoop dat je me kunt helpen!! 8)
download even een testbestandje ergens ;) pak een paar MB en dan kun je wel goed je snelheid meten :)

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 21:02

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

majic schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:58:
Goed, na een weekje WNW+ (Ik had hiervoor PIT+) mijn conclusies :

- Ondanks dat ik in Hartje Utrecht woon, in Breda studeer en regelmatig in Den Bosch ben bijna nooit 3.5G dekking
- Als die 3.5G er is gaat het nog steeds niet met snelheden dat ik zeg : woohoo! In de praktijk ben ik gewoon onderweg (Trein, auto, bus) en haal ik maar een hele korte tijd die 100kb/sec of 3.5G dekking.
- De videostreams zijn extreem belabberd, om te huilen. Sorry, ik kan daar echt geen seconde meer naar kijken en snap niet dat T-mobile dit als serieuze dienst durft aan te bieden. NOS Mobile ziet er veel, veel beter uit en dat gaat toch ook prima over 3G ?
......

Overigens bovenstaande op een verders perfect werkende N95-1 met recente firmwares.

So far mijn ervaringen...
Geen enkele twijfel over je ervaring, maar ik blijf me verbazen over de verschillen Ik maak zelf met een Nokia N82 gebruik van WnW+, en ik moet zeggen dat ik qua dekking zeer weinig problemen (meer) heb. Ik woon in Den Bosch en ben voor m'n werk regelmatig in Utrecht. Heb voor de fun wel eens een TV stream aangezet onderweg over de A2, en ik heb opvallend weinig hapers op die momenten over dat traject. Ben het wel met je eens dat de compressie op de streams te hoog is. 't is niet echt prettig kijken zo. Bedoel je overigens 100kByte of 100kbit? Want dat eerste haal ik bewegend op hogere snelheid ook zelden, over dat laatste: Lees hieronder over de rit Zwolle-Den Bosch :P

Nou wil ik op die dekking wel even verder in gaan. Ik heb tussen maart en 21 augustus veel problemen ervaren, zowel qua dekking, maar ook beschikbaarheid van de services. Vele malen meegemaakt in die periode dat ik 's avonds ineens allemaal SMSjes kreeg over gemiste oproepen, terwijl ie de hele dag naast me lag. :? Tevens zeer regelmatig geen data-overdracht bij een actieve GPRS of UMTS dataverbinding. Het toestel niet automatisch tussen GSM en UMTS netwerkmodus laten schakelen verminderde de problemen, maar ze waren nog wel dagelijks merkbaar.

Ik heb daar zeer regelmatig over gebeld en tussen eind mei en begin augustus ook afmeldingen gehad per SMS van de 'cases' (probleemmeldingen) die waren uitgezet, maar de problemen bleven. Ik heb daarom half augustus toch maar weer eens gebeld en beheerst, maar duidelijk vermeld dat dit toch wel erg frustrerend begon te worden. Ben ook zakelijk afhankelijk van die aansluiting en het wordt niet gewaardeerd als ik uren onbereikbaar ben overdag. :(

Ik vermoed niet dat dit laatste terzake heeft gedaan, maar het lijkt erop dat er de 21e augustus een magische switch is overgehaald. :+ Vanaf die dag heb ik niet alleen een zeer stabiele verbinding (voor voice en data), maar ben ook nagenoeg altijd binnen het bereik van het UMTS netwerk. Dat zal zeker met de locaties waar ik kom te maken hebben, maar als ik tijdens een rit van Zwolle naar Den Bosch over de A50 (Veluwe) slechts rondom Apeldoorn 2x een korte dip van 30 seconden heb in een 128k audiostream en verder continu geluid heb, dan heb ik niets te klagen. Ik heb het toestel sinds die datum alleen nog maar op UMTS only staan, en niet gemerkt dat ik onbereikbaar was. (Al zal het op sommige plekken vast wel even zo zijn geweest) Ik ben dan ook stomverbaasd over de klachtenstroom die juist de afgelopen weken op gang is gekomen, ook buiten de -door een minder gevoelige ontvangt geplaagde- iPhone om. Voor mij lijkt het alsof sinds die dag een perfecte integratie tussen de sites van het Orange en T-Mobile netwerk tot stand is gekomen :D

Voor de WnW abonnees: In de periode dat ik nog PIT+ had (de 384kbit variant voor 19,95) was het ook onmogelijk om gebruik te kunnen maken van HSDPA. Gezien de snelheid van UMTS voldoet, schakelen ze HSDPA standaard niet aan. Consequent waren ze er niet in (een kennis had wel HSDPA met PIT+), maar het is mij nooit gelukt om het via de helpdesk voor elkaar te krijgen. En er is genoeg energie ingestoken ;) Da's jammer, want het scheelt idd in de latency. pingtijd op 3G (UMTS) is zo'n 190-220ms. in NL, op een laptop via Bluetooth. Met HSDPA is dat 130-150ms.

Ik heb van de week overigens bij toeval ontdekt dat ook Bleutooth best wel wat latency heeft. Ik heb WalkingHotspot op m'n N82 geinstalleerd, omdat de N82 en MacBook niet lekker samen gaan via Bleutooth. Deze maakt (Net als JoikuSpot) een accespoint van je toestel. Voordeel van WalkingHotspot is dat de trailversie transparant werkt (dus niet alleen HTTP/HTTPS) Nu ik m'n MacBook via WiFi aan de N82 koppel, zijn m'n pingtijden met zo'n 50ms gezakt. Enig nadeel is dat 't wel een stuk meer slurpt...

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:41:
[...]

Ja, dat weet ik........... dus ?
Mobiele tv op een TYtn met web 'n walk ...
Pfui..... Coreplayer 1.2.5 did the job...
Mobiele tv werkt nu eindelijk op mijn Tytn 1.......... jammer dat het er zo Kwalitatief Uitermate Teleurstellend uitziet...

Lijkt wel een zeer slecht omgezet Divx'je... triest.

• janzeeschuimers
Als je na 2gb te hebben verstookt door downloaden en/of tv kijken je snelheid terug wil kost dit je dus 5 Euro extra (of wachten op de nieuwe maand/periode).

Maar krijg je voor die 5 Euro dan weer de volle 1mbps snelheid voor de volgende 2 gb of is het vanaf dan onbeperkt downloaden voor die maand/periode op volle snelheid (1 mbps i.p.v. 384 kbps) ?

Want als dit zo is kun je volgensmij beter je pit+ (19,50 p/m) behouden.Dit is dan wel 4,55 Euro duurder per maand dan web'n walk plus (14,95 p/m) maar je blijft dan wel altijd de volle downloadsnelheid van 1 mbps behouden ongeacht hoeveel je download.

Verwijderd

Hugo__Boss schreef op donderdag 11 september 2008 @ 00:30:
[...]

download even een testbestandje ergens ;) pak een paar MB en dan kun je wel goed je snelheid meten :)
Jawel, bedankt, maar WAARMEE meet ik dan de snelheid van mijn download??

• ZakHooi
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:14:
[...]

Kijk eens op mijn portal (zie handtekening) daar staan 3 speedtests in de linker kolom bovenin.
Speedtest3 is een goede om WnW snelheid te testen (pak de 1Mb test)

Verwijderd

ZakHooi schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:30:
[...]

Kijk eens op mijn portal (zie handtekening) daar staan 3 speedtests in de linker kolom bovenin.
Bedankt ZakHooi, ik ga het zeker proberen en heb je site bij mijn favorieten gezet. 8) Maar...speedtest 3 geeft bij 1024 kB test een waarde van 4096.00 Mbps aan. Wat zegt me dat??

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 22:33 ]

• ZakHooi
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:48:
[...]

Bedankt ZakHooi, ik ga het zeker proberen en heb je site bij mijn favorieten gezet. 8) Maar...hij geeft bij 1024 kB test een waarde van 4096.00 Mbps aan. Wat zegt me dat??
????

Dat is wel erg veel, bij mij geeft ie 1,02 Mbps aan, dat is volgens mij de juiste snelheid bij een WnW+ abbo.

Of jij hebt geen limiet op je abbo (zoals enkelen hier meer gerapporteerd hebben) of je meting is niet juist.
Misschien een paar keer proberen.

• TripleQ
  • Niet online
Wel de speedmanager van tmobile uitzetten he...

speed.t-mobile.nl op je mobiel intikken.

Anders krijg je resultaten bij speedmanagers die niet helemaal kloppen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
TripleQ schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:59:

Dat zal het inderdaad wel zijn!
Heb je het al een keer opnieuw geprobeerd met de proxy uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 10:02
TripleQ schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:59:

Klopt, ik heb die Speedtest gemaakt ;). En merk ook dat de speedmanager van T-mobile roet in het eten gooit.

Ik zal de website aanpassen, zodat er een waarschuwing bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ZakHooi schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:30:
[...]

Handige portal.. beter dan die van T-Mobile :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het juiste adres voor de speedmanager: http://speed.t-mobile.nl.
Jeroen: ik heb de speedmanager uitgeschakeld en kom nu op een snelheid van 1024.00 Mbps, daar klopt toch helemaal niets van, zou 1 moeten zijn!! ( ik heb W&W+ ) Proxy staat uit.
Please help us!!! :?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:06:
Dit is het juiste adres voor de speedmanager: http://speed.t-mobile.nl.
Jeroen: ik heb de speedmanager uitgeschakeld en kom nu op een snelheid van 1024.00 Mbps, daar klopt toch helemaal niets van, zou 1 moeten zijn!! ( ik heb W&W+ ) Proxy staat uit.
Please help us!!! :?
Ik zou haast denken dat je gewoon geen limiet hebt. In dat geval, gewoon van genieten.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texelcabrio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-07 19:29
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:14:
[...]

Wat je ook kunt doen is GPRS monitor van SPB installeren. Je kunt als optie dan in je today scherm naast de totale hoeveelheid gebruikte bitjes de snelheid van je internetverbinding laten aangeven. Voordeel is dat ie dat continu aangeeft zonder dat je aparte sites hoeft te benaderen.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste