Nou, ik ook maar eens proberen.
MDA Vario (oftewel de branded HTC Tytn)
Windows Mobile 6 wel met een Streaming Media dingetje in programma's
T-Mobile Relax 100 + PIT (vanaf 17-12-2006)
Gelijk de melding dat het alleen voor WnW plus is, dus eerst PIT maar eens overzetten.
Gebeld met 0800-7111 (keuze 1) en na 10 min iemand aan de lijn.
Na wat gegevens gevraagd te hebben wilde hij de zooi overzetten, maar hij kon WnW niet kiezen.
Ik vertellen wat er in dit topic stond in de TS. Hij ging effe vragen.
Het uiteindelijke antwoord was dat het niet kon omdat dat pas vanaf abbonementen vanaf Relax 150 ging. Stond in een PDF op de website. Daarna opgehangen.
Ik natuurlijk die PDF zoeken, en ja hoor, daar was ie .
En tot mijn grote verbazing alleen iets over WnW Plus:
* Na 2 Gb wijzigt de snelheid automatisch naar
maximaal 384/ 64 Kbps. web’n’walk Plus is uitsluitend beschikbaar in combinatie met een abonnement vanaf Relax 150. web’n’walk Plus is uitsluitend bedoeld voor gebruik
met je telefoon.
Inmiddels dus wederom gebeld en dit lijkt me iets voor de TS:
PIT kan alleen worden omgezet naar WnW Plus OF Standard als je een Relax abbo hebt van 150 of hoger.
De laatste keer gesproken met de floormanager daar, ook samen de PDF bekeken en ze gaan het aanpassen !
Naja...jammer voor mij.....ach nog 3 maandjes en dan heb ik mijn KPN abbo met mijn Touch Pro
MDA Vario (oftewel de branded HTC Tytn)
Windows Mobile 6 wel met een Streaming Media dingetje in programma's
T-Mobile Relax 100 + PIT (vanaf 17-12-2006)
Gelijk de melding dat het alleen voor WnW plus is, dus eerst PIT maar eens overzetten.
Gebeld met 0800-7111 (keuze 1) en na 10 min iemand aan de lijn.
Na wat gegevens gevraagd te hebben wilde hij de zooi overzetten, maar hij kon WnW niet kiezen.
Ik vertellen wat er in dit topic stond in de TS. Hij ging effe vragen.
Het uiteindelijke antwoord was dat het niet kon omdat dat pas vanaf abbonementen vanaf Relax 150 ging. Stond in een PDF op de website. Daarna opgehangen.
Ik natuurlijk die PDF zoeken, en ja hoor, daar was ie .
En tot mijn grote verbazing alleen iets over WnW Plus:
* Na 2 Gb wijzigt de snelheid automatisch naar
maximaal 384/ 64 Kbps. web’n’walk Plus is uitsluitend beschikbaar in combinatie met een abonnement vanaf Relax 150. web’n’walk Plus is uitsluitend bedoeld voor gebruik
met je telefoon.
Inmiddels dus wederom gebeld en dit lijkt me iets voor de TS:
PIT kan alleen worden omgezet naar WnW Plus OF Standard als je een Relax abbo hebt van 150 of hoger.
De laatste keer gesproken met de floormanager daar, ook samen de PDF bekeken en ze gaan het aanpassen !
Naja...jammer voor mij.....ach nog 3 maandjes en dan heb ik mijn KPN abbo met mijn Touch Pro
[ Voor 16% gewijzigd door Righteye op 01-09-2008 18:57 ]
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website