Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Nou, ik ook maar eens proberen.

MDA Vario (oftewel de branded HTC Tytn)
Windows Mobile 6 wel met een Streaming Media dingetje in programma's
T-Mobile Relax 100 + PIT (vanaf 17-12-2006)

Gelijk de melding dat het alleen voor WnW plus is, dus eerst PIT maar eens overzetten.
Gebeld met 0800-7111 (keuze 1) en na 10 min iemand aan de lijn.
Na wat gegevens gevraagd te hebben wilde hij de zooi overzetten, maar hij kon WnW niet kiezen.
Ik vertellen wat er in dit topic stond in de TS. Hij ging effe vragen.

Het uiteindelijke antwoord was dat het niet kon omdat dat pas vanaf abbonementen vanaf Relax 150 ging. Stond in een PDF op de website. Daarna opgehangen.

Ik natuurlijk die PDF zoeken, en ja hoor, daar was ie .
En tot mijn grote verbazing alleen iets over WnW Plus:
* Na 2 Gb wijzigt de snelheid automatisch naar
maximaal 384/ 64 Kbps. web’n’walk Plus is uitsluitend beschikbaar in combinatie met een abonnement vanaf Relax 150. web’n’walk Plus is uitsluitend bedoeld voor gebruik
met je telefoon.

Inmiddels dus wederom gebeld en dit lijkt me iets voor de TS:
PIT kan alleen worden omgezet naar WnW Plus OF Standard als je een Relax abbo hebt van 150 of hoger.

De laatste keer gesproken met de floormanager daar, ook samen de PDF bekeken en ze gaan het aanpassen !

Naja...jammer voor mij.....ach nog 3 maandjes en dan heb ik mijn KPN abbo met mijn Touch Pro :D

[ Voor 16% gewijzigd door Righteye op 01-09-2008 18:57 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:29

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Euh... die notes zoals "Na 2 Gb wijzigt de snelheid automatisch naar
maximaal 384/ 64 Kbps" klinken heel redelijk. Prima toch, zodra je over de limiet zit wordt het gewoon langzamer? En volgende maand gaat de datalimiet weer in met hernieuwde snelheid.

Maar als ik die PDF lees ziet het er meer uit alsof je op de vingers getikt wordt voor dataverbruik daarmee: je bent dan een notoire data grootverbruiker en je moet een "heraansluiting" krijgen van echt breedband internet. Zie deze leuke puntjes onder "Diensten":
Reset snelheid voor web’n’walk Plus (in Nederland) € 5,00 behandelingskosten
Reset snelheid voor internet (in het buitenland) € 5,00 behandelingskosten
Reset snelheid voor breedband internet (in het buitenland) € 15,00 behandelingskosten
Dus je moet, als je over die limiet heen bent, € 5 betalen om de snelheid weer terug te krijgen?
Ik vroeg me ook al af hoe ze dat zo keurig automatisch ingesteld hadden. Kennelijk is het een handmatige actie though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215257

Nou als ik hier met PIT standaard er naartoe ga kan het al niet meer. Dus ze hebben het lek gedicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-06 21:01
als je je telefoon opnieuw opstart krijg je een nieuw ip en werk het wel weer :) EDIT: bij mij werken alleen rtl4 en sbs6 nog. Idee voor t-mobile is misschien om het ook bij W&W standaard te doen (basispakket) en voor het pluspakket W&W plus?

[ Voor 50% gewijzigd door Julius op 01-09-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-06 06:18
Comgenie schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:29:
@julius, Mijn dank is groot! Een rebootje heeft mij nu ook de nieuwe snelheden gegeven, en ik kan de streams weer bekijken.

Update::
[afbeelding]

Kwaliteit lijkt ook ineens wat beter te zijn geworden. Nu kan ik idd de ondertiteling goed lezen. :)
hoe heb je die in VLC streaming gekregen? op mijn imac opent de player de link met quicktime
rtsp://t-mobile.nob.nl/tv....3gp?pid=<jouwmobiletvid>
en wat is precies de goede url?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-06 15:48

Comgenie

Soms heb je dat

CTRL+N (File, Network stream openen). En daar die rtsp url volledig in zetten. En dan zou het gewoon moeten werken na een aantal sec. Althans hier wel :).

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
of in firefox openen, dan vlc selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-06 11:39
Alleen SBS en Rtl werken nog, waarom de rest niet werkt weet ik niet.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bij mij werkt niets. Nadat RealPlayer een paar minuten lang probeert om verbinding te maken, krijg ik een timeout. Ik heb nog geen seconde TV kunnen kijken. :S

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5792

Kun je met een TYTN (1 dus) ook HSDPA halen ? Of moet hiervoor nog iets ge-update worder ?
Ik draai WM 6.1
Kan het nergens vinden nml. en overweeg om W'n W plus te nemen ipv mijn PIT abo, maar wil dan wel de snelheden halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-06 00:44
Heb nog PIT van T-Mobile.
Zit nog te twijfelen om te upgraden, omdat ik nu nog 50% korting krijg van ze ivm slechte dekking in mijn straat waar ze niets aan konden doen. Beetje bang die korting kwijt te raken als ik zou upgraden.

Zou het van t-mobile sowieso wel netjes vinden als ze gewoon iedereen in hun netwerk ff een paar dagen hogere snelheid geven om dat mobiele tv uit te proberen. Als ik nu zou upgraden en het zou niet werken, dan kan ik vast niet terug.

krijg nu telkens 'unknown' error te zien op de MDA Vario (Tytn). Ook nadat ik de patch erop heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MensionXL schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:47:
[...]

Wat snap je hier:

code:
1
2
T-Mobile internet Maximale snelheid Je betaalt
Internet ¹ 384/ 64 Kbps € 1,00 per Mb

niet aan dan? :P
Pas maar op, want die 1,- per MB en die 2,50 per dag betaal je waarschijnlijk alleen als je contract heb afgesloten/verlengd na 1 september 2008. Ben je voor die datum al aangesloten, dan betaal je mogelijk nog steeds 2,36 per MB en is er geen daglimiet! Dus al het verkeer wordt gefactureerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Wat wel vervelend is, Ik kan alleen kijken wanneer ik net verbinding met hsdpa heb gemaakt. Soms al na een paar minuten veranderd de pagina naar een "Mobile TV is alleen beschikbaar voor T-Mobile klanten met het web’n’walk Plus abonnement ". Zeer vervelend.

Bekend probleem? Is er al een work around? Of is het gewoon wachten en hopen dat t-mobile dit morgen ofzo heeft opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Kreeg afgelopen zaterdag een brief dat mijn PIT+ automatisch omgezet zou worden. Vanaf ongeveer 17.00 uur verscheen tijdens het surfen het 3,5G (HSDPA) logo in beeld. Heb toen even kunnen kijken naar TMF. Zag er redelijk strak uit. De snelheid lag toen op zo'n 580 kbps. Duidelijk sneller als UMTS maar een stuk langzamer als de beloofde 1 mbit. Later heb ik nog een aantal malen geprobeerd tv te kijken maar krijg enkel nog maar "niet beschikbaar". Ook is de snelheid aanzienlijk lager. Zelfs minder dan voorheen met mijn oude PIT+ had. Hopelijk zijn dit aanloopproblemen anders ziet het er niet goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:02

Nakebod

Nope.

Sinds het begin van deze avond ook de upgrade van PIT naar WnW stadaard gedaan, en eigenlijk blijft het nog steeds traag als je het vergelijkt met andere aanbieders, als je kijkt naar de prijs.
Nu is T-Mobile wel vrijer in wat je ermee doet, maar imho lever je daar best veel snelheid voor in.
Ach ja, ik heb verbinding, dat is uiteindelijk wel het belangrijkste, dan maar wat trager dan de concurrent :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2022
Ik zit hier lekker MTV te kijken met een oud PIT abbo. Het is niet helemaal je van het. Beeld schokt en van lage kwaliteit (veel artifacts) en ik moet om de 2-3min bufferen, maar buiten dat werk alles. Dit alles op een touch plus (touch dual). Ik heb trouwens ook nog even geprobeerd om te kijken via coreplayer maar daarmee krijg ik ongeveer een 2s. sync probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
http://dslreports.com/mspeed
is wel een aardige.. let wel op, je moet de t-mobile speedmanager uitzetten anders meet je de snelheid van de proxy...
Daar zeg je wat. Met de speedmanager aan zat ik op goede snelheden (zie mijn eerdere post in dit draadje), maar nu ik hem heb uitgezet kom ik met WnW+ niet verder dan tussen de 150kb - 200kb.
Dat valt wel vies tegen zeg.

Wat zijn jullie meetresultaten? (graag alleen WnW+ zodat ik kan vergelijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06-2024
ZakHooi schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:51:
[...]

Daar zeg je wat. Met de speedmanager aan zat ik op goede snelheden (zie mijn eerdere post in dit draadje), maar nu ik hem heb uitgezet kom ik met WnW+ niet verder dan tussen de 150kb - 200kb.
Dat valt wel vies tegen zeg.
kilobit of kilobyte per seconde? Nogal een verschil hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Met WnW+ paar keer getest:
165 kbit/sec 0.577s latency
106 kbit/sec 0.305s latency
124 kbit/sec 0.356s latency
165 kbit/sec 0.246s latency
99 kbit/sec 0.555s latency
Zeker geen 1mbit down dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
Fuzzillogic schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:55:
[...]

kilobit of kilobyte per seconde? Nogal een verschil hè?
dslreports gebruikt kbit, zie ook testresultaten hierboven.

Hoe dan ook.
Het lijkt toch wel wat op een wassen neus met de proxy uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146043

Nakebod schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:48:
Sinds het begin van deze avond ook de upgrade van PIT naar WnW stadaard gedaan, en eigenlijk blijft het nog steeds traag als je het vergelijkt met andere aanbieders, als je kijkt naar de prijs.
Nu is T-Mobile wel vrijer in wat je ermee doet, maar imho lever je daar best veel snelheid voor in.
Ach ja, ik heb verbinding, dat is uiteindelijk wel het belangrijkste, dan maar wat trager dan de concurrent :)
Positief, goed zo!

Het klopt wat je zegt; het gaat erom dat je verbinding hebt en dat men zijn elementaire zaken kan doen. Ik zit hier nu even op GPRS, maar straks op HSPDA.

Er is hier gisteren in het dorp een GPRS mast gemonteerd en eerst had ik in mijn slaapkamer vaak last van disconnecten, maar dat heeft hij nog niet gedaan en signaal is zeer goed zelf, al uren.
Alleen mobiel bellen is in mijn huis bijna onmogelijk en toen ik geen ontvangst had op mijn mobiele telefoon kon ik wel via GPRS erop.

Zelf ben ik altijd best content geweest met T-mobile. Ondanks de klachten hier van de helpdesk is het denk ik een kwestie van hoe je met die medewerkers omgaat. Al is de klacht nog zo vervelend, als je aardig blijf en open helpen ze je altijd is mijn ervaring.

Vreemd, met mijn mobiel heb ik hier bijna geen bereik en mijn Web'n'Walk stick doet het altijd.

De telefoon is ook door mij zelf gerepareerd want ik heb hem uit elkaar gehaald en alles gereinigd, doet het een stuk beter nu want hij liep telkens vast. Kwestie van simkaart van oxidelaagje ontdoen en de contactpuntjes in je phone voor de simkaart ook schoonkrassen en hij doet het weer als vanouds, maar de verbinding blijft slecht; ervoor en erna. Als ik het simkaartje eruit haal en hij zegt "insert SIM card" heb ik wel even vol bereik voor SOS oproepen, vol bereik, waar ook.
Meteen even ook een klachtenprocedure gestart tegen belterreur waar ik last van heb. Ik heb de telefoon op stille stand staan en ik kijk per paar uur wie mij gebeld heeft, thuis evenzo.

Ook had ik iets heel vreemds en dat is dat op het nummer van mijn data-only abonnement ik een voicemail bericht had, maar dit nummer is data only, hoe kan dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:08

The Legend

*Plop*

Weet iemand hoe het zit met deze internetbundels qua looptijd? Als ik nu een nieuw 2 jarig contract met een W'nW+ abo en een sms bundel afsluit, is dan de looptijd van m'n extra bundels gelijk aan mijn relax abonnement (en dus ook pas de downgraden na 2 jaar)? Kan dit niet vinden in de AV.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:52

SaN

Dat was met PIT wel zo in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
Volgens mij zijn die voorwaarden hetzelfde gebleven, je contract loopt tot een bepaalde einddatum en alle aanvullende bundels blijven tot die tijd lopen. Er is een uitzondering als je van relax naar flex gaat of omgekeerd heb je geen aanvullende bundel meer (sms verdubbellaar bij flex en smsbundel bij relax) Je kan overigens altijd switchen tussen de tariefplannen tijdens het contract dat kan maximaal een keer per maand (met behoud van kortingen)

Maar jammer genoeg kan je bij t-mobile je onbeperkt internet bundel niet meer uitzetten (stel nou dat je een half jaar naar het buitenland gaat of het internet niet meer gebruikt) dan is zo'n bundel natuurlijk onzin, maar goed zo hebben alle providers wel hun voor- en nadelen. Bij andere providers kan je zo'n bundel meestal weer uitzetten.

Ik ervaar overigens vanaf een uur of 4 vanmiddag verminderde snelheden? Verbinding lag vanochtend netjes rond de 45 kB/s en nu schommelt hij tussen 6 en 36? Streams lopen ineens schokkerig hier (en mijn nokia internet radio stopt er dan gewoon mee) Ga vannacht even kijken hoe het gaat, heb zelf het gevoel dat het netwerk behoorlijk bezet raakt van iedereen zijn streaming activiteiten, maar ik kan het fout hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door Julius op 01-09-2008 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180757

Ik probeer al sinds vanmorgen TV te bekijkenop mijn MDA COMPACT IV. Deze heeft de streaming media app. Via de portal klik ik bijvoorbeeld op MTV, de streaming media app wordt gestart maar dan krijg ik de melding dat de server of gegevens verlopen zijn.

Ik heb een HSPDA verbinding dus daar kan het niet aan liggen. Heeft iemand anders dit probleem ook? Moet ik een andere app of software installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Anoniem: 146043 schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:22:
[...]
Als ik het simkaartje eruit haal en hij zegt "insert SIM card" heb ik wel even vol bereik voor SOS oproepen, vol bereik, waar ook.
Uh... dat wordt imho veroorzaakt door 2 dingen: 1. je telefoon begint lekker optimistisch met vol signaal aan te geven als hij wat oppikt en stelt het daarna naar beneden bij; 2. je hebt waarschijnlijk wél vol bereik op een andere provider...

Zijn er nog recente (enigszins betrouwbare) maps van dekking? Zit er over te denken mobiel breedband voor mijn laptop te gaan doen, expresscard is bij TMobile €129 (dat is ongeveer €50 minder dan los in de winkel, bij Vodafone krijg je er meer korting op, maar bij bijv. KPN hebben ze alleen USB sticks) en de snelheid is an sich goed... tenminste, als je die ook overal haalt :P

* PowerFlower heeft net een frustrerende twee weken op EDGE zitten werken in Italië omdat hij net buiten bereik van de UMTS/HSDPA masten was

[ Voor 34% gewijzigd door PowerFlower op 01-09-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 13:09

jhu

Sinds vandaag heb ik inderdaad ook 3.5G in mijn N95 staan, maar op zolder (de enige plek met 3G ontvangst) kom ik niet verder dan een download van 270 Kbit/sec. Helaas werkt Mobile TV voor geen meter met die snelheid.

Wat me wel opvalt is dat ik via bluetooth op mijn XP laptop niet verder kom dan 100 Kbit/sec downloadsnelheid.

Kan iemand vertellen of dat ik nog iets anders moet instellen dan een dialstring van +CGDCONT=1,"IP","internet" en een maximale modem snelheid van 921600 bij de eigenschappen van de verbinding?

Ik bel in met *99#

Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Als je je telefoon als modem gebruikt, ga je meestal niet hoger komen dan de 115.200 bit die een seriële poort ooit max aan kon. Erfenis die nog in Windows en de aansturing van modems zit. Je mag dus al redelijk blij zijn dat je die 921600 haalt (en ja, dat is dus 100kbit :P).

Bluetooth kan meer aan (2.0 + EDR is maximaal 3 mbit/s) maar dat lukt in de praktijk eigenlijk alleen als je een PAN opzet met je telefoon (en daarbij zowel telefoon als laptop EDR ondersteunen). Is imho sowieso een veel makkelijkere manier om je verbinding op te zetten, want zolang je telefoon een dataverbinding heeft, zal je laptop dat ook hebben via een PAN, zonder gezeur over dial strings en zo.

[ Voor 18% gewijzigd door PowerFlower op 02-09-2008 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
PowerFlower schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 00:32:mag dus al redelijk blij zijn dat je die 921600 haalt (en ja, dat is dus 100kbit :P).
Tel het aantal cijfertjes nog eens? :)

Ik weet het niet zeker, maar ik kan me voorstellen dat de "connectiesnelheid" met bluetooth COM-poorten eigenlijk geen functie meer hebben.
Bluetooth kan meer aan (2.0 + EDR is maximaal 3 mbit/s) maar dat lukt in de praktijk eigenlijk alleen als je een PAN opzet met je telefoon (en daarbij zowel telefoon als laptop EDR ondersteunen). Is imho sowieso een veel makkelijkere manier om je verbinding op te zetten, want zolang je telefoon een dataverbinding heeft, zal je laptop dat ook hebben via een PAN, zonder gezeur over dial strings en zo.
PAN is ook handiger dan DUP-gezeik. Helaas zijn ze m.n. bij Nokia nogal zuinigjes met de bluetooth-profielen; zelfs mn oude Siemens S55 ondersteunt er meer.

[ Voor 42% gewijzigd door Fuzzillogic op 02-09-2008 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Woohooo!
Ik haal nu:
968 kbit/sec 0.298s latency
(En ja, zonder speedmanager!)

Nou kan het zijn omdat het nu minder belast is.. maar hoop natuurlijk dat het gewoon is gefixt ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Fuzzillogic schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 01:02:
[...]

Tel het aantal cijfertjes nog eens? :)
Mjah, tis meer dat ik weer eens confuus raakte van kbit != kbyte :P Het is natuurlijk wel (net iets meer dan) 100 kbyte/s ;)
Ik weet het niet zeker, maar ik kan me voorstellen dat de "connectiesnelheid" met bluetooth COM-poorten eigenlijk geen functie meer hebben.
Dat dacht ik ook. Toch bleef ik met gebruik als modem op een K850i (HSDPA/EDGE) en een K800i (UMTS/GPRS) continu steken op net onder de 15 kbyte (geen idee meer waar ik dat aan zag, een of andere online snelheidstest). Kreeg hem dus zelfs niet hoger dan 115200 bit onder Vista 8)7 Pas met PAN kreeg ik toen de volledige EDGE snelheid op de K850i.
PAN is ook handiger dan DUP-gezeik. Helaas zijn ze m.n. bij Nokia nogal zuinigjes met de bluetooth-profielen; zelfs mn oude Siemens S55 ondersteunt er meer.
Bedacht ik me ook net... "Er was iets met BT en Nokia..." maar volgens mij was het meer BT PAN en Symbian. Maar at any rate, je kunt een N95 toch ook via WiFi gebruiken?

[ Voor 3% gewijzigd door PowerFlower op 02-09-2008 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Anoniem: 162529 schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:10:
[...]

Voor tv op de mda vario III moet je upgraden naar windows mobile 6.1
Dan krijg je het programma Streaming media erbij dat je hiervoor nodig hebt
Staan geen updates voor MDA Vario III op t-mobile site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Comgenie schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:17:
Met WnW+ paar keer getest:
165 kbit/sec 0.577s latency
106 kbit/sec 0.305s latency
124 kbit/sec 0.356s latency
165 kbit/sec 0.246s latency
99 kbit/sec 0.555s latency
Zeker geen 1mbit down dus :/
990 kbit/sec hier

heb wel mijn mda vario III aangesloten op mijn laptop en vanuit laptop speedtest gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PowerFlower schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 00:32:
Als je je telefoon als modem gebruikt, ga je meestal niet hoger komen dan de 115.200 bit die een seriële poort ooit max aan kon. Erfenis die nog in Windows en de aansturing van modems zit. Je mag dus al redelijk blij zijn dat je die 921600 haalt (en ja, dat is dus 100kbit :P).

Oh?

Ik sluit de MDA Vario via USB aan.. heeft niets met 115.200 bits limiet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Hier nu downstream van ruim 900 kbps met PIT+. Dat ziet er nu dus wel goed uit. Kijken of dat in de loop van de dag zo blijft. Op het TV portal krijg ik nu weer "niet beschikbaar" Heb toch geen tijd om te kijken op m'n werk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Tv deed het net niet toen ik onderweg was naar werk. Over de snelheid kan ik nu niets zeggen, UMTS doet het niet binnen op mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRJ008
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-07-2023
Mr.Zop schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:03:
[...]

Update: Ik heb even gekeken in mijn settings van Realplayer en moest ik bij
Options > Settings > Streaming > Network
mijn T-Mobile Internet 'profiel' kiezen. Nu werkt het wel. Netjes.

Het lijkt er trouwens naar dat niet iedereen een capabele KS medewerker aan de lijn heeft gekregen. Ik kreeg een man die het allemaal wel wist, gelijk regelde, zei dat het binnen 15 minuten operationeel was na een herstart van de telefoon en inderdaad. Ook op my T-mobile is het al bijgewerkt.
Thanks! Ik had daar inderdaad een ander toegangspunt staan; na dit veranderd te hebben in T-Mobile Internet werkt het super!

Alleen als ik naar de mobileTV portal ga, blijf ik meestal 'Niet Beschikbaar' zien.. Maar als ik dan een stream open vanuit mn 'Galerij > Streaming Koppelingen' dan werkt 't wel..
't is in ieder geval meer dan gister :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 08:33
Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 07:25:
[...]

990 kbit/sec hier

heb wel mijn mda vario III aangesloten op mijn laptop en vanuit laptop speedtest gedaan
Ik wil mijn nokia 6110 (hsdpa) als modem voor mijn mac laptop gebruiken. Ik kan een verbinding maken met usb 1 of een bluetooth stick. Met mijn huidige Pit gaat dat aardig.
Ik wil nu een WnW+ abonnement nemen. Welke snelheden kan ik verwachten? Of kan ik misschien net zo goed een standaard WnW nemen?
Binnenkort krijg ik een laptop met usb2 aansluiting of maakt dat niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-06 08:42
ik kan pas na 9 september over gaan omdat dan mijn nieuwe contract in gaat.
het is wel al mogelijk te upgraden maar dan betaal ik voor een maand terwijl ik er maar 8 dagen gebruik van maak.
dan nog maar even wachten.

hoe zet je trouwens de t-mobile speedaccelorator uit om tot een goede test te kunnen komen?

[ Voor 17% gewijzigd door dimocash op 02-09-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er eigenlijk wel iemand met de knop voor Mobiel op TV op de startpagina? Zo ja, screenshot mogelijk?

En zijn er mensen die wel altijd de streams kunnen bekijken via t-mobile.nob.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:42
Gisteren om 18uur en vandaag om 8uur gebeld met KS.
Helaas konden ze beide keren mijn PIT abo niet omzetten naar een WnW standaard omdat de systeem een storing heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-06 22:57

Meneer iCy

swarma

Ik ben gister omgezet en haal een stabiele verbinding van 43-44 kb/s voor de normale WnW.

Lekker snel dus :D

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRJ008
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-07-2023
Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:33:
Is er eigenlijk wel iemand met de knop voor Mobiel op TV op de startpagina? Zo ja, screenshot mogelijk?

En zijn er mensen die wel altijd de streams kunnen bekijken via t-mobile.nob.nl?
Bij deze:
Afbeeldingslocatie: http://inwit.nl/upload/Screenshot0001.jpg

En nee, niet altijd :) Ik zie nu telkens 'Niet beschikbaar'.. maar als ik rechtstreeks de stream URL open, dan doet hij het (vaak) wel.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NRJ008 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:54:
[...]

Bij deze:
[afbeelding]

En nee, niet altijd :) Ik zie nu telkens 'Niet beschikbaar'.. maar als ik rechtstreeks de stream URL open, dan doet hij het (vaak) wel.'
Cool thanks.

Staat bij in de querystring van de stream je eigen nummer? vb 3161234567?

Update:
Kan nu weer wel t-mobile.nob.nl zien met de streams maar htc streaming media (2.10 build 518.700) laat niks zien, als ik ze open in real player 1.1 op vario III dan krijg ik vrij snel al een foutmelding
Heb nu al een dag w'n'w plus en merk alleen de snelheid van 1 mbps maar nog geen streams

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 32767 op 02-09-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
De streams werken op het moment niet. Net getest buiten en ik krijg geen verbinding met de streams, wel gewoon HSDPA ontvangt, ze zullen wel bezig zijn met de stabiliteit van de streams (hoop ik, want dat liet gisteren te wensen over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Laatst online: 14:00
Echt leuk die nieuwe snelheden enzo!:)
Helaas geeft hij nu op die site aan dat ik een wnw plus abbo moet hebben terwijl ik dit al heb.
Ik haal ook al 3.5G snelheden gelukkig.

Weet iemand of je op de N95 8GB met laatste firmware nog iets moet aanpassen in de instellingen om tv te kunnen kijken?
Bedankt.

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
kernie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:04:
Echt leuk die nieuwe snelheden enzo!:)
Helaas geeft hij nu op die site aan dat ik een wnw plus abbo moet hebben terwijl ik dit al heb.
Ik haal ook al 3.5G snelheden gelukkig.

Weet iemand of je op de N95 8GB met laatste firmware nog iets moet aanpassen in de instellingen om tv te kunnen kijken?
Bedankt.
Hoogstends bij je realplayer je proxy instellen op T-Mobile Internet, momenteel werkt tv alleen niet.
Hopelijk wordt dat in de loop van de dag nog gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35863

ChiMan schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:48:
Helaas konden ze beide keren mijn PIT abo niet omzetten naar een WnW standaard omdat de systeem een storing heeft!
Zelfde hier... ik belde dus om 10:00.. ze gaven wel aan dat het pas morgen weer zou werken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1119

Ik heb PIT+, maar ik kan gewoon mobiel tv kijken, net geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

ChiMan schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:48:
Ik zeg: Leugens.
Ik had gister om 19.00 gebeld, en om 19:20 had ik eindelijk iemand aan de lijn (En wat een k*t geluid @ wachtmuziek zeg, kan het nog harder zodat het nog meer vervormd?) en kon direct omgezet worden, en ~15 minuten later had ik geen PIT meer, maar WnW standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeer het aan het eind van de middag gewoon nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Nakebod schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:37:
[...]

Ik had gister om 19.00 gebeld, en om 19:20 had ik eindelijk iemand aan de lijn (En wat een k*t geluid @ wachtmuziek zeg, kan het nog harder zodat het nog meer vervormd?) en kon direct omgezet worden, en ~15 minuten later had ik geen PIT meer, maar WnW standaard.
True, zeker ook optie 4 en nog een keer 4 gekozen. Die snappen het wel namelijk is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Geen idee welke optie het was, iig iets met tariefplan wijzigen dacht ik. Kan dus best 4 zijn geweest. Leek mij de meest logische optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:42
Nakebod schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:37:
[...]

Had optie 4 > 4 gekozen.

Het rare was dat de persoon bij KS vanochtend vertelde dat ze een storing hadden met sim-only abo' (wat bij mij het geval is).

Misschien laten ze eerst klanten upgraden met een MDA 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 00:00
netblade schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:24:
[...]

True, zeker ook optie 4 en nog een keer 4 gekozen. Die snappen het wel namelijk is mijn ervaring.
nee hoor, tot 2 keer toe bij 4-4 is het niet snel geregeld bij mij.. eerste keer was het helemaal niet doorgekomen en de 2e keer was een andere methode die 1 a 2 dagen zou duren. vandaag nog niks dus ik wacht morgen af en ga dan weer bellen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Prulleman schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:54:
[...]

nee hoor, tot 2 keer toe bij 4-4 is het niet snel geregeld bij mij.. eerste keer was het helemaal niet doorgekomen en de 2e keer was een andere methode die 1 a 2 dagen zou duren. vandaag nog niks dus ik wacht morgen af en ga dan weer bellen.
Blijkbaar heb ik gewoonweg geluk gehad. Vervelend dat het niet gewoon automatisch omhoog ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_K84
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-05 14:35
Nu even mijn ervaring. Ik had PIT en wilde graag overstappen naar WnW standaard. Ik heb de klantenservice gebeld en vervolgens 2 keer gekozen voor optie 4.

Na twintig minuten kreeg ik iemand aan de lijn de vertelde dat de overstap gewoon mogelijk is.
Hij heeft mijn abonnement meteen omgezet. Nadat ik heb opgehangen meteen even de snelheid gecheckt op speedtest.nl. De snelheid was meteen 384 kbps down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
netblade schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:11:
[...]

Hoogstends bij je realplayer je proxy instellen op T-Mobile Internet, momenteel werkt tv alleen niet.
Hopelijk wordt dat in de loop van de dag nog gefixt.
Instellen? Ik heb de proxy juist uit gezet. :S

TV werkt hier overgens ook niet ; vandaag heb ik wel een paar seconden RTL4 kunnen kijken. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pven schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:42:
[...]

TV werkt hier overgens ook niet ; vandaag heb ik wel een paar seconden RTL4 kunnen kijken. *O*
Gebruik je ook Real Player? en zie jij wel de link voor Mobiel TV op de pda start pagian van T-Mobile... begin het gevoel te krijgen dat ik de enige ben die hem nog nooit gezien heeft... en ondertussen al bijna een kramp in mijn duim van refresen van de pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
pven schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:42:
[...]

Ik heb nog helemaal niets gezien vandaag. Beetje waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
Ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat mobileTV echt een groot fiasco is.
Maar goed, in mijn geval gaat het me om de snelheidsverhoging.
Maar toch vind ik dat als ze er mee adverteren moet het naar behoren werken.
Het lijkt wel dat ze al in het volgende probleem vastlopen voordat ze het vorige probleem (rondom de iphone) een beetje onder de knie hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
Nog even een andere vraag:
Mijn huidig toestel is het enige toestel dat ik heb dat HSDPA ondersteunt.
Stel dat ie kapot valt, bestaat er een USB stick waar ik mijn SIM in kan doen en daarmee kan internetten op mijn laptop?
Ik neem aan dat de SIM/abbo anders is als je bij t-mobile een laptop-abbo afsluit.
Ik zoek dus een stick die ook werkt met een WnW+ abbo......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

netblade schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:27:
[...]

Ik heb nog helemaal niets gezien vandaag. Beetje waardeloos.
Rare is dat StreamingMedia hem laadt en daarna de tijd gaat lopen maar zonder beeld of geluid en dat Real Player een foutmelding geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
Marc_K84 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:25:
Nu even mijn ervaring. Ik had PIT en wilde graag overstappen naar WnW standaard. Ik heb de klantenservice gebeld en vervolgens 2 keer gekozen voor optie 4.

Na twintig minuten kreeg ik iemand aan de lijn de vertelde dat de overstap gewoon mogelijk is.
Hij heeft mijn abonnement meteen omgezet. Nadat ik heb opgehangen meteen even de snelheid gecheckt op speedtest.nl. De snelheid was meteen 384 kbps down.
Huh, Ik heb van morgen gebeld en ik zou later in de week terug gebeld worden, wel door een hele aardige dame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:44:
[...]

Rare is dat StreamingMedia hem laadt en daarna de tijd gaat lopen maar zonder beeld of geluid en dat Real Player een foutmelding geeft.
Op mijn MDA Vario 2 doet HSDPA het niet eens, laat staan dat streaming media wat denkt te gaan laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn,

Als ik via mijn laptop verbinding maak met mijn vario III en naar http://t-mobile.nob.nl ga dan kan de stream wel bekijken. RealPlayer wordt geopend.

Maar op mijn Vario zelf werkt het niet.

Dus nu mijn vraag. Welke players gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:51
Is wel grappig, via de (niet-commerciele) website die ik had gemaakt om je snelheid te testen op je mobiel zie ik een stijging van de hoeveelheid WnW abbo's. De statistieken verhullen wel dat niet iedereen volledige snelheid nog heeft.

Voor diegenen die hun snelheid willen testen op hun telefoon: www.mobielesnelheidsmeter.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net maar weer gebeld... nu zeggen ze dat PIT automatisch wordt omgezet naar WnW...
En dat het al automatisch geregeld is....

Dat gaan we dan maar ff snel uitproberen.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 35863 op 02-09-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162529

Wordt de kwaliteit van de streams nog verhoogd? De huidige streams zijn 128kbit terwijl je een 1mbit verbinding krijgt bij WnW+. Je zou toch denken dat de streams juist alleen voor WnW+ zijn omdat die genoeg snelheid heeft?

Ik heb trouwens gister om 8.30 gebeld om mijn PIT om te zetten in WnW+ en dit was vrijwel direct geactiveerd. Ben erg tevreden over de nieuwe snelheid die ik nu haal, alleen de kwaliteit van de streams valt me tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ZakHooi schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:43:
Nog even een andere vraag:
Mijn huidig toestel is het enige toestel dat ik heb dat HSDPA ondersteunt.
Stel dat ie kapot valt, bestaat er een USB stick waar ik mijn SIM in kan doen en daarmee kan internetten op mijn laptop?
Ik neem aan dat de SIM/abbo anders is als je bij t-mobile een laptop-abbo afsluit.
Ik zoek dus een stick die ook werkt met een WnW+ abbo......
Ja er bestaan usb HSDPA sticks waar een willekeurige SIM in kan, dus ook je eigen SIM waar ook een voice bundel aanhangt.

verder klopt je 1 na laatste zin niet echt denk ik. Waar het op neer komt is het volgende Web & Walk van 10 euro kan je alleen bij een relax 150 bundel of hoger nemen. Omdat T-mobile zo dubbele inkomsten heeft van 1 klant/SIM kunnen ze zo'n bundel goedkoper aanbieden.

Als je een SIM wilt voor alleen data kan je alleen de duurdere laptop abo's afsluiten (of nu ook prepaid)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Anoniem: 162529 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:00:
Wordt de kwaliteit van de streams nog verhoogd? De huidige streams zijn 128kbit terwijl je een 1mbit verbinding krijgt bij WnW+. Je zou toch denken dat de streams juist alleen voor WnW+ zijn omdat die genoeg snelheid heeft?

Ik heb trouwens gister om 8.30 gebeld om mijn PIT om te zetten in WnW+ en dit was vrijwel direct geactiveerd. Ben erg tevreden over de nieuwe snelheid die ik nu haal, alleen de kwaliteit van de streams valt me tegen.
de streams zijn alleen voor + omdat die duurder is...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Jeroenz18 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:52:
Is wel grappig, via de (niet-commerciele) website die ik had gemaakt om je snelheid te testen op je mobiel zie ik een stijging van de hoeveelheid WnW abbo's. De statistieken verhullen wel dat niet iedereen volledige snelheid nog heeft.

Voor diegenen die hun snelheid willen testen op hun telefoon: www.mobielesnelheidsmeter.nl
Uw snelheid is ongeveer: 292.57 Mbps @ 512 kB test
Uw snelheid is ongeveer: 1536.00 Mbps @ 768 kB test
Uw snelheid is ongeveer: 2730.67 Mbps @ 1024 kB test

Lijkt me een beetje snel, is het niet? :+
En volgens speed.t-mobile.nl staat de Speedmanager uit, dus daar ligt het als het goed is niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35863 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:58:
Net maar weer gebeld... nu zeggen ze dat PIT automatisch wordt omgezet naar WnW...
En dat het al automatisch geregeld is....

Dat gaan we dan maar ff snel uitproberen.
Mooi niet dus!
Was ook te mooi om waar te zijn. Toch maar weer bellen, nu de optie 4,4 gekozen... eens zien of die het wel snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nakebod schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:05:
[...]

En volgens speed.t-mobile.nl staat de Speedmanager uit, dus daar ligt het als het goed is niet aan.
Bij mij waren de 64k en de 128k testen duidelijk.... 43kbps
idd wel de speedmanager uit gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En jawel hoor eindelijk iemand die het snapt... blijkt dat de software om het aan te passen niet juist werkt. :|

Gelukkig wel de afspraak kunnen maken dat ze de wijziging bij de eerst volgende gelegenheid gaan doorvoeren zonder dat ik hun weer moet bellen en daarvoor weer 20 minuten in de wacht moet. Nu maar hopen dat deze wijziging morgen doorgevoerd is.

Op dit moment is zelfs het T-Mobile GSM netwerk instabiel... de ene keer wel en de andere keer geen verbinding. Denk dat ze een aardige inschattings fout hebben begaan met de belasting voor hun netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Nakebod schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:05:
[...]

opera mini gebruikt ook een proxy....

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Anoniem: 35863 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:19:
[...]

Bij mij waren de 64k en de 128k testen duidelijk.... 43kbps
idd wel de speedmanager uit gezet.
?
dan heb je geen UMTS, maar alleen GPRS? of is de verbinding nu zo traag

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Gebruik aub de edit-knop als het laatste bericht van jou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu alleen nog maar gprs... straks verwacht ik toch minimaal UMTS.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk werkt het allemaal.

Heb CorePlayer maar aangeschaft. Deze kan teminste fatsoenlijk omgaang met streams op hoge snelheden... Youtube is bijvoorbeeld 1-op-1 pixel mapping kwaliteit.. niks blokkerig ofzo.. maar ja, nu zie ik wel goed dat de t-mobile tv streams echt van belabberde kwaliteit zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Mij zijn een aantal zaken nog niet helemaal duidelijk en de ks kan biedt ook geen uitkomst.

Ik heb nu pit+ en zou automatisch omgezet worden (er staat nog gewoon pit+ in mijn persoonlijk overzicht i.p.v. web and walk plus) maar welke prijs ga ik nu betalen , blijft het 19,50 Euro of word het 14,95 Euro ?

Valt het tv kijken nu wel of niet onder die 2gb data limiet ?

Wie weet wat er nu waar is van het onderstaande en geldt dit ook voor de mensen die een pit+ abb. hebben zonder 250mb limiet ?

"Euh... die notes zoals "Na 2 Gb wijzigt de snelheid automatisch naar
maximaal 384/ 64 Kbps" klinken heel redelijk. Prima toch, zodra je over de limiet zit wordt het gewoon langzamer? En volgende maand gaat de datalimiet weer in met hernieuwde snelheid.

Maar als ik die PDF lees ziet het er meer uit alsof je op de vingers getikt wordt voor dataverbruik daarmee: je bent dan een notoire data grootverbruiker en je moet een "heraansluiting" krijgen van echt breedband internet. Zie deze leuke puntjes onder "Diensten":
quote:
Reset snelheid voor web’n’walk Plus (in Nederland) € 5,00 behandelingskosten
Reset snelheid voor internet (in het buitenland) € 5,00 behandelingskosten
Reset snelheid voor breedband internet (in het buitenland) € 15,00 behandelingskosten
Dus je moet, als je over die limiet heen bent, € 5 betalen om de snelheid weer terug te krijgen?
Ik vroeg me ook al af hoe ze dat zo keurig automatisch ingesteld hadden. Kennelijk is het een handmatige actie though".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270615

Met www.mobielesnelheidsmeter.nl de 512k-test gedaan via pocket Internet Explorer.
4,10Mbps of 0,0Mbps geeft ie aan.
Met Opera zijn de metingen als volgt:
512kB-test : 341,33Mbps
768kB-test: 512,00 Mbps
1024kB-test: 819,20 Mbps

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 270615 op 02-09-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270615

De volgende test met de speedmanager uit lijkt mij realistischer:
128kB-test: 38,00kbps
512kB-test: 36,00kbps
768kB-test: 35,20kbps
1024kB-test: 30,80kbps
Speedmanager kun je uitzetten op speed.t-mobile.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:54
Anoniem: 270615 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 20:40:
De volgende test met de speedmanager uit lijkt mij realistischer:
128kB-test: 38,00kbps
512kB-test: 36,00kbps
768kB-test: 35,20kbps
1024kB-test: 30,80kbps
Speedmanager kun je uitzetten op speed.t-mobile.nl
Ik krijg met en zonder de speedmanager 300-400Mbs.. klopt niet helemaal dus. Aan een laptop haal ik gewoon 1Mbs downloadsnelheid dus ik ben wel tevree :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Zijn er eigenlijk ook kortingen mogelijk op de internet bundels als je voor 1 jaar verlengt? Ik zie nu overal 50% off voor 2 jaar (en dan het 1e jaar).
Valt daar bij de KS nog iets te onderhandelen, of heb je als sim-only klant niet zoveel te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Kassad schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:52:
[...]

Ik krijg met en zonder de speedmanager 300-400Mbs.. klopt niet helemaal dus. Aan een laptop haal ik gewoon 1Mbs downloadsnelheid dus ik ben wel tevree :-)
opera mini? (die gebruikt ook een eigen proxy)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Snelheid is prima, en vooral die ping is heerlijk, rond de 130ms, stuk beter dan de 300~400 die ik had. Zelfs mn vario doet het nu op HSDPA (H in beeld) dus ik ben meer dan tevreden, nu de tv nog stabiel en de dienst is in mijn regio prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
  • Laatst online: 22-06 10:42
Snelheid is ok hier. Maar op als ik de tv streams benader op t-mobile.nob.nl krijg ik in real player alleen geluid en geen beeld. Geluid is goed btw.
Ik gebruik overigens UMTS (ik heb geen hspda toestel yet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hoe zit het precies met data only abbonementen? ik wil hsdpa op mijn Aspire One (netbook), op www.metjelaptoponline.nl staat een t-mobile laptop economy abbonement voor 16,76 per maand. Dat lijkt me een mooi abbonement, maar op de t-mobile website kost dat zelfde abbonement 39,95? :S

Ook staat er in de startpost nog een abbonement van 10 euro, maar die is zeker alleen verkrijbaar bij een belabbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basix
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-06 09:31
Hallo allemaal,

Ook ik heb sinds maandag mijn PIT om laten zetten naar WnW standaard.
Ik gebruik een N82.

Connecten op 3G gaat prima en snelheid is goed.
Internet radio streamen naar mijn auto radio werkt als een trein 8)

Echter hoor ik van verschillende mensen dat zij ook via 3,5G (HSDPA) connecten met een
PIT/WnW abbo.
Tot op heden heb ik nog geen enkele keer een 3,5G verbinding gehad.

Iemand enig idee hoe dat nu precies zit, aangezien de timings en dus vertraging lager is bij 3,5G
en ik een toestel heb die het ondersteunt zou ik er graag gebruik van willen maken.

Alvast bedankt
Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
basix schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:50:
Hallo allemaal,

Ook ik heb sinds maandag mijn PIT om laten zetten naar WnW standaard.
Ik gebruik een N82.

Connecten op 3G gaat prima en snelheid is goed.
Internet radio streamen naar mijn auto radio werkt als een trein 8)

Echter hoor ik van verschillende mensen dat zij ook via 3,5G (HSDPA) connecten met een
PIT/WnW abbo.

Iemand enig idee hoe dat nu precies zit, aangezien de timings en dus vertraging lager is bij 3,5G
en ik een toestel heb die het ondersteunt zou ik er graag gebruik van willen maken.

Alvast bedankt
Greetz
Ben ik ook erg benieuwd naar... het zou goed kunnen dat je pas 3.5G krijgt bij de + abo's omdat UMTS tot 384 kb/s gaat. Maar als pings etc beter worden zou het wel mooi zijn dat je ook bij de standaard abo's krijgt

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakuin
Jazzle schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:30:
Hoe zit het precies met data only abbonementen? ik wil hsdpa op mijn Aspire One (netbook), op www.metjelaptoponline.nl staat een t-mobile laptop economy abbonement voor 16,76 per maand. Dat lijkt me een mooi abbonement, maar op de t-mobile website kost dat zelfde abbonement 39,95? :S

Ook staat er in de startpost nog een abbonement van 10 euro, maar die is zeker alleen verkrijbaar bij een belabbonement?
metjelaptoponline staan tarieven exclusief BTW
Toch maar eens gaan kijken op de tmobilesite, daar staat het echt voor 19,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-05-2024
Weet iemand welke codec er precies gebruikt word? 3GP is slechts het container formaat. Welke stream zit er in MPEG-4 Part 2, H.263 of MPEG-4 Part 10 (AVC/H.264)? Wellicht is het eenvoudig een mini-app te schrijven voor de iPhone die deze streams wel kan playen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
GREENSKiN schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:22:
Weet iemand welke codec er precies gebruikt word? 3GP is slechts het container formaat. Welke stream zit er in MPEG-4 Part 2, H.263 of MPEG-4 Part 10 (AVC/H.264)? Wellicht is het eenvoudig een mini-app te schrijven voor de iPhone die deze streams wel kan playen.
vallen de iphone internet bundels onder W&W+ dan? ik denk dat dit misschien wel tijdelijk zal werken, net zoals het nu ook voor niet + klanten werkt, maar uiteindelijk is het niet een gratis dienst dus zullen ze het niet zomaar kado doen bij iphone abo's

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
GREENSKiN schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:22:
Volgens de specs die eerder gegeven werden was het H.264. Het transportprotocol is RTSP. Ik heb hier screenshots gezien van de TV-streams in VLC, en VLC kan je vast meer vertellen over de preciese inhoud van de streams.

Overigens knap sneu dat de iPhone dit niet standaard kan weergeven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Iets is mij nog niet helemaal duidelijk, als ik nu over die 2gb heen zit, kan je dan nog wel TV kijken? En kan je de TV beelden ook op je laptop weergeven?

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93400

basix schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:50:
PIT/WnW abbo.

Ik heb ook een PIT abonnement nog (128kbps) en krijg ook gewoon verbinding via HSDPA. Het leek ineens allemaal een stuk sneller te gaan dan met GPRS (terwijl de datarate behorende bij het abonnement volgens mij met beide gehaald moeten kunnen worden). Ik moetwel zeggen dat de HSDPA verbinding weinig ontvangst gaf. Dit terwijl ik toch in een grote stad woon, waar je op z'n minst zou verwachten dat er genoeg zendmasten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-06 11:37
Ik probeerde ook te upgraden van PIT naar WnW (standaard) via de KS. Maar als ik dat zou doen, zou mijn 50% korting op mijn PIT vervallen. Dus ik wacht nog maar tot die korting afgelopen is. Hebben niet veel meer mensen hier last van? Die kortingen werden nogal op grote schaal uitgedeeld bij nieuwe abonnementen.

Anoniem: 253769

https://www.t-mobile.nl/m.../page/telefoon_modem.aspx

weet niet of het eerder voorbij is gekomen, maar ik kwam bovenstaande link tegen NA DAT IK HAD INGELOGD op de t-mobile site

het is een uitleg hoe je je telefoon en computer instelt om te internetten m.b.v je telefoon

(dus eerst inloggen in my t-mobile)

siebe

Anoniem: 253769 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 01:58:
https://www.t-mobile.nl/m.../page/telefoon_modem.aspx

weet niet of het eerder voorbij is gekomen, maar ik kwam bovenstaande link tegen NA DAT IK HAD INGELOGD op de t-mobile site

het is een uitleg hoe je je telefoon en computer instelt om te internetten m.b.v je telefoon

(dus eerst inloggen in my t-mobile)

siebe
En hiervoor gebruik ik dus Joikuspot, das een simpel (freeware) programma die je Symbian of WM6 toestel omtovert in een Wireless Hotspot... Lekker handig, geen geklooi met kabels en de hele buurt(als je dat wilt) kan tegelijk mee internetten.

P.S. Sinds gisteren is me WnW+ geactiveerd... 880kbps via het 3G netwerk. :)
Nu nog dat Mobile TV aan de praat krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 35863 op 04-09-2008 07:12 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste