Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[SSD] Het grote SSD-ervaringen topic DEEL 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste
Acties:
  • 248.378 views

• l3p
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10:22
quote:
thafusion schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:36:
Wilde eigenlijk voor een OCZ Vertex gaan van 60Gb maar vond de schijfruimte net iets te beperkt voor in mijn laptop maar de Intel 25-M met 80GB net weer wat te duur. Maar nu is deze ook te koop bij Friesland computers voor 289,- wat hem wel heel aantrekkelijk maakt tegenover de OCZ Vertex maar wel 50,- goedkoper dan alle andere aanbieders. Zit er hier een addertje onder het gras?
Geen addertje, geld overmaken (Wat daar alleen kan) en binnen 2 dagen heb je em :)
Heb mijn 2e daar ook weg

L3p.nl - Highflow.nl - Facebook

• HlpDsK
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Toch vreemd dat ze niet in de PW staan. Dus geen betrouwbaarheidsstats.

HlpDsK wijzigde deze reactie 16-04-2009 19:36 (29%)

Specs | Backup or die!

• Format-C
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 07-04 14:56
Pricewatch kost hem geld.

Edit; ik heb er al best veel gekocht. Niks mis mee. :)

Format-C wijzigde deze reactie 16-04-2009 19:54 (61%)

XBOX LIVE: Vale46 NL

• pvr
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 07:28
En shopreviews ;)
quote:
RappieRappie schreef op donderdag 16 april 2009 @ 19:51:
Pricewatch kost hem geld.

Edit; ik heb er al best veel gekocht. Niks mis mee. :)

Dell XPS L702x | Core i7 2670QM | 16 GB DDR3 | Crucial m4 128GB + Seagate Momentus XT 750GB 32MB 7200rpm | 1080p | GeForce GT555M | backlit keyboard @ 29-02-2012

• L.N.
  • Registratie: augustus 2003
  • Nu online
quote:
In het verleden (+/- 3 of 4 jaar geleden) heb ik wel eens bij Friesland Computers besteld. Toen hadden ze een zeer goede reputatie. Of dat nu nog geldt weet ik niet. Ik heb ook getwijfeld om daar een Intel SDD te halen, vanwege de relatief lage prijs. Uiteindelijk heb ik een 60GB Vertex gehaald, omdat het prijsverschil het mij niet waard was. Zeker als ik in de toekomst weer naar RAID5 wil. Overigens heb ik de Vertex niet bij Friesland Computers gehaald maar bij Afuture. Deze komt morgen binnen :D.

• funkylicious
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 24-04 22:16
Stel ik maak een Norton ghost image. Ik verander hierna de alignment en zet me backup image terug. Werkt dit of ben ik dan me alignment weer kwijt? Iemand dit geprobeerd?

Op OCZ kwam ik dit tegen:
ottovip
OCZ Convert
--------------------------------------------------------------------------------

There's a thread somewhere saying you loose alignment with Ghost - Norton's Ghost. I don't use Norton - under NO CIRCUMSTANCES - but use the built in image tools in Vista Business. Just use the term Ghost....as a picture.

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Met dank aan DaCoTa is er een deel 3, daar kunnen we in verder :)

Het grote SSD-ervaringen topic ~ Deel 3

X-Life 20: 19/20/21 mei

Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One (Scorpio) Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*