Ik heb design en development gedaan voor de site. Van betrokkenheid is dus zeker sprake, maar niet van eigendom.
Is het nu wel of niet gratis.

De gelinkte html samenvatting is compleet gratis

. Ik heb het nooit over een PDF gehad, dat leek uit jouw verwachtingen voort te komen.
Dus het is wel je eigen site? Nu ben ik je kwijt.
Niet mijn site, wel betrokken zoals vermeld in de eerste post. Die PDF bestond reeds, maar ik had de eigenaar overgehaald een gratis versie te plaatsen in HTML vorm. Van een simpel lokkertje kun je niet echt spreken, want de samenvatting is compleet. Maar daar zat wel m'n gedachte: Geef gratis informatie, dat word gewaardeerd. Als men meer wil, dan weten ze je te vinden.
Anyway. Ik begrijp dat je een zinvolle bijdrage wilt leveren aan dit topic/tweakers. Echter als er uiteindelijk betaald moet worden voor content, dat is het een commerciele uiting. Daar is niemand mee gebaat.
Wellicht heb ik mijn eerdere post niet helemaal correct geformuleerd. Mijn excuses daarvoor.
Ja ik heb ook de regels nog eens goed nagelezen. Ook met wat moderators gesproken. Dit is inderdaad een grijs gebied, en ik had hier beter moeten uitkijken om het niet zo 'spammerig' te laten overkomen of helemaal niet moeten doen.
Zoals je zelf weet en in deze thread kan zien, is het maar een zooitje met zelfstandige voorbereiding voor de verschillende foundations. Gevestigde opleiders zijn erg gesloten met hun materiaal. Er zijn vrijwel geen professionele samenvattingen en oefenvragen beschikbaar.
Vrijwel elke site bied iets aan waar uiteindelijk voor betaald moet worden, of voert een ander verdienmodel (zoals VNU media zelf met tweakers). Deze thread zelf is ook een commerciele uiting, omdat tweakers er baad bij heeft dat deze gevonden word en nieuwe bezoekers aanbrengt die dan weer "gemarketeerd" kunnen worden. Over de zinvolle bijdrage: Als Google z'n werk een beetje doet, dan zou een echte samenvatting TMap heus wel gevonden worden, tussen al de meuk. Daar heb ik dit linkje niet voor nodig.
Het probleem binnen dit topic is dat er veelal enkel wordt gevraagd om samenvattingen door het posten van emailadressen. En dat is wel heel makkelijk.
Yup. Maar dit komt ook omdat de gevestigde opleiders zo weinig vrijgeven. Dank voor je reply trouwens! Van kniesoor tot toffe peer in één sympathieke reply