[TV] Plasma/LCD: aanbiedingen [deel 3] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 115.288 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 21:59
Yippie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:51:
Op Ibood voor de nog komende 23 uur, de Samsung LCD LE40A615 voor 777,-
FullHD, model staat niet in de PW, wel op Kieskeurig met 1 entry van Redcoon voor 889,-
Handig van ibood:
admin:
BELANGRIJK:

Het gaat hier om het type LE40A615 en niet de LE40A616. Daarnaast heeft deze LCD geen 100hz technologie zoals eerder gecommuniceerd op dit forum en in de specificaties! Alle klanten die de aankoop hebben gedaan met de gedachte dat dit een 100 hz is, kunnen kostenloos afzien van de aankoop. Mail in dit geval al je bestelgegevens naar klantenservice@ibood.com. Excuses voor het ongemak.
Is that a bad thing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:29

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Vandread schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:11:
[...]

Handig van ibood:

[...]

Is that a bad thing?
Nog een extra remark;
Helaas stond er een fout in de productomschrijving. Het betreft geen 100 Herz TV maar een 50 Herz TV. Daarnaast is de TV niet standaard voorzien van een DVBT tuner.

Ik had hem besteld, maar heb er dus alsnog van afgezien ;)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56
Extra remark? Je zegt precies hetzelfde als wat er in die quote staat hoor :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Hahn schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:55:
Extra remark? Je zegt precies hetzelfde als wat er in die quote staat hoor :?
dan mag jij mij eens aanwijzen waar staat dat hij geen dvbt-tuner heeft ;)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Daar had ik even overheen gelezen, maar je opmerking over dat het 50Hz is en geen 100Hz stond er al wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Hahn schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:36:
Daar had ik even overheen gelezen, maar je opmerking over dat het 50Hz is en geen 100Hz stond er al wel ;)
Ik quote ook alleen maar wat ik van Ibood in mn mailbox vond. Al met al slechte zaak van Ibood om eerst op hun website te zetten dat hij 100hz heeft. Anyways, heb vanmorgen nog wat onderzoek gedaan, maar nu blijkt dat 100hz helemaal niet zo geweldig is. Zolang je 24p hebt zit je wel goed. Toch sla ik deze aanbieding over :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar nu blijkt dat 100hz helemaal niet zo geweldig is. Zolang je 24p hebt zit je wel goed. Toch sla ik deze aanbieding over
Waar heb je dat vandaan? Geen 100hz is voor mij reden om niet te doen. Net zoals ik nog wacht tot de lzd85 van pansonic zakt in prijs ipv dat ik voor de lzd 80 ga.

Een link met info is dus welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
FREAKJAM schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:43:
[...]
Nog een extra remark;
Daarnaast is de TV niet standaard voorzien van een DVBT tuner.
Eigenlijk wil ik ook een DVBT tuner, bedankt voor de laatste motivatie om hem echt niet te nemen, kan ik beter iets meer uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-08 11:47
Eigenlijk wil ik ook een DVBT tuner, bedankt voor de laatste motivatie om hem echt niet te nemen, kan ik beter iets meer uitgeven.
40'' en dan DVB-T ? Hoop dat je niet in NL woont, weet niet hoe de situatie elders is, maar DVB-T op een 40'' zou ik in NL echt niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:46:
[...]

Waar heb je dat vandaan? Geen 100hz is voor mij reden om niet te doen. Net zoals ik nog wacht tot de lzd85 van pansonic zakt in prijs ipv dat ik voor de lzd 80 ga.

Een link met info is dus welkom :)
100Hz modes currently offered on LCD TVs is currently little more than a marketing gimmick.

None of the LCD manufacturers have yet to get the signal post processing to a level that makes 100Hz usable. Most people with panels that have the 100Hz feature turn it off due to the artifacts created by the interpolation required to generate the extra frames.

You can experience everything from tearing and patching to sparkles and banding depending on the composition of the image and what movement the camera is doing.
bron

oftewel, je kan beter een tv kopen die geen 100hz is.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 22:00
Ik heb vandaag even in de MyShop gekeken naar de 32pfl7403 / 7603 en de 7803. De 7403 beschikt over 100Hz en is HD ready. De 7603 is ook HD ready maar heeft amiblight. De 7803 is Full Hd. De eerste twee waren aangesloten op het zelfde bron signaal, maar ik vondt het beeld van de 7403 beter dan die van de 7603. Met name met wat snellere bewegende beelden, gaf het gewoon wat meer rust. De 7803 was aangesloten op een blu-ray speler met een film erin, maar dat zag er ook erg goed uit :)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
FREAKJAM schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:43:
[...]

Nog een extra remark;
Helaas stond er een fout in de productomschrijving. Het betreft geen 100 Herz TV maar een 50 Herz TV. Daarnaast is de TV niet standaard voorzien van een DVBT tuner.

Ik had hem besteld, maar heb er dus alsnog van afgezien ;)
Slordig van ze, zijn toch cruciale specs die niet blijken te kloppen.
Wel netjes dat ze potentiele kopers informeren, en de mogelijkheid bieden om te annuleren.
Aan de andere kant, ze zullen wettelijk wel moeten.

Ben benieuwd of dit nou een Ibood fout is, of van Samsung. Het is zeker niet de 1ste keer dat het gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Yippie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:44:
[...]

Slordig van ze, zijn toch cruciale specs die niet blijken te kloppen.
Wel netjes dat ze potentiele kopers informeren, en de mogelijkheid bieden om te annuleren.
Aan de andere kant, ze zullen wettelijk wel moeten.

Ben benieuwd of dit nou een Ibood fout is, of van Samsung. Het is zeker niet de 1ste keer dat het gebeurd.
Misschien dat het wel helemaal geen fout is maar opzet... Mensen die hem nu al wel besteld hebben annuleren hem nu misschien wel niet, maar wisten ze dit eerder al dan hadden ze de tv misschien wel helemaal nooit besteld.

Maar wie weet is het ook wel gewoon een foutje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
appie39 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:05:
[...]
40'' en dan DVB-T ? Hoop dat je niet in NL woont, weet niet hoe de situatie elders is, maar DVB-T op een 40'' zou ik in NL echt niet doen.
Ligt eraan of je pretentieloos beeldbuis kijkt of wat anders, voor 7 euro verwacht ik ook niets bijzonders ;)
highdef stream ik lekker series en films :) veel leuker als reclame tussendoor

Verwijderd

voor Plasma en LCD aanbiedingen moet je gewoon de dagelijkse aanbiedingen sites in de gaten houden. Zoals eerdergenoemde ibood en 1dayfly, maar er zijn er nog meer. Iedere week scherpgeprijsde tv's. Hoef je zelf niet te vergelijken!

Ik heb mijn tv er ook gehaald voor de laagste prijs. Er zijn diverse overzichten met alle dagelijkse aanbiedingen: JouwAanbieding.nl en Dagartikel.nl.

• TiEcs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 13:52
TVP's zijn niet toegestaan op GoT

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2008 18:27 ]

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
www.goedkopeaanbieding.nl kwam ik laatst tegen. staat een opsomming van aanbiedingsites;)

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Nu bij Steenweg in Utrecht: "BTW vrij shoppen"

32LG5700 was te koop voor 578 euro. (na die btw korting)
Na wat onderhandelen heb ik hem meegekregen voor 529 euro! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is er weer een LCD tv als Wehkamp Lunchbreaker

TOSHIBA 32AV500P LCD TV

Mail deze aanbieding door € 799,00 € 469,00 Ja 12:00
tot
13:00 vanaf
€ 2,95 n.v.t.

Aanbieding is alleen tussen 12 en 1.

Info komt van http://www.webkoop.nl

edit: hij is zelfs maar 395 euro...
jammer dat hij niet op mn lijstje voorkomt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10-2024
Lightning89 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:32:
www.goedkopeaanbieding.nl kwam ik laatst tegen. staat een opsomming van aanbiedingsites;)
Deze is ook wel handig

http://www.dailyoffers.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kent steenweg en duikerelectronics??

Wil er zo even langs gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-09 21:33
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:30:

Hele onrustige en onoverzichtelijke winkel waar je om prijzen moet vragen. Hebben wel weer veel keus, maar let op wat je koopt zitten vaak oude modellen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:30:

Steenweg in Utrecht?

Sinds afgelopen dinsdag weet ik dat ik daar nooit meer iets zal willen gaan kopen, om de volgende gang van zaken die ik deze week ervaarde:

Actie bij steenweg te utrecht, geen 19% btw betalen (19% korting dus). Veel artikelen in de winkel hebben een prijskaartje met adviesprijs en hun prijs, sommige met daarop een extra 19% korting stikker. In de winkel staat ook een panasonic 42pz85 met het standaard prijsetiket "adviesprijs 1499, nu ..... (vraag verkoper) ....", zonder 19% actieetiket. Aan de balie vraag ik wat nu hun prijs is, gezien ik het een verkoper moet vragen. Kunnen ze achter de balie niet beantwoorden, met het advies het te vragen aan een rondlopende verkoper (al vreemd?).

Een verkoper wijst een andere klant de kassa en als hij klaar is speelt de volgende setting zich af:
ik: Mag ik vragen wat jullie prijs is voor dat toestel (42pz85)?
verkoper: Wilt u het toestel vandaag kopen?
ik: Dat kan ik nu nog niet zeggen.
verkoper: Dan kost ie 1399
ik: (???) En dan krijg ik nog die 19% korting neem ik aan?
verkoper: Nee, dat is met die 19% korting.
ik: (ik nog meer ???) Klopt het dan wel? Zelfs 1499 met 19% korting is minder dan 1399.
verkoper: Ja, maar u wilt hem toch niet vandaag kopen zegt u net?
ik: ...

Op dat moment had ik verder geen zin meer in die zaak. Blijkbaar had hij nog een enorme verkoopachterstand op zijn naam of wilde een bonus halen, daarbij vergetend dat de klantvriendelijkheid echt onder het vriespunt lag. Heb verder bedankt en ben weggelopen.

Jammer, want als zij een leuke eigen prijs hadden waarop ik nog die 19% korting had kunnen krijgen, was ik mogelijk snel overtuigd. Het zou in de buurt van de internetprijzen zijn gekomen voor het toestel. Maar als ik een mooie prijs kan krijgen bij een winkel die ik daadwerkelijk kan bezoeken heeft dat altijd een pluspunt voor mij. In ieder geval niet meer bij Steenweg voor mij.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 04-09 12:01
Wat een idioot inderdaad, maar hou er rekening mee dat met 19% eraf geen 19% korting wordt bedoeld, als ze tenminste zeggen dat ze de BTW eraf halen.

Voorbeeld:

Een tv kost exclusief BTW 100 euro.
De prijs die u in de winkel ziet en die u als consument betaalt is:
100 euro + 19% BTW = 119 euro.
Aan de kassa krijgt u in dit geval 19 euro korting, dat wil zeggen: 19/119 = 15,97% korting.

[ Voor 60% gewijzigd door YoshiBignose op 29-11-2008 14:02 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
YoshiBignose schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 14:01:
Wat een idioot inderdaad, maar hou er rekening mee dat met 19% eraf geen 19% korting wordt bedoeld, als ze tenminste zeggen dat ze de BTW eraf halen.

Voorbeeld:

Een tv kost exclusief BTW 100 euro.
De prijs die u in de winkel ziet en die u als consument betaalt is:
100 euro + 19% BTW = 119 euro.
Aan de kassa krijgt u in dit geval 19 euro korting, dat wil zeggen: 19/119 = 15,97% korting.
Helemaal correct. Ik rekende zelf iets te makkelijk inderdaad.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 04-09 12:01
www.plasmadiscounter.nl ligt ook wel beetje in de buurt van utrecht toch? ik heb daar eens wat gekocht, schattig winkeltje op industrieterrein maar goede service en goede prijzen. via de website bestellen en dan daar ophalen.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zo'n gevoel dat er weer een kortingsactie bij de BCC aan zit te komen, ze hebben de prijzen van een aantal tv's weer omhoog gegooid. Te triest voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 21:50
Ik wip woensdag langs bij MM A'dam, ben er dan toch. Zal kijken voor Panasonic plasma aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:59:
Heb zo'n gevoel dat er weer een kortingsactie bij de BCC aan zit te komen, ze hebben de prijzen van een aantal tv's weer omhoog gegooid. Te triest voor woorden.
Yep, aanstaande Dinsdag 2 Dec, is er een speciale ANWB koopavond, met kortingen tot max 25%.
Je moet dus wel lid zijn van ANWB, en je inschrijven via deze site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-08 00:38
De Panasonic th42PV71 voor maar 477 euro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MM in Charleroi (België). Als ik nu geld had, dan had ik er gewoon 2 gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:21
Mn vriendin en ik waren rustig aan het rondkijken in folders en op internet naar een 42 inch hdready plasma, alleen maar voor in de huiskamer. We kijken weinig tv dus hoefde niet het allerbeste te zijn.

Met argusogen volgde ik de BCC die n special anwb leden kortingsavond zal hebben, omdat we haar ouders een Pana TH37PX80 cadeau wilden doen. De prijs steeg de dag nadat ik me voor die avond aanmeldde van 700 naar 900 euro.
Ik heb ze meteen opgebeld en gezegd dat ik (en veel tweakers) deze verhoging belachelijk vonden en dat ze zich niet populair maakten.
Ze waren blijkbaar geschrokken want een dag later was die weer 700 (lol).

Mn vriendin en ik zochten voor onszelf een 42 inch. Slaan we een folder open van de MediaMarkt: de hier al eerder genoemde Samsung PS42a415 voor €499!
Ik dacht eerst dat kan toch niet, wat is er mis met die tv? Op kieskeurig gekeken en daar waren mensen heel tevreden.
Ik wilde misschien toch wachten op het goedkoper worden van de pana px80, maar vandaag was ik op de Multimedia beurs (zondag ook open) en bij de stand van RAF hadden ze een hele surround opstelling met de 50 inch versie PS50A415 (899!!) en het beeld was prachtig!

Op de terugweg meteen langs de MM gelopen en de PS42A415 gekocht...€499 (ongelooflijk).
In Utrecht staan er nog 6, reserveren of telefonisch kopen kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Wow waar gaan de prijzen naartoe !!!! 42" plasma's al voor rond de 500 en van geen bagger merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik las anders iets eerder in dit topic dat Samsung minder is geworden qua plasma. En allemaal goeie opmerkingen op kieskeurig zegt me ook niet zoveel. Dat zijn mensen die niks gewend zijn en er uiteraard geen 2 andere merkplasma's naast hebben staan; vergelijken is gewoon niet makkelijk voor de gewone Jan consument, wie heeft er nou een Pioneer staan om te kijken of je Samsung echt zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:54
ik zou willen weten of die panasonic iets deftigs is maar vind er weinig goede reviews over.
Iemand er al ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik wacht eigenlijk op een leuke aanbieding van de sony KDL-40W4500 zodat ik em voor ~1000/1200 kan halen EN meekan doen aan de blu-ray actie.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik ben opzoek naar een 32inch tv voor me kamer.
Heb wel een paar tv's gezien.

Ik kwam uit op deze tv. Philips 32PFL7803D.

Heeft iemand ervaring met deze tv?

Edit:
Op de website van Bcc staat dat deze tv niet Full HD is.
Maar op de Website van Whekamp en Kieskeurig staat er dt hij wel Full HD is.

Wat is het nou?

[ Voor 33% gewijzigd door Jieve op 30-11-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mschol schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:43:
ik wacht eigenlijk op een leuke aanbieding van de sony KDL-40W4500 zodat ik em voor ~1000/1200 kan halen EN meekan doen aan de blu-ray actie.. :)
Bij BCC staat hij voor €1409 excl. Sony actie, dus € 1209 na cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 17:05:
[...]

Bij BCC staat hij voor €1409 excl. Sony actie, dus € 1209 na cashback.
op zich wel aardig, is alleen dan het nemen van de bluray speler + blurays niet goedkoper?
discs zijn al gauw 15-20 euro p/s en de speler schijnt zelf 250 te kosten los...
enig idee wanneer we was actie's kunnen verwachten rond de kerst periode, naast de sony actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 22:00
Jieve schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:59:
Ik ben opzoek naar een 32inch tv voor me kamer.
Heb wel een paar tv's gezien.

Ik kwam uit op deze tv. Philips 32PFL7803D.

Heeft iemand ervaring met deze tv?

Edit:
Op de website van Bcc staat dat deze tv niet Full HD is.
Maar op de Website van Whekamp en Kieskeurig staat er dt hij wel Full HD is.

Wat is het nou?
In die 32PFL serie heb je (onder andere) de volgende keuzes :
  • 32PFL7403D, HD ready 100Hz, geen ambilight
  • 32PFL7603D, Ambilight, HD ready, 50Hz
  • 32PFL7803D, Full HD, 50Hz, geen ambilight
Dus de 7803 is een Full HD tv :)
Ik kon niet kiezen tussen dat alles, dus ik ben sinds gisteren in het bezit van de 32PFL9613 :9~

[ Voor 7% gewijzigd door IJnte op 30-11-2008 17:20 ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
IJnte schreef op zondag 30 november 2008 @ 17:19:
[...]

In die 32PFL serie heb je (onder andere) de volgende keuzes :
  • 32PFL7403D, HD ready 100Hz, geen ambilight
  • 32PFL7603D, Ambilight, HD ready, 50Hz
  • 32PFL7803D, Full HD, 50Hz, geen ambilight
Dus de 7803 is een Full HD tv :)
Ik kon niet kiezen tussen dat alles, dus ik ben sinds gisteren in het bezit van de 32PFL9613 :9~
Oke, duidelijk... Maar welke van de drie is het best?
Want ik wil wel een Full HD, alleen zie dat dat 50 Hz is. Normaal is Full HD toch 100Hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
KloyenZ schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:37:
ik zou willen weten of die panasonic iets deftigs is maar vind er weinig goede reviews over.
Iemand er al ervaring mee ?
Ja idd, je vindt niet veel over de TH42PV71, want het is niet de model dat eigenlijk in gewone winkels in NL en BE. Zoek eens wat over TH42PV70 (zelfde plasma) en je vindt genoeg info.

Even ter info (en correct me if I'm wrong):
De PV serie is de voorganger van de PX serie. Dus deze plasma is de voorganger van de TH42PX80/81 en vraag me niet hoe de kwaliteit is. Ik heb geen pana, maar ge kunt hier gemakkelijk wat ervaringen terugvinden. Jammer dat het in Charleroi ligt, want als het wat korterbij was, dan was ik zelf eens gaan zien en kon ik mijn bevindingen hier posten.

@Sjah
Je vergelijkt een Mercedes met een Volkswagen. Niemand van ons beweert toch dat de plasma's van Samsung geweldig zijn, maar we zeggen dat ze hun geld waard zijn. Een 42" plasma voor 500 euro van een toch wel A- merk (geen A+ dus) met geweldige service is toch zijn geld waard.
De mensen die een Pioneer willen kopen, moeten hier niet rondhangen. Dit topic is voor budget people en dan kun je moeilijk kieskeurig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
@Mudi:je mist mijn punt. Misschien had ik de naam Pioneer weg moeten laten. Wat ik wil van die reviews@kieskeurig is dat iemand precies beschrijft hoe die Samsung het doet tov een in prijs wel vergelijkbare Lg of Panasonic. Dat lees je nooit omdat die mensen amper ervaring met plasma' hebben. Dus voor mijn aankoopervaring vertrouw ik liever op mijn ogen in de winkel dan op "er is geen betere voor dit geld" termen. Overigens denk ik dat je voor 500 aan die samsung bijna zeker geen miskoop hebt. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Sjah op 30-11-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Jieve schreef op zondag 30 november 2008 @ 18:15:
[...]

Oke, duidelijk... Maar welke van de drie is het best?
Want ik wil wel een Full HD, alleen zie dat dat 50 Hz is. Normaal is Full HD toch 100Hz?
Nee, sowieso hebben 100Hz en Full HD bar weinig met elkaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Medion 42" Full HD
ik vraag mij sterk af wat voor kwaliteit daar uit komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Vast goed, is nou niet echt een Aldi koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 22:05
Dagaanbieding MediaMarkt (landelijk):

Philips 42PFL5332 voor E499 ; Dit lijkt me een redelijke superstunt voor een 42" plasma, iemand ervaring met dit toestel?

Daarnaast is bij Foka de prijs voor de Sony 40W4000 nog verder gezakt, prijs is nu E899. De 40W4500 staat daar nu voor 1299 (met actie dus 1099). Deze prijs is weer iets gestegen t.o.v. ruim een week geleden, toen stond hij daar voor 1219 meende ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Hahn schreef op zondag 30 november 2008 @ 19:45:
[...]

Nee, sowieso hebben 100Hz en Full HD bar weinig met elkaar te maken.
Oke,
Wat houdt het in als een Full HD tv 50 Hz heeft. En 1 die 100Hz heeft, merk je daar veel verschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

dizzie110 schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:30:
Dagaanbieding MediaMarkt (landelijk):

Philips 42PFL5332 voor E499 ; Dit lijkt me een redelijke superstunt voor een 42" plasma, iemand ervaring met dit toestel?
Hmm, was dit niet de dagaanbieding van vorige week? Althans, als ik op de site van MM kijk staat er "maandag 24 november"...

edit:

Ah, ik zie nu dat het aangepast is

En verder, op Pricex:

Samsung LE37A430
Prachtige Samsung 37 inch HD TV!!!!

Met deze HD ready reeks haal je een toptoestel in huis dat strak design afwisselt met stijlvolle rondingen. Deze nieuwe reeks beschikt over verbeterde technologie en de 3 HDMI aansluitingen zorgen voor een superieure connectiviteit. Geavanceerde features zoals de nieuwe Entertainment mode en Wide Color Enhancer 2 zorgen voor de perfecte mix tussen technologie en design.

En dat allemaal voor deze prachtige lage prijs!!!!

Adviesprijs: €689,00
€529,00

[ Voor 42% gewijzigd door ST10©DE op 01-12-2008 11:38 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lightning89 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:32:
Ik heb mijn e-mailadres achtergelaten, maar krijg geen dagelijkse updates :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanhulst
  • Laatst online: 21-08-2021
Ze hebben het zelf ook opgemerkt en aangepast in Maandag 1 December....

Maar iemand ervaring met deze Philips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar lees je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanhulst
  • Laatst online: 21-08-2021
op www.mediamarkt.nl

Icoon is nu aangepast dagaanbieding van 1 December...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
MM Utrecht: 42PX80 699,-

[ Voor 80% gewijzigd door WidgetTWW op 01-12-2008 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvanhulst schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:43:
op www.mediamarkt.nl

Icoon is nu aangepast dagaanbieding van 1 December...
Mediamarkt? Ik spreek toch over www.goedkopeaanbieding.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen dat ik niet in de regio Utrecht woon.

Dit is wel een super aanbieding voor een niet-internet winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja erg goeie aanbieding. Ik ben woensdag zelf bij MM amsterdam, mocht de px80 (37 of 42 is goed) voor 700 of minder erstaan, dan sla ik toe. Dan hoop je toch dat dan maar gelijk de 42 inch ervoor700 staat, maar de 37 is ook goed voor 650. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:14
700 is idd een erg lekkere prijs. Vraag me alleen af of het wel de px80 is en niet de px8. Aangezien er in de advertentie staat dat hij 10,000:1 contrast heeft, terwijl de px80 15000:1 zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Wat is er precies zo goed aan de Panasonic PX 80? Ik zag hem gisteren voor 750 euro bij de MM (42 inch). Ondersteunt deze toevallig wel 24p op een correcte wijze?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Block: 42 inch Plasme tv van LG voor 599 euro
type: 42PG3000 (HD ready, 100Hz, 20000:1 en DVB-T tuner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 19:07
De Panasonic PX80 kost in de MM Amsterdam 849€.Tenminste zoveel heeft die zaterdag nog gekost.Ik hoop ook dat de prijs nog een beetje valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Martijn1990 schreef op maandag 01 december 2008 @ 18:49:
700 is idd een erg lekkere prijs. Vraag me alleen af of het wel de px80 is en niet de px8. Aangezien er in de advertentie staat dat hij 10,000:1 contrast heeft, terwijl de px80 15000:1 zou moeten hebben.
Het is de 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
@Mudi: De tvs zijn dus al weg :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Noreia schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:16:
De Panasonic PX80 kost in de MM Amsterdam 849€.Tenminste zoveel heeft die zaterdag nog gekost.Ik hoop ook dat de prijs nog een beetje valt.
tJa ik denk dat de prijs van de px80 binnekort voor 700 geen bijzonderheid meer is. 1 model gaat er over tijde uit. 2 kredietcrisis gaat zorgen voor prijsslachtingen, of het nou inde kledingbranche, supermarkt, of electronica is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Zojuist een tv gekocht bij de MM. Ze hadden de dagaanbieding niet meer, dus hadden ze die vervangen voor de Philips 42PFL 3403. Ik kon net het laatste showroom model meenemen voor 500 euro (had 3 uur aangestaan). Niet slecht, voor een 42" TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Goeie zaak Sjaak. Maar je zag hem voor 500, vond hem mooi en nam hem mee, zonder eerst reviews bekeken te hebben? Gedurft, maar ok, als jouw ogen hem goed vonden, dan ben je al heel ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Ik ben al 2 weken continu naar tv's aan het kijken, alles specs aan het opzoeken enz. Mijn vriendin was het echter zat om nog langer te wachten (ze is inmiddels al 15x samen met mij naar een winkel gegaan). Voor 500 euro durfde ik het nog wel aan. Op internet blijkt hij nu als goedkoopst 680 euro te zijn.

Over de kwaliteit: ik kan er nog weinig van zeggen. De kleuren hebben nog wel wat werk nodig. Hij kan moeilijk onderscheid maken tussen donkere kleuren. Voor de rest geen flikkeringen (waar andere tv's af en toe wel last van hebben). Daarnaast is de blacklight bleeding wel aanwezig. Toch ben ik er, tot nu toe, redelijk tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

wcduck schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:50:
Zojuist een tv gekocht bij de MM. Ze hadden de dagaanbieding niet meer, dus hadden ze die vervangen voor de Philips 42PFL 3403. Ik kon net het laatste showroom model meenemen voor 500 euro (had 3 uur aangestaan). Niet slecht, voor een 42" TV.
Ehh, was dat toevallig in Enschede? Ik wilde ook even kijken naar die Plasma van Philips maar daar was ie ook al uitverkocht en zeiden ze dat ze de aanbieding hadden vervangen door een nieuwe verbeterde versie. De 42PFL3403 dus. Ik heb 'm laten staan. Nu wordt het waarschijnlijk toch een samsung ps42a45x of een pana 37/42 px80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Het was in den Haag. Waarom had je de 3403 eigenlijk laten staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Omdat het geen plasma is ;-) Ik ga echt voor een plasma. Bovendien is dit wel het meest basic model. Verder vonden we het design niet onze smaak, ook een belangrijk punt voor ons.

Desalniettemin is het een mooie prijs voor een 42" LCD van Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
De features bleken inderdaad behoorlijk karig te zijn. Geen DVB-T en maar één HDMI aansluiting, en geen DSUB aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bi-zonder
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
BCC-ANWB-actie 2 december:

De Panasonic 37 PX 80 is met de standaard Anwb-korting van 5%. Dus: € 664,05
Tijdens deze actie-avond komt daar géén extra korting bovenop.

Overigens in Den-Haag staat hij nergens op voorraad, maar in het distributiecentrum.
duurt gemiddeld 2 á 3 dagen voor hij dan binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Dat is behoorlijk balen, aangezien ik die zo wilde halen. Waar heb je deze informatie vandaan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
Inderdaad.Ben benieuwd of 42" model ook in de aanbieding is.Ik ga in ieder geval zo naar de BCC in de Bijlmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Ben net geweest. 37px80 hadden ze helemaal niet staan, maar die was ook niet in de aanbieding werd mij verteld. De 42px80 stond er wel voor 899 en daar ging 10% korting vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
Het viel flink tegen bij BCC.Volgens mij hebben zij eerst sommige producten 10-25% duurder gemaakt en dan dezelfde korting erop gegeven..Ik kwam voor de Pana PX80 en die stond daar voor 999€ met daarop 10% korting.Belachelijk als je op de website kijkt en die daar voor 899€ staat wat natuurlijk ook nog veel te duur is.Eigenlijk kreeg je helemaal geen korting.Ik heb de pijn wel verzacht met een broodbakautomaat die niet te duur was. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Das baluh zeg,vage rukzaak, vraag me af wat nu eigenlijk het voordeel is van een echte zaak als ik dit weer zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
Het had ook wel iets positiefs.In de andere zaken had de PX80 altijd een slechte beeldkwaliteit maar bij de BCC was de kwaliteit van het scherm super.Waarschijnlijk betere kabels,blurayspeler en instellingen.Nu weet ik zeker dat ik de Pana neem.En dan zeker niet via BCC maar gewoon via Internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-09 23:49
Was weer een dikke aanfluiting hier bij de BCC in Oosterhout |:( Ik ga hier echt nooit en te nimmer meer naartoe..!

Ik vraag aan verkoper 1 wat de 37px80 me gaat kosten vanavond. Krijg als antwoord: Meneer, uuhh, die verkopen we niet 8)7 (hij kijkt niet eens in het systeem...)

Ik vraag hetzelfde aan verkoper 2. Krijg nu als antwoord: Ik ga voor u kijken... in het systeem staat een prijs van 899 euro (zelf ook gezien). Ik zeg dat dezelfde plasma op de website voor 699 staat. Geen idee meneer, dit is de prijs die ik te zien krijg. Dezelfde prijs dus als voor de pana 42px80, zegt hij nog lachend ;(

Maar zoals Noreia al zei: het beeld van de 42px80 die er stond was schitterend!

[ Voor 14% gewijzigd door Dynamix op 03-12-2008 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ook even hier posten: (staat ook al in samsung topic)

Leuke aanbieding op PriceX nu:
De Samsung LE-32A656 + Playstation 3 + Dual shock 3 + Game + Spel voor maar €999.

De schitterende Samsung LE-32A656 (Full HD)zorgt ervoor dat je het spel niet alleen speelt, maar ook echt beleefd! De PS3 levert interactief entertainment. Bekijk de bijgevoegde film op je PS3, speel het fantastische Little Big Planet en andere toonaangevende high definition-games, sla zonder problemen muziek-, video- en fotobestanden op, krijg gratis toegang tot PLAYSTATION®Network en nog veel meer.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:37
FREAKJAM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 00:05:
Ook even hier posten: (staat ook al in samsung topic)

Leuke aanbieding op PriceX nu:

[...]
Erg jammer dat het een 32" is.
Als het een 40" was geweest, dan had ik een nieuwe tv gehad. (Dan had het ook nog wel wat duurder mogen zijn).

[ Voor 6% gewijzigd door Robbie T op 03-12-2008 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surineeslander schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:52:
Was weer een dikke aanfluiting hier bij de BCC in Oosterhout |:( Ik ga hier echt nooit en te nimmer meer naartoe..!
Het idee van zo'n avond is om mensen naar de winkel toe te krijgen. Ik vind het dus niet heel vreemd als ze je de prijs niet op voorhand willen geven. Ik vind het wel vreemd dat ze je dit niet gewoon vertellen. Daarnaast vind ik dat je 's avonds recht van spreken had door te zeggen dat hij op de site stond voor 699,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BCC is gewoon de slechtste keten die er is,ik erger me altijd aan de reclame folder waar ze adverteren met een product maar niet het type nummer vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bi-zonder
  • Niet online
Martijn1990 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:38:
Dat is behoorlijk balen, aangezien ik die zo wilde halen. Waar heb je deze informatie vandaan als ik vragen mag?
Ik had al zo'n 'vaag gevoel' bij deze actie. Heb toen BCC Service Center gebeld. Zij kunnen van alle filialen vertellen, wat wel/niet op voorraad is. En vertelden gelijk welke tv's wel/niet korting hadden en hoeveel korting.

Moet wel zeggen dat met Anwb-pas de PX80 nergens voor € 664 te krijgen is. Via webshops komt er verzendkosten bij, dus het blijft op dit moment het goedkoopst bij BCC.

Die korting van 5% geldt altijd met Anwb-pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ook een aanbieding op 1dayfly vandaag:
42 INCH TOSHIBA FULL HD TV
Fantastisch 107cm groot Full HD LCD, beschikt over alle hedendaagse technieken om het beste beeld uit uw TV te halen! Hij beschikt onder anderen over de hoogst haalbare resolutie van 1920 bij 1080 voor een haarscherpe weergave. En om het bioscoop gevoel helemaal na te bootsen op dit grootse scherm is er de 24P techniek die een film laat zien zoals hij oorspronkelijk opgenomen is. Verwen uzelf met een top TV.

De 42XV555D is uitgevoerd met 3 hdmi aansluitingen en 2 scart aansluitingen. Ook de pc ingang ontbreekt bij de Toshiba lcd tv niet. Het scherm is uitgerust met een DVB-T tuner een full power down knop en energiebesparende lichtsensor

2 jaar garantie aan huis
Toshiba 42XV555D
Full HD 1920x1080p
24P (beelden per seconde)

Breedbeeld
Full power down knop
Energiebesparende lichtsensor
Ingebouwde DVB-T tuner
Game Mode
Contrast: 30.000:1
Helderheid 500 cd/m2
Reactietijd: 6ms
3 X HDMI
Beeldscherm grootte in cm 107
Beeldformaat 16:9
Frequentie 50 Hertz
Resolutie in pixels (breedte) 1920
Resolutie in pixels (hoogte) 1080
weinig reviews over deze tv op bijv kieskeurig.nl, maar al met al toch wel een redelijke prijs.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:59

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

FREAKJAM schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:14:
Ook een aanbieding op 1dayfly vandaag:

[...]

weinig reviews over deze tv op bijv kieskeurig.nl, maar al met al toch wel een redelijke prijs.
Op kieskeurig is die te vinden voor 4 tientjes meer. Op zich ben ik wel geinteresseerd. Iemand ervaring met deze toestellen?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Erhnam schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:30:
[...]

Op kieskeurig is die te vinden voor 4 tientjes meer. Op zich ben ik wel geinteresseerd. Iemand ervaring met deze toestellen?
http://www.plasma-discoun...iba42xv555d-art-15439.htm

Nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe ver die prijd nog gaat zakken.

Overigens, Christoph: Ik heb net even zitten kijken, maar Plasma-discounter is duurder.
1DF is 715,- all in.
p-d is 699,- maar daar komt nog verzendkosten bij van 40,-. Met iDeal komen daar geen kosten bij, met creditcard 2% van het geheel (14,-) en onder rembours 9,95.
Dus totaalbedrag bij p-d komt sowieso op 739,-

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-09 23:49
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 08:54:
[...]

Het idee van zo'n avond is om mensen naar de winkel toe te krijgen. Ik vind het dus niet heel vreemd als ze je de prijs niet op voorhand willen geven. Ik vind het wel vreemd dat ze je dit niet gewoon vertellen. Daarnaast vind ik dat je 's avonds recht van spreken had door te zeggen dat hij op de site stond voor 699,-
Verkoper nummer 2 heeft mij wel het bedrag doorgegeven (899) en daarnaast heb ik het zelf op zijn scherm gezien.
Ik heb ook nog met een derde persoon gesproken over het feit dat het bedrag op de site 699 was. Hij vertelde mij dan ook dat als een product op de site staat, ze deze wel degelijk kunnen leveren tegen die prijs (en met de 5% ANWB korting. Ik moest de volgende dag maar terug komen, maar ik zet daar geen voet meer binnen.

Ik irriteer me gewoon aan het feit dat de consument vaak een sticker 'ik ben lomp' krijgt opgedrukt...

Maar goed, ik heb helemaal geen haast met de aanschaf, dus kijk gewoon weer lekker verder :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dynamix op 03-12-2008 13:20 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een winkel in Groningen (stad) met redelijke prijzen, behalve de Mediamarkt? Ik ga donderdagavond even kijken en ben van plan gelijk een tv mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
vandaag de Panasonic 42PX8EA voor 625 euro gekocht in de MM Hasselt
Was het laatste model.
Denk toch wel een koopje gedaan te hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:20:
Weet iemand nog een winkel in Groningen (stad) met redelijke prijzen, behalve de Mediamarkt? Ik ga donderdagavond even kijken en ben van plan gelijk een tv mee te nemen.
Je zou, als je er de tijd voor wilt nemen, even kunnen kijken bij:

- Saturn (Sontweg)
- S&F (Oosterstraat)
- S&F (Oude Ebbingestraat)
- Expert (Nieuwe Ebbingestraat)

Al is het alleen maar om eventuele aanbiedingen. Er zijn ook een paar videospeciaalzaken maar daar weet ik de adressen/namen niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gimpygibbon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 18:44
Surineeslander schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:17:
[...]
Verkoper nummer 2 heeft mij wel het bedrag doorgegeven (899) en daarnaast heb ik het zelf op zijn scherm gezien. Ik heb ook nog met een derde persoon gesproken over het feit dat het bedrag op de site 699 was. Hij vertelde mij dan ook dat als een product op de site staat, ze deze wel degelijk kunnen leveren tegen die prijs (en met de 5% ANWB korting.
Exact hetzelfde gisteren in Alkmaar.
GimpyG: op jullie website kost de tv 699. ik wil hem graag voor dat geld bestellen (minus ANWB-korting).
BCC-er: Op welke website is die tv zo goedkoop?
GimpyG: op jullie eigen website.
BCC-er: volgens het systeem kost ie 899 en ik heb nu geen tijd om dat na te gaan.

Stelletje amateurs, dat zijn het! (overigens is de 37PX80 op de website nu ook weer 899 euro).

I try to make everydays life more surreal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Bij Megapool is de 37PX80 nog steeds gewoon maar 680,- en de 42PX80 Maar 715,-

https://www.megapool.nl/i...tegory.jsp&category_id=59

BCC Discount Day .. Low Service .. High Prices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2dope schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:52:
[...]

Je zou, als je er de tijd voor wilt nemen, even kunnen kijken bij:

- Saturn (Sontweg)
- S&F (Oosterstraat)
- S&F (Oude Ebbingestraat)
- Expert (Nieuwe Ebbingestraat)

Al is het alleen maar om eventuele aanbiedingen. Er zijn ook een paar videospeciaalzaken maar daar weet ik de adressen/namen niet van.
Bedankt, Saturn ga ik zeker even langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Laatst online: 10-09 22:05
Bij Foka in R'dam nu de Sony 32V4000 voor 499. Eindelijk een middenklasse Sony 32" die wat in prijs daalt. Ik ga serieus overwegen deze te kopen. Misschien ga ik eerst even langs MM/Saturn om te kijken of ze hem ook voor die prijs willen meegeven (de 2 weken niet goed geld terug blijft een meesterlijke service van deze/dit concern(s)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bi-zonder
  • Niet online
gimpygibbon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:07:
[...]Stelletje amateurs, dat zijn het! (overigens is de 37PX80 op de website nu ook weer 899 euro).
Nog steeds€ 699 hoor...
http://www.bcc.nl/is-bin/...nic%26fh_eds%3D%25c3%259f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
bij de MM roermond de LG scarlet 37" (37lg6000) voor 666 euro's
die heb ik me gekocht.
op internet mss voor 5 euro minder te krijgen, maar daar kwam dan weer 50 euro verzendkosten bij...
voor alle limburgers onder ons een mogelijkheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Die hadden wij (MM Rotterdam Centrum) voor 599 staan vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Hahn schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:48:
nette prijs! helaas zou omrijden naar rotterdam voor mij ook richting het prijsverschil in benzine gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:38

Shrien

frequent snoozer

Hahn schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:48:
Ik had 'm een maandje of 3 geleden voor 650 bij de It's.
Prima tv'tje tot nu toe :9~
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.