Grrrrrene schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:07:
P4, mooie manier om sportief revanche te nemen op de mislukking van de vorige race. Ik zit nu muurvast op p6 in het kampioenschap, waardoor ik feitelijk m'n doelstelling niet heb gehaald. Toch ben ik meer dan tevreden, want ik heb al vanaf race 8 geen motortest meer gedaan volgens mij. Qua tests heb ik alleen nog maar aero getest en als ik volgend seizoen met zo'n 80 efficiency op m'n aero + wings start, zal ik een leuke voorsprong hebben op de managers die nog hun motor hebben zitten testen tot +/- race 12-14...
Ah kijk aan. Ik dacht dat je bang was om via-via te promoveren, dus dan is dit wel goed nieuws voor jou. Wie denk je dat we er in C1 bij krijgen? Barbosa of Binette? Ik dacht dat 1 van die 2 niet meer zijn best wilde doen? Lijkt er niet echt op iig
Anyway, gister alweer het 18e puntje van het seizoen binnen gesleept door een 8e plek. Had wel weer wat pech met de banden, denk dat anderen ze verder getest hebben ofzo want ik had consequent 1/2 ronden meer wear, terwijl ik toch 98% drp had. Mijn teamgenootje viel buiten de punten door een 5s driver error. Erg jammer, want hij wil misschien toch wel in de C1 blijven nu

Hij zou het financieel iig nog een jaartje vol kunnen houden. Hij is bezig met een eindspurt maar staat nog altijd 21e met 8 punten. Benieuwd hoe dat afloopt en of ik dus wel of niet op zoek moet naar een nieuwe teamgenoot...
Sta dus zelf 12e met 18 punten, Tim Mosmans staat 14e met 11 punten en Marnix Borst staat 18e met 10 punten (oh en Casper Romkes 23e met 1 punt

). Wordt dus een spannende finale daar op Spa!
In de wetenschap dat Wesley Jonker (gefeliciteerd jong! wat is je doelstelling?

) uit C2G1 er sowieso bij komt en Peter Semper met overmacht uit de C2G2 komt (ook gefeliciteerd)... zouden er volgend seizoen 5 rasechte GoTers in de C1 kunnen zitten. Hoe mooi zou dat zijn?