heb vandaag mn toestel binnen gekregen maar ik krijg het niet voor elkaar om WLAN aan de praat te krijgen..
kan iemand me helpen hiermee?
een super vet toetsel:d
kan iemand me helpen hiermee?
een super vet toetsel:d
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem. Dit is bij mij van de ene op de andere dag gekomen. Waneer ik nu bijvoorbeeld buiten een foto maak is de foto compleet overbelicht en zie je alleen wit. Iemand een oplossing ?eclipsejos schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 18:30:
Ik heb er sinds gisteren ook eentje:D, maar ik vind de foto's echt wel beetje tegenvallen. Het is niks beter dan een 5mp.
Wie o wie kan mij vertellen of het normaal is dat als ik in de woonkamer sta of in de badkamer, dus met veel wit, dat bijna de hele foto wit is! Heb al gespeeld met de instellingen zoals scenemodi, witbalans enz
Niets helpt, het een is nog erger dan het andere. Alleen als ik van de vierpuntstoets, de rechterfunctie op -2, dan kun je een beetje zien waar het over gaat.
Zowiezo als je een foto maakt, zeg maar doordrukt, dan zie je ineens de foto die je hebt gemaakt, en die lijkt niet eens op wat je op de zoeker had staan! Dus bij de voorbeeldfoto's heb ik op de zoeker een perfecte foto' maar als ik hem echt maak, dan is het ineens zo wit!
Voorbeelden:
Alles auto:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
van de vierpuntstoets, de rechterfunctie op -2
[afbeelding]
Ja hoor. Ik heb geen firmware update ofzo en het werkt altijd goed. Draai je zware applicaties op de achtergrond? Ik zet overigens wel altijd de screencapturer uit.julianus schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 20:06:
Zijn er eigenlijk mensen bij wie het geluid wel in sync is?
Ook geen problemen hier met de camera, hij doet het geweldig. Ik fotografeer wel altijd op ISO200 en met anti-tril en WDR (Breed Dynamisch Bereik) aan. Misschien fotografeer je op een te hoge ISO waarde, dan heb je een veel hogere lichtgevoeligheid. Wat ik wel hebt is dat de camera altijd de WDR en anti-tril vergeet bij afsluiten van de camera.
[ Voor 43% gewijzigd door Sebazzz op 27-03-2009 09:11 ]
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Hier ook geen enkel probleem met camera of video/audio out-of-sync. Ik heb dezelfde fw.Sebazzz schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 08:55:
[...]
Ja hoor. Ik heb geen firmware update ofzo en het werkt altijd goed. Draai je zware applicaties op de achtergrond? Ik zet overigens wel altijd de screencapturer uit.
Mijn firmware: I8510XXHH9 (29/08/2008) met aangepast versie (wat betekend dat?) I8510L04XENHHc (29/08/2008). De firmware waarin de camera bugs zijn opgelost zou de firmware uit februari moeten zijn, trouwens.
[...]
Ook geen problemen hier met de camera, hij doet het geweldig. Ik fotografeer wel altijd op ISO200 en met anti-tril en WDR (Breed Dynamisch Bereik) aan. Misschien fotografeer je op een te hoge ISO waarde, dan heb je een veel hogere lichtgevoeligheid. Wat ik wel hebt is dat de camera altijd de WDR en anti-tril vergeet bij afsluiten van de camera.
Ik denk wel dat ik de mijne terug gaat sturen, want ik krijg steeds meer stof onder het scherm. Het lijkt allemaal van de kant van het SD slot af te komen, dus ik denk dat ze daar vergeten zijn om een afsluitend rubber te plaatsen. Samen met de bugs in de firmware van de camera denk ik dat het niet meer dan terecht is om garantie te claimen.
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik had eerst geen geheugenkaart nee, nu wel sinds een paar maanden maar de stof blijft komen. Als je kijkt onder de slider (vanaf boven), en links bij de USB poort en de 3,5 mm plus zie je dat deze afgedicht zit. Ik mis deze afdichting denk ik bij mijn SD slot.dafmay schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:20:
[...]
Hier ook geen enkel probleem met camera of video/audio out-of-sync. Ik heb dezelfde fw.
Overigens mag ik uit bovenstaande opmaken dat jij geen geheugenkaart in de innov8 hebt zitten, en dat daarom dus misschien stof z'n weg vind en onder het scherm kruipt? Ik heb namelijk helemaal geen last van stof, maar heb wel altijd een geheugenkaart erin. Het zou een "verklaring" kunnen zijn.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Dit krijg ik ongeacht de instellingen ik heb alle instellingen al geprobeerd. Vanmiddag naar de Hi winkel geweest en die zeiden dat het inderdaad aan het toestel ligt als ik een bon had konden ze hem opsturen naar Samsung voor onderzoek maar ik heb de telefoon op marktplaats gekocht dus dat gaat moeilijk.Sebazzz schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 08:55:
[...]
Ja hoor. Ik heb geen firmware update ofzo en het werkt altijd goed. Draai je zware applicaties op de achtergrond? Ik zet overigens wel altijd de screencapturer uit.
Mijn firmware: I8510XXHH9 (29/08/2008) met aangepast versie (wat betekend dat?) I8510L04XENHHc (29/08/2008). De firmware waarin de camera bugs zijn opgelost zou de firmware uit februari moeten zijn, trouwens.
[...]
Ik denk wel dat ik de mijne terug gaat sturen, want ik krijg steeds meer stof onder het scherm. Het lijkt allemaal van de kant van het SD slot af te komen, dus ik denk dat ze daar vergeten zijn om een afsluitend rubber te plaatsen. Samen met de bugs in de firmware van de camera denk ik dat het niet meer dan terecht is om garantie te claimen.
Volgens mij is je beeldsensor brakroyk800i schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 18:51:
[...]
Dit krijg ik ongeacht de instellingen ik heb alle instellingen al geprobeerd. Vanmiddag naar de Hi winkel geweest en die zeiden dat het inderdaad aan het toestel ligt als ik een bon had konden ze hem opsturen naar Samsung voor onderzoek maar ik heb de telefoon op marktplaats gekocht dus dat gaat moeilijk.
Met filmen zijn er geen problemen ook als ik 's avonds foto's maak zijn er geen problemen. Als ik overdag een foto maak dan word de foto meestal gewoon compleet wit. Hoe zit het met firmware updates zijn er alleen niet officiële updates beschikbaar? Ik had een mailtje naar Samsung support gestuurd voor het probleem met de camera zij adviseren mij contact op te nemen met een Samsung Premium Point dus dan stuur ik daar maar een mailtje heenSebazzz schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 22:15:
[...]
Volgens mij is je beeldsensor brakMisschien jij of je verkoper de telefoon een keer laten stuiteren?
[ Voor 40% gewijzigd door royk800i op 31-03-2009 16:09 ]
Ik gebruik een niet-standaard themadafmay schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:23:
[...]
Er zit blijkbaar ook nog behoorlijk veel verschil in batterijverbruik icm gebruikte (niet-standaard) theme!
Themes draining battery
Even een crosspost uit het Symbian topic:Sebazzz schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:42:
Ik heb nog wel een vraagje: Weet iemand of de telefoon danwel Symbian WPA Radius ondersteunt? Dit gebruikt mijn school namelijk, maar ik kom er niet op want hij vraagt niet om een username/password. WPA-PSK netwerken doen het prima maarja...
Sebazzz schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 14:18:
[...]
Ben eruit! Het is dus dat je bij je verbindingsbeheer (Menu -> Instellingen -> .. -> Verbindingen) bepaalde protocollen moet inschakelen en daar kan je ook Username en Wachtwoord invoeren. Blijkbaar gebruikt mijn school beetje rare WPA instellingen.
[ Voor 47% gewijzigd door Sebazzz op 31-03-2009 14:49 ]
Ik ook...en toch gaat mij accu zeker 4 dagen mee
Ja valt mij ook tegen. Ik wacht ook al een tijd op een Brodit carholder voor de Innov8!Sebazzz schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 16:43:
Wel vreemd dat er amper interessante accesoires te kopen zijn voor dit toestel, zoals een grotere accu. En verdubbeling van de capaciteit zou ik wel waarderenDe MP3 speler is goed, en heeft geweldige geluidskwaliteit maar het zuigt batterij. Ik kan maximaal twee dagen (~10 uur per dag) MP3 luisteren.
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 31-03-2009 21:49 ]
Die doet het. Heb een kloon van ebay, werkt perfect.Twanjo schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 18:07:
En ik ben nog steeds op zoek naar een av- kabel. Heeft iemand al eens gekeken of die nokia av-kabel het er op doet. MIsschien dat iemand in de gelegenheid is ?
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd
Over de 2e vraag...gps+ werkt helaas niet via wifi.Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:29:
Even een vraagje, aangezien ik van plan ben de Innov8 aan te schaffen.
- Film kijken met oortjes werkt goed? Ook als de gsm moet liggen op een zijkant (aangezien de plug aan de linkerkant van het toestel zit, kan ik dan het scherm zo draaien dat linker zijkant de bovenkant is?
- de GPS+ moet 1 keer per week draaien voor een snellere fix als ik het goed begrijp. Ik wil echter GEEN internetabo bij mn gsm, kan ik dan GPS+ wel updaten via WiFi thuis of een hotspot? Is het makkelijk om op een WiFi netwerk in te loggen, ik lees hier tegenstrijdige reacties over?
iemand hier nog een suggestie voor?renejonk schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 17:25:
[...]
Hier hetzelfde probleem alleen dan met de Parrot Minikit Bluetooth.
[ Voor 49% gewijzigd door __Kevind__ op 07-04-2009 15:06 ]
You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.
Ja, als je automatisch draaien aanzet, zal het scherm 270 in plaats van 90 graden tegenover zijn normale positie draaienVerwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:29:
Even een vraagje, aangezien ik van plan ben de Innov8 aan te schaffen.
- Film kijken met oortjes werkt goed? Ook als de gsm moet liggen op een zijkant (aangezien de plug aan de linkerkant van het toestel zit, kan ik dan het scherm zo draaien dat linker zijkant de bovenkant is?
Dat ligt er natuurlijk aan of ze de oude stof eruit hebben gehaaldThierry schreef op donderdag 09 april 2009 @ 11:10:
Ze hebben de frontbezel vervangen voor een nieuwe, geen stof meer dus.
[ Voor 23% gewijzigd door Sebazzz op 09-04-2009 14:29 ]
Verwijderd
Zit er bij mij standaard op, onder Extra's. (had dit ook al op mijn N73 toen het nog gratis was, maar toen had ik het zelf gedownload)Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 21:03:
KPN TV?? Dat zit toch niet op de Innov8, maar op de P960
Verwijderd
dat heb ik ook gehad, check eens de smsjes op je simkaart, verwijder die eens en restart daarna de telefoon eens, dit heeft bij mij geholpenOutlandos schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:46:
Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem: het knipperende envelopje rechtsboven in de display, als iemand weet hoe ik die weg krijg maak je me heel blij!
En ja ik heb alle berichtjes enzo al gecheckt!
oke gelukt door sim in mn oude tel te stoppen en daar alle berichtjes te deleten! thanks!__Kevind__ schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:52:
[...]
dat heb ik ook gehad, check eens de smsjes op je simkaart, verwijder die eens en restart daarna de telefoon eens, dit heeft bij mij geholpen
[ Voor 13% gewijzigd door outlandos op 14-04-2009 16:07 ]
wat heb je er allemaal op geinstallleerd dan want ik heb nergens geen last van... behalve dat hij problemen heeft met de parrot maar dat staat er buiten.Outlandos schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 21:53:
Van wanneer dateert de meest recente firmware update?
Want man die telefoon op firmware 0 is zo langzaam als dikke stront!
Zie ook reactie hierboven. Misschien verstandig om eens een volledige hard reset uit te voeren? Ik heb dezelfde fw versie en mijn Innov8 loopt als een zonnetje.Outlandos schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 21:53:
Van wanneer dateert de meest recente firmware update?
Want man die telefoon op firmware 0 is zo langzaam als dikke stront!
Ik wil best betalen, maar hoe kom ik eraan? Een linkje would be great!Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:36:
Er zijn wel nieuwere alleen daar moet je voor betalen.
waar baseer jij die informatie op?Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:36:
Er zijn wel nieuwere alleen daar moet je voor betalen.
Verwijderd
Zijn dit firmwares die door Samsung zelf zijn uitgebracht? Zo ja, dan vind ik het belachelijk dat je hiervoor moet betalen! Laat ze - wat dit betreft - een voorbeeld aan Nokia nemen!Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:05:
FIRMWARE'S
I8510 versie - I8510XXIA1 Jan 2009
I8510 versie - I8510XXIB2 Feb 2009
PRIJZEN
Stocks for EUR 15.0 to 30 days
Stocks for EUR 31.0 to 60 days
Stocks for EUR 55.0 to 180 days
Stocks for EUR 100.0 to 360 days
Rest is voor GOOGLE.
ik mag namelijk geen linksplaatsen naar Firmware's.
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:05:
FIRMWARE'S
I8510 versie - I8510XXIA1 Jan 2009
I8510 versie - I8510XXIB2 Feb 2009
PRIJZEN
Stocks for EUR 15.0 to 30 days
Stocks for EUR 31.0 to 60 days
Stocks for EUR 55.0 to 180 days
Stocks for EUR 100.0 to 360 days
Rest is voor GOOGLE.
ik mag namelijk geen linksplaatsen naar Firmware's.
you got to be kidding mePoeh schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:14:
[...]
Zijn dit firmwares die door Samsung zelf zijn uitgebracht? Zo ja, dan vind ik het belachelijk dat je hiervoor moet betalen! Laat ze - wat dit betreft - een voorbeeld aan Nokia nemen!
Indien dat zo is wil ik wel eens langs gaan.W00fer schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:30:
Wordt dit niet bij Solid-Vision in Rijswijk gewoon geupdate gratis onder garantie ? Zij zijn bekend met de Samsung Firmware perikelen. Zie de topics over de Samsung Windows Mobile toestellen.
wat voor een extensie hebben die 2 bestandenik zou zeggen kijk hier eens *weg* is geen officiële site ik zag er trouwens ook een firmware versie bij staan om te downloaden,Outlandos schreef op donderdag 16 april 2009 @ 01:23:
Ik heb net toch maar die nieuwste firmware versie gekocht, aangezien die pas begin april is gereleased en dus heel recent is.
Daarbij las ik dat de menu's enzo nu een stuk sneller gaan en dat is voor mij het belangrijkste.
Als iemand duidelijk kan uitleggen hoe ik ze (zijn 2 parts) installeer, dus in stapjes dat zelfs ik het kan begrijpen, wil ik in ruil daarvoor ze wel uploaden op nieuwsgroepen zodat jullie ook de nieuwste firmware (gratis) kunnen downloaden!
[ Voor 4% gewijzigd door pven op 16-04-2009 16:06 ]
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 16-04-2009 16:25 ]
Als we op samsung moeten wachten zitten we hier volgend jaar nog met dezelfde versie.Sebazzz schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:23:
Dat zijn uiteraard geen officiele firmwares, deze firmwares zijn net zo officieel als je op de rest van internet kan vinden, alleen zo'n website wilt er een slaatje uit slaan bij de domme mensen.
Het schijnt trouwens dat je ook bij GSMDokter in Rotterdam een firmware upgrade kan laten doen zonder dat je garantie vervalt, vertelde een medewerker van PhoneHouse mij.
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door pven op 16-04-2009 17:59 ]
Verwijderd
een harde reset wil wel eens helpen, bij mij ook wel eens voorgekomen, ik raad je aan met de meegeleverde software kan je een backup van alles maken (contacten, muziekfoto's etc) daarna een reset uitvoeren en de backup terugzetten.Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 17:23:
heb nu ook de innov8 sinds een maandje maar wie kan mij vertellen hoe het komt dat soms de telefoon uit zichzelf opnieuw opstart, t gebeurd wel eens tijdens bellen of smsen. echt heel vervelend.
heb het niet kunnen vinden op t forum.
wie weet het?
Verwijderd
nu voel ik me wel dom als ik dit vraag maar hoe reseet ik t toestel dan??__Kevind__ schreef op zondag 19 april 2009 @ 23:24:
[...]
een harde reset wil wel eens helpen, bij mij ook wel eens voorgekomen, ik raad je aan met de meegeleverde software kan je een backup van alles maken (contacten, muziekfoto's etc) daarna een reset uitvoeren en de backup terugzetten.
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door pven op 23-04-2009 07:41 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ach iedereen heeft zich erbij neergelegd dat Samsung uiteindelijk niet in staat is om een goed functionerend update programma te runnen.Twanjo schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:26:
Aardig rustig in dit topic. Iemand nog nieuws wat betreft firmware of "stof" problemen. ?
Zou kunnen dat je instellingen voor certificaatcontrole niet goed staan. Via Instellingen, Toepassingen, Toep.beheer kom je daar.Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 16:52:
Niemand een idee waar mijn bovenstaande probleem mee te maken kan hebben?
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2009 19:09 ]
Zolang je garantie hebt, zou ik hem gewoon terug sturen trouwensVerwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 16:43:
Voor de mensen die ook last van stof hebben onder hun beeldscherm...
Zie hier uitleg hoe je hem open moet krijgen:
http://www.formymobile.co.uk/innov8disassembly.php
Heb het vandaag even gedaan.
Operatie succesvol.
(Had nog wel even een schokkend moment... Scherm ging niet meer aan...)
(Wat bleek de koppeling moest geklikt zitten en niet erop.)
[ Voor 13% gewijzigd door Sebazzz op 03-05-2009 19:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Heb je hier echt die apparte schroevendraaiers van philips voor nodig, die op die site staan? Of lukt het gewoon met hele kleintjes ook wel. En is deze methode aan te raden voor niet al te technische mensen?Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 16:43:
Voor de mensen die ook last van stof hebben onder hun beeldscherm...
Zie hier uitleg hoe je hem open moet krijgen:
http://www.formymobile.co.uk/innov8disassembly.php
Heb het vandaag even gedaan.
Operatie succesvol.
(Had nog wel even een schokkend moment... Scherm ging niet meer aan...)
(Wat bleek de koppeling moest geklikt zitten en niet erop.)
[ Voor 22% gewijzigd door Twanjo op 04-05-2009 14:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2009 20:42 ]
Verwijderd
das het probleeem, dat heb ik keurig gedaan, en het zelfs 3keer nagelopen ook. Vind het heel apart.Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 20:49:
Als je gewoon alles stappen volgt via die site komt alles goed.
[ Voor 50% gewijzigd door Twanjo op 04-05-2009 21:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Twanjo op 04-05-2009 21:52 ]
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Twanjo op 04-05-2009 22:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 116% gewijzigd door Twanjo op 06-05-2009 22:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 07-05-2009 23:07 ]
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 07-05-2009 23:08 ]
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq