• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:10
Vandaag even naar macinside gebeld, helaas hadden ze hier ook geen 16GB, toen maar gekozen voor de 32GB.
Ligt nu naast me en is bezig muziek erop te zetten :D.
Had ik al gezegd dat ik er super blij mee ben? :D

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
lh-Online.nl schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:53:
Het lijkt mij sterk: ik heb ze nog nergens zien liggen in de winkel, ze lijken pas vanaf begin oktober te worden geleverd bij resellers, de online Apple Store levert ze al wel uit. Zie ook het levertijdentopic
dat lijkt mij dan weer sterk, gezien hij al 1.5 week in de A Mac store in den bosch ligt... Heb mijne gereserveerd maar ze hadden nu alleen nog maar de 32Gb versie binnengekregen

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik ben alleen uitgegaan van het 16GB model. Ik heb de mijne zojuist online besteld bij Apple zelf, zie weer het levertijdentopic ;)

• darkpluisje
lh-Online.nl schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:40:
Ik ben alleen uitgegaan van het 16GB model. Ik heb de mijne zojuist online besteld bij Apple zelf, zie weer het levertijdentopic ;)
heb ook de 16GB besteld, en ze zeiden dat het alleen wachten was. Gisteren hadden ze een levering gehad maar dat was alleen de 32GB (dan lijkt het me dat de 16GB ook in de roelering is) Bij andere winkels die ik belde zeiden ze hem of niet te hebben, of alleen nog maar de 8GB versie gezien te hebben

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:22

lasharor

7 december 2004

Donderdag mijn Ipod opgehaald bij de apple store in New york (wat al een hele belevenis opzig was) en vandaag eigendelijk kunnen aansluiten...

Mooi dingetje, alleen hoop ik wel dat die accu niet zo snel leeg gaat (want ik ben hem imo na een paar uur spelen alweer op aan het laden)

• link_AJ
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 12:54
Problemen horen in een apart topic. Lees Apple Media Devices Beleid en Het algemeen beleid goed door voordat je een topic opent.

[ Voor 78% gewijzigd door Daedalus op 27-09-2008 18:38 ]

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Hoe krijg je in hemelsnaam muziek van iTunes op je iPod touch?? Ik heb van LW allerlei muziek gedownload, en die in iTunes gezet. Maar ik zie echt geen enkele mogelijkheid om die muziek op mijn iPod te krijgen!

Vroeg of ik m wilde registeren, maar dan moet ik geld betalen. Ja dag! (iTunes account ofzo iets.) Ik heb ook geen eens een creditcard...

Synchroniseren, doos!

Ja hij doet het! Sterretje=blij!!! :D

Toch niet helemaal, hoe verwijder je een liedje uit je iPod?? :?

[ Voor 16% gewijzigd door Sterretje6 op 27-09-2008 21:51 ]

Samsung Galaxy Note 3

Verwijderd

Sterretje6 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:32:
Hoe krijg je in hemelsnaam muziek van iTunes op je iPod touch?? Ik heb van LW allerlei muziek gedownload, en die in iTunes gezet. Maar ik zie echt geen enkele mogelijkheid om die muziek op mijn iPod te krijgen!

Vroeg of ik m wilde registeren, maar dan moet ik geld betalen. Ja dag! (iTunes account ofzo iets.) Ik heb ook geen eens een creditcard...

Synchroniseren, doos!

Ja hij doet het! Sterretje=blij!!! :D

Toch niet helemaal, hoe verwijder je een liedje uit je iPod?? :?
In itunes , sta op het liedje, rechts klikken en verwijderen. laat dan terug syncroniseren en het liedje zal weg zijn.

• TerminalNL
Meer mensen die last hebben dat Safari niet altijd goed wil zoomen?
soms erg hinderlijk op sites met veel links.
offtopic:
eerste post vanaf me iPod! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mivacron
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-08-2021
Ik ga een iTouch kopen in Hong Kong want hij is daar 100 euro goedkopen, kan dit probleem opleveren met de taal instelling? itune en outlook op mijn pc is in Nederlands en ik ga er vanuit dat de itouch in Hong Kong is in het engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb sinds een week of 2 een Ipod Touch. Leuk ding, maar de accu is wel erg snel leeg. Na hooguit 2 uur video kijken begint de Ipod al te zeuren dat de accu leeg is. Dit is wel wat anders dan de 6 uur video waarmee geadverteerd wordt. Ik heb de scherm brightness op vol staan en het volume ook. Maar WiFi staat uit.

Hoe lang kunnen jullie video kijken voordat de Ipod leeg is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
TerminalNL schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 23:33:
Meer mensen die last hebben dat Safari niet altijd goed wil zoomen?
soms erg hinderlijk op sites met veel links.
offtopic:
eerste post vanaf me iPod! :D
Je kan pinchen (Apple vertaalt dat met knijpen) met je vingers:

mivacron schreef op zondag 28 september 2008 @ 09:23:
Ik ga een iTouch kopen in Hong Kong want hij is daar 100 euro goedkopen, kan dit probleem opleveren met de taal instelling? itune en outlook op mijn pc is in Nederlands en ik ga er vanuit dat de itouch in Hong Kong is in het engels.
Nee dat is geen probleem. Je kunt hem gewoon instellen op Nederlands of Engels.
Reb87 schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:09:
Ik heb sinds een week of 2 een Ipod Touch. Leuk ding, maar de accu is wel erg snel leeg. Na hooguit 2 uur video kijken begint de Ipod al te zeuren dat de accu leeg is. Dit is wel wat anders dan de 6 uur video waarmee geadverteerd wordt. Ik heb de scherm brightness op vol staan en het volume ook. Maar WiFi staat uit.

Hoe lang kunnen jullie video kijken voordat de Ipod leeg is? :?
Dat is makkelijk te verklaren door de helderheid. Daardoor gaat ie zo kort mee. Probeer het eens op 30% brightness dat zou meer dan genoeg moeten zijn :). Dit heeft iLounge gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://www.ilounge.com/assets/images/reviews_apple/ipodclassic120/27.jpg

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Hoedje schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:20:
[...]

Je kan pinchen (Apple vertaalt dat met knijpen) met je vingers:

[video]

[...]

Nee dat is geen probleem. Je kunt hem gewoon instellen op Nederlands of Engels.

[...]

Dat is makkelijk te verklaren door de helderheid. Daardoor gaat ie zo kort mee. Probeer het eens op 30% brightness dat zou meer dan genoeg moeten zijn :). Dit heeft iLounge gehaald:

[afbeelding]
vind het toch vreemd, dat de iphone veel minder uren met geluid haalt, terwijl hij met video veel langer kan doen als de touch...
Kost het btw meer stroom om video te kijken dan om wifi te gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
darkpluisje schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:45:
Kost het btw meer stroom om video te kijken dan om wifi te gebruiken ?
Het is een combinatie van de twee lijkt me. Wifi aan en video kijken geeft een kortere batterijduur dan alleen video kijken. Hetzelfde met muziek luisteren, als je wifi aanzet en evt gaat internetten trek je veel sneller je batterij leeg dan dat je alleen muziek luistert.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Wiethoofd schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:28:
[...]

Het is een combinatie van de twee lijkt me. Wifi aan en video kijken geeft een kortere batterijduur dan alleen video kijken. Hetzelfde met muziek luisteren, als je wifi aanzet en evt gaat internetten trek je veel sneller je batterij leeg dan dat je alleen muziek luistert.
nee ik bedoel, alleen film kijken geeft je ongeveer 5 uur batterij. Hoeveel batterij geeft het als je alleen wifi gebruikt (dus gewoon internetten)...Ik denk dat je dan minder lang doet, gezien hij ook de wifi chip van stroom moet voorzien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Maar je zit dan weer met het feit dat als je alleen internet/wifi aan hebt je geen muziek aan hebt, en dan hangt het dus grotendeels weer af van je helderheid hoe lang je batterij mee kan. Ook de grootte van de sites die je bekijkt en hoe/of je inzoomt op sites/afbeeldingen etc. is ook een factor die je mee moet nemen.

En wat let je om het te testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Wiethoofd schreef op zondag 28 september 2008 @ 19:23:
Maar je zit dan weer met het feit dat als je alleen internet/wifi aan hebt je geen muziek aan hebt, en dan hangt het dus grotendeels weer af van je helderheid hoe lang je batterij mee kan. Ook de grootte van de sites die je bekijkt en hoe/of je inzoomt op sites/afbeeldingen etc. is ook een factor die je mee moet nemen.

En wat let je om het te testen ;)
het feit dat ik nog geen touch heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een iPod V2 en een V3.
Wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:30:
Er is een iPod V2 en een V3.
Wat is het verschil?
Waarschijnlijk is de V3 de 2G.
V1 = 1e generatie iPod Touch zonder January Software Update
V2 = 1e generatie iPod Touch met January Software Update
"V3" = 2e generatie iPod Touch met standaard firmware 2.1, volumeknoppen en built-in speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 09:43
ik heb een ipod touch 2G (16 gb) en een iphone 16 gb (vader) maar is het normaal dat de ipod touch veel minder (maar dan ook echt veel minder) geluid uit de boxen krijgt dan de iphone ?

ik vind het geluid van mijn ipod touch op het moment gewoon echt veel te zacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
RVE_NL schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:00:
ik heb een ipod touch 2G (16 gb) en een iphone 16 gb (vader) maar is het normaal dat de ipod touch veel minder (maar dan ook echt veel minder) geluid uit de boxen krijgt dan de iphone ?

ik vind het geluid van mijn ipod touch op het moment gewoon echt veel te zacht...
ja van de touch was al bekend dat hij een stuk minder geluid maakte als de iphone.... Maar wees blij, dan val je minder mensen lastig in de bus of de trein :X :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12
DE SQ daarentegen blijkt bij de G2 een stuk beter te zijn dan die van de G1!

Alleen de EQ is weer belabberd, maar gebruik ik gelukkig toch nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theodeboer
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-04-2021
Wat bedoel je met SQ..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
SoundQuality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Laatst online: 15:50
Ik denk dat ik me vrijdag ook een ipod touch (8G) ga aanschaffen. Hoe verschillend is de verpakking van een 2G en een 1G? Ik zou niet echt graag met een oudere generatie opgescheept zitten. En heeft de 2G nu eigenlijk vpn of niet want ik vind hierover nogal tegenstrijdige berichten.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, er zit gewoon VPN op. Kan hier op mijn werk gewoon verbinden met VPN en ook met 802.11X. Dat laatste is makkelijker omdat ik met vpn telkens expliciet de vpn aan lijk te moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Niet online
@zezke: verpakking is compleet anders. De vorige generatie komt in een zwart doosje met de iPod touch afgebeeld op de voorkant. De nieuwe variant komt in een plastic behuizingkje vergelijkbaar met die waarin de iPod nano is verpakt, waardoor je het apparaat zelf ziet zitten.

Lijkt me een duidelijk verschil / makkelijk te zien ;) Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Ok hartelijk bedankt. En de gevonden afbeelding helpte me ook en nu misschien anderen :)

Afbeeldingslocatie: http://assets.gearlive.com/blogimages/gallery/ipod-touch-2g-unboxing/001-ipod-touch-2g-unboxing_medium.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Iemand enig idee waar ik vadsoendelijke accesoires kan kopen voor de Touch 2g?

Dus een webshop in Nederland, die voor een milde prijs redelijk spul heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic: De iPod Nano 4G is echt een goede performer op dat vlak (eigen ervaring), altijd al geweest. Zeker omdat je nauwelijks nog snapt waar ze in dat kleine dingetje nog een batterij kwijt kunnen om 'm nagenoeg evenveel battery time te geven als een classic. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders hier ook problemen met de batterij. Ik haal name bij lnage niet de opgegeven tijd die apple op zijn site geeft voor muziek luiteren. (en dan heb ik wifi uit, helderheid op 30% en locatievoorzieningen uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 11:37:
Iemand anders hier ook problemen met de batterij. Ik haal name bij lnage niet de opgegeven tijd die apple op zijn site geeft voor muziek luiteren. (en dan heb ik wifi uit, helderheid op 30% en locatievoorzieningen uit)
Ik zit ook om de 2 dagen te laden momenteel, maar het aantal uur word bepaald door alleen spelen van muziek op half volume. Als je ook nog regelmatig nummers opzoekt, vol volume luistert en dergelijke gaat het behoorlijk hard met de accu.

Wat is dat locatie voorziening overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 00:18
TerminalNL schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:01:
[...]

Ik zit ook om de 2 dagen te laden momenteel, maar het aantal uur word bepaald door alleen spelen van muziek op half volume. Als je ook nog regelmatig nummers opzoekt, vol volume luistert en dergelijke gaat het behoorlijk hard met de accu.

Wat is dat locatie voorziening overigens?
GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
De iPod heeft alleen geen GPS, in dit geval is die locatievoorziening bepaald door omliggende netwerken (en als die niet geïndexeerd zijn op jouw locatie, werkt het dus niet. Op het moment is er in Nederland niet veel geïndexeerd, dus er zijn maar weinig plekken waar het werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 15:00
Toch jammer dat ze die GPS niet erin hebben gezet...... Hij zou nog een stuk interessanter worden!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:00
ik ben van plan om binnenkort een ipod touch te gaan kopen, maar het heeft nog niet echt heel veel haast. Weten jullie of Apple vaak de prijzen verlaagd in aanloop naar de feestdagen? Of hoef ik dat niet te verwachten en kan ik net zo goed nu een touch kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
kepler schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:49:
ik ben van plan om binnenkort een ipod touch te gaan kopen, maar het heeft nog niet echt heel veel haast. Weten jullie of Apple vaak de prijzen verlaagd in aanloop naar de feestdagen? Of hoef ik dat niet te verwachten en kan ik net zo goed nu een touch kopen?
Apple verlaagt zelden hun prijzen. Zeker niet net voor de feestdagen.

Als je er nu een koopt, zorg er dan wel voor dat je een 2e generatie ipod krijgt en niet wordt afgescheept met de 1e gen!

[ Voor 12% gewijzigd door outlandos op 05-10-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Outlandos schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:03:
[...]

Apple verlaagt zelden hun prijzen. Zeker niet net voor de feestdagen.

Als je er nu een koopt, zorg er dan wel voor dat je een 2e generatie ipod krijgt en niet wordt afgescheept met de 1e gen!
in dat geval ga ik eens rondkijken voor een 2G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
kepler schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 23:27:
[...]

in dat geval ga ik eens rondkijken voor een 2G :)
Nou succes, tot nu toe heb ik er nog geen een in de winkel gevonden! Maar daar moet komende week verandering in komen!

Je bent dus ondanks dat je geen haast hebt waarschijnlijk een van de eerste met een ipod touch 2g! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Niet online
Ik heb de mijne inmiddels een paar dagen in gebruik en ben er erg over te spreken. Ligt er lekker in de hand, firmware werkt -naar mijn mening- flawless en met wat games uit de App Store is het een prima entertainer. Accuduur is ook goed, laden gaat snel. Wi-fi werkt een stuk beter dan die op mijn telefoon en heeft sterke ontvangst :)

Ben er erg over te spreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Outlandos schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 00:09:
[...]

Nou succes, tot nu toe heb ik er nog geen een in de winkel gevonden! Maar daar moet komende week verandering in komen!

Je bent dus ondanks dat je geen haast hebt waarschijnlijk een van de eerste met een ipod touch 2g! :)
in de macstore in den bosch waren ze gistern wel beschikbaar, zelfs de moeilijk te vinden 16GB

'zit zelf met het volgende probleem, vaak krijgt mijn touch geen verbinding met wifi. Zelfs hier in school waar de netwerken niet beveiligd zijn krijg ik bij het aanklikken van de wifi de melding dat hij geen verbinding kan maken, En ook vaker als ik netwerken tegenkom die niet beveilgd zijn heb ik dat probleem. Iemand enig idee waar het aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
[...]

haha, ik zei dat ik ging rondkijken, niet dat ik er vandaag al eentje ga kopen :P

Ik zit nog te twijfelen namelijk, want ik wil hem vooral gebruiken tijdens mijn wereldreis volgend jaar. Probleem is dat zo'n ipod touch natuurlijk erg aantrekkelijk is voor criminelen en ik dus nooit echt op mn gemak zal rondreizen :D Maar dit is eigenlijk off-topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen.Abeelen
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-07 17:15
kepler schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:49:
[...]

haha, ik zei dat ik ging rondkijken, niet dat ik er vandaag al eentje ga kopen :P

Ik zit nog te twijfelen namelijk, want ik wil hem vooral gebruiken tijdens mijn wereldreis volgend jaar. Probleem is dat zo'n ipod touch natuurlijk erg aantrekkelijk is voor criminelen en ik dus nooit echt op mn gemak zal rondreizen :D Maar dit is eigenlijk off-topic :D
veel succes met hem kopen vandaag want ze zijn volgens mij nog nergens op voorraad, en trouwens je kunt bij Media-markt/Saturn een verzekering afsluite voor €35,- en dan is hij voor 3 jaar verzekerd tege alles inc. Diefstal. :o

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
[...]

Niet gevonden? Beter zoeken dan hoor, Macinside Apeldoorn had zowel de 8 als 32GB op voorraad vorige week.

Heb mijne nu ook ruim een week, nog steeds erg tevreden mee.
Film kijken gaat ook prima, ondertiteling is ook prima leesbaar.

Weet iemand of je de store ook kan koppelen aan een paypal account, of gewoon je bank rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen.Abeelen
TerminalNL schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:35:
[...]

Niet gevonden? Beter zoeken dan hoor, Macinside Apeldoorn had zowel de 8 als 32GB op voorraad vorige week.

Heb mijne nu ook ruim een week, nog steeds erg tevreden mee.
Film kijken gaat ook prima, ondertiteling is ook prima leesbaar.

Weet iemand of je de store ook kan koppelen aan een paypal account, of gewoon je bank rekening?
Je kunt gewoon ff een ClickandBuy account aanmaken op "http://www.clickandbuy.com/NL/nl/" die kan je namelijk koppelen aan je iDeal bankrekening en zo kan je alles afrekenen op iTunes Store

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

darkpluisje schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:20:
[...]

in de macstore in den bosch waren ze gistern wel beschikbaar, zelfs de moeilijk te vinden 16GB

'zit zelf met het volgende probleem, vaak krijgt mijn touch geen verbinding met wifi. Zelfs hier in school waar de netwerken niet beveiligd zijn krijg ik bij het aanklikken van de wifi de melding dat hij geen verbinding kan maken, En ook vaker als ik netwerken tegenkom die niet beveilgd zijn heb ik dat probleem. Iemand enig idee waar het aan ligt?
Dat heb ik ook, het herstarted dus Uit en aanzetten van de touch is eigenlijk de enige oplosing (met wifi netwerk geselecteerd waar je naar wil verbinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPod Touch bezitters: Heeft de iPod touch eigenlijk net zoals de Nano; "shake to shufle"? Is niet zo heel boeiend maar toch wel een geinige feature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik krijg hopelijk eind deze week mijn ipod touch 2g binnen, maar staat firmware 2.1 daar nu standaard op? Of moet ik die eerst nog apart aanschaffen via de iTunes voor 8 Euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al 2.1, alleen de huidige is 2.1.1, dus je begint alsnog met (gratis) upgraden :) En dat ging bij mij niet soepel, dat moest in herstelmodus, dus die wifi wpa key kon ik opnieuw character voor character invoeren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:47:
Het is al 2.1, alleen de huidige is 2.1.1, dus je begint alsnog met (gratis) upgraden :) En dat ging bij mij niet soepel, dat moest in herstelmodus, dus die wifi wpa key kon ik opnieuw character voor character invoeren :/
Mooi, dat scheelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:04:
iPod Touch bezitters: Heeft de iPod touch eigenlijk net zoals de Nano; "shake to shufle"?
Nee, de 1G heeft die functie niet, of de 2G het wel heeft kan ik niet met zekerheid zeggen, maar je kan google met de zoekwoorden: touch shake shuffle proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:32:
[...]

Nee, de 1G heeft die functie niet, of de 2G het wel heeft kan ik niet met zekerheid zeggen, maar je kan google met de zoekwoorden: touch shake shuffle proberen.
Nope, ook de 2.1.1 bevat deze functie niet.
Misschien voor een volgende firmwareupdate?
Niet dat ik dit in de praktijk vaak zou gebruiken denk ik... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Lijkt me ook heel irritant. Ik heb ook een soort shake 'n shuffle op m'n SE W580i, waar je dan de walkman-toets in moet drukken om het toe te passen, op de touch heb je niet even een knop die je snel in kunt drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft idd alle potentie om heel irritant te zijn, maar als het aan en uit te zetten is dan valt er goed mee te werken denk ik. Heb op macrumors verhalen gelezen van nano bezitters die heel goed te spreken zijn over de feature; het moet echt een overduidelijke schud beweging zijn en dit schijnt door de accelerometer ook goed opgepikt te worden. Het moet niet zo zijn dat hij al afgaat als je aan het hardlopen bent ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:46:
Het heeft idd alle potentie om heel irritant te zijn, maar als het aan en uit te zetten is dan valt er goed mee te werken denk ik. Heb op macrumors verhalen gelezen van nano bezitters die heel goed te spreken zijn over de feature; het moet echt een overduidelijke schud beweging zijn en dit schijnt door de accelerometer ook goed opgepikt te worden. Het moet niet zo zijn dat hij al afgaat als je aan het hardlopen bent ofzo...
dan snap ik bij dit soort dingen nog altijd niet waarom je niet gewoon op een knopje drukt...tegen de tijd dat jij dat ding hebt gepakt en dan ook nog een schud beweging maakt...
bij een knopje weet je zeker dat hij reageert en het is minder irritand als je een aantal nummers wil skippen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
darkpluisje schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 08:47:
[...]

dan snap ik bij dit soort dingen nog altijd niet waarom je niet gewoon op een knopje drukt...tegen de tijd dat jij dat ding hebt gepakt en dan ook nog een schud beweging maakt...
bij een knopje weet je zeker dat hij reageert en het is minder irritand als je een aantal nummers wil skippen :P
tja mijn ipod touch zit in een hoesje, als je zou kunne shuffle door alleen te shake (mits dit ook in sleepmode werkt) zou dit wel schelen. Anders zou ik ipod eerst uit hoesje moeten halen, geklooi met draad, slide to unlock --> alle nummer--> shuffle oid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 08:47:
[...]

Het idee is dus dat je dat knopje dan dus juist niet (nodig) hebt. Waarom dan ook gewoon niet door je albums sliden met een knopje? Waarom dan ook niet gewoon op je foto's inzoomen met een knopje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:02:
[...]

Het idee is dus dat je dat knopje dan dus juist niet (nodig) hebt. Waarom dan ook gewoon niet door je albums sliden met een knopje? Waarom dan ook niet gewoon op je foto's inzoomen met een knopje?
door je albums en dmv fotos werkt gewoonweg makkelijker met touch, maar het schudden lijkt mij redelijk omslachtig, en niet altijd nauwkeurig omdat de ipod moet bepalen of jij het als een ''schud'' of als een beweging bedoelt. en je schiet er qua snelheid niets mee op omdat de ipod hoe dan ook uit je zak moet, alelen als je hem om die reden niet van lock af hoeft te halen zou het helpen..

@HammerNL: hij hoeft niet persee van lock af he. Als hij in lock/sleep staat kan je 2x op de homeknop en krijg je dat kleine menutje waarin je liedjes kan skippen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weetikveel!
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 11:06
even een vraagje om te kijken hoe jullie erover denken:

ik heb voor 4 weken terug mijn ipod touch 1e gen bij HTR arnhem moeten inleveren voor reparatie ( grey wifi en accu binnen 2 uur leeg) en vertelde ze me dat hij vervangen zou worden en dat hij over 2 weken binnen zou zijn. nou na twee weken niks gehoord, dus ik bel HTR. hij zou net de laatste levering gemist hebben en er volgende week dinsdag zijn. en ze konden bevestigen dat mijn oude ipod vervangen zou worden . weer niks gehoord. dus ik weer bellen krijg ik te horen dat hij er al sinds 26-9 ligt en dat er iemand niet heeft opgelet en weer vraag ik of hij vervangen is of niet, ja hij was vervangen door een nieuw exemplaar.

nu heeft iemand anders hem voor me opgehaald en blijkt het mn oude ipod te zijn!! maar dan gerepareerd!!.

nu baal ik hiervan want ik wilde mn 1e generatie verkopen zodat ik een 2e gen kan aanschaffen. en voor een gebruikte word nou eenmaal minder betaald dan een nieuw in de verpakking.

kan ik HTR hier op aanspreken? omdat ze me meerdere malen hebben beloofd dat ik een vervangend model zou krijgen?

weetikveel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
weetikveel! schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:20:
even een vraagje om te kijken hoe jullie erover denken:

ik heb voor 4 weken terug mijn ipod touch 1e gen bij HTR arnhem moeten inleveren voor reparatie ( grey wifi en accu binnen 2 uur leeg) en vertelde ze me dat hij vervangen zou worden en dat hij over 2 weken binnen zou zijn. nou na twee weken niks gehoord, dus ik bel HTR. hij zou net de laatste levering gemist hebben en er volgende week dinsdag zijn. en ze konden bevestigen dat mijn oude ipod vervangen zou worden . weer niks gehoord. dus ik weer bellen krijg ik te horen dat hij er al sinds 26-9 ligt en dat er iemand niet heeft opgelet en weer vraag ik of hij vervangen is of niet, ja hij was vervangen door een nieuw exemplaar.

nu heeft iemand anders hem voor me opgehaald en blijkt het mn oude ipod te zijn!! maar dan gerepareerd!!.

nu baal ik hiervan want ik wilde mn 1e generatie verkopen zodat ik een 2e gen kan aanschaffen. en voor een gebruikte word nou eenmaal minder betaald dan een nieuw in de verpakking.

kan ik HTR hier op aanspreken? omdat ze me meerdere malen hebben beloofd dat ik een vervangend model zou krijgen?
Ik heb je post maar verplaatst naar dit topic, ik zou niet weten wat het met de App Store te maken heeft ;). Verder past dit eigenlijk beter thuis in het Shopping Forum. Maar goed, je hebt recht op reparatie en niet op vervanging. Dat is namelijk aan de winkelier. Die mondelijke toezeggingen kun je niet hard maken en dan nog... Het is vervelend, maar je iPod is gerepareerd en cosmetische schade valt natuurlijk niet onder de garantie. Je moet er zelf voorzichtig mee omgaan (alhoewel de roestvrijstalen achterkant altijd wel zal bekrassen, zonder beschermfolie).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Hoedje schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:27:
[...]

Ik heb je post maar verplaatst naar dit topic, ik zou niet weten wat het met de App Store te maken heeft ;). Verder past dit eigenlijk beter thuis in het Shopping Forum. Maar goed, je hebt recht op reparatie en niet op vervanging. Dat is namelijk aan de winkelier. Die mondelijke toezeggingen kun je niet hard maken en dan nog... Het is vervelend, maar je iPod is gerepareerd en cosmetische schade valt natuurlijk niet onder de garantie. Je moet er zelf voorzichtig mee omgaan (alhoewel de roestvrijstalen achterkant altijd wel zal bekrassen, zonder beschermfolie).
Ik verkoop altijd mijn oude iPod voor de nieuwe generatie!

Maar de waarde van de Touch is sinds de launch wel enorm gedaald!

Ik heb er 380 voor betaald (16GB versie), met firmware update van 20 euro maakt dat 400.

En kunnen verkopen voor 170.... toen heb ik um maar aan mijn broertje verkocht voor een vriendenprijs van 150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-07-2023
Is het mogelijk om een Vpn verbinding op te stellen met je ipod touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om de 32 gb versie te kopen. Het enige wat mij er nu nog van weerhoudt is het verhaal dat de Wifi connectie niet altijd werkt. Op de apple site is er een ontzettend lang topic, met heel veel mensen die aangeven dat ze dit probleem hebben. Ik vroeg me af of jullie daar ook veel last van hebben? Juist de wifi vind ik erg leuk en handig erop, en het zou jammer zijn als ik geen verbinding zou kunnen maken.. :O Ik heb een lynksys router (ik weet niet of dat verder uitmaakt..). Hoe zit dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:16:
Ik ben van plan om de 32 gb versie te kopen. Het enige wat mij er nu nog van weerhoudt is het verhaal dat de Wifi connectie niet altijd werkt. Op de apple site is er een ontzettend lang topic, met heel veel mensen die aangeven dat ze dit probleem hebben. Ik vroeg me af of jullie daar ook veel last van hebben? Juist de wifi vind ik erg leuk en handig erop, en het zou jammer zijn als ik geen verbinding zou kunnen maken.. :O Ik heb een lynksys router (ik weet niet of dat verder uitmaakt..). Hoe zit dat bij jullie?
Ik heb dezelfde router en heb nooit problemen gehad bij mij thuis noch op de universiteit.

Maar morgen krijg ik de 2g binnen en zal ik je op de hoogte houden of ik daarmee wel problemen ondervind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:16:
heb hier thuis een linksys netwerkje wat ik steeds gebruik en daar geen probleme mee. Heb bij mijn vriendin echter wel dat hij niet kan inloggen als ik het wachtwoord gebruik, hoewel het niet helemaal zeker is dat dat wachtwoord klopt :S
Op school zijn er 2 draadloze niet beveiligde netwerken maar daar krijg ik geen toegang tot, weet niet of dat is omdat ik er steeds uit word gegooid door de admin op school of omdat het aan de touch ligt.. Maar normaal niet veel problemen met connecten als ik een draadloos netwerkje tegenkom dat niet beveiligd is. Met beveiliging heb ik nog niet echt getest omdat ik zelf geen beveiligd netwerk heb om dat op te doen..

Vind zelf wel dat de ontvanger in de touch niet helemaal je van het is, zeker niet als je vergelijkt met de laptop als ik die ernaast zet. Waar de touch maar 1 netwerk vind met zwakke sterkte vind de laptop er 5... Maja het werkt verder prima en vind het een erg leuke toevoeging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
darkpluisje schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:30:
[...]

heb hier thuis een linksys netwerkje wat ik steeds gebruik en daar geen probleme mee. Heb bij mijn vriendin echter wel dat hij niet kan inloggen als ik het wachtwoord gebruik, hoewel het niet helemaal zeker is dat dat wachtwoord klopt :S
Op school zijn er 2 draadloze niet beveiligde netwerken maar daar krijg ik geen toegang tot, weet niet of dat is omdat ik er steeds uit word gegooid door de admin op school of omdat het aan de touch ligt.. Maar normaal niet veel problemen met connecten als ik een draadloos netwerkje tegenkom dat niet beveiligd is. Met beveiliging heb ik nog niet echt getest omdat ik zelf geen beveiligd netwerk heb om dat op te doen..

Vind zelf wel dat de ontvanger in de touch niet helemaal je van het is, zeker niet als je vergelijkt met de laptop als ik die ernaast zet. Waar de touch maar 1 netwerk vind met zwakke sterkte vind de laptop er 5... Maja het werkt verder prima en vind het een erg leuke toevoeging
Even een hele off-topic vraag: waar/hoe kan je ook alweer dat password zien (van je netwerk)? Ik heb dat een jaar geleden ooit eens uitgezocht en toen opgeslagen in mijn iPod Touch, maar daar zie je nu alleen nog maar *********** dus daar heb ik ook weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Heeft iemand al een idee van de PW/RL prijzen van de iPod Touch 2G? Ik ben van plan m'n 'oude' 16GB V2 met 2.1 te verkopen en met bijbetaling een 2G te gaan halen. Maar uit de pricewatch prijzen kan ik niet heel veel wijzer worden met V2 of juist niets er achter.

En ook of iemand weet of de bluetooth chip in de 2G dusdanig te hacken valt of te gebruiken valt om stereo bluetooth met een headsetje daarvoor te gebruiken? Ik heb toch zo'n ding voor m'n eigen telefoon en werkt ook op m'n computer, dus dat zou wel relax draadloos zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Wiethoofd op 08-10-2008 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik heb net mijn iPod Touch 16GB 2g binnen en hijs echt prachtig!

Bij mij stond 2.1.1 firmware er trouwens al standaard op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Outlandos schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:58:
Ik heb net mijn iPod Touch 16GB 2g binnen en hijs echt prachtig!

Bij mij stond 2.1.1 firmware er trouwens al standaard op!
Gelukzak in Gent is hij nog steeds overal uitverkocht

.
Wiethoofd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:38:
Heeft iemand al een idee van de PW/RL prijzen van de iPod Touch 2G? Ik ben van plan m'n 'oude' 16GB V2 met 2.1 te verkopen en met bijbetaling een 2G te gaan halen. Maar uit de pricewatch prijzen kan ik niet heel veel wijzer worden met V2 of juist niets er achter.

En ook of iemand weet of de bluetooth chip in de 2G dusdanig te hacken valt of te gebruiken valt om stereo bluetooth met een headsetje daarvoor te gebruiken? Ik heb toch zo'n ding voor m'n eigen telefoon en werkt ook op m'n computer, dus dat zou wel relax draadloos zijn.
1. I can't quite follow
2. Ik vrees ervoor dat dit niet doenbaar is voor de gemiddelde tweaker of zelfs onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Heeft iemand al een idee van de prijzen van de iPod Touch 2G, behalve de Apple online store? In de Pricewatch staat namelijk niet duidelijk vermeld of het om een 2G Touch of een 1G Touch gaat.
2. Ik vrees ervoor dat dit niet doenbaar is voor de gemiddelde tweaker of zelfs onmogelijk.
Mocht er een mogelijkheid zijn, dan zal die zeker geëxploiteerd worden, en zal er wel een guide op internet verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Wiethoofd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 20:59:
[...]

Heeft iemand al een idee van de prijzen van de iPod Touch 2G, behalve de Apple online store? In de Pricewatch staat namelijk niet duidelijk vermeld of het om een 2G Touch of een 1G Touch gaat.
Meestal zitten de prijzen dicht bij de apple store prijzen, dus verwacht maar niet te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik heb sinds 2 dagen mijn iPod Touch 2nd Gen (8gb) met firmware 2.1.1. Het is een pracht apparaat met veel functies, maar ik heb enkele puntjes van kritiek:

1) Batterijtijd. Deze valt echt tegen. Hoewel de 2nd gen Touch een x aantal uur langer mee zou moeten gaan dan de 1st gen, blijkt dit in praktijk vies tegen te vallen. De 1st gen doet praktisch even lang met een batterij. Ik weet wel dat de batterijtijd verlengd kan worden door de lichtintensiteit en het gebruik aan te passen, maar ik vind het toch een beetje een nep.

2) Wifi-connectie. Ik heb net zoals vele andere mensen (zie het lange topic op het Apple forum) een probleem met het connecten met SOMMIGE draadloze netwerken.
Het is een beetje een vreemde situatie: wij hebben een kpn experiabox die een draadloos signaal uitzend. Om dit signaal te versterken hebben we boven een D-link router gezet die dit signaal doorstuurt. Het vreemde is dat het niet lukt om met mijn iPod in te loggen op dit D-link signaal, maar (na per toeval te hebben ontdenkt) wel op het signaal van de experiabox. Kortom: ik heb dus alleen beneden Wifi bereik.
Met de iPod touch 1st gen lukte het trouwens wel gewoon om in te loggen op dit D-link signaal, zonder een enkel probleem.
Gelukkig is dit een known issue en verwacht ik dan ook dat ze het met een firmware update zullen verhelpen, aangezien dit dus overduidelijk iets softwarematigs is van de 2.1.1.

Ik vind zou dit trouwens geen reden vinden om de iPod Touch 2nd gen NIET te kopen, aangezien er op korte termijn echt wel een patch zal komen.

3) Dit geld voor alleen mensen die de Invisible Shield van Zagg willen gebruiken. Als groot Zagg fan (heb al iets van 6 a 7 shields gekocht daar) ben ik erg ervaren met het plaatsen van deze shields en ze zitten dan ook prefect.
Ik heb voor mijn Touch dus ook letterlijk het doosje van mijn iPod dicht gehouden voordat ik de shield binnen had.
Anyway, om een lang verhaal kort te maken: de Zagg shield past niet goed. De vormen rond de knopjes en ingangen pasten precies, maar bovenaan houd je gewoon twee flappen over die niet te plakken zijn(onmogelijke draaihoek voor het materiaal). Na zo'n 3 uur achterelkaar te hebben gekloot stond ik voor twee keuzes: alles erafhalen en terugsturen naar Zagg (garantie) of gewoon de shield zelf verbouwen. Uiteindelijk voor het laatste gekozen, omdat ik geen zin had om weer 11 (!) dagen te wachten op mijn shield. Na mijn aanpassing past de shield prima, maar er is wel een hoek onbeschermd. Al met al ben ik erg teleurgesteld in Zagg, dat ze zoiets leveren voor een vliesje van 26 dollar. Ik zal ze dan ook een e-mail hierover sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen.Abeelen
Ik heb afgelopen week een iPod Touch 16GB 2G gekocht en aan de zijkant van de iPod zat een heel vervelend stikkertje met de volgende tekst:

"a pleine puissance l'ecoute prolongée du baladeur
peut endommager l'oreille de l'utilisateur.
"

Kan iemand die voor mij vertalen in goed nederlands/engels?

En heeft iemand anders ook dezelfde ervaring gehad als mij met dit stikkertje?

Greetz,

Jeroen van Abeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Jeroen.Abeelen schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:26:
http://translate.google.com letterlijke vertaling
heeft volledige kracht van langdurig luisteren apparaat
kan uw gehoor beschadigen.
Ik op m'n 1G, gewoon er af peuteren en even napoetsen om plakresten te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen.Abeelen
Wiethoofd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:33:
[...]

http://translate.google.com letterlijke vertaling
heeft volledige kracht van langdurig luisteren apparaat
kan uw gehoor beschadigen.

[...]

Ik op m'n 1G, gewoon er af peuteren en even napoetsen om plakresten te verwijderen.
ok Thx voor het vertalen, maar ik vind het niet zo netjes dat het echt een stikkertje is met van de vieze plak ipv. zon seal-stikker die op de voorkant zit :N

Greetz,

Jeroen van Abeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen.Abeelen schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:35:
[...]

ok Thx voor het vertalen, maar ik vind het niet zo netjes dat het echt een stikkertje is met van de vieze plak ipv. zon seal-stikker die op de voorkant zit :N

Greetz,

Jeroen van Abeelen
Huh, wat maakt dat nou uit? Gewoon een doekje erover en weg zijn de (eventuele) plakrestjes. Anyway diezelfde stikker zat ook op de onderkant van het doosje, waarbij een duidelijke afbeelding staat van een oor met een bliksemflits er doorheen. Laat zich wel raden natuurlijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen.Abeelen
EEN KLEINE VREEMDE FOUT, ZOU IEMAND ANDERS DIT OOK WILLEN TESTEN OP ZIJN/HAAR IPOD TOUCH?

Stap 1: Je stuurt een e-mailtje naar je e-mailadres op je iPod met een goede kwaliteit foto erbij als bijlage. (in mijn geval een @yahoo.com account)

Stap 2: Je zoekt naar nieuwe e-mail's op je iPod touch, je opent de e-mail met de foto erin.

Stap 3: Je ziet in de e-mail dat de foto mooi en scherp is, dus je tikt hem een keer aan en je klikt op "afbeelding bewaren".

Stap 4: Nu zal de foto dus in je map "Foto's" staan onder het kopje "Bewaarde foto's" je opent de foto in die mapje en is de kwaliteit van de foto nu net zo goed als in de e-mail of véél slechter?

Mijn vraag aan u is dus, blijft de kwaliteit even goed? Òf word de foto drastisch onscherper nadat je hem opent in het mapje "Bewaarde foto's"?

Greetz,

Jeroen van Abeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Jeroen.Abeelen schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:51:
EEN KLEINE VREEMDE FOUT, ZOU IEMAND ANDERS DIT OOK WILLEN TESTEN OP ZIJN/HAAR IPOD TOUCH?

Stap 1: Je stuurt een e-mailtje naar je e-mailadres op je iPod met een goede kwaliteit foto erbij als bijlage. (in mijn geval een @yahoo.com account)

Stap 2: Je zoekt naar nieuwe e-mail's op je iPod touch, je opent de e-mail met de foto erin.

Stap 3: Je ziet in de e-mail dat de foto mooi en scherp is, dus je tikt hem een keer aan en je klikt op "afbeelding bewaren".

Stap 4: Nu zal de foto dus in je map "Foto's" staan onder het kopje "Bewaarde foto's" je opent de foto in die mapje en is de kwaliteit van de foto nu net zo goed als in de e-mail of véél slechter?

Mijn vraag aan u is dus, blijft de kwaliteit even goed? Òf word de foto drastisch onscherper nadat je hem opent in het mapje "Bewaarde foto's"?

Greetz,

Jeroen van Abeelen
Je ipod resized de foto als je deze opslaat, vandaar dat je foto van een slechtere kwaliteit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen.Abeelen
lasharor schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:56:
[...]

Je ipod resized de foto als je deze opslaat, vandaar dat je foto van een slechtere kwaliteit is
Nee das raar want de size blijft ongeveer even groot, maar de kwaliteit word super Blurry?

heeft u het al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er nou aan mij of zijn de iPod Touch docking adapters op de apple site uitverkocht? Ze verkopen ze alleen in sets van 3, beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen.Abeelen
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:12:
Ligt er nou aan mij of zijn de iPod Touch docking adapters op de apple site uitverkocht? Ze verkopen ze alleen in sets van 3, beetje jammer...
2nd Gen?

Anders mag je die van mij wel overkopen, nog sealed in de verpakking :-)?

Greetz,

Jeroen van Abeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik heb afgelopen week een iPod Touch 16GB 2G gekocht en aan de zijkant van de iPod zat een heel vervelend stikkertje met de volgende tekst:

"

Greetz,

Jeroen van Abeelen
Nee ik kan geen sticker voor me halen, of hij was heel makkelijk eraf te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaranQQ
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-10-2020
Omdat er nog geen JB is voor de 2G Touch ben ik dringend op zoek naar een goed alternatief voor PocketTouch. Ik gebruikte mijn eerste ipod touch altijd in de auto in een houder icm de aux in van mijn autoradio. Handig om naast het stuur met eenvoudige 'vegen' de muziek te bedienen. Dus ik mis PocketTouch enorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan ook een ipod touch aan te schaffen. Nu zie ik dat er 2 versie's zijn, als ik het goed begrijp is het enige echte verschil (na een betaalde update van de "oude" ipod touch) nike+ en de volume knop aan de zijkant. Klopt dit? Want als dat zo is ga ik geen 50 euro meer neer leggen voor de ipod touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaranQQ
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-10-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:53:
Ik ben van plan ook een ipod touch aan te schaffen. Nu zie ik dat er 2 versie's zijn, als ik het goed begrijp is het enige echte verschil (na een betaalde update van de "oude" ipod touch) nike+ en de volume knop aan de zijkant. Klopt dit? Want als dat zo is ga ik geen 50 euro meer neer leggen voor de ipod touch.
en ingebouwde speaker ....

en op den duur mss bleutooth en FM transmitter functies want dat schijnt de chip die er nu in zit ook te kunnen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
en lichter en een betere batterij, 50 euro zeker waard imo

[ Voor 27% gewijzigd door outlandos op 14-10-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"

Greetz,

Jeroen van Abeelen
Vandaag een 32GB gekocht, onmogelijk om dat stickertje er fatsoenlijk af te krijgen! Gelukkig heb ik er een kleine case omheen zitten, de zijkant van mijn Touch is in ieder geval al goed lelijk na 1 dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien mijn huidige mp3 speler gebreken begint te vertonen ben ik op zoek naar een nieuwe. De ipod touch leek mij een goede vervanger omdat ik dan ook meteen films af kan spelen. Nu heb ik al enkele reviews en deze thread doorgelezen, maar ik zit nog met een paar vragen. Misschien dat iemand hier ze kan beantwoorden.

Mijn huidige mp3 speler gebruik ik ook als USB stick om gegevens van het werk mee naar huis te nemen en andersom. Voor muziek en films vind ik het geen probleem om via een programma te werken zoals iTunes. Maar hoe makkelijk is het om data op de ipod te zetten? Kan dat buiten iTunes om? Kan het werken als een gewone USB stick?
In de openingspost staat wel iets over jailbreaken en een programma van Apple zelf, maar er staan verder geen details over de toegang die het geeft.

Ik gebruik mijn mp3 speler eigenlijk altijd als ik met de fiets onderweg ben. Dan zit ie in de binnenzak van mijn jas of in mijn broekzak. Wat er dan wel eens wil gebeuren is dat de knoppen ingedrukt worden zodat naar een volgend nummer wordt geskipped (geen echt groot probleem) maar het kan ook zijn dat het geluid in een keer een stuk harder staat (wel een probleem). Dit gebeurd natuurlijk alleen als ik vergeet de mp3 speler te locken. Zit er op de ipod touch ook een lock functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:30:
Zit er op de ipod touch ook een lock functie?
Ja. En mocht ie niet gelockt zijn dan zal er ook niet snel iets gebeuren omdat de touchscreen alleen reageert op aanraking van vingers en geen andere 'materialen' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe duur de 32 gig versie is bij de mediamarkt?
Ze hebben komende dagen een actie namelijk waarbij je korting krijgt.
Echter staat alleen de korting op internet en niet de prijs zelf...
Zo vervelend altijd dat de mediamarkt nooit de prijzen erbij zet op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beck
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 19:13
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:16:
Weet iemand hoe duur de 32 gig versie is bij de mediamarkt?
Ze hebben komende dagen een actie namelijk waarbij je korting krijgt.
Echter staat alleen de korting op internet en niet de prijs zelf...
Zo vervelend altijd dat de mediamarkt nooit de prijzen erbij zet op internet
De korting bij de mediamarkt geldt volgens mij alleen voor de oude touch. De 32 gig in de folder heeft productnr MB376, terwijl de nieuwe touch (2G) productnr MB533 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, hoe doen jullie het met je hotmail op je ipod touch. Zal vast al een veelbesproken onderwerp zijn, maar izymail is een trial, zijn er nog andere mogelijkheden?
Vriendelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Hotmail moet via Safari, een andere mogelijkheid: Yahoo mail, of Gmail ;)
Of natuurlijk 1 van de andere mogelijkheden die de iPod wel native ondersteund:
Afbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/ipodreview/mail-screenshot.png
Onder 'Anders' wordt hier verstaan een Pop3 of IMAP email-adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:55:
[...]

Vandaag een 32GB gekocht, onmogelijk om dat stickertje er fatsoenlijk af te krijgen! Gelukkig heb ik er een kleine case omheen zitten, de zijkant van mijn Touch is in ieder geval al goed lelijk na 1 dag...
Is er prima af te krijgen, sticker eraf trekken en met een stoffen doek de lijm resten eraf vegen :)
Is inderdaad even lastig, maar je ziet er daarna niks meer van.

Meer mensen er last van dat die soms apps niet meer meer wilt opstarten? dan start die een app, en 3 seconden later springt die weer na het hoofdscherm.
Alles opnieuw restoren is enigste wat helpt tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerminalNL schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:38:
[...]
Meer mensen er last van dat die soms apps niet meer meer wilt opstarten? dan start die een app, en 3 seconden later springt die weer na het hoofdscherm.
Had ik ook last van eerst (1g) maar naar een keertje een hard reset te hebben gedaan heb ik er geen last meer van gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ik heb ook sinds vandaag een iPod Touch 16GB. Nu zou ik graag een invisable shield aanschaffen. Het probleem is echter dat er zoveel verschillende aanbieders zijn. Wat vinden jullie prijs/kwaliteit de beste? Er zijn er namelijk al van 7 dollar, maar ook van 25. Zijn deze qua kwaliteit evenwaardig? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
Waarom een shield erop? Heb er geen shield op, en op krassen op de achterkant na blijft die prima :)

Weer het zelfde probleem dat die apps niet meer wil laden.
Al een hard reset gegeven, maar dit helpt niks helaas, nog meer opties?

[ Voor 28% gewijzigd door TerminalNL op 17-10-2008 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerminalNL schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:51:
Waarom een shield erop? Heb er geen shield op, en op krassen op de achterkant na blijft die prima :)
Juist vooral om de krassen op de achterkant... Een shield op de achterkant hindert helemaal niet, je ziet het niet, de iPod glijdt minder snel weg, ... Alleen maar voordelen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerminalNL schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:38:
[...]

Is er prima af te krijgen, sticker eraf trekken en met een stoffen doek de lijm resten eraf vegen :)
Is inderdaad even lastig, maar je ziet er daarna niks meer van.

Dit probleem heb ik ook een paar maal gehad. Wat bij mij hielp is dat ik een nieuwe (gratis) app installeerde.
Hierbij moest ik opnieuw itunes username en password intikken en dan werkte de bestaande apps ook weer.
De apps applicatie is soms mijn username kwijt en daardoor lijkt het of de apps niet werken

G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beck
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 19:13
beck schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:45:
[...]

De korting bij de mediamarkt geldt volgens mij alleen voor de oude touch. De 32 gig in de folder heeft productnr MB376, terwijl de nieuwe touch (2G) productnr MB533 heeft.
Misschien de ultieme vorm van zelfbevlekking om jezelf te quoten, maar ik wilde dit toch even melden:

Zojuist ben ik naar de mediamarkt geweest en het blijkt zo te zijn dat de korting ook voor de 2G Touch geldt. Helaas hadden ze de 32 gig niet meer op voorraad, dus ik heb hem laten bestellen. Het totaalbedrag komt nu dus op €329,- :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic. Zie ook Apple Media Devices Beleid.