• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:03

RnB

Ghehe, had ik ook jaa. :P Je luistert automatisch datgene waar je vaker naar luistert en dan hoor je sommige nummers nooit meer, terwijl die ook wel erg dope zijn. Zeker omdat ik alle kutnummers verwijder en dus alleen maar leuke nummers overhoud. :)

• JoppeA
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:51
Ik heb even een kort vraagje, ik ben namelijk op zoek naar een portable power pack voor de iPod, en dan het liefst niet zo duur.
Ik zie op veel Amerikaanse/Engelse site's deze dingen wel staan voor 20 euro (incl. verzending), maar dan zit je met het probleem dat ze gemaakt zijn voor een Engels/Amerikaans stopcontact. Weet iemand een site waar je goedkope portable power packs kan vinden met Europse stekker?

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
hoegroot is de gemiddelde app? en hoe groot is een spel als linerider/monkeyball? want ben nog erg aan het twijfelen tussen een 8gb en 16gb... vind de16 wel stuk duurder oppeens en ik heb nu 4gb wat voor mij muziek opzich wel oke is. Wil weten of de overige 4gb genoeg is voor wat film en apps. Als ik een 16gb koop word hij namelijk 2e hands en dan zit ik aan een generatie minder, en dat vind ik eigenlijk ook niet zo'n idee

• RnB

RnB

De grootste app is geloof ik nog geen 10MB, maar de meeste zijn gewoon rond de 2 à 3MB, niet echt groot dus. ;)
Je houdt netto zo'n 3,19GB over als je echt 4GB aan muziek erop pleurt en dat is meer dan genoeg voor (veel) apps en een aantal films. Zoals eerder aangegeven is, ligt het idd aan de kwaliteit van de film hoe groot ie wordt, maar met sufficiënte kwaliteit films ben je zo'n 180 à 200MB kwijt voor 1 film.

Derest mag jezelf over nadenken. :)

Verwijderd

JoppeA schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:16:
Ik heb even een kort vraagje, ik ben namelijk op zoek naar een portable power pack voor de iPod, en dan het liefst niet zo duur.
Ik zie op veel Amerikaanse/Engelse site's deze dingen wel staan voor 20 euro (incl. verzending), maar dan zit je met het probleem dat ze gemaakt zijn voor een Engels/Amerikaans stopcontact. Weet iemand een site waar je goedkope portable power packs kan vinden met Europse stekker?
Geloof dat philips ze ook heeft :o

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
RnB schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:24:
De grootste app is geloof ik nog geen 10MB, maar de meeste zijn gewoon rond de 2 à 3MB, niet echt groot dus. ;)
Je houdt netto zo'n 3,19GB over als je echt 4GB aan muziek erop pleurt en dat is meer dan genoeg voor (veel) apps en een aantal films. Zoals eerder aangegeven is, ligt het idd aan de kwaliteit van de film hoe groot ie wordt, maar met sufficiënte kwaliteit films ben je zo'n 180 à 200MB kwijt voor 1 film.

Derest mag jezelf over nadenken. :)
Dat klopt niet echt, vooral spellen zijn meestal een stuk groter. Monkey Ball is bijv. ongeveer 35 mb en Spore zelfs tegen de 80 mb. Desondanks zijn de meest apps minder dan 20 mb groot :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• RnB

RnB

TACHTIG MEGABYTE?!

Hm, dan heb ik toch verkeerd gekeken, sorry voor de foute info! :>

Derest klopt wel toch? :P

[ Voor 23% gewijzigd door RnB op 17-09-2008 20:13 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
RnB schreef op woensdag 17 september 2008 @ 20:12:
TACHTIG MEGABYTE?!

Hm, dan heb ik toch verkeerd gekeken, sorry voor de foute info! :>

Derest klopt wel toch? :P
Derest mag jezelf over nadenken.
Jahoor :+

Nee, de rest klopt wel.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Ik heb nu voor mijn 5e ipod touch een reparatie aangevraagd i.v.m. stuck pixels, als apple een vervanger laat opsturen krijg ik alweer mijn 6e ipod touch.. (heb dit vermeld!)

Wat als ik weer stuck pixels ontdek? Welke stappen kan ik dan ondernemen?

Tanks!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ehm.. wat waren het de vorige keren?

Verwijderd

de vorige keren had ik ook last van stuck pixels, telkens weer :S

ik word er beetje gek van, heb 1 week geleden gebeld.. maar meneer de helpdeskmedewerker kon niet zeggen of ik een goede ipod kreeg ter vervanging, ze waren een helpdesk en geen ''magazijn''

dat vond ik beetje on professioneel antwoord

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 20:54:
Wat als ik weer stuck pixels ontdek? Welke stappen kan ik dan ondernemen?
Geld of een alternatief vragen. Je zou evt een 2G kunnen aanvragen met bijbetaling.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

bijbetaling terwijl ik al 460€ heb betaald?

Apple zou heel wat beter uit de kast komen om mij een 2G ipod touch aan te bieden!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:47
Hoedje schreef op woensdag 17 september 2008 @ 20:02:
[...]

Dat klopt niet echt, vooral spellen zijn meestal een stuk groter. Monkey Ball is bijv. ongeveer 35 mb en Spore zelfs tegen de 80 mb. Desondanks zijn de meest apps minder dan 20 mb groot :)
En Texas HoldEm zelfs 129mb 8)7.

Verwijderd

Sinds ik iTunes 8.0 icm firmware 2.1 heb draaien krijg ik telkens wanneer ik mn touch aansluit een foutmelding:

"iTunes kan geen informatie over gegevensklassen uit de synchronisatievoorzieningen laden. Sluit de kabel opnieuw aan of probeer het later opnieuw"

Na op OK te klikken wordt er normaal gesychroniseerd en is mn touch normaal herkend.
Iemand enig idee wat dit is (en hoe ik die melding kwijt raak)?

Dit gebeurt overigens alleen de 1ste keer als ik een contact maak in iTunes, als ik iTunes niet afsluit maar de touch loshaal en opnieuw aansluit krijg ik de melding niet.
Maar bij afsluiten van iTunes en opnieuw koppelen van touch krijg ik em weer.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 10:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 08:58:
[...]

_/-\o_ of het nu aan itunes 8 icm 2.1 ligt of iets anders (ik had hiervoor dus elke mogelijke combi/volgorde gebruikt die je maar kan bedenken zonder resultaat)...... maar HET WERKT.
thx :*)
Grrrrrrrrrrrrrrrrr te vroeg gejuichd...... :(
Remote deed het dus ...... maar op enig moment werd mn bibliotheek niet meer herkend.
Ik heb toen in Remote de bib verwijderd en getracht deze opnieuw toe te voegen op de eerder beschreven manier.
Geen enkel effect.... :? ik krijg (wederom) onder mn ipod lijstje in iTunes geen extra icoon om de code in te tikken.
Nog tips??

• Liquid
  • Niet online
Ik heb zojuist een belkin leren hoesje binnen gekregen. Het is echt een heel mooi en slank bescherming "agenda'tje". Hiervoor had ik een iskin, maar dat vond ik helaas echt te lelijk.

De iskin is wel een veel betere bescherming en voor op vakanties zal ik die ook gebruiken. Maar in dagelijks gebruik oogt de belkin veel sjieker. Wel jammer dat het niet het bovenste randje helemaal afdicht. Ook zit bij mij het onderste bevestingslint net iets te veel naar rechts over de jack-input.

Al met al voor 8,95 heb je een prachtige beschermingshoes voor normaal gebruik van de ipod toch (1g)

• Wiethoofd
Liquid schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:24:
Al met al voor 8,95 heb je een prachtige beschermingshoes voor normaal gebruik van de ipod toch (1g)
op Sourcingmap.com staan ook heel veel hoesjes etc. Deze zijn niet duur (±2 euro/stu) en de levering is zeer snel (binnen 1,5 - 2 weken vanuit Amerika laten vliegen) Ik heb de zebra skin en een hele reut andere hoesjes besteld en kan nu theoretisch elke dag een andere skin doen.

• Liquid
  • Niet online
Mja, ik wilde iets zakelijks hebben. Zeg maar waar je ook een pda in wilt zien, vandaar ik de iskin wilde vervangen en zijn soortgenoten ook. Niettemin blijft de iskin het beste bescherming geven van alle zonder zo'n dikke hardshell erom heen te hebben.

Verwijderd

Ik sta op het punt om een Ipod Touch 2G (8GB) aan te schaffen. Deze heb ik gisteren dan ook besteld op bol.com (209 euro), waar duidelijk de vermelding bij stond dat hij morgen (lees: vandaag), zo niet overmorgen (lees: vrijdag) in huis zou zijn. Nu staat er bij bestelstatus echter nog altijd 'in behandeling' en bij de Ipod staat nu: "Tijdelijk niet leverbaar - We doen onze uiterste best dit product binnen 2-3 weken te leveren". Dit betekent dus hoogstwaarschijnlijk dat ik nog een tijd kan wachten. En laat nou net de reden dat ik bij Bol.com besteld heb zijn dat ik hem snel in huis zou hebben.

Dus nu ben ik op zoek naar een ander verkooppunt waar ze hem wel op voorraad hebben, of in ieder geval snel kunnen leveren voor een acceptabele prijs (buiten Apple shop). Bij zo'n beetje elke internetshop is hij niet voorradig en ook in winkels is hij vaak niet eens te koop en is hij dat wel, dan voor een absurde prijs. Iemand nog een tip? Alvast bedankt.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:23:
Ik sta op het punt om een Ipod Touch 2G (8GB) aan te schaffen. Deze heb ik gisteren dan ook besteld op bol.com (209 euro), waar duidelijk de vermelding bij stond dat hij morgen (lees: vandaag), zo niet overmorgen (lees: vrijdag) in huis zou zijn. Nu staat er bij bestelstatus echter nog altijd 'in behandeling' en bij de Ipod staat nu: "Tijdelijk niet leverbaar - We doen onze uiterste best dit product binnen 2-3 weken te leveren". Dit betekent dus hoogstwaarschijnlijk dat ik nog een tijd kan wachten. En laat nou net de reden dat ik bij Bol.com besteld heb zijn dat ik hem snel in huis zou hebben.

Dus nu ben ik op zoek naar een ander verkooppunt waar ze hem wel op voorraad hebben, of in ieder geval snel kunnen leveren voor een acceptabele prijs (buiten Apple shop). Bij zo'n beetje elke internetshop is hij niet voorradig en ook in winkels is hij vaak niet eens te koop en is hij dat wel, dan voor een absurde prijs. Iemand nog een tip? Alvast bedankt.
Waarom niet de Appleshop ? Daar is die 219? toch acceptabel?

Verwijderd

meeste winkels hebben hem nu wel hoor, voor normale prijs.

iig zeker de 8 gb..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 15:50 ]

Verwijderd

Bij de Apple shop duurt het ook 3-5 werkdagen voor ze hem leveren. Wat is de prijs bij de Mediamarkt/Saturn? Anders ga ik daar morgen maar eens langs...

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:29

dbzfan

Nee.

Nieuw aan 2.1 is ook dat als je een podcast niet helemaal hebt afgespeelt.. je nog een half blauw bolletje te zien krijgt, en hoeveel tijd je nog moet luisteren :)

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:51:
Bij de Apple shop duurt het ook 3-5 werkdagen voor ze hem leveren. Wat is de prijs bij de Mediamarkt/Saturn? Anders ga ik daar morgen maar eens langs...
Apple producten zijn in de winkel overal even duur. Dezelfde prijs als in de Apple Store dus.

• Mauritssvt
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-09 15:42
Wiethoofd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:41:
[...]

op Sourcingmap.com staan ook heel veel hoesjes etc. Deze zijn niet duur (±2 euro/stu) en de levering is zeer snel (binnen 1,5 - 2 weken vanuit Amerika laten vliegen) Ik heb de zebra skin en een hele reut andere hoesjes besteld en kan nu theoretisch elke dag een andere skin doen.
kunnen deze hoesjes ook gebruikt worden voor de 2G?

• Wiethoofd
Mauritssvt schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:04:
kunnen deze hoesjes ook gebruikt worden voor de 2G?
Dat denk ik niet, tenzij het er bij staat dat hij voor de 2G geschikt is.

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:04
3G past ook niet in een first gen hoesje aangezien hij iets breder is.

• Tegels
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 15:00
MrAcid schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:59:
[...]

Apple producten zijn in de winkel overal even duur. Dezelfde prijs als in de Apple Store dus.
Daar heb ik heel sterke twijfels aan wat jij nu beweert....

• Mauritssvt
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-09 15:42
Wiethoofd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:54:
[...]

Dat denk ik niet, tenzij het er bij staat dat hij voor de 2G geschikt is.
oke, dan nog even wachten op geschikte hoesjes...

• darkpluisje
MrAcid schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:59:
[...]

dus als je in de pricewatch ipod touch intypt, dan zie je alle winkels met dezelfde prijs staan...

mag jij dat voor de grap is voor mij proberen ... :w

Verwijderd

darkpluisje schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:41:
[...]

dus als je in de pricewatch ipod touch intypt, dan zie je alle winkels met dezelfde prijs staan...

mag jij dat voor de grap is voor mij proberen ... :w
dat zijn internet winkels

• Wiethoofd
idd, in alle Apple Store's zijn alle Apple producten gelijk geprijsd (niet dat een iBook net zo duur is als een iPod Touch, maar de zin lijkt me duidelijk genoeg) Dezelfde prijzen in de Apple Store's worden ook in de online Apple Store gehandhaafd, of het is net andersom :+

Internetwinkels hebben geen/minder/nauwelijks personeel en kunnen daarom veel lagere prijzen hanteren, ook zijn de inkoopkosten en de invoerbelasting niet meer van toepassing of rekent een internetwinkel daar minder van door aan de klant.

Dus dat dat ook weer opgehelderd is ;)

• darkpluisje
Wiethoofd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:35:
idd, in alle Apple Store's zijn alle Apple producten gelijk geprijsd (niet dat een iBook net zo duur is als een iPod Touch, maar de zin lijkt me duidelijk genoeg) Dezelfde prijzen in de Apple Store's worden ook in de online Apple Store gehandhaafd, of het is net andersom :+

Internetwinkels hebben geen/minder/nauwelijks personeel en kunnen daarom veel lagere prijzen hanteren, ook zijn de inkoopkosten en de invoerbelasting niet meer van toepassing of rekent een internetwinkel daar minder van door aan de klant.

Dus dat dat ook weer opgehelderd is ;)
toch denk ik dat een MM (waar de post over ging om te beginnen) een andere prijs rekent. En tel daar bij op dat veel winkels in de pricewatch ook een ''echte'' winkel hebben, alternate heeft een redelijk grote shop bijv.

Verwijderd

MM zijn ze even duur...

en zoiezo zijn ipods/ apples niet echt veel goedkoper aan te komen.

maar als je een samsung tv koopt kan je zo bij de MM ofzo 500 euro meer betalen als bijv. een alternate..

Verwijderd

The WPA functionaliteit werkt bij de meeste routers niet op de Ipod 2gn. Dit is een bug in de nieuwe Ipod. Ik heb een oude die perfect werkt met wpa wifi en een nieuwe die het niet doet op WPA. Alleen op de verouderde WEP encryptie. Zie ook onderstaande link:

http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=8062621

Dit is een grote bug op de nieuwe Ipod, hou daar rekening mee. Zal via een nieuwe software versie opgelost moeten worden. Het gaat om linksys, belkin, zyxel routers enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen problemen hier met een iPod Touch 2G (nieuwste firmware) op een WPA-beveiligd Philips Wi-Fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een mail van SHAZAM gekregen:

Hi .....,

Thanks for your interest in the Shazam Service. There is a future release of the Shazam iPhone application planned which should also work on the new iTouch. Please check back with us in about 6 weeks time to see if we have a date and further information for this release.

Best Regards,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof ook niet dat er Philips bij staat in mijn bericht of wel?
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:27:
Geen problemen hier met een iPod Touch 2G (nieuwste firmware) op een WPA-beveiligd Philips Wi-Fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Dude, hij zegt alleen dat hij geen problemen ermee heeft, laat m lekker.
Jij zegt meeste routers en
Het gaat om linksys, belkin, zyxel routers enzovoort.
Nee, dat is lekker duidelijk. Nu weten we tenminste dat het niet bij een Philips router voorkomt.

[ Voor 14% gewijzigd door RnB op 19-09-2008 20:18 ]

• link_AJ
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:54
Lol, moet je eens horen wat mij overkomen is.

Anderhalve week heb ik bij Dixons de iPod Touch 2G 32GB besteld. Kort na de bestelling kreeg ik te horen dat de leverdatum een week opgeschoven is. Daarom had ik de bestelling geannuleerd met de hoop dat ik mijn geld snel terug zou krijgen en ik hem ergens anders zou kunnen bestellen waar hij eerder geleverd zou worden. Bestelling dus geannuleerd en toen maar wachten op het geld. Helaas duurde dat een aantal dagen. Afgelopen vrijdag had ik pas het geld weer op mijn rekening staan. Vlak voordat ik op zoek wilde gaan naar een andere site kreeg ik ineens een email. De email was van Dixons met de melding dat mijn bestelling was verzonden. Ik snapte het niet en dacht dat het een automatisch bericht was. Nu kreeg ik vanmiddag ineens een postbode aan de deur met een pakje, zat daar de geannuleerde Touch in :P Nu heb ik dus die Touch in huis + ik heb mijn 379 euro terug :P

Weet iemand nu wat ik het beste kan doen? Ik ben wel van plan om de Touch te houden, bovendien heb ik hem al in gebruik (top ding :P)

Kan iemand mij trouwens ook nog een hoesje oid aanraden voor de Touch waardoor hij langer krasvrij blijft?

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Wat je het beste kan doen is het geld aan mij overmaken :)
Serieus, gewoon even met Dixons bellen en naar hun rekening overmaken, wel zo netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:43:
Sinds ik iTunes 8.0 icm firmware 2.1 heb draaien krijg ik telkens wanneer ik mn touch aansluit een foutmelding:

"iTunes kan geen informatie over gegevensklassen uit de synchronisatievoorzieningen laden. Sluit de kabel opnieuw aan of probeer het later opnieuw"

Na op OK te klikken wordt er normaal gesychroniseerd en is mn touch normaal herkend.
Iemand enig idee wat dit is (en hoe ik die melding kwijt raak)?

Dit gebeurt overigens alleen de 1ste keer als ik een contact maak in iTunes, als ik iTunes niet afsluit maar de touch loshaal en opnieuw aansluit krijg ik de melding niet.
Maar bij afsluiten van iTunes en opnieuw koppelen van touch krijg ik em weer.
Nog geen reacties gezien op bovenstaande.... :/
Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bootje32ft schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 08:58:
[...]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
of het nu aan itunes 8 icm 2.1 ligt of iets anders (ik had hiervoor dus elke mogelijke combi/volgorde gebruikt die je maar kan bedenken zonder resultaat)...... maar HET WERKT.
thx
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Grrrrrrrrrrrrrrrrr te vroeg gejuichd......
Remote deed het dus ...... maar op enig moment werd mn bibliotheek niet meer herkend.
Ik heb toen in Remote de bib verwijderd en getracht deze opnieuw toe te voegen op de eerder beschreven manier.
Geen enkel effect.... ik krijg (wederom) onder mn ipod lijstje in iTunes geen extra icoon om de code in te tikken.
Nog tips??
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 10:33:
[...]

Nog geen reacties gezien op bovenstaande.... :/
Iemand suggesties?
Dit heb ik ook een aantal keren gehad, maar had verder geen consequenties. Ik kon gewoon nog mijn iPod met iTunes laten synchroniseren zonder problemen. Dus als dat bij jou ook het geval is, zou ik het gewoon lekker laten hoe het is, dat zal met 8.1 wel verbeterd worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook een nieuwe gekocht, 32 Gb met softversie 2.1.1 dus.
Ik gebruik dus ook Itunes 8.0.0.35 en alles gaat naar wens.
Het enige probleem is dat Itunes al twee maal de melding heeft gegeven " er is in itunes een fout opgetreden en wordt daarom afgesloten". Maar bij heropstarten gaat alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_AJ
Is het verstandig om je iPod overal mee te nemen zonder hoesje oid, aangezien de Touch vrij krasvrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Nee, hij is juist niet krasvrij. De achterkant krast heel, heel erg snel; de voorkant is inderdaad wel erg krasvrij. Ik heb ook te laat een hoesje gekocht, en heb er eigenlijk nog steeds spijt van. Maarja, ik lees ook vaak dat mensen zelfs met zeer zuinig gebruik krasjes krijgen.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Ik gebruik zo'n iPod sokje en desondanks zit de achterkant van mijn Touch vol met krassen (heb hem nu klein half jaar ofzo). Leer er maar mee leven want het is echt onvermijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
De iPod is krasvrij als je hem koopt, maar zonder het gebruik van een hoesje gaat hij absoluut wel bekrast raken. Een week je iPod los in je zak doen met je sleutels erbij en de mooi spiegelende achterkant is vergaan tot een matte, ruwe achterkant. Wat jij denk ik bedoelt is dat het touchscreen niet makkelijk te bekrassen is, en dat is wel waar.

Dus als jij het niet handig vindt om een hoesje te gebruiken en de achterkant van je iPod je niet zoveel uitmaakt, kan prima zonder :)

Overigens heb ik problemen met mijn iPod: de sleep-knop maakt al contact als ik hem maar half indruk, heel irritant tijdens bijv. gamen of een video kijken. Dit had ik al langer, maar ik kon er mee leven. Echter, nu is de ingang voor m'n oordopjes denk ik beschadigd, want normaal voel je zo'n klik als je je oordopjes erin doet, die is nu weg. De oordopjes vallen er dus ook zo uit en maken maar half contact (wat gek genoeg soms ook als resultaat heeft dat hij keihard geluid geeft, al staat het knopje helemaal naar links). M'n iPod is via de Apple Store online gekocht, echter ik ga morgen naar een Apple Store in Utrecht omdat ik 2 oktober naar het buitenland ga en hem voor die tijd terug wil hebben. Nou weet ik dat dat kan (is vaker gedaan heb ik hier gelezen), maar wat moet ik meenemen, behalve de iPod zelf ? Of is het serienummer dat op de iPod staat genoeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
ScottB schreef op zondag 21 september 2008 @ 19:57:
Nou weet ik dat dat kan (is vaker gedaan heb ik hier gelezen), maar wat moet ik meenemen, behalve de iPod zelf ? Of is het serienummer dat op de iPod staat genoeg ?
Wat je meeneemt krijg je terug, in de meeste gevallen nemen ze alleen je iPod in en krijg je ongeveer een week later een nieuwe in hetzelfde plasticje waarin je hem de eerste keer uit het doosje haalde.

En over de krasvrijheid van het scherm: het is minder krasgevoelig dan de achterkant maar niet onkrasbaar!

[ Voor 10% gewijzigd door Wiethoofd op 21-09-2008 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
iemand enige ervaring met de spiegellaag die je over je touch kan plakken? werkt het een beetje, kan je je scherm ngo goed zien, en werkt het touch dan nog een beetje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theodeboer
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-04-2021
De mijne is besteld, heb gekozen voor de 32GB versie.

Is besteld bij it's electronics. die hadden afgelopen vrijdag en zaterdag tax-free dagen, dus 19% korting.
Dus i.p.v. € 379,- heb ik maar € 319 betaald. :9

Moet wel tot 10 oktober wachten, maar dat vond ik voor die € 60,- korting wel waard.
Dus ik moet nog even geduld hebben. 8)7

Wanneer in bezit zal ik mijn ervaringen hier plaatsen.

Ik heb nog de volgende vraag:
Is er een radio accessoire beschikbaar zodat ik radio kan luisteren op de touch?
En hiermee bedoel ik niet softwarematig internetradio via wi-fi, maar hardwarematig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Binnenkort kan ik mijn nieuwe Ipod Touch 2G verwelkomen. Echter zoek ik hiervoor nog iets van bescherming tegen krassen e.d. Wat is hiervoor aan te raden? Wat gebruiken jullie hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Wiethoofd schreef op zondag 21 september 2008 @ 20:23:
[...]

Wat je meeneemt krijg je terug, in de meeste gevallen nemen ze alleen je iPod in en krijg je ongeveer een week later een nieuwe in hetzelfde plasticje waarin je hem de eerste keer uit het doosje haalde.

En over de krasvrijheid van het scherm: het is minder krasgevoelig dan de achterkant maar niet onkrasbaar!
Ik bedoelde eigenlijk meer de factuur ofzo, niet de accessoires die erbij geleverd worden ;)
theodeboer schreef op zondag 21 september 2008 @ 20:45:
Ik heb nog de volgende vraag:
Is er een radio accessoire beschikbaar zodat ik radio kan luisteren op de touch?
En hiermee bedoel ik niet softwarematig internetradio via wi-fi, maar hardwarematig dus.
Nope, de radio remote werkt helaas niet met de iPod touch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theodeboer
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-04-2021
Ik heb een vraagje. Binnenkort kan ik mijn nieuwe Ipod Touch 2G verwelkomen. Echter zoek ik hiervoor nog iets van bescherming tegen krassen e.d. Wat is hiervoor aan te raden? Wat gebruiken jullie hiervoor?
Ik heb van die i-pod sokken, die ga ik gebruiken.
http://store.apple.com/nl/product/M9720

En zo'n bescherm folie voor over het glas zie ik zelf niet zo zitten.
Nope, de radio remote werkt helaas niet met de iPod touch...
Jammer, beetje gemiste kans van apple.
Vreemd dat zoiets simpels als een radio niet beschikbaar is voor de Touch.

[ Voor 60% gewijzigd door theodeboer op 21-09-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
ScottB schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:17:
Ik bedoelde eigenlijk meer de factuur ofzo, niet de accessoires die erbij geleverd worden ;)
Je hebt m'n review gelezen, en daarin valt te lezen dat ik mijn touch bij de mediamarkt gekocht heb en dus zonder bon de applestore binnen ben gestapt en dus 2x daar een nieuwe gekregen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Wiethoofd schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:28:
[...]

Je hebt m'n review gelezen, en daarin valt te lezen dat ik mijn touch bij de mediamarkt gekocht heb en dus zonder bon de applestore binnen ben gestapt en dus 2x daar een nieuwe gekregen heb.
ow das wel echt service dan. Wou namelijk bij amac mijn touch kopen voor de hulp ed. maar als ik hem een stuk goedkoper ergerns anders kan halen, en toch bij hun kan komen voor hulp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Om heel eerlijk te zijn heb ik je review slechts vluchtig doorgelezen (ik ken immers de specificaties en mogelijkheden), en daarbij dat gemist O-) Thanks anyway, ben benieuwd wat ze mij morgen gaan vertellen. Ik hoop er eigenlijk ook nog op dat ik met een kleine bijbetaling een 2G kan krijgen, maar dat zal wel valse hoop zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:14:
Ik heb een vraagje. Binnenkort kan ik mijn Ipod Touch 2G verwelkomen. Echter zoek ik hiervoor nog iets van bescherming tegen krassen e.d. Wat is hiervoor aan te raden? Wat gebruiken jullie hiervoor?
Ik heb in Hong Kong via ebay beschermfolies aangekocht, maar nog niet ontvangen (waarschijnlijk volgende week)
Als ik ze heb, laat ik hier weten als die nog goed werken.
ze kosten wel maar enkele euro's voor 3 stuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_AJ
Zou deze ook geschikt zijn voor de Touch 2G?
http://store.apple.com/nl...MTY1NDA4Mg&mco=MTQ2Nzg5OA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Als je onderin even op die site kijkt:
Dit accessoire is geschikt voor de volgende iPod-modellen: iPod touch 1st generation
Dat lijkt me duidelijk genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_AJ
Wiethoofd schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:24:
[...]

[...]

Mja had ik al gezien, maar ik wist niet dat er zoveel verschil zat in de afmetingen tussen de 1G en 2G. Dacht dat de 2G ook wel zou passen in de 1G hoesjes, maar dat is dus blijkbaart niet zo...
Ik wil mijn 2G nog niet buiten de deur nemen zonder een hoesje, dus ik zal nog even moeten wachten.

Edit:
2G:
Hoogte: 110 mm
Breedte: 61,8 mm
Diepte: 8,5 mm

1G
Afmetingen (H x B x D) 11 x 6,2 x 0,8 cm

Dat is nagenoeg hetzelfde...

[ Voor 12% gewijzigd door link_AJ op 22-09-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:04
Ik heb een iSkin hoesje (zo'n rubberen) bij de MM gehaald en ondanks dat er (expliciet) geen 2G op staat past het hoesje in mijn ogen prima. Ik heb de flapjes voor connectoren wel eraf geknipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb verleden week deze gekocht
http://search.benl.ebay.b...B+(book+black)&category0=

Heel mooi leer en past er perfekt in.De prijs is toch heel wat beter en geleverd de volgende dag.

Alle knoppen zijn ook te bedienen zonder uit de hoes te halen, alsook de connectoren.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Wiethoofd schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:24:
[...]

[...]

ik denk eerlijk gezegd dat het meer is omdat je de volume knoppen niet kan bedienen dat apple hem als niet 2G proof bestempeld, denk dat als je pas de volume knoppen van buiten kan bedienen dat ze hem goed verklaren, om gezeur over de bruikbaarheid in een hoes te voorkomen.
Denk dat als je voor lief neemt dat je de volumeknoppen niet kan bedienen, dat je dan een prima hoesje voor je touch hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
vraagje, hoe zit het met het aansluiten van ipod touch op tv? Kan je gewoon een videobestand op touch zetten en dat afspelen (uiteraard met de juiste kabels), maar dan bedoel ik dus een bestand dat niet geconverteerd is voor de touch. Het lijkt me namelijk dat een bestand wat geconverteerd is voor een touch, er niet echt mooi uitziet als je dat op een grote hd-ready tv afspeelt...of valt dat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een (web) winkel waar je korting krijgt op de iPod Toch?
Modern.nl geeft korting maar heeft pas 10 oktober weer voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:17:
Weet iemand nog een (web) winkel waar je korting krijgt op de iPod Toch?
Modern.nl geeft korting maar heeft pas 10 oktober weer voorraad.
Bij bol.com kost hij 209 euro, scheelt dus een tientje met apple.com ;)

Tips over skins/cases voor Ipod Touch 2G blijven welkom overigens, ik ben nog steeds op zoek naar een geschikte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:19:
Tips over skins/cases voor Ipod Touch 2G blijven welkom overigens, ik ben nog steeds op zoek naar een geschikte :)
Sourcingmap al eens doorgezocht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een tech vraagje.
heb mijn touch ruim 3/4 jaar. FW 1.1.2 en jailbr.
werk voor mij goed genoeg en eigelijk nooit problemen.
sinds deze week, als ik youtube kies krijg ik de vermelding " kan geen vebinding met youtube maken"
terwijl safari wel werkt en bookmarks van youtube doen het ook gewoon.dus aleen niet de zoek pagina. vorige week had ik de touch niet opgeladen en dus paar dagen helemaal leeg.toen weer opgeladen. zou dit ermee te maken hebben? of heeft het te maken met "youtube fix" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
darkpluisje schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:00:
vraagje, hoe zit het met het aansluiten van ipod touch op tv? Kan je gewoon een videobestand op touch zetten en dat afspelen (uiteraard met de juiste kabels), maar dan bedoel ik dus een bestand dat niet geconverteerd is voor de touch. Het lijkt me namelijk dat een bestand wat geconverteerd is voor een touch, er niet echt mooi uitziet als je dat op een grote hd-ready tv afspeelt...of valt dat mee?
Zover bij mij bekend speelt de touch alleen mp4 bestanden als filmpjes af. Die zijn dus geconverteerd (ik gebruik het programmaatje jodix). De kwaliteit hangt wel af van de instellingen bij de conversie. Ik converteer ze altijd op de hoogste kwaliteit en dan is het beeld best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_AJ
Klopt het dan ook dat de bestandsgrootte groter is dan de originele film?
Als ik een film van 700 MB converteerd is hij opeens 2 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link_AJ schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:44:
Dat lijkt me stug. Ik converteer met iPodME een .avi van 350MB naar MP4 (320*240) van ongeveer 110MB. Prima beeld dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 16:33
ik ben nog opzoek naar een houder voor in de auto het mooist zou zijn als je hem kon roteren zodat je het scherm horizontaal en verticaal kan hebben.
iemand ervaringen met houders die je in de ventilatie gaten kan stoppen ??

ik had DLO VentMount gevonden maar waar ik dat ding kan bestellen is mij een raadsel

[ Voor 16% gewijzigd door djwb op 23-09-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:12:
[...]

Dat lijkt me stug. Ik converteer met iPodME een .avi van 350MB naar MP4 (320*240) van ongeveer 110MB. Prima beeld dan.
maar prima beeld voor op je ipod, of is het beeld ook nogsteeds prima voor op je tv? is het zo dat je bijna dezelfde kwaliteit hebt als waneer je de dvd zou branden? (lijkt me sterk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op iPod en auto tv is het idd prima. Grote HD zal wel 3x drama zijn.

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
link_AJ schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:44:
Klopt inderdaad. Een film van 700mb wordt bij mij regelmatig 1,4 gb. (soms neem ik de een na beste kwaliteit) Ik heb genoeg ruimte op de touch, dus dat is het probleem niet. Met kleinere resoluties wordt het inderdaad niet mooi op een groot scherm.

• link_AJ
wouter3 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:11:
[...]

Klopt inderdaad. Een film van 700mb wordt bij mij regelmatig 1,4 gb. (soms neem ik de een na beste kwaliteit) Ik heb genoeg ruimte op de touch, dus dat is het probleem niet. Met kleinere resoluties wordt het inderdaad niet mooi op een groot scherm.
Kheb nu een ander programmatje en daarmee word hij na het omzetten wel kleiner, wat dus logischer is omdat je pixels verliest. De kwaliteit is gewoon prima als je het filmpje op de Touch kijkt.

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Is er een mogelijkheid om de manier waarop de iTouch 2G telefoonnumers toont te veranderen? Als ik nu een telnr ingeef, bijv 056/22 04 22 dan maakt hij daar 05 6/2 20 42 2 van. Ik vind nergens een optie om dit te veranderen.

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Volgens mij zou dit moeten veranderen door bij instellingen>algemeen>regionotatie op Nederland te zetten.

Verwijderd

Ik vind het maar niet om op mijn ipod touch 2G mijn adresboek uit outlook express over te laden.
Weet iemand dit ?
In itunes vink ik wel de optie "contactgegevens syncroniseren met" aan, maar daar kan ik outlook, maar niet outlook express kiezen.
bij geavanceerd heb ik ook al contacten aangevinkt bij " gegevens op deze ipod vervangen"

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 09:48
Net een ghost-file terug gezet, kon ik Itunes ook weer opnieuw installeren. (XP als OS)
Hierna kwam ik tot de ontdekking dat Itunes een oude reservekopie in de instellingen had staan.
Straks bij het syncen is ie dus weer even bezig...
Kan ik ook de reservekopie ergens vinden op de c-schijf? Dan kan ik die meteen na het terugzetten terugkopieren.

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Verwijderd

bij mij staat de map itunes in mijn documenten/mijn muziek/itunes/....
Ge kunt altijd uw biblitheek exporteren en dan naar de map die ge wenst

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 20:31 ]

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 09:48
Ok, ik heb die map ook, maar daar staat alleen een backup van mijn applicaties (ipa-bestanden)
Kan ik hieruit opmaken dat een reservekopie niet zoiets is als bijvoorbeeld een ghost-image?

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Verwijderd

omitz schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:33:
Ok, ik heb die map ook, maar daar staat alleen een backup van mijn applicaties (ipa-bestanden)
Kan ik hieruit opmaken dat een reservekopie niet zoiets is als bijvoorbeeld een ghost-image?
Er is wel verschil tussen de twee. Een reserve copie van uw ipod bevat wel alle data van uw ipod maar een ghostimage is bv een copie dat ge maakt van uw pc, maar dan zit het operating systeem er ook in.Ge kunt met zo een image dus uw gehele pc herstellen zonder dat uw pc is opgestart.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:19:
[...]

Bij bol.com kost hij 209 euro, scheelt dus een tientje met apple.com ;)
Bol.com is inderdaad een tientje goedkoper maar er moet vast nog wel ergens een speciale actie zijn. Eerder gaf iemand al aan dat er bij de It's tax free dagen waren maar daar kwam ik te laat achter om een bestelling te plaatsen. Iemand nog suggesties?

Verwijderd

Ik zit met een toch wel irritant probleem. Ik heb sinds enkele dagen een iPod Touch, heb vroeger een iphone gehad. Nu studeer ik in Leuven (Belgie) en in elke aula is er wifi verbinding via kotnet. Om op internet te kunnen moet men zich altijd inloggen. Nu onthoudt mijn iPod Touch deze login gegevens niet. Hierdoor moet ik elke dag mijn username en paswoord ingeven om bvb mijn mails te checken tijdens de les. Bestaat hier een tooltje voor? Nu, ik weet dat het niet gewoon met cookies werkt want voor firefox is er ook al een speciaal tooltje gemaakt dat automatisch mijn username en paswoord ingeeft.

Alvast bedankt!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Nee, helaas, alles dat niet in cookies staat wordt ook niet onthouden door je iPod.

• Wiethoofd
Als je em jailbroken hebt moet je even de cookie fix in de installer opzoeken (1.1.4) en anders zou i het z oiok niiet eten aangezien ik alleen tijdelijk 2.0 non jailbroken heb gebruikt en daar alles gewoon werkte.

• link_AJ
Vraagje, hoe kun je makkelijk een nummer skippen als je de Touch in je broekzak hebt?

• Wiethoofd
dubbel homebutton tappen geeft onder de tijd een vorige, play/pauze en een volgende knop.

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

djwb schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:13:
ik ben nog opzoek naar een houder voor in de auto het mooist zou zijn als je hem kon roteren zodat je het scherm horizontaal en verticaal kan hebben.
iemand ervaringen met houders die je in de ventilatie gaten kan stoppen ??

ik had DLO VentMount gevonden maar waar ik dat ding kan bestellen is mij een raadsel
Dealextreme.com heeft daar in ieder geval verschillende modellen voor. Bijv. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13234

Ceci n'est pas une signature!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:40:
[...]

Bol.com is inderdaad een tientje goedkoper maar er moet vast nog wel ergens een speciale actie zijn. Eerder gaf iemand al aan dat er bij de It's tax free dagen waren maar daar kwam ik te laat achter om een bestelling te plaatsen. Iemand nog suggesties?
Ik ben daar ook benieuwd naar, na half opgelicht door modern.nl te zijn (Eerst aangeven dat het 200 euro is en dat het op vooraad is, en dan de volgende dag bellen dat het niet geleverd tot 10 oktober kan worden, en dat de status op hun site een foutje was. Toen daarna 11 dagen op mijn geld gewacht) heb ik gezocht naar een internet winkel die hem op vooraad had (hier in de buurt heeft geen een winkel hem). Jammer dat bol.com hem ook niet meer op vooraad heeft, ze hadden het een paar dagen geleden nog wel.

Verwijderd

Sander1991 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:07:
[...]

Ik ben daar ook benieuwd naar, na half opgelicht door modern.nl te zijn (Eerst aangeven dat het 200 euro is en dat het op vooraad is, en dan de volgende dag bellen dat het niet geleverd tot 10 oktober kan worden, en dat de status op hun site een foutje was. Toen daarna 11 dagen op mijn geld gewacht) heb ik gezocht naar een internet winkel die hem op vooraad had (hier in de buurt heeft geen een winkel hem). Jammer dat bol.com hem ook niet meer op vooraad heeft, ze hadden het een paar dagen geleden nog wel.
Bij modern.nl had ik eigenlijk precies hetzelfde. Op het moment dat ik wilde bestellen was er geen voorraad meer. Ze hebben nu de 8gb wel op voorraad maar nu betaal je de prijs die je bij Apple ook betaald. Nouja, blijven zoeken, er zal vast wel ergens een aanbieding komen. (hoop ik :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 16:33
vehpol schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:26:
[...]

Dealextreme.com heeft daar in ieder geval verschillende modellen voor. Bijv. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13234
ik zie hier alleen van die houders die in je sigaretten houder gaan. mijn sigarettenhouder is daar te onhandig voor geplaatst.

ik wil d'r een die ik op het ventilatie gat kan plaatsen.

http://www.dlo.com/products/ventmount_iphone_Prod.tpl deze maar ik kan geen europese leverancier vinden en de webshop doet het ook niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met XtremeMac en dan in het bijzonder de Microshield voor de iPod Touch? Er is ook een nieuwe uitgekomen voor de 2G en deze ziet er best goed uit moet ik zeggen. Ik lees en zie er echter verder weinig over op internet. Iemand die hier meer over weet te vertellen? Evt. foto's zou super zijn.

Het gaat om deze:
http://www.xtrememac.com/..._2g/microshield/index.php

Ik ben op zoek naar bescherming waarbij de Touch zijn uiterlijk behoudt. IS etc. hoor ik gemengde reacties over, daarnaast zijn de levertijden niet echt gunstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:10
Weet iemand of de nieuwe Touch 16GB al te verkrijgen is bij de mac store in Arnhem?
Hier in Zutphen hadden ze hem nog niet, en zou die pas volgende week binnen komen bij de Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Het lijkt mij sterk: ik heb ze nog nergens zien liggen in de winkel, ze lijken pas vanaf begin oktober te worden geleverd bij resellers, de online Apple Store levert ze al wel uit. Zie ook het levertijdentopic

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:05
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:59:
Heeft iemand hier ervaring met XtremeMac en dan in het bijzonder de Microshield voor de iPod Touch? Er is ook een nieuwe uitgekomen voor de 2G en deze ziet er best goed uit moet ik zeggen. Ik lees en zie er echter verder weinig over op internet. Iemand die hier meer over weet te vertellen? Evt. foto's zou super zijn.

Het gaat om deze:
http://www.xtrememac.com/..._2g/microshield/index.php

Ik ben op zoek naar bescherming waarbij de Touch zijn uiterlijk behoudt. IS etc. hoor ik gemengde reacties over, daarnaast zijn de levertijden niet echt gunstig.
Ziet er goed uit, denk dat ik um ga pre-orderen! :D
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic. Zie ook Apple Media Devices Beleid.