Het fotoboeken en tijdschriften topic |
IndexInleidingBoeken per onderwerp
Schrijvers Winkels Oude topics |
InleidingDit topic moet een verzamelplaats worden voor iedereen die een interessant boek zoekt of heeft gezien/gekocht.Omdat het een onmogelijke opgave is om álle boeken te verzamelen, stel ik voor om het te beperken tot boeken die leerzaam zijn en de echte must-haves voor de fanatieke hobbyist/pro. Wordt er bijvoorbeeld duidelijk uitgelegd hoe de foto tot stand is gekomen of wat de instellingen van de camera waren? Als je een boek in bezit hebt en wilt de titel met anderen delen, geef dan zoveel mogelijk informatie (wellicht een korte review) en vermeld waar mogelijk dan ook het ISBN(13) nummer. Zo wordt het voor anderen ook makkelijk het juiste boek in de winkel terug te vinden. Je zou ook kunnen vermelden waarom juist dat betreffende boek voor jou toegevoegde waarde heeft. Zodra een beetje duidelijk wordt wat met wat voor informatie jullie komen zal ik de indeling van dit starttopic bijsturen om het zo overzichtelijk mogelijk te houden. Wat regeltjes om dit topic - net als alle andere topics - nuttig en leuk te houden:
|
Boeken per onderwerpHieronder vind je alfabetisch gesorteerd per onderwerp een opsomming met goede of interessante boeken, waar aanwezig aangevuld met extra informatie. |
Tijdschriften• Aperture (us)• Camera magazine (nl) • De fotograaf (nl) • Digital Camera (uk) • Digital Photo Pro (us) • F+D (nl) • Foto Magazin (de) • Foto Video Digitaal (nl) • Practical photography (uk) • P/F (Professionele fotografie) (nl) • Zoom (nl) |
Schrijvers• John Freeman |
WinkelsRechstreekse links naar de juiste afdeling van jullie favoriete online-shops• Amazon • BOL.com • National Geographic |
Oude topicsBoeken over (digitale) fotografie (2006)Welk boek om al doende te leren? (2007) |
[ Voor 53% gewijzigd door Ethirty op 25-08-2008 11:47 ]
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB