chrisism schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:18:
[...]
Bedoelde dat ik altijd handmatig zelf de t3ch xmbc releases installeerde.
Welke xmbc 'flavor' installeert deze install script dan?
Zag wel bij screenshots dat deze installer ook een scripts installer heeft. Dat vind ik wel weer netjes.
Ik ga m eens uitproberen.
Passion-XBMC Installer Script installeert geen xbmc builds !!!
Het installeert scipts, plugins en skins.
Hier vroeg je ook om "een vervanger voor xbmcscripts.com". Dat is dit !!
Er is maar een script dat builds installeert en dat is T3CH Upgrader.
Maar xbmc heeft weer vorderingen gemaakt die nog niet in de T3CH builds zijn opgenomen.
Dus wil je de nieuwste skins gebruiken neem dan een Nightly Builds XBMC.
Wel zou er nu een bug inzitten: dvd spelen niet juist af.(van horen zeggen)
Mijn Nightly build is goed maar ook wat ouder, doe pas een upgrade als mediaflags xbox merged zijn.
edit: Bug is bekend en word naar gekeken.
http://xbmc.org/forum/showthread.php?t=53137Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 21:50:
[...]
Ik heb de laaste nightly build erop gezet met de nieuwste minimeedia skin. Backgrounds worden nu goed weergegeven en de bediening werkt idd lekker vlot. Echter het streamen van video's via mijn netwerk geeft nog steeds problemen. Sommige films spelen en sommige niet. Soms loopt de xbox vast en soms springt hij bij het selecteren weer terug naar de filmcover, zonder iets af te spelen.
Het rare is dat films prima werken met de PM3 skin op dezelfde xbox. Heb jij enig idee waar dit aan kan liggen?
Zo te horen geheugen problemen.
Weet niet hoe oud je userdata is maar begin eens met een nieuwe, voeg een aantal sources toe en kijk wat er gebeurd.
Zet wel je debug aan: system / instellingen / system / hardware / activeer registreren van fouten.
Nu zie je ook het geheugen gebruik, hou dit in de gaten als je een file wilt afspelen.
Kijk in je log file of er errors zijn enz. probeer het zelf te achterhalen.
Geheugen problemen met MiniMeedia krijg je niet tenzij je een grote bib. hebt met fanart die niet zijn verkleint naar 1280x720 of lager. (Gebruik external scraper!!)
Na Screensaver dan wil het wel eens gebeuren dat het geheugen te laag is om files te starten.
Veroorzaak dit ook zelf veel te grote map toegewezen.
Kwestie van reset button op harmony en 3 sec later weer netjes in home met meer dan genoeg geheugen.
[
Voor 43% gewijzigd door
Verwijderd op 25-06-2009 18:18
]