[XBMC] Ervaringen met XBMC - Deel XII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 38 Laatste
Acties:
  • 279.361 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Als je ziet hoeveel poeier en fire hier neerpennen dan kunnen zij wel bloggen ;p

Een forum, xbmc.org is stukken beter wat dat betreft, aangezien daar devvers reageren. Je zou een uitgekleed forum krijgen daardoor.

Als je de websites op aanbod van de nieuwste updates en skins wilt orienteren dan gaat je dat inderdaad veel onderhoudswerk kosten. En dat is niet leuk onderhoudswerk, maar tiepmiep-nivo. Maar het is een verdomd handige functie natuurlijk, omdat xbmc.org dat gedecentraliseerd heeft is het daar moeilijker bijhouden. Een koppeling tussen SVN en website zou eventueel een optie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berties
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 15:31
fire en poeier zijn de eerste kandidaten voor een blog :)

Ik denk dat juist een forum een goede community tool is maar zoals je al aangeeft, daarin vervult xbmc.org de functie beter. Het wordt dan alleen een slap aftreksel in het Nederlands met enkel gebruikersvragen en geen bug/feature/programmeer vragen.
En nieuwsfeiten worden nu al gevoed door de bekende forums en xbmc.org. Dus ook daar zit niet veel nieuwigheid bij.
De toevoeging van een foto-archief met voorbeelden van xbox mods, skins enz is ook minimaal. Ik verwacht niet dat daar veel vraag naar is.
Blijft zo ongeveer alleen het centraal publiceren van de nieuwste (versies van de) skins en de scrtips over en dat met de hand doen is typ-miep-werk zoals mar2zz al aangaf. De enige andere optie is om middels een soort plugin feature de wijzigingen op andere locaties (webdirs/svn/ftp) bij te kunnen houden en deze centraal te publiceren en bijvoorbeeld middels rss aan te bieden.

Of dat voldoende is om een echte community site op te zetten, ik denk het niet. Zijn er andere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Een forum lijkt me inderdaad niet handig. Dan krijg je fragmentatie en het kost een hoop werk, of het wordt niet bezocht.

Een blog lijkt me een heel goed idee! En er is inderdaad een tekort aan een duidelijke overzichten van up-to date skins, plugins en script. Een script wat alle SVN data verzameld zou ideaal zijn... geen onderhoud.... Dat zou ik kunnen schrijven. Ik moet dan wel wat schrijven wat lokaal archieven creert op basis van de SVN directories. De google-code SVN repos hebben geen mogelijkheid ingebouwd om pakketjes te downloaden van directories, in tegenstelling tot sourceforge. maar da's allemaal wel te doen :)

Tutorials zijn ook een idee, voor specifieke onderwerpen. Heel de wiki gaan vertalen lijkt me een beetje te veel van het goede. Maar een tutorial over hoe je b.v. een XBOX kunt softmodden tot de installatie/configuratie van XBMC op de XBOX, Linux, Windows en de mac is handig. Verder zijn er ook veel voorkomende vragen over b.v. samba onder Linux die beantwoord zouden kunnen worden.

Drupal lijkt me een goede optie! Aan de andere kant zijn er oor Joomla meer kant en klare plugins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon doorgaan zoals we nu doen 1 topic. Voor een forum zie xbmc.org
Dit Topic kan natuurlijk op XBMCworld.com en heeft zeker mijn voorkeur.

XBMCworld.com moet een visite kaartje zijn voor xbmc in het nederlands.
Dus site met vette skin en Fanart :P zeker een Gallery toevoegen. Handleiding/tips zou het topic ontlasten!
En natuurlijk download voor XBMCworld. En wat er nog niet is kan nog komen :)

Wat betreft skins/plugins/scripts dat word al prachtig door passion-xbmc.org bijgehouden.
anandus schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:21:
Draait die Starkmod ook een beetje op de xbox, of kan ik het wel vergeten?
Zie deze post maar ga voor rev19438

Edit:

Stom van me 8)7 maar kom er net achter dat ik laatst de verkeerde Mediastream (extra-lite) textures.xml heb geupload. Sorry fire69 heb zitten :z
Voor de gene die nog zijn geintresseerd. http://www.megaupload.com/?d=OQHC8MIW
Ook aangepast in post.Verwijderd in "[XBMC] Ervaringen met XBMC - Deel XII"

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2009 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:34
Mar2zz schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:47:
Als je ziet hoeveel poeier en fire hier neerpennen dan kunnen zij wel bloggen ;p

[...]
berties schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:36:

fire en poeier zijn de eerste kandidaten voor een blog :)

[...]
Mensen, laten we het gewoon bij dit topic en XBMCWorld houden? Ik ben niet zo'n blogger-type eigenlijk! :+
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 18:47:
[...]

Stom van me 8)7 maar kom er net achter dat ik laatst de verkeerde Mediastream (extra-lite) textures.xml heb geupload. Sorry fire69 heb zitten :z
Voor de gene die nog zijn geintresseerd. http://www.megaupload.com/?d=OQHC8MIW
Ook aangepast in post.Verwijderd in "[XBMC] Ervaringen met XBMC - Deel XII"
Dude... :/

:P

Straks effe testen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:32
Fire69 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:40:
Als je hem mount met daemontools, wat krijg je in xbmc dan te zien?
Daar moet je toch in de folder-structuur graven totdat je bij de m2ts bent om die te selecteren?
Ik voegde gewoon de drive van daemontools toe als source en dan moet je idd graven tot je de bij de m2ts bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Voor wie de Focus skin gebruikt met een PAL16x9 scherm heb ik een aangepaste font.xml geupload.
De font grootten die nu gebruikt worden voor PAL16x9 zijn te groot. Je hoeft alleen het onderstaande rar bestand even uit te pakken in de skins/Focus/ map en even de skin te herladen.
720p/VideoOSD.xml zit ook in het archief omdat daar een foutje in zat waardoor de eind tijd niet goed werd weergegeven.

Laatste Focus skin release
Focus PAL16x9 fontfix

Focus is de enige skin die bij mee op de XBOX helemaal geen geheugen problemen geeft bij het gebruik van Fanart in 720p forumaat (geen zin om fanart handmatig te gaan verkleinen). Bovendien is het sowieso een van de beste skins voor XBMC als je het mij vraagt...

Ik ben aan het proberen om Music/Artist fanart te implementeren, maar het valt niet mee. Als iemand tips heeft hoor ik het graag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Nasty Nate schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:11:
[...]

Ik voegde gewoon de drive van daemontools toe als source en dan moet je idd graven tot je de bij de m2ts bent!
Ah, dacht ik al. Dat is dus omdat XBMC nog geen Bluray ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje over MS skin die ik sindskort gebruik. Hiervoor gebruikte PM3HD skin en die had een appart hoofdmenu voor de scripts.

In de MS skin kan ik alleen via systeem=>favorieten bij de scipts komen. Dit is nogal omslachtig.

Weet iemand of ik de scripts bij het hoofmenu kan zetten binnen de MS skin????!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 15:01
DevaZ schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 16:02:
Hallo mensen

Hier het Buienradar script fix Pak me hier
Deze had ik in het verleden ook al eens gefixed
Iemand nog een goede plek op scripts te uploaden ?

Groetjes en veel plezier er mee
Super gebruik deze elke dag en deed het al een tijdje niet meer. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Zou je ook eens naar de Europese kunnen kijken deze doet het nog niet, de laatste knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:50:
Ik heb even een vraagje over MS skin die ik sindskort gebruik. Hiervoor gebruikte PM3HD skin en die had een appart hoofdmenu voor de scripts.

In de MS skin kan ik alleen via systeem=>favorieten bij de scipts komen. Dit is nogal omslachtig.

Weet iemand of ik de scripts bij het hoofmenu kan zetten binnen de MS skin????!
Kan niet in hoofdmenu.
Scripts staat in submenu van systeem. 1x extra klikken.

Er is natuurlijk altijd de mogelijkheid om scripts onder een knop van je remote te zetten. ;)
Bram77 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:45:

Focus is de enige skin die bij mee op de XBOX helemaal geen geheugen problemen geeft bij het gebruik van Fanart in 720p forumaat (geen zin om fanart handmatig te gaan verkleinen). Bovendien is het sowieso een van de beste skins voor XBMC als je het mij vraagt...

Ik ben aan het proberen om Music/Artist fanart te implementeren, maar het valt niet mee. Als iemand tips heeft hoor ik het graag....
Zo zeg, wat een vooruitgang. Was ook lang geleden.
En jip, hoort zeker thuis bij een van de beste.
Ziet er gewoon goed uit, view types, home enz.
Maar vooral de skin-instellingen zijn super. :*)
Viewmodes uitschakel die je toch niet gebruikt d:)b
Heb nog niet getest op xbox, maar deze functie lijkt mee zeer goed voor je memory :)

Voor muziek zou ik net als in films/tv shows --> enable global fanart.

Zou wel graag zien dat er folders als backgrounds ingesteld kunnen worden.
Maar mischien is dat dan weer teveel van het goede om het xbox vriendelijk te houden.
Zet ook je letter type maar eens op Alt Massive dat scheelt gewoon 2MB met de default lettertype voor skin. ;)
Zie anders deze post dvdplayer en m player schijnen ook van invloed te zijn.
http://xbmc.org/forum/showthread.php?p=315868#post315868

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de scipts niet in het hoofdmenu kunnen, das bij PM3 HD skin wel het geval.

Ik probeer nu even mijn xbmc versie te updaten. Ik gebruik flashfxp als ftp programma. Verbinding maken lukt prima, kan de xbox zonder problemen benaderen vanaf mijn pc. Echter als ik mijn userdata folder naar mijn pc probeer te ftp-en, dan gaat ie eerst goed lopen, maar ergens op het einde loopt fxp helemaal vast en daarna mijn pc ook :/ Ik heb alle firewalls al uitgeschakeld op mijn pc, maar dat helpt niks.

Weet iemand waar dit probleem kan liggen, instellingen fxp of router misschien?

Alvast bedankt en groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel het ftp programma zo in dat er maar 1 file tegenlijkertijd verstuurd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Laatst online: 30-08 12:01
@poeier
Kun je mij toevallig even pm over de vindplaats van rev 19388. De bekende plek heeft hem namelijk (nog?) niet. BVD

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ik kan zowel rev19388 en rev19438 ook nergens vinden? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google naar "nightly builds xbmc" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
already done maar de gevraagde versie is helaas niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Series icm die library werk echt fantastisch! zou nog mooier zijn als de xbox de nieuwe afleveringen binnenhaalt zonder dat ik vanalles hoef te doen (is niet echt een xbmc vraag...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Op de xbox zelf gaat moelijk worden denk ik, door de beperkte processor-kracht voor par/unrar.
Maar er zijn wel scripts die sabnzb kunnen aansturen en zo. :)

Voor de mensen die rev19388 and up niet konden vinden, is dat inmiddels gelukt? :)

@Poeier: Je aanpassingen helpen hier niet. Ik wou gisterenavond Lost kijken, maar de xbox hing gewoon bij het starten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stampre schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:35:
already done maar de gevraagde versie is helaas niet te vinden.
Klopt alleen de notes.
We zijn ook inmiddels bij rev195221 neem die ;)
Fire69 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 21:38:

@Poeier: Je aanpassingen helpen hier niet. Ik wou gisterenavond Lost kijken, maar de xbox hing gewoon bij het starten. :(
Helpt toch bij een aantal mensen. Je xbox is overspannen :+

Zou haast zeggen dat het een netwerk issue is. Heb je al eens een andere locatie geprobeerd ?
Bij mij starten moviefiles over smb: zelf nog al heb ik maar 12-13MB vrij.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2009 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
@ poeier, inmiddels staat die rev op mijn xbox. Af en toe vastloperes in movies library maar denk dat ik die maar eens ga rebuilden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik Media Companion of Movie info plus.!
Deze kunnen de fanart verkleinen.
Xbmc doet dat niet en 1920x1080 fanart trekt een xbox niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Hier wel hoor... met de juiste skin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Van de week even nieuwe Aeon Stark skin geinstalleerd, ziet er erg puik uit en werkt echt super!

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 15:14:
Stel het ftp programma zo in dat er maar 1 file tegenlijkertijd verstuurd word.
Ik kan deze optie nergens vinden in flashfxp, heb je enig idee waar dit zou moeten staan? Ik heb cute ftp ook geprobeerd, maar krijg dan precies hetzelfde probleem. Zou het misschien aan instellingen op de router of op mijn pc kunnen liggen? Streamen vanaf mijn pc naar xbox gaat altijd perfect, ik zou zeggen dat dit dan ook goed moet gaan...... :/

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Ik heb via media companion de fanart naar 1280x720 gezet, aeon stark xpr erop, de 540 textures gebruikt, maar ik kan geen film starten helaas teveel onderbroken punten. Iemand nog tips voor settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 14:51:
[...]

Ik kan deze optie nergens vinden in flashfxp, heb je enig idee waar dit zou moeten staan? Ik heb cute ftp ook geprobeerd, maar krijg dan precies hetzelfde probleem. Zou het misschien aan instellingen op de router of op mijn pc kunnen liggen? Streamen vanaf mijn pc naar xbox gaat altijd perfect, ik zou zeggen dat dit dan ook goed moet gaan...... :/
Ik gebruik Filezilla.
Daar is de instelling te vinden onder:
Bewerken / instellingen / overdrachten / Maximum aantal gelijktijdige overdrachten (1-10)
Stampre schreef op zondag 19 april 2009 @ 16:02:
Ik heb via media companion de fanart naar 1280x720 gezet, aeon stark xpr erop, de 540 textures gebruikt, maar ik kan geen film starten helaas teveel onderbroken punten. Iemand nog tips voor settings?
Zet eens het lettertype op Alt Massive en probeer een andere player: mplayer/dvdplayer

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2009 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
ik lijk wel een noob :-), zie in mijn aeon stark xpr geen alt massive font en kan ook geen andere player vinden. Bij selecteer andere dvdspeler in de map dvdplayer geen goede gevonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk Aeon heeft geen Alt massive, sorry.
Kunt wel kijken of een ander lettertype minder memory gebruikt.
Zet je debug log voor een tijdje aan zie je waar het fout gaat .

Speler selecteren doe je als je op de moviefile staat : contextmenu / afspelen met.

Doet de een het beter dan de ander kun je die default maken dmv advanced settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 17:48:
[...]

Ik gebruik Filezilla.
Daar is de instelling te vinden onder:
Bewerken / instellingen / overdrachten / Maximum aantal gelijktijdige overdrachten (1-10)

[...]
FTP via mijn laptop naar xbox gaat prima, het ligt dus aan mijn vaste pc, erg vreemd.

Ik heb trouwens nu weer een ander probleempje met de mediastream skin.

Als ik zelf een andere afbeelding instel voor bijvoorbeeld het hoofdmenu van muziek, dan wordt deze soms wel en soms niet weergegeven. Het blijft meestal zwart todat ik het betreffende menu in ga, daarna wordt de afbeelding wel weer weergeven. Ik heb ook al de lite textures gebruikt, is dit een bekend probleem?

Hiernaast gaat het scrapen van films niet goed. Nadat ik een inhoud heb toegewezen en imdb heb ingesteld als scraper, dan gaat ie een tijdje bezig. Hierna hebben sommige films wel informatie en sommige niet, terwijl dit vrij gangbare films zijn (bijvoorbeeld american beauty). Ook hebben veel film covers een Japans of Chinees plaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

ik zag pas ergens een tabel staan met verschillende resoluties en compressiemethodes die wel/som/niet op de xbox werken. Ik dacht dat deze hier op GoT stond maar ik kan hem niet vinden. Weet iemand toevallig waar deze tabel staat? Er stond namelijk ook een type bij van hogere resolutie die de xbox ook aankan met een link naar een programma erbij (dacht ik) waarmee je HD-content kunt omzetten naar xbox afspeelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 10:51:
[...]

FTP via mijn laptop naar xbox gaat prima, het ligt dus aan mijn vaste pc, erg vreemd.
Heb je al eens geswitched tussen active en passive?
Ik heb trouwens nu weer een ander probleempje met de mediastream skin.

Als ik zelf een andere afbeelding instel voor bijvoorbeeld het hoofdmenu van muziek, dan wordt deze soms wel en soms niet weergegeven. Het blijft meestal zwart todat ik het betreffende menu in ga, daarna wordt de afbeelding wel weer weergeven. Ik heb ook al de lite textures gebruikt, is dit een bekend probleem?
Lijkt me een geheugen-probleem. Heb je debug-logging al eens aangezet om te kijken wat er met je geheugen gebeurd?
Hiernaast gaat het scrapen van films niet goed. Nadat ik een inhoud heb toegewezen en imdb heb ingesteld als scraper, dan gaat ie een tijdje bezig. Hierna hebben sommige films wel informatie en sommige niet, terwijl dit vrij gangbare films zijn (bijvoorbeeld american beauty).
Zelfde probleem als hierboven vrees ik.
Ook hebben veel film covers een Japans of Chinees plaatje :)
Zorg dat je je folders/iso's de juiste benaming geeft. Bvb: American Beauty (1999)
Anders gebruik je Media Companion of Media Info Plus om .nfo-files aan te maken.
Daarmee duurt het scannen op de xbox veel minder lang, gebruikt hij minder geheugen en als het nodig is om je Library opnieuw aan te maken moet je der niet opnieuw alle foute titels uithalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berties
Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 20 april 2009 @ 11:23:
ik zag pas ergens een tabel staan met verschillende resoluties en compressiemethodes die wel/som/niet op de xbox werken. Ik dacht dat deze hier op GoT stond maar ik kan hem niet vinden. Weet iemand toevallig waar deze tabel staat? Er stond namelijk ook een type bij van hogere resolutie die de xbox ook aankan met een link naar een programma erbij (dacht ik) waarmee je HD-content kunt omzetten naar xbox afspeelbaar
Kijk hier even.
Ook hier staat de nodige info waar het waarschijnlijk om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:02:

[...]

Lijkt me een geheugen-probleem. Heb je debug-logging al eens aangezet om te kijken wat er met je geheugen gebeurd?

[...]
Stel dat het een geheugenprobleem is, ligt dit dan aan de hardware of aan de xbmc build die ik op dit moment gebruik. Welke build kan ik het beste nemen om een stabiel systeem te krijgen?

Alvast bedankt en groetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Als je de laatste pagina's hier meegelezen hebt, zal je wel verwachten dat ik zeg dat het aan de skin ligt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:42:
Als je de laatste pagina's hier meegelezen hebt, zal je wel verwachten dat ik zeg dat het aan de skin ligt. ;)
Je hebt gelijk, wat ben ik ook een N00B :) Ik ga vanavond even een andere skinversie downloaden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Laatste goed-werkende versie van MediaStream voor de xbox zou v0.95 zijn.
Moest je hem vinden, mag je me altijd een linkje doorsturen. :)
Ik ben niet verder geraakt dan v0.94...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:30:
[...]

Je hebt gelijk, wat ben ik ook een N00B :) Ik ga vanavond even een andere skinversie downloaden denk ik.
Weet dat fire69 problemen heeft met MediaStream v1.0 maar deze werkt goed.
Super goed mag ik wel zeggen :Y
Zet alleen het lettertype op Alt Massive (winst 2MB mem.) , vervang de textures.xpr (winst 1MB mem.) door deze en Stel de skin gewoon in als lite.
Deze setup draait beter dan de mod versies. Behalve voor Fire69 :+

Custom Backgrounds is bij mij niet een probleem zolang ze maar niet groter zijn dan 1280x720.
Het beste is 960x540. Dit is ook de grote van default backgrounds in lite setup.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 20:50:
[...]

Zet alleen het lettertype op Alt Massive (winst 2MB mem.) , vervang de textures.xpr (winst 1MB mem.) door deze en Stel de skin gewoon in als lite.

Custom Backgrounds is bij mij niet een probleem zolang ze maar niet groter zijn dan 1280x720.
Het beste is 960x540. Dit is ook de grote van default backgrounds in lite setup.
Aan de quotes die ik hierboven al ergens geplaatst heb, kan je zien dat ik niet de enige ben. ;)

@Superoffie: kan je de settings van Poeier eens testen en laten weten of het voor jou goed werkt zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
MediaStream V2.0 Lite draait hier ook als een trein :)
Aeon Stark Lite wil voor geen meter helaas...

http://www.mediafire.com/?jkm0ktdjmlj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:37:
Laatste goed-werkende versie van MediaStream voor de xbox zou v0.95 zijn.
Moest je hem vinden, mag je me altijd een linkje doorsturen. :)
Ik ben niet verder geraakt dan v0.94...
ik kon ook alleen de 0.94 vinden. De problemen die ik had zijn echter niet weg met deze versie. De custom backdrops worden soms wel en soms niet weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 20:50:
[...]

Dit zal ik donderdag of vrijdag eens gaan proberen. Ik ben nu niet thuis, maar heb het gevoel dat het wel eens aan de afmetingen van de backdrops kan liggen. Ik zal mijn bevindingen zsm posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Jammer al die problemen door skins. Dat is geen goede reclame voor xbmc, dat eigenlijk zo stabiel als een huis is. De laatste keer dat ik dikke problemen had met xbmc was jaren terug (als je mijn ubuntu-xbmc uitstapje niet meetelt (waar overigens de problemen linux-gerelateerd waren, niet xbmc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bird42
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02-2018
abc

[ Voor 104% gewijzigd door bird42 op 21-04-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
bird42 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:33:
[...]
MediaStream 0.95 (dd. 13.10.2008) => 38.454 kb
MediaStream 0.96 (dd. 30.10.2008) => 38.447 kb
MediaStream 0.96.5 (dd. 03.11.2008) => 38.449 kb

[...]
Als je me die zou kunnen bezorgen, dat zou leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bird42
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02-2018
abc

[ Voor 130% gewijzigd door bird42 op 21-04-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Waarom heb je je posts ge-edit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

betreffende het XOT-GZ Uitzending gemist script

Iemand enig idee waarom de RTL link van Voetbal International niet werkt? Alle andere programmas van RTL lijken wel te functioneren naar behoren. Is dit nog een oude verwijzing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugenholz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-03 01:09
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 20:31:

Iemand enig idee waarom de RTL link van Voetbal International niet werkt? Alle andere programmas van RTL lijken wel te functioneren naar behoren. Is dit nog een oude verwijzing?
Bij mij werkt die wel. Kijk je wel bij RTL Voetbal en dan Voetbal International? Je hebt namelijk ook RTL Sport en die is out of date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 23:31
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 20:31:

Nee, dat is het gevolg van het ontbreken van enige ordening in de RTL uitzendinggemist pagina en infrastructuur. Gewoon de andere gebruiken zoals hugenholz zegt:
hugenholz schreef op woensdag 22 april 2009 @ 00:59:
[...]Bij mij werkt die wel. Kijk je wel bij RTL Voetbal en dan Voetbal International? Je hebt namelijk ook RTL Sport en die is out of date

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op maandag 20 april 2009 @ 21:52:
[...]

Aan de quotes die ik hierboven al ergens geplaatst heb, kan je zien dat ik niet de enige ben. ;)

@Superoffie: kan je de settings van Poeier eens testen en laten weten of het voor jou goed werkt zo? :)
Ik heb de backdrops verkleind naar de standaard afmetingen, en nu worden ze wel allemaal weergegeven :) ik draai nu de MS 1.0 skin op de laatste xbmcworld release. Het ziet er allemaal super uit.

Echter nu heb ik weer het probleem dat youtube niet werkt :( het script wordt inclusief tumbs geopend, alleen de filmpjes zelf worden niet meer geopend, werkt youtube bij jullie nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 00:03:
[...]

Ik heb de backdrops verkleind naar de standaard afmetingen, en nu worden ze wel allemaal weergegeven :) ik draai nu de MS 1.0 skin op de laatste xbmcworld release. Het ziet er allemaal super uit.

Echter nu heb ik weer het probleem dat youtube niet werkt :( het script wordt inclusief tumbs geopend, alleen de filmpjes zelf worden niet meer geopend, werkt youtube bij jullie nog wel?
Rev 17349 is een goede build.
Youtube 3 werkt hier ook niet. Ik heb rev 19438.
You tube in navi-x werkt wel gewoon.

Btw. Mooi dat MS lekker werkt.
Nog een tip: stel je video buffer - lokaal netwerk in op 1024
Scheelt ook weer memory gebruik, als je files start.

Fire69: Ikzelf heb altijd 1024 gebruikt heb dat al lang geleden eens ingesteld :+ , weet niet wat jouw instelling is maar zou het zeker eens proberen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 00:38

MsG

Forumzwerver

Gister weer eens een film gekeken op mn xbox.

Ik merkte dat als ik een paar keer doorspoelde of terugspoelde, hij dat voortgangsbalkjeschermpje rechts bovenin niet meer uit laat faden, maar gewoon blijft staan. Is dat er al uit inmiddels?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Is me eigenlijk nog nooit overkomen. Misschien toch tijd om eens te upgraden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 00:38

MsG

Forumzwerver

Ik had de techbuild van een paar week geleden. Alleen lanceert hij steeds vaker ook alpha's en ander brakke meuk :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Haal gewoon op http://www.sshcs.com/xbmc/ elke dag eentje af totdat je een build hebt waar je tevreden mee bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:56
Iemand een idee waar de Sparkle SFPX94GT1024U2L te koop is in NL of BE? Dit is een fanless lowprofile 9400GT. De perfecte kaart voor vdpau in een stille kleine xbmc HTPC.
Afbeeldingslocatie: http://www.mwave.com/mwave/specHR/images/3005047.jpg
Heb ook al eens gemaild naar azerty maar daar konden ze hem niet krijgen. :/
Een alternatief mag ook altijd gepost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugenholz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-03 01:09
Iemand de laatste tijd Buienradar nog werkend gekregen op de X-box? Al weken doet die niks meer bij (of Nederland moet plotseling erg zonnig zijn). Alle versies wel uitgeprobeerd (van Navi-x tot de laatste update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 12:30
Iemand al ervaringen met xbmc 9.04 beta1 onder ubuntu 9.04?

Gister even geprobeerd bij een vriend van me, echter dankzij problemen met een niet meer ondersteunde radeon kaart op niets uitgelopen.
Gaan komende week weer proberen als hij een nvidia gehaald heeft, kunnen we als het goed is meteen ook vdpau gebruiken :p

Echter, is het handig om nu te kiezen voor ubuntu 9.04? Of toch beter 8.04 of 8.10?
Idee is om de mini install te gebruiken en daarop alleen te installeren wat we nodig zijn.
Tips, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 15:01
hugenholz schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:58:
Iemand de laatste tijd Buienradar nog werkend gekregen op de X-box? Al weken doet die niks meer bij (of Nederland moet plotseling erg zonnig zijn). Alle versies wel uitgeprobeerd (van Navi-x tot de laatste update)
Check even een aantal pagina's terug daar heeft een lid het aangepast zodat Nederland het weer doet. Alleen europa helaas niet. Staat een direct download link bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:11
Nou na een aantal dagen klooien toch maar even hier vragen, ik heb na alles fine tunen dan eindelijk mijn htpc draaiende met uiteraard XBMC en de Aeon stark skin. Echter krijg ik 1 ding absoluut niet voor mekaar, de episode view.

De situatie op dit moment; zodra ik een seizoen selectie heb gemaakt en dus bij de afleveringenlijst kom zie ik rechts wel een 'sceneshot' maar geen beschrijving van de des betreffende aflevering. Als ik bij lijst op een andere weergave wil kiezen kan dit overigens niet..

Kent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dat probleem ligt bij Stark. :P
TV Show-ondersteuning is momenteel eigenlijk niet ingebouwd, het is gewoon een flauw aftreksel van het Movie-gedeelte. :)
Wil je je series mooi krijgen, gebruik dan Mediastream als skin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:11
Fire69 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:36:
Dat probleem ligt bij Stark. :P
TV Show-ondersteuning is momenteel eigenlijk niet ingebouwd, het is gewoon een flauw aftreksel van het Movie-gedeelte. :)
Wil je je series mooi krijgen, gebruik dan Mediastream als skin. ;)
oh, haha. Wat stom, ik dacht dat het wel ingebouwd zat! Nou weer een illusie uit de wereld, hehe. Maar bij mediastream had ik het inderdaad wel gezien, dus vandaar dat ik helemaal aan het twijfelen sloeg. Maar dan ga ik is even serieus naar mediastream kijken. :9 Thanks in ieder geval voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Binnenkort komt de definitieve versie van Stark uit (ben effe de naam kwijt), daar zou het wel netjes moeten ingebouwd zitten.
Dan kijk ik er ook wel eens naar. Zolang series niet netjes uitgewerkt zijn, blijf ik mooi bij Mediastream. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
Is dat wel zo?
In de meest recente builds zit volgens mij een nieuwe view - multiplex.
Deze moet het gewoon ondersteunen als ik het zo bekijk in dit topic

[ Voor 9% gewijzigd door RFdeGroot op 28-04-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Werkt hier prima hoor:
Afbeeldingslocatie: http://www.domishq.com/var/xbmc.jpg

Heb je wel de laatste XBMC Babylon Alpha gebruikt?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Voor de geintereseerden: ik heb zojuist XOT-Uzg.v3.2.0b4 online gezet. Hieronder staan de changes:

Changelog v3.2.0b4 - 2009-04-28 (Needs at least XBMC rev17016)
  • Added: TV3.se and TV6.se
  • Fixed: RTL 4,5,7&8 channel
  • Removed: PCZapper SBS6
  • Added: Freecaster.tv
  • Fixed: SVT.se channel.
  • Fixed: 123Video now detects correct mediaserver
  • Fixed: De Lama's channel
  • Added: TurboNick
  • Fixed: MTV.nl Channel
  • Fixed: Southpark channel (partly)
  • Fixed: NOS channels
  • Added: Unicode support (fixed scrambling of special characters)
  • Added: Minor improvements to UI and added Events
  • Added: detection of duplicate GUIDs of channels. The duplicate is removed and error is logged
  • Added: Helpers library
  • Added: HtmlEntityHelper class.
  • Fixed: Default Skin scroll
  • Renamed: clistItem to MediaItem
Een opmerking: Het Southpark kanaal werkt alleen als je in de VS woont, dus als ie het niet doet, zal je moeten verhuizen (op eigen kosten :) ).

Installatie
  • Backup je xot.db file.
  • Verwijder altijd eerst de oude versies ipv. deze te overschrijven.
  • Als plugin: copieer de inhoud van de zip/7z naar de XBMC\Plugin\Video folder. Je moet daarna XOT toevoegen als Source in het Video scherm. Dat gaat via het contextmenu. Meer info op de XBMC wiki.
  • Als script: kopieer de inhoud van de zip/7z naar de XBMC\Scripts folder.
Problemen hoor ik via de Issue List van de GoogleCode pagina van XOT (http://code.google.com/p/xot-uzg/issues/list) graag voorzien van Logfile (zowel het script als de plugin hebben hun eigen logfile).

De versie is te downloaden op mijn eigen site: http://www.rieter.net/uitzendinggemist. Op de googlecode pagina (http://code.google.com/p/xot-uzg/downloads/list) staan enkel nog de skins en channels als losse download.

Dan nog mijn dank aan de eigenaar van hamans.com voor kosteloos aanbieden van hosting en een hoop bandbreedte.

[ Voor 34% gewijzigd door GroteBozewolf op 28-04-2009 21:35 . Reden: Changelog + Typoos ]

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
RFdeGroot schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:51:
Is dat wel zo?
In de meest recente builds zit volgens mij een nieuwe view - multiplex.
Deze moet het gewoon ondersteunen als ik het zo bekijk in dit topic
Heb je ook het laatste zinnetje in de startpost van djh_ gelezen?
Obviously text alignments etc. will be fixed when I actually code it.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:48

HaTe

haat niet

Zijn er plannen bij XBMC om een tv service in te bouwen? Ik vind XBMC namelijk veel beter werken dan MediaPortal, maar omdat ik ook (digitale) tv functionaliteit wil hebben, moet ik MP gebruiken.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 13:42
HaTe schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:12:
Zijn er plannen bij XBMC om een tv service in te bouwen? Ik vind XBMC namelijk veel beter werken dan MediaPortal, maar omdat ik ook (digitale) tv functionaliteit wil hebben, moet ik MP gebruiken.
Die plannen zijn er wel, maar concreet zijn ze nog niet geloof ik...

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

HOW-TO get Live TV with VDR working in XBMC for Linux:

http://xbmc.org/forum/showthread.php?t=45314

Het begin is er inmiddels al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
GBW, bedankt weer voor de update! Gebruik het script nog steeds met enorm veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
Fire69 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:06:
[...]
Heb je ook het laatste zinnetje in de startpost van djh_ gelezen?
[...]
;)
Is dat nog steeds zo?
Als ik verder in dat topic lees, schijnt multiplex de default (en de enige) view nu te zijn voor tvseries.
Moet je wel de meest recente skin release gebruiken (hier te halen)

Heb het zelf nog niet getest hoor (gebruik nu nog mediaportal, maar zit aan een linux install met xbmc te denken) en kwam dat topic tegen.
En aangezien daar ook meerdere mensen reageren die het gebruiken vermoedde ik dat het in de meeste recente builds al zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
Bigfoot87 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 23:14:
[...]

Die plannen zijn er wel, maar concreet zijn ze nog niet geloof ik...
Zijn wel concreet hoor.. sterker nog, ze zijn er inmiddels mee bezig: linkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 13:42
RFdeGroot schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:09:
[...]
Zijn wel concreet hoor.. sterker nog, ze zijn er inmiddels mee bezig: linkie
Oeps sorry... Had de roadmap van XBMC er even op nagelezen en had het niet zien staan. Maar blijkbaar is er iemand druk mee bezig. :) Zodra die functie toegevoegd wordt zal de Mediaportal-community nog verder leeggezogen worden ben ik bang...

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

iemand ooit van songza gehoord? geweldige site! kun je muziek van het net streamen.

Zou geweldig zijn als hier een xbmc plugin van was! kan er op het net niet veel over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
RFdeGroot schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:00:
[...]

Is dat nog steeds zo?
Als ik verder in dat topic lees, schijnt multiplex de default (en de enige) view nu te zijn voor tvseries.
Moet je wel de meest recente skin release gebruiken (hier te halen)

Heb het zelf nog niet getest hoor (gebruik nu nog mediaportal, maar zit aan een linux install met xbmc te denken) en kwam dat topic tegen.
En aangezien daar ook meerdere mensen reageren die het gebruiken vermoedde ik dat het in de meeste recente builds al zit.
Ligt het aan mij, IE8 of die site, maar ik krijg daar helemaal niks gedownload... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berties
Fire69 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:54:
[...]

Ligt het aan mij, IE8 of die site, maar ik krijg daar helemaal niks gedownload... :/
Gaat juist prima hier! Mooi systeem dat Gidhub! Misschien toch eens iets anders (beters :*) ) proberen dan IE8 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Gewoon op die Download-knop klikken toch? :?
(IE7 doet op mijn andere laptop hetzelfde. Als het met IE7 ook niet werkt, kan 90% van onze wereldbevolking het niet downloaden. ;) )

edit:

Chrome doet het ook niet echt, maar dat kan zijn omdat ik hier achter een proxy zit.
Straks even een adsl-lijn versieren. :+

[ Voor 28% gewijzigd door Fire69 op 29-04-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:15
Fire69 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:47:
Gewoon op die Download-knop klikken toch? :?
(IE7 doet op mijn andere laptop hetzelfde. Als het met IE7 ook niet werkt, kan 90% van onze wereldbevolking het niet downloaden. ;) )
Je zit op de verkeerde github repo.

Gebruik deze eens: http://github.com/djh/aeon/tree/auriga

Inderdaad gewoon op de download knop drukken en dan kiezen voor .zip. Hier onder Firefox 3 werkt het downloaden uit de repo btw prima.

Tevens moet je de fonts downloaden van de officiele site: http://www.aeonproject.com/ (onderaan) of via de directe link: http://www.mediafire.com/?025znmzmdmm

Succes!

[ Voor 5% gewijzigd door n1ck op 29-04-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Auriga-download doet het in Chrome wel na install van de Flash-plugin, compleet idioot gewoon om een file te kunnen downloaden... wat is er mis met een gewoon linkje om op te klikke? :/ .

Die fonts had ik al, maar waarom zitten die niet gewoon mee in die zip? :?

[ Voor 29% gewijzigd door Fire69 op 29-04-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
Fire69 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:17:
Auriga-download doet het in Chrome wel na install van de Flash-plugin, compleet idioot gewoon om een file te kunnen downloaden... wat is er mis met een gewoon linkje om op te klikke? :/ .

Die fonts had ik al, maar waarom zitten die niet gewoon mee in die zip? :?
djh_ zegt op XBMC forum dit erover:
"So there's obviously a 'technicality' with some of the fonts Aeon uses, which is why I've excluded them from the github resource. I'll be posting a version with the newly standardised fonts on the website, and a zip with the fonts themselves here. So once you've got those installed you're good to go. It's not an ideal solution, but as the fonts shouldn't be changing a great deal it's serviceable enough."

Bron: http://xbmc.org/forum/showthread.php?t=48197&page=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
And yes, you'll have to download the fonts the one time to put them in the directory, then you can just update from github. Unless you want the powers that be at github to declare a breach of their terms of service, of course...
Dat is dus de reden dat ze er niet bijzitten. Copyright-probleempje denk ik. :)

[edit]
Bij Auriga kan ik trouwens helemaal geen andere view kiezen bij TV Shows!
Zal Stark even gaan testen nu.

Vind het allemaal maar verwarrend eigenlijk... wat is het verschil tussen die 2? :?

[ Voor 23% gewijzigd door Fire69 op 29-04-2009 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
Fire69 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:57:
[...]
Vind het allemaal maar verwarrend eigenlijk... wat is het verschil tussen die 2? :?
De Stark repo is 'oud' en wordt niet meer bijgewerkt. In de Auriga repo vind je steeds de laatste nieuwe versie van de Aeon skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Had het ondertussen ook al gelezen.

Maar in Auriga heb je dus maar 1 view voor TV Shows? En die is gebruikt voor de 'lijst' van series, de onderliggende seizoenen en de daar onderliggende episodes.
Voor de episodes werkt dit goed, gezien de vorm van de thumbs.
Maar voor wide banners in de series-lijst werkt dit dus helemaal niet. Zelfs niet moest je posters gebruiken.
Want bij de seizoenen (waar ik wel posters voor heb) zie je ook paar een stuk van de poster.

Of doe ik nou iets verkeerd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:07
@GBW:

zekers zijn er nog geïnteresseerden in het beste script voor de Xbox!!! Dit is een van de redenen waarom ik XBMC nog op de XBOX draai!! Kijken er bijna elke dag na! Bedankt man!!

[ Voor 43% gewijzigd door groxgrox op 29-04-2009 23:37 ]

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:11
@GBW

Natuurlijk, jij zorgde ervoor dat ik gewoon naar Freecaster kan kijken en daarvoor wil ik nog steeds met je trouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdstrike
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 11:17
@GBW:

Ook wij kijken er elke dag naar!!! Thanks!!! en idd de enige reden dat de XboX nog aan gaat.
edit: eindelijk doet (bijna) alles het met Build 19847 van SVN.

Freecaster wil hier niet... raar...

[ Voor 64% gewijzigd door Birdstrike op 30-04-2009 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Birdstrike schreef op donderdag 30 april 2009 @ 07:50:
@GBW:

Ook wij kijken er elke dag naar!!! Thanks!!! en idd de enige reden dat de XboX nog aan gaat.
edit: eindelijk doet (bijna) alles het met Build 19847 van SVN.

Freecaster wil hier niet... raar...
Zal je altijd zien: breng ik wat nieuws uit, veranderd Freecaster de dag erna hun pagina :(

EDIT: update voor Freecaster is te downloaden via de auto update van XOT :D

[ Voor 8% gewijzigd door GroteBozewolf op 30-04-2009 13:07 . Reden: Updated channel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:11
GroteBozewolf schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:26:
[...]

Zal je altijd zien: breng ik wat nieuws uit, veranderd Freecaster de dag erna hun pagina :(

EDIT: update voor Freecaster is te downloaden via de auto update van XOT :D
YEzzzzzzzzzzzzzzz!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

wat is er zo bijzonder aan freecaster? mis ik hier iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zie ik iets gigantisch over het hoofd maar ik kom er niet uit.

Ik gebruik sinds een paar weken Aeon. Als ik nieuwe tvseries in mijn map krijg ik ze alleen tezien via de VIDEOS menu en niet via de tvseries menu. Heeft dat iets te maken met die placeholder of gewoon een simpele instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 11:45:
Volgens mij zie ik iets gigantisch over het hoofd maar ik kom er niet uit.

Ik gebruik sinds een paar weken Aeon. Als ik nieuwe tvseries in mijn map krijg ik ze alleen tezien via de VIDEOS menu en niet via de tvseries menu. Heeft dat iets te maken met die placeholder of gewoon een simpele instellingen?
heb je de map waar de TV shows instaat gedefineerd als TV shows?

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nou toch weer wat vreemds. Heb deze week mijn mediastream skin eindelijk goed werkend gekregen (zie vorige posts). Wou zostraks xbmc opstarten om even radio te luisteren, maar ik krijg de volgende foutmelding:

" xbmx fatal error:
T\:guisettings.xml, line 0
Failed to open file

Ip adres: 192.168.1.70

Starting ftp server....

FTP server runnin on port 21, login: xbox/xbox

Pres any button to reboot "

Ik gebruik een ander Dashboard als xbmc en kan nog wel ftp-en naar de xbox .Het vreemde is dat het path dat wordt genoemd in de foutmelding niet bestaat. Ik heb namelijk geen T-partitie op mijn xbox.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icekiller2k6 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 11:54:
[...]

heb je de map waar de TV shows instaat gedefineerd als TV shows?
Yep:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Je hebt onder Videos een source toegevoegd (bvb. C:\Videos\Series) en die source de naam TV Shows gegeven?
Daarna heb je via het context-menu 'Set Content' gedaan en daar voor TV Shows gekozen en TheTVDB als scraper gekozen?
Daarna heb je terug via het context-menu 'Scan for new Content' gedaan?
Daarna heb je de Library-mode gekozen?

En als je dat allemaal gedaan hebt, zie je dus niet je tv-series staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep
DE posters van de series etc staan er gewoon in de VIDEO mode en sommige ook in de TV SHOWS mode maar dus niet alle series. Ook ziet hij de nieuwe toegevoegde eps niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm flikker alles er maar weer een x af.
ff opnieuw installen
dan zal het wel beter gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpschouten79
  • Laatst online: 20-03 16:06
Even een vraagje, heb sinds enkele dagen XBMC via een mini UBUNTU 8.10 draaien. Het is de 9.04 beta versie van XBMC en draait helemaal niet verkeerd...

ALLEEN als ik XOT start als script start, no problemo, maar wanneer ik bijvoorbeeld RTL kies en daarna 71 graden.... wil kijken en ik kies een aflevering gebeurt er niets, na 3 minuten kan ik weer wat doen, voor de rest zit hij vast. Vriend van mij heeft precies hetzelfde... iemand een idee. XBMC met een werkende XOT dan ben ik klaar !

PSN: JustinNL79

Pagina: 1 ... 27 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heb je een vraag over het softmodden of ombouwen van je XBox? Laat die dan maar fijn achterwege, dit topic gaat over XBMC, niet over de XBox. Berichten zullen anders zonder melding verwijderd worden.

Reageren op dergelijke vragen wordt ook niet gewaardeerd; plaats liever een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/insert_topicreport/1306695">topicreport</a>