Nokia is de enige partij waarin de Symbian versie een kut browser heeft... Linux versie van Nokia heeft daar geloof ik minder last van (heeft een betere browser). Alle Windows Mobile versies zouden moeten werken, mits daarop Opera 9.5 wordt geinstalleerd (valt legaal van Opera nu nog te downen, wordt op de laatste telefoons van HTC meegeleverd en valt altijd nog via XDA-developers te downloaden (alleen weet ik niet of dit als legaal kan worden beschouwd)). Android toestellen zouden ook moeten werken (safari is een redelijk krachtige browser) idem voor de iPhone, misschien kan Puck dat voor je testen.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:40:
[...]
Binnenkort nieuw abonement met eindelijk een nieuw mobieltje. Heb jij of iemand een aanrader ?
Moet kenne belle en XBMC HTTP-R kenne gebruiken.
Persoonlijk wacht ik op een goede Android phone, ook al zijn we op xda aan het proberen android ook op mijn huidige telefoon te laten werken.
Leuk ideePuck schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 20:25:
[...]
Ik browse altijd om door mijn muziek te bladeren, maak dus geen gebruik van de library, maar wat ik dus erg mis bij jouw web-applicatie is om een complete map (inclusief subfolders) te queuen.
[afbeelding]
Bij XBMC Remote staat boven elke map een knopje (Queue All Items). Dat zou voor mij ideaal zijn in XBMC HTTP-R.
[ Voor 4% gewijzigd door XiniX88 op 15-01-2009 08:48 ]