getfirefoxnow schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:47:
[...]
Ik heb bij settings gekeken maar kan zoiets niet aanzetten.
Het hele begrip "Add location" komt bij mij niet voor in het context menu.
De oude dutch radio streams werken wel bij mij, die gingen nog via het starten van een script.
Edit:
Ik heb net eea geprobeerd op xbmc voor windows en daar kun je inderdaad via het music scherm, de d.r.s. toevoegen. Mogelijk is de xbmc versie op mijn xbox te oud
.
Zou niet uit moeten maken hoe oud de build is
Witte knop of info drukken, cursor moet op de plaats staan waar normaal de locaties staan.
Nu heb je het context menu kies locatie toevoegen.
Of in instellingen
systeem/instellingen/uiterlijk/weergave opties/'bron toevoegen'knoppen niet weergeven (uitvinken).
HOW-TO add and scan media files into XBMC LibraryVerwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:51:
Hoi,
Ik heb het volgende probleempje. Gister heb ik via de imdb scraper film informatie van mijn netwerkfilms laten ophalen. Dit ging allemaal goed, van de meeste films haalde hij de cover en fanart probleemloos op.
Echter toen kwam ik erachter dat er geen dvd's meer konden worden afgespeeld. Na een hoop te hebben uitgeprobeerd heb ik uiteindelijk mijn user data map verwijderd en teruggezet. Alles werkt weer, alleen alle informatie van netwerkfilms is verdwenen. De betreffende map staat nog wel ingesteld als movie map met imdb als scraper, echter de film informatie wordt niet meer opnieuw opgehaald. Heb de map al opnieuw toegewezen en dit gaat goed, echter hij weigert de map opnieuw te scannen.
Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?
"user data map verwijderd en teruggezet" Dezelfde of een lege userdata terug geplaatst?
Heb je de oude terug gezet met de info er nog in dan haalt xbmc ze idd niet meer op.
Dat de dvd niet afspelen is waarschijnlijk een memory probleem voeg je een grote map toe heeft de xbox de tijd nodig om deze in de userdata op te slaan. Geeft xbmc aan dat hij klaar is met scrapen wil niet zeggen dat hij alle thumbs (folder.jpg's) heeft weggeshreven naar de userdata. Dit duurt vaak nog wat langer.
Is ie hier nog mee bezig krijg je idd geen dvd gestart (memory tekort.)
Blader een keer rustig door file view zodat alle thumbs opgehaalt worden. Is alles opgehaalt zul je zien dat xbmc weer een stuk soepeler loopt.
Deze problemen liggen aan de skin, deze haalt alles uit je xbox en zit op het randje van het kennen en kunnen.