Ik had een tijd geleden een email gestuurd naar MSI met de vraag wanneer er een 6 cell batterij kwam voor de Wind daarnaast ook gevraagd wanneer er een MSI Wind versie komt met een 6 cell batterij erin. Dat was op 9 september en kreeg dit antwoord:
Toen gisteravond nog maar eens een email (5 oktober) gestuurd en kreeg van dezelfde persoon dit antwoord:Beste ***************,
De 6 cell batterij zal eind deze maand beschikbaar moeten zijn voor losse verkoop.
Ik verwacht eind oktober daadwerkelijke Wind’s te verkopen inclusief 6 cell.
Best regards,
Retail Manager Benelux
Ik wil dus dolgraag een Wind kopen maar alleen met een 6 cell batterij erin. Ik ga niet nog eens los betalen voor een batterij. Denk dat een hoop mensen er hier ook zo over denken. Op deze manier gaat het MSI gewoon klanten kosten omdat ik niet ga wachten tot januari 2009 op een Wind met een 6 cell accu erin. De concurrentie als Samsung, Toshiba, etc hebben al aangekondigd met een netbook te komen met een 6 cell erin. Waarom duurt het bij MSI allemaal zo lang? Asus kwam toch ook vlak achter elkaar met verschillende types op de EEE op de markt.Beste *********,
De 6 cell batterij zou volgens berichten nu eind November geleverd moeten worden. Dit kan eerder maar ook later. Batterijleveringen zijn tot nu toe al erg onduidelijk geweest. Ik verwacht dat we begin Januari dan in ieder geval de Wind kunnen verkopen inclusief 6 cell.
Best regards,
Retail Manager Benelux
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 03:56 . Reden: spelfoutjes ]