• HoonBoy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2024
Vorige week heb ik mijn bestelde Apple MacBook PRO Airport Extreme Card 802.11n (AR5BXB72) kaartje in mijn akoya mini geplaatst met extra antenne. (om zonder gedoe in OSX wireless te kunnen gebruiken) En gelijk maar een grotere harde schijf geplaatst (WD 320 GB) en 3 partities aangemaakt met triple boot Windows XP / Vista & OSX .

Afbeeldingslocatie: http://i24.ebayimg.com/08/i/000/cf/e6/abaa_1.JPG?set_id=7

Afbeeldingslocatie: http://img.auctiva.com/imgdata/3/3/7/0/7/4/webimg/146423254_tp.jpg

Werkt perfect, en lekker snel onder Windows XP / Vista & OSX natuurlijk. een aanrader voor alle Wind eigenaren, die ook OSX willen draaien.

Is er al iemand die bluetooth hebben ingebouwd in de akoya?

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Lau26 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:29:
[...]

Ja al die foto's heb ik nu ook wel gezien, ik wil hem eigenlijk ook in het echt zien, ik ben bang dat hij eerder te groot dan te klein zal zijn qua formaat. Daarom ga ik ook kijken bij bcc naar de Acer Aspire One om het verschil te zien :)
Paradigit is denk ik de beste kans, hier in Leiden hebben ze m daar ook liggen.

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
De windstille koelertjes worden inmiddels uitgeleverd.. de mijne is onderweg _/-\o_ er zijn er nog maar een paar op voorraad, dus mensen die nog een willen moeten snel zijn.

Nu nog een 6-cells accu of groter.. die van MUGEN POWER wordt pas volgende maand aangekondigd en is pas vanaf oktober verkrijgbaar :|

[ Voor 5% gewijzigd door Cooler_King op 21-08-2008 21:40 ]

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 15:50
jbswinkels schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:01:
Wil de Wind eigenlijk eerst eens in het echt zien i.p.v. alleen foto's maar heb nog geen winkel kunnen vinden waar ze 'm hebben. Iemand wel?
Computerland Apeldoorn heeft er 1 staan.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Ik heb ook 2 pixels die niet goed zijn

1 rode en 1 blauwe
wat kan ik hier het beste mee doen?? of zijn die dan echt dood?

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:13
Lau26 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:29:
[...]

Ja al die foto's heb ik nu ook wel gezien, ik wil hem eigenlijk ook in het echt zien, ik ben bang dat hij eerder te groot dan te klein zal zijn qua formaat. Daarom ga ik ook kijken bij bcc naar de Acer Aspire One om het verschil te zien :)
De Wind is 1cm smaller en 1cm breder, maar dat valt echt nauwelijks op als je ze zo naast elkaar houdt. Ik heb ze vanmiddag allebei tegelijk in mijn handen gehad, qua grote is er bijna geen verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:28

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Mijn vader wil ook een MSI Windje kopen om te gebruiken met een beamer bij presentaties e.d. Weet er iemand wat de maximale resolutie van de VGA out die op de wind zit is? Ik kan zelf nergens iets daarover vinden...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:28

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Cooler_King schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 21:39:
Nu nog een 6-cells accu of groter.. die van MUGEN POWER wordt pas volgende maand aangekondigd en is pas vanaf oktober verkrijgbaar :|
Is er al iets bekend over de prijs?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
HetWonder schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:12:
Mijn vader wil ook een MSI Windje kopen om te gebruiken met een beamer bij presentaties e.d. Weet er iemand wat de maximale resolutie van de VGA out die op de wind zit is? Ik kan zelf nergens iets daarover vinden...
Hoog genoeg in ieder geval want hij schakelt als ik 'm met de VGA rechtstreeks aansluit op mijn samsung Full HD Tv automatisch over op 1080p (1920x1080)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
HetWonder schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:12:
als ik mij niet vergis is het 1600x1200

maar ik heb ook ergens eens een afbeelding gezien in breedbeeld op een 226BW ... wat dus 1650x1080 zou moeten betekenen

dus voor de gemiddelde beamer is dat ruim voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
StraightOn.NL schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:00:
[...]

als ik mij niet vergis is het 1600x1200

maar ik heb ook ergens eens een afbeelding gezien in breedbeeld op een 226BW ... wat dus 1650x1080 zou moeten betekenen

dus voor de gemiddelde beamer is dat ruim voldoende :)
Maar op 1650x1080 kan je dan ook soepel pps en/of filmpjes e.d. afspelen? Of zie je schokken, traag beeld opbouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas,

Ik begrijp niet wat ik geschreeuwd heb maar goed, om na te gaan of dat stekkertje los zit, aangaande mijn niet werkend touchpad, even de vraag of dit gemakkelijk te zien (te verhelpen) is.

Reeds voorstel van Medion gehad om hem op te halen (nette service) maar dan ben ik hem denk ik langer kwijt.

Ik kan dan nog eventueel aan hun vragen, of ikzelf dit mag nagaan, scheelt veel rompslomp.
Aan de andere kant wil ik mijn garantie natuurlijk niet verliezen.

Verder dik tevreden met mijn notebookje.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Er is weer een Bios-update te downloaden voor de Wind op de MSI-site.
Volgens bijschrift zijn de volgende zaken aangepast:
1.Fixed can't run 3DMark05 issue
2.Update CPU Atom N270 microcode
Wat dit ook in moge houden....
:>

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
wvexeltweakers schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:32:
Er is weer een Bios-update te downloaden voor de Wind op de MSI-site.
Volgens bijschrift zijn de volgende zaken aangepast:
1.Fixed can't run 3DMark05 issue
2.Update CPU Atom N270 microcode
Wat dit ook in moge houden....
:>
Kan je deze update ook "misbruiken" op de Medion? Heb geen zin om het uit te proberen, en een niet werkend systeem te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Laatst online: 05-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:30:
[...]

Îk heb gisteren deze erbij geplaats, 1024 MB Nanya Elixir DDR2/667 SoDimm (M2N1G64TU8HB0B-3C). Werkt perfect en voor €18 opgehaald bij Paradigit (voorheen Powerline) in Zoetermeer, en werkt perfect.
Nadat ik dit geheugenchippie in mijn Wind plaatste ging alles fout! Wind ging terug naar MSI, ik werd gek. Uiteindelijke oplossing, dimmetje eruit!

Kreeg constant hard disk fouten... leek alsof de HD dood was.. maar het lag allemaal aan dat dimmetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

xippie schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:42:
[...]

Kan je deze update ook "misbruiken" op de Medion? Heb geen zin om het uit te proberen, en een niet werkend systeem te hebben.
Is voor de Wind bedoeld, dus geheel voor eigen risico.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
was er hier niet een gebruiker die succesvol een Wind bios op een Medion had gezet?
mja, ik neem aan dat Medion zelf ook wel een keertje met deze update komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.gelder
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-11-2022
b.art schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:23:
was er hier niet een gebruiker die succesvol een Wind bios op een Medion had gezet?
mja, ik neem aan dat Medion zelf ook wel een keertje met deze update komt :)
Jawel hoor.:) pak deel 2 er maar bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
b.gelder schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:26:
[...]

Jawel hoor.:) pak deel 2 er maar bij.
Hmmmz, om dat te proberen, ben ik toch te iets huiverig. Laat ik verstandig zijn en nog 1 á 2 weken wachten voor de Medion 1.07 BIOS, en niet te ongeduldig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:55:
[...]

Nadat ik dit geheugenchippie in mijn Wind plaatste ging alles fout! Wind ging terug naar MSI, ik werd gek. Uiteindelijke oplossing, dimmetje eruit!

Kreeg constant hard disk fouten... leek alsof de HD dood was.. maar het lag allemaal aan dat dimmetje!
Terug met die Dim!!! Ik heb nergens last van, tenminste niet door die Dim. Ik ben op zoek naar een oplossing voor mijn Draadloze verbinding, die doet het niet meer. Ik zit hier in Amerika en nu doet (gelukkig) alleen de bedraade verbinding het nog. Kan het wireless kaartje gewoon plots kapot zijn??? Ik wil niet teveel pielen want ik heb wel internet nodig voor mijn homepage...

Ps.
Het is trouwens wel fantastisch mijn kleine windje zo mee op reis, i.p.v. mijn 15.4 incher!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al ergens Kloon batterijen te vinden/krijgen voor de akoya?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedkroon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:13
Voor de Medion en misschien ook voor de MSI heb ik zoeven de firmware (uitgave 21-08-2008) van mijn Webcam geupdate. Wellicht draagt dit bij tot verbetering en volgens de opgave gaat met name om synchronisatie e.d. .

De firmware staat op medion.de

Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar zie je die staan, vind die niet terug onder driverupdates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Ik heb in de Pricewatch gekeken van tweakers en zag dat er alleen de Windows versie in staat. Hoeveel goedkoper is de Linux versie en is die ergens te verkrijgen ?

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedkroon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:13
Hier ( http://www1.medion.de/sit...port/treiber_~u~_updates/) kan je het vinden, als zoek functie e1210 intikken en voilá!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:41
Net de webcam geupdate.
Ik lees goede verhalen over de 1.07 bios.
Met de nieuwe bios schijnt 1080p opeens goed te werken.
Er schijnt ook opeens meer geheugen voor de grafische kaart beschikbaar te zijn.

Nou even afwachten of Medion de update ook snel beschikbaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 14:07
Ik heb problemen met mijn USB alledrie de poorten doen niks meer na de flash naar 1.07. Terugflashen wordt dus ook lastig aangezien ik niks meer kan via USB. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Mvdbeld schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 13:16:
Ik heb problemen met mijn USB alledrie de poorten doen niks meer na de flash naar 1.07. Terugflashen wordt dus ook lastig aangezien ik niks meer kan via USB. :(
Dat is al bij meer mensen gebeurd. Een oplossing is opnieuw flashen van 1.07, of terug gaan naar 1.06. Dit kan als je de Advent flash tool gebruikt, deze werkt gewoon onder windows en vind je hier: http://forums.msiwind.net/viewtopic.php?f=19&t=2805

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
RobbieT schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 12:41:
Net de webcam geupdate.
Ik lees goede verhalen over de 1.07 bios.
Met de nieuwe bios schijnt 1080p opeens goed te werken.
Er schijnt ook opeens meer geheugen voor de grafische kaart beschikbaar te zijn.

Nou even afwachten of Medion de update ook snel beschikbaar heeft.
Dat klinkt idd goed!

Ben ik trouwens de enige die de 'Windstille' koeler al heeft ontvangen? ik moet hem alleen nog even inbouwen binnenkort (nog even wat mx-2 koelpasta halen hehe)..

Ik word nu trouwens wel een beetje ongeduldig op die 6-cells batterijen.. het ziet ernaar uit dat third parties eerder zullen zijn dan de Medionshop. Het schiet niet op iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Laatst online: 18-09 14:07
Zer0 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 13:40:
[...]

Dat is al bij meer mensen gebeurd. Een oplossing is opnieuw flashen van 1.07, of terug gaan naar 1.06. Dit kan als je de Advent flash tool gebruikt, deze werkt gewoon onder windows en vind je hier: http://forums.msiwind.net/viewtopic.php?f=19&t=2805
Bedankt voor de link, heeft prima geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:10:
[...]

Terug met die Dim!!! Ik heb nergens last van, tenminste niet door die Dim. Ik ben op zoek naar een oplossing voor mijn Draadloze verbinding, die doet het niet meer.
bonnetje weg.. Dus dimmetje in de vuilnisemmer, nog andere suggestie voor een goed geheugenchippie? Merk chippie bij voorkeur :)

En je Wifi doet t niet.. nieuwste drivers geïnstalleerd? fn+f11 ? (daar had je al aangedacht lijkt mij, maar toch :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickxbox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-08 12:31
Ik wil binnen kort ook een wind gaan kopen. (denk als de 6cell uit is) Dan wil ik een memory en hd uitbreiding kopen. Nu heb ik een paar vraagjes

Is het al bekend waneer die uit komt en hoe duur?

Welke geheugen en welke hardeschijven ik het best kan plaasten. Qua snelheid en stroomverbruik.
Het moet een 250/320gb schijf zijn en denk 5400rpm. Wel merk spullen natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

m3nno schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 18:34:
[...]
bonnetje weg.. Dus dimmetje in de vuilnisemmer, nog andere suggestie voor een goed geheugenchippie? Merk chippie bij voorkeur :)
Heb zelf Corsair 1GB 5300 DDR2-667 Value Select gekocht en geplaatst. Draait als de brandweer. Was in totaal € 26.95 kwijt incl verzending (Komplett.NL).
Welke geheugen en welke hardeschijven ik het best kan plaasten. Qua snelheid en stroomverbruik.
Het moet een 250/320gb schijf zijn en denk 5400rpm. Wel merk spullen natuurlijk.
Ik heb een Western Digital Scorpio Blue WD3200BEVT SATAII 5400 RPM 8MB cache erin gezet. Is zelfde serie als die erin zit. Alleen tikt die nieuwe van mij niet....Was daarvoor € 89.95 kwijt (afhalen, was een aanbieding van MyCom).

[ Voor 4% gewijzigd door wvexeltweakers op 24-08-2008 19:33 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik plaatste 2 Gb corsair value select (39 euro), precies een vliegmachine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 21:21:
Ik plaatste in de akoya 2 Gb corsair value select 667 (39 euro), precies een vliegmachine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:28:
Ik heb ook 2 pixels die niet goed zijn

1 rode en 1 blauwe
wat kan ik hier het beste mee doen?? of zijn die dan echt dood?
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:41
Zag net op msiwind.net iemand die z'n Akoya met de Msi 107 bios geflasht heeft en vervolgens weer terug naar de 106 Medion bios.

De Msi bios werkte wel maar gaf ook een aantal problemen.
Nog even geduldig wachten op de Medion 107 bios dus.

Wel dapper om een bios zo te proberen, zou ik toch niet zo gauw doen.
Daarvoor ben ik toch iets te gek op m'n Akoya.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:07
Aangezien ik altijd de meest recente drivers wil hebben, ben ik benieuwd welke fabrikant de drivers levert voor de webcam en bluetooth op de Wind U100. De rest is allemaal Intel en Realtek. Kan iemand mij dit vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Roog1317 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 23:25:
Aangezien ik altijd de meest recente drivers wil hebben, ben ik benieuwd welke fabrikant de drivers levert voor de webcam en bluetooth op de Wind U100. De rest is allemaal Intel en Realtek. Kan iemand mij dit vertellen?
BT was Toshiba als het goed was. Tenminste, deze gebruik ik: Toshiba V60003_20080225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:06:
Bas,

Ik begrijp niet wat ik geschreeuwd heb maar goed,
Onnodig gebruik van vette tekst en uitroeptekens komt zo drammerig/schreeuwerig over.

/ontopic, je zou je wind open moeten maken (achterkant eraf) en dan kunnen kijken of het stekkertje van het touchpad goed vastzit. Aangezien Medion al heeft aanboden het voor je uit te zoeken, zou ik dat gewoon doen, scheelt je frustratie en mocht er iets stukgaan is het Medions probleem en niet het jouwe.

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:36
Wat nieuws omtrent de 6 cell batterij:
Late September

MSI's Wind netbook will finally be available with a 5200mAh 6-cell battery in late September. However, if you've already got a Wind with a 3-cell battery and you'd like more juice, you'll have to spend around €80 to get one.

We had a chance to see the Wind with the big battery in Belgrade and we were pleased to see that it doesn't turn the Wind into a hunchback. It does not protrude to the rear, unlike most 6-cell/8-cell batteries on ultra portables, keeping the footprint small. It just raises the rear a bit and some consumers will probably find it easier to type with the 6-cell unit.

There's still no word on 6-cell Wind pricing and you can expect it sometime in late September. Along with the Wind nettop, which should be available soon, MSI seems to be preparing a few more Wind branded surprises, but we'll get to that later when we can confirm the gossip.
BRON

In verschillende Duitse webshops kan je de 6cell accu echter pre-orderen voor net onder de 70 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
wvexeltweakers schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 19:32:

Heb zelf Corsair 1GB 5300 DDR2-667 Value Select gekocht en geplaatst. Draait als de brandweer. Was in totaal € 26.95 kwijt incl verzending (Komplett.NL).

[...]

Ik heb een Western Digital Scorpio Blue WD3200BEVT SATAII 5400 RPM 8MB cache erin gezet. Is zelfde serie als die erin zit. Alleen tikt die nieuwe van mij niet....Was daarvoor € 89.95 kwijt (afhalen, was een aanbieding van MyCom).
Beide maar eens bestellen dan :) Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

pelt schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:17:
In verschillende Duitse webshops kan je de 6cell accu echter pre-orderen voor net onder de 70 euro.
Zoals daar zijn????
:?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 20:50
Ik hoor niemand over de 12,1" Lenovo V200 die nu ook maar +/- € 595,-- kost.

T8300, 2 GB intern, 160 GB HD, GMA X3100, DVD+/-RW, Wifi, Bluetooth, 12,1" WXGA TFT,
FireWire, cardreader, enz enz

[ Voor 7% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-08-2008 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

WiLLoW_TieN schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:45:

T8300, 2 GB intern, 160 GB HD, GMA X3100, DVD+/-RW, Wifi, Bluetooth, 12,1" WXGA TFT,
Zou voor mij gewoon een maatje te groot en te zwaar zijn. Ik vind 10" gewoon een zeer prima formaat. En ook de prijs ligt toch behoorlijk hoger, zowel absoluut als relatief.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 21:21:
Ik plaatste 2 Gb corsair value select (39 euro), precies een vliegmachine :)
Dus je hebt er nu in totaal 3gb inzitten?

Was het plaatsen makkelijk? Ik bedoel is het redelijk eenvoudig zelf te doen? Volgens het filmpje moet het makkelijk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Een link bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, slechte accu-duur en hoog gewicht (1.8kg). Daarnaast valt het zowiezo al ruim buiten het netbook/MID segment daardoor..

Ik wacht zelf nog steeds op release details van de Dell E Slim (die waarschijnlijk anders gaat heten, maar iig de 12.1" Dell op basis van de Atom en met een streefgewicht rond de 1.2kg). Pas daarna ga ik de knoop doorhakken of ik voor de MSI wil gaan of de Dell :) (of wellicht zelfs nog onderstaande):

Want als je dan toch een Lenovo wilt promoten, kom dan met de Ideapad S10:
Afbeeldingslocatie: http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/bto/20080804/S10_red_01_540x409.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
pelt schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:17:

[...]

BRON

Erg mooi om te lezen dat de accu niet aan de achterkant uitsteekt maar wel een heel klein beetje aan de onderkant...ik denk ook dat door deze kleine verhoging het zwaartepunt net iets anders komt te liggen waardoor hij niet meer "achterover" kiept als je het scherm te ver naar achteren klapt, tenminste dat hoop ik :9 .

:) over die Lenovo...volgens mij is de prijs ook nog eens een typo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 11:58

Ik zou graag willen weten waarom ik voor een Sony Vaio TZ21XN/B (11 inch) ruim 1300 euro moet neerleggen terwijl die een 1,2Ghz processor heeft. En de Wind een 1,6Ghz processor heeft en maar 400 euro kost?! :? 8)7

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Bedankt. _/-\o_
Wat me opvalt is dat het om Duitse of Oostenrijkse sites gaat, en er niemand een harde levertermijn aangeeft. Maar ja, het geeft weer wat hoop, toch? :z

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
StraightOn.NL schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:52:
[...]
ik denk ook dat door deze kleine verhoging het zwaartepunt net iets anders komt te liggen waardoor hij niet meer "achterover" kiept als je het scherm te ver naar achteren klapt, tenminste dat hoop ik :9 .
Volgens mij natuurkundig timmermansinzicht kiepert hij juist eerder om. Aangezien het zwaarte punt hoger komt te liggen. Aan de andere kant, ik sla met moeite een spijker in de muur, dus laten we het maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Lau26 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:57:
[...]
Ik zou graag willen weten waarom ik voor een Sony Vaio TZ21XN/B (11 inch) ruim 1300 euro moet neerleggen terwijl die een 1,2Ghz processor heeft. En de Wind een 1,6Ghz processor heeft en maar 400 euro kost?! :? 8)7
Dat is dan ook precies de reden waarom de grote merken deze netbookhype met argusogen aanzien...de prijzen liggen al historisch laag gezien de zwakke dollar, maar dit geeft de prijzen nog een extra zetje naar beneden. Hou de folders maar eens in de gaten. De notebooks blijven gewoon zakken. Ook daar komen de marges nog verder onder druk te staan.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:57:
[...]

Dus je hebt er nu in totaal 3gb inzitten?

Was het plaatsen makkelijk? Ik bedoel is het redelijk eenvoudig zelf te doen? Volgens het filmpje moet het makkelijk gaan.
Is een Akoya daar kan maar 2Gb in, is makkelijk zelf te doen.
geheugen wel goed op zijn plaats steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: Meer details over N10-ultraportable van Asus duiken op

Indien rond de 450 is dat een mooi apparaat

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
pelt schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:00:
[...]

Volgens mij natuurkundig timmermansinzicht kiepert hij juist eerder om. Aangezien het zwaarte punt hoger komt te liggen. Aan de andere kant, ik sla met moeite een spijker in de muur, dus laten we het maar afwachten.
Ja klopt daar heb je helemaal gelijk in (had ik nog niet aan gedacht), maar ik hoop toch dat het zo is...:P dat de gewichtsdistributie net iets anders is ofzo...we zullen zien... :9

@hierboven:

als aanvulling nog dit:

Door deze geïntegreerde geheugencontroller, zou het uiteindelijke stroomverbruik van processor, en moederbord met chipset, wel eens lager kunnen komen te liggen dan een op een Atom gebaseerd systeem. Zo bleek uit een test van Toms Hardware enige tijd geleden, dat een flink teruggeklokte Athlon 64 2000+ met een G780 gebaseerd moederbord sneller en zuiniger te zijn dan een Intel Atom systeem.

Men moet hier wel rekening houden met het feit dat het om een Athlon processor gaat, en niet om een budget Sempron processor dus dat de prestaties wel eens wat minder zouden kunnen zijn dan de in de test gebruikte Athlon 64 2000+. Van de andere kant moet er echter ook rekening mee gehouden worden dat AMD momenteel zijn processors nog op 65nm bakt, maar hard aan het werk is om deze ook op 45nm te kunnen produceren, wat voor een flinke stroom en warmtebesparingkan zorgen! Tevens is de grotere geheugenbus van 800Mhz ten op zichte van de 533Mhz voor de Atom waarschijnlijk in het voordeel van de prestaties van AMD de Sempron processor.

http://www.kleinelaptops....hive=&start_from=&ucat=5&

[ Voor 52% gewijzigd door StraightOn.NL op 25-08-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Lijkt me eerder een post voor Asus EEE topic en dus niet voor MSI Wind + kloons :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:41:
[...]

Lijkt me eerder een post voor Asus EEE topic en dus niet voor MSI Wind + kloons :Z
Klopt, ik laat alleen zien dat er wat anders komt indien mensen nog twijfelen

Discussie gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
wvexeltweakers schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:39:
[...]

Dat is dan ook precies de reden waarom de grote merken deze netbookhype met argusogen aanzien...de prijzen liggen al historisch laag gezien de zwakke dollar, maar dit geeft de prijzen nog een extra zetje naar beneden. Hou de folders maar eens in de gaten. De notebooks blijven gewoon zakken. Ook daar komen de marges nog verder onder druk te staan.
Hmm dan hoop ik dat die Sony Vaio ook in toekomst voor de prijs van de Wind te krijgen zal zijn (of iig voor rond de 6 a 700 euro), want dan haal ik hem wel! :)

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 19:07

Sick Nick

Drop the top!

Dat zal wel niet ;) Die 11" vaio's zitten flink beter in elkaar, carbon behuizing, dvdbrander erin, core2duo, enz. Zit wel een paar trapjes hoger dan een wind/eeepc, zowel qua kwaliteit als prestaties. En qua accuduur komt zo'n TZ ook best netjes mee met 6 uur werken op 1 lading, de windjes halen dat niet met de accu's die er nu bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is om het geheugen van de MSI Wind met 2GB uit te breiden? Of kan dit alleen met 1GB?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:22:
Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is om het geheugen van de MSI Wind met 2GB uit te breiden? Of kan dit alleen met 1GB?

Alvast bedankt!
Heb zelf nog geentje maar je kunt maximaal 1GB erbij prikken zodat je totaal 2GB hebt. Hoger gaat niet, daarom zit één 1GB strip ook vastgeducktaped.

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 09:14
Vectrox schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:09:
[...]

Heb zelf nog geentje maar je kunt maximaal 1GB erbij prikken zodat je totaal 2GB hebt. Hoger gaat niet, daarom zit één 1GB strip ook vastgeducktaped.
Je kunt het originele stickje dus niet (of moeilijk) vervangen voor een nieuwe? :/

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
De chipset kan maar 2GB (totaal) aan dacht ik, meer dan 1GB uitbreiden is dus sowieso nutteloos. Weet iemand iets over hoe de prijs zich, laten we zeggen de komende 2 maanden, gaat ontwikkelen? Ik heb best 400 euro over voor dit ding, maar dan moet dat wel inclusief een fatsoenlijke (6-cells dus) accu zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels mijn geheugen (1GB Dane Elec) geplaatst en werkt perfect. Nu maar hopen dat dat er niks gebeurt waarvoor ik mijn garantie nodig heb.

Het is mij echter nog niet helemaal duidelijk wat de functie fn+F10 nu precies doet. Ik zie een batterij met een kruisje verschijnen en de lichtintensiteit verandert. Wanneer staat eco-modus nu aan? batterij met rood kruisje of zonder rood kruisje? In beide gevalleen geeft de kloksnelheid bij eigenschappen van deze computer 800 Mhz weer. Hoe kan dit?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Jazzle schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:42:
De chipset kan maar 2GB (totaal) aan dacht ik, meer dan 1GB uitbreiden is dus sowieso nutteloos. Weet iemand iets over hoe de prijs zich, laten we zeggen de komende 2 maanden, gaat ontwikkelen? Ik heb best 400 euro over voor dit ding, maar dan moet dat wel inclusief een fatsoenlijke (6-cells dus) accu zijn.
Ik denk dat je dan toch wel een jaartje geduld zult moeten hebben. Deze netbooks zijn momenteel nogal gewild, en de marges hierop zijn niet zo groot als op notebooks. Echte prijsstunts kun je voorlopig wel vergeten.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 12:15
wvexeltweakers schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:05:
[...]

Ik denk dat je dan toch wel een jaartje geduld zult moeten hebben. Deze netbooks zijn momenteel nogal gewild, en de marges hierop zijn niet zo groot als op notebooks. Echte prijsstunts kun je voorlopig wel vergeten.
Nou dat zal wel meevallen. Er is een update van de wind geplanned voor a.s. oktober en die zal een 6-cells accu hebben en een 160Gb harddisk. De prijs zal op ongeveer hetzeldfe nivo liggen als die van de huidige wind. EVEN geduld dus nog ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

intraxi schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:30:
[...]

Nou dat zal wel meevallen. Er is een update van de wind geplanned voor a.s. oktober en die zal een 6-cells accu hebben en een 160Gb harddisk. De prijs zal op ongeveer hetzeldfe nivo liggen als die van de huidige wind. EVEN geduld dus nog ! :)
Als ik jou was zou ik het verschil niet bijleggen. Ten eerste kennen we de planning van MSI nu wel (je mag blij zijn als die er in december zijn) en daar zal zeker een prijsverschil van € 90 zijn met de huidige Wind. Dus zit je al op € 500.
8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:07:
Heb inmiddels mijn geheugen (1GB Dane Elec) geplaatst en werkt perfect. Nu maar hopen dat dat er niks gebeurt waarvoor ik mijn garantie nodig heb.

Het is mij echter nog niet helemaal duidelijk wat de functie fn+F10 nu precies doet. Ik zie een batterij met een kruisje verschijnen en de lichtintensiteit verandert. Wanneer staat eco-modus nu aan? batterij met rood kruisje of zonder rood kruisje? In beide gevalleen geeft de kloksnelheid bij eigenschappen van deze computer 800 Mhz weer. Hoe kan dit?

Alvast bedankt!
Jij iets duidelijk zijn? Jij Wind, jij Medion, jij Advent? Topic is voor Wind en Clones, dus niet iedereen weet wat voor computer je hebt.
Op de Wind aktiveer je de Eco-mode met Fn+F10. dat kun je zien omdat je Power-toets dan groen is in plaats van blauw, en na het indrukken van Fn+F10 zie je een batterij zonder kruisje erdoor (wat aangeeft "batterij-besparende modus".
Tip: bij je netbook zat een boekje. Daarin staan zeer nuttige zaken, zoals ook dit.

Kloksnelheid: als je op batterij werkt en hij staat in Eco-mode, dan schakelt hij de processor naar 800 Mhz, en daar blijft hij op staan. Ook wordt het scherm wat gedimd. Sta je niet in Eco-mode, dan draai je 1,6 Ghz, maar op rustige momenten schakelt hij de snelheid terug naar 800 Mhz. Kun je goed zien als je Cpu-Z installeert.

[ Voor 13% gewijzigd door wvexeltweakers op 26-08-2008 15:23 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvexeltweakers schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:58:
[...]

Jij iets duidelijk zijn? Jij Wind, jij Medion, jij Advent? Topic is voor Wind en Clones, dus niet iedereen weet wat voor computer je hebt.
Op de Wind aktiveer je de Eco-mode met Fn+F10. dat kun je zien omdat je Power-toets dan groen is in plaats van blauw, en na het indrukken van Fn+F10 zie je een batterij zonder kruisje erdoor (wat aangeeft "batterij-besparende modus".
Tip: bij je netbook zat een boekje. Daarin staan zeer nuttige zaken, zoals ook dit.
Het gaat om de MSI Wind... excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat om de MSI Wind... excuus
foutje snel gemaakt, veel dingen betreft ook alle wind/clones, maar niet alles.
mischien handig als mensen hier ( * edit* ) in de signature zet wat voor msi/clone hij/zij heeft en welke addons en OS , bios versie etc etc

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 18:13
Al iets bekend over de speelbaarheid van 1080i op de Wind na de 1.07 bios update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:33:
[...]

foutje snel gemaakt, veel dingen betreft ook alle wind/clones, maar niet alles.
mischien handig als mensen hier ( * edit* ) in de signature zet wat voor msi/clone hij/zij heeft en welke addons en OS , bios versie etc etc
Inderdaad handiger als ik het er meteen bij had gezet :)

Maar weet jij nu hoe het komt dat de kloksnelheid in beide gevallen (normale- en ecomodus) 800 Mhz aangeeft? Is het zo dat hij bij normale modus alleen naar 1,6 Ghz schakeld als hij dit nodig acht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neeeeh ik weet dat soort dingen echt niet, ik ben echt kompleet it-nono.
ik durf niet eens mijn bios te flashen.
je zult even moeten wachten op de "echte" tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
Sick Nick schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:02:
Dat zal wel niet ;) Die 11" vaio's zitten flink beter in elkaar, carbon behuizing, dvdbrander erin, core2duo, enz. Zit wel een paar trapjes hoger dan een wind/eeepc, zowel qua kwaliteit als prestaties. En qua accuduur komt zo'n TZ ook best netjes mee met 6 uur werken op 1 lading, de windjes halen dat niet met de accu's die er nu bij zitten.
Blijft raar dat m'n Macbook van meer dan een jaar oud met een 1,83Ghz Core 2 Duo processor meer dan 300 euro goedkoper is (999 euro) dan de Vaio TZ met een 1,2Ghz Core 2 Duo processor (13-honderd-nogwat-euro) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:06:
[...]

Inderdaad handiger als ik het er meteen bij had gezet :)

Maar weet jij nu hoe het komt dat de kloksnelheid in beide gevallen (normale- en ecomodus) 800 Mhz aangeeft? Is het zo dat hij bij normale modus alleen naar 1,6 Ghz schakeld als hij dit nodig acht?
Zoals gezegd: zet Cpu-Z erop als je me niet gelooft, dan kun je het met je eigen ogen zien.
Kun je hier downloaden en is freeware.
:P

Ik denk dat ze bij MSI in de war zijn. Nu hebben ze als Bios v1.06 op de hoofdpagina, en daar als datum 26 augustus 2008 bijstaan. Ik heb hem gedownload en uitgepakt, maar het is toch echt de oude v1.06 van 29 juli 2008. Net alsof ze teveel klachten hebben gehad over v1.07... Bij mij loopt v1.07 gewoon goed gelukkig. Vreemd.
|:(

Misschien een hint: als je geen problemen hebt met je Wind, kun je beter de Bios niet naar v1.07 flashen en wachten tot er een betere versie uitkomt.

[ Voor 34% gewijzigd door wvexeltweakers op 26-08-2008 19:57 . Reden: Aanvulling ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
Atom ondersteund Intel Speedstep Technology dit zorgt er dus voor dat de processor langzamer draait wanneer die niet zoveel te doen heeft..ga je cpu stressen, dan zal de mhz's omhoog gaan evenals warmte ontwikkeling en energie verbruik dus..
is wel grappig om te zien in cpu-z vind ik altijd :)

ik gebruik altijd CPU Burn (freeware) om cpu te stressen

[ Voor 5% gewijzigd door b.art op 26-08-2008 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Niet online
intraxi schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:30:
[...]

Interessant, bron? Mij valt op dat de MSI Wind (behalve de Ahtec kloon) en de nieuwe Asus modellen (901 en 1000H) de linux variant in NL niet verkrijgbaar zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vanmiddag over eens dat ik voor mezelf en voor een collega een Asus eeepc 1000H zou gaan kopen maar kom nu dit topic tegen. Als ik de specs bekijk tussen de Asus en MSI kom ik amper een verschil tegen. Mag ik vragen aan de kenners hier waarom men voor de MSI Wind heeft gekozen en of er een verschil tussen de Asus en de MSI is? :)

http://tweakers.net/price...sus-eee-pc-1000h-wit.html
http://tweakers.net/price...msi-wind-u100w-005nl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
MSI komt met 160GB en 6-cell Wind, waarschijnlijk al medio september!

http://www.kleinelaptops....hive=&start_from=&ucat=1&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste MSI Winds met een 6-cell accu duiken al op. http://www.jkontherun.com/2008/08/msi-wind-with-6.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
@wsmaal
Zie hier uw bron... :) , indien gevraagd opent de bron vanzelf.... :) ..sorry filosofisch.

Gezien de verwachtte konkurrentie ( Asus, Acer, Lenovo (S10), Dell, Medion ) zal het prijsnivo zelfs nog wel iets kunnen dalen ! Heren resellers: snel verkopen die Winds hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Yep, is in usa al twee weken leverbaar...wanneer europe..? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Het is weliswaar een 6 cells accu maar wel met een capaciteit van 5200mA. Is het al bekend hoe lang de accuduur is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:06:
[...]
ik lees wel dit op een ander forum:
"
Change your CPU scaling power profile to "PERFORMANCE" and you should see the speed change to 1600 MHz all the time.

fn+f10 locks it to 800mhz (power button goes green) in xp at least

speedstep is active so it will stay at 800 unless the load requires more power

you might want to check your power settings and see what they are set to, try always on instead of max battery if you have those kinds of options "

mischien beantwoord het je vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
Is een 5.1 audioset aansluiten eigenlijk mogelijk?

[ Voor 5% gewijzigd door Don3k op 27-08-2008 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
gnopes, voor 5.1 heb je minimaal 3 jack aansluitingen nodig, en de wind heeft er maar 2 (koptelefoon en microfoon) misschien dat je met de juiste drivers de mic ingang kunt gebruiken vor de back speakers, maar je komt dus nooit verder dan 4 speakers..

[ Voor 4% gewijzigd door b.art op 27-08-2008 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:08:
[...]

ik lees wel dit op een ander forum:
"
Change your CPU scaling power profile to "PERFORMANCE" and you should see the speed change to 1600 MHz all the time.

fn+f10 locks it to 800mhz (power button goes green) in xp at least

speedstep is active so it will stay at 800 unless the load requires more power

you might want to check your power settings and see what they are set to, try always on instead of max battery if you have those kinds of options "

mischien beantwoord het je vraag
Thanks, nu is het duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:11
Ik heb inmiddels via de MSI dealer-support een update gekregen voor de wireless adapter die in de MSI Wind zit (Realtek RTL8102E). Hiermee is het mogelijk om ook kanalen 12 en 13 te gebruiken om een draadloze verbinding tot stand te brengen (ETSI channel plan). Deze werkt goed.
Ik zal informeren of ik deze ook mag posten, mocht hiervoor interesse zijn.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Ron!n schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:17:
Ik heb inmiddels via de MSI dealer-support een update gekregen voor de wireless adapter die in de MSI Wind zit (Realtek RTL8102E). Hiermee is het mogelijk om ook kanalen 12 en 13 te gebruiken om een draadloze verbinding tot stand te brengen (ETSI channel plan). Deze werkt goed.
Ik zal informeren of ik deze ook mag posten, mocht hiervoor interesse zijn.
ja graag ! anders even hier: http://forums.msiwind.net/msi-wind-software/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit al een tijd te zoeken naar een licht snel en strak xp thema, welke hebben jullie of denken jullie dat het beste op de wind/clone past ? ivm te grote icons etc

ik zat naar deze te kijken , retestrak :
http://lassekongo83.devia...SlanXP-Edition-3-64653342

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Zijn er al resultaten met die nieuwe koeler? Ik ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 20:50
Op 1dayfly.nl nu een SD card van 8 GB voor € 21,50 en GEEN verzendkosten !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Volgens mij waren er hier ook die bij Medion een 6-cells (5200 MHa) accu hadden besteld.
Hebben die de bestelde accu's al ontvangen, en zo ja: hoe zijn de ervaringen qua gebruikstijd?

En: gebruik je die bijvoorbeeld in combinatie met de Wind?
:?

Volgens de Medionsite zijn die 6-cells gewoon op voorraad.

Ik heb vandaag een mailtje naar MSI Europe gestuurd met de vraag over de levertijd van de 6-cells Wind accu's en de kortingsaktie voor 3-cell-bezitters.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Offtopic

[quote]WiLLoW_TieN schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 21:04:
Op 1dayfly.nl nu een SD card van 8 GB voor € 21,50 en GEEN verzendkosten !?
[/quote]
Ik kende deze site nog niet, bedankt voor de tip. Gelijk maar even ingeschreven voor de dagelijkse mail-update.
Ik ken nog wel een andere, volgens hetzelfde principe: IBOOD die vind je hier.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
wvexeltweakers schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 21:06:

Volgens de Medionsite zijn die 6-cells gewoon op voorraad.
Is dat zo? bij levertijd staat nog altijd dit:
Helaas is de levertijd voor dit artikel meer dan 14 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Cooler_King schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:49:
[...]

Is dat zo? bij levertijd staat nog altijd dit:
[...]
Ik heb dit van de Duitse Medionsite.
Als ik dan op Lieferzeit prufen klik bij de witte, dan krijg ik de melding "Dieser Artikel ist ab Lager verfügbar und kann sofort ausgeliefert werden.". En dat betekent (volgens mij) dat hij op voorraad is en direct leverbaar.
:9

Samsung S23 Ultra 256GB

Verwijderd

kan iemand me eens uitleggen hoe ge 720p kunt afspelen? ik heb dit al eerder gevraagd hier, ik heb dan een aantal codecs geinstalleerd, maar het speelt nog altijd voor geen meter. Met welke speler kan ik het beste mijn fims afspelen? Ik gebruik nu altijd vlc, maar die 720p wilt maar niet draaien, vrij vervelend

• Vectrox

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

wvexeltweakers schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 23:20:
[...]

Ik heb dit van de Duitse Medionsite.
Als ik dan op Lieferzeit prufen klik bij de witte, dan krijg ik de melding "Dieser Artikel ist ab Lager verfügbar und kann sofort ausgeliefert werden.". En dat betekent (volgens mij) dat hij op voorraad is en direct leverbaar.
:9
Klopt :)

Ik heb me een witte MSI Wind besteld, ben benieuwd :).

Personal Homepage

• pelt
Hoe makkelijk is het trouwens om de Wind te formateren? Wil hem misschien tweedehands kopen, maar wel gewoon met een cleane start beginnen
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Let op:
Inhoudelijke discussies over de netbooks

Wat we niet willen is geklets over:
- Levertijden
- Betaling van invoerrechten ed
- Waar je hem het beste uit het buitenland kan halen
- "Yes, ik heb hem binnen"-posts

we zullen dit topic vanaf nu streng modereren. Posts die niet aan deze simpele eisen voldoen zullen worden getrashed en de betreffende user kan minimaal een note verwachten.

Voor levertijden: Levertijden topic