Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoop dat het helpt, verdraaid irritant lijkt me dat
tis niet echt mijn oplossing, ik quote meer een user uit een ander forum. ik heb zelf geen problemen met fan-noise.
ik begrijp ook niet helemaal waar hij die pads nu monteerd, "where it screws" vind ik best vaag

iets anders: resolutie-settings
hebben mensen ook moeilijkheden om bepaalde games te laten draaien op de wind/clone ?
ik denk dat het met de resolutie-setting te maken heeft, ipv heel het forum door te wandelen vraag ik het even: heeft iemand een makkelijke manier om meerdere resoluties te krijgen op het scherm zodat meer games werken ? ik kan maar 2 resoluties krijgen op de akoya ( ding ligt thuis dus weet niet uit mn hoofd welke )

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2008 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die hier vast in geintereseerd is
de partslist van de wind en pics van de onderdelen, handig als je vervanging zoekt van iets of nieuw wil bestellen. ( hehe een MSI lid op mijn akoya en medion logo is weg )

heb deze link van user ShadoX op msiwind.net
Parts PDF
http://qshare.com/get/317..._BOM-U100MS-N011.pdf.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Don3k schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:25:
Die opries staan hier al overal aan. Een sluit ik links en de ander rechts aan.
en als je klikt op "hardware veilig verwijderen" voordat je hem uit zet? misschien dat dat wat uitmaakt.. ik roep ook maar wat :)

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:57:
hoop dat het helpt, verdraaid irritant lijkt me dat
iets anders: resolutie-settings
hebben mensen ook moeilijkheden om bepaalde games te laten draaien op de wind/clone ?
ik denk dat het met de resolutie-setting te maken heeft, ipv heel het forum door te wandelen vraag ik het even: heeft iemand een makkelijke manier om meerdere resoluties te krijgen op het scherm zodat meer games werken ? ik kan maar 2 resoluties krijgen op de akoya ( ding ligt thuis dus weet niet uit mn hoofd welke )
dus dan laat je anderen maar voor je zoeken?? is ook niet netjes :P
maar goed: linkje
hiermee kun je alleen tussen resoluties switchen die standaard in XP staan (800x600, 1024x600 en 1024x768)
met powerstrip kun je andere exotische resoluties gebruiken, maar weet niet of het werkt met Wind/Akoya/andere klonen

[ Voor 12% gewijzigd door b.art op 15-08-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b.art schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:51:
dus dan laat je anderen maar voor je zoeken?? is ook niet netjes :P
maar goed: linkje
hiermee kun je alleen tussen resoluties switchen die standaard in XP staan (800x600, 1024x600 en 1024x768)
met powerstrip kun je andere exotische resoluties gebruiken, maar weet niet of het werkt met Wind/Akoya/andere klonen
je hebt gelijk, srry ... 8)7

thnx voor de link/tip ga er vanavond aan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
thefxr schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 02:21:
Ik zie net dat de wind voor 429,- in de digitale folder van paradigit staat, das toch een scherpe prijs, als ik het even uit mijn hoofd doe. :+
offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wat problemen met de wlan van mn zwarte wind. hij wil namelijk niet verbinden als er maar 1 AP te vinden is. vanaf er 2 (onbeveiligde) AP's zijn verbind hij zonder problemen. ik heb de laatste drivers van de msi site geinstalleerd. ik denk echter niet dat dit aan de drivers ligt, maar aan windows. nogal vreemd probleem iemand een idee? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beschik sinds gisteren over een Belgische Wind (mét azerty). Werkt naar behoren :-). Geen dode pixels te bespeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
Voor de foto liefhebbers onder ons heb ik 2 pagina's met in totaal 175 foto's van de wind
Deel 1 foto's msi wind
Deel 2 foto's msi wind

In de 2 foto sets vind je veel detail opnames van de wind van binnen- en buitenkant. Makkelijk als je evt vragen hebt over aansluitingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tas is binnen. Niet iets heel erg stevigs, en niet veel bescherming tegen stoten ed., maar de akoya past er netjes in. In het andere vak past dan nog een kleine muis (ms bt notebook mouse 5000) en de voeding, met nog wat boekjes en dvd's. Handvat stelt ook niet heel erg veel voor (is gewoon een stuk schouderriem), en verder nog een simpele schouderriem. Enige voordeel is dat er aan de binnenkanten van de buitenkanten een hard stuk kunstof zit, zodat je nog wel wat bescherming hebt. Voor de rest een dunne tas, niet echt een aanrader.
Het gaat om deze: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...%26category0%3D%26fvi%3D1 Vind deze ook niet meer op ebay.
Plaatjes:
http://miloman.nl/akoya/akoya-tas1.jpg
http://miloman.nl/akoya/akoya-tas2.jpg
http://miloman.nl/akoya/akoya-tas3.jpg
http://miloman.nl/akoya/akoya-tas4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag voor het eerst de MSi Wind bekeken in de winkel. Ik zoek nl. een opvolger voor de laptop waar ik dit bericht nu op type: de Fujitsu Siemens P7010. Al twee jaar is de P7010 mijn desktop replacement en ik zweer heilig bij subnotebooks.

Zoals het er nu naar uit ziet zal ik de P7010 voorlopig niet wegdoen. De kwaliteit van de bouw van de Wind komt niet eens in de buurt van de oude P7010. De behuizing is erg dun en van minder materiaal. Verder voelt de laptop erg fragiel aan (met gesloten scherm) als je 'm in je hand hebt.

Natuurlijk mag je niet meer verwachten voor dat geld, maar ik had de Wind toch wel boven de EEE, Aspire One en Akoya staan. Houdt dit in dat al die goedkope subnotebooks minder van kwaliteit zijn?

Feit blijft dat subnotebooks door dit soort modellen goedkoper worden, iets dat ik erg toe juich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:35:
Tas is binnen. Niet iets heel erg stevigs, en niet veel bescherming tegen stoten ed., maar de akoya past er netjes in. In het andere vak past dan nog een kleine muis (ms bt notebook mouse 5000) en de voeding, met nog wat boekjes en dvd's. Handvat stelt ook niet heel erg veel voor (is gewoon een stuk schouderriem), en verder nog een simpele schouderriem. Enige voordeel is dat er aan de binnenkanten van de buitenkanten een hard stuk kunstof zit, zodat je nog wel wat bescherming hebt. Voor de rest een dunne tas, niet echt een aanrader.
Nu kun je voor € 15 euro ook niet veel verwachten lijkt me.
Bedankt voor je tips en foto's!

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvexeltweakers schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:49:
[...]

Nu kun je voor € 15 euro ook niet veel verwachten lijkt me.
Bedankt voor je tips en foto's!
Ben ik het mee eens, helemaal via e-Bay. Sorry, zal sommige wel tegen hun schenen schoppen hiermee, maar het is altijd een gok om zoiets te kopen.

Een mooie goede stevige schoudertas voor een laptop is gewoon prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:30:
[...]

Ben ik het mee eens, helemaal via e-Bay. Sorry, zal sommige wel tegen hun schenen schoppen hiermee, maar het is altijd een gok om zoiets te kopen.

Is altijd een gok ja via eBay en webshops. Ik verwacht een dezer dagen de Sling Bag van dezelfde leverancier. Ik verwacht er ook maar niet teveel van. Laat het wel weten of het wat is.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 09:17

TMC

Waarom zou je een aparte tas voor dit ding kopen? Koop een sleeve en gooi hem in je tas die je al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Kan iemand vertellen hoe ik mijn touchpad weer kan aktiveren?
Nadat ik een muis usb heb aangesloten is er volgens mij een konflikt tussen mij touchpad en muis.
Muis werkt goed doch touchpad is niet meer in beeld.
Na verwijderen van muis driver lukt het niet om via setup de synaptics driver er weer in te zetten.

Iemand advies hierover?

Ik heb de akoya medion 1210 doch is hiermee toch identiek.

Tvens heb ik een spaans toetsenbord want ik woon in Spanje.
Ik kan echter niet de delete toets vinden, ook hier iemand waar dit is?

Vast dank voor jullie advies.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 18:13
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:26:
Hoi,

Kan iemand vertellen hoe ik mijn touchpad weer kan aktiveren?
Nadat ik een muis usb heb aangesloten is er volgens mij een konflikt tussen mij touchpad en muis.
Muis werkt goed doch touchpad is niet meer in beeld.
Na verwijderen van muis driver lukt het niet om via setup de synaptics driver er weer in te zetten.

Iemand advies hierover?

Ik heb de akoya medion 1210 doch is hiermee toch identiek.

Tvens heb ik een spaans toetsenbord want ik woon in Spanje.
Ik kan echter niet de delete toets vinden, ook hier iemand waar dit is?

Vast dank voor jullie advies.

John
Fn + F3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 11:11
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:20:
ik heb wat problemen met de wlan van mn zwarte wind. hij wil namelijk niet verbinden als er maar 1 AP te vinden is. vanaf er 2 (onbeveiligde) AP's zijn verbind hij zonder problemen. ik heb de laatste drivers van de msi site geinstalleerd. ik denk echter niet dat dit aan de drivers ligt, maar aan windows. nogal vreemd probleem iemand een idee? thx
Ik had dit ook met de akoya (wel met onbeveiligde netwerken verbinden, maar geen verbinding met beveiligde netwerken in windows xp).
Na een bios flash werkte het gelijk perfect, was net of het wachtwoord steeds verdween, zit nu op bios 1.06 geloof ik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:30:
[...]

Au, dat waren mijn schenen.... Maat goed, hou het hier wel in de gaten of er nog een mooie tas voorbij komt. Kan ik de slinger voor me externe optische brander gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
TMC schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:07:
Waarom zou je een aparte tas voor dit ding kopen? Koop een sleeve en gooi hem in je tas die je al hebt.
inderdaad, ik doe altijd mijn akoya in de sleeve in mijn "designer" schouder tas, of rugtas, of weekendtas, of ... ligt er net aan wat ik allemaal mee neem aan lunchbox/ gereedschap/ dvd's/ fototoestel/ what ever.. ideaal vind ik..
dus ik snap ook niet zo goed dat gedoe met die speciale laptop tassen, maar goede reviews zijn altijd okee !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedkroon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:13
Inmiddels staat de bios 1.06 ook op de Medion nl site. Waarom zij zo achterlopen met de Duitse begrijp nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat flashen van de bios, lijkt me enorm link. op andere forums zijn al mensen die nix meer aan hun wind hebben omdat de flash niet werkte.
kan die automatische bios upgrade op de msi site ook werken voor de medion ?
doe liever de flash via een programma van hun site dan dat ik zelf ga lopen klooien ( ken mezelf )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:20:
iemand die hier vast in geintereseerd is
de partslist van de wind en pics van de onderdelen, handig als je vervanging zoekt van iets of nieuw wil bestellen. ( hehe een MSI lid op mijn akoya en medion logo is weg )

heb deze link van user ShadoX op msiwind.net
Parts PDF
http://qshare.com/get/317..._BOM-U100MS-N011.pdf.html
Waar zou je dan die losse onderdelen kunnen bestellen denk je? want een mooie zwarte MSI lid op mijn akoya zou ik ook niet gek vinden!
tedkroon schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:15:
Inmiddels staat de bios 1.06 ook op de Medion nl site. Waarom zij zo achterlopen met de Duitse begrijp nog steeds niet.
Is het risico van flashen de moeite waard? levert het voordelen op ten opzichte van 1.05?

[ Voor 21% gewijzigd door ElayZ op 16-08-2008 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Is het risico van flashen de moeite waard? levert het voordelen op ten opzichte van 1.05?
Bestanden en datum zijn hetzelfde, m.a.w. het was al de 1.06 update die op de site stond als 1.05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchie,

Ik heb ook getracht dit met Fn3 te doen, echter ziet mijn notebook niet de driver in de muis configuratie staan en an werkt dit ook niet.
Ik heb siw gedraait en deze geeft dit beeld.

Property Value
Device ID ACPI\PNP0F03\4305F71110
Status 0x41802400 Has Problem
Problem 0x00000018 (24)
Service i8042prt
Capabilities 0x00000020
Config Flags 0x00000000
Class Mouse
Manufacturer Synaptics
Hardware IDs ACPI\PNP0F03
*PNP0F03
Compatible IDs *PNP0F13
Class GUID {4D36E96F-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
Enumerator name ACPI
Description Synaptics PS/2 Port Pointing Device
Driver {4D36E96F-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}\0000
Physical Object Name \Device\0000005e
Upper filters SynTP
Install State 0x00000000
Device Configuration File c:\windows\inf\oem9.inf
Used Files C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\i8042prt.sys
C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\mouclass.sys
C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\SynTP.sys
C:\WINDOWS\system32\SynTPAPI.dll
C:\WINDOWS\system32\SynCOM.dll
C:\WINDOWS\system32\SynCtrl.dll
C:\Archivos de programa\Synaptics\SynTP\SynTPRes.dll
C:\Archivos de programa\Synaptics\SynTP\SynTPCpl.dll
C:\Archivos de programa\Synaptics\SynTP\SynCntxt.rtf
C:\Archivos de programa\Synaptics\SynTP\SynZMetr.exe
C:\Archivos de programa\Synaptics\SynTP\SynMood.exe
C:\Archivos de programa\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Archivos de programa\Synaptics\SynTP\SynTPCOM.dll
C:\Archivos de programa\Synaptics\SynTP\Tutorial.exe
C:\Archivos de programa\Synaptics\SynTP\InstNT.exe
C:\Archivos de programa\Synaptics\SynTP\SynISDLL.dll
C:\Archivos de programa\Synaptics\SynTP\SynUnst.ini
C:\WINDOWS\system32\SynTPCo4.dll
LocationInformationOverride conectado al puerto de mouse PS/2
InfPath oem9.inf
InfSection SynPS2_Inst
ProviderName Synaptics
DriverDateData 00 40 98 E8 E4 53 C8 01
DriverDate 1-11-2008
DriverVersion 10.2.3.0
MatchingDeviceId *pnp0f03
DriverDesc Synaptics PS/2 Port Pointing Device
CoInstallers32 SynTPCo4.dll,PS2DeviceInstall
EnumPropPages32 syssetup.dll,PS2MousePropPageProvider

Class Mouse
UpperFilters mouclass
Mouse y otros dispositivos señaladores
Icon -2
Installer32 SysSetup.Dll,MouseClassInstaller
NoInstallClass 1
TroubleShooter-0 hcp://help/tshoot/hdw_mouse.htm

Verduidelijkt dit iets voor jou of iemand anders?

Ik weet nog steeds niet waar de del toets zit :( Gebruik nu teruzet toets, echter hier kom ik de bios niet in om te zien of het soms daar is gedeactiveerd.

Nogmaals graag advies.

John
Als ik overschakel naar nederlands toetsenbord zou ik dan dit wel kunnen traceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusG
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Plaats eens een foto van je toetsenbord, 2 mensen zien meer dan één ;)

Zercom levert volgens de specs op de website de witte Wind nu met 6 cells accu. Of zou dit een "zet/drukfout" zijn?

[ Voor 45% gewijzigd door BertusG op 16-08-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
tedkroon schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:15:
Die staat er al ruim 3 weken op.. het enige dat niet klopte was de '1.05' tekst, maar het was gewoon de 1.06 bios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:59:
[...]
Waar zou je dan die losse onderdelen kunnen bestellen denk je? want een mooie zwarte MSI lid op mijn akoya zou ik ook niet gek vinden!
ik denk bij msi zelf, hier is de order form , zoals die op msi.net gepost is.
de partslist en orderform is door msi gemaild naar een gebruiker.

Order Form
http://qshare.com/get/317...quest_form_BLANK.doc.html

bios upgrade
Is er een andere manier om de bios te upgraden ( lees veiliger )
ik ben als de dood om de akoya te crashen. Kan ik de upgradeprog van de wind gebruiken.
ik heb zojuist mijn eerste keer gehad dat mn scherm op zwart ging en het scherm flikkert af en toe, dus ik moet denk ik wel upgraden, maar baal dat je het zelf moet doen en dat het niet makkelijk gemaakt wordt.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:02:
[...]

ik denk bij msi zelf, hier is de order form , zoals die op msi.net gepost is.
de partslist en orderform is door msi gemaild naar een gebruiker.

Order Form
http://qshare.com/get/317...quest_form_BLANK.doc.html
Waar staat die lijst dan? ik kan em niet vinden.

En zou dit niet alleen voor mensen met een MSI Wind zijn?

Als een lokaler MSI vestiginkje hier ook aan doet dan houd ik me aanbevolen _/-\o_ even paar stukken plastic vervangen en woppa je hebt de Wind.

[ Voor 5% gewijzigd door Cooler_King op 16-08-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn witte wind nu ongeveer een maand en ben er zeer tevreden over.
Alleen zijn alle 4 de hoeken van mijn lid aan het verkleuren, het is net of de glimmende laklaag er langzaam afschuurt. Ik bewaar mijn msi altijd in de meegeleverde sleeve.
Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:20:
[...]

Waar staat die lijst dan? ik kan em niet vinden.

En zou dit niet alleen voor mensen met een MSI Wind zijn?

Als een lokaler MSI vestiginkje hier ook aan doet dan houd ik me aanbevolen _/-\o_ even paar stukken plastic vervangen en woppa je hebt de Wind.
je moet de free download aanklikken, het werkt ( ik heb deze manier ook niet bedacht, de site is een soort uploadserver )

ik denk dat je alles kan bestellen ook als je niet eens een wind of clone hebt.
mischien een telefoontje naar de msi nederland vestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:21:
Ik heb mijn witte wind nu ongeveer een maand en ben er zeer tevreden over.
Alleen zijn alle 4 de hoeken van mijn lid aan het verkleuren, het is net of de glimmende laklaag er langzaam afschuurt. Ik bewaar mijn msi altijd in de meegeleverde sleeve.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik heb mijn witte Wind nu 5 weken en gebruik hem zo'n 2 keer per dag (in- en uit de sleeve). Maar ik heb (nog) geen beschadigingen in de glanslaag.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:34:
[...]
je moet de free download aanklikken, het werkt ( ik heb deze manier ook niet bedacht, de site is een soort uploadserver )
Dat lukte ook wel, maar ik bedoel een lijst met onderdelen en de prijzen.. is deze ergens in te zien?

edit: hier dus: http://www.citosoft.com/MSINB/BOM-U100(MS-N011).pdf

Zo te zien is alles dus gewoon te bestellen.. 1.3 camera'tje, lids, bezels, enz.. zou dit ook via MSI Nederland gaan?

Als je een grijze medion in zwart wil omtoveren is dus alleen de 'TOP CASE ASSY' voldoende? zit daar ook de bovenkant van de touchpad in vast en hoef je dus geen aparte nieuwe touchpad te kopen?

[ Voor 36% gewijzigd door Cooler_King op 16-08-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertus,

Inmiddels de del toets gevonden.
Graag nog info van iemand die mij kan helpen met het touchpad probleem.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:23:
Bertus,

Inmiddels de del toets gevonden.
Graag nog info van iemand die mij kan helpen met het touchpad probleem.

John
Kijk eens of bij Systeem/Apparaatbeheer onder kopje Muizen misschien niet toevallig Synaptics is uitgeschakeld... zo niet, probeer hem dan eens "Installatie Ongedaan maken" en vervolgens "Zoeken naar gewijzigde apparaten"
LETOP: je hebt wel een externe muis nodig, want het touchpad doet het niet meer wanneer je hem hebt verwijderd (mja, bij jou deed die het zowiezo al niet :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b.art schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:13:
je kunt wel blijven wachten dan, want volgende week komt er altijd een betere..
nee, ik ben wel happy met mijn Akoya...

ik snap alleen niet waarom ik geen XP professional kan installeren... krijg tijdens installatie steeds blauwscherm... meer mensen last van?
Reboot de akoya en in de bios AHCI op disable zetten daarna kan je booten en xp pro installeren.
Bij niet installeren van nwe xp moet je deze wel terug op enable zetten anders blijft hij herstarten.
Of gebruik de sata driver op diskette en druk op F6 tijdens het opstarten met cd xp

Iemand al proberen hiren boot cd te gebruiken voor een ghost image? blijkt niet te werken ivm cd driver?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook dat mijn voorste hoeken van mijn wind beginnen te verkleuren precies, staan precies allemaal kleine krasjes op maar het zijn geen krasjes als je erover wrijft, het is net alsof het in de lak zelf zit. Kan ook wel zijn dat het mij nu pas opvalt en dat het er al van het begin inzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart,

Ik heb alles gedeinstalleerd (via toetsenbord) Muis en synaptics verwijderd.
Opnieuw opgestart, was alles blanco in de muis-settings, vervolgens laten zoeken voor hardware, doch niets gevonden. Dat is wel raar he.
Toen via drivers synaptics geinstallerd, doch hardware (touchpad) staat erin doch gegevens zijn blanco ergo blijft niet te zien.
In de bios staat niets bijzonders hierover.

Ik heb wel eens vooraf drivers erin gezet om via usb (serieel te emuleren).

Zou dit soms problemen kunnen geven?

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Cooler_King schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:15:
[...]

Dat lukte ook wel, maar ik bedoel een lijst met onderdelen en de prijzen.. is deze ergens in te zien?

edit: hier dus: http://www.citosoft.com/MSINB/BOM-U100(MS-N011).pdf

Zo te zien is alles dus gewoon te bestellen.. 1.3 camera'tje, lids, bezels, enz.. zou dit ook via MSI Nederland gaan?

Als je een grijze medion in zwart wil omtoveren is dus alleen de 'TOP CASE ASSY' voldoende? zit daar ook de bovenkant van de touchpad in vast en hoef je dus geen aparte nieuwe touchpad te kopen?
Zo te zien niet, die witte case op het plaatje in die PDF lijst heeft ook dat stukje er gewoon inzitten.

Wat ik me alleen afvraag, hoe ga je in godsnaam netjes het beeldscherm loskrijgen en uit elkaar halen om de kap te vervangen? lijkt erop alsof het aan elkaar vast zit gelijmd ofzo.
En om er nou een schroevendraaier tussen te gaan steken...

Zou je de onderdelen alleen kunnen bestellen op een een bedrijfsnaam, zo ja, is er iemand hier die bij een computer bedrijf werkt die dit soort spul kan bestellen? (en prijzen opvragen? want in die lijst staan geen prijzen) Want dan wil wel een top case assy en een zwarte lid bestellen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net geprobeerd om een paar foto's te nemen van de beschadigde plekken maar dat is niet te doen met die glimmende witte lak. Het lijkt er inderdaad op dat de verkleuring in de laklaag zit en niet door slijtage is ontstaan.

Als er meer mensen zijn met verkleuring op hun witte wind kunnen we dit probleem mischien gezamelijk aankaarten bij msi nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
ElayZ schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:38:
[...]

Wat ik me alleen afvraag, hoe ga je in godsnaam netjes het beeldscherm loskrijgen en uit elkaar halen om de kap te vervangen? lijkt erop alsof het aan elkaar vast zit gelijmd ofzo.
En om er nou een schroevendraaier tussen te gaan steken...
Je hoeft toch eigenlijk maar alleen het gedeelte rond het toetsenbord te vervangen, of staat het dan niet? De rest is toch al zwart en ook misschien beter dan wat de MSI nu heeft (kortom geen glossy fingerprint magnet waar de glans vanaf gaat).

Een mat zwarte cover voor rond het toetsenbord was eigenlijk nog het beste geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Cooler_King schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:26:
[...]

Je hoeft toch eigenlijk maar alleen het gedeelte rond het toetsenbord te vervangen, of staat het dan niet? De rest is toch al zwart en ook misschien beter dan wat de MSI nu heeft (kortom geen glossy fingerprint magnet waar de glans vanaf gaat).

Een mat zwarte cover voor rond het toetsenbord was eigenlijk nog het beste geweest.
Ja maar t gaat me juist om de klep want ik heb die medion en akoya logo's eraf gehaald en dat lukte niet helemaal dus je ziet ze nog, het akoya is een soort ingebrand in het zwarte:

Afbeeldingslocatie: http://www.phant0m.nl/Eloy/IMG_0027.thumb.jpg

Ziet er niet uit! :(

Ik heb btw ook niet de aceton er té lang op gehad ofzo, gewoon 1 snelle veeg en dit was het resultaat. Werd er ook na nog een keertje vegen niet beter op.

Dus als ik voor een beetje redelijk bedrag een MSI klep kan bestellen dan ga ik dat zeker doen!

Ik moet trouwens zeggen dat rondom het toetsenbord vd wind t helemaal niet echt een fingerprint magnet is (mn vriendin heeft namelijk een roze, zie pics paar pag terug) het is ook niet glossy maar gewoon een soort... ja eeh.. metallic achtig, niet glimmend vd lak zoals de deksel vd wind. (waar je wel veel vingerafdrukken op ziet idd)

p.s mocht iemand in de buurt van leiden nog een zwarte wind zoeken, bij paradigit in de breestraat hebben ze m op voorraad liggen, 429

[ Voor 27% gewijzigd door ElayZ op 16-08-2008 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedkroon
Wat mij een beetje irriteert dat gesuggereerd wordt dat Medion inferieur is aan MSI. En daar ben ik het volstrekt niet mee eens. Medion is van origine Duits waarvan een degelijke uitstraling vanuit gaat en dan met name voor kwaliteit en goede nazorg. En dat kunnen we van MSI beslist niet altijd zeggen. Ik kan nog mijn MSI moederbord herinneren met twee jaar garantie. Het moederbord zat vol design fouten en het bevatte tal van inferieure componenten. Hij is in die twee jaar continue van mijn huis en MSI en visa versa heen weer gegaan. Reparatie tijden van 6 weken zijn geen uitzondering en daarbij elke keer de porto kosten. Uiteindelijk ben ik maar gestopt doen de elco's spontaan begonnen te lekken en het goedkoper was om een nieuwe te kopen. Bij Medion kost het opsturen helemaal niets en wordt gerepareerd of gewoon geheel vervangen.

Resumé,
Koop gewoon medion en wees er trots op laat het merk prijken op je netbook!!

Succes Medion fans!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Zeker nu na die nieuwe berichten weer van verkleuring en slijtage ben ik blij dat ik een Medion gekocht heb. Op IRC vandaag was ook iemand 'crappy Medion' aan het zeggen omdat ie toevallig een lcd monitor van Medion had die kuren vertoonde en hij de Akoya daarom ook maar als slechtste alternatief zag, maar de Akoya is gewoon van dezelfde fabriek als de Wind 8)7 Voor iemand die nix geeft om bluetooth en een webcam is dit gewoon een goed alternatief. Verder heeft ie ook voordelen t.o.v. de Wind, langere garantie, relatief minder pixeldefecten, geen vingerafdrukken, een betere hoes en een wlan die minder kuren vertoont. Het zou dus alleen nog mooi zijn als we ergens onderdelen kunnen bestellen om hem all black te maken, dan ziet ie er nog net iets mooier uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Cooler_King op 16-08-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ik heb t idee dat je een beetje op mijn posts doelt... Althans, ik voel me aangesproken.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind medion helemaal niet crappy, anders had ik m niet gekocht.
Bluetooth webcam enz maakt me echt niks uit, dat wist ik van tevoren.
Ik heb vanmiddag een mini bluetooth usb thingie gekocht en dat werkt super.
Ik moet trouwens zeggen dat ik echt geen verschil zie tussen het beeld als ik de webcam van beide laptops aanzet?!

Ik heb hier alleen nu ook een wind liggen en als ik ze naast elkaar leg vind ik de wind qua afwerking gewoon net iets mooier. Ik vind ook de logo's die medion er zo groot op gezet heeft niet mooi (puur mijn eigen mening!) vandaar dat ik ze geprobeerd heb ze eraf te halen wat dus jammerlijk mislukt is, vandaar dat ik op zoek ben naar een manier om mn laptop weer enigzins toonbaar te maken. Hetzij met een MSI deksel of met een sticker oid op de klep. (ze hebben wel leuke bij http://www.schtickers.com/ namelijk)

[ Voor 6% gewijzigd door ElayZ op 16-08-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tedkroon schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:29:
Wat mij een beetje irriteert dat gesuggereerd wordt dat Medion inferieur is aan MSI. En daar ben ik het volstrekt niet mee eens. Medion is van origine Duits waarvan een degelijke uitstraling vanuit gaat en dan met name voor kwaliteit en goede nazorg. En dat kunnen we van MSI beslist niet altijd zeggen. Ik kan nog mijn MSI moederbord herinneren met twee jaar garantie. Het moederbord zat vol design fouten en het bevatte tal van inferieure componenten. Hij is in die twee jaar continue van mijn huis en MSI en visa versa heen weer gegaan. Reparatie tijden van 6 weken zijn geen uitzondering en daarbij elke keer de porto kosten. Uiteindelijk ben ik maar gestopt doen de elco's spontaan begonnen te lekken en het goedkoper was om een nieuwe te kopen. Bij Medion kost het opsturen helemaal niets en wordt gerepareerd of gewoon geheel vervangen.

Resumé,
Koop gewoon medion en wees er trots op laat het merk prijken op je netbook!!

Succes Medion fans!!
Wat heeft dit met de Wind te maken? Niets, dus vind het nergens op slaan in dit topic.

Iedereen heeft zijn/haar eigen voorkeur en de één vind de Medion mooi en de ander niet. Damn respect voor producten hoe dan ook is ook al moeilijk tegenwoordig.

Helaas heb ik problemen met de usb-poorten. Aan de linkerkant van de Wind zitten er 2 en op alle twee krijg ik mijn draadloze Trust Laser muis niet aan de praat. Ook gaat de usb er zeer stroef in, dat gaat 10x beter bij de Asus Eeepc 900, want daar glijd hij in.
Ik wilde hem eruit halen en was bang om het usb-sticky voor de muis te breken.

Aan de rechterkant werkt hij wel uitstekend en uiteraard ook al geprobeerd met een andere usbapparaat en bijvoorbeeld een muis met draad en deze werkt op alle 3 de poorten.
Dus de usb-poorten werken wel, maar voor mijn draadloze muis dus niet of ik hoor niets (windows geluidje als je iets erin doet). Hij maak gewoon niet op de juiste manier contact.

Btw ik heb een Trust Wireless Laser Mini Mouse Mi-7600rp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:18:
Ik heb alles gedeinstalleerd (via toetsenbord) Muis en synaptics verwijderd.
Opnieuw opgestart, was alles blanco in de muis-settings, vervolgens laten zoeken voor hardware, doch niets gevonden. Dat is wel raar he.
Toen via drivers synaptics geinstallerd, doch hardware (touchpad) staat erin doch gegevens zijn blanco ergo blijft niet te zien.
In de bios staat niets bijzonders hierover.

Ik heb wel eens vooraf drivers erin gezet om via usb (serieel te emuleren).
idd raar dat die niks vind... misschien XP dan een keertje opnieuw installeren...

ElayZ schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:08:
Ik moet trouwens zeggen dat ik echt geen verschil zie tussen het beeld als ik de webcam van beide laptops aanzet?!

Ik heb hier alleen nu ook een wind liggen en als ik ze naast elkaar leg vind ik de wind qua afwerking gewoon net iets mooier. Ik vind ook de logo's die medion er zo groot op gezet heeft niet mooi (puur mijn eigen mening!) vandaar dat ik ze geprobeerd heb ze eraf te halen wat dus jammerlijk mislukt is, vandaar dat ik op zoek ben naar een manier om mn laptop weer enigzins toonbaar te maken. Hetzij met een MSI deksel of met een sticker oid op de klep. (ze hebben wel leuke bij http://www.schtickers.com/ namelijk)
is de webcam van de wind ook beetje blurry? net alsof die out of focus is.. tenzij je je neus +/- 10cm van de lens houd.. mja, gebruik toch nooit de webcam :)
de wind ziet er aan de buitenkant er idd net ietjes "duurder" uit, kleine details zoals de aan/uit knop..

betreft de rand rondom monitor, misschien zitten er schroefjes achter die rubbertjes in de hoeken, en kun je zo de rand en lid vervangen... maar dat ga ik niet voor je uitproberen :+ als ik jou was zou ik er gewoon een mooie sticker opplakken... persoonlijk vind ik zoiets als de hp davilion dv2800 wel mooi.. mja, gaat beetje lastig worden, sticker zo rondom je touchpad heen plakken enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedkroon
Deze topic gaat ook over clones!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schreeuw niet zo, deze gaat over Medion Akoya, MSI Wind, Athec en ga zo maar door.
Niet over een één of andere moederbord wat ooit is gekocht van MSI of Medion of weet ik van wie.

Dat is het verschil, mensen alsjeblieft blijf ontopic en laat dit soort dingen achterwege. Ik kan zeggen dat het niet leuk meer is om dit soort topics door te lezen en dit soort reacties tegen te komen.

Lees je de waarschuwing ook?? Inhoudelijke discussies over deze netbooks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Edited

[ Voor 145% gewijzigd door RayMotix op 28-08-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 18:56

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

RayMotix schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 00:00:
[...]

Ik heb dit dus ook op mijn witte Wind. ook een aantal weken geleden gekocht, was de eerste levering in Nederland. Ik vermoed overigens dat het me nu pas opvalt.

[...]

Goed idee, ik heb echter geen zin om hiervoor mn Wind terug te sturen en dan dus een paar weken kwijt te zijn. Dat ze me dan maar een nieuwe cover opsturen, zet ik hem er zelf wel op. :9
lijkt op hetzelfde probleem als met het glossy apple plastic op macbooks en nieuwe iphone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
b.art schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:05:
[...]

idd raar dat die niks vind... misschien XP dan een keertje opnieuw installeren...

[...]

is de webcam van de wind ook beetje blurry? net alsof die out of focus is.. tenzij je je neus +/- 10cm van de lens houd.. mja, gebruik toch nooit de webcam :)
de wind ziet er aan de buitenkant er idd net ietjes "duurder" uit, kleine details zoals de aan/uit knop..

betreft de rand rondom monitor, misschien zitten er schroefjes achter die rubbertjes in de hoeken, en kun je zo de rand en lid vervangen... maar dat ga ik niet voor je uitproberen :+ als ik jou was zou ik er gewoon een mooie sticker opplakken... persoonlijk vind ik zoiets als de hp davilion dv2800 wel mooi.. mja, gaat beetje lastig worden, sticker zo rondom je touchpad heen plakken enzo :)
Ja webcam is van beide geen geweldige kwaliteit, ik heb met msn, skype en gewoon in windows geprobeerd maar ik zie echt het verschil niet... Tis in ieder geval leuk dat het erop zit voor dat soort doeleinden.

Ik heb een disassemble van de wind met pics gevonden:
(helaas halen ze t beeldscherm niet uit elkaar...)

Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2008/07/breaking-wind/4-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2008/07/breaking-wind/5-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2008/07/breaking-wind/7-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2008/07/breaking-wind/6-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2008/07/breaking-wind/8-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2008/07/breaking-wind/9-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2008/07/breaking-wind/10-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2008/07/breaking-wind/11-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2008/07/breaking-wind/13-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2008/07/breaking-wind/16-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2008/07/breaking-wind/12-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2008/07/breaking-wind/14-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2008/07/breaking-wind/15-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2008/07/breaking-wind/17-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2008/07/breaking-wind/18-8.jpg

Bron: http://www.bit-tech.net/hardware/2008/07/05/breaking-wind/1

wel beetje veel pics hé... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het uit elkaar halen van het scherm is tricky als je niet weet hoe het er van binnen uit ziet,

als je al de nieuwe delen hebt zie je meteen hoe de delen aan elkaar vast horen te zitten.
Ik denk dat als je de losse onderdelen van de lid kan bestellen je er ook wel achter komt hoe het in elkaar moet komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
you need to get to 2.15GHz on a totally standard 4211/Wind using the same application described in the post above. Set your Normal FSB PLL N to 893, everything else at default. Set your PCI/PCI-E PLL N to 1023, PLL M to 38, everything else at default. You can put your PCI-E speed >200 in one go, but use 5 or 10Mhz steps to get your FSB up
Hierbij ben ik idd over de 2ghz gegaan. Wel verliest mijn netwerk kaart verbinding wat te maken heeft denk ik met de PCI bus die zo ontzettend omhoog gaat. Volgende stap is deze op 2ghz stabiel te laten draaien :)

Afbeeldingslocatie: http://img103.imageshack.us/img103/9389/overclockht5.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Don3k op 17-08-2008 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de wind gebruikers die een hd met meer capaciteit willen gaan plaatsen kan ik melden dat een 400gb Samsung HM400LI zonder problemen functioneerd.

Heb de originele hd omgeghost incl recovery partitie (hier gaat de meeste tijd inzitten, inbouwen van hd is iets van 5 minutjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
Don3k schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 08:39:
[...]

Hierbij ben ik idd over de 2ghz gegaan. Wel verliest mijn netwerk kaart verbinding wat te maken heeft denk ik met de PCI bus die zo ontzettend omhoog gaat. Volgende stap is deze op 2ghz stabiel te laten draaien :)

[afbeelding]
grappig... een over/under clock knoppie :)

merk je nog een merkbaar verschil met de fan? en accu tijd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een kleine review over het targus 12,1" tasje (wilde ik vorige week al posten , maar was wat druk afgelopen week )

Targus Fusion 12"

Voordelen:

- Kwalitatief zeer goed
- Stevige buitenkant
- Lederen handvat
- Opbergvak voor cd's
- Opbergvak voor visitekaartjes
- Opbergvak voor A4 formaat papier/ map
- Stevige draagriem
- Plaats voor MSI wind(of kloon), adapter, voedingskabel , muis , slimline usb dvd-drive
- Groter als originele wind tas

Nadelen:

- Groter als originele wind tas (voor mij is dit dus een voordeel)
- Dikker als originele wind tas

Hier een aantal foto's

Afbeeldingslocatie: http://www.ms-services.nl/fotos/wind1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ms-services.nl/fotos/wind2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ms-services.nl/fotos/wind3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ms-services.nl/fotos/wind4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ms-services.nl/fotos/wind5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart,

Heb inmiddels ook de schijf gerecoverd met het norton ghost prg.
Zelfde resultaat.(geeft dit beeld via system inf:)

Synaptics PS/2 Port Pointing Device ACPI\PNP0F03\4&305F7111&0 Este dispositivo no está presente, no funciona correctamente o no tiene todos sus controladores instalados.
zit bij mij op irq 12.

Usb conf:
Concentrador raíz USB USB\ROOT_HUB\4&1F13E77&0
Concentrador raíz USB USB\ROOT_HUB\4&35CF1B01&0
Concentrador raíz USB USB\ROOT_HUB\4&16E6AEC8&0
Concentrador raíz USB USB\ROOT_HUB\4&20D9AAB0&0
Concentrador raíz USB USB\ROOT_HUB20\4&7FCAA25&0
Dispositivo compuesto USB USB\VID_5986&PID_0141\5&35CFA217&0&5
Dispositivo de interfaz humana USB USB\VID_062A&PID_0000\5&4091F22&0&1
Dispositivo de vídeo USB USB\VID_5986&PID_0141&MI_00\6&43908C5&0&0000
Intel(R) 82801G (ICH7 Family) USB Universal Host Controller - 27C8 PCI\VEN_8086&DEV_27C8&SUBSYS_01101462&REV_02\3&11583659&0&E8
Intel(R) 82801G (ICH7 Family) USB Universal Host Controller - 27C9 PCI\VEN_8086&DEV_27C9&SUBSYS_01101462&REV_02\3&11583659&0&E9
Intel(R) 82801G (ICH7 Family) USB Universal Host Controller - 27CA PCI\VEN_8086&DEV_27CA&SUBSYS_01101462&REV_02\3&11583659&0&EA
Intel(R) 82801G (ICH7 Family) USB Universal Host Controller - 27CB PCI\VEN_8086&DEV_27CB&SUBSYS_01101462&REV_02\3&11583659&0&EB
Intel(R) 82801G (ICH7 Family) USB2 Enhanced Host Controller - 27CC PCI\VEN_8086&DEV_27CC&SUBSYS_01101462&REV_02\3&11583659&0&EF
Mouse compatible con HID HID\VID_062A&PID_0000\6&E2DAB88&0&0000
Realtek Card Reader(0158) USB\VID_0BDA&PID_0158\20071114173400000

Welke usb drivers kunnen volgens jullie/jouw configuratie eruit?
Zit er verschil met de installatie met dit recover prg en kaal nieuwe windows erop zetten?

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weltie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-03-2024
Ik heb sinds gisteren mijn Dell 1490 Wireless pci-e adapter binnen om ook draadloos te kunnen werken onder Mac Osx Leopard. Toen ik deze wilde inbouwen in mijn Wind heb ik de garantie zegel moeten verbreken, toen ik eenmaal de behuizing open had, zag ik dat de originele wireless adapter er 2 kabeltje op heeft zitten en die kunnen niet meer aangesloten worden op de Dell 1490 wireless kaart. Eenmaal kaart ingebouwd zonder die 2 kabels aan te sluiten, werkt het draadloos kaartje wel goed, maar heeft bijna geen ontvangst, misschien 1/3 van het signaal wat het originele kaartje geeft. Zouden die 2 kabels dan toch voor versterking van het signaal zijn. (rood en zwarte draad)

Er zijn hier ook een aantal leden die ook deze kaart hebben ingebouwd, hebben jullie dit probleem ook of doe ik iets verkeerd? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zircondan
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-09 12:44
@Weltie

Die twee kabels zijn inderdaad nodig voor het bereik. Deze zijn namelijk de antenne kabels. Ik vind het heel merkwaardig om te horen dat een wifi kaart geen antenne aansluiting heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weltie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-03-2024
zircondan schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 13:24:
@Weltie

Die twee kabels zijn inderdaad nodig voor het bereik. Deze zijn namelijk de antenne kabels. Ik vind het heel merkwaardig om te horen dat een wifi kaart geen antenne aansluiting heeft.
Ik zag er geen zitten dat zijn idd 2 van de kleine pinnetjes, dan ga ik mijn wind straks maar weer demonteren. Er zat wel een sticker op het Dell kaartje, eens kijken of daar iets onder zit. Maar volgens jouw moet er op ieder intern wireless kaartje 2 aansluitingen van de antenne zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een ghost kunnen maken van zijn mini pcke? (Akoya)
krijg ghost niet aan de praat, al geprobeerd via Ext usb FD en krijg de boodschap verwijder schijf of medium, bootable usb stick doet niks en hiren boot cd heeft telkens fout met cd drivers (ext. cd)

in de bios al alles geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weltie schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 13:34:
[...]

Ik zag er geen zitten dat zijn idd 2 van de kleine pinnetjes, dan ga ik mijn wind straks maar weer demonteren. Er zat wel een sticker op het Dell kaartje, eens kijken of daar iets onder zit. Maar volgens jouw moet er op ieder intern wireless kaartje 2 aansluitingen van de antenne zitten?
Zover ik weet heeft wireless B 1 antenne , wireless B/G 2 antenne 's , en Wireless B/G/N minimaal 2 Antenne's (meestal 3)

Zonder aangesloten antenne's heb je evenveel bereik als een bejaarde met een verkalkte prostaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 13:51:
Iemand al een ghost kunnen maken van zijn mini pcke? (Akoya)
krijg ghost niet aan de praat, al geprobeerd via Ext usb FD en krijg de boodschap verwijder schijf of medium, bootable usb stick doet niks en hiren boot cd heeft telkens fout met cd drivers (ext. cd)

in de bios al alles geprobeerd.
Ik heb de originele hd omgeghost op een 400gb samsung, maar heb dit niet op de wind gedaan , omdat de hd er toch uitmoest.

Heb de originele hd in een externe usb2sata unit gedaan, en toen een image gemaakt , en deze vervolgens op de zelfde manier op de 400gb 2,5"samsung hd gezet...

gewoon met hirensbootcd...

ps. samsung hd boot een stuk sneller als de wd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:27:
[...]

Is deze ook stiller + minder warm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik vragen vanwaar die obsessie omtrent dat logo, zelfs in die mate dat sommigen de netbook met aceton behandelen? Zo'n lelijk logo is het echt niet, of schamen jullie je dat anderen je met een Medion zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:29:
[...]

Is deze ook stiller + minder warm?
de precieze temp weet ikniet , maar de wind is helemaal niet warm , wordt hoogstens lauw
verder klikt deze hd niet, en is bestwel geruisloos

ps. energieverbruik zal niet veelmeer zijn ,kan nog steeds 2 uur draadloos internetten met bluetooth aan

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:29:
Mag ik vragen vanwaar die obsessie omtrent dat logo, zelfs in die mate dat sommigen de netbook met aceton behandelen? Zo'n lelijk logo is het echt niet, of schamen jullie je dat anderen je met een Medion zien?
Wat de anderen die dit ook gedaan hebben vinden weet ik natuurlijk niet maar IK vind de logo's lelijk.
Is geen obsessie ofzo, ik vind gewoon iets lelijk, mag ik?

Zullen we nu maar ophouden over de logo's en ons weer concentreren op de laptops zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:29:
Waarom koop je dan uberhaupt een medion als je het een slechte merk vindt of als je de logo's zo lelijk vindt???? Of denken ze dat ze als tweaker de logo's mooi weg kunnen halen? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
cc12 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 16:02:
[...]

Waarom koop je dan uberhaupt een medion als je het een slechte merk vindt of als je de logo's zo lelijk vindt???? Of denken ze dat ze als tweaker de logo's mooi weg kunnen halen? :|
Wat is dit dan voor een rare reactie?

Uuuh omdat de wind toen ik de medion kocht nog nergens leverbaar was misschien?
En is het zo erg dan als iemand zegt dat hij iets niet mooi vind? ik dacht dat we in een vrij land leefden waarin je een mening mag hebben over wat je wel of niet mooi vind...

Laten we alsjeblieft ophouden met deze zinloze discussie en het weer inhoudelijk over de laptops hebben, kom op zeg.

@snikhaas, thnx voor de foto's van het tasje, ziet er goed uit, ik ga m ook bestellen!

[ Voor 8% gewijzigd door ElayZ op 17-08-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ maak je maar niet druk... ik heb hier ook al mijn mening over gegeven op de vorige pagina alsof je niet eens meer mag doen wat je zelf wilt en dit dus vertelt.

Toen zei ik al van laten we inhoudelijk verder gaan, maar ik weet niet wat er hier gebeurt.. het is alleen niet leuk meer.

Ook vroeg ik toen of er meer mensen waren met eventuele usb problemen met de MSI wind en dan vooral met een usb sticky van de Trust wireless laser muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 17:55:
ElayZ maak je maar niet druk... ik heb hier ook al mijn mening over gegeven op de vorige pagina alsof je niet eens meer mag doen wat je zelf wilt en dit dus vertelt.

Toen zei ik al van laten we inhoudelijk verder gaan, maar ik weet niet wat er hier gebeurt.. het is alleen niet leuk meer.

Ook vroeg ik toen of er meer mensen waren met eventuele usb problemen met de MSI wind en dan vooral met een usb sticky van de Trust wireless laser muis.
Je hebt helemaal gelijk, ik voel me dan aangesproken dus reageer ik, moet ik misschien niet doen. We gaan er gewoon niet over verder.

Om antwoord te geven op je vraag, ik heb geen problemen hier met de USB poorten. (zowel wind als akoya niet) Ik heb een bluetooth stickje, een 8 GB dane-elec stick en een HP usb hub geprobeerd en die werken allemaal prima.

Je hebt het wel over Trust hé.... :X Haha

Wat me wel opvalt is dat door het magnetische gedeelte voor de klep de USB poort aan de rechterkant ook magnetisch is en mn usb stick er zowat in gezogen wordt.

[edit]

Stel dat je een bluetooth module in zou bouwen in de medion (zie bijv:http://forum.msi-wind.de/viewtopic.php?f=36&t=549) en m dus aan een usb poort zou solderen van binnen, werkt je USB poort dan ook voor andere dingen nog of moet je er dan 1 echt opofferen hiervoor?

[ Voor 11% gewijzigd door ElayZ op 17-08-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasf
  • Niet online
Met de cpu op 1980mhz (165 FSB) haal ik 822 punten bij 3dmark03 :)

Heb nu nieuwe koeling besteld, hopelijk dat ie dan wat verder klokt:

Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer-systeme.de/shopsystem/images/artikelbilder/23465.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer-systeme.de/shopsystem/images/artikelbilder/23465_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer-systeme.de/shopsystem/images/artikelbilder/23465_3.jpg

http://www.aqua-computer-systeme.de/shop-index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:27:
[...]

Ik heb de originele hd omgeghost op een 400gb samsung, maar heb dit niet op de wind gedaan , omdat de hd er toch uitmoest.

Heb de originele hd in een externe usb2sata unit gedaan, en toen een image gemaakt , en deze vervolgens op de zelfde manier op de 400gb 2,5"samsung hd gezet...

gewoon met hirensbootcd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
thomasf schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:07:
Ik heb em ook net besteld.. hopelijk past ie ook op de Medion, maar dat kan haast niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Wat is dit dan voor een rare reactie?

ik dacht dat we in een vrij land leefden waarin je een mening mag hebben over wat je wel of niet mooi vind...
Belemmer ik je in je vrijheid van meningsuiting????
... ik heb hier ook al mijn mening over gegeven op de vorige pagina alsof je niet eens meer mag doen wat je zelf wilt en dit dus vertelt.
En belemmer ik je soms wat jij met je eigen notebook aandoet? Van mijn part gooi je je netbook van 10 hoog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B.art of anderen,

Ik heb nog steeds probleem dat mijn akoya 1210 niet mijn device synaptics in het muis venster ziet.
Eerst heeft het altijd gewoon gewerkt doch nu alleen nog maar middels mijn muis :(

Hoe kan je nagaan of het touchpad kapot is?????Heb al een aantal scherm afdrukken bijgevoegd, echter schijnt er nog niet iemand te zijn die mij verder kan helpen.

Heb tevens het geheel weer via recover gedaan, doch geen resultaat.
Onder welk device kan ik deze synaptics vinden, want nogmaals de driver install gaat wel, maar als hij geen device ziet (ook na Fn3) dan lijkt dit mij wat moeilijk.

Hoe kan ik zonder CD drive toch opnieuw een kale windows erop zetten????????
Graag jullie aandacht even voor dit probleem.
Heb ook zonder muis en dus zonder touchbord, toch wel via toetsen kunnen werken, om te trachten e.e.a. te installeren. (helaas nog steeds geen device te zien) :?

Ben verder zeer tevreden met mijn akoya.

Vast bedankt voor jullie inbreng.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Mijn touchpad is ook defect. De linker knop en tikken op de touchpad werkt niet meer.
Ik heb de medion helpdesk gebeld en ze hebben hem opgehaald.
De recovery had bij mij geen effect. Je kan beter even contact opnemen met de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Heb ondertussen mooie laptop stickers gekocht. Ik verwacht ze deze week.
Heeft iemand ervaring met die stickers? Stel dat ik ze toch er ooit af wil halen, gaat dit zonder probleem (plak-resten etc).

Overigens draait mijn Akoya nog perfect, de Ctrl / Fn toets blijft toch moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Ik wil geen reclame maken, maar http://www.mugenpowerbatteries.com/ , een bedrijf uit Amsterdam is een accu voor de Wind/clones aan het ontwikkelen die waarschijnlijk nog langer zal meegaan als een 6-cells. Ik hoop alleen dat de netbook hiermee niet helemaal schuin komt te staan. Het zou dus beter zijn als ze de extra ruimte aan de achterkant benutten ipv onderkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bizar te lezen hoeveel problemen er nog zijn met de wind/clones,
vooral de trackpad geeft problemen. Het is kennelijk normaal van producenten om de umpc's uit te geven terwijl je zou denken dat ze meer hadden moeten testen.
Gelukkig heb ik verder geen last dan af en toe een screenflicker

de eee 901 users hebben ook veel problemen met hun trackpad ( mischien troost het de mensen wat:
http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=37433

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emil5213
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-08 13:14
Cooler_King schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:42:
http://www.mugenpowerbatteries.com/ is een accu voor de Wind/clones aan het ontwikkelen die langer dan een 6-cells....
Waar stond dat, ik vind het niet zo 123 op hun site :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:55

4play

-Nintendo- fan

ik zag dat mugen baterijen verhaal op www.msiwind.net staan net maar ik heb nog niets verder over hun gelezen.

op het forum van MSIWIND.net staat
Referring to your enquiry for a Mugen Power Battery for the MSI Wind U100, we would like to inform you we are now developing high-performance batteries for this model. As soon as we have any further information, we will forward this to you by email. Thanks for visiting our website and interest in our products.
ergens in een batterij deel van het forum...

Mijn Akoya 1210 draait anders best lang op de batterij lang genoeg IIG om er goed mee te kunnen werken. Na 2 uur ben ik het internetten allang zat op zon klein machientje... en gamen doe ik gewoon met de stekker erin :)

[ Voor 74% gewijzigd door 4play op 18-08-2008 19:04 ]

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Ik wil geen reclame maken, maar http://www.mugenpowerbatteries.com/ , een bedrijf uit Amsterdam is een accu voor de Wind/clones aan het ontwikkelen die waarschijnlijk nog langer zal meegaan als een 6-cells. Ik hoop alleen dat de netbook hiermee niet helemaal schuin komt te staan. Het zou dus beter zijn als ze de extra ruimte aan de achterkant benutten ipv onderkant.
Kijk eens naar de achterkant van je wind als hij open is. Door de constructie van de scharnieren is er vrijwel geen ruimte.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wt1nsw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 31-12-2024
Zie http://msiwind.net/third-...teries-under-development/
en zie http://forums.msiwind.net...ttery-for-wind-t2369.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doet die system control manager eigenlijk? merk geen verschil als je dat niet installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:16:
Wat doet die system control manager eigenlijk? merk geen verschil als je dat niet installeert.
het geeft de icoontjes op het scherm weer als je bijvoorbeeld webcam aan/uit zet...
verder dan dat doet het volgens mij niks nuttigs..

op akoya heet het btw "Micro Star SCM".. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:16:
Volgens mij regelt hij bijvoorbeeld ook dat je in "energie-bespaar-modus" kunt werken (FN+F10).
Dus kan belangrijk zijn.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Laatst online: 28-04 11:58
thomasf schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:07:
Met de cpu op 1980mhz (165 FSB) haal ik 822 punten bij 3dmark03 :)

http://www.aqua-computer-systeme.de/shop-index.htm
Welk programma heb je gebruikt voor het overclocken als ik vragen mag?

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:07:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, ik voel me dan aangesproken dus reageer ik, moet ik misschien niet doen. We gaan er gewoon niet over verder.

Om antwoord te geven op je vraag, ik heb geen problemen hier met de USB poorten. (zowel wind als akoya niet) Ik heb een bluetooth stickje, een 8 GB dane-elec stick en een HP usb hub geprobeerd en die werken allemaal prima.

Je hebt het wel over Trust hé.... :X Haha
Is ook ieder zijn ding, ik heb geen problemen.. allebei de muizen (met en zonder draad) zijn van trust. Enkel de usb is erg stroef en gaat vooral stroef in aan de linkerkant en krijg hem er dan nauwelijks uit.
Wat me wel opvalt is dat door het magnetische gedeelte voor de klep de USB poort aan de rechterkant ook magnetisch is en mn usb stick er zowat in gezogen wordt.

[edit]

Stel dat je een bluetooth module in zou bouwen in de medion (zie bijv:http://forum.msi-wind.de/viewtopic.php?f=36&t=549) en m dus aan een usb poort zou solderen van binnen, werkt je USB poort dan ook voor andere dingen nog of moet je er dan 1 echt opofferen hiervoor?
Ja, dat heb ik dus net weer niet XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wt1nsw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 31-12-2024
Ik lees dat er verschillende mensen al last hebben van verkleuringen bij de witte MSI Wind.
Kan iemand daar foto's van maken zodat ik misschien kan oordelen hoe erg ik dat zelf zal vinden?

Ik zit er nu echt aan te denken om toch een zwart Wind of een Akoya te gaan halen...

Nog een vraag:
Is de Wind case glimmend? (piano lak zeg maar)
En is de Akoya mat van kleur? (geen vingerafdrukken zichtbaar?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
wt1nsw schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 01:22:
Ik zit er nu echt aan te denken om toch een zwart Wind of een Akoya te gaan halen...

Nog een vraag:
Het antwoord op beide vragen is ja. Wat ik heb gelezen van de Wind is ie met name op de bovenkant een enorme magneet voor vingerafdrukken. Alleen dus jammer dat de Medion niet helemaal zwart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:55

4play

-Nintendo- fan

wt1nsw schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 01:22:
Nog een vraag:
Mijn Akoya heeft iets last van vette vingers maar niet zoerg als mij glimmende MP3 speler dar zie je alles op hoe de Wind zich houd tegenover bevingergeweld weet ik niet aangezien ik die niet heb maar ik meen ergens te hebben gelezen dat het wel meevalt. Maarja dat is persoonlijk ik erger me niet aan een vinger afdruk op mijn toetsenbord of op mijn toutchpad maar wel aan vieze vlekken op mijn scherm. Dus daar let ik meer op, maar mijn dochter (1,5 jr) heeft net mijn Akoya onder handen genomen toen ik ff met mijn Wii aan het prutsen was en ik zie geen vlekje.Nu is mijn dochter een smeerpoets die over het algemeen overal vlekjes achterlaat dus op mijn zwarte Akoya niet...

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

witte akoya heeft een mooie zijdeglans/korrel , geen vingers te zien, de kleur is iets gebroken wit, de kleur van parel of ivoor ( maar dan net iets anders )
ik ben heel erg te spreken over de tint/textuur van de witte akoya, erg mooi

geen verkleuringen of krasjes, alleen zijn de toesten iets witter dan de case

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Edited

[ Voor 99% gewijzigd door RayMotix op 28-08-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:56:
Heb ondertussen mooie laptop stickers gekocht. Ik verwacht ze deze week.
Heeft iemand ervaring met die stickers? Stel dat ik ze toch er ooit af wil halen, gaat dit zonder probleem (plak-resten etc).

Overigens draait mijn Akoya nog perfect, de Ctrl / Fn toets blijft toch moeilijk.
de site zegt Removable en zelfs Reusable...dus zal wel geen problemen geven lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:28
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 19:51:
Bla
Ben verder zeer tevreden met mijn akoya.
Vast bedankt voor jullie inbreng.
John
Probeer iets minder te schreeuwen.
Hier kun je vinden hoe je XP op een usb stick krijgt en er vanaf installeert.

Je touchpad kan idd kapot zijn, maar het stekkertje kan ook los zitten: dan is openmaken en stekkertje goed vastzetten de oplossing.

Succes

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Wil de Wind eigenlijk eerst eens in het echt zien i.p.v. alleen foto's maar heb nog geen winkel kunnen vinden waar ze 'm hebben. Iemand wel?

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:13
jbswinkels schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:01:
Wil de Wind eigenlijk eerst eens in het echt zien i.p.v. alleen foto's maar heb nog geen winkel kunnen vinden waar ze 'm hebben. Iemand wel?
Paradigit zou ik eens proberen, vandaag in Maastricht geweest...daar hadden ze een paar demo modellen staan en ook op voorraad volgens mij.

• thomasf
  • Niet online
Lau26 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 23:18:
[...]

Welk programma heb je gebruikt voor het overclocken als ik vragen mag?
SetFSB, instructies kan je vinden op http://forums.msiwind.net...-overclock-ghz-t2587.html

ik heb 'm al wat verder geklok met de std koeling, maar c&c3 loopt nog steeds niet erg soepel, met veel units heeft iedereen die meedoet last van slowdown >:)

• Lau26
  • Laatst online: 28-04 11:58
jbswinkels schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:01:
Ja al die foto's heb ik nu ook wel gezien, ik wil hem eigenlijk ook in het echt zien, ik ben bang dat hij eerder te groot dan te klein zal zijn qua formaat. Daarom ga ik ook kijken bij bcc naar de Acer Aspire One om het verschil te zien :)

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Let op:
Inhoudelijke discussies over de netbooks

Wat we niet willen is geklets over:
- Levertijden
- Betaling van invoerrechten ed
- Waar je hem het beste uit het buitenland kan halen
- "Yes, ik heb hem binnen"-posts

we zullen dit topic vanaf nu streng modereren. Posts die niet aan deze simpele eisen voldoen zullen worden getrashed en de betreffende user kan minimaal een note verwachten.

Voor levertijden: Levertijden topic