Gisteren ook een grotere accu binnengekregen een 6600mHa voor een prikkie. In z’n eerste laad cyclus denkt de Wind dat hij het ongeveer 6 uur en 50 minuten te gaan overleven terwijl ik een filmpje kijk of een spelletje zit te spelen.
Idle geeft de batterijmeter aan dat de laptop over acht en een half uur aan zijn einde is maar dat lijkt me wat erg optimistisch.
Ik zal vanavond eens gaan kijken wat er gebeurt als ik programmatjes als ‘battery eater’ erop los laat.
Idle geeft de batterijmeter aan dat de laptop over acht en een half uur aan zijn einde is maar dat lijkt me wat erg optimistisch.
Ik zal vanavond eens gaan kijken wat er gebeurt als ik programmatjes als ‘battery eater’ erop los laat.
Tot nu toe ben ik in 20 uur minder dan een procent kwijt geraakt (nul dus eigenlijk) De accu kwam ook op ongeveer 87% bij mij binnen en die is zeker een week onderweg geweest vanuit Hongkong en zelfs daar is hij waarschijnlijk niet rechtstreeks uit de fabriek het vliegtuig in gelanceerd dus ik gok dat het verlies per dag minder dan een procent is.tedkroon schreef op woensdag 19 november 2008 @ 21:48:
Mijn ervaring met bij bestelde accu's is dat deze nogal een grote zelfontlading hebben van ca. 7% per dag! Wat is jullie ervaring?