Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey,

weet iemand of deze sr reeks binnekort wordt vervangen door een nieuwe reeks? aangezien ze al bij de 51 zitten?? En behouden ze dan die lichtbalk erin (groen/oranje), want in de nieuwe reeksen (nw, cw, x-serie) zit dat niet meer.

Hopelijk kan iemand mij hier meer over vertellen. want ik ben echt heel erg aan het twijfelen om de 51 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaar
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 20:24
Iemand enig idee of de VGN-SR59VG/H ook naar Nederland komt? Zie hem wel in alle omringende landen te koop, maar niet hier. Zelfs niet op sony.nl :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaar schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:37:
Iemand enig idee of de VGN-SR59VG/H ook naar Nederland komt? Zie hem wel in alle omringende landen te koop, maar niet hier. Zelfs niet op sony.nl :/
Bij computerpirates staat hij als verwacht voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaar schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:37:
waarom de 59VG/H eigenlijk? waarom niet de 51MF/S? of anders de 49? De 59 is volgens mij slechter dan deze 2 laatste die ik noem.

Als je hem hebt, plaats dan ook even een review en paar foto's als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaar
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 20:24
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 22:42:
[...]
waarom de 59VG/H eigenlijk? waarom niet de 51MF/S? of anders de 49? De 59 is volgens mij slechter dan deze 2 laatste die ik noem.

Als je hem hebt, plaats dan ook even een review en paar foto's als je wilt.
Heb het over de VG niet de XG. Duidelijk andere specs dan de XG, check de Belgische counterpart van de laptopshop. Niet veel anders dan de MF volgens mij maar titanium oogt toch beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaar schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:35:
[...]

Heb het over de VG niet de XG. Duidelijk andere specs dan de XG, check de Belgische counterpart van de laptopshop. Niet veel anders dan de MF volgens mij maar titanium oogt toch beter :)
Oh mijn fout haha :P.. Maar 200/300 euro meer betalen voor een ander scherm kleurtje, een iets groter hardere schijf en een iets snellere processor (waarvan je niet veel zult merken) ;), vind ik nog net iets TE, haha.. Tevens een AZERTY toetsenbord t.o.v. een QWERTY toetsenbord, nee bedankt! :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 22:01
*revive thread* :P

Is er trouwens iets veranderd in de batterij levensduur want bij de nieuwere modellen gaat hij nog niet eens 4 uur door en bij andere modellen wel +- 7 uur.
Zou iemand mij alsjeblieft hier wat meer over kunnen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 19:54
Ik haal met mijn SR41M ook maar iets van 3.5 uur. Zal wel door de ATI grafische chip komen, die is niet echt heel zuinig.
Zijn er hier mensen met de Intel grafische chip die hebben gemeten hoe lang 'ie meegaat op een acculading?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nog niemand die de nieuwe sr51 in zijn bezit heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Ziet er interessant uit deze laptop :) Hij combineert een compact design van 13,3 inch met een ATI 4570 en juist op het grafische vlak moeten veel laptops het laten schieten. Met de SR51MF/S heb je dan alles in een eigenlijk, mobiliteit en een videokaart waarmee je best wat games kunt spelen.

Ik lees echter dat jullie slechts een uur of 3 op de accu werken, klopt dat? (ik heb het dan over de SR51MF/S, maar ik neem aan dat dat niet veel zal schelen met het vorige type) Dat zou dan enigszins nadelig zijn in mijn ogen, aangezien hij qua batterij dan niet heel veel mobieler is dan een 15 inch model.

In ieder geval staat deze wel op mijn lijstje om in de gaten te houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niemand ervaring met de nieuwe modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolando Frio
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2023
kan iemand nog iets concreets melden over de batterijduur van de SR39 en SR51 als iemand die heeft? ben erg benieuwd, want wat ze op de Sony site melden is volgens mij in de meest zuinige modus en nauwelijks iets uitvoeren op de notebook heb ik het idee.

overweeg namelijk de SR39 (die nog ergens te krijgen is in de aanbieding) of de SR51 aan te schaffen. wat zijn verder belangrijke verschillen tussen die 2? ik zie ze zelf niet echt (behalve de processor en batterijduur) maar wellicht op basis van persoonlijke ervaringen komt er iets waardevols naar voren wat handig is voor ik tot aanschaf overga. de videokaarten verschillen ook maar welke is beter? ik ben geen gamer dus voor mij zou dat niet boeien. wel HD films kijken eventueel en wat video-editing.

op de Sony site wel gekeken en online gezocht maar merk dat de specs niet altijd kloppen, zoals ik ook hier heb gelezen dus raak ik in de war.

zoals een HDMI uitgang, zit dat nou op deze beide types? op de foto op de Sony site te zien wel.
welke van de 2 zou het beste zijn om te kiezen? zou de P7450 processor op de SR51 genoeg zijn voor multitasken/meerdere applicaties tegelijk draaien en om wat video-editing te kunnen doen en dat renderen niet al te lang duurt?

veel dank alvast!

cheers,
Rolando

No hay tiempo pero siempre por una guapa chica ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rolando Frio schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:25:
kan iemand nog iets concreets melden over de batterijduur van de SR39 en SR51 als iemand die heeft? ben erg benieuwd, want wat ze op de Sony site melden is volgens mij in de meest zuinige modus en nauwelijks iets uitvoeren op de notebook heb ik het idee.

overweeg namelijk de SR39 (die nog ergens te krijgen is in de aanbieding) of de SR51 aan te schaffen. wat zijn verder belangrijke verschillen tussen die 2? ik zie ze zelf niet echt (behalve de processor en batterijduur) maar wellicht op basis van persoonlijke ervaringen komt er iets waardevols naar voren wat handig is voor ik tot aanschaf overga. de videokaarten verschillen ook maar welke is beter? ik ben geen gamer dus voor mij zou dat niet boeien. wel HD films kijken eventueel en wat video-editing.

op de Sony site wel gekeken en online gezocht maar merk dat de specs niet altijd kloppen, zoals ik ook hier heb gelezen dus raak ik in de war.

zoals een HDMI uitgang, zit dat nou op deze beide types? op de foto op de Sony site te zien wel.
welke van de 2 zou het beste zijn om te kiezen? zou de P7450 processor op de SR51 genoeg zijn voor multitasken/meerdere applicaties tegelijk draaien en om wat video-editing te kunnen doen en dat renderen niet al te lang duurt?

veel dank alvast!

cheers,
Rolando
Ben je al tot koop overgegaan? Kun je je ervaringen met ons delen? Iemand anders al ervaringen met deze nieuwe 51-reeks?? Lijkt me sterk dat niemand deze heeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de nieuwe (vervolg) reeks uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:26:
Weet iemand wanneer de nieuwe (vervolg) reeks uitkomt?
Tussen half en eind januari waarschijnlijk. Dan zijn de i3/i5 cpu's namelijk beschikbaar en komen alle merken met hun nieuwe modellen enzo.

[ Voor 18% gewijzigd door bear87 op 28-12-2009 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bear87 schreef op maandag 28 december 2009 @ 00:49:
[...]

Tussen half en eind januari waarschijnlijk. Dan zijn de i3/i5 cpu's namelijk beschikbaar en komen alle merken met hun nieuwe modellen enzo.
En zijn er nog geen modellen bekend (incl. specs)? Want zag in het FW-topic wel al een stuk of 3 modellen genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:54:
[...]

En zijn er nog geen modellen bekend (incl. specs)? Want zag in het FW-topic wel al een stuk of 3 modellen genoemd.
Nee, nog niet. (check de sony site en de pricewatch hier en daar, dat is ook de enige plek waar ik en andere het vandaan kunnen halen en waar die fw's vandaan komen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bear87 schreef op maandag 28 december 2009 @ 19:09:
[...]

Nee, nog niet. (check de sony site en de pricewatch hier en daar, dat is ook de enige plek waar ik en andere het vandaan kunnen halen en waar die fw's vandaan komen ;) )
Ik heb het gevonden! Bedankt voor de info! Kan iemand mij echter vertellen welke van de twee modellen beter is?
De nieuwe aankomende S11X9E http://www.laptopshop.nl/...1x9e-b.html#specificaties

Of kan ik beter gaan voor de SR51MF/S http://www.laptopshop.nl/...51mf-s.html#specificaties

Ik weet namelijk niet of ik er verstandig doe om nu nog een SR51MF/S te kopen omdat mijn FZ11s hoog nodig aan vervanging toe is, en mij de SR serie een goede opvolger leek, aangezien ik ook een schermmaat kleiner wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:19:
[...]

Ik heb het gevonden! Bedankt voor de info! Kan iemand mij echter vertellen welke van de twee modellen beter is?
De nieuwe aankomende S11X9E http://www.laptopshop.nl/...1x9e-b.html#specificaties

Of kan ik beter gaan voor de SR51MF/S http://www.laptopshop.nl/...51mf-s.html#specificaties

Ik weet namelijk niet of ik er verstandig doe om nu nog een SR51MF/S te kopen omdat mijn FZ11s hoog nodig aan vervanging toe is, en mij de SR serie een goede opvolger leek, aangezien ik ook een schermmaat kleiner wil..
Zie notebookspot.nl, daar staan al benchmarks van die nieuwe cpu, de i3. De cpu is volgens de verwachte/geschatte score beter dan de P7450. Het is echter wel een geschatte score, nog niet de uiteindelijke. De videokaart is echter minder goed in de aankomende s11x9e.

Dus de cpu is volgens de verwachte score beter, en de gpu minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:19:
[...]
Kan iemand mij echter vertellen welke van de twee modellen beter is?
Wil je gaan gamen? dan moet je de ATI 4570 kaart nemen. Anders neem je beter de Intel 4500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 23:28:
[...]

Wil je gaan gamen? dan moet je de ATI 4570 kaart nemen. Anders neem je beter de Intel 4500.
Maar een intel 4500 vind ik klinken als een videokaart die eigenlijk niks voorstelt. Ben niet zo thuis in de wereld van laptops, maar Nvidia en ATI zijn echt bekende en ook goede merken.

Is het veel verschil, het verschil tussen de nieuwe processor (i3) en de oude processor (P7450)? En ook echt merkbaar?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:18:
[...]
Maar een intel 4500 vind ik klinken als een videokaart die eigenlijk niks voorstelt. Ben niet zo thuis in de wereld van laptops, maar Nvidia en ATI zijn echt bekende en ook goede merken
Een dedicated ATI of Nvidia kaart heeft alleen toegevoegde waarde om te gamen. Intel 4500 is eigenlijk niet geschikt voor medium/ zwaardere games, maar kan wel perfect 1080p video en flash accelereren.

Het voordeel van de Intel 4500 is het veel lagere stroomverbruik. Dit zorgt voor minder fangeluid en langere accu duur. Als je niet gamet ga je er dus alleen op achteruit met een dedicated ATI of Nvidia kaart.

De sony SR met ATI 45700 haalt zo'n 3.5 uur op de accu, met de Intel 4500 max 5 uur.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:18:
[...]
Is het veel verschil, het verschil tussen de nieuwe processor (i3) en de oude processor (P7450)? En ook echt merkbaar?
Ligt er maar net aan wat jij ermee doet. Wat ben je van plan met je laptop? Welke applicaties, welke games, veel multitasken? zoja hoe?

[ Voor 18% gewijzigd door Philflow op 02-01-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:24:
[...]

Een dedicated ATI of Nvidia kaart heeft alleen toegevoegde waarde om te gamen. Intel 4500 is eigenlijk niet geschikt voor medium/ zwaardere games, maar kan wel perfect 1080p video en flash accelereren.

Het voordeel van de Intel 4500 is het veel lagere stroomverbruik. Dit zorgt voor minder fangeluid en langere accu duur. Als je niet gamet ga je er dus alleen op achteruit met een dedicated ATI of Nvidia kaart.

De sony SR met ATI 45700 haalt zo'n 3.5 uur op de accu, met de Intel 4500 max 5 uur.

[...]

Ligt er maar net aan wat jij ermee doet. Wat ben je van plan met je laptop? Welke applicaties, welke games, veel multitasken? zoja hoe?
Ik gebruik de laptop voor internetten, om documenten te typen (excel, word) en heel af en toe wat games (zoals de nieuwste fifa, pes & gta). Maar had toch wel graag een fatsoenlijke laptop aangezien mijn studie bijna is afgerond en ik een functie als account manager zal vervullen en daardoor de laptop ook als zakelijk gebruikt zal gaan worden. Dus wat is dan de beste keuze?

En hoe zit het met de specs van de Y11S1E http://www.laptopshop.nl/...ny-vaio-vpc-y11s1e-s.html t.o.v. de SR51MF/S. Want na een plaatje gezien (wel een vaag plaatje) te hebben van de nieuwe S-serie ben ik niet zo kapot van de looks er van. En de Y serie ziet er wel gelikt uit. Maar denk dat de specs van de Y-serie voor het genoemde model nog beetje jammer zijn. Wss zullen ze er bij een opvolger vergelijkbaare specs instoppen als de S of de Z (nieuwe) instoppen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Picture van de nieuwe S-serie:
Afbeeldingslocatie: http://i609.photobucket.com/albums/tt179/Vantage72/SonyS.png

En de nieuwe Y-serie (ook 13 inch):
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/02/1262439144-560.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 20:30:
[...]
Ik gebruik de laptop voor internetten, om documenten te typen (excel, word) en heel af en toe wat games (zoals de nieuwste fifa, pes & gta).
Als je die games fatsoenlijk wil spelen moet je eigenlijk op z'n minst een Ati 4570 nemen. Deze bijvoorbeeld:
pricewatch: Sony Vaio VGN-SR51MF/S

Of kijk naar de CW serie 14". Maar er komen veel nieuwe Sony modellen aan, het kan dus verstandig zijn om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 20:54:
[...]

Als je die games fatsoenlijk wil spelen moet je eigenlijk op z'n minst een Ati 4570 nemen. Deze bijvoorbeeld:
pricewatch: Sony Vaio VGN-SR51MF/S

Of kijk naar de CW serie 14". Maar er komen veel nieuwe Sony modellen aan, het kan dus verstandig zijn om te wachten.
De CW-serie spreekt mij niet aan. Net als de NW-serie mij ook niet aanspreekt. Sowieso wil ik een 13 inch. Kun je me een overzicht er van geven, indien mogelijk? Ik weet namelijk:
Nieuwe F-serie
Nieuwe S-serie
Nieuwe Y-serie
Nieuwe Z-serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

De S, Y en Z zijn de 13 inchers. Meer info over de nieuwe modellen:
http://forum.notebookreview.com/forumdisplay.php?f=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 21:16:
De S, Y en Z zijn de 13 inchers. Meer info over de nieuwe modellen:
http://forum.notebookreview.com/forumdisplay.php?f=8
Welke andere modellen zijn dan op komst, naast de F-serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Grote kans dat de 18" AW ook een update krijgt. En ook op 11" gebied zal er wel wat gebeuren. Onder de naam T serie of een nieuwe naam.

CES is van 7 tot 10 januari, dan krijgen we ongetwijfeld meer nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus! De nieuwe S-serie en Y-serie zien er toch wel gladjes uit!

Alleen jammer dat de S-serie alleen in het zwart is te verkrijgen, hou persoonlijk niet van een gehele zwarte laptop. De Y-serie is daarentegen wel mooi! Alleen vraag ik mij af of een dergelijke processor wel iets voor mij is. En ik vind het jammer dat de Y-serie niet net als de S-serie (op enkele modellen) het blacklit keyboard heeft.
Het everywair lijkt mij overigens wel handig! Snap alleen niet precies hoe het werkt.

Iemand een idee wat de beste keuze zou zijn? Is zo'n processor in zo'n Y-serie echt trager dan bijv wat ik nu in mijn FZ heb, een T7100 @ 1.8 GHz?

Vind het overigens wel jammer dat wij niet de mogelijkheid hebben om te customizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:08:
Iemand een idee wat de beste keuze zou zijn? Is zo'n processor in zo'n Y-serie echt trager dan bijv wat ik nu in mijn FZ heb, een T7100 @ 1.8 GHz?
Voor normaal (office, internet, HD video kijken, muziek luisteren) gebruik is de SU7300 in de Y meer dan genoeg. In tegenstelling tot wat veel mensen denken is de harde schijf veel vaker de bottleneck dan de CPU.

Pas als je CPU intensieve applicaties gaat doen zoals berekeningen of video editing is een zwaardere CPU nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 07:03:
[...]

Voor normaal (office, internet, HD video kijken, muziek luisteren) gebruik is de SU7300 in de Y meer dan genoeg. In tegenstelling tot wat veel mensen denken is de harde schijf veel vaker de bottleneck dan de CPU.

Pas als je CPU intensieve applicaties gaat doen zoals berekeningen of video editing is een zwaardere CPU nodig.
Bedankt voor je bericht. Ik zag overigens dat ze in Spanje, Frankrijk, Italie 2 modellen hebben van de Y-serie, ook eentje met everywair in. Denk dat als ik hem koop, ik hem in spanje koop.

Is de Y-serie trouwens merkbaar langzamer dan de FZ11S qua prestaties? Of is hij misschien sneller (weinig kans)?

En denk je dat er de kans bestaat dat ze de Y-serie in de 2e reeks ook met blacklit-keyboard uitrusten? Of dat ze hem zelf configureerbaar maken? Want zag dat ze X, F, P en Z nu ook zelf configureerbaar hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:06:
[...]
Is de Y-serie trouwens merkbaar langzamer dan de FZ11S qua prestaties? Of is hij misschien sneller (weinig kans)?
Bij normaal (niet CPU intensief) gebruik is de snelheid van de HDD bepalend. Grote kans dat de Y een snellere HDD heeft dan jouwe ouwe FZ.

Of ze hem configureerbaar maken weet ik niet, ik denk eerlijk gezegd van niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Philflow op 08-01-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:10:
[...]

Bij normaal (niet CPU intensief) gebruik is de snelheid van de HDD bepalend. Grote kans dat de Y een snellere HDD heeft dan jouwe ouwe FZ.

Of ze hem configureerbaar maken weet ik niet, ik denk eerlijk gezegd van niet.
Ik heb in de FZ een 160GB 5400RPM, in de Y zit een 320GB 5400 RPM. CPU is T7100 @ 1,8 GHz vs SU7300 @ 1,3 GHz. GPU is NVIDIA GeForce 8400M GT vs intel GMA 4500 MHD.
Wil niet een laptop kopen, waarvan ik achteraf vind, dat ik achteruit ben gegaan.

Configureerbaar dacht ik eerlijk gezegd ook niet. Hoop wel dat ze zo'n blacklit keyboard erin gooien. Maar waarschijnlijk zal dit ook wel niet gebeuren, toch?

Weet jij wat Everywair 3G precies inhoudt? Moet je hier nog voor betalen? Had gegoogled maar vond er niet echt iets specifiek over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al maanden aan het wachten op de Sony S serie. In het begin hebben ze mij verteld dat hij zelf samen te stellen werd, maar dit is nog steeds niet mogelijk. Weet iemand of dit mogelijk wordt? En binnen welke termijn?

Daarnaast heb ik afgelopen week tijdens de Mediamarkt actie de Sony Vaio S12X9E/B gekocht, hier zit een intel HD kaart in. Heeft iemand enig idee of ik met de genoemde processor (i3-350 2,26 ghz) en deze intel Hd kaart, een spel als de sims 3 kan spelen? Ik lees namelijk dat de nvidia kaart die beschikbaar zou zijn bij zelf samenstellen, ook niet heel top is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga daar maar niet vanuit, de intel HD graphics zijn diep en dieptriest als het om games gaat.

http://www.notebookcheck....-GMA-X4500MHD.9883.0.html
11 fps in starcraft... de HD4570 (instapkaart van de vorige generatie) haalt al 40-50fps @ full-hd.

sims kan je nog net spelen, maar enkel op de laagste settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:44:
ga daar maar niet vanuit, de intel HD graphics zijn diep en dieptriest als het om games gaat.

http://www.notebookcheck....-GMA-X4500MHD.9883.0.html
11 fps in starcraft... de HD4570 (instapkaart van de vorige generatie) haalt al 40-50fps @ full-hd.

sims kan je nog net spelen, maar enkel op de laagste settings.
Ok bedankt voor de reactie. Als het aan mij lag had ik hem liever met de Nvidia kaart, maar omdat Sony de mogelijkheid nog niet beschikbaar heeft gesteld van het zelf samen stellen van deze serie, terwijl het in omringende landen zoals UK, Duitsland, Spanje, Frankrijk wel al mogelijk is. Heeft iemand enig idee of Sony dit nog beschikbaar gaat stellen? Heb geprobeerd te bellen met Sony Nederland, maar wordt steeds door verwezen naar een ander telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:36:
[...]
Ik heb in de FZ een 160GB 5400RPM, in de Y zit een 320GB 5400 RPM.
Waarschijnlijk heeft de nieuwe HDD een 2x zo hoge areal density, en zal dus in de praktijk wat sneller zijn.
Pagina: 1 2 Laatste