Da_DvD schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:15:
Ze hebben het over de CPU test in 3dmark Vantage. Dat is de enige games-gerelateerde test die 50% schaalt. Is een multithreaded test, dus hyperthreading doet zijn werk daar goed.
Zou je denken?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Da_DvD schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:15:
Ze hebben het over de CPU test in 3dmark Vantage. Dat is de enige games-gerelateerde test die 50% schaalt. Is een multithreaded test, dus hyperthreading doet zijn werk daar goed.
Wat jij voorstelt kan op dit moment uberhaupt niet aangezien de Deneb nog niet beschikbaar is en waarschijnlijk pas in maart volgend jaar ofzo uitkomt, duurt dus nog een half jaar.Anoniem: 9449 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 23:14:
Doe mij maar een 780G bordje + passief gekoelde HD4550 (DVI, HDMI en DisplayPort) + Deneb. Beter kan op dit moment niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Jazco2nd op 06-10-2008 23:43 ]
Anoniem: 246336
Two Abu Dhabi state-owned venture capital companies are backing the move. One will put up at least $5.7 billion into the spun off factories and the other will buy more than $300 million in AMD stock and warrants.
...
The Foundry Company will upgrade an existing AMD plant in Dresden, Germany, and build the plant in New York to the latest technology standards.
Abu Dhabi's Advanced Technology Investment Company (ATIC) will hold half the board seats and own 55 percent of the Foundry Company, its temporary name. AMD will have the rest and the company will be on AMD's balance sheet.
The 3,000-person company will make all of AMD's central processing units as well as chips for other companies.
ATIC will invest an initial $2.1 billion, paying $700 million directly to AMD. After that, it will invest an additional $3.6 billion to $6 billion over five years.
Bron
één is geen, twee is één
Niet persé, als ze kwalitatief betere chipsets kunnen leveren dan de cpu fabrikanten zelf, dan zitten ze weer gebeiteld, mits er genoeg aandacht aan hun chipsets wordt gespendeerd in de commerciële kanalen. Maarja, met de huidige trend om volledige platformen van een bepaalde fabrikant te kopen ipv enkel een cpu van een bepaalde fabrikant wordt het er waarschijnlijk ook niet beter op. Gelukkig hebben ze hun aanzien uit de wereld van de grafische kaarten nog.The Source schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:57:
[...]
NV had aangegeven dat ze er NIET zouden uitstappen.
Maar je hebt wel gelijk, ze worden automatisch buiten spel gezet.
Anoniem: 9449
Niet vergeten dat er nog triple cores zijn die eveneens gebruik maken van die nieuwe HT bus, die hebben dan wel een iets hogere thermal envelope, maar ik neem aan dat ze wel vrij makkelijk te undervolten zijn, aangezien de meeste X3 2,4GHz cpu's de 3GHz halen zonder voltage verhoging. Of zo had ik toch de indruk bij het rondschuimen in het ruime sop des internets.Jazco2nd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:41:
Op dit moment vind ik het erg jammer dat de AMD Phenom X4 9350e de enige is die mooi bij de 780G hoort. De prestaties van deze vallen in de meeste tests een beetje tegen als je het vergelijkt met oudere modellen (K8). Maar de HT bus zorgt er wel voor dat de 780G optimaal presteert.
Anoniem: 263719
Al gezien wat de X58 moederborden gaan kosten? Triple chanel DDR3 kitje?Anoniem: 246336 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:06:
De laagst geklokte Nehalem i7 is zeer betaalbare moordende concurrentie.
Ongeacht of de cpu nu/wel niet overklokbaar is via de "bus" en een brakke MC heeft.
Interessant kijkvoer wat hier (indirect) mee te maken heeft: http://www.uitzendinggemi...be2a55aebcde8a6828ba0a28apenetreerbeer schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 08:41:
Het is gebeurd gasten. AMD heeft zijn fabrieken verkocht!
De fabriek in Dresden wordt verkocht en er wordt nog verder geld geïnvesteerd in verdere technieken. De fabriek in New York zal er uiteindelijk ook komen. En een groot deel van de schulden worden weggewerkt!!
[...]
Tegenlicht: Sponsors voor Uncle Sam
Datum uitzending: 15-09-2008 20:55
Wat doe je als je financieel in de problemen komt? Dan leen je geld, het liefst bij vrienden. Maar wat als die niet thuis geven? Dan moet je aankloppen bij je vijanden, of bij wie daarvoor doorgaan. Dat overkwam Citibank, de grootste bank van Amerika, toen zij vorig jaar werd overvallen door de gevolgen van de kredietcrisis. Het verhaal van een bank die in de problemen kwam, de redding vanuit het Midden-Oosten en de geheimzinnige rol van een steenrijke prins. Regie: Shuchen Tan.
[ Voor 37% gewijzigd door DaCoTa op 07-10-2008 12:36 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Crp op 07-10-2008 13:19 ]
Ik verwacht niet dat intel of amd grote steken laat vallen zodat nvidia terug kan komen, intel kan sowieso niet wat zover ik weet hebben geen licentie meer voor de nieuwste FSB of quickpath. En alleen voor amd blijven produceren lijkt ook niet echt mogelijk nu AMD een groot aantal chipset jaarlijks uitbrengt. Nvidia krijgt ook zwaarder op de server markt, waar ze nu nog groot en deel van de opterons voorziet zal amd volgend jaar dat ook langzaam gaan overnemen met hun eigen server chipset. Ze hebben een geluk dat amd de licenctie van de HT niet kan beëindigen, zoals intel via buiten spel heeft gezet.DevilsProphet schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:02:
[...]
Niet persé, als ze kwalitatief betere chipsets kunnen leveren dan de cpu fabrikanten zelf, dan zitten ze weer gebeiteld, mits er genoeg aandacht aan hun chipsets wordt gespendeerd in de commerciële kanalen. Maarja, met de huidige trend om volledige platformen van een bepaalde fabrikant te kopen ipv enkel een cpu van een bepaalde fabrikant wordt het er waarschijnlijk ook niet beter op. Gelukkig hebben ze hun aanzien uit de wereld van de grafische kaarten nog.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Het zou me verbazen als AMD zich niet zodanig ingedekt heeft dat "Foundry Corp." ze altijd eerste prioriteit geeft. Maar AMD draait nu vrijwel volledig vanuit Fab36, dus met Fab38 en Fab4x erbij hoeven ze zich de komende jaren weinig zorgen te maken over een tekort aan capaciteit.Astennu schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:40:
Ik vind het toch maar eng met die Fab. Ik hoop wel dat AMD voor het grootste deel eigenaar blijft. Anders krijg je grote problemen in de toekomt. Aangezien Intel giga veel fabs heeft. En AMD zou dan te afhankelijk zijn van andere bedrijven en mogelijk lang niet genoeg cpu's kunnen leveren. Dat is nu ook al wel eens het geval vandaar dat er een 3e fab bij zou komen. Waar intel er al iets van 15 heeft (als niet meer).
Professioneel Hyves-weigeraar
[ Voor 23% gewijzigd door Stephan224 op 07-10-2008 22:35 ]
Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)
Je hebt waarschijnlijk gelijk: AMD's Foundry Co. to make graphics in late 2009Er zal gediversificeerd moeten worden, o.a. naar bulk (niet-SOI) wafers, maar misschien ook naar analoog en low-power om mee te kunnen dingen naar de klanten die nu bijv. naar UMC of TSMC komen.
[ Voor 9% gewijzigd door Crp op 07-10-2008 23:34 ]
A TIT?Anoniem: 246336 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:06:
Arabic Technology Investment Team
Zonder dollen het blijft wel spannend rond AMD op deze manier.
Zeker weten? Het rommelt als de donder daar, ze gaan partners afstoten, ze zitten met de materialencrisis wat ze klauwen met geld kost en AMD/ATi is op de weg terug. I won't take your statement for grantedDevilsProphet schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:22:
Niet vergeten dat nVidia nog steeds krachtig staat in de markt van enthousiast grafische kaarten. Het is zowaar bijna de Intel van die markt, als ik mensen met iets minder diepgaande kennis soms bezig hoor.
Dat is een gedachteHet rommelt als de donder daar,
Voor videokaarten, dat heeft niks met het aandeel van de chipsets te maken.ze gaan partners afstoten
Het budget dat hiervoor opengetrokken is, is maar een klein deeltje van hun netto winst.ze zitten met de materialencrisis wat ze klauwen met geld kost
Nog een hééél lange weg te gaan (schulden, geen miljoenen maar miljarden). nVidia is nog steeds een gezond bedrijf dat nog steeds winst maakt, en het ook gewoon goed doet op de beurs.AMD/ATi is op de weg terug.
Ik weet niet wat ze allemaal op het journaal laten zien in Belgie maar op de beurs gaat het niet goed, ook niet met NvidiaHacku schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 00:18:
Nog een hééél lange weg te gaan (schulden, geen miljoenen maar miljarden). nVidia is nog steeds een gezond bedrijf dat nog steeds winst maakt, en het ook gewoon goed doet op de beurs.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Het is niet zo zwart op wit. want het is een los bedrijf dus AMD zet niets meer in om extra te kunnen produceren. Daar naast zijn er straks meer klanten en die gaan het niet pikken dat AMD altijd maar een voorkeurs behandeling krijgt en hun producten niet af zijn. Dan gaan ze naar iemand anders met alle gevolgen van dien.ronny schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 13:11:
Ik weet niet of het echt zo negatief is.
Als ze op deze manier er nog een extra fabriek bij kuennen zetten en de kosten voor het ontwikkelen van kleinere procede over meer chips en leveranciers kunnen smeren lijkt mij dat alleen maar gunstig.
Tevens kunnen ze hun eigen proces ook gaan inzetten voor het maken van de GPU's.
Als ze dan de laatste gaten in de proces kunnen opvullen met chips voor derden lijkt mij dat alleen maar gunstig.
Hoe voller de productie lijnen draaien hoe rendabeler het is!
Could be a violation of the x86 license
Intel spokesman Chuck Mulloy said yesterday that the company has "serious questions" about AMD's Abu Dhabi spin off deal.
The companies are bound by a cross-licensing agreement and AMD pays royalties ti Intel for the pleasure of using its x86 tech. Mulloy says Intel has serious questions about the transaction and that it will protect its intellectual property rights.
Intel has asked AMD to go public with the deal, but AMD declined, so Mulloy could not comment the deal in detail.
[ Voor 67% gewijzigd door Stephan224 op 08-10-2008 15:55 ]
Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)
Intel heeft er wel degelijk wat over te zeggen. Als dit niet zo was had AMD allang geprobeerd van die licentie af te komen. Intel Is eigenaar en mag volgens mij daarom zo maar X86-64 gebruiken omdat het X86 gerelateerd is.mad_max234 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:15:
Denk dat intel geen poot heeft om op te staan, x86 is te algemeen geworden, denk dat de rechter dit als misbruik gaat zien al je dit voor laat komen, Als intel dit intrekt dan zou amd buiten spel gezet worden, denk dat de Amerikaanse rechtbank dit niet toelaat. De markt kan niet meer zonder x86 beetje monopolistische als je het mij vraagt en erg uit de tijd die afspraken mogen minimaal wel wat bij gesteld worden, AMD vraagt toch ook niks voor die 99% die intel gebruikt van x86-64.
En loopt het patent niet gewoon af na 25 jaar en dat is volgens mijn wel bijna zover?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
[ Voor 6% gewijzigd door Wouter Tinus op 08-10-2008 22:05 ]
Patent is een patent en is net zo geldig in Europa als US.NitroX infinity schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 20:06:
@mad_max234:
En heb je bij Wikipedia gecontroleerd op de geldigheid van Nederlandse patenten of VS patenten?
[ Voor 65% gewijzigd door mad_max234 op 08-10-2008 22:21 ]
Ik begrijp de vraag nietmad_max234 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:07:
Dan zal AMD denk ik de band breken met intel, vraag me af wat AMD dan pressie heeft gebruik de laatste tijd dat van intel afkomstig is, heb je daar een idee van?
[ Voor 18% gewijzigd door Wouter Tinus op 08-10-2008 22:46 ]
ATi en Nvidia zullen ongetwijfeld ook onderlinge afspraken hebben. Verschil is wel dat er tussen die twee niet echt een dominante speler aan te wijzen is, die veel meer geïnnoveerd heeft dan de ander, veel meer personeel heeft, veel meer geld heeft, etc. Tussen zulke min of meer gelijkwaardige partners kan een licentie-overeenkomst iets zijn waar weinig tot geen voorwaarden aan verbonden zitten, buiten gewoon "jij klaagt mij niet aan, dan klaag ik jou niet aan". Vaak wordt er wel wat geld over tafel geschoven, afhankelijk van wie de beste onderhandelaars heeft of net iets meer relevante patenten, maar het is meestal niet zo dat de een de ander in de houdgreep heeft.Astennu schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:52:
Hoe doen bv ATi en nVidia dit dan ?
Dat is de realiteit van een wereld vol patenten. De beste manier om te voorkomen dat je daar als bedrijf slachtoffer van wordt is door zelf ook patenten aan te vragen. Je bent lang niet de enige die dat systeem niet goed vindt, maar het een beetje offtopic om daarover verder te gaanWant dit legt vooral veel beperkingen op AMD. Ja ze mogen de technieken gebruiken maar stel ze hadden zelf ook zo iets dergelijks bedacht moeten ze er wel dik voor dokken.
[ Voor 9% gewijzigd door Wouter Tinus op 08-10-2008 23:42 ]
Nice maar je ziet nu al mensen wat terughoudender worden voor onduidelijkheid die er nog is rondom de spin off. Ik heb er ook nog steeds geen lekker gevoel bij. Voor het komende half jaar zal het nog wel weinig impact hebben maar daar na zal het denk ik wel steeds meer merkbaar worden. Ik hoop echt dat ze mee kunnen blijven gaan in het high end segment. Want de concurrentie is hard nodig.Wouter Tinus schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 23:54:
http://siliconinvestor.advfn.com/readmsg.aspx?msgid=25041565
Dit lijkt te bevestigen dat Shanghai uit is.
[ Voor 11% gewijzigd door Astennu op 09-10-2008 00:00 ]
Ik bedoel wat heeft AMD er echt aangehad de laatste tijd, wat hebben ze echt gebruikt van intels? Maar geldt natuurlijk ook andersom, intel kan zomaar een hele cpu lijn weg moeten doen als ze iets hebben gebruik waar amd toevallig een patent over heeft.Wouter Tinus schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 22:32:
[...]
Ik begrijp de vraag niet.
De brand breken lijkt me in ieder geval geen realistische optie. Dat betekent dat AMD voortaan bij ieder nieuw patent van Intel de techniek links moet laten liggen, er omheen moet werken, over rechten moet onderhandelen of er een rechtszaak over moet uitvechten. Andersom zal AMD dan ook regelmatig bij Intel moeten aankloppen om vergoeding voor de patenten die zij op hun beurt schenden.
Als dat iedere maand opnieuw gebeurt dan wordt het toch al snel aantrekkelijk om toch maar een alles overkoepelende deal te tekenen, zoals ze al tientallen jaren gewend zijn. Wat natuurlijk wel goed mogelijk is is dat een nieuwe overeenkomst gunstiger is voor AMD, bijvoorbeeld door meer flexibele voorwaarden m.b.t. de uitbesteding van productie.
Dat zijn meestal niet dingen waar jij en ik direct zicht op hebben zoals "Feature X", maar de kleine details. Een slimmigheidje om branch prediction 0,5% beter te maken, een circuit om de MPSADBW-instructie in sommige gevallen drie cycles eerder af te kunnen ronden, dat soort spul, en dan keer honderd.mad_max234 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 01:21:
Ik bedoel wat heeft AMD er echt aangehad de laatste tijd, wat hebben ze echt gebruikt van intels? Maar geldt natuurlijk ook andersom, intel kan zomaar een hele cpu lijn weg moeten doen als ze iets hebben gebruik waar amd toevallig een patent over heeft.
Alle patenten zijn openbaar, je kunt ze zelf ook gaan opzoeken als je wil. Wat belangrijk is, is of ze gebruikt mogen worden of niet. Volgens mij dekt de Intel-AMD deal alleen technieken die nodig zijn voor x86-processors, maar dat weet ik niet helemaal zeker.AMD heeft ook voormalige ATI eigendommen liggen, heeft intel daar ook inkijk in?
[ Voor 14% gewijzigd door Wouter Tinus op 09-10-2008 16:00 ]
[ Voor 70% gewijzigd door mad_max234 op 09-10-2008 17:36 ]
Anoniem: 134818
Denk dat ze dat wel meer zwart op wit willen dan als een gebaar.for this altruistic gesture
Maar ik dacht dat ze nu juist naar bulk wavers zouden gaan om er voor te zorgen dat andere chips ook in die foundy's gemaakt kunnen worden. En dus geen SOI meer. Wat wel jammer is want het werkt opzig prima.Wouter Tinus schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:59:
Volgens mij is IBM helemaal niet zo goed in productie van chips. Zowel Cell als Xenon als Power6 hebben gekampt met (ernstige) yieldproblemen en de hun chipafdeling is ook al jaren verliesgevend.
Ik zie het eerder gebeuren dat IBM binnen enkele jaren East Fishkill sluit en bij Foundry Corp. aanklopt voor productiecapaciteit, omdat dat een van de weinige andere plaatsen is waar je SOI kunt krijgen.
Het heeft wel zin maar past niet bij de nieuwe stratagie. Want de meeste gebruiken geen SOI dus als jij alleen maar SOI wavers maakt kun je ook geen klanten aantrekken. Denk bv aan ATi chips die ook geen SOI gebruiken.achtbaanfreak schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:01:
Fudzilla heeft het erover dat ze na 45nm van SOI afstappen en alleen nog maar bulk (dan wel met of zonder met High-K(wordt niet duidelijk in dat artikel)) gaan leveren, omdat SOI geen zin meer heeft.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Er van uitgaande dat CPU-Z dit correct rapporteert natuurlijk.........StefanvanGelder schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:26:
Een Vcore van 1.6 is toch niet helemaal lekker voor 24/7Ik wil liever weten hoever ze komen zonder het voltage op te schroeven.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Dat is de Scythe OrochiDie luchtkoeler is een heus monster.
Anoniem: 228332
Ik denk het niet, waarschijnlijk heeft niemand eraan gedacht eens DDR2-1066 te gebruikenDraait de deneb misschien beter op 800 MHz ofzo.
Dat is de maximale HT3.0 link snelheid en heeft niks te maken met je geheugen (9950 heeft ook maar een HT-link van 4200Mhz), HT loopt niet naar het gehuegen toe maar naar de chipset, het is een chip to chip (point-to-point link) verbindingen. Geheugen heeft zijn eigen verbinding met de cpu en staat daar los van.Refragmental schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 15:57:
Ik ben momenteel aan het shoppen voor een nieuwe PC, maar ik zit een beetje vast met het moederbord en het geheugen.
M'n oog heb ik sowieso laten vallen op de "AMD Phenom X4,9950 (125w), Boxed".
Snelste AMD die momenteel te krijgen is.
Alleen... wat nu? Ik kijk voor een moederbord en zie er eentje die me wel wat lijkt. Asus M3A78-T
Bordje ziet er goed uit kwa specs. Reviews moet ik echter nog lezen.
Nu zie ik dat dit moederbordje een max FSB aankan van 5.2Ghz. houden?
[ Voor 5% gewijzigd door mad_max234 op 12-10-2008 18:40 ]
Er zijn wel meer timings dan enkel de cas latency, maar ik begrijp je punt wel. Ook niet vergeten dat de cas latency van 1066MHz en 5 cycles uitgedrukt in tijd kleiner is dan de cas latency van 800MHz en 4 cycles uitgedrukt in tijd.Stephan224 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 22:48:
Ik vond nog een leuk stukje over DDR2-800 CL4 tegenover DDR2-1066 CL5. De AMD Phenom lijkt een aardige performance winst te boeken in bandbreedte. Maar ja, Het is een test waarbij ze de CL4 tegen CL5 hebben gezet, ik had liever CL5 tegen CL5 gezien.
AMD Phenom X4 Intel X48 and Intel Core 2 Extreme QX9770
De K8 had weinig baat bij sneller geheugen, waarschijnlijk dacht je hetzelfde voor de PhenomHoe kwam ik er in hemelsnaam bij?
Wanneer komen de eerste 45nm Phenoms dan in de winkel?mad_max234 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 18:37:
[...]
En even wachten en de Phenom 45nm komt eraan en in het eerste kwartaal komt de Phenom AM3 met nieuwe chipsets. Deze Phenom is ook nog eens klok voor klok iets sneller, 10-15% of zo.
[ Voor 45% gewijzigd door Stefanovic45 op 13-10-2008 15:19 . Reden: Toevoeging ]
[ Voor 50% gewijzigd door mad_max234 op 13-10-2008 16:20 ]
Anoniem: 9449
Ik mag hopen dat i.i.g. voor borden die op dat moment nog verkocht worden i.i.g. een BIOS update komt. Lijkt me ook niet meer dan logisch.mad_max234 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:14:
En hoe zit het met de moederbord fabrikanten, hebben die al aangegeven of ze een bios update zullen uitbrengen, denk namelijk dat dat wel nodig is voor de nieuwe stepping.
Denebmad_max234 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:14:
Als het goed is komt hij eerder, volgens de laatste berichten. AMD heeft er haast achter gezet.
nieuws: AMD zet 45nm Shanghai nog dit jaar in de schappen
Edit/
Foutje zit na de shanghai te kijken, Agena komt inderdaad pas in januari.
Pas de Shanghai gewoon is de AM2+ bordjes, of zal dat niet gaan werken, neem even aan dat de biossen voor de agena en shanghai het zelfde zijn en dat dat geen probleem gaat opleven. Iemand die daar iets van heeft vernomen? En hoe zit het met de moederbord fabrikanten, hebben die al aangegeven of ze een bios update zullen uitbrengen, denk namelijk dat dat wel nodig is voor de nieuwe stepping.
Het zal inderdaad iets in die aard zijn.Hacku schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 23:35:
[...]
De K8 had weinig baat bij sneller geheugen, waarschijnlijk dacht je hetzelfde voor de Phenom
Anoniem: 228332
Anoniem: 126513
Dat zou bij DFi ook nog wel eens de oorzaak geweest kunnen zijn. Die lan party borden hebben meestal het beste van het beste. Maar die Infinity niet. En die kreeg ook geen nieuwe bios.XenoMorpH schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:48:
MSI had ook geen BIOS update voor de K9A Platinum. De rede die ik daar voor kreeg was dat er niet genoeg ruimte was op de EEprom omdat een Phenom Bios groter was dan een X2 Bios.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq