Toon posts:

Vodafone - al maanden geen inzage in rekeninginformatie -

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 18:45
Sinds een aantal maanden ondervind ik problemen bij het online opvragen van mijn Vodafone rekening via ‘MyVodafone’.
Erg lastig omdat ik geen papieren rekening krijg van Vodafone omdat ik dus gebruik maak van de online rekening. Na contact gehad te hebben met de helpdesk blijkt dat er een probleem is met het overgaan op een nieuwe klantensysteem. Ook bellen met 1200 om mijn verbruik/tegoeden te raadplegen lukt niet, ik krijg de melding “dienst is tijdelijk niet beschikbaar”.

Vodafone blijft ondertussen wel gewoon abonnementskosten afschrijven, zonder dat ik ook maar iets kan controleren. Mag dat, afschrijven zonder overleggen van factuur?
In de algemene voorwaarden (art. 10.5) staat “Betaling zal altijd moeten plaatsvinden binnen veertien dagen vanaf de datum van de factuur”. Ik heb al maanden geen factuur meer gezien. Mag ik het incasso storneren en pas betalen op het moment dat ik de rekening ontvang?

Zo inmiddels afgesloten door Vodafone :(
tm030614 in "Vodafone - al maanden geen inzage in rek..."

In mijn geval heb ik totaal geen inzicht in geen enkele factuur. Ik kan dus niet alleen de huidige verbruik niet inzien, ik kan ook geen enkele factuur bekijken.

[Voor 11% gewijzigd door tm030614 op 19-08-2008 15:43]

• Cubix
  • Niet online
Tegoed opvragen via myvodafone of 1200 lukt bij mij al weer een tijdje, maar de info is dan niet actueel. (3-5 dagen oud)

Overigens duurt de omzetting van het klantsysteem wel erg lang. Al weet ik de reden niet, ik kan wel stellen dat er prutsers voor verantwoordelijk zijn. Zoiets duurt toch niet zo lang?

• tm030614
Cubix schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:29:
Tegoed opvragen via myvodafone of 1200 lukt bij mij al weer een tijdje, maar de info is dan niet actueel. (3-5 dagen oud)

Overigens duurt de omzetting van het klantsysteem wel erg lang. Al weet ik de reden niet, ik kan wel stellen dat er prutsers voor verantwoordelijk zijn. Zoiets duurt toch niet zo lang?
Ik heb het net weer geprobeerd, maar krijg melding (en daarna een automatische sms) dat er technische problemen zijn en de dienst tijdelijk niet beschibaar is.

Online zie ik soms wel mijn tegoeden. Maar de ene keer staat er dat ik nog 6 euro tegoed heb en een dag later weer 40 euro. Het is dus erg onbetrouwbaar lijkt me.

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:23

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zit nu 3 maanden bij vodafone en zit met hetzelfde probleem, en ze schrijven wel gewoon af ja. Toen heb ik een klacht ingevuld via de website en ze sturen me nu een papieren factuur voor zolang de digitale niet werkt.

Beetje vreemd dat je eerst moet gaan klagen voor ze een oplossing geven, van de storingen (storing is het niet want het werkt gewoon nooit) zijn ze duidelijk wel op de hoogte. Stuur dan gewoon alle klanten een papieren rekening als de digitale niet werkt, maar dat zullen ze wel weer te duur vinden...

• tm030614
W1LL3M schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:39:
Ik zit nu 3 maanden bij vodafone en zit met hetzelfde probleem, en ze schrijven wel gewoon af ja. Toen heb ik een klacht ingevuld via de website en ze sturen me nu een papieren factuur voor zolang de digitale niet werkt.

Beetje vreemd dat je eerst moet gaan klagen voor ze een oplossing geven, van de storingen (storing is het niet want het werkt gewoon nooit) zijn ze duidelijk wel op de hoogte. Stuur dan gewoon alle klanten een papieren rekening als de digitale niet werkt, maar dat zullen ze wel weer te duur vinden...
Grappig krijg 2 minuten terug email van Vodafone naar aanleiding van mijn laatste klacht van een week terug. Ik krijg ook éénmalig een schriftelijke rekening gratis.

Triest dat je eerst meermaals moet klagen voordat je gratis een rekeningoverzicht per post krijgt.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:41
Ik heb net ook even gebeld en kreeg direct gratis een overzicht toegestuurd. Overigens beweerde de mevrouw aan de andere kant van de lijn dat het probleem nog "maar" drie weken gaande is.

omniscale.nl

• tm030614
posttoast schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:42:
Ik heb net ook even gebeld en kreeg direct gratis een overzicht toegestuurd. Overigens beweerde de mevrouw aan de andere kant van de lijn dat het probleem nog "maar" drie weken gaande is.
Drie weken... drie maanden zal ze bedoelen...

Of wellicht gaat het probleem nog 'maar' drie weken duren... :N

• posttoast
tm030614 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:31:
[...]

Drie weken... drie maanden zal ze bedoelen...

Of wellicht gaat het probleem nog 'maar' drie weken duren... :N
Nou, dat laatste bedoelde ze zeker niet. Slap verhaal van Vodafone dus (zeg maar gerust voorliegen).

omniscale.nl

• tm030614
Wat een bagger tent zeg!

Stond op internet dat het allemaal weer zou moeten werken, dus proberen. Helaas nog steeds de melding "Deze dienst is alleen beschikbaar voor de ontvanger van de rekening."
Dus ik weer bellen krijg ik na lang wachten te horen dat de online rekening actief is op een totaal ander nummer (een door Vodafone aangemaakt nummer dat ik helemaal niet wilde) en dat het daarom niet werkt...? Dit terwijl ik maanden terug al per email heb aangegeven dat het niet werkt en in een reactie hierop vertelde Vodafone mij dat dit kwam omdat er storing was.

Nu blijkt dat in mij geval dus helemaal niet van toepassing te zijn geweest. :(

Vraag vervolgens, als ik nu inlog werkt het dan wel en krijg ja, maar pas vanaf de volgende factuur kunt u online uw factuur weer inzien.

Dus ik vraag 'waar zijn de andere facturen' ja die kunt u niet meer inzien want die stonden op dat andere nummer...

Echt het afgelopen half jaar alleen maar gezeik gehad. Facturen die niet klopt, abonementen die extra afgesloten werden terwijl ik daar niet om vroeg. Vervolgens uren bellen om m'n geld terug te krijgen en nu kan ik van alles niet eens nagaan of de juiste correcties zijn doorgevoerd.

Vraag ik of ze een gespecificeerde rekening willen toesturen (zij doen immers iets fout, niet ik) zodat ik alles kan controleren maar dat doen ze niet want dat is voor hun te duur. En daarna verbreekt ze gewoon even de verbinding... :o

Ze mogen mij als klant afsluiten. :(

[Voor 9% gewijzigd door tm030614 op 04-08-2008 15:41]

• posttoast
Hier werkt het inmiddels weer!

omniscale.nl

• tm030614
Tja bij mij ook, maar door Vodafone ben ik al mijn rekeninginformatie kwijt :(

• tm030614
Dubbel

[Voor 95% gewijzigd door tm030614 op 04-08-2008 18:18]

Anoniem: 214909

Echt waardeloos. Kan me ook niet aanmelden voor online omdat ik ze facturen nodig heb voor de belastingaangifte. Echter sinds het niet werkt hele hoge facturen!

Ik hoop dat ik (gratis) een specificatie krijg, want volgens mij gaat er iets fout. Staat nl dat ik ook naar buitenland gebeld heb. (wat ik naar mijn weten niet heb)

Daarnaast weer een fout in de facturen. Nu al 2 facturen in de maand juli.

edit: grappig ik belde om te vragen naar mijn datum dat ik mag opzeggen. Kreeg ik meteen iemand aan de lijn. Toen ik uitlegde waarom METEEN doorverbonden naar de factuur afdeling(nog geen minuut gewacht)

dat buitenlandse nummer mogen ze niet geven, kost 5 euro. Toen ik meldde dat ik het ook vreemd vond dat hun digitale factuur niet goed is voor de belasting(al jaren niet) werd me doodleuk verteld, ja dan gaat u maar naar zakelijk....

En over de foute factuur. IS pas de eerste keer in 12 jaar. Tja, en? Wat een geklooi daar zeg. Weet mijn einddatum, denk dat daar volgende week een opzegging heengaat.

[Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 214909 op 07-08-2008 11:15]

• GTACrime
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Inderdaad, wat een gigantisch geklooi. :/

Zelf heb ik nu ook sinds drie maanden een abonnement bij Vodafone (had daarvoor een prepaid van ze) en de website heeft nog geen seconde goed gewerkt. Hoewel ik erg tevreden ben over het netwerk en dergelijke, wil ik gewoon m'n saldo normaal kunnen opvragen.

Afgelopen maand heb ik in het buitenland doorgebracht. De eerste dag dat ik terugkwam stond ik op €150 buiten m'n bundel, drie dagen later werd dat ineens €215 en nu staat het op €1,75. :?

Bekijk je dat via MY vodafone?
Echt een nadeel dat die facturen niet goed zijn voor de belasting...Snap niet dat ze dat niet even oplossen. Is al een jaar zo.

Anoniem: 199465

Vind dat vodafone dat gedeelte nou maar eens op orde moet krijgen. Al maaanden is het "niet beschikbaar, helaas kunnen wij niets tonen" dan heb ik 52 euro tegoed, dan weer 0.0, dan weer 27 euro pffff wordt er schijtziek van! kom op vodafone, zorg er eens voor dat dit gedeelte GOED werkt! :( :(

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 199465 op 15-08-2008 22:31]

• tm030614
Anoniem: 199465 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:30:
Vind dat vodafone dat gedeelte nou maar eens op orde moet krijgen. Al maaanden is het "niet beschikbaar, helaas kunnen wij niets tonen" dan heb ik 52 euro tegoed, dan weer 0.0, dan weer 27 euro pffff wordt er schijtziek van! kom op vodafone, zorg er eens voor dat dit gedeelte GOED werkt! :( :(
Dat je je verbruik niet in kunt zien is tot daar aan toe, ik heb al maanden geen enkele inzage in geen enkele rekening.

Met veel pijn en moeite inmiddels alle rekeningen thuisgestuurd gekregen (helaas incompleet) en wat blijkt, de afgeschreven bedragen sluiten niet aan bij de facturen :X

En Vodafone die zwijgt natuurlijk in alle state en het enige dat ze tot nu toe hebben gedaan is dreigen met afsluiten middels aanmaningen omdat ik mijn rekeningen storneer (ondanks herhaaldelijk verzoek heeft Vodafone die bedragen die worden afgeschreven nog steeds niet kunnen verantwoorden met een factuur). :r

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 18:40
Ik zit echt met verbazing dit alles te volgen. Ik heb zeker al twee jaar een Vodafone abonnement (gewoon een standaard basis abo) en gebruik het rekeningoverzicht op My Vodafone ook al behoorlijk lang. En echt *nooit* problemen gehad dat het overzicht niet opvraagbaar was. De enige keer dat er iets mis ging was bij verlenging van het abonnement: de rekeningoverzichten waren gewoon opvraagbaar, alleen een korting niet meegerekend.

Dus in principe werkt het daar wel gewoon, maar blijkbaar hebben ze het voor een paar (veel?) mensen niet goed aan een database gekoppeld of zo.

• tm030614
vanaalten schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 07:34:
Ik zit echt met verbazing dit alles te volgen. Ik heb zeker al twee jaar een Vodafone abonnement (gewoon een standaard basis abo) en gebruik het rekeningoverzicht op My Vodafone ook al behoorlijk lang. En echt *nooit* problemen gehad dat het overzicht niet opvraagbaar was. De enige keer dat er iets mis ging was bij verlenging van het abonnement: de rekeningoverzichten waren gewoon opvraagbaar, alleen een korting niet meegerekend.

Dus in principe werkt het daar wel gewoon, maar blijkbaar hebben ze het voor een paar (veel?) mensen niet goed aan een database gekoppeld of zo.
Bij mij ontstond de fout bij Vodafone, mijn rekeninginformatie was er wel, maar stond op een oude aansluiting welke helemaal niet meer van mij was. Als je gebruik maakt van My Vodafone en je hebt twee aansluitingen kun je slechts via de hoofdaansluiting alle aansluitingen/facturen inzien.

Doordat Vodafone mijn nieuwe aansluiting toegevoegd had aan een oude aansluiting (welke beëindigd was) zag ik dus geen enkele rekening/had er simpelweg geen toegang tot.

Gevolg nu, alle rekeningen zijn verloren gegaan. En na lang zeiken heb ik inmiddels (incompleet helaas) wat rekeninginformatie ontvangen.

[Voor 6% gewijzigd door tm030614 op 18-08-2008 10:30]

• tm030614
Zo in navolging van bovenstaande:

Inmiddels ben ik afgesloten door Vodafone :o . Ik weiger het bedrag te betalen van € 24,26 waarvan ik tot op heden geen factuur heb ontvangen (ondanks dat ik hier herhaaldelijk om heb gevraagd).

Gevolg ik word geregistreerd bij Preventel als wanbetaler (dat ben ik niet, ik betaal mits er een factuur kan worden overlegd, niet meer dan normaal natuurlijk) en kan daardoor bij geen enkele aanbieder nog een andere aansluiting aanvragen.

Is er ook iets dat ik kan ondernemen tegen Vodafone? Immers zij sluiten mij af omdat ik een bedrag niet betaal dat ze zelf niet kunnen verantwoorden.

[Voor 15% gewijzigd door tm030614 op 18-08-2008 19:39]

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Op www.preventel.nl staat hoe je bezwaar kan aantekenen tegen de registratie. Ik heb geen flauw idee of je daar met succes bezwaar tegen kan maken.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Anoniem: 181666

Sinds vandaag kan ik myvodafone alleen bezoeken als ik in firefox OCSP validatie uitschakel, anders krijg ik de melding dat het certificaat verlopen is. Heeft iemand anders ook dit probleem :?

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 17:37
Damn... dat is echt zwaar klote. Geen idee hoe je dat het beste kan oplossen, behalve brieven schrijven naar Vodafone.

Ik heb trouwens ook net een nieuwe Vodafone abbonnement afgesloten.
Vraagje, zijn er ook mensen bij wie het online inzien van de rekening wel goed gaat?

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:51
dyna18 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:01:
Damn... dat is echt zwaar klote. Geen idee hoe je dat het beste kan oplossen, behalve brieven schrijven naar Vodafone.

Ik heb trouwens ook net een nieuwe Vodafone abbonnement afgesloten.
Vraagje, zijn er ook mensen bij wie het online inzien van de rekening wel goed gaat?
Ja hoor geen probleem sinds de invoer tot en met nu kan ik elke maand prima alles bekijken

Van verbruikt tot me rekening nummer me blox, gespeceficeerde rekening zodat ik alles kan zien van wie wat waar en hoe

:)

• tm030614
dyna18 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:01:
Nou na veel bellen is het eindelijk opgelost nadat ik bij toeval in contact kwam met Mevr. Caroline Al*** manager van de afdeling Betalingen. (Het is op het moment zo druk vertelde ze me dat ze zelf ook maar weer klanten te woord stond).

Wat blijkt er heeft een creditering plaatsgevonden welke niet vermeld staat op mijn facturen. Normaal zou ik hier een aparte creditnota voor ontvangen maar omdat ik geen toegang had tot 'My Vodafone' kon ik deze natuurlijk niet inzien.

Hierdoor is niet het bedrag dat op de factuur van de maand juli vermeld staat afgeschreven maar het bedrag van de factuur van juli minus de niet vermelde creditering (dit kwam neer op € 24,26).
Logische dus dat ik op geen enkele factuur het bedrag van € 24,26 terug zie.

De mevr. vond het bijzonder jammer dat niemand van de klantenservice dit aan mij heeft medegedeeld ondanks dat ik diversen malen om opheldering over dit bedrag heb gevraagd.

Inmiddels ben ik per direct weer gratis aangesloten. Hulde aan Mevr. Caroline Al*** *O* voor het ophelderen van alles. Vodafone als geheel moet zich diep schamen :$

[Voor 5% gewijzigd door tm030614 op 19-08-2008 13:16]

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

En hoe zit het met je preventel registratie?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• tm030614
Motrax schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:19:
En hoe zit het met je preventel registratie?
Dit vindt geen doorgang omdat er geen openstaande kosten meer zijn.

Anoniem: 155439

Anoniem: 181666 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:44:
Sinds vandaag kan ik myvodafone alleen bezoeken als ik in firefox OCSP validatie uitschakel, anders krijg ik de melding dat het certificaat verlopen is. Heeft iemand anders ook dit probleem :?
Ja, ik heb hier ook last van.... erg vervelend allemaal:

Fout tijdens het verbinden met login.vodafone.nl.

Certificaat van peer is ingetrokken.

(Foutcode: sec_error_revoked_certificate)

Hopen dat dit snel afgelopen is

Anoniem: 155439

Heb dit probleem ook al enkele dagen, ook inloggen via IE7 en alle tips van hiervoor willen niet helpen.. ik kan dus gewoon niet mijn bel gedrag bekijken.... :(

• dyna18
tm030614 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:15:
[...]

Nou na veel bellen is het eindelijk opgelost nadat ik bij toeval in contact kwam met Mevr. Caroline Al*** manager van de afdeling Betalingen. (Het is op het moment zo druk vertelde ze me dat ze zelf ook maar weer klanten te woord stond).

Wat blijkt er heeft een creditering plaatsgevonden welke niet vermeld staat op mijn facturen. Normaal zou ik hier een aparte creditnota voor ontvangen maar omdat ik geen toegang had tot 'My Vodafone' kon ik deze natuurlijk niet inzien.

Hierdoor is niet het bedrag dat op de factuur van de maand juli vermeld staat afgeschreven maar het bedrag van de factuur van juli minus de niet vermelde creditering (dit kwam neer op € 24,26).
Logische dus dat ik op geen enkele factuur het bedrag van € 24,26 terug zie.

De mevr. vond het bijzonder jammer dat niemand van de klantenservice dit aan mij heeft medegedeeld ondanks dat ik diversen malen om opheldering over dit bedrag heb gevraagd.

Inmiddels ben ik per direct weer gratis aangesloten. Hulde aan Mevr. Caroline Al*** *O* voor het ophelderen van alles. Vodafone als geheel moet zich diep schamen :$
Gefeliciteerd. Dat geeft toch weer hoop dat met Vodafone altijd wel tot een oplossing kan worden gekomen.

• Snoop
  • Niet online
dyna18 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:54:
[...]

Gefeliciteerd. Dat geeft toch weer hoop dat met Vodafone altijd wel tot een oplossing kan worden gekomen.
Mwa, hier ga je wel heel kort door de bocht hoor. Je moet niet kijken hoe. In extremis zullen we maar zeggen :')
Ik heb zelf ook al maanden de bekende problemen en heb ook mijn twijfels over een factuur. Het is momenteel echt bagger bij Vodafone. Hopelijk lossen ze het allemaal snel op.
Ik kan nu zelfs helemaal niet meer inloggen op my vodafone wegens de welbekende "certificate error" in IE7. Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Ik weet wel dat ik mijn abo niet ga verlengen bij Vodafone. Ze zijn eigenlijk best duur en deze hele affaire vind ik maar niks. Ben daar niet gerust op.

[Voor 10% gewijzigd door Snoop op 20-08-2008 21:39]

• Snoop
  • Niet online
Ik heb net even zitten prutsen en ik heb die beveiliginscetificaat foutmelding weten te omzeilen.

In IE7, ga naar internet opties en klik op het tabblad "Advanced". Onder "Security" vink je de volgende twee opties uit:

"Check for publisher's certificate revokation"
"Check for server certificate revokation*"

Als het goed is, kun je dan weer inloggen in my vodafone :)

Anoniem: 215257

Dit lijkt me toch wel heel erg, zou je er niet mee iets met de consumentenbond of met kassa kunnen regelen?

• CasioMan468
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-06 16:46
Er loopt al een topic op de Kassa site...

Mijn rekeningen kloppen (denk ik) wel, maar vind het vreselijk irritant dat ze het niet goed krijgen.
Ben nu zelf aan het narekenen of het allemaal klopt. Gelukkig houdt mijn N73 een logboek bij.

Mijn Vista wil momenteel niet conecten, maar mijn XP wel, raar...

Stelletje prutsers hoor.

edit: link aangepast.

[Voor 8% gewijzigd door CasioMan468 op 20-08-2008 23:20]

• tm030614
Snoop schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:37:
[...]

Mwa, hier ga je wel heel kort door de bocht hoor. Je moet niet kijken hoe. In extremis zullen we maar zeggen :')
Ik heb zelf ook al maanden de bekende problemen en heb ook mijn twijfels over een factuur. Het is momenteel echt bagger bij Vodafone. Hopelijk lossen ze het allemaal snel op.
Ik kan nu zelfs helemaal niet meer inloggen op my vodafone wegens de welbekende "certificate error" in IE7. Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Ik weet wel dat ik mijn abo niet ga verlengen bij Vodafone. Ze zijn eigenlijk best duur en deze hele affaire vind ik maar niks. Ben daar niet gerust op.
Idd het is best triest verlopen. Het ergste is nog dat wanneer je contact opneemt met Vodafone er net gedaan word of je een wanbetaler bent. Enig begrip voor jouw standpunt ontbreekt zowat volledig en luisteren naar je verhaal doen ze al zeker niet. Ik kreeg letterlijk van één van de medewerkers te horen 'Meneer het is erg druk op het moment, ik wil u alleen nogmaals verzoeken om te betalen' mijn verhaal vertellen was echt not done.

Helemaal triest is het natuurlijk dat Vodafone bijna niks uit zichzelf communiceert over deze problemen. Ook Vodafone Webrelations is angstvallig stil in dit - en soortgelijke - topics. Zelfs nadat ik een PM had gestuurd met het verzoek even naar dit topic te kijken is er in dit topic zelf niet gereageerd.

Als Vodafone nog iets goeds voor mij wil betekend dan is dat het vroegtijdig beëindigen van mijn abonnement. Dan heb ik nog enigsinds het idee dat ze naar de klant luisteren. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren.

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-08-2022
Snoop schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:45:
Ik heb net even zitten prutsen en ik heb die beveiliginscetificaat foutmelding weten te omzeilen.

In IE7, ga naar internet opties en klik op het tabblad "Advanced". Onder "Security" vink je de volgende twee opties uit:

"Check for publisher's certificate revokation"
"Check for server certificate revokation*"

Als het goed is, kun je dan weer inloggen in my vodafone :)
Had daar gisteren ook gekloot mee, met FF 3 kon ik niet inloggen.
Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.
:(
Ik dus met 1200 bellen (optie 4 dan 9 om iemand aan de lijn te krijgen).
U hebt geen juiste keuze gemaakt
:( :(
Dus 0800-0560 bellen, optie 2 krijg ik iemand en hij zegt zonder te vermelden dat hij er van uitgaat dat ik IE gebruik met een lang verhaal, blijkt alleen dat ik de cookies moet leeggooien.
Ik vermeld dus dat dat een bug is dat het niet op FF werkt en ze dat moeten doorgeven.
Cookies met 'vodafone.nl' op FF weggooien en het werkt weer.

Kennelijk dus browserafhankelijk.

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

• tm030614
Update

Inmiddels twee brieven verstuurd naar Vodafone één op 7 augustus de ander op 19 augustus aangetekend naar aanleiding van de hele situatie. Op 21 augustus ontvang ik een sms van Vodafone dat mijn brief is ontvangen en dat ik binnen twee weken een reactie mag verwachten.

Inmiddels zijn we twee weken verder en je raadt het al géén reactie van Vodafone op mijn brieven.
Dat is al de zoveelste keer dat ik wel per sms een bevestiging krijg van de ontvangst van mijn brief/klacht maar dat er vervolgens niet meer op gereageerd wordt.
Wat een bagger tent :r

Edit:

Ook het bekijken van mijn rekening lukt nog niet. Alleen de rekening van de maand augustus staat inmiddels online. De afdeling DATA had echter aangegeven dat alle rekeninginformatie online weer terug zou komen. Dit is dus niet het geval.

[Voor 33% gewijzigd door tm030614 op 04-09-2008 22:33]

• tm030614
En nog steeds geen reactie van Vodafone op mijn brief. Vodafone beweerd deze op 3 september te hebben verstuurd.

Mogelijkerwijs hebben ze een postduif gebruikt voor het versturen...? Echt te triest voor woorden hoe Vodafone met klanten omgaat ;(

Heb ik ook ervaring mee. Bij mij was het verstuurd, en duurde het ook nog zeker 9 dagen!

• tm030614
Anoniem: 214909 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:50:
Heb ik ook ervaring mee. Bij mij was het verstuurd, en duurde het ook nog zeker 9 dagen!
Heb Webrelations benaderd en deze zou de brief per mail versturen... ben in afwachting.

Edit: Helaas nog steeds in afwachting. Ondanks dat WR gisteren al om mijn email vroeg, en ik dit vannochtend heb gestuurd vandaag ook géén brief. Niet per mail, niet per post.

Een baggertent is het die z'n afspraken niet nakomt en niemand die er ook maar iets om geeft.

Buiten dat: De onlinerekeninginformatie is nog steeds niet in te zien (krijg weer error) en ook het huidige tegoed is niet te raadplegen (dat laaste vind ik minder belangrijk, maar ik wil wel m'n rekeningen in kunnen zien.

[Voor 46% gewijzigd door tm030614 op 11-09-2008 17:51]

• tm030614
Inmiddels de brief via email gehad na zelf contact gezocht te hebben met Vodafone webrelations hier op het forum.

Op 4 september gaf ik per PM aan aan Vodafone webrelations dat ik nog geen brief had ontvangen, terwijl Vodafone uiterlijk op 4 september een reactie zou geven. Hierop kreeg ik van Bas het volgende terug

"Op 3 september is er een brief met de reactie op je klacht verstuurd
Die brief heb je als het goed is vandaag ontvangen en anders kun je hem morgen verwachten."

Vandaag 15 september heb ik per email van Vodafone WR eindelijk de brief mogen ontvangen. Het heeft dus 11 dagen geduurd voordat Vodafone WR de brief aan mij per email heeft verstuurt. Dat is ook logische natuurlijk, want op 3 september bestond de brief nog niet zoals Vodafone WR beweerde.
De brief die ik namelijk vandaag heb ontvangen is getekend op 10 september.

Nou is het al jammer dat Vodafone WR je letterlijk aan het lijntje houd, nog teleurstellendere is dat de brief die ik heb ontvangen niet inhoudelijk op mijn klachten ingaat en totaal niets zeggend is.

Als ik dan dit filmpje zie vraag ik me echt af of het wel waar is wat deze beste man allemaal verteld.
http://www.youtube.com/watch?v=sZd0E1LIZkU

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-11-2022
Een tijd terug werd ik gebeld door Vodafone KS, ze vroegen wat hoe ik de service ervaarde die ik aangeboden kreeg.

Toen vertelde ik dat ik het meeste wel positief vond maar het opvragen van rekeninginformatie dat dat zwaar onder de maat is. Het is al ruim een jaar zo (inmiddels niet meer) dat je geen beltegoed info kunt opvragen!

Ik heb toen gevraagd of ik hier een klachtenbrief kon sturen, mij werd dit afgeraden omdat de vrouw letterlijk zei : "de klacht zal toch niet in behandeling genomen worden".

Daarbij zei ik de vrouw van de KS direct, dan kunt u hierbij mijn abbonnement bij jullie opzeggen! Na 10 jaar klant geweest te zijn, en niet serieus genomen te worden.. is de overstap naar een andere netwerk provider zo gemaakt.

Het verbaasd mij dus niet dat jij een niets zeggende brief ontvangen hebt.. that is what its all about volgens mij.

• tm030614
Update "Damagecontrol en zwijggeld":

Zojuist ben ik door Vodafone telefonisch benaderd, naar aanleiding van mijn negatieve berichtgeving op het www, welke door webrelations is opgepikt.

Vodafone wil mij tegemoet komen om zo te proberen de relatie te verbeteren en mij als klant toch te kunnen behouden. Er is aangeboden om 6 maanden 50% korting op mijn abonnementskosten te geven. Ik krijg standaard al 20% korting dus men doet er 30% bovenop.
Men gaat er wel vanuit (en hoopt) dat ik mijn negatieve berichtgeving en mening omtrent Vodafone aanpas.

Heb er nog even over nagedacht, maar ga er niet mee akkoord. Liever geen korting het is puur gebaseerd op damagecontrol en komt over als zwijggeld. Het is niet bedoeld om mij als klant tegemoet te komen maar puur zodat ik mij weer positief uitlaat over Vodafone, daar pas ik voor.

Als ik mij niet negatief over Vodafone zou hebben uitgelaten zou ik dan ook korting hebben gehad?

[Voor 94% gewijzigd door tm030614 op 17-09-2008 20:21]

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022
Vanaf het begin dat ik een abonnement bij Vodafone heb, heb ik altijd rekeningen gehad van rond de €30. De laatste maanden zijn de bedragen zowat verdubbeld (september €57) zonder dat ik mijn belgedrag heb aangepast? Blijkbaar ben ik niet de enige die dit ervaart, zie ook deze post op het Tros Rader forum.

Inmiddels ben ik bijna 3 jaar klant bij Vodafone wat mij tot op heden altijd prima is bevallen. Vanzelfsprekend heb ik alle aanbiedingen om mijn abonnement te verlengen geweigerd en stap binnenkort over naar een andere aanbieder.

Op vakantie met een (toer)caravan, kies uit meer dan 70 verhuurders en huur een caravan in Nederland

interesant om te zien dat ik NIET de enige ben...Toen ik belde wat ik dat uiterwaard wel.

Ook grappig, nu het saldo opvragen via KS en sms weer werkt blijf ik wel netjes rond de 35 euro...Toen het niet werkte ging ik richting de 100 euro...Vreemd

• Mektheb
  • Laatst online: 23:51
MVC schreef op woensdag 17 september 2008 @ 21:29:
Vanaf het begin dat ik een abonnement bij Vodafone heb, heb ik altijd rekeningen gehad van rond de €30. De laatste maanden zijn de bedragen zowat verdubbeld (september €57) zonder dat ik mijn belgedrag heb aangepast? Blijkbaar ben ik niet de enige die dit ervaart, zie ook deze post op het Tros Rader forum.

Inmiddels ben ik bijna 3 jaar klant bij Vodafone wat mij tot op heden altijd prima is bevallen. Vanzelfsprekend heb ik alle aanbiedingen om mijn abonnement te verlengen geweigerd en stap binnenkort over naar een andere aanbieder.
Dit zelfde heb ik dus ook ik heb een abbo van 50 euro per maand en mijn bel gedrag is niet veranderd en kom af en toe op 80 euro maar de laatste tijd komt het in eens op 100 euro...

En dan krijg ik netjes de gespeceficeerde rekening binnen , en dan herriner ik me dus bv een gesprek met me vriendin van 23 min en 45 sec en op me rekening stond hij op 29min en 64 sec en dat was dus al het 1e wat me opviel dat het niet klopte de rest weet ik neit van elk gesprek maar die dus wel want ik had het toen bekeken, en gezegt tegen het vrouwtje van ik ga ff hangen we bellen zo en zo lang is al best te lang ;)

• tm030614
Wat ik het ergste vind is dat Vodafone de problemen gewoon dood zwijgt.

Web relations reageerd op van alles en nog wat maar over dit probleem - en mijn eigen problemen - wordt hier in dit topic niet gereageerd evenals soortgelijke topics. Ondanks herhaaldelijk vragen.
Ook op de site van Vodafone heeft men nooit iets aangegeven omtrent de problemen zoals jullie beschrijven.

Ik vraag me af in hoeverre de belgegevens bij veel meer mensen niet kloppen. Ikzelf heb ongeveer 5 maanden geen enkele inzage in een factuur gehad (staat los van de technische storing van het klantensysteem, in mijn geval was men vergeten mijn nummerwijziging ook door te voeren op My Vodafone).

Je begrijpt dat ik echt niet meer weet hoeveel minuten ik gebeld heb in de maand maart. Leuk dat ik die factuur maanden later krijg maar controleren wordt erg lastig en ik denk dat ik niet de enige klant ben.

• Sijhtam
  • Laatst online: 09-06 16:32
Hoe werkt myvodafone bij jullie op dit moment, heb nu al bijna drie weken geen inzage meer!

Tevens lijkt ie het wachtwoord ook niet te onthouden.

huidige opstelling

• tm030614
Mcdeath schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:01:
Hoe werkt myvodafone bij jullie op dit moment, heb nu al bijna drie weken geen inzage meer!

Tevens lijkt ie het wachtwoord ook niet te onthouden.
De service is al maanden bagger. Hier werkt het dan wel, dan niet.

Vodafone doet net of er niks aan de hand is, alles weer werkt. Het is bij Vodafone blijkbaar heel normaal om de klant geen inzage in de facturen te geven. Daarmee komen ze overigens hun algemene voorwaarden artikel 10.4 niet na.

Edit: Wat betreft je wachtwoord, probeer je cookies etc. eens te verwijderen.

[Voor 6% gewijzigd door tm030614 op 23-09-2008 18:03]

• Sijhtam
  • Laatst online: 09-06 16:32
tm030614 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:02:
[...]

De service is al maanden bagger. Hier werkt het dan wel, dan niet.

Vodafone doet net of er niks aan de hand is, alles weer werkt. Het is bij Vodafone blijkbaar heel normaal om de klant geen inzage in de facturen te geven. Daarmee komen ze overigens hun algemene voorwaarden artikel 10.4 niet na.

Edit: Wat betreft je wachtwoord, probeer je cookies etc. eens te verwijderen.
Dat het bagger was wist ik wel, maar zo erg..... :o

Cookies en alles al weg gegooid.

huidige opstelling

• tm030614
Mcdeath schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:44:
[...]

Dat het bagger was wist ik wel, maar zo erg..... :o

Cookies en alles al weg gegooid.
Overigens ben ik in afwachting van een reactie van Vodafone. Krijg ik deze niet (men gaf in de laatste brief aan dat men verdere correspondentie van mijn kant slechts ter kennisgeving aan hun dossier zou toevoegen), of weigert Vodafone het contract te ontbinden zal ik de zaak aanbieden aan de kantonrechter voor een rolzitting. Wel triest als het zover moet komen.

Overigens grappig dat de laatste brief welke ik van Vodafone heb ontvangen wel door hun aangetekend verstuurd kan worden. De vorige brief van Vodafone is nog steeds niet door de post bezorgd.

[Voor 14% gewijzigd door tm030614 op 23-09-2008 19:08]

• tm030614
Nou update en het wordt nog gekker:

Afgelopen zaterdag wederom een niet inhoudelijke reactie gehad van Marianne H in opdracht van Peter Doveren (directeur klantenservice). Men verwijst weer naar alle voorgaande correspondenties, maar geen van deze geeft een antwoord op mijn vraag/klacht. Dus dit maal de telefoon ter hand genomen en geprobeerd een van bovenstaande te pakken te krijgen. Helaas niemand aanwezig, maar de medewerkerster van de klantenservice wilde mijn verhaal graag aanhoren.

Wat blijkt:

Mevr. Linda K. kijkt in het systeem en ziet dat er op 16 september een interne memo is geschreven waarin wordt vermeld dat mijn contract per direct mag worden beëindigd in verband met de problemen die ik heb gehad.

Op 17 september ben ik telefonisch benaderd door Dhr. Heuvelm*** van Vodafone. Deze gaf te kennen dat ik mijn abonnement absoluut niet vroegtijdig mag beëindigen en het was simpelweg 'niet discussieerbaar' "ik heb overlegd met mijn meerdere maar het mag echt niet" zij hij letterlijk.. Uiteindelijke biedt de beste man 6 maanden 50%korting aan, wat ik niet echt een goede oplossing vond.

Dhr. Heuvelm*** heeft dus lak aan de interne memo van 16 september waarin staat dat ik, gezien de problemen, wel direct mijn contract mag ontbinden. Sterket nog hij doet voorkomen of ik helemaal niet mag ontbinden.

Door toedoen van Linda K. kan mijn contract nu wel ontbonden worden, maar wel pas op 31 januari middels een interne special instruction. Had liever iets eerder gehad maar ben al lang blij dat ik over 3 maanden van Vodafone af ben. En ben dus ook direct akkoord gegaan. Voor het eerst dat ik een medewerker spreek die wel weet wat klantenservice is en ook bereidt is iets verder te kijken.

Vind het te triest voor woorden dat Vodafone op deze wijze gehandeld heeft. Het probleem had weken terug al opgelost kunnen zijn maar omdat Vodafone Web Relations geen enkele medewerking verleent, aan klantje pesten doet, en dhr. Heuvelm*** zijn eigen regels erop na houd, heb ik brief na brief aangetekend mogen versturen.

Al met al is het inmiddels opgelost door Mevr. Linda K. Maar wat een bagger tent is het zeg!

Helaas nog geen bevesting per brief van het per 31 januari beeïndigen van het abbo maar heb het gesprek wel opgenomen.

[Voor 6% gewijzigd door tm030614 op 22-10-2008 11:55]

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-06 23:46
Ik zelf heb vodafone scherp en ik ga er vanaf volgend jaar zeker weg, wat een bedrijf............

1. Als je de klantenservice belt op 1200 wordt dat apart in rekening gebracht en niet van je beltegoed afgetrokken. Dit komt omdat je scherp abbo hebt, andere abonnees hebben dit niet. Het leukste is dat deze informatie ergens verstopt staat op de website. Je komt hier pas achter als je de rekening doorspits.

2. Op één of andere manier maak ik altijd mijn belminuten op, dit is vreemd want me belgedrag is niet veranderd. Ik zat eerst bij t-mobile en ben toen naar vodafone gegaan, heb zelf meer belminuten genomen, maar op een of andere manier ben ik erbij vodafone zo door heen.

3. Klantenservice waar je niet vrolijk van wordt, het is nog erger dan KPN!

4. Beltegoed status is alles behalve up to date.

5. Als je scherp hebt, mag je geen vodafone internet blox gebruiken

p.s. bij vodafone wordt 10 seconde gesprek afgerond naar 1 minuut, is dat bij alle providers zo? Dat kan veel verklaren.

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

• tm030614
isomis schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:43:
Ik zelf heb vodafone scherp en ik ga er vanaf volgend jaar zeker weg, wat een bedrijf............

1. Als je de klantenservice belt op 1200 wordt dat apart in rekening gebracht en niet van je beltegoed afgetrokken. Dit komt omdat je scherp abbo hebt, andere abonnees hebben dit niet. Het leukste is dat deze informatie ergens verstopt staat op de website. Je komt hier pas achter als je de rekening doorspits.

2. Op één of andere manier maak ik altijd mijn belminuten op, dit is vreemd want me belgedrag is niet veranderd. Ik zat eerst bij t-mobile en ben toen naar vodafone gegaan, heb zelf meer belminuten genomen, maar op een of andere manier ben ik erbij vodafone zo door heen.

3. Klantenservice waar je niet vrolijk van wordt, het is nog erger dan KPN!

4. Beltegoed status is alles behalve up to date.

p.s. bij vodafone wordt 10 seconde gesprek afgerond naar 1 minuut, is dat bij alle providers zo? Dat kan veel verklaren.
Zover ik weet wordt de eerste minuut altijd volledig berekend. Dus ook al bel je maar 10 seconden, dan is dat toch één minuut. Na één minuut wordt het wel per seconden berekend.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat staat volgens mij vermeld in de voorwaarden.
Kwestie van een rekening goed analyseren; zoek een rekening, desnoods een oude en gooi het in een Exel-sheet. Als je een heel klein beetje met Excel overweg kunt, dan moet je kunnen achterhalen waar de belminuten aan op zijn gegaan.

Beide punten staan volgens mij ook in je voorwaarden, kwestie van voorwaarden lezen voordat je accoord gaat. ;)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-06 17:22

Mad_Demon

de dokter

Dude, dat weet je van te voren. Je kan gewoon de algemene voorwaarden lezen. Zet je altijd je handtekening zonder dat je weet waar je voor tekent? ;)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• isomis
Mad_Demon schreef op zondag 02 november 2008 @ 22:30:
[...]

Dude, dat weet je van te voren. Je kan gewoon de algemene voorwaarden lezen. Zet je altijd je handtekening zonder dat je weet waar je voor tekent? ;)
was een debitel klant die gedwongen over moest gaan vodafone, naja gedwongen je kon het ook opzeggen. Echter ik had hiervoor geen tijd voor.

p.s. ik weet wel waar ik voor teken. Echter het maakt niet uit of je bij een andere provider zit, want het is allemaal 1 pot nat. Tevens kan ik me niet herinneren dat deze punten duidelijk beschreven staan in de AV

[Voor 7% gewijzigd door isomis op 04-11-2008 12:07]

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

isomis schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:04:
[...]

was een debitel klant die gedwongen over moest gaan vodafone, naja gedwongen je kon het ook opzeggen. Echter ik had hiervoor geen tijd voor.

p.s. ik weet wel waar ik voor teken. Echter het maakt niet uit of je bij een andere provider zit, want het is allemaal 1 pot nat. Tevens kan ik me niet herinneren dat deze punten duidelijk beschreven staan in de AV
Die staan er wel degelijk duidelijk beschreven. :)
png van de pdf die op de site stond

[Voor 11% gewijzigd door Mad_Demon op 04-11-2008 14:24]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18
tm030614 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:34:
[...]

Zover ik weet wordt de eerste minuut altijd volledig berekend. Dus ook al bel je maar 10 seconden, dan is dat toch één minuut. Na één minuut wordt het wel per seconden berekend.
Nee, bij Vodafone Scherp wordt ieder gesprek op hele minuten afgerond. Net als bij o.a. Telfort (alle abonnementen tegenwoordig, ook SO's), Simpel en Debitel KPN SO. Dit soort fratsen kosten je bij een gemiddelde gespreksduur van 2 minuten 25% van je bundel. En laat de gemiddelde gespreksduur zelfs nog minder zijn dan deze 2 minuten.. Dit is in feite een verkapte vorm van tariefsverhoging. Eén waar de verschillende providers niet graag mee te koop lopen (het staat altijd ergens tussen de kleine lettertjes, maar nergens duidelijk), maar ondertussen passen ze het wel vrolijk toe..

• isomis
JJapie schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:22:
[...]

Nee, bij Vodafone Scherp wordt ieder gesprek op hele minuten afgerond. Net als bij o.a. Telfort (alle abonnementen tegenwoordig, ook SO's), Simpel en Debitel KPN SO. Dit soort fratsen kosten je bij een gemiddelde gespreksduur van 2 minuten 25% van je bundel. En laat de gemiddelde gespreksduur zelfs nog minder zijn dan deze 2 minuten.. Dit is in feite een verkapte vorm van tariefsverhoging. Eén waar de verschillende providers niet graag mee te koop lopen (het staat altijd ergens tussen de kleine lettertjes, maar nergens duidelijk), maar ondertussen passen ze het wel vrolijk toe..
ik vraag me af of dit mag, zo'n verkapte vorm van tariefsverhoging. Okey, het staat duidelijk in de algemene voorwaarden, maar eigenlijk is het een soort misleiding met de advertenties die ze plaatsen. Er zou eigenlijk duidelijk moeten staan "per minuut wordt er afgerond"

Europese unie is er ook al mee bezig: http://www.minbuza.nl/ece.../afronden-belminuten.html
nieuws: EC wil telecomproviders verplichten per seconde af te rekenen

[Voor 9% gewijzigd door isomis op 05-11-2008 15:20]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Is dat nog steeds zo, geen inzage...

M'n Vodafone-abbo is nu een weekje 'online' ofzo, maar ik begrijp er geen snars van..

Staat 'bijgewerkt tot 21-11-08' nou ik zie er niks van 8)7

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-03 21:53
Bij mijn My vodafone staat er het volgende, misschien dat dat er iets mee te maken heeft:
Elke maand krijg je, per de 1ste, nieuw tegoed. Op deze pagina zie je welk abonnement je hebt, hoeveel tegoed je nog hebt deze maand en hoeveel gebruikskosten je buiten je tegoed hebt gemaakt.

Meer info over de stand van je tegoed

Deze pagina wordt momenteel aangepast. Binnenkort vind je hier je informatie in de nieuwe en verbeterde opmaak.

Extra informatie: Het tegoed wordt momenteel met een vertraging van maximaal 6 dagen weergegeven. Op 5 december december is je tegoed weer actueel. Excuses voor dit ongemak.

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

• dyna18
Het online tegoed en verbruik overzicht is echt zwaar waardeloos.
Ten eerste geeft hij de informatie niet overzichtelijk weer. Ten tweede klopt de getoonde informatie vaak ook nog niet.

Zo stond er bij mij ineens dat ik geen abonnement meer had en werden al mijn belkosten als gebruikskosten buiten de bundel getoond. Een week later had ik ineens wel weer tegoed binnen mijn bundel, maar de onterechte gebruikskosten buiten de bundel bleven staan. Deze maand staat er wel tegoed binnen mijn bundel, maar de hoeveelheid klopt niet.

Het is echt één grote rommel met het tonen van hoeveel er uit de bundel gebruikt is.

Ook de gespecificeerde eindafrekening vind ik niet overzichtelijk, er wordt nergens gemeld hoeveel je bijvoorbeeld deze maand uit je bundel verbruikt hebt. Alle belkosten binnen de bundel staan op 0 cent en er wordt alleen gemeld hoeveel er een aantal weken terug is doorgeschoven naar deze maand.

Ik ben 2,5 maand geleden overgestapt van Simyo naar Vodafone omdat ze bij Simyo helaas geen mobiel internet aanbieden. Bij Simyo heb ik echter gezien hoe het ook anders kan. Op elke moment van de maand kun je precies zien wie je gebeld hebt, hoe lang je gebeld hebt, de kosten en hoeveel saldo er nog is. Gevoerde gesprekken zijn binnen een dag aan het overzicht toegevoegd. Echt 10x beter dan bij Vodafone. Hun online klantpagina is echt zwaar onder de maat.

• dyna18
http://i33.tinypic.com/2r7woie.jpg
Hier een screenshot van mijn pagina btw.
Uit het grafiekje met beltegoed kan ik echt helemaal niets opmaken.

Grappig ik denk dat die eerste moet zeggen vanaf 2008/2009 Ik heb hetzelfde. Klopt natuurlijk niet

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:01

JB

Cédric roelt!

Het is gewoon niet acceptabel hoe dit geregeld is bij Vodafone, elke keer als ik me tegoed op wil vragen via 1200 of via My Vodafone krijg je die melding door een storing bla bla bla.... :r

Dit mag toch gewoon niet dit is al maanden het geval, er is geen pijl op te trekken of het verbruik klopt of niet. |:(

Wat kun je hier aan doen en welke rechten heb je? Vertrouw het gewoon voor geen meter en ik wil als ik daar behoeft aan heb in kunnen zien waar ik zit met mijn tegoed. Vraag me echt af wat voor systeem ze hebben daar, gewoon te slecht voor woorden :(

Mijn boefje is liev!

Anoniem: 279511

Hij is bij mij voor het eerst nu eens up to date. De taart kan worden besteld.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:01

JB

Cédric roelt!

Via de site of sms? Hier werkt beide voor de verandering niet/nooit.

Mijn boefje is liev!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:16
Ik heb mijn abonnement vorige week verlengt bij Vodafone, maar het is weer *** met peren zeg daar op de my Vodafone site!

Volgens die website heb ik nog mijn oude abo, met mijn oude blox enz. Meneer in de winkel vertelde dat dit maandag allang actief had moeten zijn, maar ondertussen kan ik dus geen verbruik bekijken...
Zijn zeker weer een nieuw klantensysteem aan het intergreren... Tenminste, dat was van de zomer de smoes.

Meer mensen dus met dezelfde problemen?

• CLB
  • Niet online
7(8)7
CLB schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:42:
Is dat nog steeds zo, geen inzage...

M'n Vodafone-abbo is nu een weekje 'online' ofzo, maar ik begrijp er geen snars van..

Staat 'bijgewerkt tot 21-11-08' nou ik zie er niks van 8)7
Inmiddels:

http://i44.tinypic.com/2s1vywn.jpg

Dus ik heb 10'tje gebruikt in 3 weken tijd 8)7 Maar heb wel extra kosten buiten m'n bundel d:)b -O-

EDIT: Kreeg net m'n eerste smsje op m'n phone dat m'n rekening online stond:

http://i39.tinypic.com/250lbgy.jpg

En ik heb gebeld van 19-11 tm 30-11... Dit gaat me dus 31,14 euro kosten voor zover ik begrijp...
Hmm ben benieuwd of die creditering terug blijft komen, of alleen omdat ik nu maar 12 dagen van m'n maandbundel heb kunnen gebruiken... 31,14 voor 12 dagen vind ik namelijk nogal erg erg erg veel |:( 8)7
(heb abbo van 35,- / maand + 4,75 internetbundel + 2,- sms-verdubbelaar = 41,75 / maand)

[Voor 32% gewijzigd door CLB op 19-12-2008 13:43]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Klopt precies, als je nou eens goed had gekeken had je gezien dat je abonnementsgeld betaald voor de periode 19-11 t/m 30-11 plus 1-12 t/m 31-12. Bij je eerste rekening worden de eerste 2 maanden namelijk samengevoegd.

[Voor 19% gewijzigd door Mad_Demon op 19-12-2008 16:45]

• CLB
  • Niet online
Lijkt me niet dat ik 25 december moet betalen voor m'n bundel die ik tot de 31e kan gebruiken...

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Lijkt me wel, kijk nou maar eens op je rekening. Je betaald je maandbedrag vooruit, de gebruikskosten betaal je een maand later.

• brambest
  • Laatst online: 19-04 14:12
Ok, nou breekt mijn klomp. Ik snap er helemaal NIETS meer van.

Ik heb sinds een enkele week de iPhone. Heb gelijk vodafone blox aangezet, zorgeloos mobiel internet.

Zoals dat screenshot hierboven zie ik het niet, bij mij staat er alleen dat die blox aanstaat. Nu kijk ik bij mijn extra kosten, en zie ik het bedrag staan van rond de 75 euro. Ik heb ge internet op mijn iPhone, maar ik dacht dat dit 'zorgeloos' kon? Heb inmiddels een mailtje gestuurd naar vodafone, maar snap er nog niet veel van.

Sowieso vind het vaag dat hierboven staat dat blox actief is sinds datum, en dat ik dat bij mij niet zie staan.

• CLB
  • Niet online
Mad_Demon schreef op zondag 21 december 2008 @ 19:03:
Lijkt me wel, kijk nou maar eens op je rekening. Je betaald je maandbedrag vooruit, de gebruikskosten betaal je een maand later.
Hmm you're right..
Maar ik begrijp 'm niet...
Ik betaal m'n 35+4,75+2 vooruit... en m'n gebruikskosten daarna? Wat is 't verschil 8)7

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:50
Nou ik heb nu al ongeveer een maand dat ik zowel via my vodafone als via de sms geen status van mijn tegoed kan bekijken. DIt is niet erg handig omdat ik een verlenging ben aangegaan die in februari ingaat. Alleen stond er nu op mijn laatste factuur al een creditering omdat ik 3 maanden gratis krijg. Ik begin me dus toch af te vragen of dat nieuwe abbo al is ingegaan....

Ik ga zo maar eens even bellen met de klantenservice.

To dare is to do

• assifv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:31
Ook ik heb slechte ervaringen met de klantenservice van Vodafone. Ik kreeg een onterechte rekening, of ik die maar even wou betalen. Ik heb er een stuk over geschreven op mijn weblog.

Het geld van de rekening heb ik naar Vodafone overgemaakt, omdat het volgens hun systeem niet anders kon. Nu ben ik aan het wachten tot ze het terug gaan storten.

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:29
assifv schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:17:
Ook ik heb slechte ervaringen met de klantenservice van Vodafone. Ik kreeg een onterechte rekening, of ik die maar even wou betalen. Ik heb er een stuk over geschreven op mijn weblog.

Het geld van de rekening heb ik naar Vodafone overgemaakt, omdat het volgens hun systeem niet anders kon. Nu ben ik aan het wachten tot ze het terug gaan storten.
Dit heb ik ook wel eens gehad. Gewoon niet betalen die rekening!! Incasso terugdraaien. Dan kan het allemaal ineens wel snel opgelost worden: "U heeft gelijk meneer, het is ook niet de bedoeling om ergens voor te betalen wat u niet kunt gebruiken".

• CLB
  • Niet online
Zou ik juist niet aanraden aangezien je dan makkelijk op de zogenaamde blacklist kan worden gezet.
En dan ben je mooi de pineut aangezien geen een telecomprovider je meer wil / mag aansluiten ;)

Tot nu toe heb ik er geen problemen mee... Ik heb 'n abbo van 41,75 en betaal elke maand minder :? 8)7

• Naafkap
CLB schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:38:
Zou ik juist niet aanraden aangezien je dan makkelijk op de zogenaamde blacklist kan worden gezet.
En dan ben je mooi de pineut aangezien geen een telecomprovider je meer wil / mag aansluiten ;)

Tot nu toe heb ik er geen problemen mee... Ik heb 'n abbo van 41,75 en betaal elke maand minder :? 8)7
Dat dreigement lees ik wel vaker... Vodafone maakt een fout, dat kan gebeuren en is op zich niet erg, maar dan moet Vodafone ook de fout herstellen, en niet door een fout van henzelf min of meer 'eisen' dat je een te hoog bedrag moet betalen (of 'voorschieten'). Dat je dan op een blacklist e.d. komt geeft slechts de zwakheid van het systeem aan en zegt verder niets, want ik heb de overstap naar T-Mobile na deze ellende voorspoedig zien verlopen.

[Voor 5% gewijzigd door Naafkap op 21-01-2009 20:21]

• CLB
  • Niet online
Al met al zou ik gewoon zelf gelijk betalen en 't daarna gaan terugvorderen, werkt imho veel beter!

BV. in Meningsverschil met Telco

[Voor 25% gewijzigd door CLB op 21-01-2009 23:39]

• assifv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:31
Steven.w schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:26:
[...]

Dit heb ik ook wel eens gehad. Gewoon niet betalen die rekening!! Incasso terugdraaien. Dan kan het allemaal ineens wel snel opgelost worden: "U heeft gelijk meneer, het is ook niet de bedoeling om ergens voor te betalen wat u niet kunt gebruiken".
Zoals je op de eerder aangegeven link kunt lezen, heb ik ook de incasso terug laten draaien. Binnen 4 uur is dat geregeld, de banken hebben hun zaakjes wel goed voor elkaar.

Maarja, dan krijg je allerlei aanmaningsbrieven en daar zit ik ook niet op te wachten. De klantenservice gaf toen aan dat het beter was als ik het geld over zou maken.

We wachten rustig af of er eindelijk een keer iemand wakker wordt daar...

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:16
En het is weer eens zo ver bij MyVodafone:
Let op: wegens storing aan onze systemen is My Vodafone momenteel niet beschikbaar. Dit kan nog enige tijd gaan duren. Onze oprechte excuses hiervoor.
Iemand al enig idee hoe lang dit aan de gang is?
Begin het onderhand een beetje moe te worden dat ik elke maand met angst en beven de MyVodafone site bezoek, en maar op mijn blote knietjes moet hopen dat ik alstublieft mag kijken hoe hoog mijn tegoed nog is... |:(

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Deze 'storing' duurt alweer enige dagen. Het is begonnen met gepland onderhoud, maar dat is nu dus alweer bijna een week uitgelopen. Vodafone is een prima provider, heb niet veel te klagen... maar die website is een drama. Actueel statustegoeden inzien een drama, dit werkt al maanden niet naar behoren. Nee, wat betreft de informatieverstrekking via Internet een hele dikke onvoldoende !!!!

Anoniem: 279511

Enige dagen? Voor deze storing was er weer een ander. Ik kan al tijden mijn rekening niet inzien.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-06 11:17
Ik ben September uit dienst gegaan bij Vodafone. Sindsdien heb ik niks anders dan problemen met mijn rekening. Mijn myvodafone account is al 2x spontaan verwijderd en ik word niet teruggebeld door de klantenservice. Toen ik bij VF zelf werkte had ik toch een heel ander idee van de service.Ik heb VF gepakt omdat ik daar iets betere service dacht te krijgen. Dus vond ik het ook niet erg dat ze relatief duur waren. Dat is schijnbaar afgelopen als je niet meer in dienst bent. Zodra mijn contract afgelopen is ga ik mooi naar een andere aanbieder. Klote service kun je overal wel krijgen. Maar dan betaal ik tenminste niet meer zoveel.

Ik heb dus alles maar lekker terug laten zetten naar papieren rekeningen.

[Voor 12% gewijzigd door m3gA op 23-01-2009 09:59]

• CLB
  • Niet online
Mensen probeer toch gewoon is in te loggen!
Bij mij staat 't ook en als ik inlogde zag ik gewoon m'n recente gegevens!

• ZeilDude
En weer ligt het systeem plat. Hoe moeilijk is het nu om zo'n systeem behoorlijk in elkaar te zetten?

• m3gA
ZeilDude schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:39:
En weer ligt het systeem plat. Hoe moeilijk is het nu om zo'n systeem behoorlijk in elkaar te zetten?
Het achterliggende systeem is redelijk complex ;) vermoed dat het daar iets mee te maken heeft.

Maar goed dat verklaart nog steeds niet waarom 2x mijn myvodafone account verwijderd is.

• Naafkap
m3gA schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:42:
[...]

Het achterliggende systeem is redelijk complex ;) vermoed dat het daar iets mee te maken heeft.

Maar goed dat verklaart nog steeds niet waarom 2x mijn myvodafone account verwijderd is.
Complexer dan bijvoorbeeld bij T-Mobile? Waarom gaat het daar wel goed?

• m3gA
Steven.w schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:30:
[...]

Complexer dan bijvoorbeeld bij T-Mobile? Waarom gaat het daar wel goed?
Geen idee, maar ik bedoel ermee dat het een een vrij complex systeem is en een probleem waarschijnlijk zo 1,2,3 opgelost is.

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:46
brambest schreef op zondag 21 december 2008 @ 20:51:
Ok, nou breekt mijn klomp. Ik snap er helemaal NIETS meer van.

Ik heb sinds een enkele week de iPhone. Heb gelijk vodafone blox aangezet, zorgeloos mobiel internet.

Zoals dat screenshot hierboven zie ik het niet, bij mij staat er alleen dat die blox aanstaat. Nu kijk ik bij mijn extra kosten, en zie ik het bedrag staan van rond de 75 euro. Ik heb ge internet op mijn iPhone, maar ik dacht dat dit 'zorgeloos' kon? Heb inmiddels een mailtje gestuurd naar vodafone, maar snap er nog niet veel van.

Sowieso vind het vaag dat hierboven staat dat blox actief is sinds datum, en dat ik dat bij mij niet zie staan.
Dit probleem heb ik dus ook. Bij mij staat er dan wel bij dat mijn Zorgeloos Mobiel Internet Blox actief is alleen heb nu in 1 week €130,- aan extra kosten :(

Ook maar meteen een mailtje gestuurd, dit is niet normaal. Beetje ge internet en mail bekijken, stuk of 30smsjes en misschien wel 10 minuten gebeld.

Jij toevallig al iets gehoord van Vodafone?

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-06 22:15

Licko

ZVDK

mijn blox was ook actief, maar nieit geactiveerd aan de kant van vodafone
had sinds 8-1 €840,- aan kosten buiten de bundel

sinds gister had ik opeens geen internet meer, bleek dat ze het zelf hadden geblokkeerd omdat ze er zelf achter waren gekomen dat er iets niet klopte...

blokkade is, of zou nu verwijderd moeten zijn

en geen actuele inzage in je verbruik is echt te belachelijk voor woorden..blijkt dat ik nu al dik over mn tegoed heen zit en dus fijn een hoge rekening krijg in februari...

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:46
en ook echt moeten betalen? of omdat het (lijkt mij) een fout van Vodafone is nog terug gekregen? Echt te belachelijk voor woorden :(

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-06 22:15

Licko

ZVDK

Shikaka schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:33:
en ook echt moeten betalen? of omdat het (lijkt mij) een fout van Vodafone is nog terug gekregen? Echt te belachelijk voor woorden :(
het verschijnt wel op de rekening van februari, maar er was al een memo bij gezet
nu heb ik de naam en het toestel nummer van de persoon die ik erover heb gesproken vanmorgen
12 februari komt de rekening, 19 gebruari wordt ie via automatische incasso van mn rekening afgeschreven. nadat ik de rekening heb ontvangen contact met ze opnemen en dan hoef ik dat bedrag niet te betalen..gelukkig :D

ben het er eigenlijk ook niet mee eens dat ik het verbruik buiten mn bundel moet betalen (smsjes/minuten), aangezien er geen enkele mogelijkheid bestaat (?) om je huideige tegoed op te vragen zodat je er tijdig rekening mee kunt houden...

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• ZeilDude
En ja hoor... weer ligt het systeem er wegens onderhoud het hele weekend uit!

• CLB
  • Niet online
Lees voordat je blaat?

Wegens werkzaamheden is het op zaterdag 7 februari vanaf 20.00 uur tot en met
zondag 8 februari 08.00 uur niet mogelijk om in te loggen op My Vodafone. Onze excuses voor het ongemak.

• ZeilDude
flamen niet nodig

Keer op keer ligt het systeem er uit (onaangekondigd) of gooit Vodafone het voor onderhoud een weekend dicht. Vervolgens is het in de dagen na het weekend nog steeds niet in de lucht. Dit is een terugkerend ritueel, al maanden lang. Hoe moeilijk kan het nu zijn om een goed functionerend systeem te bouwen. Blijkbaar heel lastig... al snap ik er weinig van. En bovenal verdien ik als trouwe klant gewoon beter.

[Voor 16% gewijzigd door zeef op 08-02-2009 13:28]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Doet eens lief tegen elkaar ...

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• ZeilDude
Overbodig

[Voor 91% gewijzigd door DaannO op 07-02-2009 23:33]

Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee