Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Apart is dat. Ze sturen je een email dat je je rekening online kan inkijken, maar dezelfde avond is de site "offline". Kan natuurlijk voorkomen, maar dit is naar mijn idee al de derde keer in het afgelopen halfjaar dat ze dat doen. Toch een aparte vorm van serviceCLB schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 01:43:
Wegens werkzaamheden is het op zaterdag 7 februari vanaf 20.00 uur tot en met
zondag 8 februari 08.00 uur niet mogelijk om in te loggen op My Vodafone. Onze excuses voor het ongemak.

Verwijderd
Want ik wordt er helemaal wild van dat ik nu alweer (ruim 1 week ondertussen alweer) geen tegoed kan opvragen.
Ik kan er nergens iets over vinden in de algemene voorwaarden, maar is dit niet een gebrek van Vodafone, waar in het ergste geval het contract voor kan worden opgezegd?
Dit is helaas een herhalend ritueel en Vodafone lijkt zich er weinig zorgen om te maken. Natuurlijk werken ze zo in de hand dat je voor de veiligheid maar een grotere bundel koopt en zij zo dus meer verdienen.
Een complimentje trouwens wel voor de mensen achter 1200, ze staan je altijd erg netjes en beleefd te woord.
Verwijderd
Sinds ik mijn saldo weer kan opvragen bleef ik perfect (ruim) binnen de bundel...
Ben benieuwd of ik nu weer van die idiote rekeningen krijg...
Om gewoon moedeloos van te worden zeg...Er is een storing geweest waardoor het beltegoed niet correct weergegeven wordt.
De storing is inmiddels opgelost en alle belgegevens worden nu met terugwerkende kracht bijgewerkt. Daarom kun je op dit moment je tegoed niet opvragen op My Vodafone of via 1200. Ook onze Klantenservice medewerkers kunnen je tegoed niet inzien.
Zodra het tegoed weer helemaal bijgewerkt is, maken we de dienst weer beschikbaar. We kunnen nu nog niet aangeven hoelang dit duurt. Onze excuses voor het ongemak.
Let op: Deze storing heeft geen gevolgen voor de juistheid van jouw rekening over februari.
Deze informatie is geplaatst op 11 februari 2009.
Als je het niet kunt leveren, bied het dan gewoon niet aan!
Wat een drama...
M'n abo loopt vrijdag af bij Vodafone, hopelijk is de rekening wel goed van deze maand.Begin februari is er een storing geweest waardoor het beltegoed niet correct werd weergegeven. De storing is opgelost, maar heeft geleid tot een achterstand in de verwerking van de belgegevens. Daarom kun je op dit moment je tegoed niet opvragen op My Vodafone of via 1200. Ook onze Klantenservice medewerkers kunnen je tegoed niet inzien.
Op dit moment werken wij hard om de miljoenen belgegevens opnieuw te verwerken. De achterstand in de verwerking van de belgegevens is nu ongeveer 10 dagen. Eind februari kun je jouw tegoed weer opvragen. Het tegoed wordt dan weergegeven met een achterstand van minder dan 5 dagen. De verwachting is dat de gehele achterstand begin maart is weggewerkt.
Onze excuses voor het ongemak.
Let op: Bovenstaande heeft geen gevolgen voor de juistheid van jouw rekening over februari.
Wil je op de hoogte gehouden worden over de weergave van je tegoed? Meld je aan en je ontvangt een e-mail zodra er nieuws is.
Deze informatie is geplaatst op 11 februari 2009. (Laatste update: 16 februari 2009)
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2009 16:02 . Reden: .. ]
Verwijderd
Vodafone moet niks verwachten, maar gewoon doen. Als je keer op keer beloften en verwachtingen verschuift, dan verlies je ernstig aan geloofwaardigheid.Van de website van Vodafone (23-02-2009 12:53u):
Het tegoed wordt weergegeven met een achterstand van 2 dagen.
We verwachten dat de gehele achterstand na het weekend is weggewerkt.
Voor de goede orde: Met weekend werd/wordt afgelopen weekend bedoeld.
[ Voor 10% gewijzigd door ZeilDude op 23-02-2009 12:55 ]

hoe krijg je het toch voor elkaar Vodafone

[ Voor 24% gewijzigd door Maite op 23-02-2009 13:13 ]
Okee okee het is irritant als het niet wordt weergegeven maar dan? Gaan jullie elke dag je BTG checken?
Je kan altijd nog zo'n nummer bellen om je BTG te weten? Ikzelf zie het als een extra service.. en als 't niet werkt pech..
Hier werkt 't eigenlijk altijd:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

844 euro voor dataverkeer, terwijl ik zorgeloos internet blox aan heb staan.
Niet echt om te lachen dus. Gelijk even gebeld met Vodafone en het schijnt een foutje te zijn waar ze nog geen oplossing voor hebben. Ze hebben beloofd dat het bedrag nog voor de volgende factuur gecrediteerd zal worden.
Freude am Fahren
Ik zie de reden voor deze achterstand niet echt, maar Vodafone doet alsof het volstrekt logisch is. Overigens werkt het actuele beltegoed opvragen bij de talloze prepay-producten die providers al jarenlang aanbieden wel, dus waarom dit bij abonnementen ineens een enorm probleem is??Let op: door de maandafsluiting zal, net als elke maand, gedurende de eerste dagen van maart tijdelijk een kleine achterstand in de weergave van het tegoed zijn.
Beetje flauw van mij misschien om dit hier nu te plaatsen, maar als Vodafone mij niet serieus neemt, neem ik dat hen ook niet. Doe met deze info wat je wilt.Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie.
My Vodafone is een extra service die wij bieden. Ik vind het vervelend voor u dat er problemen zijn geweest rondom My Vodafone. Inmiddels zijn de problemen opgelost. Wij kunnen u geen schadevergoeding hiervoor geven.
Onze excuses voor het ongemak die u heeft gehad met My Vodafone.
Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Verwijderd
Strax maar es fijn bellen

Verwijderd
Nog geen tijd gehad om te bellen!Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:33:
en wat was hun reactie?
EDIT.
Ik heb gebeld, en ze hadden naar me bel & sms diensten gekeken van deze maand.
Ze zeiden dat ik gewoon over me abbo heen ben, en dat ik maar moest afwachten op het volgende factuur.
En die gaan inzien om te kijken of alles wel klopt....
Maar ik betwijfel dit.
Ik weet immers zelf ook wel hoeveel ik heb gesmst en heb gebeld...
Ben benieuwd.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2009 13:00 ]
Ben geen storingen meer tegenkomen, en tevens staat mijn beltegoed en verbruik een dag later al bijgewerkt op de site.
Verwijderd
Jullie postten screenshots van die nieuwe my voda omgeving. Die heb ik ook gezien, vorige maand. Het lijkt nu alsof de oude omgeving van een half jaar geleden weer terug is... Hebben jullie dat ook?
Thanks!
Die lay-out heeft er tijdelijk gestaan.Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 22:31:
@ CLB en gpXtreme
Jullie postten screenshots van die nieuwe my voda omgeving. Die heb ik ook gezien, vorige maand. Het lijkt nu alsof de oude omgeving van een half jaar geleden weer terug is... Hebben jullie dat ook?
Thanks!
Nu zijn ze weer terug naar de oude.
nadat ik hier met de klantenservice contact over heb gehad, bleek de fout bij hen te liggen (dit was enkele weken voordat ik mijn 1e rekening zou krijgen en moest nog maar even afwachten)
die rekening kwam er ook, en het bedrag was aanmerkelijk hoger. Vervolgens belde ik weer met vodafone (waar de wachtijden overigens behoorlijk lang zijn...) en kreeg contact met de afdeling crediteringen. Ze hadden al een deel van de onterechte kosten gecrediteerd, maar nog niet het volledige bedrag. Dit zou ik eventueel later terug kunnen vorderen. Uiteraard was ik het hier niet mee eens, en zei dat ik die kosten niet wilde betalen, alleen mijn daadwerkelijke abonnementskosten.
Na even discussieren werd me verteld dat ik het gehele bedrag mocht storneren dat het bij de volgende rekening allemaal weer zou moeten kloppen
nu kreeg ik vandaag mijn nieuwe rekening binnen; precies hetzelfde verhaal..veel te hoge kosten door een foutieve aansluiting van vodafone live (kosten buiten de bundel lopen inmiddels tegen de 1500 euro)
nu is mijn vraag of het volgens jullie mogelijk is mijn contract te laten ontbinden?
ze maken me beloftes die ze niet waar maken (het zou opgelost moeten zijn deze maand), en ik word er een beetje moe van...
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
En sinds vandaag staat de nieuwe layout er weer op. Niet dat die beter is, veel belangrijker is dat ie gewoon goed werkt. Nu maar hopen dat er de komende tijd geen problemen meer zijn.job schreef op zondag 15 maart 2009 @ 23:31:
[...]
Die lay-out heeft er tijdelijk gestaan.
Nu zijn ze weer terug naar de oude.

Kennelijk hebben ze bij Voda een beetje een probleempje met alle Blox goed te verwerken of zo? In ieder geval moet je die rekeningen goed in de gaten houden.
Mijn dataverbruik viel me mee trouwens. Vaak een paar MB op een dag, maar ook dagen met maar een paar KB. (Ik gebruik push imap dus al mijn mail komt op de telefoon binnen. Kennelijk verstookt dat maar weinig bytes). Het scheelt natuurlijk dat Youtube het niet doet op mijn G900

/edit: Blijkt dat ze tijdens het aansluiten van mijn abonnementsverlenging de "verkeerde" zorgeloos internet blox hebben aangezet. In hun systeem zijn daar 2 varianten van: de normale (die dus zorgeloos is
In hun systeem heten die hetzelfde, dus dit is een geval human error (iemand heeft niet goed zitten kijken).
Overigens vonden ze mijn verbruik nog stevig, "180mb dat is zeker een eind boven het gemiddelde". Maar ze waren scherp genoeg om me niet te vertellen wat het gemiddelde dan precies is
[ Voor 28% gewijzigd door PowerFlower op 20-03-2009 18:48 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Myedvyed op 21-03-2009 15:15 ]
Ik gebruik bijna maandelijks 800 mb nog niks van gehoord.Myedvyed schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:12:
Als ik dat zo hoor begin ik er wel spijt van te krijgen dat ik net donderdag een Vodafone abonnement heb aangevraagd met nummerbehoud van Telfort. M'n hele reden om over te gaan was de betere snelheid + soepelere interpretatie van FUP, maar na 3 waarschuwingen ben je de pineut en betaal je je blauw zo te zien. Wat het gemiddelde is weet niemand, dus die eerste waarschuwing heb je als tweaker zijnde waarschijnlijk zo binnen. Als ze nou gewoon het gemiddelde op hun site zetten oid., dan kun je het tenminste in de gaten houden. Ik hoef echt geen gigabytes per maand te verstoken, maar als ik tussen de 300 en 500 MB zit, zit ik dan in de gevarenzone? Geen idee hoe je daar achter komt. Ik zou haast zeggen: breng de ouderwetse openbare datalimiet terug. Flexibel en gebaseerd op het gemiddelde, prima, als ie maar openbaar is.
Mwah met redelijk uitgebreid iPhone-browsen + zo nu en dan radio streamen heb ik iig nog nooit iets van Vodafone gehoord.Myedvyed schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:12:
Wat het gemiddelde is weet niemand, dus die eerste waarschuwing heb je als tweaker zijnde waarschijnlijk zo binnen.
Ik ben wel blij met die layoutverandering trouwens. Buiten dat de verbruiksmeter veel nuttiger is zo, werkt 't nu tenminste ook in Safari.
[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 23-03-2009 13:46 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Tegoed
Het resterende tegoed in maart bedraagt:
Je starttegoed deze maand was € 22,50 € 0,00
Verbruikskosten
Binnen maandelijks tegoed: € 0,00
Buiten maandelijks tegoed: € 0,00
-------
Dit betekent toch niet dat mijn abonnement nog niet is in gegaan toch? Ín mijn contract staat: op 20-03-2009 wordt de simkaart van uw abonnement geactiveerd.
Ik mag toch aannemen dat dan mijn abonnement ook gaat lopen? Via *101# kan ik ook geen prepaid te goed meer opvragen en als ik via 1200 mijn tegoed opvraag sturen ze me een smsje dat mijn tegoed voor deze maand 22,50 is.
Edit: Na wat rondgekeken te hebben op vodafone.nl blijkt dat pas na een week na de overstap mijn tegoed te zien is op my vodafone.
[ Voor 8% gewijzigd door Waffle op 23-03-2009 15:15 ]
Verwijderd
*101# is idd voor prepaid. En aangezien jij een abo hebt, kun je alleen via 1200 je tegoed opvragen. Je sim is dus al ingegaan zo te zien!Waffle schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:00:
Ik heb net een nieuw abonnement bij vodafone 22,50, sinds 20 maart. Nu staat er dit op my vodafone:
Tegoed
Het resterende tegoed in maart bedraagt:
Je starttegoed deze maand was € 22,50 € 0,00
Verbruikskosten
Binnen maandelijks tegoed: € 0,00
Buiten maandelijks tegoed: € 0,00
-------
Dit betekent toch niet dat mijn abonnement nog niet is in gegaan toch? Ín mijn contract staat: op 20-03-2009 wordt de simkaart van uw abonnement geactiveerd.
Ik mag toch aannemen dat dan mijn abonnement ook gaat lopen? Via *101# kan ik ook geen prepaid te goed meer opvragen en als ik via 1200 mijn tegoed opvraag sturen ze me een smsje dat mijn tegoed voor deze maand 22,50 is.
Edit: Na wat rondgekeken te hebben op vodafone.nl blijkt dat pas na een week na de overstap mijn tegoed te zien is op my vodafone.
Zojuist ontvangen:
Alsof alle gegevens handmatig ingevoerd gaan worden?Geachte heer, mevrouw,
Via deze e-mail informeren wij u over de weergave van uw tegoed. Er is een storing geweest waardoor het beltegoed niet correct werd weergegeven. De storing is opgelost, maar heeft geleid tot een achterstand in de verwerking van de belgegevens.
Op dit moment werken wij hard om de miljoenen belgegevens opnieuw te verwerken. De verwachting is dat u eind mei uw tegoed weer kunt opvragen. Het tegoed wordt dan weergegeven met een achterstand van minder dan 5 dagen.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Verwijderd
+1 vodafone
als ze hem niet herkennen mogen ze contract ook wel ontbinden.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2009 09:36 ]
Overigens moet ik nog maar zien of eind mei überhaupt gehaald gaat worden. Ervaringen uit het verleden leren dat het (veel) gaat duren...
Vodafone bedankt!
Verwijderd
hmm, net nieuwe klant van vodafone, niet erg plezierig , wou net een niew account aanmaken, update van de telefoon werkt ook al niet
zucht

Verwijderd
Maar wel gewoon leuk blijven incasseren.Uit controle blijkt dat dit een bekend probleem is en momenteel wordt er nog onderzoek naar gedaan door de verantwoordelijke afdeling. Deze afdeling zijn de storingen aan het nakijken en berekenen wat u als creditering ontvangt. Ik wil u vriendelijk vragen om even geduld te hebben op deze berekening. Excuses voor het ongemak.
Hoogte van abbonement klopt ook niet, en nu ik naar mijn rekening van vorige maand kijk zijn er ook onverklaarbare telefoontjes gepleegt dus morgen maar even bellen met Vodafone.

Al dagen lees ik:
Onze excuses,
op dit moment is het niet mogelijk om je tegoed en verbruik te tonen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.
[ Voor 46% gewijzigd door ZeilDude op 19-09-2009 09:39 ]
Ik kan mijn tegoed nu alweer bijna een week niet inzien en mijn Blox niet wijzigen.
Als ik met een systeem bij mijn baas aan zou komen wat zo vaak minimaal 80% downtime zou hebben kon ik mijn bureau leegmaken en vertrekken ben ik bang!

Ik heb ook sinds een paar dagen Vodafone.TMPJ schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:22:
Vodafone heeft zeker weer geld nodig...
Ik kan mijn tegoed nu alweer bijna een week niet inzien en mijn Blox niet wijzigen.
Als ik met een systeem bij mijn baas aan zou komen wat zo vaak minimaal 80% downtime zou hebben kon ik mijn bureau leegmaken en vertrekken ben ik bang!
Wilde direct even Blox Internet aanzetten wat helaas niet ging online.
Daardoor maar even 1200 gebeld en na een lange wachttijd werd telefonisch de blox aangezet door de medewerker. Nu maar hopen dat het goed is.
Medewerker meldde nog even nadrukkelijk dat ik hiervoor niet hoefde te bellen en dat het via internet kon..
Tja.
Verwijderd
Ik ook al ruim een week niet. Sucks.TMPJ schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:22:
Me bundels moeten even anders.
Je kunt ook gewoon 1200 bellen en dan 2 x 1 intoetsen, je krijgt dan een smsje met info over je tegoed.TMPJ schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:22:
Ik kan mijn tegoed nu alweer bijna een week niet inzien
Die deed doet het ook niet...MarlyS schreef op woensdag 23 september 2009 @ 15:25:
[...]
Je kunt ook gewoon 1200 bellen en dan 2 x 1 intoetsen, je krijgt dan een smsje met info over je tegoed.
[ Voor 28% gewijzigd door Marly op 24-09-2009 14:18 ]
rekeningen kloppen vaker niet,
blox gaan vanzelf aan en uit
de meter om je tegoed te bekijken ligt er 90% van de tijd uit
@Marly thnx voor de tip, die werkt wel
Dit was mijn eerste keer met een vodafone abonnement, en tevens meteen de laatste!
Echt heel erg slecht geregeld daar!
Ik raad het iedereen af
Het gaat vodafone blijkbaar gewoon niet lukken dit op orde te krijgen en heb dat daarom nu ook gewoon maar geaccepteerd na een aantal keer navraag via 1200 en zelfs via een brief.
De reply op de brief was trouwens standaard: we doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Een medewerker die mij te woord stond tijdens een van de telefoon gesprekken zei zelfs dat deze *dienst* nu eenmaal wel *eens* fout kan gaan.
Ik moet daarbij wel zeggen dat ze vorig jaar netjes de klanten tegemoet zijn gekomen voor deze overlast maar..... dat nu bijna 1 jaar later het systeem nog steeds niet geheel naar behoren werkt..... Erg jammer.
Het feit dat ze dit soort zaken gewoon niet op orde krijgen, en de niet altijd kloppende rekeningen zijn voor mij persoonlijk reden genoeg om een andere provider te gaan proberen, na zoveel jaren klant te zijn geweest.
De prio ligt bij vodafone duidelijk bij marketing ( vervelende reclames ) i.p.v bij de service heb ik het idee.
Iets dat in het verleden wel anders is geweest....
Over de kwaliteit van het netwerk heb ik trouwens weinig anders te melden dan lof! dat vind ik wel goed in elkaar zitten
Als het goed is ook niet via telefoon, voor mij iig niet.MensionXL schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:07:
Het tegoed is dus wel gewoon telefonisch op te vragen?Dan lijkt mij het niet echt een ramp om eerlijk te zijn.
Het is geen noodzaak inderdaad maar een service die ze willen bieden die al een jaar gebrekkig werkt is vervelend en ronduit slecht.

Verwijderd
Verwijderd
En dit is dan wel gratis toch??Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:01:
'status' sms'en naar 4000 en je krijgt een smsje terug met daarin je resterende tegoed. Makkelijkste en snelste manier!
Verwijderd
Vreemd dat ze dat nergens op hun site vermelden. Als dit inderdaad zo werkt en het smsje naar 4000 gratis is (bij basis abonnement dan) is dat zeker een vermelding meer dan waard en zou dit een goede en makkelijke dienst zijn van VodafoneVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:01:
'status' sms'en naar 4000 en je krijgt een smsje terug met daarin je resterende tegoed. Makkelijkste en snelste manier!
tis dat jij het zegt, anders was ik er nooit achter gekomenMaite schreef op zondag 27 september 2009 @ 11:50:
[...]
Vreemd dat ze dat nergens op hun site vermelden. Als dit inderdaad zo werkt en het smsje naar 4000 gratis is (bij basis abonnement dan) is dat zeker een vermelding meer dan waard en zou dit een goede en makkelijke dienst zijn van Vodafone

dat dit nergens op de site vermeld staat
en mijn datavervinding trouwens ook
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Ik krijg ook inderdaad niks meer qua data.....
jups, bij mij ook.paQ schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:39:
de hele my vodafone site ligt er nu uit
en mijn datavervinding trouwens ook
Belletje naar 1200 verteld een bandje dat ze een storing hebben

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
SMS naar 4000 levert bij mij overigens niks op.... Of het moet langer duren dan 3 minuten...
inderdaad.... NOG STEEDS niet.maceddy2004 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:19:
op dit moment niet beschikbaar.
Kreeg via 1200, Optie 1, Optie 1 de melding dat het niet mogelijk was ook maar na 3 mins opeens een SMS met de laatste info.. Dat werkte ( gisteren ) wel.
Weken geen inzagen in tegoed, ook niet via 4000
Storing data netwerk
Bel ik gisteren om er achter te komen wanneer me contract afloopt, hebben ze een systeem storing en zeggen ze ja bel morgen (vandaag dus) terug.
Ik terugbellen vandaag, nog steeds storing.
Lekker zooitje daaro, stelletje prutsers zijn het!
Kunnen we hier uberhaupt iets tegen doen? We zijn toch de kleine consument waar ze geen k*t voor doen

Mijn boefje is liev!
Massaal opzeggen/overstappen naar een andere providerJB schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:52:
Kunnen we hier uberhaupt iets tegen doen? We zijn toch de kleine consument waar ze geen k*t voor doen
Radar
Consumentenbond
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Ik kan m'n MMS'jes niet eens openen op Vodafone.nl. Misschien heeft dit er ook mee te maken.
Hoe krijgt men het iedere keer weer voor elkaar?
NOSIG
Geen problemen hier, hoor!_Christiaan_ schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 23:12:
Het is weer eens zo ver: door een technische storing geen inzage in je actuele verbruik.
Ik kan m'n MMS'jes niet eens openen op Vodafone.nl. Misschien heeft dit er ook mee te maken.
Hoe krijgt men het iedere keer weer voor elkaar?

NOSIG
Verwijderd
Ben echter meer geinteresseerd in hoe zich dat tegoed vertaald naar sms/belminuten. Kun je dat ergens omzetten want dit zegt me helemaal niets...?
je zou natuurlijk eens vodafone kunnen bellenwessel99 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 16:36:
Heb net een vodafone 560 webonly abbo afgesloten. Staat er echter doodleuk dat ik een tegoed heb van 35 euro en ik in 2 dagen met niets doen al 7,50 daarvan zou hebben verbrand.
Ben echter meer geinteresseerd in hoe zich dat tegoed vertaald naar sms/belminuten. Kun je dat ergens omzetten want dit zegt me helemaal niets...?