Legendary bow aan een Rogue, valt op geen manier goed te praten, en daarbij is het af.
Ik zit met een goed gevoel de changes voor Mages te bekijken op verschillende sites, het ziet ernaar uit dat Mages toch een aantrekkelijke class worden/blijven.
In ieder geval aantrekkelijker dan een DPS priest in Smite/Shadow spec. De laatste heeft wel wat aardige dingen, maar kan me toch minder boeien.
Ook las ik dat de introductie quests van een Death Knight de bedoeling hebben om van 55 tot 58 te levelen, voordat men naar de 'buitenwereld' kan. Dat betekent dus niet de bekende hack, slash, yawn quests in EPL.
Afgelopen woensdag ben ik trouwens nog Kara in gegaan. Een vriend op z'n Pala tank was MT, we hadden 3 healers (2 verse 70's). Het ging aardig, op een aantal wipes na op Maiden (ik MT, healers moesten de Repentance door krijgen) en op Nightbane. Deze is de laatste tijd een bitch. Eerste try overaggrode 2 DPS de Pala tank. Daarna was het met maar weinig DPS langzaam naar een wipe toespelen. De tweede try was een ongelukkige fear (maar 1 priest met Fear Ward voor de Pala), en de tank werd neer gemept. Derde try was ik de tank, om te stancedancen. Bij de pull stond ik op het kistje, en Nightbane landde tussen mij en de DPS in (had ik eigenlijk moeten zien) en vrat meteen 2 healers op. Heb het niet gechecked, maar denk dat de druid al Lifeblooms op me gestacked had. Ook hier dus een wipe, en toen hebben we maar besloten Nightbane te skippen (damn, wil z'n chest en shield).
Tot Prince verder alles down. Prince wilde niet neer omdat men zo graag de hug-the-door tactic wilde doen. Twee tries gedaan, en beide keren werd de ranged ingesloten, a.k.a. boxed in. Daarom ben ik dus geen fan van die tactic. Maar ja, de Pala tank (ik moet nog niet proberen Prince te tanken) had hem nog nooit getanked, dus ik wilde de vrij rond lopen tactic niet voorstellen. Dat zou geheid fout gaan.
Uiteindelijk heeft alleen Moroes een upgrade gegeven, zijn belt. Ook zo'n 5 trash epics, maar helaas niet de tank boots.
Net voor de raid had ik trouwens Brooch of Deftness gehaald, dus zit nu na de Kara raid weer op 21 badges. Proberen ergens voor woensdag de laatste 3 bazen in Kara neer te halen (Nightbane, Netherspite, Prince). Het liefst met een ervaren tank, al begin ik toch steeds dichter in de buurt te komen om zelf MT te zijn.
Offtopic: het is hier erg stil op het werk, dus kom maar met alle verhalen