Ik ben dit weekend een PVE guild gejoined, mede op aandringen van wat vrienden die er al in zaten. Gelijk tot raidleader gebombardeerd aangezien ik MH/BT al gecleared had en zelfs op farm status had staan. -_- De verwachtingen zijn dus vrij hoog. Ik had ze al verteld dat het toch echt van de guild moet komen willen ze uberhaupt hetzelfde willen presteren. Mooiste was nog dat toen ze me gingen inspecten ineens tot de conclusie kwamen dat ik in vol PVP gear er sta... Tja geen guild en toch gear willen verzamelen om enigsinds wat fun en wat sneller te kunnen levellen in WOTLK levert dat als resultaat op.
Maargoed, na uitgelegd te hebben dat ik nu ook wel bezig zal gaan wat PVE gear te verzamelen en ze voorlopig er maar bij moeten neerleggen dat ik in PVP gear met ze mee-raid vonden ze het prima. Nu het beste van de avond... Karazhan. Gevraagd in de guild wie er mee wou, bleek dat de helft van de mensen al gesaved was met een PUG, aangezien (en ze raiden al nooit) ze geen guildruns deden richting Karazhan. Met veel pijn en moeite wat members bij elkaar weten te krijgen en vervolgens aangevuld met randoms.
Dat laatste bleek ook gelijk mijn grootste fout te zijn. Ervan uitgaande dat deze mensen iig iets van gear hadden verzameld stond ik ineens oog in oog met onze pala tank. Goh wat een leuke kleuren, eens even inspecten... Op 3 items na, volledig green... Goed geen probleem greens kunnen goed zijn, laten we eens kijken naar de stats. +66 stamina. Euhmmm en verder? Niets.
Goh ja, we hadden al zolang gezocht naar een tank en dit was toch echt het beste wat er uit voortkwam. Goed we nemen hem met alle risico's van dien. Misschien zijn de healers van zo'n kwaliteit dat ze hem up kunnen houden. *kijkt naar de healers* God weer zo'n kleurrijk outfit, laat ik dit keer maar niet inspecten om een totale /wrists te voorkomen.
Verteld de Paladin opeens, ja ik heb een druid maatje die wel MT kan zijn, hij heeft goede gear. Oh ja joh? Wat dan? Oh full epic minimaal t5 enzo. K prima, halen we hem erbij. En idd de druid had zeer nette gear. Okay tanks, sinds dat jullie twee gaan bepalen hoeveel er gepulled gaan worden geef ik jullie assistance om te marken. Druid reageert niet... Ehmm meneer druid gaat u nog marken? Sure! En meneer druid rent in beervorm in een pack van 4. No problem, dat kunnen de healers nog wel aan. SHIT Meneer druid wordt gefeared, het zijn er ineens 10. Hmm nou ja dan snel de priests vertellen dat ze 2 targets moeten shackelen en de elemental shaman zeggen dat hij moet assisten met healen. Ehmm Priests? Yeh sorry, we ran out of the instance cause it looked like a wipe...Orly?!
Wipe 1 een feit. Mr. Druid kunt u nu aub eerst marken en dan pullen? Sure! Mr. Druid rent nogmaals in een pack zonder ook maar 1 target te marken... *zucht* ditmaal was er wel een fearward op de druid gedaan, dus hij bleef staan... ja hij wel, de pala tank alleen niet... hoppa weer 10 mobs... ditmaal bleven de priests wel staan, alleen de rest van de party niet.
Hoppa wipe 2 een feit. 1 priest, "sorry but I'm not wiping anymore cya". Priest leaved de party. Shaman DCed opeens. Druid: "Sorry my brother needs to use the computer now, cya".
K guys, run is over. Zo ga je van MH/BT op farm naar wipen op KZ nog voor de eerste boss

. Lekker weer met beide benen op de grond. *gaat weer terug naar AV om de rest van zijn gear bij elkaar te farmen*