Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 163 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 49.414 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Exitium schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:28:
Right, net /gquit gedaan en Oasis gejoined op m'n pala. Genoeg van endgame raiding, de druk, het geregel en alles. Laatste twee weken door een raidstop en Oasis meeting geen raids gedaan op wat Kara / Gruul na en vond het heerlijk. Uiteindelijk besloten dat ik lekker casual ga, in ieder geval tot WotLK, met wat raids in early T5 enzo.
Hah, ik krijg waarschijnlijk een /gkick uit Xfusion. Ben er nu een dik maandje niet online geweest. :) Vakantie hé. (of ze lezen het hier)

Nee, ik heb het vreemd genoeg wel naar me zin op BE. Alles is weer 'nieuw'. Ook 3 nieuwe classes aan het spelen en Warlock bevalt me heel aardig.

Ga je verder niks met je Mage doen op BE dan?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18

Croga

The Unreasonable Man

Exitium schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:28:
Right, net /gquit gedaan en Oasis gejoined op m'n pala. Genoeg van endgame raiding, de druk, het geregel en alles. Laatste twee weken door een raidstop en Oasis meeting geen raids gedaan op wat Kara / Gruul na en vond het heerlijk. Uiteindelijk besloten dat ik lekker casual ga, in ieder geval tot WotLK, met wat raids in early T5 enzo.
WoW-burnout... je ziet het erg veel de laatste paar weken. Ook de reden dat Serenity gestopt is met raiding, dus in feite /gdisband want er gaan daar een groot aantal leden vertrekken (NiD heeft er al 2 opgenomen).

Er zit een aardige kans in dat ik de komende tijd mijn prioriteiten ook moet verleggen naar minder WoW, meer werk :( Hele leuke opdracht gekregen maar wel aan de andere kant van het land, dus de raid tijd halen (die bij NiD toch al redelijk vroeg ligt) wordt steeds lastiger.

Nou maar hopen dat WotLK niet uit komt terwijl deze opdracht nog bezig is ;)

En voor Ele: Ik hoop dat je de lol in het spel terug weet te vinden joh, niks zo erg als een spel spelen zonder er lol in te hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Croga op 07-08-2008 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:01

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, gisteren nog wat onverwachts plezier gehad. Eerst DM gedaan maar dat ging niet soepel, de party werd iedere keer gewiped bij de level 25 elite kobolden. Daarna maa wat Mage specifieke questes gedaan en moest naat Loch Modan toe (als Human Mage) voor wat dingen te zoeken in een andere mijn. Ik wist nog niet waar de mijn was en werd door een andere speler (Gnome Mage) aangesproken voor te helpen met een quest, in ruil zou mij de mijn worden gewezen.

Anyway, zo gezegt zo gedaan. Twee warrior/Pala gozers van rond level 12 (beide dwergen) en twee mages dus (ik en Gnome). Was wel leuk, wat hakken en meppen (eitje) Daarna doorgegaan naar een andere queste in Loch Modan tegen level 20 Ogre's. Daar kwamen wij een moe gestreden level 19 rogue tegen die zich bij ons aan sloot. Downen van de level 20 ging als een mes door boter zo makkelijk.
Het ging mis bij een level 22 Elite ogre (ons doelwit). De roge en de twee tanks vielen de 2 level 20 ogre's aan die hem begeleidde en ik en de party leidster (de andere mage dus) vielen echter de elite aan. party leidster dood, 1 warrior dood en toen alleen de elite nog over was alleen nog maar met een lvl 13 pala, lvl 19 rogue en ik (lvl 15 mage) tja, ik overleefde het langst zullen we maar zeggen...
Daarna moest ik off omdat het nogal laat was geworden. Jammerr genoeg niet gewonnen, maar wel gelachen.:)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

We hebben nu ook een raidbreak van 2 weken. Op zich wel lekker nu je wat andere dingen kan doen.
Gisteren ben ik meegegaan met een timed ZA run, welke messy maar toch succesvol was. Een bijna wipe op de 3e baas en halverwege wat nutteloze doden resulteerde dat we de Lynx boss met nog minder dan 1 minuut op de timer neer kregen. Helaas heb ik de bearmount niet gewonnen, maar wel een mooie dagger van de Hex Lord (Dagger of Bad Mojo afaik). Nu nog een tweede exemplaar en dan heb ik een leuke DW setje (en als EJ/Cheekeys Spreadsheet mag geloven, het beste DW setje pre SWP)

Verder nog wat gepvp'ed met mijn enhancement shaman. AV was weer verschrikkelijk, desondanks +/- 5500 honor bij elkaar gesprokkeld.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

Gister lekker zitten AV'en :*)
Lekker met de groep mee rushen en healen bij Galv, tower def healing, Drek healing.
Tegen rouges begin ik alleen erg erg weinig, of een alerte healer moet het zien.

Nog 800 honor tot m'n S2 healing shoulders, een hele verbetering ten opzichte van m'n Ravenwing Pauldrons :+
Vanavond maar eens een beetje AV'en en dan gems cutten :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 01:50:
Die recruit a friend gaat het wel heeel erg aantrekkelijk maken om een 'tijdelijk'extra account te maken.

* You and your friend will earn triple the experience when grouped together!
* For every two levels of experience your friend earns, they can grant one level of experience to any one of your characters of lower level than your friend.

Dus je maakt 2 levels 1's.
levelt samen (3x zo snel) + je kan een level 35 van je 'oude account' gratis naar level 70 brengen ?
En de max voor alles is level 60, ook levels geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
-NMe- schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 00:23:
[...]

Het scheelt dat ik voor beiden in mijn huidige guild terecht kan. :P
Het sociale gedeelte van Vision is sinds het vertrek van onze GL een heel stuk geminderd. Het is meer een bedrijf geworden. Daarnaast heb ik mensen in Oasis zitten die ik al sinds 2005 ken, zit liever daarbij dan. :)
junglebeast schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 03:53:
[...]

Hah, ik krijg waarschijnlijk een /gkick uit Xfusion. Ben er nu een dik maandje niet online geweest. :) Vakantie hé. (of ze lezen het hier)

Nee, ik heb het vreemd genoeg wel naar me zin op BE. Alles is weer 'nieuw'. Ook 3 nieuwe classes aan het spelen en Warlock bevalt me heel aardig.

Ga je verder niks met je Mage doen op BE dan?
Weet ik nog niet, mage is niet echt m'n ding met de hoeveelheid manabreaks. :p Kan ook m'n shammy of priest nog gaan levelen op Tura, hangen allebei rond lvl 50-55.
Croga schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 05:13:
En voor Ele: Ik hoop dat je de lol in het spel terug weet te vinden joh, niks zo erg als een spel spelen zonder er lol in te hebben.
WoW burnout niet zozeer, eerder een endraid burnout. Ik heb runs met Oasis gedaan tijdens de Vision raidbreak, en dat beviel zo veel beter. Niet de druk van vier avonden per week 100% presteren, maar op m'n gemakje meespelen, wat Kara/ZA/early T5 raiden en lol hebben. Ik speel en raid als ontspanning en omdat ik het leuk vind, en dat zal ik waarschijnlijk wel terugvinden in Oasis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
-NMe- schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 02:00:
[...]

Het betekent alleen wel dat je 35 euro moet uitgeven voor het WoW + TBC en nog eens minstens een maand moet betalen voor één account (wat natuurlijk een gratis maand voor de andere betekent). Daarna wil je nog een character transfer van je nieuwe account naar je oude. Je bent dus al gauw iets van 50-60 euro kwijt voor dat grapje. :)
Altijd goedkoper als een account kopen met een level 70 <insert class here> :)

Ik heb gisteren een trial accountje gemaakt met daarop een Troll Mage. Je kan namelijk niet direct een TBC trial account krijgen, alleen een Vanilla WoW. Op mijn main account een Blood Elf Mage gemaakt. Met de friends summon (das wel lachen :D) naar de Valley of Trials geteleport.

Na de eerste 2 quests (Boars en Zarkoth meppen) waren ze beide al level VIER. Echt absurd hoe snel dat gaat :) Mijn vriendin heeft een zelfde ding gedaan maar dan met 2 Shamans. Doordat ik haar nog het een en ander heb uit moeten leggen, ook over KeyClone, ben ik nu inmiddels level 8 met alleen de quests in de starting area gedaan te hebben. Quests waar je gewoon 1500 exp voor krijgt. Je rested exp verbruik je niet omdat je toch al extra exp krijgt maar je bouwt het wel op dus!

Per 2 levels die je linked friend levelt kan je een van je lower level characters een level erbij geven. Misschien niet zo heel erg handig maar wel grappig om een extra alt naar level 30 te boosten zonder die te spelen. Je kan namelijk de free levels die je krijgt opsparen voor 90 dagen. Ik denk alleen niet dat het voor bestaande characters geldt, in zoverre, dat je pas extra levels kan toekennen aan een andere character zodra die lager is als je linked-friend character.

Ik gok echter dat je, met meerdere characters die je zo levelt (er zit geen limiet aan) een lower level character wel een heel eind richting de 60 zou kunnen krijgen.

Overigens, om die Zehvra mount te kunnen krijgen moet je linked-friend wel 2 maanden EXTRA game time erbij gekocht hebben, na de standaard 30 dagen gametime die bij een retail account erbij komt. Laat dat nou net een gamecard periode zijn? :)

Anyway, vanavond ga ik lekker verder met mn dualbox en eens zien hoe snel ik voorbij mn Priest (lvl 43) ben :)
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 01:50:
Dus je maakt 2 levels 1's.
levelt samen (3x zo snel) + je kan een level 35 van je 'oude account' gratis naar level 70 brengen ?
Je kan wel met 2 level 1's beginnen, levellen naar 35, en dan met dat character van je oude account verder gaan. Daarna krijgt die namelijk ook gewoon de triple experience. Van de levels die je gratis krijgt kan je dan je vorige level 1 die je tot level 35 hebt geleveld upgraden. Op deze manier kan je veel alts heel snel naar level 60 krijgen denk ik zo. Alleen zal je dat wel binnen die 90 dagen moeten doen want zo lang duurt de link tussen beide accounts :)

[ Voor 13% gewijzigd door redfoxert op 07-08-2008 09:33 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Lief dagboek,

Gisteren ingelogd om wat verder te levellen, maar op het moment dat ik online kwam waren ze inguild nog 1 persoon aan het zoeken voor ramparts. Ondanks dat ik level 65 ben, gaf ik toch aan dat ik wel meewou. Wat zijn guild groups toch leuk! Op een klein uurtje door Ramparts heen gerend, lekker snel en geen problemen. Moest wel op DPS letten met een lvl 61 tank.

Of we nadien ook niet blood furnace erbij zouden nemen. Waarom ook niet? Desondanks de lvl 61 tank en de level 60 healer (en nog een level 60 DPS) ging blood furnace er ook lekker door (dat wil ik nog wel eens met een PuG zien gebeuren).

Nadien nog wat zitten nalullen en dan maar gaan slapen. Weinig XP gehaald, dus nog altijd in het begin van level 65 blijven steken, maar wel een hoop lol gehad. En daar draait het gamen toch nog altijd niet om. Niet om zo snel mogelijk naar 70 te racen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
redfoxert schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:29:
[...]

Altijd goedkoper als een account kopen met een level 70 <insert class here> :)

Ik heb gisteren een trial accountje gemaakt met daarop een Troll Mage. Je kan namelijk niet direct een TBC trial account krijgen, alleen een Vanilla WoW. Op mijn main account een Blood Elf Mage gemaakt. Met de friends summon (das wel lachen :D) naar de Valley of Trials geteleport.

Na de eerste 2 quests (Boars en Zarkoth meppen) waren ze beide al level VIER. Echt absurd hoe snel dat gaat :) Mijn vriendin heeft een zelfde ding gedaan maar dan met 2 Shamans. Doordat ik haar nog het een en ander heb uit moeten leggen, ook over KeyClone, ben ik nu inmiddels level 8 met alleen de quests in de starting area gedaan te hebben. Quests waar je gewoon 1500 exp voor krijgt. Je rested exp verbruik je niet omdat je toch al extra exp krijgt maar je bouwt het wel op dus!

Per 2 levels die je linked friend levelt kan je een van je lower level characters een level erbij geven. Misschien niet zo heel erg handig maar wel grappig om een extra alt naar level 30 te boosten zonder die te spelen. Je kan namelijk de free levels die je krijgt opsparen voor 90 dagen. Ik denk alleen niet dat het voor bestaande characters geldt, in zoverre, dat je pas extra levels kan toekennen aan een andere character zodra die lager is als je linked-friend character.

Ik gok echter dat je, met meerdere characters die je zo levelt (er zit geen limiet aan) een lower level character wel een heel eind richting de 60 zou kunnen krijgen.

Overigens, om die Zehvra mount te kunnen krijgen moet je linked-friend wel 2 maanden EXTRA game time erbij gekocht hebben, na de standaard 30 dagen gametime die bij een retail account erbij komt. Laat dat nou net een gamecard periode zijn? :)

Anyway, vanavond ga ik lekker verder met mn dualbox en eens zien hoe snel ik voorbij mn Priest (lvl 43) ben :)
Hahaha wel erg cool dit. Heb ook net een 2e accountje aangemaakt en ga vanmiddag wel ff een Battle Chest + Game Card halen. Zijn we meteen klaar voor een paar maanden

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

-NMe- schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 02:00:
[...]

Het betekent alleen wel dat je 35 euro moet uitgeven voor het WoW + TBC en nog eens minstens een maand moet betalen voor één account (wat natuurlijk een gratis maand voor de andere betekent). Daarna wil je nog een character transfer van je nieuwe account naar je oude. Je bent dus al gauw iets van 50-60 euro kwijt voor dat grapje. :)
Meh, valt wel mee.
Die eerste maand gratis claimen. je doet gewoon de 10 dagen test downlaoden en installeren van Blizzard. Daarna installeer je de volledige versie en doe je kostenloos de account upgraden en de beloofde gratis maand is ook gratis (dus zonder eerst prepaid nodig te hebben ofzo).
Maar of dit ook kan bij die deal...

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
winkelwagen schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 00:27:
Vandaag 7 uur battlegrounds gespeeld, en alleen 1 ab en 1 av gewonnen. Wat een teleurstellende dag.

Op een gegeven moment stonden we in wsg tegen alleen maar T6 mensjes allemaal van dezelfde server. Naja, dan krijg je in /bg dus mensen die roepen van laat ze maar winnen enzo.

Ik hoop dat het weer veranderd, want balans was ver te zoeken vandaag.
oh yea premades ftw :D

gister avond nog lekker met ze 5jes BG geganged 5x gaat gewoon ziek.. AB nod naar nod springen ieder 30+HK's en de rest van de medespelers tops 5 HK's haha te droog ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Lief dagboekje,

Nou, daar waar ik gisteren in de daily HC echt de baggerste PuG ooit had, had ik vandaag echt een zeer lekkere PuG. De dialy HC was weer Sethekk en we vlógen er echt doorheen. De tank hield er een lekker hoog tempo in en de healer was ronduit fantastisch. Ook nog een mooi blauw broekie kunnen looten (ik zit hier firewalled, dus ik kan hem ff niet linken, in m'n sig staat een link naar m'n armory), dus ik ben eindelijk helemaal van m'n greenies af (yay :D).

Daarna een Kara PuG gejoined (het was al wel laat). Ging ook redelijk lekker. Wel redelijk vaak gehad dat er per ongeluk wat extra mobs gepulled werden, maar we kwamen er telkens goed uit. Resultaat: Attumen, Moroes, Maiden, Big Bad Wolf (alle 4 one-shot) en Nightbane (in 3 tries) down. Vanavond gaan we hopelijk verder met de Curator. Ik had aardig mazzel met m'n rolls. Van Attumen 2 leuke items geloot. Eentje moet ik nog gemmen en equippen (een cloak als ik me niet vergis), van die andere (wrists) ben ik bang dat m'n huidige blauwe bracer toch nog wat beter is, dus die ga ik waarschijnlijk DE'en. Ook nog een leuk tailoring pattern geloot (altijd leuk voor wat extra inkomsten) en honored met de Violet Eye, dus ook de bijbehorende ring.

Edit: Oh jah, en alles bij elkaar natuurlijk weer 14 badges :).

Al met al een lekker productief en leuk avondje :).

Op een handjevol mindere ervaringen na (zoals gisteren bijvoorbeeld) vind ik het echt erg leuk om te PuG'gen (ik kan ook niet anders aangezien ik in een social guild zit met weinig organisatie). Je speelt met veel verschillende mensen samen en vaak kun je er veel lol aan beleven.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren extreem veel plezier gehad met een guildmate. Hij op zijn UD rogue ik op mijn rogue en toen AB in. Zo snel mogelijk voor stables gaan om de Alliance wat te ontwrichten. Zodra het op een overwinning leek bleven we rustig defenden van de stables, leek het op een loss dan gewoon 1 slachttoffer uitzoeken voor multi-gank :D. Zo ook een gnome mage genaamd Skilzo. Toen de BG voorbij was stond hij 3-18 :x. Niet gewonnen maar wel enorm gelachen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Zitter er trouwens tweakers op de Server: Terenas??

Zou wel geinig om dat eens te questen met wat medetweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Wel flauw, dat 3x xp voor trial account buddy's. Als straks nieuwe servers openen met WotLK ben je eigenlijk verplicht zo'n trial account buddy te nemen omdat je anders nooit de race naar 80 kan winnen. Tot level 60 gaan de buddy's (dualboxen zelfs wellicht) 3x zo hard.

Hoop dus wel dat dit alleen geldt bij servers ouder dan x maanden.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Nou nou gisteren besloten maar weer eens een Kara run te doen met mijn gilde.
Word gewoon 4 keer outrolled op ups. =) Op zich niets mis mee, echter gingen er DRIE
naar een ALTje van iemand.
Wat is bij jullie de policy in de guild?
Buiten het feit dat het een ALT was voor iemand en mijn main mee was heeft hij natuurlijk ook
recht op drops, maar om hem 4 keer mee te laten rollen en er drie te laten winnen?
Imo zou er iets opgezet moeten worden om de mensen te blijven stimuleren om mee te gaan, want nu
gaat er goede loot voor een main aan zijn neus voorbij omdat een alt 4 keer mee mag rollen.
Wellicht maar eens opperen bij ALTjes dat ze slechts 1 keer mogen looten oid. Is dit te realiseren
en buiten dat zinvol?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 23:28
Thrillseeka schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 17:29:
[...]

weet niet welke neck jij precies bedoelt maar voor een shadowpriest pve is denk ik de neck die ik gebruik 1 van de beste: http://armory.wow-europe....l?r=Wildhammer&n=Llewella

dus deze neck: http://armory.wow-europe.com/item-info.xml?i=30666
Ik bedoel de de Guardian's Pendant of Subjugation (S4 non set PVP item). Ik kan je link nu niet openen, maar ik denk dat je de Ritssyn's Lost Pendant bedoelt. Deze gebruik ik ook bij gebrek aan honor points, maar de PVP neck is echt beter en makkelijker te krijgen. Sterker nog, het is tot je in SWP komt de beste SP neck beschikbaar.
De Shattered sun neck is ook beter dan de Kara trash neck, zeker als je aldor bent (120 spelldmg on proc) maar als je scryer bent is hij nog steeds goed (Arcane bolt van ca, 300-400 dmg, die kan critten).

Source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
RaDKiLL schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:24:
Word gewoon 4 keer outrolled op ups. =) Op zich niets mis mee, echter gingen er DRIE
Buiten het feit dat het een ALT was voor iemand en mijn main mee was heeft hij natuurlijk ook
recht op drops, maar om hem 4 keer mee te laten rollen en er drie te laten winnen?
Imo zou er iets opgezet moeten worden om de mensen te blijven stimuleren om mee te gaan, want nu
gaat er goede loot voor een main aan zijn neus voorbij omdat een alt 4 keer mee mag rollen.
Wellicht maar eens opperen bij ALTjes dat ze slechts 1 keer mogen looten oid. Is dit te realiseren
en buiten dat zinvol?
Gewoon de RL laten zeggen dat 't wel zo sociaal is dat ze eens passen. Als alt X voor de 2e keer een item pakt dat iemand mainspec nodig heeft, geef ik em daar meestal ook aan (mainspec dus). Gewoon beetje met hersens verdelen imo :P

Gisteren ook weer Karatje gedaan, het ENIGE item dat ik nog nodig heb (naast Mongoose natuurlijk), de shoulders van Nightbane, dropten weer niet... die dingen zouden Legendary moeten zijn. En Moroes zou ook een schop onder z'n reet moeten krijgen :'(

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 07-08-2008 10:37 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
en buiten dat zinvol?
Altsje hebben bij ons de laagste prio, zelfs social members die een keer mee worden genomen gaan nog voor op alts.

Als er mensen zo nodig hun alt willen voor zien van eplixxxx, dan moeten ze lekker afwachten en als niemand het wil kunnen we nog kijken of die alt het dan krijgt (Sharden voor zn neus is ook wat >:) )

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Kara imo is gewoon passfest. Ben gewoon aardig over het algemeen dropt het spul vaak zat, kan er echt niet tegen dat mensen meegaan op alts en dan ook nog es alles leegjatten. Als de RL gewoon ff nadenkt en ziet dat X al een item heeft geef 't dan aan Y zodat iedereen happy is, etc etc.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en buiten dat zinvol?
In mijn guild maakten we gebruik van wishlists. 3 items op je wishlist en mains hebben altijd prioriteit boven alts. Zodra de raid start mogen wishlists niet meer worden aangepast, zo wel dan vervalt al je recht op loot voor de instance. Wie het item dat dropped het hoogst op zijn wishlist heeft staan wint, zijn het 2 mensen dan /roll. Is het een main en een alt op 1. dan krijgt de main het. Hierdoor kunnen altjes alvast een lijstje maken aan de hand van de lists van de mains en zo ervoor zorgen dat ze 100% kans op loot krijgen, mits het dropped uiteraard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
In elke raid guild waar ik in heb gezeten gaat het als volgt:

Mainspec > Raider > Casual raider > Member > Alt > Offspec > Raider > Casual raider > Member > Alt.

Deze afspraken moeten duidelijk en bij iedereen bekend zijn, waardoor het een hoop frustraties voorkomt. Bovendien is het op deze manier het beste voor de raid progress.
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:40:
[...]

In mijn guild maakten we gebruik van wishlists. 3 items op je wishlist en mains hebben altijd prioriteit boven alts. Zodra de raid start mogen wishlists niet meer worden aangepast, zo wel dan vervalt al je recht op loot voor de instance. Wie het item dat dropped het hoogst op zijn wishlist heeft staan wint, zijn het 2 mensen dan /roll. Is het een main en een alt op 1. dan krijgt de main het. Hierdoor kunnen altjes alvast een lijstje maken aan de hand van de lists van de mains en zo ervoor zorgen dat ze 100% kans op loot krijgen, mits het dropped uiteraard :).
Dit lijkt me dan weer wat zuur. ik heb voor BT echt wel meer dan 3 dingen die ik heel graag wil hebben, die ik geen van allen heb zien droppen tot nu toe. Als er dan toevallig een alt mee is die dat ene item wat niet om mijn list past, maar ik wel graag wil hebben, wel op zijn list heeft staan..
Lekker voor je progress.

[ Voor 51% gewijzigd door Nivado op 07-08-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

en buiten dat zinvol?
Ik zit nu ook in een social guild: raiden enkel Karazhan en Zul-Aman. En er wordt nu ook voorzichtig gekeken om Gruul te gaan kietelen, maar wij hebben wel strikte lootregels in die instances en daar staan alts altijd op laagste prio. Wij rollen altijd voor items en eerst mogen de mains needen en pas daarna de alts. Dit wordt volgens mij heel veel gedaan in guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:42:
[...]

In elke raid guild waar ik in heb gezeten gaat het als volgt:

Mainspec > Raider > Casual raider > Member > Alt > Offspec > Raider > Casual raider > Member > Alt.

Deze afspraken moeten duidelijk en bij iedereen bekend zijn, waardoor het een hoop frustraties voorkomt. Bovendien is het op deze manier het beste voor de raid progress.
Dit gaat over een guild van 400 man ofzo? Overigens hoe kun je een raider zijn met een offspec en dan minder rechten hebben dan een Alt... Dan raid je dus volop, maar je zult altijd in mindere gear rondlopen dan een alt...

Edit: Verkeerd opgevat. Je bedoeld dus Holy priests die shadow gear verzamelen. K begrijpelijk.

Maar wat zijn members dan? Casual raider is iemand die af en toe raid, en een member is een mascotte?

Edit 2: Die wishlist gebruik je alleen voor Zul Aman en Karazhan. In BT/MH gebruik je geen wishlist, ik neem ook aan dat je daar niet de raid opvult met alts...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Ik denk dat alt/main verhoudingen heel erg aan het soort guild liggen.....

Een guild wat volledig focus op hardcore raiding en progression heeft zal veel hogere prioriteit aan mains geven dan een guild wat vooral voor de gezeligheid speelt. Binnen een "casual" guild zou ik zelfs niet over mains/alts kunnen spreken, 4 van mijn karakters zijn ieder even belangrijk zolang er niet hardcore geraid wordt.

Maar persoonlijk ben ik er, onafhankelijk van alt/main status, altijd erg voor om te stellen dat als je al een epic gewonnen hebt, je de volgende drop minder prioriteit krijgt. Eerste keer gewoon rollen, degene die wint laat de volgende aan een ander. Zeker binnen een casual guild is dat nog belangrijker aangezien het contact met de andere spelers ver boven progression gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bij ons geldt voor Kara: ben je mee, dan heb je evenveel recht op alle loot als alle anderen die mee zijn. Alt of main boeit in dat geval niet, omdat Kara zo simpel te farmen is. Hetzelfde geldt voor ZA. We kijken bij beiden overigens wél naar main- en offspec, dat is dan wel weer zo eerlijk. :)

Voor alle 25-man instances is het wat lastiger om een groep samen te krijgen, en daar geldt inderdaad main > social > alt > offspec.

Overigens zijn die discussies met main/offspec altijd vervelend voor een feral druid. Als feral druid wordt van je verwacht dat je in een raid zowel DPS't als tankt, afhankelijk van de boss encounter en trash. Je wordt dus geacht twee complete gear sets compleet te houden. (En dan heb ik het nog niet over Hydross-resistance gear en fire- en shadowresistance gear.) Tóch is er altijd wel een shaman of een rogue die klaagt als je wil rollen op Berserker's Call, de beste feral DPS trinket in de game. Zolang er van mij verwacht wordt dat ik kan DPS'en én tanken is feral DPS geen offspec en zal ik altijd op betere gear rollen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
In Vision is het main > alt > offspec, in Oasis mogen alts gewoon rollen. (maar daar nemen we alleen alts mee als we het echt nodig hebben om een run te kunnen houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Frodo19 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:12:
Zitter er trouwens tweakers op de Server: Terenas??

Zou wel geinig om dat eens te questen met wat medetweakers :)
zit samen met een medetweaker in de guild die ik hier heb leren kennen (ajampaniki)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

DarthDavy schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:46:
[...]

Ik zit nu ook in een social guild: raiden enkel Karazhan en Zul-Aman. En er wordt nu ook voorzichtig gekeken om Gruul te gaan kietelen, maar wij hebben wel strikte lootregels in die instances en daar staan alts altijd op laagste prio. Wij rollen altijd voor items en eerst mogen de mains needen en pas daarna de alts. Dit wordt volgens mij heel veel gedaan in guilds.
Hmm, bij ons word er eigenlijk niet echt onderscheid gemaakt tussen mains en alts. Wat betreft raids gaat er toch meestal mee wat nodig is. Bij ons is het eerst mainspec roll, als niemand een item wil hebben voor mainspec, dan een offspec roll. En in principe maar 1 item looten per raid, tenzij niemand anders een item nodig heeft. Werkt tot nu toe prima voor ons, maar wij komen ook niet verder dan Kara, ZA en Gruul, vooralsnog.
-NMe- schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:47:
[...]

Bij ons geldt voor Kara: ben je mee, dan heb je evenveel recht op alle loot als alle anderen die mee zijn. Alt of main boeit in dat geval niet, omdat Kara zo simpel te farmen is. Hetzelfde geldt voor ZA. We kijken bij beiden overigens wél naar main- en offspec, dat is dan wel weer zo eerlijk. :)

Voor alle 25-man instances is het wat lastiger om een groep samen te krijgen, en daar geldt inderdaad main > social > alt > offspec.

Overigens zijn die discussies met main/offspec altijd vervelend voor een feral druid. Als feral druid wordt van je verwacht dat je in een raid zowel DPS't als tankt, afhankelijk van de boss encounter en trash. Je wordt dus geacht twee complete gear sets compleet te houden. (En dan heb ik het nog niet over Hydross-resistance gear en fire- en shadowresistance gear.) Tóch is er altijd wel een shaman of een rogue die klaagt als je wil rollen op Berserker's Call, de beste feral DPS trinket in de game. Zolang er van mij verwacht wordt dat ik kan DPS'en én tanken is feral DPS geen offspec en zal ik altijd op betere gear rollen.
Daar hebben wij gelukkig weinig last van. Voordeel is ook dat onze GM een druid is, resto dan wel, maar weet wel hoe het in elkaar steekt. En als ik gewoon uitleg dat ik feral ben en dat er van me verwacht word over te schakelen van tank naar dps en vice versa, zal niemand er echt een probleem van maken. Ik ben feral druid, dps en tank gear zijn gewoon beide mainspec. Caster en resto gear is offspec.

[ Voor 45% gewijzigd door DizzyWeb op 07-08-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Cker simpel te farmen. Maar ik ben niet iedere avond beschikbaar. Heeft de rest natuurlijk niets mee te maken. Maar het feit dat de persoon in kwestie al meerdere lvl70 alts heeft en ik slechts 1 toon op 70 zegt natuurlijk ook wel iets.

Ik zal eens voorzichtig een postje wagen op ons forum.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:46:
[...]

Dit gaat over een guild van 400 man ofzo? Overigens hoe kun je een raider zijn met een offspec en dan minder rechten hebben dan een Alt... Dan raid je dus volop, maar je zult altijd in mindere gear rondlopen dan een alt...

Beetje vreemde redenering imo.
Lol, grappige opvatting van het woord offspec. Ik bedoel iets anders dan jij begrijpt denk ik. Ik bedoel met Offspec een andere specc dan je huidige. Voor een Shadow priest id healing gear Offspec gear.
Wat dus inhoud dat een alt resto druid meer recht heeft op healing gear dan een raider balance druid bijvoorbeeld.
Edit, je begrijpt hem al :)

Zowiezo zijn er (bijna) geen "Offspecs" zoals jij bedoelt meer sinds TBC, vrijwel elke spec heeft wel zijn nut ergens voor.
Maar wat zijn members dan? Casual raider is iemand die af en toe raid, en een member is een mascotte?
Ja zoiets, meestal vrienden van ed. in mijn huidige guild heet dat Fanclub :P
Edit 2: Die wishlist gebruik je alleen voor Zul Aman en Karazhan. In BT/MH gebruik je geen wishlist, ik neem ook aan dat je daar niet de raid opvult met alts...
Ah, duidelijk. Er gaan wel eens alt mee, afhankelijk van gear natuurlijk. Ik heb zelf bijvoorbeeld een Prot warrior (ex main) die MH/BT kan MT-en en een SP (huidige main) die ook goed mee kan komen in MH/BT. In SWP guilds, gaan er natuurlijk vaker alts mee naar MH/BT

[ Voor 28% gewijzigd door Nivado op 07-08-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

porn* schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:38:
Kara imo is gewoon passfest. Ben gewoon aardig over het algemeen dropt het spul vaak zat, kan er echt niet tegen dat mensen meegaan op alts en dan ook nog es alles leegjatten. Als de RL gewoon ff nadenkt en ziet dat X al een item heeft geef 't dan aan Y zodat iedereen happy is, etc etc.
Och, ook dat hangt van de guild af. Onze guild raidt T5, T6 en Sunwell (ja, die tel ik apart :P) en Kara is eigenlijk een alt-upgearfestijn. Een guild die nét aan Gruul begint doet dat natuurlijk heel anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Cool :) en welke guild is dat dan? Zit nu met mijn lvl70 hunter (Nehron) en mij Shaman lvl 25 (Maxillian) op de server te spelen.

Zou zeggen voeg me maar toe ;)
BlaSfem0n schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:48:
[...]

zit samen met een medetweaker in de guild die ik hier heb leren kennen (ajampaniki)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Nivado schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:24:
[...]

Ik bedoel de de Guardian's Pendant of Subjugation (S4 non set PVP item). Ik kan je link nu niet openen, maar ik denk dat je de Ritssyn's Lost Pendant bedoelt. Deze gebruik ik ook bij gebrek aan honor points, maar de PVP neck is echt beter en makkelijker te krijgen. Sterker nog, het is tot je in SWP komt de beste SP neck beschikbaar.
De Shattered sun neck is ook beter dan de Kara trash neck, zeker als je aldor bent (120 spelldmg on proc) maar als je scryer bent is hij nog steeds goed (Arcane bolt van ca, 300-400 dmg, die kan critten).

Source
Klopt ik heb hetzelfde probleem maar ben al hard bezig om te werken voor de honor points en de EotS marks voor de neck. Echt een hele nette neckpiece die eigenlijk erg makkelijk te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:54:
[...]

Lol, grappige opvatting van het woord offspec. Ik bedoel iets anders dan jij begrijpt denk ik. Ik bedoel met Offspec een andere specc dan je huidige. Voor een Shadow priest id healing gear Offspec gear.
Wat dus inhoud dat een alt resto druid meer recht heeft op healing gear dan een raider balance druid bijvoorbeeld.
Edit, je begrijpt hem al :)

Zowiezo zijn er (bijna) geen "Offspecs" zoals jij bedoelt meer sinds TBC, vrijwel elke spec heeft wel zijn nut ergens voor.

[...]

Ja zoiets, meestal vrienden van ed. in mijn huidige guild heet dat Fanclub :P

[...]

Ah, duidelijk. Er gaan wel eens alt mee, afhankelijk van gear natuurlijk. Ik heb zelf bijvoorbeeld een Prot warrior (ex main) die MH/BT kan MT-en en een SP (huidige main) die ook goed mee kan komen in MH/BT. In SWP guilds, gaan er natuurlijk vaker alts mee naar MH/BT
We komen er wel uit O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
@ Laylah: Ik denk het ook O+
-NMe- schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:47:
[...]
Dat lijkt mij een questie van duidelijk maken dat er voor sommige classes meerdere mainspecs zijn. Een feral druid moet kunnen dps en tanken, omdat je een variabel antal tanks nodig hebt in een instance, als een Paladin tank ook een beetje kan healen, kan je een extra dps mee nemen op de trash, en zit je niet met een tank teveel en een healer te weinig op de boss. Zo zijn er talloze voorbeelde te verzinnen, mensen moeten gewoon een beetje flexibel leren denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Frodo19 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:58:
Cool :) en welke guild is dat dan? Zit nu met mijn lvl70 hunter (Nehron) en mij Shaman lvl 25 (Maxillian) op de server te spelen.

Zou zeggen voeg me maar toe ;)

[...]
Wel Horde he >:)

voor guild en nicks, zie men sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nivado schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:06:
[...]

Dat lijkt mij een questie van duidelijk maken dat er voor sommige classes meerdere mainspecs zijn. Een feral druid moet kunnen dps en tanken, omdat je een variabel antal tanks nodig hebt in een instance, als een Paladin tank ook een beetje kan healen, kan je een extra dps mee nemen op de trash, en zit je niet met een tank teveel en een healer te weinig op de boss. Zo zijn er talloze voorbeelde te verzinnen, mensen moeten gewoon een beetje flexibel leren denken :P
Dat duidelijk maken is nog moeilijker dan je denkt bij sommige mensen, als je tegen ze wil rollen voor hun loot. ;)

Trouwens, pally tanks kunnen wel wat helpen met healen, maar liever niet. Voor MH nemen we meestal een pally tank, twee feral druids en een willekeurige andere tank mee. Voor bosses heb je in MH nooit meer dan twee tanks nodig, wat betekent dat de pally en de willekeurige tank bosstanks zijn, en de druids op bossfights kunnen DPS'en. :) Al heb ik gisteren wel Anetheron gemaintankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:25
Hmm, ik ben dus bijna 70 met mijn priest en vraag me af of raiden als shadow wel zo zaligmakend is. Ik heb altijd als rogue en mage geraid, maar ik lees dat shadowpriests blij mogen zijn met met 1200-1400 dps en dat valt me een beetje tegen. Nu geven ze wel een damage buff aan de raid en mana aan de party, maar maakt dit ze heel nuttig? Ik wil wel het idee hebben dat ik echt contribute als ik meedoe aan een raid zeg maar. Aan de andere kant lijk healen als holy me ook best leuk, alleen vraag ik me daar bij af of ik wel genoeg DPS overhoudt om es een keer te grinden voor een quest ofzo. Daarbij, voor shadow zijn er aardig wat leuke BoE epics die ik zou kunnen halen, die ik zo 1-2-3 niet voor holy zie.

Wie adviseert? ;)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
-NMe- schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:55:
[...]

Och, ook dat hangt van de guild af. Onze guild raidt T5, T6 en Sunwell (ja, die tel ik apart :P) en Kara is eigenlijk een alt-upgearfestijn. Een guild die nét aan Gruul begint doet dat natuurlijk heel anders. :)
True maar gezien Kara genoeg gepugged wordt is het niet echt nodig om daar de grote egoist uit te gaan hangen en op je alt 4 items te pakken zoals gezegd wordt terwijl iemand anders op main zit en niks krijgt. Magoed ligt ook aan de RL/ML ik probeer 't altijd sociaal te houden :P
Imodium schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:20:
Hmm, ik ben dus bijna 70 met mijn priest en vraag me af of raiden als shadow wel zo zaligmakend is. Ik heb altijd als rogue en mage geraid, maar ik lees dat shadowpriests blij mogen zijn met met 1200-1400 dps en dat valt me een beetje tegen. Nu geven ze wel een damage buff aan de raid en mana aan de party, maar maakt dit ze heel nuttig? Ik wil wel het idee hebben dat ik echt contribute als ik meedoe aan een raid zeg maar. Aan de andere kant lijk healen als holy me ook best leuk, alleen vraag ik me daar bij af of ik wel genoeg DPS overhoudt om es een keer te grinden voor een quest ofzo. Daarbij, voor shadow zijn er aardig wat leuke BoE epics die ik zou kunnen halen, die ik zo 1-2-3 niet voor holy zie.

Wie adviseert? ;)
Je kunt zowel als shadow danwel als holy priest een complete epic set tailoren, dus dat maakt weinig uit. Tuurlijk zijn spriests nuttig, ze zijn primair een manabatterij voor locks/mages waardoor die NOG meer dmg doen. Secundair zijn ze dps class die het nog best aardig doen ook. Je kunt niet top dps willen zijn en daarbij nog eens iedereen z'n mana imba regennen he... ;)

Vraag ligt meer bij jezelf denk ik: wil ik healen of wil ik dpssen? :P

[ Voor 51% gewijzigd door porn* op 07-08-2008 11:27 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Is er trouwens een manier om te controleren welke guilds er zijn in een realm en wat de stats van de guilds zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Imodium schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:20:

Wie adviseert? ;)
Voor holy/healing is er ook de Primal Mooncloth set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
porn* schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:24:
[...]

True maar gezien Kara genoeg gepugged wordt is het niet echt nodig om daar de grote egoist uit te gaan hangen en op je alt 4 items te pakken zoals gezegd wordt terwijl iemand anders op main zit en niks krijgt. Magoed ligt ook aan de RL/ML ik probeer 't altijd sociaal te houden :P

[...]

Je kunt zowel als shadow danwel als holy priest een complete epic set tailoren, dus dat maakt weinig uit. Tuurlijk zijn spriests nuttig, ze zijn primair een manabatterij voor locks/mages waardoor die NOG meer dmg doen. Secundair zijn ze dps class die het nog best aardig doen ook. Je kunt niet top dps willen zijn en daarbij nog eens iedereen z'n mana imba regennen he... ;)

Vraag ligt meer bij jezelf denk ik: wil ik healen of wil ik dpssen? :P
Dat is natuurlijk ook wel zo, alleen is het een beetje vreemd als je gewend bent als rogue dat er verwacht wordt dat je bovenaan de DPS meter staat :). Heb ook aardig wat PuG's gehealed als priest waarin ik dacht "oooh DPS sukkels, sla eens wat harder want zo halen we het niet", da's ook ontzettend vervelend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:24:
Is er trouwens een manier om te controleren welke guilds er zijn in een realm en wat de stats van de guilds zijn?
Het realm forum bezoeken en kijken naar de progress pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Dan maar eens pvp-en ;)
BlaSfem0n schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:07:
[...]

Wel Horde he >:)

voor guild en nicks, zie men sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
Auredium schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:24:
www.wowjutsu.com en www.wowprogress.com zijn ook wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Main gaan altijd voor ALTS , in upgear situaties als het geen upgear is dan voor off-spec of er word gerolled wie de DE mats krijgt ( meestal de gbank ;))

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie hier 2 machinima's die ik heb gemaakt:

http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=84651 (Is een trailer achtige machinima, gemaakt voor mijn guild (Denial))

en

Deze heb ik gister avond pas geupload. Hij is een beetje vaag, maar vind hem wel cool http://www.vimeo.com/1480391

:Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Om ontopic te gaan

sommige bij ons in de guild hebben geen uitgesproke 'Main'. Ik switchte in het verleden meermaals om zo de gaten in te vullen bij de 25 man raids (die nu ff op hold staan met de zomervakantie). Men hunter is de beste gegeared (t5 niveau+), en ik ben ook Hunter officer, maar die komt tegenwoordig niet veel meer van stal. Men sham is een healer en bijna even goed gegeared (goed voor heel T5 niveau te kunnen healen) dus indien nodig raid ik met hem. Men warrior in zen tankperiode kon qua gear heel Kara wel MT'en, en u als fury is hij ook goed genoeg voor heel kara te DPSen (nog wel iets doen aan men Hit, 180 nu). Toen hij nog prot was ook mee OT getanked in Maggie en Gruul.

Onze Progress is nu ook nihil met de zomer, steken nu op eerste bazen SSC (Lurker down, Hydross?) en TK (VR down, Solarian?), en laatste bazen ZA (Zuljin en die priest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Ik krijg het altijd prima voor elkaar video's op te nemen met fraps of iets dergelijks, maar geen 1 editting programa van Sony Vegas of iets dergelijks kan het gefrapsde file importen snap er niks van ( 3x geprobeerd daar niet van )

Lijkt me namelijk erg gaaf filmpje te maken, en denk me pc het ook in redelijke goeie kwaliteit kan maken of omzetten maar tot nu toe snap ik er de "piep" van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Mektheb schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:55:
Ik krijg het altijd prima voor elkaar video's op te nemen met fraps of iets dergelijks, maar geen 1 editting programa van Sony Vegas of iets dergelijks kan het gefrapsde file importen snap er niks van ( 3x geprobeerd daar niet van )

Lijkt me namelijk erg gaaf filmpje te maken, en denk me pc het ook in redelijke goeie kwaliteit kan maken of omzetten maar tot nu toe snap ik er de "piep" van
Dan heb je de juiste codecs niet, deze gebruikt Vegas gewoon om het bestand te openen als ik me niet vergis :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BlaSfem0n schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:54:
Om ontopic te gaan

sommige bij ons in de guild hebben geen uitgesproke 'Main'. Ik switchte in het verleden meermaals om zo de gaten in te vullen bij de 25 man raids
Ja, maar zo gaan de meeste guilds ook gewoon te werk. Je gaat bij ons tenminste mee op de toon waarop je je gesignd hebt. Redden we het daarmee niet om een groep te maken, dan wordt er gekeken of er met alts nog wat te regelen valt. Die alts tellen voor die run dan in elk geval als main. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Imodium schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:03:
[...]

Dan heb je de juiste codecs niet, deze gebruikt Vegas gewoon om het bestand te openen als ik me niet vergis :).
huhm kan iemand die misschien een beetje ervaring heeft met Vegas en Fraps om te edditten etc een linkje sturen in DM voor codec's of iets dergelijks ?

Want ik heb zovaak een filmpje willen maken maar lukte me nooit , kwam altijd uit op Windows Movie Maker >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:15
18 september is de volgende grote migratie uit wow :P

om ze vervolgens weer terug te zien rennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Locks schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:39:
18 september is de volgende grote migratie uit wow :P

om ze vervolgens weer terug te zien rennen
Warhammer er dan al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:15
ja dus maar met 4 steden minder en 4 classes waarvan 2 tanking classes.... beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik ga het niet eens proberen heeft toch geen nut :) , once you get in you cant get out !

Guildwars
Warhammer
Lord of the Rings

Allemaal leuk en aardig maar je mist toch bepaalde dingen in het spel vind ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Locks schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:19:
Ik vraag me af hoeveel mensen een extra accountje gaan openen :P

http://us.blizzard.com/support/article.xml?articleId=20588

een extra mount extra xp enz enz
en het woord powerlvling krijgt een HELE nieuwe dimensie :P
hehe , idd gedaan :p
alts levellen sneller , kan het toch dual bocen & coole mount :)
zo even een battle chest & kaart halen na het werk en dan hopelijk met mijn koe op een zevra rondhobbelen :)

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

dontcare schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:53:
[...]

zo even een battle chest & kaart halen na het werk en dan hopelijk met mijn koe op een zevra rondhobbelen :)
Ik heb eind deze maand nog een weekje vrij :)
Denk dat ik dan een battlechestje haal en een gamecard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:43
Hoe werkt dat dualboxen eigenlijk precies? :?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Pedr0 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:04:
Twee keer WoW opstarten op één pc, een toon op follow zetten bij de andere en gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Omg heb je even, als je het precies wilt weten...

Waar het in grote lijnen op neer komt:

Je hebt 2 of meer accounts van wow en voor elke account een apperte WoW installatie (client) op je pc. Daarnaast heb je software die je key presses naar de verschillende clients stuurd.
Dan maak je bij je andere accounts macro's aan die bijvoorbeeld /assist en /follow bevatten.

Je bestuurd op die manier 2 tot 5 characters (meer wordt zelden gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
-NMe- schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:07:
[...]

Twee keer WoW opstarten op één pc, een toon op follow zetten bij de andere en gaan. ;)
Ja, zo dus precies niet.

Edit: check http://www.wowwiki.com/Dual_box

[ Voor 8% gewijzigd door NickH op 07-08-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Multiboxen is opzich best gaaf maar aan de andere kant haha niks voor mij

probeer nog steeds 2x wow op te starten en dan op scherm 1 WoW en scherm 2 WoW

maar krijg het niet voor elkaar hij opend beide wow's op 1 scherm , en hem met ultra mon al geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar

Heb een Horde en Alliance en dan zou ik dus windowed mode kunnen spelen op beide schermen en gewoon alt tabbe om te wisselen van char .. home made multiboxen ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Mja nadeel aan Windowed spelen is nog steeds die enorme vertraging (ik heb maar de helft van m'n FPS dan ofzo).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Mektheb schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:29:
Multiboxen is opzich best gaaf maar aan de andere kant haha niks voor mij

probeer nog steeds 2x wow op te starten en dan op scherm 1 WoW en scherm 2 WoW

maar krijg het niet voor elkaar hij opend beide wow's op 1 scherm , en hem met ultra mon al geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar

Heb een Horde en Alliance en dan zou ik dus windowed mode kunnen spelen op beide schermen en gewoon alt tabbe om te wisselen van char .. home made multiboxen ? :D
Je moet WoW op winowed mode zetten en dan een van de vensters naar je tweede monitor spelen. Als je dat hebt gedaan kan je het 'm helemaal groot zetten.

Het probleem is dan nog wel de besturing. De kracht van multiboxen is meerdere dezelfde char die je hetzelfde laat doen (misschien op 1 na die healt.)

Waar jij dus op doelt is niet multiboxen maar gewoon meerdere accounts spelen...

[ Voor 4% gewijzigd door NickH op 07-08-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een uitgebreide wiki is te vinden op:
http://www.dual-boxing.com/wiki/index.php/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

-NMe- schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:18:
[...]

Dat duidelijk maken is nog moeilijker dan je denkt bij sommige mensen, als je tegen ze wil rollen voor hun loot. ;)

Trouwens, pally tanks kunnen wel wat helpen met healen, maar liever niet. Voor MH nemen we meestal een pally tank, twee feral druids en een willekeurige andere tank mee. Voor bosses heb je in MH nooit meer dan twee tanks nodig, wat betekent dat de pally en de willekeurige tank bosstanks zijn, en de druids op bossfights kunnen DPS'en. :) Al heb ik gisteren wel Anetheron gemaintankt. :)
Azgalor is mijn bitch in Hyjal als feral ^^
Kaz'rogal is van de pala , Rage , Anetheron kunnen we allemaal tanken indien nodig maar meestal de warior (pala als infernal tank) , archie is ook voor de warior ofc :)

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

-NMe- schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:05:
[...]

Ja, maar zo gaan de meeste guilds ook gewoon te werk. Je gaat bij ons tenminste mee op de toon waarop je je gesignd hebt. Redden we het daarmee niet om een groep te maken, dan wordt er gekeken of er met alts nog wat te regelen valt. Die alts tellen voor die run dan in elk geval als main. :)
Hoe doen jullie dat dan met DKP (als jullie dat hebben). Wanneer iemand bij ons meegaat op een alt mag hij/zij kiezen op welk character hij dan DKP krijgt. Vind dit zelf wel logisch maar ik vraag me even af hoe dat bij andere guilds gedaan word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Wij hebben geen DKP. :p
Gaat dat goed met die manadrain? o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Exitium schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:54:
[...]
Gaat dat goed met die manadrain? o.O
Lijkt me dat hij genoeg gehealed wordt om niet oom te kunnen gaan, Kaz doet best veel dmg. Anders kan je er natuurlijk een SP in de groep bij zetten.

@ Anjk: Aangezien het nog ca. 3 maanden duurt voordat WotLK uit komt is dat natuurlijk geen reden om dat tot 70 door te trekken.

[ Voor 21% gewijzigd door Nivado op 07-08-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat 3x sneller levelen... geld dat maar tot level 60 of tot 70 ivm WotLK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo gisteren eerste keer voet gezet in MH. Meteen de eerste 3 bosses geoneshot dus ging niet verkeerd. Alleen gewhiped op de 4e wave naar de 4e baas toe dus dat was wel jammer.
Verder ging het super goed en lekker. Helaas allemaal waardeloze loot maar het teamwork was super en de sfeer ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
http://forums.worldofwarc...&postId=87646287229&sid=1

Samenvating.

Guild killed KJ, legendary hunter bow dropt, 2 hunters die 2/3 maanden in de guild zitten met 100% att worden door de GM/RL overgeslagen en de bow gaat naar een rogue die vanaf de oprichting in de guild zit (en btw de glaive set heeft).

nowway dat je dat kan goed praten imho.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
TiMMieJ schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:03:
Zo gisteren eerste keer voet gezet in MH. Meteen de eerste 3 bosses geoneshot dus ging niet verkeerd. Alleen gewhiped op de 4e wave naar de 4e baas toe dus dat was wel jammer.
Verder ging het super goed en lekker. Helaas allemaal waardeloze loot maar het teamwork was super en de sfeer ook.
Wij hadden echt een super dag op trash loot in MH gister:

1x Hammer of Justice (/flex) (spell dmg mace)
2x Fire dmg Neck
2x Boots of Devine light (Healing cloth boots)
3x plate bracer plans

Bovendien besloot Azgalor om on te zegenen met 2x Gloves of the Forgotten Conqueror (one for me O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Routed schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:23:

Samenvating.

Guild killed KJ, legendary hunter bow dropt, 2 hunters die 2/3 maanden in de guild zitten met 100% att worden door de GM/RL overgeslagen en de bow gaat naar een rogue die vanaf de oprichting in de guild zit (en btw de glaive set heeft).

Op WoW insider was iedereen ook al panisch over die beslissing, terwijl ik 'm wel gewoon kan begrijpen (waarschijnlijk omdat ik wat (meer?) ervaring heb met het leiden van guilds/raids).

Als ik kon kiezen om een 'troffee' aan iemand te geven die pas 2 maanden in mijn guild zit of iemand die al vanaf het begin mee doet en zich altijd voor 110% inzet, zou ik het wel weten.

Die legendary is imho ook een troffee, en niets meer. Als je KJ op farm hebt hoef je niet meer te gearen voor progress...

Maar dat is mijn mening natuurlijk. Prepares to be flamed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:59:
Dat 3x sneller levelen... geld dat maar tot level 60 of tot 70 ivm WotLK?
Tot level 60 volgens de FAQ. Misschien na de release van WotLK wel tot 70 of pas op een nog later moment. Sowieso gaat de levelling speed omhoog na de release van WotLK van 60 naar 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Niky schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:29:
[...]

Op WoW insider was iedereen ook al panisch over die beslissing, terwijl ik 'm wel gewoon kan begrijpen (waarschijnlijk omdat ik wat (meer?) ervaring heb met het leiden van guilds/raids).

Als ik kon kiezen om een 'troffee' aan iemand te geven die pas 2 maanden in mijn guild zit of iemand die al vanaf het begin mee doet en zich altijd voor 110% inzet, zou ik het wel weten.

Die legendary is imho ook een troffee, en niets meer. Als je KJ op farm hebt hoef je niet meer te gearen voor progress...

Maar dat is mijn mening natuurlijk. Prepares to be flamed :p
Defineer meer ervaring met leiden van raids?

Maargoed, hij is in de handen van die rogue gewoon niet nuttig, er zijn thrown wapens met betere stats voor een rogue.
En die gast heeft met de mh+oh combi zijn beloning voor zijn inzet dubbel en dwars verdiend.

Owja, en hoe denk je dat die hunters zich nu voelen?
Enig idee hoe je loyale mensen kweekt? juist door ze met de juiste tools te belonen voor hun werk, of ze nu 1 dag of 1jaar in de guild zitten.
En die boog is niet de juiste tool voor die rogue, die rogue is gewoon een prime example van een allround wow lootwhore.

Maargoed, blij dat ik niet bij die GM (of jouw for that matter) in de guild zit.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:38:
[...]

Tot level 60 volgens de FAQ. Misschien na de release van WotLK wel tot 70 of pas op een nog later moment. Sowieso gaat de levelling speed omhoog na de release van WotLK van 60 naar 70.
En hoe kun je een level elke 2 levels weggeven aan iemand?

En welke van de 2 moet dat doen? Degene die heeft geinved of is geinved? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Samenvating.

Auw. Dat betekend misdirects in de verdere WoW carierre van die GM : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Routed schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:47:
[...]
En die boog is niet de juiste tool voor die rogue, die rogue is gewoon een prime example van een allround wow lootwhore.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het hier mee eens ben. Als ik met mijn warrior daar was geweest (ik wil die boog natuurlijk ook heel graag) dan hadden die hunters echt hele grote eikels moeten zijn had ik gerolled/geneed op die boog..

Ik vind dit het zelfde als warglaives aan een hunter geven, dat doe je ook niet! (ik weet niet of het uberhaubt kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
[...]

Meer verantwoordelijk geweest voor verdeling van loot.
Maargoed, hij is in de handen van die rogue gewoon niet nuttig, er zijn thrown wapens met betere stats voor een rogue.
Niet nuttig? Niet zo nuttig als op een hunter bedoel je denk ik :)
En die gast heeft met de mh+oh combi zijn beloning voor zijn inzet dubbel en dwars verdiend.
Dat is jouw mening.
Twee woorden: HUNTARD WEAPON!!!111one
Nivado schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:56:
[...]

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het hier mee eens ben. Als ik met mijn warrior daar was geweest (ik wil die boog natuurlijk ook heel graag) dan hadden die hunters echt hele grote eikels moeten zijn had ik gerolled/geneed op die boog..

Ik vind dit het zelfde als warglaives aan een hunter geven, dat doe je ook niet! (ik weet niet of het uberhaubt kan)
GM had gekozen om die bow aan die rogue te geven, niet die rogue. Warglaives hebben "Class: Rogue, Warrior".

[ Voor 29% gewijzigd door NickH op 07-08-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Idd, die bow is een hunter weapon, niet een Rogue/Warrior item. Dus hij behoort naar een hunter te gaan.

Als er geen hunter in de groep zit, kan je hem als trofee aan een Rogue/Warrior geven. Anders behoort dat ding altijd naar een hunter te gaan.

Moest ik in die guild zitten en in de desbetreffende raid, dan deed ik onmiddellijk /gquit, onafhankelijk over het feit of ik nu zelf een hunter of rogue/warrior ben (of nog een andere klasse).

Ik zie in het verhaal gewoon een waardeloze GM/RL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
dontcare schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:53:
[...]

Hmmz, zou dit met terugwerkende kracht kunnen? :P
Heb mezelf een keer gerecruit voor een 2e account O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
[...]

Enig idee hoe je loyale mensen kweekt? juist door ze met de juiste tools te belonen voor hun werk, of ze nu 1 dag of 1jaar in de guild zitten.

Maargoed, blij dat ik niet bij die GM (of jouw for that matter) in de guild zit.
Loyale mensen bestaan niet in een online game als je ze irl niet goed kent en het gras van de buren groener is dan in je eigen guild. Zo heb ik een warrior zonder problemen zien vertrekken naar een Naxx guild ondanks dat het merendeel van de guild hem arcanite bars had verstrekt voor zijn TF.

Ben het er wel mee eens dat die boog absoluut niet naar die rogue had moeten gaan, puur classtechnisch gezien.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
mdmeijer schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:01:
[...]

Loyale mensen bestaan niet in een online game als je ze irl niet goed kent en het gras van de buren groener is dan in je eigen guild. Zo heb ik een warrior zonder problemen zien vertrekken naar een Naxx guild ondanks dat het merendeel van de guild hem arcanite bars had verstrekt voor zijn TF.

Ben het er wel mee eens dat die boog absoluut niet naar die rogue had moeten gaan, puur classtechnisch gezien.
Helemaal met je eens maar nog geen reden om mensen niet te belonen; in dit geval is 3 maanden 100% attendancy genoeg "dedication" (m.i.) dat ik ze zo'n boog zo gegeven had. Edit: mensen die hoppen dat gebeurt gewoon, niet iedereen is zo en als je ze beloont wellicht blijven ze wel.

Wij hebben een paar casuals aardig in T6 etc gedecked en die hebben de smaak goed te pakken, ondanks dat ze nu nauwelijks nog loot nodig hebben komen ze wel gezellig zo vaak mogelijk meeraiden. Mooi toch!

[ Voor 18% gewijzigd door porn* op 07-08-2008 15:11 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

[...]

Da's natuurlijk niet waar, loyale mensen bestaan best in online games. Het is alleen zo verdomd makkelijk in zo'n spel om de egoistische hufter uit te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Om nog maar eens terug te komen op multi-boxing check dit:

http://www.curse.com/articles/details/11781/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Die is een tijdje geleden al langsgekomen. Vind het persoonlijk niet zo'n boeiend filmpje. Knap gedaan hoor, daar niet van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

porn* schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:41:
Mja nadeel aan Windowed spelen is nog steeds die enorme vertraging (ik heb maar de helft van m'n FPS dan ofzo).
Okay, de FPS gaat iets omlaag maar om van de helft te spreken gaat wat ver....

Ik speel normaal altijd windowed op 1440*900. Als ik ga multiboxen draait mijn main op dat scherm en de 4 volgers op 800*600 op het andere scherm. Het toevoegen van 4 extra 800*600 schermpjes kost mij vervolgens geen extra FPS meer (wel opletten dat je zoveel mogelijk addons uit zet bij de followers aangezien geheugen je grootste uitdaging wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
[...]

inderdaad.. je gaat een legendary bow gewoon niet aan een rogue geven..

puur lootwhore.. vriendjespolitiek niks anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samenvating.

Slaat nergens op...
Als die Hunters 100% att. hebben 3 maanden lang, dan hebben ze al wel laten zien dat ze er staan.
Die boog heeft 'hunter' all over it ... je wilt toch ook optimale resultaten in raids?
Zorg dan dat ie naar de juiste class/persoon (tenzij er geen Hunters zijn ofc) gaat, maargoed... vriendjespolitiek etc etc.. tis vaak hetzelfde in die GM/RL officers kliekjes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Ze hadden die boog gewoon voor bepaalde classes moeten maken, net als de glaives. Een hunter kan ook DW'en, maar kan die glaives niet dragen.

* Capa zou stiekem toch wel die boog willen dragen O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Capa op 07-08-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Croga schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:21:
[...]

Okay, de FPS gaat iets omlaag maar om van de helft te spreken gaat wat ver....

Ik speel normaal altijd windowed op 1440*900. Als ik ga multiboxen draait mijn main op dat scherm en de 4 volgers op 800*600 op het andere scherm. Het toevoegen van 4 extra 800*600 schermpjes kost mij vervolgens geen extra FPS meer (wel opletten dat je zoveel mogelijk addons uit zet bij de followers aangezien geheugen je grootste uitdaging wordt)
Kan jij me misschien uitleggen hoe ik 2 wow clients open op 2 verschillende schermen ? het lukt me namelijk maar niet en geheugen is het probleem niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:54:
[...]

En hoe kun je een level elke 2 levels weggeven aan iemand?

En welke van de 2 moet dat doen? Degene die heeft geinved of is geinved? :)
Daar ben ik nog niet helemaal uit :) Vanavond weet ik meer, ook hoe die mount eruit ziet :P
Mektheb schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:31:
[...]

Kan jij me misschien uitleggen hoe ik 2 wow clients open op 2 verschillende schermen ? het lukt me namelijk maar niet en geheugen is het probleem niet :)
Windowed spelen en niet Maximized, daarna een venster naar je andere monitor slepen en weer Maximixed maken.

Eventueel kan je kijken naar multibox progs zoals KeyClone die je toetsaanslagen naar 2 venster kan kopieren :)

[ Voor 41% gewijzigd door redfoxert op 07-08-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
[...]

Yup, 25+ bars waren van mij.

Sindsdien geef ik ook niets meer gratis weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
ramon1984 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:23:
[...]

inderdaad.. je gaat een legendary bow gewoon niet aan een rogue geven..

puur lootwhore.. vriendjespolitiek niks anders...
Vraag ik me af. Hij gaf toch al aan dat die rogue een goede gast is en er niet om vroeg? Er was vast 1 of andere reden dat die RL de bow juist NIET aan die hunters wilden geven, of dat nou gegrond was of niet.

Edit: ik heb ook welles de boog van Prince aan iemand anders gegeven (dps warrior) omdat de hunter die erbij was een enorme tard was, al 4 items had gejat terwijl anderen sommige dingen beter konden gebruiken en hij zelf constant afk was. Ik had em gewaarschuwd, hij luisterde niet, cba to kick, Prince down, bow aan z'n neus voorbij, de jankerd.
Soms is het goed om mensen op hun bek te laten gaan door zoiets. Dat je dat alleen in extreme gevallen doet lijkt me duidelijk. Wat ik wil zeggen: wij kunnen die GL daar niet op beoordelen, in principe gaat zoiets altijd naar een hunter TENZIJ hij er een goede reden voor had die 2 hem niet te geven. Met 100% attendancy over 3 maanden vind ik dat ze zich niet bewezen hebben iig GEEN goede reden nee, maar wellicht speelde er iets anders?

[ Voor 45% gewijzigd door porn* op 07-08-2008 15:37 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Even voor de duidelijkheid...
Als ik een battlechest + 60 dagen gamecard aanschaf en ik met m'n 'main' account een invite a friend doe voor een account. Deze vervolgens registreer op de invite dan krijg ik dus het volgende:
* Zebra mount
Kan ik kiezen op welke toon ik die wil hebben binnen m'n main account?
* extra xp / levels
Hoe werkt dit? Kan ik een alt binnen m'n main account gebruiken hiervoor?

Ik zie door de bomen het bos niet meer :|

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.