-NMe- schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 02:00:
[...]
Het betekent alleen wel dat je 35 euro moet uitgeven voor het WoW + TBC en nog eens minstens een maand moet betalen voor één account (wat natuurlijk een gratis maand voor de andere betekent). Daarna wil je nog een character transfer van je nieuwe account naar je oude. Je bent dus al gauw iets van 50-60 euro kwijt voor dat grapje.

Altijd goedkoper als een account kopen met een level 70 <insert class here>
Ik heb gisteren een trial accountje gemaakt met daarop een Troll Mage. Je kan namelijk niet direct een TBC trial account krijgen, alleen een Vanilla WoW. Op mijn main account een Blood Elf Mage gemaakt. Met de friends summon (das wel lachen

) naar de Valley of Trials geteleport.
Na de eerste 2 quests (Boars en Zarkoth meppen) waren ze beide al level VIER. Echt absurd hoe snel dat gaat

Mijn vriendin heeft een zelfde ding gedaan maar dan met 2 Shamans. Doordat ik haar nog het een en ander heb uit moeten leggen, ook over KeyClone, ben ik nu inmiddels level 8 met alleen de quests in de starting area gedaan te hebben. Quests waar je gewoon 1500 exp voor krijgt. Je rested exp verbruik je niet omdat je toch al extra exp krijgt maar je bouwt het wel op dus!
Per 2 levels die je linked friend levelt kan je een van je lower level characters een level erbij geven. Misschien niet zo heel erg handig maar wel grappig om een extra alt naar level 30 te boosten zonder die te spelen. Je kan namelijk de free levels die je krijgt opsparen voor 90 dagen. Ik denk alleen niet dat het voor bestaande characters geldt, in zoverre, dat je pas extra levels kan toekennen aan een andere character zodra die lager is als je linked-friend character.
Ik gok echter dat je, met meerdere characters die je zo levelt (er zit geen limiet aan) een lower level character wel een heel eind richting de 60 zou kunnen krijgen.
Overigens, om die Zehvra mount te kunnen krijgen moet je linked-friend wel 2 maanden EXTRA game time erbij gekocht hebben, na de standaard 30 dagen gametime die bij een retail account erbij komt. Laat dat nou net een gamecard periode zijn?
Anyway, vanavond ga ik lekker verder met mn dualbox en eens zien hoe snel ik voorbij mn Priest (lvl 43) ben

Je kan wel met 2 level 1's beginnen, levellen naar 35, en dan met dat character van je oude account verder gaan. Daarna krijgt die namelijk ook gewoon de triple experience. Van de levels die je gratis krijgt kan je dan je vorige level 1 die je tot level 35 hebt geleveld upgraden. Op deze manier kan je veel alts heel snel naar level 60 krijgen denk ik zo. Alleen zal je dat wel binnen die 90 dagen moeten doen want zo lang duurt de link tussen beide accounts
[
Voor 13% gewijzigd door
redfoxert op 07-08-2008 09:33
]