Vanmorgen examen gedaan. Onderweg is er nog iemand achterop gereden en had wat file dus voorbereiding was niet ideaal.Stufferdt schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:41:
Daarnaast donderdag examen voor CCSP staan. Druk aan het oefenen met de oefenvragen via ISC2 zelf (app.efficientlearning.com). Merk dat ik langzamer door de vragen moet (gemiddeld tempo; 3 per minuut) en wat grondiger moet lezen.
Om 9.45 begonnen en ik was om 11.35 klaar. Had in totaal 240 minuten de tjjd dus heb minder dan de helft gebruikt. Gevoel was waardeloos. Tijdens het examen me meerdere keren afgevraagd wanneer m’n examen zou worden afgekapt. Uiteindelijk wel (edit: 150 ipv 250) vragen beantwoord.
Veel onderwerpen die niet terugkwamen en enkele die ik niet kende (wss door vorige versie van het boek gebruiken om te leren
De man bij de receptie van de testlocatie had geen resultaat voor me (aldus collega’s is dat normaal wel zo bij ISC2?) dus daar was ik wel teleurgesteld over. Kwam gelukkig eindelijk middag een mailtje in m’n junkmail tegen.
Resultaat: gefeliciteerd, you passed!
Dus nu gaan endorsen en pronken met een nieuwe sticker
I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her