See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Als ik mij niet vergist is die bug er al lang uit gehaald..Frunz schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:08:
[...]Volgens mij is de bug van critical strike nog niet uit de masteries, maw je hebt altijd critical strike (door de bug)
FF opgezocht...
http://www.scribd.com/doc/38723/Diablo-2-Patch?page=27
- Fixed bug with Barbarian Masteries. page 21
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ik heb alleen 1 probleem. Ik heb best een goed systeem; e6600, 2gb, 7900GTO512mb. Maar wanneer ik diablo 2 online speel begint mijn DVD speler af en toe te laden/loeien (je kent dat opstijgende gejank wel) en dan krijg ik erg veel last van happeringen. Zo erg dat ik vaak tijdens een baalrun 5 seconden een bevroren scherm krijg waarna het weer doorgaat. Dan ben ik vaak al dood. Erg frusterend! Is er een mogelijkheid op de laadtijden/perioden/snelheden van de DVD speler te veranderen? Of is er een andere oplossing? Thx!
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Mja, overpriced duped hrsVerwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:24:
[...]
Edit: of zijn cham sur standaard +- 300 fg?
Ik snap niet eens dat mensen e rin trappen, gewoon niet kopen en de prijs zal wel moeten zakken. Waardoor het dupen weer wat minder interessant wordt.
Gewoon alle files kopieeren op hd? Met de laatste patch wel net zo gemakkelijk.FloydRaalte schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:50:
Ik heb onlangs D2 + LoD aangeschaft zodat ik weer eens van die nostalgie kan gaan genieten. Heerlijk wat een sfeer heeft dit spel nog steeds!
Ik heb alleen 1 probleem. Ik heb best een goed systeem; e6600, 2gb, 7900GTO512mb. Maar wanneer ik diablo 2 online speel begint mijn DVD speler af en toe te laden/loeien (je kent dat opstijgende gejank wel) en dan krijg ik erg veel last van happeringen. Zo erg dat ik vaak tijdens een baalrun 5 seconden een bevroren scherm krijg waarna het weer doorgaat. Dan ben ik vaak al dood. Erg frusterend! Is er een mogelijkheid op de laadtijden/perioden/snelheden van de DVD speler te veranderen? Of is er een andere oplossing? Thx!
Verwijderd
Ik gebruik daemon tools voor het inladen van de iso. Geen problemen meer met dvd speler.FloydRaalte schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:50:
Ik heb onlangs D2 + LoD aangeschaft zodat ik weer eens van die nostalgie kan gaan genieten. Heerlijk wat een sfeer heeft dit spel nog steeds!
Same here...Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:58:
[...]
Ik gebruik daemon tools voor het inladen van de iso. Geen problemen meer met dvd speler.
En dit op een laptop pentium 4m 1.6 ghz
[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 12-08-2008 15:11 ]
Ik gebruik deze voor SCL: http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=22035223&f=170MailMan schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:47:
Wat is de url van de site waar alle items staan met eronder de prijs die mensen er ongeveer voor willen betalen. Vaak in ist of pg.
Dacht aan een summon necro in hc
edit: aargh nog te laat ook
[ Voor 14% gewijzigd door Frunz op 12-08-2008 16:52 ]
Precies maar isotje is ook zo gedaan, alleen overbodig met de laatste patch dat wel...Pheno79 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:51:
[...]
Gewoon alle files kopieeren op hd? Met de laatste patch wel net zo gemakkelijk.
Veel van ons gebruiken d2jsp om te traden en daar is de currency in fg (forumgold) vind het zelf stukken beter dan ingame want daar kan je soms 10x game maken voordat er daadwerkelijk iemand in je game komtMailMan schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:47:
Wat is de url van de site waar alle items staan met eronder de prijs die mensen er ongeveer voor willen betalen. Vaak in ist of pg.
Dit is dan de priceguide van SCL, wat jij toevallig ook speelt, omrekenen is zo gedaan alleen is het wel even handig te vermeldenRene59 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:24:
[...]
Ik gebruik deze voor SCL: http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=22035223&f=170
Trouwens kan je altijd mij wel vragen als ik online ben wat iets kost ben met de meeste items wel op de hoogte van zijn waarde
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
1. Meer spelersMailMan schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:41:
Ben je toevallig ook op de hoogte van het probleem dat battle.net zovaak down is voor een paar min. Is dat normaal?
2. Sinds patch 1.12a stuk onstabieler (Mede door punt 1)
3. Mss te vaak char geswitched?
4. Soms dropped bnet gewoon in zijn geheel (Zie punt 2)
Heb je dat nu dan? Zoja dan komt het door te vaak switchen omdat ik je net paar keer in/out zag gaan en ik ben nog ingame
[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 12-08-2008 18:48 ]
( clickable)

Verwijderd
Lucky bastard!Zontar schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:54:
Vandaag dik geluk. Kreeg een soj counter in me game. ik dus blijven hangen. even later update 20 sojs extra verkocht. Ik begon te popelen... nog even later nog meer sojs, en drie minuten daarna DIABLO WALKS THE EARTH!. was voor mij de eerste keer. Vriend laten joinen ingame maar kregen em samen niet dood. op D2jsp gepost en 3 minuten later een lvl 85 pally smiter + lvl 90 assasin in me game. 1 minuut later lag diablo dan eindelijk. beiden hadden ze al de annihilus dus had geen problemen om anni op te pakken. ik identify bij cain.. naja pic says all:
Verwijderd
Goeie keus... ik kan je wel op sleeptouw nemen als je wilt..Cthulhu schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:45:
Spelen hier veel mensen hc? Vind sc eigenlijk saai, en open games in hc vind ik beetje link![]()
Dacht aan een summon necro in hc
*Jebojebojebo2
Dat stond er ook bij hoorpsychoclown schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:36:
[...]
Dit is dan de priceguide van SCL, wat jij toevallig ook speelt, omrekenen is zo gedaan alleen is het wel even handig te vermelden
Bedoelde meer het feit dat hij mogelijk niet bekend is met d2jsp en dus ook op het eerste gezicht niks kan met de fgwaardes
Ach hopelijk krijg ik mijn paladin torch voor zon 400 fg verkocht en dan koop ik een enigma
Heeft geen signature.
Volgens mij word ik omringd door mensen met luck dus zal ik soon aan beurt zijn hoop ik
Ben nu met een MF Meteorb sorc bezig. NM was makkie, maar op Hell lopen zoveel immunes dat ik me afvraag hoe het ooit mogelijk is daar fatsoenlijk doorheen te lopen. FO en CM is maxed maar om nou te zeggen dat deze zoveel dmg doet? Helemaal niet t.o.v. mn Hammerdin. Meteor en FM ben ik nu aan het maxen, maar die Meteor is zo sloom en lastig te richten dat mn Merc binnen een paar tellen dood is.
Is dit normaal?
Oftewel, kan iemand mij morgen rushen?
[ Voor 3% gewijzigd door MailMan op 13-08-2008 01:41 ]
Ik zal wel een een oldie zijn
FO met een maxed CM icm meteor moet gewoon lukken in hell, ik kan geen reden verzinnen waarom niet iig.
FO doet natuurlijk pas echt veel dmg met +colddmg / -coldres ed. maar voldoende om naast meteor te gebruiken. Meteor is sloom maar hoeveel FCR heb je? Dat telt namelijk ook wel een deel voor de snelheid, immers meer FCR en je kan sneller casten (tot op een bepaald punt natuurlijk, FCR breakpoints). Je merc gaat nou eenmaal hard dood op hell zonder beetje lekkere gear sowieso helpt LL heel erg en ook al is de dmg niet heel hoog je kan met LL / def heel ver komen doordat die alleen al de mobs van je lijf af houdt.MailMan schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 01:36:
Nog maar weer eens een vraag.
Ben nu met een MF Meteorb sorc bezig. NM was makkie, maar op Hell lopen zoveel immunes dat ik me afvraag hoe het ooit mogelijk is daar fatsoenlijk doorheen te lopen. FO en CM is maxed maar om nou te zeggen dat deze zoveel dmg doet? Helemaal niet t.o.v. mn Hammerdin. Meteor en FM ben ik nu aan het maxen, maar die Meteor is zo sloom en lastig te richten dat mn Merc binnen een paar tellen dood is.
Is dit normaal?Ik kan me voorstellen dat deze build er meer voor is om Meph, Pindle en andere dingen te runnen inplaats van Mobs te verslaan.
Oftewel, kan iemand mij morgen rushen?
Rushen, bedoel je daarmee morgen of vandaag?
Morgenavond kan ik wel rushen en vandaag heel de dag wel mits ik niet aan het studeren ben
Verwijderd
True, maar FO, FW en meteor zijn volgens mij FCR onafhankelijk en hebben vaste waarden voor ze weer gecast kunnen worden. Tussentijds kun je natuurlijk wel een FCR skill gebruiken tot de delay voor 1 van die skills voorbij is.psychoclown schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 09:31:
[...]
FO doet natuurlijk pas echt veel dmg met +colddmg / -coldres ed. maar voldoende om naast meteor te gebruiken. Meteor is sloom maar hoeveel FCR heb je? Dat telt namelijk ook wel een deel voor de snelheid, immers meer FCR en je kan sneller casten (tot op een bepaald punt natuurlijk, FCR breakpoints). Je merc gaat nou eenmaal hard dood op hell zonder beetje lekkere gear sowieso helpt LL heel erg en ook al is de dmg niet heel hoog je kan met LL / def heel ver komen doordat die alleen al de mobs van je lijf af houdt.
Rushen, bedoel je daarmee morgen of vandaag?
Morgenavond kan ik wel rushen en vandaag heel de dag wel mits ik niet aan het studeren ben
Edit, daarom gebruik ik zelf firewall. Als je een bos of monsters vastgepint hebt met je merc, meteen FW erop, geen delay en meteen dikke damage (10+ K nu). Zelfde als hydra, ziet er erg vet uit, maar is niet zo effectief.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 11:29 ]
Met een meteorb sorc en merc met goede equip, zou je hell solo moeten kunnen runnen.
Ik heb alleen mijn twijfels bij je build met maxed CM. Alles wat je daar boven de 17 levels (incl de extra's van je items) in stopt is niet echt zinvol voor een meteorb sorc, omdat dat alleen invloed heeft op monsters met cold resistance.
Ik heb zelf nu een infinity-nova-ES-sorc. Kan het iedereen aanraden. Ik kan niet alleen hell solo runnen zonder merc (op een enkele light immune unique na), maar het is ook nog eens ontzettend leuk om te spelen. Teleport naar een groep monsters, bzzrt bzzrt bzzrt, next!
Kan vanavond wel even rushen, no problemoMailMan schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 10:42:
Vandaag (woensdag) zou het meest relaxt zijn, ben zo even weg en zie je anders wel online
Het gaat mij vooral om algemene bruikbaarheid om te beginnen met items verzamelen. Sorc teleport gewoon lekker snel en Meph heb je idd snel neer door Static.
Moet waarschijnlijk mn Merc wat hoger lvlen en anders in NM wat items zien te vinden. Wil graag ook een full Tal's setje, heb atm de helm en de orb.
*Davio
[ Voor 3% gewijzigd door Davio op 13-08-2008 19:35 ]
Done, trouwens als iemand me add graag even whisperen ingame / hier plaatsen en welk account je hebt toegevoegd want speel atm eigenlijk alleen op kyozu2 en de friendslist in kyozu zit altijd aan de maxDavio schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 19:35:
Mijn account kan aan het SCL-lijstje toegevoegd worden:
*Davio
Heb gelijk even de Status van een aantal SC'ers veranderd naar inactive.
Ook 2 spelers geadd op kyozu2: Davio, Vince en deTwisj
[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 13-08-2008 19:58 ]
Summon Necro
edit - ieman nog een leuk lowlvl wandje over?
[ Voor 24% gewijzigd door Cthulhu op 14-08-2008 14:16 ]
Verwijderd
joinede zo'n game, waren aan 't mffe
een: get out
ik: this is open game.. turd
ik: pk iedereen = 7 man
iedereen massaal bo vragen bij die barb xD
iedereen hunten op me in river
had bijna 2 pallies neer, tot er een 3de kwam
letterlijk een ghost

En vind het niet eens erg.. heb erg genoten
Verwijderd
denk 't nietCthulhu schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:54:
Ga je nieuwe maken? Zal wel mules hebben, toch?
1 maand en 15 dagen ben ik nog in nld... en dan foetsie voor 6 maanden ofzo
maar blijkbaar had dat kutwijf het ervoor over
(ow, en dat is gewoon n vette knipoog naar haar screenshot, geen belediging ofzo
heb je wel mules? Ik begin ws vanavond weer aan HC, kan wel wat gebruikenVerwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 15:01:
[...]
denk 't niet
1 maand en 15 dagen ben ik nog in nld... en dan foetsie voor 6 maanden ofzo
Hehe mja 92 is aardig te doen, al kom ik steeds maar niet verder tot 92Rene59 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:56:
HnnnngggnegenentachtigDamn dat duurde lang, ik wil niet weten hoe lang nog tot 90
Telkens net dood als ik een heel stuk heb gehad, en dan precies bij bijv. shenk met honderden archers
Haha geweldige actieVerwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:37:
Hehe.. 90 soso dood
joinede zo'n game, waren aan 't mffe
een: get out
ik: this is open game.. turd
ik: pk iedereen = 7 man
iedereen massaal bo vragen bij die barb xD
iedereen hunten op me in river
had bijna 2 pallies neer, tot er een 3de kwam, screen ging black, en in char menu is een vage ding aanwezig...
letterlijk een ghost
[afbeelding]
En vind het niet eens erg.. heb erg genoten10 minuten lang pk-en...
Wel lame maar stieken ook leuk.
RIP Kutwijf...
al 200 fg opgehaald door aan een gast organen te verkopen voor full key set + 20 fg per set ^^. Hij kan het wel missen met zijn 110k fg ~~
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Verwijderd
en nu ook me 87 smiter samen met boom...tollo71 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 17:23:
[...]
RiP Mark![]()
Die SC-lu zullen het nooit begrijpen......
Weet ik veel wat er misging... waren bezig met lilith (ging overigens 20x goed?) ik kon goed life leechen, had 200+ poi res... maar op een of ander manier ging me life 2500 > 0
Oh balen joh!Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:06:
[...]
en nu ook me 87 smiter samen met boom...![]()
Weet ik veel wat er misging... waren bezig met lilith (ging overigens 20x goed?) ik kon goed life leechen, had 200+ poi res... maar op een of ander manier ging me life 2500 > 0bnet heeft de pik op me vandaag
RIP again..
Wie gaat me dan helpen boostenVerwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:06:
[...]
Weet ik veel wat er misging... waren bezig met lilith (ging overigens 20x goed?) ik kon goed life leechen, had 200+ poi res... maar op een of ander manier ging me life 2500 > 0bnet heeft de pik op me vandaag
Maar inderdaad mocht je nog wat mules hebben met leuke items voor sorc, summoner of barba

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
kinders die vragen .....daves2hd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 22:14:
[...]
Wie gaat me dan helpen boosten![]()
![]()
Maar inderdaad mocht je nog wat mules hebben met leuke items voor sorc, summoner of barbaal zal al het leuke sorc spul wel mee dood gegaan zijn. trek het dan eerst uit
ik even blij dat ik geen kind meer ben
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
Wie andersdaves2hd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 22:14:
[...]
Wie gaat me dan helpen boosten![]()
![]()
Maar inderdaad mocht je nog wat mules hebben met leuke items voor sorc, summoner of barbaal zal al het leuke sorc spul wel mee dood gegaan zijn. trek het dan eerst uit
EN voor mensen die weinig tijd hebben
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2008 08:46 ]
Nu weer keys verzamelen, ben benieuwd of ik de rest ook solo aan kan
[ Voor 8% gewijzigd door Rene59 op 15-08-2008 14:29 ]
Even een tip, probeer altijd eerst alle keys te hebben (3x3) voordat je de miniubers gaat killen voor organs. De kans bestaat namelijk dat je de volgende keer nog een keer izual krijgt en dus 2x dezelfde organ. Daarom moet je ze alle 3 doen in dezelfde game..Rene59 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:28:
Vet, ik heb uber izual zojuist solo gedaan (zónder dood te gaan)
Nu weer keys verzamelen, ben benieuwd of ik de rest ook solo aan kan
HAHAHA 1 mooie actie en 1 minder mooiVerwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 21:06:
[...]
RIP to Both
Moet nog steeds mijn eigen char's lvl'en lvl 20 bow / lvl 18 Barb ben alleen veelste druk man..
Tot aan zondag geen tijd, Bah !!!
Weet ik, maar toch bedanktpsychoclown schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:43:
[...]
Even een tip, probeer altijd eerst alle keys te hebben (3x3) voordat je de miniubers gaat killen voor organs. De kans bestaat namelijk dat je de volgende keer nog een keer izual krijgt en dus 2x dezelfde organ. Daarom moet je ze alle 3 doen in dezelfde game..
Izual is makkelijk, Duriel nog makkelijker en Lilith is irritant als je vrijwel geen LL/psnres hebt
Denk dat lilith dan de moeilijkste wordt, aangezien poison voor mij als ES sorc erg vervelend is.
Wat is nu trouwens de beste armor die je kunt gebruiken voor een a2 merc?
Beste is Eth Bugged Forti alleen nog erg duur maar bijv. een Eth Bugged Stone is ook erg lekkerRene59 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:33:
I know I know, maar ik kon gewoon niet wachten
Denk dat lilith dan de moeilijkste wordt, aangezien poison voor mij als ES sorc erg vervelend is.
Wat is nu trouwens de beste armor die je kunt gebruiken voor een a2 merc?
Je hebt al 7 jaar de tijd gehad om te levelenVerwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:45:
[...]
Wie andersZeg maar waar je heen wilt en ik breng je er vanavond weer naar toe.
[...]
EN voor mensen die weinig tijd hebben
Maar goed, de itemhunting is wat doorgeschoten, partyplay is kapot en mensen botten/dupen etc er maar op los. vandaar dat ik mijn interesse verloren heb, ik heb geen reden om een orginele build in een pub te zetten, want dan word je gepk'ed
De builds die ik maakte waren niet voor de itemhunt, maar om het bewijs dat andere builds ook valid zijn. Maar dat is tegenwoordig niet boeiend: hammerdin, eni: klaar.
Guides schrijf je voor jezelf, want ook in deze reeks komt vaker de vraag terug hoe een goede hammerdin eruit ziet dan wat de iasbps van een bowusing assa is
Er zal toch op zijn minst nieuwe content komen om mij terug te halen. of ik moet het zat zijn en mijn cursemancer klaarstomen voor de ubers
Geen zin om over een maand of 2 samen, als in teamPheno79 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:52:
[...]
....
Er zal toch op zijn minst nieuwe content komen om mij terug te halen. of ik moet het zat zijn en mijn cursemancer klaarstomen voor de ubersAls die gast nog niet deleted is by blizzy.
Mijn eerste summoner in pub games geleveld, en met lvl 43 geTPPK'ed.
Zo, ben ik ook weer op de hoogte van de gang van zaken en de maniertjes.
Ik zie dat er voor traden nu een nieuwe currency is, FG ofwel forum gold, en nog wel van jaguar, van D2jsp....... (was dat niet degene die al die botjes schreef?).
Anyhow, ik speel dus nu voornamelijk solo, op HC en ben nu weer met mijn summoner in NM, A5 en bijna lvl 60.
Summoner is untwinked ook best wel sterk, nu eerst wat items zoeken/vinden en dan zien we wel, misschien wel een MF sorc, of een BO barb of een javazon.
Zijn er hier in het forum nog trusted HC spelers?
Cititzen of Ladonia
Welkom welkom, Ik zou zeggen check the playertable in de 3e post van dit topic. Daar staat een lijst met iedere D2 spelende Gotter en of die active is of niet (al ben ik van HC niet zo op de hoogte)sorcees schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:32:
Zo, D2X weer opgepakt, na 3 jaar afwezigheid, en gelijk door naar HC.
Mijn eerste summoner in pub games geleveld, en met lvl 43 geTPPK'ed.
Zo, ben ik ook weer op de hoogte van de gang van zaken en de maniertjes.
Ik zie dat er voor traden nu een nieuwe currency is, FG ofwel forum gold, en nog wel van jaguar, van D2jsp....... (was dat niet degene die al die botjes schreef?).
Anyhow, ik speel dus nu voornamelijk solo, op HC en ben nu weer met mijn summoner in NM, A5 en bijna lvl 60.
Summoner is untwinked ook best wel sterk, nu eerst wat items zoeken/vinden en dan zien we wel, misschien wel een MF sorc, of een BO barb of een javazon.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Je staat nu ook in de playertablesorcees schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:32:
Verwijderd

nu weet ik dus ook waarom ik doodging bij lilith...
cool plaatje?

ja, backpacken in thailand en omstrekentollo71 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 06:14:
[...]
Hehe......![]()
2 chars RiP Mark...... jammer man.
6 maanden weg, zei je? Vakantie?
minderPheno79 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 10:31:
Wie weet. Nu even niet. Volgende week mag ik eindelijk na maanden wachtlijst weer de ziekenhuismolen in
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 01:15 ]
He, lilith zou wel dood gaan naar zo'n novaVerwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 01:12:
[afbeelding]
nu weet ik dus ook waarom ik doodging bij lilith...
cool plaatje?en inderdaad.. veel lagg erdoorheen
[...]
ja, backpacken in thailand en omstreken
[...]
mindersterkte
Thanks, ik ga het weer meemaken bij die bureaucratie wat zich ziekenhuis noemt

of nog beter, je komt maar half door de portal, je ene helft in town, je andere ergens andersPheno79 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 07:34:
[...]
He, lilith zou wel dood gaan naar zo'n nova
Thanks, ik ga het weer meemaken bij die bureaucratie wat zich ziekenhuis noemt
"* has been killed by a portal"
Zou graag mee doen en dan beginnen vanuit Diablo 1tollo71 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 07:57:
[...]
Geen zin om over een maand of 2 samen, als in team, weer eens alle Acts grondig uit te moorden? Wellicht Ironman-style?

Pff, die heb ik nog ergens liggen. Met nadruk op ergensDerr_Hans schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:15:
[...]
Zou graag mee doen en dan beginnen vanuit Diablo 1![]()
Die ga ik niet meer vinden in alle verhuistroep die over drie woonplaatsen ligt
D1 eigenlijk alleen maar solo gespeeld, ik denk dat ik de meeste quests nog wel ken.
Sound like fun, alles in afwachting van D3, over een jaartje of wat......
Cititzen of Ladonia
nu wil ik weer inloggen maar krijg nogsteeds dat me account in gebruik is.
Er staat dat het maar 5 min mag duren maar 1 uur is ondertussen al wel voorbij.
Weet iemand na hoelang je meestal weer kan inloggen?
hmm me game.exe stond nog open in task manager
na killen deed ie het gelijk weer
[ Voor 12% gewijzigd door InfoTracer op 19-08-2008 12:49 ]
Zo zie je maar weer dat je altijd alles op moet rapen, niet?
Hehe yep gelukkig kreeg ik 2 sockets bij socketen anders was het al een stuk minder waardRene59 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:23:
Wow, er is al 3k op geboden
Zo zie je maar weer dat je altijd alles op moet rapen, niet?
Maarja nu zal me luck wel weer moeten rechargen de komende maand voordat ik weer iets leuks tegen kom
Trouwens wel grappig net bij Mephi een Mal rune was blijkbaar nog niet al mijn luck in die ene 6 Bo helm gestopt
Verwijderd
je snapt zelf ook wel dat de items minder beginnen te worden...
meer krijg je niet.... perf anni ligt ook in die richting ... 2.5 k
en tis maar een blauwe helm... accept die 3000 fg maar...

edit: jmod's liggen ook rond 2k fg btw ja, die 97 life maken 't wel leuk natuurlijk, maar in feite heb je er geen zak aan... aangezien wat is 1+ skill extra meer dan normaal? misschien zijn 't wel collectors die 't verkopen op i'net... krijgen ze toch weinig voor... of juist niet...
post eens n trade op ebay

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 22:32 ]
Je wilt trouwens niet weten hoeveel sommige mensen voor perfect stuff over hebben
Maarja die 3k accept ik toch wel meer kan ik er denk ik niet uit persen of er moet opeens iemand online komen met fg teveel
Ja zei dommerick ook al maar kans is klein dat je er zoveel voor krijgt.
Voor die 2 tientjes doe ik de moeite niet vind het leuker om het "ingame/virtueel" te houden
congrats
Slechts een blauwe? Zie niet echt dat dat nog gaat uitmakenVerwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:14:en tis maar een blauwe helm... accept die 3000 fg maar...
[ Voor 62% gewijzigd door Maldred op 19-08-2008 22:52 ]
Verwijderd
psychoclown schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:42:
Vergeet niet dat ik SCL speel he dus prijzen liggen lager, Jmod clean rond de 1k, perfect anni ~ 1.5k.
Je wilt trouwens niet weten hoeveel sommige mensen voor perfect stuff over hebben
Maarja die 3k accept ik toch wel meer kan ik er denk ik niet uit persen of er moet opeens iemand online komen met fg teveel
Ja zei dommerick ook al maar kans is klein dat je er zoveel voor krijgt.
Voor die 2 tientjes doe ik de moeite niet vind het leuker om het "ingame/virtueel" te houden
quote: weasel853,Tue, Aug 19 2008, 08:17pmvouch for this beauty
:wub:
STERFquote: psychoclownkyozu,Tue, Aug 19 2008, 08:23pmThanks but pls [color=red]NN Spam/free bumps![/color]
I payed for this topic, next will get a report

jammer dat het geen HC is...

WEL MET MED TRADEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hehe thanks ook wel trots opMaldred schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:47:
Is een bijzonder leuke helm, zeker met de 2 soc en 93 life
congrats
[...]
Slechts een blauwe? Zie niet echt dat dat nog gaat uitmaken
Ja zag net dat het iemand related to GoT was sorry, niet bij de naam stil gestaanVerwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:53:
[...]
[...]
[...]
STERFmagi k je niet eens vouchen
jammer dat het geen HC is...dude.. 10k fg'z
WEL MET MED TRADEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maarja heb je niet gereport hoor
Matennaaier!!psychoclown schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:57:
[...]
Hehe thanks ook wel trots op
[...]
Ja zag net dat het iemand related to GoT was sorry, niet bij de naam stil gestaan
Maarja heb je niet gereport hoor
Zonder gekheid: congratz! Lekkere vondst hoor.
Off-topic: Psycho, heb je die Conceptronic FullHDMA al gekocht?
Ah, alle drops die ik nooit gehad heb vallen bij jou.psychoclown schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:32:
[...]
Hehe yep gelukkig kreeg ik 2 sockets bij socketen anders was het al een stuk minder waard
Maarja nu zal me luck wel weer moeten rechargen de komende maand voordat ik weer iets leuks tegen kom![]()
Trouwens wel grappig net bij Mephi een Mal rune was blijkbaar nog niet al mijn luck in die ene 6 Bo helm gestopt
Thankstollo71 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 07:17:
[...]
Matennaaier!!![]()
Zonder gekheid: congratz! Lekkere vondst hoor.
Off-topic: Psycho, heb je die Conceptronic FullHDMA al gekocht?
Nee nog niet twijfel al 2 maanden (sinds ik het topic volg)
Jij hebt hem al wel toch? Bevalt zeker super?
Ach bij mij heeft het een maand geduurd voordat er weer iets van meer dan "normale" waarde vielPheno79 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 07:18:
[...]
Ah, alle drops die ik nooit gehad heb vallen bij jou.
Iets van meer dan 250+ fg had ik tot nog toe nooit gevonden dus ben wel trots.
Hehe ja meer unlucky kan je denk ik niet zijnPheno79 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:30:
Bij mij 7 jaarIk ben maar gestopt met de hoop dat er iets goeds zou vallen
Ik ben nog altijd in de veronderstelling dat zelf levelen > dan kopen. Maar ik hoorde van iemand dat dat was veranderd.
Heeft geen signature.
Inmiddels al via d2jsp beantwoord maar misschien ook handig voor andere mensen om te weten.dommerick schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:32:
klopt het trouwens dat het tegenwoordig niet meer uitmaakt of je je merc zelf levelt of dat je hem gewoon koopt?
Ik ben nog altijd in de veronderstelling dat zelf levelen > dan kopen. Maar ik hoorde van iemand dat dat was veranderd.
Het maakt niet meer uit of je zelf lvled of dat je ze op high lvl koopt, koop daarom altijd 80+ dan duurt het niet zo lang met lvlen
Verwijderd

tjeetje

Tja dupers / shoppers he en die houden de prijzen dan ook nog hoog ook nogVerwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:03:
2 weken geleden (ongeveer) nadat ik me ohm vond en verkocht voor 600 fg'z kun je er nu een voor 250 kopen![]()
![]()
![]()
tjeetje
Idd lvl van merc duurt soms langpsychoclown schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:54:
[...]
Inmiddels al via d2jsp beantwoord maar misschien ook handig voor andere mensen om te weten.
Het maakt niet meer uit of je zelf lvled of dat je ze op high lvl koopt, koop daarom altijd 80+ dan duurt het niet zo lang met lvlen
Wat wel uitmaakt bij het merc huren, is in welke moeilijkheid je hem/haar huurt. Een merc van normal is net iets sterker dan van hell. Scheelt niet zoveel maar als je een act2 merc huurt, en je hebt mercs van dezelfde aura in zowel hell als normal, huur hem dan in normal. Dan heeft ie iets van 200 health meer ofzo
Ok dat wist ik niet maar heb toch bijna altijd of def aura merc of cold auraMaldred schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:21:
[...]
Idd lvl van merc duurt soms lang
Wat wel uitmaakt is bij het merc huren is in welke moeilijkheid je hem/haar huurt. Een merc van normal is net iets sterker dan van hell. Scheelt niet zoveel maar als je een act2 merc huurt, en je hebt mercs van dezelfde aura in zowel hell als normal, huur hem dan in normal. Dan heeft ie iets van 200 health meer ofzo
Bij de def maakt het dus uitpsychoclown schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:25:
[...]
Ok dat wist ik niet maar heb toch bijna altijd of def aura merc of cold aura
Dit topic is gesloten.