Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:00:
[...]

rofl :D gooi er maar 600 bovenop :o
Toen ik gistern checkte had Weasel851 maar 0.40 fg. Kun je er weer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quote me zelf even..
Derr_Hans schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:10:
[...]
Tollo, ik geef je 2 maanden :P
tollo71 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:50:
[...]Over een paar maanden waag ik nog wel een poging verwacht ik. Want het duurt nog f*cking lang tot D2 uitkomt :(
Zie je snel tollo :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:36:
Quote me zelf even..

[...]

[...]

Zie je snel tollo :)
Dat zeiden ze van mij ook :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update van mijn chars:

Lvl 76 Ench soso
Lvl 74 javazone
Lvl 75 Bowazone
Lvl 75 Hammerdin
Lvl 88 FO//FW soso
Lvl 88 Summoning necro
Lvl 49 BO baba

Ben sinds kort in het bezit van infinity (polearm) en CoH (MP) voor mijn soso. Zit nu te twijfelen of ik een DF ga halen, want ik vermoed meer te hebben aan mijn enigma. Over de hammerdin heb ik nog een vraagje. Hij is qua skills voor hammer gemaxxed, en zit nu, met items 2 all op 35. Alleen mijn damage lijkt niet toereikend voor hell. Zit nu op t werk maar dacht dat het rond de 2700 was. Nu zag ik laats iemand patsen met zijn damage, maar dit was 17 K ;) Hoe krijg ik dat voor elkaar? Is dat met alles +3 combat en 10 combat skillers ofzo? Dacht namelijk dat ik al redelijk aan mijn max zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:25:

Lvl 76 Ench soso
Lvl 74 javazone
Lvl 75 Bowazone
Lvl 75 Hammerdin
Lvl 88 FO//FW soso
Lvl 88 Summoning necro
Lvl 49 BO baba

Ben sinds kort in het bezit van infinity (polearm) en CoH (MP) voor mijn soso. Zit nu te twijfelen of ik een DF ga halen, want ik vermoed meer te hebben aan mijn enigma. Over de hammerdin heb ik nog een vraagje. Hij is qua skills voor hammer gemaxxed, en zit nu, met items 2 all op 35. Alleen mijn damage lijkt niet toereikend voor hell. Zit nu op t werk maar dacht dat het rond de 2700 was. Nu zag ik laats iemand patsen met zijn damage, maar dit was 17 K ;) Hoe krijg ik dat voor elkaar? Is dat met alles +3 combat en 10 combat skillers ofzo? Dacht namelijk dat ik al redelijk aan mijn max zat.
hammers, alle synergies (vigor, blessed aim) en concentration aura :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja 14k is sowieso makkelijk te halen maar heb je dus wel eni, hoto, spirit pala shield/zaka, leuke pala amu/mara, arach, 2x soj/bk's, magefist/TO gloves voor nog wat fcr, shako en je zit al op 13k zonder skillers. Juiste skills / synergies gemaxed ofc, concentration on insight mercje erbij en gaan met die banaan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:38:
Mja 14k is sowieso makkelijk te halen maar heb je dus wel eni, hoto, spirit pala shield/zaka, leuke pala amu/mara, arach, 2x soj/bk's, magefist/TO gloves voor nog wat fcr, shako en je zit al op 13k zonder skillers. Juiste skills / synergies gemaxed ofc, concentration on insight mercje erbij en gaan met die banaan.
Wist niet dat concentration aura hielp met damage voor hammer ;) Zal m zo gelijk ff aanzetten.. Op hoto en enigma na heb ik verder alles wel compleet. Zaka helpt enorm met 4 skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:48:
[...]

Wist niet dat concentration aura hielp met damage voor hammer ;) Zal m zo gelijk ff aanzetten.. Op hoto en enigma na heb ik verder alles wel compleet. Zaka helpt enorm met 4 skills.
Mja vorige ladder met mijn hammer ook altijd upped um'ed zaka gebruikt maar veel zweren ook bij FCR based hammerdin. Iets inboeten op de dmg maar wel 2x zo snel kunnen hammeren :)
Zal dan ook een FCR based hammerdin maken zodra hr prices droppen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay. Na een tijdje te hebben nagedacht heb ik besloten toch te spelen op de nieuwe ladder. Het doe wel pijn aan mn hart mn oude chars te deleten. Dus ik laat ze bestaan als een fijne herinnering. Als er mensen zijn die ook overnieuw beginnen. Add *Yawn.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:46:
Okay. Na een tijdje te hebben nagedacht heb ik besloten toch te spelen op de nieuwe ladder. Het doe wel pijn aan mn hart mn oude chars te deleten. Dus ik laat ze bestaan als een fijne herinnering. Als er mensen zijn die ook overnieuw beginnen. Add *Yawn.
Wat ga je precies spelen? HCL of SCL?
Want dan kan ik je in de playertable opnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes! Full tal rasha :)
stuk comfortabeler... 300+ MF, en een stuk minder snel dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:55:
[...]

Mja vorige ladder met mijn hammer ook altijd upped um'ed zaka gebruikt maar veel zweren ook bij FCR based hammerdin. Iets inboeten op de dmg maar wel 2x zo snel kunnen hammeren :)
Zal dan ook een FCR based hammerdin maken zodra hr prices droppen denk ik..
Het is niet 2x zo snel. En de breakpoint van hammers is ook met een zaka te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:06:
[...]

Het is niet 2x zo snel. En de breakpoint van hammers is ook met een zaka te halen.
Was maar een voorbeeld, tis mss 1 hammer sneller maar voelt wel stuk sneller.
Zelfde heb ik met mijn lightsorc verschil in bijv. tele met mijn blizzsorc voelt enorm veel sneller en maar iets van 25FCR meer :)
Tuurlijk kun je ook met zaka halen maar met spirit een stuk makkelijker en een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:25:

Lvl 76 Ench soso
Lvl 74 javazone
Lvl 75 Bowazone
Lvl 75 Hammerdin
Lvl 88 FO//FW soso
Lvl 88 Summoning necro
Lvl 49 BO baba

Zulke items en dat dan niet weten :'( Iets dat me ook altijd op d2 forums verbaasde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morew0rk schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:56:
[...]

Zulke items en dat dan niet weten :'( Iets dat me ook altijd op d2 forums verbaasde :)
Blame the guides. Mensen lezen dat hammerdin owned en gaat op zoek naar een guide met dit soort items :+ gelukkig zijn wij er om hem naar het pad van verlichting te brengen en wat orginelere builds te gaan verzinnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 06:41:
[...]

Blame the guides. Mensen lezen dat hammerdin owned en gaat op zoek naar een guide met dit soort items :+ gelukkig zijn wij er om hem naar het pad van verlichting te brengen en wat orginelere builds te gaan verzinnen :+
True, ben eigenlijk alleen gewend om met fw/fo en ench soso, baba, java, smiter en bowa te spelen. De geheimen van de summon necro en hammer pally zijn me nog even ontgaan. Het is niet helemaal mijn schuld, heb mijn pally natuurlijk geprobeerd met alle aura's en het vreemde is dat de extra damage van concentration alleen zichtbaar word in het character screen, en niet als je zoals ik, over de skill knop hovert met je muis ;)
Alhoewel ik vorige ladder ook grief voor pala kon krijgen heb ik alleen stormlash gebruikt. Soms is het leuker om dingen zelf uit te zoeken namelijk maar helaas heb ik daar tegenwoordig te weinig tijd voor.
morew0rk schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:56:
[...]

Dom van me, en ik maar denken dat zon forum was om elkaar te helpen met dingen die je niet wist 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 07:11:
[...]

True, ben eigenlijk alleen gewend om met fw/fo en ench soso, baba, java, smiter en bowa te spelen. De geheimen van de summon necro en hammer pally zijn me nog even ontgaan. Het is niet helemaal mijn schuld, heb mijn pally natuurlijk geprobeerd met alle aura's en het vreemde is dat de extra damage van concentration alleen zichtbaar word in het character screen, en niet als je zoals ik, over de skill knop hovert met je muis ;)
Alhoewel ik vorige ladder ook grief voor pala kon krijgen heb ik alleen stormlash gebruikt. Soms is het leuker om dingen zelf uit te zoeken namelijk maar helaas heb ik daar tegenwoordig te weinig tijd voor.

[...]

Dom van me, en ik maar denken dat zon forum was om elkaar te helpen met dingen die je niet wist 8)7
Niet geheel vreemd want dat is bij alle aura's zo dat zou je opzich moeten weten als je wel familair bent met smiter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 09:18:
[...]

Niet geheel vreemd want dat is bij alle aura's zo dat zou je opzich moeten weten als je wel familair bent met smiter :)
ehm als smiter gebruik ik fanaticism en, als ik heel eerlijk ben, is me dat nooit opgevallen. Toen keek ik waarschijnlijk wel in het character screen ;)
Ging me dan namelijk vooral om ias van fanaticism en cb van items. Laatste stukje life duurde dan ook eeuwig. ;) Maar je bent nooit te oud om te leren ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:17:
[...]

ehm als smiter gebruik ik fanaticism en, als ik heel eerlijk ben, is me dat nooit opgevallen. Toen keek ik waarschijnlijk wel in het character screen ;)
Ging me dan namelijk vooral om ias van fanaticism en cb van items. Laatste stukje life duurde dan ook eeuwig. ;) Maar je bent nooit te oud om te leren ;)
Ja maar doelde meer op het feit dat je daar ook aura gebruikt (fana idd) en je dat dus ook niet op je zeal kon bijv. (aangenomen dat je 1pt smiter was).
Maar goed wat je laatste zin betreft helemaal mee eens en fora zijn er ook om elkaar te helpen imo niet alleen maar discussies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:24:
[...]

Ja maar doelde meer op het feit dat je daar ook aura gebruikt (fana idd) en je dat dus ook niet op je zeal kon bijv. (aangenomen dat je 1pt smiter was).
Maar goed wat je laatste zin betreft helemaal mee eens en fora zijn er ook om elkaar te helpen imo niet alleen maar discussies :)
True ;) maar ik leer elke ladder bij, meestal op de harde wijze. Berserken in chaos sanctuary b.v. is een slecht idee. Melee damage in de throne room bij de 2de wave wacht ik tegenwoordig ook even mee ;) Wist ik veel dat die beesten die mages konden reviven en dat deze in dezelfde seconde im kunnen casten ;) Ook door schade en schande wijs geworden dat mijn tp soso's merc geen high damage wapen moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:17:
[...]

True ;) maar ik leer elke ladder bij, meestal op de harde wijze. Berserken in chaos sanctuary b.v. is een slecht idee. Melee damage in de throne room bij de 2de wave wacht ik tegenwoordig ook even mee ;) Wist ik veel dat die beesten die mages konden reviven en dat deze in dezelfde seconde im kunnen casten ;) Ook door schade en schande wijs geworden dat mijn tp soso's merc geen high damage wapen moet hebben.
Over die high dmg merc weapon ben ik het niet helemaal eens, 9 van de 10 keer kan je IM verkomen door snel weg te tpen en ze van afstand neer te halen. Die ene keer dat die doodgaat revive je hem gewoon en kost wat maar gold in D2 is niet echt een probleem en je merc doet serieus dmg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
psychoclown schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:22:
[...]

Over die high dmg merc weapon ben ik het niet helemaal eens, 9 van de 10 keer kan je IM verkomen door snel weg te tpen en ze van afstand neer te halen. Die ene keer dat die doodgaat revive je hem gewoon en kost wat maar gold in D2 is niet echt een probleem en je merc doet serieus dmg :)
Gaat niet om IM. Da's inderdaad alleen maar lastig....
@HC is het erg link om met een sorc bv door de Durance te teleporten als je merc een high-damage wapen heeft. Als hij in 1x zo'n klote-chuckie kan doodprikken is de kans groot dat je er zelf bent geweest. Mijn remedie: of een low-damage pole, of tijdelijk geen pole als ik op weg ben naar Meph.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Oh lol koop ik net een unid anni, heb ik 2 games later een hot ip te pakken ^^ lekker hoor, eerste DC deze ladder. winst 15/20/10

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:06:
[...]

2700 hammer damage, daar maak ik vrijwel iedereen in hell mee dood, switchte eigenlijk alleen bij bosses ff de concentration aura aan, of in een 8 pplayer party :)

der zijn best veel mensen die een clientside tool gebruiken om heel snel hammers te kunnen spammen

fcr, fhr, fbr, worden allemaal clientside opgeslagen, er is een tooltje voor om dus met base dex maxblock te hebben, en met fcr is het zelfs zo dat je sneller kan spammen als dat normaal mogelijk is, namelijk op de snelheid van een 200fcr sorc...

en tot nu toe undetecteble geloof ik

anyway, ik vind hammerdin niet leuk spelen zonder enigma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:33:
[...]

@HC is het erg link om met een sorc bv door de Durance te teleporten als je merc een high-damage wapen heeft. Als hij in 1x zo'n klote-chuckie kan doodprikken is de kans groot dat je er zelf bent geweest. Mijn remedie: of een low-damage pole, of tijdelijk geen pole als ik op weg ben naar Meph.
Ja dat is waar, teveel SCL minded he :)
mrboomblaster schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:46:
Oh lol koop ik net een unid anni, heb ik 2 games later een hot ip te pakken ^^ lekker hoor, eerste DC deze ladder. winst 15/20/10
Lekker gratz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:17:
[...]

Uhm, beserk is prima in de chaos hoor :? je gaat niet dood aan IM, alles is magic damage, en magic damge is niet physical :P Dus IM = return ...% gotten from physical damage. Dus in dit geval 0. Je bent ergens anders dood aan gegaan, dat kan niet anders. Of per ongeluk geen mana gehad, waardoor je een physical attack deed ipv beserk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:30:
[...]

Uhm, beserk is prima in de chaos hoor :? je gaat niet dood aan IM, alles is magic damage, en magic damge is niet physical :P Dus IM = return ...% gotten from physical damage. Dus in dit geval 0. Je bent ergens anders dood aan gegaan, dat kan niet anders. Of per ongeluk geen mana gehad, waardoor je een physical attack deed ipv beserk.
Juist, ken je manaburn ;) normaal is het vervelend, maar dan is het dodelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
tollo71 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:33:
[...]

Valt toch wel mee? Heb daar nog nooit last van gehad. Je moet gewoon door blijven tele, aan de rand blijven tele en je hebt er geen last van. En als er eentje eraan gaat, dan leef je nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maldred schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 16:53:
[...]

Valt toch wel mee? Heb daar nog nooit last van gehad. Je moet gewoon door blijven tele, aan de rand blijven tele en je hebt er geen last van. En als er eentje eraan gaat, dan leef je nog wel.
ik heb er ook maar 1 keer last van gehad, maar t was meteen genoeg ;) Zels als je langs de randen tp'd kun je nog midden in een groepje fanatcism monsters landen. Zonder een beetje fhr en pech met dolls is het zo afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:29
Hmm als je 2 sessies van Diablo 2 Lod op je pc wil laten draaien (uiteraard met de 2 verschillende keys) heb je de no-cd patch nodig. Is dit de D2 Loader? Zo ja word je dan niet gebanned van de battle.net server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MailMan schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:49:
Hmm als je 2 sessies van Diablo 2 Lod op je pc wil laten draaien (uiteraard met de 2 verschillende keys) heb je de no-cd patch nodig. Is dit de D2 Loader? Zo ja word je dan niet gebanned van de battle.net server?
Nee de no-cd patch is 1.12a, D2loader is van voor 1.12 maar je kun je gebruiken voor de 2e installatie (tenminste als je de methode met 2 installaties hanteert). En tot nog toe wordt je er niet mee gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
psychoclown schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:54:
[...]

Nee de no-cd patch is 1.12a, D2loader is van voor 1.12 maar je kun je gebruiken voor de 2e installatie (tenminste als je de methode met 2 installaties hanteert). En tot nog toe wordt je er niet mee gebanned.
Hmm de 1.12a patch is dus al een no-cd patch? Hij vraagt bij mij echter nogsteeds om de CD. Ik heb atm d2char, d2data, d2exp, d2music, d2sfx, d2speech, d2video, d2xmusic, d2xvideo en d2xtalk in m'n gekopieerde mapje van de install staan. Voor de rest alles gevolgd uit de startpost uitleg, maar werkt helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MailMan schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:18:
[...]

Hmm de 1.12a patch is dus al een no-cd patch? Hij vraagt bij mij echter nogsteeds om de CD. Ik heb atm d2char, d2data, d2exp, d2music, d2sfx, d2speech, d2video, d2xmusic, d2xvideo en d2xtalk in m'n gekopieerde mapje van de install staan. Voor de rest alles gevolgd uit de startpost uitleg, maar werkt helaas nog niet.
Ja ik gebruik ook de methode uit de startpost en is toch aan te raden D2loader te gebruiken want die patch registreerd d=natuurlijk dat er een 2e proces gaat lopen.
Zelf heb ik al die mpq's niet gekopieerd behalve de echt nodige, gebruikte eerst met 1 van de 2 install een isotje van mijn cd's maar sinds 1.12 niet meer nodig gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ben ook nog op zoek naar een Um om Stone te maken. Heb een 4 socketed armor gevonden van ongeveer 460Def, wat natuurlijk verre van hoog is, maar ik heb wat nodig als beginner.

Iemand dit in de aanbieding en zo ja hoeveel kost het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MailMan schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 21:25:
Ben ook nog op zoek naar een Um om Stone te maken. Heb een 4 socketed armor gevonden van ongeveer 460Def, wat natuurlijk verre van hoog is, maar ik heb wat nodig als beginner.

Iemand dit in de aanbieding en zo ja hoeveel kost het?
Zelf zou ik het niet in een niet eth bugged armor maken, desnoods is het een low def eth bugged armor maar nog altijd beter dan een non eth low def one :)
Heb op dit moment geen om aan je te geven maar om je een idee te geven low def eth bugged armor 4socks is ongeveer um waard en um is 2x pul a 40pgms/pul. Iets makkelijker als je bekend bent met d2jsp um = 10fg :)

Trouwens toevallig net een Um van nm hf gevangen ^^

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 06-08-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
psychoclown schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 21:42:
[...]

Zelf zou ik het niet in een niet eth bugged armor maken, desnoods is het een low def eth bugged armor maar nog altijd beter dan een non eth low def one :)
Heb op dit moment geen om aan je te geven maar om je een idee te geven low def eth bugged armor 4socks is ongeveer um waard en um is 2x pul a 40pgms/pul. Iets makkelijker als je bekend bent met d2jsp um = 10fg :)

Hmm ok maar hoe kom je als beginner met 1 char aan een Eth 4 socketed armor die ook nog een beetje fatsoenlijke stats heeft en niet teveel Str req.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MailMan schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 22:33:
[...]

Hmm ok maar hoe kom je als beginner met 1 char aan een Eth 4 socketed armor die ook nog een beetje fatsoenlijke stats heeft en niet teveel Str req.
Ja maar daarom is het juist zonde want je um gaat dan samen met een pul eigenlijk in een worthless armor :) Tis dat ik net mijn freshfound Corpsemourn weg heb gegeven aan rene maar anders had jij die wel kunnen gebuiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
En nog bedankt voor die corpsemourn he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
psychoclown schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:08:
[...]

Ja maar daarom is het juist zonde want je um gaat dan samen met een pul eigenlijk in een worthless armor :) Tis dat ik net mijn freshfound Corpsemourn weg heb gegeven aan rene maar anders had jij die wel kunnen gebuiken.
Ook bedankt voor het gebaar :) Ik vind het nogal lastig om een goed begin te vinden met D2LOD. Heb nu als enige een lvl86 Hammerdin maar m'n items zijn zo slecht dat ik echt veel moeite heb met Hell ACT 3 en hoger. Mn Armor is b.v. slechts een 160def rare ding, maar ik heb gewoon nog niets beters gevonden met m'n Char. En zonder goeie items is het lastig andere goeie items te vinden.

Als iemand me zou willen toevoegen aan de player list in de startpost zou dat ook erg fijn zijn!

Acc: MailManBoer
Char: V-irgo

SCL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Als je wilt kan ik wel even voor je kijken wat ik nog heb liggen. Het zal niet super zijn, maar wellicht heb ik nog wel iets om je op weg te helpen.
(account name: ZTeeVeR)

Mijn Sorcje is onmiddels level 80 en ik zit net aan de 300% MF, op zich begint het nu wel lekker te lopen. (dwz ik kan nog steeds zeer makkelijk NM mephi, dia en baalruns doen. Op zich valt er wel eens wat leuks.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een Mal en een Um van de countess
z7x-aantal keer sol dol thul etc...
en heb nog een meatscraper weg te geven, nog SCLmensen die em nodig hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Als hij hem zelf gaat gebruiken is het wel handig in een non eth armor te zetten.
ITD monsters kunnen raak slaan en je Dura gaat stuk..

Dan moet je hem aan je merc geven en zit jij weer met een crap armor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Euh, dan mag jij die shizzle aan mij verkopen voor dat geld... um = 20 - 25 fg pul 8 - 10 en 40 pg's brengen makkelijk 20 fg op ;) Maar als jij jou prijzen hanteert heb je er hier een vaste klant bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Probleem is gewoon ik kom niet verder met mn huidige gear :P heb ook nog eens slechte blocking omdat ik te weinig Dex heb en met een 160def armor met matige resists erop, loopt het niet lekker.

Als ik nog alleen een UM kan vinden heb ik alle benodigdheden en het wordt dan een armor van 1200def ofzo? En met leuke resists. Het is alleen maar om verder te komen in het spel, neem aan dat ik later nog wel betere dingen kan vinden :P

Of zou ik beter gewoon overnieuw kunnen beginnen met een MF Sorc? (Die dus geen items heeft :P)

[ Voor 11% gewijzigd door MailMan op 07-08-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:23:
[...]

Euh, dan mag jij die shizzle aan mij verkopen voor dat geld... um = 20 - 25 fg pul 8 - 10 en 40 pg's brengen makkelijk 20 fg op ;) Maar als jij jou prijzen hanteert heb je er hier een vaste klant bij!
Hij speelt wel SCL geloof ik. Weet niet of jij HCL speelt. Ben op vakantie geweest dus weet prijzen niet nu. Maar ik vermoed dat dat het probleem is :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:48:
[...]

Hij speelt wel SCL geloof ik. Weet niet of jij HCL speelt. Ben op vakantie geweest dus weet prijzen niet nu. Maar ik vermoed dat dat het probleem is :).
Pff klopt ook ja sc is cheaper, dus als hij sc speelt... verdorie, dat alles daar zo cheap is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:18:
[...]

Pff klopt ook ja sc is cheaper, dus als hij sc speelt... verdorie, dat alles daar zo cheap is ;)
Ik speel voorlopig toch niet meer dus ik kan eens voor je kijken wat ik heb rondslingeren (HCL). Ben je ook actief op het "andere" GoT Diablo forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:21:
[...]

Ik speel voorlopig toch niet meer dus ik kan eens voor je kijken wat ik heb rondslingeren (HCL). Ben je ook actief op het "andere" GoT Diablo forum?
Gratisssss is altijd goed natuurlijk, maar misschien dat je eerst daves2hd, kiirto en soulii kunt helpen, ik heb alleen maar exclusieve dingen nodig :( . Welk andere forum? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het wel bekende i got diablo forum..

Zie startpost :)

Tollo, krijg je al de kriebels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:42:
En nog bedankt voor die corpsemourn he :)
Yo geen probleem had hem anders aan me blizzsorcs merc gegeven maar die staat voorlopig toch te niksen :)
MailMan schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 00:58:
[...]

Ook bedankt voor het gebaar :) Ik vind het nogal lastig om een goed begin te vinden met D2LOD. Heb nu als enige een lvl86 Hammerdin maar m'n items zijn zo slecht dat ik echt veel moeite heb met Hell ACT 3 en hoger. Mn Armor is b.v. slechts een 160def rare ding, maar ik heb gewoon nog niets beters gevonden met m'n Char. En zonder goeie items is het lastig andere goeie items te vinden.

Als iemand me zou willen toevoegen aan de player list in de startpost zou dat ook erg fijn zijn!

Acc: MailManBoer
Char: V-irgo

SCL
Mja mss is het probleem dat je met een hammerdin bent begonnen, die zijn opzich goed met best cheap spul maar moet je wel eerst aan dat cheape spul moeten kunnen komen :)
Hammerdins zijn niet lekkere start chars beter kun je met een summoner of mfsorc beginnen.

Als je geadd wilt worden moet je bij mij zijn, zal je dus zometeen gelijk even toevoegen!
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:01:
Netjes Gz zelf stuk of 30-40 runs gemaakt early ladder met mijn blizzsorc op countess hell maar no luck :'( ko was hoogste dat dropte :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:15:
[...]

Als hij hem zelf gaat gebruiken is het wel handig in een non eth armor te zetten.
ITD monsters kunnen raak slaan en je Dura gaat stuk..

Dan moet je hem aan je merc geven en zit jij weer met een crap armor :P
Dat is waar daar had ik idd niet aan gedacht had alleen stone voor merc voor ogen :P
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:23:
[...]

Ik speel SCL he en jij HCL dusja stuk goedkoper ;)
MailMan schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:46:
Probleem is gewoon ik kom niet verder met mn huidige gear :P heb ook nog eens slechte blocking omdat ik te weinig Dex heb en met een 160def armor met matige resists erop, loopt het niet lekker.

Als ik nog alleen een UM kan vinden heb ik alle benodigdheden en het wordt dan een armor van 1200def ofzo? En met leuke resists. Het is alleen maar om verder te komen in het spel, neem aan dat ik later nog wel betere dingen kan vinden :P

Of zou ik beter gewoon overnieuw kunnen beginnen met een MF Sorc? (Die dus geen items heeft :P)
Mja opzich kan je dat doen maar zou ik je hammerdin natuurlijk gewoon ff laten voor wat het is, wil je best wel wat rushes geven :) Normal, nm en hell zijn allemaal geen probleem.

Zal je vanavond even adden, wordt wrs alleen mijn 2e speelaccount want die eerste zit zoals altijd op de max friends :/
Flapmo schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:48:
[...]

Klopt, en flink actief moet ik zeggen al zal dat over een tijdje wel weer stuk minder worden doordat collegejaar weer begint :)

... Stom zeg drukte per ongeluk op verstuur bericht ipv bekijken en deed toen terug -.-

[ Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 07-08-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Kan iemand me de Andy drop bug uitleggen, want ik volg de uitleg zelf niet helemaal?

"So to activate Andy drop bug, you need to talk with Warriv in the same game when you kill Andy for the first time."

Dus de allereerste keer dat je Andy killed, moet je daarna met Warriv praten om naar Act2 te gaan. Dit zorgt ervoor dat er alle volgende keren dat je Andy killed een Quest Drop is.

Als je dat niet doet de eerste keer, krijg je nooit meer deze quest drop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
psychoclown schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:24:

Mja mss is het probleem dat je met een hammerdin bent begonnen, die zijn opzich goed met best cheap spul maar moet je wel eerst aan dat cheape spul moeten kunnen komen :)
Hammerdins zijn niet lekkere start chars beter kun je met een summoner of mfsorc beginnen.

Als je geadd wilt worden moet je bij mij zijn, zal je dus zometeen gelijk even toevoegen!
edit:
Had eigenlijk mn bovenste bericht willen editen, ik spam hier al genoeg :P

Mhh denk dat je gelijk hebt, vond net op NM Act5 bij Baal een Ruby, Bolts en 2286 gold :'(

[ Voor 7% gewijzigd door MailMan op 07-08-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Ok.
* Rene59 is officieel verslaafd aan d2jsp :P
Met dat handelen vliegen de uren voorbij zeg.
Ik heb nu een complete Tal set (2x ptopazed) liggen, wellicht dat iemand die voor een GoT prijsje over wil nemen? (dacht zelf aan 65 fg voor de hele set als koopje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 20:10:
Ok.
* Rene59 is officieel verslaafd aan d2jsp :P
Met dat handelen vliegen de uren voorbij zeg.
Ik heb nu een complete Tal set (2x ptopazed) liggen, wellicht dat iemand die voor een GoT prijsje over wil nemen? (dacht zelf aan 65 fg voor de hele set als koopje?)
Hehe d2jsp is idd verslavend, weet er zelf alles van :9
Sorry maar ik heb niet nodig, opzich wel aardige prijs al daalt het snel 65fg is tegenwoordig beetje de doorsnee prijs voor full set ;)
Net trouwens nog een LightSk en eindelijk een SosoT gekocht (18/16) doe dan nu officeel 25.6k dmg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

gogo voor mijn 41k lightdmg max break fcr (cast breaks die onder de 210 break, dacht 126?) en -60% (+/-) lightres en merc met infi erbij. Was wel saai alleen :x. Later dus ook maar een 500mf soso van gemaakt. Doe je nog steeds 10k dmg en met bolts liggen bazen in 2sec. Heb je meer aan ;(.

//edit
morgen in delft, niet vergeten ff alles in te loggen :x

[ Voor 10% gewijzigd door Flapmo op 07-08-2008 20:34 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 20:33:
gogo voor mijn 41k lightdmg max break fcr (cast breaks die onder de 210 break, dacht 126?) en -60% (+/-) lightres en merc met infi erbij. Was wel saai alleen :x. Later dus ook maar een 500mf soso van gemaakt. Doe je nog steeds 10k dmg en met bolts liggen bazen in 2sec. Heb je meer aan ;(.

//edit
morgen in delft, niet vergeten ff alles in te loggen :x
Hehe ja daarom ga ik voor een gebalanceerd build :)
Heb laatst al infi gekocht en laat het bij 3 Sks denk ik want gheeds zit erbij en moet nog wat ruimte hebben om stuff op te pakken, pak namelijk ook veel rares op voor gold om te gamblen :)
Als de runeprijzen weer wat dalen eens een Lo kopen om een leuke eth bugged forti van te maken :)
Mf zit ik rond de 300 wat wel genoeg is imo, vorig laddern mijn blizzsorc vooral mf gehad nja kan niet zeggen dat ik zoveel meer vond met 650mf die heb ik toen ook teruggeschaald naar 500mf en 1.2kdmg meer :)

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 07-08-2008 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Psycho en Domm nogmaals hartelijk bedankt voor de hulp, het loopt nu al wat lekkerder :) Morgen maar met MF sorc beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MailMan schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:14:
Psycho en Domm nogmaals hartelijk bedankt voor de hulp, het loopt nu al wat lekkerder :) Morgen maar met MF sorc beginnen.
Geen probleem als je rush wilt met je sorc moet je het maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 20:44:
[...]

Hehe ja daarom ga ik voor een gebalanceerd build :)
Heb laatst al infi gekocht en laat het bij 3 Sks denk ik want gheeds zit erbij en moet nog wat ruimte hebben om stuff op te pakken, pak namelijk ook veel rares op voor gold om te gamblen :)
Als de runeprijzen weer wat dalen eens een Lo kopen om een leuke eth bugged forti van te maken :)
Mf zit ik rond de 300 wat wel genoeg is imo, vorig laddern mijn blizzsorc vooral mf gehad nja kan niet zeggen dat ik zoveel meer vond met 650mf die heb ik toen ook teruggeschaald naar 500mf en 1.2kdmg meer :)
Wat is dat met die bugged armors? Ik heb er wel eens iets van gelezen, maar wat houd het precies in? Je krijgt, als ik het goed begrepen heb, door op een bepaalde manier te socketen/runeword te maken, een pleur def erbij?

Ik heb namelijk nog een 3 sox eth dusk met 453 def (even uit mijn hoofd). Geen superior helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 07:49:
[...]

Wat is dat met die bugged armors? Ik heb er wel eens iets van gelezen, maar wat houd het precies in? Je krijgt, als ik het goed begrepen heb, door op een bepaalde manier te socketen/runeword te maken, een pleur def erbij?

Ik heb namelijk nog een 3 sox eth dusk met 453 def (even uit mijn hoofd). Geen superior helaas.
Tis heel simpel, men neme een eth armor met zo hoog mogelijk def (maar alle defs zijn mogelijk uiteraard). Moet 0 socks hebben en niet superior zijn. Recipe voor de Armors is tal thul ptopaz + armor.
Hierdoor krijg je sockets met dezelfde kans als larzuks (dus 50% kans op 4sockets) en de def gaat met 50% omhoog dus def x 1.5.
De duurste daarvan zijn Sacred bugged armors met 13xx def, zelf heb ik laatst een eth hellforge plate gevonden met 776 def wat dus 1164 def zal worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
larzuks geeft altijd de max sockets die het item kan hebben, alleen het item level heeft invloed op het aantal sockets. Ook krijg je bij larzuks geen def bonus, dat krijg je alleen met de cube formule.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 17:12:
larzuks geeft altijd de max sockets die het item kan hebben, alleen het item level heeft invloed op het aantal sockets. Ook krijg je bij larzuks geen def bonus, dat krijg je alleen met de cube formule.
Ja dat zeg ik maar de kans op max sockets is niet 100%, je hebt 1/6e kans per socket. Gezien een armor max 4 sockets kan hebben is de kans op 4 sockets 1/6e + 1/6e van 5e socket + 1/6e van 6e socket = 50% kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:01:
heb je die meatscraper nog? ;)

scl *TheCross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:50:
[...]

heb je die meatscraper nog? ;)

scl *TheCross
dat weet ik na het weekend, er loopt een optie op :)

inmiddels ook een Gheeds gevonden bij Countess, een IK-hammer, een Aldur's "helm", en 1 of ander assassin ding... geen bijzondere runes verder, maar met die Gheeds ben ik erg bij, al is het maar 24%MF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:11:
[...]

dat weet ik na het weekend, er loopt een optie op :)

inmiddels ook een Gheeds gevonden bij Countess, een IK-hammer, een Aldur's "helm", en 1 of ander assassin ding... geen bijzondere runes verder, maar met die Gheeds ben ik erg bij, al is het maar 24%MF...
Hehe ja altijd wel mooi idd, countess dropped ook echt geen leuke runes voor mij.. Met mijn blizzsorc early ladder al veel runs op haar gedaan en met me lightsorc nu ook alweer :).

Heb trouwens nog wat cheap spul gratis voor de mensen die het kunnen gebruiken:
Credendum x2
Trang oul armor x1
Crescent moon amu x1
Glooms trap x2
Tal Mask x3
Aldurs helm x1
Blackhorns face x2
Jade talon random x1
En vast nog wel wat meer wat ik vergeten ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Mijn barbarian is nu level 50 en ik heb nog geen punten in masteries gestopt omdat ik nog niet weet wat ik wil gaan kiezen..

iemand tips?

het is een ww barbarian.. of moet ik wachten tot ik een uber wapen te droppen krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
pscychoclown weet raad :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
voor mij was het altijd een voorkeur waar ik mee rond wilde lopen (had graag een barb met zwaard),maar het is helemaal persoonlijk. er is in ieder geval voor elke weaponclass wel een goed wapen (uberwapen), maar of je daar snel aan kunt komen is natuurlijk wat anders.

je kan natuurlijk ook je baba rebuilden op het moment dat je je uiteindelijke gear bij elkaar hebt (je heb immers al een keer het hele spel doorlopen met die char)

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Lol, ik had net 3 uniques uit een superchest in 1 van tal rasha's tombes (Nightmare). Nog nooit meegemaakt.
Het waren overigens niet hele boeiende uniques al was de scythe wel relaxed voor me merc, ben de naam ff kwijt maar hij heeft iig 100% deadly strike :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_CR0SS schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 00:49:
Mijn barbarian is nu level 50 en ik heb nog geen punten in masteries gestopt omdat ik nog niet weet wat ik wil gaan kiezen..

iemand tips?

het is een ww barbarian.. of moet ik wachten tot ik een uber wapen te droppen krijg?
De zwaarden in D2Lod zijn altijd het beste geweest, in the long run. Axes lijken leuk, meer damage, maar ja, daar kun je er meestal gene twee van dragen. Maar wil je meer range van ww, dan is een spear weer grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
woei, zojuist een 5-6-3 cta flail in elkaar geknutseld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
iemand die me dit weekend misschien kan rushen met mn Sorc? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Pheno79 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 10:50:
[...]

De zwaarden in D2Lod zijn altijd het beste geweest, in the long run. Axes lijken leuk, meer damage, maar ja, daar kun je er meestal gene twee van dragen. Maar wil je meer range van ww, dan is een spear weer grappig.
Was het niet zo dat een WW barb het beste een Halberd of Scythe (Poleaxe) kon nemen vanwege de beste range/attackspeed ratio? Ik heb er zelf ooit eens een met een scythe gemaakt en dat ziet er wel bruut uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
MailMan schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:28:
/w me maar als ik online ben, dan wil help ik wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
psychoclown schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 08:36:
[...]

Wat probeer je hier mee te zeggen?..
Nou, dat je altijd voor mensen klaar staat met advies _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mythrill schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:44:
[...]

Was het niet zo dat een WW barb het beste een Halberd of Scythe (Poleaxe) kon nemen vanwege de beste range/attackspeed ratio? Ik heb er zelf ooit eens een met een scythe gemaakt en dat ziet er wel bruut uit >:)
Het kan, maar de bonussen op zwaarden zijn wel te bruut. Ias boeit volgens mij niet meer met ww, als ik me niet vergis. Dus dan moet je inderdaad voor het snelste gaan. Phaseblades zijn supersnel, maar hebben over het algemeen qua uniques kutmods. Demon xbows zijn dan weer -60, maar goed, daar heb j eniets aan, te slechte mods over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:11
Pheno79 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 16:56:
[...]
Het kan, maar de bonussen op zwaarden zijn wel te bruut. Ias boeit volgens mij niet meer met ww, als ik me niet vergis. Dus dan moet je inderdaad voor het snelste gaan. Phaseblades zijn supersnel, maar hebben over het algemeen qua uniques kutmods. Demon xbows zijn dan weer -60, maar goed, daar heb j eniets aan, te slechte mods over het algemeen.
Alleen de IAS op het wapen (dus niet van bijv gloves) telt mee voor WW. Ik gebruik IK's Orge Maul met 2 sheals, hoogste breakpoint en lekkere damage. Maar zwaarden werkt ook goed, is alleen iets duurder om te maken.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:23:
woei, zojuist een 5-6-3 cta flail in elkaar geknutseld :)
Nice! gratz, zelf zou ik hem verkopen en nieuwe knutselen maar helaas geen :)
MailMan schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:28:
Ja ik kan je nu wel even rushen, wilde je gister ook nog wat geven voor je sorc maar was een vriend van jou ofzo op je acc en zelf was je er niet zei die.
morew0rk schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 16:54:
[...]

Nou, dat je altijd voor mensen klaar staat met advies _/-\o_
Ok, die smiley gaf me een andere gedacht maar iig bedankt :)
Heb trouwens nog wat cheap spul gratis voor de mensen die het kunnen gebruiken:
Credendum x2
Trang oul armor x1
Crescent moon amu x1
Glooms trap x2
Tal Mask x3
Aldurs helm x1
Blackhorns face x2
Jade talon random x1
En vast nog wel wat meer wat ik vergeten ben.
Heb nog alles weg te geven ook een noneth 0/5 socks CA (mss leuk voor als je nog geen eth CV / CA hebt, kan je toch leuke obedience in maken.
Zeg het ff hier of pm me ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Zo, vandaag mal en gul gevonden :)
psychoclown schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 20:39:
[...]

Nice! gratz, zelf zou ik hem verkopen en nieuwe knutselen maar helaas geen :)
Waarom dat? Dan loop ik toch het risico dat ik een slechtere krijg...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
dat klopt, maar je kan hem in verhouding voor zoveel meer items (forumgold) verkopen, dat je er dus op vooruit gaat als je hem verkoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Ah zo :) Mja ik denk dat ik hem toch maar houd, ik kan nu mede door die cta alles in hell solo doen dus daar ben ik wel erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
maar je kan dus een 2e CTA kopen en daarbij nog andere spullen, aangezien jouw CTA veel waard is

je kunt dus nieuwe runes kopen voor een CTA en nog andere items die je nodig hebt, zo heb je toch je CTA (het level maakt toch niet zo bar veel uit) en een sterkere char met nieuwe items

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:15:
Ah zo :) Mja ik denk dat ik hem toch maar houd, ik kan nu mede door die cta alles in hell solo doen dus daar ben ik wel erg blij mee :)
Ja dan is het wel handig idd al kan dat ook met een cta1 bijv., je hebt trouwens wel de luck aan je zijde zeg, cta6 knutselen mal, gul en eschuta 3 / 19 / 20 gevonden lekker bezig :)

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 10-08-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Maakt dat niet zoveel uit nee? Hmm toch maar eens over denken dan.

Gaat idd wel lekker ja, afkloppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Nog een vraagje trouwens. Als er staat bij een small charm "5 @", wat betekent dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
5 to all resist

offtopic:
gebruik volgende keer de edit-knop Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
psycho je hebt een DM :)

en Rene59 nog bedankt voor de rush

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MailMan schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 09:22:
psycho je hebt een DM :)

en Rene59 nog bedankt voor de rush
Jij ook :)

Gister trouwens wat stuff gemfed nog, eerste shako deze ladder helaas maar 98def :)
Weer een nosferatu belt, marrowalks en goreriders weer iets luck aan mijn zijde ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulWar1 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:55:
[...]

Alleen de IAS op het wapen (dus niet van bijv gloves) telt mee voor WW. Ik gebruik IK's Orge Maul met 2 sheals, hoogste breakpoint en lekkere damage. Maar zwaarden werkt ook goed, is alleen iets duurder om te maken.
2 zwaarden zijn altijd wel het het bruutst geweest van een barb..
WW heeft 1 nadeel geen CTC effecten :(

O+ CTC effecten, hierdoor maak ik dus een Frenzy barb met 2 doombringers en Souldrainers Gloves.
Dit zorgt voor -33% PDR ;)

IAS van wapen heeft zin als WW en Range is ook handig.
Maar je moet wel rekening houden met je range vanwegen de FE monsters :)
SCL maakt niet zo veel uit (SAVE / EXiT en Corps terug) maar HCL kan dit fataal zijn.

WW Barbs = HIGH DEF / LIFE en MANA Leech + xx% damage to Mana mod zodat je altijd WW kan gebruiken zonder mana pots.. Ander leuke weapon voor WW en in zekere zin ook voor Charge is.

Insight in een Greate Poleaxe of Scythe ;) High Damage + Mediation aura en cheapass :)
Waarom Insight ?? 2-7 Critical strike (1-6 insight +1 battlecommand) = 25%-49% + je weapon mastery critical strike lvl 21 = 46%-70% Double Damage ;)

70% kans op 2x je damage is meesterlijk met een 260% GP of Giant scythe..
180-250% Bonus to Attack Rating is ook niet mis.

Zo heb je met 1 item al 70% kans op Dubbele damage en dan heb ik die paar extra %ten niet meegerekend die je krijgt met +skills op je Mastery. Zo hoef jij je eigen niet te focussen op Deadly Strike weet niet of het handig is om CB te hebben maar daar heb je Goblin's toe (i.c.m. increase speed) en Duress voor :)

Critical + Crushing blow + Open Wounds (70% - 40% - 33%) is goed te noemen.
Noem ik Cheap ass WW barb met unlimited mana en high damage. :+
mmm nou wil ik nog een Barb :+

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 11-08-2008 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ben recentelijk weer casual begonnen met D2:Lod te spelen (mede dankzij natuurlijk de d3 aankondiging) en ik moet zeggen het spel is er best veel op veranderd sinds dat ik gespeelt heb. Tegenwoordig zie je geen bloodruns meer en is het allemaal trist>tomb>cow>baal. Het enigste wat ongeveer een beetje gelijk is gebleven is dat over het algemeen het niveau/fatsoen aan de lagere kant zit. Meestal wanneer ik de join lijst aan het verversen ben om een bepaalde run te zoeken barst de standaard chat weer lekker uit zijn voegen door de testosteron van een stel spelers. Achja, dat blijf je houden, ik heb er persoonlijk geen last van en kreeg ook gewoon normaal antwoord op mijn vragen.

Anyhow, mijn char/account is detwisj en ik speel SCL casually (HCL is niet mijn ding). Ik zit nu rond de level 30 en ben aan het baalrunneren voor wat levels, Ik speel een tried and tested hammerdin zodat ik hopelijk wat kan MFen voor een eventuele volgende char. Wie weet komen we elkaar een keer randomly tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Derr_Hans schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:07:
[...]

IAS van wapen heeft zin als WW en Range is ook handig.
Maar je moet wel rekening houden met je range vanwegen de FE monsters :)
SCL maakt niet zo veel uit (SAVE / EXiT en Corps terug) maar HCL kan dit fataal zijn.
Het leuke aan een ww-barb is dat je niet dood kan tijdens de ww, dus als je nog 1 health hebt kan je nog snel exiten voordat je ww is afgelopen (heeft mij een aantal keer heel wat xp gescheeld)

Insight in een Greate Poleaxe of Scythe ;) High Damage + Mediation aura en cheapass :)
Waarom Insight ?? 2-7 Critical strike (1-6 insight +1 battlecommand) = 25%-49% + je weapon mastery critical strike lvl 21 = 46%-70% Double Damage ;)
Volgens mij is de bug van critical strike nog niet uit de masteries, maw je hebt altijd critical strike (door de bug)

70% kans op 2x je damage is meesterlijk met een 260% GP of Giant scythe..
180-250% Bonus to Attack Rating is ook niet mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deTwisj schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:30:
Ben recentelijk weer casual begonnen met D2:Lod te spelen (mede dankzij natuurlijk de d3 aankondiging) en ik moet zeggen het spel is er best veel op veranderd sinds dat ik gespeelt heb. Tegenwoordig zie je geen bloodruns meer en is het allemaal trist>tomb>cow>baal. Het enigste wat ongeveer een beetje gelijk is gebleven is dat over het algemeen het niveau/fatsoen aan de lagere kant zit. Meestal wanneer ik de join lijst aan het verversen ben om een bepaalde run te zoeken barst de standaard chat weer lekker uit zijn voegen door de testosteron van een stel spelers. Achja, dat blijf je houden, ik heb er persoonlijk geen last van en kreeg ook gewoon normaal antwoord op mijn vragen.

Anyhow, mijn char/account is detwisj en ik speel SCL casually (HCL is niet mijn ding). Ik zit nu rond de level 30 en ben aan het baalrunneren voor wat levels, Ik speel een tried and tested hammerdin zodat ik hopelijk wat kan MFen voor een eventuele volgende char. Wie weet komen we elkaar een keer randomly tegen :)
Ach op de channels moet je niet letten, alleen maar kinderen die daar heel de dag hangen en zodra er iets verkeerds valt begint er een scheldpartij waar ik altijd weer moet denken aan een stelletje alcoholistische retards :D
Met de tijd merk je het niet eens meer dus goed te doen dacht ik zo :)

Zal je even toevoegen aan de playertable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Pfff, lvl 87, het gaat nu wel erg traag met expen. Gelukkig heb ik gisteren ondal's gevonden :)
Valt me trouwens op dat er enorm veel baal bots draaien. Wel makkelijk om een goeie game te vinden op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 21:55:
Pfff, lvl 87, het gaat nu wel erg traag met expen. Gelukkig heb ik gisteren ondal's gevonden :)
Valt me trouwens op dat er enorm veel baal bots draaien. Wel makkelijk om een goeie game te vinden op zich.
Dat is al heel lang zo :)
Ja expen gaat idd niet zo hard meer, ook al heb je anni + ondals ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond nog even een enigma gehaald voor mijn nec. (Ben nog op zoek naar een + summon skills amu (met res @ all)) Was hem even aan het uittesten toen weer de soj messages kwamen. Snel met 2de char game gezocht, maar helaas niet op tijd voor nog een clone.

Diablo walks the earth: Tip van Pheno opgevolgd en een 14 urdar's opgehaald uit act 4. Ik tp m naast de clone, loop een stukkie terug en hover over de clone heen voor een health check: nog 25% over! in een paar seconden! Het laatste stukje ging lastig en de clone toonde zich toch nog een waardige tegenstander door op de laatste millimeter te blijven steken en niet af te gaan. Toen ik zijn health zag regeneraten even de cheat gebruikt en 14 gekke koeien opgehaald. Die sloegen de laatste millimeters snel weg! Anni was 18 -13- 8 (even uit mijn hoofd)

Zit nu eigenlijk wel met een dilemma. Wil graag een pride om de damage van min leger te verhogen (merc heeft nu obedience), maar ik zie nu dus ook dat dat weinig zin heeft. CB doet het veel sneller (alleen heb je niet overal CB monsters natuurlijk). Dus nu zat ik te denken aan een A1 merc, met een Faith bow. Minder damage erbij, maar wel een pleur IAS. Of zijn beide gewoon crap. Iemand hier al mee gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Faith is rot, je a2 merc met obedience kun je aan 10k damage met gemak krijgen dat zie ik een a1 merc niet doen. Pride scheelt misschien een paar sec met baal hell.

Ik zou me niet blind staren op zo veel mogelijk aura's.
Mijn last ladder Reviva had als aura's:
might van a2, oak sage van wisp projector. Daarmee was het al mes door boter, zelfs bij die saaie hellbaal.

Aura's zijn leuk, maar bij een summon necro relatief bagger, de kosten zijn hoger dan de baten.
Crushing blow daarintegen is het meest sterke in de game, elke build met cb is hellwaardig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:07:
Faith is rot, je a2 merc met obedience kun je aan 10k damage met gemak krijgen dat zie ik een a1 merc niet doen. Pride scheelt misschien een paar sec met baal hell.

Ik zou me niet blind staren op zo veel mogelijk aura's.
Mijn last ladder Reviva had als aura's:
might van a2, oak sage van wisp projector. Daarmee was het al mes door boter, zelfs bij die saaie hellbaal.

Aura's zijn leuk, maar bij een summon necro relatief bagger, de kosten zijn hoger dan de baten.
Crushing blow daarintegen is het meest sterke in de game, elke build met cb is hellwaardig :')
Precies, het hele leger met +-300 ed van pride klinkt natuurlijk erg leuk, maar als het weinig effect heeft, dan liever niet natuurlijk. Daarom dacht ik dat de IAS van faith nog wel eens kon helpen. Met mijn oude smiter liep ik wel eens mee met de summon necro van mijn vriend. Met Fanaticism aura kreeg ik het gevoel dat we er een keer zo snel doorheenliepen. Maar volgens mij is dat meer het gevoel. Na de eerste dooie doe ik een corpse explosion, dan nog 1 en meestal zijn alle monsters dan wel dood. Ik ben van plan om hier een ubersummoner van te maken, IAS leek me dan wel handig voor sneller CB.

Ik ben ook bezig met een bowazone, dus mocht het voor mijn leger geen zin hebben, dan heeft zij er nog wat aan.

Trouwens, heb ik weer: Gisteren koop ik voor 1k een enigma, nu lijkt het erop dat de prijs van een hr met 200 fg is gedaald ;)

Edit: of zijn cham sur standaard +- 300 fg?
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.